اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل السادس 6 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل السادس 6 بقلم بيري الصياد

تنظر بتول امامها بعد جملته وتبلع ريقها بصعوبه شديده وتحاول ان تتحكم بحالها وتقول بغضب شديد.انا مش مراتك يا صقر اوعي تنساه مين اللي انت اتجوزتها في الآخر انا وانت متجوزناش اوعي تنساه نفسك يا كينج
ينظر اليها صقر ويضع ذراعه علي كتفها ويمسك رأسها من الخلف وهو يقف أمامها ويقول.شكلك انتي اللي نسيتي نفسك يا قشطه ونسيتي مين هو صقر يا حب الكينج
تنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد.بلاش الكلام ده علشان مزعلكش يا صقر وبعدين قولتلك انت كملت جوازك علي رنا وانا وانت متجوزناش يا حبيبي متنساش وتعصبني بقي
يقربها صقر منه بشدة ويقول بهمس امام وجهها وهو ينظر الي شفتيها.بس كاتب عليكي يا قشطه وابوكي جوازك ليا قبل ما يموت وانتي مراتي الاولي
تنظر اليه بتول وتغضب بشدة وتنزع يده عنها وتقول بصوت عالي.وانا مش عايزك ولا موفقه علي الجوازه دي وهرفع عليك قضيه طلاق وهتطلقني يا صقر انا مش هقبل بالجوازه دي ان
قطع حديثها صقر الذي سحبها بقوه كبيرة اليه وهبط علي شفتيها ياكلهم بقوه كبيرة بين أسنانه ويقبلها وكأنه ينتقم من شفتيها وهو يمسكهم بين أسنانه وياكلهم بعنف شديد بين أسنانه وتحاول بتول ان تبعده عنها لاكن يمسكها بقوه ولم يتزحزح إنش وأحد ويمسكها صقر من شعرها وهو يقبلها بقوه كبيرة وتغلق بتول عينيها وهي تضع يدها على كتفه وتحاول ان تبعده عنها لاكن يلف صقر ذراعه حول خصرها ويقربها منه بشدة ويرفعها اليه وهو مازال يقبلها وتنقطع انفاس بتول لتضربه علي كتفه بقوه لكي يتركها ويفهم صقر هذا ويبتعد عنها قليلا وينظر اليها يرها تغضب بشدة منه ومن هذه التصرفات وتحاول بتول ان تبتعد عنه لاكن يسحبها الي أحضانه ويضمها بقوه كبيرة ويقول بهمس شديد.افصلي شويه يا قشطه وانسي كل حاجه
بتول بغضب شديد.ابعد يا صقر قولتلك انت ملكش دعوه بيا بقي ابعد
يضع صقر يده علي شعرها ويمسح عليه ويقول بنفس الهمس.متخلنيش اعمل حاجه تزعلك دلوقتي يا قشطه بلاش تطلعي الوسخ اللي جوايا عليكي واتلمي
بتول بسخريه.لا وعلي أساس انك كده نضيف اوي
يبتسم صقر ويقول بجانب اذنها.انضف من الصيني بعد غسيله لو عايزه تشوفي وسختي مستعد دلوقتي انفذلك اللي انتي عايزاه يا حب الكينج
تنظر بتول أمامها وتقول.مش عايزه اشوف حاجه بس ابعد عني أنت بقي
قالت هذا وهي تحاول ان تبعده عنها لاكن مازال صقر يحملها ويضمها الي أحضانه لتتفخ بتول بغضب شديد وتقول.انت ليه مصر تعصبني كده
يطبع صقر قبلة رقبتها تزلزل كيانها بالكامل وتجعلها تغلق عينيها بقوه وهي تشعر بقشريره شديده بها
لتقول.صقر اتلم بقي وبطل قلة أدب
يضمها صقر بجميع قوته لتقول بتول بوجع وغضب.ما ترحم نفسك يا عم شويه حرام عليك عضمي اتكسر بسببك
