رواية ذئاب من نار الفصل الثالث عشر 13 بقلم بيري الصياد
البارت التالت عشر من ذئاب من نار ![]()
![]()
بقلم: بيرى الصياد ![]()
___________________________________
يتصدم دياب بشدة وتنزل علي صاقعه قويه ويقول.انت بتقول ايه
يتنهد رحيم بقوة ويقول.هو ده الحل الوحيد علشان رؤي تتعدل يا دياب انت لازم تتجوزها وتخليها تمشي علي الطريق الصح
دياب بغضب شديد.عنها ما مشيت خلاص يا رحيم انت شكلك فيك حاجه رؤي دي كانت مع ايهم يا رحيم عايزني اتجوزها من بعده
رحيم بصوت عالي.اولآ صوتك يا دياب ومتنساش اني ابوك ثانيا رؤي كانت بتحب ايهم زمان قبل حتي ما تتجوز والموضوع ده انتهي من زمان وايهم اتجوز بنت عمتك وعايش معاها ثالثاً هو ده اللي عندي وانت لازم تنفذ ده
دياب بغضب اعمي.انا مش منفذ حاجه يا رحيم انا البت دي مش بطايقها علشان اروح اتجوزها روح شوف عيل $$$$$ زي اللي كانت معاه يتجوزها هو شبها وهي ش
قطع كلامه رحيم التي لكمه بقوة كبيرة علي وجهه ويتصدم دياب من فعلته ويقول رحيم بغضب شديد.اوعي تفكر تغلط فيها كده يا دياب رؤي بنت عمك اتلم ولما تتكلم عليها اتكلم باحترام فاهم
يضحك دياب بسخرية شديده ويقول.اه بنت عمي حلوه
ويغير نبرته صوته ويقول بصوت عالي.بنت عمي دي انا اللي عارفها يا رحيم هي عندك عايز تعدلها اعدلها بعيد عني انا مش هتجوز بنات حد
نهي كلامه ويسير الي الخارج وكان ان يذهب لاكن يقول رحيم بصوت قوي.لو متجوزتش رؤي لا هتكون ابني ولا اعرفك يا دياب وهتعتبر ابوك وامك ماتوا من انهارده معندكش اهل
يتصدم دياب بشدة من حديثه وللحظه واحده يشعر بأنه الان يقفد كل من حوله يشعر بأنه لم يبقي معه احد ويلف الي رحيم وينظر اليه ويقول.انت بتقول ايه
رحيم ببرود.زي ما سمعت يا دياب لو متجوزتش رؤي هتعتبر ابوك مات وامك لو هتختارك انت يبقي تعتبر هي كمان ان جوزها مات
يتصدم دياب أكثر وينظر أمامه بصدمه وهو لا يعرف ماذا يفعل الآن فهو سوف يكسر قلب للمرة الثانية وهو قلب وتين التي يعلم بأنه إذا فعل ذلك لم يكون اليه مكان في قلبها مره اخري لاكن يتذكرها وهي تقول اليه.حياتي هكملها لوحدي يا وحش ومش عايزه حد فيها.لا يا دياب ياريت تنساني فعلاً علشان اعرف اعيش حياتي.
ويتذكر ايهم التي لم تتركه رؤي وهو لا يريد ان يخرب زواجه من كارما بسبب هذه رؤي ليغلق عينيه بقوه ووجع شديد وهو يختار للمرة الثانية من حوله عن سعادته هو وينظر الي رحيم ويبتسم بجمود شديد ويقول.ماشي يا رحيم بيه هتجوزها علشان اريحك
يبتسم رحيم ويذهب آليه ويضمه ويقول.كنت عارف انك مش هترفض ليا طلب يا دياب كنت متاكد من ده
يبتسم دياب ببرود شديد ويقول.بس انا مش هعمل حاجه اعمل انت كل حاجه واللي انت عايزو انا مليش دعوه بالهبل ده
يبتعد رحيم عنه ويخبط علي كتفه ويقول.اتلم وسيب كل حاجه علي ابوك ومتشلش هم حاجه يا دياب
دياب بسخرية شديده.وانا كده المفروض مشلش هم فعلاً يا رحيم بيه
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر خلفه رحيم وهو يعلم بأنه داخل قلبه نار جهنم الآن لاكنه لا يعرف ماذا يفعل فرؤي اذا ما تغيرت سوف تدمر العائله بتأكد وسوف يتأثر الجميع بذلك وهو لا يريد ذلك ويريد ان يجعلها تتغير وتعود الي الطريق الصحيح
يدخل الغرفه بعد ان دق علي الباب ينظر إليها يرها تنظر الي سطح الغرفه ليذهب ويتسطح بجانبها ويقول.البنات مشيوا
تنظر اليه وتميل براسها بخفه لينظر اليها ويقول.بتفكري في ايه يا وتين
تبتسم وتين وتذهب بخفه الي الاحضانه وتقول.عايزه اشيل الغرز دي يا ايهم عايزه ارجعي لحياتي تاني
يضمها ايهم الي الاحضانه ويقول ببرود.عايزه ترجعي لحياتك ولا ترجعي لقصر الملكه يا وتين
تغلق وتين عينيها بقوه وتقول.القصر الملكه بنسبالي انهي امره يا ايهم انا مش هرجعه تاني ولو انت مش عايز تقف جانبي انا هشيل ش
قطع كلامها ايهم التي قال.بس خلاص يا وتين مش عايز اسمع حاجه تانيه واوعي في يوم من الايام تشكي لو واحد في الميه اني مش هقف جانبك يا وتين الحاجه الوحيده اللي انا عايش علشانها هي اني اكون معاكي فاهمه
تبتسم وتين وتقول.ايوه فاهمه
يصمت ايهم لفتره ويقول.لسه بتحبي دياب يا وتين
تبتعد وتين عنه وتنظر اليه وتقول.ليه بتسأل السوال ده يا ايهم
يمسك ايهم يدها ويقبلها ويقول.عايز اعرف اذا اختي هتقدر تعيش وتكمل من غير دياب ولا لا
تبتسم وتين اليه وتقول.دياب طالع من حياتي من اكتر من خمس سنين يا ايهم وتخيل اني عاشت الخمس سنين دول عادي جداً من غيره
ييتسم ايهم ويقول ببرود.يعني لو جالك حد مناسب ليكي هتوفقي عليه يا وتين
