اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل السادس والعشرين 26 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل السادس والعشرين 26 بقلم بيري الصياد


الفوت والمتابعة يا وليه منك ليها 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1


ويذهب الي رنا ويمسكها بعنف شديد من شعرها ويقول بغضب اعمي.حامل ايه يا زباله انتي عمرك ما تكوني حامل 
رنا بوجع وغضب شديد.ليه عمري ما اكون حامل يا صقر انت كنت علي طول معايا وطبيعي اني احمل بعد كل اللي بتعمله معا اااااااااااااااه
قالت هذا بعد ان صفعها صقر بجميع قوته فهو يعلم بأنها تقول هذا لاجل ان تغضب بتول فقط وتشعر رنا بدوخه شديده وكانت ان تقع لاكن يمسكها صقر بقوه كبيره من شعرها ويقول بصوت عالي بشده.اللي كنت بعمله معاكي عمره ما يحملك يا وسخه حمل ايه اللي جايه تتكلمي عليه ده 
رنا بصراخ عالي.والله حامل يا صقر انا والله حامل منك وتقدر تاخدني علي ايي دكتور دلوقتي وتتاكد بنفسك 
ينظر اليها صقر ويتركها وينهض وهو يناوي ان يأخذها ليفعل اليها فحص الآن تنظر اليه بتول وتنظر حولها وتري فرحة هلال بحمل رنا وينظر اليها بشماته شديده لتبتسم بتول وتذهب تضع يدها علي كتف صقر وتقول بهمس اليه.انت رايح فين يا صقر 
ينظر اليها صقر وينظر الي رنا ويقول.رايح أتأكد ان الوسخه دي مش حامل علشان انا كنت حريص علي ده كويس اوي يا بتول وعمرها ما تكون حامل
تنظر بتول الي رنا التي تنظر اليهم بغضب شديد لتضع رأسها علي كتف صقر وتقول بدلع ونبرة سمعتها رنا وتجعلها تغضب بشده.حبيبي شكلك نسيت فرحنا سيبك من الزباله دي دلوقتي وخلينا نكمل يومنا يا حياتي
تنظر اليها رنا بصدمه شديده وهي لم تتوقع ان تفعل بتول ام تقول هذا فهي تعلمها جيد وتعلم بأنها لم تستكمل الزفاف إذا سمعت كل هذا لاكن ما حدث وماذا تقول هذه الآن وينظر صقر الي بتول ليسحبها اليه ويقبل شفتيها بقوه كبيره وقد تنساه الجميع وتنساه اين هو الآن وتضع بتول يدها خلف رقبته برغم خجلها الي أنها تريد ان تغيظ رنا وتقهرها الأن وتنظر اليهم رنا بحقد شديد ويضع اسد يده علي عيون موده التي تنظر الي صقر بصدمه شديد ويضرب كتف صقر ويقول.اتلم يالا شويه انت وسط ناس كمل فرحك وبعدها ادخل علي طول احسن من الكلام الفاضي ده 
يبتعد صقر عن بتول وينظر الي اسد وينظر الي بتول ويبتسم ويمسح شفتيها باصابعه ويقول.بعشقك يا قشطه
تبتسم بتول بتصنع وتذهب الي أحضانه وتضع رأسها علي صدره وتنظر الي رنا بابتسامة مستفزه بشده وتنظر اليها رنا بغضب وحقد شديد ويضم صقر بتول الي احضانه بقوه ويقول وهو ينظر الي رنا.غوري عند جدك ومش عايز اشوف وشك ده تاني
تنظر اليه رنا بغضب شديد وتقول بتوعيد.ماشي يا صقر 
نهت حديثها وتركض الي منزل السيوفي ويقول منصور.يلا يا ولد خلينا نكمل فرحكم ده
ترفع بتول وجهها الي صقر وينظر صقر الي ابتسامتها ويعلم ما بداخلها علي الفور ويمسك يدها ويسحبها الي المكان المخصص اليهم ويجلسها ويجلس بجانبها وتنظر بتول الي هلال الذي ينظر اليهم من الاعلي بغضب شديد وهو يتمني ان يقتلها الآن لتضع قدم علي الاخره وتمسك يد صقر وتغمز الي صقر الذي ابتسم اليها ويذهب هلال الي الداخل ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي حنان.شوفتي اعمال ابنك يا حنان راح اتجوز علي مراته البت اللي متسواش ده وساب بت عمه اللي من دمه علشانها عجبك كده
تنظر اليه حنان وتقول.معلش يا عمي انت عارف صقر بيحب قشطه من زمان اوي ومكنش عايز غيرها ولولك مكنش اتجوز رنا من الأساس 
هلال بصوت عالي.البت دي متنسبش صقر يا حنان ابنك بيغلط باللي بيعملوا ده هو ازاي يتجوز البت دي ازاي يعمل ده 
تنظر اليه حنان ولا تتحدث بل تذهب الي غرفتها فهو لا يسمع من أحد الان وينظر هلال خلفها وينظر أمامه ويقول بعدم تصديق.ازاي منصور ساب حق ابنه وساب صقر يتجوز بتول لا وجاي يحضر فرحهم كمان ازاي يعمل كده ازاااااااااااااي
نهي حديثه بصراخ عالي وهو لم يصدق ما حدث إلان وعقله توقف علي التفكير وينظر أمامه وهو يفكر ماذا يفعل لاجل ان لا يجعل صقر يستكمل زواجه من هذه الفتاه

