اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل السابع عشر 17 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل السابع عشر 17 بقلم بيري الصياد



                                              
سمع هووس لمؤاخذه يا وليه منك ليها التفاعل مش عاجبني ابدأ وكده هنزعل كلنا من بعض المفروض اقل بارت يخطي 500 فوت دلوقتي البارت مبيعديش 400 فوت وده مزعلني بجد قولتلكم نشتغل جد وقدروني وقدوا تعبي بس واللي مش عاملين متابعه دول مش عملنها ليه بقي يعني تقري البارت بصمت انا الشغل ده مش بحبه ومش عايزه مشاهدات علي الفاضي اتمني تقدوا تعبي ومجهودي بجد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+


بعد ان رأته وهو يفقذ بسرعه صدمت الجميع وينهض ويقف أمامها وهو يخفي وجعه الشديد من الطلقات امامها وامام الجميع وينزل الطرحه الي الأسفل ويفردها علي صدرها وتنظر اليه بتول بصدمه شديد ولا احد يتوقع انه ينهض ويفعل كل هذا وأيضاً الطبيب ينظر اليه وهو لم يصدق ان هذا ما كان اسفل يده في الأمس فهو كان يتوقع أن يموت او لم يستطيع يحرك جسده طبيعي مره اخرى لاكن ماذا يري الآن ينظر الطبيب الي هذا الشاب بعدم تصديق ويشير اليه اسد ليذهب الطبيب الي الخارج وتدخل موده وتنظر الي صقر وينظر اليها صقر ويري دموعها ليفتح يده اليها لتركض موده الي احضانه وتبكي وتقول.صقر انت كويس بجد
يضمها صقر وينظر الي بتول التي نظرت بعيد عنه وهي لا تريده يضم فتاه سواها وان كانت شقيقتها لم تستطيع تتحمل هذا وينظر اسد الي موده ويقول.انت صحيح جوز اختها بس مينفعش ده وغلط علي فكره
ينظر اليه صقر ويقول.اختي ومربيها قبل ما اكون جوز اختها ياخويا 
ينفخ اسد بقوه كبيره ويقول.ولو مينفعش الوضع ده احنا صعيديه ياخويا ومفيش صعيدي بيركب قرون
نهي حديثه وهو يسحب موده من بين احضان صقر الذي نظر اليه ونظر الي موده ويري منصور يدخل الغرفه بمساعدة الحارس وينظر اليه منصور ويبتسم ويقول.كنت عارف انك راچل من ضهر راچل وهتچوم منها يا واد بحري 
يبتسم صقر ويقول وهو ينظر الي بتول.في حاجات مينفعش اسبها واموت يا كبير ويا اخدها معايا يا اعيش علشانها لحد ما اشوف الدنيا هتودينا لفين
تنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه ويبتسم منصور ويقول.حچك عليا علي اللي حوصل في بيتي ده فادي غلط وهخلي يچي ويطلب العفو منك علي اللي عملوا ده
ينظر اليه صقر ويقول ببرود.حصل خير يا كبير ولو علي ده انا مسامح ولو انت سمحت في حق ابنك في عندك اللي ميسمحش واللي عملوا طبيعي ومتوقع اوي بنسبالي خلاص الموضوع عده وانا هاخد مراتي وهرجع تاني انهارده 
تنظر اليه بتول وهي تشعر به يقول كلمه (مراتي) ببطئ لكي تستوعب وتفهم ما هي العلاقه الذي تربطهم ويقول منصور.مفيش مشي من اهنا يا واد انت هتتم چوازك من بت ولدي اهنا علشان اطمن علي بت ولدي واسلمها للرچلها بيدي ولا انت ميعزش تتچوزها دلوچتي علشان مهتعرفش تعمل حاچه بعد العيراين اللي خدتهم لو چولت أكده هعزرك
نهي حديثه بخبث شديد ويبتسم صقر ويقول بوقحه شديده.ليه انا اتصابت في ضهري ولا ف
.اييييييييه يا عم انت ما تاخد بالك من كلامك شويه عيب كده.كان هذا صوت اسد الغاضب بشده من وقحة صقر الذي نظر اليه وابتسم ببرود ونظر الي بتول التي ضغطت علي شفتيها بين اسنانها بقوه وهي لم تستوعب هذا الكينج الي أين سوف يصل وينظر صقر الي اسد ويقول.وانا قولت ايه دلوقتي جدك بس اللي عايز يطلع عليا سمعه وسخه وانا مقبلهاش ولو عايز اثبتله اني تمام معنديش مانع ومستعد لده اوي ودلوقتي كمان
