اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل التاسع والعشرين 29 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل التاسع والعشرين 29 بقلم بيري الصياد



                                              

                                              
انا نزلت البارت علشان النسوان اللي بيتفاعلوا وعلشان ميزعلوش بس غير كده انا والله اسيب البارت عندي عادي جداً والبارت الجديد هينزل اول ما ده يتم 600 ومش هتنازل عن فوتيه واحده علشان نكون متفقين بس
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2


قبل هذا الوقت بكثير كانت تجلس علي السرير وهي تفكر بحقد وغيره شديده من هذه قشطه التي تبقي مع صقر كل هذا دون ان يتركها تشعر بغيره شديده فصقر لم يبقي معها في الشقه وان بقي يعمل طوال الوقت لاكن الان لا احد يري دون بتول وهذا يجعلها تحقد عليهم اكتر تسمع صوت هاتفها يدق لتنظر اليه وتمسك الهاتف وتفتح وتسمع الذي يقول.انا بره اطلعي عايزك
رنا بغضب.انت بره بتعمل ايه صقر لو شافك مش هيسيبك انت شكلك نسيت اللي عملوا فيك اخر مره
الشخص بغضب اشد.اخلصي يا رنا اطلعي وبعدين انا محدش يقدر يمنعني من البيت ده فاهمه
تضحك رنا بسخرية وتقول.لا اتصدق وانا كده صدقت انت هتضحك علي نفسك ولا عليا يا ايهاب 
ايهاب بنفاذ صبر.رننننا اخلصي افتحيلي
تنهض رنا وتقول وهي تذهب الي الخارج.ماشي استني انا طالعه اهو باي 
نهت حديثها وتغلق الهاتف وتذهب الي الخارج وتفتح الباب وتري يقف امامها لتقول بغضب.انت جاي هنا ليه يا ايهاب
ايهاب بغضب أشد.ده بيتي لو كنتي نسيتي يا رنا و هرجعله قريب اوي كمان
تبتسم رنا بسخريه وتقول.اه وتفتكر صقر هيسمحلك ترجعله يا ايهاب شكلك انت نسيت صقر قال ايه بخصوص وجودك في البيت ده واللي حتي جدك معرفش يقف قدمه ويخليك في بيتك ياخويا 
ايهاب بخبث شديد.ما اختي حبيبتي هي اللي هتساعدني وهترجعني علشان اعيش في بيتي تاني
رنا بغضب.ايهاااااب انا مش ناقصك دلوقتي سيبني وروح شوف نفسك هتعمل ايه يعني انا نفسي مطروده من شقتي ومش عارفه ادخلها من بعد ما الزباله بتاعت صقر رجعتله 
يبتسم ايهاب بشماته شديده ويقول.عرفت بفرحهم اللي سمع في الحاره كلها لا وعرفت انك حامل كمان بس معقول صقر يرميكي كده وهو عارف انك حامل في ابنه 
تلاحظ رنا شماته الشديده بها لتقول بغضب شديد.اتصدق انك واحد حيوان يا ا
ايييييييييه اللي جااااااب ال$$$ ده هنااا.تتفزع رنا بشده من هذا الصوت الغاضب بشده وتلف سريعا وتري صقر لتقول بخوف شديد.معرفش يا صقر هو اللي جاه والله انا مليش دعوه 
يذهب اليها صقر ويصفعها بقوه كبيره ويمسكها من شعرها بقوه ويقول.انا مش قولت الوسخ ده ميعتبش عتبت الباب ده يا $$$$$$ جايبه هنا ليه
لا تستطيع رنا أن تتحدث من وجعها الشديد من مسكت صقر ويقول ايهاب بهدوء.اعتقد اني ليا في البيت ده زي ما ليك بظبط ي
قطع حديثه صقر الذي لكمه بقوه ويرمي رنا بعنف بعيد عنه ويمسك ايهاب من لاقة قميصه ويضربه بجبهته بأنفه بعنف وقوة كبيره ويعود يلكمه عدة لكمات وتخرج حنين علي الصوت لتصرخ باعلي صوتها وكانت ان تذهب الي صقر ليتركه لاكن تمسكها بتول وتقول.رايحه فين يا بت
تنظر اليها حنين نظرة فهمتها بتول  بشده وتنزل دموعها غصب عنها لتضمها بتول وتنظر الي صقر وينظر ايهاب الي حنين ويمسك يد صقر قبل ان تنزل عليه بهذه اللكمه وينظر اليه ويقول بغضب وصوت عالي.اعتقد ان ده بيتي كمان يا صقر ف
قطع حديثه صقر الذي قال بصوت افزع الجميع بشده.تغور بره ومتخلنيش اشوف وش امك الزباله ده والا قسماً بالله لا اقتلك المره الجايه يا ايهاب فاههههههههم
يأتي هلال ويقول وهو ينظر الي ايهاب.ايهاب انت بتعمل ايه هنا
ايهاب بغضب شديد.في ايه كل ما حد يشوفني يقولي بتعمل ايه هنا ايه يا جدي مش عايز تشوفني انت كمان
