رواية ذئاب من نار الفصل التاسع 9 بقلم بيري الصياد
البارت التاسع من ذئاب من نار
بقلم: بيرى الصياد
_______________________________
كانوا جميع العائله يقفون امام غرفه العمليات الذي ذهب اليها عدي بسرعه كبيره بعد ان راه حالة وتين التي لا يعلم ماذا حدث اليها وماسه تبكي بقوه كبيرة ويسير ايهم في الطرقه بغضب شديد وهو لا يره أمامه ويفكر ماذا يفعل بمراد فهل يقتله ام ينتظر الي ان تفيق وتين ويطمئن عليها ينظر الي مراد ويقول بصوت فزع كل ما في المكان.لو وتين حصلها حاجه روحك مش هتكفيني يا ابن الجارحي
ينظر اليه مراد ويبتسم وهو يره ابنه يقف في وجهه بهذه الطريقة ولاجل من لاجل شقيقته التي من المفترض هو التي يقف أمام الجميع لاجلها تنظر كارما الي ايهم وهي تنزل دموعها بخوف شديد علي صديقتها ويأتي تميم ويقول.ايه اللي حصل لوتين
ينظر اليه ايهم بغضب شديد وكان ان يتحدث لاكن يقول سيف.مش عايز اسمع صوت كفايه اوي اللي حصل انهارده
ينظر تميم الي ايهم وهو يفهم بماذا يمر الآن لينفخ بقوه كبيرة ويجلس وهو يفكر في الذي حدث لكي تصل وتين الي هذه الحاله ويرون الجميع بعد قليل عدي يخرج من غرفه العمليات ليذهب اليه ايهم بسرعه ويقول بغضب شديد وصوت عالي.وتين عامله ايه وهي فين
يتنهد عدي بقوه ويقول.الزايده انفجرت عندها والحمدلله عدت علي خير وهي كويسه دلوقتي بس هتحتاج شويه رعايه
ينظر ايهم بغضب عارم الي مراد ويقول بصوت عالي.يا رب تكون مرتاح يا مراد بيه بتوصل بنتك للموت بيدك كل ده ليه علشان شوية كلام اتقولوا ومفكرتش ايه وارهم ده حتت عيل هيفهم اللي بيعمله دياب وانه عايز وتين مهمه كان التمن بس لا ازاي متبقاش مراد الجارحي لو مكنتش تفصل كل حاجه علي مزجك اختي مش هتكون بعد كده في بيتك تاني وانا هخليك تحلم انها تشوفها
نهي كلامه ويذهب الي غرفه العمليات لكي يره مدللته الصغيره ويطمئن عليها ينظر مالك الي مراد ويقول بغضب شديد.كل اللي عملته مكنش لي داعي يا مراد احنا عمرنا ما ربنكم علي الضرب وحتي لو غلطت وكانت معاه اسمعها وشوف سبب ده ايه مش تضربها وتقولها كلام زباله زي ده يا راجل ده انت مفكرتش لحظه واحده ان دي بنتك اللي مربيها علي ايدك وعارفها كويس انت بعملتك دي خسرت بنتك للابدا يا مراد
ينظر اليه مراد ويذهب الي الأسفل بسرعه كبيره وهو لا يعلم ماذا فعل بابنته الصغيره ينظر تميم الي الجميع وكان ان يتحدث لاكن يسمع صوت هاتفه يدق لينظر اليه ويرد ويسمع الطرف الآخر ليقول بصدمه شديده.انت بتقول ايه ده حصل امتي
يسمع الطرف الآخر ليقول بغضب شديد.انا جاي دلوقتي
وكان تميم ان يذهب لاكن يقفها زين وهو يقول.في ايه يا تميم
تميم بصوت عالي.الفرع الرئيس بيولع
يتصدمون الجميع بشدة ويقول انس بغضب شديد.انت بتقول ايه يا تميم ده حصل ازاي وانت كنت فين
تميم وهو يحاول ان يهده.انا كنت هناك بس معرفش ايه اللي حصل وبيقولك ان النار عاليه اوي لازم اروح بسرعه علشان اشوف الوضع محدش عارف يعمل حاجه
نهي كلامه ويذهب بسرعه كبيره ويذهبوا خلفه يزن وزين لكي يعملون ماذا يفعلون الأن ياتي دياب التي تحدث معه تاج وقالت اليه علي التي حدث في وتين وينظر اليهم ويقول.هي فين
تشير كارما الي غرفه العمليات وكان دياب ان يذهب لاكن يقول مالك.دياب عايز اتكلم معاك
ينظر اليه دياب ويقول.بعدين يا مالك بعدين
ويركض الي غرفه العمليات بسرعه ويره ايهم يجلس أمام وتين وهو يضع يده على شعرها ويمسح عليه بحزن شديد عليها وعلي الحالة التي وصلت اليها ينظر اليه ايهم لينهض بسرعة البرق ويلكمه بجميع قوته وليقع دياب علي الحائط وهو ليست لديه القدرة ان يدفع عن حاله الآن ويمسكه ايهم بقوه كبيرة من التشيرت التي يريدي ويقول.بقي انا اختي كانت في حضنك ليلة دخلتك يا ابن ال$$$$$ يا $$$$
يبتسم دياب وهو ينظر الي وتين التي يتعلق اليها المحاليل وينظر الي ايهم ويقول.انت شوفت حالتها كانت عامله ازاي يا ايهم ومقدرتش اسيبها لوحدها في يوم زي ده
ايهم بصراخ عالي بشدة.اتصدق يالا انك $$$$$ فعلاً تقتل القتال وتقول مقدرتش يعني انت يا$$$$ السبب في حالتها دي جاي دلوقتي تقولي مقدرتش
دياب بغضب شديد.ايهم كفايه علشان تعبت بجد انت الوحيد اللي عارف اللي فيها بلاش تعمل نفسك حمار
يذهب ايهم الي وتين ويضع يده على شعرها ويقول.الحاجه الوحيده اللي انا عارفها هي انك تبعد عن اختي يا دياب ومش عايز اشوفك حولها في مكان تاني
يذهب دياب ويقف بجانب وتين علي الناحيه الاخرى ويرفع يده وكان ان يضعها علي شعرها لاكن يقول ايهم.لو نزلت عليها هتنزل عليك رصاصه تخلصني منك
ينفخ دياب بقوه ويقول.ايهم كفايه علشان تعبت بجد
نهي كلامه وينظر الي وتين ويضع يده على جبهتها وكان ان يتحدث لاكن يقول ايهم بغضب شديد.دياب اتلم وشيل ايدك من عليها أنا مش ناقصك بجد
ينظر دياب الي وتين ويقبل جبهتها ليلكمه ايهم بقوه كبيرة ويقول بصوت عالي بشدة.قولتك ابعد عنها يا دياب وكفايه اللي حصل بسببك لحد دلوقتي
يبتسم دياب ببرود شديد ويمسح مكان اللكمه بجانب شفتيه ويقول.ماشي يا ابن الجارحي سهله
ينظر اليه ايهم وينظر وتين ويمسك يدها بين يده ويقبلها ببطئ شديد ينظر إليه دياب بغضب شديد ويقول.ما تتلم انت وبطل محن $$$$$ ده
ينظر اليه ايهم ويقول.اطلع بره ومش عايز اشوف وش امك ده قدام وتين عايزك تختفي من قدمها يا دياب فاهم
يبتسم دياب بغموض وبرود شديد ويقول.تؤ تؤ مش هبعد عنها يا ايهم اختك مربوطه بإسم دياب السويسي ومش مسموح ليك تبعدها عندي
