رواية ذئاب من نار الفصل الثالث والعشرين 23 بقلم بيري الصياد
البارت الثالث والعشرون من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم بيرى الصياد ![]()
![]()
__________________________________
ويقول وهو ينظر امامه.كارما مفهمتش اني كنت بحاول علشانها يا دياب مفهمتش اني ولاول مره في حياتي احاول اتغير علشان انسان علي وش الدنيا هي مفهمتش ده ولا حولت لو مره واحده تفكر في وعدها ليا بأنها هتنساه كل اللي فات وهتحسبني علي الجديد بس هي نسيت كل اللي حولت اعمله وافتكرت الفعل بس
يذهب دياب ويقف أمامه ويقول.الخيانه عمرها ما كانت سهله يا ايهم وكارما اتعرضت ليها ومفيش ست في الدنيا كلها هتقبل ان جوزها يخونها ويحط واحده مكانها بطريقه دي افهمها يا ايهم افهمها وحاول ترجعها ليك تاني
يبتسم ايهم ببرود شديد ويقول.انا طلقت كارما بتلاته يا دياب
يغضب دياب بشدة ويقول بصراخ عالي.ليه يا ايهم ليه عملت حاجه ده وانت عارف ان ممكن تندم علي حاجه زي دي ليه تعملها
ينظر اليه ايهم ويقول.كارما كرهتني يا دياب كرهتني لدرجة انها كرهت ابنها علشان هو مني وفرحت انه مات علشان مفيش حاجه تفكرها بيا وكل لما افتكر كلامها ليا احس ان احسن حاجه عملتها هي اني طلقتها وكل احساسي نحيتها يروح كله
يبتسم دياب بسخريه شديدة ويقول.بذمتك انت مصدق نفسك يا ايهم عايز تفهمني انك دلوقتي متتمناش ترجعها ليك من تاني وتخليها معاك
يبتسم ايهم ويقول.لو في ايدي اعملها هعملها يا دياب بس مش علشانها هي علشاني انا يا صاحبي علشان النار اللي جويا تطفي ناري مطفتش لحظه واحده من يوم ما هي مشيت وكل يوم بتذيد اكتر يا دياب وده تعبني اوي
ينظر اليه دياب ويغلق عينيه بقوه ويقول.انا مستعد اتجوزها واطلقها واتج
قطع كلامه ايهم التي لكمه بجميع قوته ليتزحزج دياب بشدة من قوة هذه اللكمة التي لم يتوقعها منه ويمسكه ايهم بقوه كبيرة من قميصه ويقول بغضب عارم وصوت عالي بشدة.عايز تعمل ايه يا روح امك سمعني تاني يا ابن ال$$$$$$
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويمسك يده بقوه وينزعها من عليه ويقول.اتصدق ان اني غلطان بحاول القيلك حل لمشاكلك اللي مش راضيه تخلص دي
ايهم بصوت عالي بشدة.روح شوف حل لنفسك يا حيوان وملكش دعوه بيا وبمشاكلي لو دي الحلول بتاعتك
ينظر اليه دياب ويضع يده على كتفه ويقول.لاقي حل انت يا ايهم بس رايح نفسك وقلبك من كل ده يا صاحبي علشان حب كارما ده هيقتلك لو مرجعتهاش ليك تاني
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر خلفه ايهم ويتذكر هذه الجمله.بس رايح نفسك وقلبك من كل ده يا صاحبي علشان حب كارما ده هيقتلك لو مرجعتهاش ليك تاني
يفكر بهل هو يحبها بالفعل ام هذا مجرد حديث من دياب وهو لم يفهم شئ يذهب ويتسطح علي الاريكه وينظر الي اعلي الغرفه وهو يتذكر لحظاته معها قبلاته دللها عليه وجهها جسدها وهو بين يده رائحتها التي يعشقها شعرها التي لم يره اجمل منه في هذه الحياه يتذكر نظرتها البريئة التي كانت تنظر اليه بها في أوقاته معها وقت رغبتها يتذكر جميع تفاصيل هذه الفتاة التي لم تذهب من عقله دقيقه واحده يشعر بأنه قلبه وعقله ذهبوا مع هذه الفتاه ومن ان ذهبت لم يعرف ماذا يفعل يشعر بأنه طفل تائه في هذه الدنيا بعد أن ذهبت هذه الفتاة
يدخل الغرفه يرها تتسطح علي السرير وهي تنظر الي الاعلي يبتسم وهو يرها ترتدي

وتنظر اليه وتبتسم ابتسامتها التي يعشقها بشدة وتفتح يدها اليه ليذهب اليها ويهبط فوقها ويدفن رأسه بين الاحضانها وتضم رأسه بقوه كبيرة اليها وتلعب في شعره يبتسم براحه شديده وهو يشعر بأن ذهب هذا العالم الي الجحيم بنسبة اليه فهو الآن لا يريد شئ اخر يريد احضانها فقط ولا يريد من هذه الحياه شئ آخر ويغلق عينيه وهو يستمتع بشدة الي فتره طويله بشدة لم يشعرون بها ويرفع رأسه وينظر اليها يرها تنظر الي سطح الغرفه بشرود شديد يمص شفتيها بقوه ويقول.قلبي بيفكر في ايه
تنظر اليه وتضع يدها على وجهه وتبتسم ولا تتحدث ليقول دياب.وتين اتكلمي في ايه
تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة وتقول.خايفه يا دياب خايفه اوي كمان
يرفع دياب حاجبه ويقول.من ايه
تنظر اليه وتين وتقول.دياب كارما مبقتش زي زمان كارما بقت واحده تانيه دلوقتي انت متعرفش هي بقت ازاي تخيل اني من امبارح بحاول اكلمها وهي مش بترد عليا برغم ان تلفونها مفتوح وبعتلها راسال كتير شافتها ومردتش عليا معقول كارما اختي وصاحبة عمري تعمل معايا انا كده
ينظر دياب الي دموعها التي نزلت غصب عنها وهي تشكي لهو وتقول مشاكلها ويمسح دياب دموعها ويقول بغضب شديد.مفيش حاجه في الدنيا كلها تخليكي تعيطي يا وتين فاهمه حتي لو كانت كارما
تنظر اليه وتين وهي تزعل علي حالها بشدة من كارما وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتنظر الي الاعلي ليقترب دياب منها بشده ويقول امام شفتيها.حقها يا وتين كارما اللي شافته مكنش قليل برضو حقها تعمل كده وتاخد جنب من الكل
