اخر الروايات

رواية ذئاب من نار الفصل السابع والعشرين 27 بقلم بيري الصياد

رواية ذئاب من نار الفصل السابع والعشرين 27 بقلم بيري الصياد


 

البارت السابع والعشرون من
ذئاب من نار 🐺🔥
بقلم: بيرى الصياد ✍🏻✨

______________________________

وهي بهذه الرشاقه والشكل المثير بشدة لايه راجل في هذه الدنيا وهي تسير بهذه الطريقه تجعل جميع الرجال ينتظرون اليها بنبهار شديد ويصفقون ويصفرون بتشجيع وقوه شديده تنظر رؤي الي حالها وبطنها الكبيره بسبب هذا الحمل شكلها التي يخرب من حملها بهذا الطفل وتنظر الي كارما بحقد وغضب شديد بأنها أتات اليوم وتقف امام الجميع تنظر الي ايهم التي ينظر الي كارما وهو لم يصدق بأنها هي التي أمامه وينهض بسرعه وغضب شديد ويره وتين تخرج وتنظر الي جميع العائله وتبتسم بتصنع شديد وهي تنظر اليهم وتنظر الي الكاميرات التي يصورونها وهي في نص الفتيات التي يريدون تصميمها وبجانبها كارما وتضع وتين يدها علي ظهر كارما فهي العارضه الاساسيه والتي ترتدي فستانها الاساسيه لهذه الحفله وهي ترتدي



تنظر اليها كارما وتقول ببرود وابتسامه متصنعه وهي تنظر الي الكاميرات.اتمني تكوني مبسوطه يا وتين هانم
تبتسم وتين وتقول.مكنش لاقيه واحده تانيه يا كارما وبعدين انا خيارتك وانتي اختارتي تيجي انهارده ومنضحكش علي بعض انتي جايه بعد ما قالك قيس كده يعني جايه لشغل مش ليا انا ويا ستي لو عايزه اتعبك ده حقك قوليلي عايزه كام وانا معاكي عادي
تنظر اليها كارما وتقول بجمود.اتعبي انا كبيره يا وتين وانتي عارفه بيجيلي عروض من مصر قد ايه وموفقتش علي ولا واحد منهم علشان عارفه ومتاكده ان محدش هيديني زي ما باخد بره
تنظر وتين الي ايهم التي ينظر الي كل ما يحدث بغضب عارم وهو يوجد في داخله بركان كبير يريد ان ينفجر بالجميع وتضغط على يدها بتوتر شديد وهي لا تعرف ماذا يفعل أيهم الان وتقول وهي تنظر الي كارما.شوفي انتي عايزه كام وانا معنديش مانع في المبلغ اللي انتي عايزاه يا كارما
نهت كلامها وتذهب الي الأسفل فهي عرضها انتهي الأن تنظر كارما خلفها وتنظر الي جميع العائله وتأتي عيونها في عيونه وتنظر اليه وتبتسم بجمود شديد يره ايهم لاول مره في حياته وتذهب كارما الي الأسفل وتذهب الي قيس التي كان يتبعها من الأسفل وتضمه بقوه يضمها قيس بقوه كبيرة ويقول.كنتي قمر يا حبيبتي
ينظر اليها ايهم وعيونه تسود بشدة من الغضب التي به ويضغط علي الكأس التي بيده بقوه كبيرة لينفجر الكأس في يده ويجرحها بعنف ينظرون اليه الجميع بخضه شديده وتذهب ماسه اليه وتقول بخوف شديد وهي تره يده تنزف بشدة.انت عملت ايه يا ايهم حرام عليك مراد اتصرف بسرعه
ينظر اليها ايهم وينظر نظره اخيره الي كارما التي تبتسم الي قيس ولم تنظر اليه وتفعل بأنها لم تنتباه لفعلته الآن ليسحب ايهم يده من ماسه ويضغط عليها بقوه ويذهب الي الخارج قبل ان يقتلها ويقتل هذا الحقير تنظر خلفه وتين وهي تحزن بشدة عليه وتنظر الي كارما التي لم يفرق معها التي فعله ولم تنظر إليه فهي تعلمه جيد تشعر بالذي يسحبها من يدها تنظر اليه تره دياب التي أخذها الي مكان خالي من الناس ويقول بغضب شديد.ايه ده يا وتين انتي خليتني اجيب ايهم علشان يشوف المنظر ال$$$$$$ ده
تنظر اليه وتين وتقول.دياب ممكن تهده شويه وبعدين كارما شغاله عراضة ازاياء وانت عارف ده كويس ايه اللي حصل دلوقتي
دياب بصوت عالي.ايهم ميعرفش ده يا وتين وانتي عارفه اخوكي وطريقة تفكيره كويس هو مش بيطايق البنات اللي بتشتغل الزفت ده ما بالك لما تكون البت دي كارما هيعمل ايه وقتها
تنفخ وتين بقوه كبيرة وتقول.الموديل الاساسيه في العرض عملت حادثه وتعبت يا دياب وانا كنت مضطرة القي موديل بأسرع وقت وبعد كده خطر في بالي اخلي كارما تنزل مصر بصفتها موديل علشان تحضر فرحنا واعمل العرض بتاعي
يتنهد دياب بقوه كبيرة وهو يهده تدريجي ويقول.كان المفروض تبعدي ايهم عن كل ده يا وتين مش تخلي يجي يشوفها بنفسه وهي في الحاله دي
تدفن وتين رأسها بين الاحضانه بتعب وحزن شديد وتقول.عايزه يشوفها يا دياب عايزه يشوفها يمكن يقدر يعمل حاجه ويرجعها تاني يا دياب انا مش حابه كارما بالشكل ده كارما حاطه كل علاقاتها علي علاقة ايهم فشلت يبقي كل علاقاتها فاشله ولو رجعوا هترجع تاني وانا عايزها ترجع يا دياب
يغلق دياب عينيه بقوة وهو يشعر بوجعها وحزنها الشديد من كارما ويضمها الي الاحضانه ويقول.انتي مقولتليش ان كارما هتيجي هنا بصفتها الموديل يا وتين انتي قولتي هتيجي العرض بس زيها زي العيله مقولتليش علي اللي ناويه تعملي ده
تدفن وتين حالها بين الاحضانه اكتر وتقول.كارما عمرها ما كانت هتوفق لو قولتلها كده يا دياب وهي مكنتش هتيجي غير بالحل ده وانا لما اتاكدت انها في مصر خيارتها انها متكونش الموديل بس هي اختارت انها تكون وتيجي هنا انهارده
كان دياب ان يتحدث لاكن يسمعون التي يقول في الميكروفون.دلوقتي وقت اعلان النتيجه النهائيه للفايز لهذا العام لجائزة أفضل مصمم علي المستوي العالمي
تسمع وتين تصفيق الجميع بحماس ليعرفوا من هو الفائزه تبقي كما هي بين الاحضان دياب لكي اذا لم تفوز لم يآثر بها شئ وهي بين الاحضانه يفهم دياب هذا بشدة ويقبل رأسها ببطئ شديد ويقول.كفايه انك كسبتي قلب وروح دياب السويسي يا غزال الوحش
تبتسم وتين وتقول وهي تدفن حالها بين الاحضانه اكثر.وانا مش عايزه حاجه تاني يا دودو
