رواية ذئاب من نار الفصل الثاني والعشرين 22 بقلم بيري الصياد
البارت الثاني والعشرون
من ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مر علي هذه الأحداث ست اشهور تغيرت حيات الجميع بشدة ولم شئ يبقي علي حاله سوف تعرف ماذا حدث في هذه الشهور مع الأحداث كان يجلس علي مكتبه وهو ينظر الي الورق التي بيده بدقه شديده يره بالذي تفتح الباب يرفع رأسه لكي يره من التي فتح الباب يرها تقف أمامه وهي تبتسم اليه ابتسامتها الرائعه التي تظهر غمازتها التي يعشقها بشدة ينهض ويقول بغضب شديد.انتي ايه اللي جابك هنا يا وتين
تختفي ابتسامة وتين وتنفخ بقوه كبيره وتغلق الباب وتذهب اليه وتلف ذراعها حول رقبته وتقول بدلع شديد.انت متعصب اني جايه علشان اشوفك يا دودو
يسحبها دياب بقوه كبيره من خصرها ويقول بصوت عالي.مليون مره اقولك بلاش تيجي هنا يا وتين انتي عارفه المديريه فيها كام راجل فيها شافك دلوقتي وانا قولتك بلاش المكان ده بذات
تضع وتين رأسها علي كتفه وتقول برقه ودلع شديد.وحشتني قولت اجي اشوفك يا حبيبي
ينفخ دياب بقوة شديدة من طريقتها معه ويقول.وحشتك ايه يا وتين احنا كنا مع بعض الصبح يا حبيبتي الكلام ده يتقال لحد مش عارف حاجه احنا دفنينه سوا
ترفع وتين رأسها اليه وتقبل شفتيه بوقحه وتقول.انت بتوحشني وانت معايا يا دودو
يمسك دياب رأسها ويسحبها اليه ويمسك شفتيها بين شفتيه ويمصها بتلذذ وقوه شديده تحاول وتين ان تجري في القبله لاكن يقوه دياب اكتر ويحملها بين يده وهو مازال يقبلها ويذهب الي الباب يغلقه جيداً ويذهب يضعها علي سطح المكتب ويرمي كل ما عليه ويسطحها أمامه وينظر اليها يرها تنظر اليه بابتسامه رايئعه حقا ليبتسم اليها ويقول وهو يفك ازار ملابسها.اممم وانتي وحشاني اكتر ووحشاني كل حاجه فيكي يا غزال الوحش
تبتسم وتين وتضع يدها على صدره وتلعب في ازار قميصه وتقول بدلع شديد جعل هذه النيران التي تشعل بداخل دياب تشعل اكتر.علشان كده اول ما شوفتني قعدت تتخناق معايا مش كده يا دودو
يهبط دياب علي مقدمة صدرها ويقبلها بجوع شديد وينزع ملابسها عنها ويسحبها اليه وينزع ملابسها الداخلية ويهبط يقبلها بوقحه وجوع شديد ويقول بتلذذ شديد وهو مازال يقبلها.هشششششش كفايه كلام يا وتين كفايه
تغلق وتين عينيها بستمتاع شديد بين يده ويمسك دياب باقي ملابسها بيد والاخره يعصر جسدها بقوه ووقحه وينزع باقي ملابسها لتبقي وتين أمامه عاريه تماماً كما خلقتها والدتها تنظر اليه وتين وتقول بعتاب وبدلع سوف يجعله ينفجر بتاكد.عجبك اللي بتعمله يا دودو
يلفها دياب اليه ويهبط علي جسدها ويقبلها بوقحه وحراره شديده تشعل في جسده وهو يعلم بأنها تريد منه شي لفعل كل ذلك لاكن لا تعرف هذه الفتاه بأنها بهذه الطريقة سوف تجعله ينتقم منها بتأكد يظل دياب يقبلها بقوه وهذه الوقحه التي لم تذهب منه الي ان صراخت وتين وهي تنغز اصباعها بين خصلاته وتقربه منها بشدة وتقول بصوت يخرج بصعوبه شديده.دياب براحه علشان خاطري
يقوه دياب اكتر ويبتعد عنها وينظر اليها يره بها رغبه شديده تشعل بسبب افعاله الوقحه بشدة ويبتسم دياب ببرود ويمسك ملابسها لكي يساعدها ترتديهم تنظر اليه وتين وتنظر الي حالها وتقول بغضب شديد.تقدر تقولي ده اسمه ايه يا دياب
يقترب دياب منها بشدة ويقول بجانب أذنها.اسمه متلعبيش في عدد عمرك يا غزال وارحمي امي من الطريقه دي وكفايه كده
تسحبه وتين اليها وتضمه وتقول بجانب أذنه ايضا.وكفايه ليه يا حبيبي احنا نقول كفايه لما حق وتين الجارحي يجي لاكن دلوقتي لسه مجاش يبقي الحساب لسه مخلصش يا دودو
يبتسم دياب وينظر اليها ويقبل شفتيها بخفه ويقول.قومي اتعدلي ونتكلم زي الناس يا غزال
تنهض وتين وكانت ان ترتدي ملابسها لاكن يمسكهم دياب ويقول بهمس وقح بشدة.سيبني املي عيني يا غزال عايز جسمك كله يكون قدمي كده عايز ارقب كل حركة من حركاتك
تبتسم وتين علي وقحته التي تعودت عليها وبقت نسخه مصغره منه وتقول.انت اللي هندم في الاخر يا دودو مش انا
ينظر اليها دياب ويحملها بين يده ويذهب بها الي الاريكه ويتسطح عليها ويسطحها بطولها علي جسده ويضمها اليه بقوه ويقول.اممم عايزه ايه يا بت الجارحي
