رواية ذئاب من نار الفصل العشرين 20 بقلم بيري الصياد
البارت العشرين من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وهو يرها تقع بهذا الشكل وتغرق في دمائها ولحظات ويستوعب التي حدث ليركض اليها بسرعه كبيره ويجلس أمامها علي ركبته ويحملها علي قدمه ويضمها بقوه كبيره الي الاحضانه وهو يشعر بأنه يخسرها الآن لا يعرف لماذا يشعر بهذا الوجع الشديد لذلك لا يريد ان يتركها الان يسمع الصراخ العالي التي يقول.قوم يا ابني وديها مستشفى بسرعه يمكن تقدر تنفذها قوم بسرعه
ينظر ايهم الي صاحبة الصوت يرها سيده تكبر في السن ويحمل كارما بين يده وهو لا يعطي اهميه لجروحه التي تنزف بشدة وسوف تنفجر بعد قليل يحاول ايهم ان يقف سياره لا احد يقف اليه ليضع كارما علي جانب ويذهب يقف أمام سيارة لتقف السياره بسرعه قبل ان يخبطه ويذهب ايهم اليه ويقول بصوت عالي.اطلع من العربيه دي يلااااااااااا
ينفزع الشخص بشدة من صوته وكان ان يذهب لاكن يدخل ايهم يده ويمسك المفتاح ويفتح الباب ويمسك الرجل من قميصه ويخرجه من السياره بعنف شديد ويذهب يحمل كارما ويضعها في السياره كان الرجل أن يتحدث لاكن يقول ايهم وهو يركب السيارة.روح علي قصر الملكه وهتاخد عربيتك من هناك
نهي كلامه ويقود السياره بتهور شديد وينظر الي كارما التي تقفد الوعي ويصل بعد مدة قصيرة وينزل ويحمل كارما ويذهب بها الي المستشفي ويصراخ بأعلي صوته وهو يقول.انتوا فين يا شويه دكاتره بهايم حد يجي بسرعه
تأتي إليه طبيبه وتنظر الي حالة كارما التي تنزف بشدة ويأتي سرير متحرك ويضع ايهم عليه كارما وينظر الي الطبيبه ويقول بنبرة مرعبه بشدة.مراتي لو مطلعتش من هنا اترحمي علي نفسك فاهمه
تبلع الطبيبه ريقها بصعوبه شديده وتذهب الي غرفه العمليات بسرعه كبيره لكي تره حالة كارما ينظر خلفها ايهم ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد وحديثها يتكرار في عقله بعنف شديد يشعر بأنه فاشل بشده لم ينجح في شي في حياته لم يكون شقيق يعرف يحمل مسؤالية شقيقته ولم يكون زوج يعرف ان يسعد زوجته وأيضا فشل بأنه يكون إبن كما يريدون الجميع فهو لم يفعل شئ صحيح في حياته فشل في كل شئ يذهب ويجلس علي الأريكة ويضع راسه بين يده وهو يفكر بماذا يحدث به بعد كل ذلك يشعر بأنه يتمني الموت بشدة الأن فجميع ما في حياته لن يحبون وجوده ولم يكون اليهم شئ كبير يريد يموت لكي يرتاح من كل هذه المشاعر التي يشعر بها الآن بعد الذي حدث بينه وبين كارما اليوم
تصل الي المكان الذي كانوا يبقون به بالساعات وهم يجلسون بتحدثون يفعلون الكثير من الاشياء تنظر حولها لا تره احد وكانت ان تذهب لاكن تره ظهر احد يشبه تماماً لتنظر اليه وتشك بأنه هو فمر وقت وسنوات طويله ولا تره هذه الفتاه وتذهب ببطئ شديد وكانت ان تتحدث لاكن تره ينهض ويلف اليها لتره وجهه وتتصدم بشدة من انها تره بعد كل هذه السنوات تتعلق عيونهم ببعض وهم لم يلاحظون التي حولهم ينظر الي عيونها هذا الشاب وهو لم يشعر بشئ وتفيق غزل من التي بها وتنظر بعيد عنه وتقول ببرود تحاول ان تتصنعه.خير عايز تقولي ايه
يحمحم المدعي رفعت ويقول.اتفضلي اقعدي يا غزل خلينا نعرف نتكلم
غزل بغضب.مش هقعد اتكلم واحنا كده يا رفعت خلينا نخلص
يبتسم رفعت ويقول.جايه عايزه تعرفي ايه يا غزل
غزل وهي تنظر اليه.عايزه اعرف ليه اتخليت عني وليه سيبتني كده
ينظر اليها رفعت ويقول.خوفت من ابوكي بعد ما شوفته يا غزل هو قالي اني مش مناسب اكون مع بنته واني مش قد المستوى بتاعكم ومش هقدر اعيشك نفس المستوي اللي اتربيتي في وانا حسيت ان دي اهانه ليا علشان كده سيبتك وقولت اني هبدا اشتغل بيدي وسناني علشان اعمل اللي يعيشك احسن من عيشت ابوكي يا غزل بس مكنتش اعرف انك هتتجوزي بسرعه دي
غزل بغضب شديد.سرعة ايه انا استنيك اكتر من خمس سنين وانت اللي بعتني مش انا ومن حقي اتجوز وأشوف حياتي زي ما انت شوفتها
كان رفعت ان يتحدث لاكن يسمع التي يقول.حلو اوي العتاب ده عايزين نرجع لبعض بقي علشان لازم كل بطل وبطله يكونوا مع بعض في النهايه
تلف غزل بسرعه كبيره الي صاحب الصوت تره حمزه وكانت ان تتحدث لاكن يشير اليها حمزه بوجع شديد ويقول.مفيش داعي للكلام يا غزل انا خلاص فهمت كل حاجه
