رواية ذئاب من نار الفصل السابع عشر 17 بقلم بيري الصياد
البارت السابع عشر من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد![]()
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تنظر اليه بصدمه شديده وتقول.انت بتقول ايه
يبتسم دياب علي صدمتها وينهض ويمسك هاتفه ويفتح علي صورة ويضعها امام عين وتين التي نظرت الي الصوره بصدمه شديده وهي تره عقد زوجها من دياب ومراد الوكيل الخاص بها وايهم وتميم الشهود علي هذا العقد لتنظر امامها بصدمه شديده وهي تستوعب قد فعلوا ذلك دون ان يقولون ذلك اليها ينظر اليها دياب ويفهم بماذا تفكر ويجلس أمامها ويقبل وجهها ويقول.محدش يعرف بالجوازه دي حاجه يا وتين غير انا وانتي دلوقتي ابوك ولا ايهم ميعرفوش اني اتجوزتك لحد دلوقتي
تتصدم وتين بشده وتنظر اليه وتتنفس بقوه بأن لم يفعلون بها ذلك وتلكمه بقوة في صدره وتقول بغضب شديد.وانت اتجوزتي منك لنفسك كده ازاي يا دياب جواز ايه ده
يمسك دياب يدها ويضغط عليها بخفه ويقول وهو ينظر الي عينيها.قولتك محدش هيقف في وش جوازي منك يا وتين ودلوقتي انتي عند الدوله مراتي رسمي ناقص بس اهلك يعرفوا ونعمل الفرح وتكوني بتاعتي ومعايا
تنظر اليه وتين وتبتسم ببرود وتقول.ومين قالك اني هوفق علي كل ده يا دياب
ينهض دياب ويقول بغمزه وقحه.ودي مهمتي يا غزال الوحش لا انا ولا انتي هتمشي من المكان ده غير لما اقنعك بالجوازه دي مقتنعيش يبقي اكمل جوازي منك واخليكي مراتي قولاً وفعلاً وبعدها نطلع ومش هتقدري تنكري الجوزاه دي بعد اللي هيحصل
تغضب وتين منه بشدة وتقول بصوت عالي.في احلامك يا دياب مش هيحصل انا مش هتجوزك
يضحك دياب بخفه ويقول بستفزاز.انتي متجوزني بالفعل يا هبله
تمسك وتين الوساده وتضربه بها بقوة شديدة وتقول بغضب شديد.انا مش هبله يا بابا بس انت اللي مخداع
وتنظر اليه وتقول.اه صح انت ازاي خليت مراد وايهم يمضوا علي القسيمه دي
يبتسم دياب ويتسطح بجانبها ويقول ببرود.ابوكي روحت لي الشركه وقولتله اني اشتريت حتت أرض كبيره محتاج يكون هو الملك ليها لحد ما ارتب اموري وهو مضي علي الورق وانا حطيت القسيمه في النص وخليته الوكيل بتاعك
ترفع وتين حاجبها بعدم تصديق وتقول.بالسهوله دي
اومال لها وقال.ابوكي عمره ما فكر وقتها اني بحبك ولا اني هعمل حاجه زي دي
تنظر اليه وتين وتبتسم وهي تنظر أمامها علي كلمته لاكن تتذكر فعلته لتقول بغضب شديد.وايهم بقي هو عارف انك عايزني اكيد مضحكتش عليه بالطريقه دي
يسحبها دياب اليه بقوة شديدة لتقع علي صدره بقوه وينظر الي مقدمة صدرها التي تظهر من الشرشف التي تلفه علي جسدها ويضغط علي شفتيه بوقحه شديدة ويقول.اه لو كنتي جيتي في وقت غير ده مكنش سيبت فيكي حته سليمه
تضربه وتين علي صدره بقوه وتغلق الشرشف عليها اكتر وتقول بغضب شديد.بس يا سافل اتلم
يضربها دياب علي رأسها ويقول.اتلمي انتي عيب يا بت الاول
كانت وتين ان تنهض لاكن يمسكها دياب أكثر ويقول بوقحه.ما تخليكي كده يا غزال هترتاحي اوي صدقني
تضع وتين رأسها علي صدره لكي تخفي خجلها الشديد من حديثه الوقح يبتسم دياب ويضع يده على خصرها ويضمها اليه لتبتعد وتين عنه وتقول بردح شديد.اوعي يا حبيبي انت استحلتها ولا ايه
نهت كلامها وتنهض من علي السرير ينظر اليها دياب ويضع يده أسفل رأسه ويقول.انتي الخسرانه وهتندمي انك رفضتي دلوقتي وهتقولي ياريتي كنت قبلت من زمان اوي
تنفخ وتين وتقول.لا ياخويا مش هندم هلبس ايه انا دلوقتي
يبتسم دياب ويقول.عندك الاوضه فيها هدوم كتير البسي اللي انتي عايزاه
تبتسم وتين بسخرية وتقول.لا الواضح أن الأستاذ بيجيب كتير اوي هنا لدرجه انه جايب ليهم هدوم في مكان زي ده
ينهض دياب ويقف امامها لتنظر وتين بعيد عنه ليرفع رأسها اليه ويقبل شفتيها بخفه ويقول.انتي اول بنت تدخل في المكان ده يا وتين وكل الهدوم اللي جوه جايه ليكي انتي فاهمه
تنظر وتين الي عينيه ليبتسم دياب ويمسك رأسها ويسحبها اليه ويقبل شفتيها بقوه كبيره لتغلق وتين عينيها وهي تشعر بأن قلبها سوف يجعلها تضعف أمامه وسوف تعود اليه من جديد بسبب هذا القلب التي يدق بعنف من هذه القبله ويمسك دياب شفتيها ويمصهم ببطئ شديد لتضع وتين يدها علي صدره ليمسك دياب يدها ويلفها خلف ظهرها ويقربها منه بشدة ويقع الشرشف من عليها لتشعر وتين ببرود الجو لتحاول ان تبتعد عنه لاكن يسحبها دياب اليه أكثر وهو يقبلها بقوة اكبر ويبتعد عنها بعد ان لاحظ انقطع انفاسها ويضع جبهته علي جبهتها ويقول.بعشقك يا غزال الوحش
تغلق وتين عينيها بقوة وتوهان شديد وهي بين الاحضانه بهذا الشكل ليقول دياب بخبث.بتحبني يا وتين
اومالت لهو وتين دون تفكير لحظه واحده ام ان تشعر بشئ ليقبل دياب شفتيها بخفه ويقول.وانا كمان بعشقك يا حبيبتي
تفتح وتين عينيها وتنظر اليه وتقول بغضب شديد.انت عملت ايه يا دياب
ينظر دياب الي جسدها العاري أمامه ويبلع ريقه بصعوبه وحراره شديده وهو ينظر الي جسدها تنظر اليه وتين بستغرب وتنظر مكان ما ينظر لتنفزع بشدة وتصراخ وتمسك الشرشف بقوه كبيره وتضعه علي جسدها وتقول بصراخ شديد.اه يا سافل يا قليل الادب ياللي مترب
قطع كلامها دياب التي سحبها اليه بقوة من خصرها وقال.هششششششش بس بقي كفايه كده روحي البسي يلا لحد ما اشوف حاجه ناكلها
تنفخ وتين وتقول وهي تبتعد عنه.طب اوعي وقولي فين الهدوم دي