يضحك منصور بخفه ويقول.انت ما قدچت (صدقت) يا تربية زباله يلا ياد هنرجع البيت ونتكلم هناك يلا 
وينظر الي اسد ويقول.ساعد چوز بت عمك علشان يغير خلجته وهاته علي البيت وتعال
اومال لهو اسد ويذهب منصور الي الخارج بمساعدة الحارس وينظر صقر الي بتول ويقول وهو ينظر الي اسد.روح انت وابعت حد بعربيتي علشان عايزها 
اسد بهدوء.لا هجيبلك هدوم ونروح مع بعض وارتاح واعمل اللي انت عايزو بعد كده تعالي يا موده عايزك
نهي حديثه يذهب الي الخارج وتقول موده بغيظ شديد.تعالي يا موده روحي يا موده تعبتوني معاكم بس هنقول ايه محدش يعرف يعمل حاجه من غيري ولا ايه يا ابو نسب
نهت حديثها وهي تنظر الي صقر الذي ابتسم اليها وقال.طبعا ودي فيها كلام برضو محدش يقدر يعيش ولا يعمل حاجه من غيرك يا بت 
نهي حديثه بغمزه اليها لتضحك موده وتقترب منه وتهمس إليه وتقول.هسيبك مع البت علشان كانت بتموت من غيرك وراحت ضربت فادي وحصلت حاجات كتير اوي وانت نايم ياسطا لما نطلع من هنا هحكيلك كل حاجه بس اشوف اود تركي عايزني في ايه الاول يلا باي باي 
نهت حديثها وهي تركض بطفوليه الي الخارج وينظر صقر الي بتول بغضب شديد وتغلق موده الباب خلفها ويمسك صقر يد بتول ويسحبها خلفه خارج هذه الغرفه ويذهب لغرفة لا يظهر من الباب شئ ويدخلها بها ويغلق الباب خلفه بعنف ويسحبها اليه ويقول بغضب شديد.ايه اللي خلاكي ترفعي ايدك علي الزباله ده
تنظر اليه بتول وتقول.عايزني اعمل ايه لما الاقي ضربك طلقتين وشايفك بين الحيا والموت 
صقر بصوت عالي بشده.ملكيش دعوه بالموضوع وايدك متلمسش راجل تاني كنت اموت مليون مره ولا تعملي ده يا بتول انتي ليه مبتحسبيش اللي بتعملي 
تغلق بتول عينيها بوجع شديد منه وتقول.صقر كفايه كده وانا مغلطتش ول
لااااا غلطتتتتتي ياااااا بتووووووول ايدك متتحطش ولا يحس بيها راجل غيري مهما كان السبب ولو حتي هتضربي بطلي هبل علشان ورحمة ابويا لو قلبت عليكي لا ازعلك وبالجامد اوي يا بتول الحركه دي لو حصلت تاني هندمك عليها عمر بحاله فاهمه.كان هذا صوت صقر الغاضب منها ومن تصرفاتها بشده وتنظر اليه بتول وتقول بنبرة تملئ بالحزن والعتاب الشديد.ايدي انا متتحطش علي غيرك وانت تلمس وتقرب من غيري براحتك مش كده يا صقر
ينظر صقر الي عينيها ويقول بنبرة تملك شديد.انتي ملكي وبتاعتي انا مفيش غيري يحلم يلمس منك شعره حتي بس ال
قطعت حديثه بتول التي صراخت باعلي صوتها وهي تقول بصوت عالي بشده.بس انت ملك وبتاع غيري مش كده يا صقر انت مسمحلك تتجوز وتعيش حياتك وانا افضل طول عمري ملكك انت بس مش كده يا كينج ولا ايه 
ينظر اليها ولا يتحدث ليتضربه بتول بقوه علي صدره وتقول بصراخ عالي.انت مش بتاعي لوحدي يا صقر في غير تمتلك فيك اكتر مني حتي
يمسكها صقر بقوه كبيره ويسحبها من خصرها اليه ويقول بغضب شديد.ايه يا بت انتي ما صدقتي بصوت امك اللي عايز اقطعوا من الدنيا كلها سبتك مره تقولي وتعملي الي انتي عايزه مش هسيبك تاني يا بتول كفايه لعب عيال لحد كده ونكبر ونفكر شويه زي الناس 
تغلق بتول عينيها وتنظر اليه وتقول.طيب قولي وفكر انت يا كبير وانا العيله يا عم بس اعتبرني ان انا اللي روحت واتجوزت غيرك وكان في حضني راج 
