رواية هوس الكينج الفصل السابع والعشرين 27 بقلم بيري الصياد
متنسيش الفوت يا وليه واللي مش عاملين متابعه شايفكم وبتغظوني علي فكره وشكلي ه🔪 قريب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
+
ويقول.مقدرش يا بتول اطلبي روحي بس اوعي تطلبي الطلاق او البعد مش هقدر علي بعدك عني وعن حضني تاني انا ما صدقت خدتك من الدنيا دي
تنزل دموع بتول بغزاره شديده وتقول.كده انت بتحكم عليا بالموت يا صقر انا عمري ما هقدر اعيش مع ضره لا وكمان حامل في حته منك يا صقر ارحميني وطلقني وانا والله راضيه ومستكفيه باليومين اللي عاشنتهم مع بعض ومش عايزه حاجه تانيه منك بس طلقني يا صقر علشان خاطري
نهت حديثها وتنهض وتذهب الي الحقيبه وتخرج منها ملابس اليها وتنزع ملابسها لكي تريدي غيرهم لتذهب من هذا المنزل وينظر اليها صقر ويذهب اليها ويمسك ملابسها ويرميهم علي الأرض ويقول بغضب.مفيش طلاق ولا زفت يا بتول انا عمري ما هتطلقك ولا هخليكي تبعدي عني تاني فاهمه
تنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد وصوت يظهر به وجعها الشديد.انت ايه يا بنيادام انت اناني بشكل ده ليه يا صقر ليه مش عايزني ارتاح ليه عايزني اعيش كل الوجع ده وكأنك بتفرح لما تشوفني موجوعه يا صقر ليه بتعمل فيا كده ليبيييييييييه
نهت حديثها بصراخ عالي ودموعها تنزل بغزاره وغصب عنها ويسحبها صقر بقوه من خصرها ويهجم علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد بين أسنانه وتضربه بتول علي كتفه لكي يبتعد عنها لاكن لا يفعل صقر هذا ويمص شفتيها بقوه اكبر وتستسلم بتول اليه وتغلق عينيها بقوه ووجع شديد ويبتعد صقر عنها ويقول.وحياتك عندي ما حصل بيني وبين رنا اللي يحملها يا بتول كوني متأكده ان ده الحق الوحيد اللي مينفعش واحده غيرك تاخدو وانا كنت حذر اوي علي ده
تنزل دموع بتول وتقول وهي تنظر اليه.عايز تقنعني ان مخلصش ده مره علي الاقل يا صقر
يقبل صقر جبهتها ويقول.والله ما حصل ولا لا مره يا بتول
بتول بغضب.انت عايز تجنني صح يا صقر اومال الزفته دي حامل ازاي تقدر تقولي ازاي طالما انت معملتش كده معاها
ينظر اليها صقر قليلاً ويبتسم ببرود شديد ويقول.مفيش غير اني متقرطس وبيتلعب من واريا يا قشطه
تتصدم بتول وهي تنظر اليه وتقول.لا رنا عمرها ما تكون بالقذره دي هتخاف منك علي الأقل وعمرها ما هتعمل ده يا صقر
يفكر صقر قليلا ويقول.اممم طيب اديني شهر وانا هحللك كل حاجه وهنعيش انا وانتي بعد الشهر ده زي ما عايزين يا بتول
تترمي بتول بين أحضانه ويضمها صقر بكل ما توجد قوة بداخله ويكاد يكسر ضلوعها بين يده وهو يريد ان ينساه كل ما حدث باحضانها وتغلق بتول عينيها بوجع شديد وتقول.ولو طلعت حامل في ابنك بجد يا صقر هتعمل ايه
صقر ببرود شديد.هقتله يا بت الراوي
تتصدم بتول بشده وتبتعد عنه بسرعه وتقول بصدمه وعدم تصديق.ازاي
يبتسم صقر ويضع يده على وجهها ويقول.قولتلك مفيش واحده هتكون ام ولادي غيرك انتي يا قشطه وده اللي هيحصل مفيش غيرك هتشيل ولاد الكينج
تنظر اليه بتول بعدم تصديق وتقول.ده ابنك يا صقر انت واعي لكلامك ده
يمص صقر شفتيها ويقول.اكتر من ما تتوقعي وابني لو مش منك مش هيجي ومش عايزو يا بتول فاهمه يا بابا
تضع بتول يدها علي رقبته وهي تتصدم حقا من حديثه وبأنه ليست لديه مانع ان يقتل هذا الطفل بهذه الطريقة فهو لم يفكر بشئ ويحملها صقر ويذهب بها الي السرير ويسطحها عليه وتنظر اليه بتول وتقول.طب وهو ذنبه ايه يا صقر ليه تعمل في كده حرام عليك
يذهب صقر الي احضانها ويقول.يموت احسن ما يجي علي الدنيا ويلاقي امه واحده زي رنا يا بتول وانا مش هسمح ان الوسخه دي تشيل ابني نامي يلا دلوقتي علشان اكيد تعبانه
