رواية هوس الكينج الفصل الخامس عشر 15 بقلم بيري الصياد
متنسوش الفوت يا وليه منك ليها واللي مش عاملين متابعه يعملها ولما شغفي يرجع نسواني وتفاعلهم يرجع معاه عايزه نسواني يخلوا البارت ده عليه تفاعل وكومنتات كتير اوي 💋
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ينظر اليها صقر وينظر الي بتول بغضب شديد لتفهم بتول نظرته علي الفور وتغطي رقبتها وشعرها جيد ويخرج اسد ويقول بغضب وهو ينظر الي الفتيات الثلاثه.ادخلوا جوه مش عايز واحد منكم هنا
وينظر الي صقر ويقول بغضب شديد.ايه اللي انت عملوا ده انت مش عارف ده بيت مين علشان تعمل الحفله دي قدمه ولا ايه
يميل صقر برأسه قليلاً وهو ينظر الي أسد ويحك بإذنه ويقول بجمود شديد.لا مش عارف بيت مين ده
يرفع اسد رأسه بشموخ وكبرياء صعيدي ويقول بصوت قوي.بيت منصور الراوي كبير البلد
ينظر اليه صقر ويقترب منه ويقول.يبقي كبير بالاسم بس علشان الكبير المفروض يبقي فاهم ومعلم عياله واحفاده الاصول واللي طلع منكم لا اصول ولا يطلع من حد شم رايحتها يا حفيد الكبير
يأتي فادي علي حديث صقر ويخرج سلاحه ويقول بغضب شديد.انت هتچول ايه يا واكل ناسك انت عليا الچلاق ما انت طالع من اهنا عايش
وكان ان يرفع سلاحه علي صقر لاكن يرفع اسد يده ويمسك السلاح من فادي ويقول وهو ينظر الي صقر.اصبر يا فادي اصبر
ويستكمل الي صقر الذي ابتسم ببرود شديد.انت مين وايه اللي جابك هنا وبتقول الكلام ده ليه
ينظر صقر الي بتول ويلف الي اسد ويقول.انا مين انا صقر السيوفي وجاي هنا اخد اللي يخصني وبقول الكلام ليه تقدر تقولي انت لما تروح بيت حد وتاخد واحده من غير اذن ولا حتي علم راجلها علي ده تسمي ايه يا ابن الكبير
نهي حديثه بسخريه واضحه بشده وينظر اليه اسد وهو لم يفهم ام يستوعب حديث صقر ليقول.وانا روحت بيت مين وخدت مين من غير موفقة راجلها
يسحب صقر بتول اليه ويقول بصوت عالي بشده.خدت بت الراوي مراتي ومن غير ما ترجعلي ولا اسمحلك تاخدها ولا تطلع خطوه بره بيت ابوها حتي
ينظر اسد الي بتول التي بين يد صقر الآن وهو لم يستوعب حديث صقر وتنظر بتول الي صقر وهي لا تعلم ماذا تفعل الان ويقول اسد بعدم تصديق.هو ده جوزك يا بت عمي
يبتسم صقر ببرود شديد فهو كان ينوي علي فعل شئ إذا نطق هذا الشاب بإسم بتول الان وتنظر بتول الي صقر بغضب شديد وتقول.لا مش جوزي ولا اعرفه حتي
ينظر اليها صقر وتضحك موده بخفه وتقول.اهي قلبت عليك يا كينج
تنظر بتول اليها وتنظر الي صقر وتقول بصوت لا يصل سوا اليها.تقدر تقولي انت جاي هنا ليه دلوقتي
يجز صقر علي أسنانه بقوه كبيره ويقول.اتكي انتي علي الصبر وانا ورحمة ابويا لا اربيكي واعلمك الادب من الاول وجديد يا بتول علي اللي عملتي بس اصبري عليا ونشوف موضوع تربيتك بعد ما نخلص من دول
نهي حديثه وهو ينظر ببرود شديد الي اسد وشقيقه وينظر اليه اسد وينظر الي الاعلي ويري الجد يقف والخادمه ووالدة سما يسندونه لكي لا يقع من التعب الذي به وينظر صقر الي الاعلي ويري الجد ليقول بصوت قوي.حقي اخد مراتي وامشي من هنا ولا ايه رأيك يا كبير الصعيد
ينظر اليه منصور ولا يعلم لماذا لاكن شعر بقوة شخصية صقر وهذا اعجبه بشده ليبتسم ويقول.البت نفسها بتعترض وبتچول انك مش چوزها عايزني اصدج (اصدق) انها مراتك كيف
ينظر صقر الي بتول وينظر الي منصور ويقول.ده نكد حرايم سيبك منه انت يا كبير انا عارف هتصرف في ازاي بس بالشرع والقانون بت ابنك مراتي ولو عايز قسيمة الجواز في العربيه خلي البأف ده يروح يجيبها علشان رجلي وجعاني اوووي
نهي حديثه باستفزاز شديد وهو ينظر الي فادي الذي كان ان يقترب من صقر لاكن يضع اسد يده امام صدره ليقف فادي وينظر الي اسد الذي قال.سيب جدك اللي يتكلم ويتعامل يا ولد ابوي
ينظر فادي الي صقر الذي ابتسم باستفزاز شديد وقال.اسمع كلام الكبير يا ننوس
يغضب فادي بشده من هذا الكينج ولا يطيق ان يبقي معه في مكان واحد لاكن يريد ان يصبر ليقتله في النهايه وينظر اليه صقر وينظر الي بتول ويقول بغضب مكتوم وصوت لا يصل سوا اليها.ابقي ذكي بعدين يا روح امك مش دلوقتي وغطي شعر امك ده علشان مرمكيش في البحر واخلص منك