هلال بغضب اشد.صوتك يا ايهاب متنساش اني جدك ولم نفسك شويه
ايهاب بصوت اعلي.جدي بامرت ايه يا هلال سايب صقر يتحكم في كل حاجه ومنعني اني ادخل بيتي ولا اشوف اختي حتي انت لو جدي بجد مش هتسمح لصقر يعمل فيا كل ده
يحرك صقر رقبته وتفعل صوت قوي ويقول.ورحمة ابويا لو خلال خمس ثواني ما مشيت من هنا لا اطلعك في كفنك يا ايهاب
ينظر اليه ايهاب ويخاف بشده وينظر الي حنين نظرة اخيره ويذهب الي الخارج دون ان ينطق بكلمه واحده ويقول هلال وهو ينظر الي صقر.كفايه يا صقر ايهاب اتعاقب علي اللي عملوا وخلاص خلي يرجع البيت وكفايه كده
ينظر اليه صقر ببرود ويقول.ده عندها يا هلال باشا مفيش رجوع لايهاب تاني 
وينظر الي رنا ويقول.ولو اللي حصل ده اتقرار تاني والوسخ ده دخل البيت ده تاني هولع فيكي انتي واللي جابوكي فاهمه 
تبلع رنا ريقها بصعوبه وخوف من نبرته و اومت برأسها بسرعه ويذهب صقر يمسك يد بتول وحنين ويذهب الي الداخل وينظر هلال خلفه بغضب شديد بأنه جعل بتول تدخل بهذا المكان ويذهب خلفه ويري بتول تجلس بجانب صقر وتنظر اليه وتبتسم وتقول باستفزاز شديد.واقف ليه يا جدو بس اقعد علشان رجلك متوجعكش يا حبيبي 
يقرصها صقر من خصرها بقوه لتتفزع بتول وتنظر اليه بسرعه ويقول هلال بغضب.ملكيش دعوه يا بت ا
قطع حديثه صقر الذي قال ببرود شديد.مراتي ليها دعوه بكل كبيره وصغيره هنا يا هلال باشا وبعدين الحق عليها خايفه عليك لا توجعك رجلك وانت كبرت في السن برضو
نهي حديثه باستفزاز لينظر اليه هلال بغضب شديد وكان ان يذهب لاكن تقول بتول بسرعه.بقي معقول كبير عيلة السيوفي مش هينقط مرات حفيده يا جدو ولا ايه كنت مفكره انك بتعرف في الاصول ومش محتاج حد يفكرك بحاجه زي دي 
ينظر اليها هلال بغضب شديد ويقول.مش لما اكون راضي علي الجوازه دي علشان انقطك انتي مينفعش تكوني مرات حفيدي بس هو معرفش ماله سايب مراته وام إبنه وماشي واركي انتي 
بتول بغمزه.ده سحر الحب اللي انت متعرفش عنه حاجه يا هلال باشا وبعدين مراته مش لايقه عليه بيئه اوي الصراحه وشكلها مينفعش تكون مرات الكينج علشان كده اختارني انا مش كده يا صقورتي
نهت حديثها بدلع شديد وهي تنظر الي صقر الذي ابتسم اليها ويقبل وجهها ويقول.عمرك ما تقولي حاجه غلط يا قشطه
تبتسم بتول وتذهب الي أحضانه وتغمز لهلال الذي نظر اليها بغضب اعمي وهو لا يطيق وجودها في هذا المنزل ووجودها مع صقر من الاساس لا يريده ويذهب الي غرفته وهو يغلي من هذه الفتاه التي تأخذ حفيده وتجعله يعصي أوامره ولا يفعل الذي يريده وتسمع بتول همس صقر اليها وهو يقول.خفي عليه شويه لا يتجلط يا بت
تضحك بتول بدلع وصوت عالي وتضربه علي كتفه وتقول بدلع.حبيبي احنا لسه نازلين من فوق انت لحقت
تسمع رنا حديثها لتغضب بشده منها ويضغط صقر علي كتف بتول بقوه ويقول بهمس غاضب.حنين موجوده يا بت اتلمي شويه دلوقتي 
تنظر اليه بتول وتبتسم وتغمز اليه وتنظر الي رنا وتقول.عايزه اشرب عصير ليمون يا رورو 
رنا بغضب شديد.حد قالك اني خادمة عندك
بتول بزهول متصنع.اومال انتي ايه هنا يا حبيبتي 
تغضب رنا بشده وتنظر الي صقر الذي ينظر الي بتول بابتسامة وتذهب الي غرفتها وهي تحقد وتغل من بتول وتصرفاتها وتبتعد بتول عن صقر بعد ان انهت مهامتها بنجاح ليقول صقر بهمس اليها.خلصت مصلحتك ياختي 
اومالت له بتول وتقول بغمزه.هروق عليك وعليها بعد ما تطلع معانا يا صقورتي اتك انت بس علي الصبر وراقب مراتك حبيبتك بهدوء 
يبتسم صقر اليها وينظر الي حنين الذي تنظر أمامها بشرود ليفهم ما يحدث بها الآن ليجز علي اسنانه بقوه كبيره وهو يحاول ان يكتم غضبه بداخله ولا يفعل شئ فمن الواضح ان يوجد قلب مكسور بهذه العائله ولا احد يشعر ما يحدث به فماذا سوف يحدث بعد

