اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الثلاثون 30 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الثلاثون 30 بقلم بيري الصياد


برغم اللي انا في والعكننه اللي حصليلي من التفاعل ده بجد نزلت البارت بس بجد بعيد عن كل حاجه التفاعل وحش اوي وفي ناس انانين اوي كمان 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1


وتقول بصراخ عالي.انتي واحده كدابه يا بتول صقر بيخلف وانا متاكده من ده هو مستحيل يكون مبيخلفش واحد بقوته وعنفه ده مستحيل يكون مبيخلفش
تبتسم بتول وتقترب منها وتقول بصوت منخفض.ليه هي بالقوة ولا العنف يا رورو دي حاجه ودي حاجه تانيه يا حياتي ولو حابه تتاكدي من ده هروح اقول لصقر علي الموضوع واخلي يكشف ويحليل كمان ايه رايك
تنظر اليها رنا وتقول.روحي وخلي يعمل ده علشان انا متاكده انه بيخلف عادي
تميل بتول برأسها بخفه وتقول.خلاص هكلم صقر واخلي يشوف نفسه وجهزي نفسك انتي علشان تقولي لصقر مين أبو ابنك اللي في بطنك علشان هو اكيد مش هيسيبك بعد ما يتاكد انه مبيخلفش 
تترعب رنا بشده وتنظر اليها برعب شديد من الفكره ومن رد فعل صقر وتتصدم فهي لم تتوقع ان بتول تفعل بها كل هذا وتبتسم بتول وكانت ان تذهب لاكن تمسك رنا يدها وتقول بسرعه.لا متقوليش حاجه لصقر يا بتول انتي كده هتجرحي وهو مش هيستحمل كل ده حرام عليكي ليه تعملي في كده 
يرتاح قلب بتول بشده وتشعر بأنها الآن فقط تستطيع ان تتنفس براحه وتنظر الي رنا وتنزع يدها عنها بعنف وتصفعها بجميع قوتها وتتصدم رنا من فعلتها وكانت ان ترد اليها الصفعه لاكن تعود بتول وتصفعها مره اخرى وتمسكها بقوه من ذراعها بيدها الاثنين وتقول وهي تهزها بقوه.صقر عملك ايه علشان تخوني بشكل ده يا زباله طلعتي واحده وسخه ومفيش عندك دم خالص ليه تخوني صقر كده ليييييه
نهت حديثها بصوت عالي بشده وتنزع رنا يدها عنها وتقول بغضب وجنون.انتي السبب يا بتول هو كان ماشي وار قلبه ومكنتش يرضي يقرب مني بسببك وانا ست وليا احتياجتي وكنت محتاجه راجل يعملي اللي انا محتاجه ولما كنت اروح لصقر كان ميوفقش ومرضاش يخليني اقرب منه ويوم ما يعملها كان يتكلم معايا وكأنك انتي اللي في حضنه وقتها كان كل شويه قشطه قشطه لحد ما قرفني بيكي وبرغم كده كنت راضيه بس هو الزبال
قطع حديثها بتول التي صفعتها بجميع قوتها وتمسكها من شعرها بقوه وعنف وتقول بغضب شديد.انتي واحده $$$$$$ يا رنا والخيانه والارف في دمك الوسخ متستهليش اللي صقر عملوا علشانك ولا انه سابني ورمي قلبه تحت رجله علشان يستر عليكي ياريته كان قتلك قبل ما يتجوزك يا زباله
يفتح صقر الباب ويري هذا المشاهد امامه بتول تمسك رنا من شعرها وهي تغضب بشده كان ان يتحدث لاكن تسحب رنا حالها من بتول وتدفشها بقوه كبيره وتقول بصراخ عالي.مفيش هنا واحده زباله غيرك انتي يا بتول اللي تسرق راجل من بيته ومراته تبقي واحده $$$$$$ والواحده دي تبقي انتي انتي $$$$$$ كبيره واهلك معرفوش يربوكي يا بتول يا راوي 
