اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الثامن 8 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الثامن 8 بقلم بيري الصياد


كانت تجلس وهي لا تطيق حالها من هذه الجلسه الذي تجلسها الآن وتمسك هاتفها وتنظر اليه لاجل ان لا تتحدث مع احد من هذه العائله تنظر اليها صابرين بغضب مكتوم وتنظر الي هذا الشاب الذي أتاه ليتم خطبت ابنتها وتري ينظر الي بتول بابتسامة اعجاب شديد لتبتسم وتنظر الي بتول وتغضب منها بشدة فهي لا تعطي اهميه لشئ من الذي يحدث حولها وتنظر صابرين الي موده الذي تجلس وهي تتحدث مع حنين ويتهمسون باشياء غير مسموعة وتغمز صابرين اليها لكي تفهم موده لاكن تنظر اليها بغباء شديد وهي تحاول تفهمها وتنظر صابرين الي بتول وتنظر موده اليها وتقول بغيظ شديد.مالها يا وليه ما هي قاعده في حالها اهي
ينظرون إليها الجميع وتضرب صابرين علي جبهتها من غباء ابنتها وتنظر بتول الي موده وتقول.مين دي يا بت
كانت موده ان تتحدث لاكن يسمعون جرس الباب لتنهض حنين الذي تمسك قطعه من الكيك وتاكل بها وتقول.انا هشوف مين
نهت حديثها وتذهب الي الباب وهي تأكل باستماع شديد وتفتح الباب وهي تنظر الي الكيك وتقول.مين
وتنظر إلى الذي علي الباب ويقف الطعام في حلقها وتسعل بقوه كبيرة وهي تره صقر يقف أمامها وهو يمسك السلاح في بيده ويحك دقنه به وتركض موده الي حنين وتقول.مالك يا بت هتموتي ولا ا
قطع حديثها وهي تنظر الي صقر وتبتسم بغباء وبالها شديده وتقول.حبيبي ابو نسب الغالي ايه اخبارك يا جدع ليك وحشه والله
ينظر اليها صقر ولا يتحدث بل يبتعدهم عن طريقه ويذهب الي الداخل وينظر الي هذا الشاب الذي يجلس وتتصدم بتول بشدة من وجوده وتنظر اليه ويبتسم صقر ببرود شديد ويقول وهو ينظر الي صابرين.طب مش تقوليلي علشان اكون معاكم في المناسبه الحلوه دي يا مدام صابرين
تنظر صابرين اليه وتنظر الي منتصر وهي تخاف بشدة ان يخرب صقر عليها كل ما تخطط اليه وتقول وهي تنظر الي صقر.مكنش في داعي يا صقر الموضوع مش مستاهل
يبتسم صقر ويذهب يجلس بجانب بتول علي الاريكه ويضع السلاح بجانبه ويقول ببرود شديد وهو ينظر الي بتول.امك بتقول مفيش داعي هو مش المفروض اكون علي علم باللي بيحصل هنا ولا ايه يا بت الرواي
تنظر بتول أمامها ولا تتحدث وينظر إليها صقر ويعدل الجاكيت الذي يرتدي وينظر الي منتصر ويضع قدم علي الآخره ويقول.موده اعملي قهوه
تبلع موده ريقها بصعوبه شديده وهي تخاف بشدة من صقر وتنظر الي حنين الذي قالت.هعملك انا
نهت حديثها وتركض الي المطبخ سريعآ وهي لا تعلم ماذا سوف يفعل صقر الآن وتخاف منه بشدة وتقول موده بتوتر.وانا هحط الملح علشان حنين مش بتعرف تظبط السكر
نهت حديثها وركضت خلف حنين وتنظر بتول خلفهم وتنظر الي صابرين الذي حمحمت وقالت بابتسامة متصنعه.منورين يا جماعه والله
يبتسمون منتصر وولديه وينظر صقر الي بتول ويميل برأسه ويقول وهو يجز علي أسنانه بقوه كبيرة.غطي شعر ورقبة امك علشان مسودش عيشتك انتي وامك دي
تنظر اليه بتول وتسحب الطرحه الي الأمام وتغطي رقبتها وشعرها وتقول باستفزاز.اللي يبان مني ذكي عني يا كينج واحنا في ايام كبيره والذكاء مطلوبه اليومين دول