لم تستكمل بتول حديثها وان كان يهجم صقر علي شفتيها وياكلهم بعنف شديد بين أسنانه ليبتلع باقي حديثها الوقح والذي لم يتحمله هذا الكينج ويشعر بنار جهنم تشعل بداخل قلبه ليمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه كبيره وتتوجع بتول بشده وهي كانت تتوقع ان يفعل هذا ويضغط صقر علي خصرها وهو يضمها اليه بقوه كبيره ولم يفصل قبلته العنيفه سوا قطع انفاس بتول ليتركها صقر لتتنفس بعنف شديد بتول وينظر اليها صقر وعيونه تسود بشده وتنظر اليه بتول لتعلم علي الفور بأنه يغضب بشده ولا يري أمامه لكنه لم يتحدث لاجلها ولاجل ان لا يفعل شئ يندم عليه وتبتسم بتول بعد ان هديت تماماً وانتظمت أنفاسها وتضع يدها تمرر أصابعها علي ملامحه الرجوليه والجذابه وتقترب منه قليلاً وتهمس اليه وتقول.انت مجرد كلام مستحملش يا صقر انا عاشت وشوفت غيري في حضنك وانت مرحمتنيش ولمستها وعطيتها اللي من حقي والمفروض مني دلوقتي اتقبل ونتجوز واقسمها فيك وتوزع بينا الليلي والايام مش كده
ينظر صقر الي عيونها ويقول.نتجوز انا وانتي واطلقها يا بتول واوعدك اني انسيكي كل اللي راح بس اصبري عليا واديني شويه وقت وكلمة من صقر السيوفي اني اعوضك كل اللي عشتي بسببي يا قشطه
تنظر اليه بتول وتنزل دموعها بغزاره شديد وتقول.وقلبي المجروح منك ده هتعمل في ايه يا بابا انت بقيت ملك لغيري مش ليا يا صقر وانا مبقاش ليا حق فيك انت ولا حضنك ملكي
يحملها صقر بين يده لتقول بتول بخوف ودموع.صقر نزلني انت واخد طلقتين نزلني يا صقر حرام عليك اللي بتعمله ده
يجلس صقر علي السرير ويجلسها علي قدمه وهو يشعر بالجروحه تشد عليه بعنف شديد وهو يتألم بشده منهم لاكنه كعادته لم يظهر هذا ويسحب قشطه اليه ويقول وهو يضع يده على وجهها.اتصدقي كنت عايز اموت فعلا انهارده وياريتني كنت مو
قطعت حديثه بتول التي وضعت يدها على فمه بسرعه وتنزل دموعها وتقول.حرام عليك تعمل فيا كده يا صقر انا اموت من غيرك والله
يبتسم صقر ببرود ويضع يده في يدها ويقبلها ببطئ وينزعها عن فمها ويقول وهو ينظر اليها.مش انتي قولتي اموت واريحك يا بت الراوي زعلتي ليه لما كانت أمنيتك هتتحقق 
تضع بتول رأسها علي كتفه وهي تبكي ولم تستطيع ان تتحكم بمشاعرها الآن تشعر بأنها تضعف امام الكينج ولم تستطيع ان تتحكم بحالها وتقول.تموت وتاخدني معاك يا صقر متسبنيش اعيش من غيرك ده الحل الوحيد اللي انت مش هتخليني ارتاح غير بي يا نموت انا وانت يا نبعد عن بعض وانت مش قابل نبعد عن بعض يبقي نموت ونرتاح من العيشه دي
ينظر صقر أمامها وهو يضمها اليه ويقول ببرود.وليه متقوليش نعيش مع بعض يا بتول 
تغلق بتول عينيها بقوه وتقول.علشان انا مش هقبل ولا هكون مرتاحه بده يا صقر انا بموت لما افتكر ان حضنك ده كان في غيري 
نهت حديثها وهي تضع يدها على صدره وينظر صقر أمامه ويمسك يدها ويقول.طب اتلمي والا هدخل هنا  
ترفع بتول وجهها اليه وتبتسم بحزن وتقول.ودي مشكلتك يا صقر مش شايف غير نفسك وغير اللي انت عايزو عايز تدخل يبقي تدخل وتعمل اللي انت عايزو حتي لو كان غصب عني 
يبتسم صقر ويمص شفتيها بقوه ويقول.ما لو اللي انا عايزو محصلش هتزعلي اوي يا بتول واقنعي نفسك الاول بكلامك ده وبعد كده تعالي قولي وخليني اقتنع انا كمان انتي عارفه انك ملك للكينح وبس ومحدش هيشوفك ولا هيلمسك غيري يبقي ليه وجع القلب ده