كان كل هذا يكفي بشده ان يحاول صقر لشيطان ويجعله لا يري أمامه وفي لحظه واحده انقض عليها كوحش اطلق من قفص الغضب ويذهب الي هذه الحقيره ويصفعها بجميع قوته وتقع رنا علي الأرض بقوه كبيره وهل يستكفي صقر من هذا بتأكد لا وينزل لمستوا هذه الحقيره ويبدا ان يضربها ويقول اليها افظع الشتائم وتصرخ رنا بقوه كبيره لاكن لا من الالم بل من المفاجاه وتشعر رنا بالدنيا تدور حولها وتحاول ان تتحدث لاكن لا تستطيع من الضرب المبرح وتصرخ باعلي صوتها وهي تقول.صققققر انا حامل في ابنك ارحميني كفايه
لم يتركها صقر ولم يتوقف كأن شيطانا استيقظ بداخله او لنقول بأن هذه الحقيقه بالفعل وينساه صقر حمل هذه الفتاه ويتنساه بأن من الممكن يكون هذا الطفل ابنه ويتنساه كل شئ الآن ولا يتذكر سوا اهانة بتول من هذه الحقيره ويضربها وكأنه ينتقم منها علي كل ما شعرت به بتول من وجع في يوم من الايام ويصعدون جميع العائله وينظرون الي صقر بصدمه شديده وتنظر اليهم بتول ولا تتحرك من مكانها فهي تريده ان يعاقب هذه الحقيره علي خيانتها اليه وتري حنان رنا تتلوي من الالم وهي تحاول ان لا تفقد الوعي وتري الدم ينزف تحتها كوشم اسود علي قمشة بيضاء لتصرخ بصوت عالي وتقول.صقققر سابها يا صقر علشان ابنك 
وتركض حنان الي صقر وتحاول ان تنزعه عن هذه الفتاه وهي تقول بصوت عالي.رنا بتنزف يا صقر مينفعش اللي بتعمله ده ابنك يا ابني هتقتله حرام عليك
يدفش صقر حنان بعيد عنه وهو لا يري أمامه بالفعل ويعود يصفع رنا ويضربها بقدمه وهو لا يرحمها ولا يفكر او انه لا يوجد لديه عقل من الأساس ويحاولون الجميع ان ينزعون صقر عن رنا لكن لا احد يستطيع علي فعل ذلك وتري بتول دماء رنا وتشعر بأنها تريده يقتلها لكنها خافت من ان يندم في المستقبل لتركض اليه بسرعه وتضمه من الخلف وتقول.كفايه يا بابا علشان خاطري كفايه لو بتحبني كفايه يا صقر
ينظر اليها صقر وعينيه سواده من الغضب الشديد وكان ان ينزعها عنه لكن ينظر الي رنا التي فقدت الوعي ليبصق عليها ويمسك يد بتول ويسحبها معه الي الغرفه ويغلق الباب بقوه كبيره ويقول بصراخ عالي.انا مش قولت تهدي علي نفسك خليتي حتت واحده زباله زي دي تقولك الكلام ده انتي مبتفهميش قولتلك بلاش الهبل والطريقه دي
تترمي بتول بين أحضانه وتبكي بقوه وحرقه كبيره ويضمها صقر ويهدي قليلاً ويقول.في ايه يا بتول عملتلك حاجه تاني البت دي
لا ترد عليه بتول بل تبكي بقوه اكبر ليبعدها صقر عن احضانه بعنف ويقول بغضب شديد.ردي عليا وقوليلي عملتلك ايه البت دي وبطلي تعيطتي كده اتكلمي
تنظر اليه بتول وتقول بين شهقتها.الود ذنبه ايه يا صقر ليه عملت كل ده الود ممكن ينزل وهتشيل انت ذنبه حرام عليك كده
ينظر اليها صقر ويتذكر ما فعله وينتبه الآن فقط ماذا فعل مع هذه رنا التي من الممكن أن تكون تحمل في أحشائها طفله وينظر صقر أمامه وينظر الي بتول ويقول ببرود مميت.ايه اللي حصل بينكم علشان الوسخه دي تقولك كده هي عملتلك حاجه تاني من اصله
