اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الخامس 5 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الخامس 5 بقلم بيري الصياد


كان يتسطح علي السرير وهو يضع يده أسفل راسه وينظر الي سطح الغرفه وهو يفكر بهذا الفتاه وبكل شئ بها وجهها البرئ عيونها الذي تجعله يريد ان لا يفعل شئ سوا ان ينظر بداخلهم شمتها الذي تجعله يتنساه العالم وكل شئ حوله وتجعله لا يريد سوا ان يقبلها الي ان تنقطع أنفاسها يتذكر جسدها الذي يجعل حرارته تذيدد بشدة وتجعله يريد ان يذهب اليها ويعصرها بين يده بجميع ما يوجد قوة بداخله وبعد ذلك يذوق كل إنش يوجد بها وياكلها بأسنانه ينفخ صقر بحراره شديده وهو يتذكرها وهي بين أحضانه فهذه الفتاة اقل ما يقال عنها فاتنه كان يخفي أمامها حرارته ومشاعره وهو يشعر بها بين أحضانه لكي لا يذهب عقلها لشئ لا يريد لاكن الكينج يريدها يريد هذه الفتاه بشدة ويتمني ان تبقي معه لو القليل يريد ان يمتلكها ويمتلك كل شئ بها قلبها عقلها روحها جسدها كل إنش يوجد بهذه الفتاه يريد ان يبقي باسم الكينج يريد ان يصل لهذا الحلم بشدة الآن يقطع تفكير صقر هذه اليد الذي وضعت علي صدره العاري لينظر الي هذه الفتاة الذي فعلت ذلك يرها رنا ليمسك يدها وينزعها عنه ويقول ببرود شديد وهو ينظر الي سطح الغرفه.غوري بره مش عايز اشوف وش امك ده هنا ولا في مكان انا في
تقترب رنا منه بدلع شديد وتظهر صدرها أمامه باغراء وتقول وهي تلعب بدقنه.انا مراتك يا حبيبي متنساش ده وعلشان مراتك مش هكون عايزه غير انك تكون راضي عني
ينظر اليها صقر ويمسك يدها وينزعها عنه ويقول بغضب مكتوم.قولت غوري من وشي يا رنا
تبتسم رنا وتقول بحزن متصنع.عارفه انك زعلان مني علشان اللي عملتوا يا صقر بس انا عملت ده علشان بحبك وعلشان مش عايزه غيرك في حياتي بس انت مش فاهم ده انا بحبك واعمل ايي حاجه علشانك يا صقر
يمسكها صقر من شعرها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.تعملي ايي حاجه حتي لو هتبوظي سمعة بنت معملتلكيش حاجه يا بت الوسخه بتول عملتلك ايه علشان تكوني حاقده عليها اوي كده
رنا بجنون وغضب عارم.عايزه تاخدك مني يا صقر بتول عايزك وعايزك تطلقني وانا مش هسمح بده انت بتاعي ومش هسمحلك تروح لغيري فاهم
يصفعها صقر بجميع قوته وتقع رنا عليه ويمسكها صقر بقوه من شعرها ويقول بغضب اشد.وعلي أساس اني دلول للهانم وعلي كيفها مش كده انتي يا بت عايزه ايه علي المسا ما تغوري تشوفي نفسك هتعملي ايه بعيد عني
رنا بغضب ووجع من مسكته القويه.صقر سيبني انا مراتك متنساش ده
يرميها صقر بعيد عنه ويقول بصوت عالي.يحرقك ويحرق جدك السبب في الجوازه الزفت دي غوري ومتقربيش من مكان انا في تاني فاهمممممممممممه
تخاف رنا بشدة من صوته وتميل براسها دون ان تتحدث ينظر اليها صقر ويسحب القميص ويرتدي ويذهب الي الخارج دون ان يغلق القميص ام ينظر الي هذه الفتاة ويذهب الي البلكون وهو يغضب بشده من كل هذه الدنيا ويقف في البلكون ويخرج سيجاره يضعها بفمه ويشغلها ويأخذ نفس كبير بشدة منها وينفخ الدخان في الأعلي وينزل بعينه علي النافذه الذي بغرفة بتول وينظر اليها يرها تجلس علي النافذه وهي تنظر الي السماء وتتمل بالقمر ليضع السيجاره بفمه ويمسك حجر من الذي في المزهريه الذي توجد ورود وينظر الي بتول الشادره ليرمي هذا الحجر علي النافذه بعيد عنها لتتفزع بتول بشدة وتنظر اليه سريعآ وتغضب بشدة ليأخذ صقر نفس كبير من السيجاره وينفخ الدخان ويشير اليها بابتسامة تنظر اليه بتول وتنفخ بغضب شديد وهي تره بهذا الشكل وتنهض وتغلق النافذه بقوه كبيرة وينظر خلفها صقر ويأخذ نفس كبير ويضع يده على السور وهو يفكر في هذه الفتاه فقط ولا يلاحظ هذه رنا الذي تقف خلفه وهي تراقبه ورات ما فعلوا مع بتول وتقول في داخلها بغضب شديد.