اخر الروايات

رواية مشاكسة الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم سيد

رواية مشاكسة الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم مريم سيد


الفصل الرابع عشر
بعد وصول ياسمين وفهد المطار وكل واحد فيهم ركب غربيه من اللى كانوا منتظرينهم بره

ياسمين ركبت مع حازم

حازم. حمدالله على السلامة ياتعلب

ياسمين. الله يسلمك ياحزوم قولى هو انتوا جيتوا من امتي

حازم.وصلنا امبارح

ياسمين. وايييه الاخبار

حازم. الاخبار مش تمام
فى عربية فهد اللى سايق كان جاسم

جاسم حمدلله على السلامه يافهد

فهد الله يسلمك طمنى اييه الجديد

جاسم. نقلوا السفير، وعيلته لمكان وللاسف متامن جدا

فهد ليه نقلوهم

جاسم. مش عارفين السبب

عند. ياسمين. الموضوع ده فى انه

حازم قصدك خيانه

ياسمين. اه السفير طول عمره مسالم اييه بقى عرفهم بوجود ورق مهم زى ده معاه غير يكون حد. كان قريب من العالم اللى اغتلوه او حد. من بيت السفير

حازم. ممكن بس هنعرف ازاى

ياسمين. نرتاح بس وبعدها نتحرح

حازم تمام .

عند فهد انا شاكك فى حاجه كده لو اتظبت هتكون كل الخيوط فى ايدينا

جاسم. شاكك فى اييه

فهد.. الموضوع ده فى خيانه

جاسم... نغم خيانة ايييه معلش

فهد. اه معلوماتى عن السفير مش احتماعى ولحوء العالم ليه بسبب كده ازاى عرفوا ان الابحاث معاه هو بذات

جاسم... اشمعنا فكرت فى كده

فهد هقولك انا لما بحثت عن العالم والسفير الاتنين مالهمش علاقه ببعض وكمان السفير مالوش علاقات غير علاقات شغله . يبقى الخيانه من جوه بيته او بيت العالم

جاشم. من جوه بيته قصدك. مراته

فهد بالظبط. كده مرات السفير، حوليها غموض

جاسم. ممم. طيب هنعرف ازاى

فهد متقلقش، هنعرف وهننقذ السفير واتمنى مايكنش فيه خيانه فى الموضوع

جاسم. ان شآء الله وصلوا للمكان اللى هيقعدوا فيه وكان عامر فى استقبالهم سلموا عليه

ياسمين وصلت هى وحازم بعد وصول فهد وجاسم سلمت عليهم هى كمان وبتقولهم طمنونى

عامر. للاسف السفير وعليته اتنقلوا لمكان متامن تامين اوفر لحد دلوقتي مش عارفين هتدخلوا ازاى

ياسمين سيبك. ازاى هندخل انا عارفه هندخل ازاى ومين اصلا اللى خطفهم

حازم. نعم عرفتى ازاى

ياسمين عيب عليك لما تسال السؤال ده انا التعلب

حازم قصدك انك. عملتى تحرياتك

ياسمين. اكيد اتا مش هتنقل للاى مكان اكون عارفه عنه كل حاجه

جاسم مش جديد عليك ياتعلب

عامر. تمام واييه خططتكم

ياسمين اتا الاول عايزة اكل جعانه ياناس فين واحب الضيافه

حازم. ضيافه ليه مفكره نفسك فى بيت صحبتك

ياسمين. الله اومال هنشتغل على معده فاضيه مش لازم نملى الكرش علشان المخ يشتغل

الكل ضحك ماعدا فهد كان متغاظ. منها وهزارها معاهم اهوعارف ان هما اخواتها بس لا هى من ساعة ماحبها هو اعتبرها ملكيه خاصه

جاسم مالك يابني من ساعة مادخلت منطقتش ولا بكلمه واخده

فهد. هقول اييه يعنى

عامر. قول اى حاجه حسسنا ان انت معانا

حازم بيقولهم عايزين تاكلوا اييه

ياسمين. انا عايزه مشويات

عامر. ليه هو انتى مفكره انك. فى مصر ماما هنا اللحمه مشكوك فيها

ياسمين. الله اومال هاكل اييه يابنى انت ناسى ان واحده لفت كل شوارع هنا وعارفه كل انواع الاكل والمحلات الموجودة هنا وعارفه الحلال والحرام