لا تتحدث بتول بل تنظر اليه بصدمه وهي لا تعلم بماذا يفكر هذا الكينج الان ويهزها صقر بقوه ويقول بصوت عالي.انطقي وقولي عملتلك حاجه تاني ولا لا 
تنفي بتول وتقول.محصلش حاجه غير اللي سمعته يا صقر 
يحملها صقر ويذهب بها الي السرير وبتول لا تستوعب ماذا يفعل الآن بالفعل ويسطحها صقر علي السرير وينزع حذائه والتشيرت الذي يرتدي ويتسطح فوقها وبتول تتصدم حقا بافعله ويدفن صقر رأسه بين أحضانها لتضمه بتول وتقول.حبيبي في ايه
صقر ببرود.سبيني انام شويه يا بتول ولما اصحي نتكلم
تنظر بتول الي سطح الغرفه وتنغز أصابعها بين خصلاته وتقول.ممكن رنا تكون حامل في ابنك يا صقر روح واطمن عليه هو مش عليها
صقر ببرود اسد.مش عايزو ولا يلزمني يا بتول نامي يلا دلوقتي 
تنفخ بتول بقوه كبيره وهي لا تعلم ماذا تفعل ام تقول اليه تشعر بأنه سوف يندم علي هذا لكنه لا يظهر عليه لا تريده يعلم بخيانة رنا اليه لذلك تفعل هذا وتقول اليه يذهب لكي يطمئن علي طفله وتلعب بشعره وتقول.طب ممكن تقوم علشان نشوف ايه اللي حصل للزفته دي
صقر بغضب شديد.انتي ليه مش عايزه ترتاحي وتريحني يا بتول 
بتول وهي تضع يدها علي وجهها.انت اللي محسسني ان مفيش حاجه يا صقر وده غلط يا حبيبي مهما كان اللي عملته رنا ابنها ملهوش ذنب في حاجه واللي حصل ده غلط
يبتعد صقر عنها ويقول بغضب شديد وصوت عالي.انتي تخرسي خالص مش عايز اسمع صوتك تاني علشان بسببك وبسبب الاسلوب الزفت بتاعك خليتيني اسمع كلام الوسخه دي اسكتي وبره الاوضة دي مش هتطلعي بعد كده يا بتول فاهممممممممممه
نهي حديثه بصراخ بها وهو يغضب منها اكتر من ان يغضب علي رنا التي قالت هذا الحديث عليها لكن بتول السبب بهذا بتأكد وتنظر اليه بتول وينهض صقر وكان ان يذهب لكن تمسك بتول يده سريعا وتقول.طيب ممكن تهدي شويه وتخلينا نفكر بهدوء يا صقر 
ينظر اليها صقر وهو يريد ان يقتلها فهو يغلي أمامها وهي بهذا البرود ويضغط علي شفتيه بقوه وتفهم بتول ما يحدث به الآن لتقول بغضب مكتوم.انت ليه مش فاهمني يا صقر في عيل راح في الرجلين ت
قطع حديثها صقر الذي قال بصوت عالي.راح علشان امه واحده $$$$$$ ده مش ذنبي انا 
تنفخ بتول بقوه كبيره وتقول.وانت شايف ان اللي عملته كان صح يا صقر
كان صقر ان يفقد اعصابه عليها ويصفعها لكن يمسك حاله وينظر اليها بغضب اعمي فهي لا تفهم ما حدث به من ان سمع حديث هذه الحقيره عليها ويذهب صقر الي الخارج بعد ان اخذت التشيرت دون ان يقول اليها كلمه اخري وتنظر خلفه بتول وتذهب الي الخارج لا تري احد لتعلم بأنهم اخذوا رنا علي المستشفى بعد الذي حدث بها لتتنهد بقوه كبيره وتجلس علي الاريكه وهي تفكر هل تقول لصقر عن خيانة رنا اليه ام تتركه يفكر بهذا الشئ وهل سوف يموت هذا الطفل الذي لم يكتمل نموه الي الآن ام سوف يعيش لكن تري دماء رنا الذي يوجد علي الارض لتعلم علي الفور بأن من المستحيل ان ينجوه هذا الطفل وتشعر بتول بأنها تتوه بشده لا تعلم ما هو الصح وما الخطا بكل ما يحدث الآن فمن الذي يفكر بطريقه صحيحه ومن الذي يخطا بكل ما حدث (رايك بسرعه يا وليه منك ليها)

