رواية ذئاب من نار كامله وحصريه بقلم بيري الصياد
البارت الاول
بقلم بيري الصياد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قبل ان تبدا عزيزي القاريء ان كنت تعلم تاريخ هذه العائله وتخطيت معهم كل الرحلات والمراحل الصعبه في حياتهم اعلم بأن هذه العائله تغيرت كثيرا فهي خسرت الكثير من الأشخاص الذي كانوا اساس هذه العائله ان كنت هذه اول المراحل اليك فابدا دون ان يشغلك شئ ام للذين يعلمون هذه العائله اعلموا بأن قد فقدت هذه العائله اعز ما تملك والسيده التي كانت تمتلك مكانه كبيره في قلوب الجميع حقا ملك الجارحي قد ماتت ملك قبل اكثر من عشر سنوات ماتت بعد ان مات فهد الحديدي زوجها بيومين فقط فهي لم تتحمل هذا الفقدان وماتت بعده بيومين علي الفور لكي يستكملون حياتهم في الاعلي وقد مات اياد ايضا مات قبل خمس عشر سنه سافر زياد وعائلته بعد ان ماتت مهره بحادثه غادر مع ابنه واحفاده لكي لا يتركهم لحالهم ويعود كل فتره لكي يطمئن علي ابنته التي تزوجت من العائله ويجلس مع الجميع فتره طويله ويعود مره اخرى الي خارج البلاد تغيرت هذه العائله بعد كل هذه الأحداث التي حدثت معهم وتغيرت ملامح الجميع التي يحاولون يستكملون حياتهم بعد الذي حدث فهم يعلمون بأن هكذا الحياه وان الجميع سوف يمت في النهايه والان نبدا معكم رحلة جديده ونبدا حياه جديده لكي نعلم بأن هل سوف يستطيعون احفاد الملكه علي هذا العشق الذي يتورث في الدماء ام هذا الزمن زمن اخر لا يوجد به مكان لهذا العشق قبل ان نبدا نعلم بأن هذه الحكايات ليست كالحكايات السابقه وان هذه تختلف عن الماضي وآلان نبدا هذه الحياه ونبدا الرحلة مع هذه العائله ونبدا أيضاً (ذئاب من نار)
كان يوجد شاب يقف علي مبني عالي بشدة وهو يرتدي ملابس سوداء لا يظهر منه شئ سوا عيونه يخرج مبكر الصورة لرؤيه ويرفعه أمام عينيه وينظر الي داخل شقة كبيرة توجد أمامه ويرقب ما يحدث بداخلها بدقه عاليه ويبتسم ابتسامه خاليه من المشاعر ويمسك سلاح كبير بشدة ويضعه امام عينيه ويصوب بدقه شديده ويطلق طلقاته بسرعه ومهارة شديده علي الأشخاص الذين يجلسون أمامه في هذه الشقه ليقعون بمكانهم علي الفور ليبتسم ببرود شديد ويمسك الجهاز مره اخرى وينظر الي الشقه يره لا يوجد احد بيهم ليبتسم ويمسك سلاح صغير ويضعه في ملابسه ويمسك حبل كبير بشدة ويرمي بقوه علي المبني الآخر لتمسك هذا الشئ الحديد في السور بقوه كبيرة ويبتسم الاخر ببرود شديد ويرمي جسده الي الأسفل وهو يمسك بهذا الحبل بقوه ويرفع جسده الي ان وصل الي السور ليمسك به ويترك الحبل ويرفع جسده بمهارة وسرعه شديده وهو يقفذ من علي السور ليبقي في هذا المبني يبتسم ببرود شديد ويصفق يده بالآخره لكي ينزع الاتربه وينظر الي المصعد الذي يوجد ليذهب اليه ببرود شديد ويضغط علي الزر ويأتي المصعد ليركب به ويضغط علي الزر الي الطابق الذي يريده ويصل المصعد الي الدور ويخرج منه وينظر الي باب الشقه التي أمامه وييتسم ببرود شديد وينظر حوله ويذهب الي الباب وفي اقل من ثانيه واحده كان الباب يقع علي الأرض بعنف شديد يبتسم الآخر ويذهب الي الدخل يره كل هذه الجثامين التي اطلق عليهم النيران ويبتسم ببرود شديد ويمسك المفتاح التي يوجد بجانب رجل يقع معهم ويذهب الي لوحة توجد يمسكها ويرميها ويره خزانه كبيره توجد وكأنه يعلم كل شئ في هذه الشقه ويعيش مع هذه الأشخاص ويفتح الخزانه وينظر بداخل يره فلاشة لونها اسود والكثير من الورق يمسك الفلاشه ويضعها امام عينيه ويلعب بها قليلاً وينظر الي الورق ويمسكه وينظر بداخله ليبتسم بغموض شديد وينظر الي الجثامين وكان ان يذهب الي الخارج لاكن يره في اقل من ثانيه ياتوا الكثير من الأشخاص من الخارج ينظر اليهم ببرود شديد ويبتسم من أسفل القناع وكان احدهم ان يطلق عليه النيران لاكن يخرج سلاحه بسرعه كبيره ويطلق عليهم النيران بسرعه ومهارة عالية بشدة ويقعون علي الفور من الطلقات التي أتات في رأسهم جميعاً ينظر اليهم ويبتسم بجمود شديد ويذهب الي الخارج وكأنه لم يفعل شئ يركب المصعد ويضغط علي الزر الي سطح هذا المبني ويصعد وينظر الي الطياره التي تهبط علي سطح هذا المبني ويبتسم ببرود شديد ويفتح باب الطياره ويذهب ويركب بها بجمود ويشير الي القائد التي قاد الطياره وتحلق الطياره في السماء ينظر الآخر الي المبني التي يبتعد عنه ويبتسم ببرود شديد ويذهب الي غرفه توجد في هذه الطياره وينزع هذا القناع الذي علي وجهه ويظهر وجهه وينظر أمامه ويفتح سحاب الجاكيت الذي يرتدي ويرمي علي الأرض وينزع التشيرت ويذهب الي الحمام الذي يوجد وينزع جميع ملابسه ويقف أسفل الماء البارد بشدة وينظر أمامه ببرود شديد والماء تنزل علي وجهه ويرفع يده ويعود شعره الي الخلف ويغلق الماء ويمسك منشفه ويلفها علي خصره ويمسك اخره ويضعها علي رقبته وينشف شعره ويذهب الي الخارج ويمسك ملابس اليه ويرتدي
ويتسطح علي السرير وينظر الي سطح الغرفه بجمود شديد وينظر الي هاتفه ويمسكه ويدق الي شخص ويفعل الهاتف علي مكبرة الصوت ويضعه علي صدره ويضع يده أسفل رأسه وهو مازال ينظر الي الاعلي ويسمع الذي يقول بنعاس.الو
يرفع حاجبه ويقول.انت نايم يا حيلتها
يفتح الآخر عينيه وينظر الي الرقم وينهض بسرعه ويقول بغضب شديد.انت فين يا ايهم واختفت مره واحده كده ليه
ايهم ببرود شديد.صوت امك يا $$$$$ وبعدين انت فاكر اني عيل صغير ولا ايه
ينفخ الآخر بغضب شديد منه ومن هذا الأسلوب ويقول.لا مش عيل يا ايهم بس طريقة اختفاك مره واحده دي بتقلق الكل عليك طب علي الأقل قولهم انك ماشي وبلاش تختفي كده فجاه
ايهم بغضب شديد وصوت عالي.يحرق ميتين اهلك يا ابن الكلب في ايه يالا ما خلاص قاعد تقطمني ليه
الاخر بغضب أشد.ما انت لو تلم نفسك مكنش الوضع بقي كده يا ايهم ما تتلم وتبطل اسلوب امك ال$$$$$ ده
يغلق ايهم عينيه بقوه كبيرة ويقول.اقفل يا دياب اقفل انا غلطان وابن كلب اني فكرت اكلم واحد زيك
ينفخ دياب بقوه ويقول.صح انت متصل ليه وانت فين دلوقتي
ينظر ايهم الاعلي ويقول بجمود وكأنه لم يكون هذا الغاضب الذي كان قبل قليل.راجع دلوقتي بعد خمس ساعات اقابلك في مكانا علشان عايزك في حوار
ينظر دياب أمامه ويقول ببرود.حوار ايه
يبتسم ايهم ببرود أشد ويقول.ملكش دعوه بعد ما اقابلك ابقي اقولك سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف ويرمي بجانبه وينظر الي التي دق الباب وهو يقف أمامه دون ان يدخل فالباب مفتوح ينظر ايهم أمامه ويقول.خير
الشخص باحترام شديد.سيادة اللواء بيسال عليك يا فرعون وانا مش عارف اقوله ايه وخايف لا يعمل حاجه
ينظر اليه ايهم ويغلق عينيه ويقول ببرود شديد.متردش عليه تاني يلا امشي
يذهب الشخص وينام ايهم الي فتره قليله ويفتح عينيه وينظر أمامه ببرود ويره الطياره تهبط في مكان خالي من كل شي لينهض ويرتدي حذاءه ويمسك الفلاشه والورق الذي أخذه من المكان ويذهب الي الخارج ويفتح باب الطياره ويخرج منها ويذهب الي سيارته الذي توجد وامامها الكثير من الحراسه يفتح حارس اليه باب السياره ويركب بها ايهم ويقود السياره بسرعه كبيره لدرجه ان تفعل غبار كبير بشدة ويلفها بمهارة وسرعه كبيرة من امام الجميع وينظر من المرأء ويبتسم ويدخل الورق التي معه في درج السياره ويغلقه وينظر الي الفلاشة التي بيده ويبتسم ببرود شديد ويذيد من سرعة السيارة ويصل بعد وقت قليل الي القصر لينزل من السياره ويترك الباب مفتوح ويذهب الي الداخل وكان ان يصعد الي الاعلي لكن يره التي تصراخ بصوت عالي وهي تقول.ايهههههههههههههههم
يبتسم ابتسامه لم تخرج سوا الي هذه الفتاة ويلف اليها ويرها تركض اليه بسرعه كبيره وتترمي عليه بقوه كبيرة وكان ايهم ان يقع من قوتها لاكن يتمسك بقوه ويحملها ويرفعها عن الأرض وهو يضمها بقوه كبيرة ويسمعها تقول.والله لا اقتلك يا ايهم كل ده غايب عني كده
