اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد



وتنظر الي صقر وتقول بصراخ عالي.ايه اللي بتفرجني عليه ده يا صقر بتوريني وانت بتخوني ومراتك في حضنك بشكل ده ليه
يبتسم صقر ببرود شديد ويقول.الصوره دي قبل جوازي من رنا يا بتول 
تتصدم بتول بشده وتقول.يعني انت كنت بتخوني معاها يا صقر متجوزتهاش بس
يغلق صقر عينيه بقوه ويقول.وده اللي مكنتش عايزك تفكري في يا بتول 
بتول بصراخ شديد.اومل عايزني افكر في ايه يا صقر وانت معاها بشكل ده وبتقول قبل جوازك منها غير انك بتخوني معاها من زمان وانا المغفله اللي نايمه علي وادني مش كده
يسحبها صقر ويجلسها علي قدمه مره اخرى ويقول بغضب وهو لم يستطيع ان يتحمل طريقتها وعصبيتها.اتلمي شويه وقولتلك اسمعي بعقل يا بتول بلاش طريقة البقار بتاعتك دي وافهمي الكلام واللي حصل صح
تحاول بتول ان تهدي قليلا وكانت ان تنهض لاكن يشدد صقر علي خصرها وتنظر اليه بتول وتقول.اوعي ومتقربش مني علشان مش طايقك ولا طايقه انك تحط ايدك اللي لمست غيري عليا اوعي يا صقر 
ينظر اليها صقر ويقول.كنت متاكد انك هتعملي كده يا بتول وعلشان كده قولتلك اسمعي بعقل
بتول بصراخ عالي.عقل ايه اللي عايزني اسمع بي وانا خايني لا وجاي توريني اللي عملته بكل بجحه انت بذمتك طايق نفسك ازاي بعد اللي عملته انا خلاص مش طاي
بتووووووووووووووول كفايه كلام كده وانا غلطان وابن $$$$$$ علشان وريتك حاجه ولا سمعت كلامك وقولت اعرفك سبب جوازي كان ايه قومي خلينا نغور من هنا.كان هذا صوت صقر الغاضب بشده منها وتنظر اليه بتول وتنهض وتذهب بعيد عنه وتمسك سور المركب بيدها وتضغط عليه بقوه كبيره وصورته وهو بين أحضانه هذه الحقيره وهم عارين تماماً لم تذهب من عقلها وتقتلها الألف المرات تنظر بتول امامها وهي تستوعب بأنها بالفعل لم تستطيع ان تعيش مع صقر بعد ان سكن أحضانه فتاه اخري سواها لم تستطيع ان تتجاوز كل هذا وتعيش معه كما تريد تشعر به يلف يده حول بطنها ويسحبها اليه ويدفن راسه برقبتها وتغلق بتول عينيها بوجع شديد وتقول بنبرة طعنت قلب الكينج وهو يسمعها.ابعد عني يا صقر حضنك ده لغيري ومش من حقي انا 
يغلق صقر عينيه بقوه كبيره ويقول.صقر السيوفي كله حقك يا بتول ومفيش حد في الدنيا كلها لي حق فيا وعليا غيرك انتي 
تضحك بتول بسخريه شديد وتقول.صح واكبر دليل علي ده الصوره اللي محتفظ بيها علي تلفونك يا صقر
وتنظر اليه وتقول.ايه عايز تاخد لينا مع بعض صوره زي دي وتحتفظ بيها برضو يا كي ااااااااااه
تتأوه بتول بوجع شديد بعد ان ضغط صقر علي خصرها بقوه وغضب اعمي ويقول بهمس مخيف بشده.صوره زي دي تشوفيها في احلامك يا بتول غير كده قسما بربي اقتلك لو شوفتك متصوره بشعرك حتي مش صوره بشكل ده
تنظر بتول امامها وتقول.والله كويس تصور واحده وهي عريانه ملط في حضنك والثانيه محرم عليها تتصور بشعرها اكيد التانيه مسيطره وعلشان كده متقدرش تعمل فيها اللي بتعمله فيا يا كينج مش كده
لم يتحمل صقر كل حديثها ليحملها بسرعه ويجلسها علي السور لتتعلق بتول برقبته بسرعه وخوف شديد ويقول صقر بصوت عالي.انتي ايه يا بت انتي والله عايز ارميكي من هنا واخلص من امك علشان ارتاح اثبتي اني اكبر حمار لما وريتك حاجه عارف انك متنيله غيرانه بس مش لدرجة دي اسمعيني وافهمي اللي حصل علشان مهبدش امك دلوقتي 
بتول بغضب.غيرانه علي ايه يا حبيبي اللي خديته الهانم يعني ويوم ما هغير هغير من السحليه بتاعتك ده انا مستنضفش اشغلها عندي خادمه انت بس اللي زوقك زباله وبترمرم طول عمرك 
يجز صقر علي أسنانه بقوه كبيره ويتركها لتتعلق بتول به اكتر وهي تخاف بشده ان تقع ويضع صقر يده علي السور بعيد عنها ويقول.لو علي زوقي فهو زباله بجد ومن ناحية الرمرمه معاكي حق في دي وافتكري ان مفيش غيرك زوقي ويوم ما رمرمت اتجوزتك
تغضب بتول بشده وتضربه علي كتفه بقوه كبيره وكانت ان تقع لاكن تتمسك بصقر بسرعه وتضمه بقوه كبيره وتقول.نزلني يالا نزلني علشان انا جابت اخري منك ومبقتش قادره افضل معاك تاني بعد كده روح للست رنا بتاعتك هي اللي المفروض تكون معاها مش انا روح للحلوه واللي بتعجبك يلا نزلني