2



      

                
في الأسفل كانت تمسك يده وهو يضغط علي يدها بقوه وهو ينظر أمامه ويفكر فما حدث تنظر اليه بتول وتقترب منه وتهمس اليه وتقول.هي ممكن تكون حامل بجد يا صقر 
ينظر اليها صقر ويشعر بالوجع الذي بصوتها ويقول.عمرها ما تكون حامل يا بتول انا مش عيل مراهق ولا بشخه وعارف انا بعمل ايه عمر رنا ما تحمل افهمي 
تغلق بتول عينيها بوجع وقوة وتقول.اومل هي هتقول كده ليه يا صقر وكمان قالتلك روح واتاكد بنفسك يبقي عمرها ما تكدب
يضغط صقر علي يدها بقوه كبيره ويضع يده على وجهها ويقول.ورحمة ابويا ما في غيرك هتشيل عيالي يا بتول انتي الوحيده اللي هتكون ام ولادي ثقي فيا ومتقلقيش رنا مش هتكون حامل انا متاكد من ده
تنظر اليه بتول وتطمن بالفعل وتضع رأسها علي كتفه ويضمها صقر اليه وهو ينظر أمامه ويفكر بحديث رنا ويتذكر بأنه بالفعل لم يفعل مع رنا ما يجعلها تحمل بطفل منه وهذا هو كان يتأكد منه طوال علاقته معها وتنظر اليه بتول وينهشها الخوف من الداخل وتخاف أن تكون رنا صادقه وتفكر ماذا سوف تفعل اذا حدث هذا بالفعل فهي تخلصت من زواج صقر ورنا بعد كل هذا وكانت تعتقد بأنها سوف تأخذ حقها وترتاح لاكن ما حدث لم تتوقعه بتول وبعد وقت طويل ينتهي هذا الزفاف بثقل كبير علي قلب بتول وهي لا تريد سوا ان تتأكد اذا رنا كانت حامل ام ماذا وبعد وقت يدخل صقر شقته وهو يحمل بتول علي يده بعد ان حملها في الأسفل وهو يريدها تنساه كل ما حدث ولا تقلق كان ان يدخل غرفته لاكن يسمع التي تقول.انت ازاي تدخلها شقتي بالسهوله دي
تنظر بتول الي هذه الحقيره ولم تتوقع بأنها تكون بهذه الشقه بعد افعال صقر معها في الأسفل وينظر اليها صقر وينظر الي رنا ويبتسم ببرود ويقول.تغوري علي أوضتك دلوقتي واعملي حسابك أننا هنروح لدكتور يكشف عليكي وبعدها تقعدي عن جدك ومش عايز اشوف وشك ده تاني مش ناقصين قرف 
رنا بغضب شديد.انا ام ابنك يا صقر ازاي عايزني انزل عند جدو انت مش مبسوط بحملي ليه
ينزل صقر بتول علي الارض ويذهب يصفق رنا بقوه كبيره ويمسكها من شعرها بعنف شديد وتنظر اليهم بتول بعدم تصديق ويقول صقر بصوت هز اركان المنزل.ام مين يا $$$$$ انتي صدقتي نفسك ولا ايه مفيش واحده هتشيل عيال الكينج غير بتول الراوي ولا انتي ولا غيرك هياخد الحق ده علشان ده بتاعها هي وبس فاهمممممممممممه
تتفزع بتول من صوته حقا وتتفزع رنا أيضا ويرميها صقر بعنف شديد علي الحائط ويذهب يمسك يد بتول ويسحبها معه الي الغرفه ويغلق الباب بقوه في وجه رنا وتنظر بتول اليه وهي تري غاضب بشده وتقول في داخله.ده احااا بجد ايه البت دي عمري ما شوفت واحده معندهاش كرامه ولا دم زيها احاااا والله كنت قتلك لو عملت معايا ربع اللي حصل دلوقتي يا صقر يخربيتكم 
نهت حديثها وهي لم تستوعب بأن رنا تتحمل كل هذا من صقر وتكون معدومه الكرامه بهذه الطريقة أمام صقر الذي نظر اليها وابتسم واقترب منها وسحبها اليه وياكل شفتيها بقوه بين اسنانه ويبتعد عنها ويقول.ايه مش هندخل يا روح امك ولا ايه انا مستني اليوم ده طول عمري 
