رواية ذئاب من نار الفصل السادس عشر 16 بقلم بيري الصياد
البارت السادس عشر من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
![]()
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تفتح عينيها وتلف اليه وكانت ان تتحدث لاكن تره صورة زوجته التي تتعلق علي الحائط لتنزع يده من عليها بعنف وتمسك المزهريه وترميها علي الصورة بسرعه وقوه شديده وتقع الصورة علي الارض بعنف شديد يتصدم دياب من فعلتها ويمسكها ويقول بصوت عالي.انتي عملتي ايه يا وتين
تمسكه وتين بقوه كبيره من الجاكيت الخاص به وتسحبه اليها بعنف وتصراخ به بصوت عالي وهي تقول.انت سيب الصورة دي هنا ليه يا دياب ايه متكونش لسه بتحن لايامك معاها عايزها ترجع تاني علشان ترجع تخوني معاها مش كده
ينظر اليها دياب ويبتسم علي غيرتها المجنونه التي يشتاق اليها بشدة تنظر وتين اليه وتغضب اكثر وتبتعد عنه وكانت ان تذهب لاكن تنظر الي السرير ويأتي في عقلها دياب وهو مع هذه الفتاه علي هذا السرير ويفعل معها كل الذي كان من المفترض يفعله معها هي وكل التي كانت تتمني ان هي التي يفعل معها ذلك وهي الذي اليها كل الحق بذلك لا يوجد انثي غيرها يجب ان تبقي معه تنظر اليه وتين وهي لا تره أمامها من هذا الغضب الذي بها وتذهب اليه وتضع يدها في الجاكيت الذي يرتدي ينظر اليها بستغرب ويقول.في ايه يا وتين
تخرج وتين التي تريده وهي قدحه لتنظر اليه وتذهب الي هذا السرير وتمسك الشرشف وتشعل القدحه وتشعل به النار وهي لا تره من غضبها الشديد وفي اقل من ثانيه كان جميع السرير يحترق يذهب دياب وسحبها بقوه كبيره اليه وهو لا يستوعب الذي تفعله هذه الفتاه وينظر الي السرير التي يتحرق أمامه وتبتسم وتين برضا وانتصار وهي تره هذا السرير يحترق بهذه الطريقه ينظر اليها دياب ويسحبها بعيد عن هذه النار التي تكاد تصل اليهم ويذهب الي الخارج ويدخل بعد قليل وهو يمسك جهاز الاطفاء الحريق ويشعله ويطفئ هذه النار بسرعه قبل ان تشعل في الغرفه بأكملها تنظر اليه وتين بغضب شديد وتقول.دياب سيبوا
وتذهب اليه لكي تمنعه لاكن يمسكها دياب ويقول بصوت عالي.بس يا مجنونه اسكتي دلوقتي
يطفئ دياب هذه النار ويرمي جهاز الاطفاء وينظر الي وتين ويقول بغضب.تقدري تقوليلي ايه اللي عملتي ده يا وتين
تصراخ به وتين بصوت عالي وتقول.ده نفس السرير اللي كنت معاها عليه يا دياب مش كده علي نفس السرير ده انت دخلت عليها وقربت منها يا دياب علي نفس السرير ده انت خون
قطع كلامها دياب التي سحبها بقوة شديدة اليه وياخذ شفتيها بين شفتيه ويمصها بطريقه جعلت وتين تنساه غضبها ووجعها وهي بين يده وترفع يدها ببطئ شديد وتلف ذراعها حول رقبته ويمسك دياب شفتيها ويمصهم ببطئ شديد وهو يقربها منه بشدة تغلق وتين عينيها وعقلها يرفض قربه منها لاكن قلبها يريده بشدة يريد ان يطفئ نار عشقه الشديد التي لم ترتاح وهي تره بجانب هذه الحقيره من وجهة نظرها ويترك دياب شفتيها ويهبط علي مقدمه صدرها التي تظهر ويطبع قبلة سطحية مثيرة تجعل وتين تشعر بقشعريره قويه في جسدها وتضغط علي رقبته بقوه كبيره بين يدها وتقول بصوت حاولت أن يخرج.دياب بس كفايه
يبتسم دياب ويمسك مقدمة صدرها بين اسنانه ويقطم عليها بقوه كبيره وهو ينتقم منها علي ظهورها بهذا الشكل تصراخ وتين بوجع وتقول بغضب شديد.دياااااااب ايه اللي بتعمله ده
نهت كلامها وتبتعد عنه وتنظر اليه ليسحبها دياب مره اخرى وينظر الي العضه التي فعلها والذي تظهر بشدة ليبتسم ويضع يده على رأسها ويسحبها اليه ويقول وهو يضع جبهته علي جبهتها.علشان بعد كده تلبسي البس ده تاني يا غزال الوحش
تغلق وتين عينيها وتقول.عيب اللي بتعمله ده يا دياب متنساش ان مفيش علاقه بينا
يبتسم دياب ببرود شديد ويقبل شفتيها بخفه ويخرج هاتفه وتنفخ وتين من افعاله وكانت ان تبتعد عنها لاكن يسحبها دياب أكثر ويرفع هاتفه علي أذنه ويقول ببرود شديد بعد ان فتح الخط الاخر.في خلال عشر دقايق تكون علي سطح قصر السويسي
ويغلق الهاتف وينظر اليها يرها تنظر اليه بفضول وتقول.ايه ده
يقربها دياب منه أكثر ويقول وهو ينظر الي عيونها.عايزه تكملي معايا يا وتين وقولي قرارك دلوقتي عايزني زي ما انا عايزك ولا لا
تنظر اليه وتين وهي لا تعرف ماذا تقول اليه الآن من تختار قلبها ام عقلها تختار كرامتها التي لم تقبل ان تكون بديل لزوجته كما تعتقد ام تتنازل اليه هذه المره وتخضع لهو وتبقي معه فهي تعلم بأنه يعشقها لاكن هو الذي وضعها وجعلها الخيار الثاني وليست هي التي فعلت ذلك ينظر اليها دياب ويفهم بماذا تفكر ليبتسم وينزع الجاكيت ويضعه علي كتفها ويغلقه جيد لكي لا يظهر منها شيء تنظر اليه وتين وتقول.تقدر تقولي انت بتعمل ايه دلوقتي
ينظر اليها دياب وينظر الي مقدمه صدرها التي لم تظهر آلان ويسحبها خلفه الي الخارج وينظر الي ايهم التي يصعد على الدرج بغضب شديد بعد ان بحثوا الجميع عليهم في الأسفل ولم يعرفون الي أين ذهبوا ليسحبها خلفه بسرعه الي سطح القصر يره ايهم ليصراخ بصوت عالي وهو يقول.دياااااااااااااااب انت وخدها واريح فين هاتها يا ديااااااااب
