رواية مشاكسة الفهد الفصل الثامن عشر 18 بقلم مريم سيد
الفصل الثامن عشر
مشاكسة الفهد
ياسمين . طيب قولى على شكلها وانا هجيبلك. كل المعلومات
حازم اشطات يامزتى
ياسمين. وربنا انت بقيت بيئه فكرنى اقول لفوفه
حازم. اسكتى انتى متعرفيش
ياسمين. اعرف ايه يااخرة صبرى
حازم. مش هى اتنازلت لنهوده ونهوده كمان اتنازلت عنك
ياسمين طيب حلو كده اووووى حازم خد الباب فى ايدك
حازم. والصاروخ
باسمين. اللهى صاروخ ولا بلاش اطلع بره ياخازم بدل مطنش الموضوع
حازم. لا ابوس ايديك حبها اخترق جدار قلبى

ياسمين.. ههههههههه بره
حازم خارج هو وبيضحك وجاسم قابله بيقوله مالك ياض
حازم جننت ياسمين فطردتنى
جاسم.. طول عمرك رخم
حازم. عارف انت هتعرقنى يعنى وفجاه تنح
جاسم بيبص، على اللى هو بيبص عليه وكمان جايه عليهم
.. مساء الخير انا دكتوره منى جايه اطمن على حضرة الظايط ياسمين
حازم. ها
جاسم . ها الله يخربيتك اتفضلى يادكتور
منى عن اذن حضرتك
حازم. ها
جاسم ضربه فى صدره يابنى. مالك متنح كده
منى. هو ماله
جاسم. شكله هنج وشده والدكتوره دخلت عند ياسمين
وجاسم بيقوله انت يالا مالك يااهبل
حازم. هى الصاروخ ارض الجو كان واقف هنا
جاسم. هى مين ياض قصدك على الدكتوره منى
حازم.. اه هي
جاسم. دخلت جوه لياسمين
حازم بجد ولسه هيدخل جاسم شده بيقوله انت اهبل
حازم. ياعم سيبنى
جاسم اسيب اييه يااهبل افرض بتكشف عليها
حازم وفيها اييه انا اخوها
جاسم ولا انت مالك مش على بعضك. ليه
حازم بحبها ياجدغ
جاسم ضحك. بصوته كله هو انت وقعت اهلا وعامر بيقوله مالك ياجاسم قافش فيه كده ليه
جاسم . تعالوا بس بعيد عن الاوضه وانا احكيلك وبعدوا شويه عن الاوضه وجاسم حكى لعامر وعامر بيقول صلاة النبى احسن حلو كده نعمل فرحنا مع بعض
حازم. اتنيل هى تعرف حاجه
عامر. ماهو انت تخطفها خطف كده وتكتب كتابك ونعمل الفرح عالطول
جاسم. لا هنا مفيش يابني هى اصلا تعرفه دى هى اتخضت منه وهو متنح ليها
عامر حقه الصراحه انا شوفتها اييه
حازم اخرس هروح اقول لنور جوزك. بيعاكس
عامر... لا ياخويا الانور دى ممكن تقلب عليا
حازم. ايوه كده اتعدل
جاسم. انت بجدعايز يتجوز
حازم. اه طبعا
جاسم. طيب وساكت ليه ادخل قولها واعرف راييها لو وفقت مبروك لو مش موافقه تبقى عرفت ومتحطتش امل على جوازك منها
حازم. يعنى قصدك اقطع عرق واسيح دمه
جاسم بالظبط كده وايييه رائيك يا عامر
عامر. جاسم بيتكلم صح لازم تعرف هى معاك غلى الخط ولأ
حازم خلاص تخرج من عند ياسمين واروحلها مكتبها