تشرد وتين قليلا وتبتسم وتقول.متنساش اني وفقت علي فادي يا ا
قطع كلامها ايهم التي قال بغضب.اولآ متجبيش سيرة الزفت ده يا وتين ثانيأ وده الاهم انتي وقفتي بس علشان برود دياب معاكي وعلشان تغيظه بس
تنظر وتين الي سطح الغرفه وتقول.وانت مين قالك الكلام ده يا ايهم بالعكس أنا وقفت عليه علشان حسيت انه مناسب لا علشان اديق دياب ولا غيره
ينفخ ايهم بقوة ويره كارما تدخل الغرفه وهي تحمل صينيه تنظر اليه كارما وتنظر الي وتين بعد ان لحظت نظرته الوقحه وتقول.قومي بقي يا ست وتين وكلي علشان الدوا انا عملتلك الاكل اللي بتحبي مخصوص يا رب تاكلي بقي زي الناس علشان انا تعبت منك بجد
ينظر إليها ايهم ويبتسم علي طريقتها وهو يشعر بأنها والدتها ليست صديقتها المقربة وينظر الي وتين وينهض ويمسك يدها الاثنين ويسحبها بخفه اليه وتضع كارما الصينيه بسرعه كبيره وتذهب تمسك الوساده وتضعها خلفها ويحملها ايهم ويضعها عليها ويعودها الي الخلف تنظر اليهم وتين وتبتسم وتمسك كارما الصينيه وتضعها علي السرير ليمسك ايهم لقمة ويضعها امام فم وتين التي قالت بغيظ طفوليه.حد قالك اني صغيره ومش بعرف اكلو لوحدي يا ايهم
يضع ايهم اللقمه في فمها وقال.الصغيره بتعرف تهتم بنفسها وتاكل كويس بس انتي لا بتعرفي تهتمي بنفسك ولا بتاكلي زي الناس كده الصغيرة احسن منك يا توته
تنظر وتين اليه وتين بغضب طفوليه وتنظر الي كارما ترها تكتم ضحكتها عليها لتقول بغضب.انتوا اتفقتوا عليا انا
ينظر ايهم الي كارما وكان ان يتحدث لاكن تجلس كارما بجانب وتين وتقول.طبعآ لا يا روح الروح بس انتي فعلاً مش بتاكلي كويس ودي حاجه وحشه علشان صحتك والعمليه اللي انتي عملها
تبتسم وتين وتنظر الي ايهم وكانت ان تتحدث لاكن يضع ايهم لقمه في فمها ويقول.كلي الاول وبعدها اتكلمي يا وتين
تأكل وتين منه ويبقي ايهم يطعها بيده وتنظر اليه كارما وتبتسم عليه فهو حنون بشدة علي وتين وهذا الشئ تعشقه بشدة فهي تحب علاقته مع شقيقته تنظر وتين اليها وتبتسم وتنظر الي ايهم التي مسك لقمه وكان ان يضعها في فمها لكن تمسك وتين يده وتضعها امام فم كارما وتقول.اكل مراتك يا حبيبي انا هنفجر من كل الاكل كده
ينظر ايهم الي كارما التي نظرت اليه ويبتسم ببرود ويضع اللقمه في فمها تدمع عيون كارما بشدة وتنظر وتين اليها وتمسك لقمه اخره وتضعها في يد ايهم وتقول.اكلها يا ايهم حاسها خاسه من ساعت ما بعدت عن امها
ينظر اليها ايهم وهو يفهم جيد ماذا تفعل وينظر الي ابتسامتها التي تظهر الان ليضع اللقمه في فم كارما التي ابتسمت واكلت من يده وتنظر اليهم وتين وتبتسم ويقول ايهم وهو ينظر الي كارما.فين الدوا بتاعها
تنهض كارما وتمسك العلبة التي بجانب السرير وتفتحها وتنظر الي الادويه وتعطي الذي من المفترض تأخذهم الان وتمسك الماء وتعطيها اليه ويضع ايهم حبه في فم وتين ووضع كأس الماء امام فمها لتشرف وتين وترفع رأسها الي الاعلي لكي تبلعها وتبلعها بفعل ويضع ايهم الاخره في فمها ويضع كأس الماء امام فمها ويجعلها تشرف منها وتفعل وتين كما فعلت في المره السابقه وكان ايهم ان يضع حبه اخره لاكن تقول.كفايه يا ايهم انا تعبت بجد
يقبل ايهم جبهتها ويقول.خدي دي اخر واحده يا حبيبتي يلا
نهي كلامه ويضع الحبه في فمها وتمسك وتين منه الماء وتشرف القليل وترفع رأسها وتبلع هذه الحبه وتعطي اليه الكأس يبتسم ايهم ويعطي الكأس الي كارما الذي أخذته منه وينظر ايهم الي وتين ويقول.احنا كده قفلنا موضوع دياب يا وتين
تنظر اليه وتين وتقول.انت بتقول كده ليه يا ايهم
يبتسم ايهم ويجلس بجانبها ويسحبها الي الاحضانه ويقول وهو يمسح علي شعرها.عايزك تنسي يا وتين علشان تقدري تعيشي كويس انسي
كانت كارما ان تتحدث لاكن يمسك ايهم يدها ويمنعها ان تتحدث ويضع يده الاخره علي رأس وتين وينظر اليها بنظرة فهمتها جيد لتصمت ولا تتحدث وتغلق وتين عينيها وتدفن رأسها بين الاحضانه وتقول.انا كده كده ناسيه يا ايهم والموضوع ده اتقفل بنسبالي من زمان
يبتسم ايهم ويقبل رأسها ويقول.احسن حاجه تعمليها يا حبيبتي
تبتسم وتين وتقول.والله احسن حاجه اعملها صح هي اني انام يا يويو سييني انام دلوقتي
ينظر ايهم الي كارما التي ضحكت بخفه علي هذا الدلع وينظر الي وتين يرها تغلق عينيها وهي بفعل تريد ان تنام لينظر الي كارما بتوعيد شديد ويضم وتين الي الاحضانه تنظر كارما الي يده التي مازالت تمسك يدها ومن الواضح بأنه لا ينتباه الي ذلك لتبتسم وتنظر اليه تره يميل برأسه علي راس وتين وهو يغلق عينيه لتبتسم عليهم وكانت ان تنهض لاكن يمسكها ايهم ويمنعها ان تنهض لتنظر اليه وتبتسم ويشعر ايهم بوتين تنام بعد قليل ليقبل جبهتها ويمسكها بهدوء ويسطحها علي السرير وينظر اليها ويقبل شعرها ويضع عليها البطانيه وينظر الي كارما التي غلقت الضوا ويمسكها ايهم ويسحبها اليه وينظر اليها في الظلام ويسحبها معه الي الخارج ويغلق الباب بهدوء شديد وينظر اليها ويقول.كنتي بتضحكي علي يويو يا روح امك