يبتسم ايهم ويقبل رأسها بحب شديد ويقول بنبرة لم يتحدث بها سوا معها.غصب عني يا وتين كان عندي شغل ضرورة وكان لازم اعمله بسرعه
تبتعد وتين عنه وتلكمه بخفه علي صدره وتقول.والشغل ده مكنش ينفع اعرف بي انا يا ايهم
يبتسم ايهم ويره بالذي تنزل علي الدرج وهي تنظر اليه وعيونها تلمع بدموع ينظر الي وتين ويمسك يدها ويقول.خلاص بقي يا حبيبتي كفايه كده علشان راجع تعبان اوي نتكلم بعدين
اومالت لهو وتين وتنظر الي التي تقف علي الدرج وتنظر الي ايهم وتبتسم وتره والدتها ماسه تأتي بسرعه كبيره الي ايهم وتترمي بين احضانه وتقول.كده يا ايهم كل ده يا حبيبي
يبتسم ايهم ويضمها ويقول.كان شغل مهم يا ماسه مفيش داعي لكل القلق ده
.صح ما الاستاذ مفيش حاجه فارقه معاه غير نفسه واللي هو عايز يعمله وبس.ينظر ايهم الي صاحب الصوت ببرود شديد وهو يره والده مراد وينظر أمامه فهو دائما علي خلاف معه ودائما لم يتفقون مع بعض ويقبل رأس ماسه ويقول.خلاص يا ماسه علشان انا تعبان بجد
تبتعد ماسه عنه وتنظر اليه وتضع يدها على وجهه وتقول بحنان شديد.تعبان مالك يا حبيبي
ينظر ايهم بستفزاز الي مراد الذي غضب من طريقتها بشدة ويمسك يدها ويقول.ارهاق شغل يا ماسه متقلقيش
تنظر وتين الي الذي مازالت تقف علي الدرج وتبتسم وتقول وهي تنظر الي ايهم.روح يلا يا ايهم خد دوش وارتاح شويه قبل ما الكل يتجموا عليك يلا يا كوكو خدي جوزك علي الاوضه
قالت هذا بخبث شديد وهي تنظر الي كارما التي تقف علي الدرج وتتعدل بخضه شديده من حديثها وتنظر اليها بصدمه لتقول وتين.مالك يا قلبي يلا خدي جوزك
تنظر كارما الي ايهم التي نظر اليها ببرود شديد وتقول بعدم استعاب.ها
تبتسم وتين ويره ايهم سيف شقيق والده واللواء التي يعطي اليه المهمات التي يفعلها وهو ينزل علي الدرج وينظر إليها بغضب شديد ليبتسم ايهم ببرود ويذهب اليه ويصفق في يده بقوه ويضمه ليستغرب سيف بشدة ويشعر به يضع شئ في يده ليبتسم ويضمه ويهمس ايهم اليه.انا هطلع دلوقتي وفي خلال عشر دقايق عشره مليون جنيه يتحاولوا لحسابي كل دقيقه بمليون يا سيادة اللواء زي ما اتفقنا بظبط
نهي كلامه ويبتعد عنه ويغمز اليه ويذهب الي الدرج ويقف امام كارما ويقول ببرود شديد اليها.ورايا
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي تتظر كارما الي وتين وتبلع ريقها بصعوبه شديده لتفهم وتين علي الفور وتغمز اليها بأنها تذهب خلفه ولا تخاف منه لتخاف كارما أكثر وتذهب ببطئ شديد الي الاعلي وتدخل غرفتهم وتره ينزع قميصه وينظر اليها ويقول ببرود شديد.اتاخرتي ليه
كارما بتوتر شديد.مفيش جيت وراك علي طول
يقترب ايهم منها ببطئ يجعل الخوف يدق في قلبها بعنف شديد ويقف أمامها ويسحبها اليه بقوه كبيرة لتشهق كارما بقوه وتقع بين احضانه وتغلق عينيها بقوه وهي تشم رائحته التي تجعل قلبها يدق بعنف وقوه شديده يكاد يسمعه وينظر ايهم أمامه ببرود شديد ويقول.خدي البرشام وتعالي يا كارما
تغلق كارما عينيها بقوه أكبر وتنزل دمعه منها وتمسحها بسرعه وتبتعد عنه وتنظر اليه تره ينظر أمامه بشرود وبرود شديد لتقول بتوتر وخوف.ايهم مينفعش احنا لازم ننزل دل
قطع كلامها ايهم التي قال بملل شديد.روحي خدي البرشام يا كارما وانجزي
تنظر اليه كارما وتذهب الي المراه وتخرج منها علبة حبوب وتأخذ حبه منها وتبلعها وتنزل دمعه منها وتمسحها بسرعه قبل ان يرها وينظر اليها ايهم ببرود وكانت كارما ان تذهب الي الحمام لكن يذهب ايهم ويقف أمامها ويسحبها اليه بقوه كبيرة ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه وهو يمصهم بعنف شديد ويمسك ملابسها ويفصل هذه القبله العنيفه ويمسك ملابسها العلويه وينزعهم عنها وينظر اليها يرها تغلق عينيها بقوه كبيرة ليمسكها ويرميها علي السرير بقوه ويتسطح بجانبها علي جانبه ويمسك ملابسها الداخليه وينزعهم عنها ببرود شديد وينظر اليها يرها تغلق عينيها بقوه كبيره ليهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بقوه وعنف شديد ويترك علامته عليها ويتعدل ويهبط فوقها وينزع ملابسها جميعاً وينظر اليها وينزع ملابسه ويهجم عليها بقوه كبيرة تعلمها كارما جيد في خلال زواجهم
تدخل غرفتها وتنظر الي هاتفها وتبتسم وتذهب الي الحمام وتستحم وتخرج بعد قليل وهي ترتدي روب الحمام وتضع منشفه علي رأسها وتجلس علي السرير وتنظر أمامها بشرود شديد وتتنهد بقوه كبيرة وتنزع المنشفه التي علي رأسها وتفرد شعرها بيدها وتذهب تقف أمام المراه وتمسك الفرشاة وتسرح شعرها وهي تنظر الي حالها بشرود شديد وتبتسم بحزن وترمي الفرشاة وتضع شعرها خلف ظهرها وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي
وتخرج وتذهب الي خارج الغرفه تره بالذي كان يذهب الي غرفته لتبتسم اليه وينظر اليها ويقول بغمزه.ايه القمر ده يا اميرة
تبتسم بغرور وتقول.دي اقل حاجه عندي يا ابن عمي
يضحك الآخر بخفه ويذهب اليها ويضرب باصباعه علي انفها بخفه ويقول.يخربيت التواضع اللي انتي في يا بت
وتين بغيظ شديد.يعني عايزني اكدب يا تميم ما دي الحقيقية فعلاً اعملك ايه
يضحك تميم بخفه عليها ويضع يده على كتفها ويقول.علي الاقل خافي من الحسد يا اميرة الجارحي
وتين بغمزه.اطمن انا بحصن نفسي كويس علشان عارفه العيون كلها بصاصه واولهم عينك انت
يفتح تميم عينيه علي اوسعهم ويقول.اه يا بت ال
قطعت كلامه وتين التي نظرت خلفه وقالت بسرعه.لا يا ايهم اوعي
ينظر تميم خلفه بسرعه كبيره ولا يره احد وتسمع سوت ضحك وتين التي تضحك بقوه كبيرة وتقول.حوش اللي وقع منك يا تيمو
يضربها تميم علي كتفها بخفه ويقول.ده في هزار يا وتين انتي عارفه اخوكي التور ده لو شافني واقف معاكي لوحدنا كده مش بعيد يولع فيا بسببك
تضحك وتين بخفه وتقول بغمزه.طب خاف لا اقول لاخويا التور وساعتها مش هتلحق تفرح بشبابك
يقبل تميم رأسها ويقول.عارفك حبيبتي ومش هتقولي لاخوكي حاجه هتخافي علي مستقبلي ومش ههون عليكي تعملي كده صح
تبتسم وتين فهي تعتبره شقيقها تماماً وتقول.ماشي يا برنس المره دي بس هسكت بمزاجي بعد كده هيكون في رشوه ولو مفيش يبقي هروح اقول واخلص منك
يضربها تميم علي رأسها وكان ان يتحدث لكن يسمع صوت هاتفه يدق ليخرجه وتنظر وتين الي الاسم وتبتسم ببرود شديد وينظر تميم اليها ويفتح علي الرقم ويسمع الذي يقول.انت رجعت علي البيت ولا لسه يا تميم
يرفع تميم حاجبه ويقول.ليه يا دياب في حاجه
كان دياب ان يتحدث لكن يسمعها تقول.هنزل انا يا تيمو وانت ابقي خلص وانزل
ينظر دياب أمامه بجمود شديد ويميل تميم الي وتين التي ذهبت ويقول.ها يا دياب انت روحت في
قطع كلامه دياب الذي غلق الهاتف في وجهه ليستغرب تميم بشدة ويبتسم ويذهب الي غرفته لكي يستحم من ارهاق العمل الذي به
تنزل وتين الي الأسفل وتره جميع كبار عائلتها توجد لا يوجد احد من الصغار فالبعض يوجد في العمل والبعض الاخر يسهر في الخارج تنظر اليهم وهم لا يتحدثون في شي بل بجلسون بهدوء شديد لترفع حاجبها بنفس طريقه ايهم التي تأخذ منه كل شيء وتقول.العزا علي مين
تنظر اليها ماسه بغيظ شديد وتقول.اتلمي يا بت والعبي بعيد عن هنا يلا
تنظر اليها وتين وتذهب تجلس بجانب والدها الذي ضمها الي احضانه وتقول وتين.كل يوم بتثبتي انك ام شريره يا ماسه
وتنظر الي عشق الذي يظهر علي ملامحها الحزن وتقول.انتي جبتي البنت دي ازاي يا تيتا
تنظر اليها عشق وتبتسم وتقول.شويه وهتتغير معاكي يا وتين هي دلوقتي بس غيرانه علي ابوكي منك علشان هو علي طول مدلعك انتي وسيبها بعد ما تتجوزي هي هتكون ام كويسه اطمني
تنظر وتين الي ماسه وتقول.اخص عليكي يا ماستي معقول تكوني كده فعلاً
تضحك تاليا زوجة سيف بخفه وتقول.هي كده من زمان بس انتي اللي مش واخده بالك
تنظر اليها ماسه بغيظ وتقول.ايه يا تاليا انتي بتسخنيها اكتر ما هي ساخنه
تاليا بغيظ أشد.اعملك ايه يعني يا ماسه ما انتي اللي ظالمه البنت اوي
تنظر ماسه الي مراد الذي يضم وتين اليه وتقول.انا ظالمه البنت يا مراد
