اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل السادس عشر 16 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل السادس عشر 16 بقلم بيري الصياد



                                              
ارزعي الفوت والمتابعة يا وليه منك ليها تعبتوني معاكم والله
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+


ينظر اليها اسد ويري بفادي الذي صرخ من طلقة صقر ويفهم اسد ما حدث ويري تركض الي الأسفل سريعآ وهي لم تستطيع ان تصدق بأن هذه الطلقات الذي استمعت لصوتها أتات بصقر بعد صرخت موده بإسمه 
وتنظر بتول الي ظهر صقر الذي ينزف بغزاره ولم تستطيع ان تحدد الدماء من اين ولم يستطيع ان يصمت صقر أكثر من ذلك ويقع علي الارض بعنف شديد وتنظر اليه بتول ودموعها تتحجر بعيونها وتنظر الي صقر الذي نظر اليها وابتسم ومد يده اليها لتركض بتول بسرعه كبيره اليه وتجلس علي ركبتها وتمسك يده وتقول وهي تضع يدها الاخري علي وجهه.حبيبي ايه اللي حصل مالك قوم يلا انت مش هيحصلك حاجه قوم يا صقر قوم يلا يا حبيبي 
يبتسم صقر ويمسكها من رأسها ويسحبها اليه ويقبل شفتيها بخفه ويقول بهمس متعب يحاول ان لا يظهر ضعفه.لو موت اوعي تتجوزي حد تاني يا بتول خلي صقر هو الوحيد اللي يمتلكك يا قشطه
تنزل دموع بتول بغزاره شديده وتقول.انا ليك وعمر ما حد غيرك هيلمس مني شعره يا صقر بس قوم انت
يغطي صقر شعر بتول ويلف الطرحه حول رقبتها جيد وهو ينظر اليها ويبتسم بتعب وضعف لا يريده ان يظهر ويقول.متخفيش يا نور العين مفيش حاجه 
تنظر بتول الي دماءه الذي يوجد علي الارض بغزاره وتبكي بعنف شديد وتضمه الي احضانها بقوه ولم يستطيع صقر ان يتحمل اكتر من ذلك ويغلق عينيه ويستسلم لهذه الغميه السواده الذي يقومها من مدة ولا يريد ان يترك معشوقته لحالها لاكن لم يستطيع بعد آلان ويفقد الوعي بين أحضانها وتشعر بتول بثقل رأس صقر لتبعده عنها وتنظر اليه وتصرخ باعلي صوتها بإسمه وتنظر اليه وتمسكه من ياقة القميص وتقول بصراخ عالي ودموع شديده.لااااااااااااااااااااااا صققققققققققققققققققققققر 

