رواية ذئاب من نار الفصل السادس والعشرين 26 بقلم بيري الصياد
البارت السادس والعشرون من
ذئاب من نار![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
_________________________________
يصل الي المكان الذي تهبط به طائرة ايهم دائما ويره يركب الطائره التي غلقت وتنزل وتين بسرعه كبيره من السياره وتنظر اليه وتنفي براسها بعنف ودموع شديده ينظر إليها ايهم ويشير الي الطيار وهو مازال ينظر اليها بحزن عميق بشدة لتبدأ ان تصعد الطائره الي السماء تقع وتين علي ركبتها وتقول بصراخ عالي تكاد تحرق احبالها الصوتيه.ايهههههههههههههههههم لااااااااااااا متعملش فيااااااا كده ايهههههههههم
ينظر اليها ايهم ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد وتصراخ وتين باعلي صوتها باسمه ينظر اليها وهو لا يريد ان يضعف وهو يرها تقع بهذه الطريقه علي الأرض يذهب اليها دياب ويمسكها وينهضها وهي مازالت تنظر الي الطائره التي كانت تفترب ان تلحق في السماء بدموع شديده وتشعر بهذه الدوخه التي تهجم علي رأسها بقوه كبيرة وتقع بين يد دياب التي حملها بسرعه كبيره ينظر إليها ايهم ليصراخ باعلي صوته وهو يقول.ارجع تاني بسرعه انزل يا حيوان يلا
يعود الطيار ويهبط مره اخرى بطائره ويفتح الباب ليخرج ايهم ويركض بسرعه كبيره الي وتين التي وضعها دياب في الأريكة في الخلف وهو يجلس بجانبها ويحاول ان يجعلها تفيق ويدخل ايهم السياره ويخبط علي وجهها بخفه ويقول بخوف شديد.وتين وتين فوقي وتين
ينظر اليه دياب ويقول بغضب شديد.جاي دلوقتي تعمل نفسك خايف عليها مخفتش ليه لما عيطت ليك وقالتك بلاش ومتمشيش
يصراخ ايهم به باعلي صوته وهو يقول.اخرس يا دياب اخرس مش عايز اسمع صوتك
وينظر الي وتين التي بدات ان تفتح عينيها وتفتحها ببطئ شديد وتنظر اليه لتترمي بين الاحضانه بقوه كبيرة ليضمها ايهم بجميع قوته ويغلق عينيه بوجع شديد ويقول.في ايه يا وتين ايه اللي حصل لكل ده
وتين بدموع شديده.متسبنيش يا ايهم علشان خاطري خليك معايا ومتسبنيش
يضمها ايهم بقوه كبيرة وينظر الي دياب التي يستغربها أيضا فهو لم يعرف ماذا حدث اليها من ان استمعت بأن ايهم سوف يذهب الي هذه المهمه ويقول ايهم وهو يقبل شعرها.حبيبتي مالك في ايه اهدي شويه دي مهمه صغيره يعني مش محتاجه كل ده
تنفي وتين براسها وتقول بدموع شديده.انا مش مرتاحه يا ايهم خليك معايا علشان خاطري انا مش هقدر اعيش من غيرك والله خليك معايا
دياب بغضب شديد.يعني متقدريش تعيشي من غيره وانا اولع عادي يعني
ايهم بغضب أشد.انت بتزعقلها ليه يا روح امك ما تتلم شويه
كان دياب ان يصراخ لاكن تبتعد وتين عن ايهم وتقول بصوت عالي.بس بقي محدش يقول كلمه واحده في ايه يا دياب انت شويه مع مراد وشويه تانيه مع ايهم
يضرب دياب السياره بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انتي مش شايفه نفسك يا وتين قالبه علي محن امك ده من الصبح مع اخوكي وانا صابر وساكت وبقول شويه وتتلم لاكن مفيش دم خلاص
يصراخ به ايهم وهو يقول.ايه يالا مالك بيها بتتكلم معاها كده ليه اتلم شويه
كان دياب ان يصراخ به هو الآخر لاكن تصراخ بهم وتين وهي تقول.باااااااااااس يخربيتكم انتوا الاتنين في ايه كل واحد ماسك في خناق التاني ومش راضين ترحموا شويه
دياب بغضب شديد.انتي مش شايفه اخوكي بيعمل ايه يا وتين
تنفخ وتين بقوه كبيرة وتقول.دياب ارحمني وكفايه كده انا تعبت
ينظر اليها دياب بتوعيد شديد رأته وتين واره ايهم أيضاً ليقول وهو يسحبها اليه.دكر تلمسها يا دياب وانا قسمآ بالله اقتلك واخليها ارمله قبل دخلتها حتي واهو تكون ميت وانت ملمستش منها شعره احسن ما تموت بعدين والله اعلم ايه اللي كان ممكن يحصل
تنغزه وتين في صدره وتقول بغضب.والله انتوا اتنين سافلين ومحدش عرف يربيكم وانا وقعت معاكم بالغلط
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن يمسكها ايهم ويقول.ليه يا بت هو ال$$$$$ ده عمل معاكي حاجه
ينفخ دياب بقوه كبيرة وينظر الي وتين التي نظرت اليه وتتذكر حديثه الوقح اليها لتخجل بشدة ويبتسم دياب عليها وينظر ايهم اليه ويمسك زجاجه توجد في السيارة ويرميها عليه ويقول.انت عملت ايه مع البت يا زباله
دياب بغمزه وقحه بشدة.براسيها علي الحوار يا فرعون بس اختك بسكوته وبتاخد كل حاجه علي صدرها اوي وده مش ذنبي
تخجل وتين اكتر وتدفن حالها بين الاحضان ايهم التي نظر الي دياب ليفهم ما سبب كل هذا الخجل ليغمز اليه دياب بوقحة شديده يعملها ويفهم ايهم ما يفعل هذا الوقح مع شقيقته ليغضب اكتر منه ويقول وهو يضمها بقوة كبيرة الي الاحضانه.طب ايه رايك ان مفيش جواز ليك غير بعد سنه يا دياب خليك تعفن قدامنا لحد ما نرضي نتجوزك
يضحك دياب بسخرية ويقول.عليا الطلاق بتلاته لو متجوزتهاش علي المعاد لا اخدها وما حد هيعرف لينا طريق لحد ما اخلف منها وتفطم ابنها كمان يا ايهم