يبتسم صقر ابتسامة جعلت قلب بتول يدق بخوف شديد ويقول.بس كده ورحمة ابويا لا اخليكي تذكي لعمر قدام يا قشطه بس اصبري
تنظر بتول بعيد عنه سريعآ ويقول منتصر وهو يغار بشدة من قرب صقر من بتول.متعرفناش هو حضرتك اخوها ولا ايه
ينظر اليه صقر وكان ان يسحب السلاح ليطلق عليه طلقه ويخرسه بها لاكن يمسك حاله باخر لحظه ويميل برأسه بخفه وكان ان يتحدث لاكن تقول صابرين بسرعه.زي اخويا يا منتصر يا ابني صقر متربي مع بتول وهما الاتنين يعتبر اخوات وبتول بتعبروا زي اخوها الكبير بظبط علشان كده جاه دلوقتي علشان يكون معاها في حاجه مهمه زي دي مش كده يا كينج
نهت حديثها وهي تنظر الي صقر الذي نظر اليها وينظر الي بتول الذي نظرت الي والدتها سريعآ بعد حديثها ويقول صقر وهو ينظر الي منتصر.قبل ما تدخل البيت ده سألت عن اهله كويس
يستغرب منتصر سؤاله ويقول.اكيد طبعا كله عارف اخلاق واحترام الست صابرين وبناتها
يبتسم صقر ويمسك السلاح ويقول وهو ينزع صمام الأمان.لا كده انت حمار ومسالتش كويس يا روح امك
يغضب منتصر بشدة وينهض ويقول.حضرتك جاي تهزقني ولا ايه
ينهض صقر وكان ان يذهب لاكن تمسك بتول يده سريعا وهي تخاف بشدة من الذي يريد يفعله الآن وتسحب منه السلاح سريعآ وترمي بعيد عنه فهي تعلم جنون صفر جيد ينظر اليها صقر ويسحب يده منها ولا يعلق علي الذي فعلته بل يذهب يقف أمام منتصر ويقول ببرود.امممم حاجه زي كده
منتصر بغضب شديد.وانا مش هقبل بده يا أستاذ انا واحد محترم وداخل بيت الله يرحمه عم محمد من بابه ومعملتش حاجه غلط
ينزع صقر الجاكيت وهو يقول.ولما تدخل بيت وتيجي تطلب ايد واحده علي اسم راجل تاني ده اسمه ايه يا راجل يا محترم
ينظر اليه منتصر وقبل ان يستوعب شئ كان يلكمه صقر بقوه كبيرة ليقع منتصر علي الاريكه وينهضون الجميع بسرعه كبيره وتقول صابرين بغضب شديد.صقر انت بتعمل ايه
يذهب صقر الي منتصر ويسحبه بقوه كبيرة من لاقة القميص ويقول بصوت افزع الجميع بشدة.انت قبل ما تدخل البيت ده مقرتش مكتوب ايه بره يا وسخ ولا ايه
نهي حديثه ويلكمة بجميع قوته لينزف منتصر من انفه وفمه بغزاره ويقول صقر بغضب اعمي وهو يمسك هذا المسكين الذي لم يستوعب ماذا يحدث به الآن.لو كنت ركزت هتلاقي مكتوب علي الباب بت الراوي للكينج وبس يا $$$$ وانت جاي تطلبها بكل عين بجحه يا ابن الكلب يا زباله
نهي حديثه ويلكم منتصر بجميع قوته وتذهب بتول الي صقر سريعا وتقول بصوت عالي.كفايه يا صقر كده عيب اللي بتعملوا ده
ينظر اليها صقر ويقول بصوت هز اركان المنزل.اطلع فوق ياااا بتتتت والا ورحمة ابويا لا اولع في البيت باللي في اخلللللللصصصي علي فووووق
تتفزع بتول بشدة من صوته وتقول بغضب شديد.مش طالعه في حته يا صقر اعقل شويه وبطل التصرفات دي ان
قطع حديثها صقر الذي نظر اليها بنظره كانت كافيه ان تجعلها تذهب الي الاعلي دون ان تنطق بحرف واحد فهي تعلم جنون هذا الكينج ويلكم صقر منتصر بجميع قوته ليقع منتصر علي الأرض بعنف شديد وينهض بصعوبه ويمسح فمه ويرفع يده ليلكم صقر لاكن يمسك صقر يده قبل ان تنزل علي وجهه وينظر اليه منتصر ويسحب هذه العصا الكبيره الذي توجد في ركن من المنزل بجانبه وينزل بسرعه كبيره علي رأس صقر وتصرخ حنين باعلي صوتها وهي تقول.صقققققققققققققر