نهي كلامه ويذهب الي سيارته ويقودها بسرعه كبيره وتنظر غزل الي رفعت وتقول بصوت عالي بشدة.انت ايه اللي داخلك حياتي تاني ايه اللي رجعلك ليا بعد كل ده ليه جاي دلوقتي تخرب حياتي ليا
ينظر اليها رفعت ويبتسم وتذهب غزل الي سيارتها وتقودها بسرعه خلف حمزه لكي تتحدث معه ينظر خلفها رفعت ويبتسم ويذهب من هذا المكان باكمله
تحاول ان تلاحق به لكي تتحدث معه لاكن لم تعرف وتره بأنه يذهب الي طريق المنزل تخرج هاتفها وتدق اليه ينظر حمزه الي الهاتف ويذيد من سرعة السيارة وتدق غزل مره اخرى ليفتح عليها ويقول بصوت عالي.ايه يا غزل سيبتي حبيب القلب وبتتصلي ليه
تنزل دموع غزل وتقول.حمزه اقف وخلينا نتكلم علشان خاطري وحيات العشره اللي بينا وقف العربيه علشان تعبت بجد
يبتسم حمزه ويقول بوجع شديد.وانتي خليتي فيها عشره يا غزل انتي نهايتي كل حاجه بيدك يا بت الجارحي وكانك بتقوليلي امشي من حياتي عرفت سبب تغيرك طول الفترة اللي فاتت اتريكي شايفه شوفه تاني يا غزل
غزل بغضب شديد ودموع.لا يا حمزه الا دي انت عارف مين غزل كويسه وعارف ان عمري ما اكون كده يا حمزه وقف العربيه علشان نتكلم
حمزه بصراخ شديد.نتكلم في ايه ي غزززززززززززل
قال هذا بعد ان استمع لصراخها العالي ولم يعد يسمع صوتها ليصراخ باسمها مره اخرى ويلف السياره بسرعه ويره سيارتها تخبط في شجره لينزل من السياره بسرعه ويركض اليها ويفتح الباب ويحملها بقوه وينظر اليها يره رأسها تنزف ليذهب بها الي سيارته ويضعها بجانبه ويمسك زجاجة الماء ويسكب منها علي يده ويرش عليها لتفيق غزل وتنظر اليه وتنزل دموعها يمسك حمزه منديلآ ويحاول ان يجعل هذا الدماء يقف عن النزيف وينظر اليها ولا يتحدث لتفهم غزل علي الفور بأنه يصدق بأنها كما ما يفكر بها لتتعدل قليلاً وتقول.انت مصدق اني واحده خاينه يا حمزه مصدق اني اعمل فيك كده
حمزه ببرود والم شديد يوجد في صوته.انتي لسه بتحبي رفعت يا غزل وده لي معني واحد بس
تصراخ غزل باعلي صوتها وهي تقول.لاا ملهوش المعني ده يا حمزه لي معني انه كان أول حب في حياتي واخد سنين كتير اوي من عمري وعلشان كده صعب عليا انساه عل
قطع كلامها حمزه التي قال بصوت عالي.وعلشان صعب عليكي تنسي تروح لي وانتي علي ذمتي يا غزل كنتي قولتلي انك لسه بتحبي وعايزه ترجعله وقتها كنت هطلقك ومش هخليكي تفضلي معايا لحظه واحده بس انك تعملي اللي عملتي ده عايزني اعمل انا ايه
تنزل دموع غزل بغزاره وألم شديد وتقول.انت شايف ان دي الحقيقه يا حمزه
يغلق حمزه الباب ويقول.انا مش قادر اشوف غير دي يا غزل
نهي كلامه ويلف ويركب علي الناحيه الأخري وينظر اليها يرها تنظر الي الخارج وهي تتصدم بشدة بأنه لا يرها سوا كهذا تتصدم بأنه مازال لم يعرفها بعد يقود حمزه سيارته بسرعه ويصل الي قصر الملكه ويقف السياره تنظر غزل اليه وتنزل من السياره وتذهب الي داخل القصر ينظر خلفها حمزه ويتنهد بقوه كبيره ويعود بسيارته ويقود الي منزله وهو لا يعرف ماذا يفعل الآن
واخيرا بعد سنوات طويلة مرت علي ايهم من الانتظار تخرج هذه الطبيبه من غرفه العمليات ويذهب ايهم اليها بسرعه ويقول.كارما عامله ايه
الطبيبه بجديه وحزن.للاسف مدام كارما كانت حامل وخسرت الجنين من الحادثه دي
يتصدم ايهم بشدة وهو يسمع هذا الخبر ويمسك شعره ويشده بقوه كبيره ويقول.هي عامله ايه
الطبيبه بهدوء.محتاجه ترتاح فتره طويله هي نزفت كتير اوي وعندها خبطه كبيره في دماغها وكسر في ايدها الشمال وشرخ في رجليها الشمال برضو هتحتاج راحه وتمشي علي العلاج فتره هي هتتنقل اوضة ٣٨٠ دلوقتي بعد اذنك
نهت كلامها وتذهب هذه الطبيبه وتترك هذا الشخص تائه بشدة يشعر بأنه الآن السبب في موت هذا الطفل التي لم يعلم به حتي لا يعرف إذا كارما كانت تعلم بأنها تحمل في أحشائها قطعه منه ام لا لاكن سوف يعرف بهذا بتأكد يغلق عينيه بقوه كبيره وهو لا يعرف ماذا تفعل معه هذه الدنيا بعد فهو تعب وارهاق بشدة ولا يعرف ماذا يفعل بعد الآن يحزن بشدة علي هذا الطفل التي كان يريده ويتمني بشدة يذهب الي الغرفه التي توجد بها كارما بعد ان علم بأنها بها الآن ويدخل الغرفه ببطئ شديد وينظر اليها يره يوجد شاش علي رأسها ويوجد جروح صغيره علي وجهها البرئ يذهب ويجلس بجانبها ويمسك يدها ويقبلها ببطئ شديد وهذه المره الاولى في حياته الذي يفعل ذلك مع احد سوا وتين فهو لم يفعلها مع احد في هذا العالم سواها والان هي وتنزل