اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل التاسع 9 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل التاسع 9 بقلم بيري الصياد



تصل هذه الفتاه امام المحل وتنظر اليه وهو يحترق والنار تاكل بكل إنش به لتنظر اليه ودموعها تنزل بغزارة شديده وهي تري حملها وتعبها يحترق والنار تأكل به بهذه الطريقة كانت ان تذهب الي داخله
لاكن تري بالذي تسحبها بقوه تنظر اليها ترها والدتها لتصرخ وهي تحاول ان تذهب الي المحل وهي تقول.اوعي يا ماما اوعي سبيني
تمسكها صابرين بقوه كبيرة وتقول بغضب شديد.بس يا بتول اهدي هتروحي تعملي ايه خلاص مش هتقدري تعملي حاجه هو بيتحرق ارحمي نفسك شويه
تنظر اليها بتول وتنظر الي المحل الذي بالفعل لا يوجد به شئ أن وكانت تصل اليه النار وتنظر الي رجال الاطفاء الذي اتاوا الآن وتسمع الذي تقول بحزن متصنع.معلش يا بتول معلش يا حبيبتي ربنا يعوض عليكي والله ما كنت اعرف ان توصل بي يعمل كده ياختي ولو كنت اعرف كنت جيت وحذرتك قبل ما يحصلك ده
تنظر اليها بتول وتقول موده بغضب شديد.انتي ايه اللي جابك هنا يا بت انتي غوري يلا علي بيتك احنا مش ناقصين هم
تنظر بتول الي رنا وتنظر الي المحل الخاص بها وتدمع عيونها بشدة وتحاول أن لا تضعف وتنظر الي رنا وتقول.قصدك ايه بكلامك ده يا بت انتي
تنظر اليها رنا بعد ان كانت تنظر الي موده بغضب شديد وتضع يدها على خصرها وتقول.قصدي انك تبطلي عناد مع صقر يا بتول انتي اللي بتخسري في الآخر يا حبيبتي انهارده خسرتي المحل والله اعلم بعد كده هيعمل ايه تاني علشان يعقابك علي عنادك معاه
يتصدمون الجميع بشدة وتقول حنان بغضب شديد وهي تمسك رنا من ذراعها.مال صقر يا رنا هو عمره ما يعمل اللي بتقولي ده
تنظر رنا اليها وتقول بصوت عالي.متخبيش عليهم يا ماما هما عارفين جنان صقر واصل لحد ايه وعارفين انه يعملها ويعمل ابوها كمان دول مش غرب علينا ومش مهم المحل ده صقر اكيد هيرجعوا تاني زي ما كان هو بس عايز يربي بتول علشان شايف انها واحده اهلها معرفوش ير
قطع حديثها هذه الصفعه الذي نزلت علي وجهها بقوه كبيرة تنظر الي من فعلت ذلك ترها صابرين الذي قالت بغضب شديد.اوعي تغلطي في بنتي يا زباله انتي ولمي لسانك الزفر بعيد عن بناتي ولو كان جدك معرفش يربيكي ويخليكي واحده محترمه تتكلم باحترام هربيكي انا فاهمه
تنظر اليها رنا بغضب شديد وتنظر الي الجد الذي سحبها وقال.مينفعش ترفعي ايدك عليها كده يا ست صابرين
تنظر إليه صابرين وتقول.شوفت الكبير واقف ومتعملش لي احترام ولا اتعمل لبنتي احترام ومفيش حد هيتحرك قولت اخد حق بنتي انا يا عم هلال لم بت ابنك بعيد عننا علشان انتوا متعرفوش انا ممكن اعمل فيها ايه عند بناتي واستوب
ينظر اليها هلال ويسحب رنا ويذهب من أمامها وتنظر صابرين الي حنان الذي قالت.معلش يا صابرين ياختي هي رنا دبش في كل حاجه ومش بتاخد بالها من كلامها سيبك منها وحقك عليا انا
تنظر اليها صابرين ولا تتحدث بل تنظر الي بتول الذي تفكر في حديث رنا وتنظر صابرين أمامها وتفكر في الذي حدث وبعد مدة طويلة تدخل بتول وهي تغرق في افكارها ولا تشعر بشئ وتجلس علي الاريكه وهي تنظر أمامها وتدمع عيونها علي تعبها وحزنها الشديد علي هذا المحل الذي منذو ان فتح تحاول ان تحافظ عليه وعلي كل إنش به وتتذكر حلمها بأنها تفتح محل ملابس وتجعله يكبر تنظر اليها صابرين وتذهب تجلس بجانبها وتقول.كله يتعوض يا حبيبتي واهم حاجه انك كويسه ومحدش اتاذي وفادكي كل حاجه يا روحي