2


بعد مدة كانت تجلس بتول امام غرفة العمليات وهي تنظر أمامها ولا تفعل شئ اخر منذو ان اخذوا صقر منها وهي علي هذه الحالة تشعر بأنها تفقد والدها للمره الثانيه لم تعد تشعر بالأمان الذي كانت تشعر به بوجود صقر معها فبرغم الذي فعلوا الي أنها تعتبره والدها الذي لا تشعر بالأمان سوا بوجوده معها بتول الان فقط تشعر بأنها يتيمه بالفعل لا يوجد لديها ظهر يحميها ويقف امام الجميع لأجلها تتذكر من ان مات والدها واتاه صقر وضمها بجميع قوته وقال اليها بأنه معها دائما وبأنه والدها الذي لم يتركها ماذا فعل الان تركها لحالها بدون سند ام ظهر بهذه الدنيا ماذا سوف تفعل بحالها بتول إذا تركها صقر لحالها في هذه الحياه هل تستطيع ان تعيش دونه كان هذا السؤال الوحيد الذي تفكر به بتول ولم تفكر بسوا وقلبها يتنفض ويرجف من الخوف الشديد وعقلها لا يعرف ولا يريد ان يتخيل ان يبتعد عنها صقر ليست يتركها طوال حياتها لا عقلها لم يستوعب ان يبتعد عنها فقط هل سوف يستوعب بأنه يتركها آلان تشعر بتول بالذي تضع يدها على كتفها لتنظر اليها ترها موده التي تبكي وهي لم تستطيع ان تتحمل ان تفقد صقر الذي يكون اليها أكثر من أخيها بالفعل وتري بتول فادي يخرج من غرفة وكتفه يلف بشاش آثار طلقه صقر اليه لتنزع يد موده عنها بعنف وتذهب اليه سريعآ وتصفعه بجميع قوتها ويتصدمون جميع من يوجودين اسد سما موده ووالدة سما من فعلت هذه الفتاه التي صفعت فادي مره اخرى وكان فادي ان يصفعها ليرد اليها ما فعلته لاكن يمسك اسد يده سريعآ وينظر اليه فادي بغضب اعمي وينظر الي بتول التي قالت بصراخ عالي.صقر لو حصلوا حاجه وربي موتك ما هيكفني يا زباله ادعي انه يقوم ويبقي كويس علشان قسما بدين الله صقر لو من هنا لحد الصبح ما صحي لا اقتلك بايدي واخليهم يعملوا جنازتك يا حيوان
ينظر اليها فادي بغضب اعمي ويقول بصوت عالي.انتي بتمدي ايدك عليا انا يا فاجر ان
قطع حديثه اسد الذي صفعه بقوه وعنف شديد ويقع فادي علي الحائط اثار صفعة اسد اليه ويقول اسد بصوت عالي بشده.غور من هنا ومشفش وشك لحد ما صقر يفوق ونتحاسب علي عملتك السواده دي بعدين غوووور دلوقتي يللاااااااااااااااا
ينظر اليه فادي ويذدد غضبه الشديد منهم وينظر الي سما ليذهب ويسحبها بعنف شديد وهو لم يستطيع ان يتحدث امام أسد الآن وينظر خلفه اسد وينظر الي بتول ويقول.اهدي شويه يا بتول وصقر هيكون كويس اهدي انتي علشان مينفعش تكوني كده دلوقتي 
