رواية هوس الكينج الفصل العاشر 10 بقلم بيري الصياد
ارزعي الفوت والمتابعة مش هيخسروكي حاجه يا وليه والمتابعة مهمه اوي علشان اللي مش هلاقي بيتفاعل علي البارت بعد كده هعمل بلوك علشان انا مش لاقيه تقدير منكم بجد ومحدش يزعل مني بس حقي احب اللي بيقدرني بس اللي يقرا ويكمل معايا في الروايه
____________________________________
+
يبتسم منصور بفرحه وعدم تصديق ويقول.انت متاكد يا اسد عرفت هما فين
يذهب اسد ويجلس بجانبه ويقول يده ويقول.ايوه يا جدي والله عرفت هما فين وهروح اجبهم علشان تشوفهم كمان
ينظر اليه منصور ويقول.چوم دلوقتي روح لحد عنديهم وهاتهم وتعال يا اسد چوم يا ولدي يلا هم
يبتسم اسد علي سعادة منصور ويقبل يده ويقول.انت تأمر يا جدي هروح اجهز الدنيا عندي علشان اسافر ليهم
نهي حديثه وينهض ويذهب الي الخارج ويمر من أمام غرفة هذه الفتاه ولا يخرج من الغرفه صوت من هذا العزال الذي يعزل الصوت تماماً ويغلق اسد عينيه بقوه كبيرة ويذهب الي الأسفل لكي يفعل كما قال الجد ويذهب الي الخارج ولم يلاحظ هذه السيده الذي تنظر خلفه وتنظر أمامها وهي تفكر بعدة اشياء
1
ينظر اليها صقر ويقول وهو يهزها من شعرها بقوه.مين اللي ساعدك في حرق المحل يا وسخه انطقي احسن ما ورحمة ابويا اقتلك واخلص منك دلوقتي
تنظر رنا اليه وتقول بصوت عالي.مين اللي مراتك يا صقر اوعي تقولي انك اتجوزت الزباله د
لم تستكمل رنا حديثها وكان صقر يصفعها بجميع قوته لتقع علي الأرض بعنف شديد وتشعر بدوخه شديده من صفعته ولا تري أمامها جيد ولا يرحمها صقر بل يمسكها بقوه كبيرة من شعرها ويقول بغضب اعمي.مين الزباله يا $$$$$ يا بت ال$$$$$
تنظر اليه رنا وهي تشعر بدوخه شديده ولا تستطيع ان ترد أن تتحدث ويصفعها صقر بقوه كبيرة لتقع رنا فاقده الوعي علي الفور وينظر إليها صقر ويبزق عليها بشمزاز وهو لا يعد يطيق هذه الحقيره ويقول في داخله.ورحمة ابويا ما هسيبك علي ذمتي كتير يا زباله اصبري عليا وانا هشربكم انتي وجدك مقلب يطلع من نفخكم بس اصبروا عليا يا شوية $$$$$
نهي حديثه ويذهب الي الخارج وهو لا يريد سوا ان يري هذه الفتاة لكي يعدل مزاجه بعد ان نزعته هذه الحقيره بحديثها
2
كانت تجلس هذه الفتاة وهي تنظر أمامها وتفكر بالذي حدث معها اليوم وتتذكر هذا المحل الذي لا يعد به شئ جيد ام كما كان فهذا المحل تدمر بالكامل بالفعل ولا يعد يصلح لشئ تغلق عينيها بقوه وهي تفكر بأنها سوف تعود تأسس من جديد وتعيد نفس التي فعلته منذو سنوات تنزل دموع بتول وهي يصعب عليها تعبها في كل هذه السنوات الذي انهار علي الأرض بهذه الطريقة تشعر بالذي يفتح الباب عليها لتتفزع وتنظر اليه وتنهض سريعآ وينظر إليها صقر ويغلق الباب ويضغط علي شفتيه بوقحه شديده وهو ينظر الي ملابسها
+
وينفخ بحرارة ويقول بغمزه وقحه اليها.التايجر علي الأسد بيمنع الحسد
تغضب بتول وتقول.تقدر تقولي انت جاي هنا ليه دلوقتي وفي وقت زي ده
يقترب صقر منها ويقول بهمس بجانب اذنها.جيت علشان اطمن علي القشطه يا غزال
تنظر اليه بتول وتقول.وليه ياخويا حد قالك اني موت ولا ات
