اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الثالث والعشرين 23 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الثالث والعشرين 23 بقلم بيري الصياد



                                              
ارزعي الفوت والمتابعة يا وليه منك ليها عايزين نكسر 500 فوت 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+


يتصدمون الجميع من حديث صقر الآن واكترهم منصور الذي لم يتوقع هذه رد فعله علي هذه القضيه وتقول صابرين بغضب شديد.والله يكون احسن مليون مره طلقها وسبها في حالها يا صقر كفايه وجع قلب ليها اكتر من كده انت واحد عايش حياتك بطول والعرض وبنتي انا اللي بتشيل الليله في ال
قطع حديثها منصور الذي قال بصوت عالي.معيزش اسمع كلمه كمان
وينهض ويقف امام صقر ويقول بغضب شديد.انت هتفكر كيف ياد انت ايه اللي انت في ده علشان بتول عايزه ترتاح منيك ومن وجع جلبها من اللي هتعملوا ده تحلف طلاج مفكرتش انها مشيت في الجضيه دي صوح
ينظر اليه صقر ويقول ببرود شديد.يبقي متلزمنيش اللي تدخل بينا القضايا والمحاكم مش عايزها يا منصور باشا 
يغضب منصور اكتر من تفكير هذا الكينج ليقول بصوت عالي بشده.انا اللي معيزش لبتي واحد بايعها زيك واجولك علي حاجه كمان بتول رفعت عليك الجضيه ودلوجتي هخليك تكلمها وترمي عليها اليمين علشان يتم طلاجكم علي اكده 
ينظر اليه صقر بعدم تصديق ويقول بصوت اعلي.انت بتقول ايه يا عم انت انا مبطلقش ومش هتطلقها لو علي موتي فاهمين
ينظر اليه منصور ويهدي تماماً ويقول ببرود.انت حلفت وجولتلك هي رفعت الجضيه ويومين تلاته وهيوصلك ده
يجز صقر علي أسنانه بجميع قوته ويحرك رقبته التي تبزر عروقها بشده من الغضب الشديد الذي به الآن وينظر اليه منصور ويبتسم ببرود شديد ويقول اسد بهدوء.خلاص يا جدي هكلم المحامي يغلي القضيه دي وصقر يطلقها من غير ق
قطع حديثه صقر الذي فعل صوت بفمه وقح (يا رب نفهم علشان مش هوضح اكتر من كده اود شخرلهم 😂 مقدرتش اسكت سوري 😂) ويقول بصوت عالي هز اركان المنزل.انتوا مش بتفهموا ليه بنتكم مش هتتطلق مني غير علي موتي حتي لو ماتت هغسلها وادفنها بايدي ومش هطلقها برضو
اسد بغضب شديد.ايه الحركات دي يالا مش شايف ان في بنات هنا 
ينظر اليه صقر وينظر الي منصور ويقول.فين بت ابنك يا منصور باشا
يرفع منصور راسه ويقول.بت ابني انت ضيعتها بايدك يا ولدي متفكرش أنها ترجعلك تاني عيشكم اتجطع مع بعض علي اكده
يضغط صقر علي شفتيه بقوه ويقول.عمر اللي بينا ما هيتقطع يا منصور بت ابنك محدش هيتجوزها ولا هيشوفها غيري ورحمة ابويا اقتلها واقتل نفسي قبل ما اطلقها 
ينظر اليه منصور ويقول.يبجي حافظ عليها واتحملها مش تحلف طلاج مفكرتش في حاجه بطريجة دي انت المفروض ظابط يعني تعرف تمسك اعصابك زين 
ينفخ صقر بقوه وعنف شديد ويقول.هي فين دلوقتي 
يضع منصور يده علي العصا وينظر الي الأرض وهو يفكر وينظر الي صقر ويقول.عايزها دور عليها ولو لجيتها يبجي حلال عليك يا كينج ومحدش في الدنيا كلها هيجف في وشك بعد اكده وتجدر تاخدها ودي كلمه من منصور الراوي 
ينظر اليه صقر ويقول ببرود شديد.هي مشيت في قضيه الطلاق ولا لا 
يرفع منصور كتفه ويقول.معرفش حاجه لما تلاجيها اسالها انت
يذهب صقر الي الخارج دون ان ينطق بكلمه واحده بعد هذا الحديث وتنظر صابرين الي الجد وتقول بغضب.انت ليه قولتله كده يا عمي انا مش عايزه بتول مع صقر 
ينظر منصور أمامه ويقول.سبي يا صابرين صجر عمره ما هيعرف بتك وين وصعب جوي أنه يجيبها سبي يتعذب وهو هيدور عليها وبعدين يحلها حلال
تنظر اليه صابرين بغضب شديد فهو يخرب اليها كل ما تريد تفعله ويفعل كل ما لا تريده فهي لا تريد ان ييقي صقر مع يتول ولا تريد ان يتزوج اسد الي موده التي مالت علي اسد وقالت بهمس اليه.تفتكر ابو الصقور هيلاقي قشطه يا اسودي ولا لا 
ينظر اليها اسد بغضب فهي لا تشعر بالكارثة التي بها هي آلان فهي تزوجت منه ولم تفكر بهذا ومازالت تتعامل معه كما كانت ولم يتغير بها شئ وهذا التي يزعجه فهو الوحيد الذي يأثر به هذا الموضوع ليذهب الي الخارج دون كلمه واحده وتنظر خلفه موده وتنظر أمامها وتقول بتفكير وغباء شديد.هو ماله ده شايل طاجن سته كده ليه 
ينظر إليها منصور وهو يعلم بان حفيدته لم تفكر ولم تتذكر من الأساس زواجها من اسد لينفخ بقوه كبيره ويقول.البت دي شكلها غبيه وهتتعبني لحد ما تفهم وتحاول مع اسد زي ما انا عايز اعمل فيها ايه علشان تفهم وتريحني 

