اخر الروايات

رواية ذئاب من نار الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد

رواية ذئاب من نار الفصل التاسع عشر 19 بقلم بيري الصياد


 

البارت التاسع عشر من
ذئاب من نار 🐺🔥
بقلم: بيرى الصياد ✍🏻✨
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ويذهب اليه ويهبط عليه بلكمة جعلت اسنانه تطير بعنف شديد ويهبط عليه بلكمات قويه بشدة تجعله يصراخ باعلي صوته ينظر دياب اليه وهو يتوعد اليه بالكثير وينظر الي السرير التي يوجد به دمائها ويغلق عينيه بوجع شديد وتنزل دمعه منه بوجع شديد وهو يشعر بأنه خسرها لآخر يوم في عمره بسبب هذا الشيطان التي سرق عذريتها منها بهذه الطريقة وجعله يموت علي قيد الحياة بالذي فعله ومازال ايهم يضرب بهذا الشيطان ولم يرحمه ويلكم به في صدره وجميع جسده بقسوه وعنف شديد يشعر دياب بجسد وتين يرتخي بين يده ليفتح عينيه ويخرجها من الاحضانه وينظر الي وجهها يرها تغلق عينيها وتفقد الوعي بالفعل لينظر الي ايهم ويقول بصراخ شديد.ايهم خد الزباله ده واطلع بره يلا
يبتعد ايهم عن هذا الشيطان التي فقد الوعي من هذا الضرب المبرح التي لم يستطيع ان يتحمله أكثر من ذلك وينظر الي وتين التي تفقد الوعي بين يد دياب ويذهب اليها وكان ان يقترب منها لكن يصراخ دياب باعلي صوته ويقول بصوت هز اركان الغرفه وهو يضمها الي الاحضانه بقوه كبيره.اطللللللللللللللللللع بررررررررررررررررررررره يااااااااااااا ايهههههههههههههههم متقرببببش منها خلااااااااااص
ينظر اليه ايهم وينظر الي وتين وهو يشعر بأنه يتعقب علي كل ما فعله في حياته بهذه الطريقة وتنزل منه دمعه حارقه بشدة ويمسحها بسرعه وهو لا يريد ان يضعف الان فاوتين تحتاج إليه بشده الآن ويذهب الي هذا الحقير ويسحبه معه الي الخارج بعنف شديد ويغلق الباب خلفه يخرج دياب وتين من الاحضانه وينظر الي وجهها ويسحب الجاكيت من عليها وينظر الي جسدها التي ينزف دماء بشدة وتنزل دموعه غصب عنه وهو يرها بهذه الحاله وينظر الي وجهها الشاحب بشدة وتكاد تموت من هذا الشكل ليمسك الجاكيت ويجعلها تريدي ويمسك الشرشف ويلفه علي جسدها بالكامل وينظر إليها ويحملها بين يده ويذهب الي الخارج وينزل بها الي الأسفل ويره ايهم يقف امام السياره وهو يفكر في الذي حدث ويحاول الصمود أمام هذه المصيبه التي تحل علي الجميع وينظر اليه ويذهب بسرعه كبيره الي وتين ويمسك الشرشف التي يغطي وجهها وينزعه قليلاً عنها وينظر الي وجهها وتنزل دمعه حارقه علي مدللته الصغيره وعلي الذي حدث بها يمسح ايهم هذه الدمعه بسرعه ويقول دياب.فين ال$$$$ ده
ينظر اليه ايهم ويقول.خليت الرجاله تاخده علي المخزن هات وتين لازم نطمن عليها
نهي كلامه وكان ان يحمل وتين منه لاكن يذهب دياب الي السيارة ويقول.تعال سوق الزفته دي علي شقه سموحه
يتنهد ايهم بقوه كبيره وينظر الي الاعلي وهو لم يستوعب هذا الإختبار التي يضع به آلان فماذا تتعقب وتين لماذا التي فعله في حياته يخرج عليها هي بهذه الطريقة ما هو ذنبها في هذه الدنيا ماذا فعلت ليحدث بها ذلك لم تستحق التي حدث بها يغلق عينيه بقوه كبيره وهو لم يتوقع في يوم من الايام التي حدث معها ويذهب الي السيارة ويركب بها يره دياب يجلس في الخلف وهو يضع وتين علي قدمه ويضمها الي الاحضانه بقوه كبيره وهو يغلق عينيه ليقود السياره وهو لا يعرف ماذا يحدث بهم بعد

كانت تجلس وهي تنظر أمامها وتفكر في وتين وهي تقلق بشدة عليها لا تعرف ماذا حدث بها تره بالذي تدخل عليها وتقول.ايهم متصلش بيكي يا كارما
تنظر اليها كارما ترها ماسه التي أتات الي قصر الملكه بعد ان علمت بأن ايهم ذهب لكي يأتي بوتين وينفذها مع دياب تنهض كارما وتذهب اليها وتضمها بقوه وتقول.لا يا ماسه متصلش لحد دلوقتي
تبكي ماسه بقوه كبيره وهي تشعر بأن يوجد شئ سئ بشدة حدث لتضمها كارما اكثر وتقول.خلاص يا ماسه اهدي واكيد وتين هتكون كويسه بس اهدي علشان صحتك
ماسه بدموع شديدة.وتين من يوم اللي حصل بينها وبين ابوها وهي مرتاحش يا كارما من يوم ما طلعت من البيت ده وهي تعبانه ومش عارفه تلاقيها منين ولا منين انا عايزه بنتي يا كارما كلمي ايهم والنبي وخلي يجبيها
تنزل دموع كارما بغزاره شديده وتقول.ايهم معهوش تلفونه يا ماسه اهدي والنبي ووتين واللهي هتكون كويسه اهدي بس
تغلق ماسه عينيها لكي تهده ولا تجعلها تبكي فهي تحبها كما وتين ولا تريد ان تذيد حزنها لتبتعد عنها وتمسح دموعها وتقول.خلاص اهدي وكل حاجه هتكون كويسه متعيطيش كفايه كده ووتين هتكون كويسه
تبتسم كارما اليها وتميل برأسها بأن هذا التي يحدث لتذهب ماسه الي الخارج وهي تفكر بابنتها تتنهد كارما بقوه كبيره وتذهب الي الخارج تنزل الي الأسفل وتره جميع العائله يوجدين عاده تميم وحسام التي يحاولون ان يعرفون مكان وتين وتره الجميع يتوترون ويخافون بشده علي وتين وأيضاً ايهم التي حالته في خطر الآن بسبب فعلته تنظر الي رؤي التي نظرت اليها بستفزاز شديد لتنظر بعيد عنها وتذهب تجلس وهي تفكر في وتين تنظر اليها رؤي وتقول بحقد شديد في داخلها.يا رب وتين مترجعش وتموت ونخلص منها ووقتها مش هيكون فاضل غير كارما ودي خطه بسيطه مني هخلي ايهم يطلقها ويتجوزني انا مكانها