قطع حديثها صقر الذي سحبها بقوه كبيرة من خصرها ويهبط علي شفتيها علي الفور ويمسكهم بين أسنانه وياكلهم بعنف وقوة شديده بين أسنانه وتتاوه بتول بوجع وتحاول ان تبعده عنها لاكن يمسكها صقر بقوه اكبر من خصرها ويحملها ويرفعها لكي تبقي بطوله ويأخذ اريحته في قبلته وتغلق بتول عينيها بقوه بعد ان علمت بأنها لم تستطيع ان تقف أمامه الآن ويرميها صقر علي السرير ويهبط فوقها وهو مازال يقبلها ويكتم صرختها بفمه وتضربه بتول علي كتفه بقوه كبيرة لكي يتركها لاكن يمسك صقر يدها ويلف ذراعها حول رقبته ويبتعد عنها قليلا وينظر الي شفتيها الذي تلمع بهذا الاغراء الشديد ليمسك جسدها بوقحه شديده ويسحبها اليه اكتر وهو يعصر جسدها بوقحه وقوة وتقول بتول بغضب شديد.وربي لو ما بعدت دلوقتي لا اصوت والم عليك الناس يا صقر
ينظر اليها صقر ويقول.اعمليها وانا عليا الطلاق لا اعملك دخله بلدي دلوقتي وادخل عليكي وياريت تعمليها علشان هتفجر وعلي اخري يا بت الكلب
نهي حديثه بحراره شديده وتغضب بتول اكتر منه وتضربه بقوه كبيرة علي كتفه بايدها الإثنين ويمسك صقر يدها ويسحب (طرحه) توجد علي السرير بجانبه ويربط يدها منهم وتقول بتول بغضب شديد وهي تحاول ان تحرك يدها.ابعد يا صقر وبطل الشغل ده اوعا يالا والا وربي هقتلك يا صقر
ينظر اليها صقر بخبث شديد ويربط هذه (الطرحه) في السرير وينظر الي بتول ويبتسم وينزع هذه التشيرت الذي يرتدي ويلفه حول فمها لكي لا يسمع صوتها ويهمس بجانب اذنها وهو يحرك يده علي جسدها بوقحه شديده.صح مينفعش ادخل بس ينفع نلعب يبقي نلعب مع بعض شويه علشان اللعب في الوقت ده مفيد اوي للصحه
نهي حديثه وهو يحرك يده وتترجاء بتول بعينها بأنه يتركها لاكن يبتسم صقر ويبتعد عنها قليلا وينظر الي جسدها ويدها ترفع بهذه الطريقة ليجن جنونه علي الفور ويهبط علي رقبتها ويقبلها قبلات ربطه وهو يمصها بطريقه جعلت غضب هذه الفتاة يختفي علي الفور وتغلق بتول عينيها بقوه كبيرة لكي لا تضعف أمام هذا الكينج وتحاول ان تسحب يدها بقوه كبيرة وهي تحرك جسدها ويمسكها صقر من كتفها ويمسك ملابسها ويشقهم عليها لتغضب بتول اكتر ويقول صقر وهو يهبط علي مقدمة صدرها.مفيش وقت للشرح اسمتعي شويه وبطلي فرك علشان مرزعكيش بالقلم دلوقتي
نهي حديثه وهو يعصر جسدها بقوه كبيرة وينزع باقي ملابسها عن جسدها وينظر الي جسدها ويشعر هذا الكينج بنار تشعل في جسده علي الفور ويهبط يقبلها بوقحه شديده وهو يشعر بأنه يريد ان يروي جوعه وعطشه من هذه الفتاه الآن وتغلق بتول عينيها وقلبها يدق بعنف شديد ويسمعه صقر وهو يدق بهذه الطريقة ويقوي في قبلاته أكثر ويمسك يد بتول وهو يريد أن يجعلها تستجيب معه لكي يفك يدها لاكن يعلم بأنها لم تخضع اليه بهذه السهوله لينزل يده بوقحه شديده وتفتح بتول عينيها سريعآ بعد ان لحظت وقحة هذا الكينج الي أين وصلت به وتنظر اليه بصدمه شديده وهو يستكمل ما يفعله ويقبلها بوقحه ويحرك يدها اسفل ملابسها بوقحه شديده وتحاول بتول ان تسحب يدها ليقول صقر بحراره شديده.اخرسي يا قشطه وبطلي يا بت وسبيني اشبع شويه
تحرك بتول رأسها لكي يتركها لاكن يمسكها صقر من رقبتها وهو يغضب منها بشدة بأنها لم تتركه يفعل ما يريده بها كما يريد ويهبط علي رقبتها ويقطم بقوه كبيرة بين أسنانه ويمص رقبتها بقوه ويضع علامات ملكيته علي كامل رقبتها وهذه بتول تحرك يدها لكي تحاول ان تلفت منه ويهبط صقر ويترك علاماته علي مقدمة صدرها بالكامل وينظر الي لوحته الفنيه الذي فعلها وياكل شفتيه بتلذذ شديد وهو لا يفكر شئ بشئ واحد الآن وهو ان يستكمل ويمتلك هذه الفتاه بالكامل وينظر اليها ويرها تغضب منه وتخجل بشدة ليقول.ما تهدي اعصابك شويه يا بت هتموتي بدري كده وانا لسه عايزك اوووووي