يشير دياب علي غرفه توجد ويقول.روحي يلا البسي علشان مدخلش عليكي دلوقتي واهلك ياخدوا تارهم ويقتلوني وانا لسه عايز افرح بشبابي يا حبيبتي
تركض وتين الي الغرفه قبل ان تنفجر في هذا الوقح يبتسم دياب عليها وينظر إلى هاتفه التي يدق من فتره لاكنه يفعل كتم الصوت ويره رحيم يتحدث معه ليفصل الهاتف ويقول وهو ينظر امامه.المره دي هتختار سعادتي مع اللي عايزها يا رحيم وهحربكم كلهم علشانها ومفيش حد هيقف في وشي بعد كده
نهي كلامه ويذهب إلى الخارج لكي يره ماذا يتناولون آلان
وتتذكر حديث وتين وثقتها الشديد في ايهم وهي تقول بأنه لم يخونها لتحاول ان لا تصدق هذه الفتاه من ثقتها العميه بهذا الزوج وتقول وهي تحاول ان لا تظهر بصوتها الحزن والدموع.هتفضلي رخيصه يا رؤي اوعي تكوني فاكره انك بطريقه هتخليني اشك في ايهم تبقي غلطانه انا متاكده ان ايهم عمره ما يخوني هو جوزي وانا بثق في اكتر من ما تتوقعي
تتصدم رؤي بشدة منها وتقول بصراخ شديد.انتي هبله يا بت ايهم ده بتاعي انا وهو معاكي بس علشان وتين متزعلش عليكي وشويه وهيسيبك وهيرجعلي تاني ب
قطع كلامها كارما التي غلقت الهاتف وهي لم تستطيع ان تستكمل حديثها وترمي هاتفها بجانبها وتنظر امامها ودموعها تنزل بغزاره وألم شديد وهي تفكر في حديثها وبأنه سوف يعود الي رؤي بفعل وخاصه بعد ان تركها دياب ولم يتزوجها وتفكر بأنه خانها معها بفعل ام رؤي تكذب عليها لكي تجعلها تتركه فهي تعلم بأنها لا تريدها في حيات ايهم لكي يتزوجها ويضعها مكانها تشعر بالذي يضع يده على كتفها ويقول.في ايه يا كارما
تنظر اليه كارما ويتصدم ايهم من دموعها ويقول.مالك ي
قطع كلامه كارما التي نهضت بسرعه كبيره وتترمي بين الاحضانه بقوه شديده وتنفجر في البكاء وتبكي بحرقه وقوه شديده ينظر ايهم امامه بستغرب شديد ويضمها بقوه ويقول وهو يمسح على شعرها.ايه اللي حصل يا كارما
كارما بنبرة تقطع القلب عليها.اوعي تخوني يا ايهم اوعي تروح لرؤي وتسيبني انا ممكن اموت فيها واللهي علشان خاطري متعملش كده انا هموت لو شوفتك معاها هموت بجد يا ايهم
يتصدم ايهم بشدة من حديثها ليقول.مين الاهبل اللي قالك اني هسيبك وهروح لرؤي يا كارما
كارما بدموع شديدة.هي اللي قالتلي وقالت كمان انك خونتني معاها وانك هتسيبني وهترجع ليها تاني
تسود عيون ايهم بشدة من غضبه الشديد ويضم كارما اليه أكثر وهو يتوعد لرؤي بالكثير ويقبل رأس كارما ويقول.خلاص يا كارما سيبك منها دي واحده مريضه ومديقه ان دياب سابها وماشي علشان كده عايزه تطلع حقدها وغيرتها علينا احنا
تبكي كارما أكثر وتقول.يعني انت مخونتنيش يا ايهم ولا هتسيبني وتروح ليها
لاول مره ايهم في حياته يعجز عن الرد فهو لا يعرف ماذا يقول اليها الان ليغلق عينيه بقوه كبيره ويقول.عمري ما هسيبك يا كارما حتي لو حصل ايه عمري ما هسيبك كفايه اللي بتعملي ده بقي انتي نكديه اوي بجد
تضربه كارما علي كتفه بخفه وتقول.انا مش نكديه بس الحيوانه دي عكرت مزاجي واللهي لا اربيها الزباله دي هروح ليها اربيها وهاجي علي طول اوعي
قالت هذا وتبتعد عنه وكانت ان تذهب ترتدي ملابسها لتذهب الي رؤي لتعقبها بفعل لاكن يمسكها ايهم ويحملها بقوه كبيره ويقول وهو يلاحظ آلان فقط بأنها عاريه تماماً.سيبك من الزباله دي وتعالي عايزك
تدفن كارما رأسها بين الاحضانه بخجل شديد وتقول.بس بقي يا ايهم وسيبني علشان البس عايزين نشوف وتين عملت ايه وايه اللي حصل فيها
يذهب بها ايهم الي الخارج ويضعها علي السرير ويقول وهو يهبط علي جسدها ويقبلها بوقحه شديدة وهو يعصر جسدها بين يده.دياب عمره ما هيرجع وتين الا وان نهي الموضوع ده يا كارما ويا تفضل معاه ويرجع علشان يتجوزها يا يرجعها ويقطع علاقته بيها تماماً ووتين عنيده ومش هتدي اللي هو عايزو وتوفق عليه بسهوله دي وهي لسه بتحبه مش هتخلي يسبها سيبك من الموضوع ده دلوقتي وخلينا نشوف هتستحملي لحد فين انهارده
تغلق كارما عينيها بقوة وتقول بصوت حاولت أن يخرج من أفعاله الوقحه.حبيبي طب كفايه انهارده كده احنا مع بعض طول الليل
يرفع ايهم رأسه اليها ويقبل شفتيها بقوه كبيره ويقول.قولتي ايه
تفهم كارما ماذا يريد وتشعر بوجع شديد من أفعاله لتضع يدها على رقبته وتقول.حبيبي علشان خاطري براحه انت بتوجعني اوي كده
يترك ايهم شفتيها لظنه بأنها تالمها ويهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بوقحه ويحرك يده علي جسدها ببطئ ووقحه شديدة لترفع كارما رأسه اليها وتقول برغبه تلمع في عيونها.بلاش اللي بتعمله ده يا ايهم كفايه والنبي
ينظر اليها ايهم ويره رغبتها ليقترب منها ويهمس بجانب أذنها ويقول.عايزه ايه يا كوكو
تغلق كارما عينيها بقوة ورغبه شديده وتقول.كفايه يا ايهم كفايه علشان خاطري
يقف ايهم يده التي كانت تتحرك علي جسدها وهو يفهمها جيد لاكن يريد ان يستمع منها وينظر اليها ويقول بهمس.كفايه يعني اسيبك يا كارما
تنفي كارما برأسها ليبتسم ايهم ويقبل رقبتها ببطئ ويقول.اومل عايزه ايه يا بت جاسر
تضع كارما يدها بين خصلاته وتقول برغبه شديدة تجعلها تتنساه كل شيء.عايزك انت يا ايهم عايزك اوي
يتصدم ايهم من حديثها بشدة وينظر اليها وهو لم يستوعب بأنها قالت ذلك الآن لتنظر اليه كارما وتفيق من عدم وعيها وتخجل بشدة من حديثها اليه الان وكانت ان تنهض بخجل شديد لاكن يمسكها ايهم ويمسك يدها ويقول.اوعي تتكسفي من انك تطلبي حاجه زي دي يا كارما ده حق من حقوقك واقل من عادي انك تطلبي مفيش حد لي الحق في كده غيرك انتي فاهمه
