رواية ذئاب من نار الفصل التاسع والعشرين 29 بقلم بيري الصياد
البارت التاسع والعشرون من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
________________________________
وهم يرون يخت فاخر بشدة يأتي بسرعه كبيره من بعد كبير في البحر ويقترب منهم هذا اليخت ويرون يقوده دياب بيد واليد الاخره علي خصر وتين التي تضمه بخوف ان تقع وهو يضمها ويظهر ضوا عليهم ويظهر هذا الطريق التي يوجد به الكثير من الورود الحمراء ليتنفس ايهم براحه شديده وهو يعلم بأن دياب لم يفعل زفاف طبيعي كما الباقي فهو فعل الشيء إلذي كان يتمني منذو سنوات ولم يفعله بطريقة عادية بتأكد يقف اليخت ليذهب ايهم لكي يساعد وتين تنزل من علي هذا اليخت وتنظر وتين اليهم تبتسم ويبتسمون الجميع بسعاده شديده اليهم عاده هذه رؤي التي تغار بشدة من التي فعله دياب الي هذه الفتاة وهذا الزفاف الضخم والمبهر بشدة ويمد ايهم يده الي وتين التي نظرت اليه بتوتر وتقول.انت عارف لو الفستان بتاعي باظ هعمل فيك انت وصاحبك ايه يا ايهم
يبتسم ايهم ويقول.هاتي ايدك وملكيش دعوه يا وتين مفيش حاجه هتبوظ
تنظر وتين اليه وتمد يدها وتضعها في يده وكان ايهم ان يحملها لينزلها لاكن يحملها دياب بقوه وسرعه شديده ويقفذ بها من علي هذا اليخت ويتسغل مهارته وسرعته في العمل وينزل وهو يقف بعيد عن اليخت والماء ووتين تضمه بقوه وخوف ان تقع ليبتسم دياب وينظر اليهم ايهم ويبتسم ويذهب إلى البار ويذهب دياب بوتين الي المكان المخصص اليهم وينزلها علي الأرض ويذهب اليهم مراد ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي دياب.انت كنت فين كل ده يا دياب وازاي تتاخر كده
ينفخ دياب ويقول وهو ينظر الي وتين.قولتك منجيش انتي اللي مصيره تقرفنا معرفش ليه
كان مراد ان يغضب عليه بشدة لاكن تقول وتين بغضب مكتوم.والله لو سمعت صوت حد لا امشي من هنا دلوقتي وتبقي فضايح للركب
يتنهد مراد بقوه كبيرة ويذهب ويضمها بقوه كبيرة ويقول.احلي عروسه شوفتها يا حبيبتي الف مبروك ويجعلها اخر الاحزان ان شاء الله
تضحك وتين بخفه وهي تنظر الي دياب التي نظر اليها بغضب شديد لتغمز اليه وتين ويبتسم دياب وتقول وتين وهي تضع يدها على ظهر مراد وتضمه فهي تعلم بأن الذي فعله من حبه وخوفه الشديد عليها.الله يبارك فيك
يبتسم مراد ويهمس اليها.انتي انهارده هتبدتي حياة جديده مع البغل ده عايزك تحافظي علي حياتك كويس يا وتين واوعي تفكري ان لا قدر الله لو حصل حاجه مش كويسه ان هتكون نهاية العالم بالعكس ممكن تكون بدايه ليكي افرحي وعيشي حياتك زي ما بتحبي واوعي تخلي حد يعكنن سعادتك فاهمه
اومالت لهو وتين وهي تفهم جيد لماذا يقول اليها هذا الكلام ويقبل مراد رأسها ويبتعد عنها وينظر الي دياب ويبتسم بحزن شديد بأن ابنته سوف تتركه اليوم ويقول.بنتي امانه عندك يا دياب لو معرفتش تحافظ عليها راجعها احافظ عليها انا
ينظر دياب اليه وينظر الي وتين ويقول بعشق شديد.هاحفظ عليها بعيني يا مراد متقلقيش بنتك في رقبتي
يبتسم مراد ويخبط علي كتفه وينظر الي وتين ويقبل جبهتها ويدها وتنزل منه دمعه بحزن وفرحه وعدم تصديق والكثير من المشاعر المختلطه بشدة تنظر اليه وتين وتقبل وجهه وتقول.اطمن يا موري انا هكون كويس اوي مع دودو
يضرب دياب جبهته بقوه من غباء وحديث هذا الفتاه التي لم تنتبه مع من تقف الآن ويسمع صوت ضحك قوي لينظر الي صاحب الصوت يره تميم التي قال بضحك.ياعيني علي الرجاله وحش المخابرات بقي دودو يعععععع يجوا تلميذك يا دياب ويشوفوا ازاي القايد بتاعهم بقي دودو هههههههه
نهي كلامه بضحك عالي بشدة وينظر دياب بغضب الي وتين التي نظرت اليها ببراءة شديده لينظر الي تميم ويقول ببرود شديد.مراتي وتعمل اللي هي عايزه يا حيلتها عندك مانع انت
يحك تميم رأسه بحرج متصنع ويقول بغمزه الي وتين.ايه القمر ده يا قمر الجارحي انتي عارفه ان اول ما جيتي القمر استخبي علي طول وخاف من جمالك ده
يغضب مراد منه فهو لا يريده يقول ذلك لكي يجعل دياب يغضب فهو الآن يقلب الطاولة عليه وكان ان يتحدث لاكن تضحك وتين بقوه وتقول.ده من زوقك يا تيم
لم تستكمل وتين حديثها ان وكانت لكمة قويه بشدة تنزل علي وجه تميم التي تزحزح من قوة اللكمه تنظر وتين الي دياب التي لكمة وينزع دياب الجاكيت وكان ان يهجم عليه لاكن تمسكه وتين وتقول.يخربيتك انت هتعمل ايه
ينظر اليها دياب بغضب شديد ويقول.ابعدي عني الساعه دي يا وتين
تنفي وتين براسها وتقول بهمس اليه.دياب كفايه علشان خاطري احنا في فرحنا مينفعش كده
ينظر اليها دياب وينفخ بغضب شديد ويحاول يهده ويسحبها الي الاحضانه وينظر الي جميع الصحافه التي صورورن مع حدث لينظر الي تميم التي ابتسم وقال وهو يذهب.انتوا محدش يقدر يتفاهم معاكم خلاص كده
تبتعد وتين عن دياب وتنظر اليه وتقول.ممكن تهده شويه يا دياب ومش كل شويه تمسك في خناق حد كده