تبتسم بتول وتميل برأسها وتقول.عارفه ده ومش عايزه غيرك يلمسني يا صقر واقولك حاجه كمان لو عايز تدخل عليا انا موفقه ومعنديش مانع علشان كده كده عمري ما هتجوز ولا هتكتب علي اسم راجل غيرك بس حتي لو دخلت وعملت معايا كل اللي انت عايزو انا وانت تحت سقف واحد مش هينفع نكون مع بعض وانا مش هقبل اعيش لا معاك ولا مع غيرك انا هعيش للنفسي بعد كده يا صقر وعمري ما هكون للراجل غيرك وده علشان انا مش هتقبل راجل تاني غيرك في حياتي 
لا يعلم يفرح صقر ام يحزن يفرح بانها لم تري رجل سوا بهذه الدنيا وتعطي اليه عهد بأنها لم تكن لسوا ام يحزن بانها لم يريد ان تكون معه واليه لم يستطيع صقر هذه المره يحدد ما هو الشعور الذي يشعر به ويشعر بوجع شديد داخل قلبه قبل ان يكن بظهره من الطلقات ولم يستطيع ان يجلس بهذه الطريقة من الوجع الشديد الذي هاجم عليه ويحملها ويسطحها علي السرير ويتسطح فوقها بخفه ويدفن رأسه بين أحضانها وكانت بتول ان تعترض لاكن يقول صقر بتعب واضح بصوته.بس يا بتول كفايه كلام كده دلوقتي نتكلم بعدين
تشعر بتعبه بتول لتضمه الي احضانها بجميع قوتها وتقول.حبيبي انت تعبان اروح للدكتو
قطع حديثها صقر الذي قال بغضب شديد.اخرسي ومتجبيش سيرة زفت علي لسانك انتي متقدريش تسبيني مرتاح شويه
تنفخ بتول بقوه وتقول وهي تنغز اصباعها بين خصلاته.انت اللي تعاب نفسك وبتخنقني بالغيره دي علي فكره مبحبهاش ونفسي تغيرها يا صقر
يقطم صقر علي مقدمة صدرها بوقحه ويقول.لما اموت ان شاء الله ابقي حبي ومتحبيش براحتك يا بت الراوي غير كده اخرسي ومسمعش صوتك حتي
تبتسم بتول وتتذكر حديثه اليها قبل ان يفقد الوعي بين أحضانها من ان جعلها تعهده بأنها لم تتزوج مره اخري ولم تتحدث ويحرك صقر رأسه بين أحضانها ويقول.كان نفسي حلمي يتحقق واموت في حضنك واخر حد اشوفه قبل ما افرق الدنيا دي هو وشك يا قشطه بس يا خساره حتي دي الدنيا استخسرتها فيا واستخسرت اني اموت في حضن البت اللي عمري ما اتمنيت حاجه في حياتي غيرها
تشعر بتول بسهام تطلق لتدخل قلبها بعنف شديد وتقول بصوت منخفض.حرام عليك تعمل فيا كده يا صقر والله انت بتظلمني معاك اوي كده ليه معقول عاجبك اللي انا في بسببك
ينظر اليها صقر ويقول وهو يضع يده على وجهها.اعرفي واتاكدي ان كل اللي عملته علشانك يا بتول وعمر صقر السيوفي ما اتمنلك تزعلي لو دقيقه وبعدنا عن بعض دبحني الف مره قبل ما يوجعك يا عشق وهوس الكينج 
تنظر بتول بعيد عنه وتقول.وروحت دخلت وقربت من رنا علشاني يا صقر تلاقيك خوفت لا تعمل ده معايا وتتعبني معاك يا حرام وانا اللي ظلمتك يا حبيبي 
نهت حديثها بتأثر متصنع ويبتسم صقر علي جرأتها الذي لم تأخذها من احد اخر وهو الذي علمها اليها وجعلها كهذا وتحربه بجرأته هو الآن ويمص صقر شفتيها ويعصر جسدها بوقحه وقوة ويقول.لا دمك خفيف يا قلب الكينج اتصدقي عجبتني اوي ما تيجي نشوف اخرت لسانك ده هيوديكي علي فين يا قشطه
تمسك بتول يده وتقول.بس يالا واتلم شويه وشوف المكان اللي انت في يا بابا وحاسب علي اللي بتعملوا علشان ممكن يكون متشاف
ينظر صقر سريعآ الي حوائط الغرفه فهو تنساه ان من الممكن يكون في كاميرات مراقبه في المكان ولاكن لم يري شي ليقول وهو ينظر اليها.عليا الطلاق كنت طربقتها فوق دماغ امك دلوقتي 
بتول بغيظ شديد.وانا مالي مش انت اللي قليل الادب ومش متربي ذنبي ايه انا في ده
ينظر صقر الي شفتيها ويبلع ريقه ويقول.ذنبك اني بموت في ميتين اهلك واني اقعد باحترمي ده يقل مني جامد اوي قدام نفسي يرضيكي جوزك يعيش بشعور ده
تنظر بتول اليه وتقول.جوزي يستاهل علشان ي