تضم بتول رأسه بقوه كبيره وتقول.هتعرف ازاي إذا اود ده ابنك ولا لا يا حبيبي
ينظر صقر أمامه ويبتسم وينظر اليها ويقول.بعد حبيبي دي انتي مش محتاجه غير حاجه واحده
تضربه بتول بخفه علي كتفه وتقول.بس بقي يا قليل الادب كفايه علشان شكلي هموت منك في يوم
يضع صقر اصابعه علي شفتيها ويقول.حتي الموت مش مسموحلك تموتي من غيري يا قشطه واوعي تجيبي السيره دي علي لسان امك الوسخ ده تاني فاهمه
تنغز بتول أصابعها بين خصلاته وتقول.هتعمل ايه لو موت بجد يا كينج معقول هتعي
قطع حديثها صقر الذي لم يتحمل هذه الفكره ويهجم علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد بين أسنانه ويقبلها بطريقه تألم بتول بشده وهو يعقبها علي حديثها وتبتسم بتول ويبتعد عنها صقر ويقول بغضب اعمي.انتي ليه عايزه تعصبيني عليكي دلوقتي ما تلمي نفسك واتعدلي علشان مزعلكيش يا بتول
تنظر اليه بتول قليلاً وتنظر بداخل عيونه وتقول.اهدي يا روحي شويه كل ده علشان حتت سوال نفسي اعرف إجابته يا صقر
ينظر اليها صقر ويتركها بعنف وينهض ويذهب الي الحمام وهو يغضب منها بشده وتنظر خلفه بتول وتلف وتضع يدها أسفل أذنها وهي تنظر خلفه وتفكر قليلاً وتنهض وتذهب إلى الحمام وتري يقف أسفل الماء لتذهب اليه وقبل ان تتحدث كان صقر يسحبها بقوه كبيره من رأسها ويلفها علي الحائط لتبقي اسفل الماء معه ويقترب منها بشده ويقول.عايزه تعرفي هعمل ايه لو ده حصل انا اموت فيها يا بتول انا عايش علشان عارف انك في الدنيا بس لو سبتني اموت من غيرك يا بت الراوي
تنظر اليه بتول وتقول.عاشت من غيري اكتر من سنه يا صقر ومكناش نتكلم انا وانت وانت كنت عايش عادي
صقر بغضب شديد.كدابه يا بتول انا معشتش ولا عمري هعيش غير وانتي معايا في الدنيا مش ضروري تكوني معايا في مكان واحد بس تكوني موجوده وبعدين انا كنت عايش ازاي انتي نفسك في السنه دي كنتي بتشوفيني أصلا يا بت الراوي
لا تتحدث بتول فهي بالفعل لا كانت تري من بعد عقد قرانه على رنا بأيام لفتره طويله بشده وتنظر اليه ولا تتحدث ليبتسم صقر ويقول.مكنتش موجود علشان مكنتش عايز اشوفك يا بتول مكنتش عايز يكون في موجهة بينا وخصوصا وانا عارفك هتطلبي طلاقك وده كان حقك وقتها بس حقي انا كمان مطلقش وعمرك ما تحلمي بطلاقك يا قشطه علشان حتي لو بتفكري في ده مش هيحصل فاهمه
تبتسم بتول بوجع وتقول.عايزني اعيش معاك وانت مستني ابنك من رنا عايزني اشوفك وانت مع غيري يا صقر
صقر بغضب.انتي ليه مبتفهميش يا بت انتي قولتلك الوسخه دي عمرها ما تكون حامل في ابني ولا عمرك هتشوفيني معاها
بتول بغضب هي الاخري.انت ليه مش فاهمني يا صقر انا مش عايزه اشوفك وانت عايش حياتك مع مراتك الحامل واللي انت المفروض تكون معاها في وقت زي ده علشان ابنك يا ها حبيبي
نهت حديثها بسخريه شديده ليضغط صقر علي شفتيه بقوه كبيره ويقول.ولو ارزعك قلم يفوقك دلوقتي هتزعلي
تبتسم بتول وكانت ان تذهب لاكن يسحبها صقر اليه بقوه ويخبط ظهرها بصدره ويهمس صقر بجانب أذنها وهو يعصر جسدها بخفه ووقحه.قولتلك اديني شهر واحد وانا هعدل كل حاجه يا قشطه
تغلق بتول عينيها بوجع وقوة وتقول.كتير يا صقر شهر كتير اوي عليا وحرام اشوفك معاها طول الشهر ده
يعصر صقر جسدها بقوه كبيره وينزل يده ويحركها بوقحه عليها لتعود بتول بظهرها الي الخلف أكثر ويقول صقر بهمس شديد.تعالي نطلع من البيت ده يا بتول وبلاش كل اللي بتفكري في علشان مش هيجلك من وار غير وجع القلب خليكي معايا وسيبك من بيت السيوفي كله
تنظر اليه بتول وتقول.يعني هتكون معاها بجد يا صقر
يقبل صقر رقبتها ببطئ شديد ويقول.مش معقول بعد ما دخلت الجنه اطلع منها واروح للظفره يا قشطه اوعدك مش هقرب من واحده غيرك بعد كده ومتنسيش اني مطلق رنا دلوقتي