ينظر مراد اليها ويهمس الي وتين.انتي عملتي فيا ايه يا بت الكلب
تهمس وتين اليه بنفس الصوت وتقول.البس يا حبيبي علشان بعد كده لما اقولك عايزه اخرج تسيبني براحتي مش تقول الوقت متاخر وبتاع
ينظر اليها مراد ويضربها علي رأسها بخفه ويقول.ده طلعت ماسه معاها حق تبيعك يا بت الكلب وانا اللي علي طول واقف معاكي ومش مخلي حد يقرب منك
تنظر وتين الي ايهم الذي ينزل الي الأسفل ببرود شديد وتشير عليه وتقول.طول ما معايا الفرعون فا انا مش محتاجه حد تاني يا موري هو الجيش بتاعي
يبتسم ايهم ويفتح يده اليها لتركض وتين بسرعه الي احضانه ويضمها أيهم بقوه كبيرة اليه ويسمع الذي يقول وهو يدخل القصر.اه يا زمن ناس ليها الاحضان والدلع وناس تقعد تلف حوالين نفسها بسببك يا فرعون
ينظر اليه ايهم ببرود شديد ويقول.اركن يالا علي جانب مش فاضين لشغل الهبل ده
الشخص بصوت عالي.حقك يا حبيبي حقك ما انت نايم في العسل انت عارف احنا دورنا عليك قد ايه يا اي
قطع كلامه ايهم التي قال بصوت افزع الجميع.حسااااااام خلص
تنفزع وتين بشدة من صوته ليضمها ايهم اكثر الي احضانه ويقبل رأسها وهو يسب ويلعن هذا الذي جعله يغضب هكذا وينظر اليه ويبتسم ابتسامه اخفت حسام بشدة وجعلته يبلع ريقه ويقول.انا طالع انام سلام
نهي كلامه ويركض الي الاعلي بسرعه يهمس ايهم الي وتين ويقول.خلاص يا قلبي محصلش حاجه
وتين بنفس الهمس.متتعصبش كده تاني يا ايهم انت عارف حسام بيحبك وغلبان وه
قطع كلامها ايهم التي قال بغضب.اسكتي خلاص وملكيش دعوه بي يا وتين فاهمه
تبتعد وتين عنه بسرعه وتنظر إليه وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن يمسك ايهم يدها بسرعه قبل ان تذهب وينظر إليها يرها تنظر بعيد عنه دون ان تفعل شئ ليبتسم ويقبل يدها ويقول.خلاص يا قمر انسي كل حاجه
يبتسمون الجميع فايهم يبقي شخص آخر مع هذه الفتاة التي لا تنظر اليه وتقول ببرود.بابا خلي ابنك يسيبني عايزه اطلع
ينظر ايهم الي مراد الذي لم يتحدث فهو يعلم بأنه لا يحب احد يدخل بينهما ويسحب ايهم وتين معه الي الخارج ويقف أمامها ويضع يده على وجهها ويقول.قولتلك مليون مره متتكلميش لا مع شاب ولا حد غير عدي يا وتين وده علشان هو اخوكي غير كده انتي ملكيش دعوه بالجنس ده وانتي مش بتفهمي الحته دي ابدا عايزني اعملك ايه
تنظر اليه وتين بشرود وتنظر بعيد عنه بسرعه ينظر اليها ايهم ويشعر بالذي بها ليقبل جبهتها ويقول.انتي غاليه اوي يا وتين ومش كل من هب ودب لسانك ينطق اسمه حتي اوعي ترخيصي نفسك علشان اي حاجه وحتي لو كانت غاليه عندك ارميها تحت رجلك وعدي عليها وكملي طريقك وسيبي الباقي علي اخوكي فاهمه
تنظر اليه وتين وتترمي بين احضانه بقوه كبيرة ليضمها ايهم بقوه وهو يعلم بماذا تمر شقيقته ويقبل رأسها ببطئ شديد ويقول.اوعي تزعلي كده تاني يا اميرتي فاهمه
تبتسم وتين وتميل براسها وتقول.انت رايح فين
ينظر ايهم أمامه ويقول رايح في شغل مع دياب واحتمال مرجعش انهارده
تبتعد وتين عنه وتقول بغيظ شديد يعني انت مترجعش الليل كله عادي بس انا اطلع دلوقتي ساعتين وارجع ده مش عادي انتوا عيله ظالمه اوي علي فكره
يبتسم ايهم ويقول خروج بالليل مش مسموح يا وتين الصبح اخرجي براحتك بس يكون معاكي الحراس
تبتسم وتين وتقول.خدني معاك يا ايهم انا عايزه اخرج بجد
يقبل ايهم رأسها ويقول.الصبح هاخدك في المكان اللي انتي عايزاه يا اميرتي بس دلوقتي عندي شغل مهم بجد خليها في يوم تاني ماشي
وتين وهي تنظر اليه.وهناخد كوكو معانا يا ايهم ماشي
يبتسم ايهم ويميل برأسه بخفه لتقبله وتين علي وجهه بقوة وتقول.انا بحبك اوي يا ايهم بجد
يضحك ايهم اليها بخفه ويقبل وجهها ويقول وانا مقدرش اعيش من غيرك يا قلب ايهم
تبتسم وتين ويقول ايهم هروح انا دلوقتي وانتي خالي بالك من نفسك تمام
اومالت لهو وتين بخفه ويقبل ايهم رأسها ويذهب الي سيارته ويقودها الي الخارج بسرعه كبيره تبتسم وتين وتره سياره عدي شقيقها الاصغر تدخل القصر لتبتسم وينزل عدي من السياره لتقول وتين وهي تشير اليه اهلا بدكتور العيله الكبير نورت يا راجل ايه الغايبه دي كلها
يخرج عدي كيس بلاستيك من السياره ويقف أمامها ويقبل وجهها ويقول وهو يعطيها الكيس كان عندي شغل مهم
تمسك وتين منه الكيس وتجلس علي الأرض وتخرج من الكيس شوكولاته كبيرة وتقول بغيظ شديد وهي تأكل منها هو كل لما اكلم حد فيكم يقولي شغل مهم شغل مهم ايه يا عم الحوارات دي انا بدات ازهق منكم علي فكره
يجلس عدي بجانبها ويقول والاميرة تامر بايه واحنا ننفذه
تنظر وتين أمامها ببرود وتنظر الي عدي وتبتسم وتقول نفسي نتجمع كلنا يا عدي احنا بقالنا اكتر من سنتين متجمعناش العيله دايما لازم يكون حد ناقص فيها وانا بكره الحاجات دي
يقبل عدي وجهها ويقول زي ما الأميرة امرت بكره كل العيله هتكون في قصرها ومش هيكون حد ناقص مش ايهم رجع
اومات لهو وتين ليبتسم عدي ويقول يبقي العيله كلها هتكون موجوده بكره تامري بحاجه تانيه
تذهب وتين الي احضانه وتقول وهي تغلق عينيها خدني في طريقك علي اوضتي يا عدي حاسه اني عايزه انام اوي
يبتسم عدي وينهض ويحملها وتمسك وتين الكيس وهي تغلق عينيها ليبتسم عدي ويذهب بها الي الداخل وينهضون الجميع بخوف شديد وتقول روان بسرعه مالها وتين يا عدي
ينظر اليها عدي ويقول اهدي يا مرات عمي دي الهوا سطالها وعايزه تنام مش اكتر اهدوا كده انا هاخدها علي اوضتها
يتنافسون الجميع براحه وتقول وتين وهي تغلق عينيها مش هموت دلوقتي يا رورو عمري ما هسيب تماره تتهني بشوكولاته بتاعتي
قالت هذا وهي ترفع الكيس الي الاعلي لتنظر تماره اليه وتبلع ريقها وتقول ما تديني واحده يا توته انا حبيبتك ومرات خالك برضو
تفتح وتين عينيها وتنظر الي يزن وتقول بخبث وهي تعطيها شوكولاته كبيره خدي يا حبيبتي يا مرات خالي شكل جوزك مش بيهتم بيكي خلاص يا حرام لو منك اخلعه يا تيمو هو حد ناقص قرف اليومين دول
يذهب يزن شقيق والدتها اليها ويضربها علي رأسها بخفه ويقول مين القرف يا كلبه انتي
تنظر وتين الي عدي وتقول انت مستني يموتني يا عدي يا حبيبي ما يلا طلعني من قدام العيله المفتريه والفقريه دي
يضحك عدي عليها بخفه ويقول وهو يصعد بها الي الاعلي انتي اللي عملتي في نفسك كده يا حبيبتي
وتين بغضب مكنتش اعرف انهم كده يا عم ده انتوا تخطيتوا مرحلة الظلم بكتير اوي
تضحك عليها ليل بخفه وتقول البت دي مجنونه بجد
وتنظر الي مالك زوجها التي يتأثر بشدة من الذي حدث من موت الجميع وتضع يدها على كتفه لينظر اليها ويبتسم ولا يتحدث وينظر انس اليهم ويقول وهو ينظر الي تاليا ونرمين زوجه يزيد ابنه هو مفيش عشا انهارده ولا ايه يا بنات
تنهض تاليا وتقول ثانيه يا عمو هشوفه جاهز ولا لسه
اومال لها انس وتذهب تاليا الي المطبخ وينظر خلفها سيف ويبتسم بعشق شديد وينظر الي مراد ويضع يده على قدمه ويقول بصوت لا يصل سوا اليه.مالك يا مراد في ايه
ينفخ مراد بقوه ويقول بنفس الصوت.انا تعبت من ايهم اوي يا سيف هو بدل ما يتعدل بيسوق فيها اكتر ومحدش عارف هيروح بينا علي فين تاني انا اشك انه ماشي زي الناس وفي عز انه متجوز متاكد ان الجواز مش واقف في وشه في حاجه ايهم غيرنا كلنا ده جمع كل صفات الجارحي الزباله وخدها لوحده وانا تعبت منه بجد
يبتسم سيف بهدوء ويقول.متقلقش يا مراد كل حاجه هتكون كويسه اطمن ومسير ابنك ربنا هيهدي سيبه ياخد الدرس لوحده
ينظر مراد أمامه ويقول كل لما يكون الشخص قاسي الدرس يبقي اقسي يا سيف وانا خايف عليه من الدرس ده خايف لا يخسر نفسه في
ينظر اليه سيف وهو يفهم جيد حديثه لينظر امامه ويتنهد بقوه كبيرة وهو حقا لا يعرف ماذا يفعل ويسمع صوت جاسر الذي قال اومال فين كارما يا روان
تنظر اليه روان وكانت ان تتحدث لاكن تدخل سيلا ابنة يزيد التي كانت في الخارج ينظر اليها يزيد ويقول بغضب كنتي فين كل ده يا سيلا
ينظرون اليه الجميع وتذهب سيلا وتجلس بجانبه وتقبله وتقول.كان عندي شغل مهم اوي يا بابا وكان لازم اخلصه أنهارده