ابتلع صقر باقي حديثها بفمه ويقطم علي شفتيها وياكلهم بين اسنانه بقوه كبيره وهو يشعر بوجع ونار تخرج من جروحه وتضع بتول يدها علي رقبته وهي لم تعلم ماذا تفعل والي أين يذهب اليها هذا الكينج تريده يبتعد عنها بشده لاكن قلبها الحقير يخونها ويخون عقلها وتفكيرها ويجعلها تضمه اليها بجميع قوتها وهي تريد ان تطمن بأن والدها الثاني معها ولم يتركها لحالها مره اخرى ويبتسم صقر ويترك شفتيها ليستمتع بين احضانها القليل ويضمها بجميع قوته وهو يسحبها اليه ويبقون علي هذا الوضع فتره وهم لا يريدون ان يبتعدون وام تنتهي هذه اللحظه بينهما (جالي جفاف عاطفي للي منكم لله ايه الفقر ده 😂😂😂)

5




                
كان يسير في غرفة المعيشة بغضب شديد ويسمع زوجة عمه تقول بغضب وحقد شديد.كيف خد عيراين ويعيش اكده كيف
ينظر اليها فادي ويقول بغل شديد.هچتله يا مرات عمي متشليش هم حج عمي هجيبوا من نن عينهم 
تنظر اليه زوجة عمه وكانت ان تتحدث لاكن يسمعون الذي يقول.مش هتجدر تعمل حاچه يا واد الكلب لا انت ولا مرات عمك واللي هيمس چوز بنتي بحرف واحد الله في سما لا اچتله وادفنه جمب الباقين
ينظرون فادي زوجة عمه الي صاحب الصوت يرونه منصور وينظر فادي الي والدة سما ويقول وهو ينظر الي منصور.عايزو عايش يبقي تبعد بتك وچوزها ده عننيا يا چدي علشان انا مهسبش حج عمي وهاخد تاره 
يسير منصور اليه ويرفع العصا الخاصه به ويضربها بجرح فادي بقوه كبيره ويصرخ فادي بالم شديد ويقول منصور بصوت عالي بشده.لو دكر جرب منه تاني يا فادي اعملها وانا ادفنك حي وإذا علي تار ولدي انا مسامح في ومحدش لي صالح تاني بالموضوع ده فاهمين 
والدة سما بغضب.اللي مات ده چوزي يا عمي وانا حجي اطلب بالحج ده دلوچتي
ينظر اليها منصور ويقول بغضب شديد وصوت عالي.بجا علي اخر الزمن مرا اللي هتمشيني علي كيفها وهكون شورتها يا سماح ولو مش عچبك كلامي غوري علي بيت ابوكي محدش عايزك اهنا وخليكي انفخي في چوز بتك لحد ما ربنا يكرمك بشوطه تشيلك انتي وهو في نهار واحد 
نهي حديثه ويذهب الي الاعلي بمساعدة الحارس وتنظر خلفه سماح بغضب شديد وتنظر الي فادي وتقول.انت هتسكت وهتخاف ولا ايه يا ولدي انت لازم تچيب حجنا وحج عمك منهم كلهم
ينظر اليها فادي ويقول وهو ينظر أمامه.متشليش هم يا مرات عمي انا مش هسكت وهجيب حقنا منهم بس سبيني افكر واشوف هنعمل ايه بس اصبري
تنظر اليه سماح بغضب شديد وهي لا تريد ان تصبر وتريد ان تقتل صقر لتأخذ حق زوجها سريعا وتنظر اليهم سما من الاعلي وهي تريد ان ترمي عليهم شي وتقتلهم من غضبها الشديد منهم ومن افعالهم الحقيره وتنظر أمامها وتقول.ناس مرضيه وعايز يتولع فيهم بس والله ما هسمحكم تقفوا في وش سعادة بتول ومش هخليكم تأذو جوزها في حاجه مش هسمحكم
نهت حديثها وهي تعزم بانها سوف تفعل كل شيء لاجل ان تدمر خطط زوجها ووالدتها فهل سوف تعرف سما تقف أمامهم ام لم تستطيع علي فعل شئ 

2


ياسطا حرام عليك بطل تجري كده انا تعبت وخسيت النص.كان هذا صوت موده التي لم تستطيع ان تسير بجانب اسد بسبب خطوته السريعه بنسبه اليها وينظر اسد اليها ويقول.ما يلا يا بت امشي في ايه
تركض موده بسرعه اليه فهو يسبقها بعدة خطوات كبيره وتقول بغيظ شديد.انت بتجري كده ليه يا تركي مش ملاحظ ان في واحده ماشيه معاك
ينفخ اسد بقوه ويقول.طب يلا امشي 