تنظر اليه كارما وتبتسم وتقول.لا كنت بضحك علي وتين بس
ينظر ايهم الي شفتيها ويسحبها الي الاعلي ويدخلها الغرفه ويحصرها علي الباب وهو يضع يده بجانب راسها ويهبط علي شفتيها ويقبلها بقوه كبيره ويمسك شفتيها الاسفلي ويمصها بقوه الي ان سحبها للنهايه ويعود يمسكها ويقطم عليها لتتوجع كارما بشدة وكانت ان تبتعد عنه لاكن يضع ايهم يده علي رأسها ويسحبها ويمص شفتيها التي تنزف بقوه كبيرة وتضغط كارما علي كتفه بقوه كبيرة وهي تتوجع بشدة من التي يفعله ويترك ايهم شفتيها وينظر إليها يره شفتيها مازالت تنزف ليمصها بقوه كبيرة وتقول كارما بين شفتيه.ايهم كفايه بيوجعوني اوي
يهده ايهم قليلا ويمص شفتيها بقوه اقل ويبتعد عنها وينظر الي وجهها ويسحبها بقوه من خصرها ويقول وهو ينظر الي عينيها.ليه لحد دلوقتي مفكرتيش تروحي تشوفي امك ولا ابوكي حتي يا كارما
تنظر اليه كارما وتبتسم وتقول.علشان انا مش هروح غير مع وتين يا ايهم انا طلعت معاها وهرجع معاها كمان
يبتسم ايهم ببرود ويقول.مفيش داعي تعملي ده يا كارما عايزه تروحي قصر الملكه تزوري اهلك روحي وملكيش دعوه بموضوع وتين
تنظر كارما أمامها وتنظر اليه وتقول.انا هروح مع وتين في ايي مكان تروح في يا ايهم هي عايزه تروحي قصر الملكه هنروح مع بعض مش عايزه هفضل عايشه معاها هنا وانا بكلم ماما وبابا علي طول يعني عادي بنسبالي
ينظر اليها ايهم بشرود ويحملها بين يده ويذهب بها الي السرير ويضعها عليه وينظر اليها وهو لا يفهم علاقتها مع وتين التي يعلمها منذو الطفوليه ويهبط عليها ويقبل رقبتها ببطئ لتقول كارما برقه ودلع شديد.ايهم ممكن بلاش انهارده
يرفع ايهم رأسه اليها ويقول.ليه يا روح امك
تبتسم كارما وتقول.علشان تعبانه اوي من امبارح ممكن تسيبني لحد ما اكون كويسه
ينظر اليها ايهم ويبتعد عنها قليلا وكان ان ينزع ملابسها لاكن تمسك كارما يده وتقول.انت هتعمل ايه يا ايهم
ايهم بوقحة شديده.هشوف اذا كنتي تعبانه بجد ولا بتهربي يا بت جاسر
تضغط كارما علي شفتيها بقوه وينزع ملابسها كامله وينظر ايهم الي جسدها بوقحه شديده وينظر اليها وهي تضغط علي شفتيها ليجعلها تترك شفتيها ويهبط عليها ويقبلها بقوه كبيره ويحرك يده علي جسدها بوقحة شديده ويبتعد عنها ويقول.هسيبك انهارده بس يا كارما فاهمه
تقبل كارما وجهه بدون انتباه وينظر اليها ايهم ويقول برفعه حاجب ووقحه.ايه البوسه الناشفه طب حتي طاريها شويه يا روح امك
تنظر اليها كارما وتخجل بشده من فعلتها وكانت ان تتحدث لاكن يدق هاتف ايهم ليخرجه وينظر اليه يره مالك التي يدق ليفتح عليه ويضع علي هاتفه علي أذنه ويسمع التي يقول بغضب شديد.فين باسل يا ايهم دياب قالي انه معاك هو فين
تستغرب كارما بشدة وهي تستمع لحديثه ويقول ايهم ببرود شديد.امه وابوه فشلوا في تربيته قولت اعملها واربي انا يا مالك
مالك بصوت عالي وهو امام جميع العائله.وهو عمل ايه علشان تعمل في كده يا ايهم رجع باسل لأهله يا ايهم وابقي حل مشكلتك معاه وهو هنا بس الطريقه دي متنفعش
يبتسم ايهم ببرود شديد ويقول.اهي الطريقة دي هي المناسبة يا مالك باشا ثم ان باسل مش هيرجع لفتره انا احددها غير كده انساه انك عندك حفيد بالاسم ده
نهي كلامه وكان ان يغلق الهاتف لاكن يسمع صراخ مالك العالي وهو يقول.ايهههههم متعصبنيش اكتر من كده وقولي فين باسل حرام عليك أمه هتموت من الخوف عليه
ينظر ايهم الي كارما التي اخافت من صوت مالك العالي ويقول بجمود شديد.قولها اني بربي ابنها مفيش داعي للخوف يا مالك بيه سلام
نهي كلامه ويغلق الهاتف وينظر الي كارما التي قالت بستغرب وتوتر.انت واخد باسل ليه يا ايهم
ينهض ايهم ويعدل ملابسه ويقول ببرود.عندي حساب معاه بصفي
تمسك كارما الشرشف وتسحبه عليها ويبتسم ايهم وكان ان يذهب لاكن يلف ويقول بتحذير شديد.اوعي وتين تعرف حاجه عن الموضوع ده يا كارما فاهمه
تنظر اليه كارما وتميل براسها بخفه ويقول ايهم ببرود شديد وهو يذهب.لو وتين عرفت حاجه هبعتك لبيت ابوكي يا كارما وتعيشي معاه هناك احسن
تنظر خلفه كارما بغضب شديد فهو قد عاد من جديد وتنفخ بقوه كبيرة وهي تره يغلق الباب خلفه دون ان يقول شئ اخر وتفكر قليلا لماذا ايهم يأخذ باسل وماذا يفعل به
