اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم بيري الصياد



                                              
الفوت والمتابعه يا نسوان بيري 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+


مره شهرين علي هذه الاحداث بهذه الشهرين لم تري صابرين بتول بعد ان اخذها صقر بعيد عن الجميع كما قال وصابرين لم تكن تتوقع انه يفعل هذا بالفعل فهي ظنت بأن بتول تمنعه ولا تجعله يبعدها عن والدتها وشقيقتها لكن بتول لم تتحدث وتريد بالفعل ان تنعزل عن العالم بأكمله مع صقر قويت بشده علاقة اسد وموده التي لم تتخيل حياتها دون أسد الآن فهو يذهب للقاهره يفعل عمله ويعود يبقي معها كل ثلاث ايام ومن الممكن أكثر وهو يغضب بشده من صقر وافعاله فهو بسببه لا يستطيع ان يتزوج هذه الفتاه فصقر لا يريد العوده لكي لا يعود لمصرعات والمشاكل يريد ان لا يعود مره اخرى ويبقي مع معشوقته دون ان يبعده احد عنها وفادي يتعامل مع سما بهدوء وهي تحاول ان تتغير وهو يلاحظ هذا لذلك يعطيها اكتر ويبقي معها كما تريد وخاصه ان لا يبقي اسد بالمنزل وهذا يساعدهم بشده ويجعل فادي لا يفكر ولا يتذكره من الأساس وهذه الحقيره رنا تغضب بشده وتفعل انزعاج شديد بالمنزل من حقدها وغيرتها بأن صقر يأخذ بتول ويغيب عن الجميع كل هذا ولا تعرف تنتقم منهم علي ما حدث بها بسببهم

+


كانت تقف علي الشاطئ وهي ترتدي 

+


                              

                              
فلا احد يوجد بهذا الشاطئ الذي يتعزل عن العالم باكمله فهو خارج مصر وهي تربع يدها امام صدرها وتنظر أمامها بشرود شديد تشعر بالذي يضع يده على يدها ويضمها من الخلف لتبتسم وتعود بظهرها الي الخلف ويهمس اليها هذا ويقول.اممم ايه اللي مصحيكي بدري اوي كده يا قشطه
تنظر اليه بتول وتشعر برائحته الرجوليه الذي تختلط برائحة جولاتهم والسجائر وتعشق بتول هذا بشده لترفع رأسها وتطبع قبله علي رقبته وتقول.بموت فيك يا كينج بحبك اوي بجد
يمسك صقر رأسها ويمص شفتيها بقوه كبيره ويقول.والكينج بقي يدمنك يا حب الكينج وهوسه
تشعر بتول برغبة شديده وغريبه بهذا الوقت لتلف حالها وتقترب منه اكتر وهي تبدله القبلة بقوه ورغبة شديده شعر بها صقر بشده ليسحبها اليه اكتر وهو يقبلها بقوه اكبر ويقبلون بعض وكأنهم بحرب يردون ان يكسبون بها ويجرح صقر شفتين بتول من عنف قبلته ويشعر بدمائها بفمه بتعد عنها وينظر الي شفتيها الذي تنزف ويمصها بقوه وتقول بتول بدلع وصوت منخفض يظهر به رغبتها.عجبك تعور مراتك حبيبتك كده يا صقورتي
ينظر اليها صقر ويسحبها اليه اكتر ويقول.حقك عليا يا نور العين بس انتي اللي بداتي واستفزتيني يا بت
تقترب بتول من وجهه أكثر وتقول امام شفتيه.عورت شفايفي علشان استفزتك لما بوستك اومال هتعمل ايه لما استفزتك بحاجات اكبر من دي
يبتسم صقر ويقول وشفتيه تلمس شفتيها.هعور الباقي منك
بتول برغبة شديدة.ياريت يا صقر
ينظر اليها صقر بعدم تصديق ويقول.مالك يا بت في ايه احنا كنا امبارح مع بعض ايه اللي حاصلك بسرعه دي
بتول وهي تحرك يدها علي صدره وجسده بوقحه شديده.عايزك اوي يا صقر هموت عليك دلوقتي يا حبيبي معرفش ليه بس هموت وتلمسني وتلمس كل حاجه فيا 
لم يستطيع صقر ان يصبر بعد فعلتها المجنونه ويجن جنونه علي الفور ويحملها ويذهب بها الي الماء وتتصدم بتول من فعلته وتقول.صقر انت بتعمل ايه 
صقر بغمزه وحرارة شديده.هنجرب الجديد يا حيات الكينج 
تفهم بتول ماذا يريد ان يفعل لتضغط علي شفتيها برغبه وتقول بصوت منخفض.هينفع هنا ازاي يا حبيبي 
ينزلها صقر علي الأرض وهم في الماء وينزع عنها جميع ملابسها ويقول وهو يعصر جسدها ويقبلها بوقحه.كل حاجه هتنفع وهتتبسطي اوي بيها عيشي انتي بس
تنغز بتول أصابعها بين خصلاته وتقربه منها اكتر وهي تريده يأكلها ويطفي نارها الغير مبراره بنسبه اليها فصقر لم يتركها وهي تتعب منه بشده وتطلب منه يهدي عليها لكن الان تريده بتول بشده ويقربها صقر منه اكتر وهو لم يتحمل بعد ويحرك يده علي جسدها بوقحه وبطئ شديد ويهمس اليها وهو يقول.عايزك كده علي طول يا قشطه فاهمه
لا تستطيع بتول ان تتحدث من رغبتها القوية وينزع صقر السرول الذي لا يرتدي سوا ويأخذها معه الي جولة من جولات هوس الكينج لكن هذه بحياتهم ما ينسوها فهي كانت تجربه رائعه حقا 