+



                                      


                
تستيقظ هذه الفتاه وهي تشعر بوجع شديد بكامل جسدها تفتح عينيها وتنظر الي هذا الذي ما زال يضمها ومازالت بين أحضانه وتبتسم غصب عنها وهي تشعر بجزء من الحنان وهذا الشيء الوحيد الذي تريده سما تريد حنان فهذا الشيء الوحيد الذي يحيي علاقتهما وتجعلها تنساه الماضي تغلق سما عينيها وهي تستمتع بداخل احضانه بفعل وتنظر اليه وتبتسم وتقول.يا رب تفضل كده علي طول يا فادي وتهدي عليا انا والله تعبت منك ومن اللي بتعمله معايا
نهت حديثها وتنزل دموعها غصب عنها ويفتح فادي عينيه وينظر اليها ويضمها اكتر لاحضانه ويتنسون الاثنين كل شي بهذه اللحظه وينظر فادي امامه وهو يفكر بها وبعلاقتهما لا يعرف ماذا يفعل لاجل ان تبقي معه طوال حياته فهوا يعشقها بجنون لاكن لا يريد ان يظهر هذا لاجل ان لا تستغله في المستقبل وتجعله يشعر بأنه معها غصب عنه ويغلق فادي عينيه بقوه ويقول.جومي حضريلي غيار 
تبتعد سما عنه وتمسح دموعها وتنهض بهدوء دون ان تتحدث وينظر اليها فادي وهي تفتح الخزنه وتخرج منها ملابس اليه بالفعل ويرها تبكي ليقول بغضب شديد.ايييه معيزش تعملي شغلك وواچبك ياك
تنظر اليه سما وتقول.انت ليه عمرك ما فهمتني يا فادي 
ينهض فادي ويذهب الي الحمام دون ان يقول شئ وتنظر خلفه سما وتتنهد بثقل شديد علي قلبها وتضع ملابسه علي السرير وتره بعد قليل يخرج وهو يضع منشفه حول خصره ويقف خلفها ويسحبها اليه ويضمها من الخلف لتغلق سما عينيها بقوه وتقول.فادي في ايه
يمسك فادي شعرها ويسحبها منه بخفه ويقبل رقبتها بقوه كبيره وتتاوه سما بوجع ليهدي فادي ويقبلها ببطئ قليلا لتشعر سما بشعور بحياتها لم تشعر به معه ويلفها فادي اليه ويسحبها من رأسها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بتلذذ وببطئ شديد لتتجرا سما وترفع يدها وتضعها علي وجهه ويتصدم فادي من فعلتها فهي لم تفعل هذا في يوم معه لاكن هذا ليست وقت صدمات ليسحبها اليه أكثر ويعلم فادي كيف يتعامل معها الان ويقبلها ببطئ شديد ويرميها علي السرير بخفه وينزع المنشفه عنه لتنظر اليه سما بخجل شديد وينزع فادي عنها ملابسها بالكامل وينظر الي جسدها بوقحه وبنظرة اخجلتها بشده وتجعلها تنظر بعيد عنه سريعا وينظر اليها فادي برفعة حاجب ويقول.هتتحرجي مني اياك
لا تتحدث سما ام ترد عليه وكانت ان تنهض لاكن يمسكها فادي ويهبط فوقها ويقول بهمس.هتحبني يا سما
تنظر اليه سما وتميل برأسها وينظر اليها فادي ويهبط علي جسدها ويقبلها بعنف شديد وهوا يعض جسدها بين اسنانه وتتوجع سما بشده وتنظر اليه وعينيها تدمع بشده ليقرار فادي ان يخف عليها وينزل علي جسدها اكثر ويقبلها بوقحه وبطئ شديد جعلها ولاول مره بحياتها معه تذهب لعالم لا تعلمه ولا تري في يوم فهي تعيش معه الآن وكأنها مازالت بكر وتشعر بمشاعر لاول مره بحياتها تشعر بها وتغلق سما عينيها بقوه كبيره وترفع يدها بدون وعي تضعها علي رأس فادي الذي بدا ان يقبلها بجنون شديد بها وتحب سما هذا أيضا ولم يعد يتحمل فادي لينهض ويهبط فوقها ويهجم عليها بطريقه جعلت سما تجن معه وتفعل ما يتمني فادي لاكن غصب عنه بعد قليل يقوي عليها ويجعلها تتنساه كل شئ بهذه اللحظات فا الا أين يذهب بهم القدر بعد