بقي سيبني انا علشان اللي مش طايقك ولا قابله منك كلمه يا صقر معقول تسيب مراتك اللي تتمنلك الرضا ترضا علشان واحده بياعك ومش عايزك في حياتها بكره تندم ندم عمرك علي حبك لبتول يا صقر وهترجعلي انا وقتها انا عارفه هعمل معاك ايه كويس
نهت حديثها وتذهب الي غرفتها وهي تفكر في الذي تريد تفعله لكي يكره صقر هذه الفتاه ولا يعد يفكر بها أكثر وتمتلك قلب الكينح فهل سوف تفعل رنا هذا ام ماذا سوف يحدث بعد
كان يجلس اسد امام هذا الجد الذي يتسطح علي السرير وهو ينظر الي اسد الذي يجلس ويمسك يده منذو ان أتاه ولم يتحدث ام يفعل شئ اخر ينظر اليه الجد بحزن شديد ليرفع يده ويضعها علي يد اسد ويقول.لسه معرفتش حاجه عنهم يا اسد
ينظر اليه أسد ويبتسم بتصنع وبرود شديد ويقول.لسه يا جدي بس اوعدك هلقيهم قريب اوي اطمن ومتشلش هم حاجه انت
ينظر الجد الي سطح الغرفه بحزن وقلبه يتألم بشدة ولم يرتاح منذو سنوات ويقول.خايف لا اموت من غير ما اسدد اللي عليا يا ولدي خايف لا ربك ياخد امانته چبل (قبل)ما اشوفهم جدامي
يقبل اسد يده ويقول.ربنا يديك طولة العمر يا جدي متقولش كده انت هتعيش وهتچوم (وهتقوم)وهتعمل كل اللي انت عايزو بس ارتاح وبلاش تفكر انت
ينظر اليه الجد ويقول.بلاش افكر في ايه يا ولدي انت ليه مش فاهم النار اللي چويا انا شايل ذنب كبير ولازم اكفر عنده قبل ما امو
قطع حديثه اسد الذي نهضت وقال بصوت عالي.ما خلاص كفايه كلام في الموضوع ده بقي ايه انت معندكش حاجه تتكلم فيها غير الموت قولتلك هجبهم لحد عندك بطل كلام وارحم نفسك شويه مش كده يا جدي مش كده
نهي حديثه ويذهب الي الخارج وينظر خلفه الجد ويتنهد بقوه كبيرة ويره زوجة ولده الصغير تدخل الغرفه وتنظر إليه بحزن شديد وتذهب تجلس بجانبه وتقول.متزعلش من اسد يا عمي انت عارف انه بيحبك ومش عايز يخسرك انت اهم واحد في حيات اسد علشان خاطري بلاش تزعل منه
يميل الجد برأسه ولا يتحدث بل ينظر الي سطح الغرفه وهو يميل برأسه عدد مرات ولم يتحدث تنظر اليه زوجة ابنه وتدعي بداخلها الي أسد وتدعي ان يشفي هذا الراجل المريض الذي لم يستطيع أن ينهض من السرير فماذا سوف يحدث بعد ذلك
في صباح يوم جديد تفتح هذه الفاتنه عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتتنهد بقوه كبيرة وتنهض لكي تجهز حالها لكي تذهب الي المحل الخاص بها وبعد فتره طويله تنزل بتول علي الدرج وهي ترتدي
وتره والدتها تجلس علي الاريكه وهي تهز قدمها وواضح عليها الغضب الشديد لتقول وهي تنزل.صباح الخير
تنظر اليها صابرين وتقول دون مقدمات.صقر عمل معاكي ايه امبارح يا بتول
تنظر اليها بتول وتقول.عمل معايا ايه يعني مفيش حاجه قال شوية كلام بايخين ومشي
