رواية ذئاب من نار الفصل الثلاثون 30 بقلم بيري الصياد
البارت الثلاثون من
ذئاب من نار![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
_________________________________
وينظر اليها بصدمه شديده وينظر الي عذريتها ودماء شرفها وطاهرتها التي يوجد علي الشرشف الآن وينظر إليها يرها تتنفس بعنف وهي متعبه بشدة ولحظات ويستوعب ما حدث ليقول بعدم تصديق.انتي بنت ازاي يا وتين
تنظر اليه وتين وتبتسم بتعب وتقول.اكتشفت بعد شهر من اللي حصل اني لسه بنت يا دياب
يمسكها دياب بقوه كبيرة من ذراعها ويصراخ بها بقوه وهو يقول.ايه اكتشفتي دي يا وتين ازاي يعني وانا شايف دمك بعيني
نهي كلامه بقهر شديد لتنظر اليه وتين وتضع يدها على وجهه وتنزل دموعها وتقول.ده كان من الجروح اكيد يا دياب انا كمان مكنتش عارفه ايه اللي حصل فيا يومها وبعدها انا مكنتش واعيه لحاجه من اللي حصلت بس بعد كده ابتدات افتكر اني محستش بايه حاجه يومها غير لما صحيت وكنت في حضنك وروحت لدكتوره وقالتلي اني سليمه وان محدش قرب مني
كان دياب ان يصفعها لاكن يلكم خشب السرير بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.وانتي ازاي تخلي واحده تشوفك وتكشف عليكي يا وتين مين سمحلك تعملي حاجه زي دي من الاساس
تنزل دموع وتين بغزاره شديده وتقول.علشان كنت عايزه ارتاح يا دياب انا فكرت مليون مره قبل ما اعمل ده بس تعبت وكنت عايزه ارتاح من مشاعري دي علشان كده روحت وكشفت فعلاً وعرفت انك هتكون اول واخر راجل يقرب مني يا دياب متتخليش فرحتي كانت ازاي يومها كنت مبسوطه اوي
دياب بوجع وحزن شديد منها.وليه مجتيش قولتلي علي حاجه زي دي يا وتين
تنظر اليه وتين وتقول بدموع.علشان كنت عايزه اتاكد من حبك ومشاعرك ليا يا دياب كنت خايفه اوي انك تفضل معايا وساعت الجد تسيبني وتمشي وقولت لو انت كملت هعمل ليك المفاجاه دي ولو مكملتش معايا هموت يا دياب كنت خايفه لا تسيبني يا دياب كنت خايفه بجد
يغلق دياب عينيه بقوه ووجع شديد من عدم ثقتها بحبه اليها لاكنه هو التي فعل ذلك فهو التي تركها في المره الاولي وجعلها تفقد ثقتها به يسحبها الي الاحضانه ويضمها بجميع قوته وتنزل دموعه بحزن شديد عليها وهي تبكي بحرقه شديده وتقول.انت هتسيبني دلوقتي يا دياب مش كده
يمسح دياب دموعه التي نزلت غصب عنه من المشاعر الكثيره التي يشعر بها ويقبل شعرها ببطئ ووجع شديد ويقول.عمري ما هسيبك يا وتين حتي لو حصل ايه عمر روحي ما هتفرق روحك حتي لو بالموت يا بت الجارحي لو موت هاخدك معايا ولو موتي هروح معاكي وهتفضل ارواحنا متربطه ببعض علي طول
تضحك وتين بدموع شديده وتقول.بس انت اتعصبت عليا اوي يا بابا وانا مش بحبك متعصب كده
يمسح دياب هذه الدمعه الحره التي نزلت منه ويقول.اتعصبت علشان مكنش مفروض تروحي للزفته دي وتكشف عليكي يا وتين انا مش عايز حد في الدنيا يشوفك غيري يا غزال
تبتعد وتين عنه وتتسطح علي السرير بتعب وتقول.انت خليت فيها غزال يا دياب انت منك لله علي فكرة مش مسمحك علي اللي انا في بسببك
يبتسم دياب ويحملها ويقول وهو يذهب بها الي الحمام.هتخدي دوش دافي وهتكوني كويسه يا غزال
نهي كلامه ويذهب بها الي الحمام ويجعلها تقف معه أسفل الماء الدافئ ويمسح دياب علي جسدها ويبدأ ان يحممها ببطئ ووقحه شديده ويفتح الماء في البانيو ويحملها ويضعها بماء الدافئه ويقول بغمزه.هروح اجبلك حاجه تلبسيها تكوني انتي ارتاحتي شويه
اومالت لهو وتين ويذهب دياب وينزع الشرشف التي يوجد ويرمي في القمامه ويذهب يمسك واحد اخر ويضعه علي السرير ويذهب الي غرفه الملابس وياخذ روب قصير اليها ويضعه علي السرير ويذهب الي الحمام ويرها تعود براسها الي الخلف وتغلق عينيها يبتسم ويذهب ويجلس أمامها ويضع يده على شعرها ويقول.حبيبي ارتاحت
تنظر اليه وتين وتبتسم وتميل براسها بخفه ليبتسم دياب اليها ويحملها بين يده ويذهب بها الي الخارج وتنظر وتين الي الشرشف التي وضعه وتبتسم وهي تنظر اليه وتضع يدها على رقبته وتقول.انت زعلت بعد اللي حصل يا دودو
يبتسم دياب وينظر الي هذا اسم الدلع التي يوجد علي جسدها ويضغط علي شفتيه بوقحه ويقول.والله لو كنت زعلان هنسي السبب اللي زعلان علشان بعد ده
تبتسم وتين ابتسامتها الرائعه ويرميها دياب علي السرير ويهبط فوقها يقول وهو يهبط علي مقدمة صدرها بوقحة وجوع شديد.دلوقتي جاه وقت اني اخد حقي يا غزال الوحش دلوقتي بس اقدر اعقبك علي كل البعد الشهور اللي فاتت
تضع وتين يدها بين خصلاته وتقربه منها بشده وتقول برغبه من افعاله.وانا بين ايدك يا دودو اعمل اللي انت عايزو واللي يريحك يا حبيبي
ينظر اليها دياب ويهبط ويقبل جسدها بوقحة شديده لكي يجعلها لم تشعر بشئ سوا الرغبه وبانها تريده فقط وينظر إليها ويهجم عليها بنفاذ صبر وبعض القوه التي يخففها عليها لاجل ان لا تتعب منه فهو يعلم بأنها مازالت تتوجع واذا ضغط عليها اكثر من الممكن تموت بين يده وهو بتأكد لم يفعل ذلك
وهو يره هذه الفتاه وهي ترتدي

