رواية اعشق تمردك ولكن الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم دودو محمد
"اعشق تمردك ولكن"
الفصل الرابع وعشرون
عند حازم بعد ما عبد الرحمن استفزه نزل وسابه وركب العربيه يستناهم فيها وشويه ومازن ومياده وعبدالرحمن نزلو وركبو العربيه وطلع حازم بالعربيه وراح على بيت عمه مروان
.....................................................
وصل حازم بعربيته لبيت عمه مروان ونزلو من العربيه وطلعو وخبطه على باب الشقه فتح ليهم مروان
مروان :_ اهلا اهلا نورتونا والله انهارده وسلم عليهم ودخلهم الصالون
.....................................................
فى اوضة إيمان كانت جاسمين بتقنعها توافق على حازم
جاسمين :_ يا بنتى ربنا يهديكى طب اطلعى اقعدى معاهم بس
إيمان :_ لا مش هقعد مع حد انا قولت مش موافقه على الجوازه دى
جاسمين :_ طب بلاش نتكلم دلوقتى واطلعى سلمى على عمك ومرات عمك وولاد عمك
إيمان :_ بستغراب ولاد عمى هو فى حد تانى غير حازم
جاسمين :_ اه عبدالرحمن كمان
إيمان :_ اول ما سمعت اسمه اتوترت وخافت وقالت م.م.ماشى ا.ا انا طلعه معاكى
وطلعت إيمان مع جاسمين ودخلت الاوضه وسلمت على مازن وعلى مياده وعلى حازم ومدت ايديها وهى بتترعش وسلمت على عبدالرحمن
عبدالرحمن :_ اذيك يا عروسه وكل ده وهو ماسك ايديها وهى بتحاول تسحبها منه وقال والله متعرفيش انا فرحان قد ايه ان مرات اخويه هو انتى بجد ادب ايه واخلاق ايه وجمال ايه وبعد كده ساب ايديها
إيمان :_ ش.ش.شكرآ وراحت قعدة جمب مروان
حازم :_ عمى من غير لف ولا دوران انا طالب ايد بنتك إيمان ليا
مروان :_ هههههههه ومالك كده مستعجل
مازن :_ ما هما دول شباب اليومين دول كل حاجه مستعجلين فيها
حازم :_ ها ياعمى قولت ايه
مروان :_ طب مش لما تقعد تتكلم معاها شويه
حازم :_ يعنى إيمان مش غريبه دى بنت عمى مش محتاج نتعرف على بعض
مروان :_ ايوه بنت عمك بس فى حجات كتير متعرفهاش عنها وهى برضه متعرفكش اوى اقعدو شويه مع بعض هنا وانا هاخد ابوك ونلعب مع بعض دور طاوله
مازن :_ الله عليك ده انا حريف فيها
مروان :_ تعالى يلا نشوف مين فينا اللى هيغلب التانى
جاسمين :_ وانتى يا مياده تعالى ساعدينى فى تحضير الاكل
مياده :_ يلا يا اختى ده انا بقالى كتير كمان مقعدش معاكى وحكينا
وخرج مروان ومازن وخرجت مياده وجاسمين
وبقى عبدالرحمن وحازم وإيمان
عبدالرحمن :_ ليقين على بعض اوووى بجد اتنين عصافير كناريه قعدين يااخواتى
إيمان :_ كانت قعده خايفه من عبدالرحمن
حازم :_ لا ظريف يا ولا روح شوف ابوك وعمك بيعمله ايه
عبدالرحمن :_ الصراحه الدكتور قلى اقعد فى حته فيها طاروه
حازم :_ طب اتهو بعيد عننا واطلع بره
عبدالرحمن :_ قام وهو ماشى غنى بحب اتنين سوى يا هنايا بحبهم الميه والهوى







حازم :_ لنفسه بنأدم مستفز
إيمان :_ احم بتقول حاجه
حازم :_ ها لا مش بقول حاجه
إيمان :_ طب بص بقى انا الجوازه دى مش موافقه عليها وانت عارف ليه وشكرآ على شهمتك معايه بس مش هقبل حد يتعطف على علشان يسترنى