يبتسم صقر ويستنشق رائحتها بعمق شديد ويقول.عايزك مراتي وفي بيتي قدام الناس كلها يا قشطه عايز الدنيا كلها تشهد علي جوازي منك
تبتعد بتول عنه بسرعه وتقول بصوت عالي.انساه يا صقر وانساه اني اكون ليك انا خالص مش ليك ولا هكون انساني احسنلك وياريت تطلقني علشان ارتاح من كل ده
ينظر اليها صقر ويقول ببرود شديد.علي صوتك كمان يا بت الراوي عالي لحد ما هقطعوا من الدنيا كلها واريحك بجد
تغضب بتول وكانت ان تصرخ به لاكن يقول صقر بغضب شديد.في ايه يا بت مالك بقيتي مش طايقه دبان وشك كده ليه ما تهدي علي نفسك شويه لا يطقلك عرق وتموتي وانتي شباب
تضغط بتول علي شفتيها باسنانها بقوه كبيره لكي تهده قليلاً وتقول.طيب ابعد عني وسيبني امشي علشان الوقت أتأخر اوي وصابرين اكيد قلقانه دلوقتي ابعد بقي
نهت حديثها وهي تبعد عنه ويتركها صقر ويضع يده في بنطاله ببرود ويقول.ابقي قوليلها انك مع جوزك ومش هتتكلم
تنظر اليه بتول بسرعه وتقول.والله انت واحد مجنون يا صقر مجنون ومبقاش فيك عقل خالص
نهت حديثها وترفع الطرحه علي رأسها وتقول وهي تاخذ اشياءها.ابقي اقفل وارك كويس بعد ما تطلع
وكانت ان تذهب لاكن يمسك صقر يدها سريعاً لتقف بتول وتنظر الي صقر الذي يعطيها ظهره وقال ببرود شديد.انا لحد دلوقتي صابر عليكي يا بتول اوعي تفكري تختبري صبري ده كلام مع رجاله وشغل الهبل ده ميتعدش تاني علشان لو حصل ورحمة ابويا يا بت الراوي لا اوريكي مني وش وسخ عمرك ما شوفتي ولا توقعتي انك تشوفي في اسوأ احلامك عايزه تشتغلي ويفضل المخروب ده مفتوح معنديش مانع بس شغلك كله يكون مع ستات هيقلب ويكون مع رجاله ولا صنف الدكر أصلا هولعلك في وههده فوق دماغك واخليكي تتحسري عليه يا بت الراوي
نهي حديثه بعد ان لف اليها وتتصدم بتول من حديثه بشده وينظر اليها صقر ويبتسم ويقول.يا رب كلامي يكون مفهوم علشان منزعلش مع بعض الأيام الجايه
تغضب بتول بشده منه وتسحب يدها بعنف شديد وتنظر إليه وتسحب الطرحه الكبيره الذي تغطي كامل شعرها الي الاعلي وتذهب الي الخارج وهي تغضب بشده من هذا الكينج ولا تطيق ان تبقي معه دقيقه واحده فقط ينظر خلفها صقر وينظر حوله ويذهب الي الخارج يرها تسير الي طريق المنزل الخاص به ليركب سيارته ويقودها بسرعه كبيره لتتفزع بتول بشده بعد ان وقف بجانبها وقال وهو ينظر اليها.اركبي هوصلك
تنظر اليه بتول بغضب شديد وتسير في طريقها ويبتسم صقر بجمود ويسير بجانبها وهو ينظر اليها والي غضبها المحبب لقلبه بشدة وتصل بتول الي المنزل وتنظر الي صقر وتخرج المفتاح وتفتح الباب وتغلقه خلفها بعنف شديد ويبتسم صقر وهو ينظر الي الباب وينزل من السياره ويدخل الي منزله وهو يفكر بهذا الفتاه ويفكر ماذا سوف تفعل به بعد الآن وهل سوف تكون بتول مع الكينج في يوم ام ماذا سوف يفعل بهم القدر
ما لسه بدري يا ست بتول.تتفزع هذه الفتاه بشده وتلف سريعاً تره والدتها تجلس ومن الواضح انها تنتظرها لتنظر إليها وتره موده تجلس وهي تقطم من التفاحه لتنظر الي صابرين وتقول بهدوء.كان عندي زباين كتير واتاخرت يا صابرين في حاجه ولا ايه