1



        

          

                
يتركها بعد وقت طويل ويتسطح بجانبها وتنظر اليه سما وهي تتنفس بعنف وتنظر بعيد عنه وهي تخجل منه بشده من افعالها معه هذه المره ويبتسم فادي بعد ان فهم بماذا تفكر ويقترب منها بشده ويقول.ايه يا بت عمي هتفكري في ايه 
تنظر اليه سما وتضع يدها على صدره وتقول بخجل.فادي ابعد علشان خاطري عيب كده
يبتسم فادي ويقول.طب جومي اتسبحي وانا هخلي امك تجيب لينا الوكل اهنا
سما باستغراب شديد.ليه ما ننزل وناكل تحت
فادي بغضب مكتوم.جومي يا سما فضي وچهزي حالك علشان هنرجع البيت الليله معيزش نجعد اهنا اكتر يلا
تستغربه سما بشده وبالفعل تنهض لكي تتحمم كما قال وينظر خلفها فادي ويقول.هنبعدهم عن بعض علشان تنساه وميكونش في رأسك تاني يا سما 
نهي حديثه وهو يعزم علي فعل هذا بالفعل ويعزم بأنه يبعد سما عن اسد تماماً لكي لا تري امامها وتحن اليه كما يعتقد فادي ويعزم بأنه يجعلها تعشقه مهما كانت النتائج لهذا وسوف يفعله بأسرع وقت فهل ينجح فادي علي فعل هذا الشئ ام ماذا يحدث بينهما بعد