يجز ايهم علي أسنانه بقوه ويقول.لا طلقها ياخويا احسن اهو نرتاح من شكل امك ده
ينظر دياب الي وتين التي مازالت بين الاحضان ايهم ليسحبها اليه ويقول.خلاص يا حيلتها مش فرح امك هو
ينظر ايهم الي وتين ويضع يده على شعرها بحنان وهدوء شديد ويقول.ممكن اعرف ليه كل ده يا وتين قولتك دي مهمه صغيره وانا هخلصها وهرجع علي طول
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها وتقول.ايهم خليك هنا ومتروحش المهمه دي مش ضروري خليك معايا انا محتاجلك اوي بجد
ينظر ايهم الي دياب وهو يستغربها بشده ويمسح دموعها ويقول.اهدي يا قلبي وبلاش عيط ولا دموعك تنزل علي حاجه في الدنيا واهدي وانا كده كده هرجع اعملي انتي فرحك وافرحي مع الحيوان ده وامرك لله ومتقلقيش انا هرجعلك علي طول
تدفن وتين رأسها بين الاحضانه ويقول دياب بهدوء شديد.وانا مش هعمل فرحي من غيرك يا ايهم
يرفع ايهم حاجبه ويقول.انت يالا مش لسه حالف طلاق دلوقتي لو الفرح ده متعملش في معاده هتطلقها
دياب بغمزه.ما لو انت مشيت دلوقتي هعمل الحل التاني وهاخدها ونبقي نعمل فرحها مع ابننا اهو علشان يكون مميز واول طفل يحضر فرح اهله كده
يبتسم ايهم وترفع وتين رأسها اليه بعد ان فكرت قليلاً وتقول.خليك لحد ما نعمل الفرح يا ايهم انت لازم تكون موجود في فرحي علشان خاطري خليك
ينظر اليها ايهم ويبتسم بجمود شديد ويقول.صاحبتك هتكون في فرحك يا وتين مش كده
تنزل دموع وتين بحزن شديد وتقول.صاحبتي نسيتني يا ايهم ومش بتفكر فيا اصلآ علشان تحضر فرحي
ينظر اليها ايهم ويمسح دموعها وهو لا يريد ان يره كارما بالفعل لا يريد هذه المواجهه التي لم يتحملها قلبه ولم يريد يرها الآن ويقول دياب ببرود شديد.ايه يا فرعون معقول خايف من انك تشوف البنت دي معقول الفرعون خايف من مقابلة بنت
يبتسم ايهم ببرود أشد ويقول.لا يا روح امك بس مش عايز مشاكل في فرح اختي وعايز ليلتها تعدي حلوه من غير مشاكل
تضع وتين يدها علي وجهه وتقول.هتعدي حلوه لو انت معايا يا ايهم وكمان انا داخله مسابقه وعايزك معايا بكره علشان العرض وكل العيله هتكون معايا خليك انت كمان علشان خاطري
يتنهد ايهم بقوة كبيرة ويقول.وتين انتي عارفه اني بكره اروح العروض دي ايه الميزه اني اتفجر علي شويه بنات بيعرضوا جسمهم بطريقة ال$$$$$$ دي
تنظر اليه وتين وهي لا تعرف ماذا ينتظرهم بعد وتقول.ايهم عيب كده وكمان انت هتشوف شغلي مش البنات دي انت اللي بتشوف الموضوع بطريقه دي لاكن غيرك بيشوف الشغل اللي بيعرضوا البنات بس
ايهم بغضب شديد.مفيش حاجه اسمها شغل يا وتين ده شغل $$$$$$$$ غير كده لا
دياب بصوت عالي.في ايه يالا الفاظك متفسدش اخلاق البت
ايهم بسخريه.لا وعلي اساس ان هي معاك مبيتفسدش اخلاقها يا روح امك
دياب بغضب.انا افسدها لاكن غيري لا يا ايهم بلاش الألفاظ دي قدمها
تنظر اليهم وتين وهي لا تعرف بين من وقعت هذه الفتاة فهم يفكرون في الذي يرديونه فقط ولم يفكرون في شئ اخر وتنظر وتين الي ايهم وتقول.علي فكره انا تعبت منكم بجد
يقبل ايهم جبهتها ويقول.خلاص يا وتين انا هفضل لحد فرحك وبعدها هروح المهمه بس متطلبيش مني اروح العرض ده روحي انتي وجوزك وعيلتك كلها لاكن انا لا وخلاص علي كده يلا تعالي ارجعلك البيت الوقت أتأخر اوي ومينفعش تفضلي لحد دلوقتي لوحدك
يرفع دياب حاجبه ويقول.بنسبة لكيس الجوافه اللي قاعد ده مش واكل معاك في حاجه
ايهم بستفزاز شديد.تؤ انا اخاف علي اختي من كيس الجوافه ده وانا اختي محترمه ومتعرفش الاشكال الوسخه دي
نهي كلامه ويخرج من السياره ويمسك يده وتين وكان أن يخرجها لاكن يمسكها دياب ويقول.لا طير انت ياخويا وملكش دعوه بمراتي هوصلها انا علي البيت دلوقتي وهجيلك علشان نشوف هنعمل ايه في الجديد
نهي كلامه بغمزه ليفهم ايهم ويذهب الي سيارته ويشير الي الطيار لكي يذهب بطائره ويقود سيارته بسرعه كبيره وهو يذهب من هذه المكان وتحلق طائره ايهم في السماء وينظر دياب الي وتين ويضعها علي قدمه ويقول.واخيرآ هتتحسابي علي كل كلمه اتقالت دلوقتي يا بت الجارحي
تنظر اليه وتين وتضع يدها على رقبته وتقول بدلع شديد.حبيبي جوزي اللي بيعشق مراته ومش هتهون عليا يعمل فيها حاجه مش كده يا دودو
يمسك دياب ملابسها العلويه وينزعهم عنها ويقول وهو يهبط علي مقدمة صدرها.اخد حقي الاول وبعدها نشوف الموضوع ده يا غزال الوحش
تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة ويمد دياب يده خلف ظهرها وينزع ملابسها الداخليه ويهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بجوع ووقحه شديده وهو يعصر في جسدها بين يده ويحملها ويضعها علي الاريكه ويمسك ملابسها وينزعهم عنها جميعا وتقول وتين بصوت اجش من مشاعرها.دياب احنا في العربيه مينفعش اللي بتعمله ده
يهبط دياب علي جسدها ويقول وهو يقبلها بوقحه وتلذذ شديد.هنا مفيش صريخ ابن يومين يا وتين واطمني قبل ما حد يشوفك هكون قتله اسكتي بقي علشان احلق اوصلك علي القصر واروح لاخوكي
