رواية ذئاب من نار الفصل الثامن والعشرين 28 بقلم بيري الصياد
البارت الثامن والعشرون من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
________________________________
لاكن تبعد كارما وجهها عنه بسرعه كبيره وتصفعه بجميع قوتها التي توجد الآن يغضب قيس بشدة ويمسكها بقوه كبيرة من ذراعها ويقول بصراخ عالي.انتي عملتي ايه يا $$$$$$$ يا بت ال$$$$$$
تبتعد كارما عنه وتقول بعدم وعي.ابعد عني يا حيوان انت متقربش مني تاني اوعي وانت شكلك عامل زي البقره المعفنه كده
نهت كلامها وتنهض وتسير الي الباب ينظر قيس أمامه بغضب شديد ويبتسم بشر وخبث شديد وينهض يذهب اليها قبل ان تذهب الي الخارج ويسحبها بقوه و
يدخل الغرفه وهو يحملها تنظر اليه وتقول.تقدر تقولي بيت ايه ده وكمان شيلني كده ليه
يذهب ويضعها علي السرير ويقول.بيت ايه فاده عش حبنا يا غزال الوحش
نهي كلامه بغمزه لتنظر وتين الي الغرفه التي توجد بها وتنظر اليه وتقول بستغرب.ليه احنا مش هنعيش في قصر السويسي يا دياب
يتسطح دياب علي السرير ويسحبها الي الاحضانه ويقول.تؤ تؤ هنعيش هنا يا روح وحيات دياب
ترفع وتين رأسها اليه وتضع يدها على دقنه وتقول.ليه يعني يا حبيبي ما نعيش مع ملك وحيمو احسن
يضغط دياب علي خصرها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.اتلمي يا وتين وبطلي الطريقه دي مع ايي حد فاهمه
تبتسم وتين وتقول.بتغير من ابوك يا دودو
دياب وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.الموضوع ملهوش دعوه بابويا ولا ابوكي يا وتين تتلمي شويه مع كل رجالة العيله وحتي اخوكي اللي لازقه في علي طول ده
تفتح وتين ازار قميصه وتقبل صدره بخفه شديده يغلق دياب عينيه بقوه كبيرة ويقول.وتين اتلمي
تنظر اليه وتين وتقول.ليه هنعيش هنا يا دياب انت عمرك ما قولتلي اننا هنعيش بعيد عن قصر العيله حاسه ان قرارك ده جاه فاجأه
يقلبها دياب علي السرير بقوه ويهبط فوقها ويقول.مجاش فاجأه يا حبيبتي بس احنا متكلمناش في الحته دي قبل كده وهنعيش لوحدنا ليه علشان اقدر استفرد بيكي في كل مكان وركن من غير ما حد يمنعني ولا افكر ان في حد معانا
كان يتحدث بوقحة شديده تبتسم وتين وتضع يدها على رقبته وتقول بدلع.تؤ تؤ تفكيرك السافل ده مش عجبني خالص يا دودو غيرو علشان نقدر نعيش زي الناس
يبتسم دياب ويهبط علي شفتيها ويقبلها بوقحه شديده ويمسك ملابسها وينزعهم عنها بسرعه ونفاذ صبر ويهبط علي مقدمة صدرها ويقبلها بجوع وشرها شديده لتقول وتين.دياب انت وعدتني انك مش هتيجي جانبي قبل الفرح بيوم وناقص علي فرحنا يوم واحد اصبر بقي علشان خاطري
ينظر اليها دياب ويقول وهو ينزع ملابسها الداخليه.اسكتي يا وتين اسكتي علشان اقدر اصبر من هنا لبكره
تبتسم وتين وهي تعلم بأنه لم يتركها اليوم وينزع دياب جميع ملابسها ويهبط علي جسدها ويقبلها بوقحه شديده تضع وتين يدها بين خصلاته وتقربه منها بشدة ويقوه دياب في قبلاته اكثر ويقبلها بقوه كبيره ويبقي يقبلها الي فتره طويله وينظر اليها يرها تطلب منه المزيد ليصعد علي شفتيها ويقبلها بوقحه وقوه شديده وتفك وتين ازار قميصه وهي تحاول ان تبدله القبله لاكن لا يترك اليها فرصه دياب ويقبلها بقوه كبيره وينزع القميص وينزع جميع ملابسه وينظر اليها يرها تنظر اليه برغبه ليهبط عليها ويقول برغبه شديده بجانب اذنها.كفايه يا وتين علشان خاطري موفقه نبدأ حياتنا دلوقتي وبكره نعمل الفرح عادي يا وتين
اومالت لهو وتين وهي تضمه بقوه اليها وينظر اليها دياب ويقبل شفتيها بقوه كبيرة وكان ان يهجم عليها بالفعل لأجلها زوجته قولا وفعلا لاكن يسمع دق علي هاتفه وينظر إليها وتنظر وتين الي الهاتف التي يوجد بجانبها علي السرير وتفيق من حالتها وتمسك الهاتف وتنظر الي الرقم تره مراد وتنظر إلي دياب التي نظر الي الرقم بغضب شديد ويقول.هو ابوكي ده مش هيسيبني في حالي خلاص يا وتين
تضحك وتين بخفه وتقول.رد عليه يا حبيبي وبعدين نبقي نشوف الموضوع ده
يفتح دياب علي مراد ومازال الهاتف في يدها ويفعل مبكر الصوت ويسمع مراد يقول بصراخ عالي.انت خدت البت وروحت فين يا دياب وازاي تاخدها من غير علمي كده
ينظر دياب الي وتين التي نفت برأسها بأنه لم يقول شئ ليقول دياب ببرود.رايحين نعمل شويه تجهيزات للفرح يا مراد هبقي ارجعها بعد ما نخلص
مراد بغضب شديد.وانت واخدها وتكون معاك لوحدها كده ازاي
يرفع دياب حاجبه وينظر الي وتين ويقول.ليه ياخويا هي بنتك مش مراتي برضو ولا انا متهيالي
ينفخ مراد بقوه كبيرة ويقول.اديني وتين يا دياب عايز اكلمها
ينظر دياب الي وتين التي قالت.ايه يا مراد في ايه
مراد بغضب.انتي عجبك تصرفات اود ده يا وتين
تبتسم وتين وتقول.في شوية تجهيزات للفرح هنعملها وهخلص شغلي في الشركه علشان اسلمها لتميم بعد الفرح لحد ما ارجعلها وهبقي ارجع يا مراد مش هتاخر
ينفخ مراد بقوه كبيرة ويقول.طب انتي فين دلوقتي
تنظر وتين الي دياب وتقول.في مكان الفرح يا مراد
يبتسم دياب ويهمس بجانب اذنها ويقول بوقحة.هو ده مكان الفرح اللي بجد وهيكون احلي فرح في الدنيا كلها يا غزال
تنغزه وتين في صدره وتسمع مراد يقول بغضب.ايوه فين المكان ده يا وتين
تنظر وتين الي دياب لكي ينتقذها لاكن يحرك دياب شفتيه بكلمه (قوليله علي سرير دياب) تنفخ وتين بقوه كبيرة من تصرفاته ويهبط دياب علي مقدمة صدرها ويقبلها بجوع ووقحه شديده لتغلق وتين عينيها بقوه وتقول بصوت حاولت ان يخرج طبيعي لمراد.هعرف وهقولك يا مراد لازم اقفل دلوقتي علشان عندي حاجه مهمه سلام
