اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم بيري الصياد



                                              

                                              
بعد وقت طويل تضع بتول يدها علي كتف صقر وتقول بتعب شديد.بطل غباء وجنان يا صقر وارحميني شويه حرام عليك يخربيتك يا شيخ 
ينظر اليها صقر ويمسك يدها ويستكمل ما كان يفعله وبعد وقت يتركها ويبتعد عنها ويتسطح بجانبها وينظر اليها يرها تغلق عيونها من التعب الشديد ليقترب منها ويمص شفتيها بقوه كبيره ويقول.من اولها فرهده يا قشطه 
تفتح بتول عينيها وتنظر اليه وتقول بصوت شبه مسموع.والله لو ما بعدت عني دلوقتي لا اخبطك بايي حاجه يا مفتري انا غلطانه وبت كلب علشان وثقت فيك كان المفروض اعرف انك تور ومش هتشوف قدمك 
يبتسم صقر عليها ويعض كتفها بخفه ويقول.مقبوله منك يا غزال بس علشان مقدر انها اول مره واكيد تعبانه دلوقتي 
تنظر اليه بتول ولا تتحدث بل تغلق عيونها لأجل ان تنام بعد معركتها مع هذا الكينج الذي لم يرحمها وتنام بتول بسرعه كبيره وينظر اليها صقر ويبتسم ويبقي يتأملها لفتره طويله وهو لم يصدق بأنها ملكه آلان وقد فعل الذي يتمني منذو زمن طويل وملك هذه الفتاه وجعلها تحمل صك ملكية الكينج لآخر عمرها يبتسم صقر ويضمها وتتوجع بتول بشده وتتاوه من الالم الشديد الذي بجسدها وهي مازالت تنام ويخف صقر عليها ويمص شفتيها بقوه كبيره ويدفن رأسه برقبتها ويغلق عينيه لكي ينام هو الآخر بعد ان حقق حلمه المستحيل فهل الذي فعله آلان سوف يقف في وجه علاقتهم في المستقبل ام ماذا يحدث بهم

+


يدخل اسد الغرفه وينظر الي منصور الذي ابتسم اليه ليذهب اسد ويضمه ويبدله منصور بقوه ويقول.اتوحشتك جوي يا واد ولدي 
يبتسم اسد ويقول.وانت اكتر يا جدي عامل ايه اليومين دول
نهي حديثه ويبتعد عنه وينظر اليه منصور ويقول.انت عامل ايه ومهتجيش اهنا ليه الايام دي
ينظر اليه اسد ولا يتحدث ليقول منصور ببرود.خايف يا واد الراوي
يضحك اسد بسخرية ويقول.ويا تري ايه اللي هنا اللي يخوف يا جدي 
يبتسم منصور باستفزاز شديد ويقول.خايف لا الفاس تجع في الراس ومتعرفش تهرب من جلبك بعد اكده
ينظر اسد اليه القليل ولا يتحدث ليقول منصور بهدوء شديد.متخفش يا ولدي موده غير سما ومحدش في الدنيا كلها هيعرف يعوضك غيرها هي
ينهض اسد ويقول.انا همشي دل
اجعد يا اسد ومتجومش غير لما اجولك اجعد.كان هذا صوت منصور الغاضب ليجلس اسد مره أخري ويقول.طيب بس ياريت بلاش كلام في الموضوع ده
منصور بغضب متصنع.من امتي وولدي هيخاف يا اسد خايف ومن عيله صغيره كمان 
اسد بغضب.واديك قولت عيله صغيره يعني منخدش عليها ولا تفكر اني ممكن في يوم من الايام احبها يا جدي موده صغيره علي الكلام ده وانت اللي دبستني التدبيسه دي
ينفخ منصور بنفاذ صبر ويقول.انت ليه مهتفهمش يا اسد عجلك بجي مهيستوعبش ليه
لا يتحدث اسد ولا ينطق بكلمه واحده ليفهمه منصور ويقول بخبث مخفي.انت عايز تطلج موده صوح يا اسد
اومال لهو اسد ليبتسم منصور ويقول.وانا موفج يا ولدي جومني اروح معاك علشان ترمي عليها اليمين وترتاح 
نهي حديثه ويمثل انه يستعد للنهوض لاكن يقول اسد بغضب شديد.انت ما صدقت يا منصور ولا ايه ما تقعد يا راجل شويه
منصور بخبث وبرود.ليه شويه يلا هنروحوا دلوجتي علشان جايلي عريس للبت وانا مجولتهوش انك كاتب عليها واكده هجوزها وهخليها جمبي زي ما عايز
ينظر اليه اسد بعدم تصديق وينهض ويقول بصوت عالي.انت اتجننت يا جدي 
منصور بغضب شديد.اسسسسسد اياك تنسي اني جدك 
يحاول اسد ان يهدي قليلاً لاكن لا يستطيع لينظر الي منصور بغضب اعمي ويذهب الي الخارج بخطوات سريعة لاجل ان لا يتحدث منصور ويمنعه وكان ان ينزل الي الأسفل لاكن يسمع التي تقول.ايه الاصوات العاليه دي يا تركي
ينظر اليها اسد وينظر الي ملابسها وهي تريدي