عامر وجاسم.. ربنا معاك ةعدى وقت دكتوره منى خرجت من عند ياسمين واتوجهت لمكتبها وحازم دخل ليها وكلمها وخرج عالطول من المستشفى
عامر. هو ماله
جاسم. مش عارف بس شكلها رفضت
عامر. للاسف الظاهر كده
جاسم... بس كده احسن بدل مايحط امل على حاجه متحصلش كده هو عرف ويفوق بالسرعه
عامر. فغلا بدل مايبنى احلام وبغدها يفوق على رفضها
عدى وقت وياسمين رجعت بيتها وطبعا زيارات كل اللى بيحبوها متقطعتش، بس حصلت حاجه لاكانت فى الحسبان
ياسمين فى اوضتها مامتها بتخبط عليها
ياسمين ادخلى ياماما
مامتها. انا معايا ضيف
ياسمين اهلا وسهلا بالضيف ثوانى ادخلى ياماما والضيف اللى معاكى
مامتها دخلت وياسمين اتفاجات بالضيف كان حمزه
ياسمين ماما انتى ازاى تدخلي البنى ادم ده هنا
مامتها.ده كل يوم بيجيى فقولت ادخله
ياسمين.لا ياماما ده ميدخلش هنا .هو انت مبتحرمش ايييه اللى جابك من تانى
حمزه انا عرفت انك اتصابتى ودخلتى فى غيبوبه فرجعت من السفر وقلت اطمن عليكي
ياسمين. لا والله كتر خيرك متشكره لتعب سبادتك بس انا مش عايزةاشوف طلعتك البهيه
حمزه.ياسمين
ياسمين.بصوت عالى المها حرفيا حضرة الظابط يابشمهندس...اتفضل.بقي.من غير مطرود مامالوسمحتى
مامة ياسمين...اتفضل يابشمهندس انا دخلتك علشان تعرف رد فعلها وتبعد عنها خالص
حمزه.صديقنى انا بحبها ولسه مامة ياسمين هترد بتحب مين.معلش
حمزه..انت مين اصلا
هو.انا خطيب اللى بتقول بتحبها دى
حمزه.ايييه انا معرفش ان ياسمين انخطبت
هو.اسمها حضرة الظابط ياسمين واسمها ماينطقش على لسانك واتفضل زى ماهى قالتلك
حمزه... هو بيقول ايييه
مامة ياسمين.. اه ياسمين بنتي اتخطبت لحضرة الظابط فهد الفيومى
فهد. سمعت بودانك. اتفضل طرقنا وزقه لحد. الباب وكل ده تحت سمع ومراى ياسمين اللى عايزة تقوم تضرب فهد وبعد. ماقفل بيقول لمامة ياسمين انا كل يوم بشوف الشخصيه السمجه دى وهو عايز يدخلها فعرفت ان هو بيضايقها فتدخلت
ياسمين واتت مالك هو احنا مش هنقدر نتعامل واييه خطيبتك دى
فهد. مالى واه خطيبتى انا مكدبتش
ياسمين. انت مجنون. ده حصل امتى فى الحلم
فهد. لا حقيقه انا طلبت ايدك من سيادة العقيد وهو وافق
ياسمين. نعم وافق الاهو ازاى ان شآء الله بقولك انت تاخد الباب فى ايدك كده تطلع عند. مامتك وتنسى يابابا
فهد. ماهو انا هاخد الباب فى ايدى وانت معايا
ياسمين. فهد انت اتهبلت ولا جنان وصل لمرجله خطره
فهد. بالظيط كده بصي من الاخر انتى بتاعتى واتحوزك حتى لو وصلت للخطف
ياسمين. لا هنا مفيش خطف اييبه يابوخطف وبقولك ايييه لما تشوف حلمة ودنك ابقى قولى هتجوزك
فهد. بعند اكتر، هتحوزك يابنت احمد عامر