بتول بغضب تحاول تخفي به رغبتها الذي يشعلها هذا الكينج.انت متقدرش تكلمني باحترام وزي الناس يا صقر ما تبطل اللي بتعمله ده وتفهمني هتعمل ايه
لا ترحمها يد صقر الاثنين وهو يعصر جسدها ببطئ ويحرك يده بوقحه ويقبل رقبتها بهذه الطريقة فلا فتاه بدنيا تتحمل كل هذا عليها وتحاول بتول ان تصمد لاكن لا تستطيع أمامه بالفعل وينظر إليها صقر ويمسك ملابسها الداخلية ويبعدهم قليلاً ويحرك يده بوقحه أشد ويقول بحراره شديده.قولتلك هنخلص من الوسخه رنا قريب اوي يا قشطه انسي واسكتي بقي انا عريس جديد وعايز اعيش شويه ارحميني
كانت بتول ان تتحدث لكن يصمتها صقر بطريقته ويجعلها تتأوه وتصرخ بدلاً من ان تتحدث ويبدأ معها صقر جوله من جولات عشقه الشديد الذي يحاول يثبته طوال الوقت
1
في صباح يوم جديد تفتح هذه المجنونه عيونها وتعود تغلقها مره اخرى وهي تريد ان تعود للنوم فهي لم تشبع بعد لاكن تشعر بشئ غريب و احد يحوط خصرها لتفتح عينيها وتنظر الي يده وتنظر أمامها وتقول بتفكير.معقول اكون اتخطفت والخاطف حبني فقال يحضني اححححححح يعني انا دلوقتي مخطوفه الله
نهت حديثها وتصفق بيدها بطفوليه وتنظر الي صاحب اليد وتبتسم بهيام وتقول.ده احلي خاطف ده ولا ايه
نهت حديثها وترفع يدها ببطئ وتضعها علي وجهه بخفه وهي تخاف ان يفيق بالفعل وتنظر اليه بابتسامه وهي تشعر بقلبها يخرج من مكانه من هذه الدقات الذي تدق بعدم ارديتها وتقترب موده اكتر من اسد وتقول بهمس شديد.انت حلو اوي وانت نايم يا تركي
.طيب ياختي افضل نايم طول العمر علشان اكون حلو علي طول.تتفزع موده بشده من صوته وتبتعد عنه بسرعه وكانت ان تنهض بفزع شديد لاكن تشعر بقبضه قويه علي يدها وتري بالذي يسحبها اليه بقوه كبيره لتقع عليه وتنظر اليه بخجل شديد ويفتح اسد عينيه وينظر اليها لتغلق موده عينيها بقوه ويبتسم اسد عليها ويقبل شفتيها بخفه ويقول.ايه يا بت اوعي يكون بقي عندك دم وبتتكسفي ازعل واجيب ناس تزعل
تفتح موده عينيها وتنظر اليه وتقول بغضب.ليه يا حبيبي حد قالك اني معنديش دم ولا ايه
يلفها اسد علي السرير لتبقي اسفله في اقل من ثانيه واحده ويقول وهو ينظر اليها.ايه يا بت مالك علي الصبح وبعدين مين اللي صاحيه تعاكس ولاد الناس علي الصبح كده دي مش قلة ادب
اومالت لهو موده بطفوليه ليبتسم اسد عليها ويقول.طب ونعمل ده ليه من الاساس
موده بغضب طفولي وعدم انتباه.اعملك ايه انت اللي نايم معايا وانا صحيت لقيتك في وشي وانت اللي تركي في نفسك روح بقي حاسب نفسك متجيش تحسبني انا
ينظر اليها اسد ويقول.مين فينا الغلطان كده علشان اكون فاهم بس
تضع موده يدها على كتفه دون قصد وتقول.انت طبعا علشان انت اللي جاي تنام معايا وده غلط لازم اقول لجدو عليه علشان متقدرش تعمل حاجه بعد كده
ينظر اسد الي يدها ويقترب منها اكتر ويقول امام وجهها.من هنا ورايح مش هنام غير معاكي اصلي ارتاحت اوي في النوم هنا وبعد انهارده مش هتنامي غير في حضني يا موده
تتوتر موده بشده وتقول بتوتر وخجل شديد.اسد عيب كده اح
قطع حديثها اسد الذي قال وهو ينظر الي شفتيها.انتي مراتي وانا ليا الحق فيكي مينفعش يكون في بينا عيب فاهمه يا فرولاتي