تنهض صابرين وتقول بغضب شديد.طب اسمعي يا بتول انا سكت وصبرت كتير اوي بس بعد انهارده مش هصبر لا عليكي ولا عليه انتي تنسي وتشيلي صقر من عقلك خالص وقلبك قبل عقلك وتنسي ان كان ممكن يكون بينك وبين صقر حاجه في يوم من الايام صقر تنسي وتنسي ان ممكن تكوني معاه بعد كده علشان ورحمة ابوكي وحيات اغلي ما املك اللي هو انتي واختك انا ما هقبل بحاجه زي دي واللي يرمي بنتي وميفكرش فيها مش هيكون واحد من عيلتي بعدين افهمي كلامي كويس اوي صقر تنسي وتشوفي حياتك علشان لو معملتيش ده انا اللي هقفلك وقتها يا قشطه
نهت حديثها وتذهب من امام بتول الذي كانت تسمع حديث والدتها وهي تفكر بكل كلمه تقولها الآن وتفكر بهل هي سوف تدخل صقر بحياتها مره اخرى ام والدتها تفهم بطريقه خاطئه تنظر بتول أمامها وجميع حديث والدتها يتكرر بداخل عقلها وتتذكر جملة هذا الشاب الذي يدعي وليد وتغضب بشدة من حالها بأنها تضع امامها هذه الخيارات الآن وبأنها تفكر بهذا الشئ وتقول في داخلها.صقر انتهي بنسبالي مبقاش في رجوع تاني ولو ده اخر راجل في الدنيا كلها مش عايزه ومش هكون لي لو فيها موتي مش هعملها حتي لو قتلت نفسي يا صقر مستحيل اسمحلك تدخل حياتي تاني
نهت حديثها وتذهب الي الخارج بعد ان رفعت (الطرحه) الذي كانت علي رقبتها وتضعها علي شعرها وتذهب إلى الخارج وتره صقر يفتح باب سيارته وكان ان يركب بها لاكن يرها لينظر اليها وتنظر بتول اليه وتذهب من أمامه وينظر خلفها صقر ويره شعرها يظهر ويوجد علي ظهرها ليذهب اليها سريعآ ويضع الجاكيت الذي كان يمسكه بيده علي كتفها لتتفزع بتول وتنظر إليه ليقول صقر وهو يجز علي أسنانه بقوه كبيرة.فرحانه بشعرك ده اوي
تنظر بتول بعيد عنه وتبتعد وتقول.ملكش دعوه
وكانت ان تنزع الجاكيت عنها لاكن يقول صقر بغضب مكتوم وعيونه تخرج منها نار.لو بنت ابوكي تشيلي يا بتول وانا ورحمة ابويا ما اخلي فوق دماغك شعره واحده اتلمي وسيبي الجاكت وشوفي نفسك هتعملي ايه وتلمي شعر امك ده بره البيت فاهمه ولا افهمك بطريقه تانيه
تنظر اليه بتول وتذهب من أمامه دون ان تتحدث فهي لا تريد ان تختلط بهذا الشاب اكثر من ذلك ينظر خلفها صقر وهو يستغرب بأنها قد صمتت ولم تتعرض ام تعناد يشعر صقر بأن يوجد بهذه الفتاه شئ غريب لاكن ما هو هذا الشئ هذا سؤال صقر الي يدور داخل عقله الآن ويذهب الي سيارته وهو يفكر بهذا الشئ ويركبها ويقودها من هذه الحاره لكي يذهب الي عمله وهو لم يلاحظ هذا الجد الذي يقف في البلكون ويرقب كل شئ حدث الآن ليبتسم ببرود شديد وينظر الي منزل صابرين ويقول في داخله.صقر وبتول مينفعش يكونوا لبعض ولو حصلت الكارثه دي بدل ما تكون جوازه هتقلب بجنازة ودم هيتصفي وهيروح في الرجلين
نهي حديثه وهو ينظر أمامه ويفكر بغموض فماذا يوجد بداخل عقل هذا الجد وبماذا يفكر وهل سوف يحدث ما يفكر به ام سوف يخيب ظنه ام ماذا يفعل بهم القدر
في صعيد مصر تفتح هذه الفتاة عينيها بتعب شديد وتنظر الي زوجها الذي يقف أمام المرآء وهو يعدل هيئته لكي يذهب الي الخارج تنظر الي جسدها وهي لا يسترها سوا الشرشف وتنهض بتعب ووجع شديد في كامل جسدها وينظر اليها فادي ويقول.ما لسه بدري يا ست هانم ايه كل النوم ده
تنظر اليه سما وتقول بصوت متعب.فادي انا مش ناقصه سيبني علشان تعبانه اوي
يبتسم فادي بسخرية وهو ينظر اليها ويقول.يلا علشان تنزلي تچهزيلي الوكل
اومالت لهو سما بتعب وتلف الشرشف حول جسدها وتنهض تأخذ ملابس اليها من الخزانه وتذهب الي الحمام وتخرج بعد قليل وهي ترتدي