3

                
وبعد وقت طويل كانوا يتسطحون علي الشاطئ وهو يأخذها بين أحضانه ولا يريد ان تبتعد هذه الفتاه عنه إنش واحد كانت هوسه فقط الان هي هوسه وجنونه وعشقه وكل شئ اليه يعترف صقر بأنه جن بوجوده معها لا يريد سوا ان ينتهي الزمن وهي بين أحضانه الآن تلف بتول وتضع قدم عليه وتقول بهمس اليه.تعال نرجع وكفايه كده يا حياتي مينفعش نفضل كل ده بره مصر انت عندك شغل واهلنا مينفعش نسيبهم كل ده 
ينظر اليها صقر وينظر الي السماء ويقول.مفيش منه ده احنا هنفضل هنا مع بعض ويولع الباقي مش عايزين حاجه غير اننا نرتاح من كل الارف اللي في مصر وده مش هيحصل غير واحنا بعيد يا بتول
تضع بتول رأسها علي كتفه وتقول.بس ماما وموده وحشوني اوي يا صقورتي وعايزه اشوفهم
يضمها صقر الي أحضانه ويقول.بس يا نور العين كفايه علشان مفيش طلوع من الجزيزه دي غير لما انا احدد غير كده انسي انا مش ناقص دلوقتي قرف صابرين وهلال ولو روحت وشوفت رنا هقتلها يبقي خلينا مرتاحين كده احسن
تغلق بتول عينيها بقوه وتقول.وهنستفاد ايه من وجودنا هنا يا صقر 
ينفخ صقر بقوه.مش هنستفاد حاجه يا بتول بس كفايه اننا مع بعض بهدوء وده مش هيحصل غير هنا افهمي بقي شوية وبطلي كلام كتير
ترفع بتول وجهها وتنظر اليه وتقول بدلع شديد.انا كلامي كتير يا بابا
ينظر اليها صقر ويقول بغمزه وقحه.ما تيجي ماتش كمان علي الرايق يا قلب البابا
لم تستطيع بتول ان تخفي رغبتها برغم تعبها وبانها لم تتحمل شئ لكنها تشعر برغبه تقتلها بشده وتنظر اليه وهي تكاد تبكي بفعل ويرفع صقر حاجبه ويقول.مالك يا بت
تتفجر بتول في البكاء وتبكي بقوه كبيره ويتصدم صقر منها بشده ويضمها الي أحضانه بقوه ويقول.بتول في ايه بتعيطي ليه كده
بتول ببكاء شديده.انا عايزك اوي يا صقر بس تعبانه ومش قادره عليك بس عايزك اوي اعملي حاجه علشان ارتاح والنبي
ينظر صقر أمامه وهو حقا يتصدم منها ومن طريقتها ويقول.انتي شاربه ايه يا بتول 
تضربه بتول علي كتفه وتقول بغضب شديد.بقولك ايه وانت تقولي ايه يا صقر
يمسك صقر يدها ويرفع راسها اليه ويقول وهو يمسح دموعها.طيب اهدي شويه وانا هعملك اللي انتي عايزاه 
بتول بدلع شديد.يعني هشبع منك يا روحي
يرفع صقر حاجبه ويبتسم بخبث شديد ويقول.طب ما تشبعي انتي يا روح روحك 
تفهمه بتول علي الفور وتبتسم وتقترب منه وتهمس اليه وتقول.هتدفع تمنها غالي دي يا كينج 
يسحبها صقر علي جسده ويقول بحراره شديده.هدفعلك اللي انتي عايزاه بس عيشي وعيشيني معاكي يا هوس الكينج وجنونه
تبتسم بتول وتمص شفتيه بقوه ووقحه وتبتعد سريعآ عنه وتضع إصابعها علي شفتيه وتقول.دلوقتي دوري اني اعيش بقي سيبلي نفسك واوعدك هعجبك اوي
يضع صقر يده الاثنين اسفل رأسه ويقول بغمزه وهو ينظر الي جسدها بوقحه.عجبني من غير ايي حاجه يا قشطه ده كفايه اللي بيهز ده بس
تضحك بتول بخفه وتبدا ان تطبع قبلاتها علي رقبته وصدره وهي تريد ان تشعل به النار التي تشعر بها الآن وينظر اليها صقر وهو يستغربها ويستغرب حرارتها بشده لاكن تفعل هذه الفتاه ما جعله يتنساه كل شئ بجنونها التي لاول مره تمارسه بهذه الطريقة وتعيش بتول حياتها معه وتفعل ما يحلم صقر به من ان كبرت هذه الفتاه وهو يتمني التي تفعله هذه الفتاه 

1



        

          