تنظر كارما بعيد عنه بخجل يكاد يقتلها وهي تشعر بأنها إذا بقت مع هذا الوقح اكتر من ذلك بهذه الطريقة سوف تكون مثله في يوم من الايام تشعر بأنها اخذت القليل من وقحته بحديثها اليه الآن يبتسم ايهم اليها وهو يعلم بماذا تفكر الآن ليقرار بأنه يجن جنونها لكي يسمع ويأخذ منها التي يريده ويهبط علي جسدها ويقبلها ببطئ شديد لتنظر اليه كارما وتضع يدها بين خصلاته وهي تقربه منها بشدة يبتسم ايهم ويقبلها بوقحه وبطئ أشد وينظر اليها يرها تنظر اليه برغبه شديدة ليبتعد عنها وكان ان يذهب لاكن تمسك كارما يده بسرعه وتقول.ايهم انت رايح فين
ينظر اليها ايهم ويقبل شفتيها بقوه وهو يقول.خايف عليكي لا تتعبي يا كارما علشان كده مش عايز اقرب منك دلوقتي
كارما بغضب شديد.ومن امتي وانت بتخاف عليا يا ايهم من يومك بتعمل اللي انت عايزو من غير ما تفكر اشمعنا انهارده يعني
يبتسم ايهم ويقول.وانا وعدتك اني اتغير يا كارما
تضع كارما يدها على رقبته وتقربه منها بشدة وتقول بدلع شديد.اثبتلي انك اتغيرت فعلا يا ايهم وعايزك تعاملني انهارده بطريقه جديده عايزه اشوف ايهم واحد تاني جديد عليا يا حبيبي ممكن
ينظر اليها ايهم ويبتسم بفخر شديد ويمص شفتيها بقوه ويقول.عيوني يا قلب ايهم
تتصدم كارما من هذه الجمله وقبل ان تستوعب شي كان يهجم عليها بطريقه جعلتها تبقي واحده اخره اليوم وهي تتأوه معه بشدة من افعله فهو يعلمها اليوم براحه وطريقه جعلتها يجن جنونها وتريد ان تطلب منه المزيد وكانت تفعلها في القليل لاكن بخجل شديد يريد ايهم ان ينزعه منها
يصل أسفل قصر السويسي ويخرج هاتفه وكان ان يدق اليها لاكن يرها تخرج من القصر ليشير اليها وتذهب اليه وتركب بجانبه في السيارة وتقول بفضول شديد.عايزني في ايه يا تميم
يضحك تميم عليها بخفه ويقول.ما تهدي يا بت وهتعرفي لوحدك
تنظر اليه حلا وتعود شعرها خلف أذنها وتقول.ما الصراحه انا مش مطمنلك خلاص
يقود تميم السيارة ويقول.طيب يا ستي شكراً اتهدي بقي شويه لحد ما نوصل
تنفخ حلا بقوه كبيره وهي لا تعرف تنتظر أكثر من ذلك وتنظر اليه بسرعه وتقول.انتوا ازاي سايبين وتين مع دياب كده وازاي محدش فيكم بيدور عليه دلوقتي
يبتسم تميم وهو يعلم بزواج دياب من وتين بعد ان تحدث معه دياب وهو الذي اتاه بتوقيع مراد علي العقد وهو أيضآ الذي ساعد دياب في فعل ذلك ولاكنه يخفي ولا يقول لاحد علي التي فعله فهو بتأكد سوف يموت إذا قال لاحد ام علم ايهم بالذي فعله وينظر اليها ويقول وهو ينظر الي طريقه.لسه بندور عليه يا حلا وكمان مراد قالب الدنيا علشان يعرف دياب خد وتين علي فين
تستغرب حلا بشدة وتقول.وايهم مش قالب الدنيا ليه هو كمان وبعدين انا حاسه ان الدنيا هاديه اوي علي خطف وتين عمري ما كنت اتوقع ان ايهم تكون رد فعله كده
يبتسم تميم ويقول.متنساش ان ده دياب يا حلا وكلنا عارفين انه يموت قبل ما يفكر ياذي وتين بحاجه وكمان ايهم واثق أن دياب عمره ما هيعمل حاجه مش كويسه لوتين وانه لو حصل في الأمور امور هيرجعها من غير ما يخدشها خدش واحده
تنظر حلا امامها وتفكر قليلاً ويصل تميم بعد قليل الي المكان الذي يريده وينظر اليها ويحسب شريطه من أمامه ويضعه علي عيونها لتقول حلا.تميم انت بتعمل ايه
يبتسم تميم ويربط الشريطه ويقول.اهدي وهتعرفي كل حاجه دلوقتي بس اصبري علشان متاذيش نفسك
اومالت لهو حلا وهي تستغرب بشدة وينزل تميم من السياره ويغلق الباب لتصرخ حلا بصوت عالي وهي تقول.تمييييييييم متسبنيش تميييبيييييييييييييم
وكانت ان تنزع الشريط لاكن يمسك تميم يدها ويقول.يخربيت امك يا شيخه ما تصبري يا بت في ايه
تنفخ حلا براحه شديدة وتقول.فكرتك هتقتلني ولا هتخطفني وتطلب فيا فديه
يفتح تميم الباب ويقول.طب بذمتك مين اللي هيدفع جنيه واحد فيكي يا حلا ده ابوكي لما هيصدق يخلص منك واكيد مش هيدفع فيكي حاجه وهينساكي أصلا
نهي كلامه ويمسك يدها لتشعر حلا برجفه قويه وتقول بتوتر شديد.تميم انت بتعمل ايه
يبتسم تميم ويسحبها الي الخارج ويقول.يلا انزلي من العربيه ومتخفيش انا معاكي
حلا بغيظ شديد.هنزل منها ازاي دي عايزه سلم مالنا احنا لو نعيش عيشت اهلنا وبلاش العنطزه الكدابه دي ونركب عربيات صغيره بحجم العربيات العا ااااااه
صراخت بقوه بعد ان حملها تميم بغضب منها وانزلها علي الارض وقال.كل المرشح ده علشان مش عارفه تنزلي اهو نزلتي يا رب نخلص
حلا بغضب.انت بتزعقلي ليه دلوقتي
يمسح تميم علي وجهه بغضب من افعلها ويفكر مره اخرى قبل ان يفعل الذي يريد يفعله لاكن هو أخذ القرار ولم يعود به بتأكد وينظر اليها ويبتسم غصب عنه علي ملامحها البريئه ويسمعها تقول.انت روحت فين يا عم انت
تميم بغضب.افصلي شويه يا بت يخربيتك لا شكلك لايق علي كلامك ولا عليكي حتي
تنفخ حلا بغضب شديد وتقول.اتصدق ان انا غلطانه اني جيت مع واحد زيك يا تميم اوعي بقي
نهت كلامها وتسحب يدها منه وكانت ان تنزع الشريطه لاكن يمسك تميم يدها ويقول بصوت خافض امام وجهها.هتمشي معايا براحه علشان ميحصلكيش حاجه فاهمه والا اعيد تاني
تتوتر حلا بشدة من انفاسه التي تضرب بوجها بقوه وتميل اليه برأسها ليبتسم تميم ويمسك يدها ويسحبها معه بهدوء شديد الي ان جعلها تقف في المكان الذي يريده وينظر اليها ويبتسم ويقف خلفها ويقترب من أذنها ويقول.تقبلي تتتجوزني يا حلا