وتتميل بخصرها باغراء ومهاره شديده وهذا الحقير يضع يده على خصرها ويقربها منه بوقحه لتسود عين ايهم بشدة ويركض بسرعه كبيره ويسحب هذا الحقير بقوه ويلكمه بجميع قوته ليقع هذا الحقير علي الحائط بقوه كبيرة وينظر ايهم الي كارما التي واضح عليها عدم الوعي ليسحب الشرشف التي يوجد علي السرير ويلفه علي جسدها وينظر اليها وهي مازالت تتميل ليرميها علي السرير ويجلسها عليه ويذهب الي هذا الحقير ويلكمة بجميع قوته أيضاً ويمسكه من قميصه يصراخ به باعلي صوته وهو يقول.انت بتعمل معاها ايه يا $$$$$$$ يا ابن ال$$$$$$$
يمسك قيس يده ويقول بغضب شديد.دي هتكون مراتي انت مالك ومالنا يا عم سيبنا نعيش زي ما احنا عايزين اطلع بره وملكش دعوه بينا
يلكمة ايهم بقوه وعنف شديد ويقول بصوت عالي بشدة.هتكون دي منعتمدش عليها يا ابن ال$$$$$$$ كارما بتاعتي انا وهتفضل ملك ايهم الجارحي لحد ما تموت لا انت ولا غيرك هيقرب منها انت فاههههههم يا ابن ال$$$$$$$
يضحك قيس بسخرية برغم الوجع التي به من اللكمات ويقول.قال بتاعتك قال طب قول حاجه غير دي يا ايهم ده انا عارف اللي فيها حتي
يغضب ايهم بشدة لدرجة ان لا يره أمامه ويخرج سلاحه ويمسك وساده ويطلق طلقه في بطن هذا الحقير التي فقد الوعي علي الفور وينظر ايهم اليه وينظر الي هذه الفتاة التي تغني مع الاغاني التي تشتعل وواضح عليها عدم الوعي الشديد ليمسك هاتفه ويدق الي احد ويقول بصوت قوي بشدة.تعال علي قدام اوضتي وخد الزباله الموجود وارمي في ايي مستشفى وميطلعش منها غير لما اتصل بيك غير كده هو عندك وانت مسؤال عنه قدامي
نهي كلامه ويغلق الهاتف ويحمل هذا الحقير علي كتفه ويذهب بها الي الخارج ويرمي في الطرقه بعيد عن غرفه كارما لكي لا احد يتحدث عنها ام يقول شئ ويذهب الي الغرفه مره اخرث ويغلق الباب وينظر الي كارما التي نهضت وتتميل بخصرها باغراء شديد وهي ترقص علي هذه الاغانيه وتنظر اليه وتذهب اليه وهي مازالت تتميل بخصرها وتقف أمامه وتضع يدها على رقبته وتتميل بخصرها باغراء ومهاره شديده ينظر اليها ايهم ببرود شديد وهو يفكر ماذا يفعل بهذه الفتاه الآن هل يقتلها ام ماذا يفعل بها يرها تقترب منه بشدة وتقبل شفتيه بخفه شديده يتصدم ايهم من فعلتها ويرها تطبع قبلة علي رقبته وتمسك ازار قميصه وتبدأ ان تفك به ليعرف ايهم علي الفور بأن هذه الفتاة لم تكن بوعيها وبانها تاخذ شئ اخر غير الخمور يمسكها من فكها بقوه ويقربها منه ويشم فمها ويقول.انتي شاربه ايه تاني يا بت
تفك كارما ازار القميص كامله وتفلت من يده وتقف خلفه وتنزع القميص وهي تسحبه وتحرك يدها علي صدره ليغلق ايهم عينيه بقوه كبيرة وترمي كارما القميص وتنظر الي صدره وتقول بعدم وعي.احححححح حلوين اوي
نهت كلامها وتطبع قبله علي عضلاته بوقحه شديده ينظر اليها ايهم وهو لم يعد يتحمل شئ ليضع يده علي شعرها ويمسكها منه بقوه ويقربها منه ويهبط علي شفتيها وياكلهم بقوة كبيرة بين أسنانه ويمصهم بقوه كبيرة وترفع كارما يدها وتضعها علي رقبته وتقربه منها بشده وهي تتحرك بين يده بوقحة ورغبه شديده يستغربها ايهم بشدة ويترك شفتيها لاكن لم تتركه كارما بل تقبله بوقحه شديده جديده بشدة علي ايهم وتقبله بقوه ليغلق ايهم عينيه بقوه ووجع شديد وهو يشعر بأن التي بين يده الآن هي رؤي وليست الفتاة البريئة التي كانت معه منذو اشهر فقط تبتعد كارما عنه وتمسك يده وتسحبه معها ينظر اليه ايهم وترمي كارما علي السرير وتهبط فوقه لينظر ايهم اليها وينفخ بغضب شديد منها ومن هذه التصرفات وتطبع كارما قبلة على صدره وتقول بعدم وعي وهي لا تعرف ماذا تقول ام تفعل.انا بحبك اوي
ينظر اليها ايهم ويسحبها ويقبل شفتيها بقوه كبيرة ويمسك شفتيها الاسفلي ويمصها بقوه ووقحه شديده وتضع كارما يدها علي رقبته وتقترب منه بشدة وتفلت شفتيها من ايهم التي مسك اخره ويقبلها بقوه اكبر وتلفت الآخره منه وكان ان يمسكهم مره اخرى لاكن يسمع همسها وهي تقول بعدم وعي.قيس
يجن جنون ايهم في اقل من ثانيه واحده وينظر إليها ويصفعها بجميع قوته لتقع كارما علي السرير بقوه وعنف وينهض ايهم ويمسكها من ذراعها بقوه وقسوة شديده ويصراخ بها وهو يقول.مين يا روح امك قيس يا زباله
تنظر اليه كارما وعيونها تغلق وتفتح وتقول وهي تنزع يده عنها.اوعي بقي ومتقربش مني تاني اوعي كده
ينظر ايهم الي حالتها التي تقهره وتحرق كل ما بداخله بعنف شديد ويرميها علي السرير ويذهب الي الثلاجه التي توجد وياخذ زجاجه ماء ويذهب ويسكبها علي وجهها بكامل وتشهق كارما بقوه وهي تعود لوعيها وتصراخ وهي تقول.انت بتعمل ايه
يسكب ايهم عليها الزجاجه التي بها ماء مثلجه ويرمي الزجاجه ويمسكها من ذراعها بقوه كبيرة ويقول بصوت افزعها بشدة.انتي كنتي بتعملي ايه مع الزباله ده يا زباله
تنظر اليه كارما وهي لا تعرف ماذا تفعل وعن ماذا يتحدث الآن لتقول بغضب شديد.في ايه يا ايهم مالك علي الصبح
ايهم بصراخ عالي.انتي بتشربي من امتي يا كارما شكلك اتجننتي وارحت منك علي الاخر
تفرق كارما جبهتها بقوه من الوجع التي تشعر به وتقول.ايهم انا مش ناقصه سيبني انام واطلع بره
قالت هذا وهي تشعر بشئ غريب بها ولم تريد ان يبقي ايهم معهم وينظر اليها ايهم ويمسكها من فكها بقوه ويقول بغضب شديد.انتي شاربه ايه تاني غير الخمره يا روح امك