ينفخ دياب بقوه وكان ان يتحدث لاكن يره كارما تأتي اليهم وتنظر وتين اليها ببرود شديد وتنظر بعيد عنها وتذهب كارما وتقف امام وتين التي لم تنظر ليها لتضمها كارما وهي لم تتحمل ان تبقي علاقتهما كهذا تنظر وتين أمامها وهي لم تضمها لينظر اليهم ايهم من بعد قليل عنهم وينظر الي وتين التي رفعت يدها ووضعتها علي ظهر كارما بسطحيه شديد دون ان تضمها فقط لاجل ان لا تحرجها امام احد تفهم كارما هذا وتغلق عينيها بقوه وتنزل دمعه منها وتمسحها بسرعه فهي الذي فعلت ذلك في علاقتهم وتقول بصوت يظهر به مشاعرها وتفهمها وتين بشدة.مبروك يا وتين
تنظر وتين أمامها وتميل براسها بخفه فهي عهدت بأنها لم تتحدث معها بعد ذلك وهذا الذي سوف تفعله تبتعد كارما عنها وتنظر اليها وتنظر وتين الي دياب لكي لا تنظر اليها لتلمع الدموع في عين كارما لاكن تخفيها ببرود متصنع وتذهب من أمامها كان يتابع ايهم هذا وهو يشرف من الكأس التي بيده ويستغرب بشدة وهو ينظر الي وتين ولا يعرف ماذا حدث لهذه المعامله الجافه مع كارما التي لم ترضي تفعل زفافها دون ان تكون معها تنظر وتين اليه وتفهم الاساله التي توجد في عقله الآن لتبتسم وتنفي بأن لا يوجد شئ ليرفع ايهم حاجبه بعدم تصديق وينظر دياب اليه وينظر الي وتين ويسحبها اليه لتنظر وتين اليه ويقول دياب وهو يجز علي اسنانه بقوه.انتي يا بت حتي في فرحك مش رحمني ما تفكك من اخوكي ده وتخليكي معايا انا احسن
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقبل وجهه وتقول.انا معاك علي طول يا بابا
يبتسم دياب ويقول بغمزه.لا ثبتيني كده
تضحك وتين بخفه ويجلسها دياب في المكان المخصص لهم لكي لا تتعب من بدايه اليوم ويجلس بجانبها وهم يتلقون المباركات من الجميع ويهمس اليها بكلماته الوقحه والصرايحه ايضا التي يتغزل بجمالها بهم
ينهض وهو يمسك الكأس في يده ويذهب الي المكان الذي راه كارما تذهب إليه ويرها تدفن حالها بين الاحضان قيس ليضغط علي الكأس بقوه كبيرة وينفجر الكأس ولم يتحمل ضغط هذا المجنون عليه وتنفزع كارما بشدة وتبتعد عن قيس وتنظر الي ايهم والدماء تسيل من يده لتشعر بقلبها يتفتت من هذا الشكل لاكن تنظر إليه ببرود وتنظر الي قيس التي ينظر الي ايهم ببرود وتحدي شديد ويذهب ايهم ويقف امام قيس ويلكمه بجميع قوته ليتزحزج قيس بشدة وكان ان يقع لاكن يمسك حاله بآخر لحظه وكان ايهم ان يلكمة مره اخرى لاكن تمسك كارما يده وتقول بغضب شديد.انت بتعمل ايه يا ايهم ايه الأسلوب ده
ينظر اليها ايهم وكان ان يصرخ بها لاكن يحاول بقدر المستطاع ان يهده ويقول وهو ينظر الي قيس.محدش علمك الادب خلاص ايه حركات ولاد ال$$$$$$ دي ولا يمكن انت منهم فعلاً
قيس بغضب.ايهم بيه ياريت نلتزم الاحترام بينا ثم اني معملتش حاجه غلط
ايهم بغضب عارم.وانك تحضنها بطريقه بنت ال$$$$$$ دي ده مش غلط يا $$$$$
يبتسم قيس بستفزاز شديد ويقول.خطبيتي يا ايهم بيه ومن حقي احضنها زي م
قطع كلامه ايهم التي قال بصراخ غاضب بشدة.لا مش من حقك يا ابن ال $$$$$$ ولو زي ما بتقول خطبتك يبقي تبعد عنها لحد ما تحصل حاجه رسمي غير كده لا فاهم ولا افهمك بطريقه يفهمها $$$$$ زيك
يغضب قيس منه بشدة ويقول بصوت عالي.يبقي اتجوزها بعد اسبوع واحد من انهارده وتكون معايا غصب عن الكل وحتي انت
تتصدم كارما بشدة وكانت ان تتحدث لاكن ينظر اليها ايهم بنظرة اختفتها بشدة لتذهب قبل ان تصراخ بهم فهم مختلين عقلية وهي لم تتحمل كل هذا الغباء ينظر قيس خلفها بوقحة شديده وينظر الي ايهم التي ينظر بعيد عنه ولم يلاحظ نظرته اليها ويقترب قيس منه ويقول ببرود شديد.متكبرهاش في حق نفسك اوي يا فرعون علشان ده اخرك كارما بتاعتي انا وهتجوزك وهعيش معاها طول العمر
ينظر اليه ايهم ويبتسم بجمود شديد خارجي ويقول.علي جثتي يا $$$$$$ بنات الجارحي غاليين علي رخيص زيك
يضحك قيس بسخريه شديدة فهمها ايهم ويشعر بشئ لم يريحه ويغضب بشدة ويلكمة بجميع قوته ليقع قيس بقوه علي الأرض وينزل ايهم لمستواه ويلكمة مره اخرى ويقول بصراخ عالي به.اسمع يا روح امك بت جاسر تبعد عنها ومشفش وش امك الزباله ده عندها والا
يخرج سلاحه ويضعه علي رأسه ويستكمل حديثه ويقول.موتك هيكون علي ايدي انا وقسماباللي خلقك يا زباله لو مبعتيش عنها لا امك هتقرا الفاتحه عليك قريب اوي وهتحضر جنازتك كمان
يبتسم قيس بستفزاز شديد ليلكمه ايهم بقوه كبيرة ويذهب من أمام هذا الحقير التي نظر خلفه ويبتسم بخبث وشر شديد وينهض ويضرب كف بالآخر لكي ينفض يده من التراب ويذهب لكي يره كارما
ينظر الي كارما التي تجلس مع العائله ينفخ بقوه كبيرة وهو لا يعرف ماذا يفعل الآن ويأتي عليه تميم ويقول.ايه يا عم مختفي فين كده
ينظر اليه ايهم ويقول بغضب.انت يالا بتتصل تضحك عليا امبارح ليه
يبتسم تميم ويقول.علشان تشوف اخرة عمايلك يا ايهم شوف كارما بقت ازاي بسبب اللي عملته معاها انت دمرت حاجات كتير وانت مش واخد بالك يا فرعون
