رواية ذئاب من نار الفصل الرابع عشر 14 بقلم بيري الصياد
البارت الرابع عشر من
ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ينزل عليها هذا الحديث وكان احد سكب عليها ماء مثلج في الشتاء البارد بشدة وتختفي ابتسامتها تدريجي وتنظر أمامها بصدمه شديده ينظر ايهم اليها ويضمها الي الاحضانه وينظر الي كارما ويشير إليها الي الخارج لكي تنهي المكالمه مع الفتيات تنهض كارما بفعل وتذهب الي الخارج وهي تتصدم من الذي يحدث وينظر ايهم أمامه ويقول.وتين عايزك تهدي وتعرفي تفكري كويس
مازالت وتين في صدمتها الشديد فهذا الشخص يكسرها للمره الثانيه علي التوالي يخاف ايهم عليها بشدة ويخرجها من الاحضانه وينظر إليها يرها تنظر أمامها وعيونها لم تتحرك ليقول وهو يضع يده على شعرها بحنان شديد.حبيبي خلاص اهدي وكفايه كده يا وتين
لم تتغير نظرة وتين ليهزها ايهم بقوة ويقول بصوت افزعها بشدة.وتيييييييييييين كفاااااايه وارحمي نفسك شويه
تنظر اليه وتين وتقول بصوت متقطع.ه.هو هيعمل ده بجد يا ايهم
اومال لها ايهم ويسحبها الي الاحضانه لتنفجر وتين في البكاء وتبكي بقوه كبيرة وتقول بصوت يقطع القلب عليها.هو عملها للمره الثانيه يا ايهم هو عايز يقتلني باللي بيعمله هو عارف اني ممكن اموت لو عملها تاني دياب كرهني لدرجة انه عايز يقتلني يا ايهم
يضمها ايهم بقوة كبيرة ويقول.بس يا حبيبتي بس هو ميستهلش انك تعيطي ده كله عليه انسي وشيلي من دماغك علشان ترتاحي
تبكي وتين بصوت اعلي وهي لا تعرف ماذا يفعل بها هذا القدر وماذا سوف يحدث اليها بعد يقبل ايهم رأسها وهو يحزن عليها بشدة ويره كارما تدخل الغرفه وتنظر الي وتين وتبكي عليها ينفخ ايهم بقوه كبيرة ويقول.وتين كفايه علشان خاطري مفيش حاجه تستاهل دموعك دي
تغلق وتين عينيها بقوه كبيرة وهي تحاول ان تتخطه صدمتها في هذه المره أيضاً وتفتح عينيها وتمسح دموعها في قميص ايهم وتبتعد عنه وكانت ان تتحدث لاكن تره كارما وهي تبكي عليها لتقول.في ايه يا بت
ينظر اليها ايهم وهو يعلم بأنها تريد ان تخفي حزنها الآن بهذه الطريقة لينفخ بقوه كبيرة وهو لا يعرف متي تغير هذا الطبع التي بها وتفتح وتين يدها الي كارما التي ركضت الي الاحضانها بسرعه يبتسم ايهم بيأس شديد منهم وينظر الي وتين التي ضمتها وقالت.بس بقي يا كوكو في ايه لكل ده
كارما بدموع.دياب هيتجوزها يا وتين يعني انتي وهو مش هترجعوا لبعض تاني
تنظر وتين الي ايهم التي غضب بشدة منها ومن حديثها وكان ان يتحدث لاكن تقول وتين ببرود شديد.حتي لو متجوزهاش عمرنا ما هنرجع تاني يا كارما
تبتعد كارما عنها وتنظر اليها وكانت ان تتحدث لاكن تنهي وتين الموضوع وهي تقول.مش عايزه اسمع حاجه تانيه يا كارما كفايه كده
تنظر كارما الي ايهم الغاضب منها بشدة وتنظر اليه وتين وتضع رأسها علي كتفه وتقول.ايهم اعملي اكل انت انا عايزه اكلوا من ايدك انهارده
يضمها ايهم اليها ويقول.والاميرة عايز تاكل ايه
وتين بابتسامة باهته.عايزه بيتزا سي فود
يبتسم ايهم ويقبل رأسها ويقول.نص ساعه وهتكون جاهزه يا قمر عايزه حاجه تاني
تنفي وتين براسها وتبتعد عنه ليقبل ايهم جبهتها وينهض ويقول وهو ينظر الي كارما.تعالي ساعدني
اومالت لهو كارما وتقبل وتين وتقول بهمس اليها.هروح اساعد اخوكي علشان مش هياخد حاجه ولا هيقبل مساعده واحده من الخدام شويه وهرجعلك علي طول
اومالت لها وتين بابتسامة وتنهض كارما وتذهب خلف ايهم التي ذهب من قليل تنظر وتين أمامها وتتذكر جملة حلا وهي تقول.دياب ياختي دياب هيتجوز رؤي
تضرب هذه الجمله عقلها بعنف شديد وتتقرار الاف المرات وتنهض وهي لم تره أمامها من هذه الجمله وتذهب الي الحمام وتقف اسفل الماء التي نزلت عليها بغزاره شديده وتنظر وتين أمامها وتتذكره وهو بجانبه زوجته الأولي وجملة حلا وتمسك رأسها بقوة وهي تريد ان تنزع هذه الأشياء من عقلها لاكن لا تتركها هذه الأفكار وهي تضرب رأسها بعنف شديد تشعر وتين بدوخه شديده وتنظر أمامها وهي تنزل دموعها بغزاره شديده وتشعر بوجع يكاد يقتلها وتقع وتين وهي لم تعد تتحمل وتنظر أمامها وتقول.تاني يا دياب تاني تع
قطع كلامها هذه الغميه السوداء التي أتات اليها وتقفد وتين الوعي علي الفور وتذهب من هذا العالم وهي تريد تهرب من هذا العالم والذي يفعله بها دياب للمره الثانيه
في الأسفل كان ايهم يفعل الطعام كما قالت وتين وهو يفكر بها تنظر اليه كارما التي تعطي اليه الأشياء التي يريدها وتنظر أمامها وهي حقا تتصدم من الذي يحدث فهي لا تعرف لماذا يتزوج دياب رؤي وهل ايهم حزين علي وتين ام حزين بأن رؤي سوف تتزوج آلان وينتهي ايهم التي يفعله ويضع الطعام في الفرن وينظر إليها ويقول.تستوي وهاتيها علي طول انا طالع اشوف وتين