تنظر اليه كارما وتنفي براسها وتقول.مش شاربه حاجه يا ايهم حتي الخمره مش فاكره امتي شربتها
ينظر اليها ايهم ويره في عيونها الصدق ليتركها وهو يشعر بحرارتها تذيد بشده وتنظر كارما اليه وهي تريده بشدة تشعر بنار شديده تشعل بها وتريده ان يطفئ هذه النار لاكن هي ليست كهذا لتسحب البطانيه التي توجد عليها وتتسطح وتمسك الوساده وتضمها اليها وتدفن رأسها بها ينظر إليها ايهم وهو يشعر بأن هذا الحقير يجعلها تشرب شئ ليجعلها معه في هذه الليله ويذهب ويتسطح امامها وينظر إليها وينظر الي سطح الغرفه ويقول ببرود شديد خارجي.انتي بتشربي خمره من امتي يا كارما ومين اللي وادكي لطريق ده
تغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وتنزل دموعها بغزاره وهي تدفن راسها في هذه الوساده وتمسح دموعها بها وتقول ببرود متصنع.مفيش حد انا اللي اتعلمت وروحت لطريق ده لوحدي
ينظر ايهم اليها ويرفع رأسها وينظر الي وجهها ويقول.كدابه يا كارما عمر بنت الجارحي ما تروح لطريق زباله بنفسها وهي عارفه نهايته ايه
تنظر اليه كارما وتقول بسخرية.لا علي الاساس اني مرحتش لطريق ده قبل كده لما اتجوزتك يا ايهم
ينظر اليها ايهم ويبتسم بجمود شديد وينظر الي سطح الغرفه ويبقون علي هذا الوضع لفتره طويله لم يريد ايهم ان يتركها وهي بهذه الحاله فهو لم يعلم ماذا يحدث بها إذا تركها وتحاول كارما بقدر المستطاع ان تمسك حالها امامه لكي لا تفعل شئ تندم عليه في المستقبل تنهض كارما وكانت ان تذهب لاكن يمسكها ايهم ويقول.انتي رايحه فين يا كارما
كارما دون ان تنظر اليه.هروح اخد دوش سيبني
ينهض ايهم ويقف امامها وينظر الي عينيها التي تنظر بكل مكان عاده هو ليمسكها من اسفل وجهها ويلفها اليه وينظر الي عينيها يره بهم رغبه شديده تكاد تقتلها من شدتها ليتوعد لهذا الحقير بكثير ويفكر بأذا فعل ذلك في السائق ام هذه المره هي المره الاولى اليه وهو أنقذها يجن جنونه وهو يفكر بأن هذه من الممكن أن تكون ليست المره الاولى وبأنه فعل شئ في السائق لينظر الي عينيها ويهبط علي شفتيها ويمسكهم بين أسنانه ويقطم عليهم بقوه كبيرة وهو يعقبها علي نار جهنم التي تشعل بداخله الآن تغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وهي تشعر بأن جميع أعضاء جسدها تريده بشدة تريده ان يطفئ هذه النار إلتي تشعل وأيضا هي تشتاق اليه بشدة ويحملها ايهم بين يده وهو لم يره أمام سوا بأنه يتأكد اذا احد اقترب منها في هذه الفتره ام ان يبقي جسدها ملك اليه فقط وذلك سوف يعلمه بطريقته الخاصة التي تجعله يعلم التي يريده ويضعها علي السرير وينظر اليها يرها تنظر بعيد عنه وتقول ببرود متصنع رغم النار التي بها.متقربش مني يا ايهم بيه روح لمراتك اشبع نفسك بيها مش انا
يهبط ايهم عليها ويقول بجانب اذنها.وانتي ايه يا كارما ما انتي مراتي كمان
تنظر كارما اليه بسرعه كبيره وتقول بغضب شديد.انا طلقيتك يا ايهم مش مراتك انت طلقتني بتلاته
يقبل ايهم رقبتها ببطئ وهو لم يره ام يريد سوا أن يتأكد اذا احد اقترب منها ام لا وهذا سوف يعلمه بطريقه واحده فقط وهي التي في عقله ويقول بعد ان لاحظ عدم قبولها بالذي سوف يفعله الآن.هردك لذمتي يا كارما هتصرف وهعملها بس اصبري شويه
تتصدم كارما بشدة وتقول بصراخ عالي.وانا مش عايزك تردني يا ايهم انا مش عايزه ارجع ليك ولايامك السوده تاني
ايهم بغضب شديد وهو يمسكها بقوه كبيرة من ذراعها.اه مش عايزه ترجعلي علشان تفضلي عايشه حياتك مع ال$$$$$ بتاعك من غير ما حد يحاسبكم ولا يتكلم كلمه واحده معاكم مش كده عايزه تفضلي في علاقتك الحرام يا كارما ومش عجبك الحلال يا بت جاسر
كارما بصوت عالي.ايوه يا ايهم عايزه افضل في الحرام احسن منك ومن اني افضل هبله معاك ال$$$$$$ اللي انت بتقول عليه ده احسن منك علي الاقل بيعملي اللي انا عايزه وحتي لو كان حرام انا مبسوطه معاه يا ايهم علي راجل وبيحبني مش زيك انت م
قطع كلامها هذه الصفعه القويه بشدة التي نزلت علي وجهها تجعلها تدوخ بشدة وتمسك رأسها وهي تشعر بدوخه ووجع شديد ويصفعها ايهم مره اخرى علي وجهها الاخر ويمسكها بقوه كبيرة من ذراعها ويقول بصراخ عالي بشدة.انتي بقتي واحده $$$$$$$ فعلاً يا كارما بقتي رؤي النسخه التانيه انتي وهي نفس الوساخه والزباله بتمشي في دمكم عايزه تعيشي في الحرام يا بت الكلب مفكرتيش في ابوكي وامك قبل ما تقولي كلامك ده انتي خلاص عيرك فلت وفجرتي علي الآخر يا كارما وكمان اوعي تيجي تقرني بيني وبين ال$$$$$ اللي عمالك واحده $$$$$$ بجدريه انتي دلوقتي مبقتيش كارما الجارحي البت اللي العالم كله يحلف بشرفها انتي حطيتي شرفك وشرف ابوكي تحت جزمة العالم كلها وخليتهم يروحوا ويجيوا ويدسوا عليه زي ما هما عايزين وعلي حسب اللي عندك معاه مصلحه انتي خلاص يا كارما روحتي في طريق نهايته الموت ولو اضطرت اقتلك قبل ما تجيبي العار للعيلة الجارحي هعملها يا كارما هعملها وهقتلك وهقتل ال$$$$ بتاعك قبلك