كان يجلس على الكرسي وهو يتراس الطاوله وينظر الي الجميع التي يجلسون على طاوله الطعام لا يره دياب وهو الوحيد الذي ينقص ياكل بشوكه التي بيده وينظر الي دياب التي كان ان يصعد لاكن يقول بصوت عالي قليلاً.دياب تعال
ينظر اليه دياب ببرود شديد ويقول.مليش نفس يا رحيم
وكان ان يذهب مره اخرى لاكن يقول رحيم.تعال ومتكلش يا دياب بس أقعد معانا
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويذهب يجلس بجانب تاج التي وضعت أمامه الطعام وقالت.كل يا دياب وبعدين ابقي اعمل اللي انت عايزو بس كل علشان تقدر تكمل في شغلك
يبتسم عليها دياب وينظر رحيم اليه وينظر الي وسيم ويقول ببرود شديد.انا قرارت رؤي ودياب هيتجوزوا يا وسيم والخطوبه بتاعتهم الاسبوع الجاي
يتصدمون الجميع ويقع من تاج الطعام بصدمه شديده وهي تنظر اليه وتنظر الي دياب التي لم يظهر عليه شئ سوا الجمود الشديد وتنهض رؤي وتقول بغضب شديد.مين اللي تتجوز مين انا مش هتجوز دياب لو اطر
قطع كلامه رحيم التي ضرب الطاوله بقوة كبيرة وقال بصوت عالي وقوي بشدة.صوتك يا رؤي هانم ثم اني خدت قراري وهيتنفذ غصب عن الكل وانا مش جاي اسالك انا بقولك علي اللي هيحصل
تنظر رؤي الي وسيم وتقول.بابا اتكلم
ينظر وسيم الي رحيم وهو يفهم ماذا يفعل الآن فالتاريخ يعد حاله مره اخرى ويقول.عمك عارف مصلحتك فين يا رؤي
رؤي بصراخ عالي.وانا مش هتجوز حتي لو ايه اللي حصل
نهت كلامها وتركض الي الاعلي بسرعه كبيره ينظر دياب الي رحيم ببرود شديد وينهض ويذهب الي خارج القصر تنظر تاج الي رحيم بغضب شديد وتضرب الطاوله وتنهض وتذهب الي غرفتها ينظر خلفها رحيم وهو يعلم بماذا تفكر الآن وتنظر ريماس الي حلا وتهمس اليها وهي تقول.معقول اختك هتقعد في وشنا العمر كله يا حلا
تأكل حلا بغيظ شديد وتقول بنفس الهمس.اسكتي انا قهرنه وهموت معقول خلصت منها مره وحمد ربنا انها اتجوزت اتفاجي انها متكلمتش سنه وترجعنا تاني ودلوقتي وانا هموت ونخلص منها وتتجوز بعيد عني تتجوز في نفس البيت يعني يا انا اللي اطفش يا هنفضل وشنا في وش بعض طول العمر
نهت حديثها وتأكل بغيظ أشد وتضحك ريماس بخفه علي شكلها وينظرون اليها الجميع لتوتر وتحمحم وتقول.في ايه يا جماعه ده في فرح في ام البيت اللي مفيش في فرحه بتكمل انتوا مش مبسوطين ولا ايه
ينظر اليها رحيم وهو يفهم عن ماذا يتحدثون وينهض ويذهب الي غرفته ويدخل بها يرها تجلس وهي تأكل في حالها وتضغط علي الشرشف بقوه كبيرة ليقول ببرود.ايه مش عجبك قراري يا ملك هانم
تنهض تاج وتقول بغضب شديد.لا مش عجبني يا رحيم ولاول مره اعترض علي حاجه انت عايز تعملها قرارك ده غلط اوي وهيدمر حيات الكل يا رحيم
رحيم ببرود أشد.مش ملاحظه صوتك بقي عالي اوي يا ملك
تنظر اليه تاج وتغضب اكتر لتنزع ملابسها العلويه وكانت ان تذهب الي الحمام لاكن يسحبها رحيم اليه بقوة ويقول وهو ينظر الي عينيها.ده القرار الصح دلوقتي يا ملك لازم دياب يتجوز رؤي علشان يقدر يحكمها ويخليها تبطل اللي بتعمله ده
تاج بشبة بكاء.وتين هتموت لو سمعت بالخبر ده يا رحيم ابنك عملها وقسي عليها قبل كده متعمليش فيها كده انت كمان دلوقتي والنبي وتين بنتي حرام عليك تعمل فيها كده
يسحبها رحيم الي الاحضانه ويضمها بقوه ويقبل رأسها ويقول.غصب عني يا ملك انتي عارفه ان لو بيدي كنت جوزت وتين لدياب من اول ما اتولدت بس غصب عني لازم اعمل كده رؤي بتضيع وبتضيع معاها اسم العيله كلها وانا لازم اتصرف قبل ما يحصل حاجه تانيه
تنزل دموع تاج بحزن شديد علي وتين وتبتعد عنه وتقول.يبقي شيل انت اللي هيطلع من الجوازه دي يا رحيم انا مليش دعوه بحاجه ورؤي عمرها ما هتكون مرات ابني ولو حصل حاجه هتكون انت السبب قدمي يا رحيم باشا
نهت كلامها وتذهب الي الحمام ينظر خلفها دياب ويتنهد بقوه كبيرة وهو يفكر في الذي يفعله بعد الآن
يصل بعد قليل الي المكان الذي يريده ينزل من السياره وينظر اليه وما سوا الملهي الليلي التي يجلسون به أكثر أوقاتهم ويذهب الي الداخل ببرود شديد ويمسك زجاجه ويفتحها ويشرف منها وهو يسير في طريقه ويصل الي الغرفه يره ايهم يجلس وهو ينظر أمامه بشرود شديد ليشرف من الزجاجه ويذهب يجلس بعيد عنه ينظر اليه ايهم ويشعر بأن به شئ ويقول.مالك يالا فيك ايه
ينظر اليه دياب ويشرف من الزجاج ويقول ببرود شديد.سمعت انك طالع مهمة جديده
اومال لهو ايهم ويتنهد بقوه ويقول.هامن علي البنات كويس وهخلي عدي يفضل معاهم وهطلع اسبوعين لمهمه دي
يبتسم دياب بجمود شديد ويشرف من الزجاجه ولا يتحدث لينظر اليه ايهم ويقول.مالك يالا في ايه