تمسك وتين ازار قميصه وتبدأ ان تنزعهم ويظهر عضلات صدره امامها لتبدا ان تطبع قبلاتها ببطئ وخفه شديده ليغلق دياب عينيه بقوه كبيره ويضغط علي خصرها بقوه ويقول.وتين بلاش ده كفايه انتي عارفه اني مش هقدر ادخل عليكي دلوقتي عايز اول ليله تكون بينا هي يوم فرحك بلاش اللي بتعملي ده
تبتسم وتين وتنظر اليه وتضع يدها أسفل رأسه وهي تقربه منها بشدة وتقول.انت مش عايز نعمل فرحنا يا دودو
ينفخ دياب بحراره شديده ويقول.هموت ويحصل انهارده يا وتين هموت نفسي فيكي اوي
تطبع وتين قبلة علي دقنه وتقول وهي تمسكه منها.تعال هنعمل فرحنا الشهر الجاي يا حبيبي علشان نكون مع بعض كفايه كده
يرفع دياب حاجبه ويقول.بسهوله دي
اومالت لهو وتين لينفخ دياب بقوة ويقول بغضب.وتين من غير لف ودوران قولي علي الموضوع اللي جايه علشانه علي طول يلا
وتين بسرعه كبيره.انا عايزه اسافر لكارما يا دياب
ينظر اليها دياب ويبتسم ببرود شديد ويقول.لا يا وتين مفيش سفر وقومي يلا البسي علشان نمشي
تنفخ وتين بقوه كبيره وتقول.دياب علشان خاطري خلي
قطع كلامها دياب التي قال بغضب شديد.وتين مش علي الفاضي والمليان تحلفني بخاطرك قولت لا يعني لا مفيش سفر
تنظر اليه وتين وتنهض من عليه وتذهب تمسك ملابسها وتذهب الي الحمام التي يوجد ينظر خلفها دياب ويتنهد بقوه كبيره ويرها تخرج بعد قليل وهي ترتدي ملابسها بالكامل تنظر اليه ودموعها تلمع في عينيها وكانت ان تذهب لاكن يمسك دياب يدها من الخلف ويسحبها اليه ليخبط ظهرها في صدره بقوه ويضع دياب رأسه علي كتفها وهو يضمها بقوه ويقول.مش هقدر اسيبك تسافري كل ده لوحدك يا وتين افهمي ده وافهمني علشان دياب ممكن تعملي ده
وتين ببرود.انت مش فاهمني عايزني افهمك انا ازاي يا دياب
يقطم دياب علي كتفها بقوه بين اسنانه لتضغط وتين علي شفتيها بقوه ووجع من فعلته ويقول دياب وهو يجز علي اسنانه بقوة.بلاش الطريقه دي يا وتين وقولت مفيش سافر خلص الكلام كده
تغلق وتين عينيها بقوة وتقول.براحتك يا دياب
وكانت ان تذهب لاكن يسحبها دياب اليه بقوه كبيره ويلفها اليه وينظر اليها يرها تنظر بعيد عنه ليقول.وتين افهمي مينفعش تسفري لوحدك مهما حصل
لا تنظر اليه وتين بل تميل برأسها بدون ان تتحدث ليعلم دياب بأنها تحزن منه بشده الآن لياخذ نفس عميق ويقول.استني هخلص المهمه اللي شاغل عليها وهاخد اجازه نسافر انا وانتي
تنظر اليه وتين وتقول.يا دياب ارحمني انا مش عيله صغيره علشان مسفرش لوحدي كده وكمان في الوقت اللي انت هتخلص في المهمه دي هكون انا روحت وجيت كمان سيبني المره دي والنبي
ينظر اليها دياب ويسحبها اليه ويقول.تعالي نعمل الفرح بعد المهمه وبعدها نسافر زي ما انتي عايزه يا وتين
تضع وتين يدها علي وجهه وتقول.انت عارف اني مش هعمل ده يا دياب بلاش كلام في علشان منتعبش بعض علي الفاضي سيبني اسافر علشان نقدر نعمل فرحنا بعد ما ارجع
دياب بغضب شديد.انتي ليه مش عايزه تعملي الفرح يا وتين كارما عمرها ما هترضي ترجع مهما حصل ليه بتصعبيها علينا كده
تضع وتين رأسها علي كتفه وتقول.انا مش هفرح من غير كارما يا دياب كارما لازم تكون معايا في فرحتي افهمني علشان خاطري
يتنهد دياب بقوة ويقول.روحي اسالي اخوكي ولو وافق سفري واعملي اللي انتي عايزاه يا وتين
تبتسم وتين وتقول.انت عارف ان ايهم من ساعت اللي حصل وهو مش بيدخلي في حاجه يا دياب واصلا بقاله اكتر من شهرين مشفتش وشه وانا مش هستني انا عايزه اسافر بكره بكتير
يضمها دياب اليه بقوة شديدة ويقول.هو جاي انهارده وذمانه في القصر دلوقتي
تنظر وتين أمامها وتقول.اممم وانت كنت عارف ايهم فين يا دياب
يفهم دياب ماذا تقصد فهي تسأله دائما عن مكان ايهم وهو يقول بأنه لا يعرف شئ عنه وتريد الآن تعلم هل هو كان يكذب عليها ام ماذا يبتسم دياب ويقول.الطيار بتاعه كلمني وقالي انه راجع لمصر انهارده لا جاب سيرة كان فين ولا حتي قالي عامل ايه
تنظر اليه وتين وهو مازال يضمها تريد ان تعرف هذا الحديث صحيح ام لا ينظر اليها دياب ويبتسم ببرود لتنظر وتين أمامها وتنفخ بقوة وتنظر اليه وتقول.هتخليني اسافر يا دياب