تنظر بتول الي صقر وقلبها ينهشها من الخوف بعد ان استمعت لصرخت حنين وتري صقر يمسك هذه العصا بقوه كبيرة ويضربها برأس هذا الشاب بقوه ويذهب والد منتصر ويمسك ولده ويقول بغضب شديد.احنا اتهانا في بيتك كتير اوي يا مدام صابرين مين ده ومين اللي عطي الحق انه يعمل كل ده
كانت صابرين ان تتحدث لاكن يقول صقر بصوت عالي.معاك خمس ثواني وتاخد ابنك وتمشوا من هنا علي رجلكم والا ورحمة ابويا ما هخلي حد يطلع سليم
نهي حديثه وهو ينظر الي منتصر الذي اخاف بشدة وتذهب والدته وتمسكه وتقول.يلا بينا احنا ملناش مكان في البيت ده واحنا غلطانين اوي اننا دخلنا بيت مفهوش راجل يحكمه
ينظر اليها صقر بغضب شديد ويلكم ولدها بجميع قوته ليخبط منتصر في الحائط بقوه كبيرة وكان ان يقع لاكن يمسكه صقر من خلف ملابسه ويضرب رأسه بقوه كبيرة في الحائط لتصرخ والدة منتصر بشدة وتركض الي صقر وتقول بدموع.حرام عليك اللي بتعملوا ده سيب ابني
ينظر اليها صقر ويصفق منتصر بقوه كبيرة ويقول بصوت عالي بشدة.شوفي الراجل اللي حكمك مخليكي طالعه ازاي وبعدها اتكلمي علي حكم الرجاله يا ست انتي وانا اسكفيت علي ان ابنك يجي يطلب طلب زي ده بس كلامك انا عارف هحسبك عليه ازاي خدي ابنك واتكلي من هنا يلاااااااااااااااااا
تمسك السيده منتصر بسرعه ويساعدها والده ويذهبوا الي خارج هذا المنزل سريعا وتقول موده بعدم تصديق الي الذي حدث.انا تهوت
ينظر اليها صقر وينظر الي الاعلي يري بتول تقف وهي غاضبه بشده منه ومن الذي فعله وينظر الي صابرين الذي تنظر اليه بغضب شديد ليقول بصوت عالي.عايزه تجوزي البت يا صابرين ليه يا وليه مزنقه عليكي البيت اوي ولا ايه
تصرخ صابرين باعلي صوتها وتقول بغضب شديد.بقي انت يا ابن الكلب يا حيوان تعمل ده كله انت ايه اللي جابك دلوقتي يا صقر
يحرك صقر رقبته ويقول.الهوا يا صابرين عندك مانع
تغضب صابرين بشدة وترفع قدمها تمسك حذائها وترمي علي صقر الذي نزل بسرعه ومهاره ويتفاده هذا الحذاء سريعا وينظر الي صابرين ويقول بغضب.انتي اللي عايزه تجوزي البت وانتي الزعلانه يا صابرين ايه الكلام اللي مبياكلش عيش ده
تضع صابرين يدها علي خصرها وتقول بردح شديد.بنتي وعايزه افرح بيها يالعدي عندك مانع ولا ايه
يجلس صقر علي الكرسي ويقول ببرود.تفرحي بيها معايا يا صابرين غير كده احلمي براحتك انتي هي مش مسموح ليها تحلم بده حتي
صابرين بغضب شديد.معاك مش هتكون يا صقر احنا قفلنا بابك من زمان اوي وانساه انت اني اسلمك بنتي بعد ما اتجوزت غيرها يا كينج قشطه مش هتكون ليك مهما حصل بعد كده
ينظر صقر الي بتول الذي ابتسمت بتصنع وينظر الي صابرين ويقول.بنتك ليا وباسمي يا صابرين ودكر يقرب منها تاني وانا اوعدك اني هاخدها من عندك خالص وهخليكي تحملي تشوفي وشها بس قشطه بتاعتي من اول ما فتحت عينها علي الدنيا وكلام كتير ملهوش لازمه في الموضوع ده هيكون حرق علي الفاضي وانتي فاضيه وعايزه تحرقي براحتك انتي حره بس لو اللي حصل انهارده ده اتكرار تاني هطربقها فوق دماغ الكل يا صابرين
صابرين بصوت عالي.انت بتهددني يا صقر
ينظر صقر الي بتول الذي تنظر اليه وهي تعلم جيد ماذا يريد آلان وتقول صابرين بصراخ عالي.بصلي وكلمني انا يا محن بطل تبص علي البت كده هتاكلها بعينك في ايه مفيش احترام للست اللي وافقه دي