10



  
                
علي الناحيه الاخري تفتح هذه المجنونه عينيها وتري بأنها مازالت بين احضان اسد الذي يمسك هاتفه ويفعل عدة أشياء به وتنظر موده الي الهاتف بفضول شديد وتري يتحدث مع احد لتقول بغضب.انت بتخوني يا اسد
ينظر اليها اسد ويضع الهاتف امام عينيها ويقول.بخونك ايه يا بت الهبله هخونك مع واحد اسمه خالد
تنظر موده الي الاسم وتري بالفعل ان اسمه خالد لتحمحم بحرج متصنع وتقول.الله الحق عليا عايزه احافظ عليك يا تركي وخايفه لا واحده كده تضحك عليك وتاخدك
يرفع اسد حاجبه ويقول.هو انا عيل علشان واحده تاخدني يا بت الهبله انتي
موده بغيظ طفولي.هو انت ليه ماسك عليا بت الهبله بت الهبله بذمتك ده مش عيب
ينظر اسد الي شفتيها ويقول.ده عيب اوي كمان
تبتسم موده بغرور وتقول.طب اعتذر بقي
يلفها اسد علي السرير وتبقي اسفله في اقل من ثانيه واحده ويقول قبل ان يهجم علي شفتيها.احلي اعتذر لاحلي فراوله في الدنيا
نهي حديثه ويهجم علي شفتيها ويمصهم بين اسنانه بقوه كبيره وهو ياخذ جرعة الصباح الخاصه به ويمسك شفتيها السفليه ويمصها ببطئ ومهارة الي النهاية وتلفت منه ليعود ويمسك الاخره ويعطيها حقها الاخره وتغلق موده عينيها وهي تشعر باستمتاع شديد وغريب معه تشعر بأنها تريد ان لا يتركها لاكن كعادة تتقطع انفاسها وتضع يدها سريعا علي رقبته لكي يتركها لاكن اسد يتوه بشفتيها وهو ياكلهم باستمتاع وقوة بين أسنانه لتضربه موده علي كتفه لكي يفيق هذا المجنون وبالفعل يفيق ويتركها سريعا لتتنفس موده بقوه فهي كانت تختنق بالفعل وينظر اليها اسد ويرها مازالت بالروب وكان ان يفك الرابطه لاكن تمسك موده يده سريعا وتقول بخجل.اسد بس بقي
ينظر اليها اسد ويقترب منها ويقول بهمس بجانب أذنها.سبيني اتفجر يا بت صابرين عايز احافظ كل شبر فيكي قبل فرحنا
تكاد تموت موده من الخجل الشديد من حديثه وتقول بصوت منخفض.اسد 
اسد وهو يطبع قبلاته الرطبه علي رقبتها وينزل علي مقدمة صدرها.قلب اسد وروحه
تغلق موده عينيها وهي تشعر بقشعريره بجسدها من أفعاله لتضغط علي كتفه بقوه كبيره وتهمس بإسمه ليتمني اسد بأنه يفعل شئ واحد الآن وهو ان يمتلكها ويسمع همسها بإسمه وهي بين يده فهو يتمني هذا بشده الآن بالفعل وينظر اليها وكان ان يفك الربطة لاكن يسمعون دق علي الباب بقوه لتتفزع موده بشده وتحاول ان تبتعد عن اسد الذي مسكها وقال بغضب.في ايه يا بت اتهدي شويه 
تنظر اليه موده وكانت ان تتحدث لاكن تسمع صوت صابرين وهي تقول.موددددده اخلصي افتحي عايزين نروح نشوف اختك ونطمن عليها 
تتفزع موده علي بتول ويرها اسد ليبتعد عنها ويتركها تركض الي الباب وتفتح الي صابرين وتقول بخوف شديد.مالها بتول يا ماما
