رواية اعشق تمردك ولكن الفصل الخامس عشر 15 بقلم دودو محمد
الفصل الخامس عشر
فى الفيلا عند أحمد وصل حازم فى نفس الوقت اللى فريده جاى لرغد وكانت بتجرى ومش واخده بالها من حازم واتكعبلت ووقعت فى حضن حازم
حازم:_ اتفجأء بفريده فى حضنه
فريده:_ اتكسفت من الوضع اللى هى فى وبعدت عنه وقالت ا.ا.اسف مش قصدى
حازم :_كان سرحان فيها وقال احم مفيش مشكله
ه.ه.هو عمتى فين
فريده :_عندنا فى الفيلا
حازم :_ خ.خ.خلاص هروح انا هناك
فريده :_ مندفعه لا خليك شويه ق.ق.قصدى خليك هى جايه
حازم :_ ا.ا.انتى كنتى رايحه فين كده
فريده :_ كنت جاى لرغد
حازم :_ طب اطلعى انتى ليها وانا هستنا عمتى هنا
فريده :_ ماشى بس انت هتتغدا معانا
حازم :_ لا مش هينفع انا جاي ابص على عمتى وماشى تانى
فريده :_ علشان خاطرى خليك انهارده اتغده معانا
حازم :_ م.م.ماشى
فريده :_ يس هييييييه
حازم :_ ههههههههههه وانتى بتعملى كده شبه الاطفال
فريده :_ لا انا مش طفله ولفت بجسمها وقالت انا كبيره اهو
حازم :_ انتى جسم كبير بس عقل طفله
فريده :_ بزعل طفولى كده طب انا مخصماك
حازم :_ ههههههههههه لا كله الا زعل ديده مقدرش على خصامك
فريده :_ مندفعه حبيبى يازوما
حازم :_ مصدقش نفسه لما سمعها وقال انتى قولتى ايه
فريده :_ احم م.م.مش ق.ق.قصدى اصل انا واخده اقول لادم وسيف كده
حازم :_ ياريت علطول تغلطى وتقولى كده وبعد افتكر موضوع اللى فريده قالت عليه بحبها لواحد وقال احم انا اسف بس كنت بهزار معاكى انتى عملتى ايه مع الشاب اللى بتحبي
فريده :_ بغيظ ناويه اموته قريب انشالله
حازم :_ليه اتعرضلك فى حاجه
فريده :_ لنفسها يادين النبى على الغباء وقالتله اصل البعيد مش بيحس وانا عينى فضحانى الكل عرف منها اللى هو سابته وطلعت لرغد
حازم :_ لدرجاتى بتحبه وانا ولا حاسه بى ربنا يسعدها مع اللى بتحبه
(غبى اوى حازم ده
)
.....................................................
عند مراد وتالين
طلعت تالين من اوضتها وهى بتبص على مراد بعنيها بس ملاقتهوش عرفت ان هو فى اوضه دخلت المطبخ وعملت لنفسها سندوتشات وعملت عصير وفتحت التلفزيون وقعدة قدامه واكلت السندوتشات وشربت العصير وقعدة تتفرح على التلفزيون لحد مانمت وهى قعده على الكنبه
.....................................................
عند مراد كان قاعد فى الاوضه وبيفكر فى تالين وحس نفسه ان هو جعان طلع من الاوضه وبص على تالين مشفهاش دخل المطبخ وعمل سندوتش قهوه وطلع من المطبخ بس عينه جت على الكنبه وشاف تالين نايمه عليها
مراد :_ ودى نايمه هنا ليه بس شاف التلفزيون شغال وطبق الاكل والعصير عرف ان هى نامت وهى بتتفرج على التلفزيون ساب اللى فى ايديه وقال
مراد :_ توته توته
تالين :_اممممم
مراد :_خشى نامى فى اوضك
تالين :_




مراد :_انتى يابنتى انتى نايمه ولا ميته
تالين :_



مراد :_ شاف مفيش فايده شالها وزق الباب برجليه ودخل الاوضه وحطها على السرير وغطها ولسه هيمشى مسكت تالين ايديه وقالت
تالين:_ بابا امسح على شعرى وشدته يقعد على السرير
مراد :_ مسح على شعرها لحد مانامت تالين وهو عينه راحت فى النوم
.....................................................