ينظر اليها صقر ويقول برفعة حاجب.فين الست دي لمؤاخذه انا مش شايف ستات وافقه هنا
تغضب صابرين اكتر وتقول.صقققققققققر متعصبنيش اكتر من كده
يبتسم صقر ويذهب يقف أمامها ويقول.طيب اسمعي انتي لو فاضيه ومفيش حاجه واركي تقدري تجوزي موده أو تعالي نعمل فرحي علي بنتك واهو افرحك برضو
تبتسم صابرين بسخريه وتقول.بعينك نشوف ضافرها يا كينج قولتلك بنتي مش ليك وسكتها غير سكتك خالص
كان صقر ان يتحدث لاكن تقول حنين بغيظ وغضب طفوليه.انتوا متعبتوش ولا ايه حرام عليكم انا جوعت اوي
ينظر اليها صقر ويقول ببرود.تعالي البيت وهاتي موده معاكي عايزكم
وكان ان يذهب لاكن تقول موده بتوتر.لا انا هنام خد اختك اوله بيك انا مليش دعوه والله
ينظر اليها صقر وينظر الي بتول ويغمز اليها بوقحه لتغضب بتول منه وتذهب الي غرفتها وينظر صقر الي موده ويشير بأصابعه علي صابرين دون ان تنتبه لتفهم موده علي الفور ماذا يريد لتذهب الي صابرين وتقول وهي تسحبها معها.تعالي بسرعه يا ماما عايزه اقولك حاجه مهمه تعالي يا بت يا حنين اسمعي انتي كمان
تفهم حنين وتركض الي موده وتمسك معها صابرين الذي قالت.نورت يا كينج والله كان نفسي تتعشي معانا بس مره تانيه بقي
يبتسم صقر ويذهب الي الاعلي دون أن تري صابرين ويذهب الي غرفة هذه الفتاة ويفتح الباب ويرها تتسطح علي بطنها ليضغط علي شفتيه بوقحه وحراره شديده ويقول.لو دخلت دلوقتي هتتحسب مراتي ولا هتكون دخله في الحرام
تتفزع بتول من صوته وتنهض سريعآ وتنظر اليه وتقول بغضب شديد.انت ايه اللي جابك هنا يا صقر وتقدر تقولي ايه اللي انت عمل ااااااااه
صرخت بعد ان سحبها صقر بقوه كبيرة اليه ويمسك يدها بقوه كبيرة ويلويها خلف ظهرها ويقربها منه بشدة ويقول بهمس مخيف وغاضب بشدة.انتي ليه مصره تطلعي الوسخ اللي جوايا يا بتول تقدري تقوليلي ايه الهبل اللي كنتي بتعملي انتي وامك ده
تنظر اليه بتول وتقول بعناد وغضب شديد.انا واحده حره ومش انت اللي هتيجي تحدد ان
قطعت حديثها وضغطت علي شفتيها بقوه ووجع شديد بعد ان ضغط صقر علي يدها بقوه اكبر وقال بغضب شديد لاكن صوت منخفض.انتي حره ازاي يا مدام بتول ولا مدام ازاي وانا لسه مدخلتش لحد دلوقتي
نهي حديثه وهو يسحبها اليه اكتر وتلتصق به بشدة لتغضب بتول وتقول.ابعد عني يا صقر وبطل قلة ادب بقي
يمسك صقر يدها الاثنين بيد واحده ويمسك شفتيها باصباعه ويقول.لا يكون لقب انسه تعبك اوي وعايزه تغيري يا بت الراوي وعايزه تستفزيني بأنك تروحي تجيبي عيل ميسويش تلاته تعريفه وتخلي يجي يقعد القعده بتاعت انهارده دي
تحاول بتول ان تلفت منه وتقول بغضب شديد.ابعد عنننننننننني يااااااا صقر وبطل كلامك وقلة ادبك دي وانا لا عايزك ولا عايزه غيرك انت كرهتني في الصنف كله ابعد عنننننن
قطع حديثها صقر الذي سحبها من رأسها بعنف شديد وهجم علي شفتيها ياكلهم بقوه كبيرة بين أسنانه وهو ينتقم منها علي كل ما حدث اليوم وفعلت هذه المجنونه مع والدتها وتحاول بتول ان تبعده عنها لاكن لم تسيطيع ان تقف أمامه ام تمنعه ف قوتها لم تسوي شئ امام صقر وقوته ويشعر صقر بدمائها في فمه ليمسك شفتيها السفليه ويمصها بمهاره واحترافية شديده ويسحبها معه ويمسك الاخره وتغلق بتول عينيها بقوه كبيرة وتحاول ان تحرك يدها لاكن لم تسيطيع فهو مازال