اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الحادي والعشرين 21 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الحادي والعشرين 21 بقلم بيري الصياد



                                              
بارت العيد اهو العيديه بتاعتكم متنسوش تقوليلي عاملين ايه في العيد ده وإذا خدتوا عيديه ولا اتقالكم ده عيد لحمه زي اختكم 🤫😂😂
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

13


يتصدم اسد من الذي تريد تفعله هذا الفتاه ويقول.انتي بتقولي ايه يا بتول
تبتسم بتول وتقول.عايزه اتطلق من صقر يا اسد وده مش هيحصل غير بطريقة دي صقر مش هيطلقني بسهوله علشان كده عايزه ارفع عليه قضيه واكسبها ويطلقني
ينظر اليها اسد وينفخ بقوه كبيره ويقول.متاكده من قرارك ده يا بت عمي 
تنظر بتول الي الفرس وتمسح علي شعرها وتقول.متاكده اوي يا اسد 
يبتسم اسد ويقول ببرود.وهتقدري يا تري تعيشي من غيرو يا بت الراوي 
تضحك بتول بسخريه شديده وتقول.لا وعلي اساس اني عايشه معاه دلوقتي يا اسد انا عاشت طول عمري لوحدي من غير صقر ومش هتفرق إذا طلقني او متجوزني يا اسد
ينظر اسد الي الفرس ويقول.لا غلطانه يا بتول انتي دلوقتي مرات صقر ومحدش يقدر ينكر حاجه زي دي ولو اتطلقتي منه امك مش هتسيبك وهتجوزك لواحد تاني وانتي غصب عنك هتوفقي ومش هتقدري تتكلمي وناس كتير اوي هتشمت في طلاقكم ده متنسيش انكم متجوزين غصب عن الكل ومفيش حد موافق بجوزكم
تنظر اليه بتول وهي لم تفكر بكل هذا لاكن تقول بعناد شديد.برضو عايزه اتطلق يا اسد 
ينفخ اسد بقوه كبيره ويقول.فكري كويس يا بتول علشان متندميش لحظه واحده بعد كده وتعالي بعد يومين قوليلي قرارك وانا معاكي في يا بت عمي طالما الموضوع واصل معاكم لكده
تغلق بتول عينيها بوجع وتقول.انا عايزه ارتاح من كل ده يا اسد تعبت وعايزه ارتاح من صقر ووجع قلبي منه وده مش هيحصل غير لما اتطلق وانا كده كده من بعده مش هتجوز تاني ولا هدخل حد حياتي بعده ولو عايزني امضي بورقة علي الكلام ده انا موفقه ومعنديش مانع بس يطلقني ويسيبني في حالي صقر ربطني بجوازه مني ده وطول ما هو ربطني انا مش هقدر انساه ولا اعيش زي ما انا عايزه 
ينظر اليها اسد ويضع يده علي كتفها ويقول.صقر بيعشقك يا بتول نظرة عشقه ليكي واضحه وضوح الشمس يا بت عمي ومش لو رفعتي قضيه لو اتطلقتي منه بجد عمره ما هيسيبك غير بمزاجه ولو هو عايز يسيبك صقر طول ما قلبه بيدق ليكي عمرك ما هتفرقي روحه يا قشطه
تنظر اليه بتول وتبتسم وتقول.يبقي اكرهوا فيا ويطلقني ويسيبني اعيش يا اسد
ينظر اليها اسد بعدم تصديق ويقول.وهتعملي ده ازاي 
تنظر بتول أمامها وهي تفكر بطريقة تجعل صقر يكرها لكي يتركها لحالها لتعيش كما هي تريد فهي لم تريد هذه الحياه التي وضعها بها صقر وتنظر الي اسد وتبتسم وتقول.في حاجات كتير صقر ميقبلهاش علي نفسه يا اسد ولو انا عملت حاجه من الحاجات دي هو مش هيقبلها وهيطلقني علي طول
اسد بغضب شديد.بتول متصتعبطيش واتلمي انا مش هقبل باللي بتفكري في ده 
تبتسم بتول وتقول.وانا قولتلك هعمل كل حاجه علشان صقر يطلقني يا اسد ومش هيفرق معايا كل اللي انت بتفكر في
يغضب اسد اكثر ويقول.انتي يا بت متخلفه ولا ايه رايحه تبوظي سمعتك وتربيتك علشان صقر يطلقك انتي هبله يا بتول 