تنظر اليه بتول باستفزاز وتغطي شعرها جيد وتقول.ارميني اهو ارتاح من كل اللي انا في بسببك يا كينج
ينظر صقر الي عيونها وينسي كل من حوله وتنظر بتول الي عيونه ويبقون علي هذا الوضع وينظر اليهم اسد ويشعر بنار عشق الكينج الذي واضح وضوح الشمس وينظر الي ابنة عمه بتول ويبتسم وهو يري حبها الي صقر أيضاً وينظر الي الجد بنظره فهمها جيد منصور الذي كان ينظر الي صقر وبتول ويشير اسد بعيونه علي صقر وبتول ويبتسم منصور وهو يفهم نظرة اسد جيد ويشير منصور اليه بأنه يصعد لياخذه وينزل لكي يسمع صقر ويري ماذا يريد ويتحدث معه ويميل أسد برأسه ويذهب منصور الي الداخل بمساعدة زوجة ولده والخادمه وينظر اسد الي صقر وبتول ويحمحم بقوه ويقول.شوف نفسك واقف فين يا ابو نسب موضوعك كده هكبر وهجيب عيال واحنا وقفين كمان
ينظر اليه صقر ويبتسم ويقول بغمزه وقحه.طب مفيش اوضة فاضيه تلمنا بدل الوفقه في العام والفضايح دي
يبتسم اسد ويقول بنفس الغمزه.لا في بس ادخل وتتفاهم مع الكبير الاول وبعدها اتصرف براحتك
ينظر صقر الي بتول الغاضبه بشده منه ومن هذا الحقير الاخر اسد وهي لم تتوقع ان تري هذا بين الكينج واسد فهي توقعت مشاهد اخر عكس هذا (والله ما لوحدك يا قشطه محدش توقع المشاهد اللي بنشوفوا ده ولا واحده من النسوان 😂😂❤️)
ويقول اسد.يلا اتفضل واعتبر البيت بيتك يلا وسعوا سكه
تبتعد سما والخدامات عن الطريق ويذهبون الجميع الي الداخل ويجلس صقر وهو يمسك يد بتول التي تريده ان يترك يدها لاكن لم يقبل بهذا ويضغط علي يدها بقوه كبيره توجعها بشده ويسحبها صقر اليه ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيره وتسمع بتول صوت الأحكتاك.اوعي تصدقي نفسك واني مش جوزك يا بت اتلمي وعدي يومك معايا واتعدلي لحد ما نرجع وبعدها نحل ونشوف هنعمل ايه مع بعض
بتول بغضب مكتوم.هتطلقني يا صقر هتطلقني وهتسبيني في حالي علشان انا مش هكون معاك بعد اللي عملته انساني وسيبني اعيش حياتي زي ما انا عايزه
ينظر اليها صقر ويقول.حياتك تعيشها بعيد عني يوم ما تيجي تقري الفاتحه علي قبري يا بت الراوي غير كده تنسي وتشيلي من دماغك فكرة الطلاق دي علشان ورحمة الميت والحي ما هيحصل لو وقفتي علي شعر رأسك انا مش هتطلق وانتي عارفه ده كويس اوي يبقي ليه تتكلمي في وتتعبي لسانك اللي عايز قطعوا ده
تنظر اليه بتول وتقول بعناد وغضب.مش هتطلق يبقي اول ما هطلع من هنا هرفع عليك قضيه طلاق يا صقر
يبتسم صقر ببرود ويقول بهمس بجانب أذنها.اول حاجه هتتسالي عنها في القضيه دي ايه سبب الطلاق ايه هتقوليلهم سابني واتجوز غيري ده اول شئ تاني حاجه قضيتك مش هتتقبلي حتي عارفه يا قشطه
لا تتحدث بتول ليستكمل صقر وهو يقول.علشان انا كاتب ولسه مدخلتش يعني جواز ناقص أصلا تقدري تقوليلي الطلاق هيكمل ازاي والجواز نفسه ناقص تعالي نكمل جوازنا وبعدها امشي في موضوع الطلاق ده براحتك بس لما نتجوز يا بت الراوي
تبتعد بتول عنه وتنظر اليه بغضب شديد وتقول.لما تشوف حلمة ودنك يا ابن حنان روح للست رنا بتاعتك اهي هتفرح بيك اوي بس انا لا انساني احسنلك
ينظر اليها صقر ويبتسم ويري الصينيه الذي تضع أمامه لينظر الي بتول ويقول.ما تقومي انتي تعمليلي قهوه يا بتول مطبق ومصدع اوي بسبب الف وار الهانم اللي سابت جوزها وسافرت من غير ما تقوله حتي
تنظر بتول امامها وتقول.مليش دعوه قوم اعمل لنفسك
يضغط صقر علي خصرها بقوه كبيره ويسحبها اليه اكتر ويغطي شعرها ورقبتها جيد ويلف الطرحه حول رقبتها ويقول بهمس بجانب أذنها لاكن غاضب بشده.ابقي فاكريني اقطعلك لسانك ده علشان مبقاش ينفعني في حاجه بعد كده والاحسن اني اقطعوا واكلوا بسناني علشان ارتاح واقدر اكمل معاكي
تنظر اليه بتول باستفزاز شديد وتقول.ولا تقدر تعمل حاجه اخرك فاضي متنساش انت فين ومع مين يا ابن السيوفي
يبتسم صقر ببرود شديد ويقول.لا انتي ولا اهلك ولا البلد دي كلها فيها دكر يقدر يقف قدام صقر السيوفي يا بتول واللي عايز يجرب اوعدك هحفروا قبره بيدي وحطوا في مين ما كان حتي لو كان الكبير نفسه