ويذهب أمامها لتركض موده وتقول.انت قولت امشي مش اجري يا اسد امشي براحه بقي حرام عليك تعبت من الجري ده حد قالك اني عايزه اخس ولا اعمل رياضه في المستشفى انت مبتعرفش تمشي براحه خالص يا عم
ينظر اليها اسد ويبتسم ويقول.انتي اللي محسسني اني ماشي مع سلحفاه ومشيك بطئ اوي انجزي وامشي زي الناس يلا 
موده بغضب طفولي وهي تضع يدها علي خصرها.انا اللي سلحفاه ولا انت اللي فردلي طولك وبتمشي وتقعد تطلع وتنزل زي النعامه ك
قطع حديثها اسد الذي نظر اليها بغضب لتحمحم موده بخفه وتقول.متبصليش كده علشان انا بخاف اوي ياخويا براحه عليا
يتنهد اسد ويقول.تعالي يا بت خلينا نجيب هدوم لجوز اختك  علشان نرجع البيت يلا 
ويسير اسد وتسير موده معه وتقول.باشا باشا تركي اسمعني ياسطا انت يا عمي وعم عيالي اختك جعانه يا جدع وهموت من الجوع انا مكلتش حاجه من امبارح حرام عليكم انتوا ليه بتجوعوني كده انتوا عايزين تقتلوني صح اكلوني بقي يا بشششر
نهت حديثها بصوت عالي ليمسكها اسد ويخبطها في الحائط سريعا ويقول بغضب.في ايه يا بت ايه الصوت ده
موده بطفوليه شديده.ما انا جعانه وانتوا مش بتيجوا غير بصوت العالي والفضايح وانا قولت اتصرف علشان تاكلني 
ينفخ اسد بقوه كبيره ويقول.انتي يا بنتي قولتلي انك جعانه غير مره واحده ودلوقتي 
تنفي موده وتقول بغضب طفولي.اومل استني لحد ما اقول التانيه يا تركي
ينظر اليها اسد ويقول.بت انتي ناويه تجنني صح
موده ببراءة متصنعه.تعرف عني كده يا تركي اكلني انا زي بنتك برضو يا عمو
يبتسم اسد غصب عنه عليها لا يعرف لماذا ويقول.طب تعالي اكلك يا فاضحني احسن ما البلد كلها تمسك ان اسد الراوي سايب بت عمه بالجوع
تضحك موده بطفوليه وتقول.والله فكره حلوه يلا اكلني بقي احسن ما افضحك 
ياخذها اسد بالفعل الي مطعم ويطلب اليها طعام ويطلب اليه قهوه وتنتظر موده الطعام وتنظر الي اسد الذي ينظر الي الهاتف وتقول.واد يا تركي
ينظر اليها اسد ويقول.والله ما حد يهزقنا غير العيال 
موده بغضب طفولي.مين العيال دول يا حبيبي انا كبيره
يبتسم اسد ويقول.واضح اوي ياختي عايزه ايه
تضع موده يدها علي الطاوله وتضعها أسفل وجهها وتقول.احححححح انت بتكلم بنات غيري ياسطا لو بتخوني قولي وانا متفهمه متقلقش مش هقولك سيبها والكلام الفاضي ده بس اهم حاجه تكون فرس ووتكه حاجه كده قمر تكون تستاهل يا ريس
ينظر اليها اسد بعدم تصديق ويقول.انتي متاكده انك بنت 
يأتي الطعام لتصفيق موده بطفوليه وتقول.عندك شك
يبتسم اسد عليها ويقول.بطريقة دي اكيد
تبدأ موده ان تأكل وتقول وفمها ممتلئ.اوعي ازعل والشعب المصري كله يزعل معايا انت لازم تكون واثق فيا الله واسكت وسيبني اكلوا بقي 
يمسك اسد القهوه الخاصه به ويبدا ان يشرف منها وهو ينظر الي هذه موده الفتاه التي لم يستطيع ان يفسرها ولم يتوقع تفكيرها وافعالها الطفوليه الذي تجعله يشعر بكم هي طفله لم تفكر بشئ سوا سعادتها وبعد مدة طويلة كانوا يسيرون الي طريق غرفة صقر الذي علم من الممرضه انه أخذ بتول عليها وتمسك موده كتف اسد وتقول بنعاس طفولي.اسد عايزه انام نومني علشان خاطري 
ينظر اليها اسد ويقول.اسد اكلني اسد هاتلي اشرب اسد نومني بت حد قالك اني الداده بتاع
لم يستكمل بعد ان راها تضع رأسها علي كتفه وتغلق عيونها لتنام بالفعل ليمسكها سريعا ويقول.موده فوقي واستني لحد ما تروحي العربيه حتي اصبري نودي الهدوم دي لجوز اختك 
تذهب موده وتجلس علي الاريكه وتقول بنعاس شديد.روح انت وانا هستنيكم هنا علشان هموت وانام بجد روح يلا