نهت كلامها وتغلق الهاتف بسرعه قبل ان يلاحظ مراد نبرتها وتنظر وتين الي دياب التي مازال يقبلها وتقول بغضب.ايه ده يا دياب بتعمل ايه
يقطم دياب بين أسنانه بقوه كبيرة لتصراخ وتين بوجع وتقول.دياب بتعمل ايه
ينظر اليها دياب ويعود يقبلها بوقحة وبطئ شديد ويقول.صوتك عالي اوي يا بت الجارحي واسكتي خلينا نرجع نكمل اللي متعملش
تغلق وتين عينيها بقوه وترفع رأسه بين يدها وتسحبه اليها وتقبل شفتيه بخفه وتقول.اصبر لبكره يا حبيبي خلاص هانت اهو وانت صبرت ده كله مش هاين عليك تصبر اليوم ده
يتسطح دياب بجانبها علي السرير ويضمها الي الاحضانه ويقبل شعرها ببطئ شديد ويقول.عايزك تطلعي كل اللي في قلبك يا حبيبتي عايز اسمعك دلوقتي
تغلق وتين عينيها بقوه وتدفن حالها بين الاحضانه وتقول.سيبني انام دلوقتي يا دودو علشان معرفتش انام امبارح منك ومن سفالتك سيبني دلوقتي علشان خاطري
يغلق دياب عينيه وهو أيضاً يريد ينام ويقول.نامي يا حبيبتي
تدفن وتين رأسها بين الاحضانه بشدة وتغلق عينيها بقوه كبيرة لكي تتنساه حديث كارما التي يضرب في عقلها بعنف شديد وكل كلمه تحدثت بها كارما تتعد في ذكريتها وتحاول وتين بقدر المستطاع ان تنام وتبقي وتين تفكر مدة طويلة ودياب يشعر بها لاكن لا يريد ان يتحدث فهي التي قالت اليه بأنها تريد تنام وهذا التي جعله يضمها بقوه كبيرة بعد ان لم تعد تعرف تنام وتنام وتين براحه شديده بين احضان زوجها بعد قليل ويغلق دياب عينيه وهو يميل برأسه علي رأسها
تدخل القصر وشعرها متشابك ووجهها يظهر عليه التعب الشديد ينظرون اليها الجميع وينهض جاسر ويقول بغضب شديد.انتي كنتي فين يا كارما ومش بتردي علي تلفونك ليه
تنظر اليه كارما وتقول ببرود شديد.كنت في شغل
نهت كلامها وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن يمسكها جاسر ويقول بصوت عالي بشدة.انتي عارفه الساعه كام دلوقتي يا كارما لا ومش بتردي علي حد ومخليه الكل قلقان عليكي كنتي فين وشغل ايه اللي عندك هنا اصلآ
كارما بغضب.هو تحقيق ولا ايه قولتلك شغل مش ضروري كل ده انا مش ناق
قطع كلامها هذا الكف القوي التي نزل علي وجهها وتعود كارما الي الخلف من قوته وتنظر الي من فعل ذلك تره جاسر التي قال بصوت عالي بشدة.لما ابوكي يكلمك تتكلمي معاه باحترام اللي شكلك نسيتي يا كارما فاهممممه
تبتسم رؤي بشماته شديده وتنظر كارما الي والدها بحزن شديد وتقول.انا غلطانه اني جيت هنا من الاول يا جاسر بيه ودلوقتي هصلح غلطتي دي وهمشي من البيت ده علشان ترتاح مني
نهت كلامها وتركض الي الاعلي بسرعه كبيره ويقول سيف بغضب شديد وهو ينظر الي جاسر.ايه الاسلوب ده يا جاسر من امتي وانت بتعامل بنتك بطريقه دي
جاسر بصوت عالي.انت مش شايفها بقت عامله ازاي يا سيف
كان سيف ان يتحدث لاكن يقول مراد.اللي عملته غلط يا جاسر بنتك طالعه من علاقة فاشله واديك شوف اللي حصل فيها متكونش انت والدنيا عليها حرام عليك اللي بتعمله فيها ده
ينظر اليه جاسر وينظر أمامه وينفخ بقوه كبيرة وتركض روان الي الاعلي لكي تمنع ابنتها من ان تذهب وتتركها وتنظر تاليا الي رؤي وتقول بغضب مكتوم.منهم لله الناس السبب في خراب البيوت ده ناس زباله فعلاً علي رأي وتين
تنظر اليها رؤي بغضب وتنهض وتذهب الي الاعلي لكي لا تتحدث معها فهي تعلم بأن اذا بقت اكثر من ذلك سوف تتشاجر معها واذا فعلت ذلك لم يتركها سيف بتأكد ومن الممكن يقتلها تسير الي غرفتها التي تقترب من غرفه كارما وكانت تذهب الي الغرفه لاكن تمر من امام غرفة كارما وتسمعها صوتها وهي تقول.انا مش هقعد لحظه واحده في البيت ده بعد كده يا ماما ياريت تسيبني
يصعد جاسر لتركض رؤي بسرعه الي غرفتها ويذهب جاسر الي غرفه كارما بعد ان راه رؤي لاكنه لم يعطيها اهتمام ويدخل الغرفه وينظر الي كارما التي تغلق حقيبتها وتنظر إليه لتنزل الحقيبه علي الأرض وتأخذ اشياءها وتسحب الحقيبه وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن يمسك جاسر يدها ويقول.مكنش قصدي يا كارما بس طريقتك كانت وحشه اوي ومينفعش اسلوبك ده انتي متربيه كويس متعمليش زي البنات اللي مش متربيه
تنظر اليه كارما وتنظر بعيد عنه وتقول ببرود.سيبني امشي يا جاسر بيه انا مش هقعد هنا بعد كده
يمسك جاسر اشياءها من يدها ويعطيهم الي روان ويمسك يدها ويقبلها ويقول.خلاص يا حبيبتي خلاص سيبك من كل اللي حصل وسامحي ابوكي يا كارما انا مليش غيرك يا بنتي متخلنيش لوحدي كده
تنظر اليه كارما وتنزل منها دمعه بحزن شديد وتترمي بين الاحضانه بقوه ليضمها جاسر بجميع قوته ويمسح علي شعرها بحنان وحب شديد ويقول.مسامحني يا كارما
اومالت لهو كارما وهي لا تريد ان تخسر احد منهم في حياتها فهي خسرت الكثير ويكفي الي هذا يضمها جاسر بقوه وينظر الي روان التي تنظر اليه بغضب بأنه احزن ابنتها الصغيرة ليغمز جاسر اليها وتنظر روان بعيد عنه وتضع يدها على شعر كارما وتقول.يلا يا حبيبتي غيري هدومك علشان العشا جاهز
تبتعد كارما عن جاسر وتقول ببرود وهي تنظر الي روان.وتين في شغلها ولا فين
تمسح روان علي شعرها وتقول.هي طلعت مع دياب من الصبح ولحد دلوقتي مجتش وهما بيقولوا انهم بيعملوا تحضيرات للفرح ومحدش عارف هيرجعوا امتي يلا هنمشي انا وابوكي وانتي غيري هدومك
تنظر كارما أمامها وتقول.لا انا تعبانه وعايزه انام يا ماما هاخد دوش وهنام علي طول اتعشوا انتوا