نهي كلامه وهو يمشي لسانه علي جسدها بوقحة وبطئ شديد تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة وتضع يدها على شعره وتنغز اصباعها في خصلاته وتقربه منها بشده ليقوه دياب في قبلاته ويقبلها بقوة ووقحه شديده وترفع وتين رأسها الي الخلف وتقول برغبه شديده.حبيبي خلاص
يقوه دياب ويقبلها بقوه كبيره وهو يحرك يده علي جسدها بوقحة شديده ويبتعد عنها بعد ان انتهي ويهبط فوقها ويدفن رأسه في رقبتها وتضمه وتين وتقول بعد ان التقطت انفاسها.يخربيتك يا دياب انت في ايي وقت ومكان بتعمل اللي انت عايزو من غير ما تفكر
يقبل دياب رقبتها ببطئ شديد ويقول بحراره ورغبه شديده.اعملك ايه يا وتين هموت يا بت ولازم اصبر نفسي بايي حاجه علشان اقدر اكمل
تبتسم وتين وتغلق عينيها وتقول.دياب كفايه علشان خاطري
يبتسم دياب ويمص شفتيها بقوه كبيرة وينهض من عليها ويمسك ملابسها ويقول وهو يجعلها ترتديها.طب يلا البسي علشان اوصلك علي القصر
تنهض وتين وتقول.روح انت سوق وانا هلبس يا دياب يلا
دياب بغضب.البسي يا وتين انا مش هتحرك من هنا حركه واحده لحد ما تلبسي يلا
تنفخ وتين بقوه وتقول وهي ترتدي ملابسها بغيظ شديد.مادام بتغير اوي كده مكنتش عملت كل ده في الشارع يا حبيبي احنا لو نلم نفسنا ونبطل اللي بنعمله مكنش ربنا خدنا بناوينا ولا فرحنا لحد دلوقتي مش عارفين نعمله
ينظر اليها دياب ويساعدها ويجعلها ترتدي ملابسها مره اخرى وينظر اليها بتفحص شديد ويعدل شعرها ويمسك منديلآ ويمسح وجهها ورقبتها وينظر إليها ويبتسم ويقفذ الي الامام ويجلس في كرسي القياده ويقول وهو ينظر الي وتين من المراء.تعالي يا بت اقعدي هنا
تبتسم وتين وتقول وهي تتسطح علي الأريكة.تؤ تؤ انا مضمنش نفسي معاك وبعد كده انا هكون واره علي طول
يبتسم دياب ويقول بخبث شديد.بس كده دي هتكون احلي حاجه في الدنيا يا غزال الوحش
لا تطمن وتين لنبرته ويقود دياب السياره وتشعر وتين بيده الاخره تسير اليها وتنزل أسفل ملابسها ويحركها بوقحه شديده لتنفزع وتين بشدة وتنهض تقول.دياب يخربيتك احنا في الطريق
ينظر اليها دياب من المراء ويعود يده كما كانت ويقول وهو يحركها ببطئ شديد.ما انتي واره محدش هيشوفك يا حبيبتي اسكتي وارجعي نامي تاني
تنظر اليه وتين وتغلق عينيها بقوه من افعاله وتقول.دياب كفايه بجد
دياب بحرارة شديده.هشششششششش بس يا وتين اسكتي لحد ما نوصل
تنظر اليه وتين وتعود تتسطح وهي تعلم بأنه لم يتركها الآن مهما فعلت لتتركه يفعل كما يريد دون ان تتحدث فهي تفكر في التي حدث والتي قالوا ايهم اليوم لاكنها لم تعرف تفكر في شئ من هذا الوقح التي يده لم ترحمها
يدخلون معها الي منزله وتنظر الي المنزل التي تصميمه رائع بشدة وتنظر اليه وتبتسم وتقول.حلو اوي البيت ده يا قيس
يبتسم قيس ويقترب منها ويقول.اهم حاجه يكون عجبك يا حبيبي
تبتسم كارما وتضع يدها على صدره وتقول.هروح انا انام علشان تعبانه اوي يا قيس
يمسك فيس يدها ويقربها منه بشدة ويقول بهمس اليها.تعالي نامي معايا انهارده يا كارما البيت كبير وممكن تخافي منه
تنظر اليه كارما وتقول ببرود شديد.قيس انت عارف انت واقف مع مين كويس اتلم وبطل الطريقه دي علشان مش بحبها
وكانت ان تذهب لاكن يمسك قيس يدها ويقربها منه بشدة ويقول.وانا عارف انتي مين كويس يا كارما بس عايزك تعرفي ان عمري ما بصيت ولا حاولت مع بنت غيرك انا بحبك بجد علشان كده اتمني اننا نكون مع بعض علي طول وكده كده مفيش حاجه في الدنيا كلها هتمنع جوازنا مش كده
تنظر اليه كارما وتبتسم وتقول وهي تضع يدها على كتفه.مفيش حاجه هتمنعه يا قيس بس انا مش حابه ايي حاجه تحصل قبل الجواز انا بنت عيله محترمه برضو وهنتجوز عادي بس قبل ايي حاجه اخد حقي فاهمني اكيد
يبتسم قيس ويقبل وجهها ويقول.وعلشان كده بحبك يا كارما مش هلاقي احسن منك في الدنيا كلها تكون مراتي
تبتسم كارما وهي تتذكر ايهم وحديثه وقيس وحديثه المعسول والتي يجعلها تتمني ان تبقي معه باسرع وقت ويقول قيس وهو يسحب حقيبتها ويدها.تعالي هوريكي اوضتك علشان ترتاحي يا كارما
تبتسم كارما وهي تذهب خلفه ويدخلها قيس غرفه ويقول وهو يقبل يدها.حبيبي نام انت دلوقتي وانا كمان هروح انام واشوفك بكره الصبح او في الحلم علي حسب بقي
تضحك كارما بخفه وتقول.روح يا قيس يلا
نهت كلامها وتدخل الي الغرفه وهي تسحب حقيبتها معها وتغلق الباب بعد ان ذهب قيس وتدخل كارما وتضع الحقيبه علي السرير وتخرج منها ملابس اليها وتذهب الي الحمام وتستحم وترتدي

وتخرج وتتسطح علي السرير وتنظر الي سطح الغرفه وتفكر في كل الذي تريد تفعله الآن وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتفتحها وتقول ببرود شديد.ايهم الجارحي جهز نفسك للي جاي كويس اوي علشان هخلي حياتك سواده انت ومراتك الزباله وهخليكم انتوا الاتنين تندموا علي اللي عملتوا معايا يا شويه وسخين