دمعه حارقه بشدة منه وهو يتذكر خسرت هذا الطفل ويضع راسه علي يدها وينظر إليها ويتذكر رغبة وتين في أن يأتي اليه طفل وينظر الي كارما وهو يتخيلها ام لاولاده يتمني ان كان بقي هذا الطفل كانت احبته بشدة وجعلته افضل شخص في هذا العالم بتأكد يعلم بأنها تعشق الاطفال لذلك يعلم بأنها كانت سوف تبقي حنونه معه لأبعد الحدود اذا كان هذا الطفل مازال يوجد بداخلها كان علي الاقل كان حاول معها وفعل كل شيء لاجل ان تكمل علاقتهما لاكن الآن ما هو مصير هذه العلاقه يغلق عينيه بقوه كبيره وهو مرهق بشدة لا يعرف مرهق من هذه الجروح التي توجد بسبب الطلقات التي أخذها ام من هذا القلب التي لم يرحمه يفك ازار القميص وينظر الي الدماء الكثير التي يوجد علي الشاش التي لم يكون بالون الابيض كما كان فهو بالون الاحمر بسبب كمية الدماء التي نزفها يمسك المقص ويبدا ان يفك كل هذا الشاش ويرمي علي الأرض وينظر الي جروحه التي تنزف وتلتهب بشدة الآن ويبدأ ان يلف عليهم شاش جديد ويترك ازار القميص وينظر الي كارما ويمسك يدها ويضغط عليها بخفه وهو لا يعرف ماذا يفعل بعلاقتهما يتركها كما قالت ام لا يفعل ذلك بالفعل ويتركها ام ماذا يفعل معها
في صباح يوم جديد يفتح دياب عينيه بعد ان نام مع معشوقته الصغيره بعد ان تأكد بأنها تنام بين الاحضانه براحه ينظر حوله وينفزع بشدة وهو لا يرها بجانبه لينهض بسرعه كبيره ويصراخ باعلي صوته باسمها وهو يقول.وتييييييييييين وتيييييييين
يسمع صوت الماء في الداخل ليركض كالمجنون الي الحمام ويفتح الباب يرها تجلس علي الأرض والماء تنزل عليها وهي تمسك الليفه وتحك جسدها بقوه كبيره لدرجه انها جرحته بعنف وهي لم تشعر بالحالها وتستمر في أن تحك جسدها بهذه الطريقة يذهب اليها بسرعه كبيره ويمسك يدها بعد ان جرحت جسدها وبقي بالون الاحمر من الجروح ويصراخ بها بأعلي صوته وهو يقول.انتي بتعملي ايه يا وتين تنظر اليه وتين بدموع ووجع شديد وتقول.دياب تعال شيل دول شيلهم يا دياب شكلهم وحش اوي وهما عليا شليهم انت علشان خاطري خليهم يروحوا مني والنبي شليهم عني
يسحبها دياب الي الاحضانه بقوه كبيره وتبكي وتين بحرقه والألم شديد ويغلق دياب عيونه بقوه والماء تنزل عليه معها وتخفي الألم والوجع التي به ويغلق الماء ويحملها بين يده ويذهب بها الي الخارج ويضعها علي السرير ويقول وهو ينظر الي التي فعلته بجسدها والجروح التي توجد من هذا الحقير.عجبك اللي عملتي في نفسك ده يا وتين ينفع كده
تنظر وتين الي جسدها وتبدأ ان تخربش جسدها باظافرها وتجرح حالها بعنف شديد وهي تصراخ.هو لمسني يا دياب لمس كل حاجه هو قرب منه علشان كده لازم يتعاقب لازم اعقب جسمي علشان خله يقرب م
قطع كلامها دياب التي مسك يدها بقوه كبيره ويقول بغضب شديد وصوت عالي.بس يا وتين كفايه اللي بتعملي ده خلاص اسكتي فاهمه اسكتي مش عايز اسمع حاجه تاني ارحمني يا شيخه
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها بغزاره وحرقه شديده وتسحب يدها منه وتتسطح علي الناحيه الأخري وهي تعطي ظهرها ينظر اليها دياب ويتنهد بقوه كبيره ويتسطح خلفها ويسحبها اليه ويجعلها تتسطح علي ذراعه بين الاحضانه ويقول.انا هخلي كل حاجه في جسمك تروح يا وتين ومش هخلي ليها آثار بس مش بطريقه دي فاهمه
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها بغزاره وألم شديد وتقول.امسحهم يا دياب امسحهم ومتخليش حاجه منهم علشان خاطري امسحهم انت حتي لو هتدخ
قطع كلامها دياب التي وضع يده علي فمها وقال.هشششششش كفايه يا وتين كفايه
تمسك وتين يده وتقول.لا يا دياب مش كفايه انا عايزك دلوقتي عايزك تمتلك كل حاجه في جسمي عايزك تثبت انك الملك الوحيد ليا ولجسمي وان حتي بعد اللي حصل مفرقش معاك في حاجه وانك لسه عايزني وبتحبني زي الاول يا دياب