عند حازم فى فيلا احمد اتغداه معاهم وقعد معاهم اليوم كله وروح على بيتهم ودخل اوضه غير هدومه ونام على السرير وقعد يفكر فى فريده وعن حبها لشاب التانى اللى مش حاسس بيها وقال
حازم :_ ههههه الدنيا دى حالها غريب انا بحبها وهى مش حاسه بى وهى بتحب واحد تانى ومش حاسس بيها ربنا يسعدها مع اللى بتحبه وغمض عنيه ونام
.....................................................
عند مصطفى واميره وصل مصطفى وكانت اميره وقفه فى المطبخ
مصطفى :_اميره انتى ياحبيبتى
أميره :_ من المطبخ ايوه ياحبيبى انا فى المطبخ ثوانى وجايه
وشويه وخرجت اميره من المطبخ وباست مصطفى من خده وحضنته وقالت حمدالله على السلامه ياقلبى
مصطفى :_ حضنها وقال الله يسلمك
اميره :_ شمت فى مصطفى ريحة حريمى بس مسألتش وقالت تعالى ياحبيبى غير هدومك
مصطفى :_ دخل مع اميره الاوضه واميره قلعت الجاكت لمصطفى بس اتصدمت لما شافت الروج على قميص مصطفى وقالت لنفسها
اميره :_ برفان حريمى وروج م.م.معقوله يكون مصطفى بيخونى لالالالا مستحيل د.د.ده بيحبينى ا.ا.انا لازم اتاكد
مصطفى :_ اميره اميييييييره
اميره :_ ها نعم
مصطفى :_ فى ايه ياحبيبتى عمال اكلمك وانتى ولا هنا
اميره :_ م.م.مافيش انا معاك اهو
مصطفى :_ طب تعالى عايزك فى موضوع وشدها على السرير
.....................................................
فى مكان تانى خالص
فهد :_ كله من بنت ال****ب هى اللى عملت فى كده
الشخص:_ مين دى ياباشا
فهد:_ يارا انا عايزك تعرف هى فين وتجبها هنا بأى طريقه علشان اطلع روحها بأيدى
الشخص :_ انت تأمر ياباشا ادينى 24ساعه وتكون عندك تحت رجليك
فهد :_ وده العشم فيك وعلشان كده انت الوحيد اللى متمسك بيك لحد دلوقتى
الشخص:_ انا رقبتى سداده ياباشا وعمرى فداك
فهد :_ ههههههههههههههه ده انت اللى هتبقى مكتسح السوق بعدى هههههههه
.....................................................
اشرقت شمس صباح يوم جديد بنورها الساطع لتستيقظ تالين ولكن شعرت بيد على رأسها بتبص اتصدمت انه مراد
تالين :_ م.م.مراد ده بيعمل ايه هنا ده وبعدين انا مكنتش نايمه هنا وندهت على مراد علشان تصحيه وقالت
م.م.مراد ا.ا.اصحى م.م.مررررررراد
مراد :_ مسك ايد تالين وباسها وهو مغمض عنيه وقال صباح الخير ياماما
تالين :_ اتفجأت بحركة مراد واتكسفت وقالت قوم يامراد انا توته
مراد :_ فتح عينه وبص لاقه نفسه نايم فى اوضة تالين وقال انا اسف شكلى نمت امبارح ومحستش
تالين :_ وانت ايه جابك هنا اصلا
مراد :_ انتى
تالين :_ نععععععععععم ياأخويه وانا هجيبك هنا ليه انشالله
مراد :_ حضرتك نمتى امبارح بره على الكنبه وصحيتك تخشى تنامى فى اوضك بس كنتى مع الاموات بس شالتك ودخلتك هنا على سريرك
تالين :_ وانت ازاى تسمح لنفسك تمد ايديك عليه وتشلنى وبعدين لما انت دخلتنى ما مشيتش ليه على اوضك
مراد :_ انا غلطان خفت عليكى لتكونى مش مرتاحه فى النوم على الكنبه علشان كده جبتك هنا اما بقى ايه خلانى هنا فهو انتى السبب
تالين :_ انا ازاى يعنى
مراد :_ بعد ماحطيتك على السرير مسكتى ايدى وقولتى ليا امسح على شعرك
تالين :_ استحاله اعمل كده تلاقينى فكرتك بابا علشان هو علطول بيعمل معايه كده
مراد :_ علشان يغظها لالالا انتى قولتيلى يامراد ده انتى وقعه خالص
تالين :_ انا مش معقول اقول كده وبعدين هقع عليك فى ايه ياحسره