اومالت لهو كارما ويذهب ايهم الي الخارج وينظر الي الخدام التي يتصدمون بأنه دخل علي هذا المكان وأيضا يفعل طعام هذه صدمة كبيرة بنسبه اليهم يذهب ايهم الي الاعلي ببرود شديد ويدخل غرفة وتين وينظر الي السرير ولا يرها ليدق قلب ايهم بخوف شديد علي وتين ويلف في الغرفه ويقول.وتين وتي
قطع كلامه وهو ينظر الي باب الحمام المفتوح ويذهب بسرعه كبيره اليه ويرها تقع والدماء تنزل مع الماء علي الأرض ليصراخ باعلي صوته وهو يقول.وتيييييييييييييييييين
ويذهب ايهم اليها بسرعه كبيره ويحملها بين يده بقوه ويذهب بها الي الخارج تصعد كارما بسرعه علي صوته وتنظر الي وتين بصدمه شديده الي حالتها وتضع يدها علي فمها وتنزل دموعها بغزاره شديده ليقول ايهم بصراخ عالي.اوعي من طريقي
تبتعد كارما عن طريقه بفعل ويركض ايهم الي الأسفل بسرعه كبيره وتركض خلفه كارما وهي تنزل دموعها بغزاره وتفتح باب السياره اليه ويضع ايهم وتين في الاريكه الخلفي وتدخل كارما ليضع رأس وتين علي قدمها ويركب بسرعه ويقود السياره بتهور وسرعه شديده ينظر خلفه حارس ويخرج هاتفه ويدق الي دياب لكي يقول اليه التي حدث
يصل ايهم الي المستشفي بسرعه كبيره من سرعته المتهوره بشدة وينزل من السياره ويحمل وتين بسرعه وقوه ويذهب بها الي داخل مستشفى الملكه ويقول بصراخ عالي جمع عليه جميع المستشفى.عددددددددددددددددددددي
يخرج عدي بسرعه كبيره من مكتبه وينظر الي وتين بصدمه شديده ويركض بسرعه اليها ويضع يده على شعرها ويقول.ايهم ايه اللي حصل لوتين
ايهم بغضب عارم وصوت عالي.انت لسه هتسال يا ابن ال$$$$$$ شوفها بسرعه
يحملها عدي منه ويضعها علي السرير المحترك وينظر اليها ويقول بصوت عالي الي الممرضات.بسرعه علي اوضة العمليات يلا
يدفشون الممرضات السرير بسرعه كبيره وكان ان يذهب عدي لاكن يمسكه ايهم بقوة من قميصه ويقول بصوت هز اركان المكان.وتين لو حصلها حاجه متطلعش من هنا احسنلك فاهههههههههم
عدي بغضب شديد.وتين اختي انا كمان يا ايهم سيبني بقي علشان اشوفها
نهي كلامه وينزل يد ايهم عنه ويركض الي غرفه العمليات بسرعه وينظر ايهم حوله بغضب شديد وينظر الي كارما التي تبكي ليقول بصوت افزعها بشدة.اخرسسسسسسي بقي مش عايز اسمع صوتك
تبكي كارما بقوه اكبر وتذهب تجلس على الأريكة وهي تبكي بحزن وخوف شديد علي وتين يمسك ايهم شعره ويضغط عليه بقوه وغضب شديد من حاله بانه تركها لحالها واعطي اليها فرصه لتاذي حالها بهذا الشكل يشعر بأنه لم يكون يحمل المسؤولية يجز علي اسنانه بقوه كبيرة وينظر أمامه وكان ان يذهب في الطرقه لاكن يره بالذي يأتي عليه يركض اليه بسرعه كبيره ويلكمه بجميع قوته وهو الان ولاول مره يعتبره عدو اليه ويقع دياب من قوته علي الحائط وهو لم يتوقع ذلك منه ويمسكه ايهم من قميصه ويلكمه بقوه كبيرة ويقول بصوت عالي بشدة.جاي ليه دلوقتي بعد عمالتك يا ابن ال$$$$$$$ جاي تشوفها اذا ماتت ولا لا
وكان ان يلكمه مره اخرى لاكن يمسك دياب يده بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انت بتقول ايه يالا دي وتين
ايهم بصوت هز اركان المكان ووصل لانحاء المستشفى بالكامل.وعلشان دي وتين انت عملت فيها كده يا دياب قولتك ابعد عن اختي وانت مسمعتش مني عجبك اللي حصل فيها اختي بتموت جوه بسيبك انت
يمسكه تميم التي كان يجلس مع دياب من ان سمع الخبر ويسحبه بعيد عن دياب ويقول.اهده يا ايهم وخلينا نطمن علي وتين الاول
يسحب ايهم حاله منه بغضب شديد وينظر الي دياب ويقول.مش عايز اشوفك هنا يا دياب مش عايزك في ايي مكان وتين في اختفي من العالم كله فاهم
يبتسم دياب ببرود شديد خارجي ويقول.مش هتحرك خطوه واحده غير لما اطمن عليها يا فرعون وبعدها نبقي نتحساب
نهي كلامه ويعدل الجاكيت ويذهب يجلس علي الاريكه دون ان يتحدث بشئ اخر ينظر تميم الي كارما التي مازالت تبكي ليذهب اليها ويجلس بجانبها ويضمها بقوه ويقول.بس يا حبيبتي اهدي
ينظر اليه ايهم ويسحبها بقوه كبيرة خلفه ويقول بصوت عالي.ما تتلم يا $$$$$ هتكون انت والتاني ده
ينظر اليه تميم وينظر الي كارما ويقول بغضب.ايهم اتلم دلوقتي احنا مش في وقت عصيبه ولا لعب هات كارما دلوقتي
يلف ايهم وينظر الي كارما التي تبكي بقوه كبيرة ليذكر وتين ويسحبها الي الاحضانه ويضمها اليه ويغلق عينيه بقوه ووجع شديد وينظر الي دياب وهو لا يعرف ماذا يفعل معه لكي يبتعد عن وتين يره بكارما تبكي بقوه وحرقه شديده وهي لا تعرف ان تتحدث ليجلس بها علي الاريكه وهو الآن لم يفكر بشئ سوا حيات وتين التي علي المحك الآن بعد ساعات قليلة عدت علي الجميع بسنوات طويلة يخرج عدي من غرفة العمليات ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي ايهم.وتين حصلها كده ازاي يا ايهم وانت كنت فين لما العملية دي تبوظ بالمنظر ده