ترفع بتول حاجبها وتقول.هو في داخله تاني يا صقر مش حضرتك دخلت وخلصنا ولا انا متهالي يا حبيبي 
يحملها صقر بسرعه كبيره ويقول وهو يذهب بها الي السرير.لا كل اللي فات غير دلوقتي انا لما دخلت دخلت في السر بس دلوقتي هندخل في العلن والدنيا كلها عارفه الكينج بيعمل ايه مع قشطته دلوقتي 
تبتسم بتول وتحوط رقبته بيدها وتقول بدلع.تؤ تؤ انت مش هتقرب مني يا حياتي روح واتاكد ان الكلبه دي مش حامل وبعدها ارميها بره وارجعلي اعمل اللي انت عايزو يا حبيبي 
يضعها صقر علي السرير ويضع يده خلف ظهرها لينزل السحاب ويقول.ده عندها يا حبيبي انا هعمل دلوقتي اللي انا عايزو وبعدها هرمي الوسخه دي بره تكوني ارتاحتي علشان ارجع اكمل ومتتعبيش مني أحنا عندنا سهره صباحي انهارده
نهي حديثه بغمزه وقحه لتضحك بتول بدلع وصوت عالي لكي تسمع رنا وتغيظها ويبتسم صقر وينزل عنها الفستان ويقبل مقدمة صدرها بقوه ويعودها الي الخلف ويسطحها علي السرير وتضع بتول يدها بين خصلاته ويعصر صقر جسدها بوقحه وينزع عنها ملابسها ويهجم يقبلها بقوه كبيره وتغلق بتول عينيها بوجع من افعاله وتقول.حبيبي براحه شويه 
يمص صقر جسدها بوقحه ويقول.هشششش هخليكي تغظيها زي ما انتي عايزه واكتر كمان بس خليكي معايا وانسي كل حاجه دلوقتي 
تنظر اليه بتول وينزل صقر الفستان بالكامل عنها ويضع يده اسفل ملابسها الداخلية بوقحه ويحركها ببطئ شديد لتنساه بتول كل شئ بالفعل وتفقد اعصابها ويبقي صقر يقبلها ويحرك يده بوقحه لمدة قليلاً وينزع عنها ملابسها بالكامل وينزل على جسدها ويقبلها باشتياق وشوق شديد وتتاؤه بتول بصوت عالي من افعاله الوقحه وينظر اليها صقر وينزع ملابسه ويهبط فوقها ويمص شفتيها بقوه ويحرك جسده عليها بوقحه وبطئ وتبدله بتول القبله بنفس الوتر ويبتعد عنها صقر ويهجم عليها بقوه كبيره لتصرخ بتول بصوت عالي بشده وهذا الذي يريده صقر وتضربه بتول علي كتفه بقوه من الوجع الشديد وتنظر اليه ويغمز اليها صقر ويقول.لزوم التظبيط
تفهم قصده بتول لتقول بغضب ووجع شديد.مش تقولي الاول يا صقر حرام عليك يا شيخ 
يبتسم صقر ويمص شفتيها بقوه كبيره ويصمتها ويصلحها بطريقته الخاصه ويجعل صوتها يصل الي كامل الشقه ويجعل هذه الفتاه التي تجلس في الخارج تغضب بشده وتنظر أمامها وهي تسمع صوت بتول وتحقد وتغلي بداخلها وتقول بغضب اعمي.الزباله دي عمللك ايه يا صقر علشان تعمل معاها ده كله انا كنت بتزللك علشان تقرب مني وكنت تعملني كاني شحاته مش مراتك وده واجب عليك تعمله بس الزباله دي اول ما دخلت عملت معاها كده اشمعنننننننننننننننا هي ياااااااااا صققققققققققققققققققققر 
تصرخ رنا بصوت عالي بشده وسمعوا صقر وبتول التي ضحكت وتعلي صوتها اكتر لكي تغضبها اكتر وتجعلها تذوق ما كانت تعيش به في هذه السنه والنصف وتجعل رنا تتعهد بأنها تقتلها ولا تجعلها تتهني بشئ وسوف تجعلها تندم علي كل هذا فماذا سوف تفعل هذه الفتاه مع صقر وبتول وهل سوف تنجح في هذا ام ماذا يحدث (توقعتك ورأيك بسرعه يا وليه)

2



        
          

