اخر الروايات

رواية ذئاب من نار الفصل الثامن 8 بقلم بيري الصياد

رواية ذئاب من نار الفصل الثامن 8 بقلم بيري الصياد


 

البارت الثامن من ذئاب من نار 🐺🔥
بقلم: بيرى الصياد ✍🏻
_____________________________

وكان ان يشق ملابسها بيده الاخره لاكن يره بالذي يسحبه بقوه كبيرة من عليها ويرمي بقوة علي الأرض ويهبط لمستوا ويلكمه بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انت كنت بتعمل ايه يا حيوان
ينظر اليه باسل ليره وليد ابن قاسم وريما التي لكمه بجميع قوته ليقع باسل علي الأرض بعنف شديد ويفقد الوعي كان وليد ان يلكمه مره اخرى لاكن يره يقفد الوعي من كمية الخمور التي شربها لينظر الي وتين التي مازالت لم تستوعب شئ ومازالت تتسطح علي السرير يذهب اليها ويمسك يدها ويقول.الحيوان ده عملك حاجه يا وتين
تنظر اليه وتين وتنهض بسرعه كبيره وتترمي بين الاحضانه يضمها وليد ويمسح علي شعرها ويقول.خلاص يا حبيبتي محصلش حاجه
تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة وهي لا تستوعب ماذا كان يفعل بها باسل الآن ويقبل وليد رأسها فهو يعتبرها شقيقته الكبره ويقول.انتي كويسه يا وتين
تفتح وتين عينيها وتسيطر علي صدمتها وتقول.مش عايزه حد يعرف اللى حصل ده يا وليد
وليد بغضب شديد.انتي بتقولي ايه يا وتين الكل لازم يعرف بعملت الزفت ده علشان يعرفوا يتعملوا معاه بعد كده
تبتعد وتين عنه وتنظر الي باسل التي مازال يفقد الوعي وتنظر الي وليد وتقول.هو كان سكران طينه يا وليد ومكنش فايق للي بيعمله سيبك منه وانا عارفه هعمل ايه معاه متقلقش
ينفخ وليد بقوة ويقول.انتي متاكده يا وتين
تبتسم وتين اليه وتميل لهو وتقول.ايوه صح ايه اللي جابك هنا دلوقتي
يبتسم وليد ويقول.لسه راجع من المخيم العكسري وعرفت ان اهلي لسه في سويسرا قلت بدل ما اروح قصر السويسي اجي هنا علي طول علشان عايز ايهم في كام حاجه يلا انا هاخد الكلب ده وانتي نامي تمام
اومالت لهو وتين ليقبل وليد جبهتها وينهض ويسحب باسل ويحمله علي كتفه ويذهب به الي الخارج ويغلق الباب تنظر خلفه وتين وتنزل دموعها وتضع يدها علي وجهها وتقول في داخلها.كان هيحصل ايه لو مكنش جاه وليد ايه اللي كان هيحصل انا كان ممكن اضيع
نهت كلامها وتبكي بقوه وهي لا تعرف ماذا كان يحدث بها اذا لم يأتي وليد في الوقت المناسب بتأكد سوف كانت تتكسر تنهض وتذهب الي الحمام وتقف اسفل الماء بملابسها وهي تنزل دموعها بحزن شديد لا تعرف الي اين يذهب بها فهي الشخص الذي عشقته لا يرها وذهب وتزوج غيرها دون ان يفكر بها لحظه والشخص الذي يحبها لم تره في يوم سوا شقيقها وهذا غصب عنها فهي تعتبر الجميع أشقائها عاده دياب التي ذهب وتزوج وهو يعلم بأنها تعشقه وكان يعهدها بكثير من الأشياء فما الذي يحدث معهم بعد

وهو يره يقع علي الأرض وهو غارق في دمه ينظر الي تميم بسرعه يره يقف وهو ينظر الي الرجل لينفخ براحه شديده وينظر الي من فعل ذلك يره دياب التي نظر اليهم وينزل سلاحه وقال ببرود شديد.كان نفسي اسيبه يقتلك بس البت هتزعل عليك اوي
يبتسم ايهم بهدوء ويقول.يا شيخ ده انا قطعت الخلف مكنش اتوقع انه يقع كده
يبتسم دياب وينظر الي المخدرات ويذهب اليها ويمسك واحده منهم في يده ويضع السلاح علي الآخرين ويخرج سكين صغيره ويفتحها بسرعه كبيره ويشق هذه المخدرات ويقربها من انفه ويرفع رأسه بستمتع ويبتسم ويقول.الصنف عالي اوي
يبتسم ايهم ويقول.الحشاش اللي في العيله يا ابني اتلم وبطل اللي بتعمله ده
ينظر اليه دياب ويقول.انت عارف الصنف ده عايز ايه حجر رايق ومعه كأس وانساه الدنيا بعدها
تميم بغضب شديد.طب يلا ياخويا خلينا نطلع من المكان ده
ينظر ايهم الي غرفه ويرمي دياب الي حسام واحده من المخدرات وغمز إليه ليمسكه حسام ويضعه في ملابسه وينفخ تميم بقوه كبيرة ويره ايهم يذهب الي هذه الغرفه ويرفع سلاحه ويضرب الباب بقوة كبيرة بقدمه ليتكسر الباب ويسمعون صوت جرس عالي بشدة ليرفعون الجميع السلاح وهم ينتظرون حولهم لكي اذا خرج احد من المكان ويركض دياب ويغلق الكهرباء في هذا المكان بسرعه كبيره ليقف هذا الجهاز ويخرجون الهواتف ويشعلون الفلاش وينظرون الي بعض ويتنفسون بقوه وينظر ايهم الي الداخل ويره بالذي يضوا في هذا الظلام يذهب اليه ويقف أمامه ويره جوهره كبيره تضوا في الظلام بنور واضح بشده وتجعل الغرفه جميعاً تضوا يضعها ايهم أمام عينيه ويبتسم باعجاب شديد بها ويدخلون الجميع الغرفه وينظر دياب الي الجوهره ويقول.اوعي تقولي انك هتولعي في دي ده حتي لو ولعت فيها متهالي مش هيحصلها حاجه وهنخسرها بس
ينظر حسام الي الجوهره وينظر الي ايهم ويقول.ايهم انا عايز اخطب ودي تتعمل خاتم روعه ادهاني اتجوز بيها واكسب الاجر ستر انثي بأني اتجوزها
ينظر اليه ايهم ويقول.طب انا راضي ذمتك لو انت نفسك اتبعت قطع غيار تجيب تمن الجوهره دي
ينظر حسام باعجاب شديد الي الجوهره ويقول.انا معرفش سعر الاعضاء عامل ازاي اليومين دول وشكل البتاعه دي غاليه اوي علشان كده عملنلها كل ده
يبتسم ايهم ويلعب بالجوهره ويقول وهو ينظر اليها.يبقي الغالي للغالي مش ليك انت يا $$$$
حسام بغيظ شديد.يعني انت هتديها لمين يا ايهم
يبتسم ايهم وينفخ دياب بقوة ويقول بغضب فهو يعلم الي من سوف يعطي هذه الجوهره.يا رب نخلص وبعدين الزفته دي متروحش لوتين يا ايهم اكبر واعرف ان دي من حرام واكيد مش هتخلي اختك تاخد حاجه من حرام كده