يغضب ايهم بشدة وينهض بعد ان ابتعدت عنه كارما ويقول بصوت عالي.انت جاي تحسبني يالا وتين عامله ايه
ينفخ عدي بقوة كبيرة ويقول.هتتحجز في العنايه لتلات ايام يا ايهم اختك حالتها وحشه اوي ومحتاجه رعايه لحد ما تكون كويسه
ينظر ايهم الي دياب وكان ان يذهب الي غرفه العمليات لاكن يمسكه عدي ويقول.ايهم حالتها وحشه ومينفعش تدخل ليها دلوقتي استني نطمن عليها الأول
يلكمه ايهم بقوة ويقول.لا انت ولا غيرك هيقدر يمنعني ادخلها يا عدي
نهي كلامه ويذهب الي غرفه العمليات بسرعه كبيره يرها تنام لا حوله لها ولا قوه ملامحها باهته بشدة وكأنها جسد لا يوجد به روح يوجد علي انفها جهاز التنفس الصناعي ويوجد في يدها الكثير من المحاليل يتصدم ايهم من شكلها وحالتها بشدة يشعر بأنه قد غاب عن هذه الدنيا وهو يرها بهذه الحاله التي لم يتوقع ان يرها بها في يوم من الايام لا يتوقع بأنه يره مدللته الصغيره في هذا الموقف يذهب اليها ويقف امامها ويمسك يدها التي بها المحاليل ويضعها علي يده ويقبلها ببطئ شديد وينظر اليها وتنزل منه دمعه حارقه بشده وهي تنزل بحزن شديد عليها يمسح هذه الدمعه الحاره لكي لا يرها احد وينظر الي الممرضات التي يوجودين ويرقبون حالة وتين ويشير اليهم بأنهم يذهبوا كانت احدهم ان تتحدث لاكن ينظر اليها ايهم نظرة اختفها بشدة وجعلتهم يذهبوا الي الخارج وينظر ايهم الي وتين ويقول.كده يا وتين معقول تعملي ده وانتي عارفه انه خطر عليكي ليه يا وتين ليه تعملي كده في نفسك ليه
نهي كلامه ويقبل يدها ببطئ ويره بالذي يدخل الغرفه ينظر اليه يره عدي التي بدأ ان يفحص كل شئ ليره حالتها ينظر ايهم الي وتين ويقول.هي عامله ايه دلوقتي
ينظر اليه عدي وهو يمسك زجاجه صغيره ويفرغها في حقنه وينغزها في المحاليل ويقول.هتحتاج وقت علشان تكون كويسه يا ايهم اهده وانا هكون معاها وهتابع حالتها بنفسي
ينظر اليه ايهم ويقول بسخريه.لا يا حبيبي كتر خيرك اوي كده
ويغير نبرته صوته ويقول بغضب مكتوم لكي لا يزعج وتين.لو مهتمش بيها انت هتكون لزمتك ايه في الدنيا
ينفخ عدي بقوة كبيرة ويقول.معلش ياخويا انا ابن كلب وزباله ممكن بقي تسيب وتين علشان الوضع ده مينفعش كده
ينظر ايهم الي وتين ويقول.اطلع انت وانا هكون معاها ولو حصل حاجه هنادي عليك تشوفها
يتنهد عدي بتعب منه ويقول.ايهم لو حصل حاجه لازم احلق الموضوع بسرعه مش هيكون في وقت تنادي عليا اطلع انت دلوقتي وانا معاها ومش هسيبها يلا انت كده بتاذيها هي
ينفخ ايهم ويقبل يد وتين وينهض وينظر الي عدي ويقول.خلي بالك منها كويس ولو حصل حاجه او صحيت قولي بسرعه
اومال لهو عدي دون ان يتحدث فهو إرهاق منه بشدة ويقبل ايهم رأس وتين ويذهب الي الخارج يره جميع العائله توجد في الطرقه ويقول مراد بغضب شديد من ان رآه.هي دي اللي المفروض تحافظ عليها يا ايهم بيه هي دي الامانه اللي كان المفروض تحميها
ينظر اليه ايهم ببرود شديد وينظر الي الجميع لا يره دياب يوجد لينفخ بقوه كبيرة وهو لا يعرف ماذا يفعل معه ومع وتين وينظر الي مراد ويقول ببرود شديد.وانا حميها ومحافظ عليها كويس يا مراد باشا واللي حصل ده خارج اردتي وارداتها كان غصب عننا اكيد
كان مراد ان يصراخ به لاكن تذهب ماسه الي ايهم وتقول بدموع شديده.ايهم وتين فين هي كويسه انا عايزه اشوفها علشان خاطري خليني اشوفها
يتنهد ايهم ويضع يده على شعرها ويقول.وتين كويسه يا ماسه اهدي شويه وهي هتكون بخير اكيد
تترمي ماسه بين الاحضانه وهي تبكي بقوه كبيرة وهي لا تعرف ماذا حدث لابنتها الصغيره
كان يتسطح وهو ينظر الي صورتها التي توجد علي سطح الغرفه وابتسامتها الرائعه والتي يعشقها أمامه يتنهد بقوة وكان ان يغلق عينيه لاكن يره بالذي يدخل الي الغرفه بسرعه كبيره ويقول بخوف وسرعه.الحق يا زعيم اميرة الجارحي تعبانه واتنقلت علي العمليات أنهارده
ينهض الزعيم بسرعه وقوه كبيره ويصراخ به باعلي صوت وهو يقول.ليه يا $$$$$ ايه اللي حصلها
الشخص بخوف شديد.العمليه باظت وحالتها وحشه اوي بس اطمن اخوها الدكتور بنفسه ماسك حالتها وهو شاطر اوي واكيد هتكون كويسه
قال هذا بخوف شديد بعد ان راه عيون الزعيم التي اسودت بشدة ينظر اليه الزعيم وينهض ويسير بخطوات ثابتة جعلت قلب هذا يدق بخوف ورعب شديد ويقول الزعيم.ده حصل امتي
الشخص وخوفه يذدد.الصبح هي اتنقلت ال