ياسمين. فى المشمش يابن الفيومى ودخلت اوضتها وبعد مادخلت فهد استعدى لكتب الكتاب ياسمينة الفهد
ياسمين فتحت الباب وحدفته بفازه من اوضتها وهو بحرفيه تلاشها وبيقولها والله عيب عليكي ياتعلب نشنى صح
وكل ده مامة ياسمين واقفه ومش عارفه تعمل اييه فى جنانهم
ياسمين. اقسم بالله يافهد لو ماغورتش من وشى لااعلم عليك زى زمان هو تكون مفكر ان انا علشان تعبانه ماقدرش اتعامل معاك لا بابابا انا التعلب برضو
فهد. واتا عايزك تعلمى عليا ضرب الخبيب زى اكل الزبيب
ياسمين بتجز على اسنانها وربنا بنى ادم مستفز ودخلت ورزعت الباب
ومامة ياسمين... فهد انت مالك يابني انت عمرك ماكنت كده
فههد حب بنتك جننى ياطنط من اول ماشفتها وهى بتشاكس، فيا وانا حبيب مشاكستها ليا وتحديها وحابب لعبة القط والفار اللى مابينا
مامة ياسمين. بس بنتى دماغه جذمه قديمه مش هتلين بسرعه وهتتعب
فهد وانا وراها مش هسيبها لحد ماتلين
مامة ياسمين معاك ربنا بس متزهقش
فهد. عمرى انا كنت قافل على قلبى وكنت مفكر عمر الحب مايدق على باب قلبى جت بنتك اخترقت قلبى وربعت فيه
مامة ياسمين.. وعرفت ده امتى وانت طول الوقت لا هى طيقاك ولا انت طيقاها
فهد. مش عارف امتى ولا حصل ازاى بس ساعة مااتصابت حسيت ان قلبى كان هيقف وكنت هجنن
مامة ياسمين . بس انت حتى ماكنتش بتزورها الامرات قليله
فهد. مين قال انا يوميا معاها لحد الصبح بعد مالكل يمشي ادخل اكلمها واحكيلها عن حبى ليها وكنت حاسس ان هى بتسمعنى تعرفي ياطنط هى فاقت قبل اليوم اللى بلغكم فيه الدكتور كنت قاعد معاها وحسيت بيها وقلت للدكتور قالى غريبه ان فاقت فى الوقت ده
مامة ياسمين. يعنى كلامك السبب
فهد. سبب من الاسباب بس الدكتور قالى ان هو السبب رئيسي
مامة ياسمين. ربنا يسعدك بس خلى عندك نفس طويل
فهد. العمر كله عن اذن حضرتك وخرج فهد وشد الباب وراه ومامتها دخلت على ياسمين طبعا اكيد سمعتى كلام فهد
ياسمين. سمعت ولافارق هو ولا غيره
مامتها. ليه بس ادى لنفسك فرصه
ياسمين. ماما حبيبتي انا ماليش في المواضيع دي انا هركز فى شغلى وبس غير كده ماليش ومعلش انا تعبانه عايزه اى مسكن ممكن
مامتها بقلة حيله ومن جواها بتدعى ليها ان ربنا يحنن قلبها وتتجاوب مع فهد خرجت جبتلها مسكن ياسمين اخدته وعملت نفسها نامت ومامتها خرجت وياسمين بدات تتعافى وتتحرك وعدى حوالى اسبوع وياسمين نزلت مكتب الهندسه اصحابها اول ماشافوها رحبوا بيها
ياسمين وحشتونى والشغل وحشنى
نور.. وانتى اكتر، ياسو حمدالله على سلامتك ياقلبي
شيماء انتى لسه تعبانه ايييه اللى نزلك.