كانوا يقفون امام غرفه توجد في هذه الشقه وهم ينتظرون الطبيبه تخرج من الغرفه لكي يطمنوا علي وتين ينفخ دياب بقوة شديدة ويضرب المزهريه بقوه وغضب شديد في الحائط ويقول بصوت عالي.هي اتاخرت كل ده ليه
ينظر اليه ايهم وهو يشعر بتعب شديد ويقول.دياب انا جايب اخري اهده واصبر شويه ودلوقتي هتطلع وتقولينا حالتها عامله ايه
ينظر اليه دياب وكان ان يلف في الغرفه لاكن يره دماء توجد علي قميصه ليذهب اليه بسرعه ويقول.ايهم انت بتنزف تعال بسرعه
نهي كلامه وكان ان يسحبه لاكن يقول ايهم.اطمن علي وتين الاول يا دياب
دياب بغضب شديد.هتطمن عليها بس تعال اشوف مكان الرصاصات دي ممكن يكون حصلك تسمم تعال
يصراخ به ايهم وهو يقول بصوت عالي بشدة.مش هتحرك من هنا غير لما اطمن علي وتين الاول يا دياب
لا يتحدث دياب فهو ليست لديه القدره للحديث اكثر من ذلك ويلف في الغرفه ويمسك شعره ويشده بقوه كبيره وهو لا يعلم ماذا تأخرت هذه الطبيبه اللعينه التي تجعل قلبه يشعل به نار الخوف الشديد بشدة ويرها تخرج بعد قليل ومعها الممرضه التي أتات معها وتقول الممرضه وهو ينظر الي دياب.فين المطبخ يا دياب بيه
يشير دياب اليها علي المطبخ دون ان ينظر اليها ام يتحدث وينظر الي الطبيبه ويقول.وتين عامله ايه
الطبيبه بجديه شديده.هي اتعرضت لحالة اغتص
قطع كلامها دياب التي لم يتحمل هذا الحديث ويصراخ بها بأعلي صوته وهو يقول.مش عايز تفاصيل قولي هي عامله ايه دلوقتي وغوري من وشي مش عايز اسمع الكلام الاهبل ده
تخاف الطبيبه منه بشدة وتنظر الي ايهم التي ينظر الي دياب بحزن شديد وتقول الطبيبه.هتحتاج وقت علشان الصدمه اللي اتعرضت ليها مش قليله وانا عطيتها منوم علشان تقدر تنام الليله دي ياريت تحافظ علي نفسيتها اليومين دول
لم يستكمل دياب حديثها وكان يذهب الي غرفه التي توجد بها وتين ويفتح الباب وينظر اليها وهي تنام ليلف وينظر الي الطبيبه ويقول.شوفي جروح ايهم قبل ما تمشي
نهي كلامه ويغلق الباب في وجههم وينظر الي وتين التي جعلتها الممرضه ترتدي ملابس نظيفه توجد في هذه الشقه بعد ان فحصتها الطبيبه ويذهب اليها ببطئ شديد وهو يتذكر شكلها وهي مع هذا الحقير ويقف امام السرير ويرفع يده ببطئ شديد ويضعها علي شعرها ويمسح عليه وهو لم يعرف ماذا حدث فهي خسرت اعز ما تمتلك الآن وعلي يد هذا الشيطان يجلس بجانبها وينظر الي شفتيها الحمراء بشدة ليغلق عينيه بقوه ووجع شديد وهو لم يصدق بأن احد سوا لمسها وفعل هذا الشئ معها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وهو يمسكهم بين اسنانه وهو يريد ان ينزع كل لمسات هذا الحقير يريدها لم تتذكر شئ يتمني بأنها تفقد الذاكره وتذهب هذه الليله من عقلها لا يريدها تتذكر شئ يبتعد عنها بعد ان لاحظها تحرك رأسها بعنف ويسمعها تقول بنبرة جعلت قلبه يتفتت بشدة.ابعد عني متقربش مني يا زباله ابعد عني ابعد
تنزل دمعه من دياب التي نظر اليها ووجع الكون داخل هذا القلب التي لم يره الراحه في حياته ولم تجعله هذه الدنيا يرتاح يقترب منها ويضع يده على وجهها ويهمس بجانب أذنها بحزن شديد.بس يا حبيبتي بس انا معاكي دلوقتي كفايه
وتين دون وعي ودموع شديده تنزل من الوجع الشديد التي تشعر به.دياب
يغلق دياب عينيه بوجع شديد ويقول.حيات دياب كلها انا معاكي
نهي كلامه وهو يضع يده علي وجهها لكي يجعلها تطمئن معه ويسحبها الي الاحضانه وهو يتسطح بجانبها وتدفن وتين حالها بين الاحضانه اكثر وهي مازالت تنام لاكن تريد ان تشعر بالأمان التي فقدته في الواقع تريد ان تشعر به وهي تنام ولم تشعر بشئ يضمها دياب بقوه كبيره الي الاحضانه وهو يتمني ان يدخلها بين ضلوعه ويخبئها عن هذا العالم باكمله ولا يريد احد يرها ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد ويفتحها وينظر الي الاعلي بنظرة مخيفه بشدة ويقول في داخله.اوعدك اني هقطعه حتت هتكون اكبر حته في متكملش اكل كلب واحد اوعدك اني هاخد حقي وحقك بيدي يا وتين
نهي كلامه ويقبل شعرها ببطئ شديد وهو يستنشق رائحتها وينظر دياب الي الاعلي وهو يخاف بشدة عليها بعد اليوم

كان يتسطح في الخارج بعد ان وضعت الطبيبه شاش اخر علي هذه الجروح وذهبت معها الممرضه التي فعلت طعام الي وتين وقالت اليه علي الادويه التي يجب تأخذها يخرج هاتف دياب التي اخذه من السياره لكي يتحدث مع احد الرجال لياتي ويأخذ هذا الحقير ويدق الي كارما لكي يجعل جميع العائله تطمئن علي وتين تفتح كارما بسرعه وتقول.دياب لقيتوا وتين
يغلق ايهم عينيه بقوه كبيره ويقول.ايوه يا كارما لقينها طمني العيله عليها
تنهض كارما بسرعه وتقول.بجد يا ايهم يعني وتين معاك دلوقتي
كان ايهم ان يتحدث لاكن تأخذ ماسه الهاتف من كارما وتقول بدموع.ايهم اختك فين يا ايهم وتين فين هي كويسه
يضغط ايهم على يده بقوه كبيره وتبرز عروقه بشدة ويقول.ايوه يا ماما كويسه متقلقيش واطمني عليها
ماسه بدموع أشد.طيب هاتها عايزه اشوفها يا ايهم والنبي خليني اشوفها واطمن عليها علشان خاطري هاتها
يأخذ مراد الهاتف منها ويقول بنبرة أمر شديد.هات اختك وتعال علي قصر الملكه دلوقتي حالا يا ايهم
يبتسم ايهم ويقول ببرود شديد.اختي مش هتدخل القصر اللي اتهانت في يا مراد باشا هي معايا وهتفضل معايا لحد ما اسلمها للي يحافظ عليها غير كده لا
مراد بغضب شديد وصوت عالي.دي بنتي يا ايهم فاهم يعني ايه بنتي هاتها وتعال علي القصر بنتي مش هتعيش بره بيت ابوها بعد كده
ايهم بجمود شديد يخفي خلفه نار ووجع شديد.بنتك مش هتعيش في بيت ابوها ده تاني وتين معايا اطمنوا عليها وقول لكارما اني جاي اخدها بكره الصبح سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف علي الفور ويرمي علي الطاوله التي بجانبه وينظر الي سطح الغرفه وهو لا يعرف ماذا ينتظرهم وماذا يخبئ اليهم هذا القدر