تغلق موده عينيها بقوه كبيره من مشاعرها المختلطه وهي لا تفهم ماذا يحدث اليها الان وتفيق علي هذا الاسد الذي هبط علي شفتيها ويقبلها بقوه وتلذذ شديد لتفتح موده عينيها ولا تستطيع ان تبعده عنها وخاصه بعد ان جعلها تلف ذراعها حول رقبته لتتركه موده يفعل ما يشاء بها وتغلق عينيها باستمتاع لاول مره في حياتها تشعر به واسد يقبلها ببطئ ومهارة شديده وينقل بين شفتيها العلويه والسفلية وهو يقبلها بشغف وشوق شديد ويترك شفتيها قبل أن تنقطع انفاسها فهو يريد ان يتعمق أكثر هذه المره لكي لا يقوي علاقتهما أكثر وينظر اليها ويرفع رأسها قليلا ويبدأ ان يوزع قبلاته علي رقبتها وهو يترك عليها علامات حمراء وتغلق موده عينيها بقوه كبيره ويتعمق اسد اكتر ويضع عضاته ومصاته القويه علي رقبتها وتتوه موده معه ولا تشعر بحالها ولا بشئ ويمسك اسد الفستان الذي تريدي وينزعه عنها ببطئ شديد لكي لا تشعر وتبقي موده امام الاسد بملابسها الداخليه فقط وتكون موده في موقف لا تحسد عليه الآن وينظر اسد الي جسدها وتشعل النيران بداخله لاول مره وهو يرها امامه بهذا الشكل وينظر الي وجهها ويرها تخجل بشده وهي أمامه ووجهها احمر من الخجل الشديد ليهبط علي شفتيها وياكلهم بقوه كبيره ويلف يدها حول رقبته وتغلق موده عينيها بقوه كبيره وهي تتمني تنشق الأرض وتبلعها الآن ويترك اسد شفتيها ويهبط علي مقدمة صدرها وياكلها بعنف شديد وهو يترك علامته عليها ويتجرا اسد ويمسك يدها بين يده ويضغط عليها بقوه كبيره ويضعها علي جسده بوقحه شديده وتنظر اليه موده وتتفزع وتفيق بسرعه كبيره وتنهض بسرعه كبيره وتنظر اليه وتصراخ بصوت عالي وهي تقول.اطللللللللللع بر
قطع حديثها اسد الذي وضع يده على فمها سريعا ويقول بغضب شديد.في ايه يا بت اتهدي شويه انا جوزك محصلش حاجه
تنزل دموع موده بغزاره شديد فهي لم تتوقع هذا يخرج من اسد فهو قد نزع فكرتها الرائعه عنه والان تري حيوان لا يفكر سوا بشئ واحد وينظر اليها اسد وينزع يده عن فمها ويضعها علي وجهها ويقول.حبيبتي مالك ليه الدموع دي قولتلك انا جوزك ومينفعش اللي بتعملي ده
موده بدموع شديده.عمري ما كنت اتوقع انك كده يا اسد انا كنت بعتبرك اخويا وبثق فيك بس انت طلعت وحش اوي انا متوقعش منك كده بجد يا اسد
نهت حديثها وتركض الي الحمام وهي تبكي بقوه كبيره وينظر اسد خلفها بعدم تصديق ويقول.اومل لو كنت دخلت عليها كانت هتعمل ايه الهبله دي احاااا يا موده
يتصدم اسد حقا من تفكير هذه الفتاه فهي كطفله البريئه ونظيفه من الداخل حقا لا تفهم ما يفعله وبأنه زوجها ويستطيع يفعل أكثر من ذلك معها لاكنها لم تفهم ولا تستوعب افعاله ينهض اسد ويذهب الي باب الحمام ويدق عليه ويقول.موده افتحي عايز اتكلم معاكي شويه
موده بدموع شديده من الداخل.سيبني في حالي يا اسد وملكش دعوه بيا تاني والا والله هقول لماما وبتول واخليهم يضربوك اطلع بره
ييتسم اسد ويقول.ماشي يا اخر صبري انا طالع وانتي اطلعي يلا ومتقعديش عندك كتير والا هتتلبسي والعفاريت هتاكلك
تنظر موده حولها بخوف شديد وتسمع صوت الباب يغلق لتنهض فهي كانت تجلس خلف الباب وهي تبكي وتقول وهي تنظر حولها بخوف طفولي.يالهووي لا ياكلوني بجد يا ماماااااااا
نهت حديثها بصراخ وتركض الي الخارج سريعا وتري بالذي يمسك يدها بقوه كبيره ويسحبها اليه ويضع يده على خصرها وكانت موده ان تصرخ لاكن يضع يده علي فمها سريعا ويقول.بس يا بت انتي غاويه فضايح ولا ايه
اومالت لهو موده ليبتسم اسد ويقول بغمزه وقحه.طب ما تيجي نعملها في حاجه احسن اهو انا استفاد وانتي كذلك
تتصدم موده منه بشده وتحاول ان تبتعد عنه لاكن يمسكها اسد اكتر ويقول بصوت منخفض.اهدي شويه يا موده وبطلي تتحركي كده علشان بتعملي حاجه انتي مش قدها تمام
تنظر اليه موده بعدم فهم ويبتسم اسد ويقبل وجهها ويقول.همشي انا دلوقتي وهرجعلك تاني يا فراوله
نهي حديثه بغمزه ويتركها ويذهب الي الخارج وتنظر موده خلفه ويغلق اسد الباب خلفه وتضع موده يدها مكان قلبها وهو يدق بعنف شديد وتقول بغيظ شديد وقد تناست كل شئ.اسكت يا ابن الورمه اخرس في ايه يا مفضوح يخربيتك ايه اللي حصل اسد اخوكي يا هبله بلاش تفكري كده عيب بقي