تتصدم حلا بشدة وينزع تميم الشريطه من علي عيونها وتنظر حلا الي المكان الذي تقف به تره الكثير من الورود الحمراء علي الأرض وهي تقف عليهم وكانت ان تلف الي تميم لاكن تره يلف ويجلس علي ركبته أمامها ويخرج خاتم ويفتح العلبة أمامها ويقول بنبرة عشق شديد.تقبلي تكوني مراتي ونصي التاني يا حلا
تنظر اليه حلا وهي لم تستوعب شي ليقول تميم بغيظ شديد.انجزي يا حجه الغضروف هيموتني يلا قولي موفقه واخلصي علشان تعبت من القعده دي
حلا بغيظ أشد.اومل داخل المخابرات بدعاء امك يا تميم غضروف ايه ده عيب في حقك حتي ازاي عندك الغضروف وانت في المخابرات
يجز تميم علي اسنانه بقوة شديدة وهو يريد ان يكسر رأسها الأن لاكن سوف يصبر عليها القليل الي ان يتزوجها وبعد ذلك سوف يخرج كل هذه التصرفات عليها ليقول بابتسامه متصنعه.تخيلي بقي اهو اللي حصل يلا قولي موفقه ولا نلم الورد ده ونروح نبيعوا
حلا بسرعه.لا نبيع ايه احنا هنعمل بيهم مشروع حلو
يرفع تميم حاجبه ويقول.مشروع بالورد ده يا حلا
اومالت لهو حلا وكانت ان تتحدث لاكن يقول تميم.انجزي يا بت وقولي موفقه تتتجوزني ونروح دلوقتي علي ابوكي ولا ايه دنيتك انتي موفقه
تبتسم حلا وتميل برأسها فهي تعشقه منذو الصغر وهو كذلك لاكن كان يريد أن يأخذ هذه الخطوه ويخرج تميم الخاتم ويرمي العلبة الي الخلف ويمسك يدها ويضع الخاتم في اصباعها اليمين ويقبله وينهض ويقف أمامها ويقول.تعبتي ميتين امي علي فكره
تبتسم حلا وتقول في داخلها.هو انت لسه شوفت حاجه يا تيمو ده انا هطلع عينك يا حبيبي علشان بعد كده تخلي البنات يعملوا عليا كل يوم الحفله بس اصبر عليا وانا هعلمك ازاي تخليني اتخلل كل ده جنب حياه ي
قطع كلامها تميم التي أشار امام وجهها وقال.في ايه يا بت بتفكري في ايه
تنفي حلا برأسها وتقول.لا مفيش حاجه
يبتسم تميم ويمسك يدها ويذهب بها الي الطاوله لكي يتناولون طعام الغداء وهو يتحدث معها في الكثير من الاشياء وترد عليه بمرحها الشديد التي يعشقه بشدة
تخرج من الغرفه بعد وقت وتنظر حولها وتنزل الي الأسفل لكي تره ماذا يفعل الآن تره يقف في المطبخ وهو ينظر الي الفرن التي يوجد به طعام يتسخن ينظر اليها ويتصدم بشدة وهو يرها ترتدي

يبلع ريقه ويقول.انتي ايه اللي لبسه ده يا وتين
وتين بغضب شديد.هو ده البس اللي ليقيتوا معرفش كنت بتفكر في ايه وانت بتجيب لبس زي ده
يبتسم دياب ويفتح الفرن ويقول.مش انا اللي جابت الهدوم دي يا وتين وهنا البس ده عادي جدا وعلشان كده هتلاقي هدومك كلها زي لبس البنات هنا
تبتسم وتين وتقول بخبث شديد.احنا فين هنا يا دياب
كان دياب ان يتحدث لاكن ينظر اليها ويره نظرة الخبث في عينيها ليقول بستغرب متصنع.انتي وقعتي علي دماغك فوق يا وتين ولا ايه هنا في القصر يا حبيبتي
تتغظ وتين منه بشدة وتره يخرج الطعام وتنظر الي الزجاج التي اسفلها وتنظر الي الماء والتي يظهر بها الأسماك لتبتسم وتجلس علي الأرض وهي تلعب مع الأسماك التي القليل يهرب والقليل يريد ان يمسك اصباعها التي تلعب به علي الزجاج لكي تلعب معهم ينظر اليها دياب ويبتسم علي طفولتها التي يعشقها ولم يرها منذو فتره طويله ويخرج الطعام من الفرن ويتركه ليبرد قليلاً ويذهب ويقول وهو يضع يده في خصره.تعالي يلا علشان تاكلي وكفايه لعب يا وتين
وتين دون ان تنظر اليه.مش عايزه اكلوا يا دياب ومش هاكل غير لما ارجع لايهم تاني
دياب بغضب شديد.بت انسي ايهم ده ومن انهارده ملكيش دعوه بي هو خد دوره وزياده اوي كفايه اوي كده
تنظر اليه وتين وترفع حاجبها وتقول.ده اخويا علي فكره
يذهب دياب وينزل لمستواها ويقول وهو يضع يده على وجهها.وانا جوزك علي فكره ووجودك مع اخوكي ده كان يقتلني يا وتين ودلوقتي خلاص اقدر اعترض زي ما انا عايز انتي مراتي ومن حقي اقرار مين اللى يكون معاكي ومين لا
تنظر وتين الي عينيه بشرود شديد في كلمة (جوزك) التي لم تتوقع ان تسمعها الان ينظر دياب الي عيونها ويقبلها ويقول.وفقي وكفايه تعب يا وتين انتي بذمتك متعبتيش من العناد والبعد ده كله
تذهب وتين الي الاحضانه ليضمها دياب بقوة شديدة وهو يشعر بأنها تريده كما يريدها وتقول وتين.عايزه اعرف كل حاجه يا دياب وليه اتجوزت هاجر وكنت عايز تتجوز الزفته التانيه
يبتسم دياب ويقبل رأسها ويقول.تعالي هحكيلك وانتي بتاكلي يا وتين
وتين بغيظ شديد.علشان تتسد نفسي يا دياب
يضحك دياب بخفه ويقول بغمزه وقحه بشدة.ابقي افتحها انا بطريقتي تاني
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول.امتي هتبطل سفاله بجد يا دياب
ينهض دياب ويسحبها معه ويقول وهو يسحبها ويجلسها علي الاريكه.ابقي اقولك بعدين بس اقعدي دلوقتي
نهي كلامه ويجلسها ويذهب إلى المطبخ ويأخذ الطعام ويذهب يضعه أمامها علي الطاوله لتنظر اليه وتين وتنظر الي دياب التي جلس بجانبها ويمسك لقمه ويضعها امام فمها تنظر اليه وتين وتبتسم وتأكل من يده ويلمس دياب شفتيها ويشعر كم هي ناعمه بشدة اسفل يده ويمسح بأصابعه عليهم وتغلق وتين عينيها بتستمتع شديد ليقترب دياب منها بشدة ويمسك لقمه ويضعها علي شفتيها وتاكلها وتين ويهبط دياب علي شفتيها ويقبلها بقوه وهو يمسح اثار الطعام من عليهم ويبتعد عنها ويمسك لقمه اخره لتقول وتين وهي تنظر اليه.انت مش هتاكل
يضع دياب اللقمه في فمها ويقول بحراره تشعل في جسده بعنف شديد.ما انا باكل اهو
نهي كلامه ويهبط علي شفتيها وياكل اللقمه منها قبل ان تبلعها ويبتعد عنها ويضع جبهته علي جبهتها ويقول.انا تعبان تعبان اوي يا وتين