حازم :_ وانا مش موافق اكتر منك بس انتى لحمى ودمى وعرضك وشرفك من شرفنا وللاسف اللى عمل كده اخويه ومجبر ان اصلح وراه
إيمان :_ وانا بعفيك من دور الشهامه بس انا مش موافقه على الجواز كله
حازم :_ طب بصى علشان ابقى واضح معاكى اكتر انا قلبى اصلا مشغول بواحده وبحبها اوى يعنى مش جاى اتجوزك حب فيكى بس احنا هنتجوز
فتره وبعد كده هتطلقك
إيمان :_ واللى انت بتحبها موافقه على كده
حازم :_ متشغليش بالك باللى بحبها انا عارف ازاى بعد كده ارجعها ليا
إيمان :_ طب وعليك بأيه ده كله يا ابن الحلال ما تخليك انت مع حبيبتك وانا لازم اتحمل نتيجة غلطى لوحدى
حازم :_ علشان انتى بنت عمى ومقدرش اتخلى عنك وعلشان عمى مروان اللى مش هيستحمل الخبر لو عرف ها قولتى ايه
إيمان :_ وانا ايه يثبت ليا انك لما نتجوز هتعملنى كويس ومش هتطلب منى حقوقك وهطلقنى
حازم :_ كلمتى وانا لو وحش او مش راجل مكنتش جيت اتجوزك دلوقتى وبعدين الفتره اللى هنعشوهم مع بعض ابقى اعتبرينى اخوكى الكبير وانا هعملك بما يرضى الله ويوم ما هتحتجينى هتلاقينى جمبك واى حاجه محتجاها اطلبيها منى وانا هنفذها ليكى علطول
إيمان :_ ط.ط.طب ممكن تعرفنى على البنت اللى انت بتحبها اعرفها ان ده جواز مؤقت مش اكتر وابقى كده رديت ليك جميلك عليه
حازم :_ مش هينفع وانا عارف ارجعها لى ازاى نركز الاول فى موضعنا وننفذه بسرعه علشان اقدر احميكى من عبدالرحمن لو فكر يضيقك
إيمان :_ بس مش عايزه فرح ولا حاجه نكتب الكتاب وخلاص مش عايزه البس فستان وانا كده مش هحس بى
حازم :_ على فكره مش عيب ان احنا نغلط العيب ان احنا منتعلمش من غلطنا ونعيده تانى وانتى لسه صغيره يعنى مسيرك هتقبلى واحد يحبك بجد ويخش البيت من بابه وعمر ما كانت الواحده المطلقه فيها عيب ولا عملت حاجه غلط ده بيرجع للنصيب فى الاول وفى الاخر ولما تبقى مطلقه احسن بكتير من ان تكونى مش بنت وانتى مش متجوزه صح
إيمان :_ صح وعلى فكره انت جدع اوى وهتبقى احسن اخ
حازم :_ وانتى هتبقى احسن اخت وحتى بعد ما ننفصل لو اى وقت احتاجتى ليا فى حاجه هتلاقينى جمبك علطول
إيمان :_ على فكره اللى انت بتحبها دى محظوظه اوى علشان ربنا كرمها براجل بجد وهيصونها
حازم :_ ربنا يخليكى يلا بينا نبلغهم قرارنا
إيمان :_ ماشى يلا
وخرج حازم ومعا إيمان علشان يبلغهم قرارهم واتفقو ان كتب الكتاب اخر الاسبوع واجر حازم شقه يقعده فيها هو وإيمان وتم تجهزها
...................................................
بااااااااك
حازم :_ اه لو تعرفى الحقيقه يا فريده مكنتيش تقولى كده انا مستحيل اكون لحد غيرك ولا قلبى يخش فى حد غيرك ولا اقدر المس حد غيرك انا مش بس بحبك انا بعشقك يا كل الحياه بس اخلص من الموضوع ده وهاجى ليكى علطول ومش هبعدك عن حضنى ثانيه واحده وقام وراح على العربيه وركبها وراح على البيت وطلع الشقه ودخل اوضه غير هدومه ونااااااااام نوم عميق بعد عدة ايام من قلة النوم
....................................................