يبتسم دياب ويضمها بجميع قوته ويسمعون فتاه تقول في المكرفون.والفايز لهذه السنه علي لقب افضل مصمم هو
تصمت الفتاه لكي تره حماس وتوتر جميع المتسابقين عاده هذه الفتاة التي بين الاحضان زوجها ولم يفرق معها شئ وتقول الفتاه بصوت عالي.وتين الجارحي هي صاحبة افضل تصميم لهذه السنه
تتصدم وتين من نطق اسمها بهذه الطريقة وترفع رأسها الي دياب التي ابتسم وهبط علي شفتيها وياكلهم بقوة بين اسنانه تبتسم وتين وتضع يدها على وجهه وتقربه منها بشده وهي تحاول ان تبدله القبله بنفس الوتر لاكن لم يعطيها دياب فرصه وهو يقبل شفتيها بقوه ويبتعد عنها ويضع جبهته علي جبهتها ويقول.مبروك يا غزال الوحش
تبتسم وتين وتقول.مش هو ده الشغل اللي انت مش عايزو يا دودو
يبتسم دياب ويقول.ولسه مش عايزو يا وتين بس ده ميمنعش اني افرح بنجاحك دي حاجه تخليني مبسوط اوي ليكي
تبتسم وتين وتقبل شفتيه بخفه وكانت ان تتحدث لاكن تسمع الفتاه وهي تقول.نطلب من وتين الجارحي تتفضل علي المسرح علشان تستلم الجائزه وشيك بقمية عشرين مليون جنيه
تشهق رؤي من هذا المبلغ الكبير وتقول ريماس.كده البت وتين تعزمني كلنا علي طالعه لساحل البت قبضه علي قلبها قد كده
تضربها حلا علي رأسها وتقول.يا ناس يا شر كفايه قر
تنظر اليها ريماس وتقول بغيظ شديد.البت دي مش اختي ولا اعرفها انا اتبريت منها خلاص
حلا بغمزه اليها.يا بت ده انا اختي اللي مليش غيرها بس للاسف غبيه يعني وتين تاخد الفلوس ده كلها واحنا ناخد طالعه لساحل بس انتي بخيله كده ليه
تنظر اليها رؤي بغضب شديد فهي لم تعتبرها في يوم شقيقتها وهذا يجعلها تغضب بشدة منها ومن هذه الفتيات وكانت سيلا ان تتحدث لاكن تعيد الفتاه نداها وهي تقول.وتين هانم ياريت تتفضلي علي المسرح
ينظرون الجميع حولهم لكي يعلمون الي أين ذهبت وتين وينهض مراد بخوف شديد عليها وكان ان يبدأ ان يبحث عنها لاكن يرها تخرج وهي تمسك يد دياب التي يضغط علي يدها بخفه ليتنهد براحه شديده ويغار بشدة وهو يرها تسير مع دياب وكأنه والدها ليست هو وكان ان يذهب اليه لاكن تمسكه ماسه وتقول.سيبهم يا مراد حرام عليك يا حبيبي دول شكلهم حلو اوي مع بعض
ينظر اليها مراد وينظر الي دياب التي يقبل وجه وتين ويتركها لتذهب وتين علي المسرح ويصفون الجميع بقوه وتصعد كارما لكي تستلم الجائزه معها فهي ترتدي افضل تصميم لهذه السنه لذلك يجب ان يصورونه جميع العالم لكي يرونه الجميع وتستلم وتين الجائزة وتنظر اليها وتنظر الي دياب التي ابتسم اليها لتبتسم وتنظر الي كارما وتمسك يدها وتضع بها الجائزه تنظر اليها كارما ببرود ولم تتحدث وتستلم وتين الشك الكبير لكي يتصورون معه وتنظر الي كارما ويقفون أمام الكاميرات ويصورنهم مع التي يسلمها الجائرة والاعلاميه التي قدمت وتين أمام الجميع يبتسم دياب بعد ان لاحظ بأن وتين وقفت بجانب الفتاه لكي لا يحدث مشكله بسببه الآن فهي تعلم بغيرته وبأنه من الممكن يدمر كل شي الآن وتنزل وتين من علي المسرح بعد الكتير من المباركات وتذهب الي دياب وتترمي بين الاحضانه وهي تشعر بأنها تريد تذهب الي ايهم لكي تطمن عليه يضمها دياب بقوه كبيرة وينظر الي الكاميرات التي يصورون هذا المشاهد بين دياب السويسي ووتين الجارحي والجميع يعلمون بأنها زوجته يضمها دياب وهو يفهم ماذا تريد ليقول بهمس اليها.روحي شوفي العيله وتعالي هنروح يا وتين يلا
اومالت لهو وتين وتبعد عنه وتذهب الي العائله وتضمها ماسه بقوه كبيرة وتقول.الف مبروك يا حبيبتي بجد انا فخوره بيكي اوي
تبتسم وتين ويقول مراد بغضب شديد.انتي ايه اللي خلكي تروحي لدياب الاول يا وتين
وتين بستفزاز شديد.جوزي يا مراد وهو أول واحد المفروض اروح لي بعد ما كسبت جايزه زي دي
يغضب مراد اكثر وكان ان يصراخ بها لاكن يقول دياب.يلا يا حبيبتي خلينا نمشي من هنا
ينظر اليه مراد ويقول بغضب.والاستاذ هياخدها وهيروح فين في وقت زي ده
ينظر دياب الي وتين التي يهنونها جميع العائله وينظر الي مراد ويقول بستفزاز.هنروح نحتفل بالجايزه يا مراد وهبقي ارجعها بعد ما يخلص الاحتفال
مراد بصوت عالي.وانا بنتي مش هتروح معاك في مكان يا دياب
كان دياب ان يتحدث لاكن تقول تاج بغيظ شديد.في ايه يا مراد مالك ومال العيال ما تسيبهم يفرحوا يا عم شويه ايه النكد ده
مراد وهو يجز علي اسنانه بقوه.بس يا ملك بس يا حبيبتي انا بنتي مش هتروح مع ابنك اللي مشفش تربيه ده
تشهق تاج بصدمه متصنعه وتقول.لا اخص عليك يا مراد ده انا معملتش حاجه في حياتي كلها غير اني اربي ابني يا حبيبي يعني هو متربي احسن تربيه متقولش عليه كده تاني علشان ممكن ازعل بجد
مراد بسخرية.لا ازاي ده ابنك مش بيقوم من علي سجادة الصلاة ياختي
اومالت لهو تاج وكان مراد ان يتحدث لاكن ينظر حوله لا يره وتين ودياب ليقول بغضب.خدها ابن الكلب
رحيم بغضب.انت مش قادر علي الحمار يا مراد ولا ايه ما تتلم شويه وتفكك مني
كان مراد ان يتحدث لاكن يقول مالك.بس كفايه خناق لحد كده ويلا علشان نرجع
تنهض كارما التي نزعت الفستان التي كانت ترتدي وتجلس بجانب والدتها التي كانت تضمها الي الاحضانها وتقول ببرود شديد جديده علي الجميع.انا همشي بقي سلام
نهت كلامها وكانت ان تذهب مع قيس لاكن يقول جاسر وهو يمسكها.انتي رايحه فين يا كارما
تنظر اليه كارما وتقول بجمود.هروح ارتاح في بيتي يا بابا
جاسر بغضب شديد.بيتك هو بيت ابوكي يا كارما عيب اللي بتعملي ده ويلا علشان نروح علي البيت