1



                                      

ليذهب ويمسكها من زراعها بغباء ويسحبها الي غرفتها ويغلق الباب ويحصرها عليه ويقول بصوت عالي افزعها.ايه اللي مطلعك كده يا بت حد قالك أننا فتحناها كباريه هنا
تنظر اليه موده بفزع وعدم تصديق فهو لاول مره يتعامل معها بهذه الطريقة وتقول.مالك يا اسد في ايه
لا يستطيع اسد ان يتحمل أكثر من ذلك ويمسك يدها ويسحبها اليه بقوه كبيره ويهجم علي شفتيها دون سابق انذار ويقبلها اسد بقوه كبيره وهو يخرج غضبه الشديد بشفتيها لكي ينتقم منها علي حديث منصور اليه وتتصدم موده بشده فهي بحياتها لم تتعرض لهذا الموقف وتضع يدها على صدره وتحاول ان تبعده عنها لاكن يمسكها اسد بقوه اكبر ويقربها منه بشده ليبقي لا يفصل بينهما إنش واحد وهو مازال ينتقم من شفتيها وياكلهم بعنف شديد وتنقطع انفاس موده لتضربه بكف يدها علي كتفه لكي يبتعد عنها ولم يشعر بها اسد وهو مغيب تماما ولا يريد ان يترك شفتيها الآن وتشعر موده بدوخه شديد وتقع فاقده الوعي بين يده بالفعل ويمسكها اسد بقوه وينظر اليها وهو يتصدم حقا من ما حدث الان ويحملها ويذهب يضعها علي السرير ويمسك كأس الماء ويسكب منه القليل علي يده ويرش علي وجهها لتفيق موده وتنظر الي اسد وتنهض سريعا وينظر اليها اسد وكان ان يمسكها لاكن تبتعد موده عنه سريعا وتقول.اطلع بره يا اسد مش عايزه اشوفك قدمي
ينظر اليها اسد ويقول بهدوء عكس العاصفة التي بداخله الآن.ممكن تهدي شويه ي
موده بغضب شديد لاول مره في حياتها.اهدي واتنيل ايه انت مفكرني ايه علشان تعمل معايا كده انا اعتبرتك اخويا وانت تعمل فيا كده في الآخر يا اسد
اسد بغضب.اخو مين يا بت انا معنديش اخوات بنات اصلا 
تنظر اليه موده وتقول.انا هروح اقول لجدو علي اللي عملته معايا واخلي يضربك 
نهت حديثها وتخرج لسانها بطفوليه لا تستطيع ان تتخلي عنها وكانت ان تركض الي الخارج لاكن يمسكها اسد ويقربها منه بشده ويقول وهو ينظر الي شفتيها.هتقولي لجدك ايه
تتوتر موده من نظرته بشده وتقول بتوتر شديد.هقوله انك قليل ادب وعملت معايا حاجه عيب
يبتسم اسد ويقول.وفين العيب في الموضوع ده 
موده بغضب طفولي.انك تبوسني مش عيب 
ينظر اسد الي شفتيها ويبلع ريقه ويقول.تؤ في حاجات عيب اكتر من البوسه بمراحل 
تنظر اليه موده بعدم فهم وتقول بفضول شديد.ايه هو ده
ينظر اسد الي عيونها قليلاً ويبتسم ويقبل شفتيها بقوه كبيره ويمسك شفتيها ويمصهم بعنف وتلذذ شديد وهو لا يريد ان يتركهم ويريد ان يأخذ من شهدها الي ان يشبع وتحاول موده ان تبتعد عنه لاكن لم يتركها اسد ان وكانت انفاسها تنقطع ويبتعد عنها وينظر اليها ويقبل شفتيها مره اخرى بسطيحه ويقول.متنسيش تقولي لجدك علي دي كمان
نهي حديثه ويتركها ويذهب الي الخارج وهو يبتسم ويغلق الباب بغمزه وتنظر موده خلفه وهي لم تستوعب ماذا فعل بها هذا الأسد وتضع يدها علي شفتيها وهي تشعر بقلبها سوف يخرج من مكانه من الدق الشديد وتجلس علي السرير وهي تتذكر قبلاته اليها وتقول.اود ده قليل ادب اوي انا مينفعش اقعد معاه في مكان تاني بعد كده ايوه انا مش هشوف اسد تاني ولما يكون هنا هفضل في اوضتي ومش هتطلع منها بس
نهت حديثها وهي تعزم علي فعل هذا وبانها لم تنزل واسد يوجد في المنزل فهل سوف تفعل ذلك هذه الفتاه ام شخصيتها تتغلب عليها ولم تفعلها

2



        

          

