رواية ذئاب من نار الفصل الثامن عشر 18 بقلم بيري الصياد
البارت الثامن عشر من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كانت ومازالت لم تستوعب شي وهي تجلس علي الأرض في هذه المستشفي بعد ان نقلوا الحراس ايهم الي المستشفي وراه عدي حالته وصراخ باعلي صوته وهو يقول (علي اوضة العمليات بسرعه النبض ضعيف اوي) وذهب الي غرفه العمليات ووقعت هي علي الارض وهي لم تستوعب بأنها من الممكن تخسره آلان لم تفكر بشئ سوا حديثه معها في الايام الاخيره وتصرفاته معها بعد ان تغير عليها لم تستوعب بأن بعد هذا الصبر والحزن معه لم تسمح اليها هذه الدنيا ان تسعد معه تشعر بالذي يضع يده علي كتفها وتلف رأسها وتنظر اليه بدموع تنزل بغزاره شديده وتترمي بين الاحضانه بقوه وتصراخ باعلي صوتها وهي تقول.ايهههههههههم يا بابا ايهم بيموت جوه هو نزف دم كتير وعدي بيقول ان النبض بتاعه ضعيف اوي ايهم يا بابا ايهم
يضمها جاسر التي اتاه مع جميع العائله باسرع وقت بعد ان أتات اليهم الأخبار وتنظر ماسه اليها بعدم تصديق وتذهب اليها وتسحبها من الاحضان جاسر وتقول بغضب شديد وهي تنظر اليها.انتي بتقولي ايه يا كارما ايه الكلام ده ايهم فين
تبكي كارما بقوه اكبر وتقول.هي دي الحقيقه يا ماسه ايهم جوه وتعبان اوي
تنظر اليها ماسه بعدم تصديق ويذهب اليها مراد ويسحبها الي الاحضانه لتنفجر ماسه في البكاء وتبكي بقوة شديدة وتبكي كارما هي الاخره ويضمها جاسر الي الاحضانه مره اخرى وهي تبكي بعنف شديد ينظر اليها تميم وهو لم يستوعب بأن ايهم في الداخل لم يستوعب بأنه حدث اليه ذلك بالفعل ليذهب الي غرفه العمليات وينظر من النافذه اليه يره ايهم يوجود عليه الكثير من الأجهزة وعدي يحاول ان ينقذ حياته ينظر تميم الي وجه ايهم يره شاحب اللون بشدة لم يصدق بأن هذا ايهم التي كان صوته يتهز لهو جبال وكان يرعب الجميع لم يصدق بأن هذا الضعيف التي لا يوجد حولا لهو ولا قوه ايهم التي يتهز لاسمه جميع رجال الشرطه ولا احد يتجرا يقف في وجهه ام يقول كلمه واحده لم تعجبه يغلق عينيه بقوه وتنزل منه دمعه حارقه بشدة ويمسحها وينظر الي ايهم ويبتسم وهو يتأكد بأن ايهم سوف يفيق فهو لم يكون ضعيف ليموت بهذه السهوله لم يعطي الي التي حاول قتله هذا الوسام بأنه قتل الفرعون ينظر تميم الي جميع العائله التي لم يتحملون التي حدث ليغلق عينيه بقوه كبيره وهو يحاول الصمود أمام هذه المصيبه الكبري
كانت تجلس وهي تقلب في التلفزيون بملل شديد تنظر الي دياب التي يقف في المطبخ ويفعل اليها العصير لتقول بغرور متصنع.يلا هات العصير بسرعه ريقي نشف
ينظر اليها دياب ويقول بغضب.ما انا خادم الهانم اللي اهلها جايبينه ليها
تنهض وتين وتذهب اليه وتعود بشعرها الي الخلف وتقول.لا اهلي لما بيختاروا بيختاروا صح واكيد انت مش الصح يا دودو اااااااه
صراخت بعد ان حملها دياب بقوة شديدة من خصرها واجلسها بقوه علي الرخامه لتمسك وتين برقبته بسرعه قبل ان تقع ويفرق دياب بين قدمها ويقترب منها ويقول وهو يسحبها من خصرها.دودو يا بت الجارحي
تنظر اليه وتين وتنفخ بقوة وتقول.انت عملت ده كله علشان دودو يا دياب
يسحبها دياب اليه أكثر ويقول وهو ينظر الي عيونها التي يعشقهم.ودي قليله يا غزال ولا ايه دي فيها سمعة عيله السويسي كلها
تبتسم وتين وتشبك اصباعها ببعض وتقول برقه ودلع شديد.تؤ تؤ دودو بتاعي انا ملهوش دعوه بالعيلة السويسي ولا حد خالص
يهبط دياب على شفتيها وياكلها بين اسنانه ويمسك شفتيها السفلية ويمصها بتلذذ شديد تبتسم وتين ويرمي دياب الاشياء التي علي الرخامه بجانبها لتنفزع وتين من أصوات تكسير هذه الكأسات وكانت ان تبتعد عنه لاكن يمسك شفتيها بقوه بين اسنانه ويقول بهمس.بس سيبك منهم
نهي كلامه ويسطحها علي الرخامه لتنظر اليه وتين وتقول.ينفع اللي بتعمله دي يا دياب
يمسك دياب يدها ويرفعهم اعلي رأسها ويقول وهو يفك ازار ملابسها.مينفعش غير اللي انا بعمله يا وتين اهدي وثقي فيا واعرفي ان عمري ما هسمح ان حد يرفع عينه فيكي ولا تحطي راسك في الأرض فاهمه
تبتسم وتين وتميل برأسها وهي تثق به اكثر من ما يتوقع دياب فهي تعلمه جيد وتعلم بأنه لم ياذيها ام يسمح بأن احد يتحدث معها في شئ ويفك دياب ازاي ملابسها ويهبط علي مقدمه صدرها ويطبع عليها قبلاته الرقيقه بشدة لتغلق وتين عينيها وهي تشعر بشفتيه علي جسدها بهذه الطريقة وتقول بصوت حاولت ان يخرج ويخرج بصعوبه شديده.حبيبي مينفعش كده