تفهم وتين بماذا يفكر هذا الوقح لتقول.لم تفكيرك ده ومش هتتعب يا دياب وكفايه بقي انا لسه مسمحتكش أصلا
قالت هذا وهي تبتعد عنه لينظر اليها دياب ويبتسم ويتسطح ويضع راسه علي قدمها لتنغز وتين يدها بين خصلاته كما كانت تفعل معه في السابق ينظر اليها دياب وهو يشتاق بشدة الي افعاله معها تنظر اليه وتين وتقول.امممم وبعدين
يرفع دياب كتفه ويقول.ولا قبلين
تضربه وتين علي جبهته بخفه وتقول بغيظ شديد.لا يا بابا قولي اتجوزت البت دي ليه دلوقتي انا عايزه اعرف
يمسك دياب يدها ويقول وهو ينظر اليها.عيب الحركة دي يا غزال وخطر عليكي انتي انا مش هخسر حاجه في الاخر
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول.اتجوزت هاجر ليه يا دياب
ينظر دياب أمامه ويبتسم بحزن ويقول.اخوها ضحي بعمره وحياته علشاني
تتصدم وتين بشده وتقول.ازاي
ينظر اليها دياب ويقول.هاجر اخت صلاح يا وتين
تتصدم وتين اكثر وتنظر أمامها وهي لا تستوعب شي وتنظر اليه وتقول.هو مش مات في مهمه يا دياب مالك انت بموته
ينظر دياب أمامه بشرود ويقول.احنا كنا طالعين مهمه مع بعض وكانت المهمه عباره عن اننا هنهجم علي سفينه طالعه بره البلد بتهريب سلاح ويومها كنا في السفينه احنا والرجاله و
(فلاش بك)
كان دياب يمسك في يده جهاز وينظر الي السفينة الكبيره التي تبتعد بمسافه كبيره عنه ويسمع التي يقول.دياب احنا مش عايزين نخسر حد فينا علشان كده لازم نخطط كويس قبل ما نهجم عليهم
ينظر دياب اليه ويرفع حاجبه ويقول.مالك يالا خايف ولا ايه
يبتسم صديق دياب والتي يدعي صلاح بحزن شديد ويقول.خايف علي عيلتي يا دياب متنساش أنهم ملهمش غيري بعد ما ابويا هرب بينا من التار من الصعيد واحنا صغيرين ومات واخاف يحصلي حاجه انا كمان ويضيعوا
يترك دياب الجهاز ويخبط علي كتفه ويقول.متقلقش يا صلاح انا في ضهرك يالا واكيد مش هتموت وهتفضل في وشي طول العمر
يضمه صلاح بقوه ويقول.اوعدني انك هتحافظ علي عيلتي لو حصلي حاجه يا دياب
دياب بغضب شديد وهو يضمه.في ايه يا عم من امتي واحنا بنخاف من الموت كده دي لا اول ولا اخر مهمه هنطلعها
يغلق صلاح عينيه بقوه ويقول.حساس ان في حاجه هتحصل يا دياب قلبي مقبوض
ينفخ دياب بقوة شديدة ويقول.صلاح كفايه ومش هيحصل حاجه احنا هنرجع زي ما جينا فاهم مش هيحصل حاجه
يبتسم صلاح ويبتعد عنه وهو يره السفينه اقترب منهم بشدة وينظر اليهم احد من اعلي السفينه ويرفع سلاحه وكان ان يطلق عليهم لاكن يرفع صلاح سلاحه بسرعه كبيره ويطلق عليه طلقاته قبل ان يطلق ويقع الرجل في الماء بسرعه ويرفع دياب سلاحه وتبدا هذه المشاجره بين التي في هذه السفينه وبين رجال الشرطه ويقفذ دياب علي السفنيه الاخر بعد ان اقتربت السفينه منهم ويبدا ان يطلق النيران علي جميع من يره ويقفذ خلفه صلاح لكي يحمي دياب ولا يتركه لحاله ويطلق الطلقات النارية بعنف وسرعه شديده وكان ان يذهب الي داخل السفينه لاكن يره رجل أطلق رصاصه علي دياب ليركض الي دياب ويدفشه بعيد عن هذه الطلقه بسرعه لتاتي به الطلقه وتدخل جسده بعنف وينظر اليه دياب ويتصدم بشدة ويطلق النيران علي هذا التي اطلق عليه ليقع الرجل في الماء بسرعه ويذهب دياب الي صلاح ويضع يده على صدره ويهزه بقوه ومازالت رجال الشرطه تطلق النيران علي الرجال التي يخرجون من السفينه ولا يتحرك صلاح ليقول دياب بصوت عالي بشدة.صلااااااااااااااااااح قوم يا صلاح قوم يلا انت مش هتموت انت فاهم مش هتموت دلوقتي
لم يرد عليه صلاح ام يتحرك جسده فهو قد فارق الحياه بالفعل ليصراخ دياب بصوت عالي وهو يقول.صلااااااااااااااااااااااااااااااح
(بك)
كان دياب يسرد علي وتين الذي حدث بملامح حزينه بشده علي هذا الصديق الوفي بشدة تنظر إليه وتين وهي تعلم كم هو كان يعشق صلاح بعد ان دخل الفريق معهم وتضع يدها علي وجهه وتضمه الي الاحضانها بقوه ليغلق دياب عينيه ويضع يده على ظهرها ويضمها بقوه كبيره وهو يدفن حاله بين الاحضانها لكي يتنساه هذا المشاهد التي يتكرر أمامه وتنغز وتين اصباعها في شعره وتقول.خلاص يا حبيبي هو اكيد في مكان احسن دلوقتي
دياب بحزن شديد.امه ماتت بعده باسبوع يا وتين وانا مقدرتش اسيب هاجر لوحدها علشان كده اتجوزتها وخليتها معايا وهي كمان ماتت وراحت اخر وصية صلاح والامانه اللي هو اماني عليها انا مقدرش ولا عرفت احفظ عليها يا وتين مقدرش
تغضب وتين بشده وتقول بغضب شديد.طب كفايه يا حيلتها مش هناخدها لبانه يا حبيبي خلاص
يبتسم دياب علي غيرتها ويقول.بتغيري من واحده ميته يا بت الجارحي
تنفخ وتين بقوه كبيره وتقول.اهي الميته دي انت فضلتها عني يا دياب وسيبتني انا علشانها
يبتعد دياب عن الاحضانها وينظر إليها ويبتسم ويقول.احنا هنفضل نعيد ونذيد في نفس الموضوع العمر كله يا وتين
تنظر اليه وتين وتنظر أمامها ولا تتحدث ليضربها دياب علي رأسها بخفه ويقول.وبعدين ايه يا حيلتها دي يا كلبه اتلمي علي الاقل قدمي انا وبطلي طريقة ايهم دي
تنظر اليه وتين وتقول.مالها يا حبيبي طريقة ايهم وحشه ومش عجبك دلوقتي الله يرحم لما كنت تتحيل عليه علشان يجوزني ليك
يرفع دياب حاجبه ويقول.امتي حصل الكلام ده يا بت
ترفع وتين كتفها وتقول.في خيلي يا حبيبي
يبتسم دياب ويخرج هاتفه ويقول وهو يقلب به ليره من دق عليه والرسال التي تصل اليه.دلوقتي بقي يا غزال جاهزه تكملي حياتك معايا بجد ولا لسه شايله في قلبك الاسود ده