ويمسك يدها وكان أن يأخذها معه الي الخارج لاكن تقف كارما وتقول ببرود.بس انا مش هرجع البيت ده تاني يا بابا انا هفضل في المكان اللي انا عايزه
تبتسم رؤي وهي تتمني حقا ان تنفذ حديثها ولم تأتي علي القصر لكي لا تشكل خطراً اليها وكان جاسر ان يصراخ بكارما لاكن يمسكها تميم منه ويقول.روحوا انتوا علي القصر وانا هجبها وهاجي يا جاسر يلا كله يرجع علي البيت
كان جاسر ان يعترض لاكن يقول سيف.خلاص يا جاسر تعال وتميم قال هيجبها كفايه كده علشان انا صدعت يلا يا روان خدي جوزك
تنظر روان الي كارما وهي حقا تخاف ان لا تأتي وتنظر الي تاليا التي اومالت لها بأنها تفعل كما قال سيف لتذهب الي جاسر وتضع يدها في ذراعه ويذهبوا الي الخارج ويسحب تميم كارما خلفه وتنظر كارما الي قيس التي نظر الي تميم بغضب شديد لتغمز اليه وتذهب مع تميم التي اخذها الي الخارج ويقف امام سيارته ويقول وهو ينظر اليها.تقدري تقوليلي ليه مش عايزه تروحي البيت يا كارما
كارما بسخريه شديدة.لا مش من حقي طبعا ازاي ده البيت ده هو اللي عاشت في كل حياتي بسعادة والمفروض احب جداً اني ارجع لي تاني يا تميم مش كده
يبتسم تميم بهدوء شديد ويقول.عاشتي اسوا حياه مع ايهم بس عندك كل العيله عاشتي معاها احلي ايام يا كارما متخديش العيله كلها بذنب حد تاني ومتحطيش كل علاقاتك بكل العيله علي المحك علشان اللي حصل بينك وبين ايهم
تنظر اليه كارما وتقول بغضب شديد.لا يا تميم لا انت كده غلطان اوي اللي حصل بيني وبينه خليني اعرف ان كل العيله اللي انت عايش فيها دي واخدين اسم عيله علي الفاضي يا تميم ومحدش فيكم كلكم يستاهل اني ازعل علي علاقتي معاه
يتصدم تميم منها بشدة ويقول بصوت عالي.انتي هبله يا بت ايه العبط اللي انتي في ده انتي عمرك ما هتلاقي حد يحبك زي العيله دي
تضحك كارما بسخريه شديدة وتقول.ده هبل لو كنت قولته لكارما القديمه كانت هتصدقك بكل سهوله يا تميم لاكن كارما دلوقتي عمرك لا انت ولا غيرك تقدر تضحك عليها بايي حاجه
يمسكها تميم بقوه كبيرة من ذراعها ويقول بغضب شديد.انتي فيكي ايه يا كارما ايه الطريقه دي ومالك بقتي مستفزه كده ازاي وبعدين افتكري ان العيله دي انتي عيشتي فيها عمرك كله ايه اللي حصل دلوقتي
تبعد كارما يده عنها بعنف شديد وتقول بصراخ عالي بشدة.اللي حصل ان محدش فكر فيا يا تميم محدش فيكم حاسب ايهم علي اللي عملوا وكلكم علاقتكم معاه متغيرتش فيها حاجه وحتي راح بعد ما اتجوز الزباله التانيه خليتوها تعيش في القصر من غير ما حد فيكم يعترض ولا يفكر اني اتهنت واتعذبت واتخنت كمان يا تميم محدش فيكم فرقت معاه ولا فكر انا عايشه ازاي ولا هحس بايه لما تدخلوا الزباله دي بينكم مكاني محدش فيكم فكر فيا عايزني انا افكر فيكم ولا اعتبركم عيلتي ازاي بعد ما عملتوا كل ده انتوا حتي مفكرتوش في ابني اللي مات محدش فيكم كان معايا يا تميم متجيش دلوقتي وتقولي عيله
ينظر اليها تميم بعدم تصديق الي كل حديثها ويقول.انتي بقيتي بتفكري كده ازاي يا كارما أزاي كل ده فيكي انتي ازاي
تبتسم كارما ببرود شديد تحاول به ان تخفي وجعها الشديد وتقول.انتوا السبب يا تميم في كل اللي انا في دلوقتي
يمسكها تميم من ذراعها ويقول.كارما انتي فاهمه كل حاجه غلط انتي متعرفيش العيله عايشه ازاي ولا ايه اللي حصل في كل الست شهور اللي فانوا
تنظر كارما بعيد عنه وتقول بجمود شديد.النتيجه واحده يا تميم سيبني علشان امشي عايزه ارتاح شويه
ينفخ تميم بقوه وهو يعلم بأنها لم تأتي بهذه الطريقة ليقول.امك وابوكي تعبانين اوي من غيرك يا كارما انتي بنتهم الوحيده وهما شايلين همك اوي خليكي معاهم اليومين دول علشان يطمنوا عليكي حرام اللي بتعملي فيهم ده
تنظر اليه كارما وتقول ببرود.مش هروح اعيش في القصر اللي اتهنت في يا تميم
وكانت ان تذهب لاكن يمسكها تميم ويقول.كارما خليكي يومين بس مع اهلك وبعدها انا هخليكي تطلعي منه زي ما انتي عايزه بس حرام عليكي تخليهم يتعذبوا بطريقه دي
تنظر اليه كارما وتنظر بعيد عنه وهي لا تعرف ماذا تقول ليقول تميم بهدوء.ايهم مش بيجي علي القصر كتير يا كارما هو يا دوب لو هيجي يشوف وتين او بيروح يشوفها في شركتها وعلي طول في المهمات وهو كان المفروض يطلع مهمه انهارده وجاه يشوف وتين علشان يمشي يعني مش هتشوفي اصلآ
تفكر كارما قليلاً لتبتسم وهي تفكر تنتقم من رؤي في البدايه قبل ان تبدا مع ايهم لتميل يرأسها قليلاً ينظر اليها تميم وهو يعلم بأن ايهم لم يذهب بتأكد فزفاف وتين ودياب بعد يومين وبتاكد لم يترك وتين ام دياب في يوم كهذا لاكن قال ذلك فقط لاجل ان يجعلها تأتي وبعد ذلك والديها سوف يجعلوها تبقي معهم يمسك يدها ويفتح اليها الباب ويركبها في السيارة ويركب ويقود بسرعه ولم ينتباه الي التي يقف وكان يستمع لحديثه ويخرج من خلف العمود التي يوجد وينظر خلفهم بغضب شديد وهو يشعر بأن خطته تفشل بهذه الطريقة لاكن يبتسم يبرود فهو لديه الكثير من الأشياء الاخره التي سوف يستغلهم بتأكد لكي ينفذ التي يريده

تدخل غرفه التدريب بسرعه كبيره تره يضرب كيس الملاكمه بغضب وعنف شديد وكيس الملاكمه لم يظهر لونه من الدماء التي به فهو ينزف بغزاره شديده من يده التي لم يشعر بها من شدة الألم التي بها ويدخل دياب ويره بهذه الحاله وتركض وتين اليه بسرعه وتقول وهي تقف خلفه.ايهم