.عجبك تصرفات ابنك دي يا ماسه هانم اتمني تكوني راضيه دلوقتي.كان هذا صراخ مراد العالي بشدة وهو يقول ذلك لماسه التي نهضت وقالت.اهم حاجه عندي ان بنتي كويسه يا مراد ميفرقش معايا حاجه تاني
نهت كلامها وتذهب إلى الاعلي ينظر خلفها مراد بغضب شديد وكان ان يتحدث لاكن يقول مالك.اهده يا مراد وبلاش العصبيه دي بنتك مع اخوها مش مع حد غريب اهده واطمن عليها
ينظر اليها مراد وينفخ بقوه كبيره ويذهب الي الاعلي وتنهض كارما وتقول.طيب عن اذنكم انا هروح انام
تنظر اليها روان وتقول.بدري كده ليه
تبتسم كارما وتقول.بقالي كتير منمتش وحاسه اني تعبانه شويه هروح انام هرتاح واكيد هكون كويسه تصبحوا علي خير
الجميع عاده رؤي التي نظرت إليها بخبث وغل شديد.وانتي من اهله
تذهب كارما الي الاعلي وتدخل غرفتها وتنظر اليها وهي تشتاق ان تبقي بها لاكن لم تشتاق الي لحظاتها بها فهي لا تريد ايهم يتغير ويعود كما كان في السابق تره بالذي تدخل عليها الغرفه لتنظر اليها بغضب شديد وكانت ان تتحدث لاكن تشير اليها رؤي وتقول.قبل ما تتكلمي انا عايزه مصلحتك يا كارما اهدي واسمعني كويس
كارما بغضب وسخريه.لا وانا كده المفروض اصدق مش كده
تبتسم رؤي وتقول.طيب عايزه مصلحتي ومصلحتي دي هتخليكي متكونيش واحده مغفله ومضربه علي قفاها
كارما بغضب شديد.رؤي اطلعي بره ومتتكلميش معايا تاني اطلعي يلا
تبتسم رؤي وتذهب تتسطح علي السرير وتقول بخبث شديد.انتي ليه مش مصدقه ان ايهم خانك معايا مره قبل كده وكان بيجيلي علي طول ليه يا كارما
كارما بصوت عالي.علشان انا واثقه في ايهم يا رؤي ومش واحده زيك اللي هتهز الثقه دي
تضحك رؤي بقوه وسخرية شديده وهي تنظر الي سطح الغرفه وتقول.طب والله طلعتي هبله فعلآ
وتلف اليها وتقول.ايهم ايه اللي تثقي في ده انا لما كنت معاه مكنتش بثق في بجنيه حتي وكنت متوقعه منه الخيانه في ايي لحظه جايه انتي دلوقتي وتقوليلي بثق في يا رب ثقتك دي تكون نفعتك في حاجه يا كوكو
نهت كلامها وتضحك بقوة شديدة تنظر اليها كارما وقلبها يدق بعنف شديد من الخوف بأنه يفعلها بفعل سوف تموت إذا فعل ذلك تحاول ان لا تصدق شئ وتقول.اطلعي بره وملكيش دعوه بحياتي انا واثقه في ايهم اكتر من ما تتخيلي وعارفه ومتاكده ان عمره ما يخوني
تبتسم رؤي وتقول.طب لو اتاكدتي انه خانك فعلا هتعملي ايه
كارما دون تفكير لحظه واحده.مش هقعد علي ذمته ثانيه واحده ومش هخلي يشوف وشي تاني
تنظر اليها رؤي وهي تتمني ذلك بشدة وتنهض وتقول.تمام انا هخلي بنفسه يعترف انه خانك معايا يا كارما بس انتي هتنفذي كلامك وهتطلعي من حياته بعد ما يعترف بكده
تنظر اليها كارما وتقول بغضب شديد.انتي واحده زباله اوي يا رؤي بجد
تقف رؤي وتقول بصوت عالي.رجعتي في كلامك علشان خايفه وعارفه ان ايهم يخونك عادي جداً مش كده يا كارما
كارما بصراخ شديد.لا مش كده ايهم لو خاني فعلآ زي ما انتي بتقولي هيطلع من حياتي نهائي انا مش عايزه واحد خاين في حياتي ولا هقبل بي معايا حتي
تبتسم رؤي وتقول.تمام ايهم هيعترف بأنه خانك معايا وانتي هتطلعي من حياته تمام
تنفخ كارما بقوه كبيره وتقول.اطلعي بره يا رؤي ولحد ما تعملي ده ابقي تعالي ووارينا هتعملي ده ازاي ايهم مش خاين ولا بيخون
تضحك رؤي بسخريه شديد وتقول.نبقي نشوف وشك بعد ما تعرفي الحقيقه وان ايهم بيغفلك من زمان اوي وانتي علشان هبله مصدقه كل حاجه
نهت كلامها وتذهب الي الخارج تنظر خلفها كارما وتشعر بوجع شديد في قلبها من حديثها وبأن ايهم يخونها مع هذه الفتاه تذهب وتتسطح علي السرير وهي تحاول ان لا تصدق هذا الحديث ولا تريد ان تصدق بأنه خانها تتذكر بانه يتغير لأجلها وتتذكر معاملته معها الايام الاخيره لتمسح دموعها التي تنزل وتقول.هو بيتغير علشاني وعلشان نبقي حياتنا حلوه اكيد مش هيعمل ده لو بيخوني زي ما هي بتقول ايهم مش خاين هو مخنيش اكيد ايوه صح هو مش خاين
كانت تقول حديثها وهي تحاول ان تقنع حالها بهذا الحديث وهي لا تريد ان تصدق بأنه فعلها بالفعل