5



                                      

                
مره أسبوع كامل علي هذا اليوم لم يلتقي صقر مع بتول ولم يدخل اسد المنزل فهو يريد ان يحساب كل شئ وسما أيضا تدخل في حالة اكتئاب حاد ولم تخرج من غرفتها ولم تتحدث مع احد وفادي لم يتحدث معها سوا القليل يزعجها بحديثه وهي لم ترد عليه ولم تعطي اهميه وهذا يجعله يغضب اكتر ويتركها ويذهب دون ان يتحدث معها 

2


يدخل الي المنزل بعد ان اقسم عليه الجد ان ياتي ويبقي معه يخبط بهذه الفتاه التي قالت بخوف شديد.شيلها عني يا تركي والنبي عاااااااااااااااا
تصرخ باعلي صوتها بعد ان كانت تأتي عليها هذه الفرس ليمسك اسد الحبل بسرعه كبيره ويبعدها عن موده وتحاول الفرس ان تفلت منه لاكن يمسكها اسد بقوه كبيره ويقول بصوت عالي.باااااااااااس
لتقف الفرس ولم تتحرك خطوه واحده وتنظر اليها موده وتبتسم ببالها وهي ترها تنظر اليها وهي تريد ان تأكلها بالفعل وينظر اسد الي موده ويقول.عملتي ايه يا بت
موده بغيظ شديد.معملتش حاجه هي اللي عامله عقلها بعقلي وعايزه تاكلني معرفش ليه
يرفع اسد حاجبه ويقول.عامله عقلها بعقلك ازاي ياختي
تبلع موده ريقها وهي تنظر بخوف الي الفرس التي تنظر اليها بغضب وعيونها تتثبت عليها وتقول.مفكرني قدها وعايزه تموتني وانا قد بنتها 
تحرك الفرس رأسها بعنف لتصرخ موده وتقول.عاااااااااا شيلها بعيد عني يا تركي والله هتاكلني وانا لسه صغيره وعايزه اعيش ياخويا شيلها
يذهب اسد ويربط الفرس بمكانها ويذهب الي موده وتقول موده بعد ان خرجت لسانها الي الفرس.متقدريش تعملي معايا حاجه يا بقره 
تغضب الفرس منها وكأنها تفهمها تماما ليمسك اسد يد موده ويقول بغضب.في ايه يا بت انتي مش لقيه حد تتخنقي معاه بتتخنقي مع الفرس اعقلي شويه
موده بغضب طفولي.انت مشفتش ولا تعرف هي عملتلي ايه يا اسد البقره دي مش بترضي تاخدني علي ضهرها وتطير بيا وبقالي يومين بقولها اعمليها وانا هجبلك براسيم كتير وهاكلها لحد ما تشبع ومش موافقه اعملها ايه دلوقتي 
ينظر اليها اسد لحظات وهو لم يستوعب حديث هذه المجنونه ويضحك بقوه كبيره عليها فهي تتحدث بجديه لا تصدق وتنظر اليه موده وتبتسم وينظر اليها اسد بعد ان توقف عن الضحك ويقول وهو ينظر الي عيونها.عايزها تطير ياختي
اومالت لهو موده وتقول بطفوليه.نفسي اطير يا تركي اعملكم ايه
ينظر اسد الي شفتيها وهي تفعل حركتها الطفوليه ويبلع ريقه بصعوبه وهو يريد ان يهجم علي شفتيها الآن ويخونه قلبه ويدق بقوه كبيره ويسحبها اسد اليه بقوه من خصرها وتتحكم به دقات قلبه التي تتسرع وهو يثبت نظره الي شفتيها وتنظر اليه موده وهي تشعر بشعور غريب بشده عليها وهي قريبه منه بهذا الشكل وتقول بتوتر وانفاسها متسرعه.اسد مالك 
لعشق اسد اسمه بعد ان خرج بهذه الطريقه من بين شفتين هذه الفتاه التي رفعت يدها ووضعتها علي كتفه وهي تريده ان يبعد عنها لأجل تستطيع ان تتنفس فهي تأخذ نفسها بصعوبه من قربه المهلك لها ويضع اسد يده علي يدها ويقترب منها أكثر ويقول بهمس اليها.مالك انتي
موده بتوتر أشد.عيب تقرب كده ممكن حد يشوفنا
يبتسم اسد وهو يتنساه الدنيا حوله ويقول بعدم وعي وهمس أشد.محدش يقدر يتكلم انتي مراتي
تضرب هذه الكلمه عقل موده بعنف شديد وهي تسمعها لأول مره وتنظر الي عيونه ولم يستطيع اسد ان يقوم شفتيها ويقترب منها أكثر ويميل برأسه قليلاً لكي يلتهم شفتيها ويسمع لصوت قلبه الآن وتختلط أنفاسهم ببعض وتغلق موده عيونها بقوه كبيره وصوت دقات قلوبهم عالي يكاد يكن مسموع بالفعل وكان اسد ان يبتلع شفتيها بفمه لاكن يسمع التي تقول بصوت عالي.ايه اللي بيحصل هنا 
تتفزع موده بشده وتبتعد سريعا عن اسد وتنظر الي صاحبة الصوت ترها صابرين وينظر إليها اسد وينتبه لحاله والي الذي كان يفعله وينظر الي موده التي نظرت اليه وركضت الي الداخل سريعا وتنظر صابرين خلفها وتنظر الي اسد وتقترب منه وتقول بغضب شديد.تقدر تقولي انت كنت بتعمل ايه مع بنتي في وضع زي ده يا اسد 
ينظر اليها اسد وهو بالفعل لا يعلم ماذا كان يفعل الآن ولا يعلم الي اين ذهب عقله بهذه اللحظات ويقول بهدوء مريب.محصلش حاجه يا مرات عمي متنسيش اني كاتب علي بنتك دي 
صابرين بغضب أشد.كاتب عليها غصب عني وعنها وانت كمان مكنتش موفق علي ده وعملت كده علشان جدك اوعي تندمني اني وثقت فيك وامانتك علي بناتي يا اسد 
اسد بغضب.في ايه يا مرات عمي لكل ده قولتلك بنتك كاتب عليها ومراتي كمان انتي دخلتي كل حاجه في بعض كده ليه 
صابرين بنبرة ذات معني.كاتب عليها بس انت نفسك مش موفق ولا عايز تتجوز بنتي يا اسد اوعي تكون فاكر اني مش فاهمه انت كاتب علي موده ليه اولا
علشان جدك وثانيا سمتعها وثالثاً علشان تغيظ بيها التانيه مش اكتر ولو جتلك الفرصه تسيبها دلوقتي هتعملها علشان لا بنتي ولا غيرها هيعوضوا الخلال الموجود في قلبك تقدر تنكر ده يا اسد بيه
ينظر اليها اسد وهو يشعر بصدمه بالفعل فمن أين تعلم هذه السيده بكل هذا يتصدم بانها علمت هذه الأشياء ولا يبقي اليها شهر بهذه البلد ومن ان راها ايضا تبتسم صابرين وتقول.مرات عمك معلمه في فهم البشر والنظرات يا اسد وانتوا مفضوحين اوي الصراحه 
لا يرد عليها اسد ولم يتحدث لتخبط صابرين علي كتفه وتقول.بنتي مينفعش تكون ليك يا اسد هي مش هتصلح ولا هتنضف مكان غيرها روح دوي قلبك وبعدها فكر واعمل اللي انت عايزو يا ابني موده مش هتستحمل ولا هتقدر تصلح قلبك وحياتك موده اضعف وارق من كده بكتير اوي انت بتحب سما يبقي تنساها وتشيلها من قلبك وبعدها تروح تتجوز وتعيش حياتك وخصوصا لو مع واحده زي بنتي يا رب تكون فهمت كلامي بالطريقه الصح يا ابني
نهت حديثها وتذهب الي الداخل وينظر خلفها اسد وهو يلعن قلبه ويلعن حاله بأنه جعل صابرين تفكر بهذه الطريقه من التي فعله وينفخ بقوه كبيره ويذهب الي الخارج دون ان يفعل شئ وهو يفكر بحديث صابرين جيد ويريد ان يحسبها بطريقه صحيح لأجل ان لا يغرق موده معه فهو يعلم بأنها لم تتحمل ولم تستاهل ان يجرجها بكلمه واحده فماذا سوف يحدث بهذه العلاقه وهل سوف تكمل ام لا يصح اليهم ان يبقون مع بعض 