تنظر اليه بتول سريعآ بعد حديثه ليبتسم صقر ويقبل وجهها وهي لم تستوعب حديثه وينظر الي موده التي ابتسمت ببالها ويبتسم صقر بتوعيد لتبلع موده ريقها بصعوبه وتقول.انا مليش دعوه بحاجه كنت عايزه الف في البلد بس والله
يحك ويمسح صقر علي دقنه بتوعيد ويقول.اصبري انتي كمان عليا بس نرجع وربنا يحلها وقتها
تتغظ موده بشده وينظر صقر الي بتول ويري الجد ينزل بمساعدة اسد والعصا ويجلسه اسد علي الكرسي ويعود منصور بظهره الي الخلف وينظر الي بتول التي تنظر بعيد وهي تفكر في حديث هذا الكينج وينظر منصور الي صقر ويقول.ابعد مينفعش اكده يا واد احنا چاعدين (قاعدين) وحتي لو مراتك عندينا مينفعش تچرب (تقرب) منها في وچودنا
ينظر اليه صقر ويعود بظهره الي الخلف ويعدل الجاكيت ويقول.مراتي يا كبير واعتقد ان ربنا حلل قربي منها هتيجوا انتوا تحرموا ده كلام ميعقلش برضو
ينظر منصور الي اسد وينظر الي بتول التي ابتعدت عن صقر بالفعل ويقول.مراتك نفسها معترضه وبتچول انك مش چوزها وهتبعد عنك يبقي ده تسمي ايه يا واد بحري
ينظر صقر الي بتول التي نظرت أمامها وينظر الي منصور ويبتسم ببرود ويقول.حرايم عايزه قطع رقبتها ولسانها علشان تتربي يبقي سيبني انا اربيها بمعرفتي وبعد التربيه ابقي تعال واسالها اذا انا جوزها او لا وشوف اجابتها هتكون ازاي
يبتسم منصور ويقول.بنتنا متربيه احسن تربيه يا واد بحري وحيت (طالما) عملت اكده يبجي (يبقي) العيب عندك انت شوف حالك عملت ايه خليها تچلب عليك بشكل ده
يبتسم صقر ويقول.وانت شايف انها تسافر وتيجي عندك هنا من غير علمي دي تربية ولا اصول يا كبير
ينظر منصور الي بتول بعتاب لتنظر اليه بتول بغضب شديد وهي تشعر بأن صقر يقلب عليها الطاولة الآن وبان منصور سوف يقف معه عليها لتنهض وتقول بصوت عالي وهي تنظر الي صقر.اروح واسافر واعمل اللي انا عايزه وانت ملكش دعوه بيا يا صقر انت م
بتووووووووول اوعي تعلي صوتك علي راجلك مهنسمحش بده يا بت ولدي دي اسمها جلة (قلة) ادب.كان هذا صوت منصور القوي والغاضب الذي قطع بتول لتنظر اليه بتول وتنظر الي صقر الذي نظر اليها بجمود شديد وكانت ان تصعد الي الاعلي لاكن يقول منصور.ده چوزك ولا لا وعايز الحچيچه (الحقيقه) دلوچتي
تنظر اليه بتول وتقول وهي تنظر بعيد عنه.كاتب كتاب بس مش جواز كامل
يبتسم منصور وينظر الي صقر ويشعر بنار عاشق تشعل أمامه لاكن يحاول ان يهدي ويبقي بارد لأجل أن لا تفلت اعصابه الان ويبتسم منصور ويقول.يبچي يكمل چوازه في الصعيد ويخلينا نفرح ونعمل الفرح أهنا
تنظر اليه بتول سريعآ بعد حديثه وينظر اليه صقر أيضا وهو لا يتوقع فعلت هذا الراجل الان وتركض بتول الي الاعلي دون ان تتحدث وهي لا تطيق ان تبقي بعد هذا الحديث وينظر خلفها منصور ويقول وهو ينظر الي صقر.اطلع شوف مراتك يا ولدي بس مطولش علشان الغدا
ينظر اليه صقر ويقول بهدوء شديد.قبل ايي حاجه عايز اتكلم معاك شويه علي انفرد
ينظر اسد اليه وينظر الي منصور الذي اومل لهو وقال بهدوء.كله يروح يشوف حاله ميعزيش حد أهنا يلا
تميل موده علي اسد وتقول بهمس اليه.احنا بننطرد كلنا ياسطا مش كده
اومال لها اسد وقال.ولو ممشناش دلوقتي شكلنا هيبقي زباله اكتر
موده بغيظ طفولي.طب وليه بس انا كده ممكن اموت بفضولي واموت علشان اعرف هما هيتكلموا في ايه يا تركي قولهم يخلوني وانا مش هعمل صوت والله
ينظر اليها اسد ويبتسم ويمسكها من الخلف من ملابسها ويسحبها معه الي الخارج وتنظر خلفهم سما وهي تغضب وتغار بشده وينظر اليها فادي ويمسك يدها ويسحبها خلفه الي الاعلي بعنف وتذهب والدة سما الي المطبخ والخدام الي الخارج ولا يبقي سوا صقر ومنصور وينظر صقر الي منصور ويتنهد بقوه كبيره ويقول.اولا عايزك تعرف اني جاي اخد مراتي وده لو هيكلفني موتي انا مستعد ومعنديش مانع اموت دلوقتي علشان انقذ ده
يبتسم منصور ويقول.وايه اللي چاب سيرة الموت يا ولدي ما احنا زناين اها
يبتسم صقر ببرود ويقول.متعودش اخون بيت دخلت في واهله عطوني الأمان وقبل ما تقول كلمه تانيه اعرف انا مين وابن مين علشان كلامك هحسابك عليه وهتعامل معاك بنأن عليه هو