ينظر اليه ايهم وينظر الي الجوهره ويبتسم ويقول ببرود.تؤ تؤ مش من حرام انا اعتبرتها مكافئ اني وصلتها يعني دي حقي انا واقدر اعمل بيها اللي انا عايزو
ينفخ دياب بقوه ويقول تميم بغضب شديد.احنا هنفضل هنا كتير ايه عجبكم المكان اوي
يضع ايهم الجوهره في ستار بنطاله ويقول.يلا علشان ممكن في ايي وقت يجيوا اللي هاخدوا البضاعه يلا بسرعه
نهي كلامه وهو يفتح فلاش هاتفه ويذهب الي الخارج وينزع الجاكيت التي يرتدي ويرمي علي الأرض لينظرون اليه الجميع ويتصدمون وهم يرون يوجد قنبله في الجاكيت ويقول ايهم وهو يذهب الي الخارج.قدمكم تلاتين ثانيه والقنلة تنفجر اللي عايز يفضل انا مرحب جيد اهو يفضي مكان
يذهبوا الجميع بسرعه ويركب ايهم السياره ويركبون الجميع ويقود دياب بسرعه بعيد عن المكان وينزع القناع ويرمي الي الخارج ويذيد من سرعة السيارة ويسمعون الجميع صوت انفجر قوي بشدة لينظر دياب الي ايهم التي يجلس بجانبه ببرود وهو ينظر الي الانفجار من المراء ويقول بغضب شديد وصوت عالي.انت يالا كنت بتفكر في ايه وانت شايل قنبلة زي دي لا وكمان مظبط الوقت علشان لو معرفناش نطلع نموت كلنا
ينظر اليه ايهم وينظر الي الخارج ويقول.اديك عايش وهتقعد في وشي اطلع يلا علي قصر السويسي
يرفع تميم حاجبه ويقول.ليه ياخويا
ينظر اليه ايهم من المراء التي في الامام ببرود شديد ويقول.عايز اعمل حاجه انجز يا دياب
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويقول وهو يذيد من سرعة السيارة.انا هروح فعلا بس هروح علشان انام يومكم كان طويل اوي انهارده
حسام بغيظ شديد.اومال مين اللي هيوصلنا احنا
ينظر اليه دياب ويقول بسخريه.لا مش حقي ازاي اروح من غير ما اوصل حسام بيه علي بيته
ويغير نبرة صوته ويقول بصوت عالي.ما انا سواق الأستاذ مش كده
حسام بغيظ اشد.مش انت خدتني من قدام القصر ودينا مكان ما جبتنا يا دياب يلا
يقف دياب السياره ويقول ببرود شديد.انزل يا حسام
ينظر حسام الي المكان الذي وقف به يره مكان لا يوجد به احد ليقول.استهده بالله يا ديدو احنا اخوات يا راجل خلاص ودينا علي مكان ما هتروح بس متسبنيش هنا
كان دياب ان يتحدث لاكن يقول ايهم بغضب شديد.ما تخلص يا عم وسوق الزفته دي خلينا نوصل وسيبك من الحيوان ده يلا
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويعود يقود سيارته لاكن يقودها هذه المره بتهور وسرعه شديده ينظر ايهم الي تميم التي يعود بظهره الي الخلف وهو يغلق عينيه ويقول.انا واخد معايا عيال اختي واللهي
تميم بغضب وهو مازال يغلق عينيه.لا ياخويا واخد واحد بقاله يومين مطبق واهو التلات بسببكم وبسبب شغلكم ده
يبتسم ايهم ببرود ويصل دياب امام قصر السويسي وينزل من السياره ويذهب الي الداخل ويقول ايهم.خدوا عربيه من هنا واروحوا علي القصر
حسام.احنا مش هنحرك من العربيه دي هنروح بيها
يأخذ ايهم المفتاح ويقول وهو ينزل.لا دي تلزمني انا يا روح امك
ويذهب الي داخل القصر وينظر اليه يره السكون يعم عليه باكمل فالجميع نامون الان ليذهب الي الاعلي وكان ان يذهب الي طريقه لاكن يره بالذي تخرج من غرفتها وهي ترتدي



ينظر اليها ببرود شديد وكان ان يستكمل طريقه لاكن يرها تضع يدها علي كتفه وتلف اليه بسعاده شديده وتقول.انت جاي هنا علشاني يا ايهم مش كده
ينظر اليها ايهم ويمسك يدها ويقول.لا يا بت وسيم جاي علشان غزل اوعي
نهي كلامه وهو يبعدها عن طريقه وكان ان يذهب لاكن تضمه رؤي بقوه من الخلف وتقول.حبيبي انت وحشاني اوي تعالي اقعد شويه معايا علشان خاطري
يمسك ايهم يدها ويلفها اليه ويقول بغضب.رؤي اتلمي ومش عايز شغل ال$$$$$ ده انا مش فاضي ليكي
تمسك رؤي يده وتسحبه معها الي غرفتها وتدخل وتغلق الباب وتقترب منه بشدة وتضع يدها على رقبته وتقول بدلع شديد.زمان كان كل همك تكون فاضي لرؤي يا ايهم
ايهم ببرود شديد.اديكي قولتي كان يعني فعل ماضي خليكي فالحاضر
تقترب رؤي منه أكثر بوقحة شديده وتقول.وماله يا حبيبي خلينا فالحاضر انت وحشاني اوي يا ايهم كل حاجه فيك وحشاني اوي وحاسه انك مبقتش بتاعي زي زمان
ايهم ببرود.متحسيش يا رؤي اتاكدي علي طول
تقبل رؤي شفتيه بوقحه وخفه وتقول.طب ما تخليك معايا انهارده يا ايهم متنساش اني مبقتش زي زمان انا مطلقه وكل حاجه بقت مباحه دلوقتي
يمسكها ايهم بقوه كبيرة من خصرها ويسحبها اليه ويقول بغضب شديد.انتي بقتي $$$$$ كده امتي يا رؤي من امتي وانتي بقتي مبتفكريش غير في $$$$$ كده
تبتسم رؤي وتضع رأسها علي كتفه وتقول.من يوم ما سيبتني يا ايهم انا بقت واحده تاني انا محرومه منك يا ايهم ونفسي في يوم من بتوع زمان لما كنت معايا ولما كان نفسك تدخل عليا بس كنت ماجل ده لحد ما نتجوز وانا دلوقتي بقولك عايزك يا ايهم عايزك معايا اوي
يرفع ايهم حاجبه من وقحتها الشديده التي تذيدد بشده وترفع رؤي وجهها اليه وتدفشه علي السرير ليقع ايهم عليه وينظر اليها يرها تنزع ملابسها ببطئ شديد وترميها علي الأرض وتنظر اليه تره ينظر الي جسدها بوقحه وبرود شديد لتهبط عليه وتقبل شفتيه بوقحه شديده وتقول بهمس اليه.رؤي بين ايدك يا ايهم اعمل فيها اللي انت عايزو ومفيش حاجه هتقدر تمنعك دلوقتي
ينظر اليها ايهم ولا يتحدث ام يفعل شئ لتقبل رؤي وجهه وتمسك ازار قميصه وتنزعها بوقحه وتضع يدها على عضلاته وتحركها عليه وتجعل بحركتها نيران تشعل داخل ايهم لاكن نظر اليها ولم تتغير نظرة البرود التي به وتهبط رؤي وتقبل صدره وتطبع قبلات عديدة علي كامل صدره وتنظر الي ايهم وتقبل شفتيه بخفه وتقول.ايهم علشان خاطري المره دي خليك معايا انا محتاجك اوي المره دي بس علشان خاطري