يغلق صقر عينيه بقوه كبيره وهو يتعب منها بشده لاكنه هو الذي فعل بحاله كل هذا من ان جعلها تري هذه الصوره كان من المفترض يتركها ولم يرد عليها ولم يجعلها تعلم شي ويضمها صقر بقوه وعنف شديد وهو يكاد يكسر ضلوعها بين يده وتغلق بتول عينيها ويحملها صقر وهو يلف قدمها حول خصره ويذهب يجلس بها وهم علي نفس الوضع ومازال يضمها بنفس الطريقه ويبقون علي هذا الوضع لفتره طويله ويشعر صقر بدموعها علي رقبته ليغلق عينيه بقوه كبيره ويضمها بجميع قوته وهو يريد يداخلها بين ضلوعه لاجل ان يخبيها من هذا العالم ولا احد يرها سوا ويمسح علي شعرها ويقول. مفيش حاجه في الدنيا كلها تستاهل ان تنزل منك دمعه حتي انا يا نور العين مستهلش تعيطي علشاني ولا بسببي 
بتول بدموع.انت خونتني يا صقر معقول هانت عليك بتول تخونها مع واحده تانيه وانا عطيك الامان 
يضمها صقر بقوه اكبر ويقول.عمري ما اقدر اخون ثقتك فيا يا بتول والصور دي انا لا فاكر ولا عارف اتخدت ازاي واللي حصل اني قومت لقيت رنا جمبي ودمها علي السرير 
(فلاش بك)
يفتح صقر عينيه وينظر الي سطح الغرفه وهو يشعر بوجع شديد برأسه ويشعر بثقل علي صدره لينظر الي هذه الفتاه ولا يري وجهها فهو لم يري سوا شعرها وهي تضع رأسها في الأسفل ويظن صقر بأنها بتول لاكن هذا ليست شعر بتول ليمسكها من شعرها سريعا ويبعدها عنه ويرها رنا ليتصدم بشده وهو يرها عاريه تماماً وهو كذلك وينظر الي السرير يري دماء عذريتها ليصفعها بجميع قوته وتقع رنا علي الفور علي الأرض ويقول صقر بغضب اعمي.ايه اللي جابك هنا يا وسخه انتي 
تنظر اليه رنا وتمسك الشرشف عليها وتقول.جيتلك علشان اطلب منك تقنع جدو اني اروح الحفله بتاعت صحابي وانت معرفش كان مالك و 
نهت حديثها وتبكي بعنف وتمثيل شديد وينظر إليها صقر بعدم تصديق ويرتدي بنطاله سريعا ويصفعها بجميع قوته ويقول.غوري بره يا زباله واوعي تفكري اني اهبل وهصدق التمثيله الهبله دي غوري يلا 
تبكي رنا وتقول.حقك تعمل اللي بتعمله واكتر علشان انا الغلطانه يا صقر انا اللي امنتلك لما لقيتك في حاله غريبه وقالتلي انك هتتجوزني بس في الوقت المناسب وانا علشان بحبك صدقتك وسلمتلك نفسي
يغضب صقر بشده ويقول.حد قالك عليا بريله وهصدق الهبل ده يا زباله يا بت الوسخه انتي
تنهض رنا وتقول.مش في كاميرات مراقبه في شقتك بره روح وافتح الكاميرت وشوف تصرفاتك معايا كانت عامله ازاي يا صقر 
ينظر اليها صقر ويقول بغضب شديد.لو طلع كلامك غلط ورحمة ابويا ما هطلعك من هنا عايشه يا زباله
تخاف رنا بشده منه وتبلع ريقها بصعوبه ويمسك صقر اللاب توب الخاص به وهو يتأكد بأنها تكذب بحديثها وهو لم يفعل شئ من هذا بتأكد ويفتح كاميرات المراقبة ويبقي يعود للخلف بساعات ويأتي مشاهد امامه ليقف ولم يسرع ويأخذ اكبر صدمة بحياته وهو يري حاله بكاميرات المراقبه التي توجد في الخارج يقترب من رنا بشده ويقول اليها وهو يقربها منه بشده.بس يا حبيبتي متخفيش يا قشطه انتي هتخافي مني انا
يتصدم صقر وهو يسمع حديثه ويري رنا تقترب منه وتقول.خايفه منك علشان عارفك مش هتتجوزني يا صقر انا عارفك مش بتحبني ومش عايزني انا 
يقربها صقر منه أكثر ويقبل شفتيها ويقول بعدم وعي.مش بحب غيرك انتي يا قشطه ومش عايز غيرك من الدنيا كلها خليكي معايا علشاني انا بعشقك ومش عايزك تبعدي عني وعايز اتجوزك انهارده قبل بكره يا بتول وهتجوزك بس في الوقت المناسب
تبتسم رنا وهي تنظر الي صقر ورد فعله علي حديثه وينظر صقر الي حاله وهو يقترب من رنا بشده ويعصر جسدها بين يده بوقحه ويقبلها بقوه كبيره ورنا تقربه منها لم تمنعه ام تبعده عنها ويري صقر حاله وهو يحملها ويدخل بها الي الغرفه وينظر صقر أمامه بصدمه شديده وهو لم يستوعب بأنه خان بتول وخان عهده اليها بأنه لم يقترب من فتاه اخري ويسأل حاله سؤال واحد وهو كيف يفعل ذلك وكيف رآها بتول ليست رنا لينظر الي رنا وعيونه تسود من الغضب الشديد ويصفعها بغضب اعمي لتقع رنا علي الأرض بعنف وينزل اليها صقر ويمسكها من شعرها ويخبطها بالأرض بعنف ويقول.انتي عطتيني ايه علشان اقول واعمل كده يا $$$$$ انا مستحيل اخون بتول ايه اللي حصل يا بت ال$$$$$ اتكلمممممممي قبل ما وربي اقتلك دلوقتي اخلصصصصصصي
لم تتحدث رنا بل تنفي برأسها بأنها لم تتحدث ليضرب صقر رأسها بالأرض بعنف وقوة شديده لتقع رنا علي الفور مغشي عليها وينظر اليها صقر ويوجد لهيب جهنم يشعل بداخله الآن وهو يتنفس بعنف من الغضب الشديد وينهض ويذهب الي الخارج دون ان يفعل شئ اخر 