تنزل دموع وتين وتقول.بس هي مش واخده جنب من الكل يا دياب كارما بس واخده جنب مننا احنا
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويتسطح بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويضمها بقوه كبيرة ويقول.وتين كفايه علشان خاطري دموعك بتقتلني حرام عليكي اللي بتعملي ده
تمسح وتين دموعها في قميصه وهي تفكر في شئ لترفع رأسها إليه وتلعب في ازار قميصه وتقول بدلع شديد.هو لو انا طلبت من جوزي طلب هيرفض يا دياب
يرفع دياب حاجبه ويبتسم ويضع يده على وجهها ويقول.اومري يا روح دياب
وتين بترقب شديد.عايزه اسافر دلوقتي يا دياب
ينظر اليها دياب ويقول ببرود.ايهم ناوي يسافر معاكي يا وتين
تتصدم وتين بشدة وتبتعد عنه وتقول بصوت عالي.وانت ازاي متمنعش ده يا دياب انت عارف هيحصل ايه لو ايهم راح معايا فعلا
يبتسم دياب ويقبل شفتيها بخفه ويقول.يمكن يرجعوا لبعض يا وتين
تنظر اليه وتين بصدمه شديده وهي تتذكر شئ لتقول.دياب ايهم مينفعش يشوف كارما دلوقتي دي هتكون مصيبه كبيره اوي لو شافها سيبني امهد لكارما انها هتشوفه بلاش الطريقه دي انت كده بتدمرهم مش بتساعدهم
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويقول.وتين اتكلمي دوغري وبلاش اللف والدوران ده انتي عارفه اني بكرهه اوي
تتعدل وتين وكانت ان تنهض لاكن يسحبها دياب بقوه كبيرة ويقول بصراخ عالي.وتيييين كلميني زي الناس وبلاش اللي بتعملي ده
تنظر اليه وتين وتسحب يدها منه وتتسطح علي بطنها بعيد عنه وهي تفكر في كل هذا وتفكر بماذا يحدث اذا رآه ايهم كارما بعد كل هذه الشهور تشعر به يضمها من الخلف ويقول بهمس بجانب اذنها.انتي عارفه ان طريقتك دي بتعصبني اوي يا وتين يبقي ليه تتعاملي معايا كده من الأول ومليون مره اقولك وانتي في حضني متقوميش غير باذني انا
تنظر إليه وتين بطرف عينيها وتقول.يعني انت تبقي مزعلني والمفروض اسالك اذا اطلع من حضنك ولا لا يا دياب
يلفها دياب لهو ويقول وهو يهبط علي مقدمة صدرها التي تظهر أمامه بهذا الاغراء الشديد. مزعلك متطلعيش من حضني وانا ههده وهصلحك وانتي لسه في حضني يا غزال الوحش اوعي تطلعي من حضني وانتي زعلانه يا وتين فاهمه
تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة وهي تره يقبلها بجوع وشرها شديده تنظر اليه وتين وتقول.طب انت بتعمل ايه دلوقتي
دياب وهو ينزع ملابسها بسرعه كبيره.هصلحك يا غزال الوحش
تبتسم وتين وينزع دياب جميع ملابسها لتبقي أمامه عاريه تماماً كما تنام في احضانه يوميآ منذو هذه الشهور فهو لم يرتاح سوا بهذا الشكل ينظر دياب الي جسدها بوقحه شديده وينظر اليها ويهبط يقبل مقدمه صدرها بوقحه ويده تتحرك علي جسدها بوقحه أشد تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة ويمسك دياب يدها ويرفعها الي الاعلي ويضغط علي اصباعها بين اصباعه بقوه كبيرة وتعلي انفاس وتين بشدة وهو يقبلها بهذا الشكل وتضغط علي يده بجميع قوتها ويدها الاخر تضعها علي رقبته وتخربش علي رقبته باظافرها بعد أن رأته يهبط علي جميع جسدها ويقبلها بوقحه شديده وينظر إليها دياب وتنظر اليه وتين وهي تدمع عيونها بشدة من الرغبة بسبب افعاله وينهض دياب من عليها وينزع قميصه وهو يشعر بحرارة ورغبة شديده تشعل في جسده وينزع بنطاله والسروال وينظر اليها وهو يناوي بالفعل ان يجعلها زوجته الآن ويهبط عليها ويقبل شفتيها بقوه كبيرة وينزل علي رقبتها ببطئ شديد ويقول برغبه شديده وهو مازال يقبلها.تعالي نبدا حياتنا دلوقتي يا وتين
تنغز وتين اصباعها بين خصلاته وتقربه منها بشده برغبه لاكن تقول غصب عنها.اصبر شويه يا حبيبي اصبر
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويقول بحرارة شديده.مش قادر يا وتين هنفجر والله مش قادر
تنظر اليه وتين ويرفع رأسه اليها وتقبل شفتيه بوقحه وشوق شديد وينتاول دياب شفتيها في قبلة عنيفه بشدة من شوقه ورغبته الشديده بها ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم بقوه كبيرة وهو يقطم عليهم بقوه ويسحبهم معه الي النهايه تغلق وتين عينيها وهي تعلم بأنه ينتقم من شفتيها علي كل ما به وتضع يدها علي رقبته وتسحبه اليها بشدة وهي تريد ان تجعله يهده قليلاً لاكن يجن جنون دياب بشدة ويحرك يده علي جسدها بوقحة شديده لتنزل يدها من عليه وهي تشعر بالذي يفعله وينزل دياب علي جسدها ويقبلها بوقحه وقوه شديده وتنظر اليه وتين وتضع يدها بين خصلاته وتقربه منها بشده وينتهي دياب من الذي يفعله ويهبط فوقها ويدفن رأسه بين الاحضانها لكي يهده قليلا لاكن يشعر بأن حرارته تزيد من ذلك لينهض من عليها ويقول بغضب شديد.يا شيخه يلعن ابوها دنيا علشان تعمل فيا كل ده
تضع وتين يدها علي صدره وتقول.اهده يا حبيبي شويه مينفعش العصيبه دي
يمسك دياب يدها ويرفعها اعلي رأسها ويقول وهو ينظر الي عينيها.انتي عايزني زي ما انا عايزك يا وتين ولا لا