نهي كلامه ويرميها علي السرير بعنف شديد ويذهب الي الخارج ويضرب الباب خلفه بقوه كبيرة تنظر خلفه كارما وكلامته تضرب في عقلها بقوه وعنف شديد.انتي بقتي واحده $$$$$$$ فعلاً يا كارما بقتي رؤي النسخه التانيه انتي وهي نفس الوساخه والزباله بتمشي في دمكم.انتي خلاص عيرك فلت وفجرتي علي الآخر يا كارما.انتي دلوقتي مبقتيش كارما الجارحي البت اللي العالم كله يحلف بشرفها انتي حطيتي شرفك وشرف ابوكي تحت جزمة العالم كلها وخليتهم يروحوا ويجيوا ويدسوا عليه زي ما هما عايزين وعلي حسب اللي عندك معاه مصلحه.تشعر بأنه محق بالفعل فهي الآن فتاه اخر عن هذه الفتاه التي كانت في السابق الان تشرب الخمور ولم يفرق معها شئ وتفعل اشياء عديده لم يعلم ايهم عنها شيئا هو يقول عليها ذلك فقط لاجل حديثها اليه وشرب الخمور ماذا يقول إذا علم باشياء التي تخفيها هذه الفتاة تنفجر كارما في البكاء وتبكي بقوه كبيرة وتنهض بسرعه وتركض الي الحمام وتذهب الي الصندوق الزجاجي وتدخل به وتفتح الماء عليها وتنزل دموعها بغزاره شديده وهي تبكي وتتذكر حديث ايهم اليها اليوم يقول بأنها مثل رؤي بكل افعالها يقول بأنها دعست علي شرفها وشرف والدها ماذا يقول هذا الاحمق يقول بأنها هذه الفتاة التي يتحدث عنها بهذه الطريقة لا هي لم تكن كذلك تبكي بعنف شديد وتقع علي الأرض بقوه وهي تتذكر اشياء عديده تجعلها تصدق بأن كل ما قالوا ايهم حقيقه تشعر بوجع شديد داخل قلبها تبكي كارما بقوه كبيرة وهي تضع يدها على وجهها وتقول بدموع ووجع شديد في قلبها.لا يا يا ايهم انا مش كده انا عمري ما هكون رؤي يا ايهم انا مش كده والله مش كده
نهت كلامها وهي تبكي بعنف وحرقه شديده وتقع علي الأرض وحديث ايهم يضرب برأسها بعنف شديد تغلق كارما عينيها ولا احد يعلم إذا هي نامت ام فقدت الوعي من الوجع الشديد التي تشعر به في داخلها بعد حديث ايهم القاسي اليها فهو اتاه علي جروحها التي تحاول أن تخفيها عن الجميع فهذه الفتاة تحاول تخفي ما تمر به لكي لا احد يعلم ماذا يحدث بها فما ألذي يحدث بهم بعد
يقف السياره بعنف شديد ويخرج منها ويصراخ باعلي صوته وهو يقول.كارممممممممممممممممممما
نهي كلامه ويضع يده على شعره ويشده بقوه كبيرة وينظر أمامه بغضب شديد وهو يفكر بافعال هذه الفتاة التي يريد يقتلها بالفعل يريد ان يرتاح من النار التي تشعل بداخله وتجعله يموت الالف المرات في الدقيقة الواحدة لا يعرف ماذا يفعل هل يتركها لهذا الحقير يفعل بها كما يشاء لكي تعلم جيد خطها ام يظهر اليها هو الحقيقه ويجعلها تعلم ماذا يفعل بها هذا الشخص ينظر الي الاعلي وهو بتأكد لم يجعل هذا الحقير يدمرها اكثر من ذلك لأكن رفض هذه الفتاة اليه بهذه الطريقة يقتله من الداخل ويقتله الالف المرات كرها اليه وهو يشعر بأنها بالفعل لم تعد تحبه كماضي يغلق عينيه بقوه ويتذكر جملتها اليه وهي بغير وعيها.انا بحبك اوي
ويفتح عينيه ويتذكر بأنها تمتمت بإسم هذا الحقير ليست هو ومن الممكن بأنها كانت تقول هذه الجمله لظنها بأنه هذا الحقير التي لم يعرف من لماذا أتاه وظهر اليها يصراخ بصوت سمع في جميع الظلام التي به وهو يقول.اااااااااااااااااااااااااه
يصراخ ايهم بوجع شديد يفتت قلبه بعنف شديد يشعر بأنه يريد أن ينسحب بهدوء من هذه المعركه التي لم يعلم لمن يدخل بها لهذه الفتاه التي تكره ولم تريده الباقي معه يغلق عينيه بوجع شديد ويتذكر عهده لوتين وبأنه يحميها من هذا الشخص ليعلم لمن يدخل هذه المعركه وسوف يدخلها لاجل وتين فقط كان هذا تفكير ايهم التي يحاول يقنع حاله بأنه بعد ان يبعد هذا الحقير عنها لم تعود اليه ولم تبقي معه وسوف يتركها كما فعل قبل اشهر ولم يجعلها تبقي معه بالغصب بتأكد لا يريد ان يعطي قلبه امل لو صغير علي هذا فهو يعلم بأن خيانته اليها تعلم في قلبها بشدة وهذا لم يستطيع في يوم ان يمحي من ذكرياتها يتنهد بثقل وتعب شديد في قلبه ويقفذ علي السياره ويرمي جسده الي الخلف ويتسطح عليها ويضع يده أسفل رأسه وهو ينظر الي السماء ويفكر في التي يريد يفعله وماذا يفعل لكي يجعل هذا الحقير يخرج من حياتها يفكر بأنه يقتله ويرمي في الشوارع لاكن هي بتأكد سوف تضع اللوم عليه وبتاكد لم تصمت علي فعلته ينفخ بقوه كبيرة ويبقي ايهم يفكر في طريقه يجعل هذا الحقير يبتعد عن هذه الفتاه التي لم تفهم شئ من وجهة نظره
تفتح عينيها علي عدة قبلات مسروقه علي اكمل وجهها تنظر الي من يفعل ذلك تره زوجها التي اتعبها بشدة معه لتقول وهي تعود تغلق عينيها مره اخرى.دياب سيبني انام بقي علشان خاطري كفايه
يطبع دياب قبلة بقوه علي شفتيها ويقول.قومي يا بت كفايه كده انتي وحشاني اوي يلا قومي
تنظر اليه وتين وتنفخ بقوه وتقول.يا دياب حرام عليك انا كنت لسه معاك دلوقتي سيبني علشان خاطري
يمسك دياب الشرشف التي يسترها ويرمي بعيد عنها وينظر الي جسدها بوقحه شديده ويقول.لا اسيبك ايه ده في كبت سنين لازم يطلع دلوقتي والا هموت يا بت الجارحي يرضيكي جوزك يموت ومبقاش علي داخلك يوم واحد
تبتسم وتين بيأس شديد منه وتقول.علي اساس انك راحم اذا في الداخله او غير يا دياب
ينظر اليها دياب ويقبل شفتيها بقوه ويقول.صباحيه مباركه يا عروسه
تبتسم وتين وتضع يدها على وجهه وتقربه منها وتقول.الله يبارك فيك يا حبيبي
يمص دياب شفتيها بقوة كبيرة ويده تسير على جسدها بوقحة شديده لتضربه وتين علي كتفه وتبتعد عنه وتقول وهي تحاول ان تخفي خجلها.بس يا سافل عيب كده