يمسك يدها بقوه كبيرة ويقربها صقر بخفه علي السرير ويرميها عليه ويقع فوقها وكانت بتول ان تصرخ باعلي صوتها لاكن يكتم فمها بقبلاته وشفتيه الذي لم ترحمها وهو يقبلها ويترك يدها ورأسها ويمسك ملابسها من الاعلي ويشقهم بخفه شديده لكي يغضب هذه الفتاه اكتر ويترك صقر شفتيها ووضع يده سريعا علي شفتيها فهو يعلمها ويعلم بأنها لم تصمت ويمسك جسدها بوقحه شديده ويعصره بقوه كبيرة بين يده لتتاؤه بتول بوجع شديد وتنظر اليه وهي تترجاء بعينيها بأنه لم تفعل معها شئ لاكن يدخل صقر يده أسفل ملابسها ويعصر جسدها بوقحه وقوة كبيره ويشعر بنعومة جسدها الطري بين يده وينظر اليها برغبه وحراره شديده ويهبط علي مقدمة صدرها ويقبلها بوقحه شديده وتحاول بتول ان تحرك يدها الذي اسفل ظهرها لكي يبتعد عنها لاكن هو لم يعطيها فرصه لهذا ويقول بحراره شديده وهو مازال يقبلها بوقحه.اسكتي وبطلي فرك يا قشطه والا ورحمة ابويا اقبلها دخلة دلوقتي وتولع الدنيا باللي فيها بعد كده
تغلق بتول عينيها بقوه من تأثير قبلاته الوقحه عليها وتقول وهي تحاول ان تجعل صوتها يخرج طبيعي.ابعد عني يا صقر وبطل عيب كده
ينظر اليها صقر ويقول بغضب.عيب ايه انتي مراتي يا بت بطلي هبل واعقلي الكلام شويه
بتول بغضب أشد.مراتك منين أنشأالله بحتت ورقة بقيت مراتك يا صقر سيبني بقي
نهت حديثها وهي تحاول ان تتحرك لاكن يمسكها صقر ويقول بهمس مخيف بجانب اذنها.مراتي بحتت قسيمة يا قشطه ولو عايزه اروح اجيبلك القسيمه دي معنديش مانع بس لو طلعت القسيمه دي مش هتطلع ليكي انتي بس والكل هيعرف انك مراتي وامك اللي عايزه تخلص منك مش هتقدر تتكلم معايا ربع كلمه وقتها
تنظر اليه بتول وتضحك بوجع وسخريه شديده وتقول وهي تنظر داخل عين صقر بجرأءه ليست جديده عليها.ويا تره هتقدر تقول الحوار ده قدام جدك ومراتك التانيه يا صقر ولو هتكون جبان زي العاده ومش هتقدر توجه جدك علشان جوازك مني
يمسكها صقر من فكها بقوه كبيرة ويمسك شفتيها بين اسنانه وياكلهم بعنف وغضب عارم ويقول.عمر صقر السيوفي ما كان ولا هيكون جبان يا بتول ولا هلال ولا جبته امه لسه اللي يخوفني
تغلق بتول عينيها بقوه وتقول بين شفتيه.كداب يا صقر انت واحد كداب زمان بعتني علشان جدك ومقدرتش تقوله انك متجوازني ومش هتقدر تقوله ده طول عمرك
يبتعد صقر عنها وينظر إليها ويقول.هروح دلوقتي واقول لهلال انك مراتي ألاوله يا بتول وفرحنا هيكون اخر الشهر ده موفقه
تنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد.طبعا لا ولا عمري هوفق يا صقر قولتلك انا مش هكون التانيه في حيات حد ومش عايزه الجوازه دي اصلا وياريت تتطلقني بجد
يبتسم صقر ويقول.لو ابوكي وابويا الاتنين طلعوا من تربتهم وقولولي طلقها مش هطلقك يا بتول طلاقك بموتك غير كده معنديش وعيشي اليومين دول كويس علشان لما اخدك بيتي تكوني شبعتي واقدر احسابك كويس اوي علي كل كلمه وتصرف عملتي
نهي حديثه ويقبل شفتيها بقوه كبيرة وينهض من عليها ويقول وهو ينظر اليها.وكتري كمان في اللي بتعملي وبراحتك خالص انتي وامك وانا اوعدك ان كل اللي بتعملي هيطلع علي الكرباج ده
نهي حديثه وهو يشير علي جسدها لتنهض بتول سريعا وتمسك ملابسها عليها وهي تخجل من وصفه لجسدها بهذه الوقحه ويسحبها صقر اليه ويمسك الفستان الذي تريدي وينزعه عنها ويقول.كنتي عايزه تذكي صح يا قشطه