يستغرب منصور بشده ويقول.چصدك ايه يا واد بحري
ينهض صقر ويضع يده في جيب البنطال ويقول بجمود شديد.انا صقر عيسي السيوفي ابن عيسي السيوفي وحفيد هلال السيوفي
يتصدم منصور بشده من حديثه وينظر اليه بصدمه شديد وهو يتذكر الماضي ويري شريط حياته امام عينيه وموت ولده علي يد فرد من هذه العائله وينظر منصور الي صقر الذي نظر اليه وقال بهدوء شديد.كده تقدر تتكلم علشان احاسبك علي كلامك واتعامل معاك علي اساسه
يتصدم منصور من تصرفات هذا الشاب ويقول.مش خايف لا اطلع الفرد واچتلك دلوچتي
يبتسم صقر ويقول.العمر واحد وكلامي لا هيقل ولا هيذيد دقيقه في عمري لو مكتوبلي اموت دلوقتي هموت وعمري لا في ايدك ولا ايد غيرك
ينظر اليه منصور ولاول مره في حياته يكن في هذا الموقف فهو لا يستطيع أن يقتل صقر ويأخذ حق والده من هذه العائله فهو بالنهاية زوج حفيدته ولم يستطيع ان يجعلها تخسر زوجها ولا يستطيع ان يتركه الآن بعد ان علم من هذا ويبقي منصور يفكر قليلا ويرفع رأسه بكبرياء وينظر الي صقر ويقول.فرحك علي بت ولدي هيتم في الصعيد
تتصدم هذه السيده التي تسمع كل ما يحدث من المطبخ وهي تقف قرب الباب لكي تسمع جيد وتضع يدها على صدرها بصدمه من حديث والد زوجها الذي مات علي يد فرد من عائلة صقر فماذا يقول هذا الآن فهو يريد ان يترك حق زوجها وأيضا يزوج بتول لهذا صقر الذي نظر الي منصور ويبتسم ببرود ويقول.متاكد من قرارك ده يا كبير
منصور.عيب لما تسأل منصور الراوي عن قرار خدو انا كلمتي واحده ومش هتتغيري لو فيها چطع (قطع)
رچبتي روح هتلاچي (هتلاقي) مراتك في الاوضة التلاته روح شوفها وصلح بينكم يا ولدي واوعي تخسر في معركتك دي مهما حوصل وانا معاك علشان تفوز
يبتسم صقر ويميل برأسه بخفه ويذدد احترامه لهذا الراجل ويذهب الي الاعلي كما قال منصور الذي نظر خلفه وقال في داخله.في حاچات متتعدش مرتين يا ولدي زي عشچك اللي انا شايفه دلوچتي يا رب يديم عشچك وتتحمل ناره للآخر يا واد بحري
نهي حديثه بابتسامة وهو لا يريد ان يقف أمام الكينج لكي لا يخسر عشقه فهو ندم علي زوجته الذي كان يعاملها بجفه في السابق وماتت قبل ان يلين معها لذلك لا يريد ان يفعل شيء يجعل صقر يخسر أيضا ويريد ان يعوض ما ندم عليه بهذا الذي فعلوا آلان تنظر اليه والدة سما بغضب اعمي وهي لا تري أمامها سوا زوجها الذي مات وتركها تربي ابنتها لحالها بعد أن قتل وتنظر أمامها وهي تفكر ماذا سوف تفعل لأجل ان تأخذ حق زوجها وتقتل هذا صقر فماذا سوف تفعل هذه السيده وهل سوف تنجح ام ماذا يحدث
1
.باشا باشا باشا باشا اسمعني يا عم وانا هقنعك والله بس وقف البتاع ده باشا باشا باشا.كان هذا صوت موده التي تسير خلف فرس اسد وهي تريده ان يركبها معه وينظر إليها اسد ويقول بصوت عالي.ايييييييييه يا بت في ايه صدعتني من الصبح
تنظر اليه موده ببراءة طفوليه وتقول.انا صدعتك يا عمو اسد
ينظر اليها اسد ويضحك بقوه غصب عنه علي شكلها الطفولي بشده وتبتسم موده وتقول بحماس طفولي.خدني قدمك والنبي يا تركي وخليني الف والنبي انت وعدتني مش كده
يرفع اسد حاجبه ويقول.انا قولتلك بالليل دلوقتي لا
تنفخ موده بغضب طفولي وتقول.انت ليه كده حرام عليك هموت واركب فوقها ركبني بقي يا اسد انا تعبت ومش هكلمك تاني لو مركبتش الفرس دلوقتي
ينظر اليها اسد وينظر حوله يري عدد من الحرس والذي يعملون في المنزل وينظر الي حزن موده الطفولي ويبتسم عليه وينظر الي راجل ويقول بصوت عالي قليلا.روحوا شوفوا الأرض كلكم يا عم عزوز خلاص انهارده شغل في البيت والزربيه وخليكم في الأرض
اومال لهو هذا الراجل ويذهب بعد قليل مع جميع الرجال الذي يعملون في المنزل وتنظر موده الي اسد وتقول بغيظ شديد.انت موقفني في الشمس ومش هتعمل اللي انا عايزه في الآخر صح
ينظر اليها اسد ويقول.اخرك هتلفي في البيت غير كده مش هيحصل تمام
اومالت لهو موده بدون تفكير وبحماس طفولي وتقول.اهم حاجه اركب عليها علشان ازل البت حنين واغظيها لما اروح
يبتسم اسد وينزل من الفرس ويمسح علي رأسها ويقول.يلا هتمسكي في دي كويس وهتحطي رجلك هنا وهتطلعي يلا وانا واقف معاكي اهو