ينظر اليها يزيد ويقول انس بغضب.في ايه يا يزيد من امته وانت بتزعق لبنتك كده براحه عليها
ينظر اليه يذيد ويقول بغيظ شديد.وانت مش شايف انها راجعه في وقت متأخر اوي يا بابا ما طبيعي اتكلم
انس وهو ينظر الي سيلا.متتكلمش معاها بطريقه دي
تبتسم سيلا وتذهب اليه وتضمه بقوه وتقول.حبيبي انت يا جدو بجد
يضمها أنس ويقول.حبيبت قلب جدك روحي يلا علشان تاخدي شاور وانزلي علشان العشا
اومالت لهو سيلا وتذهب الي الاعلي لكي تفعل كما قال اليها
في الاعلي كانت تتسطح علي السرير وهي عاريه تماماً لا يسترها شي سوا الشرشف وتنظر الي سطح الغرفه وتنزل دموعها بغزاره شديده تسمع دق علي الباب وكانت ان تنهض لكن يفتح الباب لتنظر الي من فعل ذلك تراها صديقة طفولتها وتين التي نظرت اليها لتعلم علي الفور ما بها لتغلق الباب بسرعه وتذهب اليها وتجلس أمامها وتقول وهي تمسح دموعها بحزن شديد.انتي كويسه يا كارما تنهض كارما وتترمي بين احضانها وتبكي بقوه كبيرة وتقول.انا تعبت يا وتين تعبت منه اوي
تضمها وتين بقوه كبيرة وتنظر أمامها وهي حقا لا تعرف ماذا تفعل اليها فهي تعلم بقسوة شقيقها علي الجميع وخاصه هذه الفتاة التي لا تتمني في حياتها سوا ان يكون حنون معها وتضمها وتين بقوه اكبر وتقول.خلاص يا كوكو انتي بهدلتي هدومي كده يا بت
تبتسم كارما وهي تعلم بأنها تريد أن تخرجها من حالتها وتبتعد عنها وتقول وهي تمسح دموعها.هقول ايه ما انتي نسخه من اخوكي معندكيش قلب زيه
وتين بغمزه.بس بتحبيه يا كوكو متنكريش ان اخويا ده نفسه انتي متقدريش تعيشي من غيره
تبتسم كارما بحزن شديد وتقول.اهو ده اكبر حاجه مزعلاني يا وتين في عز ما ايهم مش شايفني في حياته انا مش شايفه غيره وهو ده اللي قهرني اوي
تبتسم وتين وتضع يدها على شعرها وتقول.قومي خدي شاور وانا هحضرلك هدوم يا قمر يلا
تنهض كارما ببطئ من التعب الذي بها وتساعدها وتين قليلا وتلف حول جسدها الشرشف وتدخلها الحمام وتفتح الماء الدافئ في البانيو وتساعدها وتدخلها به لتشعر كارما بنار شديده تشعل في جسدها وتنظر اليها وتين بحزن شديد عليها وتذهب الي الخارج وتنظر أمامها وتنزل دمعه منها وتمسحها وهي لا تعرف ماذا تفعل مع شقيقها لكي يخف قسوة مع هذه المسكينه التي لم تفعل شئ سوا بأنها احبته بشدة وتذهب وتين الي غرفه الملابس وتأخذ اليها ملابس مريحه وتذهب الي الخارج ترها تخرج وهي تلف جسدها بمنشفة لتذهب اليها وتقول.ليه طلعتي دلوقتي يا كوكو
نهت كلامها وتجلسها علي السرير وتقول كارما.مش قادره اقعد في المياه دي يا وتين مش قادره
تمسح وتين ودموع كارما التي نزلت غصب عنها وتقول بغيظ شديد.ماتعيطيش يا بت دي رجاله عايزه الحرق أصلا متنزليش دموعك علي واحد زي ده
كارما بستغرب.ده مش اخوكي اللي مش بتحبي قده يا وتين
اومات اليها وتين وتقول وهي تمسك الملابس.بس هو راجل من الصنف ده يا كوكو وحتي لو كان اخويا بس زفر زيهم في النهايه بس نقول ايه لصاحبتي الغبيه اللي مش بتفكر صح في حاجه
تبتسم كارما وهي بفعل لا تستطيع علي فعل شئ معه فهي ليست لديها القدره علي شئ
كان يوجد فتاه تجلس علي كرسي وهي تنظر في كتاب وتقرا منه تشعر بالذي يدخل الغرفه لتلف اليه وتبتسم وتغلق الكتاب ويقف أمامها ويقبل جبهتها لتبتسم الفتاه وتقول.حمدلله علي سلامتك يا حمزه
يبتسم حمزه اليها ويقول.الله يسلمك يا حبيبتي سلينا فين
تنهض الفتاة وتقول وهي تساعده بأن ينزع الجاكيت الذي يرتديه.جت من عند صاحبتها ونامت علي طول هي بتتعب اوي في المذكره اليومين دول
ينزع حمزه الجاكيت وسحبها اليه ويقبل وجهها ويقول بغمزه.طب ما تيجي هقولك سر يا غزل
تنظر اليه غزل وتبتسم بتصنع وتقول.روح خد شاور وانا هنزل اجبلك اكل يا حمزه يلا
يحملها حمزه بسرعه لتضع يدها على كتفه لكي لا تقع وتنظر اليه ليقول حمزه.سيبك من الاكل دلوقتي وتعالي هقولك حاجه اهم
تبتسم غزل وتضع رأسها علي كتفه ويضعها حمزه علي السرير وينظر اليها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره تغلق غزل عينيها ولا تفعل شيئا كعادتها ويبتسم حمزه بحزن ويقوه في قبلاته ويقبلها بقوه اكبر ويبتعد عنها وينظر اليها وكان ان يذهب الي الحمام لكن تمسك غزل يده بسرعه كبيره وتقول ودموعها تلمع في عينيها.حمزه
يلف حمزه وينظر اليها ويقول.هاخد شاور وارجع انام علشان تعبان يا غزل
وكان ان يذهب لكن تمسكه غزل وتنهض الي احضانه بسرعه كبيره يتنهد حمزه بقوه ويضمها الي احضانه بقوه كبيرة وتنزل دموع غزل وتمسحهم في قميصه ويقبل حمزه رأسها ويقول.خلاص يا حبيبتي في ايه
غزل بحزن شديد.اسفه يا حمزه انا أسفه بجد
يرفع حمزه رأسها ويقبل شفتيها بخفه ويقول.انتي حبيبتي قبل ما تكوني مراتي يا غزل متقوليش كده تاني
تبتسم غزل وتضع يدها على رقبته وهي لا تريد ان يحزن منها فهو يعشقها وهي تعلم ذلك لكن غصب عنها تفعل التي تفعله ويبتسم حمزه ويقول.مفيش داعي انك تعملي ده يا غزل علشات لو لفيتي الدنيا كلها مش هتلاقي حد يفهمك زيي يا بت الجارحي
تبتسم غزل وتقبل وجهه ببطئ وتقول.وعلشان كده انا بحبك يا حمزه
ينظر اليها حمزه بشرود شديد في هذه الكلمه تبتسم غزل ويمسك حمزه وجهها ويقربها منه بشدة ويهبط علي شفتيها ويقبلهم بقوه كبيرة وهو ياكلهم بين أسنانه ويهده في قبلاته ويسطحها علي السرير ببطئ ويهبط علي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد ويمسك ملابسها وينزعهم عنها ويقبل جميع جسدها ببطئ وعشق شديد تنظر اليه غزل وتنظر الي سطح الغرفه وتنزل دمعه منها وتمسحها بسرعه قبل ان يرها وتنزع عليه يومه يكفي بالنسبه اليها بأنه يسعد وتره يقوه في قبلاته وهو يشعر برغبة شديدة لتبتسم بتصنع وتغلق عينيها بقوه ينظر حمزه اليها ويبتعد عنها قليلاً لكن مازالت يده تتحرك علي جسدها بوقاحة شديده تنظر اليه غزل ويره عينيها تدمع بشدة لكن لا يعرف يحدد بأن هذا من الرغبه ام شئ اخر وينزع ملابسه ويهجم عليها بسرعه
يقف سيارته امام مقهي ليلي وينزل من السياره ويعدل الجاكيت بغرور شديد ويذهب الي الداخل يره يوجد عدة كبير من الفتيات يرقصون علي الطاولات يتمايلون باغراء ووقاحه شديده يذهب الي اعلي المقهي ويذهب الي غرفة توجد ويفتح الباب وينظر الي الغرفه يره الذي يجلس علي مجلس علي الأرض وهو ينظر أمامه بشرود شديد ليقول ايهم بخبث.بتحب جديد يا دياب ولا ايه
ينظر اليه دياب وينهض ويصفق بيده بقوه كبيرة ويضمه بقوه ويبدله ايهم بقوه ايضا ويقول دياب بسخريه.مش لما اخلص من آثار القديم الأول يا فرعون
نهي كلامه ويبتعد عنه ويذهب يجلس مكانه لينظر اليه ايهم ويبتسم ببرود وينزع الجاكيت ويقول ببرود شديد.هي ماتت دلوقتي يا دياب واعتقد انها مسبتش ليك عيل حتي يفكرك بيها انت ماسك فيها معرفش ليه
ينظر اليه دياب ويمسك الزجاجه ويشرف منها بشرها وغضب شديد ينظر إليه ايهم ويبتسم ويره فتاه تدخل الغرفه وهي تحمل صنينه في يدها وتتميل بخصرها باغراء لينظر اليها ايهم بوقاحة شديده وتنزل الفتاه وتضع الصنينه أمامه علي الأرض لتظهر مقدمه صدرها بوقاحة شديده أمام ايهم الذي نظر اليها وتفتح الفتاة الزجاجه وتعطيها اليه وتقول بنبرة يفهمها ايهم بشدة.تامر بحاجة تاني يا باشا
يمسك ايهم يدها مع الزجاجه ويسحبها اليه بقوه لتقع الفتاه علي قدمه لينهض دياب ويسحب الفتاه بقوه كبيرة من ايهم ويقول بصوت هز اركان هذه الغرفه.غوري علي بره
تنفزع الفتاة بشدة وتركض الي الخارج بسرعه كبيره ويضرب دياب الزجاجه في الحائط بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي ايهم.انت يالا هتتلم امتي انت واحد متجوز حتي ما تبطل اللي بتعمله ده
يشرب ايهم من الزجاجه ويقول ببرود قاتل.ومراتي مش مكفيني يا دياب واخاف اضغط عليها شويه كمان تموت وانا مش ناقص قرف عيلة الجارحي لو البت دي ماتت
ينظر اليه دياب بغضب أشد وكان ان يتحدث لكن يسمع الذي يصراخ بصوت عالي وهو يقول...