يبتسم دياب ويهبط يأكل مقدمه صدرها بقوه وجوع شديد بين اسنانه وينزع ملابسها بكامل ويحرك يده علي جسدها بوقحه شديدة لتشعر وتين بقشريريه ورغبه شديده في جسدها لاول مره تشعر بها ويهبط دياب ويقبلها بوقحه شديدة وينظر اليها يرها تنظر اليه بخجل شديد من افعاله وشفتيها وانفها احمر بشدة وتضغط وتين علي شفتيها بقوه كبيره بعد ان بدا يقبلها ببطئ أشد لتنظر الي سطح الغرفه وهي تشعر برغبة شديده في جسدها من افعاله تلفت يدها منه وتضع يدها بين خصلاته وهي تقربه منها بشدة يبتسم دياب ويبدأ ان يقوه في قبلاته وينظر إليها يرها تنظر اليه وعيونها تدمع بشدة من الرغبه ليصعد الي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره وتبدله وتين القبله بنفس الوتر والشوق الشديد اليه ويقوه دياب في قبلته ويقبلها بقوه اكبر ويجعلها تقوه في قبلتها هي الاخره كان الهاتف يدق وهم لا يستمعون اليه فهم في عالمهم الخاص التي لا يوجد به سواهم فقط ويصعد دياب علي الرخامه ويهبط عليها وهو مازال يقبلها ويترك شفتيها وينظر اليها يرها تبتسم اليه بخجل تحاول تخفي ليبتسم ويقبل شفتيها الحمراء من قبلاته بخفه ويقول.بعشق امك يا غزال الوحش
تبتسم وتين وتضع يدها على رقبته وتضمه بقوه كبيره وتقول.وانا بحبك اوي يا دياب
يتصدم دياب من البدايه لاكن يضمها بقوه اليه وهو يعلم بأن هذه الفتاه ارهقت بشدة من البعد والفراق وتريد ان تستكمل حياتها دون هذا الالم تريده معها الآن ولم تريد شي اخر يبتسم دياب اليها ويمسك أذنها بين شفتيه ويمصها بخفه ويقول بوقحه شديدة.ما تيجي ندخل يا توته اهو هنوفر طريق كبير لاهلك علشان يوافقوا بسرعه علي جوازنا
تضربه وتين علي ظهره وتقول بصوت حاولت ان لا يكون متأثر بالذي يفعله.عنهم ما وفقوا يا بابا اوعي بقي مينفعش شكلي كده عيب اوي
يبتسم دياب ويفقذ علي الارض وينظر الي شكلها المغري بشدة ويضغط علي شفتيه بوقحه شديدة ويقول بحراره.يخربيت اهلك يا شيخه دي العيب اني اسيبك بنت لحد دلوقتي
تمسك وتين ملابسها عليها وتصراخ به وهي تقول.بس يا قليل الادب
نهت كلامها وتحاول ان تنزل من علي الرخامه لاكن لم تعرف تفعل ذلك لتنظر اليه بغضب طفوليه فهي قصيره بعض الشئ لذلك لم تستطيع ان تنزل ليضحك دياب بقوه عليها ويذهب يقف أمامها لتفهم وتين علي الفور وتتعلق برقبته بقوه ويحملها دياب من خصرها وبعدها عن الرخامه وكانت وتين ان تبتعد عنه لاكن يضمها اليه ويقول.اطلعي البسي وتعالي بسرعه متنميش دلوقتي
اومالت لهو وتين وتبتعد عنه وتقول وهي تركض بسرعه علي الدرج.رد علي تلفونك اللي صدعني ده يا دياب صوته وحش اوي
ينظر خلفها دياب ويبتسم ويذهب يمسك هاتفه ويره رحيم وتميم التي كانوا يدقوا اليه كل ذلك يدق الي رحيم وهو يستغرب هذه المكالمه آلان فهو نهي معه موضوع زواجه من رؤي وحزن رحيم منه لماذا يدق اليه الآن ويسمع رحيم وهو يقول بغضب شديد.بكلمك من الصبح مش بترد ليه يا دياب
يرفع دياب حاجبه بستغرب من غضبه ويقول.كنت نايم يا رحيم في ايه بت
.ايهم اضرب بالرصاص أنهارده يا دياب وهو دلوقتي في اوضه العمليات تعال بسرعه.ينزل هذا الحديث علي دياب كالصعاقعه القويه بشدة وينظر أمامه وهو لم يستوعب ماذا يقول هذا الآن ليقول بصوت عالي.انت بتقول ايه ايهم مين اللي أضرب بالرصاص
رحيم بصراخ عالي.ايهم ابن خالك يا دياب انا مش ناقص هبل دلوقتي هات وتين وتعال بسرعه احنا في مستشفي الجارحي تعال علشان العيله كلها مدمره دلوقتي
نهي كلامه ويغلق الهاتف ينظر دياب أمامه بصدمه شديده وهو لم يستوعب ماذا حدث لاكن هذا الوقت ليست وقت للصدمه ليدق الي الطيار الخاص به ويقول.معاك نص ساعه وتكون هنا
نهي كلامه ويغلق الهاتف فهو يجعل طائرته الخاصة قريبه من هذا المكان للاجل إذا قرار العوده مره اخرى وينظر أمامه ويذهب الي الاعلي ويدخل الغرفه لا يره وتين ويسمع صوت الماء ليعلم بأنها تستحم ليذهب يفتح الباب عليها ويقول ببرود حاول يتصنعه.يلا يا وتين عايزين نمشي
تنفزع وتين بشدة منه وتغلق الماء بسرعه وتسحب منشفه عليها بسرعه كبيره وتقول.في ايه يا دياب حد يدخل علي حد كده اطلع بره يلا
ينظر اليها دياب وهو لا يعلم ماذا يحدث بها إذا علمت التي حدث فهي سوف تنهار بشدة ولم تستطيع ان تتحمل ذلك يذهب ويقف أمامها ويمسك يدها ويسحبها معه الي الخارج تنظر اليه وتين وتقول بغضب شديد.دياب سيبني في ايه