تنظر اليه بتول وكانت ان تذهب لاكن يمسك اسد يدها ويقول.اوعي تعملي حاجه زي دي يا بتول علشان انتي اللي هتخسري يا بت عمي بلاش علشان بطريقه دب هتخسري نفسك قبل ما تخسري صقر 
تنظر اليه بتول وتسحب يدها منه وتذهب الي الداخل ينظر خلفها اسد وينفخ بقوه كبيره ويمسح علي شعر الفرس ويري بالذي تخرج من المنزل وهي تغني بصوت عالي.اسمع يا روح الروح مش هسيبك مني تروح هتفكر تخرج من قلبي مش هتلاقي الباب مفتوح 
يذهب اسد اليها ويمسكها وهي تستكمل الاغنيه ليمسكها بسرعه ويضع يده على فمها ويقول.في ايه يا بت ايه الصوت ده عايش مع عجله ولا ايه
تنظر اليه موده وهي قريبه منه بهذا الشكل وتمسك يده تنزعها عنها وتقول بغضب طفولي.انا عجله اتصدق انك قليل أصل يا تركي بقي تقول عليا كده بعد كل اللي عملته معاك ده 
يرفع اسد حاجبه ويقول.وانتي عملتلي ايه ياختي 
تشهق موده بزهول متصنع وتقول.انا معملتلكش حاجه يا اسد ااااه هان عليك الشبسي اللي اكلتك منه يا خاين العشره ااااااااااااه متوقعتش منك كده يا تركي يا ابن ام التركي منك لله حقي عند ربنا ومش مسامحه في يا اسد 
نهت حديثها وتبكي بتصنع شديد واسد ينظر اليها بعدم تصديق وهو لا يعلم ماذا فعل لكل هذا ويقول.ايييييييه ما خلااااص يا حلووووه ايه كل ده
قال هذا بصوت عالي تتفزع منه موده بشده وتقول بخضه شديده.في ايه يا عم مالك فتحت صوتك كده ليه
ينفخ اسد بقوه ويقول.موده يلا امشي من هنا ومش عايز اشوف وشك دلوقتي 
تبتسم موده ببالها وتضع يدها على كتفه وتقول برقه متصنعه.مش عايز تشوفني انا يا اسودي 
ينظر اليها اسد ويبتسم غصب عنه وتقول موده بغمزه.عجبتك اسودي مش كده يا تركي
يضحك اسد عليها بقوه ويقول بنفس الغمزه.جديده عليا دي
تضحك موده هي الاخري وتقول بحماس طفولي.طالما عجبتك يبقي تعال فسحني وحياتي يا اسد انا زهقانه من القاعده دي اتصرف عايزه اخرج
ينظر اسد الي يدها التي علي كتفه ويمسكها ويقول.لا مفيش خروج انسي واريا شغل دلوقتي 
وكان ان يذهب لاكن تمسك موده ذراعه وتقول.واد انت هتخرجني ولا لا 
ينفي اسد ويقول.بسبب طول لسانك ده مفيش خروج من البيت لا بيا ولا من غيري يا موده 
موده بغضب طفولي.ايه الظلم ده يا اسد متكونش قاسي كده وخليك حنين علشان احبك يا عم 
ينظر اليها اسد ويقول وهو يذهب.اكرهيني يا موده واكرهيني جامد اوي مش عايزك تطقيني خالص 
نهي حديثه ويذهب الي داخل المنزل وتنظر موده خلفه وتضرب الأرض بغضب طفولي وهي تغضب بشده من هذا الاسد الذي لم يفعل اليها كما تريد ولا تلاحظ هذه الفتاه هذا الجد الذي ينظر إليهم من الاعلي بابتسامه وهو يتمني ان يرهم مع بعض دائما ويقول بابتسامه وحزم.مش هتتجوز غيرها يا اسد موده ليك وانت ليها يا ابن الراوي 
نهي حديثه ويذهب الي الداخل ببطئ وهو يستند علي العصا الخاصه به ويذهب الي غرفة بتول لكي يرها ويتحدث معها ويري الباب مفتوح ينظر الي الداخل يرها تجلس علي السرير وهي شارده تماما ليذهب ببطئ ويجلس بجانبها ويضع يده على كتفها لتتفزع بتول بشده وتنظر اليه وتضع يدها مكان قلبها وتقول.خضتني في ايه 
يبتسم منصور ويقول.انتي هتفكري في ايه يا بت محمد 
تنظر اليه بتول وتنظر أمامها ولا تتحدث ليقول منصور وهو يمسح علي شعرها.حب صقر يستاهل يا بتول يا بتي اسمعي كلام راجل شاف في الدنيا كتيير وانا هجولك ان صقر بيحبك وميتعوضش 