                
تفتح الباب وتري أمامها اسد لتبتسم بفرحه وتترمي بين أحضانه علي الفور وهي لا تنتبه لحالها من اشتياقها الشديد اليه ويضمها اسد بقوه وشوق شديد ويحملها بنفس الوقفه ويسحبها الي الداخل ويغلق الباب بقدمه وهو يضمها بقوه كبيره وتنتبه موده لحالها لتخجل بشده من فعلتها وكانت ان تبتعد عنه لكن يضمها اسد بقوه اكبر اليه ويقول بهمس.مش هنتعود ولا ايه انا جوزك افهمي شويه يا فراولة 
موده بصوت منخفض.ماما ممكن تيجي يا اسد سيبني
نهت حديثها وتبتعد عنه لينظر اليها اسد ويمسك يدها ويسحبها الي غرفة توجد في الأسفل ويمسكها بقوه من خصرها ويهجم علي شفتيها ويقبلهم بقوه كبيره وهو ياكلهم بين أسنانه وتغلق موده عينيها بقوه ويمسك اسد يدها ويضعها علي كتفه ويسحبها اليه اكتر وهو لم يترك شفتيها وتتقطع انفاس موده لتضربه بكف يدها علي كتفه ويتركها اسد وينظر اليها بغضب شديد وكان ان يتحدث لاكن يتفتح الباب بعنف شديد لتتفزع موده بشده وتبتعد عنه وينظر اسد الي من فتحت الباب وتري شفتين ابنتها حمراء ويوجد اثار قبلة اسد لتقول بصوت عالي.انت عملت ايه في البت يا صايع يا تربية ناقصة 
يرفع اسد حاجبه ويقول.مراتي وبقالي اكتر من خمس ايام مشفتهاش يا صابرين واكيد وحشاني يعني هعمل ايه
صابرين بغضب شديد.اسسسسسسسد موده لسه مبقتش مراتك يا حبيبي لم نفسك
اسد بصوت عالي.موده مين اللي مبقتش مراتي يا صابرين ايه شكلك نسيتي اجبلك القسيمة علشان تتاكدي انها مراتي 
تجز صابرين علي أسنانها بقوه وهي تغضب منه ومن صقر وتتمني ان يتركون بناتها اليها ولا يفعلون بها هذا وتقول.طب اتطلع ومش عايزك تفضل مع موده في مكان لوحدكم لحد ما تتجوزو
يسحب اسد موده اليه ويقول.لا معلش يا صابرين اطلعي انتي وشدي الباب واركي علشان عايز مراتي في كام كلمه كده
تغضب صابرين منه اكتر وتقول.انت بتقول ايه يالا
ينظر اليها اسد ويقول.واحد عايز يتكلم مع مراته في تفاصيل فرحهم اللي بعد يومين يا صابرين ايه الغريب في الموضوع 
صابرين بصوت عالي.فرح مين اللي بعد يومين يا حبيبي لا يا بابا الكلام ده مش عندي انا مفيش افراح دلوقتي خالص لحد ما اختها تيجي بسلامة 
يبتسم اسد باستفزاز ويقول.اختها هتكون معاها من بكره يا مرات عمي روحي انتي ومتشليش هم بنتك وفرحها كل حاجه هتكون جاهزه متقلقيش
نهي حديثه وهو يسحب موده الي احضانه وتقول صابرين بغضب وهي تسحبها منه.اتلم يالا شوية وبطل قلة ادب ومفيش تحديد افراح غير لما بتول ترجع غير كده مفيش حاجه يا حبيبي 
نهت حديثها وتأخذ موده وتذهب الي الخارج وينظر خلفها اسد ويقول بغضب في داخله.ايه الوليه دي يا شيخه عمري ما شوفت زيك في حياتي 
نهي حديثه وينفخ بقوه كبيره ويخرج هاتفه ويدق الي هذا الكينج الذي كانت قشطته تتسطح علي جسده بتعب شديد واضح عليها وهم بالغرفه بعد ان انتهوا من جولاتهم وصعد وهو يحملها فهي متعبه بشده حقا ويسمع صقر صوت هاتفه لينظر اليه ويمسكه ويري اسد الذي يعلم كيف يصل اليه ويفتح صقر الخط ويسمع الذي يقول بغضب شديد.اتصدق انك معندكش ذرت دم واحده 