جاسر بهدوء.بس ده مي
قطعت كلامه كارما التي قالت.انا كلت بره اطمن
يبتسم جاسر ويقبل رأسها ويقول.تصبحي علي خير يا حبيبتي
اومالت لهو كارما وهي تفكر في وتين ويذهبوا جاسر وروان الي الخارج تنظر خلفهم كارما وتظهر علي ملامحها الغضب الشديد وتمسك الشرشف التي يوجد علي السرير وترمي بغضب علي الأرض وتنظر أمامها وتذهب الي الحمام تقف اسفل الماء بملابسها وتنظر أمامها وترفع شعرها الي الاعلي وهي تشده بقوه وعنف وهي تتذكر الكثير من الأشياء وتبدأ ان تنزع ملابسها وتستحم وتخرج وتذهب الي حقيبتها وتفتحها وترتدي

وتذهب الي المراء وتجلس علي الكرسي وتمسك الفرشاة وتبدأ ان تسرح شعرها وهي شارده بشدة
كان يتسطح علي السياره وكعادته ينظر الي السماء بشرود شديد يريد ان ينتهي زفاف شقيقته لكي يذهب من هذه البلد التي يشعر بها باختناق شديد فهو لم يتعود ان يكون يريد شئ ويبتعد عنه بالغصب بهذه الطريقة يتعود دائما بأن الشئ الذي يريده يذهب وياخذه غصب عن الجميع لاكنه الآن الشئ الذي يريده امام عيونه ولم يستطع أن يأخذها لم يستطع ان يقترب منها فقط فا ربه والتي فعله يمنعه من فعل ذلك الآن وهذا الذي يجعله يريد ان يهاجر البلاد يتوعد بأن بعد ان يتم زفاف وتين علي خير لم يأتي لهذا المكان مره اخرى سوف يجعل دياب يأتي بوتين المكان التي يريد يرها به وسوف يرها خارج البلاد ولم يأتي مره اخرى لهذا المكان يسمع صوت هاتفه لينظر الي الرقم ويره تميم ليفتح عليه لظنه بأن يوجد شئ ويقول.في حاجه يا تميم
تميم برفعة حاجب.ليه انا مش بتصل بيك غير لما يكون في حاجه يا ايهم
يتنفس ايهم بقوه بعد ان علم بأن لا يوجد شيء.وش امك فقر يا تميم ومش بيجي من واره غير الهم قول في ايه
يبتسم تميم بخبث شديد ويقول بحزن متصنع.مش ناوي تيجي تشوف وتين يا ايهم
ينهض ايهم بعد ان لاحظ نبرته ويقول.ليه في ايه يا تميم
تميم بنفس التمثيل باحترافيه.معرفش بس شكلها حزينه وشايله الهم كده ده مش شكل واحده فرحها بكره انت عارف مش راضيه تتكلم مع حد وكلنا شاكين ان في حاجه حصلت بينها وبين دياب وانها مش عايزه تتجوزه دلوقتي
ينظر ايهم أمامه ويقول بغضب شديد.وانت ازاي متكلمنيش من بدري وتقولي ده يا تميم
يبتسم تميم وهو مازال يوجد في الشركه ولم يعلم بأن وتين ليست في القصر من الاساس ويقول.علشان كلنا تعبنا معاها يا ايهم تعال شوف فيها ايه يمكن تخليها تتكلم معاك
يقفذ ايهم من علي السياره ويقول بغضب.اقفل يا تميم انا غلطان اني معتمد علي شويه بهايم زيهم في الاهتمام باختي
نهي كلامه ويغلق الهاتف علي الفور ينظر تميم الي الهاتف ويقول.فعلآ خيرا تعمل ايهم وقلة ادبه تلاقي انا غلطان اني بفكر في واحد زيك يا ايهم
نهي كلامه ويجلس علي الكرسي وينظر أمامه وهو يريد ان يجمع كارما وايهم في مكان واحد لكي يتحدثون لعلي يعودون الي بعض من جديد يبتسم ويقول وهو يدق الي حلا.اما نشوف بنت وسيم بتعمل ايه
يدق اليها ويسمعها بعد قليل ترد عليه وتقول.الراجل الطيب ابن الحلال اللي هيجي يخرجني دلوقتي علشان زهقت وطهقت من قاعدة البيت
يضحك تميم ويقول.حبيبتي بتاعت مصلحتها ومش بتفكر في حاجه غير نفسها
حلا بغيظ شديد.الله يعني اعملك ايه يا تميم وبعدين ياخويا الدنيا خد وهات وانا قبلت اننا نتخطب علشان بس تخرجني في الوقت اللي انا عايزه يلا تعال خرجني يا تميم
يبتسم تميم ويقول.ابوكي هيوفق تخرجي في وقت زي ده يا حلا
تنظر حلا أمامها وتنفخ بقوه وحزن شديد وتقول.خلاص يا تميم بابا عمره ما هيوفق اننا نخرج دلوقتي صح
ينهض تميم ويقول.خلاص انا هجيلك وهحاول اقنعه ونخرج انا وانتي ونحاول نرجع بدري شويه
تنهض حلا وتقول.تميم انا مش عايزه مشاكل خلاص احنا هنخرج بكره سيب بابا علشان خاطري
تميم بغضب.انتي يا بنتي مش كنتي عايزه تخرجي في ايه دلوقتي
حلا بغيظ شديد.انت مش فاهمني يا تميم وانا غلطانه اني اتصلت بيك من الاول باي
وكانت ان تغلق الخط لاكن يقول تميم بغضب شديد.اوعي تعمليها يا حلا هاجي وهقتلك دلوقتي لو عملتيها
تتنهد حلا بقوه وتقول.في ايه تاني يا تميم
ينظر تميم أمامه ويحاول ان يهده ويقول ببرود شديد.خلاص يا حلا سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف تنظر حلا الي الهاتف وتعلم بأنه يحزن منها بسبب طريقتها التي لم يحبها علي الاطلاق تتنهد بقوه كبيرة وتتسطح علي السرير وتغلق عيونها لكي تنام وهي تفكر بالذي حدث الآن
يدخل القصر يره جميع العائله تجلس ليركض الي الاعلي ويذهب الي غرفه وتين لكي يرها يدق علي الباب ويدخل الغرفه لا يره بها احد ليقول بصوت عالي.وتين انتي فين وتي
قطع كلامه وهو يره مراد يدخل الغرفه ويقول.دياب خدها يا ايهم
ينظر اليه ايهم وينظر بعيد عنه ويقول.وانت ازاي تخلي ياخدها كده
يبتسم مراد ويقول.بيعملوا تجهيزات للفرح يا ايهم ومقدرتش اخلي يجبها وهو قال انه هيرجعها بعد ما يخلصوا
يميل ايهم برأسه وكان ان يذهب الي الخارج لكي يتحدث مع دياب لاكن يمسكه مراد من ذراعه ويقول.عمري ما اتمنت ليك غير السعاده يا ايهم واتمنت انك تفوق قبل فوات الاوان يا ابني بس للاسف واضح انك فوقت متأخر اوي
ينظر اليه ايهم وهو يفهم حديثه جيد لينظر بعيد عنه ويقول ببرود.اهو فوقت متأخر احسن من اني مفوقش خلاص يا مراد بيه
يبتسم مراد ويضع يده على كتفه ويقول.لسه زعلان علي القلم اللي ضربته ليك يا ايهم