بتول بغضب شديد.مين اللي ميتعوضش يا جدي صقر واحد خاني ازاي ميتعوضش وهو خايني تيجي ازاي دي
يمسك منصور يدها ويقول.افهمي الدنيا صح يا بتول صقر لو مكنش بيحبك مكنش فكر يجي لحد أهنا علشان ياخدك من وسطينا لا ودخل وهو جوزك واحنا مش عارفين هو مين وهو قالي هو مين وعارف ومتاكد اني ممكن اجتله في ساعتها بس مفكرش وكان كل همه انه ميخونش البيت اللي دخله انتي فكري زين وجوليلي ايه اللي هيجيب صقر سوهاج والصعيد كله مش انتي 
نهي حديثه بتسأل الي بتول التي نظرت أمامها ولم تستطيع ان تتحدث ليستكمل منصور وهو يقول.ومفيش راجل هيمشي خطوه واحده للموت غير وهو هيعشج صوح يا بتي
تنظر اليه بتول وتقول.انتوا كلكم مطلعيني انا الغلطانه والوحشه وصقر البريئ اللي يا حرام انا ظالمه معايا ومحدش فيكم فكر في بتول ولا فكر في اللي حسيت وعاشت في من وار صقر 
يمسح منصور علي شعرها ويقول.والله والله والله انا ما عايز حاجه غير انك تكوني مبسوطه ومن حبك اللي واضح في عينك ده مش هتكوني مبسوطه غير مع صقر وانا عارف اللي حسيتي بي بس فكري صوح صقر هيحبك وانتي واثجه (واثقه) في ده يبجي ربي وخدي حجك بس في الآخر خليكي معاه ومتخسريش في حربك يا بتي خليكي في ضهر جوزك وزي ما هو جاه وحارب الكل علشانك خليكي معاه وفي ضهره علي طول حبكم ده ميتعوضش ولو عاشتوا مليون سنه مش هتلجوا حد يحب الحب ده
تنظر اليه بتول وتقول.انا هرفع عليه قضيه طلاق وهخلي يطلقني يا جدي 
يبتسم منصور ولم يتصدم ويقول.اعملي ده وانا معاكي في يا بتول 
لا تنكر بتول بأنها اتصدمت من رد فعله لهذا الحديث ويستكمل منصور وهو يمسح على شعرها ويقول.بس تسمعي كلامي وتعملي اللي هجولك عليه لما ترفعي عليه الجضيه (القضيه) دي ماشي 
اومالت لهو بتول وهي تريد ان تعلم ماذا يريد منصور منها الذي قال.جومي لمي خلجتك يا بت ولدي وانا هكلم المحامي علشان يبدأ في الإجراءات ويرفع الجضيه دي
تستغربه بتول بشده وتقول.ليه يعني الم هدومي 
يبتسم منصور ويقول.هبعتك علي مكان الجن الازرق ميعرفش طريجه علشان نجنن صقر وخصوصاً بعد ما يعرف بالجضيه دي
تنهض بتول وتقول بغضب مكتوم.وانا مش عايزه اجنن حد يا جدي انا عايزه اتطلق منه بس
يمسك منصور يدها ويجلسها مره اخرى ويقول.الطلاج عمره ما كان ولا هيكون حل للي انتي في يا بتول بالعكس هتتعبي اكتر ويمكن تحني بعد اكده وتحتاجي صقر معاكي بس الفرج (الفرق) انك هتكوني خسرتي ومفيش رجوع تاني اسمعي مني وخليكي واثجه ان جدك عمره ما هيغرقك يا بتي
لا تعلم لماذا لاكنها تقتنع بحديث منصور بشده وهي لا تعلم ماذا تفعل لتميل برأسها بخفه ويبتسم منصور ويقبل رأسها وتبتسم اليه بتول وينهض منصور ويقول وهو يذهب الي الخارج ببطئ.يلا العربيه هتستنيكي يا بتول يلا يا بتي 
تنظر خلفه بتول وتنهض وهي تقرار ان تفعل كما يقول منصور فهي لا تعلم لماذا لاكنها ارتاحت بحديثه كثير وتشعر بأنه لم يكن مع صقر وبأنه يريد مصلحتها جيد ويكفي بأنه سوف يجعلها تبتعد عن هذا صقر وتنظر بتول الي هاتفها وترمي علي الارض وهي لا تريده معها لكي لا يعلم صقر أين هي وتذهب الي الخزنه لكي تحضر حقيبتها لتذهب بعيد عن صقر تماماً فماذا يكون نتيجه افعال بتول وهل سوف تفعل ما تريده بنهايه ام ماذا سوف يحدث بها(هتتنفخ لحد ما تفرقع 😂😂 قوليلي انتي كمان توقعتك يا وليه منك ليها 💋)