ياسمين. تعبت من الرقده مش واخده على كده
تامر. يااختى هو فيه حد مايبحبش الراحه
ياسمين محبهاش ياعم تعالوا عملتوا اييه وانا كنت فى العالم الافتراضي
نور،. العالم الافتراضي ههههههههه قوليلى ياسمين كنت فى العالم ده بتعملى اييه
ياسمين اش عرفنى انا وضحكوا ودخلوا المكتب وتامر اتكلم معاها وكمية المشاريع اللى اتقدمت ليهم علشان ينفذوها وطبعا زى ماكانت قايلهم اى مشروع مسحوب من شركة مازن يرفضوه وكانوا بيعملوا كده
شيماء. بس نعرفى لما عرفوا ان المكتب الهندسى ده تبع لتعلب الداخلية الشغل نازل يرف علينا زى الرز
ياسمين.. يرف بت ياشوشو انتى بقيتى بئيه تعرفوا انا لما عرفت ان انا تعلب الداخلية زعلت جدا بس خالى قالى وايييه المشكله ممكن تكونى قدوه لبنات كتيير فى مجتمع ذكورى وطبعا اقتنعت بس مش اووووى
نور. بضحك تعرفى انا لما عرفت اتخضيت بس فرحت من جوايا ان صحبتى واخت زوجى تعلب الداخلية اللى كنا بنسمع عنه بطولات تشيب وتعرفى بنات العيله عايزين يجيوا يتصوروا معاكي بقيتى اشهر من جورجينا صتحبة كريستانو
ياسمين.. ههههههههه يخربيت فقرك جورجينامره واحده
شيماء. دى كانت من يومين تريند الناس كانت مستنيه لما تروح السعودية هتلبس، اييه
ياسمين. ولبست اييه
شيماء. لبسوها عبايه ويعنى الرجاله اتصدمت
الكل ضحك
تامر مش بذمتك مش ده ظلم
نور. هتموتوا والغين انتوا
تامر. االله ناس بتقدر الجمال
شيماء. اصرفوا ياخويا زى كريستيانو وانتوا تلاقى فوق الجمال كمان
ياسمين. البنات بتكلم صح ياوتامر
وبعد الهزار والضحك. كملوا شغلهم وياسمين كانت مبسوطه باصحابها وكانوا ممشين المكتب كانها موجوده واحسن كمان وطبعا نور عرضت عليها الحسابات قالتلها ده شغلكم وكل واحد تعب ياخد. اكتر من محهوده وزياده
الكل اعترض بس، هى اصرت وكفائتهم مكافاه عاليه
استوب
مشاكسة الفهد
ياسمين . طيب قولى على شكلها وانا هجيبلك. كل المعلومات
حازم اشطات يامزتى
ياسمين. وربنا انت بقيت بيئه فكرنى اقول لفوفه
حازم. اسكتى انتى متعرفيش
ياسمين. اعرف ايه يااخرة صبرى
حازم. مش هى اتنازلت لنهوده ونهوده كمان اتنازلت عنك
ياسمين طيب حلو كده اووووى حازم خد الباب فى ايدك
حازم. والصاروخ
باسمين. اللهى صاروخ ولا بلاش اطلع بره ياخازم بدل مطنش الموضوع
حازم. لا ابوس ايديك حبها اخترق جدار قلبى
ياسمين.. ههههههههه بره
حازم خارج هو وبيضحك وجاسم قابله بيقوله مالك ياض
حازم جننت ياسمين فطردتنى
جاسم.. طول عمرك رخم
حازم. عارف انت هتعرقنى يعنى وفجاه تنح
جاسم بيبص، على اللى هو بيبص عليه وكمان جايه عليهم
.. مساء الخير انا دكتوره منى جايه اطمن على حضرة الظايط ياسمين
حازم. ها
جاسم . ها الله يخربيتك اتفضلى يادكتور
منى عن اذن حضرتك
حازم. ها
جاسم ضربه فى صدره يابنى. مالك متنح كده
منى. هو ماله