تنظر وتين الي عينيه هي الاخره وتقول.انا مش عايزه غيرك يا دياب ولو عايز تعمل ده دلوقتي اعمله يلا انا بين ايدك اعمله وارتاح يا حبيبي
يشرد دياب بشدة في عيونها ويدفن رأسه في رقبتها وهو يحاول ان يسيطر علي رغبته فهو شعر بأنه إذا اخذها الآن يأخذها لرغبته ليست لعشقه الشديد اليها وهو لا يريد ذلك ولم يفعله مهما حدث تضمه وتين وهي تفهمه جيد وتقول بعد فتره.حبيبي خليني اسافر دلوقتي علشان خاطري عايزه امشي قبل ما ايهم يعرف اني هسافر ويجي معايا
ينظر اليها دياب وينفخ بقوه كبيرة ويقول.قومي جهزي نفسك يا وتين امري لله
تقبله وتين بقوه وتقول بسعاده شديده.هو انا بموت فيك من قليل بحبك اوي يا دودو
يبتسم دياب علي سعادتها ويقول.كل ده علشان هتروحي لصاحبتك يا اميرة
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول.بحبك وبموت فيك بجد يا دودو وانت عارف ده كويس الموضوع ملهوش دعوه بايه حاجه
ينظر اليها دياب ويحرك يده علي جسدها ويقول بهمس بجانب اذنها.طب بذمتك في واحده في الدنيا كلها تسيب حضن جوزها اللي بيعشق التراب اللي بتمشي عليه وتروح تسافر بعيد عنه طب ده مش ظلم ليا انا
تغلق وتين عينيها وتمسك يده وترفعها بعيد عنها وتضع اصباعها بين اصباعه وتضغط عليها بقوه وتقول وهي تنظر اليه.ارجع كارما بس وبعدها هنتجوز وهنروح القصر بتاعك وقتها محدش هيعرف لينا طريق وهكون في حضنك ليل ونهار ومحدش هيمنعك تعمل ده وقتها
يضغط دياب علي شفتيه بوقحه وهو يتخيل بهذا يحدث بالفعل وينظر الي جسدها ويقول.وقتها هقطعك وهطلع عليكي كل الصبر ده يا وتين
تدفشه وتين علي السرير ليتسطح بجانبها وتقول.افكارك المنحرفه دي انا عارفه هتكون نهايتها موتي يا دياب
وكانت ان تذهب لاكن يسحبها دياب بقوة كبيرة ويقول بغضب شديد.سيرة الموت متجيش علي لسانك يا وتين فاهمه اوعي تيجبي سيرته تاني مهما حصل
تنظر اليه وتين وتبتسم وتميل براسها بخفه وتقبل وجهه وتقول.هروح اخد دوش علشان البس ونمشي علي طول
اومال لها دياب وتنهض وتين وتذهب الي الحمام ينظر خلفها دياب وهو يريدها بالفعل تذهب وتقنع كارما بأنها تعود الي هذه البلد مره اخرى لاجل ان يعرف ما هو الحل في علاقتها مع ايهم يمسك هاتفه ويرسل رساله ويرمي بجانبه ويره وتين تخرج بعد تفكير عميق وهي ترتدي منشفه علي جسدها ينظر إليها وينظر الي شعرها المتبلل وتنزل الماء علي جسدها وتختفي أسفل المنشفه لينهض وينزع هذه المنشفه الحقيره عنها وينظر الي جسدها التي يوجد عليه القليل من الماء ويهبط يأخذ هذه الماء بين شفتيه وهو يمص جسدها بقوه تغلق وتين عينيها وتقول.دياب كفايه كده رايحتك هتكون فيا وهضطر اخد دوش كمان
يبتسم دياب ويقول وهو مازال يقبلها.وماله انا هحط رايحتي في كل جسمك علشان تفتكرني بيها واوعي تستحمي لحد ما ترجعلي يا وتين فاهمه
ترفع وتين رأسها الي الاعلي لكي تعطي اليه الفرصه لكي يتعمق في قبلاته وتقول.بس كده هيبقي شكلي انا وحش لو حد قرب مني ي ااااااااه
صرخت بوجع بعد ان سحبها دياب بقوه كبيرة من خصرها ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.ويقرب منك ليه يا بت ولا هو شغل جنان وهبل وخلاص
تنظر اليه وتين وتقول بعتاب شديد.ما انت متجوز واحده هبله يا حبيبي تعمل ايه بقي طلقها احسن
يغضب دياب اكثر منها ويقول بغضب شديد.وتين اتلمي وسيرة الطلاق متجيش علي لسانك والا هقطعه ليكي
تنظر اليه وتين وتغضب بشدة منه وتقول.انا غلطانه يا دياب
وكانت ان تذهب لاكن يسحبها دياب اليه بقوه كبيرة ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويقطم علي شفتيها بقوه وقسوة شديده لتفتح وتين شفتيها لكي تجعله يتركها لاكن لا تعرف بأنه يخرج لسانها بين اسنانه ويقطم عليه بقوه كبيرة تتوجع وتين بشدة من حركته وتضع يدها على صدره لتبعده عنها لاكن يمسك دياب يدها ويقربها منه بشدة ويشعر بدموعها تنزل بوجع شديد من افعاله ليضع يده علي وجهها ويخبط عليه بخفه لكي تهده وكان ان يتحدث لاكن يرها تدفشه بعيد عنها بجميع قوتها وتصراخ به باعلي صوتها وهي تقول.ابعععععععععععععععد عننننننننني يا حيوااااااان متقربش مننننننني ابععععععععععد عني ابععععععععععد ايههههههههههههههم ايهههههههههم تعااااااال ايههههههههم
كانت وتين تصراخ بهذه الكلمات باعلي صوتها ينظر اليها دياب وهو يعلم بأنها لم تتنساه كل ما حدث بها الي الان وهذه الطريقة التي يعملها بها تجعلها تتذكر كل شئ يرها تركض بعيد عنه وكانت ان تفتح الباب وهي لم تشعر بحالها لاكن يركض اليها بسرعه ويسحبها بقوه كبيرة اليه ويقول بصراخ عالي.وتييييين انتي عايزاه تعملي ايه خلاص اهدي
لم تستمع وتين منه شئ وتصراخ بدموع شديده وهي تقول.ابعععععععععععععد عننننننننني ابععععععععععد ايههههههههههههههم ديااااااااااااااااب ابععععععععععد عني متقربش مننننننني ابععععععععععد
ينظر اليها دياب وهو يحزن عليها بشدة ويضع يده على شعرها بحنان وحزن شديد ويقول.وتين حبيبتي انا دياب حبيبك اهدي انا مش هو واللهي انا مش هو اهدي يا قلبي اهدي