تغضب بتول بشدة وتقول بغضب شديد.صقر اتلم وبطل اللي بتعملوا ده عيب اوي كده
يسحبها صقر اليه اكتر وينظر الي شمتها ويمسك رأسها ويهبط علي شمتها ويقبلها ويقبل معها جزء من شفتيها وتغضب بتول بشدة وتقول.ابعد يالا انت استحلتها ولا ايه
ينظر اليها صقر ويقول وتكاد يلمس شفتيها.متجوز عربجي خليكي رقيقه شويه يا جعفر مش كده
بتول بغضب شديد.روح للست رنا بتاعتك هتكون رقيقه وزي ما انت عايز انا لا وابعد عني بقي
يرميها صقر علي السرير وينظر اليها وهي ترتدي ملابسها الداخليه فقط ويشعر بحرارة جسده تذداد بشدة وهو يرها بهذا الشكل المغري بشدة وتنظر اليه بتول وتسحب الشرشف عليها وهي تخجل وتقول بغضب شديد.اطلع بره يا صقر
ينظر اليها صقر ويقترب منها ويقول بهمس بجانب اذنها.ما تيجي ندخل دلوقتي واوعدك هبقي اتصرف لليلة الدخله وهخلي كل حاجه تظهر طبيعي بس ادخل انهارده علشان علي اخري بجد
تضربه بتول علي صدره بكف يدها الاثنين وتقول بغضب شديد.روح لمراتك يا قليل الادب ياللي متربتش ابعد عني والا وربي اقتلك نفسي واخلص دلوقتي يا صقر
ينظر اليها صقر ويضحك بخفه واستفزاز وتغضب بتول منه بشده ويذهب صقر الي الخارج دون ان يفعل شئ آخر فهو لم يستطيع ان يتحمل وجودها معه اكتر من ذلك ولا يضمن ماذا سوف يفعل بها اذا بقي معها اكثر وتنظر خلفه بتول وتنظر أمامها وهي غاضبه بشده من هذا الكينج وحديثه اليها الآن فماذا سوف يحدث بينهم بعد
كانت تجلس هذه الفتاه وهي تفكر في الذي تريد تفعله بعد الان تشعر باليد الذي تضع عليها لتنظر الي صاحبة اليد ترها والدتها لتبتسم بتصنع شديد تفهمه والدتها بشدة وتجلس أمامها وتضمها الي أحضانها لتغلق سما عينيها وهي تريد ان تبكي بشدة لاكنها تحاول ان تمسك حالها وتمسح والدتها علي شعرها بحنان شديد وتقول.مالك يا بتي اتكلمي علشان ترتاحي
تنزل دموع سما بغزارة شديده وتقول.انا مش مرتاحه مع فادي ياما مش عايزه هو وحش اوي بطريقته واسلوبه معايا
تبعدها والدتها عن أحضانها سريعا وتقول بغضب شديد.دلوجتي بجي وحش يا سما انتي اكده عايزه تولع الدنيا في بعض مينفعش تجولي الكلام ده مهما حصل
تنهض سما وتقول بغضب ودموع.اعملك ايه ياما انا مش عايزه اكمل مع فادي مش عايزه ارحموني شويه حرام عليكم اللي بتعملوا فيا ده انا مش هقدر اعيش مع فادي بع
قطع حديثها والدتها الذي صفعتها بقوه كبيرة وتمسكها بقوه كبيرة من ذراعها وتقول بغضب وصرامه شديده.فادي چوزك يا سما وغصب عنك تستحملي وتعيشي معاه علشان ده اللي انتي اختارتي محدش ضربك علي ايدك علشان توفقي اوعي تچيبي سيرة حاچه من الكلام ده چدام فادي علشان ميعملش مشاكل معاكي ومع اسد احنا مش عايزين مشاكل فاهمه
تنظر اليها سما بخزلان ووجع شديد وتقول.حتي انتي ياما حتي انتي جايه عليا
تحزن والدتها عليها بشدة لتقول بحزن.مش عايزه الاخوات يمسكوا في بعض بسببك يا بتي انتي اللي هتخسري في الآخر اذا فادي اللي كسب ولا اسد انتي اللي هتشيلي الليله وكله هيقع فوج رأسك انتي