في صباح يوم جديد لم يدوق دياب النوم في هذه الليله وهو يفكر في الذي حدث ولم يذهب هذا المشاهد من عقله يشعر بها تتحرك بعنف شديد بين الاحضانه ليبعدها قليلاً ويرها تصراخ باعلي صوتها به وهي تقول.ابععععععععععععععععد عننننننننننننني متقرببببببببببش مني ايههههههههههههههم ديااااااااااااااااااااب ايهههههههههههههههههههم ابععععععععععععد عننننننننننننني ايهههههههههههههههههم دياااااااااااأااااااااااااب
يدخل ايهم الغرفه بسرعه كبيره وينظر اليها يرها تصراخ بهذا وهي تحاول ان تبعد دياب التي يمسكها عنها ويقول دياب بصوت عالي.وتييييييييييين كفايه انا دياب خلاص اهدي
تصراخ وتين مره اخرى وهي لم تستمع لاحد وهي تقول بصراخ عالي وهستريه.ابععععععععععععععد عننننننننننننني ياااااااااااااا حيواااااااااااااان ابععععععععععععد عننننننننننننني ايهههههههههههههههههم
يركض ايهم اليها بسرعه ويضع يده على شعرها بحنان وحزن شديد ويقول.حبيبي خلاص انا معاكي اهو اهدي خلاص اهدي
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها بغزاره وألم شديد وتقول.ايهم خلي يبعد عني والنبي متخلهوش يقرب مني علشان خاطري خلي يبعد مش عايزه اشوفه
يضمها ايهم بقوه كبيره الي الاحضانه وينظر الي دياب التي جلس علي السرير وهو ينظر اليها بوجع شديد ويمسح ايهم علي شعرها ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد علي حالتها وهو يشعر بها تبكي بحرقه شديد ليضمها ايهم اليه بقوه أكثر وتقول وتين بدموع شديده.ابعده عني يا ايهم أبعده والنبي متخلهوش يقرب مني علشان خاطري خلي يبعد ويسيني خلي يسيني انا واللهي معملتش حاجه هو اللي عمل كل ده انا معملتش حاجه خلي يسيبني وانا مش هتكلم تاني بس خلي يسيبني يا ايهم
يضمها ايهم بحزن شديد عليها وتنزل دموعه التي تحرق قلبه قبل عينيه ويقول.كفايه يا وتين انتي معايا دلوقتي ومحدش يقدر يقرب منك خلاص انسي اللي حصل كأن مفيش حاجه حصلت وتين وتييييين
قال هذا بعد ان لاحظ ارتخاء جسدها بين يده ليضعها علي السرير وينظر اليها يرها تفقد الوعي ينظر الي دياب التي مسح هذه الدمعه الحره التي نزلت منه وينهض وكان ان يذهب لاكن يقول ايهم.وتين مينفعش تفضل لوحدها دلوقتي يا دياب خليك معاها
دياب دون ان يلف اليه.خليك معاها انت يا ايهم هي محتاجلك انت اكتر مني وانا هخلص حاجه وجاي
وكان ان يذهب لاكن يمنعه ايهم وهو يقول.دياب انا مش ناقص خليك دلوقتي لحد ما نشوف حالة وتين انا اكيد مش هسيبك لوحدك
ينظر اليه دياب ويقول ببرود شديد خارجي.حق مراتي هيجي دلوقتي يا ايهم ومش هسيبه لحظه واحده كمان خليك مع اختك
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر ايهم الي وتين وهو لا يعرف بماذا يقصد بكلمه (مراتي)هل سوف يفعل ذلك ويجعلها زوجته ام هي زوجته بالفعل كما قال ينظر الي وتين وهو يشك بأنها تزوجت دياب في هذا اليوم التي أخذها به يعلم بأنها تعشق دياب وتريد ان تبقي معه دون ان احد يعترض علي ذلك لاكن يتذكر جملة دياب اليه وهو يقول.هي عايزه الكل يكون موفق علي جوازي منها يا ايهم سيبني أعمل ده وبعد كده هرجعها علشان اتجوزها قدام الكل
ليغلق عينيه بقوه وهو يعلم بأن دياب التي يفعل ذلك وليست هي فهي بتأكد لم تتزوج ان وكانت تجعله يعلم قبل ان تفعلها يمسك يدها ويقبلها ببطئ شديد وهو ينظر اليها ويخاف بشدة علي الذي يحدث بها بعد الآن

يصل الي المكان الذي يريده وينزل من السياره وهو لا يره أمامه ويذهب الي داخل هذا المنزل المهجور ويذهب الي الداخل ويره هذا الحقير يربط علي الحائط والرجال يقومون بتغذبوا بأبشع الطرق يشير اليهم دياب وكانوا ان يذهبوا الي الخارج لاكن يقول دياب بجمود شديد وهو ينظر الي الزعيم.مش عايز حد هنا كله يروح علي بيته يلا
كان احدهم ان يعترض لاكن ينظر اليه دياب نظرة ارعبته بشدة وجعلته يخرج من المكان دون كلمه واحده ويخرجون خلفه جميع الرجال ينظر دياب الي الزعيم التي يبتسم ببرود برغم الوجع التي به ينظر اليه دياب ويقول وهو ينزع قميصه.قبل ما تتجرا وتقرب منها عرفت هي تبع مين الأول يا ابن ال$$$$$
يضحك الزعيم بقوه ويقول.ايوه عرفت ده انا اتعرفت عليها من وارك انت واخوها ومن يوم ما شوفتها وهي في دماغي ومش راضيه تسيبني يا راجل وكأنها عملتلي عمل وقرارات اني هاخدها وهتبقي بتاعتي بس هي غبيه ومرضتش تكون معايا
يبتسم دياب وينزع القميص وينظر اليه ويقفذ بسرعه كبيره وينزل عليه بلكمة جعلت الزعيم كان ان يقع لاكن تسحبه السلاسل الحديديه التي يتربط بها بقوه ويلكمة دياب بجميع قوته مره اخرى وهو لا يره امامه سوا وتين وهي تصراخ به ويعطي لكمة قوية في صدره ويسمع صوت كسر أضلاعه ليصراخ الزعيم باعلي صوته ويلكمة دياب مره اخرى يصراخ الزعيم مره اخرى لاكن بوجع شديد وصوت عالي ينظر اليه دياب ويقول.ده بس علشان مش مرات دياب السويسي اللي $$$$$ زيك يجيب سيرتها يا زباله
ويلكمة مره اخرى بجميع قوته ويلكمة مره اخري ويمسك دياب سكين ويبدا ان يطعن في بطنه بعنف شديد يصرخ الزعيم بقوه كبيره وهو لم يعد يتحمل ويقول.كفاااااايه ارحمني كفاااااايه
يبتسم دياب ابتسامة مخيفه بشدة ويحرك السكين بداخله بعنف وهو يوجعه فقط فهو لا يريد ان يموت بهذه السهوله ويسحب السكين ويطعنها في بداخله بغضب شديد ويصراخ الزعيم باعلي صوته ودموعه تنزل بوجع شديد من التي يفعله دياب التي ترك السكين بداخله ويقول.ودلوقتي هندمك علي انك فكرت بس فيها وهخليك لا تطول تبقي راجل ولا حتي ست
نهي كلامه بشر شديد ينظر اليه الزعيم ويخاف بشدة من نظرته ويصراخ به بأعلي صوته بوجع ودموع لاكن يقول بصوت عالي.لااااا يا دياب انا الزعيم يالا ومش هتقدر تعمل حاجه زي دي انا اطربق الدنيا فوق دماغك انت متعرفش انا اقدر اعمل ايه فيك
يضحك دياب بسخريه شديد ويمسك رأسه ويقترب منه بشدة ويقول بنبرة مرعبه بشدة.انا دلوقتي اللي اقرار يا $$$$$ واجهز علشان تحاسب علي اللي عملته يا ابن ال$$$$$$
نهي كلامه ويفك السلاسل الحديديه وليقع الزعيم بقوه كبيره علي الارض وينظر أمامه بوجع شديد في جسده من الضرب التي اتعرض لهو والدماء التي تنزف من كل مكان به وكان ان يحاول ان ينهض لاكن يسحبه دياب بقوة شديدة من شعره ويلكمة بقوة شديدة ليقع الزعيم علي الأرض بعنف ويمسكه دياب ويلكمة مره اخرى ليقع الزعيم فاقد الوعي علي الفور لينظر اليه دياب ويبتسم بشر شديد ويسحبه بعنف شديد من شعره ويضعه علي سرير يوجد في هذا المنزل ويربطه كما كان يربط وتين ويمسك زجاجة ماء ويفرغها بالكامل علي وجهه ليتفزع بشدة الاخر ويصراخ وهو يره حاله يربط بهذه الحاله يذهب دياب الي حقيبه توجد ويفتحها امام الزعيم التي نظر الي الحقيبه يره يوجد بداخلها أشياء للعمليات الجراحية ليصراخ وهو يحاول ان يفك حاله وهو يقول.ديااااااااب انت هتعمل ايه فك البتاع ده وعاملني راجل لراجل
يلف دياب اليه بسرعه كبيره وينغز سكين صغيره داخل كتفه ويقول بصوت قوي بشدة.انت معملتنش راجل لراجل في الاول يا $$$$$ لو كنت جيت وعمالتني راجل لراجل كنت هعاملك احسن من كده بمليون مره بس انت واحد $$$$$ ومش قادر علي الرجاله روحت للحريم يا $$$$$ علشان هو ده اخرك واللي تقدر عليه
الزعيم بغضب وجنون شديد.لا مش اخري يا دياب انا حتي اولي لسه مبداش ووتين ليا انا وع
قطع كلامه دياب التي خرج السكين من كتفه ونغزها بقوه كبيره في صدره لاكن بعيد عن القلب وهو يعرف ماذا يفعل جيد ويقول بصوت افزع الزعيم بشدة.اوعي اسمها يجي علي لسانك يا $$$$$ فاهههههههههههههم
ينظر اليه الزعيم وينظر بعيد عنه وهو يشعر بالخوف منه لاكن لم يظهر ذلك ودموعه تنزل بوجع شديد من كمية الجروح التي به ينظر اليه دياب ويذهب يمسك سكين خاصه بعمليات وينظر إليه ويبتسم بحقد وشر شديد ينظر اليه الزعيم وكان ان يتحدث لاكن لم يعطي دياب فرصه ويضع قطن مبلل في فمه وبعد قليل نسمع صراخ الزعيم العالي بشدة وهو يترجاء دياب أن يتركه ويرحمه لا يعرف بأن هذا قلب عاشق راه معشوقته الصغيره وهي بحالة لم يتمني لأحد من أعدائه