نهت حديثها وتضرب رأسها بقوه وهي تفكر بمشاعرها التي تجعلها تذهب لمكان آخر بأفكارها وهي لا تريد هذا فهي تعتقد بأن اسد شقيقها ويتعامل معها علي هذا الأساس لاكن تتذكر ما فعله معها قبل قليل لتخجل بشده وتركض الي الحمام وكأنها تهرب من افكارها فالي أين تبقي تفكير هذه الفتاه كطفله ومتي سوف تفكر كانثي تريد فقط ان تحافظ علي زوجها (وتدلعه 😉😂😂 ودي مني مش سرد 😂)
4
علي الناحيه الاخري كان يسير اسد بطريق غرفته ويري بالذي تخبط به بقوه ليمسكها من ذراعها سريعا ويبتعد عنها قليلا وينظر اليها ويري دموعها بعيونها غصب عنه قلبه يالمه عليها ليضغط بخفه علي ذراعها ويقول.مالك يا سما
تنزل دموع سما بغزاره شديد ويقربها اسد منه قليلا ويقول.سما اتكلمي وبلاش عياط قولي مالك فادي كلمك ولا عمالك حاجه اتكلمي في ايه
تترمي سما بين احضان اسد بقوه كبيره وتبكي بعنف شديد وهي لم تستطيع ان تصمد امام كل ما يحدث فعقلها يتعبها بشده من التفكير لا تعلم ما هو الصح وقلبها مازال يتعلق بهذا الاسد ولا تستطيع ان تنساه فهو كان اليها كل شئ في يوم من الايام كان الاب الحنون والاخ والحبيب والزوج كانت تعيش معه كل شعور ينقصها لذلك لم تستطيع ان تنساه بهذه السهولة (اووف 💔) ينظر اسد أمامه ويغلق عينيه بقوه كبيره ويضمها الي أحضانه بقوه ويقول وهو يمسح علي رأسها.ممكن تهدي وتقوليلي مالك يا سما
تنفي سما برأسها بعنف شديد وهي لا تريد سوا ان ينتهي عمرها بهذه اللحظه تريد ان تموت بين احضانه الآن ولا تريد شئ آخر ويقول اسد بصوت منخفض وهو يخنتق بشده من ما يحدث الآن.اهدي شويه وخلينا نتكلم شويه يا سما مينفعش عياطك يا حبيبتي
تقف حياة هذه الفتاه بهذه اللحظه وترفع رأسها سريعا وتقول بدموع طفله لا تريد سوا ان يبقي والدها معها ويمسك يدها ولا يتركها.يعني انا لسه حبيبتك يا اسد
ينظر اليها اسد ويري لهفتها الطفوليه والشديده ويبتسم غصب عنه ويقول بحزن شديد.مبقاش ينفع تكوني حبيبتي يا سما انتي مرات اخويا وانا دلوقتي متجوز غيرك احنا الاتنين مبقاش ننفع لبعض فاهمه
تنزل دموع سما بغزاره شديد وتميل برأسها بخفه وتبتعد عنه قليلاً فهي تعلم بأنه محق بكلامه وينظر اليها اسد ويقول.مالك يا سما احكيلي وانا اوعدك اني اساعدك لو قدرت
تنظر اليه سما وتبتسم بحزن ودموع وتقول.بحاول اصلح حياتي ومش عارفه يا اسد اخوك مجنون وانا تعبت ومش عارفه اعمل معاه ايه
كان اسد ان يتحدث لاكن يري بالذي يسحب سما بقوه كبيره وكان ان يصفعها لاكن يمسك اسد يده سريعا ويتركها بقوه وعنف شديد ويقول بصوت عالي.انت اتجننت يالا ولا ايه في ايه جاي زي التور تضرب مراتك كده ليه
فادي بصوت اعلي جمع عليه العائله بالكامل.وانت واجف مع مرتي ليه يا ولد ابوي ولا شوفت الدينا فاضيه جولت تستغل الوضع وتخون اخوك مع مراته في غي
قطع حديثه اسد الذي صفعه بقوه كبيره وقال بصوت هز اركان المنزل.لم نفسك يا زباله واعرف انك بتتكلم علي شرفك اوعي تغلط فيها علشان هتكون بتعيب في نفسك قبلها ولو علي وقفتها معايا انا اللي عديت من هنا وسالتها انت عامل ايه معاها وهي بترد علي اخو جوزها الكبير مش اكتر فاههههههم
نهي حديثه بصوت عالي وينظر فادي الي سما التي تنزل دموعها بحزن شديد علي ما يحدث وكان فادي ان يتحدث لاكن يقول منصور بصوت عالي من الاسفل.معيزش اسمع صوتك يا فادي كفايه اللي عملته علي اكده فوج لحالك جبل ما تضيع مرتك من يدك واياك تغلط فيها والا الله في سما لا اتطلجها منيك وما اخليك تشوفها بعينك تاني ومعاك من اهنا لاسبوع لو سما جات اشتكت منيك اعمل حسابك انك هترمي عليها اليمين طاولي
ينظر اليه فادي وينظر الي سما ويذهب الي غرفته دون ان ينطق بكلمه اخري وتنظر سما الي اسد الذي نظر بعيد عنها ببرود وينزل الي الأسفل وتنظر سما الي منصور الذي قال.تعالي يا سما عايزك