كانت وتين ان تصراخ لاكن يصراخ بها دياب باعلي صوته وهو يقول.قولتلك انسي يا وتين ده موضوع وعده عليه ست شهور كفايه كده وانسي ده كان كابوس وراح لحاله خلاص
قال هذا بعد ان راها سوف تنهار أمامه ليسحبها بقوه كبيرة الي الاحضانه وتنفجر وتين من البكاء وتقول بصراخ عالي ودون وعي.هو يا دياب هو قرب مني يا دياب هو خد مني كل حاجه ااااااااااااأاااااه يااااا ربي ااأااااااااه
تصرخ وتين بوجع وحزن شديد تحاول دائما أن تخفي وتفعل بأنها تناست كل ذلك ولم يعرفون بهذه الحقيره التي تستمع الي حديثهم بعد ان كانت تذهب الي غرفتها واستمعت لصراخ وتين العالي وهي تمر لذلك وقفت بجانب الباب لتسمع كل شي تنظر أمامها بصدمه شديده وهي لم تتوقع في يوم حديث وتين والتي حدث معها لم تتوقع ذلك انتهت من التفكير وهي تستمع الي حديث وتين التي ابتعدت عن دياب وقالت بدموع شديده ودون وعي.طلقني يا دياب طلقني وروح شوفلك واحده غيري انا مش مناسبه ليك انت تستاهل واحده تكون انت اول واحد يلمسها يا دياب طلقني
تتصدم رؤي بشدة من حديثها وينظر دياب الي وتين ويقول وهو يقدر حالتها وبانها لم تكن في عقلها الآن.عمري ما هسيبك يا وتين مش هعملها مهما حصل انتي مراتي وهتفضلي طول ما انا علي وش الدنيا دي مراتي فاهمه يعني ايه
تبكي وتين بقوه كبيرة وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيرة ويضمها دياب بجميع قوته يكاد يكسر اضلوعها بين يده ويشعر بها تفقد الوعي بين يده ليحملها بسرعه كبيره ويضعها علي السرير وينظر إليها ويغضب بشدة بأن هو التي جعلها بهذه الحاله يعلم بأنها لم تتحمل القسوه فهي تذكرها وتجعل هذا اليوم يمر أمامها وكأنه كان الامس يمسك يدها ويقبلها ببطئ شديد وتنظر هذه الخبيثه امامها وتقول بخبث شديد.واخيرآ لقيت اللي امسكك بي يا وتين ها هانم
نهت كلامها بسخرية شديده وتقول.وعامله عليا الشريفه وطلع دياب مش اول واحد يلمسك وطالما دياب هنا دلوقتي يبقي دخل عليكي وعايشها معاه يا ست الشريفه مفيش غير عليا انا تعملي فيها المحترمه بس ماشي يا وتين انا بقي هخليكي متعرفتيش ترفعي عينك في عين حد في البيت كله
نهت كلامها وتذهب الي الأسفل وهي تخطط الي الذي تفعله مع وتين وهي تفكر بحقد وخبث شديد تفتح باب المكتب لكي تره أين ايهم لا تره لتغضب بشدة فهو دائما يفعل ذلك ولم يجلس في القصر سوا لوتين وآلان يريد يسافر معها ولم يأتي الي القصر سوا الوقت التي يحدده هو
في الصباح الباكر تفتح وتين عينيها ببطئ وتنظر الي التي يحوطها بتملك وقوه شديده وهو يخاف ان تذهب منه ام يفقدها تنظر اليه وتتذكر التي حدث معها لتغلق عينيها بقوه كبيرة وهي حقا لم تعرف تسيطر علي حالها وهي بهذه الحاله تريد ان تنساه كل ما حدث معها تنظر إليه وتقترب منه وتضع يدها على وجهه وتمسح عليه بهدوء وحب شديد وتمسح علي دقنه وتقبل وجهه ببطئ شديد تشعر به يفتح عينيه لتبتعد عنه وتنظر اليه وتبتسم بتصنع ينظر اليها دياب ويقربها منه أكثر ويقول.صباح القمر علي قمر الجارحي
تبتسم وتين وهي تعلم بأنه لم يتحدث في التي حدث كما يفعل دائما وتقبله وتقول.صباح العسل يا دودو
يبتسم دياب اليها ويقبل شفتيها بخفه ويقول.قومي اجهزي علشان اوصلك كندا وارجع انا تاني قبل بكره يلا
تنظر اليه وتين وتقول.ليه ما انا هروح لوحدي يا دياب مفيش داعي تعمل ده
ينظر دياب الي سطح الغرفه ويقول ببرود.قومي اجهزي يا وتين قبل ما اخوكي يجي انا هوصلك وهرجع تاني يلا
تنفخ وتين بقوه وهي تعلم بأنه لم يتركها وتنهض وتذهب الي الحمام ينظر خلفها دياب ويتنهد بقوه وثقل شديد وهو لا يعرف ماذا يفعل معها الآن يرها تخرج وهي تلف منشفه علي جسدها وتنظر اليه وتقول.قوم انت كمان خد دوش وانا هجبلك هدوم من اللي هنا علشان تلبسها يا دياب قوم يلا
ينظر اليها دياب وينهض ويذهب يقبل شفتيها بقوه كبيرة ويمصها بوقحه شديده ويسحبها اليه ويغمز اليها ويذهب الي الحمام تنظر خلفه وتين وتبتسم وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي

وتخرج تقف امام المراء وتسرح شعرها وترفعه الي الاعلي وتنزل خصلتين من شعرها علي وجهها وتنظر الي حالها وتره دياب يخرج من الحمام لتبتسم بخبث شديد وتمسك احمر شفاه لونه احمر فاقع بشدة وتضع منه علي شفتيها وتنظر الي حالها وتبتسم وينظر دياب اليها من المراء وينظر الي هذا الاحمر التي تضعه ليبلع ريقه بحرارة وصعوبه شديده وهو يره شفتيها تظهر بهذا الاغراء الشديد ليفلها اليه بسرعه وقوه كبيره ويضع يده على وجهها وعينيه تتعلق بشفتيها تنظر اليه وتين وتمسك شفتيها باسنانها ليجن جنون دياب ويسحبها اليه بقوه ويهبط علي شفتيها ويمصها بقوه كبيرة وهو يمسكها بين اسنانه ويسحبهم معه وتلفت شفتيها العلويه منه ليضغط علي السفليه وهو ينتقم منها بالذي فعلته الاخره ويعود يمسكهم الاثنين ويقبلهم بقوه كبيرة تبتسم وتين وتضع يدها علي وجهها وتقربه منه بشدة وهي تعلم بأنه لم يترك شفتيها ان وكان ينتقم منها علي شكلهم المغري بشدة وبفعل ينهي دياب قبلته العنيفه بعد اكثر من ثلاث دقائق ويترك شفتيها وينظر اليها يره نزع احمر الشفاه ويوجد منه حول فمها ليمسك منديلآ ويمسح من عليها كل ذلك ويمسح شفتيه من آثار هذا احمر الشفاه وينظر الي خصلات شعرها التي تجعل وجهها البرئ يبقي قابل للاكل ويتذكر بأن احد سوا سوف يرها وهي بهذه الحاله ليمسك مشبك الشعر التي تضعه ويفك شعرها لينظر اليه وتين بغيظ شديد وتقول.تقدر تقولي ايه ده يا دياب