ينظر اليه دياب ويعود بظهره الي الخلف وينظر الي الاعلي ويقول بجمود شديد.انا هتجوز رؤي يا ايهم
ينزل حديثه كصاقعه قويه بشدة علي ايهم التي قال بصوت عالي.احاااااا تتجوز مين يا حيلتها
يبتسم دياب ببرود ويقول.شكل السمع بقي خفيف عندك يا ايهم بقولك هتجوز رؤي واضحه هي مش محتاجه اعاده
ينهض ايهم ويقول بغضب شديد.انت بتقول ايه يا دياب رؤي مين اللي تتجوزها انت فاهم كلامك ده كويس
يضحك دياب بخفه وسخريه ويقول.معلش يا ايهم بس انت مينفعش تتجوزها وانت علي ذمتك واحده تانيه يبقي حظ اوفر ليك حول بقي تنساه حبيبت القلب الاولي وخليك في مراتك احسنلك
ايهم بصوت عالي.انت بتقول ايه يا حيوان ما تتلم شويه وتشوف انت بتقول ايه
دياب بغضب شديد.انا عارف انا بقول ايه كويس اوي يا ايهم حبك لرؤي واضح اوي وواضح انك مش عايزني اتجوزها علشان ترجعلها انت براحتك بس طول ما هي مرات صاحبك مش هتبص ليها باصه واحده حتي رؤي لحد دلوقتي معلمه علي قلب ايهم الجارحي بالقلم الأحمر يا ايهم
ايهم بغضب أشد.لا يا دياب رؤي تولع ولا تغور في داهيه هي متفرقش معايا في حاجه بس اللي يفرق انت يا غبي رؤي متنفعش ليك يا دياب وانساه موضوع جوازك منها ده نهائي
يبتسم دياب ببرود وينهض ويقول.للاسف يا ايهم جاي في الوقت الغلط خلاص رحيم أعلن علي خطوتي انا وهي بعد اسبوع من دلوقتي وانا مش هقدر الغي حاجه
يلكمه ايهم بقوة كبيرة ويصراخ به بصوت عالي وهو يقول.افهم يا حمار مينفعش تتجوز رؤي انا مرضهاش عليك تتجوز واحده ممكن تشوف غيرك عادي جداً في يوم من الايام ولو لزم الأمر تكون في سريره في لحظه واحده هتبعيك ع
قطع كلامه دياب التي رد الي اللكمه بقوه كبيرة وقال بغضب شديد.اخرس يا ايهم واوعي تنساه انها حتي لو كانت ايه في الاول وفي اخر بنت عمي
ينظر اليه ايهم ويمسح بجانب شفتيه مكان اللكمه ويبتسم ببرود شديد ويقول.افهم من كده انك هتتجوزها بجد يا دياب
ينفخ دياب بقوه كبيرة ويقول.معنديش غير الحل ده يا ايهم رحيم حط علاقتي بالكل علي المحك بسبب الجوازه دي وكمان مقدرش اصغر ابويا واخلي عيل في اني اعمل حاجه
ينظر اليه ايهم ويخبط علي كتفه ويقول.يبقي بشفا عليك يا دياب يا سويسي البسها انا كده عملت اللي عليا معاك وملكش حاجه تانيه عندي يا صاحبي
نهي كلامه ويذهب الي الخارج ينظر خلفه دياب ويغلق عينيه بوجع شديد ويقول في داخله.كل حاجه وافقه ضد علاقتنا يا وتين القدر واهلك وحتي انتي كل حاجه وافقه في وشي وللمره التانيه يا وتين هختار البعد وباللي هعملوا ده هحط الف حاجز بيني وبينك يا رب تقدري تتخطي بسرعه المره دي
قبل هذا الوقت بقليل كانت تجلس بجانبها بعد ان افاقت ودقت اليها بأنها تأتي اليها ليتحدثوا وتنظر آليها وتقول بغضب شديد.انتي يا بنتي عايزه ايه مني دلوقتي
كارما بغضب.انتي مش فاهمني يا وتين من الصبح بحاول افهم فيكي وانت جاموسه مش فاهمه حاجه
تنظر اليها وتين بغضب شديد وكانت ان تصرخ بها لاكن تضع كارما يدها علي فمها وتقول.خلاص يا روح الروح موضوع وعاده انسي
تمسك وتين يدها وتنزلها من علي فمها وتقول بغيظ.اخلصي يا كارما وقولي عايزه ايه دلوقتي
كارما بحزن شديد.وتين اخوكي مش بيكون معايا غير للسبب واحد وانا كاره ده اوي هو ماشي علي طول اول ما قولته اني تعبانه ومش هقدر يقرب مني وده محساسني أنه ايهم نفسه لسه متغريش
تتنهد وتين بقوه وتنظر الي الاعلي وتقول.يا رب خدها علشان ارتاح انا منها
تنهض كارما وتذهب تمسك الفرشاه الخاص بوتين وتذهب تجلس خلفها قليلا وتبدأ ان تسرح اليها شعرها وتقول.مش بقولك انتي مش فاهمني يا توته
تبتسم وتين وتقول.كارما مفيش حد بيتغير من يوم وليله وعمرك ما هتصحي من النوم تلاقي ايهم قدمك واحد تاني علي مزاجك لا بالعكس لازم تتعبي علشان تلاقي نتيجة ثم انه ممكن يكون ماشي علشان عنده شغل او في حاجه
كارما دون أن تنتباه.هو طلع بعد ما جدو كلموا وقولوا يرجع باسل القصر
تتصدم وتين بشدة وتنظر اليها وتقول.ليه هو باسل فين يا كارما
تتصدم كارما من حديثها وتضع يدها على فمها بسرعه كبيره وتنظر الي وتين التي نظرت اليها وقالت.في ايه يا بت مالك
نهت كلامها وهي تمسك يدها وتنزعها من علي فمها وتقول كارما بشبة بكاء.ايهم قالي اني مقولكيش حاجه يا وتين ولو عرف اني قولتك حاجه مش بعيد يقتلني
تبتسم وتين وتضع يدها على شعرها وتقول.ومن امتي وانتي بتقوليلي علي حاجه وبقولها لايهم يا كوكو ده احنا دفنينا سوا يا بت ها بقي ايهم واخد باسل علي فين
كوكو بتوتر.معرفش بس هو بيقول انه عايز يربي علشان امه وابوه معرفوش يربيوا وحالف انه ما يسيبوا غير لما يعملوا الادب