قطع كلامه الزعيم التي سحب سيف كبير بشدة من التي يتعلقون في الغرفه وقطع رأسه بعنف وقوه شديده وتقع رأسه علي الأرض بعيد عنه ويقع جسده امام الزعيم التي نظر اليه وقال بصوت عالي بشدة.علشان بعد كده تجيبوا الاخبار متاخر يا ولاد ال$$$$$$
ويصراخ بصوت عالي وهو يقول.تعالوا خدوا الزباله ده من هنا
يدخلون الأشخاص التي يعملون معه بخوف شديد وهم ينظرون الي الأرض برعب شديد ويحملون جثمان صديقهم ورأسه ويذهبون الي الخارج برعب شديد منه وهم يعملون كم هو يقفد عقله عند هذه الفتاه فهو يرعب العالم بأكمله لاكن عند هذه الفتاه ويبقي شخص آخر ينظر الزعيم الي صورة وتين التي علي الحائط ويذهب ويقف امام الصوره ويضع يده عليها ويمسح علي وجهها ويقول.ايه اللي حصلك يا حبيبتي انتي كنتي كويسه امبارح ايه اللي حصل دلوقتي
وينظر أمامه ويقول بصوت عالي.ممدوح ممدوح
يدخل الحارس التي يدعي ممدوح ويقول وهو ينظر الي الأرض.تحت امرك يا زعيم
الزعيم ببرود شديد.تغور دلوقتي علي المستشفى اللي فيها الاميره وتجيلي كل الاخبار عنها وتعرف السبب اللي وصلها للعمليات معاك ساعتين وتكون جايب ليا كل حاجه انت فاهم
اومال لهو ممدوح بطاعه شديده ليشير اليه الزعيم وينظر الي صورة وتين ويقترب منها بشده ويقبلها علي شفتيها بقوه ويقول.مش فاضل كتير وهتكوني مع الامير بتاعك يا اميرة لا مش الامير هتكوني مع الملك وهتكوني ملكة الزعيم
نهي كلامه بصوت قوي وهو ينظر اليها ويبتسم بجنون وعشق لهذه الفتاه ويضع يده على شعرها ويمسح عليه وكأنها معه في الحقيقة ليست صورة اخذها من المواقع. من هو هذا الشخص وما هو دوره في حيات الجميع ومن اين أتاه اليهم وهل سوف يكون سبب لنعيم البعض ام (جحيم للجميع)
مر خمس أيام علي هذه الأحداث تحسنت حالة وتين لاكنها مازالت توجد في المستشفى بعد ان غضب عليها ايهم بشدة واخذ قرار بأنها لم تذهب من المستشفى الي ان تعود صحتها كما كانت وبقت في المستشفى وهو بجانبها ومعها دائما تحاول وتين ان تبقي طبيعيه مع الجميع ولا تريد أن تظهر شئ عليها لا تره دياب منذو هذه الايام وهي لا تريد ان تره قالت اليها تاج بأنه يفعل ذلك لاجل رحيم فقط لاكنها لا يفرق معها ذلك والنتيجه واحده بنسبه اليها وهي بأنه سوف يتزوج هذه رؤي كانت تعود الي الخلف وهي تجلس علي السرير ومازالت تشعر بتعب من التي حدث اليها كانت توجد معها كارما التي لم تتركها لحظه واحده تره التي يدخل رأسه من الباب ويقول اليها بصوت منخفض قليلاً.اخوكي التور هنا
تضحك وتين بخفه وتقول.لا تعال
يبتسم علي ضحكتها ويدخل ويغلق الباب خلفه ويذهب يقف أمامها ويقبل رأسها ويقول.ايه اخبارك يا اميرة
تبتسم وتين وتقول.ااه لو ايهم شافك يا تيمو هيكون اخر يوم في عمرك كله يا غالي
يجلس تميم أمامها ويقول بغمزه اليها.كله يهون لاجل القمر بتاعي
تضحك كارما وتذهب تقف أمامه وتقول.لا انت شكلك ناوي علي موتك انهارده يا تميم ايهم لو سامعك مش بعيد نحضر جنازتك انهارده يا حبيبي اهده علي نفسك شويه
ينظر اليها تميم ويقول.والله وما ليكي عليا حلفان يا كوكو انا نفسي اخلص من العيله الفقر دي بس نقول ايه شكلها مفهاش راحه خلاص
تضع كارما يدها علي كتفه وتقول.معلش يا ابني هي العيله دي ظالمه علي طول كده يلا منهم لله حسابهم عند ربنا
يضحك تميم بخفه وينظر الي وتين التي ابتسمت عليهم ويقول بغمزه.ما تيجي نهرب انا وانتي يا توته اهو نعمل شويه اكشن نحرك بيهم العيله دي
تمد وتين يدها اليه ليمسكها تميم يساعدها ان ترفع جسدها ويضعها في الخلف أكثر وتقول وتين.انا لو ههرب فاههرب منكم كلكم علشان اقطع النسل ده كله
تميم بغيظ متصنع.لا اصيله ياختي وانا اللي عايز اطلعك من العيله الفقر دي
تضحك وتين بخفه وتقول.طب حاسب علشان انا وانت واحد من العيله الفقر دي
ينظر إليها تميم الي ضحكتها ويبتسم ويقول بغمزه.طب بذمتك في فقر قمر كده
.لا في موت اسهل من كده بكتير يا حيلتها.كان هذا حديث ايهم وهو يدخل الغرفه وينظر الي وتين ويقول تميم بغيظ شديد.ليه بس يا عم ما تخلينا قاعدين كويسين
ينظر اليه ايهم ويقول بغضب شديد.قوم يالا من جانبها يلا
ينهض تميم بغضب منه ويجلس ايهم مكانه ويمسك يد وتين ويقبلها ويقول.عامله ايه يا حبيبتي
تبتسم وتين اليه وتقول.كويسه
تميم بغضب.يعني انا تزعقلي وتعلي صوتك عليا وتكلمها هي بالطريقه دي يا ايهم
ينظر اليه ايهم ويقول بغضب أشد.انت يالا ايه اللي جابك هنا من الاساس
ينظر تميم الي وتين ويخرج شوكولاته من الجاكيت الخاص به ويقول بغمزه وهو يعطيها اليها.جيت اصبح علي قمر الجارحي
تضحك وتين وتأخذ الشوكولاته وتقول.ميرسي يا تيمو