تنظر اليه موده وتبلع ريقها وتقول.لا ياسطا احنا متفقناش علي كده بقي
ينفخ اسد بقوه ويقول.اومل اتفقنا علي ايه يلا جمدي قلبك كده واطلعي مش انتي اللي عايزه تركبي يبقي يلا اركبي وجربي
موده بغضب طفولي.ماشي يا اسد اوعى وملكش دعوه بيا بقي
نهت حديثها وتضع قدمها لكي تركب وينظر اليها اسد ويبتعد قليلا عنها وتنظر اليه موده وتنظر الي الفرس العالي بشده وتقول بهمس اليها.طب ودي هطلع عليها ازاي دي عايزه سلم مستحيل اعرف اطلع عليها كده
يبتسم اسد عليها ويقول.يلا يا بت عمي اركبي علشان تلفي
تنظر اليه موده بغضب طفولي وتقول.فين الرجوله والجدعنه يا عم انت مش المفروض تساعدني فين الجنتله يا تركي ما تعملك حركة كده بدل ما انت واقف وخليني احس انك تركي من اللي بنشوفهم دول بجد
يقترب اسد منها ويمسكها من خصرها ويقول.طب يلا ياختي اركبي
نهي حديثه وهو يرفعها بخفه ولم تتمسك موده جيد بالفرس وكانت ان تقع لاكن يحملها اسد سريعآ وتضع موده يدها حول رقبته وهي تخاف ان تقع بشده وينظر اليها اسد ويبتسم وينزلها علي الأرض وهو يعلم جيد ماذا سوف تفعل إذا ركبت الآن لحالها ويركب هو علي الفرس وينظر اليها ويمد يده ويقول.تعالي ياختي
تنظر موده الي يده وتبتسم بحماس طفولي وتضع يدها في يده وتضع قدمها في الحديده الذي يركبون منها ويرفعها اسد ويركبها علي الفرس امامه لتضمه موده بعد ان شعرت بارتفاع الفرس العالي ونظرت الي الأسفل وشعرت بدوخه وتقول بخوف شديد.نزلني يا اسد نزلني هقع يا تركي نزلتي يالا هقع وهموت اعمل حاجه هنقع احنا الاتنين يا اسد نزلني
يمسكها اسد جيد فهي بطريقتها هذه سوف تسبب أن يقعون بالفعل ويقول بغضب.بت اتهدي احسن ما ارميكي من هنا دلوقتي مش كنتي عايزه تركبي ايه اللي حصل
تضمه موده بجميع قوتها وتقول بخوف وغضب طفولي.وانت مين قالك تسمع كلامي يا اسد انا عيله يا عم ومحدش يمشي وار الكلام اللي بقوله وانت الغلطان علي اللي عملته نزلني بقي ومش عايزه منك حاجه تانيه دي قاربه تعر يا عم نزلني بقي
ينظر اسد أمامه ويمسك يد موده ويبعدها عنه وينظر اليها ويقول.اهدي وافهمي ان لو الفرس اتعصبت لا انا ولا انتي هنكون بخير وهترمينا احنا الاتنين من فوقها فاتلمي وخليكي هاديه خالص علشان تستمتعي بركوب الخيل
تنظر موده الي عينيه ولاول مره تكن قريبه منه لهذه الدرجه وتسمع صوت دقات قلبها الذي يخونها ويدق بهذه الطريقة لا تعلم لماذا وينظر اليها اسد ويمسكها من خصرها لكي لا تقع ويقول بصوت هادئ بشده.اهدي وثقي فيا
اومالت لهو موده بعدم وعي وهي مازالت تنظر الي عينيه وينظر اليها اسد ويوجد في داخله جرس انذار يضرب بقوه كبيره لكي يجعله ينتبه ويفيق الي الذي تسحبه اليه هذه الفتاه وهو كمسحور يسير معها بطريقة تجعله أحياناً كثير يتصدم هو من حاله فهو لم يكن مع فتاه كهذا ويبلع ريقه بعد ان نظر الي شفتيها وينظر أمامه سريعا وهو لا يريد ان يخون قلبه وامانة جده اليه ولا يريد ان تقل ثقة موده به الآن وهو يثق بأنها تعتبره شقيقها وتتعامل معه بتلقائية وعفويتها فقط وينظر إليها ويطرق اصابعه أمامه عيونها لتفيق موده وتنظر اليه ويقول اسد.في ايه يا بت بتفكري في ايه
تنظر اليه موده وتشعر بخجل لم تشعر به في يوم وتنفي برأسها وتتحرك الفرس بعنف شديد وتضم موده اسد بخوف شديد وتتحرك بعنف ليمسكها اسد بقوه ولا يستطيع ان يوزان حاله بعد فعلتها يوقعون علي الارض ويلفون فوق بعض علي الأرض بعد ان سحبته موده ويبقي اسد فوقها وينظر اليها اسد وهي اسفله قليلاً وينهض سريعآ وينظر إليها وهي تنام أمامه بهذه الطريقة وينظر بعيد عنها سريعآ ويذهب الي خارج المنزل وهو يشعر بعدة اشياء لا يريدها ولا يريد ان يشعر بها تنظر موده خلفه وتنظر الي الفرس التي نظرت اليها وتبلع موده ريقها بصعوبه وتقول.هتبصلي هبصلك هتضربني هعيط وهلم عليكي امة لا اله الا الله لمي نفسك وبصي بعيد انتي كبيره وميرضكيش تقتلي واحده قد بنتك صح
لا تفعل الفرس شئ لتنهض موده وتقول بغرور متصنع.كل كلامي صح يا بنتي مش محتاجه كلام دى انتي عارفه بكره هتيجي تقوليلي انتي برنسيسه من يومك يا بت يا دودو