5



                                      


                
في الأسفل قبل قليل تدخل سما المنزل وتخبط بهذه الفتاه بقوه كبيره ليقعون الاثنين علي الارض بعنف وتقول موده وهي تضع يدها علي ضهرها.ااااه يا عمود يا فقري 
تنظر اليها سما وتقول بغضب شديد.انتي مش شايفه قدامك ليه
تنظر اليها موده وتقول بنفس الغضب.انتي اللي ماشيه زي البقره ومش شايفه حاجه وبعدين انتي بتزعقلي ليه يا بت 
تنهض سما وتقول بصوت عالي.انتي مش شايفه انك غلطانه يعني انا جايه من بره ومش شايفه من السمش انتي بقي مش شايفه ليه 
تربع موده قدمها وتقول.والله يا بت عمي انتي مكبره الموضوع اوي وفرده صوتك علينا معرفش ليه فرحانه بي علشان مبيطلعش كتير مش كده
نهت حديثها بتسأل وبراءه متصنعه وتنظر اليها سما وقد أتات موده علي الجرح لتقول سما بغضب شديد.انتي قصدك ايه
كانت موده ان تتحدث لاكن يسمعون الذي يقول.والله عال اوي الكلام ده ايه صوتكم واصل للآخر البلد ليه
ينظرون الي صاحب الصوت يرونه اسد لتقول سما.تعال يا اسد شوف بت عمك وقعتني وشايفه ان انا الغلطانه كمان
ينظر اسد اليها وينظر الي موده ويقول.طب وقعتك هي بتعمل ايه في الأرض دلوقتي 
تبكي موده بتصنع شديد وتقول وهي تنظر الي سما.منك لله يا شيخه حرام عليكي انا عملتلك ايه علشان تعملي فيا كل ده حرام عليكي ليه تيجي علي ولايه زيي يا سما ليه ياختي كلت ورثك انا علشان مش طايقني من يوم ما جيت حرام عليكي ده انا يتيمه حتي ااااه يا ربي
نهت حديثها ببكاء متصنع وتنظر اليها سما بعدم تصديق لكل حديثها ويبتسم اسد عليها وتنظر اليه سما وتغضب بشده وتنظر الي موده ونقول.ايه كل ده يا بت انا عملت كل ده أمتي
تمسح موده دموعها الوهميه وتقول.حقك ياختي مفيش ظالم بيشوف ولا بيقول انه ظالم انا عارفه والله بس نقول ايه منك لله يا بعيده 
تغضب سما منها اكتر وتقول بغضب شديد.انتي واحده متخلفه وح
سممممممما في ايه لكل ده محصلش حاجه خلصت.كان هذا حديث اسد بصوت عالي وتنظر سما اليه وتقول.انتي بتزعقلي علشان بت عمك دي يا اسد
ينظر اسد الي موده ويمد يده اليها لتمسك موده يده وتنهض ويسحبها اسد لتنهض بالفعل ويقول اسد وهو ينظر الي سما.هي بت عمي زيك بظبط يا سما ومش عايز يحصل بينكم قلة ادب والحركات اللي انتي عارفها موده بت عمك الصغيره وانتي الكبيره يعني حتي لو غلطت تقوليلها وتعرفيها ايه الغلط مش تقعدي تزعقي كده