يسحبها دياب اليه ويحرك يده على جسدها بوقحة شديده ويقول.مترفعيش شعرك كده تاني انتي فاهمه يا وتين
تنظر اليه وتين وتضع رأسها علي كتفه وتقول وهي تحاول ان تخرج صوتها طبيعي من افعال هذا الوقح.طب انت بتعمل ايه دلوقتي يا دودو
يذيد دياب من حركة يده ويعصر جسدها بقوة كبيرة بين يده ويقول بحرارة ورغبة شديده.يا شيخه يحرق دودو وابو دودو علي اللي بيحصل ده والله حرام
تبتسم وتين وهي تلاحظ نبرته وهي لا تريده ان ينتظر ويتعب حاله بهذه الطريقة لاجلها لترفع رأسها اليه وتقبل شفتيه بخفه شديده وتقول.عندي عرض يوم ١٦ الشهر ده يا دياب هخلصه واكسب في المسابقه دي وهنتجوز علي طول واختار انت اليوم اللي عايزو
ينظر اليها دياب ومازالت يده لم ترحمها ويقول.حتي لو كارما مرضيتش تيجي
تنظر اليه وتين وتميل براسها وتقول.حتي لو كارما مرضيتش تيجي وده مش هيحصل انا مش هرجع غير لما أتأكد انها جايه ويلا بقي خلينا نمشي
يتركها دياب ويمسك ملابسه التي وضعتها وتين علي السرير وينزع المنشفه من علي خصره لتلف وتين بسرعه وخجل شديد وتنظر بعيد عنه وتقول بغضب شديد تحاول تخفي خجلها به.اه يا قليل الادب انت بتعمل ايه يا دياب
ينظر اليها دياب ويبتسم ويرتدي بنطاله ويقول وهو يغلقه.بس يا هبله علي اساس انها اول مره
تضغط وتين علي شفتيها بقوه كبيرة وتقول.بس يا سافل عيب
يبتسم دياب ويرتدي القميص ويذهب ويضمها من الخلف.انتي مراتي يا هبله في ايه
تنظر اليه وتين من المراء وتنظر الي بنطاله وتتنفس بقوه وتلف اليه وتقول وهي تغلق ازار القميص.شكرآ يا جوز الهبله انا غلطانه اني بتكلم معاك اصلآ
يسحبها دياب من خصرها وتنظر إليه وتين وتبتسم وتغلق ازار قميصه كامله وتمسك الفرشاه وتسرح شعره وتلعب به قليلاً يبتسم دياب اليها ويقول.يلا نمشي
اومالت لهو وتين وتبتعد عنه وتذهب الي الغرفه وتأتي بحقيبه في يدها ياخذها دياب منها وتأخذ وتين باقي اشياءها ويمسك دياب يدها بعد ان اخذ اشياءه التي توجد في ملابسه السابقه هو الآخر وياخذها معه الي الاسفل لا يرون احد فالوقت باكر بشدة الآن ويركبها بسيارته ويركب بجانبها ويقود السياره بسرعه كبيره لكي يصل الي المكان الذي قال لطيار الخاص به ان ينتظر به لاجل ان يذهبوا
كان يتسطح علي السياره وهو ينظر الي السماء من ليلة أمس وهو علي هذه الحاله يفكر بجميع حياته التي يرها تدمر آلان فهو يتزوج هذه الحقيره لأجل ان لا يتزوجها دياب ولاجل طفله التي كان يقتله في الامس لاكن صراخت رؤي باعلي صوتها وهي تقول بتعب وصراخ عالي لكي يسمعها وهو لم يره أمام سوا كارما.ايهم سيبني علشان ابنك انت كده بتقتله يا ايهم سيبني كفايه كده كفايه
وقتها نظر اليها ويرها رؤي ليبتعد عنها بسرعه كبيره وينظر اليها ويصفعها بجميع قوته ويصفعها علي وجهها الاخر وهو يغضب بشده من التي حدث والتي يفعله وينهض ويذهب الي الحمام وهو يريد ان يطفئ نار جهنم التي تشعل بداخله ولم تطفئ دقيقه واحده من ان غادرت كارما ينظر الي السماء الصافية وهو يره ضوا النهار يطلع ويشرب اخر شرفه من الزجاجه الاخيره التي كانت معه التي لا يعلم عددها فهو شرب الكتير من الزجاجات وينظر أمامه ويقول في داخله.كان نفسي تفهميني يا كارما كان نفسي تفهمي محاولتي علشانك ليه تهيتي كل حاجه كده يا كارما ليه خليتنا نبعد ومكونش في فرصه لرجوع تاني ليه مفهمتيش ان ايهم الجارحي عمل علشانك محاوله واتغير لاجلك انتي بس ليه مفهمتيش ده ليه يا كارما ليه
نهي كلامه ويضرب الزجاجه في الأرض بقوه كبيرة وهو يشعر بأن نار جهنم تشعل بداخله يقفذ من علي السياره وينظر أمامه ويفكر قليلا ويضرب السياره بيده بقوه وعنف شديد وهو يتذكر حديثها اليه التي يطعن في قلبه بعنف شديد ويركب سيارته ويقودها بتهور شديد الي طريقه وهو يحاول ان يطفئ هذه النيران لا يعرف ماذا يفعل ليذهب الي المديريه لكي ينتقم من حاله علي الذي حدث وكان هو السبب به الطريقه الوحيده التي تجعله يرتاح ان يتعب حاله في هذه التمارين وتصل مرات الي الذهاب الي المستشفي من التي يفعله في حاله فما يحدث بهم بعد
تفتح عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتبتسم بشر شديد وتنهض وتمسك الشي التي يوجد في الدرج التي بجانبها وتنظر إليه وهي تضعه امام عيونها وتبتسم بحقد وخبث شديد وتنهض وتذهب الي الحمام وتخرج بعد قليل وتنظر أمامها وتضع الشي في ملابسها وتخرج خارج الغرفه وتسير في الطرقه وكانت ان تذهب الي الدرج لاكن تره باب غرفة وتين يفتح لتذهب الي الغرفه وتنظر اليها لا تره احد لتبتسم وتقول.ده انتي ربنا يحبك اوي يا وتين يلا انتي تستاهلي كل اللي يحصل فيكي