تنظر اليه بتول وتذهب تجلس دون ان تنطق بكلمه اخره وتبقي تفكر الي ان تذكرت حديثها القاسي الي صقر والذي انهته بجملتها.مش عايزه اشوفك في حياتي تاني موت بقي وريحني يا شيخ
تغلق بتول عينيها بقوه ووجع شديد ودموعها ترفض ان تنزل أمام احد سوا هذا الكينج الذي يوجد في الداخل لا حوله لهو ولا قوة الآن وتقول في داخلها.انا اموت من غيرك يا صقر والله لو نفسك مش في الدنيا يبقي متلزمنيش العيشه كلها اوعي تسبيني لوحدي يا صقر انا مليش غيرك ومش هقدر احب غيرك ويكون ليا اب قبل ما يكون حبيب انت كل حاجه ليا يا صقر اوعي تخسر وتخسرني معاك يا كينج اوعي 
نهت حديثها وتمسح دموعها الذي تنزل بغزاره شديده ولم تستطيع ان تكتمهم بعد الآن وينظر اسد الي موده التي لم تتحمل حالة شقيقتها وهي لم تستطيع ان تفعل اليها شئ وتنهض موده وتركض الي نهاية الطرقه وينظر خلفها اسد وينظر الي بتول التي تنظر امامها وهي لا تريد ان تسمع ام تري شئ سوا صقر الآن لينظر الي موده ويرها تبكي بحرقه ويذهب اليها ويضع يده علي كتفها ويقول.موده اهدي علشان اخت
قطع حديثه موده التي لفت واترمت بين أحضانه علي الفور وينظر اسد أمامه وتبكي موده بقوه كبيره وتقول.حرام يحصل في صقر كده يا اسد والله حرام صقر اخويا وهو ميستهلش ده كله يحصله ليه فادي عمل كده في حرام يعمل كده يا اسد
يغلق اسد عينيه ويضع يده في كتفها يضمها بخفه ويقول.خلاص اهدي شويه يا موده انتي لازم تقفي جمب بتول في الوقت ده مينفعش تكوني كده 
موده بدموع شديده.انا مش هقدر اعملها حاجه يا اسد 
يمسح اسد علي رأسها ويقول.لا روحي لاختك وكوني معاها انتي مفروض عليكي تقفي جمبها في الوقت ده ولازم تعملي كده فاهمه 
اومالت لهو موده وتبتعد عنه وتنظر الي بتول وتمسح دموعها وهي تحاول ان تقوي حالها قليلا وتذهب تجلس بجانبها وتسحبها وتضمها بجميع قوتها وتنظر بتول أمامها وهي لم تشعر بشئ وعقلها لم يفكر سوا بهذا الكينج الذي لا احد يعلم ماذا سوف يحدث به وتغلق موده عينيها وهي لم تستطيع ان تتحكم بدموعها التي تنزل بغزاره وينظر اليها اسد وينفخ بقوه كبيره وهو يلعن غباء وتسرع شقيقه ويتوعد اليه بالكثير علي فعلته اليوم (حاسه اننا هنشمت قريب في اود فادي ده استنوا بس يا نسوان متزعرطوش دلوقتي نتاكد الأول من الخبر 🤫😂😂)