تفتح عينيها وتنظر الي سطح الغرفه وتتنهد بقوه كبيره وتره هاتفها يدق لتنظر اليه تره حمزه التي يحاول ان يتحدث معها وهي لم تقبل بذلك فهي لم تتوقع التي فعله معها وهو جرحها بشدة تنظر الي الساعه ترها تأخرت بشدة لتنهض وتسمع صوت دق الباب لتقول.ادخل
تدخل الخادمه وتعطيها ظرف وتقول.ده جاي لحضرتك يا مدام غزل
تمسك غزل منها هذا الظرف وتنظر اليه وتنظر الي الخادمه وتقول.فين سلينا
الخادمه باحترام شديد.راحت المدرسه مع خالها تميم هو قال هيوصلها انهارده تامري بحاجه
تنفي غزل وتذهب الخادمه من أمامها وتفتح غزل الظرف وتنظر بداخله وتره رساله يكتب بها(عارف انك عندك اساله كتير عايزه تعرفي اجابتها يا غزل وانا انهارده مستعد اقف قدامك وارد علي كل اسالتك لو انتي مستعده تسمعي تعالي انهارده علي المكان بتاعنا الساعه سته انا هكون مستنيكي لو مش عايزه تيجي براحتك بس اعرفي ان انتي اللي مش عايزه تعرفي اللي حصل توقيع.رفعت محمود)
تنزل دموع غزل بغزاره وألم شديد داخل قلبها وهو تشعر بقبضه قويه به تشعر بأن هذا هو بفعل التي ارسال اليها هذه الرساله وهذه طريقته التي كانت معها لا تعرف لماذا لاكن دق قلبها من جديد دق لهذا الشخص الذي تركها في الماضي تشعر بأنها تخون زوجها التي لم تره منه سوا الحب والتقدير تنزل دموعها وهي تريد ان تعلم لماذا تركها لماذا جعلها تتزوج بغيره وهو يعلم بأنها تعشقه لماذا فعل بها ذلك تتسطح علي السرير وتمر حياتها أمامها كانت فتاه تدرس في الجامعه بشكل طبيعي الي أن رأت هذا الشخص وبدأ بالحديث معها وبدأت أن تحبه ويحبها ويمروا بقصه حب تاريخيه يعلم بها جميع ما في الجامعه والجميع يعلمون بأنها سيتزوجوا في النهايه لاكن كان للقدر راء اخر بعد ان تخرجت غزل مع هذا الشاب قال اليها بأنها تقول لوالدها ان سوف يأتي ليتم خطبتها وفعلت ذلك غزل بفعل وهي تطير من السعاده بالذي سوف يحدث لاكن بعد ان راه هذا الشاب سيف وجلس معه تركها وقال اليها بأنها تبتعد عنه ولم يريد يرها مره اخرى جلست في صدمتها عدة سنوات وبعد ذلك قرار سيف ان يزوجها من حمزه التي كان صديق اليها ووفقت غزل وهي تعلم حسن اخلاق حمزه وتعلم بأنها لم تره مثله لذلك وفقت وتم زواجها منه لاكن لم تعيش كما كانت تتوقع ولم تنساه الشاب التي يدعي رفعت وكل مره يقترب حمزه منها تتذكر هذا الموضوع وتتذكر بأنه هو التي كان من المفترض يكون معها في كل ذلك تشعر بأنها خاينه بشدة من افعالها مع حمزه وبانها تظلمه معها بشدة تفيق من شرودها علي التي ترها تضع يدها علي شعرها تنظر اليها ترها كارما لتبتسم اليها وتمسح دموعها التي نزلت غصب عنها لتقول كارما.مالك يا غزل في ايه
تمد اليها غزل الورقه التي بيدها لتنظر اليها كارما وتره ما بداخلها وتنظر الي غزل بعد ان انهت وتقول.وانتي هتروحي يا غزل
ترفع غزل كتفها وتقول.مش عارفه يا كارما انا تعبت بجد من كل ده
تبتسم كارما وتمسح علي شعرها وتقول.روحي وافهمي كل حاجه يا غزل
تنهض غزل بسرعه وتقول.حمزه يا كارما مينفعش اروح وانا عل
قطعت كلامها كارما التي قالت.انتي هتروحي تفهمي منه بس يا غزل يعني لا هتخوني حمزه ولا هتقبلي في مكان مقفول عليكم انتي هتكوني معاه في مكان في ناس كتير روحي ورايحي نفسك علشان ترتاحي وتقفلي الموضوع ده خلاص يا غزل
تنظر اليها غزل وتنزل دموعها وتقول.مش عايزه اشوفه تاني بعد كل ده يا كارما مش عايزه
تبتسم كارما وتقول.خايفه تحني لي يا غزل
غزل بغضب.احن ايه يا كارما انا ست متجوزه دلوقتي وهو أصلا انتهي بنسبالي من زمان اوي
تنهض كارما وتقول.يبقي روحي واعرفي نفسك يا غزل اعرفي هو سابك وعمل كده ليه علشان ترتاحي وتبطلي تفكير في الموضوع ده انتي بتظلمي حمزه معاكي وبيخوني بمجرد انك بتفكري في غيره وانتي علي ذمته ولازم تنهي الموضوع ده من قلبك نهائي
نهت كلامها وتذهب إلى الخارج تنظر خلفها غزل وهي لا تعرف ماذا تفعل فهل تذهب اليه ام ماذا تفعل