تنزل دموع سما بغزارة شديده وهي تفهم هذا الحديث جيد وتعرف بأن والدتها محقه بكل كلمه لاكنها لم تعد تتحمل فادي وتصرفاته معها تضمها والدتها بقوه وتنظر أمامها وهي تفكر بالكثير من الأشياء وتبتعد سما عنها وتسحب (الطرحه) علي رأسها وتذهب الي الخارج وهي تريد ان تتنفس خارج هذه الغرفه الذي تختنق بها وتنزل الي الأسفل وهي لا تري من دموعها وتشعر بالذي يخبط بها بقوه كبيرة وهو كان ينظر الي الهاتف ويمسكها من خصرها سريعآ قبل أن تقع وينظر إليها وتنظر سما اليه وتشعر بأنها تريد ان تترمي بين احضانه وتبكي وتخرج كل ما بداخلها اليه الآن ينظر اليها اسد ويشعر بقبضه قويه علي قلبه وهو ينظر اليها وهي قريبه منه بهذا الشكل ويشعر بأنه يريد أن يأخذها من هذا المنزل ويذهب بها الي مكان لا يوجد به سواهم لاكن يتذكر بأن هذه الفتاة يمتلكها راجل اخر ليبعدها عنه بعنف شديد وينظر اليها وعيونه حمراء بشدة من الغضب والوجع ويذهب الي الاعلي دون ان ينتطق كلمه واحده وتنظر خلفه سما وتركض الي الخارج وهي تبكي بحرقه شديده وتذهب تجلس علي الأرض بمكان لا يوجد به احد وتبكي بعنف شديد وهي تضم قدمها الي صدرها وتقول.انا اللي عملت في نفسي كل ده انا السبب
وتبكي سما بقوه كبيرة وهي تفكر بكل ما تمر به الآن ولا تعلم ماذا تفعل لكي ترتاح من كل هذا فهل يوجد حل لجميع مشاكل هذه الفتاة ام انها سوف تعيش هذه الحياه الي ان ينتهي عمرها
كان يقف في الاعلي وهو ينظر اليها ويشعر بقلبه سوف يخرج من مكانه من شدة الالم والوجع الذي به يغلق عينيه بقوه ووجع شديد وتنزل دمعه حارقة يمسحها سريعا ويرتدي قناع البرود وينظر اليها وقلبه يتفتت من الداخل لاكنه يتظهر البرود ويذهب الي غرفة الجد ويري يجلس علي السرير وهو يعود بظهره الي الخلف وبجانبه الخادمه ليشير اليها وتذهب الخادمه الي الخارج وينظر اسد الي الجد الذي قال.معرفتش حاچه عنهم لسه يا اسد
يجلس اسد بجانبه ويقول.هانت يا جدي كلها ايام وهعرف هما فين وهروح بنفسي اجبهم لحد عندك هنا
ينظر اليه الجد ويقول.عايز اشوفهم چدمي چبل ما اموت يا اسد العمر خالص مبجاش في حاچه خليني اشوفهم
يغضب اسد ويغلق عينيه بقوه لكي يخفي غضبه ولا يقول حديث يندم عليه فهو أتاه لكي لا يحمل منه الجد بعد حديثه اليه في الصباح وينظر اليه الجد ويضع يده علي كتفه ويقول.مسامحك يا اسد مسامحك وراضي عنك لحد اخر نفس فيا يا ولدي انت الوحيد اللي تعمل وتچول اللي انت عايزو من غير ما اشيل منه
ينظر اليه اسد ويبتسم ولا يتحدث فهو ليست لديه قدره علي شئ الآن ينظر اليه منصور ويفهم الذي به ويحزن عليه بشدة لأكنه لا يستطيع فعل شئ اليه ليخبط علي كتفه بقوه لكي يقوه ويفهم اسد هذا ليبتسم اليه وهو يفكر بدموع هذه الفتاة الذي تحرق قلبه بشدة فماذا سوف يحدث بهذه العلاقة المستحيلة (توقعتك بسرعه يا وليه منك ليها)
كانت تجلس وهي تأكل في حالها وهي تتذكر شكل هذا الشاب الذي من المفترض كان يتزوج بتول فهي رأته من الاعلي وعلمت علي الفور بالذي فعلوا صقر وتري وهو يدخل لتنهض سريعا وتقول بغضب شديد.تقدر تقولي انت عملت ايه وليه روحت لبيت صابرين دلوقتي يا صقر
صقر بصوت افزعها.صوتك ميعلاش يا بت وغوري من قدامي ملكيش دعوه بحاجه
تتفزع رنا بشدة وتقول بصوت حاولت ان يكن هادئ.انت ليه تدخل في حيات بتول يا صقر مالك ومالها ما تسيبها تتجوز وتبعد عنن ااااااااااه