وتنظر الي الغرفه لا تره زوجها لتعلم بانه قد نزل الي الاسفل لتذهب تقف امام المراه وتنزع المنشفه الذي علي شعرها وتنظر الي حالها وتنزل دموعها بغزارة شديده وتمسك الفرشاه وتبدأ ان تسرح شعرها الطويل والمتبلل وترفعه الي الاعلي وتبدأ ان تضع القليل من مساحيق التجميل لكي تخفي آثار الضرب والذي فعلوا فادي برقبتها من العضات والعلامات الذي سببها اليها وتنظر الي حالها وتضع القليل من الكحل الأسود وتنظر الي عيونها وتتذكر شئ لتأخذ نفس كبير وتمسك (الطرحه) تلفها علي رأسها وتذهب الي السرير وتنزع هذا الشرشف وتضع شرشف جديد وتعدل من هيئة الغرفه وتذهب الي الخارج وتنزل الي الأسفل وتره الذي يدخل الي المنزل لتنظر اليها ويخونها قلبها ويدق بعنف شديد وهي تنظر اليه وهو ينظر الي الهاتف لم ينتبه لها وتنتبه سما الي حالها وتنظر حولها سريعآ بخوف شديد من فادي ولا تره حولها لتنظر الي اسد الذي انتبه لها وينظر اليها بجمود شديد لتخاف سما وتنزل الي الأسفل وتذهب الي المطبخ سريعآ دون ان تنظر الي أسد الذي نظر خلفها ونظر الي الهاتف ويسمع بالذي يقول.كيفيك ياخوي عاش من شافك فينك اكده
ينظر اسد خلفه ويره فادي الذي أتاه من غرفة توجد في اسفل هذا المنزل ويقول اسد.في الدنيا يا ولد ابوي وموچود اهنا علي طول بس انت اللي معتش بتشوف
يبتسم فادي ويقترب منه ويقول.لا هنشوف ياخوي وهنشوف زين كمان هنشوف حاچات مهتعديش وهطير فيها رجاب (رقاب)
ينظر اليه اسد ويقول بجمود.لا شكلك اعمي يا فادي روح فتح وتعال اتكلم معايا بعد كده
نهي حديثه وكان ان يذهب الي الخارج لاكن يضع فادي يده علي كتف اسد ليمنعه ان يذهب ويقول بغضب مكتوم وهو ينظر اليه.انا وانت عارفين زين انا هنتكلم علي ايه بلاش تيجي علي سكتي يا ابن ابوي علشان محدش هيزعل غيرك وانا مرض
قطع حديثه اسد الذي صفعوا بقوه كبيرة علي وجهه لتتصدم زوجة عمه الذي كانت تقف وتسمع حديث فادي وتشهق بقوه كبيرة ويمسك اسد فادي من لاقة (الجلبيه) الذي يرتديها ويقول بصوت منخفض لاكن مخيف بشدة.اوعي تفكر اني هسكتلك كتير ياد انا لو ساكت ده علشان چدك وعضم التربه بس اياك تهددني اچتلك وادفنك بأيدي اياك تختبر صبري عليك علشان متزعلش انت في الآخر ثم انا مليش علاقة بكل كلامك الفاضي ده ولو انت واحد عجلك (عقلك) مفوت ارجعهولك تاني واربيك اياك تنساه انا مين
نهي حديثه ويتركه بعنف ونار شديده تشعل بداخله يحاول يخفيها ويذهب الي الخارج وينظر فادي أمامه بغضب شديد ويضع يده علي وجهه مكان الصفعه وينظر الي زوجة عمه الذي وقفت أمامه وقالت وهي تمسح علي كتفه.معلش يا ولدي حجك علي خاطري انا امسحها فيا اسد اعصابه بايظه اليومين دول من اللي هيحصل اهنا سامحوا يا ولدي ومتشلش من اخوك
ينظر اليها فادي وينزع يدها عنه بعنف ويقول بغضب شديد.هو بچي اكده بسببكم انتوا بچي مش شايف حد چدمه من واركم ولسه اسد لو فضلنا ساكتين علي اللي هيعملوا هيركبنا كلنا يا مرات عمي
نهي حديثه ويذهب الي الخارج وهو لا يره أمامه من الغضب الشديد الذي به وتخرج سما من المطبخ علي صوت فادي وتقول وهي تنظر الي والدتها.مال فادي ياما صوته عالي أكده ليه
تنظر اليها والدتها وتقول.مفيش يا بتي روحي طلعي الوكل لچدك روحي يا بتي الله يهديكم