عند فريده بعد ماخرج حازم من عندها قعدة تعيط وتقول
فريده :_ غبى ومتسرع وطول عمرك بتفكر فى غيرك اكتر من نفسك بس بحبك ومش قادره اكرهك ورغم عارفه ان انت خلاص مبقتش ليا بس هعيش ليك وبس ولا عمرى هسمح لحد يدخل قلبى غيرك علشان انت قلبه ودقاته
فى دخلت تالين
تالين :_ انتى اللى غبيه علشان لسه بتحبيه ولسه بتفكرى فيه هو راح يعيش حياته وانتى خليكى مرميه فى المستشفى وحطه ايدك على خدك وتندبى حظك ده واحد جبان ومش راجل علشان علقك بى وسابك ومشى
فريده :_ لا حازم ارجل واحد فى العالم وانا عارفه ومتأكده ان هو عمل كده لسبب معين وبعدين هو عمره ما وعدنى ولا قالى ولا كلمه تعلقنى بى
تالين : _ حتى بعد ما سابك وراح لبنت عمه بدافعى عنه
فريده :_ حازم انا هفضل احبه لو مهما طال بى العمر وهدافع عنه لو سمعت عنه كلمه توجعه وحتى لو فى يوم احتاجنى جنبه هقف جمبه من غير تفكير
تالين :_ لدرجاتى بتحبيه
فريده :_ كلمة احبه دى قليله عليه انا بعشقه يا ابله طب هسألك سؤال هو مهما ابيه مراد بيغلط فى حقك وبتزعلى منه تقدرى تكرهيه
تالين :_ لا طبعآ بس لو فكر يروح لواحده غيرى يبقى هشيله من قلبى اكيد
فريده :_ ههه انتى بتقولى كده علشان مجربتيش بس صدقينى الموضوع من جوه اصعب بتبقى مش قادره تكرهيه وبدورى ليه مع نفسك على مبرر يخليكى تقتنعى ان هو لسه بيحبك بس الظروف هى اللى حكمت عليه بكده وتلاقى نفسك بتحبيه اكتر من الاول ومسمحاه على اى حاجه عملها فيكى
تالين :_ حضنتها وقالت رغم سنك الصغير بس عقلك وقلبك كبير
فريده :_ علشان اللى جواهم حازم
تالين :_ ربنا يريح ليكى قلبك يا ديده يارب
.....................................................
عند مروان وجاسمين
كانت إيمان قعده فى اوضتها ومسكت تليفونها واتصلت على حازم وانتظرت الرد
حازم :_ السلام عليكم
إيمان :_ وعليكم السلام
حازم :_ عامله ايه يا إيمان
إيمان :_ الحمدالله انت عامل ايه
حازم :_ كويس الحمدالله
إيمان :_ معلش اتصلت بيك فى الوقت المتأخر ده وصحيتك من النوم
حازم :_ لا ولايهمك كنتى عايزه حاجه
إيمان :_ اه ك.ك.كنت عايزه اسألك سؤال قبل كتب الكتاب بكره
حازم :_ اه طبعآ اسألى
إيمان :_ هو ينفع يعنى نتجوز و انا متجوزه اخوك
حازم :_ انا سألت شيخ وقلى مدام الورقه العرفي مش متوثقه ولا على يد محامى ولا كان فى شهود يبقى مش جواز اصلآ واللى حصل ده زنا
إيمان :_ عيطت وقالت يعنى انا كده واحده زانيا
حازم :_ استغفرى ربك هو تواب رحيم على عباده واطلبى التوبه منه علطول وهو انشالله هيغفر ليكى ذنوبك
إيمان :_ مش عارفه انا عملت كده ازاى مش عارفه منه لله اخوك هو السبب
حازم :_ انسى يا إيمان وخليكى قريبه من ربك
إيمان :_ حازم هو انا فى عينك ايه واحده رخيصه ولا شايفنى ازاى
حازم :_ انا شايفك بنت عمى الصغيره وان مفيش انسان مبيغلطش احنا مش مليكه وكلنا معرضين للغلط بس اهم حاجه ان احنا نفوق بدرى ونتوب للربنا وانا مقدرش احكم عليكى انك رخيصه ولا لا مدام انا معرفكيش اوى ولا اعرف تفكيرك بس انك تفوقى بدرى ده يدول على انك كويسه واللى حصل منك ده غلطه مش مقصوده
إيمان :_ شكرآ ليك اوى يا حازم انت كل يوم بتكبر فى نظرى اكتر من الاول
حازم :_ انا معملتش غير الواجب
إيمان :_ انا اسفه مره تانيه ان صحيتك من نومك تصبح على خير
حازم :_ وانتى من اهله
وقفلت معاه ونامت على سريرها وقالت بجد اللى انت بتحبها محظوظه علشان معاها واحد زيك ونامت وراحت فى نوووووم عميق
الفصل الرابع وعشرون
عند حازم بعد ما عبد الرحمن استفزه نزل وسابه وركب العربيه يستناهم فيها وشويه ومازن ومياده وعبدالرحمن نزلو وركبو العربيه وطلع حازم بالعربيه وراح على بيت عمه مروان
.....................................................