                
في صباح يوم جديد يفتح صقر عينيه ويري هذه الفتاه تجلس على حافه السرير وهي عاريه تماما وتعطي ظهرها وهي تنظر أمامها بشرود ليذهب اليها ويضع يده على كتفها ويعود ظهرها اليه ويضمها وهو يضع يده على جسدها بوقحه ويهمس بجانب أذنها وهو يقول.صباحية مباركه يا عروسه 
تنظر اليه بتول وتبتسم ببرود وتعود ظهرها الي صدره وتنظر الي اثار طهارتها وبرائتها وينظر اليها صقر وينظر مكان ما تنظر ويبتسم ويعود ينظر اليها ويمص شحمة أذنها ويقول بهمس.ايه يا قشطه مالك يا بت 
تغلق بتول عينيها بقوه كبيره وتقول.مبسوط من اللي حصل يا صقر 
يعصر صقر جسدها ببطئ بين يده ويقول.ليه انتي مش مبسوطه
تنظر اليه بتول وتقول.تؤ عادي بنسبالي ال اااااااه
صرخت بوجع بعد ان عصر جسدها بوقحه وغباء شديد ويقول بغضب شديد.ايه هو اللي عادي بنسبالك يا روح امك ما بلاش استفزازك ده دلوقتي يا بتول
تنظر اليه بتول وتمسك يده التي عليها لكي لا يفعل ما فعله مره اخرى وتقول.انت عايزني اكدب يا صقر يعني ولا ايه قولتلك عادي بنسبالي اللي حصل مش فارق معايا في حاجه يعني زيه زي عدمه
ينظر اليها صقر بعدم تصديق وهو لم يستوعب ما تقوله ويسحبها ليسطحها علي السرير ويتسطح فوقها ويقول وهو ينظر اليها.انتي ندمانه علي اللي عملته يا بتول
تنظر اليه بتول وتبتسم باستفزاز وتحوط رقبته بيدها وتقول.تؤ قولتلك اني مش هتجوز بعدك واللي حصل ده حاجه ليا وليك وبيني وبينك كنت عايزه اجرب وانت قومت بالوجب علي اكمل وجه
نهت حديثها بغمزه وقحه وينظر اليها صقر وهو لم يستوعب حديثها وتستكمل بتول وهي تقول بهمس مستفز.بس اعتقد كفايه كده وبلاش نعمل حاجه تاني لا يحصل حاجه وانا مش هقدر اكمل معاك يا صقر وعايزه اتطلق واعيش حياتي زي م
بتووووووووووووووووووووول اخرسسسسسسسسي.قطعها صقر بصراخ شديد وهو يرفع يده لكي يصفعها لاكن لم يستطيع فعلها ليلكم السرير بقوه وعنف شديد ويعود يلكمه عدة مرات وهو يريد ان يفرغ غضبه به لأجل ان لا يفرغه بهذه الفتاه الآن وتنظر اليه بتول ولا تتحدث ام تفعل شئ وينظر اليها صقر ويده تنزف ويمسكها بقوه كبيره من ذراعها ويقول بصوت عالي بشده.كنتي عايزه تجربي ايه يا زباله انتي مستوعبه انتي بتقولي ايه يا بتول ولا هو ايي حاجه تستفزيني بيها والسلام 
تنظر اليه بتول وتبتسم باستفزاز شديد وتقبل وجهه بخفه وتقول.خلاص مكنتش عايزه اجرب حاجه حلو كده يا حياتي 
ينغز صقر اظافره بذراعها بقوه وعنف اكبر وهو لم يريد ان يتحدث الآن لأجل ان لا يخرب علاقتهم نهائي وتنظر اليه بتول وتري عروق رقبته تبرز بشده وتري عيونه حمراء من الغضب لتقول.قوم عايزه اخد دوش واغسل نفسي كويس كفايه كده يا صقر
صقر بغضب اعمي.بلاش تخليني اتعامل معاكي بوساخه يا بتول علشان قسماً بربي مفيش غيرك هيزعل لو عملت ده
تبتسم بتول وتسحبه اليها قليلاً وتقول بهمس شديد.علي اساس انك كنت بتتعامل معايا بنضافه طول الليل يا روحي ما انت كنت بتتعامل بنفس الوساخه دي ولا هي وساخه عن وساخه تفرق
يفهم صقر ماذا تفعل هذه الفتاه ويفهم بأنها تريد ان تستفزه بكل افعالها ليهجم علي شفتيها وياكلهم بين اسنانه بعنف شديد وتغلق بتول عينيها بوجع شديد منه ومن افعاله معها ولا يترك اليها صقر فرصه لشئ ويهجم عليها دون سابق إنذار بقوه كبيره لكي يعقبها علي حديثها الوقح اليه الآن ولاجل ان يربيها عليه


4


الخامس والعشرين من هنا 
        
          