يذهب دياب الي غرفه الملابس ويخرج اليها ملابس كان يخفيها عنها ويقول بجمود.البسي دول يا وتين وخلصي علشان الطايره هتكون هنا بعد شويه وعايزين نمشي بسرعه
وكان ان يذهب لاكن تمسك وتين يده وتقول وهي تنظر اليه.هنمشي ليه دلوقتي يا دياب
ينظر اليها دياب ويقول.هتعرفي بس البسي الاول يا وتين
يدق الخوف في قلب وتين وتقول.في ايه يا دياب انت قلقتني اوي
يبتسم دياب بتصنع ويقول وهو يخرج.البسي وتعالي يا وتين يلا
تنظر خلفه وتين وتنظر الي الملابس لتقول بغيظ شديد.اه يا سافل يعني شايل الهدوم اللي زي الناس ومخلي الهدوم المعفنه والعريانه علشان تخليني البسهم ماشي يا دياب واللهي لا اربيك بس اصبر عليا انت
نهت كلامها وترتدي

وتقف أمام المرآة وكانت ان تمسك الفرشاه لتسرح شعرها لاكن يدخل دياب الغرفه وينظر اليها ويسحبها معه لتنفخ وتين بقوه وتقول.انت جارار جاموسه يا دياب في ايه أصبر
يصعد دياب معها الي الاعلي ويقول.مفيش وقت يا وتين تعالي
وتين بغضب شديد.طب قولي مفيش وقت لايه يا دياب متسبنيش كده وكلمني زي الناس
دياب بصراخ شديد.ايهم اضرب بالرصاص أنهارده يا وتين وهو دلوقتي بين الحيا والموت اهدي بقي علشان نقدر نروح لي بسرعه
لم تكن وتين تسمع سوا ثلاث كلمات فقط من هذا الحديث ويقف عقلها عن هذه الكلمات(ايهم اضرب بالرصاص) تقف حياتها علي هذا الحديث وتنظر أمامها بملامح خاليه من المشاعر وجميع شريط حياتها مع ايهم يمر أمامها حبه الشديد اليها حديثه متدللته وتصرفاته التي لم تظهر ولم يفعلها ايهم سوا معها هي يمر خوفها التي كان يذهب وهي بين الاحضانه يمر صراخه علي الجميع من الصغر بأن لا احد يرفع صوته عليها غيرته الشديدة عليها وضربه لجميع شباب العائله والتي يقترب منها يمر طعمه التي لم يفعله لأحد سواها تره وتين حياتها معه ولم تلاحظ التي سحبها الي داخل الطائره بعد ان هبطت علي القصر ويدخلها ويجلسها علي الكرسي ويربط اليها الحزام ويشير الي الطيار التي قاد وتلحق الطائرة في السماء ينظر دياب الي وتين ويجلس بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ولم تفعل شيئا وتين سوا بأنها تتذكر ايهم والتي كان يفعله لاجلها
كان الوضع سئ بشدة في مستشفى الجارحي كانوا العائله باكملها يوجدين امام غرفه العمليات لم تستوعب رؤي بأن ايهم يموت في الداخل فهي لم تستوعب بأنها لم تتزوجه وسوف يموت قبل هذا الشئ وبأنه يترك كارما ويضعها مكانها كانت كارما تبكي ولم تجف دموعها ولم تمل من هذا البكاء الشديد وهي بين الاحضان جاسر كانت جميع العائله تنهار فمر وقت طويل بشدة والي الان لم يخرج احد من غرفه العمليات والتي يخرج من الغرفه يركض فقط وهذا يجعل الرعب يدق في قلوب الجميع بشدة لا احد يعلم ماذا يحدث بايهم في الداخل ومر ساعات طويلة ولم يخرج عدي لكي يطمئن الجميع يصلون وتين ودياب بعد فتره وتنظر وتين الي العائله وتبحث بعيونها علي ملجاها واول واحد تذهب اليه في اوقاتها الصعبه لا تره لتقول.فين ايهم
ينظرون اليها الجميع ويذهب مراد يقف أمامها ويقول.هيكون كويس يا وتين متخفيش انتي
كان مراد أن يضع يده على شعرها لاكن تعود وتين خطوه الي الخلف وتقول بصراخ شديد.انا بسالكم فين ايهم عايزه جواب مش عايزه حاجه تانيه
تبتعد كارما عن جاسر وتقول بدموع شديده.ايهم لسه جوه يا وتين ولحد دلوقتي محدش طمنا عليه
تنظر اليها وتين وكانت ان تركض الي الغرفه لاكن يمسكها دياب بسرعه وقوه ويقول بغضب شديد.وتين اهدي واصبري شويه لحد ما حد يطلع من جوه انتي كده بتصعبي الحاله اكتر
تبتعد وتين عنه بعنف شديد وتقول بصوت عالي.محدش لي دعوه بيا كلكم ابعدوا عني
يذهب تميم اليها ويقول.وتين اهدي وأيهم هيكون كويس بس اهدي انتي شويه
تنظر اليه وتين وتنظر حولها علي الجميع وتتظر الي ماسه التي تبكي بقوه بين الاحضانه يزن لتصراخ باعلي صوتها وهي تقول.انتي بتعيطي ليه دلوقتي ولا هو نكد وخلاص محددددددددش يعيييييييييط فاهميييييييييييييين
نهت كلامها بصراخ عالي وهي لم تكن في عقلها وتبكي كارما بصوت عالي لتذهب وتين اليها وتصفعها بقوه كبيره وتقول بصراخ هز اركان هذه المستشفي.قولتلك متعيطتيش يا حيوانه مش عايزه اسمع صوت حد ايهم هيكون كويس متعيطتيش انتي فاهمه متعيطتيش يا كارممممممممممممما