5



        

          

                
كانت تقف هذه الفتاه أسفل الماء وهي تنظر أمامها وتفكر بهذا الكينج الذي لا تعلم عنه شئ منذو من أتات الي هذا المنزل فلا احد قال اليها الذي حدث ولا تعلم ماذا فعل هذا الكينج قبل اسبوع تشعر باشتياق شديد اليه وهي لم تتوقع ان تبقي كل هذه المدة دون ان تري فهي توقعت ان يقلب عليها العالم لكي يعلم أين هي لم تتوقع بأنه لم يحاول ان يعلم شئ عنها كما تظن تشعر بأنها تريد ان تري وتبقي بين أحضانه لا تعلم لماذا لاكن هذا الخائن الذي لم تستطيع ان تتحكم به ولا يدق سوا لهذا الكينج لم يفهم وضعها معه ولا يفهم بأن هذا الحب خطأ ويجب ان ينزعه بل هي تشتاق لجميع شعورها معه تريد ان تشعر بالأمان الذي لم تشعر به منذو ان تركها صقر ونزلت من سيارته تتذكر جميع حديثه وكلماته اليها تتذكر اوقاتها معه وبين احضانه تشعر بتول بأنها لم تري منذو سنوات طويله ليست مجرد أكثر من اسبوع تسمع صوت اغنيه تشعل في الخارج فهي شعلت السماعات الكبيره لكي تسمع أغاني وهي في الداخل لكي يروق بالها وتنساه كل شئ لم تتوقع ان تشعل اغنيه توصف شعورها الآن 

+



  
    
      
      
    
  
  