ينفخ دياب بقوة شديدة ولا يتحدث لتنظر اليه وتين وتتعلق برقبته وتضمه بجميع قوتها ليلف دياب ذراعه حول خصرها ويضمها بقوه كبيره يكاد يكسر ضلوعها بين يده تبتسم وتين وتهمس بجانب أذنه.اسافر يا دودو
يغلق دياب عينيه بقوه كبيره ويقول.وتين انتي ليه مش عايزه تفهمني
تبتعد وتين عنه قليلاً لاكنها بين يده وتقبل وجهه ببطئ وتقول.حبيبي خلينا اروح علشان اقنع كارما تيجي علشان نتجوز انت مش عايز نكون مع بعض
ينظر اليها دياب ويبتسم ويقول.انتي عارفه اني مقدرش اعيش يوم واحد من غيرك يا وتين واني اتمني امتلكك انهارده قبل بكره بس صابر لحد ما اعملك الفرح ده
تبتسم وتين وتقول.انت عارف اني مش هعترض علي ده يا دياب وانك لو عايز تعمل ده اعمله وانا واثقه فيك اكتر من نفسي حتي
يبتسم دياب بعشق شديد ويقول.عارف ومتاكد من ده بس لو انا عملت كده هيكون قلبي اللي سايقني وانا مستحيل اسمح ان قلبي يكسب علي الصح وانا مش ضامن الدنيا ممكن تعمل فينا ايه علشان كده سيبي كل حاجه تمشي زي ما هي ماشيه
تنظر اليه وتين بنظرة ذاته معني ليقول دياب بهدوء.مش ضرورة يكون كده يا وتين انتي متعرفيش يمكن تحملي من واره ده وانا امو
قطعت كلامه وتين التي وضعت يدها على فمه بسرعه كبيره وتنفي برأسها وتقول.بس يا دياب اسكت ومتجبش سيرة الموت علشاني
يبتسم دياب ويمسك يدها ويقبلها ويقول.تعالي هنتغده مع بعض يا وتين
تبتسم وتين وتقول.خليها في يوم تاني انا عايزه اروح علشان تعبانه وعايزه انام شويه
يرفع دياب حاجبه ويقول بستغرب متصنع وهو يعلم بأنها تريد ان تره ايهم.تنامي دلوقتي يا وتين دي الساعه لسه مجاتش خمسه حتي
تنظر اليه وتين وتقبله وتقول.هسافر يا دودو
ينفخ دياب بقوة شديدة ويقول.هحضرلك كل حاجه وهتسافري بالطايره بتاعتي وهتقعدي مع كارما اربعه وعشرين ساعه بس وهترجعي في نفس الطايره اللي هتكون مستنيكي فاهمه
كانت وتين ان تعترض فهي تريد ان تبقي مع كارما أكثر من ذلك لاكن يقول دياب بحزم شديد.وتين خلص الكلام ده اللي عندي عايزه تسافري سافري مش عايزه هيكون احسن وخليكي معايا هنا
تنظر اليه وتين وتبتسم ابتسامتها التي يعشقها هذا الوحش بشدة وتقربه منها بشده وتقول.حبيبي كده انا هتعب اوي يرضيك مراتك حبيبتك تتعب كده
يسحبها دياب اليه أكثر ويقول بغمزه وقحه بشدة.تعاليلي وانا هيريحك يا غزال
تضربه وتين علي كتفه وتقول.نفسي تبطل سفاله شويه يا دياب
يمص دياب شفتيها بقوه ويقول.طب تعالي اوصلك علشان ارجع انا اعمل شغلي واجيلك بليل اوريكي السفاله يا قلبي
تضحك وتين بخفه وتقول.انت عارف مراد هو عرف انك كل يوم بتنام معايا هيعمل فيك ايه يا دودو مش مش بعيد يقتلك يا بابا
يبتسم دياب علي ضحكتها ويقبل غمزتها ببطئ وعشق شديد وتقول.فداكي روحي يا قلب البابا
تبتسم وتين وتقول.انا بحبك اوي يا دياب بحبك اكتر من ما تتوقع
ينظر دياب الي عينيها ويقول.انا مش بحبك بس يا وتين انا مهوس بيكي وبكل شبر فيكي وحركاتك كل حاجه فيكي بدمنها ومهوس بيها ومش عارف هعيش السته وتلاتين ساعه دول من غيرك ازاي يا غزال الوحش
تدفن وتين حالها بين الاحضانه وتقول.اممم انت حسبتهم يا دودو
يضمها دياب بقوه كبيرة ويقول.هحسبهم بثانيه يا قلب دودو خليكي معايا يا وتين واوعدك هاخدك وهنروح لكارما انا وانتي حتي علشان اطمن عليها واشوف حياتها عامله ازاي
تغلق وتين عينيها وتقول بحزن شديد في داخلها.احسن انك متشفهاش يا دياب وانا نفسي مش عايزه اشوفها كده بس لازم اروح
وترفع رأسها لهو وتقبل شفتيه بخفه وتقول.هطمنك عليها يا حبيبي انا نفسي اشوفها اوي خليني اروح والنبي وكفايه كده علشان تعبت بجد
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويمسك راسها ويقربها منه اكتر ويمسك شفتيها بين اسنانه ويمصهم ببطئ وعشق شديد تبتسم وتين وتنغز اصباعها بين خصلاته وتقربه منها بشده وهي تبدله القبله وتبتعد عنه قليلاً وتقول بخبث.انا ليا عندك طار يا دودو وهخده في اسرع وقت خلي بالك بقي