تضع كارما يدها علي وجهها بصدمه شديده من فعلت وتين الان وتنظر اليها ويذهب مراد الي وتين ويسحبها بقوة شديدة ويصفعها بجميع قوته لكي تفيق من حالتها ويقول بصراخ شديد.كفايه يا وتين كفايه
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها بغزاره وألم شديد ويسحبها دياب اليه ويقول بصوت عالي بشدة وهو ينظر الي مراد.انت ازاي تسمح لنفسك تضربها يا مراد ازاي تتجرا تعمل ده
ينظر مراد الي وتين ويغلق عينيه بقوه كبيره وهو يحاول ان يهده ويقول.وتين مش في عقلها يا دياب و
قطع كلامه دياب الي صراخ باعلي صوته وهو يقول.وانت كده اللي في عقلك يا مراد انت مش في عقلك اكتر منها وقسمابالله يا ابن الجارحي لا ال
قطعت كلامه وتين التي ابتعدت عنه بسرعه كبيره وتذهب الي داخل غرفه العمليات كان دياب ان يذهب ليمنعها لاكن يمسكه سيف ويقول.سيبها يا دياب سيبها
ينظر اليه دياب ويذهب الي الأسفل وهو لا يعرف ماذا يحدث الآن وماذا بايهم وماذا يحدث به إذا حدث لايهم شي فقلبه لم يتحمل ذلك فهو خسر صديق اليه قبل ذلك ولم يستطع هذه المره يخسر شقيق ووالد وصديق سوف يخسر الكثير من العلاقات إذا حدث لايهم شي فهو الكثير من الاشياء اليه ينزل الي الأسفل لكي يتحدث مع الحراس التي يقفون في الأسفل لكي يعلم منهم ما الذي حدث
تدخل الغرفه وتنظر إلى ايهم التي ينام وهو يذهب عن هذا العالم باكمله ينظر اليها عدي التي يضع كمامه علي وجهه ويقول.وتين اطلعي دلوقتي من هنا
لم تسمعه وتين أما تتحدث وهي تنظر الي ايهم وتذهب وتجلس علي الارض أمام وجهه وتنزل دموعها بغزاره وحزن شديد وتضع يدها على وجهه وتقول.قوم يا ايهم هما بيستغلوا انك مش موجود وبيضربوني ويزعقوا فيا جامد اوي هو ضربني يا ايهم لو انت معايا محدش هيعمل فيا كل ده الدنيا وحشه اوي من غيرك قوم علشان خاطري قوم علشان تحميني من كل دول قوم يا ايهم انا هموت لو انت مقومتش دلوقتي قوم علشاني انا يا ايهم قوم علشان اميرتك تعبانه اوي وممكن تموت لو انت مقومتش دلوقتي
كانت وتين تبكي بقوه كبيره وهي تتحدث وتقبل وجهه ايهم ببطئ ودموعها تنزل بغزاره شديده وينظر إليها عدي وينظر الي ايهم التي لم يستجب لايه شي لا يعرف لاكن جسده لم يقوم شئ تنظر وتين الي عدي وتقول بدموع شديده.هو ليه مش عايز يصحي يا عدي صحي وخلي يقوم علشان يكون معايا والنبي
يغلق عدي عينيه بقوه كبيره ويقول.سيبنا علشان نقدر نعمل حاجه يا وتين انتي كده بتاخري وبتخلي حالته خطر اكتر
تنهض وتين وتركض الي الخارج بسرعه كبيره كان مراد ان يذهب اليها لاكن تركض وتين الي الأسفل بسرعه كبيره وهي تبكي بقوة وجع شديد بصراخ مراد باسمها وهو يقول.وتييييييييين وتيييييييين
لم ترد عليه وتين ام تتحدث ليذهب تميم خلفها بسرعه وهو يخاف بشدة عليها ويذهب مراد خلفه وينزلون الي الأسفل ويبحثون عليها وينظرون حالهم لاكن لم يرونها ليذهب تميم الي خارج المستشفى ويقول وهو ينظر الي الحارس التي يوجد.مشفتش وتين الجارحي
الحارس باحترام شديد.لسه طالعه دلوقتي يا تميم بيه
يركض تميم الي خارج المستشفى باكمل وينظر حوله ويرها تركض في الطريق الاخر وهي تبكي بحرقه وقوه شديد وكان ان يذهب اليها لاكن يره السياره التي تأتي عليها بسرعه كبيره كان ان يصراخ بها لتتحرك لاكن يره السياره تقف قبل ان تخبطها ويخرجون منها عدد من للرجال ويضرب احدهم وتين علي رأسها ويحملها ويركب في السيارة التي ذهبت بسرعه وتهور شديد من امامه ليصراخ تميم بصوت عالي وهو يقول.وتيييييييييييييين
وينظر الي السياره التي لم تكون توجد فهي اختفت بسرعه كبيره يأتي مراد ويقول.فين وتين يا تميم
ينظر اليه تميم وهو لا يستوعب ويقول بصدمه شديده.وتين اتخطفت يا مراد
يتصدم مراد بشدة وكان ان يقع لاكن يمسكه تميم بسرعه ويقول مراد بغضب شديد وصوت عالي.انت بتقول ايه يا تميم ازاي اتخطفت وانت كنت فين لما هي اتخطفت قدمك
ينظر تميم حوله ويره كاميرات مراقبه توجد علي الطريق الآخر امام مول كبير ليركض بسرعه كبيره اليه ويأتي دياب ويقول بغضب شديد.وتين راحت فين
ينظر اليه مراد ويقول.تميم بيقول انها اتخطفت يا دياب
وهذه ثاني صاقعه لدياب اليوم يتصدم بشدة ويقول.وتين مين اللي اتخطفت
تنزل دمعه حارقه بشدة من مراد ويقول.وتين بنتي انا يا دياب اتخطفت ولادي بيروحوا مني واحد وار التاني مراد الجارحي بينتهي يا دياب
يضمه دياب وهو ينظر أمامه ولا يستوعب الذي حدث ويحدث ويقول.ولادك هيرجعولك يا مراد اطمن هما هيرجعوا تاني