ينظر اليها ايهم ويقلبها علي السرير بقوه كبيرة وينظر اليها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك شفتيها ويمصها بوقحه شديده لتبتسم رؤي وتضع يدها على رقبته وتقربه منها بشده وهي تحاول ان تبدله القبله بوقحتها الشديدة لاكن يقوه ايهم اكثر ويمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه كبيرة اوجعتها بشدة ويترك شفتيها وينزل على مقدمه صدرها ويقبلها بقوه ووقحه شديده لتطير رؤي فوق السحاب من التي يفعله ينظر اليها ايهم ويبتسم ببرود شديد وهو يشعر برغبتها الشديدة وينهض من عليها ويقول بجمود شديد.قولتك مش انا اللي اخون البيت اللي كلت في عيش وملح يا رؤي روحي شوفي غيري
تفتح رؤي عينيها وتنظر اليه بغضب شديد وتنهض وتقول بصوت عالي.علي اساس انك كده مخونتش يا ايهم متعصبنيش وكفايه بقي كده حرام عليك اللي بتعمله معايا واللهي
نهت كلامها وهي تضع رأسها علي كتفه ليقول ايهم وهو يبعدها عنه.وانا مش هعمل ده يا رؤي انتي عايزاه شوفي غيري يعملك اللي انتي عايزه انا لا
ويرميها علي السرير ويذهب الي الخارج وهو يغلق ازار قميصه يسمعها تصراخ بإسمه بصوت عالي ليغلق الباب وهو يعلم بأن لا احد يسمعها بهذه الطريقة فالحائط كاتم للصوت ينظر الي دياب التي كان يقف وهو يميل علي الحائط ويشرف من سيجارته ببرود شديد ليذهب اليه ويقول بغضب.انت بتعمل ايه هنا يالا
يبتسم دياب وينظر الي ازار قميصه المفتوح وهو كان يغلق بها ويقول بجمود شديد وهو ينظر اليه.ليه يا ايهم ما عندك كارما احلي من رؤي بمليون م
قطع كلامه ايهم التي لكمه لكمة قوية بشدة وقال بغضب عارم.ما تتلم يا ابن ال$$$$$ ايه الهبل ده
يبتسم دياب ويمسح بجانب شفتيه وياخذ نفس كبير من السيجاره وينفخه في وجه ايهم ويذهب وهو يبتسم ببرود شديد ينظر خلفه ايهم بغضب شديد وينفخ بقوه كبيرة ويغلق ازار القميص ويذهب الي الغرفه التي يعلم بأنها غرفه غزل ويدق علي الباب ويره بالذي تفتح اليه بعد مدة قصيرة تنظر اليه وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيرة وتنزل دموعها غصب عنها ويقول.ايه اللي حصل يا غزل
غزل بدموع شديده.بتشكك في نسب سلينا يا ايهم وبتقول انها مش بنت حمزه
ينظر ايهم أمامه بغضب شديد ويغلق عينيه لكي يهده قليلاً ويدخل بها الي الغرفه ويجلس علي السرير وهي مازالت بين الاحضانه ويقول.ممكن تهدي يا غزل خلاص محصلش حاجه دي واحده مجنونه سيبك من كلامها
غزل بين شهقتها.انا تعبت يا ايهم والمشكله ان حمزه كويس اوي وكان معايا انهارده وقالي انه هيجي ياخدني لما امه تمشي من عنده وانا مقدرش اسيبه علشان امه هو كويس اوي
يبتسم ايهم ويقول.ومين قالك انك تسيبي يا غزل حمزه راجل جدع وميتسبش يا بت عمي
تبتسم غزل وتبتعد عنه وتقول وهي تمسح دموعها.حقك تقول كده يا حبيبي هو علي طول بيغطي عليكم وعلي اللي بتعملوا
يبتسم ايهم اليها ويقول.حد عرف باللي قولته الست دي
تنفي غزل وتقول.مفيش غير ملك بس
ينهض ايهم ويضع يده على شعرها ويقول.تمام متقوليش لحد تاني واللي يسالك توهي علي الموضوع وسيبي كل حاجه عليا ومتشليش هم حاجه تمام
اومالت لهو غزل وتبتسم وتقول.شكرآ انك حسيت بيا وجيت يا ايهم بجد شكرا
يبتسم ايهم اليها ويقبل رأسها ويقول.بس يا هبله مفيش داعي تقولي كده انا همشي دلوقتي ومع بعض علي تلفون تمام
اومالت غزل اليه ويذهب ايهم الي الخارج وتتحاول نظرته الي الغضب الشديد ويذهب الي الأسفل ويخرج خارج القصر ويركب سيارة دياب ويقودها بتهور شديد وهو يفكر في حديث غزل الكافي ان يغضبه بشدة ويجعله لا يره أمامه ويصل بعد قليل الي منزل حمزه وينزل من السياره ويدق علي الباب بقوة كبيرة تجعل كل ما في المنزل ينفزعون بشدة وتأتي الخادمه بسرعه وتفتح وتنظر إليه وكانت ان تتحدث لاكن يدفشها ايهم بعيد عن طريقه ويقول بصوت هز اركان المنزل بشدة.فوزييييييييييه فوزييييييييييييييه تعااااااالي هننننننا فووووورآ
ينزل حمزه وينظر الي ايهم ويقول.في ايه يا ايهم مالك
ينظر ايهم الي فوزيه التي تخاف منه بشدة وهي تقف امام غرفتها التي توجد في الأسفل ليذهب اليها ويقول بغضب شديد.اللي تخلف من غير جواز دي واحده تربيها انتي يا فوزيه مش واحده من عيله الجارحي اسمعي يا ست انتي انا اللي مخليني ساكت علي تصرفتك ال$$$$$ دي غزل وبقول علشان بيت اختك ميتخربش بس لحد الشرف وانا انسي امي حتي مش اختي اللي تخلف من غير جواز يا فوزيه وابنك عارف ده كويس والا مكنش جاه وخبط علي بيت الجارحي علشان يتجوزها شغل ال$$$$$ ده ميتعملش علينا احنا فاهممممممممه
تنزل دموع فوزيه وهي تنظر الي حمزه التي لم يتحدث ام يقول شي وتنظر الي ايهم التي تخاف منه بشده وتقول بتوتر وخوف شديد.انا مكنش قصدي الل
قطع كلامها ايهم التي خبط الباب بقوة كبيرة ويقول بصوت عالي.قصدك ولا مش قصدك النتيجه واحده عندي وانا لو هسكت دلوقتي وهعدي الموضوع فعلشان ابنك ده غير كده انا ممكن انساه انك ست حتي عند اختي وبلاش تيجي يا فوزيه علشان الوحيده اللي هتندم انتي مش انا تمام
اومالت لهو فوزيه بخوف شديد ليسحب ايهم يده من علي الباب ويقول ببرود شديد وكأنه لم يكون غاضب قبل قليل.بكره اول ما النهار يطلع تروحي تعتذري من غزل وتطلبي منها السماح وبعد كده عايزه تيجي بيت ابنك تتصلي بيا اجي اخد بت عمي من هنا علشان مش هخليها تفضل مع واحده زيك في مكان واحد بعد كده