تصرخ هذه الفتاة بعد ان سحبها صقر من شعرها بقوه كبيرة وقال بغضب اعمي.مش انتي اللي تحددي ايه اللي اعملوا وأيه لا يا وسخه انا اعمل اللي انا شايفوا مش اللي انتي شايفه
تصرخ رنا بوجع وتقول بغضب هي الاخره.انا مراتك يا صقر وعايزه البت دي تختفي من حياتك علشان نقدر نعيش انا وانت احنا مش هنعيش حياتنا طول ما البت دي هنا ووالله لو ما خليتها تبعد عننا لا اقتلها يا صقر هقتلها وهر ااااااااااااااااااااااااه
صرخت رنا بقوه كبيرة بعد ان صفعها صقر بعنف شديد وتقع رنا علي الكرسي ويخبط رأسها وتنزف ويمسكها صقر من شعرها بقوه وعنف ويقول بغضب اعمي.عايزه تعملي ايه يا $$$$$$ عايزه تقتليها وروحمة ابويا اولع فيكي حيه فيها ولو بصيتي بعينك بصه واحده لبتول هدفنك يا رناااااااا فاهممممممممممه يا زباله
نهي حديثه بصراخ افزعها وتنزل دموع رنا وتقول بصراخ عالي.عايزها عايشه يبقي تبعد عنها يا صقر ابعد عنها علشان معملش فيها حاجه انت كده بتجبلها الموت لحد عندها انا مش هسيبها عايشه طول ما انت حطتيها في دماغك يا صقر افهم انت د
قطع حديثها صقر الذي صفعها بقوه كبيرة وتصرخ رنا ويقول صقر بغضب شديد.ولا تقدري تعملي فيها حاجه طول ما انا علي الدنيا يا رنااااااا ولا انتي ولا دكر في عيلتك كلها يقدر يمس بتول بكلمه حتي
نهي حديثه ويرميها بعيد عنه ويذهب الي خارج هذه الشقة وتنظر خلفه رنا بحقد وغضب شديد وتنهض تمسك هاتفها وتدق الي ايهاب وتقول بصراخ عالي.نفذ اللي قولت عليه يا ايهاب عايزه بتول تكره صقر وتكره اليوم اللي شافته في وده يتعمل انهارده يا ايهاب فاهم
كانت تقول حديثها بصراخ وجنون شديد وينظر ايهاب أمامه ويبتسم بشر شديد وهو يفكر في الذي سوف يفعله الآن فهل سوف ينجحون في خطتهم ام ماذا سوف يحدث
في صباح يوم جديد تفتح بتول عينيها علي صوت والدتها وهي تقول.قومي يا بتول قومي عايزكي
تنظر اليها بتول وتقول.خير يا صابرين علي الصبح هو الواحد ميعرفش ينام في البيت ده ولا ايه
تجلس صابرين أمامها وتقول.عجبك اللي صقر عملوا امبارح ده
تنهض بتول وتقول.وانا كنت ولي امره علشان تيجي تشكي منه ليا يا صابرين وانا مالي بي وباللي عملوا
صابرين بغيظ شديد.اتلمي يا بت وبعدين انتي ازاي متقفيش قدمه وتسبي يعمل في اود اللي عملوا امبارح
بتول بغيظ وغضب.وانا مالي ما يولعوا في بعض هما الاتنين وبعدين انتي اللي جايبه عيل مقدرش يرفع صوته قدام صقر حتي اعملك ايه انا
تضربها صابرين خلف رأسها وتقول.عايزني اجيبلك ايه انتي كمان هو اللي لقيته جاهز علشان يتقدم واللي جاه قدمي وبعدين صقر مش هينفع كده انا عايزه يبعد عنك خالص علشان اجوزك يا بتول اتصرفي وابعدي عنك نهائي
تنهض بتول وتقول بغضب شديد.حد قالك ان انا اللي رابطه بيا يا ماما انا بعيده عن صقر ومش عايزه في حياتي خالص ومليش دعوه بايي تصرف هو بيعملوا عايزه تمنعي روحي قوليله متجيش تقوليلي انا الكلام ده
كانت صابرين ان تتحدث لاكن يسمعون صوت هاتف بتول لتنظر بتول اليه وتنظر الي والدتها وتمسك الهاتف وتنظر الي الرقم وتستغرب قليلا وتفتح الخط وتضع الهاتف علي اذنها وتنزل عليها صاقعة قويه بشدة تجعلها تتصدم وتنظر أمامها بصدمه شديده ويقع الهاتف منها علي الفور وتنزل دموعها لحالها بغزارة شديده و


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close