تنظر اليها بتول وتنظر أمامها ولا تتحدث وتمد موده اليها بكأس عصير لتنظر اليه بتول وتقول.مش عايزه حاجه يا موده
كانت موده ان تتحدث لاكن تري بالذي يدخل الي المنزل ويقول بصوت عالي.بتووووووول
تتفزع بتول بشدة وينظر اليها صقر ويذهب يجلس أمامها ويقول بغضب شديد.ازاي تحصل حاجه زي دي معاكي ومتتكلمنيش واعرف من الغريب عليها
تنظر اليه بتول وتتذكر حديث رنا وتقول بهدوء مريب.انت السبب في اللي حصل يا صقر
ينظر اليها صقر بعدم تصديق ويقول.انتي هبله يا بت
بتول بغضب شديد.مراتك قالت ان انت السبب يا صقر ودي حاجه مستبعدهاش عنك انا عارفه صقر السيوفي يعمل ايه كويس اوي علشان يثبت اللي هو عايزو
يغضب صقر بشدة وينهض وكان ان يذهب لاكن تمسك بتول يده وتقول.انت اللي عملت كده يا صقر
ينظر اليها صقر ويقول بصوت افزع الجميع.لو انا هاجي واولع في المحل ده قدام عينيك يا بتول مش هعمل حاجه في الخفا كده واعتقد طالما انتي عارفه صقر السيوفي كويس يبقي عارفه يعمل ايه وميعملش ايه يا بت الرواي
تنظر اليه بتول وتنهض وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن يسحبها صقر اليه بقوه ويقول.انتي رايحه فين بشكل ده
بتول بغضب شديد.رايحه اخد حقي من مراتك علشان انا سكت كتير اوي يا صقر وانا هجيب حقي بايدي اوعا
نهت حديثها وهي تحاول ان تلفت من يده لاكن يسحبها صقر وينظر الي عيونها ويقول.الوسخه دي عملتلك ايه غير أنها قالت ان انا ولعت في المحل
تنظر اليه بتول ولا تتحدث بل تنظر بعيد عنه وتسحبها صابرين من صقر وتقول بغضب شديد.اعتقد ان عيب اوي اللي بيحصل ده يا صقر روح ولم مراتك عننا علشان المره الجايه محدش يلومني علي اللي هعملوا فيها بعد كده المره دي اتسكفيت بقلم واحد بس المره الجايه موتها مش هيكفيني يا كينج
ينظر اليها صقر ويشعر بأن رنا قد فعلت شئ كبير ليذهب الي الخارج دون كلمه واحده وهو يناوي بأنه يوعد الي هذه الفتاة بعد أن ينهي مهمته الان وتنظر خلفه بتول وتذهب الي الاعلي لكي ترتاح وتفكر ماذا سوف تفعل بعد الآن لاجل ان يعود محلها كما كان في السابق
يدخل شقته ويرمي المفتاح علي الطاوله وكان ان يحدث لاكن يري الجد يجلس وبجانبه رنا التي تخاف بشدة منه ليفهم صقر ما يحدث علي الفور ليقول.امممم يبقي شكي في محله
تبلع رنا ريقها بصعوبه شديده وينظر صقر الي الجد ويبتسم ببرود شديد ويسير ببطئ جعل قلب هذه الفتاه يدق بخوف شديد ويقف صقر أمامها ويمد يده ويمسح علي شعرها وتتصدم رنا من فعلته بشدة وتنظر الي الجد وكانت ان تنظر الي صقر لاكن يسحبها صقر بقوه كبيرة من شعرها وينهضها بعنف لتصرخ رنا بصوت عالي بشدة وينهض هلال ويقول بغضب شديد.هو مفيش احترام ليا ولا ايه يا صقر
يسحب صقر رنا من شعرها بقوه ويقول.بتت ابنك محتاجه تربيه يبقي تنزل تحت وتسبيني اربيها يا تاخدها لتحت ونفضها سيره ونخلص منها جوازه بت $$$$$
ينظر اليه هلال ويقول بصوت عالي.طلاق مش هتطلقها يا صقر و
.يبقي تنزل وتسبيني اشوف شغلي معاها كويس علشان تربيتك طلعت وسخه في كل حاجه يا هلال اخوها طلع وسخ وهي اوسخ منه.كان هذا حديث صقر الذي قالوا بصوت عالي بشدة وينظر هلال الي رنا وهو لا يريد ان يتركها لاكن هو لا يريد ان صقر يطلقها فهو يعلم جيد ماذا سوف يحدث إذا فعل ذلك ويسحب صقر رنا الي الغرفه دون كلمه واحده ويغلق هلال عينيه بقوه ويقول في داخله.لازم تستحملي يا رنا لو صقر طلقك هروح لبتول ومش بعيد يتجوزها ولو ده حصل صقر هروح في الرجلين ومحدش هيعرف يعمل حاجه صقر لازم يبعد عن بتول خالص وعمري ما هسمح انه يتجوزها ولا يكون معاها بتول هي اللي هتنهي صقر لازم تبعد عنه