تتصدم وتين وتنظر أمامها وهي تشك بأن ايهم علم التي حدث معها تنظر اليها كارما وتقول وهي تهزها بخفه.مالك يا توته زعلانه كده ليه علي باسل
تنظر اليها وتين وتبتسم وتقول.قومي يا بت هاتلي هدوم اغير الهدوم دي يلا اعملي باقعدتك معايا
تضربها كارما علي رأسها وتقول وهي تذهب الي غرفه الملابس.ما انا الخادمه اللي جابهلك ابوكي ياختي
وتين بغيظ متصنع.لا اللي جابها اخويا يا حبيبتي
وتنظر أمامها بشرود وتنفخ بقوه كبيرة وتقول في داخلها.عمر ايهم ما هياخد باسل بطريقه دي غير لما يكون عارف اللي عملوا معايا اااه يا ربي انا تعبت بجد
نهت كلامها وتضع رأسها بين يدها وتره كارما تخرج وهي تمسك اليها ملابس وتبدا ان تساعدها في تبديل ملابسها وتجعلها ترتدي

وتنظر كارما اليها وتقول.انتي كويسه يا روح الروح
اومالت لها وتين وتقول بخبث.تعالي يا بت نامي معايا وسيبي الود يغلي بناره
تضحك كارما بخفه وتقول.متاكده ياختي حاسه انك هتبعيني من اول قلم
تمسك وتين يدها وتتسطح وتساعدها كارما وتقول وتين.وحيات امك من قبل اول قلم ياختي هو انا فيا حيل يا حبيبتي
كارما بغيظ متصنعه.عارفكي واطيه وتعمليها بس هنام معاكي علشان خايفه انام لوحدي في الدور اللي فوق ده مفيش حد غيري انا وانا اموت لو نامت في المكان ده لوحدي
نهت كلامها وتذهب تتسطح بجانب وتين وتقول وهي تنظر الي سطح الغرفه.تفتكري هتحقق اللي احنا عايزينه في يوم من الايام يا توته
تبتسم وتين وتقول وهي تنظر الي الاعلي بشرود.امممم اكيد ولو متحققتش هيكون خير لينا اكيد
تبتسم كارما وتقول.انتي تتمني ايه في حياتك دلوقتي يا توته
تنظر اليها وتين وتبتسم وتنظر الي الاعلي وتقول.اكسب في المسابقه اللي في اخر السنه
كارما بخبث شديد.يعني متتمنيش ترجعي انتي ودياب زي زمان يا وتين
تنظر اليها وتين بسرعه كبيره وتقول بغضب شديد.كارممما متعصبنيش وبلاش كلام في السيرة دي انا مش عايزه دياب افهمي بقي دياب خلاص فتره وعدت من حياتي
تنظر اليها كارما وتذهب تضع رأسها علي كتفها وتقول.انتي عارفه اني مش عايزه ليكي غير السعاده يا وتين وعلشان كده بقولك دياب علشان معروفه انتي لدياب وبس
تنظر اليها وتين وتنفخ بقوه كبيرة وتقول.ده كان زمان يا كارما لاكن دلوقتي الوضع اختلف كتير انا لا لدياب ولا لغيره ومش عايزه يرجع حياتي تاني ولو بتحبني بجد متجبيش سيرته قدمي تاني وسيبني أعيش زي ما انا عايزه ممكن
تقبلها كارما وتقول.اكيد يا اميرة
تبتسم وتين وتقول.اقفلي النور وتعالي علشان ننام الوقت اتاخر اوي
تنهض كارما وتغلق الاضوا وتذهب وتتسطح بجانب وتين وهي تتمني اليها السعاده وتتمني ان ترها سعيده مع التي يكتبه القدر اليها
كانت تجلس وهي تحقد وتغضب بشدة لا تعرف ماذا تفعل في هذا الموضوع تنظر الي هاتفها وتفكر قليلا وتقول.ايهم لو عرف اني هتجوز دياب هو اللي هيجي ويلغي كل حاجه انا متاكده انه لسه بيحبني ومش هيقدر يستحمل اني اتجوز غيره
نهت كلامها وتمسك الهاتف وتدق الي ايهم التي كان يلف بسيارته وهو لا يعرف الي اين يذهب يشعر بأن تائه بشدة نار تشعل بداخله وهو يفكر بأن دياب سوف يتزوج هذه الفتاة التي كانت معه قبل أيام فقط يشعر بأنه فعل خطأ كبير وهو لا يشعر لكنه لم يتوقع في يوم من الايام بأن دياب سوف يتزوج هذه الفتاة ولا أحد يتوقع ذلك يضرب المحرك بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.غبي يا دياب غبي انت ازاي تقبلها علي نفسك ازاي يا ابن ال$$$$$$
ويذيد من سرعة السيارة ويقود بسرعه وتهور أشد ويسمع صوت هاتفه لينظر اليه يرها رؤي ليفتح عليها ويقول بصوت عالي بشدة.انتي يا$$$$$ بتتصلي بيا ليه دلوقتي مش لفيتي علي دياب علشان تتجوزي
رؤي بغضب شديد.الف علي مين يا ايهم انا مش عايزه اتجوز دياب انت لازم تتصرف وتمنع الجوازه دي بايي طريقه
ايهم بغضب أشد.صوتك يا بت ال$$$$$ واتلمي ثم اني اوقف الجوازه بصفتي مين ا
قطعت كلامه رؤي التي قالت بصوت عالي.بصفتك كنت معايا من ايام يا ايهم انت بعد اللي اللي عملته معايا ازاي هتخليني اتجوز كده يا ايهم انت لازم تتصرف وتصلح غطلتك معايا
ايهم بغضب شديد وصوت عالي بشدة.الغلطه دي انتي السبب فيها يا رؤي انتي اللي كنتي عايزه ده وحصل يبقي خلصت نقفل علي الموضوع ده علشان ابتدات ازهق من ميتين امك ثم انك الحمدلله مكنتيش بنت علشان اخاف تتفضحي يعني الموضوع عاده وانسي وكأن محصلش حاجه من الاساس