4


كان يجلس امام هذه النافذه وهو يفكر بالذي يفعله يستحقر حاله بأنه يأخذ موده كطريق يعبر من علاقته المحطمه  وموده لم تستحق هذا فهي كطفله البريئه لا تفهم شئ وهو لا يريد ان يفعل معها هذا يشعر باليد التي تضع عليه لينظر الي صاحبها ويري منصور الذي ابتسم وقال.هتفكر في ايه يا ولد
يبتسم اسد وينهض ويأخذ كرسي ويقول.اقعد بس يا منصور انت كبرت برضو يا راجل ومينفعش تقف كده
يبتسم منصور ويقول.هتدري علي جدك اللي فيك يا اسد 
ينظر اليه اسد ولا يتحدث ليفهم منصور ويقول.جول اللي فيك يا ولدي
يجلس اسد أمامه وينفخ بقوه ويقول.خايف اكون بظلم موده معايا يا جدي 
منصور باستغرب.كيف ده
لا ينطق اسد بشئ ليقول منصور.انت نسيت سما ولا لسه جلبك مايل ليها يا واد ولدي 
اسد بغضب.قلبي يميل لمين يا جدي دي مرات اخويا وخلاص اللي فات كله انا نسيته ومبقاش يفرق معايا
يبتسم منصور ويقول.حيث أكده يبجي عيش مع موده ومتفكرش في حاجه يا اسد
ينفخ اسد بقوه كبيره ويقول.مش قادر يا جدي دماغي بتاكلني وحساس اني معاها علشان انساه بيها مر اللي راح وخايف اكون معاها علشان ده 
يخبط منصور علي كتفه ويقول.وحتي لو هتنساه بيها يا ولدي دي مرتك وحلالك يعني مفيش حاجه بينكم في الحرام ومن حجك تنساه بيها ومعها نفسك حتي حافظ علي موده يا اسد مش هتلاجي زيها يا ولدي مهما لفيت خليك معاها وطبعها بطبعك وهتعيش زي ما انت عايز انت تستاهل فرصه جديده ومهتلجيش احسن من موده للفرصه دي وحتا لو انت خايف لا تكون هتاخد موده علشان تنساه بيها سما يبجي بدات تحبها وبدا جلبك يدج ليها ومع الوجت هتفهم انت ده لحالك عيش حياتك وانساه كل حاجه يا ولدي هتفهم حديتي زين
اوما لهو اسد وهو يفكر بحديثه بالفعل وينهض منصور ويتركه يفكر كما يريد لكي يعلم ماذا يفعل بحاله وماذا سوف يفعل مع موده وينظر اسد امامه وهو يفكر بحديث منصور هل منصور محق وهو بدا يحب موده بالفعل ام هو يقول هذا ليشتت افكاره ويجعله يبقي معها بالفعل يكذب اسد كل هذا لاكن يسمع صوت لقلبه وهو يقول اليه بأنه يعشق موده ويريدها فهي الوحيده التي تزلزل كيانه بالكامل وتجعله دائماً يشعر بانه يريدها ويريد ان يمتلكها بالفعل يتذكر اسد موده وخجلها وتلقائيتها ويتذكر كل شئ بها لينهض دون تفكير ويذهب الي غرفتها ويفتح الباب دون ان يدق ويتصدم وهو يرها تقف امام المراء بالروب الحمام وهي تمسك الفرشاه وكانت تغني وكأنها تغني باحد حفلتها الخاصه وتفزع موده بشده من فتح الباب بهذه الطريقه وتنظر اليه بصدمه ويغلق اسد الباب سريعا ويذهب اليها يسحبها اليه قبل ان تركض للحمام كما كانت تريد وينظر اسد بداخل الروب ويبلع ريقه بحراره شديده وتقول موده بخجل وتوتر شديد.اسد انت بتعمل اي
ابتلع اسد باقي حديثها بفمه بعد ان هجم علي شفتيها وياكلهم بقوه واشتياق شديد فهيا برغم انه تزوقهم في الصباح لاكن الان المساء وهو لم يأخذ جرعة المساء منها الي الان ويتجرا اسد وينزل يده علي جسدها بوقحه ويعصرها وهو يضمها اليه أكثر ويشعر بنعومتها بين يده ليغلي الدم بعروقه وياكل شفتيها بقوه اكبر الا ان انقطعت انفاسها ويبتعد عنها ولا يترك اليها فرصه ويحملها سريعا ويذهب بها الي السرير ويسطحها عليه ويهبط فوقها لاكن ليست جسده علي جسدها ويمسك رابطة الروب ويسحبها بخفه ليتفتح هذا الروب اللعين ويظهر جسد موده بالكامل أمامه وتنظر اليه موده وهي تكاد تموت من خجلها الشديد الآن وكانت ان تمسك الروب لتغلقه عليها مره اخرى لاكن يمسك اسد يدها ويضعهم بجانبها وهو يضغط عليهم بين يده وتحاول موده ان تبعده عنها لاكن لم تستطيع لتقول بشبه بكاء.اسد ابعد وسيبني علشان خاطري حرام عليك اللي بتعمله ده
ينظر اليها اسد ويقول بهمس شديد.هشششششششششش انتي بتاعتي انا يا موده ومش حرام ايي حاجه بينا اهدي 
تنفي موده برأسها بعنف وتقول وهي تكاد تبكي بالفعل.سيبني يا اسد والنبي
ينظر اليها اسد ويتفهم موقفها الآن ليتركها بالفعل ويتسطح بجانبها وتغلق موده الروب عليها وكانت ان تنهض لاكن يمسكها اسد ويقول.لا يا بت صابرين انا سبتك اه بس مش مسموحلك تمشي 
موده بخجل.عايزه البس يا اسد سيبني 
يسحبها اسد الي أحضانه ويقول.نامي يا فرولاتي دلوقتي والدنيا مش هتطير البسي بكره
تغلق موده عينيها وكانت ان تتحدث لاكن يقول اسد بغضب.نامي يا بت اخلصي
موده بخوف.انا نامت أصلا هو انا اتكلمت 
يبتسم اسد عليها ويقبل شعرها ببطئ شديد وتغلق موده عينيها وتنام بالفعل بعد قليل ويبتسم اسد عليها ويأخذ نفس عميق وهو يفكر ماذا يفعل لاكن يعزم ان يفعل زفافه علي هذه المجنونه في اقرب وقت لكي يأخذها ليفعل معها ما يريد يفعله ولاجل ان ينسا كل شئ معها أيضاً فهل سوف ينجح اسد ام يقف القدر بطريقه