ينظر ايهم الي وتين ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.قسمآبالله يا دياب لو وجودك اثر عليها في حاجه لا اقتلك يا ابن السويسي
ينظر دياب الي وتين ويقول في داخله.هاخدك منهم يا غزال ومحدش هيشوفك غيري انا ناقص يومين وتكوني في حضن الوحش يا بت الجارحي ووقتها بس هيكون نفذت الوعد يا غزال الوحش
كانت تحاول الاتصال بتاج لكي تعلم ماذا حدث والي أين ذهبوا بهذه الطريقة لاكن لا ترد عليها للمره التي لا تعلم عددها لتنفخ بقوه كبيرة وكانت ان تدق الي كارما لاكن تره بالذي يدخل القصر تنظر اليه وتبتسم وكانت ان تتحدث لاكن تره والدته تخرج من خلفه لتنظر اليها وكانت ان تصعد لاكن يقول حمزه.غزل استني
تنظر اليه غزل وتقول.خير يا حمزه في حاجه تانيه جايين تتكلموا فيها
ينظر حمزه الي والدته التي نظرت اليه ليقول ببرود.كنتي عايزه تقولي حاجه يا ماما
تنظر فوزيه اليه وتنظر الي غزل وتقف أمامها وتقول.سامحني يا غزل يا بنتي انا كنت متعصبه ومعرفش انا بقول ايه سامحني وانسي اللي عملته وارجعي بيتك ولجوزك تاني
تنظر اليها غزل وتنظر الي حمزه وهي تستغرب نبرتها معها ليميل اليها بخفه لتنظر غزل الي فوزيه وتقول.مش هرجع دلوقتي يا فوزيه هانم انا لسه عايزه اقعد هنا ش
قطعت كلامها فوزيه التي قالت.انا كده كده هرجع بيتي يا غزل وانتي كمان تقدري ترجعي بيتك وتكوني مع بنتك وجوزك وانا كده كده هطلع من هنا علي بيتي علي طول بس عايزك تسامحني
تستغربها غزل بشدة وكانت ان تتحدث لاكن تدخل سلينا وتقول بفرحه.بابا
ينظر اليها حمزه ويفتح يده اليها لتركض سلينا بسرعه الي الاحضانه ويضمها حمزه بقوة ويقول.حبيبت قلب ابوكي اتاخرتي في المدرسة كده ليه
سلينا وهي بين الاحضانه.كنت مع صحابي بنتغذه مع بعض يا بابا وقاعدنا نتكلم كتير وسرقنا الوقت وانا قولت لماما اني رايحه معاهم
يبتسم حمزه وتبتعد سلينا عنه وتنظر الي فوزيه وتقول.ايه اللي جابها هنا كمان
غزل بغضب.سلينا عيب كلامك ده دي ستك واكبر منك عيب كده
تنظر اليها فوزيه وتنظر الي سلينا وتفتح يدها اليها وتقول.تعالي يا حبيبتي
تستغرب سلينا بشدة وتقول.هو ده فيلم جديد ولا ايه
ينفخ حمزه بقوه ويقول.روحي لستك يا سلينا عيب اللي بتقولي
تنظر اليه سلينا وتنظر الي فوزيه وتقول.انتي مش هتقولي كلام وحش لماما تاني
اومالت لها فوزيه وهي تنزل دموعها وتقول.مش هقول حاجه بس تعالي
تذهب اليها سلينا وتضمها فوزيه الي الاحضانها ينظر اليها حمزه وينظر الي غزل التي ذهبت إليه وتقول وهي تنظر الي فوزيه.هي مامتك مالها يا حمزه ايه اللي حصلها
ينظر اليها حمزه ويضع يده علي كتفها ويقبل رأسها ويقول.عرفت غلطها يا قلبي ودلوقتي جايه تصلحه
تنظر اليه غزل وتقول.بسرعه دي
يبتسم حمزه ويقول.اهو اللي حصل
تنظر غزل الي فوزيه التي ابتعدت عنها سلينا وقالت وهي تنظر اليها.انتي دلوقتي هتتحولي وتكوني الشريره مش كده
تبتسم فوزيه وتضع يدها علي شعرها وتقول.لا يا حبيبتي دلوقتي همشي وانتي وماما ارجعوا البيت بابا مش قادر يعيش من غيركم ارجعوا لي تاني
يبتسم حمزه وتقول سلينا.لا تقدري تخليكي معانا بس متعمليش لماما حاجه ولا تكلميها تاني
تنظر فوزيه الي غزل وتبتسم وتقول وهي تنظر الي سلينا.خليكي مع ماما يا حبيبتي وانا هروح بيتي وانتي تقدري تيجي ليا في ايي وقت وتقعدي معايا زي ما انتي عايزه
تنظر غزل الي حمزه وتبتسم وتقول لاجله فقط.تقدري تعيشي مع ابنك يا طنط هو بيحبك اوي واكيد عايزك معاه
تنظر اليها فوزيه وتقول.يعني انتي سامحتني يا غزل
تنظر اليها غزل وتبتسم وتميل براسها وتقول.كلنا بنغلط واهم حاجه عندي نفهم غلطنا وانتي فهمتي تقدري ترجعي مع ابنك يا طنط
حمزه بهدوء شديد.روحي اجهزي علشان تمشي معانا يا غزل
تنظر اليه غزل وتبتسم وتقول.عايزه افضل مع ملك يومين كمان يا حمزه وكمان عايزه اشوف وتين سيبني هنا شويه وانا هرجع علي طول
ينفخ حمزه بقوه ويقول.تمام يا غزل هاجي اخدك بكره تكوني جهزتي وشوفتي وتين وملك زي ما انتي عايزه تمام
اومالت لهو غزل وينظر حمزه الي فوزيه ويقول.يلا بينا
اومالت لهو فوزيه وتضع يدها علي شعر سلينا وتقول.هستنيكي بكره يا حبيبتي
تبتسم سلينا اليها وهي تحب شخصيتها الجديده ويذهبون حمزه وفوزيه التي لا احد يعلم بماذا تخطط لكل هذا الهدوء فهل هي تفعل ذلك خوف من ايهم ام انها تخطط لفعل مصائب في حيات غزل
تفتح عينيها ببطئ وتعب شديد وترفع يدها وكانت أن تضعها علي جبهتها لاكن تره المحاليل التي توجد في يدها لتنظر الي يدها وتتذكر الذي حدث وتره بالذي يقول وهو يضع يده على جبهتها.انتي كويسه يا قلبي
تنظر اليه وتين تره ايهم لتلمع الدموع في عينيها ويرها هو بوضوح شديد وتنهض وتين بسرعه كبيره وتترمي بين الاحضانه بقوه ويضمها ايهم بقوه كبيرة ويقبل رأسها ببطئ شديد ويشعر بدموعها علي التشيرت الخاص به ويمسح علي شعرها بحنان وحب شديد وكان ان يتحدث لاكن يسمع التي يقول بغضب شديد.ما كفايه يالا منك ليها ايه الجو ده
تستمع وتين الي صوته وتبتعد عن ايهم بسرعه كبيره وتنظر اليه وتقول بصوت عالي بشدة.انت ايه اللي جابك هنا بعد اللي عملتوا رايح تقول لمراد بنتك كانت في حضني ليلة دخلتك ما كنت قولتله دفعتلها كام بالمره
يبتسم دياب ببرود شديد وهو يقدر حالتها بشدة ويذهب يقف أمامها ويقول.ابوك اللي زي التور وعقله مش بيفكر غير في الشمال وده مش ذنبي انا
تضغط وتين علي شفتيها بقوه كبيرة وتقول.اطلع بره يا دياب ومش عايزه اشوفك تاني