تنظر اليها صابرين وتقول.وصقر السيوفي من ضمن الزباين دول يا بت بطني ولا ايه
تغضب بتول وتقول.في ايه يا ماما ايه الكلام ده
تنهض صابرين وتقول بغضب أشد.انا بسألك تردي علي قد السؤال بس يا بتول تقدري تقوليلي صقر كان بيعمل ايه معاكي في المحل وليه يقعد معاكي ده كله وانتي ازاي تقبلي علي نفسك تقعدي معاه كده ولا هو الوضع كان عجبك اوي لدرجة انك تنسي نفسك وسمعتك وسمعة اهلك يا بتول
تتصدم بتول من حديث صابرين إليها الآن وتنظر اليها وعيونها تدمع بشده فهي تشعر بقسوة والدتها الشديده عليها بهذا الحديث لاكن تحاول بتول ان لا تضعف الآن وتقول بجمود متصنع.ايوه كان عجبني يا ماما ما زي ما تقولي بنتك واحده زباله وميعج
قطع حديث بتول صابرين الذي صفعتها بجميع قوتها وتقطع حديثها اليها وتتصدم موده وتنهض وتقول صابرين بغضب شديد ودموعها تنزل غصب عنها.انا بنتي عمرها ما تكون كده ولو كانت اكلها باسناني واشرب من دمها يا بتول فاهمه
تنظر بتول اليها وتذهب الي الاعلي دون أن تتحدث ام تقول شيئاً آخر وتنظر صابرين خلف بتول ودموعها تنزل بحزن شديد وهي تغضب بشدة وتذهب الي غرفتها سريعاً وتنظر موده خلف صابرين وتقطم من التفاحه وتقول.هي مالها الوليه دي بقت عامله كده ليه معقول ضربت قشطه بسبب حاجه زي دي هي اللي غلط ولا انا اللي مخي متركب غلط
نهت حديثها وهي تحك بشعرها بحيره وهي لا تعلم هل صفعة صابرين الي بتول الان صحيحه ام ماذا
كانت هذه الفتاه تجلس وهي تنظر امامها وتفكر في الكثير من الأشياء ولم تنتبه لهذا الذي دخل عليها وقال.چومي چهزيلي الحمام
لم تنتبه سما إليه وتبقي كما هي لينظر اليها فادي ويجن جنونه علي الفور ويرمي العصا الذي بيده ويذهب اليها يصفعها بقوه كبيره لتتفزع سما بشده وتصرخ بعد ان صفعها فادي علي الناحيه الاخرى ويمسكها بقوه وعنف شديد من شعرها ويقول بغضب اعمي.بتفكري في يا بت ال$$$$$$ قاعده تفكري في حبيب الچلب بتاعك
نهي حديثه ويصفعها بقوه كبيره مره اخرى لتصرخ سما وتقع علي السرير وتقول بدموع شديده.مش بفكر في حد يا فادي والله ما بفكر في ح
قطع حديثها فادي الذي صفعها بجميع قوته وقال بصراخ عالي.كددددابببببببه انتتتتتي واحدددددددده كددددداببببببه واوووعي تكووووني فااااكرنننني مش عارف انتي هتفكري في ايه تبچي غلطانه يا سما انا فاهمك وعارفك زين وعارف انك لسه بتحبي وجلبك متعلج بي لحد دلوجتي
تغلق سما بألم ووجع شديد داخل قلبها قبل ان يكن بجسدها وتقول.كفايه يا فادي كفايه انت فاهم غلط انا مش بح
قطع حديثها فادي الذي صفعها بجميع قوته ويمسك ملابسها ويشقهم عليها بعنف شديد ويرميها الي الخلف بعنف ويهبط ياكل مقدمة صدرها بقوه وعنف شديد وهو يقول بجنون وغضب عارم.ليه هتحبي هو يا $$$$$ هو عملك ايه علشان تحبي كل ده ليه هو اللي ياخد چلبك ليه يا بت ال$$$$$ لييييييييييه انطجي يا $$$$$