1


تغلق بتول عينيها بقوه كبيره وتتذكر خيانة هذا الكينج وزواجه من فتاه اخري ليألمها قلبها بشده وتغضب من حالها وقلبها الحقير الذي يدق لشخص خائن وتقف امام المرآء وتقول بغضب الي حالها.انتي معندكيش دم يعني خانك واتجوز واحده غيرك ولمسها وقرب منها وفي الآخر باعك ورامكي ومفكرش حتي يدور عليكي عايزه ايه تاني لسه بتحبي ليه يا زباله انتي انتي المفروض تنسي صقر وأيامه كلها انسي وشيلي من دماغك بقي شويه وخلي عندك شويه دم وكرامه يا وسخه 
.اتلمي علشان مقطعش لسانك يا قشطه.تتفزع بتول بشده وتلف سريعا وتري يقف علي باب الحمام وهو يربع يده ويسند بكتفه علي الباب لتتفزع بشده وينظر اليها صقر من الأسفل الي الاعلي وهي عاريه تماما أمامه دون ملابس تسترها ليذهب عقله الوقح لأشياء وقحه يريد ان يفعلها الآن وتزيد حرارته بشده وتنظر اليه بتول لتسحب المنشفه وتلفها علي جسدها سريعا وتقول بغضب شديد.انت ايه اللي جابك هنا
يضغط صقر علي شفتيه بقوه ووقحه ويقول بحراره شديده.فرس وعايزه خيال بيفهم وي
قطعت حديثه بتول التي قالت بصوت عالي.صقققققر اتلم 
ينظر اليها صقر ويبتسم بعد ان علم بأنها فهمت قصده الوقح ولا تريد ان يستكمل وقحته ويذهب صقر اليها ويقترب منها بشده وينظر اليها ويحملها من خصرها ويجلسها علي الحوض ويفرق بين قدمها ويدخل بينهما ويسحبها الي أحضانه بقوه كبيره ويغلق عينيه باستمتاع شديد وهي داخل أحضانه بعد كل هذه المده التي مرات عليه بمرار شديد وهو يشعر بنار جهنم من عشقه الذي يذبحه الألف المرات وهو يتركها لحالها بهذه الطريقة كانت بتول ان تصرخ به برغم اشتياقها الشديد لاكنها لا تريد ان تضعف أمامه لاكن يقول صقر.هششششششششش اسكتي دلوقتي يا قشطه وهخليكي تتكلمي ونتحاسب بس اسكتي دلوقتي وسبيني اشبع من حضنك الأول 
نهي حديثه وهو يغلق عينيه ويدفن رأسه في رقبتها وتستسلم بتول غصب عنها وترفع يدها وتلفها حول ظهره وتضمه وهي تغلق عينيها وهي تريد ان تشعر بالأمان الذي تركها منذو ان تركها هذا الكينج الذي ضمها بجميع ما يوجد قوة به يضمها صقر وهو يريد ان يفتح صدره ويدخلها بداخل قلبه لكي لا تخرج وتبتعد عنه مره اخرى كان يشعر بأنه يموت علي قيد الحياه من بعادها عنه يشعر بأنه يقفد حاله في بعاد هذه الفتاه والآن فقط تعود اليه حياته ويستطيع ان يتنفس ويبقون علي هذا الوضع لفتره طويله لم يشعرون بهم بتول وصقر الذي فاق من غيبوبته ويتذكر كل ما حدث ليعصر جسدها بقوه كبيره بين أحضانه ويالمها بشده لتتاوه بتول بألم وتقول.صقر براحه 
يعصرها صقر أكثر ويقطم علي رقبتها ويقول.ايه اللي طلعلك من بيت جدك من غير ما تعرفيني يا قشطه
بتول بغضب.اذا كنت طالعه علشان ابعد عنك يا صقر عايزني اعرفك ازاي 
يحملها صقر علي نفس الوضع ويمسك جسدها من الأسفل وكانت ان تقع هذه المنشفه لتمسكها بتول بسرعه وتقول بغضب شديد وهي تحاول ان تخفي خجلها الشديد منه.انت بتعمل ايه يا صقر بطل قلة ادب ونزلني بقي
يخرج صقر بها ويذهب الي السرير ويسطحها عليه ويتسطح فوقها بنفس الوضع وينظر اليها وينظر الي خصلاتها المتبلله التي علي وجهها ويعودها الي الخلف وتنظر اليه بتول وتقول.مين اللي عرفك مكاني يا صقر 
يبتسم صقر ويهمس أمام شفتيها وهو يقول.وانتي مفكره بروح امك انك كده اختفتي عن عيني انتي هبله يا بت 
تغضب بتول بشده وتقول.اوعي واطلع بره يا صقر مش عايزه اشوفك تاني سيبني في حالي
يهجم صقر علي شفتيها وياكلهم بين اسنانه بقوه كبيره وهو يريد ان يتنساه كل شئ ويريدها ان تشعر بناره لكي تخف عليه ولا تقول شئ يخرب علاقتهما أكثر ويقبلها صقر بعنف ولهفه شديده وهو يشعر باشتياق شديد الي هذه الفتاه وتحاول بتول ان تبعده عنها وهي لا تريد ان تضعف لاكن يمسك صقر يدها ويرفعهم اعلي رأسها ويقوي في قبلاته العنيفه اكتر ويقبلها بعنف شديد لدرجة ان يشعر بطعم بدمائها علي لسانه ولا يبتعد عنها بل يبقي يقبلها بجنون شديد الي ان قطع انفاسها ليترك شفتيها فقط ويبقي يتنفس انفاسها وهو يشعر بأنه يأخذ جرعة المخدر الخاص به فهو حقا يدمن هذه الفتاه وتغلق بتول عينيها بقوه ووجع شديد منه ومن افعاله وتقول بصوت متعب آثار قبلته العنيفه.صقر ابعد مش عارفه اتنفس بجد 
صقر وهو يغلق عينيه.اطلبي روحي يا بتول بس متطلبيش مني ابعد 
تنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه دون ان تنطق بكلمه واحده وينظر اليها صقر ويمسك دقنها ويلف وجهها اليه ويقول.امممم كنتي مبسوطه وانتي بعيده عني يا قشطه
تنظر بتول اليه وتقول.كان قلبي مرتاح ومبيوجعنيش وانا بفكر اني مع واحد خاني واتجوز غيري يا صقر
يبتسم صقر بهدوء ويقول وهو ينظر داخل عينيها.عايزه تفهميني اني مفرقتش معاكي ولا حتي وحشتك
نهي حديثه بغمزه وقحه وهو يحرك يده بوقحه علي مقدمة صدرها لتمسك بتول يده وتقول بغضب.اتلم يا صقر 
يقترب صقر منها ويهمس بجانب أذنها ويقول.فرقت ولا لا يا قشطه
تغلق بتول عينيها وتقول.لا 
يضع صقر زراعه أسفل رأسها ويضمها اليه ويقول بنفس الهمس.فرقت يا قشطه
بتول بنفس النبرة.لا يا صقر
يبتسم صقر وينظر اليها ويري وجهها شبه احمر ليقبل شفتيها بسطيحه ويقول.ما هو واضح يا روح امك وكلامك لنفسك من شويه يثبت كلامك ده
تفتح بتول عينيها وتنظر اليه وتقول بوجع يظهر بصوتها.قوم وسيبني البس يا صقر مينفعش كده 
يدفن صقر رأسه برقبتها ويقول.سبيني انام شويه يا بتول بقالي كتير اوي مدوقتش النوم نامي دلوقتي ونبقي نتكلم بعدين 
كانت بتول ان تتحدث لاكن يقول صقر.كفايه والا قسماً بربي لو اتكلمتي لا اخرسك بحاجه متأكد انها هتزعلك مني اوي اخرسي بزوق احسن ما تعمليها بطريقه تانيه
تضغط بتول علي شفتيها بقوه كبيره وهي تفهم وقحته الشديده ويبتسم صقر ويطبع قبلة علي رقبتها ويقول.اعشق ميتين امك وانتي مطيعه كده يا قطتي 
لا تتحدث بتول ولا تنطق بكلمه واحده وتغلق عينيها ويبتسم صقر ويغلق عينيه هو الآخر وهو يريد ان ينام فهو له فتره طويله لا يذوق النوم من التفكير بهذه الفتاه وعدم راحته وهي بعيده عن احضانه ويشعر بها تنام بعد مدة قصيرة لينظر اليها ويفهم بأنها الاخري لا تنام في الفترة الأخيرة ليقبل شفتيها بقوه ويدفن رأسه بين أحضانها وتلف بتول يدها علي رأسه بعدم وعي ويغلق صقر عينيه باستمتاع شديد وأخير قد عادت اليه روحه من جديد ويغلق عينيه لكي ينام ويأخذ قسط من الراحة الذي لا يذوقها منذو فتره طويله 