                
وبعد فتره يبتعد عنها وينظر اليها صقر وهي متعبه بشده وتأخذ انفاسها بصعوبه شديد ليقول بهمس مستفز.علشان تبقي تجربي كويس يا نور العين ولسه وحيات امك لا اخليكي تجربي كل اللي متعرفيش عنه حاجه واندم امك علي كلامك ده يا قشطه
تنظر اليه بتول وهي بالفعل تشعر بدوخه من افعاله الوقحه وغباءه معها وينظر اليها صقر وينهض ويمسك هاتفه وهو يناوي فعل شئ ويرفع الهاتف بعد ان دق لشخص ويقول ببرود شديد وهو يحرك يده بوقحه شديده عليها.جهز كل حاجه علشان هسافر بكره
تنظر اليه بتول بصدمه وتنزع يده عنها وتحاول أن تنهض لاكن لا تستطيع من رجفة قدمها ولا تستطيع ان تقف عليها لتجلس مره اخرى وهي تلعنه وتلعن موفقتها وضعفها أمامه وينظر اليها صقر بعد ان غلق الهاتف ويجعلها تتسطح مره اخرى وتنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد.ابعد عني يا صقر انا كرهتك وكرهت نفسي واليوم اللي شوفتك في انا غلطانه اني سلمتلك نفسي 
ينظر اليها صقر قليلا ويقول.ندمانه انك سلمتيلي نفسك يا بتول
اومالت لهو بتول وتقول بعناد وغضب شديد.وعمري ما ندمت على حاجه في حياتي اكتر من ده يا صقر 
يبتسم صقر ببرود شديد ويميل برأسه قليلاً ويقول.تمام هعملك فرح علشان اخلي نفسي من ذنبك وبعدها نبقي نشوف هنعمل ايه 
نهي حديثه وكان ان ينهض لاكن تمسك بتول يده وتقول.مش عايزه فرح ولا عايزه منك حاجه اللي حصل ده محدش هيعرف بي غيري وغيرك وقولتلك اني مش هتجوز وكده محدش هيعرف بح
قطع حديثها صقر الذي قال بصراخ عالي.بتتتتتتتتتتتتتتتتتت بلاش تطلعيني عن شعوري ولمي نفسك انتي مش واحده $$$$$$$ قضيت مع واحد لليلة والسلام انتي مراتي غصب عنك وعن اهلك بلاش تتعاملي في الموضوع بطريقه الوسخه دي علشان مزعلكيش بجد يا بتول
تنظر اليه بتول وتقول بعناد.والله أنا حره ومش شايفه موضوعنا ده غير كده واحد حب يفضي غرزته وانا مكنش عندي مانع تشبع نفسك بيا وانبسط في ده وخلاص انا خدت اللي عايزه وانت كذلك يبقي ننساه الموضوع وبلاش فرح وافوره في موضوع زي ده بقي
لم يستطيع صقر ان يتحمل ام يمسك حاله ويصفعها بجميع قوته ولاول مره يرفع صقر يده عليها منذو ان خلقت هذه الفتاه يصفعها بقوه كبيره لتشعر بتول بأنه صفع قلبها ليست وجهها وتنظر اليه بنكسار وخزلان شديد وهي لم تتوقع ان يفعل هذا معها فهو لم يفعلها بحياته ويمسك صقر ذراعها بقوه وعنف شديد ويقول بصراخ عالي.انتي عبيطه ولا متخلفه يا بت انتي انا جوزك واللي حصل ده بيحصل بين ايي اتنين اتجوزوا في الدنيا وانا كاتب عليكي من اكتر من تمن سنين ومحدش في الدنيا بيصبر تمن سنين علشان يدخل علي مراته يا بتول 
هل تصمت بتول ام لا ترد بطبع لا وتضحك بهستريه وقوه شديده وينظر اليها صقر وهو يفشل ان يفهم عقل هذه الفتاه اليوم وتقول بتول وهي تنظر اليه وتحاول ان لا تظهر وجعها منه.تؤ تؤ محدش بيصبر بس انت صبرت علشان كان عندك البديل يا صقورتي اوعي تنساه ده واوعي تنساه انك اتجوزت لنفس السبب اللي خلاك تعمل معايا اللي عملته امبارح امممم ويمكن تكون اشتاقت للست رنا بتاعتك وهي مش موجوده قولت في بديلها وهي بتول وعلشان كده دخلت عليا وعملت اللي عملته بس لو كانت الست بتاعتك هنا مكنتش فكرت فيها حتي
يغلق صقر عينيه بقوه ووجع شديد منها ومن حديثها وينظر اليها قليلا ويري دمعتها التي خانتها وهربت منها ليعلم ماذا تفعل الآن لينظر اليها نظره اخيره ويتركها ويذهب الي الحمام وتنظر خلفه بتول وكانت ان تنهض هي الاخري لتضع شئ علي جسدها لاكن لم تستطيع فهي تشعر بوجع شديد من افعال صقر معها لتعود تتسطح مره اخرى وهي تغضب بشده منه وتقول.راجل دماغه وسخه مينفعش كنت اسيبه يعمل اللي هو عايزو تاني منك لله يا صقر والله لا اوريك نجوم الضهر اصبر بس عليا
نهت حديثها وهي تفكر ماذا سوف تفعل معه لاجل ان تربي وتري ماذا سوف يفعل اذا نفذ صبره عليها والي أين يبقي هذا الصبر يخرج بعد قليل وهو عاري تماما وتنظر اليه بتول وتري ياخذ ملابسه لتقول باستفزاز ووجع.اااااه وانت نازل ابعتلي خالتي صفيه علشان تساعدني يا صقورتي