تخرج من الغرفه وهي تفكر في ايهم التي لم يدق اليها الي الآن لا تعرف ماذا حدث ليتركها كل ذلك قال اليها مراد بأنه سوف يأتي لأخذها الصباح لاكن هو تأخر بشدة الآن لماذا لم يأتي الي الان تتنهد بقوه كبيره وكانت ان تذهب الي الأسفل لاكن تره الذي تقف في وجهها لتنظر اليها وتنفخ بضيق شديد وتقول.خير يا رؤي عايزه ايه تاني
تبتسم رؤي وتقول بخبث وغل شديد.عايزكي تجهزي هدومك وحاجاتك من اوضة ايهم علشان هتتنقلي منها قريب اوي يا كوكو وافري وقتك يا حبيبتي
تنظر اليها كارما وتقول.ما توفري وقتك أنتي يا رؤي وابعدي عني انا مش ناقصه هبلك ده
نهت كلامها وتذهب إلى الأسفل تنظر خلفها رؤي وتقول بتوعيد وشر.ماشي يا كارما انا هوريكي مين فين اللي هبله فينا
نهت كلامها وتذهب إلى غرفتها وهي تخطط ماذا تفعل لكي تجعل هذه الفتاه تعرف بالذي فعله ايهم معها لكي تتركه وتتزوجه وتبقي معه هي

يدخل من باب الشقه بعد ان فعل الذي يريده وجعل هذا الحقير يتمني الموت لاكن لم يعطي اليه الآن بتأكد سوف يتركه يتعذب كما تتعذب هي وسوف يجعله يتمني ان لا كان يره وتين في حياته يره ايهم يقف في المطبخ وهو يفعل طعام ليقول بغضب شديد.انت سيبها لوحدها كده ازاي يا ايهم
نهي كلامه ويركض الي الغرفه ويدخل بها بسرعه كبيره وهو يخاف بشده من ان يفقدها ويرها كما تركها تتسطح علي السرير ومازالت تنام ليذهب اليها وينظر الي وجهها الشاحب بشدة وينظر اليها ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد وهو لا يعرف الي أين تذهب بهم هذه الحياه يدخل ايهم الغرفه وينظر اليه ويقول.حاول تصحيها يا دياب هي مصحيتش لحد دلوقتي والدكتوره قالت إن ده من آثار الصدمه حاول تصيحها لحد ما اجيب ليها اكل
وكان ان يذهب لاكن يقول دياب بحزن ووجع شديد.استني يا ايهم يمكن تحتاجك معاها
ينظر اليه ايهم وهو يشعر بوجعه الشديد ليغلق عينيه بقوه كبيره ويبدا دياب ان يحاول يفيق وتين ويهزها بخفه شديده وهو يقول.وتين وتين قومي وتين قومي يا حبيبتي
تفتح وتين عينيها ببطئ شديد وتنظر اليه وتنهض بسرعه كبيره بعد ان تذكرت التي حدث ليمسكها دياب بسرعه ويقول.اهدي يا حبيبتي خلاص اهدي
تحاول وتين ان تبعده عنها وتصراخ وهي تقول.ابععععععتند عننننننننننننني ايهههههههههههههههههم ديااااااااااااااااااااااااب تعال شيله عننننننننننننني دياااااااااااااااااااااااب
يمسكها دياب بقوه اكبر ويصراخ في وجهها بصوت عالي وهو يقول.بببببببببببببببببببببببس ياااااااااااااا وتيييييييين كفايه خلاص محدش هيقرب منك تاني خلاص انا معاكي دلوقتي ومفيش انسان علي وش الدنيا هيقرب منك خلااااااااااص
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها بغزاره وحرقه شديده وتقول.مش هتخلي يقرب مني تاني صح
يضع دياب يده علي شعرها ويقول.اوعدك محدش هيقرب منك طول ما انا عايش خلاص اهدي
تترمي وتين بين الاحضانه بقوه كبيره وتقول بدموع ووجع شديد.دياب اوعي تسيبني والنبي اوعي تسيبني انا بحبك وعايزك معايا والله انا معملتش حاجه متسبنيش علشان خاطري
يضمها دياب بقوه يكاد يكسر عظامها من قوة ضمتها اليها وهو لم يصدق بأنها تفكر بهذه الطريقة تفكر بأنه يتركها بعد الذي حدث لا تعرف هذه الفتاه بأنه لم يتركها الا وان كانت روحه تتركه معها ينظر اليهم ايهم ويبتسم ويذهب الي الخارج لكي يعطي اليهم فرصه قليلاً برغم غيرته الشديدة لاكن يعلم كل العلم بأن شقيقته تحتاج الي دياب بشدة الآن يقبل دياب شعرها بعشق ووجع شديد ويقول.بعشقك يا غزال الوحش بعشقك وهفضل اعشقك طول ما انا بتنفس في الدنيا دي يا وتين
تبكي وتين بوجع شديد وتصراخ بصوت عالي وهي تتألم بشدة داخل قلبها ليضمها دياب بقوة اكبر ويقول.هششششششش بس يا حبيبي بس خلاص انسي كل حاجه خلاص
ترفع وتين رأسها اليه وتقول بدموع شديدة وصوت متقطع.ه.ه و ه و ق رب من ي وش ال هد وم ي ك لها يا دي اب وك مان ق رب م ني و
(هو هو قرب مني وشال هدومي كلها يا دياب وكمان قرب وو) قطع كلامها دياب التي هبط علي شفتيها ويمصها بقوه وهو لا يريدها تستكمل وتقول اليه كل ذلك لا يريد ان يسمع أكثر من ذلك تنزل دموع وتين بغزاره وألم شديد ويبتعد دياب عنها ويمسح دموعها ويقول.مش عايز اسمع حاجه تانيه يا وتين كفايه وكل اللي راح هننساه احنا الاتنين محدش فينا هيفتكر حاجه من دي تاني فاهمه
تنزل دموع وتين بغزاره ووجع شديد وهي تنظر اليه ليبتسم دياب ويمسك رأسها ويقربها منه بشدة ويضع جبهته علي جبهتها ويغلق عينيه بقوه وهو ويقول بخبث متصنع لكي يخرجها من حالتها.ما تيجي اخطفك تاني يا غزال اخوكي وبقي زي القرد اهو تعالي نرجع ومحدش يعرف عننا حاجه تانيه
تبتسم وتين بوجع وحزن شديد ولا تتحدث لينظر اليها دياب وكان ان يتحدث لاكن يسمع التي يقول.قرد في عينك يا حيوان كفايه وابعد عن البت احنا مش عايزين امثالك يقرب من الاميرة بتاعتنا
نهي كلامه وهو يسحب وتين منه لتنظر اليه وتين وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيره ليضعها ايهم بقوه وهو ينظر الي دياب التي نظر اليها بحزن شديد ويضع راسه بين يده وهو لم يعرف ماذا يفعل معها بعد الآن ويغلق عينيه بقوه كبيره وتنزل دمعه بحزن عميق وهو يشعر بأنه يتربط الآن ولا يعرف ماذا يفعل في كل ذلك يقبل رأس وتين ويقول.يلا يا اميرتي تعالي علشان تأكلي
تنفي وتين برأسها بعنف شديد بأنها لا تريد شئ ومازال يوجد خوف كبير داخل قلبها وتبحث عن الأمان بين الاحضانهم تريد ان يذهب هذا الوجع والخوف الشديد من كل شئ لاكن لا احد منهم يفهم ذلك فالاثنين يفهمون بأنها تتوجع وتحزن بشدة لاكن لا يفهمون هذا الخوف التي بيداخلها ويقول ايهم بصرامة شديدة.وتين حياتك متنفعش كده احنا خلاص خسرنا حاجه مش هنموت عليها خلاص انسي كل اللي حصل وعيشي حياتك تاني
تبكي وتين بغزاره ووجع شديد وتقول بعدم وعي.هو هيجي تاني يا ايهم هو مش هيسيبني كده وهيجي تاني هو قال انه مش هيسيبني وقال انه هيقتل دياب علشان هو جبني هو هيقتله يا ايهم هيقتله وانا هموت بعده اااااااااااااااااه اااااااااااااااه
تصرخ وتين بوجع شديد وهي تبكي بحرقه وقوه شديد تجعل كل ما يرها يتقطع قلبه عليها يمسح دياب دموعه التي نزلت غصب عنه بحزن شديد عليها وينهض ويسحبها من ايهم ويضع يده على شعرها ويقول.بس يا روحي بس انا معاكي ومش هسيبك تاني ثانيه واحده بس خلاص علشان خاطري انا تعبت من دموعك دي كفايه يا وتين علشان خاطري انا بموت كفايه عليا كده
تترمي وتين بين الاحضانه وتبكي بقوة شديدة ينظر اليها ايهم ويلكمه الحائط بقوه كبيره وغضب شديد ويذهب الي الخارج ينظر خلفه دياب ويغلق عينيه بوجع شديد ويقبل رأس وتين ويحملها بين يده ويتسطح وهي بين الاحضانه ويضمها بقوه كبيره ويشعر بها تنام او لنقول بأنها فقدت الوعي للمره التي لا نعلم عددها يضمها دياب بقوه اكبر وهو لا يريد يخسرها ام يرها كهذا فقلبه يتفتت من الداخل من الوجع عليها وهو يرها بهذه الحاله يتمني ان لو كان يمنع كل ذلك يتمني ان كان يموت قبل ان تشعر بكل هذا الوجع لاكنه سوف يفعل كل شئ لأجل ان يجعلها تتنساه كل ما حدث سوف يعوضها علي كل ما رأت كان هذا تفكير دياب التي يرهق بشدة فهو يشعر بنار جهنم تشعل بداخله ولا يعرف ماذا يفعل لكي تطفئ هذه النار لا يعرف ماذا يحدث بهم وماذا يحدث بهذه العلاقات التي لا احد يعلم الي أين يذهب بهم القدر