ايهم ببرود دون ان ينظر اليه.انت ابويا ولو قتلتني مش ضربتني بس مش هرفع عيني فيك يا مراد حقك تعمل اللي عملته واكتر كمان عادي
وكان ان يذهب لاكن يقول مراد بابتسامه.عارف انك زعلت لما ضربتك بعد العمر ده يا ايهم بس انا اب يا ابني هتفهم يعني ايه اب لما ابنك يجي علي الدنيا وهتحس بكل مشاعري يا ايهم ووقتها بس هتقدر اللي عملته طول عمري علشانكم
ينظر اليه ايهم وينظر أمامه ليفهم مراد بماذا يفكر ليخبط علي كتفه بقوه ويقول.متخدش ابنك بذنبك ولا ذنب امه يا ايهم انت اللي هتخسر في الاخر سيبك من رؤي وتصرفتها وافتكر بس انها شايله حته منك جوها وانت المفروض تحب ابنك اكتر من ايي حد في الدنيا ده ابنك يا ايهم فاهم يعني ايه ابنك يعني وقت ما تميل هتلاقي هو اللي يسندك حافظ عليه وبلاش تضيعه من ايدك روح واطمن علي ابنك يا ايهم ومش علشان رؤي بس علشان ابنك
نهي كلامه بعد ان كان ايهم يتحدث ويخبط مراد علي كتفه ويذهب الي الخارج ينظر خلفه ايهم ويتنهد بقوه كبيرة ويذهب إلى غرفته وكان ان يفتح الباب لاكن يره رؤي تفتح الباب وهي كانت ان تذهب الي الخارج لاكن تره أمامها لتبتسم بسعاده وتتضمه بقوه كبيرة تخرج كارما في هذا الوقت من سوا حظها وتنظر اليهم وتتصدم بشدة من هذا الشكل التي تره أمامها الآن وتعود إلى الخلف قليلاً وينظر ايهم أمامه ويتنهد بقوه كبيرة دون أن يضمها ويقول بصوت لا تسمعه كارما فالغرفه بعيد قليلا.الود عامل ايه يا رؤي
ترفع رؤي وجهها اليه وتحوط رقبته بيدها وتقول بدلع شديد.كويس طول ما انت معاه يا ايهم
ايهم ببرود شديد.متنسيش اني مطلقك يا رؤي اتلمي ولمي نفسك
تقبل رؤي وجهه ببطئ وتقول.لحد ما اولد انا مراتك يا ايهم خليك معايا انهارده علشان خاطري انا حاسه اني تعبانه اوي ممكن تخليك معايا
ينفخ ايهم بقوه كبيرة وكان ان يتحدث لاكن يره كارما التي لم تستمع لحديثهم ينظر اليها ايهم والكثير من المشاعر توجد بداخله الآن ولا يره منها شئ سوا البرود الشديد لينظر أمامه وهو لا يريد ان يره هذا البرود منها ليبتسم بجمود ويضع يده علي خصر رؤي وهو يريد ان يعلم اذا هذه الفتاة مازالت يوجد شئ من مشاعرها تجاه ام جميع مشاعرها ماتت مع طفلها وينظر الي رؤي ويقترب من أذنها ويقول بهمس اليها.وايه اللي تعبك يا روح امك
تبتسم رؤي وتبدأ ان تنزع ازار قميصه وتقول بدلع ورغبة شديده.حاجات كتير اوي يا ايهم تعبانه اوي من غيرك بجد خليك معايا الليله دي
ينظر ايهم بطرف عينيه الي كارما الذي تضغط علي يدها بقوه كبيرة لاكن وجهها لم يظهر عليه مشاعرها والنار التي تشعل في قلبها الآن ليغلق ايهم عينيه بوجع شديد وهو يتقن بأنه لم يفرق مع هذه الفتاة الآن وتبتعد رؤي عنه قليلاً بعد ان فكت جميع ازار القميص وكانت ان تتحدث لاكن تره كارما لتبتسم باستفزاز شديد وتضع يدها على رقبته ايهم ورأسها علي كتفه وهي تنظر الي كارما وتغمز اليها بوقحه شديده تفهمها كارما بشدة وتنظر رؤي الي ايهم وتمسك يده وتسحبه معها الي الداخل وتغلق الباب بقوه وتنظر كارما الي الباب وتدخل الي الغرفه مره اخرى وتغلق الباب بقوه كبيرة وتنظر الي الغرفه بغضب شديد وتمسك المزهزيه التي توجد بجانب الباب وتضربها بقوة كبيرة في الحائط وهي تصرخ بغضب شديد وتذهب وتجلس علي السرير وهي تنظر أمامها وتضغط بقوه كبيرة علي الشرشف وهي تتذكر هذا الشكل وهذه الفتاة بين يد ايهم بهذه الطريقة تغضب بشدة وتشعر بأن يوجد لهيب نار في داخلها وتشعر بعد قليل بالذي يفتح الباب وينظر اليها ببرود شديد بعد ان استمع لصوت يأتي من الغرفه ودخل لكي يرها لتنظر اليه كارما وتتحاول الي جليد بسرعه كبيره وتنظر الي ازار قميصه المفتوحه ينظر إليها ويبتسم لتبتسم كارما بتحدي شديد وهي تعلم بأنه لم يقترب من رؤي لاكن شكله جعلها تغضب بشدة وتقول بغضب.انت ايه اللي جابك هنا دلوقتي
ينظر ايهم الي ملامحها بشرود بها ويقول.جاي اطمن عليكي يا كارما
تنظر اليه كارما وتنظر بعيد عنه وتقول ببرود شديد.عايشه كويس اوي يا ايهم بيه ومبسوطه اوي كمان
يبتسم ايهم دون ان يتحدث وتنظر كارما اليه وتقول بوقحة جديده علي أيهم.اه صح معقول لحقت تخلص بسرعه دي مع رؤي هانم شكل صحتك راحت في الشهور دي
يبتسم ايهم ويذهب يجلس بجانبها لتبتعد كارما عنه ينظر اليها ايهم ويقول.مقدرتش اقرب منها يا كارما هانم
تنظر كارما أمامها وتقول بسخرية.ليه معقول شايف واحده غيرها معقول هي مش مكفيك
ينهض ايهم ويبتسم بوجع وحزن شديد ويقول.عمرك ما فهمتي ولا هتفهمي يا كارما
وكان ان يذهب لاكن تقول كارما ببرود شديد.علشان مفيش حاجه تتفهم يا فرعون انت خونت وخلصت كده ونقطه علي اخر السطر ونقفل الكتاب ده كله
يلف ايهم اليها ويقول وهو ينظر اليها.وانتي مش زعلانه علي الكتاب المقفول ومفيش منه فتح تاني يا كارما
تضحك كارما بسخرية شديده وتقول.ازعل لما يكون يتزعل عليه يا ايهم بس الكتاب ده كان المفروض نولع في من قبل ما نكتب كلمه واحده في بس كنت غبيه اوي يلا الحمدلله اهو قفلنا الكتاب وخلصنا منه نهائي
ينظر اليها ايهم بوجع شديد لم تفهمه كارما ويذهب الي الخارج دون كلمه اخر تنظر خلفه كارما وتبتسم وهي تشعر بأنها اخذت لو جزء بسيط من حقها منه وهذا يجعلها تسعد بشدة تنظر أمامها وتقول في داخلها.ولسه يا ايهم انا هخليك تشوف نجوم الضهر اهده عليا زي ما انا خسرت كل حاجه وقبلها نفسي هخسرك انت كمان كل حاجه يا ايهم يا جارحي