نهي كلامه ويذهب الي خارج المنزل دون كلمه اخره تنظر فوزيه الي حمزه التي كان يتابع ببرود لتذهب اليه وتقول بغضب شديد.انت ازاي تسكت علي كل كلامه ليا يا حمزه
يبتسم حمزه ويقول.ايهم عمل ليا الاحترام اللي انتي مفكرتيش في لما كنتي قاعده بتطعني في شرف مراتي قدمي انتي مفكرتيش حتي شكلي هيكون عامل ازاي قدمها لما امي تقول الكلام ده وانا واقف
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي تنظر خلفه فوزيه وتنزل دموعها وتقول.ماشي يا حمزه مش انت عايز مراتك هرجعها ومش هتشوفني تاني هنا يا ابن بطني

يدخل الغرفه بعد ان وصل الي القصر يرها تتسطح علي السرير وتنظر الي هاتفها يرفع حاجبه فهي لم تنتباه اليه من انشغالها بالهاتف ليغلق الباب بقوه عن قصد لتنظر اليه كارما وتنفزع وتنهض بسرعه كبيره ينظر اليها ايهم وهو يستغرب فزعتها الغير مبرره بالنسبه اليه ويقول ببرود شديد.كنتي بتعملي ايه
تتوتر كارما بفعل فهي لا تعرف ماذا تفعل الآن وتقول بتوتر شديد.مفيش كنت بالعب بس
يرفع ايهم حاجبه ويقول.ورينا كنتي بتلعبي في ايه
تتوتر كارما أكثر وتقول بصوت متقطع.ااا...ايهم دي لعبه عاديه مش ضروري تشوفها
تسود عين ايهم بشدة وهو يشعر بأن يوجد شئ في الهاتف ليذهب اليها لتقف كارما أمامه بسرعه وهي تضغط علي الهاتف غصب عنها من الخوف ويرفع ايهم يدها ويمسك الهاتف منها وينظر اليها يرها تنظر اليه بتوتر وخوف شديد لينظر الي الهاتف يره يوجد كلمة سر ليقول بغضب شديد.ايه الكلمه
تخاف كارما بشدة وتقول.ايهم كف
قطع كلامها ايهم التي رمي الهاتف علي السرير بغضب شديد ويمسكها بقوه كبيرة ويقول بصوت افزعها بشده.كفايه ايه انتي كنتي بتعملي ايه يا كارما ودي اخر مره هسالك
تخاف كارما بشدة وتنزل دموعها غصب عنها وتقول.ايهم اهده ش
....كارممممممما قولي كنتي بتعملي ايه وانجزي.كان هذا صراخ ايهم العالي بشدة تنظر اليه كارما وهي حقا تخاف منه بشدة وتقول بتوتر وخوف شديد.مكنتش بعمل حاجه يا اي
قطع كلامها ايهم التي قال بصوت هز اركان الغرفه.بت متستعبطيش عليا اومل مالك خايفه كده ليه الا إذا كنتي بتعملي حاجه غلط
تبلع كارما ريقها بصعوبه شديده وهي الآن تتساه كل ما قالوا اليها دياب وجميع خطته التي لم تفعل منها شئ الي الآن سوا انها كانت تتحدث في الهاتف وكانت ان تتحدث لاكن يدق الهاتف لينظر اليه ايهم وهو لا يره امامه من الغضب الشديد فمن الذي يتحدث معها في وقت كهذا ويمسك الهاتف يره رقم ليست مسجل ويره من خارج البلاد ليفتح عليه ويفعل الهاتف علي مكبرة الصوت ويسمع ريما وهي تقول.انتي روحتي فين يا كارما كنت بكلمك وفاجي قفلتي
يرفع ايهم حاجبه بعد ان هدي تماماً وينظر الي كارما ويشير اليها بأنها ترد عليها وتقول كارما بصوت حاولت ان يخرج طبيعي.النت عندي قطع يا ريما وانا معنديش رصيد
يبتسم ايهم ببرود شديد وتضحك ريما وتقول.مرات ايهم الجارحي وبنت جاسر الجارحي معندهاش رصيد يا كوكو
تنظر كارما بغيظ شديد الي التي يبتسم ببرود شديد ويعطيها الهاتف ويذهب الي الحمام وتغلق كارما المكبره وتذهب الي البلكون وتتنفس براحه شديده وتقول.كان هيموتني ابن ماسه
تضحك ريما بقوه كبيرة وتقول.كويس يا بت كده ضمنتي الدنيا
كارما بغيظ شديد.بقولك كان هيموتني تقوليلي ضمنت يا ريما انتي مجنونه ياختي
ريما بغيظ اشد.بت اتلمي وبعدين مش احسن ما يطلع مبحبكيش وتطلعي قاعده معاه علي الفاضي
تبتسم كارما وتقول.علي اساس اني كده ارتاحت يا ريما انا بعكس المفروض ازعل اكتر والصراحه الحوار ده مش داخل عقلي ايهم الجارحي مبيحبش غير نفسه ووتين بس غير كده لا حتي ماسه اشك انه بيحبها بجد
تبتسم ريما وتقول.كلهم بيكونوا في الاول كده يا كوكو حتي عمك سيف كان كده مع تاليا وكان اسوا كمان وبعدين ربنا هديه ادعي انتي ربنا وان شاء الله هيتهد وانتي حولي معاه يا قلبي
تنظر كارما الي الاعلي وتقول.ماشي يا ريما المهم كلمي انتي دياب وقوليله علي اللي حصل علشان مش هقدر اكلمه انا دلوقتي
ريما.ماشي يا قمر يلا بقي روحي نامي وخلي بالك من نفسك كويس يا كوكو
تغلق كارما عينيها وتقول.تمام يا ريمو يلا بقي باي وابقي اطمني عليا الصبح
تضحك ريما وتقول.حاضر يا قمر يلا باي
كارما بابتسامه باهته.باي
تغلق ريما الهاتف وتنظر كارما الي الهاتف وتتنهد بقوه كبيرة وهي لا تعرف ماذا تفعل فهي لم تصدق بأن ايهم يحبها لو واحد في المئه فهي الوحيده التي تره قسوة قلبه معها فهو قاسي بشدة وهذه القسوه تدل علي كرهه وليست حب كما يقولون تغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وتسمع التي يقول.كارممما خدي
تلف كارما وتنظر اليه تره يريدي سروال قصير فقط لتشعر بخجل وتذهب الي الداخل وتغلق الباب الخاص بالبلكون وتلف وتقول وهي تنظر الي كل الغرفه الا هو.ايه
ينظر اليها ايهم ويقول.اتوترتي ليه لما دخلت الاوضه وليه مقولتليش انك بتكلمي ربما
تنظر اليه كارما وتعود شعرها خلف اذنها وتقول بتوتر.انت خوفتني لما دخلت مره واحده وكمان صوتك كان عالي اوي
ينظر اليها ايهم ويبتسم ببرود ويقول.خدي هنا
تنظر كارما الي ابتسمت البارده بشدة وتذهب تتسطح علي السرير وتسحب عليها البطانيه وتقول وهي تغلق عينيها.انا عايزه انام دلوقتي يا ايهم
يغضب ايهم منها بشدة ويذهب اليها ويمسكها من ذراعها بقوه ويقول بغضب شديد.انتي مالك يا بت ايه الطريقه دي اللي بتتعملي بيها دي
تنظر اليه كارما وتمسك يده تنزعها من عليها وتقول بصوت عالي.الطريقه دي جات بسببك انت يا ايهم انت وصلت بيك انك تشك فيا بالطريقه دي