نهت كلامها وتخرج الشئ الذي معها وتضعه علي السرير باهمال شديد وتنظر اليه وتبتسم وتذهب الي الخارج بسرعه قبل ان احد يرها وتذهب الي الأسفل وتره جميع العائله يجلسون في غرفة المعيشة تنظر اليها روان بشمزاز وغضب شديد وتنهض وكانت ان تذهب لاكن تمسكها تاليا وتقول.انتي رايحه فين يا روان
تنظر اليها روان وتنظر الي رؤي وتقول بغضب شديد.طالعه اوضتي الجو هنا بقي مقرف اوي
تنظر اليها رؤي بغضب اعمي وتضغط علي ذراعها بقوه كبيرة وهي تجرح حالها باظافرها دون ان تشعر وكانت روان ان تذهب الي الاعلي لاكن تقول تماره وهي تنظر اليها.خليكي يا روان وبلاش تطلعي تقعدي لوحدك خليكي معانا علشان خاطري
تنظر اليها روان وتقول.لا معلش يا تماره لو عايزه تعالي نقعد فوق انا مش هقعد هنا اكتر من كده بعد اذنكم
نهت كلامها وتذهب الي الاعلي ينظرون الجميع بغضب شديد الي رؤي التي لم تذهب وتنهض ماسه وتقول.انا هطلع اصحي وتين واشوفها نايمه ليه لحد دلوقتي
تنزل سيلا علي الدرج وتنظر الي رؤي بشمزاز وتنظر الي والدها وتقول.بابا انا رايحه عند ريماس وحلا بعد الشغل
اومال لها زين وكانت ماسه ان تذهب الي الاعلي لاكن تقول رؤي بطيبه متصنعه.خليكي انتي يا ماما وانا هطلع اشوف وتين
مراد بسخرية شديده.لا وعلي اساس انك لو طلعتي لوتين هتاخدك بالحضن يا رؤي وتين مش بتكره قدك
تنظر اليه رؤي وهي تضغط علي ذراعها بقوه كبيرة وتقول بهدوء متصنع.انا معنديش مشكله مع وتين يا عمو هي اللي مش بتحبني علشان اخدت مكان صاحبتها بس انا مش بكرها بالعكس وتين اخت جوزي وانا عايزه الدنيا تبقي حلو بينا
يرفع سيف حاجبه وهو ينظر اليها ويقول في داخله.البت دي يا حد ضربها علي دماغها واتهبلت يا ناويه علي حاجه بس ايه ممكن تكون هي
نهي كلامه بتفكير وهو ينظر الي رؤي التي نظرت الي ماسه وقالت.ممكن اطلع اشوف وتين معاكي يا ماما انا مش مشاكل بيني وبينها
تنظر ماسه الي مراد التي ينظر الي رؤي بستغرب ورفعة حاجب واومال لها وهو لا يعرف بماذا تفكر هذه الفتاه تنظر ماسه الي رؤي وتقول.تعالي يا رؤي
نهت كلامها وتذهب الي الاعلي ويدخلون الي غرفه وتين وتنظر ماسه الي الغرفه بستغرب شديد وتقول.هي فين
تنظر اليها رؤي وتنظر الي الحمام تره مفتوح وغرفه الملابس أيضًا وتنظر الي ماسه وكانت ان تتحدث لاكن تنظر الي الشئ التي يوجد علي السرير وهي تمثل باحترافيه شديده وتظهر علي ملامحها الاستغراب لتنظر ماسه مكان ما تنظر ويقع قلبها في قدمها وهي تره اختبار حمل منزلي يوجد علي السرير تذهب وتمسكه ببطئ شديد وتتصدم بشدة وهي تره النتيجه الإيجابيه تنظر اليها رؤي وتبتسم بخبث شديد وتخفي ابتسامتها وتمسك الاختبار من ماسه وتصراخ باعلي صوتها وهي تتعمد ان يسمعون جميع ما في القصر فهي تعلم ان ماسه من الممكن تخفي هذا الشئ وهي لا تريد ذلك.وتيييييييييين لاااااااااااااا
يركضون جميع العائله الي الاعلي وهم يخافون علي وتين بشدة ويركض مراد وينظر اليهم ليقول بصوت عالي.في ايه منك ليها
تعطي رؤي الاختبار وتقول بدموع متصنعه.الحق يا عمو بص ليقنا ايه علي السرير
ينظر اليها مراد وينظر الي الاختبار وتنزل عليه صاقعه قويه وهو يره هذا الاختبار وتنظر اليه ماسه وهي تبكي بحرقه وعنف شديد وهي لا تعرف ما هو مصير ابنتها الصغيره
تنزل هذه الفتاه من السياره وتنظر أمامها بجمود شديد وتعدل نظارتها السوداء وتسير في طريقها بغرور وجمود شديد وكعبها العالي يحرق الأرض خلفه وهو يضربها بقوه وصوت عالي وتدخل الي هذه الشركه الكبيره وتنظر الي الجميع التي ينظرون اليها بعجاب وانبهار شديد تسير في طريقها ببرود وغرور وهي لم تعطي لنظارتهم اهميه وتذهب الي المصعد وتركب به وتضغط علي الزر ليصعد المصعد الي الاعلي وتنظر الي هاتفها ببرود شديد ويصل المصعد الي الطابق التي تريده وتخرج من المصعد وتذهب الي المكتب وتغلق الباب خلفها وتذهب تنزع النظاره وترميها علي الطاوله وتنزع الجاكيت الخاص بها وترمي علي الكرسي التي أمامها وتذهب تجلس علي الكرسي الخاص بها وتسمع صوت دق الباب تفتح اللاب التي أمامها وتنظر اليه وتدخل السكرتيره الخاصه بها وتقول بلغه الانجليزيه.سيدتي السيد هاشم يوجد في الخارج
الفتاه دون ان ترفع عينيها ببرود شديد.اجعلي ينتظر نصف ساعه وارسلي لي القهوه
اومالت لها السكرتيره وتذهب من أمامها وتنظر الفتاه الي اللاب وترسل رساله خاصه وتبدأ ان تعمل وبعد قليل تسمع صوت دق الباب لتنظر اليه وتبتسم بجمود شديد وتقول.ادخل
يتنفح الباب ويدخل شاب الي المكتب وينظر اليها باعجاب شديد تنظر اليه وتعود بظهرها الي الخلف وتقول ببرود شديد.خير
يبتسم الشاب ويدخل ويقول.متفجاتش علي فكرة
تنظر اليه بجمود وتمسك القلم الخاص بها وتقول.الجنسيه مصري وده شئ الكل عارفوا عنك اكيد هيعرف تتكلم عربي وده حاجه عادي اوي