تبتسم وتين وتقول.لا شايله في قلبي الاسود يا دياب
ينظر اليها دياب وينهض قليلاً ويقبل شفتيها بخفه ويقول.تمام نتجوز وهنضف قلبك انا وهخلي يصفي ليا بس نتجوز الاول علشان اقدر اتصرف يا غزال الوحش
تبتعد وتين عنه وتقول.ماشي بس بلاش البوس ده يا حبيبي عيب كده احنا مش عيال
يمسك دياب رأسها ويسحبها اليه ويقول.وعلشان احنا مش عيال لازم البوس ده يا غزال
وكان ان يمسك شفتيها بين شفتيه لاكن يره بالذي يدق اليه يره مراد لينظر الي وتين التي نظرت الي الرقم بحزن شديد وتنظر أمامها يبتسم دياب وينهض ويجلس بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويفتح علي مراد التي قال بصراخ عالي.فين بنتي يا ابن ال$$$$$$$$$ انت واخدها علي فين
تسمع وتين حديثها لتبتسم ببرود ويفعل دياب الهاتف علي مكبره الصوت ويرمي علي الطاوله التي امامه ويقول ببرود شديد.بنتك معايا يا مراد عايز ترجعها ليك تاني يبقي تسمع الكلام وتنفذ من غير كلمه واحده
مراد بغضب شديد.انت هتتشرط عليا يا $$$$$ انا مراد الجارحي يا روح امك عارف يعني ايه
دياب بستفزاز شديد.وطالمآ انت مراد الجارحي متصل بيا ليه علشان تعرف فين بنتك ما تروح تدور عليها انت يا مراد الجارحي
مراد بصوت عالي.دياااااب فين وتين هاتها وبطل شغل العيال ده مينفعش اللي بتعمله انت ملكش علاقه بوتين ولو الاعلام سمع انك واخدها بطريقة دي سيرة بنتي هتكون علي كل لسان وانا مش هسمح لحد يتكلم عليها كلمه واحده فاهم
ينظر دياب الي وتين التي رفعت راسها وهمست اليه.مش عايزه يعرف موضوع الجوازه دي يا دياب علشان خاطري
يبتسم دياب ويقبل شفتيها بخفه ويقول بجمود شديد الي مراد.هرجعها بس لما يوصلني فيديو بكتب كتابي علي بنتك يا مراد انا عامل لرحيم توكيل جوزاها ليا وبعدها هرجعها علشان نعمل الفرح
مراد بغضب شديد وصوت عالي بشدة.دياب متهزرش انا عمري ما هقبل انك تتجوز وتين حتي لو كان ايه التمن
دياب بغضب شديد.يبقي خليك عندك وشوف بقي بنتك هترجعلك ازاي يا مراد ده شرطي الوحيد علشان ارجعلك بنتك عايز توفق تمام مش عايز يبقي احلم انك تشوفها براحتك سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف وينظر الي وتين ويقول.ايه ياختي زعلانه علي ابوكي اوي
تذهب وتين الي الاحضانه وتقول.عمري ما كنت اتخيل اننا نوصل لهنا يا دياب احنا كنا قريبين اوي دلوقتي مش قادره أصفي لي تاني ولا قادره اتكلم معاه كلمه واحده بعد كلامه ليا
يضمها دياب بقوة شديدة الي الاحضانه ويقول.هو في الاول والاخر اب يا وتين وكان خايف بنته تكون مشي
قطعت كلامه وتين التي ابتعدت عنه وقالت بغضب شديد.متبررش حاجه زي دي يا دياب انا مش عيله هتضحك عليها بكلمتين ايي علاقه في الدنيا كلها عايزه ثقه وانا علاقتي مع ابويا اللي المفروض اكتر حد في الدنيا يثق فيا مفيش في ثقه في بنته اللي مربيها هو
ينفخ دياب بقوة شديدة ويسحبها اليه ويقول.اولآ طالما انتي في حضني متطلعيش غير باذني يا وتين ثانياً انتي وابوكي ولعوا في بعض انا مليش دعوه بيكم ثالثاً وده الاهم مش عايزه ليه حد يعرف اني متجوزك احنا أصلا تلوي دراع الكل بطريقه دي علشان يوفقوا نتجوز
تبتسم وتين وتقول.وانا مش عايزه كده يا دياب عايزك تقنعهم بجوازنا مش تلوي دراعهم ثانيآ متنساش ان الجوزاه دي محدش يعرف عنها حاجه غيرك انت والماذون الخاين اللي كتب ثالثآ وده الأهم احنا هنتعمل مع بعض زي المخطوبين يعني انك تقرب مني كده غلط ووجودنا في مكان واحد من غير حد برضو غلط
يبتسم دياب عليها وهي تتحدث بنفس طريقته ويرفع حاجبه ويقول.ليه يا حبيبتي حد قالك انك متجوزه سوسن يا روح امك وبعدين انا اتجوزتك وانتي موفقه علي الجوزاه دي بس كده تبقي مراتي وحقي اعمل اللي انا عايزو
تنفخ وتين بقوه كبيره وتقول.دياب متهزرش وانا وانت بعد كده هنام كل واحد في اوضه لحد ما نرجع تاني
يسحبها دياب بقوه اليه ويمسكها من خصرها ويدفن رأسه في رقبتها ويقول.الا دي يا وتين انتي من انهارده لحد اخر يوم في عمرك مش هتنامي ولا هتقفلي عينك غير في حضني واوعدك اني مش هدخل عليكي غير لما اعملك أحلي واكبر فرح في مصر كلها يعني اللي بتعمله ده لا حرام ولا حد يقدر يتكلم عليه احنا دلوقتي مكتوب كتبنا ولو مش مقنعه بده اوعدك ابوكي بنفسه هيحط ايده في ايد رحيم وهيكتب كتابك عليا قريب عايزه حاجه تانيه
قال هذا بعد ان كانت تعترض وتين التي ابتسمت ووضعت يدها بين خصلاته وقالت.اذا كان كده ماشي بس شوف مراد علشان ممكن يلقينا ونبقي مصيبه علينا وخصوصاً لو شافنا بشكل ده
يطبع دياب قبلة سطحية مثيرة علي رقبتها ويقول.الجن الازرق نفسه مش هيعرف مكانا يا وتين احنا بره مصر اصلا ومحدش هيتوقع اني اخدك بره دلوقتي
تغلق وتين عينيها بقوة من آثار قبلته وتقول.دياب بس
يبتسم دياب ويطبع قبلة اخره كما السابقه لتضغط وتين علي خصلاته بقوه كبيره يبتسم دياب ويمص رقبتها بقوه بين اسنانه ويسطحها علي الاريكه ويمسك ملابسها وكان ان ينزعهم لاكن تمسك وتين يده وتقول.انت هتعمل ايه يا قليل الادب
يهبط دياب علي شفتيها ويقول بهمس وقح بشدة.قولتك مش هدخل دلوقتي يا وتين بس عايز احفظ جسمك علشان اقدر احدد الهدف كويس
تلكمه وتين بقوه كبيره علي صدره وتقول بصراخ.ااااه يا سافل انا غلطانه اني قاعده مع واحد زيك اوعي