عامر. اوف افتكرت انى بتعامل مع التعلب مش ياسمين اختى وضحك

ياسمين. يالا يازومى اطلب الاكل يالا عايزين نخلص علشان نلخق نجوز الاخ ده اللى خطيبته هتموت وتتحوز

عامر.ههههههههه دى فتحتلى محضر هتسافر فين وهتشوف بنات اوعى هزعل منك ياعامر

ياسمين... ههههههههه مالها السنحله جنتله الارتباط اخباط ياريسنا

عامر ههههههههه مالكيش فيه انا عاوز ادوز

حازم. تايييه ياخويا

عامر. ادوز يااخى

حازم. بذمتك دى لغة ظايط

ياسمين. لا ماهو من كتر مابيقعد. مع نور اتعلم منها

جاسم. طيب يالاياحازم. اطلب الاكل علشان نشوف اللى ورانا

فهد. اتكلم من غيظه ماهو احنا من ساعة ماجينا واحنا بنهزر بس

ياسمين. برفعة حاجب اييه الباشا مش عاجبه

فهد. لا مش عاجبنى ياانسه

ياسمين. قربت منه ومسكته من قميصه بتقوله قولتلك اتا هناظابط زيك بالظبط ونفس رتبتك ولما تتكلم معايا تتكلم على اساس ده

فهد انتى اتهبلتى انتى مسكانى. كده ازاى

ياسمين. اتا بس بعرفك غلطك المره الجايه ضرب واكيد انت فاكر

عامر وجاسم وحازم اييه يابهوات هو احنا صغيرين هنتخانق زى الاطفال

ياسمين. قوله يحترم نفسه

فهد اتا مخترم غصبن عنك

ياسمين. شوفته طولة لسانه

حازم. خلاص ياجماعه احنا كبار ماينفعش لعبة القط. والفار

فهد. هى لسانها طويل

ياسمين. ياربى شوفتوا هو اللى بيغلط ازاى

خازم شدها من ايدها وقالها تعالى معايا ياسو ودخلوا البلكونه وبيقولها خقى يابنتى عليه

ياسمين. بنى ادم مستفز اقسم باالله

حازم. على فكره فهد. ميال ليكى

ياسمين. بصوت عالي نعم ياخويا ميال لمين

حازم. يخربيت فضايحك. اييه يابنتى ماتهدى شويه

ياسمين. اهدى اييه وزفت اييه انت مش سامع نفسك بتقول اييه

حازم.. وفيها اييه الواد. قمر وظابط قدالدنيا اهو تفرحى ناهد اللى هتجنن وتتجوزك

ياسمين تحوزنى اييه ياعم الجواز ده مشروع فاشل

حازم. فاشل انسى ياسمين وعيشى حياتك

ياسمين. انسى انسى كسرت قلبي بساهل انت بتتكلم بس متعرفش، يعني اييه القلب يتكسر بقولك اييه ياحازم بالله ماتجيب سيرة الموضوع ويالا نخرج. ممكن

حازم. اسف حبيبتي بس انا خايف عليكي

ياسمين. متخافش انا ميت فل وعشره ومتشلش همى يالا ياعم الاكل اتاخر ليه

حازم.. متاخرش ولاحاجه انتى اللى اتفجعتى

ياسمين.... اه انا جعانه يااعم وخرجوا وفهد قاعد متغاظ منها

وبعد وقت قصير الاكل وصل وقعدوا اكلوا ماعدا فهد حاولوا معاه ياكل موافقش، وبعد الاكل ياسمين فين بقي الحاجه السقعه علشان نهضم

جاسم انتى ليه محسسانى انك قاعده فى بيتك واخده راحتك على الاخر

ياسمين. ماهو علشان نشتغل شغل نظيف لازم نملى التنك

عامر. تنك اييه يابت بقيتى بيئه كده لية

ياسمين... طول عمري ياباشا وضحكوا وحازم بيقولها كلتى يالا علشان نشتغل

الكل اتجمع وبدؤا يتكلموا فى كذا تفاصيل وازاى هيدخلوا

حازم. نعم انتى اللى هتدخلى لوحدك

ياسمين اه ومش عاوزه اعتراض

عامر. لأ طبعا لازم حد. معاكى

ياسمين بصوت مرعب لا اتا اللى هطلع

جاسم. ممكن بس تهدى ليه مش عاوزه حد يدخل معاكى

ياسمين. علشان لو اتنين دخلوا هنكشف نفسنا اما انا لوحدي محدش هياخد باله
عامر. بس كده خطر عليكى