يرفع صقر حاجبه ويقول.عايز ايه يالا علي الصبح مش فاضيلك
اسد بصوت عالي.ما حقك متكونش فاضيلي ياخويا عايش في العسل ولا فارق معاك حد وبقالي شهر ونص بتحايل علي اللي جابوك تيجي علشان اتجوز البت والبعيد مبيحسيش خالص
ينفخ صقر بقوه كبيره ويقول.وانا قولتلك اعمل فرحك وانا هجيب مراتي وهاجي يومها يا اسد يبقي مش ذنبي انك حما
قطع حديثه اسد الذي قال بغضب.يا عم حماتك البومه مش راضيه تعمل حاجه لحد ما بنتها تكون موجوده وانا قرفت وطهقت من امها جوازه وشكلها هتقفل علي الكل
يفعل صقر صوت وقح بفمه ويقول بصوت عالي بشده.في اييييييه يالااااا ماللللك ياخويا ماا صدقت فتحت وقاعد تشتكيلي عذرك ليه وبعدين انت لو بتفهم تاخد مراتك وتهرب وترتاح وتريحنا معاك بدل ما جاي تكلمني وتقولي كل ده
تضربه بتول علي صدره بقوه وتنفي برأسها لكي لا يتشجع اسد علي فعل هذا بالفعل وكان اسد ان يتحدث لكن يقول صقر.خلاص يالا انا هجيب مراتي وهاجي بعد اسبوع ونعملك الفرح المنحوس ده علشان نخلص من وشك خالص
يبتسم اسد ببرود ويقول.هتيجي بكره يا كينج فرحي هيكون بعد بكره علي بت صابرين وانت ومراتك تيجوا بكره علشان تجهزوا معانا لكل حاجه ولو ده محصلش قسماً بربي لا اخد موده بعيد عن هنا خالص وهدخل عليها واعيش حياتي براحتي سلام يا كينج
كان صقر ان يتحدث لاكن يغلق اسد الهاتف وينظر صقر الي الهاتف ويرمي علي السرير بجانبه ويضم بتول اليه اكتر وتقول بتول بصوت منخفض.يلا يا حبيبي علشان نحضر نفسنا وننزل انهارده
ينظر اليها صقر وهو يشعر بعدم ارتياح لا يعلم لماذا لكنه شعر بخوف غريب من المستقبل قلبه لا يرتاح وهذا شئ غريب بشده ليضمها ويقول.سيبك منه يا قشطه ولا هيقدر يعمل حاجه ولو خدها هنزل واجبها من حضنه وسريره حتي
تضربه بتول بخفه علي كتفه وتقول.بس وخليهم يفرحوا بقي يا صقر حرام اسد عايز يعمل فرحه من زمان اوي وموده بتحبه يبقي ليه ناجل حاجه ما نخليهم يتجوزوا ويفرحوا
ينفخ صقر بقوه كبيره ويقول.طب مش انهارده يا بتول 
تلف بتول ويتسطح بجانبه وتقول بعناد شديد.لا انهارده يا صقر احنا عايزين نفرح وننساه كل حاجه بقي يلا بليز علشان نمشي يا حبيبي يلا
ينظر اليها صقر وكان ان يعترض لكن تقول بتول.ننزل وبعد الفرح نرجع تاني ونعمل فرح هنا علي قدنا انا وانت ونعيد فرحنا مع بعض بس بطريقة تانيه مع قشطه يا حياتي
نهت حديثها بغمزه وقحه ليضحك عليها صقر ويقول.طب ما تيجي نعمل الفرح دلوقتي يا روح امك 
تضع بتول يدها علي وجهه وتقول.لا يا حبيبي افرح باختي الاول وبعد كده افرح انا كمان يلا هقوم واجهز علشان نمشي يا حبيبي 
نهت حديثها وتنهض بالفعل وينظر صقر خلفها وهو لا يريد ان ينزلون مصر فهو لم يرتاح لهذا لكن لا يريد ان يكن اناني بهذه الطريقة فيكفي شهرين معها لحالهم لكنه يشعر بأنه لم يشبع منها الي الآن لكن ايتها الكينج فإذا بقيت معك العمر كامل لم تشبع ولم يطفئ شوقك وعشقك اليها فبماذا تفكر انت وماذا سوف يحدث بعد وهل قلق الكينج اوهام ام انه يشعر بجحيم يأتي عن قرب (توقعتك يا وليه)