(بك)
تغلق بتول عينيها بوجع شديد وهي تقوم شعور اكبر منها بشده وهو شعور ان زوجها وعشقها الوحيد الذي لم تتمني سوا من هذه الدنيا خانها بالفعل وخان كل حرف وكلمه خرجت منه اليها ولم تنطق بتول بكلمه واحده او لنقول بأنها لم تستطيع ان تنطق من الذي بها ويمسح صقر علي شعرها وهو يريد ان يستكمل اليها لكي يرتاح ويقول.وبقيت بعدها مروحش البيت وانتي وقتها حسيتي اني متغير وان في حاجه فيا غريبه وانا كنت اقولك ضغط شغل المهم بعدها بشويه لقيت رنا بعتلي الصوره دي وبتقولي انها مش عايزه تروح توري الصوره دي لجدها علشان الموضوع ميكبرش وأنها عارفه انها غلطت ومش طالبه مني غير اني استرها بس وانا بعتلها وقولتلها اني مش هستر علي حد واللي غلط يستحمل غلطته وهي من بجحتها راحت ووريت الصوره لهلال فعلاً وكنت في يوم قاعد في مكتبي ولقيت هلال داخل عليا
(فلاش بك)
كان يجلس وهو يمسك القلم وينظر أمامه ويفكر بهذه الكارثه الذي بها ولا يعلم ماذا يفعل ويري الذي يفتح الباب بعنف شديد وينظر اليه يري هلال الذي ذهب اليه وكان ان يصفعه بقوه لاكن يلف صقر بالكرسي سريعا ليتفده هذه الصفعه وينظر اليه هلال ويضربه بالعصا الخاصه به علي كتفه بقوه كبيره ويقول بغضب شديد.بقي انت تعمل كده في بت عمك يا $$$$ يا زباله 
ينظر اليه صقر ويقول.معملتش حاجه معاها دي واحده تربيه وسخه روح ربيها كويس يمكن تلاقي اللي يرضي بيها ويتجوزها بدل ما هي ماشيه ترمي بلاها علي كل واحد شويه 
يخرج هلال الهاتف ويضعها أمام عيون الكينج ويقول بغضب شديد.وده رمي بلا برضو يا حفيد السيوفي ولا ايه 
ينظر صقر الي هذه الصورة وينظر الي هلال الذي قال.معاك شهر واحد وتعمل فرحك علي بت عمك يا صقر علشان تصلح الغلطه اللي عملتها دي
صقر بصوت عالي.انا مش هتجوز غير بتول يا جدي ومش مصلح حاجه بت ابنك لو كانت متربيه كانت بعدتني عنها مش تروح تصور صوره زي دي بت ابنك مشفتش تربيه ولا عندها دم وانا مش هتجوز ومش عايز غير بتول 
هلال بغضب شديد وصوت عالي.يبقي الصوره دي تروح لبتول وهي بنفسها تقرار هتعمل ايه يا صقر ولو رنا غلطانه قيرض انت غلطان اربعه وعشرين انت عندك اخت وممكن واحد يعمل فيها نفس اللي حصل وانا ميفرقش معايا اللي حصل حصل ازاي كل اللي اعرفه انك تصلح الغلطه دي علشان انا مش هسمح ان سمعة العيله تضيع بسبب غباءك وغباء رنا يا صقر معاك يومين وتقرار يا تتجوز رنا يا الصور دي هتروح للست الحسن بتاعتك وخليها تشوفك وانت بتخونها مع بت عمك
(بك)
ويستكمل صقر وهو يقول.وبعدها معرفتش اعمل ايه انا في الحالتين خسرتك وخسرت وجودك معايا وقولت اني لازم اخلي رنا تكشف واشوف إذا هي لسه بنت ولا انا دخلت عليها بجد وبيني وبينك كنت شاكك ان رنا كدابه ولحد يوم ما دخلت عليها بعد الفرح كنت شاكك انها كدابه برغم ان الدكتوره قالت انها مش بنت واكتشفت بعدين اني دخلت علي رنا بجد بسبب الدوا اللي كانت حاطه في عصير كانت جايبه ليا حنين وانا شربته وطلعت شقتي وبعدها هي طلعت وحصل اللي حصل وبعد ما اتجوزتها واتاكدت انك مش ليا ولا معايا ولا هتكوني معايا تاني عاشت اوقات السرير مع رنا كأنها انتي ومكنتش بشوف غيرك في الوقت ده يا بتول 
لم تتحدث بتول ام تنطق بكلمه واحده ليضمها صقر بجميع قوته وهو يريد ان يأخذ كل الوجع الذي بداخلها ولم يجعلها تشعر بشئ سئ كما يشعر بها وبمشاعرها الآن ويبقون علي هذا الوضع لفتره طويله بشده لا احد ينطق بكلمه ويترك صقر بتول تأخذ وقتها لكي تستطيع ان تتحمل كل هذا ويريدها تهدي بين أحضانه يبقون في هذا الصمت المرعب لفتره لم يكن في صوت سوا صوت هذه الحشرات الذي توجد في الأرضي الزراعة ويقطع صقر هذا الصمت بعد مده ويقول.اتكلمي يا بتول
لم تتحدث بتول ولم تنطق بكلمه واحده ليخاف صقر عليها بشده ويبعدها عن احضانه وينظر اليها ويقول وهو يضع يده على وجهها.حبيبي قول حاجه واتكلم عايز اسمع صوتك يا بتول في ايه
تنظر اليه بتول وتضحك بقوه وينظر اليها صقر وتضع بتول يدها علي وجهه وتقول.اممم عايز تسمع صوتي يا روحي خايف لا اكون اتخرست ولا ايه لا اوعي تقول انك خايف عليا بجد والله ازعل واموت من الضحك عليك بجد