ياسمين. هو من امتي شغلنا مش خطر بصوا انا هدخل واشوف المكان من جوه وهبعت لحضرة الظابط فهد يدخل ورايا

فهد. اتا سيبتك تكلمى وتهرى بكلامك ده

ياسمين قامت وقفت بتقوله سمعنى كده. انت بنقول اييه

فهد. بتهرى

ياسمين. نعم انت اتهبلت انا يتقلى الكلام ده

فهد. بطلى غرور اومال لو ماكنش كل فريق اغتيل كتى عملتى ايييه فينا

باسمين عيونها احمرت واتعصبت وجاسم يانهار اسود هتموته وضربته بالبوكس فى وشه
وبتقوله كنت هعمل فيك كده ولسه هتضربه تانى عامر شدها بيقولها اهدى وفهد انتى اجننتى يابت

ياسمين عايزة تفك من عامر سيبنى ياعامروربنا لاخليه لاينفع طبله وتار

حازم وجاسم اهدى يافهد وشدوه ودخلوا اوضه من اوض الشقه وجاسم بيقوله انت اتهبلت يافهد بتجيب سيرة فريقتها انت متعرفش هى عملت اييه بعد مازميلاها استشهدوا مانمتش ولا عينها غمضت ايييه لما انتقمت منهم وانت جاى تعيرها باستشهاد زميلنا والله عيب

فهد. انا ماكنش قصدي هى داخلها بفتحة صدر والموضوع مش سهل زى ماهى مفكره

جاسم يبقى متعرفش، مين هى التعلب وخطورة المهمات اللى قامت بيها

حازم. انت تخرج دلوقتي وتتأسف ليها

جاسم... اه يافهد ياسمين شرانيه وممكن تقتل اى حديجيب سيرة زميلنا اللى استشهدوا

فهد. نعم اتاسف بعد اللى عملته

جاسم اه يافهد انت غلطت وده رد فعل طبيعي

فهد. ياسلام يابنى بنت عمتك ايديها سابقه لسانها

حازم.كلنا عارفين كده ممكن متكلمش لحد ماام المهمه تخلص علشان ممكن ياسمين تخلص عليك لو مبطلش تستفزها

فهد برفعة حاجب تخلص عليا

جاسم. مش هتردد فى قتلك

فهد. خلاص ياعم انت هو هتطلع بس مش هتأسف بس اتلاشى الكلام معاها

حازم. جدع ويالا نخرج نشوف هنعمل اييه الله يخربيتك انت وهى فرهدوتنى

بره عند ياسمين عامر مالك بقيتى عصبيه كده

ياسمين ماهو الغبى الا جوه ده اللى بينرفزنى ويخلينى اطلع من شعورى

عامر. ياسمين ممكن تهدى عايزين نخلص العمليه ونرجع افتكرى ماما عايزين نرجعلها لو حد فينا حصله حاجه ممكن تروح فيها وهو اكيد بيتكلم على اساس انه ميعرفش، التعلب هوبيتعامل معاكى على اساس انك بنت وناسى انك التعلب عايزين نعرفه مين التعلب

ياسمين. والله ماشى ناديلهم علشان نتحرك

جاسم خارجين اهووووو وخرجوا وياسمين اصرت تروح لوحدها مع متابعة باقى الفريق وياسمين وصلت لحد. مكان احتجاز السفير وعيلته بس للاسف حصل اللى كانت متوقعاه ضحكت باستهزاء، اهلا

ضحكت باستهزاء اهلا

هو. اهلا بيكي ياتعلب

ياسمين.. والله قولت الموضوع مش يطلع من تحت ايدك

هو.. ههههههههه طيب مدام عارف مجتش من بدرى ليه

ياسمين. معلش اصلى كنت بستجم حقك عليا ياباشا

هو.. ههههه بتسجم ولا علشان التعليمه اللى تعلمت عليك

ياسمين. اييه ده هو انت متعرفش مش كل حبايبك كلها أيام وهبتعلقوا على المرجيحه

هو. نعم اتتى بتقولي اييه

ياسمين. ضحكت بتقوله اييه ياديفيد انت ناسى انت بتتعامل مع امين احنا مش اى جهاز ولاايييه احنا ياما علمنا عليكم فاكر ولا افكرك

ديفيد.. لا بس المرادي احنا اللى هنعلم عليكم وهخلص على اسطورة التعلب

ياسمين. كان غيرك. اشطر انا هاخد سيادة السفير وعليته وهمشى ونبقى اعداء زى الفل كده