يغلق الشاب الباب ويقول وهو ينظر اليها.جاي بخصوص صفقه الأقمشة بتاعت شركتي يا كارما هانم
تلعب كارما بالقلم التي بيدها ويدخل الساعي الي المكتب وينظر الي كارما بتوتر شديد ويذهب وكان ان يضع القهوه أمامها لاكن تقع القهوه منه لتنهض كارما وتصفعه بقوه كبيرة وتقول بصوت غاضب بشدة.ايتها اللعين ماذا فعلت
ينظر اليها الساعي بخوف شديد ويقول.لم اقصد سيدتي اعتذر لكي
تضرب كارما المكتب بقوه كبيرة وتقول بغضب شديد.اخرج ولم اراك في هذه الشركه مره اخرى اغرب عن وجهي الان
يأخذ الساعي الصينيه التي تتسكب عليها القهوه ويذهب الي الخارج وهو يحمد ربه ان هذا الموضوع وصل الي ذلك فقط ينظر الشاب اليها وهو لا يصدق بأن كل ذلك علي التي فعله هذا الرجل فهو لم يستحق كل ذلك تنظر اليه كارما وتقول بجمود شديده وكأنها لم تكون الغاضبه قبل قليل.مالها الزفت دي
ينظر اليها الشاب ويقول.موصلتش لحد دلوقتي وكان معاد وصولها من شهر تقربيآ وده مكنش في العقد اللي شريكك ماضي عليه
تنظر اليه كارما وتقول ببرود شديد.بكره هتوصلك الاقمشه يا هاشم بيه حاجه تانيه
يبتسم هاشم ويحمحم بقوه ويقول.كنت محتاجك في ا
قطعت كلامه كارما التي قالت بجمود.وقتك خلص يا هاشم بيه ابقي خد معاد تاني تقدر تتفضل
ينظر اليها هاشم وهو غاضب منها بشدة لاكنه لم يستطع ان يتحدث ليميل اليها برأسه ويذهب الي الخارج دون ان يتحدث ام يقول شئ تنظر خلفه كارما وتميل براسها قليلا وهي تعلم ماذا كان يريد منها هذا الشاب وتمسك هاتف المكتب وترفع وتقول ببرود شديد.الان يأتي الحقير التي يتخص بوصول الاقشمه لشركات مصر
وتغلق الهاتف دون ان تقول شئ آخر وتنظر أمامها وهي تتوعد لهذا الحقير يدق الباب بعد فتره ويدخل راجل يتخطي الأربعين من عمره وينظر اليها ويقول.قالت اليا المساعده بأنك تريدني سيدتي
تنظر اليه كارما وتقول ببرود شديد.لماذا لما تصل الاقمشه الخاصه بهاشم الجمال
ينظر اليها الرجل ويقول.سيدتي يجب علينا الانت
قطعت كلامها كارما التي قالت بصوت عالي بشدة.ليست انت التي يقول لي ماذا يجب علئ افعل ايتها الحقير هذه الاقشمه تصل الي هاشم اليوم وبعد ذلك لم اره وجهك مره اخرى هل فهمت
اومال لها الرجل بطاعه شديده وتشير اليه كارما ليذهب الي الخارج دون ان يقول شئ اخر وتنظر كارما أمامها وهي تغضب بشدة من الجميع وتنفخ بقوه وتبدأ ان تفعل عملها لكي تذهب من هذا المكان
كان يتسطح وهي تتسطح بجانبه علي السرير في هذه الطائرة وهي تنام فهي تتعب من هذا السفر بشدة وتنام علي الفور ينظر اليها وهو لم يعرف ماذا يفعل بهذا اليوم التي تبتعد عنه به لا يعرف كيف يعيش دونها فهو لم يتخيل حياته دونها لحظه واحده ماذا عن اكثر من يوم كامل يرها تحرك جفونها دليل بأنها تبدأ ان تفيق ليغلق عينيه وهو يمثل النوم وتنظر اليه وتين وتبتسم بحب شديد وتنظر الي الغرفه التي بها فهي كانت تنام قبل أن تأتي الي هذا المكان وهو حملها وهي تنام واتاه بها الي هذه الغرفه وتنظر اليه وتقبل وجهه ببطئ شديد يبتسم دياب ويقول.ما انتي بتبوسي ابن اختك ياختي
تنظر اليه وتين وتضع يدها على رقبته وتقول.ببوس حبيبي واحلي حاجه في حياتي كلها
يفتح دياب عينيه وينظر اليها ويبتسم ويقول وهو يسحبها اليه اكثر.ومادام احلي حاجه في حياتها يبقي تديها اللي تستهلوا يا غزال الوحش مش تبوسي علي الخد كده ده انتي المفروض تبوسي ا
قطعت كلامه وتين التي وضعت يدها علي فمه بسرعه وتقول.يخربيتك انت هتقول ايه عيب كده
يبتسم دياب اليها ويسمع صوت الطيار وهو يقول في الميكروفون.دياب باشا استعد الطايره هتنزل دلوقتي
يمسك دياب في حديدي توجد بجانب السرير ويمسك وتين من خصرها بقوه كبيرة وتهبط الطائره تنظر وتين الي دياب وتدفن حالها بين الاحضانه وتقول.خليك معايا يا دياب ونرجع مع بعض
دياب بغيظ شديد في داخله.والله نفسي يا غزال بس تلقيهم قالبين عليا الدنيا دلوقتي وانا قافل تلفوني اصلآ يعني محدش هيوصلي لو بطبل البلدي
ترفع وتين وجهها اليه وتقول.حبيبي انت بتفكر في ايه
ينظر اليها دياب ويقول.حبيبك هيركب الشالحها لو ممشيش من المكان ده دلوقتي يا حبيبتي واكيد ده ميرضكيش صح
تقبله وتين وتقول.خليك معايا وهنمشي انا وانت الصبح من هنا يا دودو انا مش عايزه اكون بعيد عنك خليك معايا
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويقول.الصبح يا وتين
اومالت لهو وتين لينظر اليها دياب ويتذكر هذه المهمه التي عليه ويتذكر بأنه لم يستطيع ان يعيش دونها ويختار بينهما لتكسب وتين دون تفكير لينهض وينهضها معه ويقول وهو يعدل ملابسها.طب يلا بقي تعالي علشان عايزين نروح على مكان بعد ما تخلصي مع كارما هانم
تبتسم وتين وهي تعلم بأنها لم تتفق مع كارما لذلك تريده معها لتذهب معه علي الفور دون ان تحتاج تجلس اكتر ويحملها دياب ويذهب بها الي الخارج ويذهب الي السياره التي توجد ويفتح اليه السائق السياره ويضع دياب وتين في الداخل ويركب بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويقود السائق الي وجهته ويصل بعد فتره الي قصر كبير بشدة فهذا القصر من املاك عائلة الجارحي وتجلس به كارما تنظر وتين الي القصر وتبتسم وينزل دياب من السياره وينزلها معه وينزل حقيبتها التي في السيارة تنظر اليه وتين ويقبل دياب وجهها ويقول.حبيبي هروح مشوار علي السريع وهرجع علي طول