نهي حديثه بتصميم شديد وينظر الي الغرفه بعد ان استمع لصرخت رنا القويه ويذهب الي خارج دون ان يفعل شئ الي هذه الفتاة الذي صفعها صقر بجميع قوته بعد ان دخل الغرفه وتقع رنا علي الأرض بقوه وعنف شديد وينزل صقر الي مستواها ويمسكها من شعرها ويقول بغضب شديد.انتي ليه مصممه تطلعي الوسخ اللي جويا عليكي يا وسخه انا مش قولت تبعدي عن بتول خالص ايه اللي يخليكي تولعي في المحل بتاعها يا بت الكلب عملتلك ايه هي
نهي حديثه ويصفعها بقوه كبيرة وتقول رنا بصراخ عالي.والمره الجايه هقتلها هي يا صقر لو البت دي مبعدتش عندك والله لا اقتلها واقتلك كمان ابعدها عنك احسن ما تلاقيها جثه قدام عينك وتدفنها بايدك
وكأنها اتات بسكين وطعنت قلب هذا الكينج بقوه كبيرة وينظر اليها صقر ويمسكها من شعرها بقوه كبيرة ويقول بصوت عالي بشدة.ولا عمرك تقدري تعمليها يا رنا فاهمه مش هتقدري تقربي منها بتول مراتي واللي يقرب منها اكلوا بسناني واشرب من دمه يا $$$$$ فاهمممممه
تنظر اليه رنا بصدمه شديده وعدم تصديق وتقول بصوت متقطع.م..مر... اتك
كانت تجلس أمام المرآء وهي تشعر براحه بأن هذا فادي لم يكن معها الليله الماضيه من عمله الشاق وتبتسم وهي تنظر الي شعرها الطويل وتمسك الفرشاه وتبدأ ان تسرحه وترفعه الي الاعلي وتضع القليل من الكحل وتنظر الي حالها وتبتسم بحزن شديد وتمسك (الطرحه) وتلفها وتذهب الي الخارج وكانت ان تنزل لاكن تري اسد في طريقها لتنظر اليه بحزن شديد وينظر اليها اسد ببرود وكان ان يذهب لاكن تمسك سما يده سريعآ وتقول.برضو مش عايز تبص في وشي يا ولد عمي
ينظر اليها اسد وينظر الي عيونها ويمسك يدها ويضغط عليها بقوه كبيرة ويقول وهو يجز علي أسنانه بقوه كبيرة.انا مش قولت مليون مره متطلعيش بزفت ده
تنظر اليه سما وتشعر بقلبها يدق بسعادة غامرة وهي تسمع حديثه وتنظر اليه سما وتقول بابتسامة حزينه وهي تكاد ان تبكي بالفعل.وانا قولتلك اني بحب الكحل اوي يا اسد ومش بحب عيني من غيره
يمسكها أسد بقوه كبيرة من ذراعها ويخبط ظهرها في الحائط بقوه كبيرة ويقول وهو ينظر اليها.انتي عايزه بتستفزيني ليه
تنزل دموع سما بغزارة شديده وتقول وهي تنظر اليه.وحشتني اوي يا اسد
ينظر اليها اسد ويدق قلبه بعنف وبعشق لهذه الفتاه وينظر الي عينيها ويغرق بهم ويقول وهو يرمي كل شئ في عرض الحائط الآن.انتي اللي اختارتي البعد يا سما
تنفي سما براسها ودموعها تنزل بغزارة شديده.انا مخترتش غيرك يا اسد والله ما بحب ولا بفكر غير فيك انت افهمني وبلاش تظلمني ولا تيجي عليا انت كمان انا مش قادره علي كل ده والله ما قادره استحمل يا اسد
ينظر اليها اسد ويسحبها الي احضانه ويضمها بجميع قوته (ياااه لو عزرائيل قصدي فادي طب عليهم دلوقتي هيعمل من فخاد البت اليتيمه دي شاروما 😂😂) وتبكي سما بعنف شديد وكأنها كانت تنتظر هذه اللحظة منذو فتره طويله تبكي وكأنها لم تبكي منذو ان اتات علي هذه الدنيا يضمها اسد بقوه كبيرة ويغلق عينيه بوجع وألم شديد عليها قبل ان يكون علي قلبه الذي لا يريد سواها ويسمع سما تقول بين شهقتها.انا عايزك انت يا اسد فادي وحش معايا اوي انا مش عايزه افضل معاه هو خديني من هنا علشان خاطري انا مش عايزه اكون مع فادي تاني