2



        
          

                
كانت تجلس علي السرير وهي تنظر أمامها وشارده تماما ولم تلاحظ دق الباب والذي دخل ونظر اليها ويذهب يجلس أمامها ويضع يده على كتفها لتشعر به وتنظر اليه وتنزل دموعها بغزاره ليضمها الي احضانه وتبكي هذه الفتاه بعنف وحرقة شديده وتقول بنبرة تقطع قلب ما يسمعها.انا ليه محدش بيحبني يا جدو لا ماما ولا اسد ولا حد حبني يا جدو
يضمها منصور بقوه اكبر ويقول.بس يا سما يا بتي اهدي ومتفكريش بطريجة دي
تبكي سما أكثر وتقول.تعبت يا جدو والله انا تعبت وعايزه اموت دلوقتي علشان ارتاح مش عايزه اعيش في الحياه دي 
يبعدها منصور عن احضانه ويقول بغضب.لا هتعيشي يا سما هتعيشي علشان ربك كاتب ليكي انك تعيشي بطلي تفكري بطريجة دي واعجلي شويه انتي مش صغيره
تنظر اليه سما ولا تتحدث بل تنظر بعيد عنه ليمسك منصور يدها ويقول.انتي اللي مدمره حياتك ومخليها ملهاش لازمه اكده يا سما جوليلي انتي عامله في حالك اكده ليه وايه يستاهل كل ده
تنظر اليه سما وتقول بدموع شديده.اسد اتجوز موده يا جدو 
ينظر اليها منصور قليلاً ويقول بهدوء شديد.اسد مينفعش يكون معاكي تاني يا بتي ولو حتي اتطلجتي من فادي عمر ما هينفع انكم تجتمعوا تحت سجف واحد
تغلق سما عينيها بقوه وتنزل دموعها بغزاره شديده وتقول بالهفه ودموع.ليه يا جدو ليه مينفعش انا واسد كنا بنحب بعض وانا بحبه ومقدرش اعيش من غيرو وهو كده ليه مينفعش نكون مع بعض بص انا مستعده اعمل كل حاجه بس ارجع لاسد واعيش معاه هو يا جدو انا مش عايزه فادي والله ما عايزه غير اسد يا جدو مش عايزه غيره
نهت حديثها بهستريه وبكاء شديد ويقول منصور بقسوه شديده.مفيش حاجه اسمها معيزش فادي يا سما علشان عمري ما هتطلجك منه يا بت ولدي واحسنلك تحاولي تصلحي ويتعدل علشانك وعلشان لما ربنا يكرمكم بعيال متظلمهوش معاكم فادي قدرك ومتجدريش تهربي منه علشان أكده تتعيشي معاه عايزه تحاولي تصلحي وتخلي زين معاكي ده ليك معيزاش وعايزه تعيشي معاه بطريجة دي علي كفيك
تنظر اليه سما بصدمه شديده وهي لم تتوقع ان يقول اليها هذا وخاصه وهو يعلم طبع فادي جيد وتنظر سما بعيد عنه لفتره طويله ويمسك منصور يدها ويقول.حولي تعدلي نفسك جبل ما تعدلي فادي يا سما انتي المحتاجه تتعدلي جبله يا بتي
تنهض سما وتقول بغضب شديد.انا عملت ايه يا جدو انا معملتش حاجه فادي معيشني معاه عند في اسد وخلاص هو مش عايزني هو بس عايز يعند في اسد 
يمسك منصور يدها ويجلسها مره اخرى ويقول.انتي اللي فاهمه ده يا بتي بس لو جربتي من فادي وفهمته عجله زين هتفهمي انه عايزك معاه علشان بيحبك من وانتي عيله صغيره وعمل كل اللي عملوا ده علشان هيحبك ومجدرش يشوفك مع اسد وحجده كبر علي اخوه بسببك انتي بس لما يلاجي انه خدك وبجيتي لي علي طول هيتغير انتي مهتحبيش فادي وعلشان اكده مشيفاش حاجه يا سما 
تنظر اليه سما وتنزل دموعها بغزاره وتقول.انا مش عايزه غير اسد يا ج
قطع حديثها منصور الذي قال بغضب شديد.خلاص يا سما موضوعك انتي واسد تنسي خالص علشان عمر اسد ما هيرجعلك تاني هو خلاص شاف حياته مع موده وهو عمره ما هيبص لمرت اخوه كفايه أكده تتعبي جلبك ونفسك وعيشي لنفسك وخليكي مع فادي واتجبلي عيشتك وحياتك معاه انتي الوحيده اللي هتجدري تعدلي حياتك وفادي يا سما محدش غيرك هيخليكي مبسوطه يا بتي 
نهي حديثه وينهض من أمامها ويذهب الي الخارج وتنظر خلفه سما وتنزل دموعها وهي لم تستطيع ان تفعل شئ ولا تفهم ولا تعرف ما هو الشئ الصحيح آلان تفكر بكل حرف وكلمه خرجت من منصور الآن وتحاول ان تستوعب وتعرف ماذا تفعل بحياتها الآن 

4



        
          