11



                                      

                
يدخل الي المنزل ويقول بغضب شديد.بقي انا حتت مرا زي دي ترفع ايديها عليا لا والكلب اسد يقف قدمي علشانها 
تضع زوجة عمه يدها علي كتفه وتقول.اهدي يا ولدي انت لسه تعبان من الرصاصه اللي خدتها من اللي اسمه صقر ده
ينظر اليها فادي ويقول بصوت عالي.صقر ده لو مماتش من الرصاصين اللي خدهم انا هروح واقتلوا ومش هخلي يتهني بحاجه وهحسر بتول دي عليه لاخر عمرها علشان اندمها علي رفعة ايديها عليا 
سما بغضب شديد.انت ايه يا اخي انت ايه حرام عليك صقر عملك ايه علشان تعمل في كده وتحرق قلب بتول بشكل ده عليه انت معندكش قلب ي
قطع حديثها فادي الذي صفعها بجميع قوته لتقع سما علي الحائط بقوه ويذهب فادي ويمسكها بيده السليمه من شعرها بقوه وعنف شديد ويقول بغضب اعمي.اييه يا $$$$$ عچبك چوي جوز بت عمك هتدفعي عنه زعلانه عليه اكده ليه 
تنظر والدة سما الي سما التي تتألم اسفل يد فادي وتقول بغضب شديد.ملكيش صالح باللي هيحصل يا سما والا انا اللي هچتلك بايدي فاهمه
تنظر سما الي والدتها وزوجها باشمزاز شديد وتقول.انتوا ازاي مقرفين كده وانتي بنتك بتتضرب وبتتعامل بطريقة دي قدام عينك ومش فارق معاكي حاجه انتي ازاي امي ازاي تكوني بالجحود ده
تذهب والدة سما وتصفعها بقوه وينظر اليها فادي ويقول بغضب.مرات عمي ملكيش انك تضربيها وانا واقف 
تنظر اليه والدة سما وتقول بغضب شديد.انت مش سامع كلامها يا فادي يا ولدي سبيني اچطع رچبتها علشان نرتاح منيها 
ينظر فادي الي سما التي تنظر اليهم بشمزاز ودموع ويقول.ملكيش صالح بيها وانا عارف هعمل معاها ايه زين تعالي حضرلي غيار وساعدني علشان اغير مكان الدم ده
نهي حديثه وهو ينظر الي سما التي نظرت اليه ويذهب فادي الي الاعلي وتذهب سما خلفه وهي تنظر الي والدتها التي تغضب منها ولم تتوقع ان هذه التصرفات تخرج من والدتها وتدعي بداخلها ان صقر يبقي جيد لاجل بتول التي لم تستاهل ان تخسر زوجها بهذه الطريقة وكان فادي ان يدخل الغرفه مع سما لاكن يري الخادمه أمامه وتقول اليه.العمده عايزك يا فادي بيه
ينظر اليها فادي ويخاف من الجد بشده لينظر الي سما ويقول وهو ينظر الي الخادمه.روحي چوليله اني تعبان ومش چادر (قادر) اروحله 
الخادمه باحترام وخوف.مش هچدر اقوله اكده يا بيه العمده متعصب چوي وعايزك ضروري 
تسحب سما يدها من فادي وتذهب الي غرفة منصور سريعآ وينظر خلفها فادي ويذهب الي الغرفه وهو يخاف من منصور لاكن يخفي خوفه ويدخل الغرفه وينظر الي منصور الذي يجلس علي السرير ويقول منصور بغضب اعمي وهو ينظر اليه.انت ايه اللي عملته ده يا ولد الكلب 
فادي بغضب هو الاخر.ده من عيله السيوفي يا چدي والعيله دي احنا عندينا تار عنديهم انت ازاي تچبل تدخلوا البيت لا وتچوز بت ولدك لي انت نسيت تار ولدك ولا ايه
تنظر اليه سما سريعآ وتنظر الي منصور الذي مسك العصا الخاصه به ورامها في وجه فادي الذي لم يستطيع ان يتخطها وتأتي العصا في جرح كتفه بقوه كبيره ليتوجع بشده ويمسك كتفه بوجع شديد ويقول منصور بغضب شديد وصوت عالي.وانت مالك اسيب تار ولدي ليهم ولا لا اللي مات ولدي وانا قرارات اچوز صقر لبتول وانت ملكش صالح بكل ده واول ما صقر يچوم بسلامة هيتعمل ليهم فرح والدكر وامه حزجت في صوح يتكلم 
ينظر اليه فادي بغضب اعمي وكان ان يخرج لاكن يقول منصور.تعال خدني عايز نروح نشوف صقر 
فادي بغضب يحاول ان يخفي.تروح وين يا چدي دلوچتي 
منصور بصوت عالي.اروح اشوف الچدع اللي دخل بيتنا وامان لينا وروحنا احنا من جلة اصلنا طخنا بالنار في ضهره يا $$$ للي متتعشرش انت واد حرام يااد ميعملش اللي انت عملتوا ويچتل من الضهر غير واد حرام وانت اثبت انك اكبر عار عليا وعلي عيلة الراوي كلتها شوطه تاخدك وتريحني منك يا واد الحرام
ينظر اليه فادي نظرة اخيره وينظر الي الجرح الذي نزف ويذهب من الغرفه بالكامل وتنظر خلفه سما وتنظر الي منصور وتقول.قصده ايه فادي يا جدي ابنك مين اللي قتلوا عيله صقر
ينظر اليها منصور ويقول.روحي يا سما يا بتي نادملي علي الغفار خليهم يچيوا يساعدوني علشان نروح نشوف صقر ونتكلم بعدين يلا يا بتي
اومالت لهو سما وتنهض لتفعل كما قال اليها منصور الذي نظر خلفها وتنهد بقوه كبيره ويقول.ربنا يچومك منها سالم يا واد بحري 

+



        

          