ايهم بصوت هز اركان الغرفه.صوتك يا $$$$$ وبعدين اشك في ابوكي عادي لو كانت طريقتك دي ايه اللي غيرك من يوم وليله كده في ايه
تنظر اليه كارما وتنزل دموعها وتنهض وكانت ان تذهب لاكن يسحبها ايهم بقوة كبيرة علي السرير ويهبط فوقها بغضب ويقول بصوت عالي.ردي عليه ومتعصبنيش يا كارما
تنظر اليه كارما وتقول.لما تتكلم زي الناس ابقي ارد عليك يا ايهم ام بالطريقه دي لا مش هرد
يمسك ايهم يدها ويضعها خلف ظهرها ويسحبها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.والهانم عايزني اتكلم ازاي ولا هي دلوقتي طريقتي بقت وحشه ومش عجبكي
كارما بصوت عالي.ده لفظ تقوله لمراتك يا ايهم لما تحسن الفاظك وتتكلم بهدوء ابقي ارد اوعي بقي وسيب
قطع كلامها ايهم التي هبط علي شفتيها وياكلهم بقوه بين أسنانه ويقطم عليهم بقوه ويمصهم بقوه كبيرة بعد ان شعر بطعم دمائها في فمه ويقطم علي شفتيها الاسفلي بقوه كبيرة وهو يمص دمائها بتلذذ شديد تتوجع كارما بشدة وتغلق عينيها بقوه ووجع وتنزل دموعها التي كانت تحاول تكتمها من خوف والم شديد داخل قلبها ويترك ايهم شفتيها وينزل علي رقبتها ويقبلها بقوه كبيره وهو يرفعها رأسها بقوه بيده ويقطم بين أسنانه بقوه ويضع علي جميع رقبتها علامته ويمسك ملابسها ويشقهم عليها بقوه كبيرة ويهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بقوة وعنف شديد وينظر اليها يره دموعها تنزل وهي مازالت تغلق عينيها ليقوه في قبلاته ويقبلها بوقحه شديده ويبتعد عنها قليلاً وكان ان ينزع جميع ملابسها لاكن تنهض كارما بسرعه وتمسح دموعها وتقول.مينفعش يا ايهم
ينظر اليها ايهم بغضب شديد ويقول.ايه اللي مينفعهوش يا كارما هانم
تمسك كارما ملابسها وتحاول ان تخفي جسدها عنه وتقول.انا تعبانه انهارده ومش قادره علي حاجه سيبني انام دلوقتي وبكره ابقي اعمل اللي انت عايزو
يمسكها ايهم بغضب شديد ويقول بصوت عالي.انتي فيكي ايه يا بت ايه كل الهبل ده من امتي وانتي بترفضي حاجه انا عايزها
تبتسم كارما بوجع وحزن شديد وتقول.وعلشان كده انت مقدر ده يا ايهم ومقدر ان عمري ما قولت لا علي ايي حاجه انت عايزها
ينظر اليها ايهم ويقول بغضب شديد.كارما اتلمي وبطلي الطريقه ال$$$$$ دي
تبتسم كارما وتقول.الحقيقه دايما بتزعل يا ايهم مش كده انت بدل ما تحفظ علي ده بتسوق فيها كل يوم من التاني وانا خلاص مبقاش فيا حيل ليك تاني
يتركها ايهم ويقول ببرود شديد.وماله يا بت عمي مش انتي مش عايزه في غيرك عايز ويتمني ده
تنظر اليه كارما وتتعدل وتتسطح في مكانها وهي تعطي ظهرها وتغلق عينيها بقوه وتقول.يبقي روح ليهم يا ايهم انا مش عايزك تقرب مني تاني بعد كده
يلفها ايهم بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انتي شكلك شايفلك شوفه تانيه يا كارما
تنظر اليه كارما وتبتسم وتقول.لتاني مره بتغلط في نفسك وانت مش واخد بالك يا ايهم اوعي تفكر ان كلامك ده انك بتهني انا تؤ انت بتهين نفسك متنساش اني مراتك ولو انا زي ما انت بتقول يبقي العيب فيك انت مش فيا انا
يتركها ايهم بعنف شديد وهو يرميها علي السرير بقوه ويذهب الي غرفه الملابس فهو يعلم اذا بقي معها دقيقه اخره سوف يقتلها بتأكد تنظر خلفه كارما وتنزل دموعها بغزاره شديده وهي تتعب بشدة منه بفعل ويخرج ايهم وهو يرتدي



وينظر اليها يرها تعطي ظهرها ليذهب الي الخارج دون ان يتحدث ام يقول شئ ويغلق الباب بقوه كبيرة يكاد يتكسر من قوته تنظر خلفه كارما وتنهض وتبكي بقوه كبيرة وتمسك هاتفها وتدق الي صديقتها المقربة والتي تريدها معها في هذا الوقت وتفتح عليه وتين التي كانت مازالت تفيق وكانت تضع علي جرحها شاش جديد بعد ان انتبهت لهو وهو يالمها بشدة وكانت تفكر في الذي حدث وتنظر الي الهاتف وتفتح عليها بسرعه وتقول.كارما ايه اللي حصل
تبكي كارما بقوه كبيرة لترمي وتين الهاتف بسرعه وتركض بسرعه كبيره الي خارج الغرفه وتذهب الي غرفه ايهم وتفتحها وتنظر الي كارما التي تبكي بقوه وحرقه شديده لتغلق الباب بسرعه وتذهب اليها وتجلس بجانبها لتترمي كارما بقوه بين الاحضانها وتضمها وتين بقوه كبيرة وتقول.هششششش بس يا قلبي بس
تبكي كارما بعنف شديد وهي تشعر بقلبها يتفتت من الوجع الشديد الذي به من هذا التي لا يشعر بها تنزل دموع وتين بوجع عليها وتضمها بقوه اكبر وهي لا تعرف ماذا حدث معها لكنها تعلم بأن شقيقها بتأكد لم يرحم قلب هذه الفتاة تمسح وتين دموعها وبعد فتره طويله تهده كارما قليلاً وتبتعد عن الاحضانها وتقول بين شهقتها.انا تعبت منه يا وتين مفيش فايده في
تمسك وتين كأس الماء وتعطي اليها وتقول.اشربي مياه علشان نعرف نتكلم يا قلبي
تمسك كارما الكأس وتشرف القليل من الماء وتبعد الكأس عنها لتمسك وتين منها الكأس وتضعه علي الطاوله وتقول.ها بقي ايه اللي حصل
تنظر اليها كارما وتبدا ان تسرد عليها جميع ما حدث معها ومع ايهم وتغلق وتين عينيها وهي لا تستوعب ماذا يفعل بهذه الفتاه وتنظر اليها وكارما تنزل دموعها بغزاره شديده وهي تسرد عليها الذي حدث لتضمها وتين بقوه وتقول.خلاص يا قمر سيبك منه ده واحد غبي ومش بيفهم
اومالت لها كارما وتقول.وحمار كمان
تضحك وتين بخفه وتقول.وحمار وعجل لو عايزه عادي
تدفن كارما رأسها بين الاحضانها وتقول.لا مش لدرجه دي
تضربها وتين علي رأسها وتقول.يبقي قرفني ليه يا كلبه
تبتعد كارما عنها وتقول.هو اللي قرفني واللهي