+



        
          

                
تدخل معه الشقة وتنظر اليه بغضب فهذه الحقيره تصعد خلفهم الآن ويمص صقر شفتيها ويقول بصوت لا يصل سوا اليها.اسبوع واحد يا قشطه استحملي الاسبوع ده بس وبعدها اعملي اللي انتي عايزاه 
تبتسم بتول وتضع يدها على رقبته وتقترب منه بشده وتقول بهمس اليه.وحيات امي لا يطلع عليك كل ده يا حبيبي علشان تجبلي ضرتي تقعد معايا في نفس الشقه لا وتشركني فيك كمان
يسحبها صقر اليه بقوه ويقول.محدش يقدر يشاركك فيا يا قشطه ومش رنا بس لو بنات الكره الارضيه كلها مفيش واحده هتاخد حقك فيا فاهمه
تنظر بتول الي رنا التي تنظر اليهم بغضب شديد لتقول.فاهمه يا بابا بس ناكل الاول علشان هموت من الجوع يا حبيبي 
يبتسم صقر ويقول.تعالي علشان تاكلي يلا
نهي حديثه ويسحبها وكان ان يجلسها علي الكرسي لاكن تمسك بتول يده بعد ان نظرت الي رنا وتجعله يجلس وتجلس علي قدمه وتقول وهي تذهب الي احضانه.خلاص مبقتش جعانه انا مش عايزه حاجه غير حضنك عايزه ابقي في طول عمري يا بابا
كانت تتحدث بدلع شديد لكي تقهر رنا أكثر وتجعلها تشعر بمشاعرها في السابق ويسحب صقر بتول الي احضانه ويقول بهمس اليها.محن امك ده هيوديكي وار الشمس علي فكره واللي متعملش قبل ما ننزل هيتعمل دلوقتي 
تنظر اليه بتول وتبتسم اليه وكانت ان تتحدث لاكن تقول رنا بغضب شديد.هنفضل في الهبل ده كتير في ايه يا بتول انتي ازاي مش مكسوفه من اللي بتعملي ده 
صقر بصوت عالي.وانتي مال امك انتي ما تعمل اللي هي عايزه ايه هتتحكمي في تصرفاتها كمان
تخاف رنا من صوته بشده وتقول بخوف.انا مش قصدي يا صقر بس اللي هي بتعمله ده اسمه قلة اد
قطع حديثها صقر الذي نظر اليها بنظرة أخفتها بشده ويقول.تغوري دلوقتي علي أوضتك ومتخلنيش اشوف وشك تاني
تغمز بتول الي رنا التي نظرت اليها بحقد وغيره شديده وتقول بتول وهي تضع يدها على وجه صقر.براحه يا حبيبي مفيش حاجه تستاهل كل ده اعتبرها كلبه وكبر دماغك منها
ينظر اليها صقر بغضب فهو يكره هذا بشده ويضغط علي خصرها بقوه لتفهم بتول علي الفور وتذهب رنا وهي تريد ان تسحب سكين وتطعن بتول بها الآن ولا تتركها تعيش ام تتهني بشئ وتنظر بتول خلف رنا وتنظر بغضب الي صقر وتنهض وتذهب الي الغرفه وينظر خلفها صقر وينفخ بقوه كبيره وينهض ويذهب الي الغرفه ويرها تعطي ظهرها ليذهب ويضع يده على كتفها وتنزعها بتول عنها وتقول بغضب وصوت منخفض.ابعد عني وروح للست رنا بتاعتك اللي زعلان عليها يا صقر
يسحبها صقر اليه بقوه ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه.اتلمي شويه يا بتول وكيد الحرايم ده تطلعيني منه انتي عارفه اني بكرهوا بلاش اسلوبك علشان بيستفزني انا روحي ولعي فيها لو عايزه بس بعيد عني انا مش عايز صداع وعايز اعرف الحقيقه بسرعه مش نسيب كل حاجه وخلينا نكيد رنا بايي حاجه وخلاص 