صراخ بعد ان لم يلف اليه دياب بل يستكمل طريقه وكانه لم يستمع اليه وليركض ايهم خلفه بسرعه ويصعد الي الاعلي يره يقف بعيد عنه وكان ايهم ان يتحدث لاكن يسمع صوت هذه الطائره التي تستعد للهبوط وتهبط الطياره علي سطح القصر وتقف بين ايهم ودياب ليصرخ ايهم ويقول.ديااااااب هااااات وتييييين واوعععععي تعملههههها هااتههههها
يبتسم دياب ببرود شديد وتنظر اليه وتين وكانت ان تذهب الي ايهم لاكن يسحبها دياب ويذهب الي باب الطائره التي فتح ويدخل بطائره ويغلق الباب ويمسك دياب في الطياره بقوة شديدة وهو يضم وتين اليه لكي لا تقع ويبتسم بستفزاز شديد الي ايهم التي ينظر اليه بغضب شديد ليغمز اليه وتحلق الطائره في المساء ويصراخ ايهم وهو يقول.دياااااااااااااااااااااااااب
يصعدون الجميع علي صوته وتقول تاج بخوف شديد.في ايه يا ايهم ماله دياب
ينظر اليها ايهم ويقول بغضب شديد.ابنك خد اختي وهرب بيها يا ملك
تتنفس تاج براحه شديدة وتقول.يا عم خضتني بحسب في حاجه
يغضب ايهم اكتر منها ومن ابنها لتبتسم تاج ببالها وتقول.احلي مية مسا عليك يا غالي
ايهم بصراخ عالي.انتي عجبك اللي بيعملوا ابنك ي
قطع كلامه رحيم التي لكمه بقوه كبيره وقال بغضب شديد.صوتك ميعلش عليها يا حيوان دياب عندك روح اقتله وولع في هي ملهاش دعوه
ينظر اليه ايهم بغضب أشد ويذهب الي الأسفل وهو يريد ان يعلم الي أين اخذ دياب وتين تنظر خلفه رؤي وتنظر حولها بغضب وحقد شديد فدياب تركها في يوم كهذا لاجل هذه وتين تأكل في حالها وهي تفكر بأن حتي دياب لم يريدها واختار وتين عليها تفيق من شرودها وتفكرها علي وسيم التي قال بغضب الي رحيم.عجبك اللي ابنك ببعمله ده يا رحيم ابنك ساب بنتي يوم خطوتهم علشان وتين لا وخدها وماشي كمان
كان رحيم ان يتحدث لاكن يقول مراد بصوت عالي.وتين ملهاش دعوه يا وسيم ومتجبش سيرتها خالص في الموضوع ده دياب اللي خدها وهي معملتش حاجه
وسيم بغضب أشد.وذنب بنتي ايه في ده كله يا مراد دياب خد بنتك وماشي بيها وكلنا عارفين ان دياب بيحب وتين وعايزها وتين ليه تيجي انهارده إلا وان هي عايزه يعمل اللي عملوا ده
يصراخ مراد به وصوت عالي بشدة ويقول.وسيييييييم بنتي ملهاش ذنب ومكنتش تعرف اللي هعملوا دياب اوعي تجيب سيرتها بطريقه الوسخه دي علشان معملش حاجه اندم عليها بعد كده عند بنتي واقف عندك انا مش هسمحلك تقول كلامك ال$$$$$ ده عليها فاهم
كان وسيم ان يصرخ هو الآخر عليه لاكن يقول سيف بصوت عالي.بسسسسس بقي في ايه قاعدين تغنوا وترودا علي بعض انتوا الاتنين اكبروا شويه ولاحظوا انكم وقفين وسط ولادكم
مراد بغضب شديد.انت مش شايف طريقته يا سيف ولا كلامه الوسخ علي وتين
كان وسيم ان يتحدث لاكن يقول انس.مش عايز اسمع صوت حد فيكم كفايه كده
وينظر الي وسيم ويقول.وتين عمرها ما تكون بالوسخه اللي انت بتفكر فيها دي يا وسيم بيه حفيدتي واحده محترمه ومتربيه ولو كانت تعرف ان دياب هيعمل كده مكنتش جات واوعي تبيع الكل علشان بنتك يا وسيم علشان انت الوحيد اللي هتندم في الاخر وانت عارف ده كويس بلاش ترهن علي حاجه خسرانه
نهي كلامه ويأخذ عشق ويذهب الي الأسفل تنظر خلفه رؤي وتنظر الي وسيم التي نظر اليها بخزلان فهو يعلم بأن حديث انس صحيح فرؤي لم تستاهل ان يفعل ذلك لاجلها وخاصه وهو يعلم بأنها لم تفرق معها شي ولم تفكر بافعلها لاجله حتي تغضب رؤي ويزيد حقدها علي الجميع ووالديها وتذهب بغضب شديد الي الأسفل ينظر مراد الي تميم ويقول.اتصرف واعرف دياب راح بوتين فين يا تميم
يرفع تميم حاجبه ويقول.الله واشمعنا انا يعني
مراد بغضب شديد.انت مش شاغل في المخابرات يالا ولا انا متهيالي
يبتسم تميم ببرود وهو ينظر الي حلا التي كتمت ضحكتها وينظر الي مراد ويقول.اديك قلت في المخابرات مش الحالات العائلي اللي زي دي وبعدين ما تسيب البت شويه مش يمكن ياخدها دياب علي حته تخلي نفسيتها ترتاح شويه منكم ومن همومكم
يضحك حسام ويقول.ياريت كان خدني انا والله انا محتاج نفسيتي ترتاح اكتر من وتين نفسها
ينظر اليه مراد بغضب شديد وكان ان يتحدث لاكن تقول ماسه.خلاص يا حبيبي اهده وكل حاجه هتكون بخير اكيد
ينظر اليها مراد ويقول بغضب شديد.مالك انتي دي جيلك علي الطبطب كان نفسك فيها من زمان وحصلت اهي افرحي يا ماسه هانم
نهي كلامه ويذهب إلى الأسفل تضحك ماسه وتقول.الرجل اتجنن الحمدلله
تضع تاج يدها علي ذراعها وتقوا.تخيلي يا بت يا ماسه هنكون انا وانتي حموات عيالنا دي هتكون ايام عنب يا بت
تضحك ماسه وهي تتمني سعدت ابنتها تنظر اليه حياه وهي تحزن علي ابنتها بشدة لاكن تعلم بأن ابنتها التي تفعل كل ذلك في حالها من شخصيتها السئيه لا تعرف ماذا تفعل فابنتها تعودت علي التي تفعله ولم تغيره تميل ريماس علي كارما التي كانت تتمني ان دياب يصلح وتين ويجعلها ترضي أن تبقي معه وتقول.بت يا كوكو تخيلي دياب هيعمل ايه في وتين هيقتلها ولا هيولع فيها حيه
تنظر اليها كارما بغضب وتقول بصوت منخفض.حيه تعضك يا بعيده وبعدين ليه ياختي دياب بيحب وتين واكيد مش هيعمل فيها كده