تنظر سما الي والدتها وهي تستغربها بشدة وتذهب الي المطبخ لكي تفعل ما أمرت به والدتها الذي نظرت خلفها وقالت.ربنا يهدي سيرك يا بتي ويسترك دنيا وآخره يا رب
كانت تجلس وهي تمسك الدفتر والقلم وتكتب عدة أشياء تريد ان تذيدهم في المحل وتره بالذي يدخل عليها لتنظر اليه باستغراب شديد ويقف هذا الشاب امامها ويبتسم ويقول.ازيك يا بتول
بتول باستغراب.انت جاي تعمل ايه هنا يا ايهاب
ينظر ايهاب حوله وينظر الي بتول ويقول.جاي اجيب حاجه مناسبه لخطبيتي علشان تحضر معايا فرح واحد صاحبي ممكن تساعدني في ده
اومالت لهو بتول وهي تستغربه بالفعل وتنهض وتقول وهي تنظر اليه.شوف ايه اللي عجبك في المحل وانا معاك
يبتسم ايهاب ويقول وهو ينظر اليها بوقحه.حاجات كتير عجبني اوي
تغضب بتول وتقول بغضب شديد.ايهااااااب اتلم ومتعصبنيش دلوقتي واخلص شوف نفسك عايز ايه والا غور من هنا وبلاش تعصبني وتخليني اعمل حاجه متعجبش حد دلوقتي
يضحك ايهاب ويقول.لا اهدي انا بهزر بس اهدي كده ميبقاش خلقك ديق كده
تنفخ بتول بقوه كبيرة وتقول.اخلص يا ايهاب علشان مش فاضيه
يذهب ايهاب ويقف امام فستان ويمسكه وينظر الي بتول ويقول.عجبني الفستان ده ايه رأيك انتي
تنظر اليه بتول وتره فستان عاري قليلا وتنظر الي ايهاب وتقول.انا مشفتش خطبيتك دي ومعرفش هي بتلبس ايه شوف انت ولو الفستان مناسب ليها تمام
يقترب ايهاب منها ويقول وهو ينظر اليها.يبقي ده تمام اوي يا تولي
تنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه وهي لا تعلم بماذا يفكر هذا الشاب آلان وتمد يدها لتمسك الفستان منه لاكن يمسك ايهاب يدها وينظر الي المراء يره هذه الفتاه دنيا الذي تعمل مع بتول تدخل المحل لينظر الي بتول ويرفع يدها ويقبلها سريعآ قبل ان تستوعب بتول ماذا فعل وينزلها وينظر الي بتول الذي غضبت ويقول بصوت لا يصل سوا اليها.اسف مخدتش بالي نسيت انك لسه عايشه في الحاره المتخلفه دي بس ده عادي اوي بنسبالي وبنسبة للناس اللي بقبلهم خلاص متتعصبيش كده محصلش حاجه
تنظر اليه بتول بغضب شديد وتسحب يدها منه وتضرب علي صدره بالفستان بقوه كبيرة وتتركه وتذهب من أمامه وينظر خلفها ايهاب ويبتسم وينظر الي دنيا الذي تنظر اليهم بعدم تصديق وهي لا تعلم ماذا يحدث الآن وينظر ايهاب الي الفستان الذي اختاره وينظر الي دنيا ويبتسم ابتسامة حب تظهر بوضوح لاكنها متصنعه ويقول.ممكن تحطي الفستان ده في شنطه يا انسه وتقوليلي حسابه
تنظر اليه دنيا وتميل براسها ويعطيها ايهاب الفستان وكان ان يتحدث لاكن يدق هاتفه لينظر اليه ويخرج عدد من النقود ويعطيهم الي دنيا ويقول وهو ينظر اليها.معلش مضطر امشي دلوقتي وده حساب الفستان ممكن تحطي في شنطه وتدي لبتول وتقوليها اني هفضل مستينيها بالليل في المكان اللي اتفقنا عليه بعد اذنك
نهي حديثه ويذهب الي خارج المحل ويترك هذه الفتاه تتصدم بشدة من حديثه وهي لم تستوعب بأن بتول يربطها علاقة مع هذا ايهاب وتذهب تجلس علي الكرسي وهي تنظر أمامها وتقول في داخلها.ايهاب عايز ايه من بتول وهيريحوا فين بالليل
تفكر هذه الفتاة ويبدأ عقلها يتخيل الكثير من الأشياء وتتصدم بشدة وهي تفكر بأن هذا الشاب من الممكن يفعل شئ الي بتول ام يجعها تشرب شئ تجعلها تفقد عقلها وتفعل معه شئ يقفدها حالها وشرفها لتنهض سريعا وفزع شديد وهي لم تستوعب بأن صديقتها سوف تخسر بهذا الطريقه لتقول بخوف شديد.لا لا لا لا بتول مش هخلي حاجه تحصلها لا مش هسمح ان يحصل فيها كده لازم اكلم صقر بسرعه هو الوحيد اللي هيلحقها