وصل حازم بعربيته لبيت عمه مروان ونزلو من العربيه وطلعو وخبطه على باب الشقه فتح ليهم مروان
مروان :_ اهلا اهلا نورتونا والله انهارده وسلم عليهم ودخلهم الصالون
.....................................................
فى اوضة إيمان كانت جاسمين بتقنعها توافق على حازم
جاسمين :_ يا بنتى ربنا يهديكى طب اطلعى اقعدى معاهم بس
إيمان :_ لا مش هقعد مع حد انا قولت مش موافقه على الجوازه دى
جاسمين :_ طب بلاش نتكلم دلوقتى واطلعى سلمى على عمك ومرات عمك وولاد عمك
إيمان :_ بستغراب ولاد عمى هو فى حد تانى غير حازم
جاسمين :_ اه عبدالرحمن كمان
إيمان :_ اول ما سمعت اسمه اتوترت وخافت وقالت م.م.ماشى ا.ا انا طلعه معاكى
وطلعت إيمان مع جاسمين ودخلت الاوضه وسلمت على مازن وعلى مياده وعلى حازم ومدت ايديها وهى بتترعش وسلمت على عبدالرحمن
عبدالرحمن :_ اذيك يا عروسه وكل ده وهو ماسك ايديها وهى بتحاول تسحبها منه وقال والله متعرفيش انا فرحان قد ايه ان مرات اخويه هو انتى بجد ادب ايه واخلاق ايه وجمال ايه وبعد كده ساب ايديها
إيمان :_ ش.ش.شكرآ وراحت قعدة جمب مروان
حازم :_ عمى من غير لف ولا دوران انا طالب ايد بنتك إيمان ليا
مروان :_ هههههههه ومالك كده مستعجل
مازن :_ ما هما دول شباب اليومين دول كل حاجه مستعجلين فيها
حازم :_ ها ياعمى قولت ايه
مروان :_ طب مش لما تقعد تتكلم معاها شويه
حازم :_ يعنى إيمان مش غريبه دى بنت عمى مش محتاج نتعرف على بعض
مروان :_ ايوه بنت عمك بس فى حجات كتير متعرفهاش عنها وهى برضه متعرفكش اوى اقعدو شويه مع بعض هنا وانا هاخد ابوك ونلعب مع بعض دور طاوله
مازن :_ الله عليك ده انا حريف فيها
مروان :_ تعالى يلا نشوف مين فينا اللى هيغلب التانى
جاسمين :_ وانتى يا مياده تعالى ساعدينى فى تحضير الاكل
مياده :_ يلا يا اختى ده انا بقالى كتير كمان مقعدش معاكى وحكينا
وخرج مروان ومازن وخرجت مياده وجاسمين
وبقى عبدالرحمن وحازم وإيمان
عبدالرحمن :_ ليقين على بعض اوووى بجد اتنين عصافير كناريه قعدين يااخواتى
إيمان :_ كانت قعده خايفه من عبدالرحمن
حازم :_ لا ظريف يا ولا روح شوف ابوك وعمك بيعمله ايه
عبدالرحمن :_ الصراحه الدكتور قلى اقعد فى حته فيها طاروه
حازم :_ طب اتهو بعيد عننا واطلع بره
عبدالرحمن :_ قام وهو ماشى غنى بحب اتنين سوى يا هنايا بحبهم الميه والهوى
حازم :_ لنفسه بنأدم مستفز
إيمان :_ احم بتقول حاجه
حازم :_ ها لا مش بقول حاجه
إيمان :_ طب بص بقى انا الجوازه دى مش موافقه عليها وانت عارف ليه وشكرآ على شهمتك معايه بس مش هقبل حد يتعطف على علشان يسترنى
حازم :_ وانا مش موافق اكتر منك بس انتى لحمى ودمى وعرضك وشرفك من شرفنا وللاسف اللى عمل كده اخويه ومجبر ان اصلح وراه
إيمان :_ وانا بعفيك من دور الشهامه بس انا مش موافقه على الجواز كله