تتصدم ريماس وتقول.هو انتي تعرفي ده من امتي ده انا اتصدمت انه بيحبها دلوقتي مكنش يبان عليهم لا وكمان هو كان رايح يخطب رؤي انهارده
تبتسم كارما وتقول.دياب ووتين بيحبوا بعض من زمان اوي من قبل جوازه الاول حتي
تتصدم حلا التي استمعت لحديثها وتقول.يالهوي واحنا اللي راحونا نقول لوتين انه هيتجوز انثي الغراب رؤي
تضحك كارما وتقول.انتي متاكده انها اختك يا حلا
تلوح حلا بلامبلاء وتقول.دي يا دوب اختي بالاسم والدم بس وتين اختي اكتر منها وبحبها هي اكتر واتمني هي اللي تتجوز دياب بجد مش انثي الغراب
تنظر كارما أمامها وهي تفكر في ايهم وتريد ان تعلم ماذا يشعر الآن وبأن هل سوف يفكر في رؤي مره اخرى ام ماذا يحدث تسمع صوت هاتفها التي بيدها لتنظر اليه تره ايهم وتفتح الخط وتسمعه يقول ببرود شديد.اطلعي بره يا كارما علشان نروح
تبتسم كارما وتقول.ماشي
يغلق ايهم الخط وينظر أمامه وهو لا يعلم الي أين أخذ دياب وتين لاكنه يعلم بأنه لم ياذيها ولم يفعل اليها شئ ياذيها وسوف يصبر قليلاً لكي لا تتعب وتين من كل هذه الحرب التي تتدور عليها وبأن الجميع يتشاجرون بهذه الطريقه لا يريدها ان تتعب ويريد ان يرها سعيده فقط وان كانت تعود الي دياب لم يفرق معه سوا سعادتها وسوف يحرب لاجلها فقط
كان يجلس وهو ينظر الي الصور التي التقطتها احد رجاله الي وتين وهي بهذه الحفله يميل برأسه قليلاً وهو يره نظرت الحزن التي بها ويقطع نظرته التي دخل يركض اليه ويقول بسرعه ورعب شديد.الحق يا زعيم دياب السويسي خطف اميرة الجارحي
ينظر اليه الزعيم نظرة جعلت قلبه يقع في قدمه وينهض الزعيم ويقول بصراخ عالي.خطفها ازاي وعلي فين
الحارس برعب شديد وصوت متقطع.ه....ه و خ طف ها بط يار ته الخ اص ه يا ز عيم ومح دش ع رف يم نعه ح تي الف رعو ن مع رف ش وه و ط ل ع ب ي ح بها وعا ي زه ا.(هو خطفها بطيارته الخاصه يا زعيم ومحدش عرف يمنعه حتي الفرعون معرفش وهو طلع بيحبها وعايزها)
يمسك الزعيم السكين ويقترب منه ويقول.وانت كنت فين وهو بيخطفها وبيعمل ده كله يا $$$$$
يقع الحارس علي الأرض برعب شديد ويقبل قدمه ويقول.ارحمني يا زعيم ارحمني وسامحني ارجوك سامحني مكنتش اعرف والله يا زعي
قطع كلامه الزعيم التي مسكه من شعره ويرفعه اليه بقوه كبيره ويقول بصوت أفزع قلب هذا المسكين.عمرك سمعت ان الزعيم بيرحم حد يا ابن ال$$$$$
ينفي الحارس برأسها بعنف ورعب شديد ويقول.سامحني وانا هعرفلك هو خدها علي ف ااااااااااااااااااه
صراخ الحارس باعلي صوته بعد ان طعن الزعيم السكين داخل قلبه ويحركها بداخله بعنف شديد ويرمي علي الأرض لتذهب روح هذا المسكين علي الفور ويبزق عليه الزعيم بشمزاز شديد وينظر الي الدماء التي علي يده ويقول بصوت عالي.هات مياه
يأتي حارس اخر وهو يمسك زجاجه ماء كبيره ويأتي الآخر وهو يمسك سلة القمامه ويبدا الحارس ان يسكب الي الزعيم التي بدا ان يغسل يده من هذا الدم وهم يشعرون برعب شديد وهم ينظرون الي صديقهم وينتهي الزعيم ويأتي الآخر وهو يمسك منشفه يأخذها الزعيم ويجفف يده ببرود شديد وكأنه لم يفعل شئ ويقول.خدو الزباله ده من هنا وشوفوا ممدوح فين
اومالوا لهو الحراس بطاعه ورعب شديد ويحملون صديقهم ويذهبون الي الخارج ويدخل بعد قليل ممدوح ويقول بطاعه وهو يضع رأسه في الارض.تحت امرك يا زعيم اومر
ينظر الزعيم الي صورة وتين ويقول بشر شديد.عايز رقبة دياب السويسي
يتصدم ممدوح وهو اليد اليمنى الي الزعيم ويقول.بس يا زعيم دياب السويسي في المخابرات ولو قتلنا دلوقتي العين هتتفتح علينا
ينظر اليه الزعيم دون أن يلف رأسه ليخاف ممدوح ويقول بطاعه شديده.تحت امرك يا زعيم حاجه تانيه
يلف الزعيم ويقول ببرود شديد.تعرف دياب خد الأميرة علي فين معاك لحد بكره تكون عرفت فاهم
اومال لهو ممدوح ويشير اليه الزعيم ان يذهب ويذهب ممدوح بفعل يمسك الزعيم السيجارة الإلكترونية ويشرف منها نفس كبير وينظر الي وتين ويقول.علشان بعد كده يتجرا ويلمسك يا اميرة وده هيكون مصير كل دكر من عيلتك انا مش هخلي راجل في حياتك غيري انااااااااا يا اميرة
نهي كلامه بجنون شديد وهو يخطط لقتل جميع رجال العائله لكي تبقي هذه الفتاه اليه ومعه لحاله ولم يبقي احد معها سواه هو
تهبط الطائره بعد فتره طويله الي المكان الذي يريده ينظر دياب الي وتين التي تنام بين يده وهي تجلس علي قدمه بعد ان اخذها من علي الكرسي بعد ان نامت تماماً ويحملها ويذهب بها الي الخارج ينظر الي السطح التي هبط عليه ويبتسم ويشير الي الطيار التي قاد الطائره مره اخرى وتحلق الطائره في السماء يبتسم دياب وينظر الي وتين التي بين يده ويذهب بها الي اسفل هذا القصر العملاق ويذهب بها الي غرفه توجد ويضعها علي السرير وينظر اليها ويرفع خصلات شعرها وينظر اليه وجهها بعشق شديد ويبتسم ويقبل وجهها ببطئ وكان ان يتعدل لاكن يرها تتمسك بقميصه بقوه وهي مازالت تنام لينظر اليها ويبتسم ويتسطح بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويغلق عينيه يشعر بها تتمسك بي اكتر وتدفن رأسها بين الاحضانه ويبتسم ابتسامة رائعه حقا وينام دياب بعد فتره قليلاً براحه شديدة فهذه الفتاه معه وبين الاحضانه الآن وهو لا يريد شي اخر من هذه الدنيا