يلف ايهم بسرعه كبيره وكان ان يلكمها لتصراخ وتين وتضع يدها علي وجهها وكان دياب ان يسحبها قبل ان يفعل ذلك لاكن يقف ايهم قبل ان ينزل عليها بهذه اللكمه ويمسكها بقوه كبيرة من ذراعها ويصراخ بها باعلي صوته وهو يقول.ليييييه عملتتتتتتي دههههه يااااااا وتييييين ليه تجبيها وتخليها تعرض نفسها بالطريقه ال$$$$$ وكأنها $$$$$$$ زي الباقين ليه تخليها تعمل ده وتخليني اجي اشوف هي بقت ايه من بعد ما سبتها ليه تعملي ده يا وتيييييييين ليييييييييه
نهي كلامه بصراخ غاضب بشدة بوجهها وتنزل دموع وتين وهي تشعر بألم شديد في ذراعها من ضغطه القوه عليها وترفع يدها وتضعها علي وجهه وتقول بدموع.عايزك تعرف ان انت وهي متنفعوش غير مع بعض يا ايهم كارما اتخطبت لقيس وهي عايزه تتجوزه وقيس ده مش كويس يا ايهم وكارما من يوم ما عرفته وهو متحكم في عقلها ومش بتعمل غير اللي هو عايزو وكارما كده هتضيع اكتر يا ايهم رجعها ليك تاني رجعها علشان خاطري انا
يسحبها ايهم الي الاحضانه بقوه كبيرة وهو يلاحظ انهيارها الشديد الغير مبرار بنسبه اليه فهذا الموضوع لم يحتاج كل ذلك لاكن لا يعلم بأن شقيقته تكتم حزنها من كارما داخل قلبها وهي تريد ان تعود كما كانت من قبل لذلك تصبر عليها وتريد أن يعودها ايهم اليه ويضم ايهم وتين بجميع قوته وينظر الي دياب التي غلق عينيه بقوه كبيرة وهو يعلم بحزن ووجع وتين من كارما فهذا الموضوع يأثر بها بشدة ويجعلها لا تعرف تعيش حياتها يغلق ايهم عينيه وهو يضم وتين بقوه ووجع شديد عليها قبل ان يكون علي حاله ويقبل شعرها ببطئ شديد ويقول.باااااس يا وتين كفايه يا حبيبتي اهدي خلاص
وتين بدموع شديده وهي مازالت بين الاحضانه.انت هترجعها ليك تاني يا ايهم مش كده
يفتح ايهم عيونه وينظر أمامه بوجع شديد ويقول.مبقاش ينفع يا وتين الطريق بيني وبينها اتسد من زمان ومينفعش نرجع تاني بس اوعدك اني هحميها من ال$$$$$$ ده بس اهدي خلاص
ترفع وتين وجهها اليه وتقول.ليه اتسد يا ايهم انت بتحبها وكارما اكيد بتحبك وانت طلقت الزباله رؤي رجعها ليك يا ايهم صدقني انت وكارما مش هينفع تكونوا غير لبعض لا انت هتنفع مع غيرها وخصوصاً بعد ما حسيت بحبك ليها وكارما عمرها ما هتنفع مع غيرك ليه مينفعش يا ايهم
ينظر اليها ايهم وينظر الي دياب ويقول وهو يمسح دموعها.علشان اللي بيني وبينها انتهي من زمان اوي يا وتين ومش هينفع يرجع تاني خلاص انسي كل المواضيع الهبله دي ومش عايزك تفكري في حاجه في الدنيا كلها غير فرحك يا وتين خليكي في التجهيزات مع جوزك وانسي ومتشغليش بالك بايي حاجه في الدنيا غير فرحتك يا اميرتي فاهمه
تميل وتين برأسها بخفه ومازالت دموعها تنزل غصب عنها ينظر إليها ايهم وينفخ بقوه كبيرة ويسحبها الي الاحضانه ويضمها بقوه ويقول.وتين خلاص كفايه بجد انتي كده بتتعبي نفسك علي الفاضي اهدي خلاص
تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة وتميل براسها ليقبل ايهم رأسها وينظر الي دياب التي ينظر اليه بغضب وغيره شديده ليبتسم ويلكمة بخفه علي صدره ويقول.في ايه يالا مال عينك بتطلع شرار كده ليه
يسحب دياب وتين منه ويقول.في اني صابر من بدري اوي يا ايهم كفايه يا حبيبي اوي لحد كده خدت دورك دلوقتي دوري انا
نهي كلامه بغمزه وقحه الي وتين لكي تنساه كل شئ وتنظر إليه وتين وتقول وهي تمسح دموعها.صاحبك سافل اوي يا ايهم خلي يبطل السفاله بتاعته دي شويه
يبتسم ايهم ويقول دياب بغضب.سفاله ايه يا بت يعني بعد كل الصبر اللي صبرو عليكي تكون دي النتيجة يا وتين بتشتكي لاخوكي مني
ينظر اليه ايهم ويلكمة بقوه في كتفه ويقول.خف علي البت يا $$$$$ واتلم معاها شويه والا نلغي كل الجوازه دي من الاساس
دياب بصوت عالي.علشان الغي حيات اختك من الدنيا كلها يا ايهم انا يا قاتل يا مقتول في الجوازه دي
يبتسم ايهم ويقول وهو يذهب.طب خاف لا تكون المقتول يا وحش
يذهب ايهم وكانت وتين ان تذهب خلفه لاكن يمسك دياب يدها ويقول ببرود.سيبي يا وتين سيبي دلوقتي
تنظر اليه وتين وتقول.دياب ايهم ايده بتنزف كتير اوي وهو مش واخد باله منها انا لازم اشوف ايده بسرعه
نهت كلامها وكانت ان تركض الي الخارج لاكن يسحبها دياب اليه ويقول.وتين اخوكي الجرح اللي في قلبه اكبر من كل جروح العالم كله سيبي علشان يحس بالندم علي اللي عملوا علشان بعد كده يتعلم من اللي حصل ايهم لو مشفتش سواد الدنيا كلها بسبب عملته مع رؤي عمره ما هيتوب ولا هيرجع علي افكاره
تنزل دموع وتين بحزن شديد علي شقيقها وتقول.دياب علشان خاطري ايهم تعبان بجد وهو ندم علي كل حاجه والله علشان خاطري سيبني اكون معاه هو دلوقتي اكتر وقت محتاجني جانبه سيبني اروح
يضمها دياب الي الاحضانه ويقول.حتي لو روحتي مش هتقدري تنسي يا وتين ايهم مفيش غير علاج واحد في الدنيا هو اللي هيقدر يخلي ينساه كل حاجه وكل وجعه وجرحه ده
تغلق وتين عينيها بوجع شديد علي ايهم وتقول.ايه هو يا دياب قولي وانا هعمله علي طول
دياب بشرود شديد.كارما يا وتين كارما الحل لكل مشاكل وجروح اخوكي وهي الوحيدة اللي قادره تخلي كل حيات ايهم الجارحي تتغير
ترفع وتين رأسها اليه وتقول.بس ايهم قال إن الرجوع مستحيل يا دياب وكارما عمرها ما هتقبل ترجع لي تاني
يمص دياب شفتيها بقوة ويقول.خلي ايهم يتوجع من غيابها عنه اكتر واوعدك اني هعمل كل حاجه في ايدي علشان يرجعوا تاني يا وتين
وتين بغضب شديد وهي تبتعد عنه.انت مش مكافيك اللي في ايهم يا دياب ولسه عايزو يتوجع تاني يا شيخ مصعبش عليك خلاص