كانت هذه الجمله كافيه ان تجعل هذا الاسد يمسكها من ذراعها ويبعدها عن أحضانه سريعآ وينظر اليها ويقول بغضب شديد وهو لا يري امامه.دلوقتي بعد ما شوفتي وسخت فادي عايزني لاكن لما كنت معاكي روحتي واختارتي هو مش كده يا سما
تبكي سما بقوه كبيرة وتقول.متجيش انت كمان عليا يا اسد انا مش حمل انك تيجي عليا كده
يمسكها اسد بقوه كبيرة من ذراعها ويقول بغضب أشد.انتي واحده زباله يا سما علشان كنتي معايا وبتحبني انا وروحتي من غير ما تفكرب واتجوزتي غيري انا قولتلك اصبري عليا اوفي الدين اللي في رقبتي وهتجوزك لاكن لا الواضح ان الست هانم كانت تعبانه لدرجة انها مقدرتش تصبر وتستنيني وراحت اتجوزت اخويا علي طول
تنظر اليه سما بعدم تصديق ودموعها تنزل بغزارة شديده وهي لم تستوعب بأن هذا هو اسد الشاب الذي احبته يقول اليها هذا الحديث وينظر اليها اسد نظرة اخيره ويتركها بعنف ويقول.انتي مجرد مرات اخويا يا سما اوعي تنسي العلاقة دي علشان هي الوحيده اللي بتربط بينا دلوقتي وحتي علاقتنا كولاد عم تناسيها خالص
نهي حديثه ويذهب الي غرفة الجد وتنظر سما خلفه ويكاد قلبها يقف من الوجع والالم الشديد الذي بها الآن من حديثه الذي لم تتوقعه وتدخل الي الغرفة مره اخرى وتنظر حولها وتشعر بأنها تخنتق من دموعها وتجلس علي السرير ودموعها تنزل بغزاره شديده وتنظر الي الأرض وتتذكر حديث اسد اليها الآن لتشعر هذه الفتاه بأن لا يوجد لديها احد في هذه الدنيا فوالدتها واسد والجميع تخلي عنها ولم يكن معها احد الآن (اوف بقا هي ناقصه نكد يا وليه نكدتي عليا منك لله يا بعيده 🤦) وتشعر سما بعد قليل بهذا الذي دخل الغرفة ونظر اليها وقال.ايه مالك كلتي ابوكي تاني اياك
تنظر اليه سما وتشعر بأن هذا عقاب ربها اليها علي اختارها وتنظر أمامها ولا ترد عليه ليقول فادي بغضب شديد.مش بنتكلم معاكي انا يا فاجر ولا ايه
تنهض سما وتصرخ وهي بالفعل لم تعد تتحمل شئ وهي تقول.ارحموني بقي ارحموني وكفايه عليا اللي انا في عايزين مني ايه تاني ارحمو.....
قطع حديثها هذا فادي الذي صفعها بقوه كبيرة وقال.صوتك يا فاچر انتي فاكره نفسك ايه هتصرخي في وچودي
تنظر اليه سما وهي تقع علي السرير من صفعته وتبتسم بوجع شديد ويغضب فادي اكثر من ابتسامتها ويمسك ملابسها يشقهم عليها بعنف شديد ويمسك الطرحه وينزعها ويهبط علي رقبتها ويقبلها بعنف ووحشية شديده وتنظر سما أمامها بجمود شديد ولم تحرك جفونها ام تفعل شئ ويرميها فادي علي السرير بقوه كبيرة وينزع ملابسه وباقي ملابسها وينام فوقها ويهجم عليها بقوه كبيرة دون ان يفكر بهذه المسكينه ماذا تشعر وماذا بها الآن ويفعل فادي ما يريده بهذه الفتاه الذي لم تفعل شئ سوا ان دموعها تنزل بصمت مرعب بشدة (اووووف بجد💔)
كان يجلس اسد وهو يشرد ويفكر بدموع هذه الفتاه الذي تحرقه بشدة ولا يستطيع ان يتنساه يشعر بالذي يضع يده علي كتفه لينظر اليه ويقول منصور.مالك يا ولدي في چاحه ولا ايه
كان اسد ان ينفي بأن لا يوجد شئ لاكن يدق هاتفه ليبتسم بتصنع الي الجد ويخرجه وينظر اليه لينهض ويذهب بعيد عن الجد قليلاً وينظر خلفه الجد وهو لا يعلم ماذا حدث لكي يشعر بوجع هذا الشاب لهذه الدرجه الان وينهي اسد هذه المكالمه ويذهب الي الجد سريعا ويقول هذه الجمله الذي عادت الحياه الي هذا الجد من جديد.لقيتهم يا حج منصور ودلوقتي عرفت هما فين بظبط




تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close