يبتسم دياب ويعدل ملابسها جيد وكان ان يسحبها معه الي الخارج لاكن تضع وتين يدها علي صدره العاري وتقول.استني يا بابا
ينظر اليها دياب وتبدأ وتين ان تغلق ازار قميصه وتعدله اليه ينظر إليها دياب ويبتسم ويمسك يدها ويقبلها ببطئ شديد ويسحبها الي الخارج معه لكي يصلها الي القصر ليجعلها تره ايهم كما تريد
كانت تجلس وهي تغضب بشدة من الجميع فلا احد يحبها ام يطايق وجودها معهم وهي تغضب بشدة من ذلك ولا تعرف ماذا تفعل بهم جميعاً تنظر الي بطنها التي تكبر قليلاً وتقول بغضب شديد.حتي انت مش نافعني في حاجه وابوك سيبني ومش بيفكر فيا ولا فيك حتي رميني في القصر هنا ولا سأل علي حاجه
نهت كلامها وتنهض وهي تغضب بشدة من هذا الطفل ووالده التي لم يأتي منذو اكثر من شهرين وهذا عادته منذو هذه الست شهور فهو لم يأتي سوا القليل ولم يجلس معهم فهي إذا جمعت جميع الايام التي جلس ايهم في القصر لا يكملون اسبوع واحد علي الاقل تذهب الي الخارج وكانت ان تنزل الي الأسفل لاكن تره وتين وهي تسير في طريق غرفتها وهي تمسك في يدها باقية ورد بالون الاحمر وفي يدها الآخره شوكولا تأكل بها بعد ان أتاه بهم دياب اليها تنظر اليها بحقد شديده تنظر اليها وتين بشمزاز شديد وتقول.ادي الارف اللي الواحد بيشوفه علي المسا الواحد يتمني القرف ده يغور من وشه بجد
تغضب رؤي بشدة وتقول بغضب شديد.انتي ازاي تكلمني كده انتي متعرفش انا مين ولا ايه
تأكل وتين من الشوكولا وتقول ببرود شديد.واحده زباله ملهاش ايي تلاتين لزمه في الحياه يلا ربنا هيخلصنا منك قريب ويمكن ربك يكرم وتموتي ياه هتكون احلي حاجه حصلت في الدنيا والله
تغضب رؤي منها اكثر وترفع يدها وهي لم تره أمامها وكانت ان تصفعها لاكن تره بالذي يمسك يدها بقوه كبيرة ويلوي يدها بعنف شديد تنظر رؤي اليه وتتصدم بشدة وهي تره ايهم التي ينظر اليها بغضب شديد ويصفعها بجميع قوته لتقع رؤي علي الحائط بقوه وتتجرح رأسها بعنف ويذهب ايهم اليها ويمسكها بقوة وقسوة كبيرة من شعرها ويقول بصوت افزعها بشدة.انتي كنتي هتعملي ايه يا $$$$$$$ ازاي تتجراي وترفعي ايدك عليها يا زباله
رؤي بوجع وخوف شديد.هي اللي بتغلط فيا كتير اوي يا ا
قطع كلامها ايهم التي صفعها بقوه وقال بغضب عارم.هي تعمل اللي هي عايزه وانتي تحطي جزامه في بوقك ومترفعيش صوتك عليها حتي فاهممممه
اومالت لها رؤي وهي تخاف منه بشدة ليرميها ايهم أسفل قدم وتين التي تأكل من الشوكولا ببرود شديد وكأنها تحضر فيلم أمامها الآن ويقول ايهم بصوت عالي.اعتذري منها
تنظر اليه رؤي وتقول بغضب وخوف.انا مرات
قطع كلامها ايهم التي قال بصوت افزعها بشدة.تغوري في داهيه اعتذاري منها والا انتي عارفه انا هعمل فيكي ايه كويس اعتذاري
تنظر اليه رؤي وتخاف بشده منه وترفع رأسها الي وتين التي ابتعدت عنها وقالت بشمزاز شديد.ابعدي مش ناقصه قرف
تبتلع رؤي اهانتها كما تفعل دائما وتقول وهي تنظر الي وتين.انا اسفه يا وتين
تنظر اليها وتين ببرود شديد وتقول.غوري من وشي واوعي تطلعي في وشي تاني تختفي خلاص وياريت تفضلي في اوضتك متطلعيش منها طول ما انا موجوده
تنهض رؤي وتنظر اليها وتنظر الي ايهم التي نظر اليها بجمود وتذهب رؤي الي غرفتها مره اخرى تنظر وتين الي ايهم ببرود وكانت ان تذهب لاكن يمسك ايهم يدها ويقربها ويضع يده على شعرها ويقول.معقول مش عايزه تشوفني يا وتين
تنظر اليه وتين وتنظر الي الورده التي بيدها وتلعب بهم وتقول ببرود.روح لمراتك يا ايهم باشا هي هتنفعك اكتر مني
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن يمسكها ايهم ويقول بغضب شديد.وتين كفايه مش هتكوني انتي والزمن عليا كفايه اللي انا في ارحمني شويه وكفايه بجد
تنظر اليه وتين وتقول.وانت مرحمتش ليه يا ايهم ليه مرحمتهاش وخليتها تنتهي كده ليه يا ايهم انت زعلان وانت الخاين اومل لو انت المتخان كنت هتعمل ايه