نهت حديثها حديثها وتضحك بهستريه شديده وينظر اليها صقر وهو يتصدم من تصرفتها ويمسكها من ذراعها ويقول.بتووول ايه اللي بتعملي ده في ايه
تنظر اليه بتول وتقبل شفتيه بقوه ووقحه جديده عليها ويتصدم صقر من فعلتها بشده ويمسك وجهها ويقبلها بقوه اكبر منها ويمسك شفتيها ويمصهم بقوه كبيره وكان ان يتعمق بقبلته لاكن تبتعد بتول عنه وتنظر اليه وتضحك بخفه وتقترب منه وتضع يدها على صدره وتلف باصابعها علي شعر صدره بحركات دائرية وتقول بهمس شديد اليه.ايه عايز تكمل وتدخل يا صقروتي مش كده
لم يستوعبها صقر ولم يستوعب ماذا تفعل هذه الفتاه الان وتلحس بتول أذنه بوقحه وتقول.تعال ندخل دلوقتي يا صقر انا عايزك دلوقتي تدخل عليا 
يتصدم صقر بشده من طلبها الغير متوقع والذي جعله يتصدم بشده ويبتعد عنها وينظر اليها بعدم تصديق وتبتسم بتول وتبدأ ان تفك ازار قميصه وتنزعه عنه وتنظر الي صدره وتبتسم وتبدأ ان تطبع قبلات مسروقه علي رقبته وصدره بوقحه وينظر إليها صقر ويمسكها من شعرها ويقول بغضب اعمي.انتي بتعملي ايه يا بتول 
تنظر اليه بتول وتبتسم وتقول.بعمل ايه انت مش جوزي برضو وانا عايزه ندخل دلوقتي يا صقر ايه مشكلتك
صقر بصوت افزعها بشده.بلاش طريقة ال$$$$$ دي علشان مقتلكيش يا بتول اوعي تفكري تتعاملي بطريقة اللي مخليني احس انك $$$$$$ علشان انا ادفنك عايشه قبل ما تفكري فيها 
تقترب بتول منه بشده وهي تتجاهل حديثه وكل شئ وتقبل شفتيه بخفه وتقول.امممم انت مش عايز تدخل عليا يا صقر معقول بعد كل قلة ادبك معايا وكلامك كل ده جاي في ساعة الجد وتعمل كده انا توقعت اول ما اقولك يلا هتوفق وهتنفذلي اللي انا عايزه 
ينظر اليها صقر بعدم تصديق ويقول بغضب.انتي اتهبلتي اكيد يا بتول 
تحوط بتول رقبته وتنظر الي داخل عينيه وتقول.اتهبلت علشان انا مراتك وبقولك ندخل ولما روحت وخونتني مع بت عمك في الحرام كانت حلوه اوي قولي صح يا صقر استمتعت وانت بتخوني ولا عادي
يغلق صقر عينيه بقوه كبيره ويقول.كفايه يا بتول ويلا نروح 
تنهض بتول وتقول.لا ليه نروح دلوقتي دي الليله لسه طويله اوي
وتقف أمامه وترفع رأسه اليها وتقول.لازم تقارن وتشوف بنفسك هل هتستمع ببتول اكتر ولا رنا 
نهت حديثها وتقبل وجهه وتنزع الفستان الذي ترتدي وتبقي امام صقر بملابسها الداخليه فقط لينظر اليها صقر وهو سوف يجن منها ومن تصرفاتها المختله وتمسك بتول هاتفه وتشعل الاغاني وترمي بجانبه وتمسك الطرحه الذي كانت ترتديها ونزعتها وتربطها حول خصرها وتبدأ ان تتميل علي اغاني بمهارة عالية وهي ترفع يدها للاعلي وينظر اليها صقر وهي تتميل أمامه بهذه الاثارة والمهاره ويغلق صقر عينيه وهو لا يريد ان ينهض ويصفعها الآن من تصرفاتها ويمسك صقر علبة السجائر ويشعل سيجاره وهو يريد ان يخرج بها ما تفعله هذه الفتاه التي تشعل بناره نار شديده بتصرفتها ولم تتقف بتول علي الرقص وينظر اليها صقر وهو يعلم بانها ليست بحالتها الطبيعي الآن ويأخذ نفس كبير من السيجاره وينفخ الدخان في الاعلي وهو ينظر اليها وتذهب بتول وتقف أمامه وتأخذ منه السيجاره وتاخذ منها نفس بالفعل وقبل ان يخرج الدخان من فمها كان هذا الكينج ينهض ويهجم علي شفتيها ويسحب الدخان بفمه ويقطم علي شفتيها بقوه كبيره ويبتعد عنها ويقول بغضب شديد وصراخ عالي.انتي يا بت مجنونه ايه اللي بتهببي ده كفايه بقي ايه كل ده دي مش صدمة ده هبل يا بتول 
تبتسم بتول وتضع يدها على صدره وتقول.سيبك من كل حاجه دلوقتي يا صقر وانساه الدنيا معايا الشويه دول عايزه احس بيك وبكل اللي عملته معاها لما كنت حساس انها انا مش هي عايزه اعيش معاك المشاعر دي دلوقتي بجد يا روحي
ينظر اليها صقر ويميل برأسه ويقول.ماشي تعالي