بقلم بيري الصياد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قبل ان تبدا عزيزي القاريء ان كنت تعلم تاريخ هذه العائله وتخطيت معهم كل الرحلات والمراحل الصعبه في حياتهم اعلم بأن هذه العائله تغيرت كثيرا فهي خسرت الكثير من الأشخاص الذي كانوا اساس هذه العائله ان كنت هذه اول المراحل اليك فابدا دون ان يشغلك شئ ام للذين يعلمون هذه العائله اعلموا بأن قد فقدت هذه العائله اعز ما تملك والسيده التي كانت تمتلك مكانه كبيره في قلوب الجميع حقا ملك الجارحي قد ماتت ملك قبل اكثر من عشر سنوات ماتت بعد ان مات فهد الحديدي زوجها بيومين فقط فهي لم تتحمل هذا الفقدان وماتت بعده بيومين علي الفور لكي يستكملون حياتهم في الاعلي وقد مات اياد ايضا مات قبل خمس عشر سنه سافر زياد وعائلته بعد ان ماتت مهره بحادثه غادر مع ابنه واحفاده لكي لا يتركهم لحالهم ويعود كل فتره لكي يطمئن علي ابنته التي تزوجت من العائله ويجلس مع الجميع فتره طويله ويعود مره اخرى الي خارج البلاد تغيرت هذه العائله بعد كل هذه الأحداث التي حدثت معهم وتغيرت ملامح الجميع التي يحاولون يستكملون حياتهم بعد الذي حدث فهم يعلمون بأن هكذا الحياه وان الجميع سوف يمت في النهايه والان نبدا معكم رحلة جديده ونبدا حياه جديده لكي نعلم بأن هل سوف يستطيعون احفاد الملكه علي هذا العشق الذي يتورث في الدماء ام هذا الزمن زمن اخر لا يوجد به مكان لهذا العشق قبل ان نبدا نعلم بأن هذه الحكايات ليست كالحكايات السابقه وان هذه تختلف عن الماضي وآلان نبدا هذه الحياه ونبدا الرحلة مع هذه العائله ونبدا أيضاً (ذئاب من نار)
كان يوجد شاب يقف علي مبني عالي بشدة وهو يرتدي ملابس سوداء لا يظهر منه شئ سوا عيونه يخرج مبكر الصورة لرؤيه ويرفعه أمام عينيه وينظر الي داخل شقة كبيرة توجد أمامه ويرقب ما يحدث بداخلها بدقه عاليه ويبتسم ابتسامه خاليه من المشاعر ويمسك سلاح كبير بشدة ويضعه امام عينيه ويصوب بدقه شديده ويطلق طلقاته بسرعه ومهارة شديده علي الأشخاص الذين يجلسون أمامه في هذه الشقه ليقعون بمكانهم علي الفور ليبتسم ببرود شديد ويمسك الجهاز مره اخرى وينظر الي الشقه يره لا يوجد احد بيهم ليبتسم ويمسك سلاح صغير ويضعه في ملابسه ويمسك حبل كبير بشدة ويرمي بقوه علي المبني الآخر لتمسك هذا الشئ الحديد في السور بقوه كبيرة ويبتسم الاخر ببرود شديد ويرمي جسده الي الأسفل وهو يمسك بهذا الحبل بقوه ويرفع جسده الي ان وصل الي السور ليمسك به ويترك الحبل ويرفع جسده بمهارة وسرعه شديده وهو يقفذ من علي السور ليبقي في هذا المبني يبتسم ببرود شديد ويصفق يده بالآخره لكي ينزع الاتربه وينظر الي المصعد الذي يوجد ليذهب اليه ببرود شديد ويضغط علي الزر ويأتي المصعد ليركب به ويضغط علي الزر الي الطابق الذي يريده ويصل المصعد الي الدور ويخرج منه وينظر الي باب الشقه التي أمامه وييتسم ببرود شديد وينظر حوله ويذهب الي الباب وفي اقل من ثانيه واحده كان الباب يقع علي الأرض بعنف شديد يبتسم الآخر ويذهب الي الدخل يره كل هذه الجثامين التي اطلق عليهم النيران ويبتسم ببرود شديد ويمسك المفتاح التي يوجد بجانب رجل يقع معهم ويذهب الي لوحة توجد يمسكها ويرميها ويره خزانه كبيره توجد وكأنه يعلم كل شئ في هذه الشقه ويعيش مع هذه الأشخاص ويفتح الخزانه وينظر بداخل يره فلاشة لونها اسود والكثير من الورق يمسك الفلاشه ويضعها امام عينيه ويلعب بها قليلاً وينظر الي الورق ويمسكه وينظر بداخله ليبتسم بغموض شديد وينظر الي الجثامين وكان ان يذهب الي الخارج لاكن يره في اقل من ثانيه ياتوا الكثير من الأشخاص من الخارج ينظر اليهم ببرود شديد ويبتسم من أسفل القناع وكان احدهم ان يطلق عليه النيران لاكن يخرج سلاحه بسرعه كبيره ويطلق عليهم النيران بسرعه ومهارة عالية بشدة ويقعون علي الفور من الطلقات التي أتات في رأسهم جميعاً ينظر اليهم ويبتسم بجمود شديد ويذهب الي الخارج وكأنه لم يفعل شئ يركب المصعد ويضغط علي الزر الي سطح هذا المبني ويصعد وينظر الي الطياره التي تهبط علي سطح هذا المبني ويبتسم ببرود شديد ويفتح باب الطياره ويذهب ويركب بها بجمود ويشير الي القائد التي قاد الطياره وتحلق الطياره في السماء ينظر الآخر الي المبني التي يبتعد عنه ويبتسم ببرود شديد ويذهب الي غرفه توجد في هذه الطياره وينزع هذا القناع الذي علي وجهه ويظهر وجهه وينظر أمامه ويفتح سحاب الجاكيت الذي يرتدي ويرمي علي الأرض وينزع التشيرت ويذهب الي الحمام الذي يوجد وينزع جميع ملابسه ويقف أسفل الماء البارد بشدة وينظر أمامه ببرود شديد والماء تنزل علي وجهه ويرفع يده ويعود شعره الي الخلف ويغلق الماء ويمسك منشفه ويلفها علي خصره ويمسك اخره ويضعها علي رقبته وينشف شعره ويذهب الي الخارج ويمسك ملابس اليه ويرتدي
ويتسطح علي السرير وينظر الي سطح الغرفه بجمود شديد وينظر الي هاتفه ويمسكه ويدق الي شخص ويفعل الهاتف علي مكبرة الصوت ويضعه علي صدره ويضع يده أسفل رأسه وهو مازال ينظر الي الاعلي ويسمع الذي يقول بنعاس.الو
يرفع حاجبه ويقول.انت نايم يا حيلتها
يفتح الآخر عينيه وينظر الي الرقم وينهض بسرعه ويقول بغضب شديد.انت فين يا ايهم واختفت مره واحده كده ليه
ايهم ببرود شديد.صوت امك يا $$$$$ وبعدين انت فاكر اني عيل صغير ولا ايه
ينفخ الآخر بغضب شديد منه ومن هذا الأسلوب ويقول.لا مش عيل يا ايهم بس طريقة اختفاك مره واحده دي بتقلق الكل عليك طب علي الأقل قولهم انك ماشي وبلاش تختفي كده فجاه
ايهم بغضب شديد وصوت عالي.يحرق ميتين اهلك يا ابن الكلب في ايه يالا ما خلاص قاعد تقطمني ليه
الاخر بغضب أشد.ما انت لو تلم نفسك مكنش الوضع بقي كده يا ايهم ما تتلم وتبطل اسلوب امك ال$$$$$ ده
يغلق ايهم عينيه بقوه كبيرة ويقول.اقفل يا دياب اقفل انا غلطان وابن كلب اني فكرت اكلم واحد زيك
ينفخ دياب بقوه ويقول.صح انت متصل ليه وانت فين دلوقتي
ينظر ايهم الاعلي ويقول بجمود وكأنه لم يكون هذا الغاضب الذي كان قبل قليل.راجع دلوقتي بعد خمس ساعات اقابلك في مكانا علشان عايزك في حوار
ينظر دياب أمامه ويقول ببرود.حوار ايه
يبتسم ايهم ببرود أشد ويقول.ملكش دعوه بعد ما اقابلك ابقي اقولك سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف ويرمي بجانبه وينظر الي التي دق الباب وهو يقف أمامه دون ان يدخل فالباب مفتوح ينظر ايهم أمامه ويقول.خير
الشخص باحترام شديد.سيادة اللواء بيسال عليك يا فرعون وانا مش عارف اقوله ايه وخايف لا يعمل حاجه
ينظر اليه ايهم ويغلق عينيه ويقول ببرود شديد.متردش عليه تاني يلا امشي
يذهب الشخص وينام ايهم الي فتره قليله ويفتح عينيه وينظر أمامه ببرود ويره الطياره تهبط في مكان خالي من كل شي لينهض ويرتدي حذاءه ويمسك الفلاشه والورق الذي أخذه من المكان ويذهب الي الخارج ويفتح باب الطياره ويخرج منها ويذهب الي سيارته الذي توجد وامامها الكثير من الحراسه يفتح حارس اليه باب السياره ويركب بها ايهم ويقود السياره بسرعه كبيره لدرجه ان تفعل غبار كبير بشدة ويلفها بمهارة وسرعه كبيرة من امام الجميع وينظر من المرأء ويبتسم ويدخل الورق التي معه في درج السياره ويغلقه وينظر الي الفلاشة التي بيده ويبتسم ببرود شديد ويذيد من سرعة السيارة ويصل بعد وقت قليل الي القصر لينزل من السياره ويترك الباب مفتوح ويذهب الي الداخل وكان ان يصعد الي الاعلي لكن يره التي تصراخ بصوت عالي وهي تقول.ايهههههههههههههههم
يبتسم ابتسامه لم تخرج سوا الي هذه الفتاة ويلف اليها ويرها تركض اليه بسرعه كبيره وتترمي عليه بقوه كبيرة وكان ايهم ان يقع من قوتها لاكن يتمسك بقوه ويحملها ويرفعها عن الأرض وهو يضمها بقوه كبيرة ويسمعها تقول.والله لا اقتلك يا ايهم كل ده غايب عني كده
يبتسم ايهم ويقبل رأسها بحب شديد ويقول بنبرة لم يتحدث بها سوا معها.غصب عني يا وتين كان عندي شغل ضرورة وكان لازم اعمله بسرعه