ينظر اليها ايهم بغضب عارم وهو يريد ان ينفجر بها ام يقتلها من كلامها فهو لم يتحمل كل ذلك وكان ان يذهب لاكن تمسك وتين يده وتقف أمامه وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيرة يغلق ايهم عينيه بوجع وحزن عميق لا يفهمه سوا القليل ويرفع يده ويضمها بقوه كبيرة وهو مازال يغلق عينيه تبتسم وتين وهي تعلم بحالة شقيقها لاكن الوقت الآن تأخر بشدة وقد فقدها بالفعل ويبقي ايهم يضم وتين بجميع قوته وجميع لحظاته تمر امام عيونه ويمر أمامه كل شي ويفتح عينيه وهو يشعر بحاله الآن فقط تشعر وتين بارتخاء يده عنها لتبتعد عنه وتنظر اليه وتقسم قطعه من الشوكولا وتضعها في فمه وهي تقول.حلي بوقك يا حبيبي مش هتكون حياتك مره وبوقك كمان خلي واحد يكون حلو علي الاقل
ينظر اليها ايهم وياكل الشوكولا منها ويقول.مش كفايه كده يا وتين
تنظر اليه وتين وتبتسم ببرود وتقول.انا مسافره بكره يا ايهم
ينظر ايهم أمامه ويقول.رايحه فين
وتين بترقب شديد.كندا هروح يومين وراجعه تاني
ايهم برفعة حاجب.ليه كندا يعني
تنظر اليه وتين وتنفخ بقوه كبيرة وتقول.مفيش عندي شغل هناك ومسافره يومين بس
يشعر ايهم بأن يوجد شئ آخر فهو بالفعل لا يعلم عن كارما شئ منذو ان خرجت من هذه البلد ويبتسم ببرود ويقول.قولتي لدياب يا اميرة
اومالت لهو وتين وتقول.قولتله وهو وافق
يغضب ايهم بشدة وهو لم يتوقع بأنه يوفق علي شئ كهذا ويقول بغضب.مفيش سفر يا وتين شغلك اعملي كله في مصر كفايه اوي كده
تتنهد وتين بقوه كبيرة وتقول.ايهم مش هتكون انت ودياب عليا خلاص علشان خاطري وانا حضرت نفسي وهرجع بعد يوم واحد ودياب هيجهز كل حاجه بنفسه
ينفخ ايهم بقوه كبيرة وتنظر إليه وتين وتقبله وتذهب من امامه ينظر خلفها ايهم ويقول في داخله.كان لازم اعرف ان دياب واحد $$$$$ ووتين هتعرف تجيبه وتخلي يعملها اللي هي عايزه من غير ما يعترض ماشي يا دياب وحيات امك لا اربيك انك هتخليها تسافر لوحدها كده
نهي كلامه ويذهب الي غرفته يره رؤي تجلس وهي تأكل في حالها من التي فعله وتنظر إليه وكان ايهم ان يذهب الي الحمام لاكن تمسكه رؤي من ذراعه وتقول.انت ازاي تعاملني كده قدام اختك يا ايهم
ينظر اليها ايهم وينزل يدها من عليه بعنف شديد ويقول بصوت عالي.اختي دي ضفرها برقبتك يا رؤي تتلمي معاها وتنفذي اللي قالتلك عليه من غير حرف واحد فاهمه
تنظر اليه رؤي وتقول بغضب شديد.انا مراتك وام ابنك يا ايهم وهي مجرد اختك شويه وهياخدها دياب عنه وهتنساك من حياتها نهائي
يصفعها ايهم بقوه كبيرة لتقع علي السرير بعنف ويهبط ايهم الي مستواها قليلاً ويمسكها من فكها بقوه كبيرة ويقول بصوت افزعها بشدة.لا انتي ولا ابنك ده هياخدو عشره في المية من مكان وتين عندي وحتي لو هيتجوزها دياب وهتنساني انا لا فاهمه وتين خط احمر يا $$$$$$ اوعي تفكري بس تتكلمي معاها كلمه متعجبهاش والا هيكون اخر يوم في عمرك كله
تنظر اليه رؤي وتعرف بأنه لم يأتي معها بهذه الطريقة لتقول برقه متصنعه.براحتك يا حبيبي اعمل اللي انت عايزو
ينظر اليها ايهم ويرميها علي السرير ويذهب الي الحمام تنظر خلفه رؤي ويظهر الغضب الشديد عليها وتنفخ بقوه كبيرة وتفكر قليلا بخبث شديد وتقول في داخلها.لو مش هتنساه وتين كده يبقي هنسيك الدنيا كلها دلوقتي يا ايهم ماشي يا حبيبي
نهت كلامها وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي

وتخرج تضع مكياجها الخاص وتره ايهم وهو يخرج وهو يضع منشفه علي خصره ولم يكن ينتباه اليها وكان ان يذهب الي غرفه الملابس لاكن تقف رؤي أمامه ينظر اليها ببرود شديد وتقترب رؤي منه بشدة وتضع يدها على رقبته وتقول بدلع شديد.رايح فين يا حبيبي معقول انا موحشتكش بعد كل المدة دي
ينظر اليها ايهم ويقول ببرود شديد.غوري من وشي يا رؤي انا مش ناقص هبل
وكان ان يبتعدها عنه لاكن تضع رؤي يدها علي جسده بوقحة شديده وتقول وهي تحركها ببطئ شديد.انت وحشتني اوي اوي يا ايهم أنا مش مصدقه انك موجود معايا انهارده بجد خليك معايا علشان ابنك علي الأقل