جاسم. شكله هنج وشده والدكتوره دخلت عند ياسمين
وجاسم بيقوله انت يالا مالك يااهبل
حازم. هى الصاروخ ارض الجو كان واقف هنا
جاسم. هى مين ياض قصدك على الدكتوره منى
حازم.. اه هي
جاسم. دخلت جوه لياسمين
حازم بجد ولسه هيدخل جاسم شده بيقوله انت اهبل
حازم. ياعم سيبنى
جاسم اسيب اييه يااهبل افرض بتكشف عليها
حازم وفيها اييه انا اخوها
جاسم ولا انت مالك مش على بعضك. ليه
حازم بحبها ياجدغ
جاسم ضحك. بصوته كله هو انت وقعت اهلا وعامر بيقوله مالك ياجاسم قافش فيه كده ليه
جاسم . تعالوا بس بعيد عن الاوضه وانا احكيلك وبعدوا شويه عن الاوضه وجاسم حكى لعامر وعامر بيقول صلاة النبى احسن حلو كده نعمل فرحنا مع بعض
حازم. اتنيل هى تعرف حاجه
عامر. ماهو انت تخطفها خطف كده وتكتب كتابك ونعمل الفرح عالطول
جاسم. لا هنا مفيش يابني هى اصلا تعرفه دى هى اتخضت منه وهو متنح ليها
عامر حقه الصراحه انا شوفتها اييه
حازم اخرس هروح اقول لنور جوزك. بيعاكس
عامر... لا ياخويا الانور دى ممكن تقلب عليا
حازم. ايوه كده اتعدل
جاسم. انت بجدعايز يتجوز
حازم. اه طبعا
جاسم. طيب وساكت ليه ادخل قولها واعرف راييها لو وفقت مبروك لو مش موافقه تبقى عرفت ومتحطتش امل على جوازك منها
حازم. يعنى قصدك اقطع عرق واسيح دمه
جاسم بالظبط كده وايييه رائيك يا عامر
عامر. جاسم بيتكلم صح لازم تعرف هى معاك غلى الخط ولأ
حازم خلاص تخرج من عند ياسمين واروحلها مكتبها
عامر وجاسم.. ربنا معاك ةعدى وقت دكتوره منى خرجت من عند ياسمين واتوجهت لمكتبها وحازم دخل ليها وكلمها وخرج عالطول من المستشفى
عامر. هو ماله
جاسم. مش عارف بس شكلها رفضت
عامر. للاسف الظاهر كده
جاسم... بس كده احسن بدل مايحط امل على حاجه متحصلش كده هو عرف ويفوق بالسرعه
عامر. فغلا بدل مايبنى احلام وبغدها يفوق على رفضها
عدى وقت وياسمين رجعت بيتها وطبعا زيارات كل اللى بيحبوها متقطعتش، بس حصلت حاجه لاكانت فى الحسبان
ياسمين فى اوضتها مامتها بتخبط عليها
ياسمين ادخلى ياماما
مامتها. انا معايا ضيف
ياسمين اهلا وسهلا بالضيف ثوانى ادخلى ياماما والضيف اللى معاكى
مامتها دخلت وياسمين اتفاجات بالضيف كان حمزه
ياسمين ماما انتى ازاى تدخلي البنى ادم ده هنا
مامتها.ده كل يوم بيجيى فقولت ادخله
ياسمين.لا ياماما ده ميدخلش هنا .هو انت مبتحرمش ايييه اللى جابك من تانى
حمزه انا عرفت انك اتصابتى ودخلتى فى غيبوبه فرجعت من السفر وقلت اطمن عليكي
ياسمين. لا والله كتر خيرك متشكره لتعب سبادتك بس انا مش عايزةاشوف طلعتك البهيه
حمزه.ياسمين
ياسمين.بصوت عالى المها حرفيا حضرة الظابط يابشمهندس...اتفضل.بقي.من غير مطرود مامالوسمحتى
مامة ياسمين...اتفضل يابشمهندس انا دخلتك علشان تعرف رد فعلها وتبعد عنها خالص
حمزه.صديقنى انا بحبها ولسه مامة ياسمين هترد بتحب مين.معلش