نهت كلامها وتركض الي الاعلي ينظر خلفها دياب ويضحك بقوه عليها وعلي غضبها التي تحاول ان تكتم خجلها الشديد من حديثه وينظر الي الهاتف ويتحدث مع رحيم لكي يقول اليه بأنه سوف يتزوج وتين ولم يفعل شئ آخر الآن ولم يستمع لحديث احد بعد اليوم
كان يجلس وهو يحرك الكرسي بغضب وعنف شديد وهو ينظر الي صورة وتين التي أمامه ويره بالذي يركض اليه ويقول برعب شديد.اومر يا زعيم قولولي انك عايزني
الزعيم دون ان ينظر اليه.فين وتين يا ممدوح
يضع ممدوح رأسه في الأرض ويقول بخوف واحترام شديد.لسه لحد دلوقتي منعرفش هي فين يا زعيم والمشكلة أن حتي الفرعون سايب الموضوع ومش مدور عليها وزي ما يكون عايزها تفضل مع دياب السويسي
ينظر اليه الزعيم نظرة ارعبته بشدة وينظر الي صورة وتين ويبتسم ببرود شديد ويقول.وماله مش هو عايزها معاه يبقي يموت ويغور في داهيه علشان نرتاح منه
وينظر الي ممدوح ويقول بصوت قوي يظهر به الشر الشديد.انهارده يكون آخر يوم في عمر ايهم الجارحي هو عاش كتير اوي كفايه كده عليه نفذ انهارده
اومال لهو ممدوح بطاعه ورعب شديد ويقول.تحت امرك يا زعيم بس انا خايف لا يقلب الموضوع علينا وخصوصاً وان البضاعه الاخيره اتصدرت للحكومه والعين بقت مفتحه اوي دلوقتي
ينظر الزعيم أمامه ويبتسم بخبث شديد ويقول.لما يموت الفرعون كله هياثر بموته وهنقدر ندخل الشاحنه الجديده من غير كلمه واحده حتي
وينظر الي وتين بغموض ويقول.وكمان موت ايهم الجارحي هيخليني امتلك الاميرة وهاخدها من الكل ومحدش هيقدر يعمل حاجه
يستغربه ممدوح بشدة ويقول.بتفكر في ايه يا زعيم قولي وانا انفذ علي طول
ينظر اليه الزعيم وينهض ويقول بغموض وشر شديد.مش انت اللي هتنفذ يا $$$$$$ انا اللي هنفذ المره دي اميرة الجارحي بكره هتكون معايا وهدمر عيلتها كلها ومش هخلي فيهم واحد بس عايش
يتصدم ممدوح بشدة من التي يريد يفعله هذا المختل لاكن لم يتحدث فهو لا يستطيع ان يعترض وسوف ينفذ ما يريده دون كلمه واحده ام ان يحاول يمنع شئ وينظر الزعيم اليه ويقول ببرود شديد.وهنبدا بايهم الجارحي الوسخ لو انهارده مسمعتش خبر موت الفرعون في مصر كلها اترحم علي نفسك يا ممدوح وهختار انا بنفسي طريقة موتك
يخاف ممدوح بشدة ويقول برعب شديد.تحت امرك يا زعيم انهارده ايهم الجارحي هيموت زي ما امرت حاجه تانيه
يشير اليه الزعيم ويذهب ممدوح وهو يخاف بشدة منه وينظر الزعيم أمامه ويبتسم بشر شديد وينظر الي صورة وتين ويذهب اليها ويضع راسه علي الصورة بهوس وجنون شديد ويقول.بكره هتكوني معايا يا وتين خلاص اللي صبرت لي طول الفتره دي خلاص هيحصل وهتكوني بين ايدي يا اميرة ولا حد هيمنعني لا الفرعون ولا الزباله دياب اللي اوعدك هيحصل اخوكي بعد موته بساعه واحده اوعدك ان ده هقتله بنفسي ومش هرحمه لحظه واحده يا أميرة الجارحي
نهي كلامه ويقبل شفتيها بخفه وهو يتمني ان يذوق هذه الشفتين علي الوقع ويتمني ان يجعلهم بين اسنانه وياكلهم وهذا التي يخطط اليه وسوف يفعله في الغد بعد ان تبقي هذه الفتاه معه كما يخطط ويفكر فهل سوف تنجح خطته وماذا يحدث في هذه العائلة بسبب هذا الشخص الذي لا احد يعلم به ام بوجوده شيء فما الذي يحدث بعد
يخرج من الحمام وهو يلف منشفه حول خصره ينظر الي التي تقف امام المرآة وهي شارده بشدة وتسرح اطراف شعرها ليذهب ويضع يده على بطنها ويسحبها اليه لتنفزع الاخره بشدة وتنظر اليه وتقول.ايهم خضتني
يضمها ايهم من الخلف ويقول.كنتي بتفكري في ايه يا كارما
تنظر اليه كارما من المراء وهي كانت تفكر حديث رؤي التي لم يذهب من عقلها ويقتل قلبها من الداخل لاكن تنفي هذا من عقلها وتبتسم وتقول.وتين وحشتني اوي يا ايهم بجد نفسي اشوفها اوي
ينظر اليها ايهم من المراء ويبتسم ويقبل رقبتها ويقول.هرجعها قريب وهتكون معانا تاني يا كارما
تبتسم كارما بفرحه شديده وتقول.بجد يا ايهم
يلفها ايهم اليه ويهبط علي شفتيها وياكلها بقوه بين اسنانه ويسحبها معه الي النهايه ويقبلها اكثر وتغلق كارما عينيها وتحاول ان تتحدث وتقول.ايهم بتوجعني اوي
يترك ايهم شفتيها وينظر اليها لتنظر كارما اليه وهي تشعر بمشاعر سيئه بشدة وتترمي بين الاحضانه بقوه كبيره وتنزل دموعها غصب عنها لا تعرف سببها يستغرب ايهم بشدة ويضمها بقوه ويقول.مالك يا كارما في ايه
تبكي كارما بصوت عالي وهي لا تعرف لماذا هذا البكاء وهذه الدموع يستغرب ايهم بشدة ويحملها ويذهب علي السرير ويجلسها علي قدمه ويقول وهو يمسح علي شعرها.كارما في ايه اهدي شويه خلاص
تحاول كارما ان تهده لاكن لا تعرف ودموعها تنزل غصب عنها ليرفع ايهم رأسها اليه ويقول وهو يمسح دموعها.في ايه يا كارما ليه كل الدموع دي
كارما ومازلت دموعها تنزل بغزاره وألم شديد في قلبها لا تعرف ما سببه.معرفش يا ايهم معرفش بس انا تعبانه اوي تعبانه يا ايهم
ايهم وهو يضع يده على شعرها.تعبانه من ايه يا كارما يلا هوديكي لدكتوره قومي غيري هدومك دي
تنفي كارما برأسها وتدفن حالها بين الاحضانه أكثر وتقول.لا خليك معايا وانا هكون كويسه دلوقتي يا ايهم خليك معايا علشان خاطري
يحملها ايهم ويسطحها علي السرير ويتسطح بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويقول وهو يقبل رأسها.ارتاحي يا كارما ارتاحي واطمني مفيش حاجه خلاص
تدفن كارما رأسها بين الاحضانه بشدة وتقول بهمس نعاس بشدة.متسبنيش يا ايهم خليك معايا والنبي متسبنيش