1



        
          

                
يدخل فادي الغرفه بعد يوم عمل شاق وهو يقف علي عمال الأرض وهم يحصدون وهو لم يتركهم لكي يعملون بإتقان ولا يخرب شئ يري هذه الفتاه أمامه وهي ترتدي 
ويوجد طعام علي الطاوله ليبتسم اليها ويذهب يقف أمامها ويقول.ممتعوداش علي كل ده يا بت عمي 
تبتسم سما وتضع يدها على صدره وتقول.هتعود علي كل ده من انهارده يا فادي روح يلا خد دوش وتعال علشان ناكل اكيد تعبان دلوقتي 
ينظر اليها فادي ويقول.ماشي جهزيلي غيار 
اومالت لهو ويذهب فادي الي الحمام وتنظر خلفه سما وتبتسم وهي تشعر بأنها ترتاح بحياتها نسبياً معه وتريد ان ترتاح اكتر وتعيش سعيده معه دون شئ يخرب حياتها وتعود كما كانت تذهب سما وتجهز ملابس الي زوجها وتضع الملابس علي السرير وتري يخرج بعد قليل لتنظر اليه وتبتسم وتفكر قليلاً ويقول فادي.هاتي بشكير غير ده
لا تنتبه سما اليه لينظر اليها فادي بغضب شديد ويقول بصوت عالي.هنتكلم مع نفسي ياك
تتفزع سما من صوته بشده وتقول بخضه شديده.في ايه يا فادي 
يمسكها فادي بقوه من ذراعها ويقول.هتفكري في ايه ومسمعنيش وانا هتكلم
تنظر اليه سما وهي لم تستوعبه وتقول.ولا حاجه يا فادي انا بس بفكر انزل اجبلك الشاي احسن من الخادمه اللي تجيبه
ينظر اليها فادي ويتركها ويذهب يرتدي ملابسه وبعد ذلك يذهب الي الطعام وينظر اليها ويقول.تعالي كلي يلا
تذهب سما وتجلس بجانبه لكنها لم ترتاح من رائحة الطعام لتنهض سريعا وهي تشعر بغثيان وكانت ان تذهب بعيد لكن يمسكها فادي سريعا ويقول.مالك يا بت ايه في
تحاول سما ان تتحدث وتقول بصوت منخفض.مش مرتاحه يا فادي رايحة الاكل مش طايقها من الصبح 
ينظر اليها فادي باستغراب ويتركها ويقول.طب بعدي عنه لحد ما ترتاحي 
تبتعد سما بسرعه كبيره وتركض الي الحمام بعد ان لم تتحمل وتذهب تستفرغ بقوه كبيره وينهض فادي ويذهب خلفها ويرها تستفزع بعنف وهي لم تتحمل ويشعر بها لا تحملها قدمها ليذهب اليها سريعا ويمسكها قبل ان تقع ويمسك المنشفه ويمسح بها وجهها الاحمر بشده ويقول.زينه دلوجتي
تميل سما بخفه ويحملها فادي ويذهب بها الي الخارج ويضعها علي السرير ويمسك الهاتف ويدق الي زوجة عمه التي فتحت الخط وقالت.ايه يا ولدي
فادي وهو ينظر الي سما.تعالي شوفي بتك معارفش مالها
سماح باستغرب.كيف ده
فادي بغضب شديد.ايه اللي كيف يا مرت عمي ما تيجي تشوفي بتك تعبانه تعالي شوفيها مش تجعدي تسالي كيف ومش كيف
نهي حديثه ويغلق الهاتف وينظر الي سما التي مازالت تتعب بشده ليمسك كأس الماء ويجعلها تشرف القليل وتنظر اليه سما وتشعر بحنانه عليها وهو يمسح علي شعرها وتبتسم سما بتعب شديد وتتاكد الان بأنه يستاهل المحاوله ويستاهل انها تغيره للافضل وتتغير معه يسمعون دق علي الباب ويقول فادي.تعالي 
تدخل سماح بالفعل وتنظر الي ابنتها وتري وجهها الاحمر لتذهب اليها سريعا وتقول.مالك يا بتي ايه اللي انتي في ده اتكلمي وجولي ايه فيكي 
تنظر اليها سما وتحاول ان تتحدث لكنها تشعر بدوخه شديده لتمسك رأسها بقوه وتقول سماح وهي تضمها الي احضانها وتنظر الي فادي.خلي ام سعيد تعمل ليها مياه بسكر بسرعه يا ولدي 
يذهب فادي بالفعل سريعا الي الخارج وتضم سماح ابنتها وهي تخاف عليها بشده وتقول.مالك يا سما يا بتي وشك احمر اكده ليه
تشعر سما بحنان والدتها وخوفها عليها لتنزل دموعها بغزاره شديده وتقول بصوت منخفض وشبه يظهر.معرفش يا ماما بطني بتموتني ودريخه اوي
تنظر سماح أمامها وتقول.لا تكوني شايله يا بتي 
تتنفزع سما بشده من الفكره وتبعد عن والدتها سريعا وتقول.لا ياما عمري ما اكون حامل دلوقتي 
تنظر اليها سماح وتقول.ليه عمرك فادي مهيجربش منك ياك
تمسك سما رأسها بقوه وهي تشعر بالدوخة تذادد وتقول.لا بس انا مركبه كبسوله ياما ومش هحمل بيها
تتصدم سماح من حديث ابنتها وتقول.وفادي يعرف بالكلام ده 
تنفي سما برأسها لتمسكها سماح بقوه من ذراعها وتقول بغضب شديد.ليه تعملي ده من غير ما تجوليله يا سما انتي هتعملي ايه في حالك فادي لو عرف دلوجتي مش بعيد يجتلك 
سما بغضب شديد.عايزني اروح اخلف منه وهو بشكل ده يا ماما انا مش عايزه عيال من فادي هو وارني علي ايده ايام سوده ازاي اروح اخلف منه دلوقتي 
تصفعها سماح بقوه كبيره وتقول بغضب اشد.فادي يبجي جوزك يا سما مينفعش اللي هتجولي ده هو متغير علشانك ومبجاش في علامات علي جسمك ولا وشك يبجي متغير معاكي كمان صوح 
لا تستطيع سما ان تتحدث وتعود برأسها الي الخلف وهي تشعر بدوخه شديده لم تتركها وتنظر اليها سماح وهي لا تعلم ماذا تفعل بابنتها وتفكيرها لكن تعلم بأنها أخطأت بافعلتها فهي تريد ان تنجب سما الوراث لهذه العائله وهذه الحقيره يوجد بداخل جسدها وسيلة لمنع الحمل ولا احد يعلم بفعلتها الحقيره فهل سوف تتعاقب سما علي فعلتها ام ماذا يحدث بعد

1



        
          