                
بعد عدة ساعات مرات علي هذه المسكينه سنوات عديدة يخرج الطبيب من الغرفه لتركض بتول اليه سريعآ وتقول بلهفه ورعب شديد.صقر عامل ايه دلوقتي 
ينظر اليها الطبيب وينزع الكمامه ويقول.حالته دلوقتي مستقره بس مش هنقدر نحدد حاجه غير لما يصحي والمفروض انه يصحي من هنا لبكره ووقتها اقدر اقولك حالته بظبط
بتول بغضب وصراخ عالي.ما هو حمار زيك اللي عطيك الشهادة وخلاك دكتور أصلا ازاي متقدرش تقولي حالته لحد ما يصحي هصبر ازاي انا كل ده
يمسكها اسد ويقول.خلاص يا بتول اهدي وكفايه
وينظر الي الطبيب ويقول.هو صقر فين دلوقتي 
ينظر اليه الطبيب بعد ان نظر بغضب الي بتول ويقول.في اوضة العنايه هيطلع منها بعد ما نشوف حالته مستقره ويكون كويس
كانت بتول ان تضرب هذا الطبيب لاكن يمسكها اسد جيد ويبعدها عنه بسرعه وتقول بتول بصوت عالي بشده.اوعي يا اسد وربي لا اقتله الحيوان اللي كل ما حد يتكلم معاه يقولك بعد ما حالته تستقر وربي ما هسيبك جوزي كويس ومش محتاجك تقول انه كويس اوعي يا اسسسسد
نهت حديثها وهي تحاول ان تصل لهذا الطبيب لكي تضربه بالفعل ويمسكها اسد بقوه كبيره من ذراعها  ويقول بصوت عالي وهو يهزها بقوه.بتوووووول كفاييييه انتي مش صغيره علي الكلام ده اهدي شويه مش كده
تنظر اليه بتول وهي تشعر بضعفها الشديد الذي تحاول ان تخفي لذلك تفعل الذي تفعله وتنظر بتول بعيد عنه لأجل ان لا تنزل دموعها الذي خانتها بالفعل وتقول.انا عايزه اشوف جوزي 
ينظر اليها اسد وينظر الي الطبيب ويقول.هو فين دلوقتي 
ينظر الطبيب الي الممرضه ويقول اليها.جهزيها وخليها تدخل تشوفه ومش اكتر من نص ساعه مينفعش تفضل معاه 
اومالت لهو الممرضه وتذهب معها بتول وينظر اسد الي الطبيب ويقول.صقر هيكون كويس مش كده
الطبيب بهدوء وجديه.معندناش حاجه نعملها اكتر من اللي عملنها يا عمده ادعي انه يقدر يطلع منها سليم الموضوع كبير وفي طلقه من الطلقين كانت في مكان خطر اوي ولسه بعد ما يفوق هنقدر نحدد إذا الاصابه هتاثر عليه بشكل عام او ايه اللي حصل ربنا يسترها
تبكي موده بقوه وينظر اليها اسد وينظر الي الطبيب وهو لم يطمن لنبرته ويشير اليه ليذهب الطبيب بالفعل وينظر اسد الي موده ويضمها وهو لا يريدها تبكي بهذه الطريقة فهو لم يتعود عليها وهي بهذا الشكل ولم يتقبلها تبكي وتكون بهذا الحزن الشديد