نهت حديثها وتخرج هاتفها من حقيبتها ودون تفكير لحظه واحده تدق هذه الفتاة علي صقر لكي تقول اليه ما رأته الآن وتسرد كل ما حدث أمام عيونها
كان يضرب هذا الشخص الذي في السجن ويمسكه من شعره بقوه وغضب عارم ويقول.انطق يا $$$$ اخلص والا ورحمة ابويا لا اقتلك دلوقتي وما حد هيلاقيك جثه اخللللص
يتفزع الشاب بشدة من صوته ويقول.والله ما اعرف حاجه يا كينج والله ما اعرف سيبني والنبي انا تعبت سيبني ااااااااااااااااااااه
يصرخ هذا الشاب بعد ان لكمة صقر بقوه كبيرة ويقع الشاب بعنف وينزف من فمه بغزاره ويصرخ الشاب بوجع شديد ويمسك صقر عصا كبيره ويرفعها ويضرب هذا الشاب بقوه كبيرة علي ظهره ليصرخ الشاب بصوت عالي ويسمع صوته في جميع أنحاء القسم بالكامل ويأتي ظابط ويقول وهو يخاف من صقر بشدة.كفايه عليه يا كينج هو لو يعرف حاجه مكنش صبر ده كله
يضرب صقر الشاب بقوه كبيرة بهذه العصا علي ظهره ويصرخ الشاب باعلي صوته وتكاد الاحبال الصوتي تتقطع ويقول صقر بصوت افزع الجميع.عماااااااااااااد اخرس واطلع بره مش عايز حد هنا يلااااا برررره
يخاف عماد من صوته ويذهب الي الخارج وينظر صقر الي الشاب ويضربه بقوه اكبر بالعصا ويقول بصوت عالي.انطق يا ابن ال$$$$$ والا قسمآ بدين الله لا اقتلك دلوقتي اخللص
نهي حديثه وهو ينزل بالعصا علي هذا الشاب الذي صرخ بوجع شديد لم يعد يتحمله ويقول بوجع شديد بصوت عالي.هقولك هقولك بس سيبني والنبي سيبني
يرمي صقر العصا ويمسكه من شعره بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.اخلص ياض وقولي فين البنت ودتوها علي فين اخلللللص
الشاب بصوت عالي وخوف شديد.في مخزن $$$$$$$ هتلقيها هناك هما اغتصبوها ورموها هناك ومحدش عارف اذا عايشه او لا
ينظر اليه صقر بصدمه ويلكم هذا الشاب بجميع قوته ليقع هذا الحقير فاقد الوعي علي الفور وينهض صقر ويذهب الي الخارج سريعآ ويره سيده تقف أمامه وهي تبكي بعنف شديد وتقول.بنتي فين يا حضرت الظابط بنتي عملوا فيها ايه هي كويسه ولا حصلها ايه قولي وطمني يا ابني وحيات اغلي ما عندك طمني علي بنتي
ينظر اليها صقر وهو لا يعلم ماذا يقول اليها الآن ليقول.اهدي يا حجه وبنتك هجبلهلك لحد عندك بس اهدي وان شاء الله خير
نهي حديثه ويذهب الي الخارج ويأتي معه عماد ويركب صقر سيارته ويقودها بسرعه كبيره الي وجهته لكي يعلم ماذا حدث بهذه الفتاه المسكينة وهاتفه يدق وهو لم يخرجه ام يعطي اهميه لهذا المتصل الآن فهو لم يشغل عقله سوا هذه الفتاة وهو يريد ان يفعل اليها شئ ليساعد والدتها الذي اتات وطلبت منه المساعدة وهو بحياته لم يترك شخص أتاه ضعيف اليه لكي يساعده
كانت هذه الفتاة تجلس بغرفتها وهي تتسطح علي السرير وتنظر أمامها ودموعها تنزل بغزارة شديده وهي تفكر بكل ما يحدث بها الآن من هذا الزوج الذي لا يرها سوا فتاه حقيره وسيئة ويضرب ويفعل بها كل شئ غصب عنها هي لا تريد هذه الحياه لا تريد ان تعيش بهذه الطريقة لاكن ماذا تفعل قد رمتها الدنيا الي هذا الطريق وهي لم تستطيع ان تقف أمام القدر ام تحارب لاجل حالها تسمع صوت صهيب حصان غاضب بشدة لتنهض سريعا وتذهب الي البلكون وتره هذا الأسد يقف في الأسفل وهو يحاول ان يهدي هذه الفرس العالي الذي لم تهدي وترفع قدمها الي الاعلي بعنف وسرعة شديده ويمسك اسد حبل الفرس (اليجام) ويحاول أن يتحكم بحركتها لاكن الفرس غاضبه بشده وتتحرك بعنف شديد وتسحب الحبل بقوه كبيرة ويترك اسد الحبل وهو لم يستطيع أن يتحكم بها بالفعل وتتحرك الفرس بعنف شديد وترفع قدمها الخلفيه وتضرب اسد بعنف شديد لتصرخ سما بصوت عالي بشدة وهي تقول.اسسسسسسسسسسسسسد