نهي حديثه ويحملها ويذهب يسطحها علي أرض المركب وينظر إليها وهو بجانبها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بعنف شديد وهو يريد ان يوجعها بشده ويقطم علي شفتيها بين اسنانه ويمسك الطرحه الذي علي خصرها ويمسك يدها يربطهم ببعض ويرفعهم اعلي ولم تستطيع بتول ان تحركهم وتنظر اليه وتبتسم ويهبط صقر علي رقبتها ويقطم عليها ويبدأ ان يوزع عضاته القويه علي رقبتها ويهبط علي مقدمة صدرها ويوزع قبلاته العنيفة والقويه بشده عليها وينظر صقر اليها ويرها تنظر الي السماء دون ان تفعل شئ اخر لينزل الي بطنها ويقطم عليها وهو يريد ان ينهي كل هذا فهو لا يريدها بهذه الطريقة ولا يريدها تفعل شئ تندم عليه بعد ان تفيق من صمتها وبتاكد لم ينوي ان يستكمل معها الي النهايه فهو لم يضمن شي ولم يجعلها تخجل من حالها ام تحني رأسها في يوم من الايام من فعلتها هذه وتغلق بتول عينيها بوجع وقوة شديده وتنزل دموعها بغزاره شديد ويشعر بها صقر لينظر اليها ويقول.بتعيطتي من دلوقتي انا لسه معملتش حاجه ولا دخلت علشان تعيطتي يا بتول
لم تتحدث بتول بل دموعها تنزل وهي تنظر الي السماء لم تفعل شئ اخر ليفك يدها ويتسطح بجانبها ويسحبها بقوه كبيره الي أحضانه لتتفجر بتول في البكاء وتبكي بعنف شديد وطريقة جعلت قلب صقر يتفتت الي قطع وهو يسمعها ويشعر بها تبكي بهذا الصوت العالي التي يجعل كل من يسمعه يشفق عليها بشده وهو يشعر بالمها ووجعها الشديد ليغلق عينيه بقوه ووجع شديد عليها ويشعر بها لم تستطيع ان تتنفس من البكاء الشديد ليضمها اليه اكتر ويقول.بااااس باااس يا حبيبي اهدي انا معاكي اهدي يا نور العين خلاص مفيش حاجه اهدي 
لم تستطيع بتول ان تتنفس أيضا ليبعدها صقر عن احضانه وينهض سريعآ ويسحب زجاجة الماء التي توجد ويفتحها ويضعها امام شفتيها ويقول.اشرب واهدي يا حبيبي خلاص اهدي واتنفسي براحه 
تشرف بتول من الماء قليلا ويرمي صقر الزجاجه بعد أن انتهت ويضمها الي أحضانه ويقول.خلاص خدي نفسك براحه يا بتول اهدي 
وبالفعل تهدي بتول بعد قليلا وتبتعد عنه سريعآ من ان تذكرت وتنظر اليه وتسحب فستانها بسرعه وكانت ان ترتدي لاكن يمسك صقر يدها ويقول.اهدي شويه يا بتول لحد ما تعرفي تتنفسي براحه وكده كده مش طالعين من هنا غير الصبح
تصرخ بتول باعلي صوتها وهي تقول.ملكش دعوه بيا واوعي ايدك دي تلمسني تاني يا صقر اوعي 
نهت حديثها وتنهض ويمسك صقر الفستان ويرمي في الماء لأجل ان لا تتركه وتذهب الآن وتنظر بتول اليه بغضب أعمي وينهض صقر ويقول.اهدي شويه وخلينا نتكلم يا بتول
تضربه بتول بكفها علي صدره بجميع قوتها ولا يتزحزح صقر وتقول بتول بصراخ عالي يكاد يقطع احبالها الصوتيه.نتكلم في ايه في ازاي خونتني يا صقر عايزنا نتكلم في ازاي روحت وعملت علاقة في الحرام ولا ازاي علشان تصلح ده روحت اتجوزت ورمتني انا في اوسخ زباله اهم حاجه كلمة جدك هي اللي تمشي ضميرك معذبكش علي اللي عملته ولا لا معقول مفيش مره واحده فكرت تيجي تقول للكلبه اللي اتجوزتها ورميتها علي سبب جوازك ولا حسيت انك غلطان في حقي والمفروض انك تطلقني علشان تكفر عن ذنبك ده يا صقر معقول مفكرتش ولا مره في ده 
يغلق صقر عينيه بقوه كبيره ويقول.كله الا الطلاق يا بتول الحاجه اللي مش هعملها لو علي موتي هي اني اطلقك يا بت الراوي
تبتسم بتول وتمسح دموعها وتقول.يبقي انت اللي اختارت يا صقر ومن انهارده بتول محمد الراوي لو علي موتي مش هكون معاك ولا هدخلك بيت وده صحيح كده كده هعملوا اذا بطلاق ولا من غير بس لو طلقني اوعدك اني احاول انساه كل اللي عملته يا صقر 
وكانت ان تذهب لاكن يمسك صقر يدها ويسحبها اليه بقوه وينظر اليها ويقول.ارحميني يا بتول انا عارف اني غلطت بكل اللي عملته ارحميني وكفايه اللي انا عايش في من اول ما شوفت الوسخه دي جمبي انا مقدرش علي بعدك عني يا بتول عقابي بايي حاجه إلا البعد ده فيها موتي وانا علي وش الدنيا 
تنظر اليه بتول وتقول.لاخر مره هقولك طلقني يا صقر اللي يخون مره يخون الالف وانا مش عايزه واحد خاين في حياتي ولو فيها موتي لا انا ولا انت هنكون مع بعض في يوم يا صقر انت خونتني معقول هانت عليك بتول تخونها بشكل ده انا عملت معاك ايه علشان تعقبني بالخيانه يا صقر
نهت حديثها وهي لم تستطيع ان تقف بعد الآن وتقع بتول علي الارض امام قدم صقر الذي نظر اليها ومد يده أخذ سلاحه ونزع منه صمام الامان ونزل الي مستوا بتول ويمسك يدها ويجعلها تمسك السلاح ويضعه صقر مكان قلبه ويقول.الدنيا كلها تهون عليا الا انتي يا حيات الكينج باللي فيها هريحك من كل الوجع اللي انتي في بسببي يا قشطه ودلوقتي كمان
نهي حديثه ويضع اصباعه علي الزناد وكان ان يطلق لاكن تتفزع بتول وتحاول ان تسحب يدها لاكن لم تسيطيع من الكينج الذي يمسكها وتقول بتول بغضب شديد وصراخ عالي.اوعي يا صقر اوعي وخليني اروح دلوقتي وموت بعيد عني انا مليش دعوه بيك