1


تدخل بتول الي هذه الغرفه وتري صقر يتسطح علي بطنه وهو عاري في الاعلي وتري الشاش الطبي مكان الطلقات بظهره لتنزل دموعها بغزاره شديده وتذهب سريعا اليه وتضع يدها على شعره وتنغز أصابعها بين خصلاته وهي لا تريد ان تري بهذا الشكل أمامها وتنزل تقبل وجهه وتقول بهمس ودموع شديده.انا اسفه يا روحي اسفه علي اللي قولته والله ما كان قصدي يا صقر انت عارف اني مبحسش بكلامي وانا متعصبه اوعي تسبيني علشان خاطري يا صقر 
نهت حديثها وتنظر الي ظهره وتنزل دموعها بغزاره أشد وتنظر الي صقر وتقول.متعودش عليك ضعيف كده يا كينج طول عمرك قادر ومحدش يقدر يقف قدمك ايه اللي حصل دلوقتي قوم علشان خاطري يا صقر قوم وانا هعمل كل اللي انت عايزو بس قوم وحيات قشطه عندك تقوم يا حبيبي 
يفتح صقر عينيه بتعب شديد وتتصدم بتول بشده بالفعل وتبتعد عنه قليلاً وتقول.صقر انت صحيت صقر 
ينظر اليها صقر بتوهان شديد ويقول بصوت متعب بشده.مفكره اني هموت وهخليكي تتجوزي بعدي يا بت الكلب ورحمة ابويا ما حد هيدخل عليكي غيري يا قشطه 
تضحك بتول غصب عنها وهي تشعر بأنه مازال لم يكون في وعيه وتقبل وجهه وتقول.قوم واعمل اللي يريحك يا روحي بس قوم انت
يغلق صقر عينيه ويقول بعدم وعي.هقوم ومحدش هيحلك من تحتي يا بت الراوي هحقق حلمي بأني امتلكك واخليكي ليا طول عمرك همتلكك وهختمك بختم الكينج يا قشطه مفيش غيرك هتشيل اسمي ومش هخلف ولا هكون اب لعيال انتي مش امهم 
تتذكر بتول كل شي وتتذكر زواجه من هذه الحقيره لتنظر الي صقر وتنزل دموعها بغزاره شديده وتقول.انت كداب يا صقر انت اتجوزت غيري وقبلي وخليت غيري تشيل اسمك وتملك حضنك انت كدبت عليا وخليت غيري تكون مراتك يا صقر انت مش بتاعي لوحدي في غيري بيشاركني فيك
يمد صقر يده بدون وعي ويمسك يدها ويضمها اليه وتنظر بتول اليه وهي تبكي وتقع علي الارض وهي لا تعلم ماذا تفعل تريد ان تبتعد عنه لاكنها لم تستطيع علي فعل ذلك لم تستطيع ان تخسره وتعيش دونه وهذه حقيقه لم تستطيع ان تنكرها لاكنه تزوج من فتاه اخري وجعلها تحمل اسمه الذي عهدها ان لم تحمله فتاه سواها لاكن ماذا فعل هو جعل فتاه اخري تحمل اسمه واعطي اليها الذي من حق بتول فقط
(الصراحه انا شايفه موضوع صقر وبتول ده بوجهة نظر تانيه خالص ومفيش حد وجهة نظره لحد دلوقتي اتفقت مع رأيي الصراحه ومش هقول وجهة نظري علشان مينفعش 🙂😂😂😂)
تنظر بتول اليه وتمسح دموعها وتقترب منه وتقبله وتقول بدموع بهمس اليه.اعمل كل حاجه علشانك الا اني اكون معاك يا صقر خد روحي بس اني اكون معاك وفي حضنك اللي كانت في غيري لا يا روح وحيات بتول انا مقدرش اعيش لا معاك ولا من غيرك يا صقر انت حططني بين نارين والله وعايزني اختار بينهما يا اكون معاك وتقتلني بأن غيري تشاركني فيك يا ابعد عنك وبرضو مش هكون مرتاحه يا صقر رايحني ولو مره واحده في حياتك وقولي اعمل ايه في اللي انا في بسببك يا صقر اعمل ايه علشان انا تعبت والله تعبت من ده كله 
نهت حديثها وتبكي بقوه وينظر اليها اسد من الخارج وهو يري حالتها ولا يسمع حديثها ولا يعلم ماذا تقول لاكنه علم آلان بكم ابنة عمه تعشق هذا الكينج ويأخذ عهد علي حالة بأنه سوف يساعدهم ويفعل كل شي لأجل ان يكونون مع بعض ولم يخسر صقر معشوقته كما خسر هو في السابق كانت الممرضه تدخل الغرفه لاكن يضع اسد يده أمامها ويقول.روحي دلوقتي 
الممرضه باحترام.مينفعش الست بتول تفض
قطع حديثها اسد الذي قال وهو ينظر الي الداخل.سبيها معاه انهارده ولو الدكتور كلمك قوليله ان ده كلامي انا روحي يلا
اومالت لهو الممرضه وتذهب وينظر اسد الي الداخل ويري جدة يأتي وهو يسند علي العصا والحارس ليذهب اليه سريعآ ويمسك يده مكان الحارس ويقول.ايه اللي جابك هنا دلوقتي يا جدي
منصور وهو ينظر اليه.واد بحري عامل ايه دلوچتي يا ولدي
يساعد اسد منصور ويجعله يجلس ويقول.ربنا يستر في الجاي يا جدي ادعيله ربنا يقومه بسلامة
ينظر اليه الجد ويتنهد بقوه وحزن شديد ويقول.فين بتول وموده
يجلس اسد بجانبه ويقول.موده تحت وبتول مع جوزها في العنايه
اومال لهو منصور وينظر الي الأرض وهو يحرك يده بالعصا ويدعي ربه ان يفيق صقر ويكون بصحة جيدة فهو لا يريد أن يحدث اليه شئ سيئ ويتمني اليه الخير فقط