ينظر اليها ايهم ويقول.عجبك اوي ياختي
اومالت لهو وتين وتقول بستفزاز شديد.هو في واحده في الدنيا تيمو يا ايهم
يبلع تميم ريقه بصعوبه شديده بعد ان راه نظرت ايهم اليه ويقول.منك لله يا بت ماسه
نهي كلامه ويركض بسرعه كبيره الي الخارج قبل ان يمسكه ايهم وتضحك كارما بقوه كبيره ينظر اليها ايهم ويشرد في ضحكتها الرائعه حقا تنظر اليه وتين وتبتسم وهي تأكل من الشوكولاتة وتخجل كارما بشدة من نظرت ايهم التي لم يتحدث معها سوا لشئ يخص وتين فهي لا تريد تتحدث معه بعد الذي حدث وبعد ان شعرت بأنه يحزن ويغضب بشدة علي زواج دياب ورؤي تقطع نظرتهم وتين وهي تقول.لو حابين اطلع واسبلكم الاوضه انا معنديش مانع
ينظر ايهم اليها وينظر الي كارما ويعود نظرة من جديد اليها ويضع يده على شعرها ويقول.هنرجع البيت انهارده وانا من رايي نمشي دلوقتي قبل ما امك تيجي وتحاول تمنعك انك تمشي معايا فاهمني
اومالت لهو وتين وينهض ايهم ويقبل رأسها ويقول وهو ينظر الي كارما.غيري ليها هدومها ولما تخلصي نادي عليها
اومالت لهو كارما ويذهب ايهم الي الخارج تنظر كارما الي وتين وتذهب تمسك ملابس من الملابس التي اتاه بها ايهم لاجل وتين ولاجلها أيضاً وتأخذ ملابس اليها وتذهب تقف أمامها وتنظر اليها ترها تنظر أمامها بشرود شديد تضع يدها على شعرها وتقول.بطلي تفكري في الموضوع ده يا وتين كفايه تتعبي نفسك يا حبيبتي
تنظر إليها وتين وتبتسم بتصنع وتقول.يلا علشان انا اتخنقت من القعده دي يا كوكو خلينا نطلع من هنا
ابتسمت كارما اليها وتبدا ان تبدل اليها ملابسها وتساعدها في تبديل الملابس وتجعلها ترتدي

وتمسك الفرشاة وتبدا ان تسرح اليها شعرها تبتسم وتين وتنتهي كارما وتضع يدها علي وجهها وتقول.يالهوي علي القمر يا ناس
تبتسم وتين وتقبلها كارما وتقول.يلا يا بت تعالي نشوف اخوكي علشان لو اتاخرنا عن كده مش بعيد يقتلني انا ويسيبك انتي تعيشي ياختي
تضحك وتين بخفه وتقول بخبث.خفي علي الراجل يا كوكو مش كده يا حبيبتي
تنظر اليها كارما وتبتسم بحزن وتقول.اخوكي زعلان علي جواز رؤي يا وتين
تضع وتين يدها علي شعرها بحنان وتقول.اخويا زعلان علي اخته يا كارما ايهم كل تفكيره دلوقتي في زعلي علي الجوازه دي ايهم مش زعلان علي رؤي ولو كان كده كان هو راح ومنع الجوازه دي ومتقوليش ميقدرش يعملها علشان ايهم الجارحي لو عايز يعمل حاجه مفيش حاجه في الدنيا كلها هتقف في وشه
قالت هذا بعد ان كانت تعترض كارما التي نظرت إليها وهي تقنع الآن بهذا الحديث لكن تفكر وتقول بسرعه وهي تنظر اليها.بس رؤي بتحب ايهم وعايزه ليها يا وتين
تبتسم وتين وتقول.هو مش عايزها يا كارما وده اهم حاجه عندك ملكيش دعوه برؤي دي واحده حيوانه بتجري وار فلوس ايهم ومكانته في البلد وعايزه تكون مراته علشان تشوف نفسها وتكون فوق الكل علشان هتكون مرات ايهم الجارحي
تنظر اليها كارما وتنظر أمامها لتقول وتين وهي تمسح على شعرها.متخربيش علي نفسك يا كارما ومتفكريش في حاجه غير ايهم وبس واعدلي هو ملكيش دعوه بحد تاني فاهمه
اومالت لها كارما وكانت ان تتحدث لاكن يدق الباب لتنظر كارما الي وتين التي قالت.ادخل
يدخل ايهم الغرفه ويقول.ايه كل ده
وتين بغيظ متصنع.مش كنت بلبس يا ايهم انت عايزني اطير ولا ايه
يبتسم ايهم اليها ويذهب يحملها ويقول.لا يا اميرة اتاخري زي ما انتي عايزه
وينظر الي كارما ويقول.يلا
اومالت لهو كارما ويذهب الي الخارج تمسك كارما حقيبتها وتذهب خلفه بسرعه وينزل ايهم الي الأسفل وتضع وتين راسها علي كتفه وتغلق عينيها وهي متعبه بفعل وكان ايهم ان يخرج من المستشفى لاكن يره بالذي تقف أمامه وتقول.انت واخد البت ورايح فين
ينفخ ايهم بقوة ويقول.كملت
تفتح وتين عينيها وتنظر الي صاحبة الصوت ترها حلا وبجانبها ريماس التي اتاوا ليبقوا مع وتين كما يفعلون في هذه الايام وتقول وتين بغيظ شديد.هنطلع من البتاعه دي ياختي يلا تعالي وأرنا انتي وهي يلا
تركض حلا الي سيارتها وتذهب خلفها ريماس وينفخ ايهم ويذهب الي سيارته وتركب كارما بسرعه ويضع ايهم وتين في الخلف ويسطحها ويضع رأس وتين علي قدم كارما التي مسحت علي شعرها ويركب ايهم وينظر اليهم من المرأء ويقول وهو يقود سيارته.ما انا سواق الهوانم
وتين وهي تغلق عينيها.طب يلا يا سواق الهوانم سوق العربيه وخليني اروح بسرعه