يبتسم دياب ويقولذ.ايهم اخويا قبل ما يكون اخوكي يا وتين وعمري ما هكون فرحان لما اشوفه بيتعذب قدمي بس الفرق اني عايزو يتعذب علشان عمره ما يفكر يجرح كارما تاني وعلشان يتعلم يحافظ عليها كويس علشان مفيش غير الطريقه دي تخلي يقدر يرجعها ويكون واحد جديد معاها
تتعلق وتين برقبته وتضمه بقوه كبيرة ليلف دياب ذراعه علي خصرها ويضمها بجميع قوته ويرفعها اليه بقوه وتغلق وتين عينيها بقوه كبيرة وتقول بهمس بحانب أذنه.حبيبي يلا علشان نروح انا تعبانه اوي وعايزه ارتاح
يضغط دياب علي شفتيه بوقحه وحراره من همسها اليه بهذه الطريقه ويقول.ايه اللي تعبك بظبط يا وتين
تبتسم وتين وتقول.تعب من الشغل يا دودو يلا علشان هموت وانام بجد
يحملها دياب وكان ان يضعها علي الأريكة لاكن يتذكر شئ لينظر الي كاميرات المراقبة التي توجد في الغرفه باكملها ليذهب بها الي الخارج علي الفور ويفتح باب السيارة ويركبها بها وتنظر اليه وتين بستغرب وتقول.في ايه يا دياب مالك
يضرب دياب السياره بقوه ويقول.في زفت كاميرات جوه
تبتسم وتين وهي تعلم ماذا كان يريد يفعل وهذه الكاميرات منعته من ذلك ينظر اليها دياب ويلف ويركب بجانبها ويغلق الباب ويقول وهو يضع يده على شعرها.فرحانه فيا يا حبيبتي
كانت وتين ان تتحدث لاكن يسحبها دياب من رأسها بقوه ويهبط علي شفتيها وياكلهم بين أسنانه وهو يريد ان يشبع جوعه الشديد منها لاكن لا يشبع دياب منها فهو يشعر بأنه يريد ان ياكلها بالفعل ويمص شفتيها بقوه كبيرة وهو يسحبهم معه وتغلق وتين عينيها وتقول في شفتيه.انت بقت مش معقول علي فكرة يا دياب في ايه
يحرك دياب يده علي جسدها بوقحة شديده ويقول بحرارة.عايزك اوي يا وتين خلاص تعبت ومبقتش قادر اصبر اكتر من كده هموت لو صبرت
تبدله وتين القبلة وهي لا تريده يتحدث عن الموت فهي تخاف ان يتركها بالفعل وتضع يدها خلف رأسه وتقربه منها بشده وهي تبدله القبله بنفس الشوق واللهفه التي بهم لبعض ويحملها دياب وهو يشعر بحرارته تذيد بشدة ويضعها علي قدمه وينزل يده اسفل هذا الفستان اللعين التي يقف بينه وبين جسدها الناعم بشدة وتتجول يده علي جسدها بوقحة شديده تغلق وتين عينيها بقوه وتشعر برغبه من افعاله ويعصر دياب جسدها بيده الاخره وهو يمسك شفتيها بين اسنانه ولم يرحمهم ويترك شفتيها بعد ان شعر بطعم دمائها في فمه في قوة قبلته وينزل علي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد وترفع وتين رأسها الي الاعلي ليتعمق دياب في قبلاته ويبدأ ان يترك علامته علي جميع رقبتها ويضع يده خلف ظهرها وكان ان يفتح السحاب لكي يفعل الذي يريده لاكن تمسك وتين رأسه وتقول بصوت اجش من الرغبه الشديده.حبيبي كفايه احنا في العربيه كفايه علشان خاطري
يغلق دياب عينيه بقوه كبيرة ويضرب المحرك بجميع قوته وهو لا يعرف ماذا يفعل الآن فهو يضعف بشدة أمام هذه الفتاة التي تجعله يفعل أشياء لم يتوقع يفعلها في يوم تنظر اليه وتين وتبتسم وتحوط رقبته بيدها وتشك اصباعها ببعض وتنظر إليه وتقول.براحه علي نفسك يا دودو فرحنا بعد بكره وانا محتاجك تكون هادي
ينظر دياب الي عيونها ويتوه بهم بشدة ويقول وهو ينظر اليها.محتاجني في ايه يا وتين
تبتسم وتين وهي تعلم بماذا يفكر هذا الوقح وتقول بهمس بجانب اذنه.محتاجه حبيبي وجوزي يكون جانبي في يوم فرحنا اليوم اللي حلمنا بي كتير اوي يا دياب معقول هتضيع يوم زي ده في عصبيتك علي حاجات تافهه كده
يسحبها دياب اليه بشدة ليبقي لا يفصل بينهما إنش ويقول بحراره شديدة.يعني كل اللي انا في دلوقتي حاجات تافهه يا وتين
تنظر اليه وتين وتقبل شفتيه بخفه وتقول.حبيبي لو عايز يمسك نفسه هيعملها يا دياب انت بس اللي مش عايز يعمل ده وانت اللي قاعد تفكر في حاجات منحرفه اوي خف علي نفسك شويه علشان اليومين دول يعدوا علي خير ويلا سوق خلينا نروح علشان تعبانه وعايزه انام اوي
ينظر اليها دياب ويضع جبهته علي جبهتها ويقول وهو يلمس شفتيها بشفتيه.ماشي يا وتين كله هيطلع علي امك في النهايه ناقص اقل من اربعين ساعه ووقتها هنهيكي يا بت الجارحي
تبتسم وتين وتقول.طب كفايه سفاله ويلا يا دياب خلينا نمشي
يمص دياب شفتيها بقوة ويبدأ ان يقود سيارته وهي مازالت علي قدمه وتدفن وتين حالها بين الاحضانه ويضمها دياب بيد والاخره يقود بها السياره لكي يذهب الي القصر لاجل ترتاح فهي متعبه بشدة بعد إرهاق هذا اليوم الطويل

ينزل من السياره وهو يمسك زجاجه في يده بها نوع من أنواع الخمور القوي بشدة ويجلس علي السياره ويشرف من الزجاجه وهو يفكر بكارما وشكلها اليوم وهي تقف علي المسرح ويتذكرها وهي تضم هذا قيس التي لا يعلم عنه شئ ويشرف بشرها وغضب شديد وعيونه لونها احمر من قلة النوم والغصب الشديد التي به الآن ينظر أمامه ويمسح فمه ويقول في داخله التي يكاد ينفجر بهذا العالم لاكنه يصبر ويتحمل.ااه يا كارما معقول تكوني رخصتي نفسك اوي كده ازاي تعملي نفسك عرض لكل الناس كده امتي بقتي بتفكري بطريقه دي وازاي هانت عليكي نفسك تعملي فيها كده انتي رخصتي اوي يا كارما رخصتي لدرجة انك تخلي واحد زي ده يشتري فيكي ويبيع زي ما هو عايز رخصتي نفسك لما قابلتي تشتغلي شغل زي ده كل ده علشان تنتقمي مني يا كارما انتي بعدك عني أسوأ انتقم في الدنيا كلها يا كارما اوعي تعملي حاجه تانيه اكتر من كده يا بت جاسر اوعي علشان وقتها انا مش ضامن رد فعلي هتكون ازاي
نهي كلامه ويشرف من الزجاجه بشرها شديده ويكسر هذه الزجاجه في السيارة بقوه كبيرة ويترمي بجسده علي السياره ويصراخ باعلي صوت وصوت يظهر به الغضب والوجع الشديد.لاااااااااا يا كارممممممما لاااااااااااااااااااااا