حمزه..انت مين اصلا
هو.انا خطيب اللى بتقول بتحبها دى
حمزه.ايييه انا معرفش ان ياسمين انخطبت
هو.اسمها حضرة الظابط ياسمين واسمها ماينطقش على لسانك واتفضل زى ماهى قالتلك
حمزه... هو بيقول ايييه
مامة ياسمين.. اه ياسمين بنتي اتخطبت لحضرة الظابط فهد الفيومى
فهد. سمعت بودانك. اتفضل طرقنا وزقه لحد. الباب وكل ده تحت سمع ومراى ياسمين اللى عايزة تقوم تضرب فهد وبعد. ماقفل بيقول لمامة ياسمين انا كل يوم بشوف الشخصيه السمجه دى وهو عايز يدخلها فعرفت ان هو بيضايقها فتدخلت
ياسمين واتت مالك هو احنا مش هنقدر نتعامل واييه خطيبتك دى
فهد. مالى واه خطيبتى انا مكدبتش
ياسمين. انت مجنون. ده حصل امتى فى الحلم
فهد. لا حقيقه انا طلبت ايدك من سيادة العقيد وهو وافق
ياسمين. نعم وافق الاهو ازاى ان شآء الله بقولك انت تاخد الباب فى ايدك كده تطلع عند. مامتك وتنسى يابابا
فهد. ماهو انا هاخد الباب فى ايدى وانت معايا
ياسمين. فهد انت اتهبلت ولا جنان وصل لمرجله خطره
فهد. بالظيط كده بصي من الاخر انتى بتاعتى واتحوزك حتى لو وصلت للخطف
ياسمين. لا هنا مفيش خطف اييبه يابوخطف وبقولك ايييه لما تشوف حلمة ودنك ابقى قولى هتجوزك
فهد. بعند اكتر، هتحوزك يابنت احمد عامر
ياسمين. فى المشمش يابن الفيومى ودخلت اوضتها وبعد مادخلت فهد استعدى لكتب الكتاب ياسمينة الفهد
ياسمين فتحت الباب وحدفته بفازه من اوضتها وهو بحرفيه تلاشها وبيقولها والله عيب عليكي ياتعلب نشنى صح
وكل ده مامة ياسمين واقفه ومش عارفه تعمل اييه فى جنانهم
ياسمين. اقسم بالله يافهد لو ماغورتش من وشى لااعلم عليك زى زمان هو تكون مفكر ان انا علشان تعبانه ماقدرش اتعامل معاك لا بابابا انا التعلب برضو
فهد. واتا عايزك تعلمى عليا ضرب الخبيب زى اكل الزبيب
ياسمين بتجز على اسنانها وربنا بنى ادم مستفز ودخلت ورزعت الباب
ومامة ياسمين... فهد انت مالك يابني انت عمرك ماكنت كده
فههد حب بنتك جننى ياطنط من اول ماشفتها وهى بتشاكس، فيا وانا حبيب مشاكستها ليا وتحديها وحابب لعبة القط والفار اللى مابينا
مامة ياسمين. بس بنتى دماغه جذمه قديمه مش هتلين بسرعه وهتتعب
فهد وانا وراها مش هسيبها لحد ماتلين
مامة ياسمين معاك ربنا بس متزهقش
فهد. عمرى انا كنت قافل على قلبى وكنت مفكر عمر الحب مايدق على باب قلبى جت بنتك اخترقت قلبى وربعت فيه
مامة ياسمين.. وعرفت ده امتى وانت طول الوقت لا هى طيقاك ولا انت طيقاها
فهد. مش عارف امتى ولا حصل ازاى بس ساعة مااتصابت حسيت ان قلبى كان هيقف وكنت هجنن
مامة ياسمين . بس انت حتى ماكنتش بتزورها الامرات قليله
فهد. مين قال انا يوميا معاها لحد الصبح بعد مالكل يمشي ادخل اكلمها واحكيلها عن حبى ليها وكنت حاسس ان هى بتسمعنى تعرفي ياطنط هى فاقت قبل اليوم اللى بلغكم فيه الدكتور كنت قاعد معاها وحسيت بيها وقلت للدكتور قالى غريبه ان فاقت فى الوقت ده