نهت كلامها وتمسك البطانيه وتضعه علي جسدها ينظر إليها دياب برفعة حاجب ويهبط عليها وينزع شعرها المتشابك من ليلتهم الطويله التي لم تنتهي سوا الصباح والان الساعه تخطط الحاديه عشر صباحا ويقول وهو ينظر الي وجهها الأحمر.انتي مكسوفه ليه يا وتين جسمك انا حافظ في كل حاجه من قبل الداخله حتي ايه اللي حصل دلوقتي
تنظر وتين بعيد عنه وتضغط على شفتيها بقوه وتقول.دياب بس علشان خاطري سيبني انام
يهبط دياب ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم ببطئ شديد ويقول.حيات دياب كلها ليه الكسوف ده كله احنا مفيش حاجه اتغيرت بينا
تنظر اليه وتين ويبتعد دياب عنها وتقول وهي تضع يدها على رقبته.حاسه انك اول مره تشوفني وتشوف جسمي يا دياب حاسه باحساس غير كل مره في حاجه غريبه اتغيرت فيا
يمسك دياب البطانيه ويبعده عنها ويهبط فوق جسدها ويسحب البطانيه عليهم ويغطي وجهه ووجهها ويقول وهو ينظر اليها.واتغير للاحسن ولا اوحش يا غزال قلبي
تبتسم وتين علي هذا اللقب الجديد التي لقبه اليها هذا الوحش وتنظر اليها في هذا الظلام التي يوجد اسفل البطانيه وتقول وهي تنظر الي عيونه التي تلمع بعشق شديد.حاسه بشعور حلو اوي يا دياب حاسه ان انا وانت قلب وروح واحده عايزه افضل معاك لآخر عمري وحتي بعد ما اموت عايزه افضل معاك انت يا دياب
يبتسم دياب بعشق شديد ويهبط علي شفتيها ويقبلها ببطئ وعشق شديد يكبر كل يوم عن الاخر وتضع وتين يدها على وجهه وتقربه منها وتبدله القبله بنفس العشق التي تعشقه لهذا الزوج الصالح ويبتسم دياب ويعصر جسدها ببطئ ووقحه شديده ويترك شفتيها وينزل علي مقدمة صدرها ويقبلها بجوع ووقحه شديده تبتسم وتين وكانت ان تنزع البطانيه من عليهم لاكن يمسك دياب يدها ويقبلها ويقول بحراره شديدة.بس يا وتين حلو اوي الجو ده اصبري
ويضع يدها علي رقبته لتحوط وتين رقبته بيدها الاثنين ويقبلها دياب بوقحه وعشق شديد لا احد يعلم الي أين يذهب بهم ويهبط علي جسدها ويقبلها بوقحه شديده لتنزع وتين البطانيه عنها وهي تشعر بجسدها تشعل به نار من افعاله الوقحه التي لم يمل منها وتضع يدها بين خصلاته وتقربه منها بشده ليقوه دياب في قبلاته وينهض قليلا وينظر اليها ويهجم عليها بقوه كبيرة جديده علي هذه الفتاة
يبتعد عنها بعد مدة طويلة وينظر اليها يرها تبتسم بتعب شديد واضح عليها ليقبل شفتيها بخفه ويقول.حبيبي انت كويس
اومالت لهو وتين بتعب ليقترب دياب منها ويهمس اليها وهو يقول.اتكلمي يا حبيبتي حاسه بوجع بجد
تغلق وتين عينيها وتقول.خفيف يا حبيبي اطمن
يبتسم دياب وهو يعلم بأنها تكذب عليه الآن لينظر اليها وينهض ويذهب الي الحمام ويخرج بعد قليل ويحملها ويذهب بها الي الحمام وتنظر وتين الي البانيو التي يوجد به رغوه عاليه ويوجد ورود حمراء لتبتسم ويذهب دياب ويضعها في الماء وينظر إليها يره ملامحها يظهر عليها الالم ليغلق عينيه وهو يسب ضعفه التي يجعله يقترب منها بهذه القوه وهو لم يستطيع ان يهده عليها قليلاً فهو يعشقها بشدة ويحرك يده علي جسدها بوقحة وبطئ شديد لكي ترتاح قليلاً تنظر اليه وتين وتعود بظهرها الي الخلف وتضع رأسها علي حافت البانيو وهي تنظر اليه وهو مازال يحرك يده عليها وتغلق عينيها بقوه وهي تشعر براحه شديده بين يده ومن وقحته الشديده وتنظر اليه وتعلم بأنه إذا بقي معها أكثر من ذلك سوف يسحبها معه لجولة من جولات عشقه لتقول بابتسامة رائعه يعشقها دياب بشدة.حبيبي روح انت وانا اخد دوش وهطلع علي طول
كان دياب ان يتعرض لاكن تقول وتين.انا والله كويسه اوي روح انت علشان انا هموت من الجوع وعايزه اكلو من ايدك انهارده
يبتسم دياب ويقبل شفتيها بقوه وينهض وينزل أسفل الماء ويستحم سريعا وهو ينظر اليها ويقبل رأسها ويقول.لو احتاجتي حاجه نادي عليا وانا مش هتاخر
اومالت لهو وتين وينهض دياب ويمسك منشفه ويلفها حول خصره ويذهب الي الخارج ويذهب الي غرفه الملابس ويخرج اليها ملابس ويمسك سروال قصير ويرتدي ويضع ملابسها علي السرير لكي لا تتعب حالها أكثر ويمسك هاتفه وينزل الي الأسفل ويذهب الي المطبخ وهو يفتح الهاتف التي غلقه في الامس لكي لا احد يزعجه مع معشوقته الصغيره ويره الكثير من المكالمات من مراد وايهم وايضا رحيم ليدق الي مراد التي فتح عليه علي الفور وقال بغضب شديد.انت ليه قافل تلفونك يالا وبنتي فين
يبتسم دياب ويقول وهو يذهب الي الثلاجه لكي يخرج منها الطعام.لا انت تنساه انك جبت بنت من الاساس بنتك دلوقتي ملهاش غير اب واحد بس وهو دياب السويسي
يشعر مراد بغيره شديده ويقول بصوت عالي.انت بتقول ايه يا حيوان بنتي ملهاش غير اب واحد وهو انا يا كلب مش انت
دياب بغضب.لوله انك اخو امي كان هيكون في كلام تاني يا مراد ومكنش كلمتك علشان اطمنك علي بنتك واقولك بنتك اطهر واشرف بنت في الدنيا كلها بنتك محدش لمسها يا مراد انت سلمت امانتك سلميه واديت الواجب علي اكمل وجه
يتصدم مراد بشدة ويقع وهو يجلس علي السرير ويقول بصدمه شديده.انت بتقول ايه يا دياب
يبتسم دياب ببرود ويقول.بنتك طاهره يا مراد وانا خدت شرفها ومحدش غيري قرب منها قبل كده