مراد :_ يابت وغمزلها وقال يعنى مش وقعه عينى فى عينك كده
تالين :_ ا.ا.اوعى كده خلينى ا.ا.اقوم اخش
مراد :_ لا مش هقوم غير لما تحطى عينك فى عنيه علشان اتأكد ان كنتى وقعه ولا لا بس شكلك خايفه
تالين :_ وانا هخاف من ايه لا مش وقعه واهو وبصت فى عين مراد وقعده الاتنين بصين فى عين بعض وقرب مراد ليها وقال
مراد :_ هو باصص فى عين تالين دانتى وقعه على الاخر
تالين :_ ده على اساس انك انت كمان مش واقع
مراد :_ وهو بيقرب ليها وناسى العالم بحاله قال ده انا وقع من زمان وهموت وادوق الشهد وقرب على شفايفها وبسها وبعد وقت بعد عنها وبص فى عنيها انا خلاص مش قادر ابعد عنك اكتر من كده تعبت وانا شايفك قدامى ومراتى وحلالى ومش عارف اطولك توته انا بحبك وقرب منها وبسها تانى
تالين :_ اتجوبت معاه بس بعد شويه انتبهت لنفسها بعدته عنها وقالت مش هينفع دلوقتى يامراد
مراد :_ وهو بياخد نفسه بصعوبه وبيحاول يقرب منها تانى قال ليه ياتوته انا بحبك وانتى بتحبينى ايه يمنع
تالين :_ اللى يمنع انا مش مستعده للحاجه دى دلوقتى
مراد :_ ليه ياتوته انا مش قادر ابعد اكتر من كده
تالين :_ خليك معايه شويه شويه انا مش مستعده وكمان خايفه
مراد :_ خايفه منى
تالين :_ اه يامراد انت مكنش لسه فى بنا حاجه وشكيت فى طب بعد كده لما تاخد اللى انت عايزه منى هتعمل معايه ايه
مراد :_ بعد عنها لما افتكر موضوع الكباريه وقال واحده ونص الليل فى كباريه وجسمها باين ومنظرك اللى كنتى فى عايزه منى ايه غير انى اشك
تالين :_ شوفت شكيت فى من غير ماحتى تيجى تسألنى انا كنت بعمل هناك ايه مع انك انت اللى مربينى وعارف انا ايه ومتأكد منى عمرى مااعمل كده يبقى ازاى عايزنى اثق فيك واسلمك نفسى
مراد :_ اسألك على ايه ماالجواب باين من عنوانه من طريقة لبسك
تالين :_ عيطت وقالت انا اكتر حاجه وجعانى هو انت مصدومه فيك بقى انت مفكرنى ان انا كنت فى الكباريه علشان انام مع الرجاله يعنى انت واخدنى ومتأكد ان انا مش بنت بنوت طب وافقت تتجوزنى ليه علشان تستر عليه ولا علشان تنتقم منى ولا علشان بتحبينى ولا علشان ايه بالظبط فهمنى وقعدة تضرب على صدره بأيديها
مراد :_ صعبت عليه تالين واخدها فى حضنه علشان تهداه
تالين :_ ذقته وقالت ابعد عنى متفكرش تلمسنى تانى مدام انت شايفنى واحده و****ه يبقى متجيش جمبى احسن ماتتلوث منى والاحسن كمان لو طلقتنى
مراد :_ انا قولتلك كلمة طلاق متقولهاش تانى
تالين :_ وانا مقدرش اعيش مع واحد متأكد ان انا نمت مع واحد تانى غيره
مراد :_ لو مش علشانى علشان سمعت ابوكى اللى ربانى الناس هتقول ايه عليكى لما يعرفه انك اطلقتى فى نفس الاسبوع
تالين :_ انا ميهمنيش الناس مش عايزه اعيش مع واحد زيك
مراد :_ طب اهدى دلوقتى وبعدين نبقى نتكلم
تالين :_ مش شايفنى مجنونه انا قدامك بقولك طلقنى ودلوقتى
مراد :_ طب هطلق بس مش دلوقتى بعد كام شهر كده علشان محدش يقول عليكى حاجه
تالين :_ ولا ثانيه كمان مش هقدر ابص فى وشك تانى
مراد :_ اسمعينى بس لو انا طلقتك دلوقتى فكرى لابوكى ايه هيحصله وامك واخواتك فكرى فيهم قبل ماتفكرى
فى نفسك
تالين :_ سكتت
مراد:_ كمل كلامه وبعدين ياستى مش هطلب منك حاجه تانى ولا هضيقك تانى ماشى
تالين :_ ماشى بس هعمل اللى انا عايزاه
مراد:_زى ايه يعنى
تالين :_ هنزل الشغل تانى
................