تحرك الفرس رأسها بعنف وقوة لتصرخ موده وتقول برعب وهي تركض الي الداخل.مااااااااااااااما
22
يدخل بها الغرفه ويرميها علي السرير بقوه كبيره ويقول بغضب شديد وهو ينظر اليها.ايه يا $$$$$ حنتي لحبيب الچلب بتاعك
تنظر اليه سما ولا تتحدث ليصفعها فادي بقوه كبيره علي وجهها ويقول بصوت عالي.انطچي (انطقي) يا بت وچولي حنتي لاسد ومش عايزه يعمل اللي هيعملوا مع بت عمك صوح
تنزل دموع سما بغزاره شديده وتتذكر حديث بتول لتنظر الي فادي وتنهض وتقول بغضب شديد.محنتش لحد ولا بفكر في اللي انت بتقوله ده افهم وبطل غباء وطريقتك دي انا بسببك كرهتك وكرهت نفسي يا فادي ارحمني وبطل اللي بتعمله ده والا والله لا اروح لجدي واخلي يطلقني منك وب ااااااااااااااه
صرخت سما بقوه كبيره بعد ان صفعها فادي بجميع قوته لتقع سما بقوه كبيره علي الارض وينزل فادي لمستواها ويمسكها من شعرها بقوه كبيره ويقول بغضب اعمي.عايزه تتطلچي مني يا $$$$$ عايزه تتطلچي علشان ترچعي لاسد مش اكده
تبكي سما ولا تتحدث ليفهم فادي اجابتها علي الفور ليصفعها بقوه كبيره ويسحبها من شعرها ويمسكها من كتفها ويرميها علي السرير بقوه كبيره ويقول وهو ينزع ملابسه.هنشوف دلوچتي عايزه تتطلچي ازاي يا بت ال$$$$$$
تنظر اليه سما وتري يهبط فوقها ويقبل شفتها بقوه كبيره ويقطم عليهم بغباء وعنف شديد وتصرخ سما بصوت مكتوم ويمسك فادي ملابسها ويشقهم عليها بقوه كبيره وينظر الي مقدمة صدرها الذي تظهر أمامه ويهبط وياكل بين اسنانه كل إنش يأتي أمامه وتغلق سما عينيها بقوه كبيره وهي تشمز من حالها ومنه بشده لاكن تعلم بأنه لم يسمع منها ولم يتركها آلان ويبتعد فادي عنها وينظر اليها ويرها تبكي ليصفعها بقوه كبيره ويقول بغضب شديد.ايه مش عچبك حاجه هنعملها معاكي ليه
تنظر اليه سما باشمزاز ودموع وتقول بصراخ شديد.انا قرفانه منك ومن نفسي يا فادي قرفانه من كل اللي بتعملوا ده ومش عايزك ولا عايزه تقرب مني تاني كرهتك وعمري ما هسمحك علي اللي بتعملوا ده منك لله يا شيخ عمري ما هسم
قطع حديثها فادي الذي صفعها بجميع قوته وتشعر سما بدوخه شديده من فعلته وينظر اليها فادي بغضب اعمي ويعود يصفعها مره اخرى ويعيد هذا اكثر من اربع مرات وهو يصفعها بغضب اعمي ويحسابها علي حديثها وتفقد سما الوعي من الذي يفعله بها وينظر إليها فادي وهو يتنفس بعنف وقوة من الغضب الشديد وينهض ويمسك زجاجة ماء ويسكبها عليها بالكامل وتشهق سما بقوه كبيره وتنهض سريعا وتنظر الي فادي وهي تشعر بأنها سوف تموت من الذي يفعله معها فادي بالفعل وكان فادي ان يتحدث لاكن يسمع صوت دق الباب ليقول بصوت عالي.مييين
والدة سما من الخارج.انا يا ولدي افتح عايزك في حاچه ضرورة چوي افتح
ينظر فادي الي سما ويذهب يمسكها من شعرها بعنف ويقول.امك انقذتك بس اصبري عليا اشوفها ورجعلك علشان احاسبك علي كلامك
نهي حديثه ويمسك ملابسه الذي نزعهم ويرتديهم ويذهب الي الخارج ويغلق الباب قبل ان تري والدة سما ابنتها وحالتها في الداخل وينظر فادي الي زوجة عمه ويقول.في ايه يا مرات عمي خير
تنظر اليه والدة سما وتقول.في ان چدك عايز ياكلني للغريب ونوطي رأسنا في البلد طول عمرنا يا ولدي چدك عايز يسيب حج (حق) عمك الله يرحمه ومهيفكرش غير في بت ولده وناسي ان اللي مات واترمي ده ولده هو كمان
يستغرب فادي حديثها بشده ويقول.چصدك ايه يا مرات عمي
تبدأ والدة سما ان تقول اليه الحديث الذي سمعته من منصور وصقر وبتاكد لم تنساه ان تضع لمساتها الخاصه وتجعل فادي يشعل لأجل ان ينتقم ويأخذ حق زوجها وينظر اليها فادي بغضب اعمي بعد ان انهت ويخرج سلاحه وينظر اليه وينظر الي زوجة عمه بشر وغضب اعمي ويذهب فادي لاجل ان يأخذ التار ويقتل صقر لكي ينتهي كل شئ
+
قبل هذا الوقت بقليل يدخل صقر الغرفه الذي قال عليها منصور وينظر الي بتول التي تتسطح علي بطنها وتضم الوساده اليها وهي تنظر أمامها وتفكر بالذي حدث والتي فعلوا صقر وحديث منصور الذي بتأكد لم توفق عليه وينظر اليها صقر ويبلع ريقه بحراره شديده ويذهب يتسطح علي السرير ويسحبها اليه لتنام علي صدره ويمسكها جيد من خصرها وتنظر اليه بتول بغضب شديد وتقول.وده اسمه ايه بقي