دياب بغضب شديد.ليه يا روح امك حد قالك ان شكلي و
قطع كلامه ايهم التي قال بصوت عالي.صوتك ميعلش عليها يالا واعمل اللي هي عايزه من غير حرف واحد اطلع بره وانا جاي وارك بعد شويه وقول لماسه انها صحيت علشان تطمن يلا
ينظر دياب اليه وينظر الي وتين التي ذهبت الي الاحضان ايهم ويدخل عدي وينظر الي وتين ويمسكها من ذراعها ويقول وهو يسطحها بهدوء.انتي مفتوحلك تلات فتحات يا وتين خلي بالك من نفسك يا حبيبتي وبلاش الحركات دي
يرفع ايهم حاجبه ويقول.ليه تلات فتحات يا حيلتها ولا انت بتحلل الفلوس اللي بتاخدها وخلاص
عدي بغيظ شديد.اختي هاخد منها فلوس يا ايهم وبعدين تلات فتحات علشان المناظر يا خفيف ملهاش دعوه بفلوس دي
تنظر وتين الي عدي وتقول.ليه هو ايه اللي حصل
يضع عدي يده علي جبهتها ويقبل رأسها ويقول.انتي بتشتكي من جنبك من امتي يا وتين وليه مقولتليش لحد علي الموضوع ده
تنظر اليه وتين وتنظر الي ايهم الغاضب بشدة منها وتقول.من فتره بس كنت باخد مسكين وكنت برتاح
ايهم بغضب شديد.بترتاحي ايه يا وتين انت الزايده انفجرت عندك
دياب بغضب أشد.ما انت بتزعقلها اهو ولا هي حلوه ليك ووحشه لغيرك
ينظر اليه ايهم بغضب شديد وينظر الي وتين التي غلقت عينيها بقوه وهي لا تستطيع ان تتحمل أكثر من ذلك ويضع عدي يده علي رأسها ويقول.سيبك منهم يا اميرة معقول يكون اخوكي اكبر دكتور جراح في مصر كلها والزايده تنفجر عندك طب كنتي قولتلي وانا كنت عملتلك العمليه في اوضتك حتي
تنفخ وتين بقوه وتنظر إليه وتقول.يا عم والله ما كنت اعرف ان هيحصل ده ولو اعرف كنت قولتك على طول
دياب بغضب.ما الهانم مكنتش فاضيه تشوف فيها ايه وايه اللي بيسبب ليها الوجع ده
وتين بغضب شديد.انت اخر واحد في الدنيا كلها تتكلم يا دياب
كان دياب ان يتحدث لاكن تدخل كارما الغرفه وتركض الي وتين وتقول.وتين انتي كويسه
تبتسم وتين اليها وتميل براسها بخفه لتتنهد كارما براحه وتقول.كنت هموت من قلقي عليكي انتي كان شكلك وحش اوي وانتي وقعه كده
وتين بغضب.ايهم ماشي مراتك من هنا دي عايزه تشلني يا عم وانا مش ناقصة
يقبل ايهم وجهها ويقول.بعيد الشر عليكي يا حبيبتي متقوليش كده
تبتسم وتين ابتسامه باهته بشدة يرونها الجميع ليقول عدي.انا هروح اطمن العيله عليكي واشوف ماسه
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر وتين الي دياب وتقول.نورت يا دياب بيه بجد كانت زيارتك قصيره اوي ياريت لو تقدر تقعد تاني بس انا مقدره حالتك اكيد عندك شغل ضرورة
يبتسم دياب ببرود شديد ويقول.ماشي يا بت الجارحي ماشي
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ويغلق الباب خلفه وتنظر وتين الي ايهم وتقول والدموع تلمع في عينيها.انا عايزه اطلع من هنا يا ايهم ومش عايزه اروح في مكان في حد من العيله عايزه اكون لوحدي علشان خاطري
يسحبها ايهم بهدوء الي الاحضانه وينظر الي كارما ويقول.روحي حضري هدوم لوتين من القصر وهبعت حد يجي ياخدهم
كارما بسرعه.انا هروح معاها مكان ما تروح مش هسيبها لوحدها
ايهم بغضب.تروحي فين خليكي في القصر وانا هكون معاها
كارما بغضب أشد.وانا مش هسيبها لوحدها وهي كده يا ايهم وهروح معاها في كل مكان
كان ايهم ان يصراخ عليها لاكن تقول وتين.بس بقي كفايه يا ايهم وسبها انا عايزه كارما معايا خليها تيجي علشان خاطري
ينفخ ايهم بقوه كبيرة ويقول وهو يحاول ان يكتم غضبه.روحي يا كارما جهزي هدوم ليكي ولوتين وانا هاجي اخدك من قدام القصر يلا
تركض كارما الي بسرعه كبيره الي الخارج ويقبل ايهم رأس وتين ويقول.اتكلمي يا وتين
وتين وهي تدفن راسها بين الاحضانه اكثر.اتكلم واقول ايه يا ايهم مفيش كلام يتقال بعد كلام ابوك انهارده
ايهم بغضب شديد.مراد مش ابويا يا وتين وانا من انهارده هنسي انه السبب في وجودي في الدنيا حتي وهتعامل علي أساس انه واحد وغلط ولازم اربي علي غلطته دي
تبتعد وتين عنه بسرعه وتقول.لا يا ايهم لا متقولش كده علشان خاطري انا مش عايزه مشاكل اكتر من كده كفايه اللي حصل علشان خاطري انا عايزه امشي من غير مشاكل تاني انا تعبت بجد
كانت دموعها تنزل بغزاره وحزن شديد ليمسح ايهم دموعها بسرعه ويقول.اوعي تعيطي يا وتين دموعك مينفعش تنزل علي واحد زي ابوكي ده ولا حد في الدنيا كلها ينزل دموعك فاهمه واللهي لو ما بطلتي عيط لا اروح اقتله دلوقتي
تذهب وتين الي الاحضانه وتقول.لا علشان خاطري كفايه يا ايهم كفايه
كان ايهم ان يتحدث لاكن يسمع التي يقول.واللهي كويس اوي يا ايهم باشا عايز تقتل ابوك
تبتعد وتين عن ايهم وتنظر الي صاحب الصوت تره سيف التي لم يكون في القصر وعلم الذي حدث من تاليا ويلف ايهم اليه ويقول بصوت قوي بشدة.ابويا مات من اول ما مد ايده علي وتين يا سيف
سيف بغضب شديد.ايهم عيب اللي بتقوله ده
ايهم بغضب أشد.العيب بجد اللي عملوا اخوك يا سيف ولسه لي عندي حساب حلو بس بعد ما اطمن علي وتين
ينظر سيف الي وتين التي عادت الي الخلف وغلقت عينيها بقوه كبيرة وهي لا تستطيع ان تتحدث ليذهب سيف ويقف بجانب السرير ويضع يده على شعرها ويقول.عامله ايه دلوقتي يا حبيبتي
تفتح وتين عينيها وتنظر اليه ويقول ايهم بسخريه.كويسه بعد عملت اخوك فيها
ينفخ سيف بقوه كبيرة ويقول.ايهم انا مش ناقص كفايه
وينظر الي وتين التي تنظر أمامها دون ان تتحدث ليقبل رأسها ويقول.ابوكي غلط واتسرع يا وتين متشليش منه وهو اكيد هيعرف غطلته وهيجي ليكي تاني