ينظر اليه ايهم وينظر الي كارما ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد ويسمع التي يقول.استاذن العريس يتفضل مع العروسه علي المسرح
ينهض دياب ويمد يده الي وتين التي نظرت اليه وابتسمت بحب شديد وتضع يدها بين يده ليضغط دياب علي يدها بخفه وينهضها ويذهب بها الي المسرح ويلفها اليه ويضع يده على خصرها وترفع وتين يدها علي رقبته وتتميل معه بخفه وهدوء علي الموسيقي وينظر دياب اليها ويقربها منه أكثر وينزل عليهم الكثير من الورود الحمراء والبلونات التي علي شكل قلوب ويصفقون الجميع بقوه كبيرة وتنظر وتين الي الاعلي وتبتسم بفرحه طفوليه وتنظر الي دياب التي ابتسم اليها بعشق شديد ويقول.واخيرآ يا وتين اخيرآ جات اللحظه اللي تكوني معايا فيها قدام العالم كله
تبتسم وتين وترفع يدها وتضعها خلف رأسه وتنزل دمعه وهي تنظر الي عينيه يبتسم دياب ويمسح هذه الدمعه ويقترب منها بشدة ويضع جبهته علي جبهتها ويقول.بعشقك يا غزال الوحش
تغلق وتين عينيها بستمتاع شديد وتقول.وانا بموت فيك يا دودو
يبتسم دياب ويغلق عينيه وهو لم يصدق بأنها معه الآن وسوف تكون اليه لاخر يوم في عمره يتمني ان تبقي معه هذه الفتاه الي ان يموت ويرحل من هذا العالم (يلا العيال تعبوا معانا اوي خليهم يفرحوا شويه علشان اللي جاي تقيل![]()
)
ينظرون اليهم الجميع وهم يسعادون بشدة بعشقهم الشديد الواضح بشده الي جميع من يوجد في الزفاف ويضغط مراد علي يده بقوه وغضب من هذا الشخص الذي أتاه وأخذ ابنته الصغيره منه ولم يكفي ذلك يقترب منها بهذه الطريقة أمام الجميع التي يعجبون بهذا المشاهد التي أمامهم وجميع الفتيات التي يوجودين يتمنون زوج كهذا يفعل اليهم كما فعل دياب لوتين يبتسم ايهم وهو ينظر الي شقيقته التي تتنساه جميع من حولها وهي بين احضان صديق دربه وشقيقه ليبتسم اليهم وهو يسعد بسعادتهم بشدة ويتمني ان تكمل سعادتهم ويبقون بها الي ان ينهي العالم ينظر الي رؤي التي أتات اليه وتقول وهي تضع يدها على كتفه.تعال نرقص يا ايهم
ينظر إليها ايهم ويمسك يدها وينزلها من عليه ويقول ببرود.ببطنك دي اتلمي يا رؤي احنا وسط ناس ومش عايز مشاكل في فرح اختي
تنظر اليه رؤي بغضب شديد وتقول.هو ده اللي فارق معاك فرح اختك يا ايهم ومش فارق معاك انك كنت مع الست هانم امبارح بعد ما سيبتني
ينظر اليها ايهم وينظر الي كارما وهو يعلم بأنها هي التي قالت اليها علي ذلك لينظر الي رؤي ويقول بجمود شديد.انا حر اعمل واروح للي انا عايزها يا رؤي ومش واحده اللي هتمشي كلمتها عليا وتقولي اعمل ايه
نهي كلامه وكان ان يذهب لاكن تمسك رؤي يده وتقول.انا مراتك يا ايهم ومش من حقك تسيبني انا وتروح للبت دي انت المفروض تكون معايا انا وبس يا ايهم فاهم يعني ايه
يضغط ايهم بقوه كبيرة علي يدها التي مسكت يده وينظر الي الجميع ببرود شديد لكي يره إذا احد يره ام لا ويره يوجد كاميرات توجد عليه ليبتسم بتصنع وينظر الي رؤي ويقول وهو يجز علي اسنانه.مراتي في احلامك يا رؤي انتي دلوقتي طلقيتي يعني كلامك والهبل ده تروحي تعملي علي حد غيري تولدي ابني وبعدها تغوري في داهيه بعيد عني فاهمه
تتوجع رؤي بشدة من ضغطته وخاصه بعد ان ضغط بقوه اكبر في نهاية حديثه لتميل رؤي براسها وتنزل دموعها بوجع لينظر اليها ايهم ويترك يدها ويذهب من أمامهم تنظر رؤي خلفه وتمسح دموعها وتنظر الي والدها التي لم ينظر اليها مره واحده علي الأقل ولم يكن يحب أن يأتي لاكنه أتاه لاجل وتين التي يعتبرها ابنته وليست لديها ذنب لكي لم يأتي اليها في يوم كهذا وتنظر الي والدتها التي تنظر اليها بحزن شديد والدموع تلمع في عينيها لتنظر رؤي أمامها وهي تشعر بأنها تخسر كل شي في حياتها الآن وبسبب من بسبب ايهم التي ضاحت بكل شي في حياتها لاجله لظنها بأنه سوف يعوضعها علي الجميع تشعر بتعب لاكن لم تهتم كثيرا وتذهب وتجلس مع العائله التي لم يجلس معهم وسيم لاجل ان لا يبقي في مكان توجد به هذه الفتاه التي من المفترض ابنته
وأخيراً تنتهي هذه الرقصه علي دياب ووتين التي لم يشعرون بهذا التصفيق والصفير العالي بشدة فهم يغرقون في عالمهم الخاص التي لم يوجد به سواهم يبتسم ايهم ويذهب اليهم ويضرب دياب علي كتفه ويقول.فوق يا روح امك مش من بدايتها
ينظر اليه دياب وينظر الي وتين التي انفزعت من صوت ايهم ويضحكون الجميع عليهم ويقبل دياب وجه وتين ويقول.معلش يا حبيبتي بس اخوكي فصيل اوي ولازم يفصل المود اللي احنا في بس مش مشكله اوعدك هعملك مود احسن من ده وهتتبسطي اوي
نهي كلامه بغمزه وقحه بشدة ولم يكن ينتبه أن ايهم مازال يقف لتبتعد وتين عنه وتقول بغضب متصنع لكي تخفي خجلها الشديد.اوعي يا سافل ومتتكلمش معايا تاني
نهت كلامها وتذهب الي مكانها المخصص وتتحدث مع الفتيات التي يضحكون عليها وينظر دياب الي ايهم ويمسك من ذراعه ويبتعد به عن المسرح لكي لم احد ينتبه عن ماذا يتحدثون ويلكم ايهم دياب بخفه في صدره ويقول.مالك يا حيوان ومال البت