تنظر اليه سما وتنظر الي موده ويد اسد وموده الذي مازالوا بيد بعض وتركض الي الاعلي وهي لا تريد ان تبقي أكثر من ذلك وتضحك موده بخفه وتنظر الي اسد وتقول.جدع ياسطا تربيتي انت عارف لو كنت ساكت كانت هتاكلني بت سماح العميه 
ينظر اليها اسد لحظات ويقول.عجبك الهيصه والصويت ده يا موده
اومالت موده ببراءة ليسحبها اسد اليه بقوه ويقول.بس انا مش عاجبني يا موده وانتي لازم تعقلي شويه علشان ميحصلش مشاكل تاني وسما ممكن متسكوتش والموضوع هيكبر 
موده بغيظ شديد.انت ليه كل ما اكلمك تقولي اعقلي هو انت لبسك عفريت اسمه اعقلي يا موده يا تركي
يضربها اسد خلف رأسها ويقول.يا بت اتلمي واعقلي شويه مش كل حاجه تمشي كده
تضع موده يدها مكان الضربه وتقول.فسحني الاول وانا هعمل اللي انت عايزو يا اسد بس فسحني وخرجني والنبي
ينظر اليها اسد ويبتسم بهدوء ويقول.طيب روحي جهزي نفسك علشان اخرجك شويه يلا 
تنظر اليه موده بعدم تصديق وتقول.احلف
يضحك اسد علي شكلها وصدمتها ويقول.والله ويلا روحي قبل ما اغير رأيي 
تضمه موده بسرعه وتلقائية شديده وتقول.لا لا علشان خاطري يا اسد انا هموت واخرج والله
ينظر اسد أمامه ولا يعلم لماذا لاكنه رفع يده وضمها بقوه كبيره الي احضانه ويغلق عيونه بقوه وهو يضمها وتقول موده بحماس طفولي.انت هتخرجني امتي يا تركي
اسد وهو مازال يضمها بقوه.دلوقتي لو عايزه 
تبتسم موده بحماس شديد وتنتبه الي وضعها وحالها وكانت ان تبتعد عن اسد لاكن هو يضمها بقوه لتقول.في ايه ياسطا
ينتبه اسد هو الآخر الي وضعه مع هذه الفتاه ليتركها سريعا وتنظر اليه موده باستغراب وينظر اسد بعيد عنها ويقول.يلا هخلص كام حاجه بره لحد ما تكوني جهزتي
نهي حديثه ويذهب الي الخارج لتنظر خلفه موده باستغراب وتصعد الي غرفتها وهي لم تنتبه الي هذه التي لقطات اليهم الكثير من الصور وتنظر الي هاتفها وتقول بفرحه.الست سماح هتفرح جوي بالصور دي وممكن تذيدلي الراتب كمان 
نهت حديثها وتركض لكي تجعل سماح تري هذه الصور لاجل ان تعطي اليها البعض من النقود فماذا سوف تفعل سماح بهذه الصور