نهت كلامها وتغلق عينيها لكي تنام بعد تفكير طويل في الذي تريد تفعله مع ايهم ورؤي وجميع من ظلمها وكان السبب في موت طفلها الصغير التي لم يأتي علي هذه الدنيا
يدخل الي غرفه التدريب يره يفعل تمرين الضغط بسرعه وقوه كبيره وهو ينظر أمامه بشرود وحزن شديد يذهب ويجلس علي الأريكة ويقول.بذمتك مبتزهقش من كل ده يا ايهم
يظل ايهم يفعل هذه التمرينات دون ان ينظر اليه فهو ينظر أمامه فقط ليقول دياب بخبث ووقحه شديده.ما تشوفلك مزه تطلع فيها طاقتك دي يا ايهم اهو بدل وجع القلب اللي انت في علي الاقل هتنبسط
ينظر اليه ايهم ويقول ببرود شديد.ما تشوفلك انت حاجه تلمك بعيد عني يا دياب علشان الواضح أن وتين مش عامله الواجب معاك
يضحك دياب بخفه ويتسطح علي الأريكة ويقول.اختك اخرها واجب المدرسه يا ايهم وحتي شوفتها وهي صغيره كانت تكره المدرسه اصلآ
ينظر ايهم أمامه ويفعل التمرينات ويقول بجمود شديد.كارما جايه في فرحك يا دياب
ينظر اليه دياب وهو لا يعرف ماذا يقول اليه الآن ليقول ببرود وهو ينظر الي سطح الغرفه.كنا عندها ورفضت تيجي الفرح يا ايهم علشان كده رجعنا بسرعه
يقف ايهم بسرعه وينظر إليه وهو لم يصدق بأن كارما تفعل هذا الشئ فهو يعلم بأنها تعشق وتين ولم تتركها لحالها في يوم كهذا وينظر أمامه ويقول بجمود اشد.انت بتصيع عليا يالا
ينظر اليه دياب ويبتسم ويقول.انا بصيع عليك وتين بتصيع برضو يا ايهم انت مشفتش نبرتها كانت عامله ازاي لما جيت سيرتها وشوفت ردها كان ايه
ينظر اليه ايهم ويتعدل ويجلس علي الأرض وينظر أمامه وهو يفكر في حديثه ويمسك زجاجه الماء التي توجد بجانبه ويشرف منها وينهض ويضع رأسه في أمامه ويسكب عليها زجاجه الماء باكملها ويرمي الزجاجه ويحرك رأسه بعنف شديد وهو لم يره ام يتذكر شئ سوها هي أمامه لم يصدق بأنها بقت كما يقولون لم يصدق ولم يريد قلبه أن يصدق شي كهذا التي يفهمه الي الآن ينظر اليه دياب ويبتسم ويقول.يلا هروح انا لاختك وانت كمل ليلتك مع نجوم الليل
نهي كلامه وينهض وكان ان يذهب لاكن يضع ايهم يده علي كتفه ويقول بغضب شديد.قولت رايح فين يا روح امك
ينظر اليه دياب ويبتعد عنه قليلاً ويقول بستفزاز شديد.هروح ابات عند اختك يا فرعون اصل قصر السويسي بعيد عن هنا والاقرب قصر الملكه وانا هروح ابات معاها واوعدك اصحي الصبح امشي ع
قطع كلامه ايهم التي يمسك حديديه يتدربون بها ويرميها عليه وهو يقول.اه يا ابن ال$$$$$$$ يا$$$$$$$
ينزل دياب بسرعه ومهارة شديده ويقف بعد ان تفاده الحديديه ويقول وهو ينظر الي ايهم.ايه الغشامه دي يا ايهم انا فرحي بعد يومين يا عم ومينفعش اللي بتعمله ده
ايهم بصراخ عالي.ديااااب متهزرش وملكش دعوه بوتين لحد فرحك كفايه اني سكت ومتكلمتش عن أن رؤي شوفتكم مع بعض وسمعت الكلام الزفت ده
ينظر اليه دياب ويبتسم ببرود ويقول في داخله.اومال لو عرفت الوضع اللي كنا في يومها هتعمل ايه يا فرعون ده مش بعيد تقتلني ومتخلنيش اتهني بفرحي حتي منك لله يا شيخ
وينظر اليه ويقول.تمام يا ايهم انا هروح ارتاح علشان عندي شغل الصبح يلا سلام
وكان ان يذهب لاكن يقول ايهم ببرود شديد.خد يا روح امك عايزك في شغل مهم
دياب بغضب.يا عم $$$$$$$ الشغل كله انا هروح انام وبعدين نبقي نشوف الحوار ده
ايهم بغضب شديد.في ايه يا حيلتها تعال وانت ساكت واوعي تكون فكرني مختوم علي قفايا يا روح امك يلا وكفايه لعب عيال لحد كده وعندك يومين تشتغل فيهم ومتفقش ساعه علشان بعد كده تتنيل وتاخد اسبوع اجازه علشان فرحك
دياب بصوت عالي.اسبوع ايه ياخويا انا اقل من شهر مش هقابل انا بقالي اكتر من خمس سنين مخدتش اجازه طويله حرام يعني الكلام ده ثم ان سيف هيديني الاجازه اللي انا عايزها مقابل مهمه هعملها قبل الفرح
ايهم وهو يذهب الي المصعد.طب تعال يا حيلتها خلينا نشوف اللي وارنا لحد ما نشوف اخرتها مع امك
ينظر خلفه دياب ويقول في داخلها.ينعن ميتنيك يا عم بسببك مش هروح للبت ولا هاخد منها حاجه ولا حتي تصبيره لحد الفرح ده انتوا عيله بنت كلب صح
نهي كلامه ويذهب الي المصعد لكي يذهب مع ايهم وهو يغضب منه بشدة وهو يفكر بأنه جعله يبتعد عن معشوقته هذه الليله ولم تغلق عينيها وهي بين الاحضانه اليوم وهذا يغضبه بشدة ويجعله يريد يقتل ايهم اليوم
في صباح يوم جديد تفتح وتين عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتفكر في الذي يحدث اليوم لتنفخ بقوه كبيرة وتنهض وهي تستفقد دياب بشدة تشعر بأنها تأدمن أحضانه وتريده معها دائما وتذهب الي الحمام وتستحم وتخرج وهي تلف المنشفه علي جسدها وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي

وتجهز حالها جيدا وتذهب الي الخارج وتسير في طريقها وهي تنظر الي هاتفها التي اخذته مع اشياءها وترسال رساله الي كارما وهي تعلم بأنها إذا دقت عليها لم ترد وهي لا تريد ان تحزن حالها اكتر من ذلك وتنظر الي رؤي التي خرجت من غرفتها وتنظر اليها بحقد شديده وتبتسم وتين ببرود وسخريه وكانت ان تذهب لاكن تقول رؤي.اوعي تكوني فاكره انك كده كسبتي عليا يا وتين ايهم مش هيقدر يسيني علشان ايه حد في الدنيا كلها
تنظر اليها وتين وتقول بسخريه وبرود.لا ما هو واضح يا رؤي والدليل علي ده ورقة طلاقك اللي جابها ايهم ومكملش اربعه وعشرين ساعه من مشكلتي معاكي اوعي تكوني هبله لدرجة انك فكره ان ايهم هيسيب اخته او يقف ضدها علشان واحده زيك يا رؤي تبقي غبيه وهبله بجد ايهم عمره ما هيقف ضدي عارفه ليه يا رؤي
تحقد وتغضب رؤي بشدة وتقول وتين بابتسامه مستفزه بشدة.علشان هو عارف انا مين يا رؤي وهو اللي طلعت علي الدنيا لقيته جانبي ومعايا في كل حاجه وعمر اللي بيني وبين ايهم واحده زباله تقدر تنتهي هتولدي الود ده من هنا هيرمي عليكي اليمين في نفس الساعه صعبه اوي مش كده
نهت كلامها بشفقه متصنعه وتنظر اليها رؤي بغضب شديد وكانت ان تتحدث لاكن تصفعها وتين بجميع قوتها وتقول بصراخ عالي.كارما عاشت الاصعب منه يا زباله كارما ابنها مات من غير ما تعرف انها حامل حتي وبسبب واحده زيك طلعت من البيت ده وهي خسرنه كل حاجه انتي زباله يا رؤي وتستاهلي كل حاجه وحتي لو بتولعي وفي ايدي انقذك هسيبك تموتي وتولعي هيكون احسن للكل
نهت كلامها وتذهب من امام هذه الفتاة التي وضعت يدها علي وجهها وبدأت ان تفكر وتخطط وهي تريد ان تخرب علاقة ايهم ووتين وهي تفكر بكل شيء وتأتي في عقل هذه الفتاة خطة شيطانيه بشدة لكي تخرب علاقتهم وتذهب الي الداخل وهي تخطط وتفكر بدقه شديده لكي لا تنزع علاقتها بايهم اكتر تريد ان تتخلص من وتين لكي ايهم يجعلها معه ولم يتركها فهل سوف تنجح خطة هذه الفتاة وتدمر علاقه وتين وأيهم ام ماذا يحدث
تفتح عينيها وتلف الي الناحيه الاخره وتنظر أمامها وتبتسم بجمود وتسمع صوت الباب يدق تنظر اليه وتقول.ادخل
يدخل قيس وينظر اليها ويقول.صباح الخير يا قمر
تبتسم كارما وهي تنظر اليه وتنهض وتقول.صباح النور صاحي بدري ولا انا متهيالي
يذهب قيس ويجلس امامها ويقول.لازم نبدا نجهز يا كارما في حاجات كتير اوي عايزين نعملها دلوقتي قومي خدي دوش والبسي وانا هلبس وهفطرك في الطريق
اومالت لهو كارما وتنهض وتقول.روح انت اجهز ونتقابل تحت يا قيس
ينهض قيس ويقبل رأسها ويقول.متتاخريش
تميل كارما براسها بخفه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه كارما وتمسك هاتفها وتنظر اليه وتره رساله وتين لتنظر اليها ببرود وتدق اليها كانت وتين تقود سيارتها لكي تذهب لتفعل جميع التحضرات لهذا العرض وتنظر الي رقم كارما وتفتح عليها وتفعل الهاتف علي مكبرة الصوت وتضع الهاتف أمامها وتقول.كارما الجارحي بتتصل بيا ايه الشرف ده كله يا كارما هانم
كارما ببرود.متصلتيش بيا تقوليلي الكلام ده ليه يا وتين
تتنهد وتين بقوه وتقول.علي اساس لو اتصلت بيكي هتردي عليا يا كارما واصلا انا مضمنش اذا انتي هتيجي فعلاً ولا هتكبري دماغك زي ما بتعملي علي طول علي العموم انا دلوقتي بخيارك يا كارما عايزه تيجي انهارده وتكوني معايا تعالي مش عايزه براحتك يا بت عمي وانتي لو عايزه تيجي هتلحقي علي فكره لسه عندك وقت
كارما ببرود أشد.انا في مصر يا وتين
تتصدم وتين بشده وتقف السياره بسرعه وتقول.جيتي امتي
تبتسم كارما وتقول.امبارح بليل
تنظر وتين أمامها وتقول.جايه علشان كلامنا يا كارما
تذهب كارما وتقف امام المرآء وتقول بجمود.استنيني انا جايه يا وتين جهزي كل حاجه علي الشغل علي طول باي
نهت كلامها وتغلق الهاتف علي الفور وتنظر الي المرأء وتضع يدها على خصرها وهي تنظر الي جسدها باعجاب وغرور شديد وتقول.خلينا نلعب علي المكشوف انا مش خاينه زيكم
نهت كلامها وتذهب الي الحمام وتستحم سريعا وتخرج ترتدي

وتضع مكياجها الخفيف وتسرح شعرها وتذهب الي الخارج تنزل الي الأسفل تره قيس يجلس وهو ينظر الي هاتفه وينظر اليها باعجاب وحراره شديده وينهض ويذهب ويقف أمامها ويمسك يدها ويقبلها ببطئ ويقول.ايه القمر ده
تبتسم كارما وتقول.يلا نمشي
اومال لها قيس ويمسك يدها ويذهب بها الي الخارج تذهب كارما معه وهي تفكر في الكثير من الأشياء في عقلها
علي الناحيه الاخرى تغلق هاتفها وتنظر أمامها وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتنظر الي طريقها وتبدا أن تقود مره اخرى وتسمع صوت هاتفها يدق لتنظر اليه تره دياب لتبتسم وتفتح الخط عليه وتسمع يقول بصوت عالي.وتين انتي فين وازاي تطلعي من غير ما اشوفك كده
تبتسم وتين وتقول.رايحه لمكان العرض يا دياب وكمان يعني مجتش ليه بليل زي ما قولت
دياب بغضب شديد.وانتي جايه تسالي دلوقتي يا وتين انتي فين عايز اشوفك حالا
تتنهد وتين بقوه وتقول.دياب انا انهارده مش فاضيه لايي حاجه كده كده هنشوف بعض بليل خليها وقتها
دياب بجنون وغضب.وتين انا هشوفك دلوقتي يعني دلوقتي انتي فين وانا هاجي عندك