نهت صرختها وتركض الي الأسفل سريعآ وهي لم تره أمامها وتنزل دموعها بغزارة وخوف شديد علي اسد وتنزل الي الأسفل وتركض الي الخارج وتره اسد يقف وهو غاضب بشدة من هذه الفرس الذي فعلت به هذا لتذهب سما اليها وتضع يدها على كتفه ويدها الاخره علي وجهه وتقول بخوف ودموع شديده.اسد مالك ايه اللي حصلك يا اسد اتكلم انت كويس قول حاجه علشان خاطري طمني عليك اسد ان
قطع حديثها وهي تنظر الي أسد الذي نظر اليها ببرود شديد ويضغط علي يده بقوه كبيرة ويبتعد عنها خطوه وينظر اليها نظره اخيرة وينظر الي الفرس الذي يحاولون يمسكونها الحرس الذي يوجودين وهم يحاولون التحكم بيها وهي بهذه الحاله من الغضب وينظر اسد الي سما ويره يظهر رقبتها مع جزء صغير من مقدمة صدرها ليسحب هذه (الطرحه) الذي ترتديها الي الاسفل لكي يغطي رقبتها ومقدمة صدرها جيد ويذهب الي الفرس ويمسك الحبل ويسحبها بقوه كبيرة لتقف الفرس وتنظر اليه نظرة تحدي كبير وينظر اليها اسد بتحدي وبرود شديد ويقفذ بسرعه ومهارة عالية عليها لتغضب الفرس بشدة وتتحرك بعنف شديد لكي تجعل اسد يقع لاكن يتمسك اسد بيها بقوه كبيرة وتخاف سما بشدة وقلبها يدق بعنف وخوف شديد ويسحب اسد الحبل بقوه كبيرة لتركض الفرس بسرعه كبيره حول المنزل ويقول احد الحرس.ابعدو عن الطريق بسرعه
لم تتحرك سما إنش وأحد وهي تخاف بشدة علي اسد ولا تعلم ماذا سوف يحدث به مع هذه الفرس وينظر إليها اسد ليسحب الحبل بقوه كبيرة وتقف الفرس بسرعه قبل ان تاذي سما الذي نظرت الي اسد ودموعها تنزل بغزارة شديده وينظر اليها اسد وينظر الي الفرس ببرود شديد ويمسح علي شعرها لكي تهده ويقول بجمود يقتل هذه الفتاة.فوتي لچوه يا مرات اخوي وقفتك اهنا متصحش وغلط جوي
تنظر اليه سما وتنظر حولها وتنتبه الي حالها لتمسح دموعها وتذهب الي الداخل علي الفور دون ان تقول شئ وينظر خلفها اسد وينظر الي الفرس وهو يمسح علي شعرها بهدوء شديد خلفه تشعل نار جهنم بداخله وهو لم يظهر شئ من هذا ويسحب اسد الحبل بقوه لتركض الفرس سريعآ الي خارج هذا المنزل بالكامل وهو لا يطيق ان يبقي بهذا المنزل الآن بسبب هذه الفتاه فماذا يوجد بين اسد وسما وما هو الذي حدث بينهما لكي يوجد بداخلهم هذه النار الشديد وهل سوف ياتي يوم وتطفئ هذه النار ام انها سوف تشعل الي النهايه
كان يجلس أمام غرفة الذي توجد بها هذه الفتاه بعد ان أتاه بها الي هذا المكان وينظر الي والدتها الذي تحمد ربها ان ابنتها مازلت علي قيد الحياة فهي برغم الذي حدث معها الي انها تحمد ربها وتشكره ان ابنتها الذي لا يوجد معها احد سواها معها ويخرج الطبيب وينظر الي صقر وينفي برأسه ليفهم صقر علي الفور وتركض هذه السيده علي الطبيب وتقول بخوف ودموع شديده.بنتي عامله ايه يا دكتور هي كويسه صح مال بنتي قولي الحقيقه وطمن قلبي بالله عليك يا دكتور