                
معرفش انا ازاي اطوعكم واسيبها تروح معاه بعد اللي حصل ده ازاي امان لي علي بنتي بعد كل ده.كان هذا صوت صابرين الذي لم تكن ترضي ان تترك بتول تذهب مع صقر لكن وقفوا أمامها الجميع ولم تستطيع ان تنفذ ما تريده وينظر اليها منصور ويقول.ده چوزها يا صابرين مش هچول تاني ارحمي حالك وسيبي الدينا تمشي زي ما هي يا بتي وبلاش اللي هتعملي ده
تنظر اليه صابرين وتقول بغضب شديد.انت شايف ان وجود بتول مع صقر صح يا عمي وخصوصا بعد حمل الزفته مراته الاولي
موده بهمس الي اسد.بقولك ايه ياسطا ما تسمعني صوتك وتزعق زعيقه لله كده وخلي الوليه دي تسكت علشان صدعت اوي 
ينظر اليها اسد ويقول بغمزه.تعالي نطلع فوق علشان عايزك في حاجه وسيبك من امك البومه دي
تتصدم موده بشده وتقول بصدمه شديد.يالهوي يا اسد بقي امي انا ب مممممم
يضع اسد يده علي فمها سريعا وينظر الي الجميع الذي نظروا اليه ويبتسم اسد ويقول.البت ابتدأت تخرف من قلة النوم هاخدها علشان تنام كفايه عليها كده انهارده 
نهي حديثه ويسحب موده الي الاعلي وتنظر خلفهم سما بحسره وتنظر أمامها بحزن شديد وينظر إليها فادي ويمسك يدها ويسحبها الي الاعلي دون كلمه واحده ويدخلها الغرفه ويغلق الباب بقوه ويرميها علي السرير ويقول بغضب شديد.زعلانه علي ايه يا فاچر زعلانه علشان شايفه حبيب الچلب مع واحده غيرك
تنظر اليه سما وتبتسم وتنهض وتذهب الي احضانه سريعا ويتصدم فادي من فعلتها وينظر أمامه ولا يفعل رد فعل لترفع سما رأسها وتقول بهدوء شديد.اسد اخويا وانت جوزي يا فادي بلاش الكلام ده علشان خاطري يا حبيبي 
لا ينكر فادي بأن نزلت عليه صاقعه قويه من حديثها وطريقتها معه وينظر اليها بعدم تصديق ويقول بصوت عالي.انتي هتضحكي عليا يا بت ال$$$$$ ولا ايه
تنظر اليه سما قليلاً وتحاول ان تمسك حالها قليلا فهي قد اخذت قرارها بأنها تصلح حياتها مهما كان الذي تتحمله وتبتسم وتضع يدها على وجهه وتقول بهدوء مريب.مقدرش اضحك عليك يا فادي انت بجد جوزي واسد دلوقتي مش اكتر من اخ بنسبالي خلينا نبدا صفحة جديده مع بعض علشان نعيش حياتنا بشكل افضل وانا اوعدك من انهارده مش هعمل حاجه تديقك في يوم وهفضل جمبك مهما حصل
ينظر اليها فادي بصدمه شديد وهو لم يصدق حديثها ويشعر بأنها تكذب وهذا ليست الحقيقه ليمسك فكها بقوه كبيره ويهجم علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد بين أسنانه وتغلق سما عينيها بقوه ووجع وياكل فادي شفتيها بقوه اكبر ويرميها علي السرير بقوه ويقول وهو يفك ازرار قميصه.تمام تعالي علشان عايز اتاكد انك عايزه تتغيري وتعيشي معايا صوح
تنظر اليه سما وتبتسم وتقول.طيب اخد دوش الاول وبعدها اعمل اللي انت عايزو 
يغضب فادي أكثر من طريقتها ويمسكها من ذراعها ويقول بصوت عالي بشده.سممممممممممممما بلااااااااش طريقتك دي علشان حساس انك بتستعبطيني 
تنظر اليه سما وتنزل دموعها وتقول.انا واحده عايزه اعيش يا فادي انت مش عايز تعيش يبقي طلقني عايز تعيش يبقي نتغير علشان حياتنا بطريقه دي مش هتنفع وانا اوعدك ان عمري ما عقلي هيفكر في ايي حد غيرك 
ينظر اليها فادي ويقول.وچلبك يفكر ويكون لغيري صوح
تمسح سما دموعها وتقول.عمري ما هخونك حتي بافكاري يا فادي وده اللي ليك عندي 
يصفعها فادي بقوه ويقول بغضب شديد.دي مش اجابه لسؤالي يا سما انا بجولك جلبك هيفكر في مين چولي اچابه تقنعني انك عايزه تعيشي صوح
تنظر اليه سما وتبكي بقوه وحرقه شديده وتقول بصراخ عالي.طول ما دي طريقتك عمرك ما هتكسب قلبي يا فادي انت اللي في ايدك تكسب قلبي وانا مش عايزه قلبي لواحد غيرك انا عايزك انت تمتلك كل حاجه فيا جسمي وروحي وقلبي وعقلي كل حاجه عايزها لجوزي بس انت طريقتك وحشه اوي معايا انت في ايدك تخليني مشفش غيرك بس انت قاسي اوي عليا يا فادي 
ينظر اليها فادي ويتركها وهو يرها تبكي بقوه وعنف شديد ويذهب الي الخارج دون ان ينطق بكلمه واحده وتنظر خلفه سما وتبكي بقوه اكبر وهي لا تعلم الي أين ياخذها طريقها مع هذا الشاب وتفكر ماذا تفعل معه بعد