نهي كلامه بصراخ عالي يسمع في كل هذا الظلم والمكان التي لا يوجد به احد وينظر ايهم الي السماء ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد وهو لا يعرف ماذا يفعل بهذه المشاعر التي سوف تقتله بتأكد فهو لا يعرف ان يهرب منها ويذهب من هذه البلاد ولا يعرف ان يبقي ولا يريد هذه المواجهه الآن لا يريدها يفتح عينيه وينظر إلى السماء ويقول في داخله.انت مش بتسامح سامحني المره دي علي كل اللي عملته سامحني وراح قلبي من النار ده ارحمني برحمتك انا والله تعبت بجد ارحمني من كل اللي جوايا حتي لو بالموت انا راضي خد روحي وريحني منها الدنيا دي ارحمني يا رب علشان تعبت والله تعبت من كل النار دي ارحمني منها
نهي كلامه ويغلق عينيه بوجع وحزن شديد وتنزل منه دمعه حارقه بشده ويمسحها ايهم وهو ينظر الي السماء وهو لا يعرف ماذا يفعل في هذه الحياه التي يشعر بأنها قاسيه معه بشده ويظل ايهم يفكر الي ان خرج الصباح عليه وهو علي نفس هذا الوضع يغلق عينيه وهو يشعر بتعب شديد واضح علي ملامحه بشدة وينهض وينظر أمامه ويركب سيارته ويقودها الي القصر الخاص به التي يذهب اليه لكي يبدل ملابسه فهو لم ينام سوا القليل ودائما في المديريه ام يذهب الي خارج البلاد لكي يجد الراحه التي لم يجدها منذو ان غابت هذه الفتاة

تفتح عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتنفخ بقوه كبيرة فهي اتات الي القصر وجلست هذه الليله في غرفتها السابقه التي كانت اليها قبل زواجها من ايهم وهي تكره ذلك لا تريد ان تره الآن لأكنها تريد ان تبدأ مع رؤي وتأخذ حقها منها لكي تبدأ مع ايهم التي لا تعرف ماذا تفعل معه فهي يأتي إليها افكار عديده لاكنها تعلم بأن ايهم لم يتأثر بكل شئ ويجب عليها ان تفعل خطه قويه بشدة لكي تجعله يتدمر بسبب التي فعله بها تنهض وتذهب الي الحمام وتستحم وتخرج وتذهب الي غرفه الملابس التي جعلت الخدام تضع ملابسها بها وترتدي



وتخرج وتبدأ ان تسرح شعرها وتضعه خلفها وتضع مكياجها وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن تسمع صوت هاتفها يدق لتنظر اليه تره قيس يدق اليها لتفتح الخط عليه وتذهب الي الخارج وهي تتحدث معه وتسمعه يقول.صباح الخير يا حبيبي
تبتسم كارما وتقول.صباح النور عامل ايه
قيس بهدوء.كويس يا كارما مرتاحه عندك ولا اجي اخدك
تنظر كارما أمامها وهي تريد ان تجعله يأتي بالفعل لاكن تقول.لا مرتاحه يا قيس اطمن عليا وشوف الشغل هيمشي ازاي من هنا
يبتسم قيس ويقول.اطمني يا حبيبتي انا مجهز كل حاجه متقلقيش في ناس كتير كلموني وعايزين تتفقي معاهم وتمضوا عقود علي شغل موافقه ولا ارفض كله
كارما ببرود شديد.انا من امتي وانا بشتغل في مصر يا قيس انت عارف الشغل هنا مينفعش معايا هنا اخرهم خمسه مليون وانا مقبلش بالاسعار دي
تتصدم هذه الفتاه التي كانت تسير في طريقها وتنظر اليها بصدمه وهي تسمع حديثها ويقول قيس الي كارما.تمام براحتك يا كارما بس انا عايز اشوفك انهارده اتصرفي وتعالي علشان نتكلم مع بعض في شوية حاجات
تبتسم كارما وتقول.تمام جيلك بليل ونتكلم في كل حاجه هقفل أنا دلوقتي بقي باي
قيس.باي
تغلق كارما الهاتف وتلف وكانت ان تذهب لاكن تره رؤي أمامها لتقول بغضب شديد.انتي وافقه بتتصنتي عليا يا حيوانه انتي
رؤي بنفس الغضب.انتي فاكره نفسك مين علشان تتكلمي معايا بطريقه دي وبعدين ده بيت جوزي وانا من حقي اقعد في المكان اللي انا عايزه ومش من حق حد يعترض
تذهب كارما وتقف أمامها وتبتسم ببرود تنظر اليها رؤي وكانت ان تذهب لاكن تمسكها كارما بقوه كبيرة من شعرها وتقول وهي تجز علي اسنانها بقوه كبيرة.اوعي تنسي ان انا ليا في القصر ده اكتر من جوزك اللي فرحانه بي اوي كده يا بت وانتي لو فاكره انك علشان اتجوزتي واحد من البيت ده تبقي امتلكتي اللي في لا يا زباله انتي هنا اقل من الكلب اللي واقف بره فاهممممممممه
نهت كلامها بصراخ عالي وتخاف رؤي منها بشدة وتميل براسها بخوف شديد لتتركها كارما وتقول ببرود شديد.غوري بوشك المعفن ده معرفش طايقه نفسك ازاي بجد
تغضب رؤي بشدة وكانت ان تتحدث لاكن تسمع صوت صفير لتنظر الي خلفها تره وتين تعقد يدها امام صدرها وهي تنظر الي رؤي ببرود وشماته شديده لتنظر رؤي اليهم وتعلم بأنها اذا دخلت معهم حرب الآن سوف تخسر بتأكد لتذهب من امامهم علي الفور تنظر وتين الي كارما وتبتسم وتذهب تقف أمامها وتقول.لو عايزه تنتقمي من رؤي انا معاكي اوي يا كارما علي فكرة
تنظر اليها كارما وتبتسم ببرود وتقول.وهتبعيني اول ما يجي اخوكي يا وتين مش كده
تنظر اليها وتين وتقول.وانا امتي بعتك علشان ايهم يا كارما انا من يومي معاكي
تضحك كارما بسخرية شديده وتقول.ضحكتني بجد قال معايا قال
قالت هذا وكانت ان تذهب لاكن تمسكها وتين بقوه كبيرة وتقول بغضب شديد.انتي هبله يا بت ولا بتهبلي فاجاه انا امتي بعتك لايهم ولا غيره يا كارما
تسحب كارما يدها منها بعنف شديد وتقول بصوت عالي.وانتي من امتي اشترتني يا وتين انتي من يومك وافيه لاخوكي وبس وهو خاني بسببك انتي وكل اللي حصلي كنتي انتي السيب الرأيسي في
تتصدم وتين بشدة من حديثها وتقول.انا السبب يا كارما
تنفخ كارما بملل وتذهب الي غرفتها لتذهب وتين خلفها بسرعه وتسحبها من ذراعها وتقول بصراخ عالي.انا السبب يا كارما انطقي ومترميش الكلمه وتمشي كده