ينظر اليها الطبيب ويشفق علي حالتها ويقول باسف وحزن شديد عليها.انا اسف الحالة وصلت متأخره اوي ومعرفناش تعملها حاجه البقاء لله
تنظر اليه السيده وتصرخ باعلى صوتها وهي لم تصدق الذي حدث ويذهب صقر الي هذه السيده سريعآ ويمسكها وهو لا يعرف ماذا يفعل بها وتصرخ هذه السيده وهي تبكي بعنف شديد علي ابنتها ولم تعد تتحمل هذه السيده لتفقد الوعي علي الفور ويمسكها صقر سريعآ ويمسك الطبيب كرسي متحرك ويضع صقر عليه هذه السيده ويذهبون بها الممرضات وطبيبة سريعآ الي الغرفه وينظر صقر الي الطبيب ويحاول ان يخفي حزنه علي هذه السيده ويقول.ايه اللي حصلها
الطبيب بحزن وجديه.حالة اغتصاب والبنت بقالها كتير ومحدش اسعافها والواضح ان مش واحد بس اللي اغتصابها البنت حالتها متدمره اوي احنا معرفناش تعملها حاجه
ينظر اليه صقر ويسمع صوت هاتفه الذي يدق ويخرجه وينظر الي الرقم ويرها دنيا لينفخ بقوه كبيرة ويفتح عليها ويسمعها تقول.في حاجه لازم تعرفها يا كينج بتول ممكن تضيع منك
ينظر صقر أمامه وهو لم يستوعب الحديث ويقول.انتي بتقولي ايه ايه الكلام الفاضي ده
تبدأ دنيا تسرد علي صقر ما حدث وهي تتنفس بعنف وينظر صقر أمامه وتسود عينيه وهو يستمع حديث دينا علي قبلة ايهاب لبتول ويذهب الي الخارج ويغلق في وجه دنيا بعد أن انتهت ويركب سيارته ويقودها بسرعه كبيره الي محل بتول ويقف بعد قليل امام المحل وينزل من السياره ويذهب الي الداخل ويره بتول تتحدث مع أحد الفتيات ليقول بصوت افزع الجميع.كله بره
ينظرون اليه الجميع بفزع وكانت بتول ان تتحدث لاكن يشير إليها صقر بأنها لم تتحدث ويقول بصوت عالي.دنيا اطلعي واقفلي الزفت ده واركي يلاااااا
تأخذ دنيا اشياءها ويذهبون الجميع الي الخارج دون كلمه واحده وتغلق دنيا الباب خلفها وتنظر بتول الي صقر وتقول بغضب شديد.تقدر تقولي ايه اللي بتعملوا ده يا عم انت
يمسكها صقر بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.الوسخ ايهاب كان بيعمل ايه عندك يا بت الراوي شكلك نسيتي نفسك وبقيتي مش شايفلك كبير ولا راجل يوفقك عند حدك
تنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد هي الآخره.ابعد عني يا صقر وملكش دعوه بيا روح شوف حياتك وانساني بقي انا مش عايزك افهم ده بقي
كان صقر ان يصفعها لاكن يمسكها من شعرها ويقربها منه بشدة ويقول بهمس مخيف بشدة.مش عايزه مين يا روح امك مش عايزني شكلك نسيتي مين هو صقر السيوفي يا بتول ونسيتي هو يقدر يعمل ايه
تنظر اليه بتول وتقول بتحدي وغضب عارم.لا متنساش يا صقر بس كل ده تروح تعملوا علي حد غيري مش عارفك يا صقر روح واعمل الدور ده علي مراتك هينفع معاها اوي بس انا غير لا انت ولا عشرة زيك يخوفوني وانت عارف ده
يبتسم صقر مخيفه ويقول.سمعيني كده تاني علشان لمؤاخذه مسمعتش كويس
تنظر اليه بتول وتقول.ابعد عني يا صقر وملكش دعوه بيا انت لا ليك كلمه ولا رأي عليا انا واحده حره ومحدش لي يقولي اعمل ايه ومعملش ايه وانت تبعد عني نهائي علشان معملش حاجه تزعلك اوي يا ابن حنان
ينظر اليها صقر ويبتسم ويقترب منها بشدة ويقول بهمس مخيف بشده.وابن حنان لي كلمه علي كل كبير وصغير يا بت الراوي وكلمته ينفذها اتخن شنب من غير كلمه واحده هتيجي (مراتي) وتخلاف كلامي ادفنها مكانها حيه ولا تفرق معايا في حاجه


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close