يخرج من هذا المنبي بالكامل ويضرب سيارته بقوه كبيره وهو ينظر أمامه بغضب شديد ويركب السياره ويقودها بتهور شديد الي المكان الذي يريده ويصل بعد فتره قصيره بشدة من سرعته وينزل من السياره بسرعه ويترك الباب مفتوح ويدخل الي هذا المنزل يره هذا الحقير يتربط بالسرير ويتصدم بشدة وهو يره بهذه الحاله التي جعله بها دياب ويره لا يعرف يتحرك ام يحرك يده ليضحك بتصنع وقوه ويقول.يخربيتك يا دياب طب والله ما خطرت علي بالي دي حلوه طريقه جديده وفريده من نوعها الصراحه
نهي كلامه وهو ينظر الي الزعيم التي يتسطح وهو لم يستطيع ان يتحرك إنش واحد يبتسم ايهم ويذهب الي سلاح يوجد ويضع به الطلقات ويقول وهو ينظر اليه.دلوقتي دوري انا يا ابن ال$$$$$$
ينظر اليه الزعيم وهو يتمني ان احد ينجده من يدهم ويقول الزعيم بصوت عالي.ابعدو عني بقي كفايه اللي عملوا دياب لحد كده حرام عل ااااااااااااااااه
صراخ باعلي صوته بعد ان أطلق عليه ايهم رصاصه في قدمه ويطلق الآخر ليصراخ الزعيم مره اخرى بوجع شديد ويقول ايهم بصوت عالي بشدة.صوات زي النسوان يا ابن ال$$$$$ هو ده اخرك دلوقتي يلا صوات كمان يا $$$$$$
نهي كلامه وهو يطلق عليه طلقه في يده ليصراخ الزعيم باعلي صوته وهو يتوجع بشدة يرمي ايهم السلاح ويذهب يمسكه بقوه كبيره من شعره ويلكمة بقوة شديدة ويعود يلكمة بجميع قوته وهو يتذكر دموع وتين التي نزلت بسبب هذا الحقير ويبقي ايهم يضرب هذا الحقير الي وقت كبير بشدة ويرمي بعد أن رآه ينزف من كل إنش يوجد به ويبزق علي وجهه بشمزاز شديد ويقول بصوت عالي.علي علي
يدخل المدعي علي الحارس التي يوجد ويقول.تحت امرك يا ايهم باشا
ايهم وهو ينظر الي الزعيم.روق عليه بس خلي بالك عايزو عايش
اومال لهو علي ويسمع ايهم صوت هاتفه ليخرج من المنزل ويخرج هاتفه وينظر اليه يرها رؤي التي تدق ليقول بغضب شديد.ما هي ناقصه ميتين امك يا بت ال$$$$$
نهي كلامه ويركب السياره ويقودها بسرعه كبيره وكان ان يذهب الي قصر الملكه لكي يأخذ كارما ويذهب بها الي القصر الخاص به لاكن يدق هاتفه مره اخرى وينظر اليه يرها رؤي ليفتح الخط ويقول بصوت عالي.انتي عايزه ايه يا $$$$$
رؤي بدموع وصراخ عالي.ايهم الحقني بموت ايهههههههم الحقني
يقف ايهم السياره ويقول.في ايه
رؤي بتمثل محترف بشدة.ايهم بموت الحقني بسرعه انا في القصر تعال بسرعه يا ايهم بموت
ايهم بغضب شديد.ما تموتي ولا تولعي ابوكي وامك فين
رؤي بوجع ودموع متصنعه.عند عمتو من امبارح ومحدش في البيت تعال يا ايهم انا بموت بجد تعال بسرعه اااااااااه
تصراخ بوجع متصنع وتغلق الهاتف ينظر ايهم أمامه وهو لم يصدقها وكان ان يستكمل طريقه لاكن يقول وهو يغير طريقه.ماشي يا رؤي خليني اشوف اذا اللي بتعملي ده تمثيل ولا لا علشان لو تمثيل هيكون اخر يوم في حياتك يا بت وسيم
نهي كلامه ويقود بسرعه وتهور شديد ويصل بعد قليل الي القصر وينزل من السياره يلاحظ بأن لا يوجد احد في القصر عاده الحراس التي يوجدوين في الخارج وهذا يستغربه ايهم بشدة ويذهب الي غرفه رؤي ويفتحها ويرها ترتدي