ينظر اليها صقر ويبتسم ببرود شديد وهو يرتدي ملابسه ويفكر بهذه السيده التي جعلها تذهب من المنزل بالكامل قبل ان يصعد الي بتول التي نظرت اليه ولا تتحدث ويمسك صقر التشيرت الخاص به ويرتدي ويذهب اليها وتظن بتول بأنه سوف يأخذ اشياءه من الطاوله الذي بجانبها لاكن يحملها صقر بقوه وسرعه كبيره تجعلها تتألم وتصرخ بتول بقوه ووجع شديد ويبتسم صقر ويذهب بها الي الحمام وتنظر اليه بتول وتقول بغضب.ايه اللي انت عملته ده
لا يتحدث صقر ويذهب يضعها في البانيو ويشغل عليها الماء الدافئ وتنزل الماء علي بتول الذي شعرت بوجع شديد باكامل جسدها من آثار قبلاته وعضاته اليها وتشعر بنار تشعل بها وتدمع عيونها من الوجع الشديد وينظر اليها صقر وينزع التشيرت عنه ويجلس بجانبها ويسحبها اليه ويمسح علي جسدها بوقحه شديده لكي ترتاح قليلا وتغلق بتول عينيها وهي بين أحضانه وتقول بصوت منخفض من الوجع الشديد الذي بها.حبيبي براحه
ينظر صقر أمامه وهو يفهمها ويفهم ماذا تفعل به جيد ويحرك يده ببطي ووقحه اشد ويهمس اليها وهو يقول.المشكله اني من امبارح بتعامل معاكي براحه وبقول اصبر لحد ما البت تهدي وتتعود 
ترفع بتول رأسها وتنظر اليه ولا تتحدث ليمسك صقر فكها بقوه كبيره ويهجم علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد ويقول.تعملي كل حاجه في الدنيا كلها الا انك تقولي كلامك الزباله ده يا بتول علشان وحيات النفس اللي بيطلع ويدخل منك انا صابر عليكي بس علشان بقول أنك منستيش موضوع الوسخه رنا وبحاول اصبر عليكي علشان منخسرش بعض في الاخر بس وربي لو صبري نفذ وزوتيها وكلام ال$$$$$$$ ده لو اتعاد تاني او فكرتي في حتي هدفنك مكانك واقري عليكي الفاتحه وعفي الله عن ما سلف وبنسبالك تموتي احسن ما تعيشي بعد كلامك من اللي هعملوا فيكي يا بت الراوي مفهوم
نهي حديثه وهو يبتعد عنها وتنظر اليه بتول وتقول.مش عايزه افتكر ان حضنك ده كان لواحده غيري ونفس اللي عملته امبارح حصل مع غيري يا صقر انا موت الصبح لما افتكرت اللي عملته ونفس اللي عملته معايا حصل مع غيري يا بابا مش كده
ينظر اليها صقر ويقتله وجعها بشده ويمص شفتيها بخفه ويقول.وحياتك عندي ما حصل وكل اللي عملته معاكي امبارح ما عملت ربعه مع رنا ي
بتول بغضب شديد.متقولش اسمها واتلم شويه  ناقص تقولي خدتها في حضنك كام مره 
يبتسم صقر عليها ويقول.ولا مره 
تبتسم بتول بسخريه وتقول.لا ما هو واضح يا حبيبي سنه ونص وماخدهاش في حضنك ولا مره يا راجل قول كلام غير ده علشان اصدقه حتي
يمسك صقر سائل الاستحمام ويسكب علي جسدها كميه كبيره ويغلق الماء ويمص شفتيها المغريه فهي تلمع من الماء بطريقة تفقده عقله ويقول.تبقي حماره لو مفكر اني عشت مع رنا حياة طبيعية يا نور العين حياتي مع رنا متجوزتش ساعتين السرير غير كده محصلش 
تضغط بتول علي كتفه بقوه كبيره وتنزغ اظافرها به ليقوه صقر في قبلته ويقبلها بقوه كبيره وتغضب بتول بشده من حديثه لتضع يدها علي رقبته وتبدله القبله بنفس الوتر ليقوه صقر اكتر ولا يترك اليها فرصه لشئ لتغضب بتول اكتر وتبعد رأسها سريعا وتقول بصوت عالي بشده.انت واحد اناني يا صقر
ينظر اليها صقر بغضب شديد بأنها قطعت لحظاته ويمسكها من رأسها بقوه ويسحبها اليه ويهجم علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد بين اسنانه ويبتعد عنها ويقول.لو بعدتي تاني كده هولع فيكي فاهمه
تنظر اليه بتول وتقول.اطلع علشان اخد دوش يا صقر
يعصر صقر جسدها بوقحه وبطئ ويقول بهمس.هتعرفي لوحدك وانتي بالحاله دي
تمسك بتول يده وهي تتوجع من حركته وتقول.صقر براحه بجد
ينظر صقر الي جسدها بوقحه ويري علاماته بكل إنش بها ليشعر بنتصار شديد ويبتسم بفخر وتنظر بتول اليه وتحاول ان تنهض ويمسك صقر يدها وينهضها ويجلسها علي قدمه وتنظر اليه بتول وتقول.اطلع بقي
ينظر اليها صقر وهي تتحدث برقه ودلع شديد ليقول.تعالي احكيلك حاجه علي السريع وبعدها اطلع
تنظر بتول حولها وتنظر اليه وتقول بدلع شديد.هنا