يبتسم ايهم ويضمها الي الاحضانه أكثر وهو يفكر في الذي بها والتي فعل بها ذلك ويشعر بها تنام بعد قليل يخرج راسها من الاحضانه وينظر الي وجهها ويمسح اثار دموعها وينظر اليها ويقول في داخله.وحيات وتين اللي ما عندي اغلي منها السبب في دموعك لا اندمه أنهارده يا كارما هاخد حق دموعك دي غالي اوي اصبري انتي بس
نهي كلامه ويقبل شفتيها بخفه ويسطحها علي السرير بهدوء ويذهب الي غرفه الملابس ويرتدي

ويخرج يأخذ اشياءه وينظر الي كارما ويبتسم ويذهب الي الخارج ويغلق الباب ويخرج هاتفه ويدق الي التي فتحت عليه بسرعه كبيره من ان سمعت صوت هاتفها وقالت.كنت عارفه انك هترجعلي تاني يا ايهم كنت متاكده انك لسه بتحبني زي ما انا بحبك
يبتسم ايهم ويذهب الي الخارج وهو يقول.اركبي عربيتك وتعالي علي طريق $$$$$$$ دلوقتي يا رؤي مستنيك
تبتسم رؤي بسعاده شديده وتنهض وتقول.جايه علي طول يا ايهم
يغلق ايهم الهاتف ويذهب الي سيارته ويركبها ويقودها بسرعه كبيره الي خارج القصر وينظر الي هاتفه ويدق الي دياب التي كان يجلس وهو يفكر في الذي يفعله وينظر الي الهاتف ويبتسم ببرود ويفتح عليه ويقول ببرود شديد.الفرعون بنفسه بيكلمني دلوقتي غريبه دي
يبتسم ايهم ويقول.خدت وتين وروحت علي فين يا دياب
ينهض دياب ويقول.علي مكان مفهوش غيري وغيرها يا فرعون
ايهم بغضب شديد.دياااااااب اتلم وبلاش طريقة ال$$$$$$ دي واخد وتين تعمل ايه عندك يا دياب عايز تقنعها تبقي معاك هاتها وخدها بدين والشرع يا دياب مش بطريقه دي عيب اوي كده
دياب برفعه حاجب.علي اساس انك تعرف العيب يا ايهم احنا هنصيع علي بعض ولا ايه
ينفخ ايهم بقوة شديدة ويقول.رجع وتين واوعدك لو هي عايزك هجوزلك بنفسي يا دياب وطز في عيلة الجارحي كلها وحتي ابوك محدش في الدنيا كلها هيمنع سعادت اختي
يبتسم دياب ويقول.هي عايزه الكل يكون موفق علي جوازي منها يا ايهم سيبني أعمل ده وبعد كده هرجعها علشان اتجوزها قدام الكل
يغلق ايهم عينيه بقوه ويقول وهو ينظر الي طريقه.طب هاتها شويه عايز اشوفها وارجع اعمل اللي انت عايزو بس اشوفها وتكون معايا شويه يا دياب
دياب بغضب شديد.ايه تكون معاك دي يا $$$$ ما تتلم شويه
ينفخ ايهم ويقول.اختي يا ابن الكلب اختي هاتها علشان وحشتني اوي وعايز اشوفها واوعدك هقف معاك علشان تخلي عيلة الجارحي توفق علي جوازك منها
ينظر دياب أمامه ويقول.ليه حساس ان فيك حاجه غريبه يا ايهم حتي نبرتك فيها حاجه غريبه اوي عمري ما سمعتها
يبتسم ايهم ويقول.هتجيب وتين امتي يا روح امك
يشعر دياب بأن يوجد شئ لاكن لا يعرف يحدد ما هو ليقول ببرود.يومين كده وهجبها علي قصرك من غير ما حد من العيله يعرف تشوفها شويه وبعدها هرجع أخدها تاني يلا بقي اقفل علشان عندي حاجه اهم عايز اعملها سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف ويرمي ايهم الهاتف أمامه بغضب شديد ويقول.ماشي يا ابن ال$$$$$$$ أخدها بس منك وبعدها هعرف أربيك كويس
نهي كلامه ويذيد من سرعة السيارة ويقود بسرعه كبيره ويصل بعد قليل يره رؤي تنزل من سيارتها وتذهب اليه بسرعه وتركب بجانبه وتضمه بقوه كبيره وتقول.وحشتني اوي يا ايهم بجد فرحت اوي لما كلم ااااااااااااااااااه
صرخت بأعلى صوتها بعد ان سحبها ايهم بقوه كبيره من شعرها بعيد عنه ويصفعها بقوة وعنف شديد وتقع بقوه في السيارة ويمسكها ايهم من شعرها بقسوه وعنف شديد ويقول بغضب شديد.رايحه تقولي لمراتي اني بخونها معاكي يا بت ال$$$$$ لا وكمان تقوليها اني هسيبها وهرجع ل$$$$$$ زيك يا زباله
ينهي كلامه ويصفعها بقوه كبيره تصراخ رؤي بوجع شديد وتقول بجنون شديد.دي الحقيقه يا ايهم انت هتسيبها وهترجعلي تاني غصب عن الكل أنت بتاعي وهتفضل معايا انا لا كارما ولا غيرها هياخدك م
قطع كلامها ايهم التي صفعها بجميع قوته ويمسك شعرها بعنف شديد ويصرخ بها باعلي صوته وهو يقول.اسيب مين يا بت ال$$$$$ انا عمري ما هسيب كارما يا $$$$$$ وخصوصاً لو علشان واحده وسخه ورخيصة زيك ابعدي عن مراتي يا $$$$$$$ ولو اتجراتي وكلمتيها تاني قسمابربي لا اقتلك يا رؤي هقتلك علشان اريحها من زباله زيك فاهمه
تصرخ رؤي بوجع وقوه وهي تقول.فيها ايه علشان تعملها ده كله يا ايهم انت المفروض تختارني انا مش هي دي واحده متسويش ات
قطع كلامها ايهم التي ضربها بقوه كبيره في السياره لتصراخ رؤي بوجع وقوه شديده ويرفع رأسها ويقول بغضب اعمي.اللي متسويش فعلا هي انتي يا رؤي واوعي تفكري بس تفكير تقارني بينك وبين كارما علشان دي متتقرنش بواحده زيك فاهمه دي اشرف واطهر من انك تجيبي سيرتها علي لسانك الوسخ فاهمه
يكبر غل وحقد رؤي من حديثه وكانت ان تتحدث لاكن يفتح ايهم باب السياره ويرميها الي الخارج بقوه ويقول بتحذير وصوت عالي.مراتي خط احمر وبت ابوكي ترفعي عينك فيها يا بت وسيم وانا هوريكي الجانب الوسخ من ايهم الجارحي اللي لحد دلوقتي متعرفش هو مين
نهي كلامه ويقود بسرعه كبيره من امامها تنظر خلفه رؤي وحقدها وغيرتها تكبر أكثر وتنظر أمامها وهي تتوعد الي الجميع بالكثير وخاصه دياب وايهم وكارما ووتين هذا الرباعي سوف تدمرهم رؤي بتأكد ولا تجعلهم يرون السعاده في حياتهم طوال ما هي علي قيد الحياة لا تجعلهم يرتاحون من شئ كان هذا تفكير رؤي التي نهضت بوجع شديد من التي فعله ايهم الآن وتذهب إلى سيارتها وتركب بها وتقودها الي القصر وهي تخطط للجميع بحقد وغضب عارم يكبر بداخلها
يقف السيارة امام القصر بعد ان لف بسياره وهو لا يعرف ماذا يفعل بهذه الحقيره رؤ