                
بعد عدة ساعات طويله تقف سيارة الكينج امام منزل السيوفي في وقت متأخر بشده وينظر صقر الي بتول التي تنام علي كتفه وينظر الي السائق ويخبط وجهها بخفه ويقول.حبيبي قوم يلا
تفتح بتول عينيها وتنظر الي صقر وتبتسم وتنظر حولها وتري بأنها أمام المنزل لتبتسم ويقول صقر.انزلي يلا 
اومالت لهو بتول وتنزل من السياره وينزل صقر هو الأخر ويمد يده اليها لتمسك بتول يده سريعا ويذهبون الي داخل المنزل ويصعدون الي الاعلي ولا يلاحظون هذه الفتاه التي خرجت من الداخل من ان سمعت صوت السياره وعلمت بأنها سيارة صقر وتنظر خلفهم وتقول بشر شديد.جيتي لقضاكي برجلك يا قشطه انا بقي هعرف اخد حقي منك ازاي هخليكم انتوا الاتنين تندموا ندم عمركم علي اللي عملتوا فيا 
وتذهب الي غرفتها وتدق الي شخص لا يرد عليها من المكالمة الاولي لتعود تدق عليه مره اخرى ويفتح عليها الآخر ويقول بملل شديد.عايزه ايه يا رنا 
رنا بغضب شديد.مش بشحت منك انا علي فكره 
الآخر بغضب.اومال عايزه ايه
تحاول رنا ان تهدي وتقول بدلع مقزز.احنا مش هنتقابل بقي يا حبيبي انت وحشتني اوي 
الشاب بملل واشتمزاز منها.لا ما خلاص كان في وخلص انبسطنا مع بعض شوية وخلاص انا زهقت ومبقاش محتاجك في حاجه دخلت الاحلي والاجمد منك حياتي يبقي عايزك في ايه تاني
رنا بغضب شديد.احلي واجمد مني ايه يا زباله انت تحمد ربنا اني رضيت بيك وانت راجل نص كم جاي تتكلم وتقول زهقت مني كمان يا حيوان 
الشاب بغضب اشد.انتي مفكره نفسك مين يا $$$$$$ ده انتي واحده زباله وخاينة لجوزها وبيتها ومتسويش مليم في سوق الحرايم مش تحمدي ربنا اني قبلت وطفيت نارك يا $$$$$$ 
رنا بحقد وغضب شديد.خونت جوزي علشان هو مبيفهمش وانت واحد وسخ وزباله وانا غلطانه اني عبرت كلب زيك
نهت حديثها وتغلق الهاتف وتنظر أمامها بغضب اعمي وتقول.انت السبب يا صقر انت اللي خلتني الجأ للي يسوي وميسوش والله لا اقتلك بتول واخليك تجيلي راكع يا ابن السيوفي والله لا اقتلها يا صقر
نهت حديثها بغل وشر شديد وتفكر بالذي تفعله ولا تلاحظ هذا الذي يقف بجانب الباب واستمع لحديثها مع هذا الشاب وينظر أمامه بصدمه وحزن شديد ويضع يده مكان قلبه الذي يالمه ويذهب الي غرفته ويأخذ الدوا الخاص به ويجلس علي السرير ويقول.حفيدتك حطت شرفك في الطين يا هلال بت ابنك خليت راسك وشرف العيله كله تحت رجل اللي يسوي وميسوش حفيدتك خانتك وخانت جوزها وابوها وخلت راسك في الطين يا هلال
كان يقرار حديثه بقهر شديد وهو لم يتوقع فعلت رنا فبرغم بأنه يعلم بأنها عديمة التربية لكن لم يتوقع ان تصل بها لهذا الحد تنزل دموع هلال بقهر وحزن شديد عن ما فعلته به هذه الحقيره التي يريد ان يذهب ليقتلها الآن لكن لا يريد ان يعلم صقر بفعلتها لكي لا يندم الجميع علي فعلتها فهو يعلم بأن صقر لم يصمت بتأكد عن افعال رنا

2


علي الناحية الاخري كان هذا الاسد يحاصر موده بينه وبين الباب وهو يقبل شفتيها بقوه كبيره بعد ان تأكد بأن صابرين قد نامت فهي تنتبه بأنه لم يذهب لغرفة ابنتها وتجعله لا يعرف يفعل شئ مع زوجته وهو يغضب منها ومن تصرفاتها معه وموده تضع يدها علي رقبته وتحاول ان تبدله القبلة دون وعي منها ويقوي اسد بشده فهو يريد ان يشبع من شفتيها قبل أن تتقطع انفاسها كعادة وبالفعل تتقطع انفاسها ليتركها اسد ويحملها بسرعه ويقول.لا يا بت البومه صابرين حتي البوسه مش مهنيني بيها يبقي ندخل في الغويض شوية 
تتمسك موده به لكي لا تقع وتقول.اسد نزلني علشان انام الوقت أتأخر اوي
يضعها اسد علي السرير ويقول.وحيات صابرين ما يحصل دي امك موريني الويل وزلني علشان عايز اشوفك 
نهي حديثه ويبدأ ان يطبع قبلاته علي رقبتها وينظر الي ملابسها وهي ترتدي
ويهبط علي مقدمة صدرها ويطبع قبلاته الرطبه وتزيد حرارته بشده وتشعر موده بقشريرة شديده وتضع يدها بقوه علي كتفه وتضغط عليه بقوه ويمسك اسد ملابسها العلويه وينزعهم عنها بخفه شديده وتبقي موده امام اسد بملابسها الداخليه في الاعلي فقط ويعصر اسد جسدها بخفه وينزل ملابسها الداخلية ويهجم علي مقدمة صدرها ويمص ويقبلها بوقحه وبطئ شديد وتغلق موده عينيها باستمتاع شديد بها من حركاته وينزع اسد ملابسها السفليه بالكامل لتبقي أمامه عاريه تماما ويحرك اسد يده علي جسدها بوقحه ويمسك يدها ويضعها علي جسده بوقحه ويضغط عليها بقوه وتنظر اليه موده بخجل شديد وهي لا تعلم ماذا تفعل ليضغط اسد علي يدها التي علي جسده ويقول.انسي واعملي اللي انتي حاسه بي يا فرولاتي 
تنفي موده برأسها وتقول ببراءة وهي تحاول تنزع يدها لكن هو يمسكها.عيب يا اسد
ينزع اسد ملابسه ويهبط فوق جسدها ويقول وهو يحرك جسده علي جسدها بوقحه.العيب اللي انا في وانتي موجوده يا قلب الأسد 
تتاوه موده بإسمه وهي لا تعلم ماذا يفعل هذا الاسد بها الآن وينظر اليها اسد وهو يتمني ان يكمل مهمته ويجعلها اليه طوال العمر الان يريد ان يمتلكها ويأخذ قراره بأنه يفعلها الآن وكان ان يفعلها بالفعل لكن يري نظرتها اليه وهي تنظر اليه ببراءة وخجل شديد ليغلق عينيه بقوه كبيره ويتسطح بجانبها سريعا فهو إذا ما تحكم بحاله الآن سوف يخسرها كل شي وهو لا يريد هذا الآن ينظر اليها بعد ان سحبت الشرشف علي جسدها وينفخ بحراره شديده ويقول.غطي ياختي غطي من هنا ليوم دخلتك احسن ما اخلي صابرين تندم ندم طول عمرها علي اللي هعملوا فيكي
تبعد موده وجهها بعيد عنه بخجل شديد وتقول.بس بقي واطلع وسيبني انام يا اسد
يتسطح اسد بجانبها ويسحبها الي أحضانه ويقبل رأسها وهو يحاول ان يهدي رغبته الشديدة ويقول.نامي يا قلب الاسد نامي يلا يا فراوله 
موده بخجل بأنها لا يسترها شئ وهو كذلك.ماما مم
قطع حديثها اسد الذي قال.نامي يا موده علشان مدخلش عليكي دلوقتي يا حبيبتي احنا مش ناقصين قرف امك كفايه اللي هي عامله فينا
تغلق موده عينيها وهي تخاف ان يفعلها بالفعل وتنام بسرعه كبيره بين أحضانه ويقبل اسد رأسها ويغلق عينيه لكي ينام هو الآخر معها