ينظر اسد حوله ولا يري احد في هذه الطرقه وينظر اليها وهي تضع راسها علي الحائط وتنام بالفعل ليذهب الي غرفة صقر وهو يناوي يعود اليها سريعا ويدق الباب علي صقر وبتول التي قالت.صقر قوم علشان افتح
ينظر اليها صقر وينهض بالفعل من عليها ويذهب الي الباب ويفتح نصف فاتحه ويري اسد ينظر إليه ويقول بعدم تصديق.انت يالا متأكد انك واخد رصاصتين امبارح
يبتسم صقر ويقول.اخوك ظابط وواخد مانعه ضد الرصاص واخوك التاني حمار ومفكر انه هيقتلني بالعب بتاعه ده مبتعرفش ان صقر السيوفي مبيتاثرش بلعب العيال
يبتسم اسد ويمد اليه الحقيبه ويقول.طب يلا خلي المدام تساعدك تلبس 
نهي حديثه بغمزه وقحه فهمها صقر وابتسم بخبث ويقول بنفس الغمزه الوقحه.كنت حاسس انك بتفهم من اول ما شوفتك يلا سكتك حضره انت
يضحك اسد بخفه ويقول.متتعودش ياخويا هي مره علشان انت واحد تعبان ومحتاج يتروق عليك متخدش علي ده علشان لو الحج منصور شم خبر اني سايبك معاها في اوضة واحده بشكل ده ممكن يغسل عاره بايده
يضحك صقر ويقول.طب يلا من هنا وشوف البت موده لا تكون مسكت في خناق حد او جبتلك مصيبه مش بتهده علي حد دي
اومال لهو اسد ويذهب ويغلق صقر الباب وينظر الي بتول التي نهضت وتغضب من حوار صقر واسد الأن وتقول بغضب.انتوا ازاي بالشكل ده بجد مفيش حاجه اسمها ادب خالص 
يبتسم صقر ويذهب يقف أمامها ويرفع رأسها اليه ويقول بغمزه وقحه.بلاش اقولك الادب ده تعملي بي ايه دلوقتي 
تضغط بتول علي شفتيها وتقول.سافل ومش متربي يا كينج
ينظر صقر الي شفتيها وكان ان يهبط عليهم لاكن تمنعه جروحه ولم يستطيع ان يهبط عليهم ويغضب صقر ويعناد بشده ويهبط غصب وبرغم الوجع الشديد الذي شعر به الي انه أخذ شفتيها ويقبلهم بشوق كبير وتشعر بتول بوجعه من وجهه الأحمر من كتم الوجع لتنهض سريعا وتقول بين شفتيه.صقر ارحم نفسك شويه مينفعش اللي بتعملوا ده والله انت ليه مش حساس باللي انت في
يمسك صقر رأسها وهو يتلذذ بتقيل شفتيها ويقبلها بتلذذ وهو يشتهيها وكأنها حلوته الخاصه الذي لم يدوقها منذو زمن ليست مجرد دقائق فقط تغلق بتول عينيها وهي تشعر به يقبلها بجنون وشوق يحرقه من الداخل لترفع يدها وتضعه علي وجهه وتقربه منها وهي لم تستطيع ان تبعده عنها الآن ولم يكون صوت في الغرفه سوا صوت قبلتهم الذي يجعل صقر لم يريد شئ آخر من الدنيا ويبتعد صقر عنها بعد ان انقطعت انفاسها ويضع جبهته علي جبهتها ويغلق عينيه وشفتيه تلمس شفتيها ويتنفس أنفاسها وتغلق بتول عينيها باستمتاع شديد ولم تتذكر بتول شئ آخر ويبقون علي هذا الوضع قليلا ويأتي بعقل بتول صورته مع رنا لتتذكر كل شي وتبتعد عنه بسرعة البرق بعد ان أتاه بعقلها بأنه بتأكد يفعل مع رنا نفس هذا الشي وتنظر الي صقر الذي فهم نظرتها علي الفور وكانت ان تخرج بتول من الغرفه لاكن يمسك الكينج يدها الإثنين ويسحبها اليه ليخبط ظهرها بصدره بقوه ويشبك صقر أصابعها بأصابعه ويضغط عليهم بخفه ويهمس بجانب أذنها.صقر السيوفي مش ملك غيرك يا بتول انا وقلبي وروحي ليكي انتي وبس
تغلق بتول عينيها بوجع وتقول.في غيري مقسمني ده كله يا صقر 
يدفن صقر رأسه برقبتها ويقول.طلاق تلاته منك ما حد لي حق فيا ولا لي انه يقرب مني وقت ما يحب وياخد قلبي وروحي غيرك يا قشطه افهمي ان عمري ما حطيت ولا هحط حد مكانك رنا بس مراتي قدام الناس لاكن هي ملهاش حق فيا ويعلم ربك اني اتجوزتها غصب
تنظر اليه بتول وتقول.اتجوزتها ودخلت عليها وكنت كل ليلة في حضنها غصب برضو يا صقر