لا تتحدث وتين وتدخل ماسه وهي تركض بسرعه كبيره الي الداخل ودموعها تنزل بغزاره شديده وتجلس أمام وتين وتقول بدموع شديده وهي تضع يدها على شعرها.انتي كويسه يا حبيبتي حاسه بايه
تبتسم وتين اليها وتذهب الي الاحضانها وتقول.انا كويسه يا ماسه متقلقيش
يدخلون باقي العائله التي يوجدون عاده مراد ومالك التي يتحدث معه ينظر اليهم سيف ويذهب الي الخارج وينزل الي أسفل المستشفى ويره مالك وهو يتحدث مع مراد بغضب شديد ويقول.انت بقت مستفز اوي يا مراد ودي مش طريقه تتكلم بيها مع بنتك ولا حتي كان المفروض تضربها كده
مراد بغضب أشد.واحد بيقولي كان ليلة دخلته مع بنتي وكانت في حضنه عايزني افهم ايه يا مالك غير حاجه زباله عايزني اعمل ايه لما افكر ان بنتي اللي ربيتها بيدي ك
قطع كلامه التي قال بصوت عالي بشدة.اولا انت مربتش وتين يا مراد لو كنت ربيتها او عشت معها مدة كفايه كنت عارفت ان عمرها ما تعمل حاجه زي دي ثانيأ وده الاهم انت ملكش ضرب علي وتين وملكش الحق انك تمد ايدك عليها من الاساس
ينظرون الي صاحب الصوت يرونه ايهم ليقول مراد بغضب شديد.دي بنتي ازاي مليش ضرب عليها
ايهم بغضب أشد.دي بنتي انا يا مراد مش بنتك انا اللي كنت معاها في كل حاجه في حياتها إذا كانت فرح او وجع يبقي هي بنتي مش بنتك انت الاب مش بإسم وحتي لو باسم وتين مش معتمده اسمك من زمان اوي
يغضب مراد منه بشدة ويقول.انت ازاي تكلمني بطريقه دي يا ايهم انت نسيت انا مين ولا ايه
يبتسم ايهم بسخرية ويقول.لا منساش يا مراد بيه
ويغير نبرتها ويقول بصوت قوي.بس متنساش انا مين انا ايهم الجارحي ولو انت علمت علامه في عصرك فانا علمت علي عصرك الحالي كله وتين ملكش دعوه بيها وتنساها من ذاكرتك تماماً
يبتسم مراد ببرود شديد ويقول.مش هتوقع منك احسن من كده ما اللي يفضل مع واحده اكتر تامن سنين وفضل معاها كأنها مراته وفي الآخر متجوزهاش وارحت اتجوزت غيره مستغربش عليه يكون عايز اخته تكون زي
قطع كلامه ايهم التي قال بصوت هز جميع أركان المكان.مراااااااااااااد اوعي تكملها والا هيكون اخر يوم في عمرك
مراد بغضب شديد.احترام نفسك يا ايهم واوعي تنساه اني ابوك ثم ان عمري ما هسمح ان وتين تكون زي رؤي يا ايهم رؤي اللي فضلت معاها سنين كتير وكنت تروح ليها البيت وكانت تجيلك وتفضلوا مع بعض في مكان مقفول عليكم بساعات ويا عالم كنتوا بتعملوا ايه وفي الاخر اتجوزت غيرك ومش بنت مراد الجارحي اللي تكون واحده زي دي ملقتش اللي ير
.كفاييييييييييه يا مرأااااااااااااد.كان هذا صراخ رحيم العالي بشدة وينظرون اليه الجميع وينظر رحيم التي اتاه الآن الي ايهم ويقول بغضب شديد.انت كنت مع رؤي قبل جوازها يا ايهم
ينظر اليه ايهم ويقول ببرود شديد.سوال زي ده مش انا اللي اجوبك عليه يا جن روح اسال بنت اخوك مش انا
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي لكي يأخذ وتين ويذهب من هذا المكان ينظر رحيم الي مراد ويقول.تقدر تقولي معني كلامك ده ايه يا مراد ازاي رؤي كانت مع ايهم
ينظر اليه مراد وينظر الي سيف التي غضب من حديثه بشدة فهو من الواضح ان مراد لا يعد يره أمامه من غضبه ويقول مراد.هشوف وتين وبعدها هنزلك يا رحيم هطمن عليها الاول
ويذهب مراد الي الاعلي وينظر رحيم الي مالك ويقول.عجبك اللي ابنك وحفيدك بيعملوا ده يا مالك
ينفخ مالك بقوه كبيرة ويقول.الاتنين محدش عارف يسيطر عليهم يا رحيم وانا تعبت بجد من كل ده والخسرانه الوحيده وسطهم وتين وانا خايف عليها اوي
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي ينظر رحيم الي سيف وكان ان يتحدث لاكن يره دياب يخرج من المطعم التي يوجد في المستشفى وينظر اليهم وكان ان يذهب لاكن يقول رحيم.انت اللي حرقت شركة الملكه يا دياب
يبتسم دياب ببرود شديد وينظر اليه ويقول بستغرب وحزن متصنع.ليه هي شركة الملكه اتحرقت زعلتني اوي يا رحيم انا لازم اروح اشوفها
رحيم بغضب شديد.اتعدل يالا ومتصعش عليا انت اللي حرقت الشركه
دياب بصوت عالي بشدة.ايوه انا ولوله اني عامل اعتبر لعضم التربه لا كنت ولعت في قصر الملكه باللي في بس استكفيت المره دي باشركه بس لو مراد اتجرا وقال كلمه واحده تزعلها تاني قسمآ بالله لا اقتله واخليها يتيمه احسن من انه يعيش ويكون السبب في زعلها
نهي كلامه ويذهب الي خارج المستشفى باكمل ينظر خلفه رحيم وهو لا يصدق ماذا يفعل هذا الشاب الآن ويقول سيف بعدم تصديق.ايهم ودياب وتين عمللهم ايه علشان يعملوا كل ده علشانها ده الاتنين فاقدين عقلهم بسبب فلم ضربه مراد اللي هو المفروض ابوها
ينظر اليه رحيم ويتنهد بقوه كبيرة وكان ان يتحدث لاكن يسمع صوت عالي بشدة يأتي من الاعلي ليركضون الي الاعلي بسرعه يرون ايهم يقف وخلفه وتين ويقول بصوت عالي بشدة.قولتك امشي يا مراد دلوقتي هي مش عايزه تشوفك
تضغط وتين علي ظهره بقوه وهي تمسكه ينظر مراد الي وتين التي لم تنظر إليه منذو ان دخل الغرفه وينظر الي ايهم بغضب شديد ويذهب الي الخارج وهو يعلم ماذا سوف يفعل مع وتين لكي يصلحها وينظر ايهم الي الجميع ويقول.كله يطلع بره عايز وتين في موضوع مهم
ماسه بدموع شديده.ايهم علشان خاطري خليني معاها يا ابني متعملش فيا كده حرام عليك
يذهب ايهم اليها ويضع يده على وجهها ويمسح دموعها ويقول.متقلقيش يا ماسه بنتك كويسه وانا معاها اهو بس عايز اتكلم معاها في موضوع بس شويه وتعالي اقعدي معاها طول اليوم بس سيبني دلوقتي