ينظر دياب الي تميم التي يركض اليه ليبتعد عن مراد ويقول تميم وهو يتنفس بقوه.جابت تسجيل كاميرات المراقبة
يمسك دياب منه الهاتف وينظر الي الفيديو التي يوجد ويره التي حدث لوتين ليصغط علي يده بقوه كبيره وهو يره هذا الحقير يحملها بهذه الطريقة ليركض الي الداخل ويخرج بعد قليل وهو بسيارته ويقول بصوت عالي.تميم كلمني لو حصل حاجه
وكان ان يقود لاكن يركب تميم السيارة معه بسرعه كبيره ويقود دياب بتهور شديد وهو يريد ان يعلم من فعل ذلك وقام بخطف وتين ويريد ان ينقذها مع دياب ينظر خلفه مراد ويغلق عينيه بقوه كبيره وينظر الي الاعلي وهو يدعي ربه ان يذهب كل هذا عنهم وبأن تعود ابنته اليه عن قريب ويخرج هاتفه ويبدأ ان يدق الي جميع من يعرفهم وسوف يساعدوا ان يعرف اين وتين وما الذي حدث بها
يمر هذا اليوم بصعوبه شديده علي الجميع فالجميع قلوبهم تحترق علي التي يحدث ومازال عدي يحاول ان يساعد جسد ايهم ليفيق لاكن الي الآن لم يفيق ايهم تدخل كارما الغرفه وتنظر الي ايهم التي يوجد علي كامل جسده الأجهزة تنزل دموعها بغزاره وحرقه شديده بعد ان علمت بخطف وتين والتي الآن يفعلون الجميع كل شئ لكي يعرفون اين هي تذهب وتجلس امامه وتمسك يده التي يوجد بها محاليل وتقول بدموع شديده.وتين اتخطفت يا ايهم وتين مخطوفه ومحدش عارف هي فين ولا حد عارف يوصل ليها قوم هاتها والنبي يا ايهم هاتها انا مش هقدر اعيش من غيرها قوم علشان خاطري قوم
نهت كلامها وتبكي بقوة شديدة وتره الذي يدخل الغرفه بغضب شديد ويخبط الباب بقوه في الحائط لتتفزع كارما بشده وتنظر اليه وتقول.دياب في ايه
يذهب دياب الي ايهم فهو لم يتحمل ان يره بهذه الحاله ويضرب بيده علي خشية السرير بقوه كبيره ويقول بصوت عالي.في ايه يا $$$$$ ايه النومه ال$$$$$ اللي زيك دي قوم علشان تنقذ اختك المخطوفه ومحدش عارف اللي خطفها خدها علي فين قوم علشان كلنا دلوقتي مش قادرين علي ده كله قوم علشان وتين علي الاقل يا ايهم قوم يلللللا وبطل هبل وتين ممكن تموت ومحدش فينا هيقدر يعملها حاجه قووووووووووووووووم ياااااااااااااا ايههههههههههم قوووووووم يلااااااااااااااااااا قووووووووووووووووم
نهي كلامه بصراخ افزع كارما بشده بعد ان نفذ صبره فهو لم يستطيع يتحمل كل ذلك طوال عمره يدخل معارك كثير لاكن كان يعلم بأن ايهم خلفه وفي ظهره دائما لذلك لا يفرق معه شئ لاكن الآن يخاف ان يأخذ خطوه ام قرار يجعله يخسر لذلك يريد ايهم معه بشدة في هذا الوقت
ام عن الاخر هذا التي مازال ينام ويتكرار في عقله حديث دياب ويتذكر جملة وتين التي تتكرار في عقله.(قوم علشان تحميني من كل دول قوم يا ايهم انا هموت لو انت مقومتش دلوقتي قوم علشاني انا يا ايهم قوم علشان اميرتك تعبانه اوي وممكن تموت لو انت مقومتش دلوقتي)
يجاهد نفسه ان يفتح عينيه لاكن لا يستطيع ان يفعل ذلك فجسده يمنعه بشدة لياتي صورة وتين وهي تبكي ولا احد يوجد معها فهي الآن لحالها بفعل وإذا لم يفيق سوف يخسرها بتأكد فهو إذا ما فاق سوف تضيع متدللته وشقيقته الصغيره يفتح عينيه بسرعه بعد ان ارهاق وتعب بشدة لكي يفعل ذلك الآن ينظر اليه دياب ويبتسم وتتصدم كارما بشده وتقول.ايهم انت صحيت
لم ينظر إليها ايهم بل ينزع هذه المحاليل التي بيده ويقول بصوت متعب بشدة.فين وتين يا دياب
يتعدل دياب ويغلق عينيه بقوه ويقول.لسه محدش عارف هي فين ي
قطع كلامه ايهم التي نهض ولكمه بجميع قوته التي توجد الآن ويقول بصراخ شديد.انت واحد $$$$$ ومعرفتش تحافظ علي الامانه يا دياب وانا هخليك تحلم تشوفها بعد كده
نهي كلامه وكان ان يقف لاكن يشعر بوجع شديد لتمسكه كارما وتقول.ايهم خليك انت لسه تعبان
ينظر ايهم الي دياب ويقول ببرود شديد.روح هاتلي هدوم علشان اطلع
اومال لهو دياب ويذهب الي الخارج وهو يفكر في وتين ومن التي أخذها ولماذا ينظر ايهم الي كارما التي تنزل دموعها ليمسح دموعها ويقول.مين اللي ضرب وتين يا كارما
تنزل دموع كارمة بغزاره وتقول.عمو مراد ضربها علشان هي ضربني علشان كنت بعيط عليك
يفهم ايهم التي حدث ويسحبها الي الاحضانه لتتفجر كارما في البكاء وتبكي بحرقه شديد وتقول.انا عايزه وتين يا ايهم والنبي رجعاها انا مش هقدر اعيش من غير وتين هاتها يا ايهم
يغلق ايهم عينيه بقوه من الوجع الشديد التي يشعر به في مكان هذه الطلقات ويقول وهو يحاول ان يجعل صوته طبيعي.هرجعها يا كارما متقلقيش وكفايه عيط كده ويلا روحي وخليكي في قصر الملكه وانا هجيب وتين وهاجي اخدك يلا