كارما بصراخ عالي.ايوه انتي السبب يا وتين انتي السبب في كل حاجه حصلتلي ايهم خاني بسببك وراح لؤري بسببك انتي هو كان كل يوم يهاني بطريقه شكل وفي الآخر بدل ما يخاف عليا انا بعد ما كنت بموت معاه يخاف علي أخته المصونه انها تعرف حاجه من اللي بيعملوا ايهم طول عمره عايش معايا علشان خايف لا تزعلي لو طلقني يا وتين انتي السبب في كل حاجه حصلت كانت بسببك انتي واخوكي وانا هنتقم من اخوكي وهحرق قلبه زي ما حرق قلبي طول السنين دي وحتي هقتل ابنه اللي فرحانه بي الزباله رؤي
كانت تستمع وتين الي حديثها بصدمه شديده وعدم تصديق وهي لم تصدق بأن هذه التي أمامها هي صديقتها المقربة وشقيقتها كارما تفيق من صدمتها علي نهاية حديث كارما لتمسكها بقوه كبيرة من ذراعها وتقول بغضب شديد وصوت عالي.انتي جايبه كل الجبرود والجحود ده منين يا كارما انتي امتي بقتي كده معقول عايزه تقتلي عيل ملهوش ايي ذنب في حاجه بس علشان تنتقمي ازاي عقلك جابلك انك تعملي حاجه زي دي ازاي يا كارما
تصراخ بها كارما وهي تقول.بسبب اخوكي انا مبقتش افكر في حاجه يا وتين بسببه هو انا بقت كده وانت كمان عليكي السبب الأكبر في كل حاجه حصلت لولاكي انتي انا مكنتش وصلت لكل اللي انا في انتي السبب يا وتين انتي واخوكي السبب في دمار حياتي
تنظر اليها وتين وتبتسم بوجع وحزن شديد وتقول.لو عايزه الحق فكل اللي حصلك لحد دلوقتي انتي السبب في يا كارما لا ايهم ولا انا السبب انتي اللي اختارتي من البدايه طريقك وايهم ماجربكيش عليه وانا طول عمري انصحك انك تخدي خطوه في حياتك مع ايهم علشان يتعدل بس كنتي خايفه لا تخسري وده مش ذنبي انا ومتنسيش انك وعدتي ايهم انك مش هتحسبي علي حاجه عملها وهو هيتغير معاكي واتغير بالفعل ده بشهاتك انتي وكده انتي خدتي اللي انتي عايزاه يبقي مش من حقك تحسبي يا كارما
تضحك كارما بسخرية شديده وتقول.حقك تقولي اكتر من كده يا وتين ما اللي ايده في المياه فعلاً عمرك ما حسيتي ولا هتحسي بيا
تمسكها وتين من ذراعها وتصراخ بها باعلي صوتها وتقول.انتي واحده قليلة اصل يا كارما عمري ما كنت اتوقع انك تكوني كده وكمان انا سبني واتجوز غيري يا كارما اتجوز وحط واحده مكاني وبرغم ده رجعت تاني رجعت علشان عارفه اني مش هلاقي زيه في حياتي وحاسه باللي فيكي كويس بس كل تصرفتك دي ملهاش دعوه باللي حصلك يا كارما الواضح انك كده من زمان بس محدش كان واخد باله
كارما بصراخ اعلي.الجواز غير الخيانه يا وتين متجيش تدفعي عن اخوكي ولو هتدفعي يبقي اطلعي بره حياتي وانا مش عايزه اشوفك تاني يا وتين مش عايزكي في حياتي بعد كده روحي شوفي حياتك وملكيش دعوه بيا بعد كده
تنظر اليها وتين وتبتسم وتتركها وتقول.انا حاولت معاكي بدل المره آلاف يا كارما ومحدش بيحاول علشان حد ربع ما انا حولت معاكي علشان كده من انهارده انتي في طريق وانا في طريق واوعدك ان طول ما انا عايشه في الدنيا لساني مش هيخاطب لسانك ومش هتكلم معاكي كلمه واحده بعد كده حياتك عندك اعملي فيها اللي انتي عايزاه وحتي لو عايزه تقتلي ابن ايهم اقتلي يا كارما يمكن ترتاحي بعد ما تعمليها
نهت كلامها وتذهب الي الخارج تنظر خلفها كارما وتمسك المزهريه التي توجد وتضربها في الأرض بقوه كبيرة وتذهب الي الخارج تنزل الي الأسفل وتذهب إلى خارج القصر دون ان تعطي اهتمام الي التي ينادون باسمها لم ترد علي احد فهي غارقه في أفكارها الآن تفتح باب سيارة وتنظر الي السائق إلتي يوجد وتمد يدها اليه ليعطيها السائق المفتاح وتركب كارما وتقود السياره بسرعه الي المكان الذي تريد ان تذهب اليها لا تعرف هذه الفتاة ماذا يحدث اليها

تدخل الغرفه وتنظر حولها وهي تشعر باختناق شديد تذهب الي هاتفها وتدق الي اول شخص أتاه في عقلها وتشعر بأنها تريده معها بشده الآن
كان يجلس في غرفة الاجتماعات وهو يتابع هذا اللواء والمعلومات التي يقولها بدقه شديده ويوجد عدد كبير من الأشخاص المهمين بشدة في هذا المجال ويوجد سيف أيضاً وهو يوجد معهم لكي يتحدثون علي قضيه مهمه بشدة يدق هاتفه لينظر اليه يرها وتين ليبتسم وينظر الي اللواء التي نظر اليه بغضب وقال.اقفل تلفونك يا سيادة المقدام
ينظر دياب الي هاتفه وينظر الي اللواء وينهض ويقول ببرود شديد.هرد وجاي
نهي كلامه ويذهب الي البلكون التي توجد ويفتح عليها ويقول.ايه يا غزال
وتين بخنقه شديده.انت فين يا دياب
يشعر بها دياب علي الفور ويقول.وتين في ايه مالك
تغلق وتين عينيها بقوه وتقول.مفيش يا دياب بس انت فين دلوقتي
ينظر دياب أمامه ويقول.في شغل يا وتين في حاجه
تبتسم وتين بتصنع وتقول.مفيش يا حبيبي خلاص خليك في شغلك وانا كمان هروح شغلي دلوقتي
دياب بغضب شديد.وتين قوليلي في ايه حالا
تحاول وتين ان تبقي طبيعيه وتقول.مفيش يا دودو بس حضنك وحشاني اوي
نهت كلامها وتغلق الهاتف علي الفور فهي لم تتحمل ان تكتم اليه اكتر من ذلك ينظر دياب الي الهاتف ويذهب الي الخارج وياخذ اشياءه من مكانه ويقول اللواء بصرمه وغضب شديد.انت رايح فين يا وحش
لا ينظر اليه دياب ولم يتحدث بل يذهب الي الخارج وهو لم يره امامه سوا بأن معشوقته تريده بشدة الآن ويجب عليه أن يكون معها ويحترق جميع العالم بعد ذلك يصراخ اللواء بغضب شديد بإسمه لاكن لا يرد عليه دياب وينزل في المصعد ويخرج الي الخارج ويركب سيارته ويقودها بتهور شديد الي قصر الملكه ويصل بعد فتره قصيره بشدة وبعد ان تفاده حادث قوي من سرعته المتهورة بشدة وينزل من السياره ويترك الباب مفتوح ويره جميع العائله توجد في غرفه المعيشه ينظر إليهم لكي يره وتين لاكن لم يرها وكان ان يركض الي الاعلي لاكن يقول مراد بصوت عالي.انت رايح فين يا دياب