2



        
          

                
علي الناحيه الاخرى يدخلها الغرفه ويقول.انتي يا بت هبله ايي كلمه اقولهلك تقوليها كده
موده بغضب طفولي.مش انت اللي بتقول علي امي الجميله والقمر بومه عايزني اعمل ايه 
اسد برفعة حاجب.صابرين بقيت دلوقتي جميله وقمر مش دي اللي صدعتك
اومالت لهو موده وتقول.وهي علشان صدعتني تبقي بومه دي الوليه طلقه وبتحسرني علي شبابي صح ما تيجي نجوزها يا واد يا تركي
نهت حديثها بتفكير وهي تضع ذراعها علي كتف اسد الذي نظر اليها ويفكر قليلاً ويبعد كتفه سريعا ويسحبها اليه بقوه ويقول.عايزه تجوزي امك يا بت 
اومالت لهو موده ولم تلاحظ وضعها معه وتقول بطفوليه.عايزه احضر فرحها انا محضرتش فرحها علي بابا يبقي اجوزها علشان افرح بيها اححححح عايزه ماما تتجوز يا تركي 
ينظر اليها اسد ويبتسم ويقربها منه أكثر ويقول.عيني يا روح التركي هجوزهلك بس بشرط واح
قطع حديثها موده الذي قالت بسرعه.موفقه عليه من غير ما تقول بس نجوز صابي
ينظر اسد الي شفتيها ويبلع ريقه ويقول.هاتي بوسه 
تخجل موده بشده وتحاول أن تبتعد عنه وتقول.ابعد يا تركي انا غلطانه اني بتكلم معاك بجد 
يسحبها اسد اليه أكثر ويقول.مفيش الكلام ده هتجيبي بوسه ولا اخدها بطريقتي
موده بخجل وصوت منخفض.اسد
يقترب اسد منها بشده ويقول ويكاد يلمس شفتيها.قلب الاسد عايز بوسه دلوقتي هموت لو مخدتش الجرعه بتاعتي دلوقتي يا دودو
تتوه موده بفعل من نبرته معها وتقول بصوت يكاد يكون مسموع.جرعة ايه
اسد قبل ان يهجم علي شفتيها.جرعة الحياه اللي بتخليني اكمل ولسه هشرب وهاخد منك كل جرعاتي يا بت عمي
نهي حديثه ويهجم علي شفتيها ويمصها بقوه كبيره ويدخل لسانه بداخل فمها ويبدأ ان يلعب في الداخل وهو يقبلها بجنون واشتياق شديد لهذه الشفتين ولا احد يصدق بأن هذا الشاب لا يستكمل شهرين مع هذه المجنونه فهو يشعر بأنه بالفعل يدمنها ويدمن وجودها معه ولا يستطيع ان يتخيل حياته دونها ويرفع اسد يدها ويلفها حول رقبته وهو يقبلها بجنون وعشق شديد يظهر عليه بشده هذه الأيام وتتوه موده معه وتحاول ان تحرك شفتيها وتتعلم من الذي يفعله لتقبله (البت فجرت علي ايد اود ده ولو اتسابت اكتر من كده هنجبها من الكباريه قريب احييييييه😂) 
ويبتسم اسد بين شفتيه ويقبلها بهدوء وبطئ شديد عكس ما يريد فهو يريد ان ياكل شفتيها لاكن يريد ان يجعلها تتعلم ويبتسم وهو يشعر بجهلها الشديد وهذا يجعل ايي رجل يسعد بشده وبأنها تتعلم كل شئ علي يده ويسحبها اسد اليه اكتر بعد ان لم يعد يتحمل شئ ويمسك شفتيها ويقبلها بقوه كبيره بعد ان شعر بانفاسها تتقطع وهو مازال لم يشبع منها ولا يلاحظون هذا الذي راهم وهم بهذا الوضع وينظر الي اسد وقبلته لهذه الفتاه ليشعر بأنه بالفعل تنساه زوجته سما ولم يعد يفكر بها ويري فادي عشق اسد لهذه الفتاه الواضح فهو يظهر عليه منذو ايام والجميع يشعرون به لا ينكر فادي بأن هذا جعله يسعد بشده ويفكر بتطور علاقته مع سما ويتعهد بأنه يمتلكها ويمتلك كل شئ بها بالفعل ( أخيرا الحمار فهم زغروطه يا وليه😂😂💃)