يبتسم دياب وكان ان يتحدث لاكن يأتي حسام ويقول اليه.ما تجيب سيجاره يا وحش
دياب بغضب.ايه يالا قلة الادب اللي انت فيها دي ما تتلم ويلا يا بابا من هنا
حسام بغيظ شديد.يا عم السجاير بتاعتي خلصت ومفيش غيرك بيدخن في ام العيله دي عايزني اروح لحد غريب يعني ما تجيب سيجاره واخلص
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويخرح علبة السجائر ويقول.خد وغور من وشي يا حسام متعكرش مزاجي دلوقتي
يمسك حسام علبة السجائر ويلف ويفعل شئ ويلف وهو يمسك سيجاره من العلبة ويقول وهو يعطي دياب العلبة.تسلم يا ابو نسب نردهلك في طاهر عيالك ان شاء الله
يمسك دياب منه العبلة وهو كان ينظر الي ايهم ويقول بغضب شديد مكتوم.غور من وشي يا ابن ال$$$$$$$ انا مش ناقص هم
يضحك حسام بخبث شديد ويذهب من امامه ينظر خلفه ايهم وهو يشعر بأن هذا الشاب فعل شئ بتأكد وينظر الي دياب التي قال وهو ينظر اليه.لقتلك حل لكل مشاكلك يا ايهم
يرفع ايهم حاجبه ويقول.ايه ده يالا
ينظر دياب الي كارما ويقول وهو ينظر الي ايهم.امبارح كنت مع شيخ وكلمته علي وضعك مع كارما وقالي علي حل
ينظر اليه ايهم ويبتسم ببرود شديد وكان ان يتحدث لاكن يسمع صراخ رؤي العالي التي صراخت بوجع شديد ليذهب اليها بسرعه ويقول وهو يمسكها.في ايه يا رؤي
رؤي بوجع شديد.بطني وجعني اوي يا ايهم أاااااااااااااااااااااه
تصرخ رؤي باعلي صوتها ليتجمعون الجميع عليها ويحملها ايهم بقوه ويقول وهو ينظر الي دياب.كمل فرحك انت ومحدش يجي واريا
نهي كلامه ويذهب الي سيارته ويركبها بها وكانت حياه ان تذهب لكن يمسكها وسيم لتنظر حياه اليه وتقول بشبه بكاء.وسيم علشان خاطري خليني أروح اطمن عليها علشان خاطري
وسيم ببرود شديد.مش هتروحي معاها يا حياه احنا بنتنا ماتت من زمان
تبكي حياه بعنف وتقول.وسيم حرام عليك اللي بتعمله فيا ده خليني اروح اشوف البنت هي معهاش حد
ينظر اليها وسيم ويضمها الي الاحضانه ولم يتحدث فهو يعلم بحالتها جيد فهي والدتها اذا ما فعلت رؤي لاكنه لم يجعلها تذهب معها تنظر كارما خلف سياره ايهم التي قاد السياره بسرعه كبيره وتضغط علي يدها بقوه كبيرة وينظر دياب الي وتين التي قالت بغيظ شديد.كان ضرورة تيجي البت دي وتخرب الفرح كده
يشير دياب الي شخص لتشعل الموسيقي مره اخرى ويسحبها دياب اليه ويقول بغمزه.ما عاش اللي يخرب فرحك يا غزال الوحش فرحك هيستمر ولا كأن حصل حاجه سيبك من كل ده
تبتسم وتين وتقول.اتصل بايهم شوفه يا دياب
يبتسم دياب اليها ويقبل وجهها ويخرج هاتفه لكي يدق الي ايهم ويعلم ماذا حدث لرؤي وابنه فوتين إذا تكره رؤي ولا تطايقها لاكن هذا بنهايه ابن ايهم وهي لم تكره
كانت تقف امام الماء بعيد عن الزفاف والضجه التي به فهي تعشق الهدوء وتعشق هذا البحر بشدة تشعر بالذي يقف خلفها لتلف بسرعه وخضه كبيره وتنظر اليه تره حمزه لتلف مره اخرى ويقول حمزه ببرود.هترجعي البيت امتي يا غزل
تبتسم غزل بوجع داخل قلبها وتقول.لما تثق فيا يا حمزه وتبطل تسمع كلام مامتك
يسحبها حمزه ويلفها اليه ويقول بغضب شديد.انا مش بسمع كلام حد يا غزل دي الحقيقه وانا شوفتك بعيني وانتي مع الزباله ده
تغلق غزل عينيها بقوه وتقول.ومفكرتش انا كنت معاه ليه يا حمزه انت حتي مسالتش عن السبب اللي يخليني اروح لي واشوفه
ينظر حمزه الي عينيها ويقول.مفيش سبب غير انك لسه بتحبي يا غزل هو ده السبب الوحيد اللي يخليكي تروحي تقبلي كده
تنزل دموع غزل وتمسحهم بسرعه وتقول.وطالمآ انت واثق في ده يبقي طلقني يا حمزه سيبني أعيش حياتي لبنتي خليني اعرف اهتم بيها مش اكون مشغوله بتفكير في الموضوع ده طلقني يا حمزه
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن يسحبها حمزه اليه بقوه كبيرة ويقول بصوت عالي.اطلقك علشان ترجعي لرفعت وتتجوزي وتجيبي لبنتي جوز ام يا غزل مش كده
تنظر اليه غزل وتمسك يده وتقول وهي تنزعها عنها.لا علشان ارتاح انا يا حمزه عايزه ارتاح من العلاقه اللي لا طايله سما ولا ارض دي وبنتنا احنا اللي بتضر من كل ده يا حمزه هي نفسيتها وحشه اوي من بعد كل اللي حصل كفايه علشانها هي علي الاقل كفايه وطلقني
يغلق حمزه عينيه بقوه كبيرة ويقول.ولو طلقتك هي هتعيش كويسه يا غزل
غزل وهي تنظر اليه.علي الاقل مش هتكون كده يا حمزه انا مش عايزه في حياتي كلها غير سعادة بنتي
وكانت ان تذهب لاكن يمسكها حمزه ويقول.خلاص ارجعي البيت علشانها يا غزل بنتنا محتاجه تكون مع ابوها وامها مع بعض ارجعي وهنعيش انا وانتي علشانها هي
تنظر غزل اليه وكانت ان تعترض لاكن يقول حمزه.ارجعي علشان سلينا يا غزل وبعد كده هنتفهم انا وانتي في كل حاجه بس ارجعي دلوقتي لاجل كل الحلو اللي شوفتي معايا ده لو فاكره طبعاً
تنظر غزل بعيد عنه وتتنهد بقوه كبيرة وتقول.هشوف بابا الاول يا حمزه وابقي اتفق معاه انت