وينظر الي روان التي اومالت لهو وتمسك ماسه وتسحبها معها الي الخارج ويذهبون الجميع ويغلق ايهم الباب خلفهم وينظر الي وتين التي تنظر أمامها بحزن شديد وينزع الجاكيت التي يرتدي ويضعه علي كتفها وينزع الشرشف الذي عليها تنظر اليه وتين وتقول.في ايه يا ايهم
يبتسم ايهم ويحملها بهدوء شديد لكي لا يتأثر الجرح ويقول.هاخدك وهنمشي من هنا زي ما وعدتك يا وتين
تنظر اليه وتين بستغرب شديد وتقول.وهتاخدني ازاي والعيله كلها بره يا ايهم
يقبل ايهم وجهها ويقول.متشليش هم يا قلب اخوكي وانا عارف هعمل ايه كويس اطمني
تبتسم وتين وتضع رأسها علي كتفه وتقول.مطمنه طول ما انت معايا يا ايهم
يبتسم ايهم ويذهب بها الي الخزانه التي توجد في الغرفه ويضرب بقدمه الي الأسفل في مكان يعلمه ايهم جيدا لتدخل الخزانه الي داخل الحائط ويظهر طريق كبير امامه تنظر وتين اليه وتقول بصدمه.ايه ده
يبتسم ايهم ويسير بها الي الطريق المظلم بشدة ويقول.الطريق ده محدش يعرفه غيري انا ودياب وانا عملته علشان أحيانا لما تنصاب بنحتاج تطلع من غير ما حد يعرف
تضع وتين رأسها علي كتفه وتقول وهي تغلق عينيها.بس ده ضلمه ومخيف اوي يا ايهم
يسير ايهم بها الي الطريق ويقول.ما لازم نعمله كده علشان حتي لو اتكشف محدش هيقدر يدخل بي اطمني وشويه وهيختفي كل ده
تدفن وتين رأسها بين الاحضانه وهي تشعر بتعب وحزن شديد فهي لم تتوقع ان مراد يقول اليها شئ كذلك ويرفع يده عليها ايضا تغلق عينيها بقوه كبيرة وهي لا تريد ان تره مره اخرى في حياتها بتأكد سوف تبتعد عنه ولم تعود الي قصر الملكه مره اخرى يقبل ايهم رأسها وهو يعلم بماذا تفكر ويقول.يلا يا حبيبتي طلعنا
تبتعد وتين عنه وتنظر اليه وتنظر الي المكان الذي خرجت به تره حديقه لا يوجد بها احد لتستغرب وتين بشدة وتنظر الي ايهم وتقول.ايه المكان ده يا ايهم
يبتسم ايهم ويذهب بها الي خارج الحديقه ويقول.انتي حالا بره مستشفى الملكه بكامل يا وتين
تنظر وتين اليه وتره يذهب بها الي سيارته التي قال الي الحارس ان يضعها في هذا المكان ويضعها في الخلف ويسطحها علي الأريكة ويضع أسفل رأسها شئ لكي ترتاح وينظر اليها ويقول.كده كويس
اومالت لهو وتين بابتسامة ويبتسم اليها ويغلق الباب ويركب السياره أيضاً ويقودها بهدوء لاجل ان لا تتعب تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول وهي تنظر الي الاعلي.مسألتنيش ليه دياب كان بيعمل معايا ايه في يوم فرحه يا ايهم
ينظر اليها ايهم من المراء التي أمامه ويبتسم وينظر الي طريقه ويقول.علشان انا مش مراد الجارحي يا وتين وانا عارف انا مربي مين كويس وعارف ان دياب مش لو قعد معاكي ليله لو قعد معاكي عمر بحاله مش هتسمحي يقرب منك وحتي لو كنتي بتحبي مش هتكسري ثقة اهلك فيكي علشانه
تنظر اليه وتين وتبتسم وتمسح دمعتها الذي نزلت غصب عنها وتقول.يعني انا مش وحشه زي ما ابوك قال يا ايهم
يقف السياره ايهم وينظر إليها ويمسك يدها ويقبلها ويقول.عمر اختي ما كانت ولا هتكون وحشه يا وتين ولو وحشه فا يا رب يكون كل الوحش زيك اوعي تخلي كلام مراد الجارحي ياثر فيكي ولا تحطي في عقلك يا وتين هو اللي غلط مش انتي فاهمه
تنظر اليه وتين وتميل براسها بخفه ليبتسم ايهم اليه ويضع يده على جيهتها ويمسح علي شعرها ويقول.هروح علي قصر الملكه وهاخد كارما علشان نمشي
اومالت لهو وتين ويتعدل ايهم ويبدا ان يقود سيارته تنظر وتين الي الاعلي وهي تتذكر ما حدث في يوم زفاف دياب من هذه الفتاة
(فلاش بك)
كانت تجلس علي السرير وهي مازالت ترتدي الفستان التي كانت توجد به في زفاف الشخص الذي احبته ولم تره سوا في حياتها لم تصدق بأنه فعل ذلك بفعل كانت تتوقع ان بترجاع علي الذي يفعله اذا راها لاكنه استكمال زواجه وتزوجها بفعل كانت تضم قدمها اليها وهي تدفن راسها بين قدمها وتبكي بقوه كبيرة وهي تتذكره وهو يجلس بجانب هذه الفتاه تتذكره وهو يقترب منها ويرقص معها لا تتوقع في يوم من الايام بأنه يفعل شئ كهذا تبكي بقهر شديد وهي تفكر بأن هي الذي من المفترض تكون بجانبه في هذا اليوم وليست هذه الفتاه تشعر باب الغرفه يفتح لترفع رأسها وتنظر الي من فعل ذلك تره دياب وهو ينزع الجاكيت ويفتح أول ازار قميصه ينظر إليها دياب بصدمه وهو لم يتوقع بأنها تكون بهذه الحاله شعرها علي كتفها باهمال شديد ووجهها احمر بشدة من شدة البكاء وعيونها حمراء وهي تنزل دموعها انفها أيضاً احمر بشدة تنظر اليه وتين وتنهض وتصرخ باعلى صوتها وهي تقول.ايه اللي جابك هنا يا دياب جاي تشوفني عامله ايه بعد عملتك دي عايز تشمت فيا يا دياب مش كده
يغلق دياب الباب بسرعه قبل ان احد يرها بهذه الحاله ويضع يده على كتفها ويقول.وتين ايه اللي انتي عامله ده اهدي شويه
تبعد وتين يده بعنف شديد وتقول بصراخ عالي.ملكش دعوه بيا يا دياب واوعي تحط ايدك دي عليا تاني جاي تقولي دلوقتي اهدي اهده بعد ايه يا دياب انت دمرت كل حاجه انت دمرتني يا دياب دمرتني فاهم يعني ايه
نهت كلامها وهي تبكي وتمسح دموعها وأنفها وهي لا تستوعب الي الان ينظر اليها دياب وهو يشعر بوجع شديد عليها ويضع يده علي رأسها ويسحبها بقوه كبيرة الي الاحضانه لتضربه وتين علي ظهره بقوه كبيره وهي تقول بدموع شديده.ليه عملت كده يا دياب ليه اتجوزتها ليه تعمل في وتين كده ليه يا دياب ليه
يضمها دياب بقوه اكبر ويغلق عينيه بوجع شديد عليها وعلي الذي يحدث وتصراخ وتين بوجع شديد داخل قلبها وتقول.حرام عليك يا دياب حرام واللهي اللي عملته ده ليه عملت فيا كده ليه اااااااااااه