تبتعد وتين عنه وتلكمه بخفه علي صدره وتقول.والشغل ده مكنش ينفع اعرف بي انا يا ايهم
يبتسم ايهم ويره بالذي تنزل علي الدرج وهي تنظر اليه وعيونها تلمع بدموع ينظر الي وتين ويمسك يدها ويقول.خلاص بقي يا حبيبتي كفايه كده علشان راجع تعبان اوي نتكلم بعدين
اومالت لهو وتين وتنظر الي التي تقف علي الدرج وتنظر الي ايهم وتبتسم وتره والدتها ماسه تأتي بسرعه كبيره الي ايهم وتترمي بين احضانه وتقول.كده يا ايهم كل ده يا حبيبي
يبتسم ايهم ويضمها ويقول.كان شغل مهم يا ماسه مفيش داعي لكل القلق ده
.صح ما الاستاذ مفيش حاجه فارقه معاه غير نفسه واللي هو عايز يعمله وبس.ينظر ايهم الي صاحب الصوت ببرود شديد وهو يره والده مراد وينظر أمامه فهو دائما علي خلاف معه ودائما لم يتفقون مع بعض ويقبل رأس ماسه ويقول.خلاص يا ماسه علشان انا تعبان بجد
تبتعد ماسه عنه وتنظر اليه وتضع يدها على وجهه وتقول بحنان شديد.تعبان مالك يا حبيبي
ينظر ايهم بستفزاز الي مراد الذي غضب من طريقتها بشدة ويمسك يدها ويقول.ارهاق شغل يا ماسه متقلقيش
تنظر وتين الي الذي مازالت تقف علي الدرج وتبتسم وتقول وهي تنظر الي ايهم.روح يلا يا ايهم خد دوش وارتاح شويه قبل ما الكل يتجموا عليك يلا يا كوكو خدي جوزك علي الاوضه
قالت هذا بخبث شديد وهي تنظر الي كارما التي تقف علي الدرج وتتعدل بخضه شديده من حديثها وتنظر اليها بصدمه لتقول وتين.مالك يا قلبي يلا خدي جوزك
تنظر كارما الي ايهم التي نظر اليها ببرود شديد وتقول بعدم استعاب.ها
تبتسم وتين ويره ايهم سيف شقيق والده واللواء التي يعطي اليه المهمات التي يفعلها وهو ينزل علي الدرج وينظر إليها بغضب شديد ليبتسم ايهم ببرود ويذهب اليه ويصفق في يده بقوه ويضمه ليستغرب سيف بشدة ويشعر به يضع شئ في يده ليبتسم ويضمه ويهمس ايهم اليه.انا هطلع دلوقتي وفي خلال عشر دقايق عشره مليون جنيه يتحاولوا لحسابي كل دقيقه بمليون يا سيادة اللواء زي ما اتفقنا بظبط
نهي كلامه ويبتعد عنه ويغمز اليه ويذهب الي الدرج ويقف امام كارما ويقول ببرود شديد اليها.ورايا
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي تتظر كارما الي وتين وتبلع ريقها بصعوبه شديده لتفهم وتين علي الفور وتغمز اليها بأنها تذهب خلفه ولا تخاف منه لتخاف كارما أكثر وتذهب ببطئ شديد الي الاعلي وتدخل غرفتهم وتره ينزع قميصه وينظر اليها ويقول ببرود شديد.اتاخرتي ليه
كارما بتوتر شديد.مفيش جيت وراك علي طول
يقترب ايهم منها ببطئ يجعل الخوف يدق في قلبها بعنف شديد ويقف أمامها ويسحبها اليه بقوه كبيرة لتشهق كارما بقوه وتقع بين احضانه وتغلق عينيها بقوه وهي تشم رائحته التي تجعل قلبها يدق بعنف وقوه شديده يكاد يسمعه وينظر ايهم أمامه ببرود شديد ويقول.خدي البرشام وتعالي يا كارما
تغلق كارما عينيها بقوه أكبر وتنزل دمعه منها وتمسحها بسرعه وتبتعد عنه وتنظر اليه تره ينظر أمامه بشرود وبرود شديد لتقول بتوتر وخوف.ايهم مينفعش احنا لازم ننزل دل
قطع كلامها ايهم التي قال بملل شديد.روحي خدي البرشام يا كارما وانجزي
تنظر اليه كارما وتذهب الي المراه وتخرج منها علبة حبوب وتأخذ حبه منها وتبلعها وتنزل دمعه منها وتمسحها بسرعه قبل ان يرها وينظر اليها ايهم ببرود وكانت كارما ان تذهب الي الحمام لكن يذهب ايهم ويقف أمامها ويسحبها اليه بقوه كبيرة ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه وهو يمصهم بعنف شديد ويمسك ملابسها ويفصل هذه القبله العنيفه ويمسك ملابسها العلويه وينزعهم عنها وينظر اليها يرها تغلق عينيها بقوه كبيرة ليمسكها ويرميها علي السرير بقوه ويتسطح بجانبها علي جانبه ويمسك ملابسها الداخليه وينزعهم عنها ببرود شديد وينظر اليها يرها تغلق عينيها بقوه كبيره ليهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بقوه وعنف شديد ويترك علامته عليها ويتعدل ويهبط فوقها وينزع ملابسها جميعاً وينظر اليها وينزع ملابسه ويهجم عليها بقوه كبيرة تعلمها كارما جيد في خلال زواجهم
تدخل غرفتها وتنظر الي هاتفها وتبتسم وتذهب الي الحمام وتستحم وتخرج بعد قليل وهي ترتدي روب الحمام وتضع منشفه علي رأسها وتجلس علي السرير وتنظر أمامها بشرود شديد وتتنهد بقوه كبيرة وتنزع المنشفه التي علي رأسها وتفرد شعرها بيدها وتذهب تقف أمام المراه وتمسك الفرشاة وتسرح شعرها وهي تنظر الي حالها بشرود شديد وتبتسم بحزن وترمي الفرشاة وتضع شعرها خلف ظهرها وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي
وتخرج وتذهب الي خارج الغرفه تره بالذي كان يذهب الي غرفته لتبتسم اليه وينظر اليها ويقول بغمزه.ايه القمر ده يا اميرة
تبتسم بغرور وتقول.دي اقل حاجه عندي يا ابن عمي
يضحك الآخر بخفه ويذهب اليها ويضرب باصباعه علي انفها بخفه ويقول.يخربيت التواضع اللي انتي في يا بت
وتين بغيظ شديد.يعني عايزني اكدب يا تميم ما دي الحقيقية فعلاً اعملك ايه
يضحك تميم بخفه عليها ويضع يده على كتفها ويقول.علي الاقل خافي من الحسد يا اميرة الجارحي
وتين بغمزه.اطمن انا بحصن نفسي كويس علشان عارفه العيون كلها بصاصه واولهم عينك انت
يفتح تميم عينيه علي اوسعهم ويقول.اه يا بت ال
قطعت كلامه وتين التي نظرت خلفه وقالت بسرعه.لا يا ايهم اوعي
ينظر تميم خلفه بسرعه كبيره ولا يره احد وتسمع سوت ضحك وتين التي تضحك بقوه كبيرة وتقول.حوش اللي وقع منك يا تيمو
يضربها تميم علي كتفها بخفه ويقول.ده في هزار يا وتين انتي عارفه اخوكي التور ده لو شافني واقف معاكي لوحدنا كده مش بعيد يولع فيا بسببك
تضحك وتين بخفه وتقول بغمزه.طب خاف لا اقول لاخويا التور وساعتها مش هتلحق تفرح بشبابك
يقبل تميم رأسها ويقول.عارفك حبيبتي ومش هتقولي لاخوكي حاجه هتخافي علي مستقبلي ومش ههون عليكي تعملي كده صح
تبتسم وتين فهي تعتبره شقيقها تماماً وتقول.ماشي يا برنس المره دي بس هسكت بمزاجي بعد كده هيكون في رشوه ولو مفيش يبقي هروح اقول واخلص منك
يضربها تميم علي رأسها وكان ان يتحدث لكن يسمع صوت هاتفه يدق ليخرجه وتنظر وتين الي الاسم وتبتسم ببرود شديد وينظر تميم اليها ويفتح علي الرقم ويسمع الذي يقول.انت رجعت علي البيت ولا لسه يا تميم
يرفع تميم حاجبه ويقول.ليه يا دياب في حاجه
كان دياب ان يتحدث لكن يسمعها تقول.هنزل انا يا تيمو وانت ابقي خلص وانزل
ينظر دياب أمامه بجمود شديد ويميل تميم الي وتين التي ذهبت ويقول.ها يا دياب انت روحت في
قطع كلامه دياب الذي غلق الهاتف في وجهه ليستغرب تميم بشدة ويبتسم ويذهب الي غرفته لكي يستحم من ارهاق العمل الذي به
تنزل وتين الي الأسفل وتره جميع كبار عائلتها توجد لا يوجد احد من الصغار فالبعض يوجد في العمل والبعض الاخر يسهر في الخارج تنظر اليهم وهم لا يتحدثون في شي بل بجلسون بهدوء شديد لترفع حاجبها بنفس طريقه ايهم التي تأخذ منه كل شيء وتقول.العزا علي مين
تنظر اليها ماسه بغيظ شديد وتقول.اتلمي يا بت والعبي بعيد عن هنا يلا
تنظر اليها وتين وتذهب تجلس بجانب والدها الذي ضمها الي احضانه وتقول وتين.كل يوم بتثبتي انك ام شريره يا ماسه
وتنظر الي عشق الذي يظهر علي ملامحها الحزن وتقول.انتي جبتي البنت دي ازاي يا تيتا
تنظر اليها عشق وتبتسم وتقول.شويه وهتتغير معاكي يا وتين هي دلوقتي بس غيرانه علي ابوكي منك علشان هو علي طول مدلعك انتي وسيبها بعد ما تتجوزي هي هتكون ام كويسه اطمني
تنظر وتين الي ماسه وتقول.اخص عليكي يا ماستي معقول تكوني كده فعلاً
تضحك تاليا زوجة سيف بخفه وتقول.هي كده من زمان بس انتي اللي مش واخده بالك
تنظر اليها ماسه بغيظ وتقول.ايه يا تاليا انتي بتسخنيها اكتر ما هي ساخنه
تاليا بغيظ أشد.اعملك ايه يعني يا ماسه ما انتي اللي ظالمه البنت اوي
تنظر ماسه الي مراد الذي يضم وتين اليه وتقول.انا ظالمه البنت يا مراد
ينظر مراد اليها ويهمس الي وتين.انتي عملتي فيا ايه يا بت الكلب