في صباح يوم جديد تفتح وتين عينيها وتنظر اليه التي يحوط خصرها بيده وهو يضمها اليه تبتسم وتنهض قليلا وتصعد اليه وتضع يدها على وجهه وتمسح علي دقنه وهي لم تصدق بأن اليوم يوم زفافها عليه لم تصدق بأن حلم طفولتها سوف يتحقق اليوم تخاف بشدة وتشعر بأن لم يحدث زفافها وسوف يحدث شئ تنهي كل ذلك في لحظه بتأكد فهي لا تستوعب بأنها سوف تكون زوجته امام الجميع بالفعل تأتي اليها افكار سيئه بشدة وتشعر بأن فرحتها لم تكتمل تشعر به يفيق لتقترب منه بشدة وتقبل شفتيه بخفه ليفيق دياب عليها ويمسك رأسها بتلقائية ويقربها منه بشدة ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه كبيرة تبتسم وتين وتضع يدها أسفل رأسه وتقترب منه بشدة وتبدله القبله بقدر المستطاع فدياب يقبلها بقوه كبيرة وتحاول ان تبتعد عنه لاكن يثبت رأسها وهو يأكل شفتيها بقوه ويتركها لتبتعد وتين عنه وتلكمه بخفه في صدره وتقول.كنت هتقتلني يا سافل
يبتسم دياب ويقربها منه بشدة وهو يشعر بحرارة شديده ويمسك يدها ويضعها علي صدره وهو يضع يده عليها ويقول.صباح كل حاجه حلوه يا احلي ما رات عيني
تبتسم وتين وتقبل وجهه وتقول.صباح القمر يا حبيبي
نهت كلامها وتضع رأسها علي صدره وتقول.مين يصدق ان انهارده فرحنا يا دياب بجد حاسه اننا في حلم
يبتسم دياب ويضمها بقوه بين الاحضانها ويقول وهو يقبل شعرها ببطئ.مش حلم يا وتين احنا انهارده هنكون واحد والدنيا كلها هتشاهد علي جوازنا ده وهنحقق اللي عاشنا السنين دي كلها بنحاول نحققه
تغلق وتين عينيها وهي تتمني ان يمر هذا اليوم علي خير وينتهي يومها وهي بين الاحضانه وهي سعيده ويغلق دياب عينيه وهو يفكر بماذا يفعل مع كارما التي لم تره أمامها أحد هذه الأيام ويقبل رأس وتين ببطئ وعشق شديد ويقول.قوم يا حبيبي يلا علشان نفطر وتروحي علي الاوتيل علشان تجهزي هناك
تنظر وتين أمامها بحزن شديد وهي كانت تتمني ان تجهز في قصر والدها لاكن لم تريد ان تره كارما ولا تريد ان تجمتع معها في مكان بعد حديثها اليها في الأمس ترفع وتين رأسها اليه وتقبل بجانب شفتيه وتقول.هتجيب هدوم ليا منين يا دياب
ينظر دياب الي جسدها وهو يلاحظ الآن فقط بأنهم لا يسترهم شئ ليقبلها علي السرير وينظر إلى جسدها بوقحة شديده ويضغط علي شفتيه ويقول.دي هتكون ليله صباحي انهارده وهتكون مدعكه لصبح
تضربه وتين علي صدره لتذيد حرارة دياب اكثر من يدها الناعمه وهي تلمس صدره بهذه الطريقة ليمسك يدها ويرفعها اعلي رأسها لتنظر اليه وتين وتقول.دياب اتلم ويلا علشان نمشي
ينظر دياب اليها وينظر الي جسدها ويعصر جسدها بين يده الاخره بوقحه شديده لتغلق وتين عينيها بقوه ويهبط دياب ويقبل مقدمة صدرها بقوه كبيرة وتضغط وتين علي يده التي تمسك يدها بقوه كبيرة ويقوه دياب في قبلاته وينزل علي جسدها ويقبلها بوقحه شديده لتفتح وتين عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتقول بصوت يظهر به الرغبه وتقول.حبيبي خلاص عايزين نمشي
يشعر دياب بصوتها ليصعد علي شفتيها ويقبلها بقوه وهو يحرك يده علي جسدها بوقحة شديده وتبدله وتين القبله وهي لا تعرف أن تسيطر علي مشاعرها معه ويقول دياب وهو يقبلها بقوه كبيرة.ناقص ساعات بس يا وتين وبعدها اقدر اطفي نارك زي ما بتمني دلوقتي
تغلق وتين عينيها بقوه وتقول بين شفتيه.طب كفايه دلوقتي يا دياب علشان تعبت بجد
يترك دياب شفتيها ويبتعد عنها قليلاً وينظر الي لوحاته الفنية التي فعلها علي جسدها وينظر اليها بوقحة شديده ويضغط علي شفتيه ويقول.طلاق تلاته فاجر
تشهق وتين وتنهض بسرعه وتقول.ااه يا سافل انا غلطت لما راضيت اننا نقعد في مكان واحد لوحدنا
يضع دياب يده علي وجهها ويبتسم ببرود شديد ويقول.لوله اني عارف الأصول كنت حلفت طلاق دلوقتي انك متطلعيش غير وانتي حامل مني يا وتين علشان اعرفك ازاي تندمي انك تفضلي معايا في بيت واحد بس سهله يا بت الجارحي ملحوقه
نهي كلامه ويذهب الي الحمام تنظر خلفه وتين وتنفخ بقوه كبيرة وهي تعلم بماذا يفكر الآن لتنهض وتنظر حولها في الغرفه تره يوجد باب غرفه اخر لتذهب اليها وتره يوجد الكثير من الملابس تمسك شئ منهم تره بأنه مقاسها لتبتسم وهي تعلم بأن زوجها أتاه بكل هذه الملابس اليها تره يدخل الغرفه بعد قليل وهو يلف منشفه حول خصره وينظر اليها ويمسك ملابس اليه وهو يعطيها ظهره لتمسك وتين روب يوجد أمامها وترتدي وتذهب وتضمه بقوه من الخلف وتقول.حبيبي احلي واجمل راجل في الدنيا كلها بحبك اوي يا دودو
يبتسم دياب ويمسك يدها ويسحبها اليه ويضمها بقوه كبيرة بين الاحضانه تبتسم وتين وتدفن حالها بين الاحضانه أكثر ويقول دياب وهو يقبل شعرها ببطئ وعشق شديد.وانا بعشقك يا روح وحيات دودو كلها
تبتسم وتين وترفع رأسها اليه وتقبل شفتيه بخفه ليمسك دياب رأسها ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم بمهاره شديده وتضع وتين يدها علي وجهه وتبدله القبله بنفس الوتر وتبتعد عنه وتقول بسرعه قبل ان يقبلها مره اخرى.دياب لازم نمشي دلوقتي علشان الحق اجهز علشان الميكب والبس
يضع دياب يده علي خصرها ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.ميكب ايه يا بت احنا مش عايزين الهبل ده هو الفستان وشعرك وحلو اوي علي كده
تنظر اليه وتين وتقول بدلع شديد.انت مش عايزني افرح بفرحي يا دياب
دياب بغضب.افرحي بس مش بطريقه دي يا وتين اوعدك ليلتك هتكون احسن ليله في مصر كلها وهعمل كل حاجه علشان تكوني مبسوطه بس مش بطريقه دي