فى الفيلا عند أحمد وصل حازم فى نفس الوقت اللى فريده جاى لرغد وكانت بتجرى ومش واخده بالها من حازم واتكعبلت ووقعت فى حضن حازم
حازم:_ اتفجأء بفريده فى حضنه
فريده:_ اتكسفت من الوضع اللى هى فى وبعدت عنه وقالت ا.ا.اسف مش قصدى
حازم :_كان سرحان فيها وقال احم مفيش مشكله
ه.ه.هو عمتى فين
فريده :_عندنا فى الفيلا
حازم :_ خ.خ.خلاص هروح انا هناك
فريده :_ مندفعه لا خليك شويه ق.ق.قصدى خليك هى جايه
حازم :_ ا.ا.انتى كنتى رايحه فين كده
فريده :_ كنت جاى لرغد
حازم :_ طب اطلعى انتى ليها وانا هستنا عمتى هنا
فريده :_ ماشى بس انت هتتغدا معانا
حازم :_ لا مش هينفع انا جاي ابص على عمتى وماشى تانى
فريده :_ علشان خاطرى خليك انهارده اتغده معانا
حازم :_ م.م.ماشى
فريده :_ يس هييييييه
حازم :_ ههههههههههه وانتى بتعملى كده شبه الاطفال
فريده :_ لا انا مش طفله ولفت بجسمها وقالت انا كبيره اهو
حازم :_ انتى جسم كبير بس عقل طفله
فريده :_ بزعل طفولى كده طب انا مخصماك
حازم :_ ههههههههههه لا كله الا زعل ديده مقدرش على خصامك
فريده :_ مندفعه حبيبى يازوما
حازم :_ مصدقش نفسه لما سمعها وقال انتى قولتى ايه
فريده :_ احم م.م.مش ق.ق.قصدى اصل انا واخده اقول لادم وسيف كده
حازم :_ ياريت علطول تغلطى وتقولى كده وبعد افتكر موضوع اللى فريده قالت عليه بحبها لواحد وقال احم انا اسف بس كنت بهزار معاكى انتى عملتى ايه مع الشاب اللى بتحبي
فريده :_ بغيظ ناويه اموته قريب انشالله
حازم :_ليه اتعرضلك فى حاجه
فريده :_ لنفسها يادين النبى على الغباء وقالتله اصل البعيد مش بيحس وانا عينى فضحانى الكل عرف منها اللى هو سابته وطلعت لرغد
حازم :_ لدرجاتى بتحبه وانا ولا حاسه بى ربنا يسعدها مع اللى بتحبه
(غبى اوى حازم ده
.....................................................
عند مراد وتالين
طلعت تالين من اوضتها وهى بتبص على مراد بعنيها بس ملاقتهوش عرفت ان هو فى اوضه دخلت المطبخ وعملت لنفسها سندوتشات وعملت عصير وفتحت التلفزيون وقعدة قدامه واكلت السندوتشات وشربت العصير وقعدة تتفرح على التلفزيون لحد مانمت وهى قعده على الكنبه
.....................................................
عند مراد كان قاعد فى الاوضه وبيفكر فى تالين وحس نفسه ان هو جعان طلع من الاوضه وبص على تالين مشفهاش دخل المطبخ وعمل سندوتش قهوه وطلع من المطبخ بس عينه جت على الكنبه وشاف تالين نايمه عليها
مراد :_ ودى نايمه هنا ليه بس شاف التلفزيون شغال وطبق الاكل والعصير عرف ان هى نامت وهى بتتفرج على التلفزيون ساب اللى فى ايديه وقال
مراد :_ توته توته
تالين :_اممممم
مراد :_خشى نامى فى اوضك
تالين :_
مراد :_انتى يابنتى انتى نايمه ولا ميته
تالين :_
مراد :_ شاف مفيش فايده شالها وزق الباب برجليه ودخل الاوضه وحطها على السرير وغطها ولسه هيمشى مسكت تالين ايديه وقالت
تالين:_ بابا امسح على شعرى وشدته يقعد على السرير
مراد :_ مسح على شعرها لحد مانامت تالين وهو عينه راحت فى النوم
.....................................................
عند حازم فى فيلا احمد اتغداه معاهم وقعد معاهم اليوم كله وروح على بيتهم ودخل اوضه غير هدومه ونام على السرير وقعد يفكر فى فريده وعن حبها لشاب التانى اللى مش حاسس بيها وقال
حازم :_ ههههه الدنيا دى حالها غريب انا بحبها وهى مش حاسه بى وهى بتحب واحد تانى ومش حاسس بيها ربنا يسعدها مع اللى بتحبه وغمض عنيه ونام
.....................................................