تبتعد كارما عنه وتنظر الي صدره العاري اللي يوجد به طلقه وبطنه التي توجد بها الطلقه الاخره وتقول ببراءة وهي تنظر اليه.بيوجعوك يا ايهم
يبتسم ايهم ويقبل وجهها ويقول.لا مفيش حاجه بتوجعني بس روحي انتي يلا ومش عايز حد يعرف اني فوقت
تنظر اليه كارما بسرعه وتقول.العيله كلها تحت يا ايهم عدي قالهم ان مينفعش يفضل معاك غير واحد وانا اللي طلعت وهما مستنين تحت علشان يطمنوا عليك واكيد دياب قالهم انك فوقت
ينظر ايهم الي الباب التي دق ويقول ببرود شديد.دياب مش هيقول لحد روحي انتي ومتقوليش لبعد خمس دقايق يا كارما فاهمه
اومالت لهو كارما وهي تفهم بأنه يريد ان يذهب لكي يأتي بوتين ويفتح الباب ويدخل دياب التي نظر اليهم وتذهب كارما الي الخارج ويمد دياب الملابس التي معه الي ايهم التي بدا ان ينزع بنطاله التي يرتدي أسفله سروال ويقول ببرود شديد.مين اللي خطفها
يتنهد دياب بقوة ووجع شديد ويقول.معرفتش يا ايهم الارقام اللي علي العربيه متزوره ومحدش اتصل ولا حتي احنا لينا اعدا تخطف وتين
ينظر اليه ايهم ويرتدي البنطال وهو يفكر في هذا التي حدث ويمسك القميص ويرتدي ويغلق ازار وهو يشعر بوجع شديد لاكن لا يفرق معه شئ ينظر الي الغرفه ويقول.افتح الباب يلا
يبتسم دياب ويذهب الي الخزانه ويضرب بقدمه ليفتح الطريق ينظر دياب الي ايهم التي يأمر دائما إذا حدث اليه شئ يأتي الي هذه الغرفه وهذا الشيء التي تعود عليه الجميع وينهض ايهم ويشعر بوجع شديد ليمسك زجاجه صغيره من التي يوجدوين وينظر اليها ويمسك حقنه ويفرغ كل ما بزجاجه بها وينظر الي دياب ويعطيها اليه لينغزها دياب في يده فهو لم يستطيع فعل ذلك وهو بهذه الحاله يرمي دياب الحقنه ويذهبون الي الخارج ويخرجون من هذه المستشفي باكمل ويذهبوا الي السيارة ويركبون بها ينظر دياب الي ايهم وهو يقود سيارته ويقول.هنعمل ايه
ينظر ايهم أمامه ويقول وهو ينظر اليه.في سلسله في رقبة وتين قلعتها ولا لا
ينظر دياب الي طريقه ويتذكر هذه السلسلة التي راها في رقبتها لحظت ما كانت بين يده عاريه لينظر الي ايهم ويقول.ايوه كانت موجوده معاها قبل ما نطلع
ينظر ايهم أمامه ويقول بغضب شديد.ما تسرع الزفته دي خلينا نخلص
يقود دياب السياره بتهور شديد ويصل بعد فتره قصيره الي منزل صغير يفعلون به المهمات السريه وينزل دياب من السياره وينظر خلفه ايهم ويفتح الباب ويذهب الي الداخل ويذهب يمسك اللاب توب التي يوجد ويعطي الي ايهم بعد ان فهم بأن هذا العقد به جهاز تتبع يمسك ايهم اللاب ويبدا ان يبحث في الذي يريده ويخرج دياب علبة السجائر ويشعل واحده وينفخ بها وهو يتوعد للذي خطفها بهذه الطريقة وأخذها منه
تفتح عيونها ببطئ ووجع شديد في رأسها وتنظر حولها ولحظات وتستوعب التي حدث لتنهض بسرعه كبيره وتنظر حولها تره بأنها توجد في غرفه واسعه بشدة وتجلس علي سرير كبير لتنهض وتذهب الي الباب وتحاول ان تفتح الباب لاكن لم يفتح معها لتخبط بيدها الاثنين وتصراخ باعلي صوتها وهي تقول.انتوا يا شويه بهايم افتحوا الزفت ده يا بقار افتحوا يلااااااااااا
لا احد يرد عليها ام يتحدث لتنفخ بغضب شديد وهي تتذكر ايهم وحالته التي لم تعلم عنها شئ لتضرب الباب بقوة شديدة بقدمها وتقول بصراخ شديد.ما انتوا شويه$$$$$$ خايفين من بت زيي يا شويه حيوانات افتحوا الباب ده والا هولع فيكم يا زباله افتحووووووا
تمسك وتين شعرها بعنف شديد وهي لا تعرف ماذا تفعل وتره سكين توجد علي الطاوله وتذهب الي الباب وتحاول أن تفتحه بها لاكن لا تعرف وتره بلكون توجد في الغرفه لتبتسم ببرود شديد وتذهب الي البلكون ترها عالي بشدة لتبتسم وهي تقرار ان تقفذ من الاعلي وسوف تنزل علي هذا الحائط وتذهب الي ايهم لتره وتضع يدها على السور وكانت ان تقفذ بالفعل لاكن تشعر بقبضه القويه بشدة علي يدها وتره بالذي يسحبها بقوه كبيره اليه لتقع عليه بقوه وتبتعد عنه تره شاب ملامحه حاده بشده لتبتعد عنه وتقول بغضب شديد.انت جايبن هنا ليه
يبتسم الشاب وهو ينظر الي وجهها التي يعشقها ويهوس به بشدة ويسحبها اليه ويقول.علشان تكوني معايا بعد كده يا اميره
تضربه وتين علي صدره بعنف شديد وتقول بصراخ عالي.اكون معاك ليه انت شايفني ايه قدمك انا انسانه لحم ودم علي فكره مش عروسه لعبه يا بابا
يبتسم الاخر ويقول.انا عارف ده كويس اوي يا اميرة الجارحي