نهي حديثه وهو يحرك يده بوقحه شديده بجسد هذه الفتاة التي تخجل من فعلته بشدة ويقترب صقر منها بشدة وهو يلمس صدرها بصدره بطريقه جعلت الرغبه تشعل في كامل جسده وينزع باقي ملابسها سريعآ لتبقي هذه الفتاة عاريه تماما أمامه وينظر صقر اليها وينزع هذا التشيرت بعد أن رآها تنظر بعيد عنه بخجل شديد وهي أمامه بهذا الشكل ويهبط صقر علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيرة ويحرك جسده عليها بوقحه شديده لتفتح بتول عينيها بصدمه شديده وتنظر اليه بعدم تصديق ويبتسم صقر وهو يشعر بها وينزع صقر ملابسه لكي يقترب من هذه الفتاه ولا يبقي بينهما حاجز بعد هذا اليوم ويحرك جسده عليها بوقحه شديده لتبقي بتول في موقف لا تحسد عليه تشعر بخوف شديد وتنزل دموعها بغزارة شديده وينظر صقر اليها ويبتعد عنها علي الفور ويمص شفتيها ويقول بهمس شديد.عمري ما هعمل حاجه تضرك يا روح الكينج ثقي فيا يا بتول انا اموت ولا اخليكي تنزلي عينك في الأرض يا قشطه كوني عارفه وواثقه انك روح وحيات الكينج وعمر الكينج ما هياذي حبيبه فاهمه
تنظر اليه بتول وبرغم موقفها الآن الي انها تشعر بالامان داخل عيون هذا الكينج وتشعر بأنها بالفعل تحت حمايته ويبتسم صقر ويمص شفتيها بقوه كبيرة وهو يريد ان يهدي رغبته عليها لكي لا يقفد سيطرته علي حاله بعد حديثه اليها الآن وتغلق بتول عينيها بقوه كبيرة ولا تفعل شئ ويتسطح صقر بجانبها ويسحبها لتضع رأسها علي صدره وتشعر بنبضات قلبه الذي تدق بقوه كبيرة لتبتسم باستماع شديد وهي تشعر بأن هذا القلب يصرخ اليها وباسمها فقط ويفك صقر يدها بعد ان شعر بهدوئها وتضع بتول يدها علي صدره ويضمها صقر الي احضانه وهو يتمني ان توقف الحياه والوقت الآن لا يريد سوا هذه الفتاة وهي بين أحضانه وتغلق بتول عينيها باستماع وهي تناست كل شئ بالفعل ويضمها صقر بقوه كبيرة ويقطع هذه اللحظه دق علي الباب بقوه لتتفزع هذه الفتاة بشدة وتنهض سريعآ وكانت ان تنهض من السرير لكي تفتح الباب لكن يمسك صقر يدها سريعا ويسحبها اليه بقوه لتقع عليه ويقول بغضب مكتوم.انتي رايحه فين كده
تنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد.انا بت كلب اني مصوتش من بدري وفضحتك يا صقر
يضربها صقر خلف رأسها ويقول.روحي البسي حاجه يا بت علشان تشوفي مين يمكن تكون ام
قطع حديثه الباب الذي دق بقوه كبيرة ويسمعون التي تقول.افتحي الباب ده يا بتول مين معاكي جوه افتحي يلا
تنظر بتول الي صقر بصدمه وتنهض وتعدل ملابسها سريعا وتغلقهم عليها وهي تحاول ان لا يظهر منها شئ وتقول وهي تنظر الي صقر.صابرين هتقتلنا احنا الاتنين بسببك يا ابن حنان منك لله يا بعيد هنعمل ايه دلوقتي
ينظر اليها صقر بعد ان ارتدي التشيرت الخاص به وينظر الي ملابسها ويذهب الي الخزانه ويخرج (عباية سواده) ويذهب الي هذه الفتاه ويجعلها ترتديها وهو يسمع دق صابرين القوي الذي يذادد وتمسكه بتول وتقول بخوف شديد.تعال ارمي نفسك من الشباك يا صقر يلا بسرعه