نهت كلامها وتذهب من أمامه ينظر خلفها حمزه وينفخ بقوه كبيرة وهو لم يعرف ماذا يفعل في علاقتهما الزوجية فهو يقنع بأنها خانته بأنها ذهبت الي هذا رفعت لاكن قلبه يقول بأن غزل لم تفعلها وهو للاسف يسير خلف قلبه دون ان يفكر في شي اخر يتنهد بقوه وتعب فهو يعشقها بشدة ولم يستطيع ان يعيش دونها اكثر من ذلك لذلك لم يستمع لعقله ولوالدته التي تقول اليه دائما بأنها خائنه وبأنه يطلقها وسوف يعودها إلي الي منزله وإذا ما اعجب هذا والدته سوف يحربها لاجل غزل وابنته
كان يقف وهو ينظر الي رؤي التي تنام علي السرير والطبيبه تفعل اليها الفحص واللزم بعد ان اعطت اليها مسكين لكي ترتاح من هذا الوجع تنظر رؤي اليه وتبتسم بأنه يخاف عليها وعلي طفله وينظر ايهم الي الشاشه التلفزيونية التي يظهر بها طفله ويشعر بقلبه يدق بعنف لهذا الطفل ويقول.ولد ولا بنت
تنظر الطبيبه الي رؤي وتقول.هو حضرتك لحد دلوقتي متعرفيش اذا ولد ولا بنت
تنظر رؤي الي ايهم وتنفي براسها وتقول.مش بروح عند دكاتره مش بحبهم
ينفخ ايهم بغضب منها وتقول الطبيبه.كده مستغربش حالتك دي علي العموم هو ولد ياريت تهتم بيها كويس يا ايهم باشا وتحافظ علي اكلها والعلاج اللي هكتبه علشان كده ممكن تولد ولادة مبكرة هيكون في خطر عليكي وعلي الجنين كمان
تنظر رؤي الي ايهم وهي تخاف بشدة ان تموت بالفعل وتنهي الطبيبه من التي تفعله وتنهض وتذهب الي مكتبها ويمسك ايهم يد رؤي ويعدلها ببرود شديد ويساعدها تنهض ويذهب بها الي المكتب ويأخذ من الطبيبه الورقه التي يكتب بها العلاج ويذهب برؤي الي الخارج ويقول بغضب شديد.انتي ازاي متبعيش مع زفت دكتوره علشان تشوفي حالة ابنك يا رؤي
رؤي بصوت عالي.وانت كنت فين يا ايهم ده كمان ابنك علي فكرة وانت مهتمتش بي عايزني انا اهتم
يسحبها ايهم علي الحائط بقوة ويقول بغضب عارم وصوت عالي.صوتك يا زباله وبعدين انا مش سيبلك زفت فلوس علشان تهتمي بابنك ولا هي الفلوس دي لاحتاجات الهانم اللي مبتخلصش بس
تنظر اليه رؤي وتدمع عينيها وتقول.ايهم سيبني علشان انا تعبانه بجد انت ليه مش مستوعب اللي انا في
ينظر اليها ايهم وينظر الي جميع الممرضين التي يوجودين وينظرون اليهم ليقول ايهم بغضب شديد.كله علي شغله مش ناقصين هم
يذهبوا الجميع الي عملهم بفعل وينظر ايهم الي رؤي ويقول وهو يذهب.تعالي واريا
نهي كلامه ويذهب الي خارج المستشفى تنظر خلفه رؤي وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتذهب خلفه وتركب السياره ويركب ايهم ايضا ويقود السياره الي القصر لتنظر رؤي الي وتقول.انت مش هتكمل فرح وتين يا ايهم
ايهم وهو يذيد السرعه بشدة.هرجعك علي البيت وبعدها هروح تاني انتي مينفعش ترجعي وانتي بالحاله دي
تبتسم رؤي لظنها بأنه يخاف عليها ينظر اليها ايهم وينظر أمامه ببرود ويصل بعد قليل ويقول الي الحارس وهو مازال في السيارة ويعطي ورقه.هات العلاج ده وابعته مع الخدام علي اوضة رؤي هانم
اومال لهو الحارس بطاعه ويذهب ينظر ايهم الي رؤي ويقول.انزلي والعلاج هيجيلك كلي وخدي ونامي يا رؤي
تنظر اليه رؤي وهي تشعر بغضب وحزن شديد من ألذي يفعله ايهم معها وتنزل رؤي من السياره وتذهب الي الدخل ويقود ايهم السياره مره اخرى الي مكان الزفاف فهو يعلم بأن وتين لم تذهب مع دياب دون ان تره وهي قالت ذلك اليه بعد ان تحدث معه دياب
كانت تجلس وهي تضغط على يدها بقوه كبيرة وتنظر الي الفتيات التي ينظرون الي زوجها باعجاب واضح عليهم وهو يتحدث مع شباب يوجودين في الزفاف لتنهض وكانت ان تذهب اليه لاكن تمسكها ريماس وتقول.خدي يا وتين انتي رايحه فين
تنظر اليها وتين وتنظر الي الفتيات وتقول بغضب مكتوم.هروح اشوف الاستاذ اللي معمول عرض للبنات الزباله كده
يضحكون عليها الفتيات لتغضب وتين اكتر وتذهب الي دياب وتضع يدها على كتفه لينظر اليها دياب وينظر الي الشباب التي يقفون معه وكان ان يسحبها بعيد لاكن يقول حاتم بغمزه الي وتين.هو القمر نزل من السما ولا ايه
ينظر اليه دياب بغضب وكان ان يرفع يده ليلكمه لاكن تمسك وتين يده وتقول وهي تنظر الي حاتم.انت يالا لازم الواحد يعمل فرح علشان يشوف شكلك ولا ايه
حاتم بغيظ شديد.والله ياختي كان نفسي اشوفك علي طول بس منه لله السبب
تضحك وتين بخفه ليقربها دياب منه ويضع يده على خصرها ويضغط عليه بقوه كبيرة تنظر اليه وتين وتبتسم وتنظر الي الفتيات التي ينظرون اليهم بحقد والاخرون باعجاب ويضرب وليد حاتم علي كتفه ويقول.قصدك علي مين يا حيوان
ينظر اليه حاتم ويقول بغمزه.عليك طبعاً يا شق مش انا داخل الشغله السوداه دي بسببك انت برضو
وليد بغضب شديد.ولما تكون قدام القايد تقول انت داخل علي بتحب بلدك وعايز تحميها وبتحسسني اني قاعد مع المنسي
تضحك وتين ليضغط دياب علي خصرها بعنف شديد ويسحبها معه ويذهب بها بعيد عن الجميع ويقول بغضب وغيره شديده.في ايه يا بت مالك قاعده توزعي ضحكات وابتسامات للكل ليه فاكره نفسك ايه