تنظر اليه بتول وتبتعد عنه وتذهب تتسطح علي السرير وتعطي ظهرها لينفخ صقر بقوه كبيره ويمسح علي وجهه وهو لا يعلم ماذا يفعل معها لكنه لا يريد ان يبقي في النصف بينها وبين رنا وهم يتعاملون بهذه الطريقة ويذهب ويتسطح خلفها ويسحبها اليه ويضمها وتحاول بتول ان تبتعد عنه بعنف لاكن يثبتها صقر جيد ويقول.اتلمي يا بت الكلب في ايه
بتول بغضب.ابعد عني يا صقر علشان اتخنقت منك بجد خايف علي زعل الهانم ياخويا طب كنت تقولي وانا مكنتش قعدتلك ف
قطع حديثه صقر الذي مسكها من فكها بقوه وقال.اخرسي يا بت شويه ولمي نفسك يا بتول كفايه كده
تنظر اليه بتول بحزن شديد وتنظر بعيد عنه ليضمها صقر ويقول.انتي ليه مش فاهمني يا بتول جو كيد النساء اللي عايزني اعيش في مش طايقه ومش عايز اكون بينك وبين الزباله رنا الجو ده مقرف بنسبالي وانتي عارفه قولتلك اعملي اللي انتي عايزاه بس لما اكون بعيد بلاش تتعملي بي وانا موجود تمام
ترفع بتول وجهها اليه وتقول بغضب.خايف علي مشاعرها اوي ايه بعد شوية هتقولي معلش يا بتول دي مراتي وليها حق فيا زيك ولازم اروح واعمل واجبي وتروح تعمل معاها وسختك م
بتووووووووووووووووووووول.كان هذا صراخ صقر بها بعد ان لم يعد يتحمل طريقتها معه ويمسكها بقوه من ذراعها ويقول. انتي بتفهمي ازاي يا بت انتي ارحميني شويه وكفايه اللي بتعملي ده 
بتول بهدوء.قوم وسيبني عايزه انام يا صقر
ينفخ صقر بقوه كبيره ويحاول ان يهدي قليلاً عليها ويغلق عينيه بقوه ويقول.ممكن ترحميني لله يا قشطه
تنظر بتول بداخل عينيه وتقول.هتقرب منها يا صقر 
يبتسم صقر وينزع عنها حجابها ويقول.وحياتك عندي ما هيحصل اوعدك ان عمري ما هبص ولا هقرب من واحده غيرك بس ارحميني انتي وبلاش الطريقه دي معايا 
تذهب بتول الي أحضانه وتقول.طب سيبني انام دلوقتي 
صقر وهو يحرك يده بوقحه علي جسدها.عند امك يا بت الراوي احنا ليلتنا طويله مع بعض 
تنظر اليه بتول وتقول.انساه يا حبيبي انت متعاقب انهارده علشان قربت من الوسخه بت عمك
يرفع صقر حاجبه ويقول.قربت منها امتي يا روح امك
بتول بغضب.لما ضربتها يا حبيبي ايه نسيت ده
يبتسم صقر ببرود ويقول.امممم ده شغل تسبيل مش كده
تذهب بتول الي أحضانه وتقول.تعبانه اوي وعايزه انام يا بابا سيبني انام دلوقتي 
يضمها صقر الي أحضانه ويقول.نامي براحتك يا نور العين 
تبتسم بتول وتغلق عينيها لكي تنام بالفعل وينظر صقر الي سطح الغرفه وهو يفكر بخطوته القادمة لكي يكشف رنا ويطلقها نهائي ولا يدخلها الشقه مره اخرى ويبقي صقر يفكر طوال الليل وهو لا يريد سوا ان يتخلص من كل المشاكل التي حوله ليعيش بهدوء مع هذه الفتاه التي بين احضانه الآن فماذا سوف يفعل الكينج لاجل ان يتخلص من رنا وهل سوف يفعل هذا ام ماذا يحدث بعد