1



        
          

                
في صباح يوم جديد تفتح هذه الفتاه عينيها وتنظر الي زوجها الذي ينام وهي بين أحضانه وتقبل شفتيه بخفه وتنهض ببطئ وهدوء لكي لا يفيق فهي تعلم بأنه لم ينام سوا من ان أتاه بهذا المنزل ولم ينام بطياره ولا السياره وتذهب الي الحمام تستحم وتخرج وهي تلف منشفه حول جسدها وتري يفيق لتبتسم وينظر إليها صقر ويقولا بصوت أجش من اثار النوم.ده صباح عسل ده ولا ايه
تبتسم بتول وتذهب اليه وتجلس امامه وتقبله وتقول.صباح الفل والهنا يا حياتي انا
يبتسم صقر ويسحبها اليه ويفك المنشفة عنها ويقول.فل وهنا علشان اصطبحت بيك يا قشطه 
نهي حديثه ويعصر جسدها بقوه كبيره لتتوجع بتول وتقول.بس بقي يا صقر حرام عليك اللي انت عملوا فيا ده
يرفع صقر حاجبه ويقول.عامل فيكي ايه يا روح امك 
بتول بغيظ شديد.مبوظ كل جسمي ومفيش حته فيا سليمه من وارك يا صقر انا اتكسف اقعد قدام حد ورقبتي مكشوفه حتي من وار اللي بتعمله ده
يضع صقر يده علي جسدها ويحركها بقوه ويقول.طب ودي حاجه وحشه برضو يا قشطه ده انتي المفروض تفرحي وتديني مكافاه علي اللي بعملوا ده 
تمسك بتول يده بسرعه وتقول.حبيبي بس علشان خاطري والله تعبانه اوي ومش مستحمله حاجه بجد 
يسحبها صقر اليه ويقول.طب وانا ذنبي ايه انك بتفرهدي بسرعه انا عايزك دلوقتي يا قشطه 
تنظر اليه بتول وتقبل شفتيه بخفه وتقول.عند امه يا قلب قشطه دلوقتي احنا هننزل وهنروح لماما علشان هي وموده وحشوني اوي ولما نرجع نعمل اللي انت عايزو بس لو بتحبني يلا بينا يا حبيبي 
يمسك صقر رأسها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك لسانها ويمصه بقوه ولا تستطيع بتول ان تبدله القبله من فعلته لتتركه هو يفعل ما يريده ويشبع منها ويقبلها صقر بتلذذ شديد ويتركها ويقول بحراره شديده وهو يحرك يده بوقحه علي جسدها.فكك من امك وتعالي علشان هموت عليكي يا بت الراوي
نهي حديثه ويعصر جسدها ويسحبها اليه منه لتتوجع بتول ويهبط صقر ويقبل مقدمة صدرها بوقحه واشتياق شديد وتقول بتول وهي تمسك راسه.لو انا غاليه عندك خلينا نمشي يا صقر
صقر بغضب شديد.انتي ليه عايزه تبعدي عني يا بتول 
بتول بغيظ وغضب هي الاخر.علشان انا بتعب وتعبت منك اوي يا صقر عايزني اعمل ايه غير اني ابعد عنك
ينظر اليها صقر ويقول بغضب اعمي.ابعدي وروحي مكان ما تروحي يا بتول انا غلطان ومش عايزك تاني بعد كده ومش هقربك غير لما تجيلي انتي ولو حصل غير كده مبقاش صقر السيوفي يا بت الراوي
نهي حديثه ويبعدها عنه وينهض ويذهب الي الحمام وهو يغضب منها بشده فهي تجعله يشعر بانها لا تريده واكثر شي يأثر علي الراجل ان يشعر برفض زوجته اليه فهذا يطعن برجولته وهو لم يتحمل هذا تنظر خلفه بتول وتنهض وتذهب الي الخزنه وترتدي 
وتذهب تعدل هيئتها وهي تفكر بحديث صقر وتضع الطرحه علي رأسها وتقول امام الحمام.انا رايحه عند ماما ومش هتاخر يا صقر
صقر ببرود شديد من الداخل.ولا تتاخري انا كده كده رايح شغلي وغطي ورقبتك شعرك كويس علشان مزعلكيش انتي وامك