تنظر وتين الي المكان الذي يقفون به لا تره احد لتقترب منه وتلف يدها علي كتفه وتقول بدلع شديد.فاكره نفسي مرات دياب السويسي يا حبيب قلب مراتك
يسحبها دياب بقوه وحرارة شديده اليه ويقول.بس ليلتك خلصت علي كده كل اللي جايين انهارده فرحوا دلوقتي دوري انا يا غزال
نهي كلامه ويدق الي احد ويرفع الهاتف علي أذنه وتقترب وتين منه وتقبل وجهه ببطئ شديد ليضمها دياب اليه بشدة ويقول بصوت حاول ان لا تظهر به حرارته.يلا تعال
نهي كلامه ويغلق الهاتف ويضعه في بنطاله ويمسك رأسها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بوقحه شديده وتضع وتين يدها علي وجهه وتقول بين شفتيه.حبيبي خلينا شويه كمان
يقطم دياب علي شفتيها ويبتعد عنها ويقول.لا كفايه اوي كده احنا هنروح علي القصر البحر وبعدها ننسي كل حاجه وحتي امك وابوكي تنسيهم ومتفكرتيش غير دياب وحضنه بس
تبتسم وتين وكانت ان تتحدث لاكن تسمع التي يقول.طب اتلم يا $$$$ وسيب البت معانا شويه
تنظر وتين الي صاحب الصوت تره ايهم التي قال ذلك ببرود لتذهب الي الاحضانه وتقول.ابنك عامل ايه يا ايهم
يضمها ايهم بقوه ويقول.كويس اطمني ومتقلقيش انتي
تبتسم وتين ويسحبها دياب من الاحضان ايهم ويقول.كفايه يا حيلتها منك ليها
تنظر اليه وتين وكانت ان تتحدث لاكن يسمعون الجميع صوت طائره هليكوبتر تهبط علي الأرض ليسحب دياب وتين ويقول.تعالي علشان تسلمي علي عيلتك علشان نمشي
وبالفعل تذهب وتين الي الجميع وتوعدهم جميعا وتقف امام عدي وتترمي بين الاحضانه ليضمها عدي بقوه كبيرة وتقول وتين بهمس اليه.البت ريماس بتحبك يا عدي بس كانت خايفه منك حاول معاها تاني علشان تكمل حياتك معاها وتكونوا ميسوطين
ينظر عدي الي ريماس التي نظرت بعيد عنه وهي تتوتر من نظرته ويقول ببرود الي وتين.خالي بالك من نفسك انتي يا وتين
تبتعد وتين عنه وتنفخ بقوه كبيرة وتقف امام تميم فهو شقيقها الثالث وكانت ان تذهب الي الاحضانه لاكن يحمحم دياب لتنظر اليه وتين ويضحك تميم بقوه ويضع يده علي رأسها ويقول.روحي يا بنتي ربنا معاكي ويعينك علي ما بالكي
تضحك وتين بخفه وتميل براسها وتركض الي الاحضان ايهم التي ضمها بجميع قوته وهو يلاحظ بأن وتين ذهبت الي الجميع عاده كارما ويقول بهمس اليها.انتي في حاجه حصله بينك وبين صاحبتك يا وتين
تنفي وتين براسها وتقول.لا كويسين اوي
يفهم ايهم بأنها تكذب عليه لينفخ بقوه كبيرة ويقبل رأسها ببطئ ويقول.خالي بالك من نفسك كويس يا اميرتي ولو احتاجتي او حصلك حاجه حضن اخوكي مفتوحلك دايما
تبتسم وتين وترفع رأسها اليه وتقبل وجهه وتقول.انا بحبك اوي على فكره
يبتسم ايهم اليها وينظر الي كارما التي نظرت اليهم وهي مازالت تحب علاقتهما لاكن تنظر اليهم ببرود وينظر الي وتين ويقبل جبهتها ويقول.وانا بحبك اكتر يا قلب اخوكي
كانت وتين ان تتحدث لاكن يسحبها دياب ويقول بصراخ عالي.في ايه ما كفايه بقي يا بت معرفش المك منين ولا منين
تنظر اليه وتين ويقول ايهم بغضب.صوتك يالا في ايه مالك ومال البت
ينظر اليه دياب ويضمه بقوه كبيرة ليخبط ايهم علي ظهره بقوه ويقول بصوت لا يصل سوا اليه.البت لو حصلها حاجه مش هتكفيني روحك يا وحش براحه عليها ومتنساش ان اللي حصل معاها مكنتش قليل برضو فاهم
اومال لهو دياب وهو يفهم لماذا يقول اليه ذلك الآن ويقول بهمس اليه.اختك في رقبتي يا ايهم اطمن
ايهم بسخرية شديده.لا وطول ما هي معاك انا المفروض اطمن يا دياب مش كده
يبتعد دياب عنه وينظر اليه ويسحب وتين خلفه ويذهب الي الطائره ويركبها لتبكي ماسه بقوه وهي تنظر الي ابنتها وهي تركب الطائره ويغلق الباب ويمسك دياب وتين بقوه ويمسك في الحديديه بقوه كبيرة وتبدا الطائره ان تحلق في السماء ينظر ايهم اليها وهي في الاعلي ويبتسم وهو يتمني ان تكون شقيقته سعيده ولم يتمني شئ اخر من هذه الدنيا وينظر الي ماسه التي تبكي بين الإحضان مراد ليقول.في ايه يا ماسه بنتك مع جوزها متقلقيش عليها كده
ماسه بدموع شديده.لا انا عايزها يا ايهم اتصل بدياب خلي يجبها تاني انا عايزها معايا
يبتسم ايهم ويقول.لو اتصلت بدياب وقولتله ده مش بعيد يقتل بنتك يا ماسه خلاص سيبهم بقي يعيشوا حياتهم
نهي كلامه ويذهب الي سيارته ويقودها بتهور شديد وهو ينظر الي كارما التي تتحدث مع قيس وينظر اليها من المراء وهو يبتعد عنها يرها تنظر الي سيارته ببرود ليذيد من السرعه وتنظر خلفه كارما وتنظر الي قيس التي قال.تعالي هنتكلم في كام حاجه مهمه يا كارما بخصوص الشغل
تنظر كارما الي والدها التي قال بهدوء.الوقت اتاخر يا قيس خليها بكره
ينظر قيس الي كارما لتعرف كارما بأن يوجد شئ طارئ لتقول.تعال نتكلم في القصر احسن
اومال لها قيس ويركبون الجميع السيارات وتنظر ماسه بغضب الي قيس التي أخذ هذه الفتاة من ايهم وسوف يتزوجها مكانه وتركب سياره مراد ويقودون الجميع الي القصر بعد ان انتهي زفاف وتين ودياب بخير وبسرعه بسبب جنون دياب والتي لم يتحمل البقاء بعد ولا احد يقدر ان يسيطر عليه