نهي حديثه بغضب وصراخ عالي وهو يصفعها بجميع قوته وغضبه آلان وتصرخ سما وتبكي بعنف شديد وينزع فادي باقي ملابسها ويهبط يأكل جميع جسدها بين أسنانه بقوه وعنف شديد وهو يترك علاماته وعلامات غضبه وغيرته المجنونه عليها ويجعلها تنزف دماء من عضاته ومصاته العنيفه وينزع ملابسه وينظر اليها ويتسطح فوقها وهي تبكي وتترجاء ان يتركها لاكن من تترجاء هذه الفتاه فهذا الشاب لم يره شيئا سوا الذي يريده فقط ويهجم عليها فادي بقوه وعنف شديد يجعل هذه الفتاه تصرخ بصوت عالي ولوله ان يوجد عزل لصوت بهذه الغرفه لا كان صوت هذه الفتاه استمع اليه جميع ما يوجودين بهذا المنزل وخرج الي خارجه أيضا فما هو قدر هذه الفتاه مع هذا الزوج هل سوف تبقي معه ويبقي جيد ام ماذا سوف يحدث بينهم
كان يتسطح علي السرير وهو ينظر الي سطح الغرفه ويشرد ويفكر بكل شئ يحدث ويريد أن يفعله يأخذ نفس عميق وهو يتذكر هذه الفتاة الذي غصب عنه عقله يفكر بها ينهض سريعآ وينظر أمامه وهو يفكر بأنها الآن بين احضان شقيقه ومعه يقبض علي يده بجميع قوته ويشعر بنار جهنم تشعل بداخل قلبه وهو يفكر بوضع هذه الفتاة مع شقيقه الآن لينهض سريعآ ويذهب الي الخارج وينظر الي هذا المنزل وهو لم يستطيع ان يبقي به الآن وينزل الي الأسفل ويذهب الي الخارج ويأخذ نفس عميق لكي يستطيع ان يتنفس جيد فهو يشعر باخنتاق شديد وكأن لا يوجد هواء بالفعل في الداخل يغلق اسد عينيه بوجع وألم شديد ينهش في قلبه بعنف شديد ويذهب الي الإسطبل ويخرج بعد قليل وهو يركب الفرس الخاصه به وتركض الفرس بسرعه كبيره الي الخارج ولم تذهب سما من عقل هذا الأسد الذي لا يريد سوا ان ينهي هذه الفتاة من تفكيره وقلبه فهي زوجة شقيقه الآن والتفكير بها خطأ لا يقبل به ولا يريده لاكن غصب عنه يفكر بها وبرغم انه لا يريد ان يفكر بفتاه يمتلكها رجل اخر الي ان قلبه الحقير لم يفهم هذا فماذا سوف يحدث بهذه العلاقة وهل اسد سوف يلتقي بالذي تجعله يتنساه هذه الفتاة وتمتلك قلبه وجميع تفكيره ام ماذا سوف يحدث به
كان يقف في البلكون وهو يشرف من هذه السيجاره ويفكر بهذه الفتاه الذي قد ماتت علي يد أشخاص لم يرحمونها ويفكر بماذا سوف يفعل الآن لكي يمسك بهم ويعقبهم علي فعلتهم مع هذه الفتاه البريئه يسمع الذي تقول وهي تقترب منه بشده.حبيبي مش كفايه واقفه هنا وتدخل جوه عايزك في حاجه مهمه اوي
ينظر اليها صقر وينظر أمامه ويقول ببرود.خشي نامي يا رنا انا لا فاضيلك ولا فايق للشغل ده خشي وعدي ليلتك معايا
تقترب رنا منه اكتر وتقول وهي تمسح علي دقنه.صقر انت وحشاني اوي انا محتاجك وعايزك اوي حرام عليك تعمل فيا كده