كان ايهم ان يبتعدها عنه ويتحدث لاكن تقبل رؤي شفتيه بوقحة شديده وهي مازالت تحرك يدها عليه ببطئ ووقحه ليست جديده عليها وتنزل رؤي وتقبل رقبته بخفه وتنزل علي صدره وتقبله بوقحة وخفه شديده وتنظر اليه تره ينظر امامه بجمود شديد لتسحبه وتجلسه علي السرير وهو يتركها تفعل التي تريده ليعلم الي أين تريد ان تصل وتنزع رؤي المنشفه من عليه وتنظر اليه وتبتسم وتجلس علي السرير وتضع يدها على صدره وتعوده الي الخلف ليتسطح ايهم علي السرير وينظر اليها يرها تنزع ملابسها امامه باغراء شديد وتحرك يدها علي جسدها امامه بوقحه شديده لكي تحرك هذا الجليد التي أمامها الآن ينظر إليها ايهم ويبتسم ببرود شديد وينظر الي سطح الغرفه ويقول ببرود.مفيش داعي تظهري انك $$$$$$ علشان دي انا عرفها من زمان اوي يا رؤي
تقترب رؤي منه وتقول برغبة شديدة وهي تقبله بوقحة شديده.خليك معايا علشان خاطري يا ايهم انا نفسي فيك اوي علشان خاطري خليك
يغلق ايهم عينيه بقوه كبيرة وهو لم يريد يفعل ذلك لاكن هذه النار التي تشعل بداخله يريد يطفئها ام تخف عليه فهو يموت من هذه النار ليقلبها علي السرير ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه كبيرة وينزل علي رقبتها ويقبلها بقوه كبيره وهو تائه بشدة وتأتي صورة كارما أمامه لم يره سواها إلان ليقول بعدم وعي وهو مازال يقبل رؤي بقوه كبيرة.كارما
تنظر اليه رؤي بغضب شديد وكانت ان تبتعد عنه لاكن تعلم بأنه إذا توقف الآن لم يعود مره اخرى وهي تريده بشدة وتريد أن تطفئ نار رغبتها التي تشعل من فتره طويله ويهبط ايهم علي مقدمه صدرها ويقبلها بجوع ووقحه شديد وهو يقول اسم هذه الفتاة التي لم تترك عقله وينظر الي رؤي وهو لم يرها سوا كارما التي تبتسم اليه بنظرتها التي يعشقها بشدة ويهجم عليها بجميع قوته وهو يقول اسمها في هذه اللحظات ولم يره أمامه سواها ولم يرها رؤي كما هي يرها كارما فقط
تخرج وتين من غرفتها وهي ترتدي

تنظر الي التي يضحك بخفه وهو يضع الهاتف علي أذنه ترفع حاجبها وتقول.ايه يالا بتقولك نكته ياخويا
ينظر اليها تميم ويبتسم ويقول.طيب يا حلا اقفلي دلوقتي علشان بت عمتك ممكن تدينا عين واحنا ما صدقنا الزهر لعب معانا اليومين دول بعد اكتر من خمس شهور نكد
حلا بغيظ شديد.انا نكد يا تميم
تذهب وتين وتقف أمام تميم وتقول.تؤ تؤ معقول في حد في الدنيا تكون معاه حلا ويقول عليها نكد عيب والله في حقها يا راجل ايه الكلام ده
تصرخ حلا بصوت تسمعه وتين وهي تقول.ماشي يا تميم طالما كده يبقي انا هلغي الفرح الي بعد شهر ده انا مش هتجوز واحد بيقول عليا نكد تعال خد حاجتك وكل واحد هيروح لحاله من انهارده
نهت كلامها وتغلق الهاتف في وجهة ينظر تميم الي وتين التي ابتسمت بشماته شديده ليضربها علي رأسها بخفه ويقول.عجبك اللي عملته ده يا كلبه
تشهق وتين بقوه وتقول بحزن متصنع.انت بتضربني علشان واحده يا راجل ده انا كنت بقول عليك اخويا معقول تعمل فيا كده
يضربها تميم مره اخرى بخفه أيضآ ويقول.اخوكي تطلقي منه البت يا حيوانه لا وكمان انتي عارفها ما هتصدق بت وسيم مش عايزه تتحرك من جانبه
تبتسم وتين وتقول بغيظ شديد.والله لا اقول لدياب انك ضربتني يا تميم خلي يقتلك علشان تبطل تعمل كده تاني
تميم بغمزه اليها.واهون عليكي يا قمر الجارحي انتي عارفه جوزك ايده طايشه ومش بيشوف قدمه وانا عريس عايز اشوف حياتي
تخرج وتين لسانها لهو وتقول.برضو هقوله يا تيمو
نهت كلامها وتركض من أمامه قبل ان يمسكها وتذهب وتين الي غرفه غزل التي لم تعود الي حمزه الي الآن فهو يقتنع بأنها تخونه مع هذا الرجل وخاصه ان والدته تقنعه بذلك وهي أيضاً لا تريد ان تعود اليه من هذا الشك الشديد تفتح باب الغرفه ترها تجلس علي السرير وهي تنظر أمامها بشرود وحزن شديد تذهب وتجلس أمامها وتقول.ها يا قمر بتفكري في ايه
تنظر اليها غزل وتبتسم وتقول.ولا حاجه مشفتيش سلينا يا وتين
تنظر اليها وتين وتقول.قاعده تحت مع العيله فيكي ايه يا غزل
تنظر غزل أمامها وتقول بحزن شديد.انا تعبت يا وتين تعبت بجد
تضمها وتين الي الاحضانه وتقول.من ايه يا غزل ايه اللي حصل
تنزل دموع غزل وتقول.حمزه لسه شاكك اني خونته مع رفعت وانا والله روحت علشان افهم هو ليه سيبني كده
تنظر وتين أمامها وتقول.انتي الغلطانه يا غزل مكنش المفروض تروحي لي بطريقه دي
تبتعد غزل عنها وتقول بغضب.مليون مره اقولك انا روحت علشان اعرف بس هو سيبني ليه