كان تجلس بفستان الزفاف وهي تجلس علي قدمه وتدفن حالها بين الاحضانه ليقول.يا وتين ارحمني وكفايه انتي عايشه مع اهلك سبعه وعشرين سنة مكفاش ده كله
تنفي وتين وتقول.لا عايزه ارجع اعيش معاهم تاني يا دياب انت مشفتش كانوا عاملين ازاي تعال نعيش معاهم علي طول
يقلبها دياب علي السرير التي يجلس عليه ويهبط فوقها ويقول.ليه يا حبيبتي حد قالك اني ركبتهم ولا ايه ثم انك خلاص قولتك تنسي اهلك دول وتنسي السبعه وعشرين سنه دول وعمرك هيبدا من جديد انهارده
قال هذا وهو يقبل رقبتها ببطئ شديد لتنظر وتين اليه وتقول بصوت حاولت ان يظهر طبيعي.دياب احنا في الطايره عيب كده
يقوه دياب في قبلاته ويقول.واخيرآ جاه اليوم اللي بتمني من سنين كتير اوي يا وتين انتي بين ايدي والدنيا كلها عارفه انك بتاعتي واقدر اعمل كل اللي انا عايزو فيكي من غير ما اخاف من حاجه خلاص انتهي الصبر يا بت الجارحي
تبتسم وتين وترفع وجهه اليها وتقبل شفتيه بخفه وتقول.تعال ننام دلوقتي يا دياب لحد ما الطايره توصل علشان بجد تعبانه وهموت وانام
يمسك دياب شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه ويقول.بعيد الشر عليكي من الموت يا حبيبتي
ويترك شفتيها ويتسطح بجانبها ويقول وهو ينظر اليها.فكي الزرير دي وتعالي يلا
تبتسم وتين وتقترب منه وتبدا ان تفك ازار قميصه وتفك رابطة العنق التي يضعها وتدفن حالها بين الاحضانه ويضمها دياب بقوه ويغلق عينيه لكي ينام هو الاخر القليل فيتبقي وقت ليصلون الي القصر الخاص به
يدخل القصر بعد منتصف الليل ويذهب الي الاعلي يريد ان يره رؤي لكي يجعلها تنتبه الي الطفل قبل ان يذهب الي خارج البلاد فهو سوف يذهب الي المهمه التي كان من المفترض يذهب اليها منذو فتره ويدخل الغرفه يرها مازالت تفيق وهي تتسطح علي السرير وهي تمسك هاتفها تنظر اليه وتقول.ايهم انت هنا
ينظر اليها ايهم ويجلس علي السرير ويقول ببرود شديد.ابنك تخلي بالك منه كويس اوي يا رؤي علشان الود ده لو حصله حاجه من اهمالك ده هقتلك يا بت وسيم فاهمه
تنظر اليه رؤي وتدمع عينيها وتقول.انت ليه بتعاملني كده يا ايهم
ايهم بجمود.تصرفتك كافيه تخليني اولع فيكي عايشه يا رؤي
تنزل دمعه من رؤي وتقول.بس انت كنت بتحبني زمان يا ايهم وعمرك ما كنت تعاملني المعامله دي ليه دلوقتي بتعاملني كده
ينفخ ايهم بقوه كبيرة ويقول.كنت غبي يا رؤي ومكنتش فاهم حاجه وطلعت في الدنيا علي اني بحبك وعايزك ليا وانتي كمان كنتي معايا علي الخط علشان كده طبيعي احس اني بحبك وطبيعي اعمل اللي عملته
تنزل دموع رؤي وتقول.لدرجة دي انا وحشه معاك يا ايهم لدرجة دي انتي كرهتني
يبتسم ايهم ويقول.انتي جوكي سواد يا رؤي والسواد ده فيكي من وانتي صغيره وبيكبر كل لما تكبري انتي وحقدك علي الكل مخليكي مش شايفه قدمك تقدري تقوليلي انتي بتحبي مين في حياتك او حاسه مين بيحبك في الدنيا دي
تقترب رؤي منه وتقول بدموع.بحبك انت يا ايهم الحقيقه الوحيده الصح في حياتي هي اني حبتك انت انا اختارتك انت وبعت اهلي وكل عيلتي بس مقابل اني اعيش معاك بس انت كعادة مشفتش ده وبتعاملني معامله لو الخادمه بتاعتك مش هتعاملها كده
ينظر اليها ايهم ويقول ببرود شديد.الخادمه بتاعتي مش هخليها حامل مني يا رؤي وانتي حامل مني دلوقتي بس تصرفتك انتي الزباله ومخليه كل اللي حواليكي يكرهك ودي مشاكلتك انتي حاولي تصلحي من نفسك لو مش ليكي لابنك علي الاقل
وكان ان يذهب لاكن تمسك رؤي يده وتقول بدموع.لو صلحت من نفسي بجد هترجع تحبني وتكون معايا تاني يا ايهم
ينظر ايهم أمامه ويقول ببرود شديد.لا يا رؤي انتي لو هتتصلحي فاده لنفسك ولابنك مش ليا انا خدت قرار اني مش هخلي واحده علي ذمتي تاني مهما حصل انا هعيش لشغلي وبس بعد كده
رؤي بغضب ودموع.يعني عايز تفهمني ان كارما هانم لو رجعتلك هترفضها يا ايهم
يسحب ايهم يده منها ويقول بجمود شديد.متقرنيش كارما بيكي يا رؤي ده أولا ثانيأ انا قولتلك خدت قراري والقرار ده هيفضل زي ما هو انا مش عايز وجع قلب ولا دماغ تاني كفايه اوي اللي حصل لحد كده خلي بالك من ابنك كويس يمكن ده اللي يصلحك من جوه
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه رؤي وتغضب بشدة منه ومن حديثه وتتسطح علي السرير وهي تفكر في الذي تريد تفعله الأن
يخرج من الغرفه ويتنهد بقوه كبيرة ويسير في طريقه لكي ينزل الي الأسفل لاكن يقف أمام غرفة كارما وهو يسمع صوت موسيقى يأتي من الغرفه ليستغرب بشدة فهي بعد الزفاف من المفترض ان ترتاح ماذا تفعل الآن وكان ان يذهب لاكن يستمع صوت غريب داخل الغرفه ليفتح الباب بقوه كبيرة وكان ان يتحدث لاكن تنزل عليه صاقعه قويه وتتحاول عيونه لسواد الليل التي لم يوجد به قمر ام ضوء وهو يره