تحزن وتين منه بشدة وتبتعد عنه وتأخذ ملابس اليها وتذهب الي الخارج ينظر خلفها دياب ويحاول ان يهده قليلاً لاجل ان يخرب يومه ويومها ويمسك ملابس اليه ويرتدي

ويذهب يقف أمام المراء ويسرح شعره وينظر إليها يرها تخرج من الحمام وهي ترتدي

لا ينكر بأنه غضب منها بأنها ارتدت ملابسها في الحمام لاكن يغلق عينيه بقوه وتقول وتين ببرود متصنع وهي تنظر أمامها.يلا علشان نمشي ولا نلغي كل حاجه احسن
يغضب دياب منها بشدة ويذهب يسحبها اليه بقوه ويقول بصراخ عالي بها.علشان اقتلك واشرب من دمك يا وتين بطلي طريقتك دي وقت زعلك علشان مطلعمهوش عليكي
لا تنظر اليه وتين بل تنظر بعيد عنه وتقول وهي تحاول ان لا تضعف وتكتم دموعها بأنه يحزنها في يوم كهذا.طب يلا
ينظر اليها دياب ويتركها وينفخ بقوه كبيرة ويغلق عينيه ويحاول يهده قليلاً وياخذ اشياءه ويمسك يدها ويسحبها خلفه الي الخارج وينزل الي الاسفل ويخرج من المنزل يغلق الباب خلفه ويذهب يركبها بسيارته وينظر إليها قبل ان يغلق الباب ويرها تنظر أمامها دون ان تتحدث ام تقول شيئا لينفخ بقوه كبيرة وهو يغضب بشده منها ومن حاله بأنها يفعل بها ذلك في هذا اليوم التي يتمنوا منذو الصغر ويغلق الباب ويركب بجانبها ويمسك يدها قبل ان يقود ويقبلها ببطئ شديد ويقول.خلاص متزعليش يا غزال انا اسف
لا تنظر اليه وتين بل تسحب يدها منه ولم تتحدث ليغضب دياب بشدة ويضرب المحرك بقوه وعنف شديد ويصراخ بها بقوه وهو يقول.وتيييييين كفايه متجننيش اكتر من كده خلاااااص
تنظر اليه وتين وهي تستغربه وتحزن منه بشدة وتقول.وهو الموضوع مستاهل كل الزعيق والعصيبه دي يا دياب
دياب بصراخ اعلي.كل اللي بتعملي وميستهلش يا وتين معرفش مالك من الصبح عايزه تطلعي عفريتي عليكي معرفش ليه
وتين بغضب شديد.عفريت ايه يا دياب انت اللي معرفش فيك ايه مفيش حاجه مستهله كل العصبيه دي تقدر تقولي ليه كل ده لو علي الميكب خلاص بالها فرح من الاساس علي الاقل مش هيتحسب عليا فرح وخلاص
نهت كلامها وتفتح باب السيارة وكانت ان تخرج لاكن يمسك دياب يدها بقوه كبيرة ويقول بصوت عالي.انتي فاهمه انتي بتقولي ايه يا وتين
تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة فهي لم تستطيع ان تتحمله اكثر من ذلك ينظر إليها دياب وينظر أمامه ويحاول أن يهده قليلاً ويتنهد بقوه كبيرة ويترك يدها ويحملها ويضعها علي قدمه وينظر إليها يره الكثير من الدموع في عينيها وتكتمهم بقوه ليعلن ويسب حاله بأبشع الألفاظ بأنه جعلها بهذه الحاله إلان ويسحبها الي الاحضانه لتنفجر وتين في البكاء علي الفور فهي لم تتوقع منه كل الذي فعله وهي لم تعد تتحمل شئ لتتحمل غضبه هذا الآن يضمها دياب بجميع قوته وهو يغضب بشده من حاله بأنها جعل دموعها تنزل في هذا اليوم ويقبل رأسها ببطئ ويقول.اسف يا قلبي اسف خلاص علشان خاطري كفايه
تضربه وتين بقوه علي ظهره وهي تضمه وتقول بدموع.اسكت يا دياب اسكت انت السبب في كل ده وتقولي اسف عصبيتك دي هتنهي علاقتنا في يوم يا دياب انا مقدرش استحملك كده
يغلق دياب عينيه بقوه ويقول.طب خلاص ومتجبيش السيره دي تاني
لم تتحدث وتين ليعلم بأنها مازالت تحزن منه ليرفع وجهها اليه ويمسح دموعها ويقبل وجهها ببطئ ويقول.خلاص بقي متزعليش وتنكدي علينا اليوم ده
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها غصب عنها وتقول.هتخليني احط ميكب يا دياب صح
ينظر دياب الي دموعها ويميل برأسه بسرعه لكي تقف عن البكاء ويمسح دموعها ويقول.خلاص حطي بس خفيف وبطلي عيط يا وتين كفايه علشان خاطري
تدفن وتين رأسها بين الاحضانه وتقول.طب يلا بقي امشي من هنا
يلاحظ دياب هاتفه التي يدق منذو فتره وينظر الي الرقم يره سيف ليقود السياره وتمسك وتين الهاتف وتفتح الخط علي سيف وتفعل الهاتف مكبر الصوت وينظر إليها دياب بغضب من فعلتها فهو لا يريد ان يرد علي سيف التي قال بصوت عالي.انت مش بترد عليا ليه يا حيوان من الصبح
ينظر دياب الي طريقه ويقول ببرود.عندي تجهيزات للفرح كتير يا سيف
سيف بغضب شديد.خليك في الفرح ووتين هانم وشوف هتاكلها منين بعد كده انت عارف بسبب انك مشيت من الاجتماع ده ايه اللي هيحصلك يا دياب
تنظر وتين الي دياب بسرعه وينظر إليها دياب ويبتسم ببرود ويقول.مش هتفرق كتير يا سيف اهده بقي علشان انا عريس ومش عايز نكد في يومي
سيف بغضب شديد وصوت عالي من بروده الشديد.يحرق يومك يا شيخ انت واحد مجنون وهتضيع تعب سنين عمرك بالهبل اللي بتعمله ده يا دياب مش بعد ما وصلت لمكانك ده تعمل اللي بتعمله علشان انت اللي هتندم وهتخسر كل اللي انت في كلم مراد علشان قالب القصر هنا وقاعد يتصل بيك من امبارح والاستاذ مش بيرد علي حد سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف ويذيد دياب من سرعة السيارة وتنظر وتين اليه وتضع رأسها علي كتفه وتقول.ليه جيت وانت عندك اجتماع مهم زي ده يا بابا
يبتسم دياب ويضمها بيده الاخره ويقول.كان عندي الاهم منه يا قلب بابا سيبك من كل الهبل ده ومتقلقيش ولا تفكري في حاجه انسي يا وتين وخليكي في اليوم ده
تبتسم وتين وكانت ان تتحدث لاكن تره هاتفه يدق مره اخرى لاكن هذه المره مراد لتنظر الي دياب وتقول.قوله علي عنوان الاوتيل وخليهم يجيوا لينا يا دياب
دياب وهو ينظر الي طريقه.كلمي انتي يا وتين علشان لو كلمته دلوقتي هتحصل مشاكل واحنا مش ناقصين
تبتسم وتين وتفتح علي مراد وتتحدث معه وتقول الي مكان الاوتيل التي تجهز به بعد ان هدي قليلاً ويقود دياب بسرعه الي المكان الذي تجهز به وتين