تعود وتين شعرها الي الخلف وهي تغضب بشدة وتنظر اليه وتقول.طب كويس انك عارف انا مين طلعني من هنا واخلص علشان ابتدات ازهق من اهلك
الشاب وما سواه الزعيم وهو ينظر اليها باعجاب شديد.تعالي وهنتفق انا وانتي يا اميره
تضغط وتين علي شفتيها بقوه كبيره وتقول في داخلها.انا شكلي وقعت مع واحد اهبل وعبيط كمان
ينظر اليها الزعيم ويبتسم بجنون وهوس شديد ويمسك يدها وكان ان يتحدث لاكن تسحب وتين يدها منه بعنف وتقول.متلمسنيش يا كلب انت مش ناقصين قرف
يغضب الزعيم منها ومن طريقتها معه بشدة ويسحبها الي الداخل ويرميها علي السرير بقوه ويقول بصوت عالي بشدة.طريقتك دي متنفعش معايا انا يا وتين اتلمي واعرفي فين مصلحتك واتظبطي معايا
تبتسم وتين بسخرية وتقول.ولو متظبتش هتعمل ايه يا حيلتها
كان الزعيم ان يصفعها لاكن ينفخ وهو يحاول ان يهده قليلاً وينزل الي مستواها ويمسك يدها ويقول وهو ينظر اليها.انا بعشقك يا وتين بعشقك اوي وعايز تفضلي معايا علي طول انا هعيشك ملكه معايا بس انتي وفقي وانا اوعدك اني هخليكي مبسوطه طول عمرك
تنهض وتين بغضب شديد وتقول بصراخ شديد.انت بتقول ايه انا اعرفك علشان تحبني يا عم أنت انا اول مره اشوفك في يومك الزفت ده
ينهض الزعيم ويمسكها من ذراعها ويقول بهوس وجنون شديد.بس انا اعرفك من زمان اوي يا وتين وبحبك اوي ومش قادر اعيش من غيرك كمان انا بحبك يا وتين بحبك لا انا بموت فيكي بعشقك يا اميرة بعشقك اوي
نهي كلامه ويضمها الي الاحضانه تتظر وتين أمامها وهي لا تستوعب ماذا يقول هذا المختل وتبتعد عنه بعنف شديد وتقول بغضب شديد وصوت عالي بشدة.انت واحد مجنون يالا ولا ايه ايه الهبل ده انت شكلك حمار ومش يتفهم
يصفعها الزعيم بقوه كبيره لتقع وتين علي السرير بعنف ويمسكها الزعيم بقوه من ذراعها ويقول بغضب شديد.مش علشان بحبك يبقي تسمحي لنفسك تغلطي فيا كده يا وتين انتي هتفضلي هنا إذا كان برضيكي او غصب عنك هتفضلي معايا انتي فاهمه
وتين بصراخ عالي.لا مش فاهمه مش فاهمه وانت واحد حمار وايهم هيقتلك يا زباله علشان مش مسموح لحد في الدنيا كلها يحبني ولا يفكر فيها حتي اوعي كده انا همشي من وشك الزباله ده
نهت كلامها وتنهض وكانت ان تذهب لاكن يمسكها الزعيم بقوه ويقول بغضب عارم يكبر بداخله علي افعال هذه الفتاه.مش من حق حد يحبك ودياب ده ايه مش هو بيحبك برضو واخوكي سايبك معاه عادي اوي انتي عارفه ليه اخوكي سايبك مع واحد زي ده علشان هو واحد $$$$$ وبيفرح لما يلاقي الرجاله حولين اخته وعايزها تبقي $$$$$$ كبيره علشان يفرح اكتر ودي اكبر أمنيات ايهم الجارحي
تنظر اليه وتين بصدمه شديده الي حديثه ولحظات وتستوعب وترفع يدها وتصفعه بقوه كبيره علي وجهه وتقول بغضب وصراخ شديد.ده انت يا زباله مش ايهم اوعي تنساه نفسك وشوف انت بتتكلم علي مين ده ايهم الجارحي يعني ضافر منه برقبة مليون واحد زيك وانا اوعدك انه هقتلك في اسرع وقت بس هيجي ياخدني وبعدها هربيك يا زباله
ينظر اليها الزعيم وهو لم يره أمامه من غضبه الشديد ويضحك بهستريه شديده ويقول بصوت عالي.وحيات امك لا اربيكي يا وتين علشان بعد كده تمدي ايدك عليا تاني
نهي كلامه ويرميها علي السرير بقوه كبيره ويضع قدمه علي السرير بجانب رأسها ويمسك يدها ويقول بغضب عارم.انا انهارده هكسر اخوكي اللي فرحانه بي اوي ده يا وتين وهخلي ميعرفش يرفع رأسه تاني وهخليكي بتاعتي ومعايا غصب عن الكل
تتحرك وتين بغضب شديد وتقول بصراخ.اوعي يا حيوان سيبني وانا هربيك يا زباله اوععععععععععي
تصراخ باعلي صوتها وهي لم تستطيع ان تفلت يدها من هذا المختل التي مسك يدها الاثنين بقوه كبيره وقال بجنون وهوس شديد.انا هخليكي بتاعتي انا يا وتين مش هخلي حد غيري يقرب منك بعد كده وهخلي ايهم الجارحي بنفسه يجوزك ليا انهارده
تترك وتين بعنف شديد وهي تحاول تسحب يدها منه وتنجح في ذلك بالفعل وتلفت يدها منه لتلكمه بجميع قوتها وتنهض وتقول بصوت عالي.انت واحد مجنون وحيوان كمان
نهت كلامها وكانت ان تركض الي الخارج لاكن يمسكها الزعيم بقوه كبيره وينظر اليها ويقول وهو عيونه تسود بشدة من الغضب الشديد.انا هوريكي الحيوان ده هيعمل فيكي ايه يا وتين