تقف وتين السياره وهي تعلم بأن عشقه يصل الي الجنون وتعلم بأنه لم يهده ان وكان يرها ويجعل نار قلبه تطفئ وتقول.انا علي طريق $$$$$$$$$$ يا دياب تعال وانا هركن شويه لحد ما توصل
يقود دياب سيارته بسرعه كبيره وهو يخرج من قصر الملكه بعد ان اتاه ليرها وقالت اليه ماسه بأنها ذهبت ليجن جنونه علي الفور ويقول.طب خالي بالك من نفسك كويس يا وتين واوعي تتحركي من عندك وخليكي معايا علي التلفون
تبتسم وتين وتقول.انا تعبت منك علي فكره يا دياب
دياب بوقحة وهو يذهب من سرعته.هبقي اريحك بعدين يا حبيبتي
تنفخ وتين بقوه كبيرة وتقول بتوعيد شديد.وحيات ملك ما هتلمس مني ولا تشوف مني حاجه من هنا ليوم الفرح يا دياب علشان بعد كده تحرق دمي علي الصبح تاني
يبتسم دياب ببرود ويقول.وحيات امك لو عملتيها لا هدخل عليكي قبل فرحك يا وتين
تضرب وتين المحرك وتقول.اتصدق ان انا غلطانه يا دياب وسهله يا ابن السويسي اكون في بيتك ووقتها هعرف اخد حقي منك ازاي
تسمع وتين صوت سياره تقف بعنف وتفعل غبار شديد لتنظر وتين من المراء وتره يخرج من السياره ويذهب اليها بسرعه كبيره ويفتح باب سيارتها ويسحبها الي الخارج ويسحبها من رأسها ويهبط علي شفتيها وياكلها بقوه كبيرة بين أسنانه وهو يعقبها علي هذه الليله التي كانت بعيد عن أحضانه بها تتصدم وتين من فعلته في هذا الطريق ويمسك دياب شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه كبيرة ويسمع التي يقول بصوت عالي.خدها علي حته متدريه يا شق مش هنا
يبتعد دياب عنها وينظر الي صاحب هذه السياره التي نهي حديثه بضحك عالي ويذهب بسرعه من أمامه ينظر دياب الي رقم السيارة ويبتسم ببرود شديد وينظر الي وتين التي غضبت بشدة وتقول بغضب شديد.عجبك اللي حصل يا دياب بسببك عيل زي ده اتكلم بطريقه الزباله دي
نهت كلامها وكانت ان تركب سيارتها مره اخرى لاكن يقول دياب.هاتي حاجتك وتعالى اوصلك يا وتين
تنظر اليه وتين وتقول بصوت عالي.لاا كفايه اللي حصل لحد كده س
قطع كلامها دياب التي لكم السياره بقوه كبيرة بيده الاثنين وهو يحصرها بهم ويقول بصوت افزعها بشده.قولت هاتي حاجتك وتعالي يا وتين مش عايز اسمع حاجه تانيه
تنظر اليه وتين وتاخذ اشياءها من السياره وتبعده عن طريقها وتذهب الي سيارته وتجلس في الخلف ينظر خلفها دياب وينفخ بغضب وقوه وهو يحاول ان يهده قليلا ويذهب الي السياره ويركب ويقودها دون كلمه واحده ينظر اليها من المراء يرها تنظر الي الخارج دون ان تتحدث ليبتسم عليها وينظر أمامه ويقول.فين المكان ده يا غزال
تخرج وتين هاتفها وتضعه علي طريق المكان وتضعه علي الكرسي التي بجانبه دون ان تتحدث لينظر اليها دياب ويقف السياره ويحملها من الخلف ويضعها علي قدمه ويقول وهو يضع يده على شعرها.اممم هتفضلي زعلانه كده كتير يا غزال الوحش
تنظر وتين الي الخارج دون ان تتحدث ليفهم دياب بأنها تحزن منه بشدة ليضمها الي الاحضانه ويقول.انتي عارفه بكون عامل ازاي لما تبعدي عني يوم يا وتين وانتي عصبتني في الأول وانا مقدرتش اعمل حاجه غير كده وكمان عليتي صوتك وعنادك اشتغل وطبيعي اعمل اللي عملته خلاص يا حبيبتي متزعليش
نهي كلامه ويضمها بجميع قوته وتقول وتين بحزن شديد.دياب انت بتزعق كتير اوي وانا مش بحب ده بطل الطريقه دي ممكن
يقبل دياب شعرها ويقول.طب بلاش النبرة دي علشان بتقتلني بجد يا وتين خلاص كنت متعصب وهديت خلاص كفايه
تغلق وتين عينيها بقوه وتقول.طب اوعي يلا ووصلنا بسرعه علشان عندي شغل كتير اوي انهارده
يقود دياب السياره ويقول.هجيلك حاجه تفطري بيها الاول وبعدها هوديكي علي المكان اللي انتي عايزه يا وتين
تبتعد وتين عنه وتقول.دياب مفيش وقت لازم اجهز كل حاجه دلوقتي علشان خاطري وديني وانا هبقي اكلوا بعدين
دياب بحزم شديد.بس يا وتين انا عارفك هتروحي الزفت ده وهتنسي نفسك خلاص وانا مش مستعد اخسرك بسبب حتت بتاع زي ده مش هاخد منه حاجه زي الناس
تنظر اليه وتين وتقول.انا لو كسبت المسابقه دي هكسب اكتر من عشرين مليون يا دياب
يضربها دياب علي رأسها بخفه ويقول.علي اساس ان العشرين مليون دول حاجه ياختي
ويفكر بخبث ويقول.بقولك ايه يا غزال
تضع وتين رأسها علي كتفه وتقول.اممممم قول
يضمها دياب ويقول.هديكي خمسه وعشرين مليون جنيه وتسيبك من المسابقه دي وتخليكي معايا الوقت اللي هتقضي في الشغل ده انهارده
تفهم وتين حديثه وبأنه يريد يسحبها تدريجيا بعيد عن هذا العمل التي يكره بشدة لاكن لا يريد يحزنها لذلك يتركها به لتقول.وهو انا من امتي وانا بشتغل علشان فلوس انا بتشغل علشان احقق ذاتي يا بابا
دياب بغيظ.ذاتك تحقيقي لما تجيبي حتت عيل مني يا وتين وهتكوني انجح واحده في الدنيا كلها لاكن حوار الشغل ده مش هو اللي هيحققك ذاتك يا حبيبتي
تنفخ وتين بقوه وتفكر قليلا وترفع وجهها اليه وتقول بدلع.انت بتحبني يا دودو