كانت تجلس وهي تنظر أمامها وتفكر في وتين وما الذي يحدث بها وما التي يفعله دياب معها وهل سوف يجعلها تعود اليه ام ماذا يحدث ينظر اليها التي خرج من الحمام وهو يلف منشقه علي خصره ويضع الاخره علي رقبته ليقول برفعة حاجب.بتفكري في ايه يا بت جاسر
تنظر اليه كارما وهي تستغرب هذا الهدوء وخاصه وهي تعلم بأنه لا يريد وتين ان تبقي مع دياب ام تعود اليه لتبتسم وتنهض وتقف أمامه وتقول.انت ليه مش بتفكر في وتين يا ايهم
ايهم ببرود شديد.ومين قالك اني مبفكرش فيها يا كارما
تمسك كارما المنشفه التي علي رقبته وتجفف شعره وهي تقول.علشان انت باين انك مش متعصب يا ايهم وده معني ان عادي بنسبالك وتين تكون مع دياب وده يعني ان لو هي رجعت لدياب تاني مش هتكون زعلان بالعكس علي تصرفتك دي وحاسه انك هتكون مبسوط كمان
ينظر اليها ايهم ويبتسم ويسحبها من خصرها اليه لتنظر اليه كارما وهي تشعر بأنها بدأت ان تتعود علي تصرفاته ويقول ايهم بجمود.اول واخر حاجه انا بفكر فيها هي سعادة وتين يا كارما وبنسبالي مفيش حاجه تفرق معايا غيرها هي وانا شوفتها امبارح كانت عامله ازاي لما دياب كان جنب رؤي كانت هتموت من الوجع اللي جوها بس بتكابر وده يخليني اتاكد انها عمرها ما هتنساه دياب بالسهوله دي علشان كده عايزها تكون معاه وتاخد قرارها وتنهي الموضوع ده يا ترجع وتكون مبسوطه معاه يا ترجع هنا برضو هتكون مبسوطه ويا رب يحصل ده علشان انا مش ناقص تلزيق وقرف
نهي كلامه بغضب شديد تضحك كارما وهي تعلم غيرته الشديدة علي وتين والذي لم تقف علي دياب ينظر ايهم الي ضحكتها ليقول بغضب.انتي بتضحكي علي ايه
تنفي كارما برأسها وتقول وهي تحاول ان تسيطر علي ضحكتها.لا ولا ح
قطع كلامها ايهم التي هبط علي شفتيها وياكلها بين اسنانه بقوه كبيره تغلق كارما عينيها ويمسك ايهم شفتيها السفلية ويمصها بقوه ويسحبها معه الي النهايه ويفعل ذلك في الاخره ويمسكها بين اسنانه ويسحبها معه وهو يمصها بقوه تشعر كارما بدوخه شديدة تضرب رأسها بقوة ليرخي جسدها بين يد ايهم التي مسكها بسرعه قبل ان تقع ويبتعد عنها وينظر إليها يرها تغلق عينيها بتعب وأضح عليها لحملها ويذهب بها الي السرير ويقول وهو يخبط علي وجهها بخفه.كارما كارما في ايه كارما
تفتح كارما عينيها وتنظر اليه وتغلق عينيها مره اخرى ليمسك ايهم يدها ويضغط عليها بخفه ويقول.كارما افتحي عينك
تنظر اليه كارما وتبتسم بتعب وأضح عليها ليجلس ايهم بجانبها ويقول وهو ينظر اليها.مالك في ايه
تنفي كارما برأسها وتقول.مفيش حاجه انت بس طولت اوي وانا دوخت مش اك
قطع كلامها ايهم التي قال بصوت عالي.طولت ايه يا بت دي بوسه مخدتش دقيقتين علشان تقعي كده وبطول اكتر ومبيحصلش ده فيكي
تتنهد كارما بقوه وتقول.واهو حصل يا ايهم وسيبني انام علشان متمتش من امبارح وممكن هو ده السبب أصلا
ينظر اليها ايهم ويهبط ويقبل شفتيها بقوه ويبتعد عنها لكي لا يحدث التي حدث مره اخرى ويهبط علي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد ويقول.هتستحملي اقرب منك دلوقتي يا كارما
تنفي كارما برأسها ليبتسم ايهم وكأنه أخذ منها الموافقه ويشق ملابسها بقوه كبيره وهو يريدها من أن رآها تنزل علي الدرج وهي بهذا الفستان قبل ان تذهب الي الخطبة ويهبط علي مقدمه صدرها ويقبلها بوقحه وقوه شديد وهو يعصر جسدها بين يده بوقحه ينظر اليها يرها تغلق عينيها وهي تنتظر منه المزيد ليبتسم ويقوه أكثر في قبلاته وينزع باقي ملابسها ويهبط علي كامل جسدها ويقبلها بوقحه وقوه شديد وينظر إليها يرها تنظر اليه برغبه شديدة ليبتسم ويهجم عليها بقوه كبيره وهو ينزع المنشفه من عليه من فتره
يتركها ويتسطح علي السرير بعد ان شعر بأنها تتعب بشدة وبهذه الطريقة سوف تموت بفعل يغلق عينيه بقوه وهو لا يعرف متي هذه الفتاه تتعود عليه وعلى طريقته هذه يشعر بأنها مازالت عذراء ولم يقترب منها في يوم من التي بها ينظر اليها يره شعرها حولها بإهمال شديد وشفتيها متنفخه بشدة من آثار قبلاته ورقبتها ومقدمة صدرها تملأ به علامته التي نظر اليها ولا يعرف لماذا لاكنه ابتسم بفخر شديد ويقترب منها بشدة ويقول وهو ينزع شعرها علي وجهها.وبعدين معاكي يا بت جاسر
تنظر اليه كارما وتقول.علي ايه
يقترب ايهم منها أكثر ويقول بجانب أذنها.عايز احس ان مراتي بقت خبرة معايا يا كارما عايزك تتعلمي حاجات كتير تاني بس انتي مش عطيني فرصه وبتتفرهدي من اول جوله
تشهق كارما بقوه وخجل شديد من وقحته الشديده
وتغلق عينيها وهي تتمني الارض تنشق وتبلعها من هذا الحديث ينظر اليها ايهم ويبتسم علي خجلها ويقول.اهو طول ما واريا الكسوف ده عمري ما هقدر اعمل اللي انا عايزو
تفتح كارما عينيها وتنظر اليه وتقول بعدم وعي وهي تنظر الي عينيه.وانت عايز ايه يا ايهم