                
تفتح هذه الفتاه عينيها بعد عدة ساعات وتنظر الي سطح الغرفه وتشعر بثقل كبير عليها لتنظر الي الذي بين أحضانها وتنغز أصابعها بين خصلاته وهي لا تعلم ماذا تفعل تعشقه ولا تستطيع ان تعيش دونه لاكن يالمها قلبها منه بشده ولم تستطيع ان تنساه كل ما فعله بها لذلك لا تريد ان تبقي معه فهو بالنهايه يتزوج من اخري وهي لم تستطيع ان تكون الثانيه في حياته تغلق عيونها بقوه كبيره وتسمع الذي يقول وهو مازال يغلق عينيه.متتعبيش نفسك وتفكري كتير علشان كده كده النتيجه واحده يبقي عيشي وانسي كل حاجه يا قشطه
تفتح بتول عينيها وتنظر اليه وتنفخ بقوه وتقول.وايه هي النتيجه دي
يرفع صقر رأسه وينظر اليها ويقول.اننا مش هنبعد غير لما تطلع روحي يا بتول عايزه تبعدي اقتلي صقر السيوفي وارتاحي منه نهائي غير كده طول ما انا بتنفس في الدنيا دي ولاخر نفس فيا هتفضلي مراتي ومش مسموح تبعدي يا بتول 
تهرب دمعه من بتول وتمسحها سريعا وتقول.وانا مش مرتاحه كده يا صقر
يضع صقر يده علي وجهها ويقول.ومرتاحه من غيري يا بتول
لا تستطيع بتول ان تعترض ام تتحدث ليبتسم صقر ويمص شفتيها بقوه ويقول.خليكي معايا علشان معندكيش حل تاني وانا وعد مني ليكي هعوضك يا بتول وهخليكي تنسي كل اللي حصل وتتاكدي انك الاوله والاخيره في حيات الكينج 
تضحك بتول بوجع شديد وتقول.لا كده كدب يا بابا متنساش ان في رنا مراتك الاو
طلقتها يا بتول طلقتها ودلوقتي مفيش غيرك مراتي اتهدي بقي.كان هذا الكينج الذي قطعها بهذا الحديث وتنظر اليه بتول بصدمه وهي لم تتوقع ان يفعلها بهذه السرعه وتبتسم بسخريه وتقول.ويا تري قدرت تحارب جدك وتطلق حفيدته كده مخوفتش لا يزعل منك
يشعر صقر بنبرة السخريه ليقول بغضب شديد.بتووووووول مش طالبه خفة دم اهلك دلوقتي واتلمي شويه وبعدين جدي مين اللي اخاف منه انا لو بخاف مكنتش عبرتك ولا جيتلك هنا من الاساس
تنفخ بتول بقوه كبيره وتقول.طب اوعي يا صقر علشان البس هدومي واتلمي شويه وبلاش تستغل كل حاجه كده يا قليل الادب 
قالت هذا وهي تفهم صقر جيد ليبتسم صقر ويحرك جسده عليها بوقحه لتتفزع بتول وتصرخ وهي تقول.صققققققر اتلم بقي 
يضحك صقر عليها وينظر اليها بخبث ويهمس امام شفتيها ويقول.ما تيجي ندخل يا بت الراوي اووف جبت اخري يا بت الكلب فكري فيا شويه
تنظر اليه بتول وتقول بعناد شديد.عندها يا روحي مش هيحصل يا صقر غير في احلامك يا بابا
يمسك صقر يدها ويرفعها اعلي رأسها ويمسك المنشقه وينزعها عن جسدها وينظر اليه بوقحه شديده لتخجل بتول بشده وتحاول ان تحرك يدها وتقول.صقر بس واوعي علشان خاطري اوعي بقي
يشعر صقر بنبرة الخوف بصوتها لينظر اليها ويقول.انتي خايفه مني يا بتول
تنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه وتحاول ان تلفت يدها من يده وينظر اليها صقر قليلا ويقول ببرود شديد.اولها دخلتي بينا الغريب والقريب وكنتي عايزه ترفعي قضية طلاق علشان اطلقك وثقتك فيا بقيت معدومه وخايفه لا اعمل معاكي حاجه دلوقتي واغدر بيكي مش كده يا بت الراوي
تنظر اليه بتول قليلاً وتقول.كنت هرفع قضيه علشان ارتاح من كل اللي انا في بسببك يا صقر واعتقد حقي اختار حياتي واختار اللي يكون فيها يا كينج ولا ايه رأيك انت