نهي كلامه ويرميها علي السرير بعنف شديد ويمسك كلبشات حديديه ويمسك يدها بقوه كبيره ويضع هذه الكلبشات في يدها ويربطها ببعض ويمسك كلبشات اخره ويضعها في السرير ويرفع يدها ويربطها بها تحت صراخها والسب التي تسبه اليه وينظر اليها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بوحشيه شديد لترفص وتين بقدمها وهي تحاول ان تبعد وجهها عنه لاكن يمسك وجهها بيده وهو يقبل شفتيها بقوه ووحشيه شديده ويبتعد عنها وينظر إليها ويبتسم ابتسامة مختله بشدة ويمسك ملابسها ويشقهم بقوه كبيره لتصراخ وتين وهي تقول بصوت تكاد احبالها الصوتية تختفي.ابععععععععععععععععععد عننننننننننننني ياااااااااااااا حيواااااااااااااان ابععععععععععععد عننننننننننننني ايهههههههههههههههههم دياااااااااااأااااااااااااب ديااااااااااااااااااااب
تصراخ باعلي صوتها وهي تره يهبط علي رقبتها ويقبلها بوحشيه شديده وهو يقطم عليها بين اسنانه بعنف شديد وتصراخ وتين باعلي صوتها باسم دياب وهي تريده أن يأتي ينقذها من هذا الهلاك
كان يقود سيارته بتهور شديد وقلبه لم يرتاح وهو يدق بعنف شديد ينظر اليه ايهم وهو يخاف بشدة ويضع راسه بين يده وهو لا يعرف ماذا يحدث بوتين الان علموا مكانها الآن فهو لم يبتعد الكثير وينظر الي هذه الشاحنه الكبيره التي امامهم وينظر الي دياب التي لم يخفض سرعته بل يذيدها ليصراخ ايهم بصوت عالي وهو ينظر ألي الشاحنه.ديااااااااااب احنا لازم ننقذ وتين فوق لنفسك شويه مينفعش اللي بتعمله ده
يلف دياب المحرك بسرعه كبيره تكاد السيارة يختل توازنها لاكن يهده دياب قليلاً ويقود الي طريقه بغضب شديد بأنه لم يصل اليها الي الان ويخرج سلاحه ويقول.قسمأبالله ما هسيب حد فيهم عايش انهارده
وتقف السياره بعد قليل أمام مبني كبير ينظر ايهم الي دياب التي نزل من السياره ويضرب النار بسرعه علي التي أمامه المبني دون تفاهم ام حديث وينزل ايهم من السياره بسرعه ويذهب اليه وهو يره عدد كبير من الرجال يخرجون من المبني ليضرب النيران بسرعه وعنف شديد عليهم ويقول بصوت عالي.دياب هامنلك الطريق وانت ادخل شوف وتين فين
دياب بصراخ شديد وهو يطلق النيران علي الرجال بعنف ودون رحمه ام شفقه علي احد فقلبه يحترق بشدة.مينفعش اسيبك لوحدك وانت بالحاله دي يا ايهم
كان ايهم ان يصراخ به لاكن يره عدد الرجال يذيدد بشدة ليخرج سلاح اخر ويبدا ان يطلق عليهم بعنف وسرعه شديده
في الاعلي كانت تصراخ بأعلي صوتها واحبالها الصوتيه سوف تحترق من صوتها هذا وهي تحاول ان تجعل هذا الحقير يبتعد عنها فهو يقبلها بوحشية مفرطة وجسدها ينزف بشدة من هذه الوحشيه ينزع جميع ملابسها ولا يفرق معه صوتها فهو يتعود علي فعل ذلك دائما في الفتيات وينظر الي جسدها التي لا يوجد به إنش واحد ان وكان ينزف بشدة ينزع ملابسه وينظر إليها ويبتسم ابتسامه رعبت قلب هذه المسكينه وتصراخ وتين بأعلي صوتها وهو يهبط عليها
في الأسفل كانوا يحاولون ان يسيطرون علي الوضع فيوجد رجال كثير في هذا المنبي وهم شخصين فقط لاكنهم يفوزون عليهم بتأكد فهم لم يعطون فرصه لأحد ويتفدون الطلقات بمهاره شديده تجعل ايهم يكاد يموت من هذا الوجع لاكنه لم يفكر بشئ سوا ان ينقذ وتين وبفعل ينهون عليهم ويركض دياب بسرعه كبيره الي الداخل لا يره احد اخر في هذا الطابق ليركض بسرعه كبيره علي الدرج ويذهب الي الطابق الاول ويبحث علي وتين وهو يضرب كل شئ يأتي أمامه وينظر اليه أيهم ويركض الي الطابق الثاني ويركض دياب بسرعه اكبر لكي يره اين وتين ويسمع صراخها يخرج من غرفه لاكن بصوت مكتوم ومتعب بشدة ليركض بسرعه كبيره الي الغرفه ويضرب الباب بقدمه وياليته ما فعلها وهو يره هذا الحقير يهبط عليها بهذه الطريقة ليرفع سلاحه بسرعه وعيونه تتحول بالون الاسود الشديد ويطلق عليه النار ليقع هذا الحقير بجانب وتين التي انتهت جميع قوتها ليركض دياب بسرعه كبيره ويرمي هذا الحقير بعيد عنها وينظر الي حالتها يرها تنظر الي سطح الغرفه ودموعها ترفض النزول لينزع الجاكيت التي يرتدي ويضعه علي جسدها العاري ويطلق طلقه علي هذه الكلبشات وهو لم يصدق ما حدث الي الآن ويحملها ويضمها بقوه كبيره الي الاحضانه يدخل ايهم الغرفه وينظر الي حالة وتين ويعود الي الخلف بصدمه كبيره وهو يشعر بأنه خسر كل حياته يشعر بأنه لم يكون يحمل المسؤاليه يشعر بقلبه يكاد يخرج من الوجع الشديد من شكل وتين التي تسكن في احضان دياب دون ان تفعل شئ ام تعطي رد فعل ينظر الي هذا الحقير التي يتألم بشدة من هذه الطلقه التي أخذها و
................
.............
.......