صابرين بغضب.صقر ضرب رنا لحد ما سقطها وانا عايزه اروح اشوف بنتي عمل فيها ايه صقر هي كمان
تتنهد موده براحه وتقول.حرام عليكي يا ماما خضتيني
صابرين بغضب اشد.وهو اللي قولته ميخضش يا موده
موده بغضب طفولي.ويخض ليه هي رنا دي كانت بنتك يا صابرين ما تولع انا أصلا مبطقهاش وتستاهل اللي يحصلها
تنظر اليها صابرين بغضب شديد وتذهب الي الاسفل دون ان تتحدث وتنظر خلفها موده وتحك شعرها وتقول.هي مالها الوليه دي عااااا
تصرخ بخفه بعد أن سحبها هذا من الروب الي الداخل لتنظر اليه وتقول بغيظ شديد.ايه الحركات دي يا عم
يهزها اسد بقوه ويقول.وقفه بره تعملي ايه وانتي بشكل ده يا بت انتي
تنظر موده الي حالها وتلاحظ بأنها لا ترتدي سوا هذا الروب لتنظر الي اسد وتحمحم وتقول بجدية غريبه عليها.اسفه يا عمو اسد ممكن تسامحني لو سمحت
ينظر اليها اسد باستغراب شديد منها ويتركها ويقول.مالك يا بت اي
قطع حديثه وهو يرها تركض الي الحمام سريعا وتخرج اليه لسانها بطفوليه وتقول.تعيش وتاكل غيرها يا اسودي 
نهت حديثها وتغلق الباب بسرعه وينظر اسد خلفها بعدم تصديق ويضحك بقوه كبيره عليها وعلى طريقتها ويذهب الي الخارج وهو يخبط كف بالاخر من جنون هذه الفتاه التي تجعله يجن بتأكد وكان ان يذهب الي غرفته لكن يسمع صوت من غرفة منصور ليذهب الي الغرفه ويسمع فادي يقول.وانا معيزش نجعد اهنا يا جدي مش مرتاح انا ومرتي وحجي ارجع بيتي بت عمي واتچوزت ايه هنصبر لحد ما تخلف كمان
ينفخ منصور بقوه كبيره ويقول.لا يا ولدي هتصبر لحد ما ناخد بت عمك لاخوك انا معيزش نصبر اكتر من اكده وعايز فرح اسد وموده يكون الاسبوع ده
يبتسم فادي ويقول بفرحه واضحه.يعني انت هتجوز اسد صوح يا جدي
ينظر اليه اسد ويبتسم ويقول منصور.هو متجوزش بت عمك ياد ياك انت نسيت ولا ايه 
يخفي فادي فرحته بهذا ويقول.كنت مفكر ان اسد هيطلج بت عمه بعد فرح صجر وبتول
اسد ببرود شديد.ولا عمري هتطلق مراتي يا ولد ابوي موده مرتي وانا متخلاش عنها مهما حصل
ينظر اليه فادي ويبتسم بسخرية ويقول.وانت هتعيش معاها وهتعمل فرحك صوح
ينظر اليه اسد ويفهم ماذا يقصد جيد ليقول.وهخلف منها كمان انا محبتش ولا هحب غير موده ومش عايز غيرها يارب نشيل الاوهام اللي في دماغنا دي ونعيش في الواقع شوية انا دلوقتي واحد متجوز ومش عايز مشاكل في حياتي مفهوم يا ابن ابويا
يفهم فادي حديثه جيد ويسعد بداخله ليميل برأسه قليلاً ويقول وهو ينظر الي منصور.انا هنسافر بمراتي وهاچي يوم الفرح يا جدي
يميل اليه منصور بخفه وهو يريده يبقي مع سما لحالهم ويذهب فادي الي الخارج وينظر خلفه اسد وينظر الي منصور الذي ابتسم بفخر يفهمه اسد بشده ويذهب الي غرفته وهو يفكر بزفافه علي موده وهو يتمني ان يكن اليوم بالفعل فماذا سوف يحدث بعد