تنظر اليه وتين بستغرب وتقول.هتروح فين دلوقتي يا دياب
يبتسم دياب ويقول.هتعرفي بعد ما ارجع دلوقتي ادخلي يلا علشان امشي
تستغربه وتين اكتر لأكنها لم تتحدث فهي تريد ان تره كارما بشدة وتقبله وتذهب الي الداخل ينظر خلفها دياب ويتاكد بأنها دخلت ليركب السياره ويشير الي السائق بأنه يذهب ويذهب السائق بالفعل
تدخل الي الداخل وتنظر الي الخادمه التي توجد وتقول.اين كارما
تنظر اليها الخادمه وتقول باحترام كبير.سوف تأتي بعد ساعه سيدتي
اومالت لها وتين وتقول.بعد ان تأتي أخبرني
اومالت لها الخادمه وتقول وتين وهي تذهب الي الاعلي.اتاتي بحقيبتي من الخارج
وتذهب الي غرفتها التي توجد في هذا القصر وتدخل بها وتتسطح علي السرير وهي تريد ان تفكر في التي تفعله الآن وتدخل الخادمه وتضع الحقيبه الخاصه بها في الغرفه وتذهب الي الخارج تنظر خلفها وتين وتنزع ملابسها العلويه وتذهب تقف أمام المراء وتنظر الي حالها وتنظر الي علامات دياب التي تضع علي كامل جسدها ورقبتها ايضا لتبتسم وهي لم تعرف الي أين يذهب بها هذا الوحش من أفعاله وعلامته التي لم تحلق ان تذهب من عليها ويجددهم علي الفور وتنزع وتين باقي ملابسها وتذهب الي الحمام وتستحم وتخرج من الحمام بعد قليل وهي تضع منشفه كبيره حول جسدها وتذهب الي الحقيبه وتضعها علي السرير وتفتحها وتخرج منها ملابس اليها وترتدي

وكانت ان تذهب الي المراء لكي تسرح شعرها لاكن تدق الخادمه علي الباب وتدخل وتقول.السيده كارما أتات سيدتي
تركض وتين الي الخارج بسرعه وتنزل الي الأسفل تره كارما تدخل الي القصر وهي لم تنباه اليها لتقول بصوت عالي.بقي يا بت الكلب مش راضيه تردي عليا ياختي
تنظر اليها كارما وهي تتصدم من وجودها الآن في هذا المكان وتنظر أمامها ببرود شديد لتنظر اليها وتين وهي تعلم بأن هذا سوف يحدث لتنزل علي الدرج وتذهب تضمها بقوه وتنظر كارما أمامها وترفع يدها وتضمها هي الاخره لتبتسم وتين ببرود وتقول.مش عايزه تردي عليا يا صاحبتي
كارما ببرود شديد.مشغوله اوي يا وتين ومكنتش فاضيه ارد
تبتعد وتين عنها وتنظر اليها وتمسح هذه الدمعه التي نزلت غصب عنها وهي تره هذه المعامله التي تعلم بأنها سوف تعملها بها فكارما تغيرت علي الجميع حتي عليها تغيرت بشدة وتقول وتين.ناويه ترجعي مصر امتي يا كارما
تذهب كارما وتمسك زجاجه ماء من علي الصينيه التي اتات بها الخادمه اليها وتقول بجمود شديد.بعد ما اموت هتوصلكم جثتي يا وتين
تغلق وتين عينيها بقوه ووجع شديد منها وتقول.بس انا محتاجلك اوي يا كارما ممكن تفتكري لو لمره واحده اني كنت في يوم زمان اختك وتخليكي معايا المره دي
تنظر إليها كارما ببرود شديد وتشرب من الزجاجه وتنزلها وتقول بجمود.عايزه ايه يا وتين
تنظر اليها وتين بعدم تصديق فهي لم تعلق بأنها كانت شقيقتها وليست الي الآن شقيقتها لتنظر وتين أمامها وهي تشعر بقلبها يتفتت لتنزل دموعها وتمسحها بسرعه وتقول وهي تنظر الي كارما.لا ما خلاص انا مش محتاجلك في حاجه تانيه يا كارما هانم انسي اني جيت من الاساس وكانك مشفتنيش خلاص واسفه اني ديقتك وخدت من وقتك
وتلف وتين وهي تناوي ان تتركها ولم تعود اليها مره اخرى لاكن تلف وتقول بوجع وحزن شديد.بس افتكري انك بعد ما قوتي اول واحده جيتي عليها هي انا يا كارما افتكري انك بعتيني برخص اوي يا صاحبة عمري
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن تمسك كارما يدها بسرعه كبيره وهي لم تستطيع ان تجعلها تذهب وهي حزينه منها بهذا الشكل فهي تعلم بأن وتين سوف تموت إذا حدث ذلك وتلفها اليها وتقول بهدوء متصنع.انا مبعتش حد يا وتين وانتي عارفه ده انا بس عارفه انتي عايزني في ايه وانا مش عايزه اسمع الكلام ده كفايه اللي حصل وكفايه اوي كمان
تنظر اليها وتين وتمسح دموعها وتقول.وانا عايزكي في موضوع غير اللي في بالك يا كارما انا محتاجلك بجد المره دي ومش لقيه غيرك ينقذني دلوقتي
تستغرب كارما بشدة وتقول ببرود.قولي يا وتين في ايه
تنظر اليها وتين وهي لا تعلم ماذا تكون رد فعلها علي التي تقوله الآن لاكنها سوف تتحدث واذا ذات الموضوع سوف تذهب مع دياب دون كلمه واحده تتنهد بقوه كبيرة وتبدا ان تسرد عليها التي تريده
انتي شكلك جايه تهزري يا وتين.كان هذا صراخ كارما بها بعد ان انتهت وتين من حديثها وتنظر اليها وتين وتقول.كارما انا معنديش غيرك اعتمد عليه دلوقتي بجد ومحتاجكي تعملي ده المره دي بس علشان خاطري
كارما بغضب شديد.انسي يا وتين انا مش هيعمل كل ده ول
قطع كلامها التي يقول.هتعملي يا كارما انا مع وتين في اللي هي بتقوله
تسمع وتين هذا الصوت لتضغط علي يدها بجميع قوتها و
.........
...........
.......