9



        
          

                
ويذهب فادي من امام الغرفه ويترك اسد موده بعد ان لم تعد تتحمل بالفعل وتأخذ موده انفاسها بعنف وصعوبه من فعلته معها ويسحبها اسد الي احضانه وتقول موده بشبه بكاء.انت وحش وشرير اوي يا اسد
يغلق اسد عينيه ويقبل رأسها ويقول.حقك عليا يا قلب اسد خلاص مش هعمل كده تاني
نهي حديثه ويحملها ويذهب يغلق الباب ويذهب بها الي السرير ويتسطح علي السرير ويسطحها علي صدره وينزع عنها حجابها ويفرد شعرها ويمسح عليه بهدوء ويشعر بها تنام بعد مدة قصيرة ليبتسم عليها ويقبل شعرها وينظر الي سطح الغرفه وهو لا يفكر بشئ سوا هذه الفتاه التي بين احضانه الآن ويفكر ماذا سوف يفعل معها بعد الآن 

+


يبتعد عنها بعد ان انتهت بالفعل وينظر اليها ويقول.ايه يا قشطه هدي مش كده يا بت
تنظر اليه بتول وتقول بتعب واضح.انت متاكد انك عامل ده علشان تغيظها ولا علشان تقتلني يا صقر ده لو بيني وبينك تار مش هتعمل كده يا بابا
يمص صقر شفتيها بقوه ويقول.خلاص اهدي يا حبيبي وانا هتعامل بعد كده براحه متقلقيش 
تنظر اليه بتول بشك وعدم تصديق وتقول.مش مصدقك علي فكره
يبتسم صقر وينهض ويفتح الدرج ويخرج منه شفره (موس) ويفتحه ويجرح اصابعه وينظر الي بتول التي نظرت اليه بغضب شديد وتنهض وتقول بصوت عالي.ايه اللي عملته ده يا صقر 
ينظر اليها صقر ويمسح دماءه علي الشرشف وينظر اليه ليجرح اصابعه مره اخرى ويفعل كما فعل مره اخرى ويقول بغمزه وقحه.علشان يكون واضح اكتر 
تغضب بتول منه بشده وتضربه علي صدره وتقول.انت واحد مجنون علي فكره محدش هيفتش وارنا ويشوف عملنا ايه ومعملناش ايه محدش لي دعوه بينا أصلا 
يسحبها صقر اليه بقوه من رأسها ويمص شفتيها بقوه ويقول بين قبلته.تبقي عبيطه يا نور العين امك لازم تشوف شرفك بعينها والوسخه اللي بره دي لو مشفتش ده هتمسك في الموضوع وهتعمل مشاكل بينك وبين امك واحنا مش عايزين قرف دلوقتي عايزين تقضي شهر العسل بتاعنا في هدوء وراحه 
تبدله بتول القبله وهي تقربه منها وتقول.انت مجنون يا حياتي وبعدين انا مش هروح في حته غير لما اتاكد الأول ان الكلبه دي مش حامل منك يا صقورتي علشان افرح بفرحنا وبطلاقك يا روحي 
نهت حديثها بدلع شديد ويبتعد صقر عنها وينظر اليها ويعصر جسدها بوقحه ويقول.انت تأمر يا حبيبي 
بتول بدلع شديد.اااااااه حبيبي كفايه بقي انا تعبت اوي بجد
يضحك صقر عليها بخفه ويسطحها علي السرير ويمص شفتيها ويقول.خليكي هنا لحد ما ارجعلك يا حبيبي علشان نكمل
تنفي بتول برأسها وتقول.هاجي معاك في كل حاجه يا صقر انا لازم أتأكد بنفسي 
صقر بغضب. تيجي معايا فين يا بتول انتي تعبانه مينفعش تيجي معايا خليكي وانا مش هكدب عليكي يعني وهقولك اللي هيحصل متقلقيش واتلمي
تضع بتول يدها علي رقبته وتقول.مش هتروح مع الوسخه دي في مكان لوحدك تاني يا بابا كفايه كده اوي عليك دلوقتي مبقاش عندك غير قشطه وبس يا كينج مفهوم
ينظر اليها صقر ويبتسم عليها ويقبل شفتيها بقوه ويقول.تعالي طيب نلعب ماتش تاني وبعدها اعملك اللي انتي عايزاه 
تنظر اليه بتول بعدم تصديق وتقول.انت مش طبيعي علي فكره
يضربها صقر علي رأسها بخفه ويقول.اتلمي يا بت وبطلي قر والا هموت قدمك دلوقتي 
تضمه بتول بقوه كبيره وتقول.بس يا بابا متقولش كده 
يبتسم صقر ويضمها بجميع قوته وهو يريد ان يدخلها بداخله بالفعل ويقول.خليك هنا يا حبيبي وانا مش هتاخر هاخدها اكشف عليها وارميها لجدها وخلاص 
تنفي بتول وتقول.ورحمة ابوك ما تسيبني لوحدي يا صقر انا هموت لو سبتني وروحت مع رنا بجد 
ينفخ صقر بقوه ويمسك الهاتف ويدق الي شخص ويقول.هاتلي دكتوره دلوقتي علي بيت السيوفي
تبتعد عنه بتول وكانت ان تصرخ به لاكن يضع صقر يده علي فمها سريعا ويغلق الهاتف ويقول بغضب.اييييه يا بت انتي بتستعبطي ولا ايه عايزه تتكلمي والزفت ده علي التلفون
تمسك بتول يده وتبعدها عن فمها وتقول بغضب هي الاخري.انت خايف علي الست هانم بتاعتك ومش عايزها تروح تكشف حتي ايه يا حبيبي ارجع عند امي وافضلك الدنيا علشان تتبسط معاها 
ينظر اليها صقر وينفخ بقوه كبيره ويقول.نفسي ارزعك قلم يلوح رقبة امك دلوقتي علي كلامك ده بس نخلص من الوسخه دي وهرزعك حاجه تانيه 
نهي حديثه بغمزه وقحه بشده لتضربه بتول علي كتفه وتقول.اتلم بقي
يحملها صقر ويذهب بها الي الحمام الذي بالغرفه ويقول.طيب ياختي تعالي علشان نخلص قبل ما الدكتوره الزفت دي تيجي هي لليلة باينه من اولها أصلا 