يبتسم صقر ابتسامة اخفت بتول بشده وقبل ان تستوعب شئ كان صقر يطلق طلقه ناريه وتحرك بتول يدها سريعا لتاتي الطلقه بكتف صقر وتنظر اليه بتول بصدمه شديده وهي لم تستوعب ماذا كان سوف يفعل هذا الحقير الآن وتنظر الي كتفه الذي ينزف بغزاره شديد وتضربه بتول علي كتفه بقوه كبيره وتترمي بين أحضانه بقوه ويضمها صقر بجميع قوته ويتسطح علي الأرض ويسحبها لتبقي فوقه وهو يضمها بجميع ما يوجد بداخله قوه وتقول بتول بدموع شديده.والله ما مسامحك علي اللي انا في بسببك يا صقر 
يضمها صقر بقوه كبيره ويقول.اهم حاجه تكوني في حضني وتولع الدنيا باللي فيها يا بتول بس اوعي تبعدي عن حضني يا بت الراوي
تغلق بتول عينيها بوجع شديد منه وتقول.وانا مش عايزه اكون في حضنك ده يا صقر حضنك ده مش بتاعي وانا مش عايزه 
يقبل صقر شعرها ويقول.حضني عمره ما كان غير ليكي يا بتول مفيش واحده في الدنيا كلها قعدت في دقيقه كامله ولا حتي رنا علاقتنا مكنتش تتجوز علاقة السرير وبعدها بنسي كل حاجه 
تضحك بتول بقوه وتقول.وهو في ايه تاني بعد علاقة السرير يا صقر دي المفروض تكون اخر مرحلة يا حبيبي 
يقلبها صقر لتبقي اسفله وهو لم يشعر بأنه يأخذ طلقه بكفته وينزف الآن ولا يشعر بوجع هذه الطلقه فهو وجعه علي بتول تخطي كل شي الان وينظر اليها صقر ويمص شفتيها بقوه ويقول.لا في وكتير اوي يا بتول علاقة السرير بنسبالي متفرقش ايي حاجه ومش رنا بس لو اجتمعوا بنات الأرض وعملت معاهم العلاقة دي عمر ما واحده هتمتلك حضني غيرك 
تبتعد بتول عنه وتنظر اليه وتقول.عارف ده ليه يا صقر 
لم يتحدث صقر فقط نظر اليها لتبتسم بتول وتقول.علشان انت راجل شهواني يا صقر واحد مبيفرقش معاه غير انه يفضي غرزته في ايي واحده وخلاص اهم حاجه يخلص نفسه وكنت واخدني انا كمان علشان كده ولو اتجوزنا هتعاملني نفس معاملتك لرنا هتكون علاقتنا متتجوزش علاقة السرير وبعد ما تخلص اللي هتعملوا هتقوم تمشي وترميني انا ولا كأني موجوده أصلا
ينظر اليها صقر بعدم تصديق لكل حديثها وتفكيرها به وتضحك بتول بقوه وتنظر داخل عينيه وتقول.دايما الحقيقه بتزعل يا روحي بس بتفضل حقيقه في النهايه
ينهض صقر من عليها وينظر اليها وهي تتسطح أمامه ولم تتحرك بتول وتبتسم وينظر صقر أمامه ويذهب يأخذ علبة السجائر ويشعل سيجاره ويأخذ نفس كبير بشده يكاد يخنقه وينظر الي بتول التي نهضت واعطته ظهرها وهو لم يصدق بأنها تفكر به بهذه الطريقة وينظر أمامه ويفكر ماذا فعل لأجل ان تشعر بتول بأنه حيوان كما تقول الآن فحديثها لا يدل سوا أنه حيوان يعيش لشهواته فقط وتقف بتول وتحاول ان تري شئ لتدري جسدها وتري قميصه لترتدي وتغلق الازرار وتنظر اليه وتقول.عايزه اروح كفايه كده اوووي انهارده
ينظر اليها صقر ويمسك يدها ويسحبها اليه بقوه كبيره ويجلسها علي قدمه ويضغط علي السيجاره بين يده ويطفيها ويقول.انا لو زي ما انتي بتقولي مكنتش سابتك بنت لحد دلوقتي وكان عندي مليون فرصه اقدر استغلها وكنت دخلت عليكي من غير لا افكر في اهلك ولا في شكلك يا بتول وانا لو كنت حيوان زي ما انتي بتقولي اقل حاجه كنت استغلتك دلوقتي ودخلت عليكي ولو فتحتي بوقك معايا بعد كده هقولك انتي اللي قولتي وانا راجل طبيعي لما واحده تقدملي نفسها علي طبق من دهب والوحده دي مراتي اللي اني امتلكها حلمي هستغل الفرصه وكنت دخلت عليكي وفضيت غرزتي فيكي زي ما انتي بتقولي 
تبتسم بتول وتقول.لو مكنتش زي ما بقول مكنتش استمريت بعلاقتك مع رنا وكنت فكرت ان في بنت المفروض انك بتاعها مكنتش تمديد كل ليلة ولا كنت قربت منها ولا اتجوزتها يا صقر انت حبك حب فاكس كدابه كدبت بيها علي نفسك وانت صغير واقنعت بيها وكبرت علي اني بتاعتك وعلشان كده مش قابل انك تسبيني زي ما تقول بقيت هوس عندك وبدليل ان حلمك الوحيد في الدنيا انك تمتلكني 
ينظر اليها صقر بعدم تصديق ويقول.وعلي أساس لو دلوقتي  عايز امتلكك وادخل عليكي هتقدري تمنعني انا لو عايز امتلكك بس لا هفكر فيكي ولا في حد وهدخل عليكي إذا برضيكي ولا غصب عنك يا بت الراوي
كانت بتول ان تنهض لاكن يمسكها صقر بقوه كبيره ويقول بصراخ عالي بشده.اتكلمي متسكوتيش يا بتول انتي شايفه اني عايزك معايا لغرزتي ورغباتي انطققققققققي 