ديفيد انت بتستهبل سفير اييه اللى تاخده احنا هنعرف اييه اللى فى ورق وبعدين اخلص عليه وعليك وعلى ولاده

ياسمين. طيب وبالنسبه للمدام اييه

ديفيد. مالها المدام

ياسمين الحب الحب العشق العشق

ديفيد. وانتي عرفتي منين

ياسمين. والله عيب عليك تسال التعلب عرف منين ياحلو انا عرفت ان المدام هى السبب في اللى جوزها فيه الاصل غلاب ياباشا

ديفيد. قصدك اييه

ياسمين. انت فاهم قصدي قولى فين مكان السفير

ديفيد. مش هقولك غير من تفق

ياسمين. نتفق على اييه ان شاء الله

ديفيد. يقول فين الورق ومحتواه اييه وعد. منى تاخديه منى مم غير نقطة دم واحده

ياسمين. معلش هى مين اللى بيوعد انت احنا هنستهبل ياديفيد انتوا مش بتوع وعود والدليل اللى بيحصل

ديفيد. لا ده وعد شخصى منى

ياسمين. لا. مفيش كلام ده انا هدخل اخد السفير وهمشى

ديفيد. لا تبقى تموت هنا ورفع مسدسه فى وجه ياسمين

ياسمين فردت ايديها بتقوله اضرب وفى اقل من ثانيه كانت خاطفه منه مسدسه وضربته فى ايديه

ديفيد.. اه انت اجنتت تضربنى

ياسمين وطت عليه يابابا قولتلك محدش يقدر يعلم علينا هات المفتاح ادخل اخد السفير، وامشى

ديفيد على جثتى

ياسمين. تبفى طلبتها ونولتها ولسه هتضربه صرخ وقالها خلاص خدي المفتاح اهو

ياسمين لا يابرنس قدامى

ديفيد مش قادر، رجلى

ياسمين. عيب، عليك ياذئب تقول كده اومال ذئب تانى اكبر، حهاز بالاونطه اخلص

ديفيد اتحرك قدامها وياسمين عارفه عدره كانت فى اتم اسنعداد ان هى تقضى عليه بس مش عايزة تخلص عليه عايزاه رهينه تحت ايديه

عند فهد وعامر وجاسم وحازم سامعين اللى بيحصل

جاسم. ههههههههه علمت على الزفت ديفيد

فهد طيب هى مخلصتش عليه ليه وهى دخلت بكل سهوله وبايديها تخلص منه

جاسم. لا هى مش هتخلص عليه

فهد ليه

حازم. ليه دى تعرغها من التعلب نفسه

عامر. مغلطتش اللى اداها لقب التلعب مكار

فهد هو انتوا مش هتروحوا ليها

جاسم لا هى هتجيب السفير ومراته واولاده

فهد.. ازاى والحراسه اللى حوالين المكان

عامر. تعالى يافهد اتفرج وعامر فتح الكاميرات وشاف كل الموجودين نايميين

فهد. نعم ازاى،

حازم احكيلك

فلاش باك

قبل سفرهم بكام يوم التعلب سافر وعاين المكان وعرف مخارحه ومداخله وكمان جند كذا حد ليه علاقه بشغله من زمان وهو من ضمن الحراس هو الىى قام بتخدير كل الموجودين طبعا وهى طلبت من تعطيل الكاميرات ماعدا ديفيد علشان هى عايزاه علشان بينهم تار،

باك

ياااه لدرجادى

جاسم. مش قولتلك انت متعرفش شغل التعلب كله مكر وبتخلص شغلها من غير نقطة دم وده سرنجاحها للاسف الحادثه الاخيرة هى اللى اثرت على نفسيتها وماكنتش هترحع تاتى لولا اصرار، سيادة اللوا

فهد. لا خساره الصراحه سمعوا صوت ياسمين اتحركوا

الكل قام واتوجهوا لمكان احتجاز السفير وعليته وكان معاهم ديفيد

ديفيد. ياتعلب سيبنى

التعلب. اسيبك دانا لو بايدى، اقطع من جسمك حته حته بس للاسف عايزينك حى يالا اتحركوا ركبوا طياره هليكوبتر، واتحركوا طبعا فى سريه كامله