يبتسم ايهم وهو يعلم ما بداخلها فهو يعلم بهذا الجرح العميق الذي بها من التي حدث ويحدث يتنهد بقوة شديدة وهو لا يعرف لماذا يختفي دياب وما الذي يفكر به فهو لا يره سوا القليل وهذا يجعله يشعر بأنه يخطط لشئ ام لا يريد ان يره وتين ويقف امامها الآن يصل بعد قليل الي القصر ولا ينتباه الي التي يرقبهم من نافذه توجد أمام هذا القصر وينزل من السيارة ويفتح الباب ويحمل وتين بخفه لينظر اليه الاخر بغضب شديد بأنه يحملها بين يده بهذا الشكل ويضغط علي يده بقوه كبيره ويره وهو يدخل بها الي الداخل ليمسك المزهريه ويرميها بقوه كبيره ويصراخ باعلي صوته وهو يقول.ازاي يشيلها كده ازاي
وينظر أمامه ويقول بشر شديد.ايهم الجارحي شكل موتك هيكون علي ايدي قريب اوي لازم ميكونش في حد في حياتها غيري وحتي انت يا فرعون لازم اقتلك واخليها بتاعتي ومعايا انا بس
نهي كلامه بشر وغيرة شديدة وهو يفكر في الطريقه التي يفعل بها ذلك لاكن يميل برأسه قليلاً وينظر الي صورة وتين التي أمامه وقال.تؤ تؤ لازم اكسب قلبك الاول علشان لما اقتل اخوكي متلقيش غير حضني انا تعيطي في علشان اقدر اقرب منك اكتر يا اميرة الجارحي
يدخلها الي غرفتها ويضعها علي السرير ويدخلون خلفه الفتيات ويقول وهو ينظر اليهم. صوت عالي وصريخ مش عايز انا عايز انام ساعتين بهدوء تمام
اومالوا لهو الفتيات بطاعه متصنعه ليقول ايهم ببرود.لو سمعت صوت واحده فيكم هنزل اقتل صاحبة الصوت وهطلع اكمل نوم ويا رب واحده فيكم اسمه صوتها خلينا نتسالي شويه
نهي كلامه وكان ان يذهب لاكن ينظر الي كارما ويقول.تعالي عايزك
ويذهب الي الخارج تغمز وتين الي كارما التي نفخت بقوه كبيره وتذهب الي الخارج لتقول حلا بغيظ شديد وهي تتسطح بجانب وتين.عجبك اخوكي يا وتين ده عايز يحبس حريتي وميخلنيش اتكلم خالص
تضحك وتين بخفه وتقول.هو اكيد مش قصده علي الكلام بس احنا صوتنا بيجيب اخر اسكندريه وهو عايز ينام خلينا نسيبه ساعتين بظبط وبعدها ننطلق براحتنا تمام
اومالت لها ريماس وتجلس بجانبها علي الناحيه الأخري وتقول.تمام يا توته بس ساعتين بس غير كده ممنوع
تنظر إليها وتين وتنظر الي حلا وتقول.ما تروحي تجيبلنا حاجه نأكلها يا لولو
نهت كلامها بغمزه فهمتها حلا التي نهضت وقالت.ماشي يا توته
وتذهب الي الخارج تنظر وتين الي ريماس وتقول ببرود شديد.ايه اللي حصل بينك وبين عدي يا ريماس
تتوتر ريماس بشدة وتقول.ايه اللي حصل مفيش حاجه
ترفع وتين حاجبها وتقول.مش عليا انا الكلام ده يا بت اخلصي وقولي ايه اللي حصل بينكم
ريماس بتوتر.مفيش حاجه ي
قطعت كلامها وتين التي قالت.ريماس بلاش لف ودوران انا عارفه انك كنتي بتحبي عدي زمان بس مكنتش بتقوليله وهو كان بيعاملك غير المعامله اللي شوفتها لما كان هنا معاكي ايه اللي حصل علشان يتغير كده
تنظر اليها ريماس وتدمع عيونها وتقول.عدي اعترف ليا انه بيحبني زمان لما كنت في الجامعه وانا رفضته يا وتين
تتستغرب وتين بشده وتقول.ليه يعني ما انتي كمان بتحبي ليه رفضتي كده
تنفخ ريماس بقوه وتقول.علشان كنت حاسه انه بيكدب عليا يا وتين انتي عارفه اخوكي كان مصاحب بنات كتير اوي وبيكلهم كمان علشان كده لما قالي انه بيحبني انا مصدقتش ده وحسيت أنه عايز يكلمني يومين ويسيني زي ما بيعمل مع اللي يعرفهم
ترفع وتين حاجبها وتقول.وهو مكفهوش بنات مصر كلها علشان يدخل علي بنات العيله كمان يا ريماس
ريماس بغضب شديد.ما تروحي تسالي اخوكي يا وتين انا مالي بتسالني انا ليه دلوقتي
تنظر إليها وتين وتنظر بعيد عنها ولا تتحدث لتقول ريماس وهي تلفها اليها.انا اسفه يا وتين بس انتي بجد عصبتني اوي ومعرفش القيها منك ولا من اخوكي
تمسك وتين يدها وتبعدها عنها ولا تتحدث وتأتي حلا وتنظر اليهم وتقول.جبتلكم شويه مكرونه ايه عنب
تبتسم وتين وتنظر اليها ريماس وتنهض وتذهب الي الخارج وهي تعلم بأن وتين تحزن منها الآن فهي لا تتعود ان تعلي بصوتها عليها بهذا الشكل وتنظر خلفها حلا وتقول.مالها دي
تنظر وتين خلف ريماس وتقول.معرفش
تنظر اليها حلا وتقول.ليه حاسه انك مخبيه عليا حاجه يا توته
ترفع وتين حاجبها وتقول.علي أساس انك بتحسي يا بت
تجلس حلا بغضب منها وتبدا ان تاكل بغيظ شديد تنظر إليها وتين وتنظر الي سطح الغرفه وهي تفكر في ماذا تفعل في مستقبلها تريد ان تتنساه كل شي وتبدا من جديد لاكن لا تعرف ان تفعل ذلك من مشاعرها التي تمنعها علي فعل كل شئ
كانت تجلس وهي تنظر أمامها فتوترت علاقتها مع زوجها منذو هذه الايام ولم يبقي في المنزل لفتره طويله من المشاكل التي تحدث معهم دائما ولا يعرف حمزه ما هو سبب التغير الشديد التي بها ويسألها علي ذلك لاكنها تقول اليه بأنه يتوهم وبأن لا يحدث هذه الأشياء التي يفكر بها وبرغم من انها تعلم بأنه محق فهي تتعب حالتها النفسية بشدة من هذا الرسال التي تصل اليها وتجعلها لم تستطيع النوم ام ان تره حياتها الزوجية وتحافظ عليها تسمع صوت هاتفها ليقطع تفكيرها وتذهب اليه وتنظر الي الرقم ترها رفيقتها من الصغر والتي لم تخفي عنها شي وهي تاج لتفتح عليها وتقول.الو