ينظر اليه دياب وهو يريد ان يظهر طبيعي ويقول ببرود.هروح اشوف وتين وهنزل
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي بسرعه كبيره وكان مراد ان يذهب خلفه لكي لا يجعله يجلس مع وتين لحاله لاكن تمسكه ماسه وتضع يدها في ذراعه وتمسكه وتضع رأسها علي كتفه لكي لا يذهب خلف دياب ينفخ مراد بقوه كبيرة وهو يعلم لماذا تفعل ذلك الآن

يدخل الغرفه ويغلق الباب خلفه وينظر الي الغرفه لا يرها ليجن جنونه ويصراخ باسمها وهو يقول.وتين وتيييييييين
وكان ان يذهب الي غرفه الملابس لاكن يسمع صوت الماء ليذهب الي الحمام ويفتح الباب يرها تقف أسفل الماء وهي عاريه تماماً وتعطي ظهرها ليذهب اليها بسرعه ويلفها علي الحائط وينظر اليها وهو أسفل الماء معها تنظر اليه وتين وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيرة ليضمها دياب وهو بتأكد بأن بها شئ ويقول.مالك يا حبيبتي في ايه
تنفجر وتين في البكاء وتبكي بقوه وعنف شديد ليغلق دياب عينيه بقوه وهو يعلم بأن احد من هذه العائله جرحها بتأكد ليضمها بجميع قوته ويقول بغضب شديد في داخله.اه يا عيله بت $$$$$$ مالكم ومال البت كل يوم واحد واخد دوره فيها ايه الهبل ده
نهي كلامه ويغلق الماء ويحملها ويذهب بها الي الخارج ويجلس علي السرير ويجلسها علي قدمه ويقول وهو يضمها.ايه اللي حصل يا وتين ومين ال$$$$$$ اللي زعلك المره دي
تبكي وتين بقوه كبيرة وهي تتمسك به وتقول.متشتمش حد يا دياب علشان خاطري كفايه
يعود دياب بظهره ويتسطح علي السرير وهو يضمها بقوه كبيرة اليه ويقبل شعرها المتبلل ويقول.طب اتكلمي يا وتين مين اللي زعلك وخلكي عامله كده
وتين بدموع شديده.كارما بتقول ان انا السبب في كل اللي حصلها يا دياب وكمان عايزه تقتل ابن ايهم خدني من هنا يا دياب انا مش عايزه اقعد هنا تاني علشان خاطري خدني وخلينا نمشي من المكان ده
يغلق دياب عينيه بقوه وحزن شديد عليها ويقول في داخله.غبيه يا كارما غبيه وهتفضلي غبيه طول عمرك فاكره انك لما تستقوي علي الكل انك هتعرفي تاخدي حقك اللي هو جاه من زمان أصلا انتي غبيه يا كارما وواضح ان زي ما بتقول وتين انتي مش ماشيه بعقلك يا كارما
نهي كلامه ويفتح عينيه ويلف وتين علي السرير ويبقي فوقها ويقول وهو يمسح دموعها.تقدري تقعدي هنا لحد بكره يا وتين
تنفي وتين براسها وتقول.مش عايزه افضل هنا اكتر من كده يا دياب انا مخنوقه اوي من المكان ده وعايزه اطلع منه
يبتسم دياب وينهض ويذهب الي غرفه الملابس ويخرج بعد قليل وهو يمسك ملابس اليها ويجلس بجانبها علي السرير وهي مازالت تتسطح وينظر الي جسدها التي يوجد عليه ماء ليمسك منشقه ويبدأ ان يجفف جسدها تنظر اليه وتين وهي تشعر بأنها تذوب من لمساته وهو يعلم ماذا يفعل جيد فهو يريد ان يجعلها تتنساه كل شئ الآن وتترمي وتين بين الاحضانه يبتسم دياب ويقول بجانب اذنها.يلا البسي علشان نمشي يا وتين
نهي كلامه ويمسك حلمة اذنها بين شفتيه ويمصها بخفه لتشعر وتين بقشريريه ورغبه شديده وهو هذا الذي يريده دياب وترفع وتين رأسها اليه ويهبط دياب علي شفتيها ويقبلها بوقحه شديده وتمسك وتين قميصه وتقع علي السرير وهي تسحبه معها ليقع دياب عليها وهو مازال يقبلها بقوه ووقحه شديده وتضع وتين يدها علي شعره وتنزل دموعها بغزاره شديده وهي تتذكر حديث كارما اليها يشعر بها دياب ليبتعد عنها وينظر اليها ويمسح دموعها ويقول.في حاجه حصلت غير اللي قولتي يا وتين
تنظر اليه وتين وتبتسم بتصنع وتنفي براسها ينظر إليها دياب ويفهم بأنها لا تريد ان تتحدث ليمسك ملابسها ويبدأ ان يجعلها ترتديهم تبتسم وتين وهي تنام ولم تفعل شئ تتركه يفعل كما يريد ينتهي دياب ويحملها ويضعها علي قدمه ويمسك المنشفه ويبدا يجفف شعرها ويمص شفتيها بقوه ويقول.يلا نمشي
تبتسم وتين وتنظر الي عضلاته التي تظهر من القميص بهذا الاغراء الشديد بنسبه اليها لتضغط علي شفتيها بقوه وتتذكر بأن غيرها سوف يره بهذه الطريقة وكانت ان تنهض لاكن يمسكها دياب ويقول.خدي رايحه فين
تقبل وتين وجهه وتقول.هجبلك هدوم علشان مينفعش تطلع كده استني
يتركها دياب وتذهب وتين الي غرفه الملابس وينظر خلفها دياب ويتنهد بقوه كبيرة وهو لا يعرف ماذا بها ولماذا يره كل هذا الحزن والوجع في عينيها فحديث كارما التي قالته وتين ليست يفعل بها كل ذلك فهي تحملت الكثير منها يرها تخرج من غرفه الملابس وهي تمسك ملابس اليه وتذهب وتقول وهي تمد اليه الملابس.خد البس يلا علشان نمشي يا دياب
يمسك دياب منها الملابس وينهض ويبدأ ان يفك ازار قميصه وهو ينظر اليها ويريد ان يعلم ماذا بها تبتسم وتين وتقترب منه وتبدأ ان تفك ازار القميص عنه وهي تنظر الي صدره دون ان تنظر اليه فهي تعلم بأنها سوف تنهار وتقول اليه جميع ما حدث وبانها قطعت علاقتها مع كارما وهي لا تريد ان تقول اليه الآن وتنزع قميصه عنه وتمسك القميص الآخر وتجعله يرتدي وتقف أمامه وتبدأ ان تغلق ازار القميص وتنظر اليه وتقول.كمل انت
وكانت ان تذهب لاكن يسحبها دياب اليه بقوه ويقول.تؤ انتي بداتي يبقي كملي يا حبيبتي يلا
تنظر اليه وتين وتقول وه?



الثامن والعشرين من هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close