وكأنه ينتظرها ايهم تقول ذلك ليقترب منها بشدة ويهمس اليها ويقول.عايز مراتي $$$$$$$$$$$$
ويهمس اليها بعدة كلمات وقحه بشدة تجعل وجهها يقلب بالون الاحمر وتضع يدها على عينيها ينظر اليها ايهم وهو يستمتع بشدة من خجلها ووجهها الأحمر ويمسك يدها ويضعها علي صدره ويحركها بوقحه كبيره ويقول بحراره تشعل بداخله من نعومة يدها.قولتي ايه يا كارما هتعملي اللي انا عايزو
تنظر اليه كارما وتنظر بعيد عنه بخجل شديد ليصغط ايهم علي يدها ويتسطح بجانبها وهو يعلم بأن إذا شغلت به النار اكتر من ذلك لم يتركها ان وكانت تموت اليوم وهو لا يريد فعل ذلك فهو عهدها بأنه يغير هذه الطريقة معها ولا يستطيع ان يخلف هذا العهد الآن تنظر اليه كارما وهي تشعر برغبته الشديده وتبتسم وهي تره يمنع نفسه عليها لاجلها وهذا يسعادها بشدة تتذكر شئ لتقترب منه وتقول وهي تضع يدها على صدره.ماما انهارده كانت عايزني ارجع معاها علشان انت ترجع القصر تاني يا ايهم وكل العيله بيقولوا اني اقنعك ترجع قصر الملكه علشان مينفعش تفضل بره العيله كده
ينظر اليها ايهم ويرفع حاجبه ويقول.وانت كده جايه تقنعني يا كارما
تبتسم كارما وتقول.لو عملت ايي حاجه غير كده هتعاند اكتر يا ايهم وانت بتحب الصراحه والحقيقه وانا اهو جايه بقولك تعال نرجع قصر الملكه انا زهقت هنا ووتين كمان مش موجوده وانا مش هقدر اعيش لوحدي كده
يضمها ايهم الي الاحضانه ويقول ببرود شديد.وانا مش هرجع تاني يا كارما ومقرار اننا هنستقر هنا وعلشان كده بقولك لو عايزه تروحي تزوي اهلك روحي علشان مفيش رجوع لقصر الملكه تاني
تغلق كارما عينيها وتقول.ليه يا ايهم احنا طول عمرنا في القصر ده واتجوزنا في كمان وكأنه عايشين عادي ايه اللي حصل دلوقتي
ينظر ايهم الي سطح الغرفه ويقول.وانا اللي كان مصبرني علي عيشت القصر ده واني اتجوز وافضل في ده كله اني مكنتش عايز اسيب وتين يا كارما ودلوقتي وتين معايا يبقي يغور القصر كله
ترفع كارما رأسها وتنظر اليه وتقول بستغرب شديد.ليه يعني مالها عيشت القصر ده
يقبل ايهم شفتيها بقوه كبيره ويقول.عيشت القصر ده يعني كل واحد يقول رايح فين وجاي منين والتحكمات اللي مش بطايقها دي وانا مش عايز كده انا عايز اعيش حر بعيد عن كل ده علشان كده مفيش رجوع لقصر الملكه تاني عايزه انتي تروحي تقضي يوم مع اهلك روحي وارجعي تاني يوم عادي
تلمع دموع كارما بشدة وتقول.بس انت بتروح مهمات كتير يا ايهم وبتسبني بالشهر ممكن مشفكش ازاي هقعد ده كله لوحدي
يبتسم ايهم ويقول.انا بقالي اكتر من شهر ونص مطلعتش مهمات يا كارما وبعدين ابقي روحي بيت ابوكي لما اطلع انا مهمات عايزه حاجه تاني يا ستي
تشعر كارما بأنه يوفي بوعده اليها وبأنه يغير طريقته بفعل لتبسم وتضع رأسها علي كتفه وتقول.عايزك تفضل حلو كده علي طول
يرفع ايهم رأسها وهي مازالت علي صدره ويقول.ليه يا روح امك هو انا كنت وحش قبل كده ولا ايه
تضحك كارما بخفه وتقول.تصرفتك وطريقتك اه يا ايهم
ينظر ايهم الي ضحكتها ويبتسم ويقول.لو منمتيش دلوقتي وسيبتني انام هقوم اكمل اللي كنت بعمله يا بت جاسر
تغلق كارما عينيها وتنزل رأسها لكي تنام فهي لم تنام هذا اليوم الساعه الان تخطط التاسعه صباحاً وهي تتعب بشدة من قلة النوم وافعال ايهم التي نظر إلي سطح الغرفه وهو يفكر بدياب والتي يفعله معه وماذا سوف يعود وتين الي القصر وهل وتين سوف تقبل تعود اليه من جديد ام ماذا تفعل الآن
يدخل المنزل بعد فتره طويله وهو في الخارج يره والدته تجلس ومن ان تره تنهض وتذهب اليه وتضمه بقوه وتقول.حبيبي كنت فين ده كله وحشتني اوي بجد يا حمزه
يضمها حمزه ويقول.وانتي اكتر يا ماما كنت في شغل مهم
والدته بخبث مخفي.طب شغلك ده خلص ولا لا يا حمزه انا تعبت من القعده لوحدي لو هنا لوحدي وهناك لوحدي يبقي اروح بيتي احسن يا حبيبي
يبتعد حمزه عنها وينظر اليها ويقول بستغرب شديد.لوحدك ازاي يا ماما اومال غزل وسيلنا فين
والدته بحزن متصنع.مراتك مبتطلعش من اوضتها يا حبيبي ولو طلعت يا علشان تخرج او علشان تقول حاجه للخدام وحتي سلينا لحظت تغير امها عليها وأنها مبقتش تهتم بحاجه تخصها وارحت قصر الملكه تقعد في لحد ما ترجع انت
يتصدم حمزه بشدة من حديثها ويذهب الي الاعلي بسرعه تنظر خلفه والدته وتبتسم بخبث وغل شديد وتقول.علشان تعرف انك عملت اكبر غلطه في حياتك كلها لما اتجوزت البت دي يا حمزه
يدخل الغرفه ينظر اليها يرها تنظر الي هاتفها بحزن شديد ليقول بغضب شديد.ده طلع كلام ماما صح يا غزل هانم
تنظر اليه غزل بخضه شديده وتقول.في ايه يا حمزه حد يدخل علي حد كده
يذهب حمزه اليها ويمسكها بقوة من ذراعها ويقول بصوت عالي.تقدري تقوليلي قاعده هنا ليه وفين بنتك يا غزل هانم
تسحب غزل ذراعها منه بعنف وتقول بغضب شديد.ايه الطريقه دي يا حمزه وبعدين البنت عند ماما في ايه لكل ده
حمزه بصراخ شديد.وعند امك بتعمل ايه يا غزل انا مش المفروض سيب بنتي هنا ليه ارجع ملقهاش في البيت ليه
تنفخ غزل بقوه كبيره وتقول.هي كانت زهقانه وعايزه تروح هناك اكيد مش همنعها يعني يا حمزه