ينظر اليها صقر قليلا ويأخذ نفس كبير من السيجاره ويشعر بأحد يقربه لينظر اليا نافذه بتول ويرها تقف وهي تنظر اليه وهو قريب من هذه رنا بهذه الطريقة وتلتقي عيونه بعيونها ويره بعيونها قهر شديد تحاول تخفي وهي تضعط علي النافذه بقوه كبيره وتنظر رنا مكان ما ينظر صقر وتره بتول لتبتسم بشماته شديده وتضع رأسها علي كتف صقر ويدها علي صدره وتمسح عليه وهي تنظر إلي بتول الذي لم تعد تتحمل وتغلق النافذه بعنف وقوة شديده ويغلق صقر عينيه بقوه كبيرة وهو لم يستطيع ان يرها هكذا ويرمي السيجاره وينظر الي رنا الذي تريد ان تضحك لاكنها تخاف منه لذلك تكتم ضحكتها ليبعدها عنه بعنف شديد ويمسكها من شعرها بقوه ويسحبها الي الداخل ويقول بغضب شديد.انتي ايه يا بت انتي ايه اللي بيمشي في عروقك ده دم ولا وساخة
رنا بغضب.لا دم يا صقر دم بس انا لازم اقهر بتول علشان فكرت تاخدك مني عايزها تعرف انك بتاعي انا بس ومش ليها انا لازم اربي بتو
قطع حديثها صقر الذي صفعها بقوه كبيرة لتقع رنا علي الأرض بعنف علي الفور وينزل صقر لمستواها ويمسكها من شعرها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.بتول دي تربيكي وتربي عيلتك كلها يا وسخه ومش واحده زيك اللي تجيب سيرتها علي لسانها الزباله ده لو جبتي سيرة بتول تاني يا رنا ورحمة ابويا لا اطلقك وتغوري في داهيه وتولعوا انتي وجدك الا بتول يا رنا فاهممممممه
تنظر اليه رنا بدموع وغضب عارم وتقول بصوت عالي.انا مراتك يا صقر انا مراتك مش هي ليه بتعمل فيا كده علشانها ليييه دي واحده معندهاش لا عيله ولا حد يعرف هي بتعمل ايه بتول واحده ملهاش كبير يعني ماشي اااااااااااااااااه
نتصرخ رنا باعلي صوتها بعد ان صفعها صقر بجميع قوته لتشعر رنا بدوخه شديده وهي تقع علي الأرض وينظر اليها صقر بغضب اعمي ويقول وهو يمسك شعرها بقوه كبيرة بين يده.اوعي تفكري تغلطي فيها وفي عيلتها يا زباله بتول انضف واطهر بنت في الدنيا كلها ولا انتي ولا مليون غيرك هياخد مكانها عندي و احذري علشان انا قرارت اني هتجوزها وهجبها واخليها ستك وتاج فوق رأس الكبير فيكم
نهي حديثه ويرميها بعيد عنه وينهض ويذهب الي خارج هذه الشقة وتنظر خلفه رنا وهي لم تستوعب حديث صقر اليها الآن ولم تستوعب بأنه سوف يتجوز هذه بتول ويجعلها تعيش معهم بالفعل تنظر أمامها وتنزل دموعها وتنهض وتذهب سريعآ الي هاتفها وتدق الي ايهاب سريعآ وتقول اليه بدموع وجنون بعد ان فتح الخط.صقر هيتجوز بتول يا ايهاب صقر عايز يجبها تعيش معايا هنا والله لا اقتلها لو عملها يا ايهاب هقتلها واخلي يندم أنه اتجوزها وحط رأسها براسي في يوم من الايام هقتل بتول لازم اقتلها علشان ارتاح لا
قطع حديثها ايهاب الذي قال بصوت عالي.اهدي شويه يا رنا وقوليلي ايه اللي حصل بس اهدي شويه واوعي تعملي حاجه وانتي بالحاله دي كده غلط
رنا بغضب شديد.انت واقف مع مين فينا يا ايهاب واقف معايا ولا معاهم انت المفروض تساعدني
ينهض ايهاب ويقول بغضب أشد.واقف معاكي طبعا بس لو قربتي من بتول ولا حتي حصلها حاجه بسببك صقر مش هيرحمك يا رنا وبدل ما تكوني خايفه علي مكانك كمراته هتخافي علي عمرك كله اهدي شويه صقر لو عرف بالكلام ده والله لا يهد الدنيا عليكي ولا جدك ولا حد هيعرف يقف قدمه اهدي شويه وكل حاجه هتتحل بالعقل مش بالجنان ده