نهي حديثه ويذهب الي غرفته وتغلق سما عينيها بقوه وتمسح دموعها وتذهب الي الاسفل وتنظر الي والدتها التي تنظر اليها بغضب شديد وتذهب الي غرفة منصور دون ان تتحدث وتنظر خلفها والدتها وتنظر الي صابرين وموده التي لم تفهم شئ وتقول في داخلها.ياريت لو ترچع علاجة سما واسد تاني وفادي يطلج بتي ويطلع بره البيت وموده تغور بعيد عننيا واسد يكوش علي كل املاك العيله علشان هيبجي هو الكبير وكمان هيكون واخد بت عمه ومحدش هيتكلم وجتها
نهت حديثها وهي تفكر بطمع شديد ولا تفكر سوا بطريقة تجمع بها نقود واملاك هذه العائله ولا تعلم ماذا تفعل لكي تعود علاقة اسد وسما مره اخرى فهي تندم بأنها وقفت في وجه سما في السابق لاكنها لم تكن تتوقع ان يعلم اسد مكان بتول وموده وأيضا يحب موده ويتزوجها فهي توقعت ان يعيش اسد علي ذكره سما ولا يلتقون بتول وموده وبهذه الطريقة سوف تكن أموال العائله بالكامل اليها والي ابنتها فماذا سوف يحدث بعد
5
يفتح صقر عينيه وينظر إلى سطح الغرفه ويري هذه الفتاه تجلس امام المراء وهي ترتدي
+
ليبتسم ويقول.اممم صايحه بدري ومجهزه نفسك كده ليه يا قشطه
سال وهو يعلم اجابة هذا جيد وتنظر اليه بتول وهي تسرح شعرها وتبتسم وتقول.علشان انزل اسلم علي حماتي وجدو يا بابا معرفتش اسلم عليهم امبارح ودي مش اصول ولاد ناس أبدا
يضحك صقر بخفه ويقول بغمزه.لا بتفهمي في الاصول اوي يا بت الراوي
تبتسم بتول وتضع شعرها في الخلف وتنهض وتذهب تجلس أمامه وتقول.اومال انت فاكرني ايه انا مرات الكينج يا روحي ولازم اعمل كل اللي عليا علي اكمل وجه
يمسك صقر خصلاتها التي علي كتفها ويعودهم الي الخلف ويقول.ماشي يا نور العين اعمل اللي انتي عايزاه وخدي راحتك بس متزودهاش وخليكي واحده واحده انتي لسه عروسه برضو
نهي حديثه بغمزه لتبتسم بتول وتقبل وجهه وتقول.عيوني يا حبيبي يلا علشان تجهز انت كمان عايزين ننزل
يسحبها صقر اليه بقوه ويقول.لا يا روح امك ده في ماتش لازم نعمله دلوقتي وبعدها ننزل ونعمل اللي انتي عايزاه بس نخلص الاول
بتول بعدم تصديق.احاا يا صقر انت سيبني الصبح يا بابا اهدي شويه علي نفسك يا حبيبي كده والله هموت منك بجد
يضربها صقر خلف رأسها ويقول.اتلمي يا بت الكلب قولتلك متجبيش سيرة الزفت ده علي لسانك تاني
تبتسم بتول وتقول وهي تحاول ان تلفت من يده.طب اوعي بقي وخلينا ننزل كفايه كده
يمسكها صقر بقوه من خصرها ويقول.وحيات امك ما يحصل لازم اشبع منك الاول وبعدها اعملي اللي انتي عايزاه وبعدين مينفعش تنزلي دلوقتي امك واختك هيجوا اكيد ومينفعش متكونيش هنا
تنفخ بتول بقوه وتقول.لا بقي عايزين نخلص
ينظر صقر بداخل ملابسها بوقحه ويبلع ريقه وهو يري صدرها يظهر أمامه بهذه الاثارة ليقول.ده احنا هنخلص هنخلص مفيش كلام
تنظر اليه بتول وتقبل وجهه بدلع وتقول بهمس شديد.حبيبي ماما جايه سيبني دلوقتي وروح خد دوش علشان الوقت اتاخر اوي وانا معاك بعد ما ماما تمشي سيبني بس دلوقتي علشان تعبانه بجد
ينهض صقر ويسطحها علي الناحيه الاخري وتنفخ بتول بقوه ويرفع صقر العبايه عنها وينزع ملابسها الداخلية قليلا وينظر لجسدها بوقحه شديده ويري بأنها متعبه بشده بالفعل لينظر اليها ويتسطح بجانبها ويحرك يده ببطئ لكي لا يجعلها تشعر بوجع ويقول بهمس اليها.تعبتك اوي مش كده
تنظر اليه بتول وتبتسم وتقول.احلي تعب معاك وفي حضنك يا بابا كله يهون علشان نكون مع بعض
يبتسم صقر ويقول.هو انا بعشقك من قليل
نهي حديثه ويقبل جبهتها ويقول.هلبس وهنزل اجبلك حاجه تريحك متتحركيش من هنا وانا مش هتاخر
وكان ان ينهض بالفعل لاكن تمسك بتول يده سريعا وتقول.هتروح فين وتجيب ايه يا حبيبي