تستغربها تاج وهي تسمع صوتها المتعب بشدة وتقول.مالك يا بت في ايه
تبتسم غزل وتقول.مفيش يا ملك ان
قطعت كلامها تاج التي قالت بصوت عالي.غزل قولي في ايه علي طول من غير كدب ايه اللي حصل
تنفجر غزل في البكاء وتبكي بقوة شديدة لتتصدم تاج بشدة وتنهض وتقول.استني جيلك بسرعه سلام
نهت كلامها وتغلق الهاتف تنظر غزل الي الهاتف وترمي علي السرير وهي تبكي بقوه ولا تعرف ماذا تفعل في الذي يحدث معها تره بعد قليل تاج تدخل الغرفه تنظر اليها وتركض تاج اليها وتقول وهي تنظر اليها بصدمه من بكائها الشديد.في ايه يا غزل ايه اللي حصل
تترمي غزل بين الاحضانها بقوه وتبكي بقوة وتقول.هو رجع يا ملك رجع تاني وعايزني اسيب حمزه واروح لي
تتصدم تاج بشدة وتقول.مين ده
غزل بدموع شديد.رفعت يا ملك هو رجع تاني
تجلس تاج علي السرير بصدمه شديده وتقول.غزل انتي ايه اللي بتقولي ده ايه اللي هيرجعه تاني اكيد لا مستحيل
تبتعد غزل عنها وتذهب الي عرفة الملابس وتخرج بعد قليل وهي تمسك الرسال التي تصل اليها في يدها وتعطيها الي تاج التي بدات ان ترهم جميعاً وهي تتصدم بشدة تره الكثير من الحديث يكتب في هذه الاورق كما.وحشتني اوي يا غزل قولتك فتره وهرجعلك تاني ودلوقتي رجعت جهزي نفسك علشان تكوني معايا تاني وتسيبي جوزك ده يا حبيبتي.الفستان ده هيكون حلو اوي عليكي يا حبيبتي اول ما شوفته تخليتك لبسه هتلبسي ده في اول مقابله بينا وهي هتكون في نفس المكان بتاعنا يا غزل عايزك تيجي بسرعه علشان اشوفك.
تنظر الي غزل بصدمه وتقول.انتي عارفه لو حمزه عرف بالكلام ده هيعمل ايه يا غزل
تجلس غزل علي السرير وتقول.وعلشان كده انا هموت من الخوف يا ملك خايفه حمزه يعرف بعلاقتي اللي كانت مع رفعت خايفه اوي لو عرف مش بعيد يطلقني ويسيني يا ملك
تضمها تاج الي الاحضانها وتنظر الي الورق التي بيدها وتنظر أمامها وهي تفكر بالذي جعل هذا رفعت يعود مره اخرى الآن بعد كل هذه السنوات تفكر كثير وتأتي اليها الكثير من الافكار وهي لا تعرف كيف تساعد غزل وماذا تفعل اليها
تدخل الغرفه وتنظر اليه تره عاري الصدر لتنظر بعيد عنه بخجل يذهب اليها ويسحبها من خصرها اليه ويقول امام شفتيها.انتي مكسوفه ليه دلوقتي
تضغط كارما علي شفتيها وتقول بخجل أشد.شكلك كده مينفعش
يرفع ايهم يدها ويضعها علي رقبته ويسحبها اليه اكتر ويقول وهو ينظر الي شفتيها.ايه اللي قل نفعه انتي مراتي علي فكره وحقك تشوفي اللي انتي عايزاه زي ما انا حقي اشوف كل سنتي فيكي
تنظر اليه كارما وتدمع عيونها وتقول.يعني انا ليا حقوق عليك يا ايهم
يبتسم ايهم ويقول.اكيد زي ما انا ليا حقوق عليكي انتي كمان ليكي حقوق عليا يا كارما
تبتسم كارما بحزن وتقول وهي تنظر اليه.طب ليه مش بتديني حقي ده يا ايهم ليه
يهبط ايهم علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك شفتيها السفلية ويمصها بطريقه جعلت قلبها يدق بعنف شديد لدرجة أن شعر به ايهم ويسحبها اليه اكتر ويشعر بدقات قلبها تنبض داخل صدره بقوه ليمص شفتيها ببطئ أشد ويسحبها معه الي النهايه الي ان فلتت منه ويتركها ويمسك الاخره يفعل بها كما فعل في الأخري ويبتعد عنها ويقول.طب تعالي هديكي حقك يا كارما
نهي كلامه ويحملها ويذهب بها الي السرير ويسطحها عليه ويهبط عليها وكان ان يقبل شفتيها لاكن تقول كارما بسرعه.انا مش قصدي علي كده يا ايهم انا قصدي علي حاجات تانيه غير ده
يهبط ايهم ويقبل رقبتها بقوه كبيره ويقول ببرود.طالمآ انتي مش عايزه حقوقك انا عايزها بقي دلوقتي
تغلق كارما عينيها بقوة شديدة وهي تشعر به يعود كما كان ويثبت اليها ذلك بعد ان شق ملابسها بقوه كبيره ويهبط يقبل مقدمه صدرها بوقحه وقوه شديد وتفتح عينيها وتنظر اليه وتفكر قليلاً فهي لا تريد يعاملها بهذه الطريقة لتضع يدها علي وجهه وترفعه اليها وتقول بدلع شديد.حبيبي براحه علشان اقدر انزل لوتين
يتصدم ايهم من طريقتها بشدة وتزيد النار الذي بداخله ويقول.انتي قولتي ايه
تنفخ كارما وتقول.براحه يا ايهم علشان ان
قطع كلامها ايهم التي هبط علي شفتيها ويقول.مش دي يا روح امك انتي قولتي حاجه تانيه اول الكلام ايه هي
تفهم كارما عن ماذا يتحدث لتفهم ماذا يريد وترفع يدها وتضعها علي رقبته وتقول برقه ودلع.براحه يا حبيب