1


في صباح اليوم الآخر تفتح هذه الفتاه عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتنظر بجانبها لا تري صقر لتنهض بسرعه كبيره لظنها بأنه مع هذه الحقيره لاكن تري ورقة علي الطاوله لتمسكها سريعا وتري محتواها (اهدي يا بت الهبله عارفك قومتي مفزوعه وفكرتي اني مع الوسخه رنا بس عطيتك وعد يا قشطه ومش هخلفه مهما حصل ثقي فيا شويه وانا عندي شغل مهم وهرجعلك بالليل اجهزي بقي لحد ما ارجع معانا ماتش علشان نعوض اللي راح يا روح امك خلي بالك من نفسك يا حيات الكينج)
تبتسم بتول بعد ان رات رسالته اليها وتتنهد براحه شديده فهي كانت تخاف بالفعل وتنظر أمامها وتبتسم وتنهض تذهب الي الحمام وتخرج بعد قليل وترتدي

+


وتقف امام المرآء تعدل هيئتها وتضع لمسات من المكياج وتاخذ هاتفها وتذهب الي الخارج وتري هذه الحقيره تخرج من غرفتها وتنظر اليها وتضع يدها علي بطنها وتقول بتعب متصنع.هو فين صقر يا بتول 
تنظر اليها بتول باشمزاز وتقول.شي ميخصكيش يا رنا ولمي نفسك ودورك معايا علشان وربي لو قلبت ما هعمل حساب ايي حاجه في الدنيا وهزعلك اوي
تسير رنا وتقف خلفها وتقول بخبث شديد.لا انتي متقدريش تزعليني يا حبيبتي متنسيش اني حامل في ابن الكينج يا روحي وهو مش هيسمح انك تعملي حاجه لام ابنه وممكن كمان يرميكي بره يا حرام
نهت حديثها بتأثر متصنع وتبتسم بتول وتقول وهي تنظر اليها.تبقي حماره يا رورو صقر عمره ما يعملها ولا يفكر فيها حتي علشان انا قشطه بمشي في عروقه زي الدم اما انتي واحده وسخه اتجوزها وقاعد يدوس علي كرامتها بجزمته ليل نهار والبعيدة معندهاش دم برضو
رنا بغضب شديد.اللي معندهاش دم دي هي اللي حملت في ابنه يا بتول
تنفجر بتول في الضحك وتضحك بهستريه وقوه شديده وتقول.حامل في ايه لمؤاخذه هههههههههههه 
وتضحك بتول بقوه وطريقة ارعبت رنا منها وتنظر اليها بتول وتهدي من الضحك وتقول.هو انا مقولتكيش يا رورو
لا تتحدث رنا بل تنظر اليها باستغراب شديد لتلف بتول حولها وتقول.اصل بابا الله يرحمه قالي سر صغنن قد كده 
وتشير باصباعها وتستغرب رنا بشده وتقول.سر ايه ده
تبتسم بتول بوجع وتقترب منها وتقول بهمس بجانب أذنها.بابا قالي ان صقر مبيخلفش أصلا يا حياتي 
تتصدم رنا بشده وتعود للخلف بسرعه وصدمة شديده وتقول بصوت عالي.انتي بتقولي ايه
تضحك بتول بقوه وتقول.اهو ده كان نفس الموقف اللي انا كنت في لما سمعت المعلومه دي وبعدين انتي يا هبله مفكرني هعرف انك حامل في ابنه وهفضل معاه بعدها تبقي عبيطه وحماره اوي يا رورو
ينزل حديث بتول كصاقعة قويه علي رنا التي نظرت اليها بصدمة كبيرة و 

2


(حلو كده انهارده يلا اشوفكم في البارت الجاي متنسيش تقوليلي توقعتك ورايك يا وليه منك ليها باي💋♥️ )

7


+


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close