يحرك صقر يده علي جسدها بوقحه شديده ويهمس اليها وهو يقول.مفيش احسن من هنا دلوقتي 
تمسك بتول يده سريعا لكي لا تضعف معه قبل ان تأخذ التي تريده وتقول بنفس النبره.تؤ تؤ خلينا نتكلم الأول وبعدها قل ادبك براحتك
يقبل صقر رقبتها ببطئ وقوه وتقول بتول وهي ترفع رأسها للاعلي.انت طلقت رنا بجد يا صقر 
صقر وهو مازال يقبلها.طلقتها مش ناقص غير اني ارمي عليها اليمين بس
تغلق بتول عينيها وتقول.امممم وهتعمل ايه مع جدك 
ينظر اليها صقر ويقول.طز في الدنيا كلها طول ما انتي ملكي وفي حضني يا قشطه
تبتسم بتول وهي تريد ان تفكر ماذا تفعل معه لكي يرتاح قلبها فهي لم ترتاح وهي معه بهذه الطريقة ويقول صقر.يلا تعالي عايزك بسرعه علشان نروح لجدك ونعمل فرحنا انهارده علشان نسافر 
بتول بسرعه.ايه كل ده في يوم واحد يا صقر لا مينفعش الموضوع ده معايا انا عايزه بتاع شهرين علشان اكون جاهزه للفرح يا حبيبي 
يبتسم صقر بسخريه ويقول.تكوني حملتي ولا اقولك استني نعمل الفرح بعد ما تفطمي ابنك الرابع ايه رايك
تنظر اليه بتول وتقول.ليه هو هيكون في رابع
يحملها صقر ويقول بغمزه وقحه.انتي وحظك ومزاجي عالي انتي مزاجي بس وسيبي الباقي علي الله ثم عليا
تضحك بتول بخفه وتحوط رقبته بيدها وتقول.لا انا مش ارنبه يا حبيبي واحنا هنعمل الفرح بعد شهرين علشان نجهز لكل حاجه براحه
يضعها صقر علي السرير ويهبط فوقها ويقبل مقدمة صدرها بوقحه ويقول.شهرين يعني فيها حمل ومينفعش الكلام الفاضي ده احنا نعمل فرحنا انهارده علشان اعيشك احلي ايام عمرك بعدها
ترفع بتول رأسه اليها وتقبل وجهه بخفه وتقول بدلع شديد.تؤ تؤ احلي ايام عمري اعيشها في بيتك وسط عيلتك لما تاخدني من بيت ابويا يا حياتي
ينظر اليها صقر ويبتسم وهو يفهم الآن فقط ماذا تريد ان تفعل هذه الفتاه ويقول وهو يضع يده على وجهها.كل ده ملهوش لازمه يا بتول خبر جوزانا كافي يجلطهم لوحده وانتي مش هتعيشي في بيت السيوفي مهمه حصل فاهمه
بتول بغضب.لا يا حبيبي هعيش في بيت السيوفي وهعمل فرح هناك كمان يا صقر وانت عايز تجلطهم بخبر الفرح انا عايزه اعمل حاجات كتير تاني غير ده 
ينفخ صقر بقوه كبيره ويقول.بلاش يا بتول انتي اللي هتتبعي في الآخر 
تنظر اليه بتول وتقول باستفزاز شديد.قول انك خايف من رد فعل جدك يا صقورتي لو قولت كده انا مستعده اعمل اللي انت عايزو ودلوقتي كمان 
ينظر اليها صقر ويمسك هاتفه ويدق الي شخص ويفعل الهاتف علي مكبره الصوت ويرمي بجانب رأس بتول ويهجم علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد بين أسنانه ويسمع الذي يقول.اامرني يا كينج 
يبتعد صقر عنها ويقول ببرود شديد وهو ينظر الي بتول.هتروح عند بيت السيوفي وهتجهز كل حاجه لدخله وفرح كامل عايز شغل عالي ولو حصل غلط هزعلك انت 
يستغرب هذا الشخص حديث صقر بشده لاكن يقول بطاعه واحترام.تحت امرك يا كينج تامر بحاجه تاني
تبتسم بتول ويقول صقر.لا روح نفذ من دلوقتي عايز كل حاجه جاهزه من هنا لبليل
نهي حديثه ويغلق الهاتف ويقول وهو ينظر الي بتول.كده خدتي اللي انتي عايزاه يبقي تنفذي الاتفاق يا روح امك وتديني اللي انا عايزو
تبتسم بتول بخبث شديد وتقول بهمس شديد.تؤ مش دلوقتي خليها بعد فرحنا يا حبيبي احنا دلوقتي لازم نمشي علشان نروح لجدو وتنفذلي الباقي وبعدها اوعدك هعملك كل اللي انت عايزو 
ينظر اليها صقر وهو يعلم جيد لماذا تخطط هذه الفتاه ويتذكر وجعها الشديد منذو ان تزوج رنا ليعزم بأنه ينفذ اليها ما يجعلها ترتاح وتتنساه كل ما مرت به ويبتسم ويقول بغمزه.طيب تصبيره حتي
تنفي بتول وتقبل شفتيه بسطيحه وتقول.في كل حاجه بعد الفرح دلوقتي مينفعش علشان ممكن يبان وانا مش عايزه ده يا صقر مش عايزه حد يعرف باللي حصل ده علشان خاطري 
ينظر اليها صقر ويقول.طب قومي البسي يلا 
نهي حديثه وهو ينهض من عليها وتنهض بتول ببطئ وتسير الي الخزنه ويلاحظ صقر رعشتها ووجعها الذي تحاول تخفي وهي تمشي ويضغط علي شفتيه بقوه ويذهب اليها وهي تقف امام الخزنه ويسحبها اليه ليخبط ظهرها بصدره ويهمس صقر وهو يقول.تعالي هعملك حاجه تريحك