قطع كلامها ايهم التي غلق شفتيها علي بعضهم بين اسنانه ويقطم عليهم وهو يمصهم بقوه كبيره وهو عشق هذه الكلمه بهذه النبرة تغلق كارما عينيها وهي تشعر بأنه لم يتغير وينزع ايهم ملابسها الباقي بسرعه وعنف ويهبط علي كامل جسدها ويقبلها بوقحه كبيره تنظر اليه كارما وهي تخجل منه بشدة ينظر اليها ايهم ويبتسم ببرود شديد ويعصر جسدها بين يده بوقحه وقوه شديده ويبتعد عنها وينزع ملابسه ويهجم عليها بقوه كبيره
يبتعد عنها بعد قليل بعد ان شعر بأنها لم تعد تتحمل شي لينظر اليها وينهض ويذهب الي الحمام لكي يطفئ هذه النار الذي مازالت تشعل بداخله تنظر خلفه كارما وتتنهد بقوه وتعب شديد وهي تشعر بدوخه من أفعاله معها وتحاول ان تنهض لاكن لا تعرف تتسطح مره اخرى وهي تنظر الي سطح الغرفه ولا تعرف ماذا تفعل معه بفعل فهي ارهقت وتعبت معه بشدة وتره يخرج بعد قليل ينظر اليها ويقول.قومي خدي دوش علشان ننزل
تنزل اليه كارما ليفهم ايهم تعبها وارهاقها الشديد ليذهب ويحملها ويذهب بها الي الحمام ويضعها في البانيو ويشعل عليها الماء الدافئ لتشعر كارما بجسدها تشعل به النار من علامته التي توجد بها ينظر اليها ايهم وينظر الي جسدها ويرفع رأسها يره علامته الحمراء والزراقه علي رقبتها لينظر اليها ويقول.هتقدري تخفي دول
تبتسم كارما بسخرية وتقول.اطمن يا ايهم وتين مش هتشوف حاجه منهم
ينظر اليها ايهم ويبتسم ببرود شديد وينهض ويقول وهو يذهب الي الخارج.ده هيكون احسن ليكي يا بت جاسر
تنظر خلفه كارما وتنزل دموعها وهي لا تعرف ماذا تفعل معه بفعل وتضع رأسها بين يدها وتقول.انا تعبت يا ايهم تعبت يخربيتك مش بتتهد مهما حصل مش هتتغير خلاص
نهت كلامها وتنفخ بقوة وتعب شديد وتبدا ان تستحم وتنتهي وتنهض ببطئ وتعب وتمسك منشفه وتضعها علي رأسها وتمسك روب الحمام وترتدي وتغلقه جيد وتذهب الي الخارج تره يقف أمام المرآء وهو يسرح شعره بعد ان ارتده

لتتذكر حديث وتين وتبتسم بحزن فهذه الطريقة كانت تنفع معه في البداية لاكن الآن من الواضح بأن لا يفرق معه شي ينظر اليها ايهم ويذهب يقف أمامها وهو يلاحظ شرودها ويقول ببرود شديد.بتفكري في ايه يا كارما
تنظر اليه كارما وتقول.ليه بتعامني كده يا ايهم انت لو بتكرهني بجد مش هتكون دي تصرفتك معايا
يبتسم ايهم ببرود أشد ويقول.لو كنت بكرهك بجد مكنتش اتجوزتك من الاول ولا خليتك في بيتي ده كله يا كارما هانم
تنظر كارما الي عينيه وتقول.انا بنسبالك ايه يا ايهم
ينظر ايهم الي وجهها وينظر الي عينيها ويقول ببرود.مراتي يا كارما
كارما بألم وسخريه.مراتك اللي بتفرغ فيها شهوتك يا ايهم مش كده يعني متجوزني جواز مصلحه بسبب الشهوه بدل ما تروح للحرام مش كده يا ايهم
ينظر اليها ايهم ولا يعرف ما هو الشئ الذي جعله يصبر عليها وجعلها تستكمل حديثها ويبتسم ببرود شديد وكان ان يذهب لاكن تمسكه كارما من ذراعه وتقف أمامه وتقول وهي تنظر اليه.هي دي الحقيقه مش كده يا ايهم
ينظر اليها ايهم ويمسك يدها وينزعها من عليه ويقول بجمود شديد.لما يكون حد واخد صوره حلوه ليا لا ومبروزها وحطتها قدمه علي طول انا عمري ما هبرار لي ان اللي في الصوره دي غلط يا كارما والصورة اللي انتي واخدها عجبكي اوي خليها عندك وكبريها كمان زي ما انتي عايزه
وكان ان يذهب لاكن تقول كارما بغضب شديد من هذا البرود.دي مش صورة يا ايهم دي الحقيقه وانت علشان مش هتقدر تكدب وتقول اني فاهمه غلط فبتقول كده علش
قطع كلامها ايهم التي سحبها بقوه ويخبطها بقوة شديدة علي الحائط تتوجع كارما بشده من فعلته ويصراخ بها ايهم وهو يقول.صوتك يا بت وبعدين كل ده هبل اخترعتي انتي علشان تريحي نفسك اعتقد ان في بنات كتير غيرك وانتي عارفه ان لو عايز اعمل هعمل اللي انا عايزو من غير ما افكر في حاجه انتي مراتي وحقي اخد اللي انا عايزو منك ولو مش برضيك يبقي غصب عنك ولا هتفرق معايا حاجه
تنزل دموع كارما بوجع وحزن شديد وتقول.هي دي اكبر مشكله عندك يا ايهم انك مبيفرقش معاك حاجه دي اكتر حاجه انا كارها فيك انت عمرك ما حطيت اعتبر لوجودي وبنسبالك رضيت أو لا مراتك او لا بتعمل اللي انت عايزو واشك انك مبتخنيش وبتروح لغيري فعلاً علشان تفر
.كارممممممممممممما بس.كان هذا صراخ ايهم العالي افزعها بشدة وقال وهو يمسكها من ذراعها بقوه كبيره.ولما انتي مش واثقه فيا لو واحد في الميه كده قاعده ليه علي ذمتي لحد دلوقتي ليه قاعده علي ذمة واحد خاين يا بت جاسر
تنزل دموع كارما وتقول.علشان ده كله شك يا ايهم لحد دلوقتي انا شاكه بس ومش متاكده من حاجه غير كده انا كنت اطلقت منك من زمان اوي ومكنتش قبلت اني اكون علي ذمتك كل ده
ينظر اليها ايهم ويتذكر فعلته مع رؤي ويفكر بحديثها ليقول ببرود شديد وهو يتركها.يبقي اتاكدي يا كارما انا خونتك وعملتها بجد
..............................................