تبتسم وتين وتنظر الي الضوا التي يخرج وتنظر الي كارما وتقول.مفيش نوم أنهارده يا كوكو وانا كان نفسي اخطف ايي حاجه من الليل ده
تمسح كارما دموعها وتقول.وانتي ايه اللي خلكي متنميش يا توته
تنظر اليها وتين بشرود وتقول.مجليش نوم قومي يلا خدي دوش وحطي حاجه علي العلامات دي منظرهم مش حلو كده
تنهض كارما وتقف امام المرآة وتره علامات ايهم توجد علي جميع رقبتها ومقدمه صدرها لتنفخ بقوه كبيرة وهي متعبه بشدة منه لتنهض وتين وتقول.خلاص يا كوكو انسي وروحي اجهزي علشان هنروح قصر السويسي نشوف البت غزل مالها
تنظر اليها كارما وتبتسم وتقول.هتروحي قصر السويسي بعد كل المدة دي يا وتين
تنظر اليها وتين بشرود وحزن وتقول.انا مخصمتش القصر يا كارما بالعكس انه بحبه اوي يلا بقي روحي وانا هستنيكي تحت يلا بسرعه
قالت هذا وهي تدفشها الي الحمام وتبتسم كارما وهي تعلم بأنها تريد ان تتهرب وتذهب الي الحمام لكي تستحم وتنظر خلفها وتين وتبتسم بجمود وتذهب الي غرفتها وتدخل الحمام وتنزع ملابسها وتذهب أسفل الماء وتنزل الماء علي جسدها وهي تنظر أمامها بشرود شديد وهي لا تعلم ماذا تفعل فهي لا تريد الباقي في القصر لكن الي اين تذهب وهل ايهم ومراد يوفقون علي ذلك فهم بتأكد لم يجعلوها تبتعد عن القصر يوم واحد ماذا عنها وهي تريد ان تذهب لشهور عديده فهي تريد أن تستكمل حياتها بعيد عن هذه المشاكل وبعيد عن دياب وباسل لكي ترتاح منهما تغلق عينيها بقوه كبيرة وتنزل دموعها وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتغلق الماء وتمسك منشفه وتلفها حول جسدها وتذهب الي الخارج وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي





وتخرج تسرح شعرها وتمسك مقص وتقص هذا الشاش المتبلل وتنظر الي الجرح التي يلهب بشده لتخرج علبة الاسعافات وتمسك زجاجه وترش علي الجرح منها وتبدأ ان تلف شاش اخر فهي لم تستطع ان تفعل شيئا اخر الان وتنظر الي حالها وحول عينيها الاسود والذي يظهر حزنها وتبدا ان تضع مكياج خفيف لكي تخفي كل آثار هذا وتذهب الي الخارج بعد ان أخذت اشياها وتسير في طريقها تره بالذي يقف أمامها تنظر اليه ببرود شديد وكانت ان تذهب لاكن يمسك يدها ويقول.وتين انا واللهي ما اعرف انا عملت كده ازاي
تسحب وتين يدها منه بعنف شديد وتقول بغضب شديد.اوعي تلمسني تاني يالا واوعي تيجلي علي طريق تاني يا باسل والا قسمآ بربي لا اقول لكل العيله علي اللي عملته وانت عارف مصيرك هيكون ايه وقتها
يغلق باسل عينيه بقوه ويقول.طب ممكن تسامحني علي اللي عملته يا وتين انا واللهي مكنتش حساس بنفسي
وتين بغضب أشد.ومش حساس بنفسك ليه علشان شرب الزفت ده اسمع يا باسل انا مش عايزه اشوف وشك لو حتي بصدفه وانت انساني خالص علشان انا عمري ما شوفتك غير اخويا
يغضب باسل منها بشدة ويقول.ليه يا وتين ليه مش شايفه حبي ليكي يا شيخه ده انا اتمنلك الرضا ترضي عايزه ايه تاني
وتين بصوت عالي.عايزك تبعد عني يا باسل ومش عايزه اشوفك علشان انا بجد مش طايقه وشك دلوقتي
نهت كلامها وتذهب الي الأسفل ينظر خلفها باسل بغضب شديد وهو يشعر بنار شديده تشعل بداخله من طريقتها معه وحديثها الذي يدل بأنها تكره الآن يذهب الي غرفته وهو يفكر ماذا يفعل معها لكي تبقي معه ويتزوجها

تنزل كارما الي الأسفل بعد ان ارتدت



وهي تحاول ان لا تتأثر بشئ الآن فهي لا يريد ان تفكر بشئ واخذت قرار بأنها لم تجعله يقترب منها مره اخرى الي ان تعرف الي اين يذهب بها القدر معه وهذا القرار النهائي معها تره جميع كبار العائله يجلسون كانت ان تذهب اليهم لاكن تسمع وتين وهي تقول.كارما تعالي عايزه اروح الشركه بعد ما نخلص
تنظر اليها كارما وترها تقف علي الباب في انتظرها لتنظر الي والدها وتقول.هروح مع وتين علي بيت خالو رحيم وهرجع يا بابا
يبتسم جاسر ويقول.روحي يا حبيبتي
تبتسم كارما وتذهب الي وتين التي مسكت يدها وتذهب الي الخارج لتنظر اليه كارما وترها تركب سيارتها لتقول وهي تركب بجانبها.مالك يا بت يا وتين
تنظر اليها وتين وتقود السياره الي خارج القصر وتقول.مفيش يا كارما بس عندي شغل كتير اوي ووعدت غزل اني هروح ليها انهارده عايزه اخلص بسرعه واروح علي الشركه علي طول
تبتسم كارما وتقول.ليه حاسه انك بقتي تخبي عليا حاجات كتير يا وتين
تنظر اليها وتين وتقول وهي تنظر الي طريقها.علشان انتي واحده هبله مفيش حاجه علشان اخبيها عنك يا كوكو
تنظر اليها كارما وتضع يدها أسفل وجهها وتقول.ليه مقولتليش انك رجعتي لدياب تاني يا توته
تقف وتين السياره وتقول بغضب شديد.علشان ده محصلش ولا هيحصل يا كارما انا مش هرجع لدياب ولا حتي هفكر في تاني كفايه اوي اللي حصل لحد دلوقتي
تبتسم كارما وتقول.طب وانتي متعصبه ليه دلوقتي
تنظر وتين أمامها وتعود تقود سيارتها مره اخرى لاكن هذه المره بتهور شديد لتنظر اليها كارما وتنظر الي سرعتها وتقول.وتين اهدي شويه مينفعش اللي بتعملي ده اهدي علشان خاطري
تضغط وتين علي السرعه بقوه كبيرة وهي لا تره أمامها من الغضب الشديد وتلف السياره بسرعه لتصراخ كارما بصوت عالي وهي تقول.وتين كفايه مينفعش اللي بتعملي ده ممكن يحصلك حاجه يخربيتك
لا تنظر اليها وتين لتضع كارما يدها علي وجهها وتقول.وتين خلاص يخربيتك أنتي ودياب يا شيخه خلاص ولو عايزه تتجوزي غيره عادي بس اهدي
وتين بصوت عالي وهي تقود بتهور شديد.كلهم صنف زباله يا كارما كلهم زباله ومفيش فيهم دكر زي الناس كلهم زباله