ينظر اليها دياب ويبتسم بوجع وحزن شديد وهو يعلم بأنها تريد ان لا تفكر بأن هذا الحقير امتلك جسدها وتريد ان تتنساه ذلك بأنه يقترب منها الآن فهي بتأكد سوف تتنساه كل ذلك يهبط دياب علي شفتيها وياخذهم بين شفتيه ويمصها بقوه لاكن يكون حنون معها بشدة تنزل دموع وتين وهي تتذكر قبلة هذا الحقير الآن وتضع يدها على شعر دياب وتقربه منها وهي تريده ان ينزع كل هذا الاثار من شفتيها تريده ان ينزع كل لمسه لمسها اليها ليفهم دياب علي الفور ويمص شفتيها بقوه أكبر ويمسك شفتيها بين شفتيه ويمصم بقوه كبيره وهو يسحبهم معه لكي يضع ملكيته عليهم وينزل علي رقبتها ببطئ ويبدأ ان يقبلها ويمص برقبتها بقوه كبيره وهو يترك علامته عليها وينزل علي مقدمة صدرها بعد ان وضع ملكيته علي رقبتها ويقبل مقدمه صدرها بقوه كبيره وينظر اليها يره دموعها تنزل بغزاره شديده ليصعد الي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وينزل يده علي جسدها العاري ويحرك يده بوقحه وبطئ شديد ويقول.دموعك بتقتلني يا وتين كفايه علشان خاطري
تنزل دموع وتين أكثر ويقرار دياب بأنه يجعلها تتنساه كل هذا الآن وبين يده ليبتعد عن شفتيها ويهبط علي كامل جسدها ويقبلها بقوه كبيره وهو يترك ملكيته علي كل إنش يأتي أمامه وينظر اليها ويقبلها دياب بوقحه شديدة لتشعر وتين بقشريريه في جسدها وتمسك يده بقوه كبيره وتتذكر ما حدث معها لتبتعد عنه بسرعه كبيره وهي تره هذا الحقير الزعيم الآن وتصراخ به باعلي صوتها وهي تقول.ابعععععععععععععععد عننننننننننننني متقرببببببببببش مننننننننننننننننني ابععععععععععععد عننننننننننننني ايهههههههههههههههههم ايهههههههههههههم
يمسكها دياب بسرعه ويقول.وتين خلاص اهدي ده انا دياب اهدي
تبتعد وتين عنه بسرعه كبيره وتصراخ وهي تقول.متقربببببببببببببش مني ابععععععععععععد عننننننننننننني ابععععععععععععد
تبدأ وتين ان تدخل في هستيرية شديده وهي تكرار هذه الكلمات بصوت عالي بشدة يمسكها دياب بقوه اكبر ويصراخ بها بأعلي صوته وهو يقول.وتييييييييييييييين كفايه
تحاول وتين ان تبعده عنها لاكن يسحبها دياب بقوه كبيره ويصفعها علي وجهها بجميع قوته لتقع وتين علي السرير بقوه وتضع يدها على وجهها وتنظر اليه بخزلان ووجع شديد يجلس دياب بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويضمها بقوه كبيره ويقول وهو يقبل شعرها ببطئ ووجع شديد.غصب عني يا وتين غصب عني والله انتي اللي بتخليني اعمل كده
تنزل دموع وتين وتقول.كنت عارفه انك مش هتكون عايزني بعد اللي حصل يا دياب عارفه انك هتبطل تحبني وهتسيبني تاني
يبتسم دياب ببرود شديد فهذه الفتاه مازالت لم تعرف درجات عشقه اليها لاكنه يقدر حالتها جيد سوف بتحملها الي النهايه ويخرجها من الاحضانه ويقول وهو يقبل وجهها.اسيب روحي قبل ما اسيبك يا وتين عمري ما هتخلي عنك تعالي نعمل فرحنا بعد يومين ونتجوز انا وانتي حتي لو غصب عن اهلك كلهم
تبتعد وتين عنه وتنظر الي عيونه ينظر اليها دياب بوجع وحزن شديد تره وتين شفقه عليها لتنهض بسرعه كبيره وتقول بصراخ ودموع شديده.انت مش مضطر تعمل كل ده يا دياب مش مضطر خلاص طلقني زي ما اتجوزتني وكل واحد يروح لحاله
يسحبها دياب بقوه اكبر ويصراخ بها بأعلي صوته وهو يقول.حال ايه يا بت اللي كل واحد يروح لي ده انتي حالي يا بت الجارحي وانا مش هسيب حالي مهما حصل مش هتجوزك علشان السبب الوسخ اللي في دماغك لا انا اتجوزتك قبل ما يحصل ده وهكمل معاكي بمزاجي ولو مش بس حصل اللي حصلك لو كان حصل اكتر من كده كنت هكمل يا وتين انا مش عايز غير قلب وتين الجارحي وحتي لو مش هاخد غيره مش عايز بس اعيش مع القلب ده بس ممكن بقي تسيبني اعيش زي ما انا عايز واتمني
تترمي وتين بين الاحضانه بقوه كبيره وتبكي بحرقه وقوه شديده وتقول.دياب انا م
قطع كلامها دياب التي قال وهو يضمها بقوه كبيره الي الاحضانه.مش عايز اسمع حاجه يا وتين اعرفي اني اختارت اطهر واشرف واحده علي الكره الارضيه يا غزال الوحش وانا عايزها علشان هي كده اللي حصل ده لا ذنبي ولا ذنبك واحنا خلاص راضيين بكل حاجه حصلت فاهمه خلاص انسي واعتبري ان محصلش حاجه والموضوع ده محدش يعرف بي احنا هنقفل عليه فاهمه
تنزل دموع وتين بغزاره شديده واومالت لهو وقالت بدموع شديدة.انا بحبك اوي يا دياب بحبك وعايزك معايا علي طول خليك معايا علشان خاطري اوعي تسيبني
يبتسم دياب ويقول.والله يا وتين انا لو سمعت كل كلامك طلقلك وهرجعلك عشر مرات في اليوم ايه الهرمونات دي يا بت في ايه
تمسح وتين دموعها بملابسه وهي تلاحظ عضلاته المغريه التي تظهر من هذا القميص التي يتبلل بالماء وتقول برقه ودلع شديد.هرموناتي وحشه يا دودو
يضغط دياب علي شفتيه بوقحه ويقول.لا انا اللي وحش يا قلب دودو
ترفع وتين رأسها اليه وتقبل وجهه ببطئ وهي تقول.هروح البس هدومي وانت كمان البس هدوم احنا مش عايزين ذنوب يا حبيبي