نهت كلامها بصراخ عالي ودموعها تنزل بغزاره شديده يحملها دياب بين يده وهو مازال يضمها بقوه كبيرة ويذهب بها علي السرير ويتسطح وهي بين الاحضانه وتبكي وتين بعنف ووجع شديد من التي فعله ليضمها دياب بقوه اكبر ويقول.هششششششش بس يا وتين بس يا حبيبتي خلاص
تبتعد وتين عنه وتضربه بقوه كبيرة علي صدره وتقول بغضب شديد ودموع.انت واحد كداب يا دياب انا مش حبيبتك حبيبتك هاجر اللي روحت اتجوزتها من غير ما تفكر فيا لحظه واحده اوعي تقول حبيبتي دي تاني
يمد دياب يده ويمسح دموعها ويقول بحزن شديد.اوعي تنزلي دموعك علي حاجه يا وتين مفيش حاجه في الدنيا كلها تستاهل دموعك تنزل علشانها وحتي دياب ميستاهلش يا وتين
تذهب وتين الي الاحضانه بقوه ويضمها دياب بقوه كبيرة وتقول وتين بدموع شديده.ميستاهلش بس انا حبيته يا دياب حبيته اوي بس هو اتجوز غيري بعد ما وعدني اني الوحيده اللي هتشيل اسمه راح واتجوز غيري بعد كل الحب ده
يضمها دياب بقوه اكبر ويقول بوجع وحزن شديد.وهو محبش غيرك يا وتين غصب عني واللهي يا غزال الوحش غصب عني
تبكي وتين بقوه كبيرة وهي لم تنتباه الي حديثه ويضمها دياب بقوه ويبقون علي هذا الوضع الي الصباح لم ينام دياب وهو يضم هذه الفتاة بحزن شديد علي الذي حدث لاكن نامت وتين قبل فتره من تعبها وحزنها الشديد التي تحاول ان تخفي أمام الجميع تفتح وتين عينيها ببطئ ووجع شديد يوجد في راسها يجعلها لا تعرف تفتح عينيها لاكن تفتحها وتنظر أمامها وهي تضع رأسها علي صدره وترفع رأسها اليه ببطئ وتنظر اليه يبتسم دياب اليها وتتذكر وتين التي فعله لتبتعد عنه بسرعه كبيره وتنهض وتقف وتقول بغضب شديد.انت ايه اللي جابك هنا دلوقتي
ينظر اليها دياب ويضع يده أسفل رأسه ويقول ببرود.الجو في الأوضه دي حلو علشان كده جيت اقضي فيها الليله
تغضب وتين منه بشدة وتقول بصراخ عالي.اطلع بره يا دياب ومتخليش اشوفك تاني
ينهض دياب ويقف أمامها ويقول وهو يضع يده على شعرها.اهدي وبطلي جنان يا وتين صوتك ده بياذيكي انتي بلاش تعملي كده في نفسك خلاص
تنظر إليه وتين وتقول.صوتي بياذيني واللي عملته مش بياذيني يا دياب
يقبل دياب جبهتها ببطئ شديد ويقول.كان لازم اعمل كده يا وتين انا اذيتك غصب عني بس انتي تقدري متعمليش كده
تبتعد وتين عنه خطوه وتقول بصوت عالي.ابعد عني يا دياب ابعد انا مش عايزه اشوفك تاني وكل اللي كان بينا في يوم انساه وانا اوعدك اني مش هفكر حاجه تخص دياب السويسي وانه من انهارده بنسبالي معرفش حد بالاسم ده انت خلاص انتهت بنسبالي يا دياب روح وكمل حياتك مع البت اللي اختارتها وانساني من حياتك وياريت تنساه كل حاجه
ينظر اليها دياب ويغلق عينيه بوجع شديد ويفتحها وينظر اليها ويقربها منه بشدة ويقبل وجهها ببطئ ويقول.ماشي يا وتين خلي بالك من نفسك فاهمه
وتين وهي تنظر بعيد عنه.ملكش دعوه بيا وخليك انت مع مراتك
يبتسم دياب ويبتعد عنها وينظر اليها نظره اخيره ويذهب الي الخارج تنظر خلفه وتين وتجلس علي السرير وهي مازالت تنظر خلفه وتنزل دموعها بغزاره وغصب عنها وهي تتذكره وهو بجانب زوجته ولا يذهب من عقلها هذا المشاهد تغلق عينيها بقوه كبيرة وتفتحها وتنظر أمامها وتمسح دموعها وتقول.من أنهارده دياب ملهوش وجود في حياتي هو فتره وانتهت خلاص وانا لازم ابدا حياتي من غيره ومش هفكر في تاني
(بك)
تفيق وتين من شرودها علي يد تهزها وهي تقول.وتين انتي بتفكري في ايه
تنظر وتين الي صاحبه الصوت ترها كارما التي دخلت السياره منذو فتره وتستغرب شرودها وتتحدث معها لاكن لا ترد عليها لذلك هزتها بقوه لكي تسمعها تنظر وتين الي ايهم التي يقود السيارة وهو ينظر اليها من المراء وتنظر الي كارما وتقول.مفيش حاجه
تبتسم كارما وتغمز اليها لتبتسم وتين وهي تفهم بماذا تفكر ولا تتحدث لتلف كارما وهي تجلس بجانب ايهم التي ذاد من سرعة السيارة وينظر الي وتين وينظر الي طريقه وينظر الي المراء ويذيد من سرعة السيارة وينظر الي وتين وهو يخاف ان يحدث اليها شئ من الذي يفعله ويلف الي طريق وينظر الي السياره الذي خلفه وينفخ بقوه كبيرة ويخرج هاتفه ويدق الي احد بغضب شديد ويقول بصوت عالي.دياااب متستعبطيش وروح من واريا انت كده بتاذي وتين
ينفخ دياب بقوه ويقول.انت واخدها علي فين يا ايهم
ايهم بغضب شديد.ملكش دعوه بيها يا دياب اطلع بعربيتك بعيد عن طريقي انا مش هخليك تفوز وانت عارف ده كويس بلاش تاذي وتين وامشي يلا
يهدي دياب من سرعته ويلف الي طريق اخر ويقول.ماشي يا ايهم انا هعرف هتاخدها فين بطريقتي انا بس متزعلش علي اللي هعملوا بعد كده
نهي كلامه ويغلق الهاتف ينظر ايهم الي المرأة ولا يره ليهدي السرعه وينظر الي وتين ويقول.انتي كويسه يا حبيبتي
اومالت لهو وتين وهي حقا لا تشعر بشيء فهي لم تفكر بشئ سوا هذا دياب الذي لا تعلم ماذا يريد منها بعد الذي فعله تغلق عينيها بتعب شديد وهي تريد ان تنام وبعد فتره طويله تقف سياره ايهم أمام قصر كبير بشدة وينظر الي وتين التي تنام وينظر الي كارما التي تنام ايضا ليهزها وهو يقول.كارما كارما
تفتح كارما عينيها وتنظر اليه وتقول.في ايه يا ايهم
يفتح ايهم السياره ويقول.انزلي يلا