تنفخ بتول بقوه كبيره وتذهب الي خارج الشقة بالكامل وهي لا تعلم ماذا تفعل مع هذا الكينج لكنها لم تتحمل كل هذا بالفعل كانت تظن بأن هذا ينتهي او يخف علي الاقل بعد فتره من اكتمال زواجهم لكن هذا لم يحدث بل جنونه يذداد اكتر تنزل بتول علي الدرج بسرعه وتخبط بقوه بهذه الفتاه التي كانت ان تقع لكن تمسك حالها وتنظر اليها بغضب شديد وتقول.ايه انتي عاميه مش شايفه قدمك
تنظر اليها بتول وتقول بغضب شديد.انتي العاميه مش انا هو صباح زفت انا عارفه
وكانت ان تذهب لكن تمسك رنا يدها وتقول.اوعي تفكري اني هسيبك تعيشي حياتك انتي وصقر يا بتول والله العظيم لا اندمكم انتوا الاتنين علي اللي انا في بسببكم
تبتسم بتول بسخريه وتقول.ابقي اتغطي كويس وانتي نايمه يا رورو شكلك نسيتي صقر يبقي مين يا بت ده يدفنك عايشه قبل ما تعملي حاجه وبعدين متخلنيش افضحك واروح اقول لجدك المصون علي اللي حفيدته المحترمه عملته وبتعمله انا لو ساكته فانا ساكته علشان مبحبش افضح حد غير كده يا رنا وحيات امي لا اندمك علي كل حاجه عمليتها يا زباله بلاش تخليني افقد اعصابي علشان محدش هيزعل غيرك يا روحي مفهوم
تغضب رنا منها اكتر وتقول بغضب شديد.انتي ازاي تتكلمي معايا كده انتي نسيتي نفسك وانتي تبقي مين ولا ايه 
بتول بصوت اعلي.اوعي انتي تنسي نفسك يا رنا انتي واحده زباله وخاينه اوعي تفكري تتكلمي معايا بطريقتك الزباله زيك والا وربي اطلع اقول لصقر علي اللي عملتي ويقتلك ويخلصنا منك خالص
تنظر اليها رنا وهي لا تري أمامها من الغضب الشديد والذي ذاد حقدها وغضبها اكتر وهي تري علامات عضات ومصات صقر علي رقبتها والقليل الذي يظهر من مقدمة صدر بتول وتنظر رنا بغضب وحقد شديد الي بتول وتقول بصوت عالي.انتي اللي واحده زباله وخطفتي جوزي مني ومتهنيه بي لوحدك يا وسخه والله لا اقتلك يا بتول 
وقبل ان تستوعب بتول شئ تسحب رنا خنجر يوجد علي الحائط في الخارج وتخرجه بسرعه وتطعنها في بطنها بعنف شديد وتشهق بتول وتصرخ بقوه وتنظر الي رنا بصدمة ووجع شديد وتضع يدها على بطنها وتضحك رنا بجنون وهسترية شديده وتنظر الي بتول بحقد شديد لتسحب السكين من بطن بتول وكانت ان تطنعها مره اخرى لكن تخرج طلقه نارية من سلاح وتخترق ظهرها بقوه كبيره لتشهق رنا بقوه وتنظر بتول الي من فعل ذلك تري صقر الذي يقف اعلي الدرجه هو ينظر اليها بعدم تصديق بطنها تنزف بغزاره شديده والدم واضح بشده وتنزل دموع بتول وتمد يدها اليه ليرمي صقر سلاحه ويركض اليها بسرعه كبيره ويمسك يدها ويضع يده خلف ظهرها بسرعه وتقع بتول ويقع صقر معها وتنظر اليه بتول وهي لم تستطيع ان تتحدث وصوت انفاسها عالي بشده ودموعها تنزل بغزاره شديده وترفع بتول يدها التي بها دمائها وتضعها علي وجه صقر الذي ينظر اليها بصدمه شديده وتقول بتول بصوت متقطع ويكاد يكون مسموع.ا ن ا بح ب ك ا و ي ي ا ص ق ر (انا بحبك اوي يا صقر)
لم يستطيع صقر ان يتحدث ام يرد عليها كما يفعل دائما فقط نزلت دمعه غصب عنه وهو يرها بهذه الحاله أمامه وتنزل يد بتول عنه تدريجي ليمسكها صقر وتبتسم بتول وكانت ان تتحدث لكن لم تستطيع وتشهق بتول شهقه قوية ولا تعود انفاسها مره اخري بل تغلق بتول عينيها ولم تفتح لينظر اليها صقر بعدم تصديق ويضمها الي احضانه ويصرخ بصوت هز هذه الحاره بأكملها وهو يقول.بتوووووووووووووووووووووووووووووول 

1


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close