تنظر رنا أمامها وتنزل دموعها وتقول.صقر هيتجوزها يا ايهاب معقول الزباله دي هتاخد مكاني وهتكون هي مرات الكينج معقول بتول الشحاته دي صقر يحط رأسها براسي ويخليها ضرتي
ينفخ ايهاب بقوه كبيرة ويقول.اهدي شويه يا رنا وكل حاجه هتتحل اهدي
رنا بصراخ وجنون.اهده ايه يا ايهاب بقولك بتول هتكون ضرتي وهتاخد مكاني
ينظر ايهاب أمامه ويبتسم بشر شديد ويقول.بتول مش هتطيق انها تبص في وش صقر يا رنا واوعدك هي بنفسها هتخلي صقر يندم انه فكر يتجوزها في يوم من الايام
تمسح رنا دموعها وتقول باستغراب وبسرعه.قولي هتعمل ايه يا إيهاب
يبتسم ايهاب ويقول بمكر وشر شديد.ه$$$$$$$$
ويسرد ايهاب عليها كل ما يفكر يفعله وتسمع رنا وتنظر امامها وتفكر قليلاً بهذه الفكره وتبتسم بخبث شديد وهي تفكر برد فعل بتول بعد ان يحدث هذا الشئ وتفكر بأنها بالفعل سوف تكره صقر بشدة بعد فعل هذا فما هي خطتهم وهل سوف تنجح ام ماذا سوف يحدث بعد(توقعتك بسرعه يا وليه)
قبل هذا الوقت بقليل بعد ان غلقت بتول النافذه بوجه صقر وزوجته تنظر حولها وهي تشعر بغصه تكتم أنفاسها وتخنقها بشدة تشعر بروحها تخرج منها ببطئ ترفع يدها وتضعها علي صدرها وهي تحاول تتنفس وتفتح هذا السحاب الذي بملابسها لكي تستطيع تتنفس وتذهب وتتسطح علي بطنها وتنظر أمامها والدموع تتحجر بعيونها وترفض ان تنزل وتفكر لفتره الي ان تعبت بشدة لتغلق عينيها لكي تنام لتهرب من تفكيرها بهذا الكينج الذي يقترب من فتاه اخري وكانت ان تنام بتول بالفعل لاكن تشعر بالذي يضع يده على خصرها ويسحبها اليه ليضمها من الخلف وهو يتسطح بجانبها لتفتح عينيها وتنظر اليه لتتفزع وتحاول ان تبتعد عنه سريعآ لاكن يضمها هذا الكينج بقوه كبيرة ويقول بهمس شديد.سبيني انام يا قشطه هموت وانام وانتي جمبي وفي حضني
بتول بغضب شديد وصوت منخفض لكي لا تسمع صابرين صوتها.ابعد عني يا صقر وروح لمراتك انت ملكش دعوه بيا روح لمراتك خليها تنفعك اوعي بقي مينفعش كده
يغلق صقر عينيه بوجع شديد ويقول.كفايه ونتكلم بعدين يا بتول بس نامي دلوقتي
تنظر بتول الي هذا السحاب المفتوح وتغلقه سريعآ وتبتعد عن صقر وتنهض وتقول وهي تنظر بعيد عنه.اطلع بره يا صقر وجودك هنا مينفعش وغلط روح لبيتك ومراتك يلا
ينظر اليها صقر ويبتسم ويضع يده أسفل رأسه ويقول باستفزاز شديد.امممم عايزني اروح لمراتي التانيه واسيب اوله كده طب ده ظلم يرضيك اكون ظالم يا غزال
تنظر اليه بتول بغضب شديد وتقول وهي تحاول ان لا يخرج صوتها خارج هذه الغرفه.صقققققققر امشي والا وربي اصوت واقول حرامي والم عليك الناس وخليهم يشوفوا سيادة الظابط المحترم وهو حرامي
ينظر اليها صقر ويقول بغمزة وقحه.اكون حرامي لاجل القشطه يا قشطه