وهي تتسطح علي السرير بإغراء شديد ليفهم ايهم بأن هذه الحقيره فعلت هذه التمثيله لهذا السبب يبزق عليها بشمزاز وغضب عارم ويقول.هتفضلي طول عمرك $$$$$$ يا رؤي
وكان ان يذهب لاكن تركض رؤي بسرعه كبيره وتضمه بقوه من الخلف وتقول.ايهم خليك معايا علشان خاطري
يمسك ايهم يدها ويبعدها عنه ويلف اليها ويصفعها بقوة شديدة ويقول بصوت عالي.اوعي تقربي مني تاني يا $$$$$$ فاهمه
رؤي بغضب شديد.دلوقتي رؤي بقت وحشه يا ايهم مش كده دلوقتي بقت مش عايزني بعد ما عملت اللي انت عايزو وطفيت شهوتك فيا جاي دلوقتي تقولي ابعدي عني يا ايهم
يمسكها ايهم بقوه كبيره من شعرها ويقول بصوت افزعها بشدة.وده كان برضيكي يا روح امك وانتي عارفه اني مش هعبرك بعد كده ورضيتي يبقي متجيش دلوقتي تتكلمي في اللي حصل فاهمه
تبتسم رؤي بدموع وتقول.ده الواضح ان مراتك مكفيك يا ايهم والا كنت اتمنت اني اطلب منك تيجي
ينظر اليها ايهم وكان ان يذهب لاكن تمسكه رؤي وتحوط وجهه بيدها وتقول بدموع.ايهم انا بحبك وعايزك معايا والنبي انت وحشتني اوي من اخر مره انا بحبك يا ايهم بحبك وعايزك خليك علشان خاطري
يمسك ايهم يدها وينزعها عنه ويقول.ابعدي عني يا رؤي وبلاش شغل ال$$$$$$$ ده
ويلف لكي يذهب لاكن يره بالذي تقف أمامه وهي تنظر إليه بصدمه وخزلان شديد يتصدم ايهم من وجودها في هذا المكان الآن وينظر الي رؤي التي مسحت دموعها وتبتسم ليصفعها ايهم بقوه كبيره تجعلها تقع علي الارض بعنف شديد وينظر الي كارما التي أمامه وكان ان يذهب اليها لاكن تركض كارما الي الخارج يمسك ايهم شعره ويشده بقوه كبيره وينظر الي رؤي ويقول.قسمآبربي لا اندمك علي الحركة دي يا رؤي
نهي كلامه ويركض الي الخارج وينزل الي الأسفل ويرها كانت ان تركض الي الخارج لاكن يركض اليها ايهم بسرعه ويسحبها بقوه كبيره ويقول.كارما اسمعن
قطع كلامه كارما التي صفعته بجميع قوتها يتصدم ايهم بشدة من فعلتها فلا يوجد احد في العالم باكمله يتجرأ ويفعل ذلك ماذا فعلت هذه الفتاه الآن تبتعد كارما عنه وتقول بصراخ شديد.كارما ايه يا ايهم انت خليت فيها كارما انت دمرت وكسرت كارما يا ايهم
وتمسكه بقوه من قميصه وتقول.انا قصرت معاك في ايه يا ايهم قصرت في ايه ليه تخوني كده يا راجل ده انا كنت بعمل كل حاجه علشان بس اخليك مبسوط وترضي علي امي بس عملتلك ايه علشان تخوني يا ايهم عملت ايه
يمسكها ايهم بقوه كبيره من ذراعها ويصراخ بها بأعلي صوته وهو يقول.انتي اللي قولتي روح لغيري يا كارما انتي اللي عطيتني الفرصه دي ومرضتيش تخليني اقرب منك وقولتك اني لو طلعت هروح لغيرك وانتي قولتي روح يبقي متجيش دلوقتي تعيطي علي اللي حصل ولا تتكلمي في حتي
تضربه كارما بقوه كبيره علي صدره وتقول بصراخ شديد.انت سابت كل اللي عملته علشانك ومسكت في الجمله دي يا ايهم سابت اني من يوم ما اتجوزتك وانا عايشه في عذاب ومشفتش يوم واحد راحه معاك وسابت انك حرمتني من ابسط حقوقي اني اكون ام وخلتني من اول ليله لينا اخد منع الحمل وعاشت وحطيت حزامه في بوقي وقولت عدي الدنيا يا بت اهو هيكون معاكي العمر كله وهتخلفي منه اكيد وسابت اني كل يوم كنت انام وانا بعيط بس علشان اللي بتعمله وانك تاخد مني اللي انت عايزو وتهرب كأن حد بيجري وارك انت سابت ده كله ومسكت في الجمله دي يا ايهم وروحت وكانك ما صدقت وخونتي يا ايهم انت واحد خاين وانا مش هسمح اني اعيش معاك دقيقه واحده تاني طلقني يا ايهم وطلقني دلوقتي كمان
ينظر اليها ايهم وهو لم يستوعب كل حديثها الي الآن ويمسح علي وجهه ويمسكها بقوة ويقول.كارما انا قولتك انك تحسبني علي اللي جاي وكنت اقصد الموضوع ده وانتي وفقتي علي الكلام مقابل اني اتغير معاكي ويشهد ربنا اني حاولت علشان اتغير معاكي وعملت كل اللي اقدر عليه علشان اخليكي مبسوطه
تبتعد كارما عنه وتنزل دموعها بغزاره ووجع شديد وتقول.اه ده انت خلتني اوعدك علشان تحمي ضهرك وعلشان لو اكتشفت في يوم خيانتك ليا تقولي انتي قولتي انك مش هتحسبيني علي حاجه عملتها مش كدددددددددددده يا ايهههههههههههم هو دههههه تفكيرررررررك صح
نهت كلامها بصراخ عالي يغلق ايهم عينيه بقوه كبيره وهو لا يعرف من أين تأتي إليه الآن فهو الذي به يكفي بلاد وهذا الموضوع قد ذادها عليه ينظر الي كارما ويمسكها ويقول.كارما كفايه علشان قسماً بالله انا ما ناقص كفايه ابقي اعملي اللي انتي عايزاه بس في وقت غير ده لو في قلبك واحد في الميه حب ليا متحسبنيش دلوقتي علي حاجه علشان انا اللي فيا مكفيني
تبتعد عنه كارما بعنف شديد وتقول.انت ازاي كده يا ايهم ازاي بجد معندكش دم ولا قلب ازاي كده بجد انت حاجه غربيه يعني خونتني وجاي دلوقتي بكل بجاحه تعترف بده قدامي من غير ما تفكر في حاجه وبتقولي محسبكش ازاي انت كده يا ايهم انت واحد خاين وفوق كده بجح يا ايهم وانا مش هحسبك علي حاجه فعلآ طلقني دلوقتي وانت مش هتشوف وشي تاني طلقني يا ايهم علشان لو معملتهاش هقول لكل العيله علي اللي عملوا ابنهم المصون وان حفيد الجارحي طلع واحد خاين
يغلق ايهم عينيه بقوه ووجع شديد وهو بالفعل لم يعد يتحمل شئ فهو يحمل حاله ما حدث لوتين والآن يصبر عليها لاجل انه يفهم ما يمر بها الآن ينظر اليها ويبتسم بوجع شديد ويقول.حاضر يا كارما هطلقك بس اصبري عليا شويه وبعدها ورقتك هتوصلك لحد عندك عايزه حاجه تانيه
تنظر اليه كارما وتنزل دموعها بغزاره ووجع شديد وهي تره بتخلي عنها بهذه السهوله وتشعر بأنه كان يتمني ان تقول اليه ذلك لتعرف علي الفور بأنها كانت تعيش في وهم كبير تشعر بأن اكبر غلطه فعلتها في حياتها بأنها عاشت معه كل هذه السنوات تنظر اليه بنظرة جعلت ايهم يتمني الموت الالف المرات ويشعر بشعور سيئ بشدة وتركض كارما الي الخارج وينظر ايهم أمامه وهو يشعر بأنه خسرها ولم يعودها اليه مره اخرى يشعر بأنه خسر هذه الفتاه الي الأبد يشعر بوجع شديد وجديد عليه داخل قلبه ينظر الي الباب التي تركض منه كارما ليركض خلفها وهو يق



العشرين من هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close