قالت هذا وهي تضع يدها على صدره ليبتسم دياب ويقول بخبث متصنع لكي يجعلها تتنساه كل شي.تعالي هفرجك عليهم وهعملك عرض كمان
كانت وتين تذهب لاكن يمسكها دياب من يدها ويسحبها ليخبط ظهرها في صدره بقوه ويضمها دياب بقوه وينزع شعرها عن رقبتها ويطبع قبلات مسروقه علي كامل رقبتها لتغلق وتين عينيها بقوة شديدة وهي تضغط علي يده التي تمسكها بين يدها وترفع راسها الي صدره وهي تعطي اليه الاريحيه ليعمق في قبلاته ويفعل يبدأ دياب ان يقوه في قبلاته ويحملها من خصرها ويرفعها الي الاعلي ويده الاخره تعصر جسدها بخفه بين يده لكي لا تتوجع وتقول وتين بهمس ورغبه من افعاله.دياب
يبتسم دياب ويضعها علي السرير ويهبط عليها ويقبل مقدمه صدرها بجوع شديد تنظر اليه وتين وتضع يدها بين خصلاته وتقربه منها بشدة وهي تريد ان تتنساه كل ما حدث معه وينظر اليها دياب ويبنسم ويهبط علي جسدها ويقبلها بوقحه شديدة وتنظر وتين الي الاعلي وهي تتأوه اكتر من التي يفعله وتضع اصباعها بين خصلاته وتقربه منها بشدة ويقوه دياب في قبلاته ويقبلها بقوه اكبر الي ان انتهي ويصعد علي شفتيها ويقبلها بقوه ووقحه شديدة تبتسم وتين وتقربه منها وهي تبدله القبله بشوق كبير اليه ويضع دياب رأسه بين الاحضانها وتضمه وتين اليها بقوه كبيره ينظر دياب أمامه وتنزل منه دمعه حارقه بشدة ويغلق عينيه بقوه كبيره وهو لا يستطيع ان يتحمل كل ذلك لا يريد سواها ويحاول ان يكتم بداخله لاجلها ولاجل ان لا تشعر بأن الذي حدث يأثر بعشقه اليها وهذا لم يحدث لاكنه يغار بشدة يشعر بنار جهنم تشعل بداخله بأن غيره رآها وفعل معها ذلك يشعر بغيره شديده غصب عنه لا يعرف ان يجعلها تطفئ يعلم بأن التي حدث غصب عنها وهو ليست لديه مشكله معها لاكن غيرته المجنونه هي السبب في ذلك يريد ان يفعل اليها الزفاف التي عهدها به لاجل ان يمتلك كل ما بها يريد يشعر بأنها اليه لحاله ولا يوجد احد اخر يشاركه بها ولم احد يأخذها منه مهما حدث
تفتح عينيها ببطئ وتعب شديد وتنظر الي الاعلي وتتذكر التي حدث وكانت ان تنهض لاكن تره التي يمسكها ويقول.خليكي يا كارما انتي تعبانه
تنظر كارما الي صاحب الصوت تره ايهم التي يفك ازار القميص لتبعد يدها عنه بعنف وتقول بغضب شديد.متقربش مني ولا تلمسني تاني
يبتسم ايهم ببرود شديد ويقول.لو كنتي ناسيه انتي لسه مراتي يا كارما هانم
كارما بصوت عالي.وهطلق منك يا ايهم هطلق ومش هقعد علي ذمتك ساعة واحده بعد كده
يتنهد ايهم بقوه كبيره ويقول.كنتي عارفه انك حامل يا كارما
تتصدم كارما بشدة من حديثه وتضع يدها على بطنها بتلقائية شديده وهي لم تستوعب شئ وتقول بصوت متقطع.ح...حامل
اومال لها ايهم بعد ان اتقن بأنها لم تكن تعلم بهذا الشئ ويقول بوجع شديد لم تلاحظه هذه الفتاه.كنتي حامل والود مات بسبب الحادثه دي
ينزل حديثه عليها كالصاعقة القويه بشدة فماذا يقول هذا المختل الآن يقول بأنها خسرت هذا الطفل الصغير التي كانت تريده وتتمني وتنهض وتضربه بقوه كبيره علي جروحه وتقول بصراخ عالي.مش بسبب الحادثه يا ايهم بسببك انت انت السبب في اني اخسر ابني بسببك انت هو مات لو انت مكنتش موجود مكناش هو مات وكان هيكون معايا انت السبب يا ايهم
يشعر ايهم بوجع شديد داخل قلبه قبل ان يكون من الجروح وينظر اليها ويقول.انا السبب يا كارما انا
كارما بصوت عالي بشدة وهي لم تعرف ماذا تقول الآن.ايوه انت يا ايهم انت واحد متستهلش حد يفضل معاك تستاهل كل الناس تبعد عنك وهتفضل لوحدك يا ايهم هتعيش لوحدك وهموت لوحدك كمان عمرك ما كنت تستاهل حب حد ليك يا ايهم وحتي انا مكنتش تستاهل الثقه العميه والهبله اللي كنت بثقها فيك وعايز الحق احسن حاجه حصلت ان الود ده مات احسن انه مات علشان لو كان عاش كنت انت هتقتله من تصرفاتك يا ايهم كويسه انه مات وانا فرحانه اوي انه مات علشان مش عايزه حاجه تربطني بيك بعد كده
ينظر اليها ايهم ويمسكها بقوة ويقول بصوت عالي بشدة.انتي طالق يا كارما انتي طالق بتلاته كمان بعد انهارده مش هيكون بيني وبينك غير الاقربه وبس انتي من انهارده بنت عمي وهتفضلي بنت عمي وبس يا كارما غير كده خلاص احنا انتهينا