يفعل صقر حركة وقحه بفمه بصوت عالي ويقول.انتي عايزه تقتلني قبل ما ادخل دينا يا قشطه ايه الظلم ده يا بت
تنظر اليه بتول بغضب شديد وتقول.كل ده ومدخلتش دينا يالا
ينظر صقر الي جسدها بوقحه شديده ويمسح شفتيها بأصابعه ويقول بحراره.يوم دخلتك بس هكون دخلت دنيا يا قشطه غير كده مفيش يا بت
تبتعد بتول خطوه وكانت ان تتحدث لاكن تسمع دق الباب القوي بشدة وتقول صابرين بغضب شديد.افتحي الباب يا بتول اخلصي
كان صقر ان يذهب الي الباب لاكن تمسكه بتول وتقول.انت رايح فين يا صقر استخبي بسرعه والنبي ورحمة ابوك لا تستخبي تحت السرير ولا في ايي مكان تاني بسرعه
ينظر اليها صقر ويمسك يدها ويقول ببرود.انتي مراتي يا قشطه وطول ما انا مش بعمل معاكي حاجه في الحرام يبقي تولع الدنيا باللي فيها
كانت بتول ان تعترض لاكن يذهب صقر الي الباب دون كلمه واحده وتركض بتول وتفتح هي الباب وتجعل صقر خلفه سريعا قبل ان يظهر الي صابرين وتنظر بتول الي صابرين وتقول.في ايه يا ماما معقول حد يخبط علي حد دلوقتي
تنظر اليها صابرين وتقول بغضب شديد.مين معاكي في الأوضه يا بتول
تنظر بتول الي موده الذي كانت تحاول تهدي صابرين التي نظرت صابرين اليها وقالت.لدرجادي ثقتك معدومه في بنتك يا صابرين طب لحظي ان انتي اللي مربيني وعارفني كويس اوي وعارفه ان عمري ما اعمل حاجه غلط
ينظر اليها صقر برفعة حاجب ويقول في داخله.ان كيدهم عظيم فعلاً البت دي الواحد يخاف علي نفسه وهو معاها دي صعبت عليا وحسيتها مظلومه ولولي اني ظابط الدمعه كانت هتفر من عي
قطع حديثه هذه صابرين الذي دفشت الباب وهي تقول.عارفكي تربية الوسخ اللي اسمه صقر يا بت الكلب هو فين يا بت
قالت هذا وهي تنظر الي اركان الغرفه لكي تعلم أين هو وتذهب بتول وتقف امام صابرين وتقول وهي تضع يدها على كتفها.معقول تثقي اني تربية الوسخ ده ومتثقيش اني تربيتك يا ماما
.اااه يا بت الكلب انا طلعت في الآخر وسخ يا بت الراوي طب لحظي اني واقف واحتراميني شويه.كان هذا صوت صقر الذي قالوا وهو لم يتحمل ان يصمت وتنظر اليه صابرين وكانت ان تصفع بتول بقوه لاكن يمسك صقر يدها قبل ان تنزل علي وجه بتول التي نظرت الي صابرين بعدم تصديق لفعلتها ويقول صقر ببرود شديد بعد ان نزل يد صابرين.مش مسموح لانسان علي وش الدنيا كلها انه يرفع ايده عليها يا صابرين الا دي بلاش تحربيني بطريقة دي علشان ورحمة ابويا هنساه اني اتربيت وقتها
تنظر اليه صابرين وتقول بغضب شديد.اطلع بره يا صقر وكفايه اوي لحد كده انا مش هسمحك انك تكون معاها يا كينج ولو فيها موتي تنساه بتول وتشيلها انت من دماغك خالص
ينظر إليها صقر وكان ان يتحدث لاكن تمسك بتول يده سريعا وتنظر اليه بنظره فهمها صقر جيد ويسحب يده ويذهب الي الخارج دون كلمه واحده وتنظر صابرين خلفه وتنظر الي بتول وتقول.عمري ما كنت اتوقع انك توطي رأسي بشكل ده يا بت بطني واعملي حسابك انك لو عايزه صقر هتنسي ان ليكي ام من الأساس
نهت حديثها وتذهب الي الخارج وتنظر خلفها بتول بعدم تصديق فهي لا تعلم ماذا تقول وتفعل بهذه الفتاه الآن وتقول موده وهي تضع ذراعها علي كتف بتول.هي امك بدات شغل الحموات بدري ولا انا متهالي يا قشطه واحده غيرها تصبر لبعد الفرح مش من دلوقتي
تنظر اليها بتول وتقول بغضب شديد.انتي يا بت ايه اللي خلاكي تدخلي صقر البيت بطريقه دي