تخرج من غرفه الملابس وهي ترتدي

وتذهب تقف امام المرآء وتسرح شعرها وتضعه خلفها وتمسك هاتفها تره قيس يدق اليها لتفتح عليه وتقول.الو
يبتسم قيس ويقول.ازيك يا قمر
تنظر كارما أمامها وتقول.كويسه يا قيس انت عامل ايه
يجلس قيس علي الاريكه ويضع قدم علي الاخر وهو يعلم بانها لم تتذكر ما حدث والتي فعله بها هذا الشخص في الامس فهي كانت تغيب عن الوعي ولم تشعر بشئ ويقول بحزن متصنع.مش كويس من غيرك يا كارما ملاحظ انك بقتي بعيده عني اوي من بعد ما رجعتي مصر
تنفخ كارما بقوة وتقول.انت فاهم غلط اكيد يا قيس مفيش حاجه من دي انا بس حابه افضل مع اهلي وعيلتي اكتر وقت ممكن
يغضب قيس منها بشدة لاكن يقول بصوت هادئ قليلاً.هنرجع كندا امتي يا كارما
تنظر كارما أمامها وتقول ببرود.مش دلوقتي يا قيس انا لسه في حاجات كتير عايزه اعملها هنا هقفل دلوقتي علشان عندي حاجه مهمه باي
نهت كلامها وتغلق الهاتف في وجهه لينظر قيس الي الهاتف ويرمي بقوه كبيرة في الأرض ويقول بغضب شديد.انتي مالك يا بت الكلب في حاجه فيكي اتغيرت من بعد ما جبتك هنا
وينظر أمامه ويقول بتوعد شديد.ماشي يا كارما وحيات امك لا اخليكي تيجي لحد عندي وتنسي كل حاجه في عيلتك اللي قريب اوي هتدمر يا بت الجارحي اصبري عليا وانا هوريكم كلكم مين هو قيس العجمي
تخرج من الغرفه وتنظر الي هذه الحقيره التي خرجت من الغرفه في نفس الوقت وتنظر اليها وتبتسم بخبث شديد وتضع يدها على ظهرها وهي تسير اليها وتقول بتعب متصنع.اه متعرفيش كريم حلو لضهر يا كارما
تنظر اليها كارما وتبتسم وتقول.لحقتي كبرتي ومحتاجه كريم لضهر يا رؤي والله حقك انتي اللي زيك يروح يجيب صباره ويدفن نفسه بالحيه احسن من العيشه دي
تغضب رؤي منها بشده لاكن تهده وتقول بخبث ووقحه.وهي اللي معاها ايهم متكبرش برضو يا كارما ده انا محتاجه كريم لكل حته في جسمي ده تعبني موت اليومين دول وحتي مش ملاحظ اني حامل وان ده خطر اوي علي البيبي يرضيكي اللي بيعملوا ابن عمك ده
تنظر اليها كارما ويوجد بداخلها نار شديده تشعل لاكن تتذكر بأن ايهم أتاه اليها في المساء ولم يستكمل مع رؤي نصف ساعه لتعلم بأنها تكذب عليها لتقول ببرود شديد.روحي قولي للعيله علي اللي بيعملوا جوزك معاكي في السرير يا رؤي يمكن يلاقوا حل لمشاكلتك دي متجيش عندي علشان معنديش حل ليكي ومشاكلك الهبله دي
وكانت ان تذهب لاكن تقول رؤي وهي تضع يدها علي بطنها.بس الجواز حلو اوي يا كوكو وخصوصاً لو مع واحد زي ايهم
وتلف وتقف أمامها وتقول بغمزه وقحه بشدة.واحد بصحته وقوته يهد جبال هتنبسطي معاه اوي وهو فاهم هيخليكي تتمني انك تقضي ساعه واحده في حضنه
تنظر اليها كارما وتضغط علي يدها بقوه كبيرة وهي تكره هذا الأسلوب الذي تتحدث به هذه الحقيره ولم تتحمل كارما لتصفعها بجميع قوتها وتمسكها من شعرها بقوه كبيرة وتقول بغضب شديد.وانا مالي ومال الهبل ده يا بت ما تروحي تولعي انتي واللي بيهد جبال بتاعك بعيد عني انا مال امي ولا انت هتسوقي العبط وخلاص ثم ان جوزك كان معايا بالليل يا هبله يعني كل حوارك ده مش هيمشي عليا انا فاهمه
رؤي بغضب اعمي.وكان بيعمل معاكي ايه يا كارما
تبتسم كارما ببرود شديد وتقول بهمس اليها.روحي اسالي كان بيعمل ايه في اوضة طلقيته في اخر الليل يا زباله لا وكمان يجي بعد ما كان معاكي ومن غير ما حد يشوفه شكل الحكايه فيها أنه
وتشهق بصدمه متصنعه وتقول.لا يكون مش مبسوط معاكي وبيحن للماضي يا رؤي تؤ تؤ دي وحشه اوي في حقك يا مراته معقول تكوني انتي معاه ويسيبك ويروح لطليقته اللي المفروض محرمه شرعا عليه مش من حقه الصراحه خلي بالك من جوزك كويس بعد كده يا قطه
نهت كلامها وهي تضربها علي وجهها وتذهب من أمامها وهي تبتسم بستفزاز شديد وتنظر خلفها رؤي وتنظر أمامها بغضب شديد وهي لا تعلم ماذا كان يفعل ايهم مع هذه الفتاة في المساء وتفكر بأنه بحياته لم يأتي اليها ليسأل علي الطفل ماذا حدث في المساء لكي ياتي ويسأل عليه بهذه الطريقة ولماذا جعلها تتسطح علي السرير وتركها قبل ان يقترب منها او يفعل معها شئ لو صغير تغضب وحقد رؤي بشده وتتوعد لايهم بكثير بأنه تركها وذهب لهذه الفتاة فما يحدث في هذه العلاقات بعد
في مساء هذا اليوم يدخل ايهم الفندوق التي تجهز به وتين وهو يرتدي

ويصعد الي الاعلي لكي يره وتين ويذهب الي الغرفه ويدق الباب ويسمع تماره وهي تسمح بدخول ليدخل وينظر الي الجميع وينظر الي اميرته ومدللته الصغيرة التي تجلس علي الكرسي وهي تنظر الي حالها في المراء ينظر إليها ايهم وهو لم يصدق بأن السنوات مرت بالفعل واليوم زفاف هذه الاميرة ويذهب اليها ويقف أمامها وتنظر اليه وتين وتنهض بسرعه وتترمي بين الاحضانه ليضمها ايهم بقوه كبيرة ويمسح هذه الدمعه التي نزلت غصب عنه وهو يرها بهذه الهيئه أمامه ويقبل رأسها ببطئ ويقول.قمر ونزل من السما يا اميرة
تبتسم وتين وتضمه بقوه وتقول بصوت لا يصل سوا اليه.انت اللي قمر يا يويو بجد احنا نشوفلك عروسه بت حلال غير الزباله اللي معاك
ينظر ايهم أمامه ويبتسم ويقول بهمس اليها.انا ناقص التلاته يا توته ده اموت فيها
تضحك وتين بخفه وهي تعلم بأنه يريدها سعيده اليوم لذلك يقول هذا وتخبط علي كتفه بخفه وتقول بنفس الهمس.معلش يا حبيبي افضل جرب لحد ما تلاقي المناسبه واللي تفهم عقل ايهم الجارحي علشان تكون مبسوط معاها