يرفع صقر حاجبه ويقول.قولتلك هجبلك حاجه تريحك يا بتول في ايه
بتول بغضب وغيظ شديد.وهتجبها ازاي تقدر تقولي هتقول ايه علشان تجيب الحاجه اللي هتريحني دي
يبتسم صقر ويقول.هقول الحقيقه مراتي تعبانه وعايز حاجه تخفف تعباها ده
نهي حديثه وهو يحرك يده بوقحه علي جسدها ولا تتحمل لمساته بتول لتمسك يده سريعا وتقول وهي تنظر اليه بعد ان فهمت قصده الوقح.بس يا حبيبي واتلم شويه وبطل قلة ادب بره شيلهم علشاني انا بس مفهوم
نهت حديثها بدلع شديد وهي ترسم دائرات وهميه وتلعب بشعر صدره ويقول صقر.ما انتي مش مستحمله قلة ادبي اهو عايزني اعمل ايه
تنظر اليه بتول وتسحبه من رقبته اليها ليهبط فوقها بخفه وتحرك بتول اصباعها علي رقبته بخفه وتهديد واضح وتقول.وربي لو فكرت بعد انهارده تقرب من واحده غيري او تلمسها لمسه واحده لا هتنسي بتول الراوي من حياتك يا صقر قلة ادبك وكلك علي بعضك بتاعي انا وطالما وصلنا انا وانت لسرير ده يبقي مش من حق واحده غيري تشوفك حتي ولو ده حصل اعتبرني موت بالحيه بنسبالك يا كينج فاهمني
نهت حديثها وهي تنظر بداخل عينيه وينظر اليها صقر ويبتسم ويمص شفتيها بقوه كبيره ويقول.حضريلي هدومي يا بتول
نهي حديثه وينهض ويذهب الي الحمام وتنظر خلفه بتول وتنفخ بقوه كبيره وهي لم تعلم ماذا تفعل الآن وهل قرارها بأنها تبقي مع صقر الي ان ينتهي من كل من به ويتخلص من رنا صحيح ام ماذا تفعل بحالها لاكن الشئ الوحيد الذي تعلمه بتول هو ان لم تجعل احد بهذه الدنيا يشمت بها وبالذي يحدث اليها إذا تركها صقر فهي الشئ الوحيد الذي تفكر به الآن هو انها تأخذ حقها من رنا وهلال وتجعلهم يندمون علي ما فعلوا معها وتفوز عليهم وهذا لم يحدث اذا تركها صقر وهي لم تسمح بهذا حتي وان عاشت مع صقر امام الجميع فقط ولحالهم لا يبقي واحد مع الاخر سوف تفعل هذا تفيق بتول من تفكيرها علي خروج صقر من الحمام لتعلم بأنها تاهت مع افكارها وتنهض وتذهب الي الخزنه وتخرج ملابس لصقر وترميهم علي السرير وتذهب تقف أمامه وتمسك المنشفه الذي علي رقبته وتجفف بها شعره ويسحبها صقر من خصرها لتخبط به بقوه وتبتسم بتول وتقول.بطل الحركات دي بقي
ينزل صقر يده بوقحه ويقول وهو يحركها بوقحه ويعصر جسدها بقوه بيده.عايزين نجيب حتت عيل يا قشطه وعايزين نسرع العميله دي عايز في خلال تسع شهور اشيل ابني علي ايدك
تبتسم بتول وتقول.اقل من تسع شهور وهتشيلوا يا حياتي متنساش ان رنا حامل وقالت انها حامل في التالت كمان يعني هتكون اب بسرعه كمان
يسحبها صقر اليه اكثر ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيره.قولت مليون مره مفيش غيرك هتكون ام ولادي يا بت ولو قتلت ابن رنا هعملها يا بتول فاهمه
تنظر اليه بتول وتقول.كده انت هتبقي اناني اوي يا صقر معقول تقتل ابنك علشان هو مش من الواحده اللي انت عايزها بلاش تاخد ذنب حد بحد تاني علشان حرام عليك يا صقر
يسحبها صقر الي احضانه ويقول.تحرم عليا كلمة اب لو مكنتيش انتي ام قبلها يا بتول عيال من غيرك انا مش عايز ومش هتحصل
تغلق بتول عينيها بوجع وقوة شديده وتقول.ليه مفكرتش في ده لما كنت بتقرب منها يا ص
قطع حديثها وهي تسمع صوت جرس الباب لتبتعد عن صقر وتنظر اليه وتقول.دي اكيد ماما
وكانت ان تذهب لاكن يمسكها صقر ويقول.اهدي وحطي طرحه علي دماغ امك دي
بتول بغيظ شديد.دي ماما علي فكره
يذهب صقر ويبدا ان يرتدي ملابسه ويقول وهو ينظر اليها.علي اساس ماما جايه لوحدها ما تتلمي شويه يا بت ولمي شعرك ده وغطي رقبتك يلا
تنفخ بتول بقوه وتذهب تأخذ طرحه وتضعها علي رأسها وتقول.حلو كده
ينظر صقر الي شعرها الذي علي ظهرها ويقول.وبنسبه للي طلعين دول اتبروا من جسمك يعني ولا ايه النظام