وتين بغضب أشد.انك تروحي لي ملهاش غير معنيين يا غزل يا عايزه يبرارك ويقول السبب علشان تغفري لي يا انتي عايزاه تشوفي علشان لسه بتحبي والاتنين غلط انتي كان المفروض تقفلي علي موضوع رفعت من زمان اوي حمزه شخص كويس ويستاهل تتعبي علشان تكوني معاه وهو بيحبك وطبيعي انه يتعصب لما يشوفك معاه انتي ليه مش فاهمه ده
تنظر اليها غزل وتنظر بعيد عنها وهي تفكر بحديثها لتنهض وتين وتقول وهي تسحبها معها.يلا قومي علشان اتعشي علشان عايزه انام
نهت كلامها وتسحبها الي الخارج فهي تريد تأكل وتنهي ليلتها مع الجميع قبل أن يأتي دياب الي غرفتها فهي تعلم بأنه يغضب إذا ما صعدت مبكرًا وتنزل الي الأسفل تره جميع العائله التي عادت اليهم بعد ضغط الجميع عليها وبعد مشاجرات دياب ومراد بأنه يتزوجها وياخذها معه لاكن لم يتم ذلك بسبب كارما التي غادرت البلاد ووتين لم تقبل ان تتزوج وكارما ليست معها مازالت علاقتها بمراد لم تعود كما كانت ومازال يحاول معها ترك ايهم باسل بعد مشاجرت وتين معه بأنه يتركه وبالفعل جعلته فعل ذلك لاكن جعله يذهب الي خارج البلاد فهو لا يريده ان يره وتين مره اخرى كانت ان تذهب لتجلس معهم لاكن تره يدخل القصر تنظر اليه وترفع حاجبها ليغمز اليها بوقحة ويذهب يقف أمامها ويقبل جبهتها ويهمس اليها وهو يقول.وحشتني قولت اجي اشوفك
تبتسم وتين وتقول بنفس الهمس.ده احنا مكملناش تلات ساعات سيبين بعض يا دودو
ينظر اليها دياب ويسحبها لهو وهو لم يفكر بجميع العائله التي تره ويقول بغمزه وقحه وهمس.بس مخدش اللي انا عايزو يا غزال وانتي عكننتي عليا بانك هتسفري وانا لازم اخد حق السته وتلاتين ساعه دول علشان تكوني مطمنه عليا يا روح دودو
تضحك وتين بخفه وهي تعلم ماذا يقصد ينظر دياب الي ضحكتها وكان ان يهبط ليأكل شفتيها لاكن يره بالذي يسحبها بقوه كبيرة منه ويقول بصوت عالي بشدة.انت مقرب منها كده ليه يالا مالك ومالها
ينظر دياب الي صاحب الصوت يره مراد كعادة ليقول.انت ليه مش مقتنع انها مراتي يا مراد
مراد بغضب شديد.وعلشان مراتك تقرب منها كده
يرفع حاجبه ويقول.ايوه يعني لو مقربتش منها بنتك تخلف لسلكي ولا عن طريق البلوتوث معلش
تضغط وتين علي شفتيها بقوه وخجل من حديث هذا الوقح وكان مراد ان يلكمه بقوه لاكن يلف دياب ويسحب وتين اليه ويقول.عيب يا موري عيب انت كبرت علي الحاجات دي
يسحب مراد وتين اليه بقوه ويقول بغيره وصوت هز اركان القصر.دياااااااب متقربش منها تااااني والا هقتلك بجد انت ملكش دعوه بيها
ينظر اليه دياب وكان ان يتحدث لاكن تقول وتين بغضب شديد.بس بقي احنا مش هنخلص من موضوع كل مره ده
مراد بصوت عالي.انتي مش شايفه الحيوان ده بيقول ايه يا وتين
تنفخ وتين بقوه كبيرة ويقول دياب بغضب شديد.حيوان مين ما تحترم اني جوز بنتك علي الاقل وان
قطع كلامه وتين التي قالت بصراخ عالي.بببببببببس مش عايزه اسمع حاجه تانيه كفايه كده علشان انا تعبت بجد
كان مراد ان يتحدث لاكن يسمع التي يقول ببرود شديد وهو ينزل علي الدرج.هي مش قالت مش عايزه تسمع حاجه خلاص ننهي الموضوع ده وكل واحد يركن مكانه
تنظر وتين الي صاحب الصوت تره ايهم التي نزل علي الدرج وينظر الي روان التي نظرت بعيد عنه علي الفور ونهضت وتذهب الي الخارج دون كلمه واحده فهي لم تتحدث ام تجلس في مكان يجلس ايهم به منذو التي حدث ومن ان علمت بزاوجه من رؤي فهو خزلها بشدة وخاصه وهي كانت توفق بشدة علي زواجه من كارما ينظر خلفها ايهم وينظر الي وتين ويقول.هتسافري امتي يا وتين
تنظر وتين الي دياب لينفخ وكان ان يتحدث لاكن يقول مراد بغضب.سفر ايه ده ومين اللي سمح ليها تسافر أصلاً
ينظر اليه دياب وينظر الي وتين ويقول ببرود شديد.انا سمحتلها تسافر يا مراد
مراد بغضب شديد وصوت عالي.وانت مين علشان تسمحلها اصلآ يا دياب
دياب بصوت هز اركان القصر بشدة.انا جوزها يا مراد باشا واعتقد اني الوحيد اللي لي الحق يقول اذا كانت تسافر ولا لا
مراد بغضب شديد.الكلام ده لما تكون في بيتك لاكن طول ما هي في بيتي ملزومه مني انا وانا اللي اقرار في حياتها مش انت