حازم :_ طب بصى علشان ابقى واضح معاكى اكتر انا قلبى اصلا مشغول بواحده وبحبها اوى يعنى مش جاى اتجوزك حب فيكى بس احنا هنتجوز
فتره وبعد كده هتطلقك
إيمان :_ واللى انت بتحبها موافقه على كده
حازم :_ متشغليش بالك باللى بحبها انا عارف ازاى بعد كده ارجعها ليا
إيمان :_ طب وعليك بأيه ده كله يا ابن الحلال ما تخليك انت مع حبيبتك وانا لازم اتحمل نتيجة غلطى لوحدى
حازم :_ علشان انتى بنت عمى ومقدرش اتخلى عنك وعلشان عمى مروان اللى مش هيستحمل الخبر لو عرف ها قولتى ايه
إيمان :_ وانا ايه يثبت ليا انك لما نتجوز هتعملنى كويس ومش هتطلب منى حقوقك وهطلقنى
حازم :_ كلمتى وانا لو وحش او مش راجل مكنتش جيت اتجوزك دلوقتى وبعدين الفتره اللى هنعشوهم مع بعض ابقى اعتبرينى اخوكى الكبير وانا هعملك بما يرضى الله ويوم ما هتحتجينى هتلاقينى جمبك واى حاجه محتجاها اطلبيها منى وانا هنفذها ليكى علطول
إيمان :_ ط.ط.طب ممكن تعرفنى على البنت اللى انت بتحبها اعرفها ان ده جواز مؤقت مش اكتر وابقى كده رديت ليك جميلك عليه
حازم :_ مش هينفع وانا عارف ارجعها لى ازاى نركز الاول فى موضعنا وننفذه بسرعه علشان اقدر احميكى من عبدالرحمن لو فكر يضيقك
إيمان :_ بس مش عايزه فرح ولا حاجه نكتب الكتاب وخلاص مش عايزه البس فستان وانا كده مش هحس بى
حازم :_ على فكره مش عيب ان احنا نغلط العيب ان احنا منتعلمش من غلطنا ونعيده تانى وانتى لسه صغيره يعنى مسيرك هتقبلى واحد يحبك بجد ويخش البيت من بابه وعمر ما كانت الواحده المطلقه فيها عيب ولا عملت حاجه غلط ده بيرجع للنصيب فى الاول وفى الاخر ولما تبقى مطلقه احسن بكتير من ان تكونى مش بنت وانتى مش متجوزه صح
إيمان :_ صح وعلى فكره انت جدع اوى وهتبقى احسن اخ
حازم :_ وانتى هتبقى احسن اخت وحتى بعد ما ننفصل لو اى وقت احتاجتى ليا فى حاجه هتلاقينى جمبك علطول
إيمان :_ على فكره اللى انت بتحبها دى محظوظه اوى علشان ربنا كرمها براجل بجد وهيصونها
حازم :_ ربنا يخليكى يلا بينا نبلغهم قرارنا
إيمان :_ ماشى يلا
وخرج حازم ومعا إيمان علشان يبلغهم قرارهم واتفقو ان كتب الكتاب اخر الاسبوع واجر حازم شقه يقعده فيها هو وإيمان وتم تجهزها
...................................................
بااااااااك
حازم :_ اه لو تعرفى الحقيقه يا فريده مكنتيش تقولى كده انا مستحيل اكون لحد غيرك ولا قلبى يخش فى حد غيرك ولا اقدر المس حد غيرك انا مش بس بحبك انا بعشقك يا كل الحياه بس اخلص من الموضوع ده وهاجى ليكى علطول ومش هبعدك عن حضنى ثانيه واحده وقام وراح على العربيه وركبها وراح على البيت وطلع الشقه ودخل اوضه غير هدومه ونااااااااام نوم عميق بعد عدة ايام من قلة النوم
....................................................