يرفع دياب حاجبه ويقول.ايه السوال ده يا بت
وتين بدلع اشد.رد عليا يا حبيبي انت بتحبني
يقبل دياب شفتيها بقوه ويقول.بعشقك يا غزال الوحش
تبتعد وتين عنه قليلاً وتنظر حولها تره لم احد ينتباه اليهم فزجاج السياره اسود ولم يظهر منه شئ وتنظر إليه وتقول.الحب فعل مش كلام يا دودو ودلوقتي وقت الفعل اثبت انك بتعشقني زي ما بتقول يا حبيبي
يبتسم دياب ويقول.عايزه ايه من غير لف ودوران يا غزال
تقترب وتين منه وتهمس بجانب اذنه وتقول.عايزه ايهم يكون موجود في عرض انهارده يا دياب
يضمها دياب اليه ويقول بابتسامة.حاجه تانيه
تنفي وتين براسها وتقول.بس ده يا دياب
يقبل دياب رأسها ويقود السياره وهو يفكر ماذا يفعل لكي يجعل ايهم يأتي الي هذا العرض ويذهب لمكان لكي يجعلها تأكل شي قبل ان تبدأ عملها اليوم
في مساء هذا اليوم كان يقف امام سيارته وهو ينتظر هذه الفتاه لكي يأخذها معه الي هذا العرض التي سوف يذهبوا اليه جميع العائله فهذا اليوم يوم هام بشدة الي وتين ويجب علي الجميع ان يبكونون معها يرها وهي تخرج من القصر وهي ترتدي

ينظر اليها باعجاب شديد وتقف أمامه وتحرك يدها امام وجهه وهو يشرد بها بشدة وتقول.تميم انت فين
ينتباه تميم وينظر اليها ويقول.موجود اهو
حلا بغيظ شديد.لا واضح فعلاً انت كنت بتفكر في ايه يا تميم
ينظر اليها تميم ويقول وهو يشرد في وجهها.طالعه قمر انهارده يا بت
تخجل حلا لاكن تقول بغضب.انهارده بس يا تميم
يبتسم تميم ويقول.اه دي حالة النكد جتلك يبقي يلا يا حبيبتي خلينا نمشي علشان نحلق نوصل
نهي كلامه وهو يسحبها ويجلسها في السيارة ويجلس بجانبها وتقول حلا.قصدك ايه بنكد دي يا تميم انا بنكد عليك
ينظر اليها تميم ويقول وهو يقود السياره.لا يا حبيبتي انتي كافيه تنكدي علي الدنيا كلها مش عليا بس
تنفخ حلا بغضب طفوليه وتقول.انا يا تميم
ينظر اليها تميم ويقول وهو يضرب بأصبعه علي انفها بخفه.لا يا حبيبتي انا بهزر معاكي مش اكتر
تعود حلا الي الخلف وتقول.اه بحسب
يضربها تميم علي رأسها بخفه ويقول.احسبي بعيد عني ياختي انا مش حمل حسابك ده
نهي كلامه ويذيد من سرعة السيارة ويقودها بسرعه كبيره لكي يصل الي المكان المخصص
كانت تسير في طريقها وهي ترتدي

وبتاكد تغلق في الاعلي باقمشه بلون الفستان لكي لا يغضب دياب وينزع يومها بعد تعب طوال هذا النهار كانت تسير وهي تره كل التجهيزات جميعاً لكي يمر هذا اليوم عليها بافضل نتيجه تشعر بتوتر شديد من التي يحدث بسببها اليوم لأكنها اعطت الخيار وليست لديها دخل في الباقي تتمني ان يمر هذا اليوم بخير علي قلوب الجميع تشعر بالذي يسحبها بقوه كبيرة ويدخلها داخل الغرفه وكانت ان تصرخ بقوة لاكن يضع يده علي فمها بسرعه ويقول.اهدي يا بت ده انا
تنظر اليه وتين تره دياب التي يرتدي

لتمسك يده وتقول.ايه يا دياب كل ده
يبتسم دياب وهو ينظر الي ملابسها ويمسك يدها ويلفها حول حالها لكي يره إذا يظهر منها شئ منها ام ماذا ليسحبها بعد ان تفحصها جيد وينظر الي وجهها وهي تضع مكياج خفيف يجعلها رائعه حقا ليسحبها اليه ويقول.ايه كل ده يا اميرة الجارحي احنا مش قد كل ده
تبتسم وتين بغرور وتقول.يبقي دي مشكلتك أنت يا حبيبي
يمص دياب شفتيها بقوة ويقول.مادام دي مشكلتي انا يبقي احلها بمعرفتي أنا يا اميرة مش كده
تضع وتين يدها علي كتفه وتقول بين شفتيه.ايهم جاه يا دياب
يمص دياب شفتيها بقوة اكبر ويقول.جاي يا وتين بس انتي عارفه اخوكي بيحب يجي ايي حفله متأخر ويخلص بدري
تضمها وتين بقوه كبيرة وتقول.بحبك اوي يا دودو بجد
يلف دياب ذراعه حول خصرها ويضمها بجميع قوته ويحملها اليه وهو يضمها ويقول.حبيبي يأمر وانا انفذ يا غزال الوحش
تبتسم وتين وتقول.لازم امشي يا دياب وانت روح شوف باقي العيله وصلت ولا لا
وكانت ان تذهب لاكن يسحبها دياب ويقول.وتين خليكي معايا شويه
تسحبه وتين من رابطة عنقه وتقبل شفتيه بخفه وتقول.اوعدك بعد العرض ده هيكون معاك وليك علي طول يا حبيبي بس سيبني دلوقتي علشان خاطري
اومال لها دياب وتعدل وتين الرابطة مره اخرى ليبتسم دياب ويقبل رأسها وتتركه وتين وتذهب لكي تره ما التي تفعله الآن ينظر خلفها دياب ويذهب الي مكان هذه الحفله الضخمه بشدة فهذه الحفله تحدث علي مستوي العالم بكامله ويوجد عدد كبير من الصحافه والاعلام التي يلقطون هذه اللحظات ودخول جميع العائلات الكبيره ويذهب دياب ويجلس علي طاوله توجد ويخرج هاتفه فهو أتاه مبكرا قليلاً لكي يره وتين قبل ان تبدأ هذه الحفله يره جميع العائله تدخل الحفله عاده وسيم وحياه التي لم تاتي بعد ان امرها وسيم بأنها لم تذهب لكي لا تره رؤي التي أتات هذه الحفله بعد ان تحدث مع ماسه واستغلت طبية قلبها وهي تبكي اليها وتقول بأن لا احد يحبها وبانها ندمت علي الذي فعلته ولم تفعله مره اخرى يجلسون الجميع وتبدأ هذه الحفله بعد وقت قصير ويصعد الشخص الذي يقدم الحفله اليوم ويقول في الميكروفون.اهلا بيكم في اكبر واضخم مسابقه في العالم العربي كله نورتونا اجمعين