يمص صقر شفتيها ويقول.اسمه وحشتني وهنساه اللي عملتي علشان اشبع نفسي منك واتاكد انك بين ايدي وبعدها نتحاسب براحتنا
تبتعد بتول عنه وتقول بغضب شديد.ابعد وبطل حركاتك قليلة الادب دي مش بحب كده
ينظر اليها صقر وينزل يده ويضمها بوقحه اليه ويقول بوقحه وحراره.يبقي هتحبي حاجه تانيه طالما مبتحبيش ده
تضغط بتول علي شفتيها بقوه كبيره وهي تريد ان تهدي قليلاً لأجل ان لا تقتله الآن لاكن لم تسيطيع ان تمسك حالها وتنظر الي الطاوله وتنظر الي صقر وتقول.ابعد وسبيني يا صقر والا وربي لا اعمل حاجه تخليك تندم طول عمرك
يبتسم صقر ببرود ويقول.مفيش حاجه تخليني اندم غير اني اسيبك يا قشطه
تمد بتول يدها وتمسك السكين التي توجد علي طبق الفاكهه وكانت ان تنغزها في قلب صقر بغيرة انثي لم تقبل ان يشاركها احد في الراجل الذي احبته ولم تستطيع ان تتحمل فكرة ان هذا القلب ينبض لواحده اخري لاكن يمسك صقر يدها سريعاً وينظر اليها ويقول بعدم تصديق.يخربيت اهلك يا قشطه انتي هتقتلني بجد
بتول بتحدي وعناد شديد.جرب وشوف بنفسك إذا هقتلك ولا بلعب معاك يا صقر يا سيوفي
يبتسم صقر ويمسك يدها بسكين ويقربها من مكان قلبه وينزعها بخفه وتنظر اليه بتول وتقول.سيبني انا اعملها
صقر بغمزه.عارفك جبانه ومش هتقدري تعمليها يا بت الراوي خليني اساعدك احسن
تبتسم بتول بتحدي شديد وتقول.يبقي متعرفنيش يا ابن حنان انا علي اتم الاستعداد اني اقتلك واطلع قلبك ده بين ايدي دلوقتي
يضحك صقر بخفه عليها ويترك يدها ويرفع يده ويضعها أسفل رأسه ويقول وهو ينظر اليها.لو بت ابوكي طلعي دلوقتي واعملي اللي قولتي عليه يا قشطه
تنغز بتول السكين بالفعل لاكن قليلاً وتنظر سريعا الي الدماء الذي خرج من صقر وتترك السكين وتنظر الي صقر وتضع يدها علي الدماء وتضغط عليه وتنظر الي يدها الذي يوجد بها دماء صقر ولم تتحمل لتنهض بتول سريعآ وتنظر الي صقر وتقول بغضب شديد.انت عايز مني ايه يا صقر سبتلك المكان كله ومشيت جاي واريا ليه
يبتسم صقر ويمسك يدها ويسحبها اليه بقوه كبيره لتقع بتول علي ويقلبها صقر علي السرير بقوه ليبقي فوقها ويمسك يدها ويرفعها الي الاعلي ويقول.عطيتك فرصتك تقتلني واتغبتي ومقدرتيش يبقي تديني فرصتي ودوري دلوقتي واتصرف زي ما انا عايز
نهي حديثه ويهجم علي شفتيها وياكلهم بين اسنانه وشفتيه بقوه واشتياق شديد اليها واليهم فهو يشتاق اليها بشده وتغلق بتول عينيها وهي تشعر برائحتها الرجوليه مع رائحة السجائر التي تتغلل داخل رايتها وتجعل قلبها يدق بعنف شديد وغصب عنها تستلم اليه بتول وتتركه يقبلها كما يريد ويبتسم صقر ويمسك يدها ويلفها حول رقبته لتضمه بتول دون وعي ويمص صقر شفتيها بقوه كبيره ويغلق صقر عينيه باستمتاع شديد وهو يريد ان يقطع قبلته العنيفه لاكن لم يسيطيع ليمسك شفتيها بقوه كبيره ويقطم عليهم بين أسنانه وشفتيه بقوه ويمصهم الي النهايه ويعود يمسكهم مره اخرى ويمصهم ويرفع صقر رأسها الي الاعلي ويهبط علي رقبتها ويقبلها بقوه كبيره وتغلق بتول عينيها وتقول.صقر بس واتلم شويه بقي
صقر وهو مازال يقبلها بجنون شديد.اخرسي يا بتول اخرسي ومسمعش صوتك ده لحد ما اخلص لسه عايز اقطع لسانك زي ما وعدتك تحت
تغضب بتول وتقول.صقققققر كفايه كده بقي
ينظر اليها صقر بغضب شديد بأنها قطعت لحظاته ليمسك فكها ويهجم علي شفتيها وياكلهم بين اسنانه بقوه كبيره وتحاول بتول ان تبعده عنها لاكن لم تسيطيع فعل ذلك ويمسك صقر شفتيها بعنف وقوه ويمصهم بقوه كبيره ويقطم علي شفتيها السفليه لتفتح بتول فمها سريعآ من الوجع ويدخل صقر لسانه ويأخذ لسانها بين أسنانه ويقطم عليه بقوه كبيره وتغلق بتول عينيها وتحاول ان تتحرك اسفله لتذيد حرارة صقر أكثر ويقطم علي لسانها بقوه كبيره ويبتعد عنها وهو لم يستطيع ان يتحمل بالفعل وينظر اليها ويقول.ودلوقتي اهلك عارفين انك مراتي يبقي نقول حلال الله اكبر وادخل بقي