3



        
          

                
تفتح الباب وتنظر بتول الي والدتها وتذهب الي الداخل لتدخل صابرين خلفها وكانت ان تتحدث لكن تري دماء رنا لتشهق بقوه وتنظر الي بتول وتقول.ايه اللي حصل ده
ترفع بتول كتفها وتقول.رنا قالتلي كلام وسخ زيها وصقر اتجنن عليها واللي حصل حصل بقي
لحظات تستوعب صابرين ما حدث وتنظر الي بتول وتقول.قومي هاتي هدومك علشان تمشي معايا 
بتول بغضب.امشي معاكي فين يا ماما انتي بتقولي ايه
صابرين بغضب شديد.تمشي معايا قبل ما صقر يعمل فيكي نفس اللي عملوا فيها يا بتول انا مستحيل اامان لصقر بعد عملته دي يلا علشان تمشي معايا ومش عايزه كلام كتير 
نهت حديثها وهي تسحبها الي الغرفه لكي تأخذ ملابسها وتنفخ بتول بقوه كبيره وتقول.مش هروح في مكان قبل ما اعرف جوزي يا ماما انا مش هسيبه مهما حصل 
صابرين بصوت عالي.انتي شكلك اتجننتي يا بتول ده واحد قتل ابنه علشان سمع كلام مش عاجبه عايزني اسيبك معاه ازاي
تحاول بتول ان تهدي قليلاً وتقول.وقتل ابنه علشان مين يا ماما علشاني وانا واثقه ان صقر عمره ما هيفكر ياذيني في ايي حاجه ثقي انتي كمان في ده 
تنظر اليها صابرين بغضب شديد وهي لا تفهم عقل ابنتها التي تفعل كل شي يغضبها وتقول.انتي واحده مجنونه يا بتول ووجودك مع صقر هينهيكي اسمعي كلامي وتعالي م
ينهيها وانتهي معاها ولا تطلع خطوه واحده بره بيتي يا صابرين.ينظرون بتول ووالدتها الي الباب ويرون صقر أمامهم بعد ان قال هذه الجمله ببرود مميت وتنظر بتول الي والدتها التي قالت بصوت عالي.ااه متطلعش بره بيتك وتعمل فيها زي ما عملت في مراتك التانيه مش كده
فماذا تقول هذه السيده تقول بأنه يفعل بقشطته كما فعل بهذه الحقيره فهو فعل كل هذا لاجل قشطه ولاجل انه لم يتحمل حديث هذه الحقيره عليها وغصب عنه فقد اعصابه عليها وينظر صقر الي بتول لكي يعلم هل هذا تفكيرها به أيضا ام انه تفكير والدتها فقط وتنفي بتول بأنها لم تصدق هذا وبانها معه دائما لينظر الي صابرين ويبتسم ببرود ويقول.طيب يا صابرين انتي شكلك مش هتجبيها لبر معايا علشان كده انا هاخد بنتك بعيد عن كل الارف ده ومش هخليكي تشوفيها تاني لحد ما تفهمي وتستوعبي مين هو صقر السيوفي وبنتك ايه بنسباله 
وينظر الي بتول ويقول.جهزي نفسك علشان نمشي 
نهي حديثه ويذهب الي الحمام وتنظر صابرين الي بتول وتقول بغضب شديد.انتي هتروحي معاه بجد 
تبتسم بتول وتقول.جوزي ومفيش غير كلامه اللي يمشي عليا يا ماما 
لتفهم صابرين علي الفور وتبتسم وتقول.براحتك يا بت بطني بس متجيش تعيطلي بعد ما صقر يدمرك وينهي علي اللي فاضل منك 
لا ترد عليها بتول وتذهب صابرين الي الخارج وتسمع بتول صوت غلق الباب بقوه لتنفخ بقوه كبيره وتذهب الي الحمام وتري صقر يقف أسفل الماء وهو يغلق عينيه ويرفع رأسه للاعلي والماء تنزل علي وجهه ويشعر بها لينزل رأسه وينظر اليها ويفتح يده لتركض بتول بسرعه كبيره الي احضانه ويضمها صقر بجميع قوته وهو يكاد يكسر ضلوعها بين يده يريد ان يخفيها عن الجميع لا يريدها تسمع حرف واحد يزعجها ام يجرح كرامتها ولا يريد ان تضعها صابرين بهذا الخيار الصعب وهي تضعها بينه وبينها ومن المفترض ان بتول تختار بينهما يريد صقر ان يحافظ عليها بداخل قلبه فهذا المكان الوحيد الذي لا تنجرح به يغلق صقر عينيه بقوه كبيره وهو يتعب بشده ويفكر بكل ما حدث ويحدث الآن وتفهم بتول ما يحدث به الآن ولا تتحدث فهي تريده ان يفكر وينهي كل ما يحدث الآن فماذا سوف يذهب بهم القدر وهل سوف ينتهي هذا الوجع ام انها مجرد البداية فقط (توقعتك يا وليه منك ليها)