+



        
          

                
بعد مدة قصيرة تخرج بتول وهي تريدي 

+


من حقيبتها التي قامت موده بتحضريها وجعلت حنين تأتي بها الي الغرفه وينظر صقر الي رنا الذي تغلي من الداخل والخارج وتنظر اليهم بحقد شديد وتبتسم بتول وتضع يدها على كتف صقر وتقول وهي تنظر الي رنا.مش هتباركيلي يا رورو ولا ايه اصلي عارفكي ميعدكيش الواجب ومن يومك متنسيش اللي عليكي أبدا 
تنظر اليها رنا وتنظر الي وقفتها الواضح عليها أفعال صقر معها وتنظر الي بتول بحقد وغيره شديده وتقول باستفزاز.بكره تيجي تباركلي لما اكون مكانك يا قشطه وفي نفس حالتك دي اصلك واخده واحد شرك ولازم يعدل بينا برضو
تبتسم بتول بتصنع وتقول.تؤ غلطانه يا روحي اصلي مبحبش حاجاتي تروح لغيري واقطعها قبل ما ده يحصل
ينظر اليها صقر ويبلع ريقه ويقول في داخله.يحرق ميتينك يا بت الكلب شكلك مش هتخليني اجيب حتت العيل اللي نفسي في طلعتي شيطانه وبتفكري في الخباثه لا انا بعد كده اخاف علي نفسي وعلي مستقبلي منك
تنظر اليه رنا بغضب شديد ولا تستطيع ان ترد علي بتول الذي نظرت الي صقر وتقبل شفتيه بسطيحه امام رنا وتقول بدلع شديد.حبيبي تعبت من الوقفه اوي تعال نقعد لحد ما الدكتوره تيجي
يحملها صقر ويقول بغمزه وقحه.تعالي عايزك في كلمه سر لحد ما الدكتوره تيجي
وكان ان يذهب الي الغرفه لاكن يسمعون دق الباب ليذهب صقر ويجلس بتول علي الاريكه ويذهب الي الباب وتنظر بتول الي رنا وتحرك قدمها باستفزاز شديد وتمثل الوجع وتتاؤه بتصنع وتنظر اليها رنا بغضب شديد وتقول.اوعي تكوني فاكره انك هتتهني بصقر يا بتول والله ما هيحصل وهو دلوقتي اللي هيطلقك وهيرميكي بعد ما يتأكد اني حامل وانه ملهوش غير مراته وابنه اللي هو ابني انا
تنظر اليها بتول وتبتسم باستفزاز وتقول.مش لما تكوني حامل الاول يا رنا ولا هو احنا نكدب الكدبه ونصدقها علي رأي صقر ولا ايه 
تبتسم رنا وتقول.دلوقتي تتاكدي بنفسك اني حامل وصقر هيطلعك بره البيت وحياته كلها يا بتول
تلوح بتول بيدها بلامبلاء ويأتي صقر ومعه سيده واضح انها الطبيبه ويشير صقر الي رنا ويقول.يلا يا بت اخلصي خلينا نخلص من ام الحوار الزفت بتاعك ده
اومالت لهو رنا وتقول وهي تنظر الي الطبيبه.اتفضلي معايا يا دكتوره
وكانت ان تذهب لاكن يقول صقر.تكشف هنا ومحدش هيتحرك من مكانه
تنهض بتول وتنظر الي صقر وتقول.هدخل انا معاها يا حبيبي متخفش
ينظر اليها صقر ويعلم بأنها تغار ان يري صقر رنا وهي تفحصها الطبيبه ليسحبها اليه ويقول وهو ينظر الي الطبيبه.اخلصي اكشفي عليها هنا يلا 
تقرصه بتول وتنظر اليهم رنا بغضب شديد وتقول الطبيبه وهي تنظر الي رنا.اتفضلي نامي يا مدام 
تتسطح رنا بالفعل وتنظر بتول اليها وتنظر الي صقر وتقول بغضب مكتوم.عجبك اوي تشوف جسم الهانم قدمك مش كده 
ينظر اليها صقر ويقول.نخلص من الحوار ده ونتكلم يا بتول