2


في الصباح تغفل بتول وهي بجانب زوجها الذي فتح عينيه ببطئ وتعب شديد به ويعود يغلق عينيه مره اخرى من الوجع الشديد الذي يشعر به مكان الطلقات ويفتح عينيه وتأتي عيونه علي هذه الفتاه التي مازالت يدها بين يده لينظر الي وجهها ويبتسم ويقترب منها ويقبل شفتيها بسطيحه وهو لم يتذكر ما حدث ولم يتذكر شئ الآن ويضغط صقر علي يدها الذي تشبك أصابعها بيده ويقبلها بعشق شديد وهو ينظر الي بتول وينظر الي خصلات شعرها الذي تخرج من الطرحه وينظر حوله ليعلم علي الفور أين هو ويتذكر ما حدث وينظر الي بتول لتسود عينيه ويقول بصوت افزعها برغم انه متعب بشده.نهار اللي جابوكي اسود يا بت الكلب بتوووووووووووووول 
تفيق بتول بفزع شديد وتنظر الي صقر سريعا وتضع يدها الاخره علي وجهه وتقول.حبييي انت كويس ايه اللي حصل انت حساس بوجع صح تعبان يا صقر اتكلم
صقر بغضب شديد.اتعب ولا اغور في داهيه شعرك ده طالع ليه ولا انتي عايزني ازعلك عليه
تنظر اليه بتول بصدمه شديده وهي لم تتوقع ان يكون هذا حديثه بعد ان يفيق ويفتح الطبيب الباب وكان ان يدخل لاكن يصرخ صقر باعلي صوته ويقول بصوت افزع الجميع بشده.غوووووووووور بررررررره يااا ابن ال$$$$$$$ 
يخرج الطبيب بسرعه وخوف من صوته وينظر صقر الي بتول المصدومه ويقول.دخلي شعرك يا بتتتتتتتتت اخللصيي
(هههههههه كل راجل بيكون في عرق وساخه ميتغيرش مهما كانت الحاله والوضع اللي هو في بجد الموضوع عصبني وضحكني احنا كنا في ايه من شويه احيييييه😂😂😂)
تعدل بتول الطرحه بالفعل وينظر اليها صقر ويقول.وبنسبه لرقبة الهانم ايه ناويه تطلعيها من باقي جسمك غطي يا بت لحد ما اشوفلك صرفه بمعرفتي علي الحوار ده قريب
تنظر اليه بتول وتقول بعدم تصديق.صقر انت طبيعي بجد 
يتذكر صقر حديثها اليه لينظر بعيد عنها ويقول بجمود.اخلصي 
تغطي بتول رقبتها وشعرها جيد ويدق الباب ويدخل اسد ويقول.حساس بايه يا صقر 
ينظر اليه صقر ويدخل الطبيب وهو يخاف منه ولا يتحدث صقر بل نظر الي بتول التي فهمت نظرته علي الفور ونظرت بعيد عنه وهي تعلم بأنه يذكرها بحديثها اليه ويشير اسد الي الطبيب الذي ذهب ليفعل الي صقر الفحوصات ليري حالته ويحمحم الطبيب بعد فتره ويقول بهدوء وخوف.حضرتك تقدر تحرك رجلك وجسمك يا صقر بيه ولا الموضوع صعب عليك
ينظر اليه صقر وتتصدم بتول من حديث هذا الحقير بنسبه اليها وتنظر الي صقر وتتصدم بشده بعد أن رأته 

17


( بيني وبينكم انتوا مش غرب برضو البارت مكنش المفروض يخلص هنا والمفروض كان في احداث تتكتب بس اختكم عايزه تنام كفايه كده انهارده وهعوضكم بكره ببارت جامد 😉🤫😂😂💋)

23


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close