يصلون بعد مدة الي القصر التي سوف يعيش به معها لفتره لم يعرفون كم هي ويخرج من الطائره وهو يحملها بين يده وينظر اليها يرها تحوط ذراعها علي رقبته وتضع رأسها علي كتفه ليبتسم ويره الطائره تلحق في السماء وتختفي من أمامه لينزل الي الأسفل وتنظر وتين الي القصر التي ابتسمت وهي تشعر باشتياق اليه وتنظر الي دياب التي دخل بها الغرفه وتره يضعها علي السرير ويضع يده علي ظهرها ويسحب السحاب وينزع الفستان من عليها وينظر إليها وكان ان يهبط يقبل القليل من مقدمة صدرها التي تظهر أمامه الأن لاكن تقول وتين بسرعه.دياب سيبني اخد دوش الاول وانت روح غير هدومك
دياب بغضب وهو يمسكها.لا يا حبيبتي كفايه اوي كده مفيش صبر ثانيه واحده تاني
تضع وتين يدها على رقبته وتقول بدلع.حبيبي سيبني اخد دوش علشان اكون جاهزه لحاجه زي دي معقول مش عايزني اعمل اللي انا عايزه
دياب بصوت عالي.يا ستي انا عايزك بعفنتك دي مش هتفرق تعالي يلا
قال هذا وهو يسحبها اليه لتقول وتين بغضب شديد.انا معفنه يا دياب
يطبع دياب قبلة سطحية علي كتفها ويقول.لا بس انا مش قادر اصبر يا وتين كفايه بقي علشان دياب
تشعر وتين بقشعريايه من قبلته اليها وتقول.انت علشان خاطري سيبني اروح اخد دوش يا دياب مجتش علي العشر دقايق دول اصبرهم علشان خاطري
ينظر اليها دياب ويقبل شفتيها بقوه ويقول غصب عنه فهو لا يريد يجبرها ام يحزنها اليوم.هروح اخد دوش في اوضة تانيه وانتي خلصي بسرعه
اومالت لهو وتين وينهض دياب وهو يمسك حاله عنها لكي لم يخرب هذا اليوم التي ينتظر منذو عمر ويذهب الي الخارج ويذهب الي غرفه اخره ويجلس علي السرير وينفخ بقوه كبيرة ويجلس علي السرير ويخرج علبة السجائر ويفتحها ويأخذ سيجاره وهو ينظر أمامه ويضع السيجاره في فمه ليشعر بحجمها غريب غير الطبيعي ليمسكها وينظر اليها ويبتسم وهو يرها ليست سيجاره كالباقي فهي سيجارة مخدرات ليبتسم وهو يعلم بأن حسام التي فعل ذلك ووضع هذه السيجاره في العلبة لكي يسعد اكثر في هذا اليوم كالباقي الشباب كان ان يرمي السيجاره علي السرير لاكن ينظر اليها فهو إذا شربها لم تأثر به بتأكد ليشعلها وياخذ منها نفس كبير ويعجب بشدة بهذا النوع ويبتسم وينتهي من السيجاره وينظر أمامه وينهض ويذهب الي الحمام ويستحم سريعا ويخرج من الحمام وهو يرتدي سروال قصير ويذهب الي غرفته ويفتح الباب دون ان يدق وكان ان يتحدث لاكن يرها تجلس أمام المراء وهي تضع لمساتها علي وجهها وهي ترتدي

ليتسمر مكانه من هذه الهيئة المثيره التي يرها بها لأول مره في حياته تنظر اليه وتين من المراء وتبتسم بخجل وتوتر شديد يره دياب بشدة ويغلق الباب ويذهب اليها ويقف خلفها ويضع يده على كتفها ويقول.ايه القمر ده
تبتسم وتين ويمسك دياب يدها وينهضها ويضع يدها على رقبته ويحملها ويذهب بها الي السرير ويضعها عليه لتقول وتين بتوتر شديد.دياب احنا مش هناكل
يهبط دياب ويطبع عدة قبلات علي كتفها ويقول.انا ماكلك في الطايره والفرح لحد ما كنتي هتتفجري مني يا وتين اهدي ومتخفيش من حاجه
تغلق وتين عينيها بقوه وهي تشعر بقشعريايه شديده بجسدها ويمسك دياب ملابسها ويحاول ان ينزعهم عنها لاكن يره بأن يوجد صعوبه في ذلك ليشقهم عليها بقوه تشهق وتين وتقول.دياب في ايه
يهبط دياب علي مقدمة صدرها ويقبلها بجوع وشرها شديده ويقول بحرارة ورغبة شديده.هششششششش اسكتي يا وتين دلوقتي مش وقت كلام خلاص احنا في وقت الافعال بس
وينزع دياب جميع ملابسها وينظر الي هذه الرسمه التي تكتب علي مقدمه صدرها وآلان فقط يلاحظه وييتسم وهو يرها تكتب(دودو) ينظر اليها ويقول.مين اللي كتب الاسم ده يا وتين
تبتسم وتين وتقول.انا
يبتسم دياب ويهبط وياكل هذه الرسمه والاسم بين أسنانه بوقحة وبطئ شديد تغلق وتين عينيها بقوه وتقول.دياب عايزه اقولك ح
قطع كلامها دياب التي وضع يده على فمها وقال برغبه شديده.مش عايز اسمع كلام دلوقتي يا وتين مسمعش غير اسمي منك مش عايزك تقولي حاجه تانيه
نهي كلامه ويهبط علي كامل جسدها ويقبلها بوقحه وشرها شديده وهو يشعر بأن حياته سوف تنتهي عند هذه النقطة يشعر بأنه يمتلك العالم بكامله وهذه الفتاه بين يده يظل يقبلها بوقحه شديده الي ان انتهي وينزع ملابسه وينظر إليها يرها تنظر اليها بتوتر وخجل شديد ليصعد علي شفتيها وياكلهم بين اسنانه بعشق شديد ويقول بهمس اليها.جاهزه تكوني مراتي ونكون واحد بجد يا وتين
اومالت لهو وتين وتقول بخجل وخوف شديد.بس براحه يا دياب علشان خاطري
يقبل دياب شفتيها ببطئ وطريقه تجعلها تتنساه جميع خوفها وتوترها الشديد ويقول بهمس مثير بشدة.متقلقيش يا وتين مش هتحسي بحاجه اهدي
نهي كلامه ويقبل شفتيها بقوه كبيرة وينظر اليها ويبتسم وأخيراً هذه الفتاة سوف تكون زوجته قولا وفعلا الآن ويهجم دياب عليها ببطئ وهدوء علي قدر المستطاع لكي لم تتوجع وتين ويبتعد عنها بسرعه كبيره بعد قليل وبعد ان صرخت وتين باعلي صوتها صرخه لم يتوقعها دياب و
........... .........
.......