يغلق صقر عينيه ويقول.كان لازم اعمل كده يا بتول مكنش في عندي حل تاني غير كده افهمي اني مختارتش اني اعمل كل ده
تنظر بتول امامها وهي لم تستوعب شئ لتنظر اليه وتقول بعناد شديد.مفيش جواز ولا فرح غير لما تقولي كل اللي حصل وبيحصل بينك وبين رنا يا صقر وعايزه اعرف انت اتجوزتها وعملت كل ده معاها ليه
يقبل صقر رقبتها ويقول.نطلع من هنا واقولك كل حاجه هاتي الهدوم دي وخلينا نمشي من هنا
اومالت لهو بتول وتأخذ الكيس وتفتحه وتخرج اليه الملابس وتمسك التشيرت وتساعده يرتدي وينظر اليها صقر بابتسامه خبيثة بشده وتنظر اليه بتول وتفهم ابتسامته علي الفور لتضربه علي صدره وتقول.لما تشوف حلمة ودنك يا عيني
يتألم صقر بتصنع ويقول.يا بت لاحظي اني مصايب ايدك تقيله اوي 
تنظر اليه بتول وتقول.انت مصايب في ضهرك علي فكره
يسحبها صقر بقوه اليه ويقول.كله يسمع في بعض يا بت الراوي يلا ساعدني علشان البس هدومي ونمشي 
تبتسم بتول وتقول.انت عارف اني مش هعمل حاجه زي دي يبقي وفر نفسك وصحتك وسيبني اطلع وانت كمل يا بابا
يمص صقر شفتيها بقوه ويقول.انا جوزك يا بت الكلب ولو انتي مساعدتنيش مين اللي هيساعدني اروح اجيب واحده من بره 
تبتعد بتول عنه بسرعه وغضب شديد وتقول.اعملها يا حبيبي اهو بالمره تجيب التالته 
(هههههههه طب والله فكره وكده صقر يكون حطم الرقم القياسي في روايات بيري محمود كلهم 😂😂😂 ) 
يرفع صقر حاجبه ويقول.هو انا قادر ادخل عليكي علشان اجيب التالته يا بت وبعدين كل ده علشان بقولك ساعديني
تخبط بتول علي كتفه وتقول.ساعد نفسك يا حبيبي علشان اللي في بالك ونيتك الوسخه دي مش هيحصل يا ابن حنان متنساش انا مين برضو يا بابا
يسحبها صقر اليه بقوه ويقول بخبث شديد.هتساعديني ولا لا يا بت الراوي 
بتول بعناد شديد.لا يعني لا يا صقر 

+


وبعد وقت يخرجون صقر وبتول بعد أن نفذ صقر الذي يريده وجعلها تساعده بالفعل وتنظر اليه بتول بغضب شديد وهو يضع يده على كتفها وينزلون الي الأسفل ويرون اسد يميل علي السياره وتري بتول موده تنام في السياره بجانب كرسي القيادة وينظر اسد اليهم ويشير الي صقر الذي فتح الباب لبتول وجعلها تركب وغلق ويذهب الي الناحيه الاخرى ويركب اسد أيضا ويقود اسد وينظر الي المراء علي صقر وبتول التي لا تريد ان صقر يجلس بهذه الطريقة لكي لا يتعب وينظر اسد أمامه ويقول.المحن ده بيجيب وار يا كينج خالي بالك ياخويا 
ينظر اليه صقر ويتسطح علي الجانب اليسار ويضع رأسه علي قدم بتول الذي نغزت اصباعها بين خصلاته ويقول.بس يالا وسوق وانت ساكت عايزين نخلص
يبتسم اسد وينظر الي موده التي تنام ويذيد من سرعة السياره قليلا وبعد وقت طويل يصلون وينزل اسد من السياره ويفتح الباب لصقر الذي نزل ويفتح اسد لموده التي مازالت تنام ويحملها اسد وتنزل بتول وتمسك يد صقر ويذهبون الجميع الي الداخل ويهمس صقر الي بتول بوقحته المعتادة ولم تستطيع بتول ان تتحكم بضحكتها لتضحك بقوه كبيره ويضغط صقر علي يدها بقوه كبيره وهو يغضب من صوت ضحكتها وكان ان يتحدث لاكن تنظر بتول أمامها وتنزل عليها صاقعه قويه تجعلها تتصدم وتبعد عن صقر بسرعه كبيره وينظر اليها صقر وينظر مكان ما تنظر ويري 

13


(العو جاه ولا ايه 😂😂😂 كان نفسي اكمل بس مقدرش تحصلي حاجه توقعوا بسرعه البت قشطه شافت ايه واللي هتتوقع صح هديها بوسه)

6


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close