عند مصطفى واميره وصل مصطفى وكانت اميره وقفه فى المطبخ
مصطفى :_اميره انتى ياحبيبتى
أميره :_ من المطبخ ايوه ياحبيبى انا فى المطبخ ثوانى وجايه
وشويه وخرجت اميره من المطبخ وباست مصطفى من خده وحضنته وقالت حمدالله على السلامه ياقلبى
مصطفى :_ حضنها وقال الله يسلمك
اميره :_ شمت فى مصطفى ريحة حريمى بس مسألتش وقالت تعالى ياحبيبى غير هدومك
مصطفى :_ دخل مع اميره الاوضه واميره قلعت الجاكت لمصطفى بس اتصدمت لما شافت الروج على قميص مصطفى وقالت لنفسها
اميره :_ برفان حريمى وروج م.م.معقوله يكون مصطفى بيخونى لالالالا مستحيل د.د.ده بيحبينى ا.ا.انا لازم اتاكد
مصطفى :_ اميره اميييييييره
اميره :_ ها نعم
مصطفى :_ فى ايه ياحبيبتى عمال اكلمك وانتى ولا هنا
اميره :_ م.م.مافيش انا معاك اهو
مصطفى :_ طب تعالى عايزك فى موضوع وشدها على السرير
.....................................................
فى مكان تانى خالص
فهد :_ كله من بنت ال****ب هى اللى عملت فى كده
الشخص:_ مين دى ياباشا
فهد:_ يارا انا عايزك تعرف هى فين وتجبها هنا بأى طريقه علشان اطلع روحها بأيدى
الشخص :_ انت تأمر ياباشا ادينى 24ساعه وتكون عندك تحت رجليك
فهد :_ وده العشم فيك وعلشان كده انت الوحيد اللى متمسك بيك لحد دلوقتى
الشخص:_ انا رقبتى سداده ياباشا وعمرى فداك
فهد :_ ههههههههههههههه ده انت اللى هتبقى مكتسح السوق بعدى هههههههه
.....................................................
اشرقت شمس صباح يوم جديد بنورها الساطع لتستيقظ تالين ولكن شعرت بيد على رأسها بتبص اتصدمت انه مراد
تالين :_ م.م.مراد ده بيعمل ايه هنا ده وبعدين انا مكنتش نايمه هنا وندهت على مراد علشان تصحيه وقالت
م.م.مراد ا.ا.اصحى م.م.مررررررراد
مراد :_ مسك ايد تالين وباسها وهو مغمض عنيه وقال صباح الخير ياماما
تالين :_ اتفجأت بحركة مراد واتكسفت وقالت قوم يامراد انا توته
مراد :_ فتح عينه وبص لاقه نفسه نايم فى اوضة تالين وقال انا اسف شكلى نمت امبارح ومحستش
تالين :_ وانت ايه جابك هنا اصلا
مراد :_ انتى
تالين :_ نععععععععععم ياأخويه وانا هجيبك هنا ليه انشالله
مراد :_ حضرتك نمتى امبارح بره على الكنبه وصحيتك تخشى تنامى فى اوضك بس كنتى مع الاموات بس شالتك ودخلتك هنا على سريرك
تالين :_ وانت ازاى تسمح لنفسك تمد ايديك عليه وتشلنى وبعدين لما انت دخلتنى ما مشيتش ليه على اوضك
مراد :_ انا غلطان خفت عليكى لتكونى مش مرتاحه فى النوم على الكنبه علشان كده جبتك هنا اما بقى ايه خلانى هنا فهو انتى السبب
تالين :_ انا ازاى يعنى
مراد :_ بعد ماحطيتك على السرير مسكتى ايدى وقولتى ليا امسح على شعرك
تالين :_ استحاله اعمل كده تلاقينى فكرتك بابا علشان هو علطول بيعمل معايه كده
مراد :_ علشان يغظها لالالا انتى قولتيلى يامراد ده انتى وقعه خالص
تالين :_ انا مش معقول اقول كده وبعدين هقع عليك فى ايه ياحسره
مراد :_ يابت وغمزلها وقال يعنى مش وقعه عينى فى عينك كده
تالين :_ ا.ا.اوعى كده خلينى ا.ا.اقوم اخش
مراد :_ لا مش هقوم غير لما تحطى عينك فى عنيه علشان اتأكد ان كنتى وقعه ولا لا بس شكلك خايفه