تنزل كارما ويفتح ايهم الباب الخلفي ويدخل بسياره ويحمل وتين بهدوء شديد ويذهب بها الي داخل القصر الكبير ويره يوجد عدد كبير من الخدام الذي ينتظروه وهم يفتحون الباب اليه ليذهب الي الاعلي ويذهب الي غرفه وخلفه كارما التي تريد ان تبقي مع وتين وينظر إليها ويشير اليها علي الباب لتفتح كارما الباب بسرعه ويدخل ايهم الغرفه وتدخل خلفه كارما وتنظر الي الغرفه بنبهار شديد فالغرفه رائعه وكبيره بشدة يوجد بها ادوات والوان كبيره بشدة للرسم ويوجد مكتب كبير في جانب من الغرفه وتنظر الي ايهم التي يفعل ذلك لاجل وتين وجعل هذه الغرفه بهذا الشكل لاجلها فقط تبتسم ابتسامه باهته وتره وهو يضع وتين علي السرير ويرها تنام براحه ليقبل جبهتها ويتعدل وينظر اليها ويقول بأمر.واريا
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه كارما وتنظر الي وتين وهي تريد ان تبقي معها لاكن سوف تذهب خلفه لاجل تره ماذا يريد منها وسوف تأتي مره اخرى تذهب خلفه بسرعه تره يذهب الي الاعلي تذهب خلفه وتره يدخل الي غرفه في اخر الطرقه تنفخ بقوه كبيرة وتذهب خلفه تره وهو ينزع التشيرت الذي يرتدي لتقول كارما وهي تنظر بعيد عنه.عايز ايه يا ايهم انا عايزه اكون مع وتين
ينظر اليها ايهم وينزع بنطاله ويقف أمامها ويسحبها بقوه كبيرة اليه ويمسك ملابسها العلويه وينزعهم عنها ويهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بقوه كبيره تستغربه كارما بشدة فهو من المفترض ان يبقي مع وتين وهي تعلم بأنه لم يتركها وهي مريضه ماذا عنها وهي بهذه الحاله تره ينزع ملابسها الداخليه ويرميها علي الأرض ويهبط وهو يقبلها بقوه كبيرة وهو لا يوجد سوا شئ واحد في عقله ويرميها علي السرير الكبير بقوه كبيرة ويهبط عليها وينظر إليها يرها تتوجع من التي فعله ليهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بوقحه شديده ينظر اليها ولا يعرف لماذا قارن الآن بينها وبين رؤي ليفعل كما كان يفعل مع رؤي ويقبلها بوقحة الشديده وينظر إليها لا يره يوجد بها رغبة رؤي التي كانت بعينها ليشعر بغضب شديد لا يعرف لماذا لاكن يشعر بأنه لا يتأثر بها بهذا الفتاه وهذا يهين رجولته بشدة وكان ان يغضب عليها لاكن يفكر قليلا ويهبط علي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد عكس ما يفعل دائما لتتصدم كارما بشدة من افعاله وتقول بخجل وتوتر شديد.ايهم انت بتعمل ايه
لا يرد عليها ايهم وينزل علي مقدمه صدرها ويقبلها ببطئ شديد تغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وتغلق يدها وتضغط عليها بقوه ينظر ايهم الي يدها ويبتسم ببرود شديد وهو الآن يعلم نقطه ضعف هذه الفتاه ويقبل مقدمه صدرها بوقحة وبطئ شديد وينزع ملابسها جميعاً ويضع يده علي جسدها بوقحة شديده ويحركها ببطئ شديد وينظر اليها يرها تغلق عينيها بقوه اكبر ليصعد ويقول بجانب اذنها.افتحي عينك يا كارما
قال هذا وهو يريد ان يره نظرتها بها الرغبه لاكن تنفي كارما براسها بخجل شديد وهي لا تريد ان تنظر اليه وهو يفعل بها التي يفعله ليقوه ايهم اكتر ويقول.افتحي يا كارما يلا
تفتح كارما عينيها وتنظر اليه وينظر ايهم الي عينيها ويره بهم نظره تختلف كل الاختلاف عن رؤي يره نظرة بريئه بشدة برغم من رغبتها التي شعلها بفعاله لاكن يرها فتاه بريئه تريد ان تخفي جسدها من أمام عينيه يبدا ايهم ان يقارن في عقله الفرق بينها وبين رؤي التي لا يفرق معها شئ ولم تخجل في يوم من الايام منه لا يعرف لماذا لاكنه الآن يريد ان يعلم من بينهما تستحق أن تبقي زوجته رؤي التي يعلم احتياجتها الشديدة اليه حتي من قبل زواجها كانت تريده بشدة معها وكانت تعشق وقحته الشديدة معها فهو فعل معها كل شئ قبل زواجها لاكن كان يحفظ دائما عن ان لا يجعلها تقفد عذريتها قبل الزواج برغم من أنها قالت اليه يفعلها وبانها تثق به بشده وتريده معها لاكن لا يستمع ايهم اليها ولم يفعلها فهو كان لا يضمن شئ ولا يعرف ماذا يفعل القدر ينظر الي كارما التي تنظر بعيد عنه بخجل ليلف وجهها اليه وينظر الي عينيها يره خجل وتوتر شديد بها برغم من أنه يتزوجها منذو اكثر من عامين لكن مازال الخجل بها لا يعرف لماذا فهو راه جسدها بكامل وهي كذلك لماذا تخجل الآن لا يعرف لماذا شعر بأن كارما تفوز علي رؤي التي يشعر بأنها عاهرة بهذه التصرفات لاكنها تدعي الحب عليه ومن الممكن بأنها تحبه بفعل لاكن هذه التصرفات ليست تدل علي الحب فهي تدل بأنها عاهرة تريد ان تطفئ نيران الشهوه ليست اكتر يهبط ايهم علي كارما ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه كبيرة وهو يحرك يده علي جسدها بوقحة شديده لكي يره نظرة رؤي بها لا يعرف لماذا يريدها كذلك الآن يريد ان يذهب هذا الخجل وتبقي بين يده كثلج من لمساته الوقحه ويقبل شفتيها ببطئ شديد وهو يمصها وينزل علي جسدها ويقبلها بوقحه شديده وينظر إليها يرها تغلق عينيها بقوه كبيرة ليقول بغضب شديد.افتحي عينك يا كارما
تنظر اليه كارما وهي تستغرب غضبه الشديد ينظر اليها ايهم ليغضب وهو لا يره بها النظره الذي يريدها لينزع ملابسه جميعاً وكان ان يهجم عليها بقوه كبيرة لاكن تبتعد كارما عنه بسرعه كبيره وتنظر إليه وكانت ان تنهض لاكن يسحبها ايهم بقوة كبيرة علي السرير ويقول بصوت عالي.انتي رايحه فين يا بت انتي
كارما دون ان تنظر اليه.مش عايزه يا ايهم مش عايزه
يمسكها ايهم بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد وصوت عالي.مش عايزه ايه يا روح امك من امتي الحاجات دي فيها عايزه ولا مش عايزه اخرسي ومش عايز اسمع صوتك
كارما بغضب شديد.مش عايزك يا ايهم هو بالغصب ولا ايه قولت مش عاي