تنظر اليها كارما وتلف وتين بسرعه كبيره الي طريقها وتنظر اليها كارما وهي تقفد الأمل بها لاكن تشعر بدوخه من سرعتها فهي تكره وتخاف من هذه الأشياء لتعود الي الخلف وتقف وتين السياره بعد ان وصلت أمام قصر السويسي وتنظر اليها وتضع يدها على وجهها وتقول.مالك يا كوكو في ايه
كارما بغضب شديد.انتي خلتي فيها كوكو يا وتين ايه ده يلعن شكلك
تضحك وتين بخفه وتقول.في ايه يا بت خايفه لا تموتي العمر واحد يا صغنن
تبتسم كارما وتقول.العمر واحد بس منروحش نقتل نفسنا ونقول العمر واحد يا وتين
تقود وتين السياره الي داخل القصر بعد ان فتح اليها الباب الحديدي وتقول.اطمنا يا بت انا عارفه بعمل ايه
كارما بغيظ.بتقتلنا بس ياختي
تضحك وتين بخفه وتنزل من السياره وتنظر الي القصر وتبتسم وتنظر الي كارما التي ابتسمت اليها ويذهبون الي الداخل وتقول وتين الي الخادمه.فين العيله دي
تنظر اليها الخادمه وتقول.رحيم بيه ووسيم بيه بره في شغل وحياه هانم مع رؤي طلعوا يعملوا حاجه معرفش ايه وملك هانم في اوضتها وغزل هي كمان في أوضتها بس نايمه ودياب بيه لسه مصحاش
تنظر اليها وتين وتقول.ايه التفاصيل دي ما تقولي مفيش غير ملك اللي صاحيه في ام البيت ده انتي كان ناقص تقولي لبسين ايه
تنظر الخادمه الي الأرض بحرج وتضحك كارما وتقول.ولا يهمك يا قمر وتين بتهزر معاكي روحي انتي
اومالت لها الخادمه وتقول كارما وهي تنظر الي وتين.في ايه يا بت مالك ومالها البت بتقولك اللي انتي عايزاه وبس عايزه ايه تاني
وتين بغيظ شديد.بتدخل في تفاصيل زياده انا هروح اشوف البت ملك لحد ما غزل تصحي
تبتسم كارما وتقول.انا هروح اصحي غزل واشوفها وانتي روحي لملك وانا هيجيب غزل وجايه واركي
اومالت لها وتين وتصعد الي الاعلي وتذهب الي غرفه تاج وتدخل الغرفه دون ان تطرق الباب كما تفعل دائما ترها تجلس وهي تنظر الي ألبوم صور لتستغرب بشدة وتذهب اليها وتجلس بجانبها لتنتباه اليها تاج وتنظر اليها وتضمها بسرعه واشتاق وتقول.توته وحشتني اوي
تبتسم وتين وتضمها وتقول.وانتي اكتر
تبتعد تاج عنها وتنظر وتين الي البوم التي تنظر به تاج وتتصدم بشدة وهي تره الصور الخاصه بزفاف دياب ومعه زوجته لتنظر بعيد بسرعه كبيره وهي تشعر بأنها تعود الي نقطة الصفر من جديد تنظر اليها تاج وتبتسم وتقول وهي تنظر الي الصور.كان حلو اوي مش كده
تنهض وتين وكانت ان تذهب لاكن تمسك تاج يدها بسرعه وتجعلها تجلس مره اخرى وتضع يدها على شعرها وتقول وهي تمسح عليه.انتي عارفه اني اتمنتك انتي لدياب من اول ما اتولدتي يا وتين وكان نفسي يتجوزك انتي وكنت فرحانه اوي انه اول ما دخل الشرطه قال لابوه انه هيطلب ايدك اول ما يحقق أحلامه في الشرطه كنت طايره من الفرحه بجد وقتها
تنظر اليها وتين وتنظر الي الصور وتقول.وادي النتيجه يا ملك ابنك راح اتجوز غيري بعد ما دخل المخابرات وكأنه كان مستني ياخد الخطوه دي من زمان اوي
تبتسم تاج وتقول.ابني محبش غيرك وانتي عارفه ده يا وتين
تنظر وتين بعيد عن الصور وتقول.انا مش عارفه حاجه يا ملك ودلوقتي لو تيجي تسالني هقولك ابنك عيشني في كدابه كبيره اوي كدابه خدت مني سنين عمري ومش مسامحه علي اللي عملوا لحد انهارده
تنظر تاج الي الصور وتمسح عليهم بخفه وتقول.انتي عارفه اني كان نفسي أكره هاجر يا وتين كان نفسي اعمل زي ايي ام ابنها ماشي زي ما هو عايز وخلاف اللي هي عايزه بس هاجر كانت تتحب اوي يا وتين كانت طفله بريئه برغم انها كانت كبيره بس كانت بريئه اوي وانا نفسي مقدرتش اعتبرها غير انها بنتي غصب عني
تبتسم وتين بحزن شديد وتقول.مش انتي لوحدك اللي حبتي هاجر يا ملك حتي ابنك حبها اوي وتنسني معاها
تنظر اليها تاج وتضع يدها على شعرها وتقول.وانا مش هقدر انكر ده يا وتين بس مش هقدر انكر حبه ليكي ده كان صدق اوي
تنهض وتين وتقول بغضب شديد.انتي عايزه تجنني يا ملك صح منين بتقولي ابنك حب هاجر ومنين بتقولي حبك انتي كمان هو ابنك ده قلبه ايه مفيش انسان طبيعي بيحب اتنين في نفس الوقت يا ملك ابنك كدب عليا بالحب وحب هاجر بجد علشان أتأثر اوي بعد موتها وانتي شوفتي بنفسك حالته كانت عامله ازاي
تنظر اليها تاج وترمي البوم علي السرير وتنهض وتضع يدها على شعر وتين وتقول.تعرف ان كلنا قبل ما هاجر كنا حاسين انها حامل يا وتين
تنظر اليها وتين بسرعه وصدمه شديده فهي لا تفكر في يوم بأن هذا سوف يحدث بفعل وتنظر بعيد عنها وهي تحاول ان تخفي وجعها الشديد وتستكمل تاج وتقول.علشان كده ممكن يكون دياب زعل علي ابنه اللي مشفش دنيا يا حبيبتي
تبتسم وتين وتقول.بذمتك انتي مصدقه الكلام ده يا ملك
وتنظر اليها وتقول بغضب شديد.ابنك كان بيحب هاجر من بعد ما اتجوزها يا ملك وده كان واضح اوي ايه معقول يكون حس انها هتجيب ولي العهد علشان كده حبها من اول يوم اتجوزها في
تنفخ تاج بقوه كبيرة وتقول.انتوا مجانين وانا مليش دعوه بيكم يا وتين انا بس بقولك علي الممكن علشان متتعبيش اكتر من كده
تنظر اليها وتين وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن تمسك تاج يدها وتقول.ممكن تحاولي معاه لو مره واحده يا وتين اسالي ليه عمل كده واتجوزها كده يمكن يكون عنده سبب لده
وتين وهي مازالت لا تنظر اليه.مفيش سبب مقنع علي اللي ابنك عمله يا ملك وحتي لو في هو خلاص انتهي بنسبالي
تلفها تاج اليها وتقول بغمزه اليها.طب عيني في عينك كده
تبتسم وتين وتقول.هي دي الحقيقه يا ملك ومفيش غيرها