تالين :_ وانا هخاف من ايه لا مش وقعه واهو وبصت فى عين مراد وقعده الاتنين بصين فى عين بعض وقرب مراد ليها وقال
مراد :_ هو باصص فى عين تالين دانتى وقعه على الاخر
تالين :_ ده على اساس انك انت كمان مش واقع
مراد :_ وهو بيقرب ليها وناسى العالم بحاله قال ده انا وقع من زمان وهموت وادوق الشهد وقرب على شفايفها وبسها وبعد وقت بعد عنها وبص فى عنيها انا خلاص مش قادر ابعد عنك اكتر من كده تعبت وانا شايفك قدامى ومراتى وحلالى ومش عارف اطولك توته انا بحبك وقرب منها وبسها تانى
تالين :_ اتجوبت معاه بس بعد شويه انتبهت لنفسها بعدته عنها وقالت مش هينفع دلوقتى يامراد
مراد :_ وهو بياخد نفسه بصعوبه وبيحاول يقرب منها تانى قال ليه ياتوته انا بحبك وانتى بتحبينى ايه يمنع
تالين :_ اللى يمنع انا مش مستعده للحاجه دى دلوقتى
مراد :_ ليه ياتوته انا مش قادر ابعد اكتر من كده
تالين :_ خليك معايه شويه شويه انا مش مستعده وكمان خايفه
مراد :_ خايفه منى
تالين :_ اه يامراد انت مكنش لسه فى بنا حاجه وشكيت فى طب بعد كده لما تاخد اللى انت عايزه منى هتعمل معايه ايه
مراد :_ بعد عنها لما افتكر موضوع الكباريه وقال واحده ونص الليل فى كباريه وجسمها باين ومنظرك اللى كنتى فى عايزه منى ايه غير انى اشك
تالين :_ شوفت شكيت فى من غير ماحتى تيجى تسألنى انا كنت بعمل هناك ايه مع انك انت اللى مربينى وعارف انا ايه ومتأكد منى عمرى مااعمل كده يبقى ازاى عايزنى اثق فيك واسلمك نفسى
مراد :_ اسألك على ايه ماالجواب باين من عنوانه من طريقة لبسك
تالين :_ عيطت وقالت انا اكتر حاجه وجعانى هو انت مصدومه فيك بقى انت مفكرنى ان انا كنت فى الكباريه علشان انام مع الرجاله يعنى انت واخدنى ومتأكد ان انا مش بنت بنوت طب وافقت تتجوزنى ليه علشان تستر عليه ولا علشان تنتقم منى ولا علشان بتحبينى ولا علشان ايه بالظبط فهمنى وقعدة تضرب على صدره بأيديها
مراد :_ صعبت عليه تالين واخدها فى حضنه علشان تهداه
تالين :_ ذقته وقالت ابعد عنى متفكرش تلمسنى تانى مدام انت شايفنى واحده و****ه يبقى متجيش جمبى احسن ماتتلوث منى والاحسن كمان لو طلقتنى
مراد :_ انا قولتلك كلمة طلاق متقولهاش تانى
تالين :_ وانا مقدرش اعيش مع واحد متأكد ان انا نمت مع واحد تانى غيره
مراد :_ لو مش علشانى علشان سمعت ابوكى اللى ربانى الناس هتقول ايه عليكى لما يعرفه انك اطلقتى فى نفس الاسبوع
تالين :_ انا ميهمنيش الناس مش عايزه اعيش مع واحد زيك
مراد :_ طب اهدى دلوقتى وبعدين نبقى نتكلم
تالين :_ مش شايفنى مجنونه انا قدامك بقولك طلقنى ودلوقتى
مراد :_ طب هطلق بس مش دلوقتى بعد كام شهر كده علشان محدش يقول عليكى حاجه
تالين :_ ولا ثانيه كمان مش هقدر ابص فى وشك تانى
مراد :_ اسمعينى بس لو انا طلقتك دلوقتى فكرى لابوكى ايه هيحصله وامك واخواتك فكرى فيهم قبل ماتفكرى
فى نفسك
تالين :_ سكتت
مراد:_ كمل كلامه وبعدين ياستى مش هطلب منك حاجه تانى ولا هضيقك تانى ماشى
تالين :_ ماشى بس هعمل اللى انا عايزاه
مراد:_زى ايه يعنى
تالين :_ هنزل الشغل تانى
................