تهمس وتين اليه بنفس الصوت وتقول.البس يا حبيبي علشان بعد كده لما اقولك عايزه اخرج تسيبني براحتي مش تقول الوقت متاخر وبتاع
ينظر اليها مراد ويضربها علي رأسها بخفه ويقول.ده طلعت ماسه معاها حق تبيعك يا بت الكلب وانا اللي علي طول واقف معاكي ومش مخلي حد يقرب منك
تنظر وتين الي ايهم الذي ينزل الي الأسفل ببرود شديد وتشير عليه وتقول.طول ما معايا الفرعون فا انا مش محتاجه حد تاني يا موري هو الجيش بتاعي
يبتسم ايهم ويفتح يده اليها لتركض وتين بسرعه الي احضانه ويضمها أيهم بقوه كبيرة اليه ويسمع الذي يقول وهو يدخل القصر.اه يا زمن ناس ليها الاحضان والدلع وناس تقعد تلف حوالين نفسها بسببك يا فرعون
ينظر اليه ايهم ببرود شديد ويقول.اركن يالا علي جانب مش فاضين لشغل الهبل ده
الشخص بصوت عالي.حقك يا حبيبي حقك ما انت نايم في العسل انت عارف احنا دورنا عليك قد ايه يا اي
قطع كلامه ايهم التي قال بصوت افزع الجميع.حسااااااام خلص
تنفزع وتين بشدة من صوته ليضمها ايهم اكثر الي احضانه ويقبل رأسها وهو يسب ويلعن هذا الذي جعله يغضب هكذا وينظر اليه ويبتسم ابتسامه اخفت حسام بشدة وجعلته يبلع ريقه ويقول.انا طالع انام سلام
نهي كلامه ويركض الي الاعلي بسرعه يهمس ايهم الي وتين ويقول.خلاص يا قلبي محصلش حاجه
وتين بنفس الهمس.متتعصبش كده تاني يا ايهم انت عارف حسام بيحبك وغلبان وه
قطع كلامها ايهم التي قال بغضب.اسكتي خلاص وملكيش دعوه بي يا وتين فاهمه
تبتعد وتين عنه بسرعه وتنظر إليه وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن يمسك ايهم يدها بسرعه قبل ان تذهب وينظر إليها يرها تنظر بعيد عنه دون ان تفعل شئ ليبتسم ويقبل يدها ويقول.خلاص يا قمر انسي كل حاجه
يبتسمون الجميع فايهم يبقي شخص آخر مع هذه الفتاة التي لا تنظر اليه وتقول ببرود.بابا خلي ابنك يسيبني عايزه اطلع
ينظر ايهم الي مراد الذي لم يتحدث فهو يعلم بأنه لا يحب احد يدخل بينهما ويسحب ايهم وتين معه الي الخارج ويقف أمامها ويضع يده على وجهها ويقول.قولتلك مليون مره متتكلميش لا مع شاب ولا حد غير عدي يا وتين وده علشان هو اخوكي غير كده انتي ملكيش دعوه بالجنس ده وانتي مش بتفهمي الحته دي ابدا عايزني اعملك ايه
تنظر اليه وتين بشرود وتنظر بعيد عنه بسرعه ينظر اليها ايهم ويشعر بالذي بها ليقبل جبهتها ويقول.انتي غاليه اوي يا وتين ومش كل من هب ودب لسانك ينطق اسمه حتي اوعي ترخيصي نفسك علشان اي حاجه وحتي لو كانت غاليه عندك ارميها تحت رجلك وعدي عليها وكملي طريقك وسيبي الباقي علي اخوكي فاهمه
تنظر اليه وتين وتترمي بين احضانه بقوه كبيرة ليضمها ايهم بقوه وهو يعلم بماذا تمر شقيقته ويقبل رأسها ببطئ شديد ويقول.اوعي تزعلي كده تاني يا اميرتي فاهمه
تبتسم وتين وتميل براسها وتقول.انت رايح فين
ينظر ايهم أمامه ويقول رايح في شغل مع دياب واحتمال مرجعش انهارده
تبتعد وتين عنه وتقول بغيظ شديد يعني انت مترجعش الليل كله عادي بس انا اطلع دلوقتي ساعتين وارجع ده مش عادي انتوا عيله ظالمه اوي علي فكره
يبتسم ايهم ويقول خروج بالليل مش مسموح يا وتين الصبح اخرجي براحتك بس يكون معاكي الحراس
تبتسم وتين وتقول.خدني معاك يا ايهم انا عايزه اخرج بجد
يقبل ايهم رأسها ويقول.الصبح هاخدك في المكان اللي انتي عايزاه يا اميرتي بس دلوقتي عندي شغل مهم بجد خليها في يوم تاني ماشي
وتين وهي تنظر اليه.وهناخد كوكو معانا يا ايهم ماشي
يبتسم ايهم ويميل برأسه بخفه لتقبله وتين علي وجهه بقوة وتقول.انا بحبك اوي يا ايهم بجد
يضحك ايهم اليها بخفه ويقبل وجهها ويقول وانا مقدرش اعيش من غيرك يا قلب ايهم
تبتسم وتين ويقول ايهم هروح انا دلوقتي وانتي خالي بالك من نفسك تمام
اومالت لهو وتين بخفه ويقبل ايهم رأسها ويذهب الي سيارته ويقودها الي الخارج بسرعه كبيره تبتسم وتين وتره سياره عدي شقيقها الاصغر تدخل القصر لتبتسم وينزل عدي من السياره لتقول وتين وهي تشير اليه اهلا بدكتور العيله الكبير نورت يا راجل ايه الغايبه دي كلها
يخرج عدي كيس بلاستيك من السياره ويقف أمامها ويقبل وجهها ويقول وهو يعطيها الكيس كان عندي شغل مهم
تمسك وتين منه الكيس وتجلس علي الأرض وتخرج من الكيس شوكولاته كبيرة وتقول بغيظ شديد وهي تأكل منها هو كل لما اكلم حد فيكم يقولي شغل مهم شغل مهم ايه يا عم الحوارات دي انا بدات ازهق منكم علي فكره
يجلس عدي بجانبها ويقول والاميرة تامر بايه واحنا ننفذه
تنظر وتين أمامها ببرود وتنظر الي عدي وتبتسم وتقول نفسي نتجمع كلنا يا عدي احنا بقالنا اكتر من سنتين متجمعناش العيله دايما لازم يكون حد ناقص فيها وانا بكره الحاجات دي
يقبل عدي وجهها ويقول زي ما الأميرة امرت بكره كل العيله هتكون في قصرها ومش هيكون حد ناقص مش ايهم رجع
اومات لهو وتين ليبتسم عدي ويقول يبقي العيله كلها هتكون موجوده بكره تامري بحاجه تانيه
تذهب وتين الي احضانه وتقول وهي تغلق عينيها خدني في طريقك علي اوضتي يا عدي حاسه اني عايزه انام اوي
يبتسم عدي وينهض ويحملها وتمسك وتين الكيس وهي تغلق عينيها ليبتسم عدي ويذهب بها الي الداخل وينهضون الجميع بخوف شديد وتقول روان بسرعه مالها وتين يا عدي
ينظر اليها عدي ويقول اهدي يا مرات عمي دي الهوا سطالها وعايزه تنام مش اكتر اهدوا كده انا هاخدها علي اوضتها
يتنافسون الجميع براحه وتقول وتين وهي تغلق عينيها مش هموت دلوقتي يا رورو عمري ما هسيب تماره تتهني بشوكولاته بتاعتي
قالت هذا وهي ترفع الكيس الي الاعلي لتنظر تماره اليه وتبلع ريقها وتقول ما تديني واحده يا توته انا حبيبتك ومرات خالك برضو
تفتح وتين عينيها وتنظر الي يزن وتقول بخبث وهي تعطيها شوكولاته كبيره خدي يا حبيبتي يا مرات خالي شكل جوزك مش بيهتم بيكي خلاص يا حرام لو منك اخلعه يا تيمو هو حد ناقص قرف اليومين دول
يذهب يزن شقيق والدتها اليها ويضربها علي رأسها بخفه ويقول مين القرف يا كلبه انتي
تنظر وتين الي عدي وتقول انت مستني يموتني يا عدي يا حبيبي ما يلا طلعني من قدام العيله المفتريه والفقريه دي
يضحك عدي عليها بخفه ويقول وهو يصعد بها الي الاعلي انتي اللي عملتي في نفسك كده يا حبيبتي
وتين بغضب مكنتش اعرف انهم كده يا عم ده انتوا تخطيتوا مرحلة الظلم بكتير اوي
تضحك عليها ليل بخفه وتقول البت دي مجنونه بجد
وتنظر الي مالك زوجها التي يتأثر بشدة من الذي حدث من موت الجميع وتضع يدها على كتفه لينظر اليها ويبتسم ولا يتحدث وينظر انس اليهم ويقول وهو ينظر الي تاليا ونرمين زوجه يزيد ابنه هو مفيش عشا انهارده ولا ايه يا بنات
تنهض تاليا وتقول ثانيه يا عمو هشوفه جاهز ولا لسه
اومال لها انس وتذهب تاليا الي المطبخ وينظر خلفها سيف ويبتسم بعشق شديد وينظر الي مراد ويضع يده على قدمه ويقول بصوت لا يصل سوا اليه.مالك يا مراد في ايه
ينفخ مراد بقوه ويقول بنفس الصوت.انا تعبت من ايهم اوي يا سيف هو بدل ما يتعدل بيسوق فيها اكتر ومحدش عارف هيروح بينا علي فين تاني انا اشك انه ماشي زي الناس وفي عز انه متجوز متاكد ان الجواز مش واقف في وشه في حاجه ايهم غيرنا كلنا ده جمع كل صفات الجارحي الزباله وخدها لوحده وانا تعبت منه بجد
يبتسم سيف بهدوء ويقول.متقلقش يا مراد كل حاجه هتكون كويسه اطمن ومسير ابنك ربنا هيهدي سيبه ياخد الدرس لوحده
ينظر مراد أمامه ويقول كل لما يكون الشخص قاسي الدرس يبقي اقسي يا سيف وانا خايف عليه من الدرس ده خايف لا يخسر نفسه في
ينظر اليه سيف وهو يفهم جيد حديثه لينظر امامه ويتنهد بقوه كبيرة وهو حقا لا يعرف ماذا يفعل ويسمع صوت جاسر الذي قال اومال فين كارما يا روان
تنظر اليه روان وكانت ان تتحدث لاكن تدخل سيلا ابنة يزيد التي كانت في الخارج ينظر اليها يزيد ويقول بغضب كنتي فين كل ده يا سيلا
ينظرون اليه الجميع وتذهب سيلا وتجلس بجانبه وتقبله وتقول.كان عندي شغل مهم اوي يا بابا وكان لازم اخلصه أنهارده