وبعد اقلاع الطياره ياسمين اعطت ديفيد حقنه نايمته وزوجة السفير بتقوله انتوا مين

ياسمين. احنا الملامين ياحلوه كنتى بتحسبى نفسك هتفلتى بعملتك

السفير خضرة الظابط ليه بتكلم زوجتى كده

ياسمين. اللى حضرتك متعرفهوش ان هى السبب فى اختطافك انت ولادك

زوجة السفير... ده كداب متصدقهوش

ياسمين. كداب الدليل اهو وطلعت صور ليها وهى فى احضان ديفيد

فهد من حواه ياينت اللعيبه البت دى غريبه كوكتيل غريب اومال البنات اللى نعرفهم كل همهم المكياح واللبس دووول اييه

حازم بيقوله مالك يابرنس

فهد انا لخد دلوقتي مفهمتش ليه حينا معاها ماهى اللى قامت بالمهمه

حازم. اللوا عثمان عايز ياسمين ترجع تشتغل بانظام الفريق مش لوحدها لانها من ساعة ماحصلت الحادثه وهى بتشتغل لوحدها مش عايزه تشتغل مع فريق وتبقى مسئوله عنه

فهد. نعم يعني اشتغل تحت ايديها

حازم. على فكره احنا بنشتغل تحت ايدين حد احنا فريق بيكمل بعض

فهد. انتوا حرين بس مش فهد الفيومى اللى يشتغل مع او تحت ايد ست

حازم. انت حر بس افرض طلبوا منك كده هتخالف الاؤامر

فهد اؤامر، هو الشغل بالعافيه نسيبهم فى نقشهم

ونروح للسفير ومراته

السفير، ليه قصرت معاكي في اييه

مراته مش صورى صدقنى

السفير. مش صورك ليه كده ليه حرام عليكي كل طلباتك مجابه

ياسمين الاصل غلاب يافندم

السفير قصدك اييه.

ياسمين. اصل الهانم اصالها ص.. يه.. ون... ى

السفير ايييه دى مصريه وابوها مصرى

ياسمين. وبالنسبه لست الوالده كانت ايييه

السفير انا معرفش غير ان امريكانيه وبس

ياسمين. لا الاصل صهيونى

زوجة السفير.. انتى بتقولى ايييه هو تصدقها يافهمىى

فهمى مش هصدقها قولى مين عرف المنظمه. بالورق وكمان اغتيال العالم

زوجة السفير. معرفش حاجه

ياسمين. متعرفيش طيب اتفضل سيادة السفير ده سجل المكالمات اللى بينها وبين ديفيد شخصيا اللى هو ابن خالها

السفير يعنى اييه انا كنت متجوز خاينه يعنى لوكان معايا ورق يخص امن البلد كانت خدته وساعتها انا هطلع خاين وعميل صهيونى

ياسمين. حضرتك بعد وفاة زوجتك واتجوزت اكيد انت اجوزتها لانها بنت رجل اعمال مصرى ومعروف عنه حبه للبلد اكيد مش هتشك فى بنته بس ربنا حب يظهرهالك فى اقرب وقت علشان متقعش، فى فخ الخيانه وتحاسب على خيانتها وممكن تكون ساعتها متعرفش ان هى السبب

السفير بندم اسف

ياسمين.. قول الحمدلله ان ربنا انقذك من شروها وشرور خيانتها ممكن كانت الاذيه توصل لولادك او تجندهم

عند الشباب.

جاسم الصراحه انا لحد دلوقتي مش مضدق ان احنا خلصنا العمليه بغير نقطة دم

عامر. وبالنسبه للاخ اللى نايم ده اييه

جاسم الصراحه يستاهل دمه يتصفى بس اختك قلبها طيب وعالجته علشان تصفى دمه على الهادى

عامر. ضحك دى تبقى طيبه دى شريره

جاسم ههههههههه اييه الجديد وضحكوا وبعد وقت طويل وصلوا للارض الوطن
كان فى انتظارهم اكتر من قياده من قيادات الداخليه ومندوب من الخارجية وكان على راسهم اللوا عثمان اللى اول مانزلت ياسمين قدمتله التحيه العسكرية ومن وراها فهد وباقى الفريق والكل قدم التحيه

اللوا عثمان برافو ياولاد انجزتوا المهمه بدون اى خسائر وكمان العظيم ان حبتم ديفيد لحد. هنا