تنظر بتول الي رنا التي بدات الطبيبه ان تفعل اليها الفحص وكل ما مطلوب منها وتنظر الي صقر الذي لا ينظر سوا اليها لتبتسم وتنظر اليه (اهو المحن ده اللي جيبنا وار علي طول ادي دقني لو فالحنا 😂)
ويبقون علي هذا الوضع الي ان نهضت الطبيبه وتبدأ رنا أن تعدل ملابسها وتنظر الطبيبه الي صقر وتقول.مبروك يا كينج المدام حامل 
ينزل حديثها كصاقعه قويه علي بتول وصقر الذي لم يستوعب حديثها وتنظر اليه بتول وتبعد يده عنها وتركض الي الغرفه وينظر صقر الي رنا وتذهب الطبيبه الي الخارج ويذهب صقر يصفع رنا بجميع قوته وتقع رنا علي الاريكه ويمسكها صقر من شعرها بقوه وعنف شديد ويقول بصراخ هز اركان المنزل.حامممممممممل ازاااااااااااااي ياااااااااااااااا بت ال$$$$$$$ ازاااااااااااااااااااي دههههههه حصصصصل ازاااااااااااااي 
تنزل دموع رنا وتقول بوجع شديد من قبضته.انت صح مكنتش تقرب مني كتير بس كنت عل ااااااااااااااااااااه
تصرخ رنا باعلي صوتها بعد أن صفعها صقر بجميع قوته ويسحبها بعنف وقسوة شديده من شعرها ويقول بغضب اعمي.ولمممممما كننننننت بقرب منك مكنتش ب$$$$$$ ف$$$$$ يا زباله يعني عمرك ما تحملي ازاااااااااااااي ده حصصصل دلوقتتتتتتي ازاااااااااااااي انتي حاممممل
تصرخ رنا بوجع شديد بعد ان شدها صقر بقوه كبيره من شعرها وتحاول ان تفلت منه وتقول بدموع.والله ده اللي حصل يا صقر انا حامل والله واعمل اللي انت عايزو علشان تتأكد من ده بس كفايه علشان ابنك حتي سيبني يا صقر 
يرميها صقر علي الأرض ويقول بصوت عالي.غوررررري بررررررررررررررره
تركض رنا بالفعل الي الخارج وهي تترعب من غضب هذا الكينج وتري جدها وحنان يقفون امام الباب ولا احد منهم يتجرأ يدق ام يقترب من الباب وتمسكها حنان وتاخذها معها الي الأسفل ويذهب هلال أيضا وهو يسعد بشده بما يحدث فرنا تحمل في احشاءها الحفيد الاول للعائله السيوفي وايضا صقر الآن لم يطلقها ولم يتركها وهذا الذي يريده هذا الجد ولا يريد شئ آخر وينظر صقر أمامه وهو يتنفس بعنف شديد من الغضب الشديد الذي يوجد بداخله فهو الآن يخسر كل شئ يخسر معشوقته ووجودها معه ولم يستطيع يطلق رنا وهي تحمل في ابنه ويشعر الكينج لاول مره بأنه يخسر كل شئ بالفعل ويفيق من افكاره ويحاول ان يهدي قليلا ويغلق الباب الذي تركته رنا ويذهب الي الغرفه ويري بتول تجلس علي السرير وهي تنظر أمامها ودموعها تنزل غصب عنها ليذهب اليها ويجلس أمامها ويمسح دموعها ويقول.حبيبي خلاص مفيش حاجه تستاهل وكل حاجه هتتحل متقلقيش انتي 
تنظر اليه بتول وتقول.طلقني يا صقر انا مش هينفع اعيش معاك بعد كده لو حبيت بتول لو يوم واحد طلقني يا صقر 
تنزل هذه الجمله علي قلب هذا الكينج كسهام قويه تنغز داخل قلبه ويغلق صقر عينيه بقوه ووجع شديد وينظر إليها ويقول.

+

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close