+



        
          

                
يدخل فادي الغرفه وينظر الي هذه الفتاه التي تتسطح وهي تنظر الي سطح الغرفه بشرود وحزن شديد وتلاحظ دخوله لتنظر اليه بنظره غريبه لم تنظر اليه سما قبل الآن نظره بها حزن وجع واستغراب يوجد بنظرتها عدة أشياء لم يفهمهم فادي لاكن لا يعلم بانها تتذكر حديث منصور اليها ويقول فادي وهو ينزع ملابسه.جومي يلا حضرلي الحمام
لا تسمعه سما وهي تتذكر حديث بتول ومنصور اليها ويلاحظ فادي شرودها الشديد ليغضب بشده ويذهب يمسكها بقوه كبيره ويقول بغضب شديد.هتفكري في ايه ومسمعنيش يا فاجر انتي
تنظر اليه سما وتقول بدون سابق انذار ودموعها تنزل غصب عنها.انت ليه بتعمل فيا كده يا فادي انا عملتلك ايه علشان تعمل فيا كل ده
ينظر اليها فادي ويقول بغل وغيره شديده.علشان انتي مهتستهليش غير اكده يا سما انتي مراتي ومهتفكريش غير في اسد يبجي تستاهلي الدبح مش بس اللي هنعمله ده
تنزل دموع سما بغزاره أشد وتقول.انت عارف اني كنت بحب اس ااااااااااااااه
تصرخ سما باعلي صوتها بعد أن صفعها فادي بجميع قوته ويمسكها من شعرها بقوه ويقول بغضب اعمي.هتحبي مين يا $$$$ لسه هتحبي مش اكده انطجي وجولي لسه هتحبي اسد
تنظر اليه سما وتقول بدموع شديده.كفايه يا فادي انا والله تعبت ومبقاش قادره علي كل ده واسد بنسبالي اخوك وابن عمي مفيش حاجه بينا غير كده
ينظر اليها فادي بعدم تصديق ويتركها ويحاول ان يهدي قليلا ويقول بصوت عالي.انتي مهتخديش المنشط ليه انا مش جولت تاخدي المنشط كل يوم لحد ما تحبلي 
تتوتر سما بشده وهي تتذكر شئ وتبلع ريقها وتقول.انا باخده زي ما قولتلك بس هو مبيعملش حاجه مليش دعوه انا 
فادي وهو ينزع ملابسه.جومي خدي علشان عايزك دلوجتي يلا
تنهض سما بتعب شديد واضح عليها وعلي ملامحها وتقول.ممكن بلاش دلوقتي انا تعبانه اوي خليها بالليل او يوم تاني
يرميها فادي علي السرير ويشق ملابسها بعنف ويقول.معنديش وجت فاضي للت النسوان ده معيزش نسمع صوتك
نهي حديثه ويهجم علي مقدمة صدرها ويقبلها بعنف شديد وتغلق سما عينيها بقوه ووجع شديد منه ومن افعاله وينظر اليها فادي ويقول.فين المنشط ده
تشير سما علي درج ليفتحه فادي ويخرج منه الحبوب ويعطيها حبيتين وهو يظن بأنها بهذه الطريقة سوف تنجاب اليه الطفل الذي يتمني ويريده وينزع باقي ملابسها ويهجم علي جسدها ويقبلها بعنف ووحشيه شديده ولا تعطي سما رد فعل كعادتها وهو يقبلها بهذا الجنون وينزع باقي ملابسه ويهجم عليها بقوه كبيره وسما كالجثه اسفله كعادتها ف الي أين تذهب هذه العلاقه 