تنظر اليها موده بزهول متصنع وتقول.معقول انا يا تولي تظني فيا الظن الوحش ده
تمسكها بتول من شعرها وتقول.الدور ده تروحي تعملي علي حد مش عارفك يا بت بس انا لا اوعي
موده بغيظ شديد وهي تحاول ان تسحب حالها من هذه الفتاه.اوعي انتي يا قشطه انا غلطانه قولت اود يجي يخفف عليكي شويه بدل ما تشكريني جايه تعملي فيا كده حقيقي ناس ميطمرش فيهم حاجه اوعي كده يا بتاعت صقر انتي
نهت حديثها وتذهب سريعآ الي الخارج وتقول بتول بصوت عالي.والله لا اقتلك يا حماره علشان تتربي بعد كده
موده بغيظ وغضب من الخارج.ما هو اللي مش قادر علي الحمار هيتشطر علي البردعه يا بقره
تنظر بتول أمامها وتقول.صقر بقا حمار معقول
ودقيقه واحده تستوعب حديث موده وتتفجر في الضحك وهي تتخيل شكل صقر وهو يسمع هذا الحديث وتنظر أمامها وتختفي ضحكتها وهي تتذكر حديث والدتها اليها الآن وتتذكر هذا المحل وتحزن بتول بشدة وتذهب الي السرير وتتسطح علي بطنها وتضم الوساده وهي تفكر بكل ما حدث في هذا اليوم فماذا سوف يحدث بهذه الفتاه بعد الان
+
في صباح يوم جديد تخرج هذه سما الي خارج المنزل لكي تستنشق القليل من الهواء وتنظر الي هذه الفرس الذي توجد في خارج المنزل وتذهب اليها تقف أمامها لتنظر الفرس بعيد عنها سريعآ لتمسح سما علي شعرها وتقول بنبرة يظهر بها حزنها ووجعها الشديد.حتي انتي بقيتي تكرهيني معقول مبقاش حد بيحبني بجد
يسمع هذا الأسد حديثها وينظر اليها وهو يحزن عليها بشدة وتحرك الفرس رأسها بعنف شديد وتضرب يد سما بقوه كبيرة وكانت سما ان تقع من فزعتها من فعلت هذه الفرس لاكن تري بالذي يمسكها بقوه وسرعه شديد وتقع بين أحضانه هذه الفتاه وتنظر سما الي وتدمع عينيها بشدة وينظر اسد اليها بعد ان كان ينظر الي هذه الفرس بغضب شديد وينظر اسد الي عيونها الذي تجعله يغيب عن هذه الدنيا ولا يفكر بشئ سوا ان يتعمق بداخل هذه العيون وتضع سما يدها علي كتفه وهي لا تريد سوا ان تكون بجانب هذا الشاب الذي تتأكد آلان بأنه الوحيد الذي يحافظ عليها وينظر اسد الي شفتيها ويلعنها ويلعن هذه الدنيا الالف المرات وهو ينظر الي هذه الشفتين ولا يستطيع ان يتذوقهم وتنظر سما اليه وتشعر بمشاعره الآن لترفع يدها وقت ضعف شديد وتضمه بقوه كبيرة وهي تحوط رقبته بزراعها ويغلق اسد عينيه بجميع قوته ووجع شديد ويضمها بجميع ما يوجد بداخله من قوة ووجع ويبقي معها علي هذا الوضع لقليل ويفيق اسد علي عقله وهو يريده ان يشعر بحاله والذي يفعله وهو يقول في داخله.دي واحده شافت الوحش علشان كده رجعلك وعايزك انت يا اسد فوق لنفسك سما اختارت اخوك وسابتك انت علشانه فوق ومبقاش غبي ومغفل كده
يتذكر أسد كل شئ ليبتعد عن هذه الفتاه سريعا وكأن لدغته حيه بالفعل وينظر اليها ويقول بغضب اعمي.لمي حالك يا مرات اخوي واوعي تنساه انك ست متچوزه مين ما كان چوزك المفروض تعملي لي احترام يا بت الأصول مش تعملي اللي هتعملي ده
تنظر اليه سما وهي حقا لا تعلم ماذا تفعل بحالها بالذي تفعله وتضع رأسها في الأرض دون كلمه واحده فهي تعلم بأنها ترتكب جرائمه بالذي تفعله الآن وينظر اليها اسد نظرة اخيره وكان ان يذهب الي خارج هذا المنزل بالكامل لاكن يسمع صوت صراخ زوجة عمه وهي تقول باعلي صوتها.الحچونا (الحقونا) عممممممممممممممممممي
1