بتول بغيظ شديد.صقر كفايه الناس علي الباب عيب كده
يرتدي صقر القميص ويقبل شفتيها سريعا ويقول.رايح افتح للناس اللي علي الباب تكوني انتي ظبطي امورك ولفتي الطرحه دي زي الناس والا هرجع اخنقك بيها يا حب الكينج وحياته
نهي حديثه ويذهب الي الخارج ويفتح الباب ويري صابرين أمامه وموده خلفها وسما وهم يحملون الاطعام بصنيه وتصعد حنين وتطلق الزغاريط لتنظر اليها صابرين بغضب شديد فهي حذرت موده وسما من فعل هذا وفعلتها حنين التي قالت بخوف وهي تنظر الي صابرين.مليش دعوه هي حنان قالتلي اطلعي وار صابرين وزغرطي علشان صابرين مخوفه البت موده الحق عليا بسمع كلام ست الحبايب يعني
تنفخ صابرين وتقول.بت مش عايزه صداع
حنين وهي تذهب الي احضان صقر.بس يا وليه مش عايزين نكد مبروك يا قلب اختك والله بتول بت حلال وتستاهل برغم لسانها الطويل بس اهي مننا وعلينا احسن من السحليه بتاعتك مليون مره
يضربها صقر بخفه علي رأسها ويقول.بتاعتي في عينك يا كلبه اتلمي
حنين وهي تنظر الي موده.هو انا بنتهم ولا جاييني من الشارع يا ودوا
تضحك موده بخفه وتقول.لا جايبنك من الشارع وانا اشهد بده يا قلب ودوا
كانت حنين ان تتحدث يغضب طفولي لاكن تقول صابرين بغضب.هنفضل وفقين علي الباب كتير
يبتسم صقر باستفزاز شديد ويبتعد عن الباب ويقول.لا طبعا اتفضلي يا حماتي الغاليه الباب بيتك يا حجه
صابرين وهي تدخل الشقه.الحجه دي تبقي امك يا حبيبي مش انا
ومالها امه يا ست صابرين مش عجبكي ياختي.كان هذا صوت حنان الذي صعدت لكي تبارك لصقر وبتول فهي تسعد بزواجهم لاكنها لا تريد ان تظهر هذا خوف من هلال وبأنه يحقد علي صقر وبتول أكثر وينظر صقر الي حنان ويبتسم وتنظر اليها صابرين وتنظر بعيد عنها وتقول.انا جايه اشوف بنتي هي فين
تبتسم حنان بحزن وهي تعلم بأن صابرين تحزن منها بشده ويضمها صقر وتخرج بتول وتنظر اليها صابرين وتذهب تسحبها الي الداخل مره اخري وينظر خلفها صقر ويري اسد يصعد ويغمز اسد اليه بوقحه فهمها صقر الذي ابتسم وغمز اليه ليبتسم اسد ويقول.مبروك يا عريس
+
يعني ايه ده.كان هذا صوت صابرين الغاضب بشده من بتول وهي تمسك الشرشف وتري شرف ابنتها عليه وتنظر اليها بتول وتنفخ بقوه وتقول.يعني جوزي وامبارح كانت لليلة دخلتنا يا ماما ايه الغريب في الموضوع
ترمي صابرين الشرشف وتمسكها من ذراعها وتقول بغضب شديد.يعني سلمتيله نفسك وانتي عارفه انه متجوز ومراته حامل يا بتول انتي اتهبلتي علشان تعملي حاجه زي دي انا قولت انك عاقله ومش صقر اللي يضحك عليكي بس الواضح اني كنت غلطانه وصقر من اول ما بسبسلك روحتي لي زي الكلبه وسلمتيله نفسك بسهوله كمان
تنظر اليها بتول وتشعر بحزن ووجع شديد من حديثها وتقول.صقر بقي جوزي خلاص يا ماما ومكنش ينفع يحصل غير اللي حصل انتي ليه مش فاهمه صقر بيشك في صوبعه ولو كنت رفضته كان هيشك فيا وانا مش عايزه ده
قالت هذا لاجل ان تتخلص من حديث والدتها فهي لا تريدها تتحدث بهذه الطريقة وتنظر اليها صابرين وتفكر قليلاً وتقول.تسمعي كل كلمه هقولهلك دلوقتي ولو مسمعتيش ونفذتي هنتف شعرك شعريه شعريه فاهمه
تنظر اليها بتول بعدم فهم وهي لا تعلم ماذا تريد والدتها الان وتقول.قولي يا صابرين عايزني اعمل ايه
تنظر اليها صابرين وتقول.
4
(طب والله بارت جامد وكبير اهو علشان تعرفوا ان دلع بيري غير برضو 😉😂😂
نتكلم شويه جد التفاعل وحش اوي بجد والراويه مش واخده حقها وانتوا المفروض زي ما انا بقدركم تقدروا تعبي واني بكتب علشانكم وانا بجد مش لاقيه تقدير من اكتر من نصكم وده مزعلني جامد ولو الوضع استمر كده هسمع كلام شيطاني ووحيات امي ما هتشوفني علي واتباد تاني علشان نكون متفقين بس قدوا تعبي شويه)
2