+


تنزل هذه الفتاه علي الدرج بطفوليه وتقول.هطلع العب مع البقره بتاعتي واعصبها شويه علشان اتسلي
نهت حديثها وهي تركض الي الخارج وتذهب للمكان الفرس وتري اسد يركب عليها وهو يمسح علي شعرها لتذهب موده وتقف أمامه وتقول بغضب طفولي.انت بتعمل ايه انزل من علي البقره بتاعتي عايزه العب معاها انا
يرفع اسد حاجبه ويقول.البقره وبتاعتك 
اومالت لهو موده وتقول.ايوه انزل علشان العب انا
يمسح اسد علي شعر الفرس ويقول.امشي يا شاطره من هنا مش ناقص صداع
موده بغضب.انا صداع يا اسد
ينظر اليها اسد ويقول برفعة حاجب.هو في غيرك هنا 
تدبدب موده قدمها علي الأرض بطفوليه شديده وتقول.بطل رخامه وانزل بقي عايزه العب معاها من امبارح مشفتهاش والبقره بتاعتي وحشتني اوي
تحرك الفرس رأسها بعنف شديد وكأنها تقول اليها تصمت وبانها ليست بقره كما تسميها هذه الفتاه التي صرخت من خوفها وعادت الي الخلف بسرعه وتقول.عااااااااااااااا هتاكلني
يضحك اسد عليها بخفه ويقول.حتي هي معترضه ومش عجبها انها بقره يا بقره انتي 
تنظر اليه موده بغضب شديد وتقول.مين البقره يا عم انت
يقفذ اسد من علي الفرس ويقف أمامها ويقول وهو ينظر الي ملامحها.انتي طبعا 
ترفع موده يدها وكانت ان تضرب كتفه بقوه لاكن يمسك اسد يدها ويسحبها اليه ويقول وهو ينظر الي شفتيها.انتي قد الحركه دي 
تنظر اليه موده وتلاحظ نظرته للتذكر ما حدث في الامس وتنفي برأسها بسرعه وتوتر شديد ويكاد يصل الي اسد صوت دقات قلبها المتسرعه بشده وينظر اليها اسد ويبلع ريقه وهو يريد ان يأخذ جرعه من شهدها الآن فمازال طعم شفتيها بفمه ويريد ان يتذوق منها أكثر وأكثر ويقطع نظرته صوت السياره التي تقف امام المنزل وتفعل احتكاك قوي وينظر اسد الي السياره وتبتعد موده سريعا عنه وتنظر الي صقر الذي ينزل من السياره وتبتسم بسعاده طفوليه وكانت ان تركض اليه لاكن يمسك اسد يدها ويقول بهمس وهو ينظر الي صقر الذي فتح الباب لبتول ومسك يدها سحبها الي الخارج.لو اتحركتي هرزعك واحده زي بتاعت بالليل قدمهم وانتي حره
تنظر اليه موده بخوف من ان يفعلها وتقول.طب اسلم علي بتول دي وحشاني اوي 
ينظر اليها اسد ويقول بتحذير شديد.بتول بس 
اومالت لهو موده ليتركها اسد وتركض موده سريعا الي بتول وتضمها بقوه واشتياق شديد وتقول بتأثر متصنع.ااااااااه يا بت ابويا وامي علي اللي عملوا فيا الناس دي في غيابك انا اتمرمط اوي اوي يا راضي 
تضحك بتول عليها بخفه وتقول وهي تضمها بقوه.مصدقش ان حد يقدر يجي عليكي عارفكي تأكلي اللي يقرب من لقمه بتاعتك ومستحيل حد يقدر يعملك حاجه 
تنظر موده الي اسد وتقول بهمس شديد.هو قربلي يا قشطه
تستغرب بتول بشده وتقول.مين ده
موده بنفس الهمس.التركي
تنظر بتول الي اسد وهي تستغرب بشده وتقول.عملك ا
قطع حديثها وهي تري صابرين تخرج من المنزل وتنظر اليها وتنظر الي يدها التي مازالت تتمسك بيد صقر والاخري تضم بيها موده وتبتعد موده وتنظر بتول الي صقر الذي نظر اليها وابتسم وتنظر اليهم صابرين وتفهم بأن ابنتها تناست كرامتها وجرحها وكل شئ مرت به امام هذا الكينج وضحت للمره الذي لا تعلم عددها هل تصبر صابرين وتترك الامور تمر كما هي بالتأكيد لا وتذهب صابرين وتبعد موده عن بتول وترفع يدها وتنزلها علي وجه بتول بقوه كبيره و

11



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close