تتصدم رؤي بشدة من حديثه ويغلق ايهم الهاتف في وجهها تنظر رؤي الي الهاتف وهي تشعر بصدمه شديده من تصرفاته لا تتوقع أن يفعل معها ذلك لا تتوقع بأنه لم يفرق معه شئ سوا بأنها لم تكون عذراء توقعت انه لما يقبل ان تبقي لغيره بهذه الطريقة لا تعلم ماذا تفعل تذهب وتقول الي الجميع التي حدث وبانها كانت علي علاقة بايهم لاكن اذا احد علم بذلك سوف يقتلونها بتأكد وخاصه اذا علم رحيم بهذا فهو علم بأنها كانت في السابق علي علاقه به ضربها بقوه كبيرة وبانها كانت معه دون ان احد يعلم ذلك وايضا كان سوف يقتلها علي هذا ماذا يحدث إذا قالت اليهم هذا الشئ سوف تموت بالفعل تفكر قليلاً وتقول.مفيش عندي حل غير اني اروح لدياب وهو يلغي كل ده انا لو اتكلمت مع عمو رحيم هيقتلني ومش هيقبل بحاجة زي دي اكيد
نهت كلامها وتذهب الي الخارج وتذهب إلى غرفة دياب تدق علي الباب ولا تسمع شئ لتفتح باب الغرفه لا تره احد يوجد بها لتنفخ بقوه كبيرة وكانت ان تذهب لاكن تره يدخل الغرفه ينظر إليها ويرفع حاجبه ويقول ببرود.ايه اللي جيبك اوضتي يا رؤي هانم
رؤي بغضب شديد.انت لازم توقف الجوازه دي يا دياب انا مش عايزه اتجوزك
يبتسم دياب ببرود شديد ويقول بسخرية شديده.لا وانا اللي ميت في دباديب الهانم وهموت علي جوازي منها مش كده
تغضب رؤي اكتر وكانت ان تتحدث لاكن يغير دياب نبرته ويقول بصوت عالي.لا فوقي يا بت انا مبكرهش في حياتي قدك ولو هتجوزك فاده في علشان رحيم مش اكتر وعلشان مفيش واحد هيرضي يتجوزك وانتي بقرفك ده يعني انا لا ميت في دباديبك ولا كل الهبل ده فاهمه
تنظر اليه رؤي بغضب اعمي وتقول.ملكش دعوه بعمو والغي كل حاجه يا دياب انا مش عايزه اتجوزك
يسير دياب الي الامام وينزع الجاكيت وهو ينظر أمامه ويقول بجمود شديد.عندك عمك روحي قوليله الكلام ده يلا اطلعي بره وياريت متجيش هنا تاني علشان انا مش ناقص قرف
تنظر اليه رؤي بغضب شديد وتذهب الي الخارج وهي تتوعد اليه بكثير ينظر دياب أمامه ببرود شديد ويبدا ان يفك ازار قميصه وينزعه ويرمي بهمال علي الأرض ويغلق الباب ويذهب الي الحمام وهو يفكر في الذي يحدث بعد اليوم
تدخل غرفتها وتنظر أمامها وهي تفكر في الذي تفعله وتتذكر وتين التي تعلم بأنها تحب دياب وتقول بحقد.لو عملت الخطوبه دي هخلي ايهم يحس بالغيره وهخلي يرجعني لي ويتجوزني هو وكمان اقهر وتين علي حبيبها اللي هيكون معايا علشان تعاملني بطريقة اللي بتعملني بيها دي تاني هيخليها تندم علي كل كلمه وحشه قولتهلي ماشي يا وتين خلينا نشوفك هتعملي ايه لما تشوفي حبيب القلب معايا ومش معبرك انتي
نهت كلامها وتبتسم بشر وغل وتذهب الي السرير وتتسطح وهي تفكر في الذي تفعله لا تعرف هذه الفتاة ماذا يحدث بها من الحقد والشر التي يوجودن بداخلها
يدخل الغرفه وينظر اليها يرها تغلق عينيها وهي تمثل النوم ليذهب ويتسطح بجانبها ويقول ببرود.ممكن اعرف سبب التغير اللي انتي في يا غزل
لا تفتح غزل عينيها ام تفعل شئ لينظر اليها حمزه ويقترب منها بشده ويقول.عارف ومتاكد انك صاحيه يا بت الجارحي بلاش تعملي نفسك نايمه علشان مفضوحه اوي
تفتح غزل عينيها وتنظر اليه وتنظر بعيد عنه ليضع حمزه يده علي وجهها ويلفها اليه ويقول.احنا قبل ما نكون اتنين متجوزين كانه صحاب يا غزل انسي دلوقتي اني جوزك واتكلمي بصفتي صديق ليكي وقوليلي ايه اللي مديقك اوي كده
تنظر اليه غزل وكانت ان تتحدث لاكن تتذكر الورقه التي أتات اليها لتنهض بسرعه كبيره وتصرخ به باعلي صوتها وهي تقول.انت عايز مني ايه يا حمزه عايزني اقول ايه
ينهض حمزه ويمسكها بقوه من ذراعها ويقول بغضب شديد.تقولي سبب التغير ده كله يا غزل قوليلي ايه اللي حصل علشان تكوني كده ايه اللي حصل
تنظر اليه غزل وتترمي بين الاحضانه بقوه وتبكي بعنف شديد يتصدم حمزه منها بشدة ويقول وهو يضمها بقوه.مالك يا غزل في ايه
غزل بدموع شديده.متسبنيش يا حمزه علشان خاطري متسبنيش
ينظر حمزه أمامه وهو يتصدم بشدة من تصرفاتها ويقول.عمري ما هسيبك يا غزل بس قوليلي في ايه ليه بتقولي ده دلوقتي
تبكي غزل بقوه اكبر ولا تعرف ماذا تقول ام تتحدث ليضمها حمزه بقوه كبيرة ويقول.طيب خلاص يا حبيبتي اهدي وانا اهو معاكي وعمري ما هسيبك بس اهدي شويه
تبقي غزل علي هذه الحاله فترة لا تعرف كم كانت ويسطحها حمزه علي السرير وينظر اليها ويمسح دموعها ويقول.مالك يا حبيبتي فيكي ايه
تنظر اليه غزل ولا تعرف ماذا تفعل لكي تتهرب منه تنظر بعيد عنه وهي تفكر ينظر اليها حمزه ويقبل شفتيها بقوه ويقول.في ايه يا غزل