ينظر اليها يزيد ويقول انس بغضب.في ايه يا يزيد من امته وانت بتزعق لبنتك كده براحه عليها
ينظر اليه يذيد ويقول بغيظ شديد.وانت مش شايف انها راجعه في وقت متأخر اوي يا بابا ما طبيعي اتكلم
انس وهو ينظر الي سيلا.متتكلمش معاها بطريقه دي
تبتسم سيلا وتذهب اليه وتضمه بقوه وتقول.حبيبي انت يا جدو بجد
يضمها أنس ويقول.حبيبت قلب جدك روحي يلا علشان تاخدي شاور وانزلي علشان العشا
اومالت لهو سيلا وتذهب الي الاعلي لكي تفعل كما قال اليها
في الاعلي كانت تتسطح علي السرير وهي عاريه تماماً لا يسترها شي سوا الشرشف وتنظر الي سطح الغرفه وتنزل دموعها بغزاره شديده تسمع دق علي الباب وكانت ان تنهض لكن يفتح الباب لتنظر الي من فعل ذلك تراها صديقة طفولتها وتين التي نظرت اليها لتعلم علي الفور ما بها لتغلق الباب بسرعه وتذهب اليها وتجلس أمامها وتقول وهي تمسح دموعها بحزن شديد.انتي كويسه يا كارما تنهض كارما وتترمي بين احضانها وتبكي بقوه كبيرة وتقول.انا تعبت يا وتين تعبت منه اوي
تضمها وتين بقوه كبيرة وتنظر أمامها وهي حقا لا تعرف ماذا تفعل اليها فهي تعلم بقسوة شقيقها علي الجميع وخاصه هذه الفتاة التي لا تتمني في حياتها سوا ان يكون حنون معها وتضمها وتين بقوه اكبر وتقول.خلاص يا كوكو انتي بهدلتي هدومي كده يا بت
تبتسم كارما وهي تعلم بأنها تريد أن تخرجها من حالتها وتبتعد عنها وتقول وهي تمسح دموعها.هقول ايه ما انتي نسخه من اخوكي معندكيش قلب زيه
وتين بغمزه.بس بتحبيه يا كوكو متنكريش ان اخويا ده نفسه انتي متقدريش تعيشي من غيره
تبتسم كارما بحزن شديد وتقول.اهو ده اكبر حاجه مزعلاني يا وتين في عز ما ايهم مش شايفني في حياته انا مش شايفه غيره وهو ده اللي قهرني اوي
تبتسم وتين وتضع يدها على شعرها وتقول.قومي خدي شاور وانا هحضرلك هدوم يا قمر يلا
تنهض كارما ببطئ من التعب الذي بها وتساعدها وتين قليلا وتلف حول جسدها الشرشف وتدخلها الحمام وتفتح الماء الدافئ في البانيو وتساعدها وتدخلها به لتشعر كارما بنار شديده تشعل في جسدها وتنظر اليها وتين بحزن شديد عليها وتذهب الي الخارج وتنظر أمامها وتنزل دمعه منها وتمسحها وهي لا تعرف ماذا تفعل مع شقيقها لكي يخف قسوة مع هذه المسكينه التي لم تفعل شئ سوا بأنها احبته بشدة وتذهب وتين الي غرفه الملابس وتأخذ اليها ملابس مريحه وتذهب الي الخارج ترها تخرج وهي تلف جسدها بمنشفة لتذهب اليها وتقول.ليه طلعتي دلوقتي يا كوكو
نهت كلامها وتجلسها علي السرير وتقول كارما.مش قادره اقعد في المياه دي يا وتين مش قادره
تمسح وتين ودموع كارما التي نزلت غصب عنها وتقول بغيظ شديد.ماتعيطيش يا بت دي رجاله عايزه الحرق أصلا متنزليش دموعك علي واحد زي ده
كارما بستغرب.ده مش اخوكي اللي مش بتحبي قده يا وتين
اومات اليها وتين وتقول وهي تمسك الملابس.بس هو راجل من الصنف ده يا كوكو وحتي لو كان اخويا بس زفر زيهم في النهايه بس نقول ايه لصاحبتي الغبيه اللي مش بتفكر صح في حاجه
تبتسم كارما وهي بفعل لا تستطيع علي فعل شئ معه فهي ليست لديها القدره علي شئ
كان يوجد فتاه تجلس علي كرسي وهي تنظر في كتاب وتقرا منه تشعر بالذي يدخل الغرفه لتلف اليه وتبتسم وتغلق الكتاب ويقف أمامها ويقبل جبهتها لتبتسم الفتاه وتقول.حمدلله علي سلامتك يا حمزه
يبتسم حمزه اليها ويقول.الله يسلمك يا حبيبتي سلينا فين
تنهض الفتاة وتقول وهي تساعده بأن ينزع الجاكيت الذي يرتديه.جت من عند صاحبتها ونامت علي طول هي بتتعب اوي في المذكره اليومين دول
ينزع حمزه الجاكيت وسحبها اليه ويقبل وجهها ويقول بغمزه.طب ما تيجي هقولك سر يا غزل
تنظر اليه غزل وتبتسم بتصنع وتقول.روح خد شاور وانا هنزل اجبلك اكل يا حمزه يلا
يحملها حمزه بسرعه لتضع يدها على كتفه لكي لا تقع وتنظر اليه ليقول حمزه.سيبك من الاكل دلوقتي وتعالي هقولك حاجه اهم
تبتسم غزل وتضع رأسها علي كتفه ويضعها حمزه علي السرير وينظر اليها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره تغلق غزل عينيها ولا تفعل شيئا كعادتها ويبتسم حمزه بحزن ويقوه في قبلاته ويقبلها بقوه اكبر ويبتعد عنها وينظر اليها وكان ان يذهب الي الحمام لكن تمسك غزل يده بسرعه كبيره وتقول ودموعها تلمع في عينيها.حمزه
يلف حمزه وينظر اليها ويقول.هاخد شاور وارجع انام علشان تعبان يا غزل
وكان ان يذهب لكن تمسكه غزل وتنهض الي احضانه بسرعه كبيره يتنهد حمزه بقوه ويضمها الي احضانه بقوه كبيرة وتنزل دموع غزل وتمسحهم في قميصه ويقبل حمزه رأسها ويقول.خلاص يا حبيبتي في ايه
غزل بحزن شديد.اسفه يا حمزه انا أسفه بجد
يرفع حمزه رأسها ويقبل شفتيها بخفه ويقول.انتي حبيبتي قبل ما تكوني مراتي يا غزل متقوليش كده تاني
تبتسم غزل وتضع يدها على رقبته وهي لا تريد ان يحزن منها فهو يعشقها وهي تعلم ذلك لكن غصب عنها تفعل التي تفعله ويبتسم حمزه ويقول.مفيش داعي انك تعملي ده يا غزل علشات لو لفيتي الدنيا كلها مش هتلاقي حد يفهمك زيي يا بت الجارحي
تبتسم غزل وتقبل وجهه ببطئ وتقول.وعلشان كده انا بحبك يا حمزه
ينظر اليها حمزه بشرود شديد في هذه الكلمه تبتسم غزل ويمسك حمزه وجهها ويقربها منه بشدة ويهبط علي شفتيها ويقبلهم بقوه كبيرة وهو ياكلهم بين أسنانه ويهده في قبلاته ويسطحها علي السرير ببطئ ويهبط علي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد ويمسك ملابسها وينزعهم عنها ويقبل جميع جسدها ببطئ وعشق شديد تنظر اليه غزل وتنظر الي سطح الغرفه وتنزل دمعه منها وتمسحها بسرعه قبل ان يرها وتنزع عليه يومه يكفي بالنسبه اليها بأنه يسعد وتره يقوه في قبلاته وهو يشعر برغبة شديدة لتبتسم بتصنع وتغلق عينيها بقوه ينظر حمزه اليها ويبتعد عنها قليلاً لكن مازالت يده تتحرك علي جسدها بوقاحة شديده تنظر اليه غزل ويره عينيها تدمع بشدة لكن لا يعرف يحدد بأن هذا من الرغبه ام شئ اخر وينزع ملابسه ويهجم عليها بسرعه
يقف سيارته امام مقهي ليلي وينزل من السياره ويعدل الجاكيت بغرور شديد ويذهب الي الداخل يره يوجد عدة كبير من الفتيات يرقصون علي الطاولات يتمايلون باغراء ووقاحه شديده يذهب الي اعلي المقهي ويذهب الي غرفة توجد ويفتح الباب وينظر الي الغرفه يره الذي يجلس علي مجلس علي الأرض وهو ينظر أمامه بشرود شديد ليقول ايهم بخبث.بتحب جديد يا دياب ولا ايه
ينظر اليه دياب وينهض ويصفق بيده بقوه كبيرة ويضمه بقوه ويبدله ايهم بقوه ايضا ويقول دياب بسخريه.مش لما اخلص من آثار القديم الأول يا فرعون
نهي كلامه ويبتعد عنه ويذهب يجلس مكانه لينظر اليه ايهم ويبتسم ببرود وينزع الجاكيت ويقول ببرود شديد.هي ماتت دلوقتي يا دياب واعتقد انها مسبتش ليك عيل حتي يفكرك بيها انت ماسك فيها معرفش ليه
ينظر اليه دياب ويمسك الزجاجه ويشرف منها بشرها وغضب شديد ينظر إليه ايهم ويبتسم ويره فتاه تدخل الغرفه وهي تحمل صنينه في يدها وتتميل بخصرها باغراء لينظر اليها ايهم بوقاحة شديده وتنزل الفتاه وتضع الصنينه أمامه علي الأرض لتظهر مقدمه صدرها بوقاحة شديده أمام ايهم الذي نظر اليها وتفتح الفتاة الزجاجه وتعطيها اليه وتقول بنبرة يفهمها ايهم بشدة.تامر بحاجة تاني يا باشا
يمسك ايهم يدها مع الزجاجه ويسحبها اليه بقوه لتقع الفتاه علي قدمه لينهض دياب ويسحب الفتاه بقوه كبيرة من ايهم ويقول بصوت هز اركان هذه الغرفه.غوري علي بره
تنفزع الفتاة بشدة وتركض الي الخارج بسرعه كبيره ويضرب دياب الزجاجه في الحائط بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي ايهم.انت يالا هتتلم امتي انت واحد متجوز حتي ما تبطل اللي بتعمله ده
يشرب ايهم من الزجاجه ويقول ببرود قاتل.ومراتي مش مكفيني يا دياب واخاف اضغط عليها شويه كمان تموت وانا مش ناقص قرف عيلة الجارحي لو البت دي ماتت
ينظر اليه دياب بغضب أشد وكان ان يتحدث لكن يسمع الذي يصراخ بصوت عالي وهو يقول...