تغضب بتول اكثر وتضغط علي شفتيها بقوه وهي تهز قدمها لأجل ان تكتم غضبها ولا تصرخ به الآن وينظر إليها صقر وهي تهز بهذه الطريقة ويبلع ريقه بصعوبه وحرارة ويقول.هي شكلها دخله انهارده ولا ايه
تنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد.انت واحد قليل الادب وتفكيرك وسخ زي اااااااااه
صرخت بتول بعد ان سحبها صقر بقوه كبيرة اليه لتقع فوقه بقوه وينظر اليها صقر ويضغط علي شفتيه بحرارة ووقحه ويقول.عليا الطلاق انا ماسك نفسي عليكي بالعافيه ارحميني شويه لحد ما اعلن جوازي منك وبعدها تولع الدنيا كلها واوعدك هظبطك ظبطه تحلفي بيها طول عمرك
نهي حديثه بغمزة وقحه لتشهق بتول بقوه وتضربه علي كتفه بجميع قوتها وتقول بصوت عالي.انت واحد قليل الادب ومتربتش يا صقر اوعي ابعد عني بقي واطلع بره مش عايزه اشوف وشك هنا تاني
يقلبها صقر سريعآ ويبقي فوقها ويقول بغمزة وقحه.هاتي بوسه واسيبك وامشي غير كده خديني في حضنك وسبيني انام ورحمة ابوكي علشان تعبان من الشغل
تنظر اليه بتول وتقول.صقر انا مش طايقك ولا طايقه ايي حاجه منك اوعي وسيبني في حالي احسنلك انا جايبه اخري منك اطلع وروح لمراتك يا بتاع رنا اوعي بقي
نهت حديثها وهي تحرك يدها بعنف شديد لكي يتركها لاكن يمسك صقر يدها بيد واحده ويرفعها الي الاعلي ويقول وهو ينظر اليها.طب ما ترحمي نفسك وترحميني شويه وبعدين ايه بتاع رنا ده ما تتلمي يا بت شويه
تحرك بتول يدها بعنف شديد وهي تحرك جسدها وتحاول ان تلفت منه وتقول بغضب شديد.اوعي يالا اوعي وسيبني وانا هعرف اربيك علي الل
قطع حديثها صقر الذي ابتلع شفتيها بفمه بسرعه ليبتلع باقي حديثها بداخل جوفه وتتحرك بتول بعنف شديد لكي يتركها لاكن امام من تقف هذه الفتاه فهذا الكينج لا يستطيع يقف أمام اكتر الرجال قوة وصلابة تقف أمامه هذه الفتاه بطبع هذا مستحيل تغلق بتول عينيها بقوه كبيرة وتتذكر حديث والدتها اليها لتحاول ان تحرك راسها وبالفعل تزعج صقر وتجعله يقطع قبلته وينظر اليها ويقول بغضب.ما تهدي يا بت لسه مشبعتش
بتول بغضب شديد.ابعد عني يا صقر ابعد بقي انا اتخنقت وزهقت منك انا خسرانه كل حاجه بسببك وحتي خسرت امي من وارك يا صقر عايز ايه تاني مني
ينظر صقر اليها بعدم فهم يقول.قصدك ايه
تنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه وتقول وهي تحاول ان تحرك يدها.ابعد عني واطلع بره بقي
وتنظر اليه وتقول.انت دخلت هنا ازاي أصلا
يبتسم صقر ببرود ويقول.من شباك المطبخ مش محتاجه ذكاء دي
تنظر اليه بتول وتقول.طيب ابعد عني واتكل علي الله من هنا مش ناقصين احنا لو صابرين شافتك هنا هتعمل منك كفته وانا عايزه انام يا بابا مش عايزه صداع بسببك يلا من هنا وريني عرض اكتفك
يبتسم صقر ويقول أمام شفتيها.امممم لسان امك ده هاخده واقطعوا بسناني واخليكي تحرمي تتكلمي كده تاني معايا
تنظر اليه بتول بتحدي وغضب وتقول.لا انت ولا عشرة زيك يق