يمسكها حمزه وينهضها ويقول بصوت عالي بشدة.وزهقت من ايه يا غزل مش من قعدتك طول النهار علي التلفون وانك سيبها لوحدها علشان كده بنتك زهقت ومشيت من البيت بسببك
غزل بغضب شديد.انت بتقول ايه يا حمزه مين قالك الكلام ده
حمزه بصراخ شديد.ماما قالت كده يا غزل وطلع معاها حق الهانم مش شايفه مسؤالتها ولا اللي عليها
تغلق غزل عينيها بقوه وتقول.وانت بتسمع كلام امك يا حمزه انت متعرفش ان الست دي واحده كدابه ومد
قطع كلامها حمزه التي صفعها بقوه ومسكها بقوه من ذراعها وقال بغضب اعمي بشدة.الكدابه اللي بتتكلمي عليها دي امي يا غزل هانم وانا مسمحتكش تتكلمي عليها بطريقه دي فاهمه
تنظر اليه غزل بصدمه شديده فهو بعمره لم يرفع يده عليها بسبب شي وآلان يصفعها بسبب هذه المرأة وتنزل دموعها وتسحب يدها منه وتقول.خليك انت وامك في البيت ده يا حمزه بيتك انا مش هدخل في خطوه تاني بعد كده
نهت كلامها وتذهب الي عرفه الملابس وترتدي

وتخرج وتنظر اليه وكانت ان تذهب لاكن يقول حمزه بغضب شديد.مفيش طلوع من هنا يا غزل مش هتطلعي خطوه واحده فاهمه
تنظر اليه غزل وتقول.وانا مش هقعد في البيت اللي في مش بيحترمني وبيرفع ايده عليا كمان يا حمزه بيه انا هروح بيت ابويا احسن من كل الارف ده
نهت كلامها وتذهب الي الخارج دون ان تقول شيئا آخر ينظر خلفها حمزه بغضب شديد وهو لا يعرف ماذا يفعل الآن وينظر أمامه وهو يفكر في الذي حدث وفعله الان
كان يتسطح علي السرير وهو ينظر الي سطح الغرفه ويريد ان يحسم قراره بشقن هذه الفتاه التي تجن جنونه يومياً وتجعله يريدها ويريد ان يتزوجها بشدة لا يعرف لماذا لاكنه يريد ان يحسم القرار الان يريد ان يقرار بأن إذا يريدها زوجته ام يتركها بحالها ولم يفتح باب لم يعرف ان يقف أمامه يفكر بأنها فتاه جميله بشدة ومن الممكن أن يأتي إليها الذي يأخذها منه بالفعل لينهض ويمسك هاتفه وينظر الي رقمها ويدق اليها ويسمعها تقول بنعاس شديد.خير يا عم الحلو هو الواحد ميقدرش ينام زي الناس في العالم ده ولا ايه
يضحك بخفه عليها ويقول.قومي يا بت الهبله عايز اشوفك
تنهض بسرعه كبيره وتنظر الي الهاتف وتقول
بصدمه شديده.تميم ده انت
يرفع تميم حاجبه ويقول.ليه ياختي هو ممنوع اكلمك ولا ايه
تأخذ حلا نفسها بصعوبه وقلبها يدق بعنف شديد وتقول.ها لا بس استغربت مش اكتر في حاجه ولا ايه
يبتسم تميم ويقول.هكون تحت القصر عندك بعد اربع انزلي عايز اشوفك يا حلا
تستغرب حلا بشدة وتقول.ليه في ايه
ينهض تميم ويقف امام المراه ويقول.بعد ما اشوفك ابقي اقولك يلا سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف وهو يخطط بالذي يفعله معها تنظر حلا الي الهاتف وهي تستغرب بشدة لاكنها تسعد بشدة بأنه تحدث معها وتنهض وتقف علي السرير وتقفذ عليه بفرحه طفوليه وتقول.هيييييييييي كلمني كلمني هيييييييي
كانت تمر من امام غرفتها وتسمع حديثها لتنظر امامها بحقد شديد وتذهب الي غرفتها وهي تغضب بشدة وتمسك الشرشف وترمي بغضب شديد وتقول.حيات الكل مظبوطه الا حياتي انا كلهم مبسوطين في حياتهم الا انا مش مكتوم ليا الفرحه ليييييه لييييييه
نهت كلامها بصراخ شديد وتنظر أمامها وتقول بحقد وغضب شديد.طالمآ انا مش مبسوطه في حياتي مش هخلي حد فيكم يكون مبسوط وهدمر حياتكم زي ما حياتي ادمرت وهبدا بايهم الوسخ اللي خد مني اللي هو عايزو ورماني زي ما هو عايز ورجع للحيوانه كارما ماشي يا ايهم
تمسك هاتفها وتنظر اليه وتبتسم بحقد وخبث شديد وتنظر الي رقم كارما وتقول.ماشي يا ايهم خليني اشوف مراتك هتكون ايه رد فعلها لما تعرف ان جوزها المصون خانها معايا
وتدق الي كارما التي كانت تنام وبجانبها أيهم وتفيق علي دق هاتفها وتفرق بعيونها بنعاس شديد وتمد يدها تغلق هذا الهاتف ومازلت وتغلق عيونها وكانت ان تنام لاكن تسمع صوت هاتفها مره اخرى وكانت ان تنهض لاكن تره بالذي يمسكها ويقول وهو مازال يغلق عينيه.سيبك منه ونامي دلوقتي يا كارما
تنظر اليه كارما وتغلق عينيها وكانت ان تنام مره اخرى لاكن تسمع صوت الهاتف يدق مره اخرى لتنظر اليه وتنظر الي ايهم وتقول.ايهم سيبني اشوفه وبعدها هرجع انام يمكن يكون في حاجه
يتركها ايهم ويلف لناحيه الاخري تنظر اليه كارما وتمسك الهاتف وتتصدم بشدة وهي تره رؤي التي تدق اليها تنظر إلى ايهم وهي لا تريد ان تظهر صدمتها عليها أمامه وتبلع ريقها وتنظر الي الهاتف وتغلق الخط في وجه رؤي وتنظر أمامها وهي لا تعرف ماذا تريد رؤي منها الآن تنظر الي ايهم وتسمع صوت الهاتف مره اخرى لتنظر اليه وتنهض وتذهب الي غرفه الملابس وتنظر الي ايهم وتغلق الباب عليها وتنظر الي الهاتف وتذهب تجلس علي الأريكة التي توجد وتفتح الخط عليها وتضع الهاتف علي أذنها وتسمع رؤي التي تقول بستفزاز.معقول مش عايزه تكلمني يا بت عمتي
تغضب كارما منها بشدة وتقول.خير يا رؤي عايزه مني ايه
تنهض رؤي وتقول بوقحه شديدة.شكلك مكفيه جوزك حلو اوي اليومين دول يا كوكو عملتيها ازاي دي مكنتش اتوقع انك تقدري تعملي حاجه زي دي اصل ايهم مش ايي واحده تقدر عليه