تنزل دمعه من مراد بفرحه شديده لاكن يقول.دياب اوعي تكون بتقول كده علشان تب
قطع كلامه دياب التي قال بغضب.انا مش مضطر اعمل ده يا مراد دي الحقيقه وانا قولتك ده بس علشان محرمكش من فرحتك بابنتك
يبتسم مراد ويقول.هترجعها امتي انا عايز اشوفها
يبتسم دياب ويقول.لا دي انساها خلاص الشهرين دول مراتي هتفضل مع جوزها لحد ما يشبع منها
مراد بغضب شديد.ليه يا روح امك حد قالك انها اكله وبعدين لو شبعت منها تبقي مبتحبهاش يا حيلتها
دياب بستفزاز شديد.ما لما اشبع منها هبقي اجبلهلك يا موري واوعدك لو شبعت هسيبها في بيتك تعيش معاك زي ما انت عايز بس لو مشبعتش هتفضل في حضن جوزها يا مراد يلا انت خدت من وقتي خمس دقايق لو كنت قعدتهم مع بنتك كان زمانك منتظر حفيدك دلوقتي
يتصدم مراد من وقحة هذا الشاب ليقول بصراخ عالي.اتصدق انك ابن كلب وعيل $$$$$$ بجد يا زب
يغلق دياب الهاتف قبل ان يستكمل مراد وينظر الي الهاتف ويقول.اومال عايزني افرحك من غير ما احرق دمك ده حتي عيب في حقي علشان بعد كده تزعلها تاني ولسه يا مراد وحيات دموعها اللي نزلت بسببك لا هحرق دمك اضعف عليها اصبر انت بس
نهي كلامه بخبث شديد وهو يتوعد لكل من كان سبب في دموع معشوقته ويرمي الهاتف علي الطاوله ويبدأ ان يحضر طعام الي وتين ويرها تنزل علي الدرج أمامه وهي ترتدي

وتنظر إليه وتبتسم ليبتسم دياب وتذهب وتين وتنظر الي الطعام التي يفعله وتقول.ناقصلك كتير يا دودو
يحملها دياب ويضعها علي الرخامه ويقول.لسه شويه
نهي كلامه ويمص شفتيها بقوه كبيرة تبتسم وتين وتقول.انت مبتزهقش يا دياب
يمص دياب شفتيها بقوة اكبر ويقول.في حد يزهق من الكريز ده يبقي جاحد والله
تضع وتين يدها على وجهه وتقربه منها ليبتعد دياب عنها قليلاً ويفصل بين قدمها ويدخل بينهم ويقربها منه بشدة وهو يقبل شفتيها بقوه كبيرة وتحاول وتين تبدله القبله لاكن لم يعطيها فرصه لتبتعد عنه بغضب شديد وتقول.ايه الشغل ده بقي
يضحك دياب عليها ويضرب انفها بأصبعه بخفه ويقول.هدي يا اميرة في ايه
تنظر اليه وتنفخ بغضب طفوليه ينظر اليها دياب ويمص شفتيها بقوه ويقول.هحضر الاكل وتاكلي وبعدها نعمل اللي انتي عايزاه
تلكمه وتين في صدره وتقول.روح خلص الاكل يا دياب يلا علشان جعانه
يبتسم دياب ويمسك يدها ويقبلها ببطئ شديد وينظر الي خاتم الزواج التي بيدها منذو ان وضعه في خطبته من رؤي ولم تنزعه منذو هذا اليوم وينظر اليها ويضع اصباعه بين اصباعها ويضغط علي يدها بخفه ويقبل هذا الخاتم التي في اصباعها ويقول.بعشق ميتين امك يا غزال الوحش
تبتسم وتين وتقول بغيظ شديد.والغزال جعان دلوقتي يا دياب اكلني يا راجل ههبط وهموت منك كده والله
يتصدم دياب من رد فعلها ويقول.في ايه يا بت مالك
تنفخ وتين بقوه وتقول.دياب جعانه وهموت من الجوع بجد
يبتسم دياب ويقبل جبهتها ويذهب ويبدا ان يحضر اليها الطعام لكي تأكل هذه الفتاة
كان يجلس علي المكتب وهو ينظر الي اللاب الخاص به ويشعر بالباب يفتح ينظر الي من فعل ذلك يرها حلا لينظر الي اللاب ببرود فهو مازال يحزن منها علي ما فعلته وهي لم تحاول ان تتحدث معه أمام والدها في الامس لكي لم يفكر بأنها كما رؤي فهي تخاف بشدة من ان يفقد ثقته بها تبتسم حلا وتذهب وتقف بجانبه وتقول.مش كفايه بقي يا تميم انت هتفضل زعلان كده كتير
تميم وهو مازال ينظر الي اللاب.روحي يا حلا دلوقتي عندي شغل كتير ولازم اخلصه
تنفخ حلا بقوه كبيرة وتقول.تميم في ايه لكل ده
تميم بغضب وهو ينظر اليها.كل اللي عملتي وطريقتك معايا وتقوليلي في ايه يا حلا انا مليون مره اقولك بلاش الطريقه دي وانتي مصيره تتعاملي بيها
تدمع عين حلا بشدة وكانت ان تذهب لاكن يسحبها تميم بقوه لتقع علي قدمه بقوه كبيرة وتشهق حلا بخضه شديده وتنظر اليه وتقول.حد يعمل كده يا تميم
ينظر اليها تميم ويقول وهو يضع يده على خصرها. انتي جايه ليه دلوقتي يا حلا
تنظر اليه حلا وتقول.مش عايزك تزعل مني يا تميم انت حتي متكلمنيش ولا مره من ساعت اللي حصل
ينفخ تميم بقوه ويقول.حلا انتي مستوعبه اننا اقل من اسبوع هنتجوز ودي حياه كامله يعني كل اللي بتعملي ده مينفعش يا حلا انتي كده هتطلقي من اول اسبوع
حلا بغيظ شديد.ومين اللي هيطلقني مش انت يا تميم يبقي الحق عليك انت اللي مش عارف تعيش معايا
ينظر اليها تميم بعدم تصديق فهذه الفتاة لم تفهم عن ماذا يتحدث ويغلق عينيه بقوه لكي يصبر عليها ولم يقتلها الآن ويقول.انا غلطان وابن كلب يا حلا يلا يا حبيبتي اتكلي علي الله وسيبني اكمل شغلي مش هيكون فاشل في الجواز والشغل كمان
تفكر حلا قليلا وتقول.ما تيجي نخرج شويه يا تميم انا زهقانه اوي وعايزه اخرج معاك
ينفخ تميم بقوه كبيرة ويقول.اصبري اخلص شغلي واخرجك واروح لشركة وتين اشوفها
اومالت لهو حلا وتذهب تجلس علي الأريكة ينظر اليها تميم وهي تلعب بهاتفها ويتنهد بقوه كبيرة وهو لا يعرف ماذا يحدث بهم فهي لم تفهم ماذا يريد منها
كان يجلس وأمامه مراد وسيف التي قال.بنتي انا امانتك عليها من سنين يا حمزه وهي بقالها عندي اكتر من ست شهور ومتكلمتش بس دلوقتي لو حصل ايي حاجه بينكم تاني بنتي ترجعلي وملهاش راجعه عندك تاني