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه كارما وهي لم تستوعب بأن العلاقه التي تعبت بها كل ذلك وحاولت الكثير من المرات التي لم تعرف عددهم آلان انهارت أمامها طلقها الآن وحدث التي كانت طوال عمرها تخاف منه وهو ان يبتعد عنها هذا الفرعون حدث التي كانت تحاول ان تتجنب أن يحدث فعلت كل شئ لأجل ان لا تنتهي هذه العلاقه بهذه الطريقة كانت تتمني ان تنجح هذه العلاقه لحياتها ولتعبها الشديد معه لاكن الآن ماذا اخذت من كل هذا لم تأخذ سوا الحزن والخيانه فقط حتي طفلها التي كانت تحلم به قد خسرته أيضا الآن لم توجد علاقه تربطها بايهم وقد عاد غريب كما كان يقطع تفكيرها بعد قليل وهي تشعر بالذي يفتح الباب تنظر اليه تره والدها ومعه والدتها التي ركضت اليها بسرعه كبيره وتترمي كارما بين الاحضانها بقوه وتبكي بحرقه ووجع شديد وتقول.ماما
تضمها روان بقوه كبيره وتقول.حبيبتي في ايه اهدي خلاص
تبكي كارما بقوه اكبر ينظر اليها جاسر وهو الآن يعرف لماذا دق اليه ايهم وقال اليه بأن ابنته تحتاج إليه الآن وبأنه يأتي لكي يبقي معها تنظر اليه روان وهي تنزل دموعها بحزن شديد علي ابنتها التي تبكي بهذه الطريقة ليغلق جاسر عينيه بقوه كبيره ويذهب الي كارما ويسحبها من احضان روان ويقول وهو يضع يده على وجهها.كارما حبيبتي ايه اللي حصل بينك وبين ايهم هو عمل ايه علشان توصلي لهنا
كانت كارما ان تسرد عليه التي حدث لاكن تتذكر وتين التي كانت تثق بايهم اكثر منها وهي التي جعلتها تثق به هكذا لتقول وهي تبكي بقوة شديدة.انا عملت حادثه وكنت حامل يا بابا وهو مات مات من قبل ما اعرف بي حتي
يضمها جاسر الي الاحضانه وتبكي روان وهي تحزن بشدة عليها ويشعر جاسر بأن يوجد شئ اخر لا تريد كارما تقوله ليقول.كارما انا عايز الحقيقه
كارما بدموع ووجع شديد.والله هي دي الحقيقه يا بابا
يتنهد جاسر ويقول.اومل ايهم مش معاكي ليه يا كارما هو ازاي يسيبك كده
تضع روان يدها علي شعر كارما وتقول.صح يا حبيبتي ايهم راح فين دلوقتي
تنظر كارما أمامها وتقول بوجع شديد.ايهم طلقني يا ماما انا طلبت منه الطلاق وطلقني
تتصدم روان بشدة وتقع يدها من علي كارما التي نزلت دموعها بغزاره شديده وينظر جاسر امامه وهو كان يتوقع هذه النهايه من بداية زواجهم فهو يعلم بأن ابنته لم تتحمل هذا ايهم فهو تصرفته سيئه من البدايه يضم ابنته الي الاحضانه بقوه اكبر وهو يشعر بدموعها وبانها تبكي بقوة شديدة وهو لا يعرف ماذا يفعل اليها
كانت تجلس وهي تبتسم بسعاده شديده بأن خطتها نجحت الآن بعد ان استمعت لجميع ما حدث بين ايهم وكارما تنهض وتقفذ بقوه من السعاده الشديده التي بها وتقول بحقد وخبث شديد.كده خلصنا من كارما ناقص وتين ودي هتكون اصعب من كارما بس اتجوز ايهم وكل حاجه هتكون سهله وقتها اصبري عليا يا وتين الدور جاي عليكي انتي هخليكي تطلعي من حيات ايهم علشان ميكونش في غيري انا في حياته
نهت كلامها بشر وحقد علي وتين وتشعر بدوخه شديدة في رأسها لتجلس علي السرير بسرعه وتنظر أمامها وتحاول ان لا تتأثر وتغلق عيونها وتفتحها مره اخرى وتنهض وتمسك هاتفها وتذهب الي الخارج وتنزل الي الأسفل وتره العائله يجلسون في غرفه المعيشه كانت ان تذهب اليهم لاكن تهاجم الدوخه رأسها بعنف شديد لتمسك رأسها بقوه وينظر اليها وسيم وينهض ويقول.مالك يا رؤي في ايه
وكان ان يذهب اليها لاكن تقع رؤي علي الأرض بعنف شديد ليقول وسيم بصوت عالي.رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤي
بعد قليل كانوا يقفون رحيم ووسيم وحلا وريماس امام الباب وهم ينتظرون الطبيبه التي اتات لكي تفحص رؤي وتعلم ما بها تميل ريماس الي حلا وتقول.تتوقعي دي تكون تمثيله من اختك ولا هتموت بجد
تنظر اليها حلا بسرعه وتقول.لا تموت ايه دلوقتي انا عايزه اتجوز اود قبل ما يروح مني ده انا ما صدقت أنه اتلحلح وعمل حاجه ياختي
تضحك ريماس بخفه وينظر إليها رحيم بغضب لتحمحم ريماس وتقول.ربنا يطمنا عليها انا هموت من الخوف عليها بجد
ينظر رحيم بعيد عنها وهو يعلم بأنهم لا يحبون رؤي وان كانت حلا شقيقتها لاكن رؤي جعلتها تكرها من الطفوله وحلا تعودت علي باقي الفتيات التي تعشقهم ولم تحب رؤي من تصرفتها السيئه من الصغر لذلك لم يستغرب تصرفاتها الآن وبانها لم تخاف عليها تخرج الطبيبه من الغرفه يذهب وسيم اليه ويقول بخوف شديد.بنتي مالها
تبتسم الطبيبه وتقول.مبروك يا وسيم بيه المدام رؤي حامل