عند فريده بعد ماخرج حازم من عندها قعدة تعيط وتقول
فريده :_ غبى ومتسرع وطول عمرك بتفكر فى غيرك اكتر من نفسك بس بحبك ومش قادره اكرهك ورغم عارفه ان انت خلاص مبقتش ليا بس هعيش ليك وبس ولا عمرى هسمح لحد يدخل قلبى غيرك علشان انت قلبه ودقاته
فى دخلت تالين
تالين :_ انتى اللى غبيه علشان لسه بتحبيه ولسه بتفكرى فيه هو راح يعيش حياته وانتى خليكى مرميه فى المستشفى وحطه ايدك على خدك وتندبى حظك ده واحد جبان ومش راجل علشان علقك بى وسابك ومشى
فريده :_ لا حازم ارجل واحد فى العالم وانا عارفه ومتأكده ان هو عمل كده لسبب معين وبعدين هو عمره ما وعدنى ولا قالى ولا كلمه تعلقنى بى
تالين : _ حتى بعد ما سابك وراح لبنت عمه بدافعى عنه
فريده :_ حازم انا هفضل احبه لو مهما طال بى العمر وهدافع عنه لو سمعت عنه كلمه توجعه وحتى لو فى يوم احتاجنى جنبه هقف جمبه من غير تفكير
تالين :_ لدرجاتى بتحبيه
فريده :_ كلمة احبه دى قليله عليه انا بعشقه يا ابله طب هسألك سؤال هو مهما ابيه مراد بيغلط فى حقك وبتزعلى منه تقدرى تكرهيه
تالين :_ لا طبعآ بس لو فكر يروح لواحده غيرى يبقى هشيله من قلبى اكيد
فريده :_ ههه انتى بتقولى كده علشان مجربتيش بس صدقينى الموضوع من جوه اصعب بتبقى مش قادره تكرهيه وبدورى ليه مع نفسك على مبرر يخليكى تقتنعى ان هو لسه بيحبك بس الظروف هى اللى حكمت عليه بكده وتلاقى نفسك بتحبيه اكتر من الاول ومسمحاه على اى حاجه عملها فيكى
تالين :_ حضنتها وقالت رغم سنك الصغير بس عقلك وقلبك كبير
فريده :_ علشان اللى جواهم حازم
تالين :_ ربنا يريح ليكى قلبك يا ديده يارب
.....................................................
عند مروان وجاسمين
كانت إيمان قعده فى اوضتها ومسكت تليفونها واتصلت على حازم وانتظرت الرد
حازم :_ السلام عليكم
إيمان :_ وعليكم السلام
حازم :_ عامله ايه يا إيمان
إيمان :_ الحمدالله انت عامل ايه
حازم :_ كويس الحمدالله
إيمان :_ معلش اتصلت بيك فى الوقت المتأخر ده وصحيتك من النوم
حازم :_ لا ولايهمك كنتى عايزه حاجه
إيمان :_ اه ك.ك.كنت عايزه اسألك سؤال قبل كتب الكتاب بكره
حازم :_ اه طبعآ اسألى
إيمان :_ هو ينفع يعنى نتجوز و انا متجوزه اخوك
حازم :_ انا سألت شيخ وقلى مدام الورقه العرفي مش متوثقه ولا على يد محامى ولا كان فى شهود يبقى مش جواز اصلآ واللى حصل ده زنا
إيمان :_ عيطت وقالت يعنى انا كده واحده زانيا
حازم :_ استغفرى ربك هو تواب رحيم على عباده واطلبى التوبه منه علطول وهو انشالله هيغفر ليكى ذنوبك
إيمان :_ مش عارفه انا عملت كده ازاى مش عارفه منه لله اخوك هو السبب
حازم :_ انسى يا إيمان وخليكى قريبه من ربك
إيمان :_ حازم هو انا فى عينك ايه واحده رخيصه ولا شايفنى ازاى
حازم :_ انا شايفك بنت عمى الصغيره وان مفيش انسان مبيغلطش احنا مش مليكه وكلنا معرضين للغلط بس اهم حاجه ان احنا نفوق بدرى ونتوب للربنا وانا مقدرش احكم عليكى انك رخيصه ولا لا مدام انا معرفكيش اوى ولا اعرف تفكيرك بس انك تفوقى بدرى ده يدول على انك كويسه واللى حصل منك ده غلطه مش مقصوده
إيمان :_ شكرآ ليك اوى يا حازم انت كل يوم بتكبر فى نظرى اكتر من الاول
حازم :_ انا معملتش غير الواجب
إيمان :_ انا اسفه مره تانيه ان صحيتك من نومك تصبح على خير
حازم :_ وانتى من اهله
وقفلت معاه ونامت على سريرها وقالت بجد اللى انت بتحبها محظوظه علشان معاها واحد زيك ونامت وراحت فى نوووووم عميق