7



        

          

                
كان يقف في بلكون هذا الفندق العالي وهو ينظر الي الأسفل ويفكر فماذا سوف يفعل لأجل ان يربح ولم يخسر بمعركته ويفكر بهذه الفتاه التي لم تريده بحياتها ويفكر ماذا سوف يفعل بها يقطع تفكيره صوت الهاتف لينظر اليه ويري هلال الذي يدق ليغلق في وجهه ويعود كما كان ويعود هلال يدق مره تلو الاخري الي ان مسك صقر الهاتف وفتح الخط وقال بصوت عالي.بكنسل يبقي مشغول مش محتاجه كلام ولا تفكير دي يا هلال باشا
هلال بغضب شديد.بقالك بتاع اسبوع مشغول في ايه يا صقر وانت ليه مرجعتش لحد دلوقتي 
صقر ببرود شديد.قولتلك مش راجع غير بمراتي يا هلال 
هلال بغضب أشد.مفيش واحده مراتك غير رنا يا صقر افهم ده بقي يا صقر
يضحك صقر بخفه ويجلس علي الكرسي ويقول.تؤ تؤ ده تفكيرك انت يا هلال بس الحقيقيه ان بتول مراتي واحب اجلطك اكتر واقولك انها مراتي قبل بت ابنك كمان يعني بتول الاولي وهجبها وهتكون الاخيره كمان يا هلال باشا
ينظر هلال امامه بصدمه ويقول بصوت عالي.ازاي مراتك يا حيوان انت ازاي تعمل حاجه زي دي بتول هتكون سبب دمارك يا غبي وانت لازم تطلقها البت دي مش هتدخلي بيت انت فاهم
يبتسم صقر ويضع قدمه علي الطاوله ويقول.يبقي بت ابنك طالق يا هلال وانا هاخد مراتي ويولع بيت السيوفي كله ميلزمنيش منه غير امي واختي وهاجي اخدهم علشان اقطع علاقتي بالبيت ده تماماً يا هلال باشا 
يتصدم هلال بشده منه ومن حديثه ويبتسم صقر وهو يفهم صدمة هلال الشديده ويقول هلال بصوت عالي.انساه يا صقر مش هتطلق رنا غير بموتي يا كينج رنا هتفضل مراتك ويكون احسنلك انك تطلق اللي اسمها بتول دي علشان اقسملك بالله لو ما طلقتها لا اقتلها يا صقر
تتصدم هذه رنا بشده وهي تسمع هذا الحديث من هلال ويقول صقر الي هلال.ابقي فكر تقرب خطوه واحده ناحيتها وانا اوعدك اني اشيل كل حاجه وانساه انك جدي وأبو ابويا ووقتها هتشوفوا كلكم وش وسخ متمناش يطلع لاعدائي حتي
نهي حديثه ويغلق الهاتف وتنظر رنا أمامها وتركض الي الاعلي سريعا وتدخل شقتها وتقول بجنون شديد.صقر اتجوز بتول صقر اتجوزها عليا بجد ازاي ازاي يعمل حاجه زي دي لا لا لا صقر بتاعي انا ومش هيكون لواحده تانيه مفيش واحده هتشركني في صقر بتاعي ومش هسيبه لبتول أبدا ممممممممش هسيببببببببك يا صققققققققر والله لا اقتلكم انتوا الاتنين يا ولاد الكللللللللللللللللب
نهت حديثها بصراخ عالي بشده وهي تفكر بأن صقر تزوج فتاه اخري وتقع علي الأرض وتنظر أمامها بحقد وغضب شديد وهي تفكر بماذا سوف تفعل لاجل ان يعود اليها صقر وتبتسم بشر وغل شديد وترفع يدها وتضعها علي بطنها وتضحك بقوه وجنون شديد وتقول.هو ده اللي هيخليك تطلق بتول وترجعلي يا صقر ههههههههههههههههههه‍هههه
وتضحك رنا بقوه وجنون شديد وهي تمسح علي بطنها وتعلم جيد ماذا سوف تفعل جيد لكي يعود صقر اليها ويطلق بتول لاجلها أيضا فبماذا تفكر هذه الفتاه وهل سوف تنجح بخطتها بالفعل (كده كام واحد ضد جواز صقر يووووه ده كتير اوي كفايه خوف من البشريه اود ده صعب عليا يا نسوان 🤦😂😂)

12


بعد وقت تنزل بتول من السياره أمام هذا المنزل الكبير وتنظر حولها بتول وتأتي سيده وتقول.اتفضلي يا بتي تعالي معايا
تنظر اليها بتول باستغراب لتبتسم السيده وتقول.جدك كلمني وجالي انك هتيجي اهنا وهتجعدي شويه وانا في خدمتك طول ما انتي اهنا يا بتي اتفضلي 
تبتسم بتول وتذهب مع هذه السيده وتدخل هذا المنزل وتنظر اليه بتول وتقول في داخلها.عمرك ما هتقدر توصلي كده يا صقر وزي ما انت عزبتني سنين دلوقتي دورك يا ابن السيوفي ولسه لما يوصلك اني رفعت عليك قضيه هخليك تولع وانا في مكاني يا كينج
نهت حديثها بابتسامة وهي تخطط للذي تفعله مع هذا الكينج فماذا سوف يحدث معهم بعد خطوة بتول في انتقامها منه فهل سوف تنجح بتول ومنصور في الذي يخططون اليه ام ماذا سوف يحدث 

+


(بس حلو كده اوي علشان والله هموت وانام بجد هعوضكم الايام الجايه اكيد بس افوق واشبع نوم علشان لسه مشبعتش الصراحة 😂😂)

5


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close