تتصدم كارما من وقحتها الشديده وتقول بغضب شديد.ايه البجاحه اللي انتي فيها دي يا بت انتي وايه قلة الادب دي ما تلمي نفسك شويه وبعدين ملكيش دعوه بحياتنا يا رؤي وابعدي عني انا وجوزي احسنلك
وكانت ان تغلق الهاتف لاكن تقول رؤي بستفزاز شديد.تؤ تؤ مينفعش يا كوكو معقول عايزني اسيب ايهم ليكي لوحدك ده حتي حرام عليا المفروض اشيل شويه عنك يا حبيبتي
تصراخ كارما بصوت عالي وهي تحمد ربها بأن هذا الحائط عازل للصوت وتقول.انتي واحده متربيتش يا رؤي وعمو وسيم غلط اوي لما وقف قدام مراد واتكلم علي وتين بالطريقه دي علشان واحده زباله زيك ميعرفش ان بنته بجحه لدرجة انها تتصل علي واحده تسالها بالشكل الزباله ده عن جوزها ابعدي عن حياتي احسنلك يا رؤي وانا حذرتك دلوقتي علشان لو اتصلتي او عملتي حاجه تانيه هقول لعمو رحيم علي تصرفتك دي
نهت كلامها وكانت ان تغلق الهاتف لاكن تصرخ رؤي بها وهي تقول.لا انا مش كل اللي بتقولي عليه يا كارما انا احسن منك علي الاقل ايهم اختارني انا زمان وحتي دلوقتي اختارني عليكي وكان معايا وسابك انتي وكانك مش موجوده في حياته من الاساس
تتصدم كارما بشدة من حديثها وتقول ان تخفي صدمتها وتقول.انتي هبله يا بت مش كده ايهم مين اللي كان معاكي وانا معاه ايهم عمره ما يخوني فاهمه
تضحك رؤي بقوه وسخريه شديدة وتقول.طول عمرك هبله يا كوكو احب افاجك واقولك ان جوزك ايهم كان معايا وكنت في حضنه يا كارما وعاملني كأني مراته واكتر كمان اصل يا حبيبي كان يتمني انه يعمل ده من زمان اوي ولما صدقت عطيته الاشاره علشان ينفذ وهو جالي علي طول من غير ما يفكر في أيي حاجه
تنزل دموع كارما بغزاره وألم شديد وهي تتذكر جملته اليها قبل يومين وهو يقول..يبقي اتاكدي يا كارما انا خونتك وعملتها بجد
وتنظر أمامها بصدمه شديده وهي لم تستوعب شي من التي يحدث الآن دموعها تنزل غصب عنها وهي تتخيله معها بفعل لتغلق عينيها بقوة وتوهان شديد وهي لا تعرف شئ و
بعد فترة طويلة تفتح وتين عينيها ببطئ شديد وترفع يدها وهي مازالت تشعر بنعاس كانت ان تغلق عينيها مره اخرى لاكن تره بالذي أمامها لتنظر الي وجهه وتبتسم بعدم إرادتها وتقترب منه وتضع يدها على وجهه وتنظر الي ملامحه الرجوليه التي تعشقها بشدة وتقترب منه وهي تتنساه كل شيء الآن وتقبل وجهه ببطئ شديد وكانت ان تبتعد عنه لاكن يفزعها بشدة وهو يضع يده على خصرها ويسحبها اليه اكثر تنظر اليه وتقول بخضه شديده.يخربيتك يا دياب حد يخض حد كده
يفتح دياب عينيه وينظر اليها ويقبل وجهها ويقول.سلامتك يا غزال
تنظر اليه وتين وكانت ان تبتعد عنه لاكن يسحبها دياب اليه أكثر ويقول بخبث شديد.كنتي بتعملي ايه يا بت الجارحي
تنظر اليه وتين وهي قربت منها بهذا الشكل وتضغط على شفتيها وتقول.ولا حاجه اوعي
يقلبها دياب علي السرير ويبقي فوقها ويقول بوقحه وهو ينظر اليها.ولا حاجه ازاي ده انتي شويه كمان وكنتي هتغتصبني يا غزال
وتين بغيظ شديد.علي أساس انك محتاج اوعي يا دياب علشان مخنوقه اوي منك بجد
يبتسم دياب ويقول.ومخنوقه ليه يا حبيبتي مكنش كلت ورث ابوكي
تنظر اليه وتين وتنفخ بضيق شديد وتقول.دياب سيبني عايزه ام
قطع كلامها وهي تنظر الي الغرفه لتتصدم بشدة وهي تتذكر الذي حدث وتنظر اليه بسرعه وتقول.انت وخدني فين يا دياب
يقبل دياب شفتيها بخفه ويقول بغمزه.خطفتك من الكل زي ما وعدتك يا غزال صح متأخر بس انتي دلوقتي معايا وعلي سريره وشبه في حضني ومفيش حد قدر يقف في وشي
تتصدم وتين بشده وهي تتذكر حديثه اليها وهو يقول.احسبي من هنا لخمس تيام يا وتين وهتكوني في بيتي وحضني وعلي سريري ومن غير ما انسان علي وش الدنيا يمنعني من ده
وتنظر اليه وتقول.دياب انت بتقول ايه اوعي عايزه امشي من هنا
يبتسم دياب وينهض من عليها ويقول وهو يفك ازار قميصه.مفيش حاجه اسمعها امشي من هنا لحد ما نشوف موضوع اهلك ده
تنظر اليه وتين بغضب شديد وتنهض وتقول بصوت عالي.انا همشي غصب عنك يا دياب ومفيش حاجه هتمنعني
نهت كلامها وتذهب إلى الخارج ينظر خلفها دياب ويبتسم ببرود وينزع قميصه ويذهب الي الحمام التي يوجد في الغرفه لكي يستحم
تذهب الي الخارج وتنظر الي القصر التي توجد به تنظر تره بشكل مربع ويوجد الكثير من الغرف امام بعض وتره درج يوجد لتذهب اليه وتنزل الي الأسفل وتنظر حولها وتتصدم بشدة وهي تره زجاج يلف في كامل هذا القصر وتره ماء من هذا الزجاج وتنظر اسفلها وترها بأنها تقف علي ماء يفصل بينها وبين هذه الماء زجاج فقط تشعر بدوخة من هذا المشاهد التي امامها وتنظر حولها لكي تره باب تخرج منه لاكن تتصدم بشدة وهي لا تره باب في هذا القصر بكل مكان يوجد هذا الزجاج لتركض علي الدرج بسرعه وكانت ان تذهب الي الغرفه التي يوجد بها دياب لاكن تره درج يصعد الي الاعلي لتركض اليه وهي تريد ان تعرف ما اخر هذا القصر وتصعد الي السطح وتنظر حولها تره بأنها توجد في بحر عميق بشدة وتسمع صوت الماء وهي تضرب بقوة شديدة وتشعر بأنها علي سفينه من هذا المشاهد ليست قصر كهذا تنفزع بشدة وهي تشعر بالذي يضمها من الخلف ليمسك يدها بين يده ويقول بهمس.هشششش اهدي خلاص