يحمل دياب وتين بسرعه وقوه كبيره تشهق وتين بخضه وتمسك في رقبته بقوه ويقول دياب ببرود شديد وهو ينظر الي مراد.يبقي هاخد مراتي تعيش في بيتي علشان كلمتي انا اللي تتنفذ يا مراد بيه طالما انت مش عجبك كده يلا سلام
نهي كلامه ويلف وكان ان يذهب بوتين التي ضمته فهو يعرض قراراتها بشدة ويتشاجر معها بشده بسببها لاكنه لم يقف مع احد أمامها ام يجعل احد يقف في التي تريده بهذه الطريقة لاكن يضع ايهم يده علي كتفه ويقول بغضب عارم.هاتها يا روح امك وبطل الشغل ده
نهي كلامه ويحمل وتين منه وينزلها علي الأرض وينظر الي مراد ويقول.وتين هتسافر يومين وانا هكون معاها
تتصدم وتين بشدة وتنظر الي دياب التي نظر اليها وغلق عينيه بأنها تهده قليلاً وتنظر وتين أمامها وهي تفكر بهذه الكارثه إذا حدثت بالفعل وينفخ مراد بقوه كبيرة ويقول وهو ينظر الي وتين.هتسافري فين يا وتين
تتوتر وتين بشدة وكان ايهم ان يتحدث ويقول المكان الذي تسافر اليه وتين لاكن يقول دياب.احنا هنفضل نعيد ونذيد في الموضوع كتير ما خلاص يا مراد قالتلك هتسافر مع اخوها خلاص مش هنعمله حوار يعني
ينظر ايهم اليه ويقول ببرود شديد وهو يذهب الي المكتب.طب تعال عايزك ياخويا
ينظر خلفه دياب وينظر الي وتين ويقترب منها ويقول بهمس اليها.متقلقيش وخلصي ليلتك هنا علشان عايزك في موضوع مهم بعد ما اخلص من اخوكي ده
تبتسم وتين اليه ويقبل دياب وجهها ويذهب قبل ان يصرخ به مراد التي نظر الي وتين ويقول بغضب شديد من ابتسامتها التي تنظر خلف دياب بها.ايه ياختي عجبك اوي
تنظر اليه وتين وتفهم غيرته الشديدة وتقول بستفزاز.جوزي يا موري ولازم يعجبني الله
ينظر اليها مراد ويبتسم وهو يشعر بأنها بدأت ان تعود اليه مره اخرى تنظر اليه وتين وكانت ان تذهب لاكن تقول ماسه بغيظ شديد.انتي يا بت طلعتي بحوار السفر ده فاجئ ومقوليش لحد ليه
تنظر اليها وتين وتقول وهي تنظر الي رؤي التي تنزل علي الدرج وهي تضع يدها علي بطنها وهي تبتسم بتصنع لكي تغيظ وتين التي نظرت اليها بشمزاز شديد.اهو علي الاقل هرتاح من الاشكال الزباله اللي الواحد بيشوفها كل يوم يا ماسه علشان خلاص جبت اخري وشكلي هطربقها علي الكل لا هيفرق معايا عيل ولا زفت
نهت كلامها وتذهب الي الخارج ينظر خلفها مراد وينظر مكان ما تنظر وتين يره رؤي ليخاف مراد من وتين علي هذا الطفل وهو يعلم بأن ابنته تفعل كل شئ وقت غضبها ومن الممكن تفعلها بالفعل وتقتل هذا الطفل تنظر رؤي خلف وتين وتلوح بيدها بلامبلاء فهي تعلم بأن وتين لم تفعلها فهذا الطفل من ايهم وهي لم تفعل ذلك به تتذكر التي حدث في الاعلي وتتذكر ضرب ايهم اليها بعد ان استوعب بأنها ليست كارما تنظر أمامها وهي تفكر في الذي تفعله بعد الآن مع ايهم
يدخل المكتب يره يجلس علي الكرسي وهو يعود بظهره الي الخلف وينظر الي الاعلي ليذهب ويجلس أمامه ويقول.خير يا ايهم عايزني في ايه
ايهم دون ان ينظر اليه.وتين رايحه كندا ليه يا دياب
ينظر اليه دياب ويقول ببرود.عندها شغل هناك يا ايهم
يبتسم ايهم ببرود أشد ويقول.اومل ليه حساس انها مخبيه حاجه عني يا وحش
ينظر دياب أمامه ويقول.ماعتقدش انها تخبي عليا انا يا ايهم وهي عارفه اني هعرف هي اكيد رايحه لشغل متقلقش وانا هظبط كل حاجه ليها
ينظر اليه ايهم ويقول.انا هسافر معاها بجد يا دياب
ينظر اليه دياب ويفكر قليلا ويقول ببرود شديد.انت نسيت كارما يا ايهم
يتشقلب حال ايهم مئة وتسعون درجه علي ذكر هذا الاسم ويتعدل وينظر الي دياب وينظر أمامه ويحاول ان يسيطر علي حاله ويقول بجمود شديد.انت شايف ايه يا ابن السويسي
يبتسم دياب ويقول.شايف انك تشوفها فين وترجعها علي ذمتك تاني يا ايهم عارف ان هيكون صعب بس مش مستحيل كل المخابرات والعيله شايفين حال ايهم الجارحي اللي اتغير حاله وبقي واحد معندهوش ذرة رحمه واحده انت مش بتدي فرصه لايه حد يا ايهم وبتحكم بالموت علي طول وده مخوف الكل منك
ينظر اليه ايهم ببرود شديد وينهض وكان ان يذهب لاكن ينهض دياب ويقول.انت ندمان انك طلقت كارما يا ايهم
ينظر اليه ايهم و
................
..........
.......