ينزل هذا الحديث كصاقعه قويه علي جميع من يقفون وتضع ريماس يدها علي فمها بصدمه شديده ويقول رحيم بصوت هز اركان القصر بشدة.رؤي مين اللي حامل انتي بتقولي ايه
تخاف الطبيبه بشدة من صوته وتقول.زي ما سمعت يا رحيم بيه مدام رؤي حامل
ينظر وسيم الي رحيم ويذهب شكه لواحد فقط ليقول بغضب شديد.ابنك عاملها يا رحيم عاملها وهرب قبل حتي ما يخطبها
رحيم بصوت عالي.دياب ميعملش كده يا وسيم دياب عمره ما يفكر ياخد بنتك في الحرام
وسيم بصراخ شديد بشدة.اومل مين اللي عمل كده غيره يا رحيم هو الوحيد اللي كان عايز يتجوزها واللي معاها في بيت واحد رؤي متعرفش حد غيره مين اللي عاملها
رحيم بغضب شديد.دلوقتي هنعرف مين
ويذهب الي الغرفه ويدخل يره رؤي تبكي بقوه وهي تضع يدها على وجهها بعد ان افقت علي صوتهم واستمعت كل شئ ليذهب ويسحب يدها ويصفعها بقوه كبيره ويقول بصوت افزعها بشدة.مين يا بت ابوه الود ده انطقي يا زباله
نهي كلامه ويصفعها بقوه اكبر وتقع رؤي علي السرير بعنف شديد وتنظر الي والدها التي ينظر اليها بخزلان وكسره شديده بعد فعلتها تذهب حياه بسرعه اليها وتقول بدموع شديدة.قولي مين يا رؤي عمك هيقتلك قولي هو دياب ولا مين
اومالت لها رؤي بخوف شديد من الذي يفعله بها رحيم التي نظر اليها بصدمه فهو لم يتوقعها تقول ذلك الآن وهو يعلم ما السبب التي جعل دياب كان يتزوجها ويصفعها بقوه كبيره وهو يعلم بأنها تكذب ويقول بغضب شديد.مللللللللللللك كلمي ابنك هاتتتتتتي
تاج بغضب شديد.اكلم مين ابني ميعملش كده يا رحيم دياب ميعملش كده
ينظر اليها رحيم نظرة اختفها وجعلتها تذهب الي الخارج وتمسك هاتفها وتدق الي دياب التي كان يضع وتين علي قدمه وهو يطعمها وكأنها ابنته ليست زوجته وهي ترفص بقدمها الي الامام والخلف بطفوليه يبتسم اليها وكان ان يهبط علي شفتيها لمره التي لا يعلم عددها فهو يقبلها بعد كل لقمه تأكلها لاكن يدق هاتفه لتنظر وتين الي وتضحك بشماته علي شكله وتقول.شوف مين يا بابا
يبتسم دياب ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه ويقول وهو يمسك الهاتف.خدتي حقك يبقي تديني حقي يا غزال الوحش ومفيش حاجه تمنع اني اخد حقي
تبتسم وتين اليه وتضع رأسها علي كتفه وينظر دياب الي الهاتف ويرها تاج ليبتسم ويضم وتين اليه ويفتح علي تاج ويسمعها تقول بسرعه.دياب تعال بسرعه في مصيبه هنا
تبتعد وتين عن دياب وتنظر اليه بعد ان استمعت لحديث تاج ينظر اليها دياب ويقول.في ايه يا ملك ايه الل
قطع كلامه رحيم التي سحب الهاتف من تاج ويقول بغضب شديد.قدمك نص ساعه وتكون قدامي يا دياب مهما كنت فين تعال دلوقتي
نهي كلامه ويغلق الهاتف وينظر دياب الي وتين وهو لا يعرف ماذا يفعل الآن فهو بتأكد لا يتركها لحالها تنظر اليه وتين وتنهض وتقول.يلا يا دياب احنا لازم نروح دلوقتي ولازم نشوف في ايه يلا انا هروح البس
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن يمسكها دياب ويقول.وتين انتي مينفعش تتحركي من هنا دلوقتي
تنظر اليه وتين وتقبله وتقول.انا مش هسيبك يا دياب والنبي خديني معاك انا مش هقدر اقعد هنا لوحدي
يتنهد دياب بقوة وهو يعلم بأن هذا الحل الوحيد الآن فايهم هاتفه مغلق ولا يعرف أين هو الآن وهو لا يثق بأحد اخر يبقي معها ينظر اليها ويقول وهو يحملها.تعالي علشان اساعدك تلبسي يا وتين
تضع وتين يدها علي كتفه وتقول.انا كويسه علي فكره واقدر البس لوحدي يا دياب
دياب بغمزه وقحه بشدة.ولما انتي تلبسي لوحدك انا استغل الفرصه ازاي يا قلب دياب ده انا ابقي راجل لمواخذه لو مستغلتش الفرصه اللي جاتلي علي طبق من دهب دي
تدفن وتين وجهها في الاحضانه وتقول.بس يا سافل عيب كده ونزلني يلا خليني اروح البس وانت كمان البس
يدخل دياب الي الغرفه ويضعها علي السرير ويذهب يأخذ اليهم ملابس قد امر ان تأتي اليها ويذهب اليها ويضع الملابس علي السرير ويقول وهو يفك رابطه الروب التي ترتدي.هساعدك تلبسي وبعدها هروح انا البس يا غزال الوحش
تبتسم وتين وينظر اليها دياب ويعودها الي الخلف ويسطحها علي السرير وينظر اليها ويهاجم علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره تبتسم وتين وتضع يدها على شعره وتبدله القبله وتقول بدلع وهمس بين شفتيه.حبيبي خلينا نروح نشوف في ايه مينفعش اللي بتعمله ده خلاص