قطع حديثها صقر الذي مسكها من فكها بقوه وقال وهو يجز علي أسنانه بقوه كبيرة.انا اخرك تيجيبي سيرتي انا علشان مزعلكيش أوعي تجيبي سيرة العشره التانين دول علشان معملش حاجه تزعلك يا قشطه وبنسبه اقدر او لا ده هنشوفه دلوقتي
نهي حديثه ويهبط علي شفتيها ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه كبيرة وبتول تحاول ان تتحرك ويحاول أن يفتح فمها لاكن هي لم تقبل ولا تريده يفعل الذي قاله ليمسك شفتيها السفليه ويقطم عليها بقوه كبيرة لتحاول تصرخ بتول وتفتح فمها ويدخل صقر لسانه بفمها ويمسك لسانها ويسحبه اليه ويمص به صقر ويشعر بشهدها اللذيذ بفمه ويتوه صقر بها ويحرك لسانه بفمها ويعود يمسك لسانها مره اخرى ويمصه وياكله بأسنانه بقوه كبيرة وتتالم بتول بشدة من الذي يفعله وتحاول أن تبعده عنها ويتركها صقر ويبتعد عنها وكانت بتول ان تصرخ لاكن يضع يده علي فمها سريعآ ويقول وهو ينظر اليها.هتنوميني في حضنك ولا لا
تنظر اليه بتول وتحاول ان تتحدث وهي تصرخ لاكن لا يخرج صوتها ويقول صقر.انا عارفك فقر بت فقريه هسيبك وامشي وهبقي ارجعلك تاني يا قشطه خلي بالك من نفسك كويس لحد ما اخدك من البيت ده لحضني
نهي حديثه بغمزة وقحه لتحاول بتول ان تنزعه عنها وينهض صقر من عليها ويذهب سريعآ الي الخارج فهو يعلم هذه الفتاه ويعلم ماذا سوف تفعل جيد الآن ويغلق الباب خلفه وينظر الي الذي تنتظره في الخارج وقالت بغيظ شديد.ايه كل ده يا عم صقر انا زهقت من الوقفه دي ياسطا
يضحك صقر عليها بخفه ويقول بغمزه وقحه.اختك اللي غزال وعنيده ومش راضيه تسمع الكلام
موده بفضول وعدم فهم.وسمعت في الآخر ولا لا
يضربها صقر خلف رأسها بخفه ويقول.عيب عليكي انا الكينج برضو يا بت
تضحك موده بقوه وتقول.حاسه قشطه علمت عليك يا كينج
يضربها صقر بقوه ويقول.مين دي اللي تعلم عليا يا كلبه
موده بغيظ شديد وهي تضع يدها مكان الضربه.قفايا يا عم ورم حرام عليك انا مش كبرت علي الضرب ده يا كينج
صقر وهو ينظر الي المنزل.اسكتي يا بت قال كبرتي قال يلا همشي انا قبل ما امك تصحي سلام
نهي حديثه ويذهب الي الأسفل وتنظر موده خلفه وتشبك يدها ببعض وتقول بهيام.امتي بقي هيجيلي اللي يكلم اختي في نص الليل علشان تفتحلوا الباب علشان يشوفني احححححح يا بختك يا قشطه عقبالنا يا رب
في صباح يوم جديد كان صقر ينام في غرفته الذي توجد في شقة والدته لكي لا يره هذه الفتاة ويدق هاتف هذا الكينج ولم يفتح عينيه ولم يعطي اهميه برغم انه يشعر بصوت الهاتف الي أنه لا يريد ان يفيق ام يفتح عينيه اللن لاكن يعود الهاتف يدق مره تلو الاخرى الي ان فتح هذا الكينج عينيه وينظر الي سطح الغرفه وينفخ بقوه كبيرة ويعود يغلق عينيه ويمد يده يمسك هذا الهاتف ويفتح علي الرقم دون ان ينظر اليه ويقول.عايز ايه عل
قطع حديثه وهو يستمع لحديث هذا المتصل الذي جعله ينهض سريعآ وهو يتصدم بشدة وهو يسمع الحديث الذي جعله ينظر أمامه بعدم تصديق و



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close