يصفقون الجميع بحرارة وحماس شديد لهذه الحفله ويقول الشخص ويقول.هنبدا الحفله باشهر مصمم علي مستوي الجمهورية والعالم العربي المصمم حمدي الرأيس
يصفقون الجميع بحماس شديد وينظر دياب بملل شديد ويقول وهو ينظر الي تميم.تعال نطلع ونبقي نرجع لما يجي دور وتين في الهبل ده
يضحك تميم بخفه ويقول.ابقي قولها الكلام ده قدمها وهي تقتلك يا دياب مراتك واخده الموضوع ده حيه او موت
يلوح دياب بملل ولامبلاء ويقول.ده هبل يا عم انا طالع اشرب سيجاره لو حصل حاجه اتصل بيا انا مش هتاخر
نهي كلامه ويذهب الي الخارج فهو لم يحب كل هذه الاصوات العاليه يخرج علبة السجائر ويخرج سيجاره ويضعها في فمه ويشعلها ويره السياره التي تقف امامه ينظر اليها وياخذ نفس كبير من السيجاره وينفخه في الهواء وهو يره ايهم ينزل وهو يرتدي

ليبتسم فهو قال اليه بأن وتين بكيت اليه اليوم وقالت بأن لا احد يهتم بنجاحها والتي تفعله بسبب ان لم يرضي يأتي أيهم اليوم وبانها تحزن بشدة علي ذلك لذلك اتاه ايهم لكي لا يجعلها تحزن اكتر ينظر اليه ايهم ويقول ببرود.بتعمل ايه هنا يا حيلتها مش هي دي الحفله اللي قولت هتكون حلوه
يشير إليه دياب بسيجاره ويقول.هي الحفله حلوه بس طلعت اشرب سيجاره وراجع تاني
ينظر اليه ايهم وهو يعلم بأنه لا يحب هذه الحفلات واتاه اليوم فقط لاجل وتين وياخذ منه السيجاره ويشرف نفس كبير بشدة منها ويرميها ويطفيها بحذاءه ويقول.طب يلا ياخويا خلينا ندخل ونشوف الحفله الحلوه اللي قولت عليها دي تعال يلا
نهي كلامه ويذهب الي الداخل ينظر الي العائله وكان ان يذهب اليهم لاكن يره بالذي يضحك باعلي صوته مع فتاه تضحك بدلع شديد لينظر اليه يره حسام ليذهب ويضربه خلف رأسه ويقول.اتلم يا ابن الكلب ينظر اليه حسام وينظر الي الفتاه التي معه ويغمز اليها ويقول.روحي يا قمر وانا هبقي اجيبلك زي ما اتفقنا
تبتسم الفتاة وتنظر الي ايهم وتغمز اليه بوقحة وتذهب من أمامهم ينظر ايهم خلفها ببرود وينظر الي حسام ويقول.ايه يا روح امك جاي علشان $$$$$$ هنا
ينظر حسام اليه ويقول.في ايه يا ايهم انت داخل فيا شمال كده ليه يا عم ما براحه وبعدين دي البت كانت بتسأل علي حاجه مش عارفها وانا كنت بقولها علي الطريق الصحيح
ايهم بسخرية.والطريق الصحيح ده علي اوضة رقم كام يا حيلتها
يحك حسام شعره ويقول.مش لدرجة دي يا فرعون احنا ولاد ناس برضو
كان ايهم ان يتحدث لاكن يسمع التي يقول في الميكروفون.ودلوقتي دور نجمة الجيال اللي بلمسها الخاصه بتغير كل حاجه اشهر واصغر مصممه في العالم العربي كله وتين الجارحي
ينظر ايهم الي هذا الشخص الذي قال هذا ويره الذي ينظر اليه بغضب شديد وكان ان يذهب إليه ويهد كل هذه الحفله فوق رأسه بأنه يقول إسمها بهذه الطريقه لاكن يمسكه ايهم بسرعه ويقول.انت هتعمل ايه يالا اهده
دياب بغضب شديد.ابعد يا ايهم علشان ميطلعوش عليك
ايهم بغضب أشد.اهده انت وسيب الدنيا ماشيه لحد ما وتين تخلص اللي هي عايزه يا دياب ومتنساش ان بنسبالها كل ده حاجه كبيره اهده علشانها هي علي الاقل
ينفخ دياب بقوه كبيرة وينظر الي هذا الشخص ويتوعد اليه بكثير ويذهب ايهم يجلس علي الطاوله ينظر اليه مراد لينظر ايهم بعيد عنه ببرود وينظر الي الجميع التي ينظرون الي عرض وتين والفتيات التي يرتدون الملابس التي تصممها هي وهم يسيرون علي المسرح ويخرجون واحده تلو الآخره ينظر الي الهاتف وتقول ريماس باعجاب شديد بتصميم وتين.معقول الذقرده دي عملت كل ده
تضربها سيلا علي رأسها بخفه وتقول.طب خلي بالك علشان مروحش اقولها انك بتقولي عليها كده
ريماس بغيظ شديد.انتي كلبه اوي يا سيلا وبعدين انا عجبني شغلها اوي البت طلع ليها فايده واحنا مش واخدين بالنا
ينظر مراد الي المسرح وهو يشعر بالفخر شديد بأن ابنته الصغير وصلت الي هذا المكان دون ان احد يساعدها علي ذلك ويقول.هي فين وتين
حلا بضحك.تلقيها قاعده تلبسهم من وراه الستره
يضحكون الجميع عليها ويجلس دياب وهو يشعر بملل شديد فهو لا يريد الآن سوا ان يأخذ معشوقته ويذهب بها من هذا المكان ويعلم بأنها هذا الشئ يهمها بشدة لذلك يجعلها تفعله وهو لا يريد ذلك ينظر الي ايهم التي ينظر الي هاتفه وهو يفعل عليه اشياءه ويقلب به ويشعر ايهم بأن الناس هاجت بشدة ويسمع تصفيق عالي وتصفير بتشجيع وحماس شديد وينهضون العائله بصدمه شديده وهم ينظرون الي المسرح لم يفرق معه هذا لظنه بأنهم يعجبون بشئ من تصميم وتين لاكن يسمع الفتيات يقولون بصوت واحد وصدمه شديده.كارما
يقع منه الهاتف عند سامع اسمها بهذه الطريقة ويرفع رأسه ببطئ ويالته لم يفعلها يرها وهي تسير علي المسرح بثقه عالي وبرود شديد يتصدم بشدة وهو يرها بهذه الحاله بعد كل هذه الأشهر الماضية تنهض رؤي بصدمه شديده وهي تنظر الي كارما و
........
..........
......