مامة ياسمين. يعنى كلامك السبب
فهد. سبب من الاسباب بس الدكتور قالى ان هو السبب رئيسي
مامة ياسمين. ربنا يسعدك بس خلى عندك نفس طويل
فهد. العمر كله عن اذن حضرتك وخرج فهد وشد الباب وراه ومامتها دخلت على ياسمين طبعا اكيد سمعتى كلام فهد
ياسمين. سمعت ولافارق هو ولا غيره
مامتها. ليه بس ادى لنفسك فرصه
ياسمين. ماما حبيبتي انا ماليش في المواضيع دي انا هركز فى شغلى وبس غير كده ماليش ومعلش انا تعبانه عايزه اى مسكن ممكن
مامتها بقلة حيله ومن جواها بتدعى ليها ان ربنا يحنن قلبها وتتجاوب مع فهد خرجت جبتلها مسكن ياسمين اخدته وعملت نفسها نامت ومامتها خرجت وياسمين بدات تتعافى وتتحرك وعدى حوالى اسبوع وياسمين نزلت مكتب الهندسه اصحابها اول ماشافوها رحبوا بيها
ياسمين وحشتونى والشغل وحشنى
نور.. وانتى اكتر، ياسو حمدالله على سلامتك ياقلبي
شيماء انتى لسه تعبانه ايييه اللى نزلك.
ياسمين. تعبت من الرقده مش واخده على كده
تامر. يااختى هو فيه حد مايبحبش الراحه
ياسمين محبهاش ياعم تعالوا عملتوا اييه وانا كنت فى العالم الافتراضي
نور،. العالم الافتراضي ههههههههه قوليلى ياسمين كنت فى العالم ده بتعملى اييه
ياسمين اش عرفنى انا وضحكوا ودخلوا المكتب وتامر اتكلم معاها وكمية المشاريع اللى اتقدمت ليهم علشان ينفذوها وطبعا زى ماكانت قايلهم اى مشروع مسحوب من شركة مازن يرفضوه وكانوا بيعملوا كده
شيماء. بس نعرفى لما عرفوا ان المكتب الهندسى ده تبع لتعلب الداخلية الشغل نازل يرف علينا زى الرز
ياسمين.. يرف بت ياشوشو انتى بقيتى بئيه تعرفوا انا لما عرفت ان انا تعلب الداخلية زعلت جدا بس خالى قالى وايييه المشكله ممكن تكونى قدوه لبنات كتيير فى مجتمع ذكورى وطبعا اقتنعت بس مش اووووى
نور. بضحك تعرفى انا لما عرفت اتخضيت بس فرحت من جوايا ان صحبتى واخت زوجى تعلب الداخلية اللى كنا بنسمع عنه بطولات تشيب وتعرفى بنات العيله عايزين يجيوا يتصوروا معاكي بقيتى اشهر من جورجينا صتحبة كريستانو
ياسمين.. ههههههههه يخربيت فقرك جورجينامره واحده
شيماء. دى كانت من يومين تريند الناس كانت مستنيه لما تروح السعودية هتلبس، اييه
ياسمين. ولبست اييه
شيماء. لبسوها عبايه ويعنى الرجاله اتصدمت
الكل ضحك
تامر مش بذمتك مش ده ظلم
نور. هتموتوا والغين انتوا
تامر. االله ناس بتقدر الجمال
شيماء. اصرفوا ياخويا زى كريستيانو وانتوا تلاقى فوق الجمال كمان
ياسمين. البنات بتكلم صح ياوتامر
وبعد الهزار والضحك. كملوا شغلهم وياسمين كانت مبسوطه باصحابها وكانوا ممشين المكتب كانها موجوده واحسن كمان وطبعا نور عرضت عليها الحسابات قالتلها ده شغلكم وكل واحد تعب ياخد. اكتر من محهوده وزياده
الكل اعترض بس، هى اصرت وكفائتهم مكافاه عاليه
استوب