يبتسم ايهم ويقبل رأسها ويقول بصوت لا يصل سوا اليها.سيبك مني انا وخليكي انهارده في حياتك يا اميرتي ربي دياب كويس علشان حساس ان ملك ورحيم مكنوش فاضيين كفايه علشان يربوا ولو احتاجتي مساعده انا موجود علي طول
تبتسم وتين وتميل براسها وتقول.والله معاك حق يا ايهم هو محتاج تربيه فعلا
يرفع ايهم حاجبه ويقول.ليه هو عملك حاجه يا وتين
تبتعد وتين عنه وتقول بغيظ متصنع.انت مش لسه بتقول ربي دياب يا ايهم زعلان ليه اني هربي
.تربي مين يا بت.تنظر وتين الي ايهم وتبتسم وتقول.هو
يبتسم ايهم وينظر الي دياب التي يقف علي الباب وهو يرتدي

وينظر الي وتين ويقول.لسه مصيره تتجوزي يا اميرتي اسمعي مني انتي خساره في الوسخ ده
دياب بغضب شديد.ما تلم الدور يا ايهم باشا خلي الليله تعدي
ايهم بغضب أشد.عن ابوها ما عدت يا دياب مش هتفرق في حاجه والله اخد اختي وبالها جواز ولا زفت
كان دياب ان يصراخ به لاكن تلف وتين وتنظر اليه وتقول.بس كفايه مش أنهارده كمان يا دياب حرام عليك
لم يكن دياب في هذا العالم من الاساس وهو ينظر اليها وهي بهذه الهيئه أمامه يشرد ويتوه بجمالها وسحرها الخاص التي خطفوا الي عالم آخر لم يوجد به احد سواهم فقط ينظر اليها وهي ترتدي

بعد ان تأكد بأن التي يظهر لم يكن جسدها وهذا لون القماش التي تجعله وتين يلف في هذه الامكان التي من المفترض ان تكن عاريه لاكنها تعلم بأن زوجها المجنون لم يقبل بذلك لذلك فعلت هذا ولم يظهر ولم يأثر بشئ من الفستان ينظر اليه ايهم ويفهم ماذا يحدث بهذا العاشق لينظر الي وتين التي تنظر الي دياب بابتسامة رائعه حقا ليبتسم وينظر الي الجميع ويشير اليهم بأنهم يذهبوا إلى الخارج ليعطهم فرصه قليلاً قبل ان يذهبوا الي مكان الزفاف وبالفعل يخرجون الجميع ويذهب ايهم امام دياب ويخبط علي كتفه ويقول وهو يذهب.فوق يا روح امك وكفايه تسرح في البت هتاكلها بعينك كده
ينظر دياب اليه وينظر الي وتين ويقترب منها ويقف أمامها ويمسك يدها ويقبلها ببطئ شديد وهو ينظر اليها نظرة عشق تجعل وتين تتمني ان تنهي كل شئ وتغرق في عينيه وتتعمق بداخلهم ويقترب دياب منها بشدة ويضع يده على رقبتها ويسحبها اليه ويهبط علي شفتيها وياكلهم بقوة بين أسنانه وهو يمص بهم بقوه كبيرة تغلق وتين عينيها بيأس شديد منه وتضع يدها علي رأسه وتحاول ان تتحدث لاكن لم يعطي اليها دياب فرصه وهو يمسك شفتيها ويمصهم بقوه شديده ويبتعد عنها بعد ان انقطعت انفاسها ويضع جبهته علي جبهتها لتأخذ أنفاسها ويتنفس دياب انفاسها التي يعشقها بشدة ويقول بهمس شديد.احلي حاجه شوفتها في حياتي كلها يا غزال الوحش
تبتسم وتين وتضع يدها على وجهه وتقول.بعد كل اللي عملته انهارده جاي تقول الكلام ده يا دياب ده انت كان ناقص تقت
قطع كلامها دياب التي هبط علي شفتيها ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصها بقوه ووقحه شديده وهو لا يريد ان تستكمل حديثها وتقربه وتين منها بشدة وتبدله القبله ولم يقطع قبلتهم سوا هذا الباب التي فتح بعنف وهمجية شديده ويسمعون التي يصراخ باعلي صوته وهو يقول.انت بتعمل ايه يا ابن الكلب
تبتعد وتين عن دياب بسرعه كبيره وتنظر الي صاحب الصوت تره مراد لتنظر الي الأرض بخجل شديد من هذا الموقف التي لا تحسد عليه ينظر إليها دياب وينظر الي مراد ويقول بغضب شديد.يا راجل والله مراتي في ايه لكل ده
ينظر مراد الي وتين ويتفهم خجلها ليقول ببرود وهو ينظر الي دياب.قدمك ثانيه وتطلع بره علشان نمشي
وكان ان يذهب لاكن يقول دياب.روحوا انتوا وانا هجيب وتين وهاجي واركم علي طول
ينظر اليه مراد وكان ان يغضب لاكن يدخل ايهم وتميم التي يرتدي

ويقول ايهم بهدوء شديد.تعال يا مراد نروح احنا وكده كده دياب هيجبها وهيجي وارنا
مراد وهو ينظر الي وتين.مستحيل اسيبها لوحدها
دياب بغضب.وانا ايه يا عم مراد انا جوزها علي فكره وانا اللي هاخدها روح يلا الله يهديك
مراد بصوت عالي.قولتلك مش هسيب بنتي يا دياب واعمل اللي انت عايزو
كان دياب ان يتحدث لاكن يقول تميم وهو يمسك مراد من ذراعه.مراد تعال نمشي علشان اتاخرنا بجد ومينفعش كده تعال ووتين هتيجي مع جوزها اطمن عليها
دياب بغضب شديد.اسمها ميجيش علي لسانك يا $$$$$ مش ناقصين احنا علي المسا
يترك تميم مراد ويقول.روح اقتله يا مراد والله حلال في الحق انجد بنتك من الهم والارف اللي داخله عليه واقتل دياب بسرعه
تنفزع وتين بشدة من الفكره وتذهب الي الاحضان دياب بسرعه وهي تترعب من فكرة ان يموت ويتركها بالفعل يضمها دياب بقوه كبيرة الي الاحضانه ويغمز الي ايهم التي فهم وقال بهدوء.انا هنروح قدامك وانت تعال بسرعه يا دياب
اومال لهو دياب وهو يضم وتين بقوه كبيرة الي الاحضانه ويمسك ايهم مراد من ذراعه ويخرج به الي الخارج وكان مراد ان يصراخ به لاكن يقول ايهم ببرود.بنتك محتاجه دياب يكون جانبها يا مراد سبيها معاه واطمن واتاكد اني لو شكيت لو واحد في الميه انها مش هتكون مبسوطه مع دياب مكنتش خليتها تتجوزه وتين بتعشق دياب وده الكل عرفه اعرف انت كمان ان دياب بيعشقها اكتر بكتير واللي يحب عمره ما هيعمل حاجه تاذي الطرف التاني اهده وتعال يلا علشان نمشي مينفعش نفضل هنا كتير خلينا نمشي علشان نشوف المعازيم
يتنهد مراد بقوه كبيرة ويقول.احنا لو وثقنا في دياب ممكن ميجبهاش الفرح يا ايهم
ايهم وهو يذهب.دياب اكتر واحد عايز الفرح ده ينتهي بسرعه يا مراد متقلقيش هو هيوصل اسرع يلا خلينا نمشي
ينظر مراد الي تميم ويقول بخبث.عا