لم يستطيع صقر ان يتحكم باعصابه أكثر من ذلك وكان ان يصفعها فهي تريد ان تخرجه من حياتها لتدخل رجل اخر وعقله لم يقبل بهذا الشئ لاكن يقبض علي يده بقوه كبيره قبل ان تنزل علي وجهها وينظر اليها وتبتسم بتول باستفزاز شديد ولم ترحمه برغم انها تعلم ماذا يحدث به من حديثها لاكنها تريده ان يشعر بمشاعرها وتمسكه من ياقة تشيرته وتسحبه اليها وتقول.تؤ تؤ اعصابك يا حياتي مش كده كل ده علشان بقولك حقي اختار اومل لو اختارت راجل غيرك واتجوز
بتووووووووووووووووووووول اخرسسسسسسسسي احسنلك.كان هذا صراخ صقر وهو لا يريد ان يفقد اعصابه عليها وتنظر بتول الي عيونه الذي تسود ويمسكها صقر من كتفها ويقول بصوت افزعها بالفعل.عايزه تعملي ايه يا روح امك قوليها تاني وانا قسماباللي خلقك لا ادفنك مكانك دلوقتي يا بتول
تنظر اليه بتول ولا تتحدث ولم تنطق بكلمه وينظر اليها صقر وينهض من عليها ويجلس بجانبها ويخرج علبة السجائر ويضع سيجاره بفمه ويشعلها ويأخذ نفس كبير بشده منها لكي يطفئ ناره الذي تشعل الآن وتنظر اليه بتول وتمسك الشرشف وتضعه علي جسدها ويأخذ صقر نفس كبير بشده يكاد يخنقه وتشعر بتول بأنه سوف يقتل حاله بالفعل لتقترب منه وتقول بهمس مستفز أيضا.هدي يا بابا لسه مش هعمل حاجه دلوقتي انا بس عايزك تحس بيا وانت كل لليلة بتاخد الزباله بتاعتك في حضنك وتنام معاها وتعمل كل اللي من حقي انا يا صقر
ينظر اليها صقر ويأخذ نفس كبير من السيجاره ويطفيها بيده ويرميها ويمسك بتول ويحملها ويجلسها علي قدمه ويلف قدمها حول خصره ويمسك رأسها بقوه كبيره ويهجم علي شفتيها وياكلهم بعنف وقوة شديده وهو يريد ان يتنساه حديثها اليه وتغلق بتول عينيها بوجع من قبلته العنيفه بشده وهو يمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليها ويدخل لسانه داخل جوفها ويمسك لسانها ويسحبه ويقطم عليه بقوه وعنف شديد لكي يعاقبه علي ما نطق به الآن وتضربه بتول علي كتفه بقوه لكي يخف عليها لاكن يقطم صقر أكثر وهو يريد ان ينساه وينسي كل شئ بالفعل ويمص لسانها بتلذذ شديد ويتركه ويمسك شفتيها السفليه ويمصها ببطئ ومهارة شديده ويترك شفتيها وينزل علي رقبتها ويبدأ ان يطبع قبلاته العنيفه وهو يعض كل إنش بها لكي يضع صك ملكيته عليه وينزع هذا الشرشف عنها ويرمي علي الأرض ويحملها ويلفها علي السرير وينزل الي مقدمة صدرها ويعصرها بين يده بقوه لتتوجع بتول بشده وتمسك يده وتقول.براحه يا صقر 
يعصر صقر جسدها ببطئ بين يده وهو يشعر بنومتها وطاروتها ويجن جنونه عليها ويهجم يقبلها بقوه كبيره وللاسف تتوه بتول بقبلاته اليها وتغلق عينيها وهي لا تشعر بالدنيا حولها وينزل صقر يده ويحركها علي جسدها بوقحه شديده وبعد ان رفع قدم وينظر اليها ويلعب بداخله شيطانه ويقول اليه بأنه يمتلكها آلان لكي لا تستطيع ان تبتعد عنه مره اخرى ولا احد يستطيع ان يقف بينهما بعد اليوم ويفكر صقر قليلا وهو بالفعل لم يعد يتحمل وخاصه ان جسده تشعل به النار وتطلب باخمدها ويقرار صقر ان يفعلها اليوم بالفعل ويقوي في قبلاته أكثر وينزل الي بطنها ويطبع عليها قبلاته المتفرقه و (ايه رايكم لو وقفت البارت علي كده كان نفسي اعملها واسبكم لبكره او بعده بس هقول ايه في قلبي الطيب ده كملوا يلا 😂😂)