لم تنطق بتول بكلمه واحده وينظر اليها صقر ويقول بصوت عالي وهو يهزها من ذراعها بقوه كبيره.انا لو كان حبي ليكي كدبه صح كنت رميتك من زمان اوي يا بتول مكنتش فضلت ولا قعدت لحد يومك ده احاول اخدك من الدنيا كلها ولو انتي مفكره اني عايزك علشان انا مهوس بيكي مش اكتر ف معاكي حق انتي بنسبالي هوس يا بتول والهوس ده عمري ما هتعالج منه وطول عمرك وطول ما انتي بتتنفسي هتفضلي (هوس الكينج) ومفيش حاجه في الدنيا كلها هتغير ده يا بت الراوي 
تنظر اليه بتول وتقول.كويس انك اعترفت يا صقر عمر الهوس ما كان ولا هيكون حب يا كينج وطالما انا هوسك يبقي عمرك ما حبتني زي ما بتقول
ماذا تقول هذه الحمقاء الآن تقول بأنه لم يحبها في يوم هل هو بفعل لم يحبها ولم يرها سوا هوس بنسبه اليها لا يعلم صقر اجابه لهذا الشئ وتري بتول دماءه تنزل الي ان وصلت ليدها وتنظر بصدمه شديده الي مكان الطلقه الذي ينزف دماء بغزاره شديده لتمسك ذراعه بسرعه وتقول بخوف شديد.صقر دراعك بينزف جامد اوي لازم نروح للمستشفى دلوقتي 
ينظر اليها صقر وهو لم يفكر بشئ سوا حديثها الذي يتكرر داخل عقله بعنف شديد وهو لم يعلم هل هذا تفكير بتول به دائما ام انها تقول هذا من غضبها الشديد منه ومن خيانته اليها وياخذ صقر قراره بعد قليل ويمسك يدها بين يده ويقبلها ببطئ شديد ويقول.انا هسيبك وهسافر يا بتول وخليكي انتي اذا هنا او في بيت ابوكي براحتك وعيشي زي ما انتي عايزه يا بت الناس بس اوعي تنسي انك علي ذمة راجل وإذا علي هوسي بيكي انا عارف هعمل في ايه بعد كده يلا علشان اوصلك 
نهي حديثه ويحملها ويجلسها ويخرج من المركب ويذهب الي سيارته لتشعر بتول بأنها تتوه لحالها بهذه الدنيا تشعر بخوف داخل قلبها ينهشها بعنف وتشعر بتول بعدم الامان الذي كانت تشعر به قبل قليل تري صقر يأتي إليها وهو يمسك فستان كان يوجد في السياره ويقول.خدي البسي ده علشان نمشي يلا
لم تستطيع بتول ان تسأله عن سبب وجود الفستان بسيارته فهي تشعر ببرود الجو وتشعر بأنها تبرد بشده ويعطيها صقر ظهره ويذهب يقف امام السور ويضع يده عليه وهو ينظر امامه ويفكر بالكثير من الأشياء وتنظر بتول اليه وهي ترتدي الفستان وتنظر الي ذراعه وتري ظهره يخرج دماء من كل إنش به وتري يوجد دماء بكل الشاش الطبي لتركض وتضمه بقوه كبيره من الخلف وتقول.انت بتنزف جامد من ضهرك يا صقر تعال نروح المستشفي علشان خاطري يلا انا جاهزه خلينا نروح
ينظر اليها صقر بطرف عينيه ويمسك يدها ويسحبها اليه وينظر اليها وكان ان يهجم علي شفتيها لاكنه لم يستطيع بعد حديثها اليه الآن ويذهب صقر يمسك الطرحه ويضعها علي رأسها ويلفها حول رقبتها جيد ويمسك يدها ويأخذ اشياءه والقميص ويخرج من المركب وتنظر اليه بتول وهي تخاف ان تمر ليحملها سريعا وينزلها علي الأرض ويمسك يدها ويسحبها يفتح اليها السياره ويدخلها بسياره ويركب مكانه ويقودها بسرعه كبيره ولا احد يتحدث طوال الطريق تنظر اليه بتول وتتذكر خيانته لها لتنظر الي الخارج ويصل صقر بعد قليل الي المنزل ليقف السياره ويقول.انزلي
تنظر اليه بتول وتنزل دون ان تنطق بكلمه واحده وتغلق الباب بجميع قوتها ويقود صقر السياره الي الامام ويختفي من أمامها وتنظر خلفه بتول وتدخل الي المنزل ويعود صقر بسيارته وينظر خلفها ويتاكد بأنها دخلت المنزل ويقود سيارته بسرعه كبيره ويمسك هاتفه ويدق الي احد ويقول وهو ينظر امامه بعد ان رد الآخر.عايزك تجهز ورقة طلاقي من رنا بت عمي وورق سافري للامريكا 
يستغرب هذا الشخص لاكن لم يستطيع ان يرفض طلب اليه ليقول باحترام.تحت امرك يا كينج تأمر بحاجه تانيه
يغلق صقر الهاتف ويرمي أمامه ويشعر بوجع هذه الطلقه يذدد لينظر اليها ويمسك ذراعه ويلف محرك السياره سريعا وهو يقود بسرعه كبيره وينظر أمامه ويقول في داخله.هريحك مني خالص يا بتول ومش هخليكي تشوفيني تاني طالما شايفه حبي ليكي بشكل ده يبقى احنا مننفعش لبعض ولا ينفع تجتمع تحت سقف واحد بعد كده يا قشطه
نهي حديثه ويذيد من سرعة السياره ويقود بتهور وسرعه شديده وهو يفكر في الذي يريد يفعله آلان فهل انتهت هذه القصه الي الان ولا يعد يوجد فرصه اخري ام مازالت الفرصه توجد (اطول مشاهد في تاريخي والله مكنش ناوي يخلص وانا نسيت نفسي في😂😂 قوليلي توقعتك ورأيك بسرعه يا وليه)