تنظر اليه غزل وتعلم ماذا الآن ماذا تفعل وتضع يدها على رقبته وتقربه منها بشده ليفهم حمزه بأنها تتهرب منه يهبط ويقبل رقبتها ببطئ شديد فهو يشتاق اليها بشدة ويمسك سحاب ملابسها وينزله ويبدا ان يقبل كل ما يظهر أمام تنزل دموع غزل بغزاره وصمت وتمسح دموعها بسرعه قبل ان يرها حمزه التي نزع ملابسها بالكامل وينظر اليها يرها تبتسم اليه لينزع ملابسه ويهجم عليها بقوه كبيرة
في صباح يوم جديد تفتح كارما عينيها وتنظر الي وتين التي مازالت تنام لتبتسم وتقبلها بخفه وتنهض تذهب الي الخارج لكي تبدل ملابسها وتنزل اليها قبل ان تفيق من النوم تركض الي الاعلي وتذهب الي غرفتها وتفتح الباب وتره بالذي يجلس علي الكرسي وهو يضع قدمه علي الطاوله وينظر أمامه بشرود شديد تذهب وتضع يدها على كتفه وتقول.ايهم انت رجعت امتي
يفيق ايهم من شروده ويسحبها بقوه كبيرة وتقع علي قدمه ويقول ايهم بغضب شديد.انتي ايه اللي خلكي تنامي مع وتين يا كارما ليه مفضلتيش هنا
تنظر اليه كارما وتقول بتوتر.هي كانت عايزني معاها يا ايهم ومقدرتش اقولها لا
ايهم بصوت عالي.كنتي خليتها تنام وجيتي علي طول يا كارما مس تفضلي الليل كله معاها
تتصدم كارما من طريقته وهذا الغضب الغير مبرر وتقول.ايهم في ايه لكل ده وبعدين من امتي وانت بتعترض علي وجودي مع وتين
ينظر اليها ايهم بغضب شديد وينظر أمامه وينظر اليها ويهبط علي شفتيها وياكلهم بقوة كبيرة بين أسنانه وهو يفكر في رد فعل وتين علي زواج دياب من رؤي ويفكر في التي فعله مع الفتاه التي سوف تكون زوجة صديقه فهو لم يتوقع ان هذا يحدث في يوم يمسك شفتيها بين اسنانه ويقطم عليهم بقوه كبيرة تتوجع كارما بشدة وتحاول أن تبتعد عنه لاكن يضغط ايهم علي خصرها بقوة ويمسك رأسها بيده الاخره وينهض بها وهو يحملها ويذهب بها الي السرير ويضعها عليه وكان ان يهبط عليها لاكن يتذكر وتين ليبتعد عنها ويقول ببرود شديد.غيري هدومك وانزلي واريا علي طول
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه كارما وهي تتصدم بشدة من تصرفاته لا تعلم ماذا به اليوم تنهض وتذهب الي الحمام لكي تستحم وتنزل
يدخل الغرفه يرها مازالت تنام ليذهب ويجلس بجانبها ويضع يده على شعرها ويمسح عليه وهو يفكر في الذي يحدث بها تفتح وتين عينيها وتنظر اليه وتبتسم يقبل وجهها ببطئ ويقول.صباح العسل يا قمر الجارحي
تبتسم وتين اليه وتقول.صباح النور يعني فايق انهارده
يبتسم ايهم ببرود ويقول.هو علشان صبحت عليكي ابقي فايق يا توته
تنظر اليه وتين وهي حقا تشعر بأن يوجد شئ لا تعرف لماذا قلبها لم يطمئن وتذهب الي الاحضانه وتقول.قول في ايه يا ايهم
يضمها ايهم ويقبل رأسها ويقول.قولتك قبل كده انك غاليه اوي يا وتين وهرجع اقولك تاني انتي اغلي حاجه في الدنيا كلها ومحدش في الدنيا كلها يستاهل انك تزعلي عليه مهما كان مين فاهمه
ترفع وتين رأسها اليه وتقول بستغرب شديد.في ايه يا ايهم
كان ايهم ان يتحدث لاكن تدخل كارما وهي ترتدي

وتمسك هاتفها وتقول وهي تنظر الي وتين.البنات عاملين مكالمه جمعيه وبيقولوا ان في اخبار طازه
تبتسم وتين وتنظر الي ايهم التي علم علي الفور ما هي هذه الأخبار وتجلس كارما بجانب وتين التي قالت بغيظ شديد وهي تمسك الهاتف.في ايه يا حيوانه منك ليها في حد يصحي يتنمر علي حد علي الصبح
حلا بغيظ أشد.وحياتك كان نفسي اكلمكم من بليل بس كان الوقت متاخر وفضلت بغيظي لحد الصبح
سيلا بستغرب.غيظك من ايه يا بت ايه اللي حصل
ريماس بضحك.رؤي رايحه تتجوز
تنظر كارما الي ايهم بسرعه كبيره وهي تعلم الآن لماذا هذا التغير ينظر اليها ايهم ببرود شديد وينظر الي وتين التي قالت بضحك شديد.ومين اللي امه دعيه لي في ساعة اجابه ده
حلا بغيظ شديد.دياب ياختي دياب هيتجوز رؤي
في مكان تذهب اليه لاول مره كان يجلس شاب في عمره الواحد والثلاثون علي كرسي هزاز وهو يهز به ويعود ظهره الي الخلف وهو يمسك في يده سيجاره الكترونيه ويشرف منها نفس كبير وينفخ النفس في الهواء وينظر الي صورة التي توجد علي الحائط امامه الي هذه الفتاة التي تبتسم ابتسامه رائعه تظهر غمازتها التي يعشقهم بشدة ويره بالباب يفتح ويسمع التي يقول.عارفنا مكانها يا زعيم
ينظر الزعيم أمامه ويقول ببرود قاتل.فينها ومع مين
الشخص وهو يضع رأسه في الأرض برعب شديد منه.مع اخوها ومراته هو خدها بعد المشاكل اللي حصلت واستقر بيها في قصره
يبتسم الزعيم بجمود شديد ويقول.اشتري مكان قريب من القصر ده وجهز نفسك علشان هننقل في قريب اوي
اومال لهو الشخص بخوف وطاعه شديد ويقول.تامر بجاحه تاني يا زعيم
يشير اليه الزعيم بسيجاره وينظر الي الصوره ويبتسم ابتسامه خاليه من المشاعر ويقول بتلذذ شديد وكأنه ياكل حلوي رائعه بشده.وتين الجارحي