ينظر اليه حمزه ويتنهد بقوه كبيرة ويقول.انت عارف اني بحب غزل يا سيف
سيف بغضب.بتحبها يبقي تحافظ عليها يا حمزه واوعي تيدي ودنك لحد علشان ده هيخرب بيتك وهتخسر اللي بتحبها بالطريقة دي
ينفخ حمزه ويقول.سيف بلاش تدخل ام
قطع كلامه مراد التي قال بهدوء.سيف مش بيتكلم علي حد يا حمزه هو بس خايف علي بنته وده حقه وانت كبير كفايه علشان تعرف الصح والغلط اللي عايز تعمله اعمله بس اعرف ان غزل لو رجعت بيت ابوها تاني لنفس السبب ده ملهاش رجعه عندك وده حقنا يا سيادة العقيد
ينظر اليه حمزه واومال لهو بهدوء وهو يفكر بحديثه ليبتسم مراد ويقول.مراتك جاهزه روح خدها يلا
ينهض حمزه ويقول وهو ينظر الي سيف.متخفش علي بنتك يا سيف انا هحميها من نفسي حتي
اومال لهو سيف ويذهب حمزه الي الخارج وينظر الي غزل التي تتحدث مع تاليا ليذهب ويقول وهو ينظر الي تاليا.ايه يا تولي واخده مراتي ليه
تنظر تاليا اليه وتنظر الي غزل التي ابتسمت بهدوء شديد وتضع تاليا يدها علي وجهه وتقول.خدها انت دلوقتي بس خلي بالك منها كويس يا حبيبي
يمسك حمزه يدها ويقبلها ويقول.متقلقيش عليها يا قمر
تبتسم تاليا وكانت ان تتحدث لاكن تسمع بالذي يصراخ بصوت عالي وهو يقول.تالييييييييييييا
تنفزع تاليا بشدة وتنظر الي من فعل ذلك تره سيف لتسحب يدها بسرعه من حمزه وهي تعلم لماذا كل هذا الغضب ويذهب اليها سيف ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي حمزه.يلا خد مراتك وروح بيتك يا حمزه
يبتسم حمزه ويمسك يد غزل ويذهب بها الي الخارج ينظر سيف الي تاليا ويقول بغضب وغيره شديده.انتي ايه اللي موافقك مع الحيوان ده يا بت
تنظر اليه تاليا وتبتسم وتضع يدها على رقبته وتقول بدلع مازل بها ومازال يعشقه بشدة هذا السيف.هدي اعصابك يا حبيبي صحتك
يمسك سيف يدها ويسحبها الي الاعلي ويدخل الي غرفتهم ويغلق الباب ويقول وهو يفك ازار القميص.كنتي بتقولي ايه يا حبيبتي
تنظر اليه تاليا وتبتسم بتوتر وتقول.اهده يا سيف الأمور مش بتتحل كده
يسحبها سيف اليه بقوه ويقول وهو ينظر الي شفتيها.اومل بتتحل ازاي يا قلب سيف
تبتسم تاليا وتضع رأسها علي كتفه وتقول برقه ودلع شديد.ان حبيبي يفضل هادي علشان صحته متروحش علي حاجات تافهه
يحملها سيف بسرعه وقوه ويرميها علي السرير ويهبط عليها بقوه لتشهق تاليا بقوه كبيرة وتقول.سيف ايه ده
يهبط سيف علي شفتيها ويقبلها ببطئ شديد ويمسك ملابسها وينزعهم عنها بسرعه ونفاذ صبر وينظر إليها بوقحه لتبتسم تاليا وتضع يدها على وجهه وتقول.يا راجل انت كبرت علي الحاجات دي عيب كده
ينظر اليها سيف ويبتسم ببرود وينزع باقي ملابسها بسرعه ويقول.وحيات امك لا اربيكي علي كبرت دي يا تاليا
تفهم تاليا علي الفور ماذا يريد ان يفعل وتنهض وكانت ان تركض لاكن يمسكها سيف ويقول.لا يا حبيبتي لازم نشوف كبرت ازاي ده يكون عار للجارحي كله يا بت ليث
تبتسم تاليا وتقول.خلاص يا حبيبي مكبرتش سيبني بقي علشان خاطري
ينزع سيف ملابسه ويقول بغمزه وقحه.لا لازم اعرفك مين اللي كبر فينا يا تولي
كانت تاليا ان تتحدث لاكن يهجم عليها سيف بسرعه كبيره قبل ان تعترض ام تتحدث
كان يقود سيارته الي منزله ينظر الي غزل التي تنظر الي الطريق وهي لم تفعل شئ اخر منذو ان ركبت معه يمسك يدها ويقول وهو يضغط عليها بخفه.بتفكري في ايه يا غزل
تنظر اليه غزل وتقول.هي مامتك لسه في البيت يا حمزه
يفهم حمزه لماذا تقول ذلك ليبتسم ويقول.مش هتسيبني لوحدي اكيد يعني يا غزل
تنظر غزل الي الخارج وهي تفكر ماذا تفعل مع هذه السيده ويصل حمزه بعد قليل وينزل من السياره ويفتح الباب الي غزل ويمسك يدها ويذهب بها الي الداخل تنظر إليهم والدة حمزه التي كانت تشرف من الشاي التي بيدها وتنهض من ان رأت حمزه يمسك يد غزل وتقول بغضب شديد.انت ايه اللي جايبها دي يا حمزه معقول بعد ما خانتك تدخلها بيتك وتامن ليها علي بيتك وبنتك تاني يا حمزه
ينظر اليها حمزه وينظر الي غزل ويقول.ماما غزل مراتي وهي معملتش حاجه تستاهل كل اللي بتعملي ده
والدته بصوت عالي بشدة.كان ناقص تجيبه في سريرك علشان تكون عملت حاجه تستاهل يا حمزه
كان حمزه ان يتحدث لاكن تقول غزل بغضب شديد.طنط انا ساكته بس علشان انتي ست كبيره وقد ماما غير كده انا كان هيكون في كلام تاني بلاش كلامك ده
تنظر اليها والدة حمزه وتنظر الي حمزه وتقول بصوت عالي.عجبك اللي بتعمله الست الهانم ده يا حمزه شايفها قاعده تهزقني كده ازاي
ينظر حمزه الي غزل ويتنهد بقوه كبيرة ويقول.ماما انا واقف وسامع كل حرف بيتقال ولو سمحت انتي وغزل مش عايزه مشاكل احنا في بينا بنت وانا مش عايز بنتي تتأثر بحاجه وياريت نختصر بعض وبلاش مشاكل اكتر من كده
تنظر فوزيه والدة حمزه الي غزل وتقول بغضب وحقد شديد يوجد داخلها.ماشي يا ابن بطني بس بعد ما تخونك تاني متجيش تتكلم
نهت كلامها وتذهب الي غرفتها تنظر غزل بغضب شديد الي حمزه التي لم يتحدث ويدفع عنها امام والدته وتذهب الي الاعلي وتدخل غرفتها وهي تنظر أمامها بغضب شديد من حمزه وافعاله يدخل حمزه الغرفه ويضع يده على كتفها ويقول.مالك يا غزل
غزل بغضب.لا مالي يا حمزه انت سايب مامتك تتكلم عليا بطريقه دي ازاي