يمسك دياب شفتيها السفليه ويمصها بتلذذ وقوه شديده لتقول وتين.ااااه
دياب بوقحه شديدة بين شفتيه.اه من دلوقتي اومل لما اكمل هتقولي ايه
تضربه وتين علي صدره العاري بقوه وتبتعد عنه وتقول.قوم يا سافل يا قليل الادب يلا
ينظر اليها دياب وينظر الي شفتيها التي تلمع أمامه من اثار قبلته وكان ان يهبط عليها مره اخرى لاكن تمسك وتين شفتيها بأسنانها بعد ان عملت بماذا يفكر هذا الوقح لجن جنون دياب اكثر ويحرار شفتيها من بين اسنانها ويهبط وياكلهم بقوه بين اسنانه تغلق وتين عينيها وهي لا تعلم الي أين يأخذها هذا الشخص ويبتعد دياب عنها بعد ان ذادت حرارته بشدة وعلم بأنه إذا بقي اكتر من ذلك سوف ياخذها الي عالمه الخاص وسوف يجعلها زوجته بالفعل وينهض من عليها ويبدأ ان ينزع عنها الروب وينظر الي العلامات التي مازالت بها ليتنهد بقوه كبيره ويبدأ ان يجعلها ترتدي ملابسها تنظر اليه وتين وهي مازالت تتسطح وتبتسم وهي تتمني ان لا يحدث شئ يفرقهم ويقف أمامهم مره اخرى يساعدها دياب ويجعلها ترتدي

ولم يخلي من مشاغبته ولمساته التي تجعل وتين تذوب بشدة وهي بين يده تنظر اليه وتين وتمد يدها لهو ويسحبها دياب الي ويضمها الي الاحضانه وتقول وتين وهي تغلق عينيها بستمتاع شديد بين الاحضانه.بحبك اوي يا دودو
يبتسم دياب ويقول وهو يقبل شعرها ببطئ شديد.وانا بعشقك يا قلب دودو
تبتسم وتين وتبتعد عنه وتقول.قوم البس يا حبيبي ودراي عضلاتك اللي فرحان بيهم دول مش مسموح حد يشوفهم غيري انا يا دياب
نهت كلامها بغيره شديده يضحك دياب عليها ويقول.تحت امر الأميرة
نهي كلامه ويقبل جبهتها ويذهب الي الخزانه التي توجد تتظر اليه وتين وهي تعشقه بشدة وكبر عشقها اليه بعد الذي حدث وعلمت بأن لم يأتي شخص يعشقها كعشقه اليها وتنظر الي عضلاته وهو يرتدي القميص ويغلق الازار لتضغط علي شفتيها بقوه وخجل من تفكيرها الوقح بشدة ينظر اليها دياب ويذهب يقف امامها ولم يفصل شي بينهما لتنظر اليه وتين وتبتسم وتمسك بالقميص وتنهض وتبدا ان تغلق الازار وتنتهي وتتعلق يدها في رقبته وتضمه بقوه كبيره يلف دياب ذراعه علي خصرها ويضمها بجميع قوته وهو يحملها اليه وتبتعد عنه قليلاً وتقبل وجهه ببطئ وكانت ان تتحدث لاكن يمص دياب شفتيها بقوه ويقول.يلا بينا
اومالت لهو وتين وينزلها دياب ويمسك يدها ويذهبوا الي الخارج ويركب معها المصعد وينزلون الي الأسفل ويخرجون من المصعد ويذهبون الي السياره يركبها دياب وينظر حوله وهو يلاحظ احد يقربه لاكن من هذا التي يفعل ذلك الآن يفكر دياب في ذلك وينفي هذه الافكار فهو بتأكد يتوهم ولا يوجد احد ويركب السياره بجانبها ويقود السياره ويمسك يدها ويقبلها وهو ينظر اليها بعشق شديد ويشعر بأن احد يرقبه أيضآ لينظر من المراء يره يوجد سيارت كثيراً لا يعرف يحدد السياره التي تلاحقه ليذيد من سرعة السيارة وهو مازال يتابع السيارات تنظر اليه وتين وتقول بستغرب.في ايه يا دياب مالك
ينظر اليها دياب ويبتسم ويقول.ولا حاجه يا حبيبتي متشغليش بالك انتي
تبتسم وتين وينظر دياب الي الخارج ولا يره احد يرقبه لينظر أمامه وهو لا يعرف من أين أتاه اليه هذا الشعور ولماذا شعر بأن احد يرقبه فهل دياب كان محق وهذا الشعور كان صحيح ام كان يتوهم ليست اكتر
يصل بعد قليل ويدخل القصر وهو يمسك يدها وينظر الي الجميع التي يجلسون وتجلس رؤي وحياه تضمها الي الاحضانها وتبكي وهي تخاف بشدة من ان يعلم رحيم بالذي فعلته مع ايهم فهي تعلم بأنه سوف يقتلها لاكن دياب ابنه والغلط يبقي عليه لذلك لا يتحدث بتأكد يرفع دياب حاجبه ويقول.في ايه
ينظر اليه رحيم ويذهب وسيم اليه ويمسكه من قميصه بقوه كبيره ويقول بغضب شديد.عملت عمالتك معاها وهربت وعايز تتجوز التانيه مش كده
يتصدم دياب بشدة ويقول بصوت هز اركان القصر.عملت ايه يا عم انت انت شكلك كبرت وخرفت بدري ولا ايه
يلكمة رحيم بقوة شديدة ويقول بصوت عالي.متنساش ان ده عمك يا دياب احترم نفسك معاه
يجز دياب علي اسنانه بقوة شديدة ويقول.هو اللي يحترم نفسه مش انا علشان كلمه كمان وهقل من ايي حد هنا ولا هيفرق معايا حاجه
ينظر اليه رحيم وينظر الي رؤي ويقول بغضب شديد.لسه مصممه ان دياب هو ابوه الود ده
تتصدم وتين بشده وتعود الي الخلف وتبتعد رؤي عن حياه وتقول بدموع متصنعه.ايوه هو دي الحقيقه دياب ابو ابني
..........
......... ![]()
......