تبتسم تاج وتمسك يدها وتضغط عليها وتقول.هو دلوقتي في أوضته نايم يا وتين روحي واسالي عمل كده ليه يمكن ترتاحي وبعدها تقدري تكملي حياتك بي او من غيره هو الوحيد اللي عنده جواب لكل اسالتك روحي واسالي وشوفي وقتها اذا تقدري تسمحي او تكملي من غيره
تنظر اليها وتين وتقول.مش عايزه اساله علي حاجه يا ملك مش هقدر
تقبلها تاج وتقول.لا هتقدري يا وتين انتي اقوه واحده في بنات العيله كلهم يلا لازم انهارده تاخدي جواب لاسالتك
كانت وتين ان تتحدث لاكن تقول تاج بحزم شديد.اسمعي الكلام يا وتين وبطلي تكوني ضعيفه يلا روحي وشوفي اود ده يمكن تقتلي احسم اهو ترتاحي علي طول تعالي
نهت كلامها وهي تسحبها معها وتذهب الي غرفه دياب وتنظر اليها وتقول.يلا يا بت لازم تثبتي انك بنت الجارحي وتربية اود الزفر والوسخ ايهم يلا يا بت انجزي
نهت كلامها وتذهب من أمام الغرفه لتضحك وتين علي شكلها وتنظر الي الغرفه وكانت ان تذهب لاكن يقفها اشتاقها الشديد الي هذه الغرفه لتفكر في عقلها وتقول في داخلها.هدخل وهو كده كده نايم هشوف الاوضه واشوف اذا غير فيها او لا بصه واحده وهطلع علي طول
نهت حديثها وتفتح الباب وتنظر بداخل الغرفه وتدخل وتنظر اليها وتنظر الي السرير تره لا يوجد به لتشعر بخضه شديده وكانت ان تذهب لاكن تره يخرج من الحمام وهو عاري الصدر ويمسح شعره بمنشفه لا تعرف ماذا تفعل وسب حالها وحماسها التي سحبها الي هذا الموقف ينظر دياب اليها ويرفع حاجبه ويبتسم لتنظر اليه وتين ولا تتحدث وكانت ان تنظر بعيد عنه لاكن تأتي عينيها علي الصوره التي توجد في الغرفه لتشعر بقلبها يطعن بالكثير من السكانين وتنظر بخزلان شديد الي دياب التي نظر الي الصوره ونظر اليها وكانت وتين ان تذهب لاكن يذهب اليها بسرعه ويسحبها بسرعه كبيره من يدها اليه لتقع وتين بين الاحضانه وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتبتعد عنه بسرعه وتقول بغضب شديد وصوت عالي.اوعي تقرب مني تاني يا دياب اوعي
وكانت ان تذهب لاكن يمسكها دياب ويغلق الباب بقوه ويقول ببرود.هي حطت صورتها في اوضة وانا مرضتش اشالها بعد موتها يا وتين
تلف وتين اليه وتقول بغضب شديد.وانا مطلبتش منك تبراري يا دياب انت واحد حر بعيد عني عايز تحب تاني وتتجوز روح واعملها للمره الثانيه يا دياب روح واتج
قطع كلامها دياب التي قال بصوت عالي بشدة.وتين خلاص
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول.هي فعلا خلاص يا دياب
وكانت ان تذهب لاكن يمسكها دياب اليه بقوه كبيرة ويضع يده على خصرها وهو يقربها منه بشدة ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه.قولت خلاص انسي مش خلاص حاجه تانيه يا روح امك
تنظر اليه وتين وهي قريبه منه بهذا الشكل وتنظر الي الصوره الخاصه بزوجة دياب التي تدعي هاجر وتقول.انا انسي عادي لاكن انت تنسي دي اشك فيها
يبتسم دياب ويقبل وجهها ويقول.انا مش فاكر غيرك يا غزال
تبتسم وتين بسخريه وتقول.ااه ده حقيقي واكتر حاجه تدل علي ده وانك مش فاكر غيري انك اول ما عملت اسم لنفسك روحت اتجوزت يا دياب حلو الاثبات ده بجد
يقربها دياب منه أكثر ويرفعها بين ذراعه ويقول وهو ينظر الي شفتيها.نفسي لو لمره تفهمي بعقلك يا وتين مش بقلبك
تنظر وتين الي عينيه لتتوه بهم وتقول.بس انت حبتها بجد يا دياب
يبتسم دياب وهو ينظر الي عينيها ويقول.معملتش حاجه تخليني اكرها يا وتين هاجر مكنتش وحشه علشان اكرها
كان هذا الحديث كافي ان يجن جنون وتين التي ابتعدت عنه بسرعه كبيره وتضربه بقوه كبيرة علي صدره وتقول بصراخ عالي.طالما هي مكنتش وحشه يبقي عيش علي ذكرها وملكش دعوه بيا تاني يا دياب خليك معاها هي وسيبك مني علشان انا قرارت اني هتجوز انا كمان يا دياب
وكانت ان تذهب لاكن يسحبها دياب بعنف وقوه شديده ويقول بصوت هز اركان الغرفه.قرارتي ايه يا روح امك تتجوزي ليه ياختي شايفني ركبتهم ولا ايه
تنفخ وتين وتقول.والله ركبتهم او لا دي مشكلتك انت مش مشكلتي انا اوعي وخليني امشي
اومال لها دياب ويقول.طالمآ هي بقت كده يبقي غلط باغلط يا بت الجارحي
تنظر اليه وتين بستغرب وكانت ان تذهب لاكن تره يسحب تيشرت من أمام المرآة بقوه ليقع عدة أشياء ويرتدي ويمسك يدها ويسحبها معه الي الخارج لتقول وتين بغضب شديد.دياب بطل الطريقه دي وكفايه بقي
ينزل بها دياب الي الأسفل وتأتي تاج وتقف أمامه وتقول بستغرب وهي تنظر الي وتين.في ايه يا دياب مالك واخد البت واريح علي فين
دياب بصوت عالي وهو يذهب من أمامها.عايزه تيجي تعالي مش عايزه براحتك يا ملك
تركض تاج بسرعه الي الخارج وتقول.لا اجي ياخويا ده انا نفسي احضر مسلسل جديد واللهي
تركض كارما التي كانت تجلس مع تاج بعد ان رات غزل التي قالت اليها بأنها لم تنزل الآن وتركب بسرعه بجانب تاج التي تركب في الخلف وتنظر الي وتين التي تغضب بشدة من أفعال دياب وتهمس كارما الي تاج وهي تقول.هو ايه اللي حصل يا ملك
تاج بنفس الهمس.والله ما اعرف ياختي انا كنت قاعده معاك بس الواضح ان الموضوع كبير وهيسلي
تضحك كارما بخفه وتقول.تموتي في خراب البيوت انتي
تنظر اليهم وتين بغضب شديد وتقول.انتوا بتضحكوا علي ايه
تضربها تاج علي كتفها وتقول.بس يا بت وخلينا نركز كويس
تنظر وتين الي دياب التي يقود السياره بسرعه كبيره لتنفخ بقوه كبيرة وتقول.تقدر تقولي انت واخدني علي فين دلوقتي
دياب وهو ينظر الي طريقه.علي قصر الملكه
وتين بغضب شديد.ما تروح انت قصر الملكه واخدني ليه معاك
ينظر اليها دياب وينظر الي طريقه ويقول.دلوق



التاسع من هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close