يتنهد حمزه بقوه كبيرة ويقول.هي ست كبيره ومش هتفهمنا يا غزل خلاص سيبيها زي ما هي واحنا نعيش حياتنا عادي
تنظر اليه غزل وتذهب الي السرير وتسحب البطانيه عليها ليذهب حمزه ويتسطح خلفها ويضع يده على خصرها ويسحبها اليه ويقول بهمس اليها.وحشتيني اوي يا غزل
تغلق غزل عينيها بقوه كبيرة فهي مازالت تنجرح منه بشدة وتقول وهي تنظر أمامها.متنساش اننا اتقفنا اننا هنعيش مع بعض علشان البنت بس مفيش داعي تعملة ده يا حمزه
ينظر اليها حمزه وينهض ويذهب الي الخارج دون أن يقول كلمه واحده تنظر خلفه غزل وتبكي بقوه كبيرة فهي تنجرح من ان لم يجعل والدته تصمت ولم يتحدث أمامها ولم يقول شئ تبكي غزل بقوه اكبر وهي لا تعلم ماذا تفعل بهذه العلاقه التي لا احد يعلم نهايتها
يدخل الي المستشفي التي يوجد بها الحقير الذي ضرب عليه طلقه ويذهب الي الغرفه التي يعلم بأنه يوجد بها ويره الحراس يوجودين علي الباب ويفتحون الباب ويدخل ويره هذا الحقير يتسطح علي السرير وهو ينظر الي سطح الغرفه وينظر اليه ويقول بغضب شديد.انت فاكر لما تخلي شويه الكلاب بتوعك يحبسوني هنا مش هعرف اطلع يا ايهم
يمسك ايهم الكرسي ويجلس عليه بالعكس ويقول بجمود شديد.انا مبشغلش معايا كلاب يا ابن ال$$$$$$ ثم انك هتفضل معايا لحد ما يا اقتلك وارميك لكلاب الشارع يتغدو بيك يا تغور مكان ما جيت وفي الحالتين هخلص من وشك ال$$$$$ ده
قيس بستفزاز شديد.كده او كده كارما هتكون معايا يا ايهم وهتجوزها وهاخدها من هنا خلاص
ينظر اليه ايهم ببرود شديد خارجي ويقول.يبقي ناويت علي موتك يا $$$$$ كارما مش هتتحرك خطوه واحده بره قصر الملكه
يضحك قيس بقوه واستفزاز ويقول.هي بنفسها هتموت وتطلع من قصر الملكه يا فرعون وكمان احنا حددنا معاد فرحنا وهيكون بعد اسبوعين من دلوقتي
ايهم بصوت هز اركان الغرفه بشدة.ده عند ال$$$$$$$$ امك يا زباله وشغل الهبل ده يشتغل بعيد عني اسمع يالا انت تبعد عن كارما نهائي واوعي اشوفك قريب منها تاني
يبتسم قيس برغم غضبه الشديد ويقول.وانت ايه اللي عارفك ان كارما عايزني ابعد عنها علشان تيجي انت وتقول الكلام ده
ينظر اليه ايهم ويقول.ملكش دعوه بيها هي هتقبل باللي انا اقول عليه غصب عنها
يضحك قيس بقوه ويقول.تبقي غلطان يا ابن الجارحي بنت عمك عايزني معاها وحتي لو هتسيب كل عيلتها علشاني وحتي روح اسالها
يغلق ايهم عينيه بقوه لكي لم يقتل هذا الحقير الآن وينظر اليه ويبتسم ببرود شديد ويقول.ابقي قرب منها وانا احطك في قبرك يا $$$$$ احسنلك تبعد عنها وده تحذير صغير والمره الجايه هيكون بموتك
نهي كلامه وينهض وكان ان يذهب لاكن يقول قيس.كارما بتاعتي انا يا ايهم وهي بتحبني ومتقدرش تعيش من غيري ان
قطع كلامه ايهم التي لف بسرعه ويمسك الكرسي ويضربه في رأسه بقوه كبيرة وهو لم يره أمامه الأن ويرمي الكرسي بعيد ويقترب منه ويمسكه بقوه كبيرة من شعره التي يوجد به الدماء التي نزفت من رأسه ويقول بغضب شديد.انت تنساه كارما من عقلك خلاص يا زباله والا روحك هتروح للي خلقها فاهم
يغلق قيس عينيه بألم شديد في رأسه من هذه الخبطه التي خبطها اليه هذا المختل ويقول بتعب وغضب شديد.انت مالك يا ايهم مالك هي عايزني وانا عايزها انت مالك ومال الموضوع من الأساس ملكش دعوه بينا وانا هتجوزها غصب عن الجميع وحتي لو هاخدها وهمشي
ايهم بصراخ عالي.كارما مش عايزك يا حيوان هي مستحيل تحب واحد زيك فاهم
قيس بسخرية وبرود.ليه روحت سالتها وقالتلك انها مش عايزه قيس يا ايهم
كان ايهم ان يتحدث لاكن يقول قيس بصوت عالي.كارما متقدرتش تبعد عني لحظه واحده يا ايهم ولو قدرت تبعدها عني اوعدك اني هطلع من حياتها ومش هخليها تشوفني تاني بس طول ما هي عايزني انت ملكش دعوه بينا وتسيبها معايا زي ما احنا عايزين موفق
ينظر اليه ايهم وهو يستغرب بشدة إصراره التي يشعر بأن يوجد خلفه شئ ليلكمة بقوه كبيرة ويقول.غصب عنك وعنها هي مش هتتجوزك يا $$$$$$ وانا اللي هتنهي العلاقه دي غصب عن الكل وايهم الجارحي هيطلع مره لو خليتك تقرب منها تاني
يتصدم قيس بشدة ويذهب ايهم الي الخارج لينظر خلفه قيس وهو يغضب بشده ويضع يده علي رأسه وينظر الي الدماء التي تنزف منه ويقول بغضب عارم بشدة.ماشي يا ايهم انا هوريك مين هو قيس العجمي وهخليك تعد صوابع ايدك ندم علي اللي هعمله في الحلوه بتاعتك اصبروا عليا يا شويه$$$$$$ وانا هخليكم كلكم تيجوا ليا ركعين من اللي هيحصل فيكم
نهي كلامه بشر شديد وهو ينظر أمامه ويخطط ماذا يفعل بهم جميعاً وهو يخطط بدقه وشر شديد للجميع فماذا سوف يفعل بهم هذا الشخص
يصل بعد قليل الي المكان الذي يريده وهو غاضب بشدة وينظر إلى المكان الذي يريده وينزل من السياره وهو لم يره أمامه سوا هذا الحقير يقترب من هذه الفتاة ويدخل الي المكان ويقول وهو ينظر الي الشخص الذي يقف في المكان.فين اللي مشغلك
ينظر إليه الشخص ويقول.جوه تحب اقوله م
لم يستكمل حديثه بسبب ايهم التي ذهب الي المكتب ويفتح الباب ينظر اليه التي يجلس علي المكتب بستغرب شديد ويقول.اتفضل اقدر اساعدك ازاي
ايهم بجمود شديد.عايز ارد مراتي ليا تاني
الحادي والثلاثون من هنا