+




                
قبل هذا الوقت من ان دخل اسد المنزل بعد ان وصل بتول الي زوجها ويصعد اسد الي الاعلي وكان ان يذهب الي غرفة منصور لاكن يسمع صوت بكاء عالي لينظر الي مكان الصوت يري غرفة شقيقه والباب مفتوح لذلك يخرج الصوت كان ان يذهب لاكن يسمع صوتها الذي يقطع قلبه ليذهب إلى الغرفه وينظر الي الداخل يرها تجلس وهي تضم قدمها الي صدرها وتبكي بحرقه وقوة الشخصية شديده وهي تفكر بكل ما حدث ويحدث اليها يحمحم اسد لتنظر اليه سما وتنهض وتركض اليه وتترمي بين احضانه بقوه كبيره وينظر اسد أمامه ويغلق عيونه بقوه كبيره ويرفع يده ويضعها علي كتفها وهو لم يستطيع ان يبعدها عنه قلبه لم يريد هذا وتبكي سما بعنف شديد وتقول بين شهقتها.انا تعبت من عيشتي مع فادي يا اسد انا مش عايزه اعيش معاه تاني علشان خاطري اعمل حاجه وخلي يطلقني انا عايزك انت يا اسد مش عايزه هو
يبتسم اسد ببرود ويقول.عايزني انا بعد ما شوفتي اللي بيعملوا هو لاكن لو كان معاكي كويس كنتي نسيتي اسد وشلتي من دماغك مش كده يا بت عمي
تبتعد سما عنه وتضع يدها على وجهه وتقول.انت عارف اني بحبك انت يا اسد انا بحبك وعمري ما حبيت غيرك
ينظر اليها اسد وينزع يدها من عليه ويقول.لو كنتي بتحبي بجد مكنتيش تروحي تقتلني وتتجوزي اخويا يا سما يا شيخه مهما كنت عملت معاكي روحي واتجوزي ايي حد تاني بس تروحي تتجوزي اخويا يا سما ملقتيش غيرو 
تبكي سما بقوه وحرقه شديده وتقول.هو اللي ضحك عليا يا اسد وانا زي الهبله صدقته واتجوزته وبعد ما اتجوزنا قلب وبقي يعاملني بطريقه زباله اوي يا اسد 
ينظر اسد الي دموعها التي تحرق بقلبه بشده وينظر بعيد عنها ويقول.اللي حصل استحملي وعيشي مع اختاريك يا سما ومتجيش تقوليلي انك اختارتي غلط علشان انا ولا فادي محدش ضربك علي ايدك وقالك تتجوزي افهمي النقطه دي كويس اوي 
وكان ان يذهب لاكن تمسك سما يده وتقول.ساعدني اتطلق من فادي يا اسد علشان خاطري انا مش عايزه ولا عايزه اعيش معاه ساعدني
يلف اسد وينظر اليها لفتره وهو يفكر ويبتسم ويقول.روحي قولي لجدك هيطلقك منه انا مش فاضي للشغل ده
وكان ان يذهب لاكن تمسكه سما وتقول بغضب شديد.اومل فاضي لايي يا اسد انت مش بتحبني المفروض لما اقولك اني عايزه اتطلق تفرح وتساعدني علشان نكون مع بعض انا وانت تاني
يضحك اسد بقوه ويقترب منها بشده ويقول.نكون ايه ياختي نكون مع بعض ليه حد قالك اني باخد بواقي حد لا والحد ده يكون اخويا انتي متوقعه انك حتي لو اتطلقتي هنتجوز انا وانتي 
تتصدم سما بشده وتنظر اليه ويبتسم اسد ويتعدل ويعدل الجاكيت الذي يرتدي ويقول ببرود.انا يوم ما اتجوزت هتجوزها بنت بنوت محدش غيري لمسها وهكون الراجل الاول والاخير في حياتها اتمني تكون رسالتي وصلتك يا بت عمي 
نهي حديثه ويذهب الي الخارج وتنظر خلفه سما وتقع علي الارض وهي تتذكر حديثه اليها الآن وتبكي سما بحرقه وقوة شديده وهي لا تعلم ماذا تفعل بحياتها والتي وضعت حالها به الآن فما هو سوف يكون قدر هذه الفتاه وهل سوف تعيش بسعادة ام لم تعطيها هذه الدنيا شيء 

6


يدخل غرفة منصور وينظر إليه يري يتسطح وهو ينتظره ليبتسم اسد ببرود ويذهب يجلس بجانبه ويقول.ايه يا منصور يعني منمتش لحد دلوقتي 
يبتسم منصور ويقول.كنت مستينك تيجي يا واد جلبي 
يبتسم اسد ويمسك يده ويقبلها ويقول.عامل ايه دلوقتي يا جدي  ايه اخبارك صحتك 
يضع منصور يده الاخره علي كتف اسد ويطبطب عليه ويقول.زينه يا ولدي متشلش همي انت سما چالتلي ان اخوك بايت اليومين دول فب من المستشفى 
اومال لهو اسد ويقول.بكره هروح وهشوفه لو كان كده يجي هنا ويكمل علاجه هيكون احسن
ينظر اليه منصور ويقول.عايز اطلب منك طلب وعارف ومتأكد انك مهتكسفنيش وترفض يا ولدي
يبتسم اسد ويقول.الامرني يا جدي ورقبتي سداده 
منصور بترقب رد فعله.عايزك تتجوز موده بت عمك يا اسد 

+


(كان المفروض اكمل بس مش هقدر انهارده نكمل بعدين يا وليه والبارت نزل من غير ما اعدل والله اللي هتتكلم ولا هتقول أخطاء هنفخها انا مزنقه زقنه ما يعلم بيها الا ربنا والله قوليلي توقعتك يا وليه اوعي تنسي 😂💋)

8


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close