3


علي الناحيه الاخري تفتح رنا عينيها بعد وقت طويل وهي تشعر بتعب شديد بجسدها وبطنها تشعر بأنها سوف تموت من هذا الوجع والالم الشديد وتسمع الذي يقول.حبيبتي انتي كويسه
تنظر الي صاحب الصوت تري هلال لتقول بأعلي صوتها.انتوا ازاي تسيبوا صقر يعمل فيا كل ده ليه تخلوا يموتني من الضرب كده كل ده علشان الزباله بتاعته
حنان بغضب.رنا اهدي شويه يا حبيبتي انتي لسه تعبانه وفاقدة ابنك براحة شوية 
تتصدم رنا وتنظر اليها بصدمه وتقول بصوت متقطع.اب...ابن ايه اللي فاقدته ده
تتنهد حنان بحزن شديد وتقول.ابنك انتي وصقر نزل من اللي حصل يا حبيبتي 
تنظر رنا اليها وتنظر أمامها لحظات تستوعب لتقول بصراخ عالي.اطلعوووووووووا برررررررررررررره غوروووووووووووووا من وششششششششششي غوروووووووووووووووا في داهيييييييييييه بققققي
كانت حنان ان تتحدث لاكن ينهض هلال ويقول بغضب شديد.انتي بنت قليلة ادب ومتربيتش يا رنا تستاهلي اللي صقر عملوا فيكي احنا غلطانين اننا قاعدين معاكي هنا بنت متربتيش صحيح
نهي حديثه بغضب منها ومن حديثها ويذهب الي الخارج وتنظر رنا خلفه وتنظر الي حنان التي كانت ان تتحدث لكن تقول رنا باعلي صوتها.غوررررررررررررري انتي كمان من هنا روحي لابنك الزباله اللي مش فارق معاه غير ال$$$$$$ بتاعته داهيه تاخدهم هما الاتنين مره واحده علشان ارتاح منهم
تغضب حنان منها بشده وتقول بغضب.اتلمي يا رنا واعرفي نفسك بتقولي ايه 
رنا بصوت عالي.اطلععععععععععععي برررررررررررررره
تذهب حنان الي الخارج بالفعل وتنظر رنا الي سطح الغرفه وهي مازالت تتسطح من التعب الشديد الذي بها فهي لا تستطيع ان تحرك جسدها من الضرب المبرح الذي تعرضت اليه وتقول بغضب شديد.حتي الود اللي قولت هلوي دراع صقر بي مات وقتله صقر هعمل ايه تاني علشان اخد صقر ويكون ليا وبتاعي ازاي هخلي يسيب الزباله بتاعته ويكون معايا انا ازاااااااااااااي 
نهت حديثها بصراخ وجنون شديد وهي تغضب بشده من كل ما حدث وتقول رنا بشر شديد.والله العظيم لا ادفعكم حق الود ده غالي اوي يا صقر انت وبتول وما اخليكم تتهنوا بحاجه في حياتكم اصبروا بس عليا وانا قسماً بربي لا اندمكم واخليكم تبكوا بدل الدموع دم (ودي كلمه ووعد مني يا كينج)

4


(توقعتكم ورايكم وعايزه كومنتات كتير اوي والتفاعل يكون حلو يا نسوان)


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close