تنظر اليه بتول بغضب شديد وتقول.وحيات امي وامك ما هيحصل يا صقر وقبل ما اكون ليك هقتل نفسي علشان ماعش لحظه واحده وانا بتاعت صقر السيوفي ولا تاخد مني اللي انت عايزو ولو فكرت تقرب او تاخد حاجه غصب والله لا اقتل نفسي بعدها علي طول
ينظر اليها صقر بعدم تصديق فلهذه الدرجة تكره بتول صقر فهو لم يتوقع انها تكرهوا بهذا الشكل وينهض صقر من عليها ويقول.كده الكلام هيخرب بينا
تنهض بتول سريعا وتقول بغضب شديد.ياريت يخرب وتطلقني يا صقر طلقني احسنلك واحسنلي انا مش هقبل اني اكون التانيه في حياتك ولا ي
انتتتتتتي الاولللللله ومفيييييييش بعددددددك يا بتووووول افهمي شويه انا محبتش ولا عشقت غيرك انتي انتي غبيه كده ليه.كان هذا صراخ صقر بهذه الفتاه لكي تفهم عشقه الي أين يصل لهذه الغبيه الذي ضربته بقوه كبيره بكف يدها علي صدره وتقول بصراخ عالي.لا في بعدي يا صقر انت لمست وقربت من واحده غيري انت عاشت مع واحده غيري اللي معشتهوش معايا يا ابن السيوفي انت كل ليلة كنت بتقرب من رنا وبتعمل معاها كل حاجه مفكرتش في بتول ولا هي هتحس بايي لما تفكر انك يتقرب من غيري يا صقر انت مفكرتش فيا وعملت كل حاجه مع رنا من غير ما تعملي حساب يا صقر معقول هونت عليك تدوس عليا بشكل ده بتول هانت عليك تعمل فيها كده يا صقر
ينظر اليها صقر ويسحبها الي احضانه ويضمها بجميع قوته ويكاد يكسر ضلوع بتول بين يده وتبكي بتول بقوه وهي لم تستطيع ان تتحمل بعد ويغلق صقر عينيه بقوه كبيره ويضمها بقوه اكبر وهو يريد ان يدخلها داخل قلبه لأجل أن يحافظ عليها منه قبل ان يكون من احد اخر ويسمعها تقول وهي تبكي وصوت جعل صقر يتمني الموت اللالف المرات.انا بكرهك يا صقر بكرهك وعمري ما هكره حد قدك انت واحد غبي سبيني وروحت اتجوزت الزباله رنا وخلتني اموت كل لليلة بكون عارفه ومتاكده انك بايت في حضنها انت مرحمتنيش يا صقر وانا عمري ما هكون في حضن واحد حضنه لواحده غيري انا مش عايزك ولا عايزه اكون معاك يا صقر مش عايزك ليا بعد ما عطيت كل حاجه ملكي لغيري مش عايزك في حياتي اطلع بره حياتي ومش عايزه اشوف وشك تاني يا صقر ابعد عني وسيبني اعيش بقي
نهت حديثها وهي تبكي بعنف وحرقه شديده ولم تتحمل ان تبقي بين احضان هذا الكينج بعد ان ذكرت بأن هذا الحضن كان تسكن به فتاه اخري لتبتعد عنه وتضربه علي كتفه بقوه كبيره وتقول بصراخ ودموع.ابععععععد عننننني ومتقرببببش منننننني تاني يا صقر مش عايزززززززززه اشوففففففففك في حياتتتتتتتي تاني مووووووت بقي وريحني يا شيخ
ينظر اليها صقر ويذهب الي الخارج دون ان ينطق بكلمه واحده فهو يعلم حالتها جيد آلان ويعلم بكم هي مجروحه منه ومن فعلته وإذا بقي معها أكثر من ذلك سوف يحدث بينهم شئ يجعل بينهما حاجز لم يستطيعون ان يتخطونوا ليقرار ان ينسحب بهدوء الآن وبتاكد لم يتركها بعد ان تهدئ وسوف يحاسبها علي كل حرف خرج منها الآن (معرفش دي هرمونات نكد ولا ايه بس اتاثرت والله وده مبيحصلش غير من النادر اوي بجد حاسه ان الاتنين ميستهلوش يعيشوا في الوجع ده💔)
+
ويخرح صقر من الغرفه ويغلقها خلفه وينزل الي الأسفل وكان ان يخرج لاكن يشعر بطلقه تخترق ظهره بقوه وعنف شديد وتفعل صوت قوي وهي تخترق ظهره بهذا العنف الشديد ولم يرحم هذا ويطلق طلقه اخره في ظهره وتخترق جسده بعنف وقوة شديده ليخرج صقر سلاحه بسرعه ويطلق طلقه علي فادي الذي اتطلق عليه الطلقات ويقع فادي وهو لم يتوقع فعلته بهذه السريعه والطريقة ويقف صقر وينظر أمامه وهو يشعر بوجع الطلقات الآن ويدخل اسد علي صوت هذه الطلقات النارية وينظر الي صقر الذي نظرته تتثبت أمامه وهو يتذكر جملة بتول إليه الآن.مش عايزه اشوفك في حياتي تاني موت بقي وريحني يا شيخ
ويغلق صقر عينيه بقوه كبيره وينظر اليه اسد وهو لم يستطيع ان يحدد إين استقرت هذه الطلقات وبجسد من فهو لا يري سوا صقر الذي ينظر اليه ليذهب يقف امام صقر سريعآ وكان ان يتحدث لاكن يسمع صرخت موده وهي تصرخ باعلي صوتها وتقول.صققققققققققققققققققققققققر
18
(اللي بينا اكبر من روايه يا نسوان سوري بس الوليه القادره اللي جويا مقبلتش انها تتقفل قافله عاديه لازم تكون قافله كبيره تليق بيا برضو 😂😂❤️)
24