7


وينزل ويقبل جسدها بوقحه شديده وينظر اليها ويقول.قلعيني التشيرت يا بتول
تنظر اليه بتول وتخجل بشده من وضعها معه الآن وتنظر بعيد عنه ليعضها صقر وتتفزع بتول بشده من فعلته وتنظر اليه ويقول صقر.قلعيني التشيرت ده يلا
تنفذ بتول حديثه وتنزع هذا التشيرت من عليه بالفعل وهي تريد منه المزيد وتنظر اليه وعيونها تدمع بشده من الرغبه من افعاله الوقحه ويصعد صقر ويمسك وجهها ويقبل شفتيها بقوه كبيره ويقول.اكمل ولا هتندمي يا قشطه 
تغلق بتول عينيها وتقربه منها بشده وتقول بصوت أجش من الرغبه الشديده.اوعدني انك متخلنيش اندم في يوم علي ده يا صقر
يقوي صقر في قبلته أكثر ويقول بحراره شديده.اوعدك اني ادفع عمري كله ولا تنزل دمعه ندم من عينيك يا قشطتي واثقه فيا
لا تعلم لماذا لكنها اومالت لهو دون تفكير لحظه واحده لينزع صقر ملابسه وينظر اليها وهو يريدها ويريد ان يمتلكها آلان وتنظر اليه بتول وتشهق بقوه وتبعد عيونها عنه سريعا ليمسك صقر وجهها ويلفها اليه ويجعلها تنظر اليه وتغلق بتول عينيها بعدم تصديق ويهبط صقر عليها ويهجم علي شفتيها ويحرك جسده عليها بوقحه شديده وتفتح بتول عينيها وتقربه منها بشده وهي تشعر برغبتها تذدد اكتر ويستغل هذا صقر ويهجم عليها بهدوء شديد وتصرخ بتول صرخة تكاد تصل الي جميع هذه المحافظه من قوتها ويتوقف صقر عن ما يفعله وتنزل دموع بتول وهي تقطم علي كتفه بقوه كبيره من وجعها الشديد ويضمها صقر اليه ويقول.هشششششششششش خلاص يا بابا اهدي 
لم تستطيع بتول ان تتحدث وينفخ صقر بقوه كبيره وهو يريد ان يمسك حاله عليها قليلا ولا يفعل اليها شئ ياذيها الآن ويحرك جسده ببطئ شديد وهو يستكمل مهمته وتقطم بتول علي كتفه أكثر من وجعها والذي تشعر به ويمسكها صقر ويسطحها جيد علي السرير وينظر إليها ويمسح دموعها وهو يقوي عليها قليلاً لتنفي بتول برأسها بقوه وينظر اليها صقر ويهبط علي شفتيها ويقبلها ببطئ شديد ويقول بوقحته المعتادة.هتتعودي يا روح الكينج خلاص اهدي ومتشديش اعصابك انتي 
تغلق بتول عينيها وتقول بوجع شديد بين شفتيه.والله لا اقتلك يا ابن الوسخه 
يقطم صقر علي شفتيها ويقول.بكره تدمني وتيجي تتحيلي عليا اقربلك يا بت الراوي 
نهي حديثه وهو يحرك جسده ويتم عمليته بالنجاح وتصرخ بتول بصوت عالي بشده ولم يتحمل صقر بعد صرختها الذي جنت جنونه وجعلته يقوي عليها اكتر لاكن وهو يمسك حاله ويكاد يموت من طريقته لاكن يفعل ذلك لأجل ان لا تموت بين يده الان 

5


(لا كتر خير اللي جابوك ياخويا معرفش لوله طيبتك دي كنا هنعمل ايه والله 😂 يلا مبروك للعروسين وكفايه كده انهارده علشان الباقه بتشطب وصاحب البيت مش راضي علينا ومش هيشحنها دلوقتي خالص 😂 
قولولي توقعتكم في اللي جاي ولو ملقتش تفاعل حلو وكومنتات كتير هعيط وانا اصلا ما هصدق والله)

+


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close