قطع كلامها ايهم التي كان ان يهبط عليها بكف وكان ان يصفعها بقوه لاكن لا يفعلها في اخر لحظه ويقول بغضب عارم.مش عايزه مين يا بت ده انا ايهم الجارحي يا $$$$$ يعني مش حتت عيله زيك ترفضني انا
تبتسم كارما بوجع شديد وتقول.والعيله اللي زيي مش عايزك تقرب منها يا ايهم روح شوف غيري
يشعر ايهم بصدمه من تصرفات هذه الفتاة لاكن يقول بصوت عالي.انت هبله يا بت ولا فيكي ايه
تحاول كارما أن تنهض لاكن يمسكها ايهم بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انا لو طلعت من هنا قبل ما اخد اللي انا عايزو قسمآ بربي يا كارما لا اروح اخده من غيرك فاهمه
تنظر اليه كارما وتنزل دموعها وتقول.روح يا ايهم انا مش هديك حاجه من اللي انت عايزها
يبتسم ايهم ببرود شديد خارجي ويرميها علي السرير ويقول.احسن برضو انتي حتي مش من نوعي المفضل اروح لغيرك يفهم انا عايز ايه ويعرف يعمله كويس
نهي كلامه ويذهب الي الحمام تنظر خلفه كارما وهي لا تتوقع بأنه سوف يفعل ذلك بفعل لا تريد ان تفكر بأنه سوف يذهب لفتاه الاخره الآن تره يخرج وهو عاري تماماً تنظر اليه وتنظر بعيد عنه دون ان تتحدث وينظر إليها إيهم ويذهب الي غرفه الملابس ويخرج بعد قليل وهو يرتدي

وعضلاته بارزاه بشدة من الغضب التي يحاول يكتمه وينظر اليها ويقول بجمود شديد.انزلي لوتين وخليكي معاها وانا راجع الصبح يا دوب اكون خلصت يا مدام كارما
وكان ان يذهب لاكن تقول كارما بسرعه.انت هتروح فين يا ايهم
ايهم دون ان يلف اليها.هروح للي عايزه يا كارما هانم
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه كارما وتنزل دموعها بغزاره شديده وهي لا تعرف ماذا سوف يفعل فهل سوف يذهب للاخره بفعل ام انه يقول هذا الكلام لكي يجرح انوثتها ويحزنها فقط وتقنع حالها بأنه لم يفعلها بتأكد ولم يذهب لفتاه الاخره فهو لم يخون لا تعرف هذه الفتاة بأن ايهم الجارحي يفعل كل شئ لكي يرضي هذا العقل التي يمتلكه ولا يفرق معه أحد
كان يغضب بشده وهو يلف حول نفسه في القصر بعد ان علموا الجميع بأن ايهم اخذ وتين وكارما وذهب دون ان يقول لاحد شئ وعادوا الي القصر بعد ان بحثوا عنهم ولا يعرفون أين هم ينظر باسل الي مراد وهو يغضب منه بشدة فهو لا يره وتين بعد اليوم بسبب التي فعله ولا يعرف كيف يجعلها معه وهي بعيده بهذه الطريقة يذهب الي الخارج بغضب شديد وهو لا يعرف ماذا يفعل الآن تنظر ماسه الي مراد وهي بين الاحضان عشق وكانت تبكي بقوه وتبتعد عنها وتنهض تذهب وتقف أمامه وتقول بغضب شديد.يا رب تكون مرتاح باللي عملته مع بنتك يا مراد
مراد بغضب أشد.ماسه صوتك عالي اوي اتلمي
تبتسم ماسه وتنزل دموعها وتقول.لا ازاي صوتي يعلي عليك يا مراد بيه ازاي اعمل حاجه زي دي قد ايه انا واحده زباله وباعلي صوتي علي جوزي
ينظر اليها مراد ولا يتحدث لتقول ماسه بغضب وصوت عالي.جوزي اللي هو السبب في اني اخسر بنتي وخلها تكون بعيده عن حضني وهي في اكتر وقت محتاجني في جانبها انت واحد اناني يا مراد ومش بتفكر غير في نفسك وبسببك انا خسرت وتين طول العمر بسببك انت ومش هقول انك خسرتها انت كمان علشان يمكن عمرك ما حبيت وتين ولو حبتها فانت حبيت نفسك اكتر منها يا مراد
يتصدم مراد من حديثها ويقول.انا اناني ومحبتش وتين يا ماسه
ماسه بصوت عالي.ايوه اناني يا مراد ومش بتفكر غير في نفسك واللي انت عايزو وبس انا بنتي كان ممكن تموت انهارده بسببك وكنت ممكن اخسرها طول عمري انت السبب يا مراد ومش مسمحك علي اللي عملته معاها وانا اللي كنت غلطانه من الاول وغلطت لما عشت معاك ده كله ومش عايزه اعيش معاك تاني بع
قطع كلامها مراد الذي صفعها بقوه كبيرة ويشهقون الجميع بصدمه شديده ويذهب عدي الي ماسه وكان ان يمسكها لاكن يمسكها مراد ويسحبها اليه ويقول بغضب عارم وهو يهزها بقوه كبيرة.لا انتي شكلك اتجننتي علي الآخر يا ماسه هي وصلت بيكي تندمي علي ايامك معايا ده انتي اتهبلتي بعد ما بنتك مشيت ولا ايه
تنظر اليه ماسه بدموع وخزلان شديد وتبتعد عنه وتقول.طلقني يا مراد وانا هروح اعيش مع ابني وبنتي احسن مليون مره من اني اعيش مع واحد زيك
نهت كلامها وتركض بسرعه كبيره الي الاعلي ومازالوا الجميع يتصدمون بشدة من فعلته ويقول انس بغضب شديد.انت عملت ايه يا مراد وازاي تضربها كده
ينظر اليه مراد ويقول بصوت عالي.انت مش شايف كلامها عامل ازاي يا انس ما بنتك اللي بتعصبني
سيف بغضب شديد.ماسه طول عمرها بتزعل علي ولادها منك يا مراد وده مش جديد عليها طول عمرها بتقف قدامك علشان عيالها ايه اللي حصل دلوقتي ومالك كده طايح في الكل ليه
مراد بصوت هز اركان القصر بشده.دلوقتي طلعت انا ابن ال$$$$$ والوحش مش كده وكل تصرفات الباقي حلوه
مالك بغضب منه ومن افعاله.اولآ اتلم يا مراد وبطل الطريقه دي ثانيا اللي عملتوا مع بنتك غلط واللي عملته مع مراتك غلط انت معرفش مالك بقت حاجه لا تطاق الصراحه
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي ينظر خلفه مراد بغضب شديد وتنزل ماسه بعد ان اخذت اشياها وتنظر الي عدي وتقول.تعال وصلني علي بيت خالك يا عدي
اومال لها عدي وكان ان يمسكها لاكن يقول مراد بغضب شديد وصوت عالي.ماسسسسه اتلمي وبطلي شغل العيال ده احنا كبرنا عليه واقعدي في بيتك من غير ما اسمعك صوت
تنظر اليه ماسه وتقول.يلا يا عدي
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن يقول مراد بصوت هز اركان القصر بشدة.قسمآبالله يا ماسه لو طلعتي خطوه واحده لبره ما هيكون ليكي رجوع تاني و