ياسمين. كل بتوحهات سيادتك يافندم

اللوا عثمان. كله بمجهوداتكم ياتعلب والتحريات اللى اتعملت اللى سهلت المهمه

ياسمين كله بنقس سيادتك يافندم

اللوا عثمان انتوا ترجعوا بيتكم وبعدين نتقابل على بالليل

الكل تمام يافندم السفير واولاده اخدوهم لمقر العمليات الخاصه وزوجته وديفيد للحبس لحين التحقيق معاهم اما ياسمين وفهد والباقى خرجوا لخارج المطار وعامر بيقولها هنركب تاكسى

ياسمين اه هموت وانام

عامر. مش لوحدك على فكره

ياسمين. ياعم هو انا قولتلك حاجه بس الاول عاوزه اخلع الماسك

عامر. تعالي ادخلى حمام واقلعى الماسك علشان لو روحتي كده على المكتب ونور شافتك ممكن تروح فيها وهى رقيقه

ياسمين. انت هتقولى بقولك ايه متحوز علشان نخلص منك ومنها وكمان خدوا معاكم الواد تامر والبت شيماء هما كمان فقعين مرارتى

عامر.. ههههههههه تصدقي فكره اهو نوفر، تكلفة الجواز فى ظل الظروف العصيبه

ياسمين. ياساتر،ايييه يابنى من امتى كنت بخيل كده

عامر. طول ماالاخضر والاصفر بيغلوا لازم الواحد يبقى حريص

ياسمين. اصفر، واخضر اييه

عامر. ايييه ده هو انتي متعرفيش هما ايييه يخربيت التعليم المجانى

ياسمين. اخلص هما ايييه

عامر.. الدهب والدولار

ياسمين. تصدق انت رخم اهو الحمام دخلت وقلعت الماسك وبعدين بتقولي هما قين صحيح جاسم وحازم
عامر. مصدقوا اللوا عثمان يقول امشوا خدوا بعضيهم وجريوا على بره خافوا يقولهم روحوا مع ديفيد وزوجة السفير

ياسمين.ههههههههه يعني هو لو كان عايز كده كان قال بس هو عارف ان هما تعبانين

عامر بيقولها قوبيلى انتى جيتى امتى وعملتى الشغل كله وده اللى سهل المهمه عليكى

ياسمين هقولك

فلاش باك

ياسمين بغد مااللوا عثمان حكالها على خطف السفير وزوجته واولاده وكمان كانت عارفه ان هى هتروح لوحدها بس بعد مابلغها ان هما نقلوهم لمكان اكثر امانا وناوى يبعتكم تجيبلوا تقارير عن المكان عملت سيرش على العالم والسفير، لاقيت ان هما مش أشخاص احتماعيين وكمان دخول زوجة السفير فى خياته بسهوله بغد وفاة مراته واتحوزها كونها بنت رحل اعمال معروف اتجوزها لسبب ده

باك

عامر.ده اللى خلاكى تشكى ان فى حاجه غلط

ياسمين. بالظبط كده وده خلانى سافرت وطبعا انا لياةفى كل مكان عيون عرفت مين اللى خاطفهم فعلى اساسه اتعملت

عامر. وده اللى خلاكى اصريتى تروحي المكان لوحدك

ياسمين. بالظيط

عامر مخفتيش وانتى عارفه خطورة المنظمه دى

ياسمين هو من امتى فى قاموسى الخوف

عامر. صح عندك حق بس ليه برضوا موافقتيش فهد يروح معاكي

ياسمين. لسببين

عامر.. ايه هما

ياسمين الاول

لسه خارج من اصابه كبييره ويدوبك لسه قايم منها
التاني

لو كنا روحنا مع بعض كنا هنخانق وكنت ممكن اضربه بالنار علشان هو مستفز وبارد واجدد أصابته

عامر.... لابجد هى الاسباب

ياسمين. فهد مش هيوافق يشتغل تحت ايدى لانه هو كمان شخصيه مش قليله

عامر. طيب لو عكسنا

ياسمين. اكتر منه

عامر. ياخرابى على الغرور

ياسمين. ده مش غرور، دى ثقه فى نفس يابابا

عامر.. طيب يالا يااختى نركب تاكسى ونروح هموت وانام

ياسمين.ههههههههه يالا بينا وخرجوا وركبوا تاكسى ورجعوا بيتهم وكان الوقت بدرى دخلوا وناموا عالطول من تعبهم

استوب

ياترا فهد هيوافق انه يبقى من ضمن فريق ياسمين وياسمين هتكمل وتتعزل وتتفرغ للمكتب بتاعها هنعرف فى الحلقات الجايه انتظؤونى


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close