تتنفس وتين براحه وتقول.انت جيبني فين يا دياب ايه المكان ده وازاي ده اتعمل وسط المياه كده
يبتسم دياب وينظر الي الماء ويقول.بالفلوس تقدري تعملي كل حاجه يا وتين وحتي لو كان بيت وسط البحر
تحاول وتين ان تلف اليه لاكن لا تعرف لتنفخ بقوه وتقول.طب ابعد وبطل اللي بتعمله ده ومليون مره اقولك انا وانتي مفيش بينا حاجه علشان تعمل اللي بتعمله ده
دياب بهمس اليها.ومين الحمار اللي قال ان مفيش بيني وبينك حاجه يا غزال الوحش
تنظر وتين أمامها وتقول ببرود.دي الحقيقه يا ابن السويسي ومحدش يقدر ينكرها
يبتسم دياب ويقول.تؤ تؤ انا أقدر أنكرها واقدر اثبت عكس كلامك ده كمان
تلف وتين اليه بسرعه وتقول وهي تنظر اليه.قصدك ايه يا دياب
يبتسم دياب ويسحبها اليه ويقول.تعالي انزلك المياه يا وتين
تنفخ وتين بقوه وتقول.دياب متعصبنيش وقول قصدك ايه بالكلامك ده
يقترب دياب منها بشدة ويقول.سيبك من كلامي دلوقتي يا غزال
تنفخ وتين بقوه كبيره وينزع دياب الجاكيت من عليها ويرمي علي الأرض وينظر اليها يرها تنظر اليه ببرود شديد وتقول.طلعني من هنا يا دياب
يحملها دياب بسرعه وقوه شديد ويقول وهز يجز علي اسنانه بقوه كبيره.الطريقه دي بلاش معايا يا بت الجارحي علشان قسماً بالله اندمك عليها طول عمرك
وتين بغضب.نزلني يا دياب وانا اتعامل بطريقه اللي انا عايزها اوعي وابعد عني بقي
يذهب دياب الي نهاية القصر والتي لا يوجد به سور ويقول ببرود شديد.حاضر يا حبيبتي هبعد زي ما انتي عايزه
وكان ان يرميها في الماء لاكن تتعلق وتين برقبته بسرعه كبيره وتضمه بقوة شديدة وتقول.لا يا دياب اوعي تسيبني والنبي اوعي
يبتسم دياب ويضمها ويذهب بها الي الأسفل وتشعر وتين براحه شديدة بين الاحضانه لتغلق عينيها بتستمتع شديد ويذهب بها دياب الي الغرفه ويذهب يضعها علي السرير ويهبط فوقها ويطبع عدة قبلات مسروقه علي كامل وجهها لتغلق وتين عينيها بقوة وتقول دون مقدمات.اتجوزت هاجر ليه يا دياب
ابتسم دياب وينظر اليها ويقول.لو حد ضاحي بحياته علشانك هتعملي ايه علشان ترضي يا وتين
وتين دون تفكير.هعمل كل اللي هو عايزو ومش هرفض لي طلب طول عمري
يبتسم دياب ويطبع قبلة مسروقه علي مقدمة صدرها ويقول.وهو ده اللي انا عملته يا غزال
تنظر اليه وتين وتقول بغضب شديد.يعني هاجر ضحيت بحياتها علشانك يا دياب
ينظر دياب الي وجهها ويقبلها ببطئ شديد ويقطم بأسنانه وشفتيها علي خدودها التي يعشقهم لتقول وتين بغضب أشد.ما تكلمني زي الناس وتبطل بوس يا دياب في ايه فتحتها علي البحري كده ليه
يضحك دياب عليها بخفه ويقول وهو ينظر الي شفتيها.وهو انا قادر اعمل حاجه تاني غير البوس يا بت الجارحي اخاف اعمل يقتلوني وانا عايز افرح بشبابي
تنظر اليه وتين وتبتسم بخبث وتضع يدها على رقبته وتقول برقه شديده.ليه يا حبيبي ما تعمل وخلينا نشوف ايه اللي هيحصل فيك
يمسك دياب يدها ويرفعها الي الاعلي وينظر اليها بوقحه كبيره ويقول بحراره تشعل في جسده بسبب فعلتها.بس كده انا تحت امر الاميرة
نهي كلامه ويهبط علي مقدمة صدرها ويقبلها ببطئ ووقحه لتقول وتين بصوت منخفض.دياب عيب ومينفعش كده
لم يسمعها دياب اليها بل يمسك ملابسها ويبعدها عن طريقه وهو يقبلها ببطئ أشد لتغلق وتين عينيها بقوة وبتوهان شديد بالذي يفعله الآن ويقبل دياب كل ما يأتي أمامه وينزل يده ويحركها أسفل ملابسها بوقحه شديدة لتشعر وتين بقشريريه شديده في جسدها من الذي يفعله معها لاول مره الآن وينزع دياب هذا الفستان اللعين التي يحجبها عنه وينظر الي جسدها التي لم يستره سوا ملابسها الداخلية فقط وينظر اليها وهي تغلق عينيها وتتاؤه معه بشدة ليهبط علي جسدها ويقبلها بوقحه شديدة وهو ينزع هذه الملابس المتبقه وهو يشعر بحراره شديده تشعل بداخله لم تطفئ أن وكانت هذه الفتاه زوجته ويجعلها تحمل اسم دياب السويسي يهبط دياب علي جسدها أكثر وهو يقبل كل إنش يأتي امامه تفتح وتين عينيها وتنظر اليه وعيونها تدمع بشدة ولحظات وتستوعب الذي يحدث الآن لتنهض بسرعه كبيره وكأنها لدغتها حيه الآن وتنظر اليه بصدمه شديده وتقول.انت كنت هتعمل ايه يا دياب
ينظر اليها دياب ويقول.ولا حاجه يا وتين اهدي
تلكمه وتين بقوه كبيره في صدره وتقول بصراخ شديد.ايه اللي ولا حاجه يا دياب انت وجودك معايا نفسه غلط ازاي تسمح لنفسك تعمل حاجه زي دي
نهت كلامها وتمسك الشرشف علي جسدها العاري لينفخ دياب ويقول.محصلش حاجه ي
قطعت كلامه وتين التي صراخت به بالاعلي صوتها وهي تقول.انت فكرني واحده واسخه جيبها مش الشارع يا دياب علشان تقول محصلش حاجه ولا فكرني واحده من ال$$$$$$ اللي تعرفهم انت وايهم وكل يوم عن واحده من
قطع كلامها دياب التي كان ان يصفعها بقوه لاكن يقف في اللحظة الأخيرة ويمسكها بقوة شديدة من ذراعها ويقول بغضب عارم وصوت عالي.لاا يا وتين مش فاكر انك واحده منهم بس انتي مراتي يا هانم مراتي وحقي اعمل فيكي اللي انا عايزو فاهمه
...............
............
.........
