اخر الروايات

رواية ذئاب من نار الفصل الثاني عشر 12 بقلم بيري الصياد

رواية ذئاب من نار الفصل الثاني عشر 12 بقلم بيري الصياد


 

البارت الثانى عشر من ذئاب من نار 🐺🔥
بقلم: بيرى الصياد✍️
__________________________________

كانت تسندها وهي تنزلها معه بهدوء شديد وتقول كارما بغيظ شديد.كان ضرورة تطلعي من اوضتك يا وتين ما كنتي قعدتي مكانك احسن من ده انتي كده ممكن تتعبي
تنظر اليها وتين وتقول.لا مش هتعب بس يلا اخلصي
تسندها كارما وهي تخاف بشدة من ان يحدث اليها شئ وتحاول ان تنزلها بهدوء شديد وتنظر وتين الي باب القصر وتصراخ بصوت عالي وهي تقول.عددددددددددددددي
ينفزع عدي التي دخل الي القصر وتنفزع كارما بشدة ويركض عدي بسرعه الي وتين ويضمها بقوه لتبتسم وتين وتضمه بقوه وتدفن رأسها بين الاحضانه وتقول.ااه يا شقيق الدنيا غدره
.زي الخياره.كان هذا صوت حلا التي دخلت خلف عدي وتنظر الي كارما وتقول وهي تفتح يدها.حبيب قلب اخوك ليك وحشه يا غالي
تركض كارما بسرعه اليها بعد ان تركت وتين الي عدي وتضمها بقوه لتعود حلا الي الخلف قليلاً وتقول وهي تضمها بقوه اكبر.الدنيا وحشه اوي يا كوكو كده تبعدنا عن بعض بالطريقه الوحشه دي
تضحك كارما وتقول.يا بت ده انا شايفكي من يومين ايه الدراما دي كلها
تبتعد حلا عنها وتقول بغيظ شديد.لا غوري يا بت ملقتش فيكي الحضن الحنين
كارما وهي تصم سيلا بقوه.لا وانتي وش حنيه يا بت ده انتي حيوانه وعايزه اللي يضربك كل يوم
تذهب حلا الي وتين التي حملها عدي ونزل بها الي الأسفل وتقول وهي تضع يدها على شعرها.انتي كويسه يا توته
وتين بغيظ شديد.خليني اقعد وبعدها نشوف يا بت الهبله
تتغظ حلا منها بشده وتبتعد عنها ويجلسها عدي علي الأريكة ويعود ظهرها الي الخلف وتذهب ريماس تجلس أمامها وتقول بخوف ودموع تستعد لنزول.انتي حاسه بوجع يا وتين
تبتسم وتين وتضمها بقوه وتقول.لا يا قلبي مش حاسه بايه حاجه
تضمها ريماس بقوه كبيرة وتقول.يعني العمليه مش وجعكي ولا حاسه بيها
حلا بغيظ شديد.دي زايده يا ريماس حد قالك انها ولادة
تنظر اليها وتين وتقول بغضب شديد.حد يبعد عني الحيوانه بتاعت تميم دي
يفتح عدي عينيه بصدمه وينظر الي حلا ويقول.انتي طلعتي بتاعت تميم
تغضب حلا من وتين بشدة وتنظر إليه وتقول.طبعآ لا تميم اخويا بس اختك تاثير المخدر لسه عليها ومخليها تخرف
تبتعد ريماس عن وتين التي قالت بصوت عالي.انا بخرف يا حيوانه ليه ياختي شايفني بت
قطع كلامها عدي التي وضع يده على فمها بسرعه وقال.يخربيتك اتهدي يا بت ده انا قاعد حتي
تمسك وتين يده وتقول بغضب.وانت مكنتش قاعد والكلبه دي بتغلط فيا
ينظر عدي الي حلا ويقول.انتي يا بت مالك ومال تميم
تتوتر حلا بشدة ولا تعرف ماذا تقول لتقول كارما.انت بتنساه ولا ايه يا عدي ده تميم ابن عمك واحد من العيله انت نسيت ولا ايه
ينظر إليها عدي ويبتسم ويقول.مش تقولوا ان القمر واقف ازاي مخدش بالي منك يا قمر
تضحك كارما بقوة وتقول.علشان انت مفكرتش فيا يا حبيبي ودخلت علي اختك علي طول
يضمها عدي ويقول.اخص عليا ازاي اعمل حاجه زي دي لا انا طلعت وحش فعلاً
تضمه كارما وتنظر الي حلا وتغمز اليها بأنها تهده لتتنفس حلا بقوه وتنظر الي وتين التي تضمها سيلا بقوه واشتياق وكانت ان تتحدث لاكن يسمعون التي تقول بغضب طفوليه.انتوا سيبتوني لوحدي اشيل الحاجات دي ودخلتوا علي طول ليه
تبتعد وتين عن سيلا وتنظر الي صاحبة الصوت ترها سلينا وهي تحمل أكياس في يدها لتفتح اليها يدها وتقول.يا حبيبتي يا بنتي معقول عملوا فيكي كده ولاد الكلب دول
ترمي سلينا الاكياس وتركض اليها بسرعه كبيره وتضمها بقوه وتقول.شوفتي يا توته دول ناس زباله اوي
تضحك وتين وتنظر الي عدي التي قال بغضب.اتلمي يا حيوانه احنا اكبر منك
سلينا بغضب طفوليه وهي مازالت بين الاحضان وتين.طالمآ عارف انكم اكبر مني بتخلوني اشيل الحاجات دي ليه لا وتسيبوني وتدخلوا كمان مخفتوش عليا اتخطف
نهت كلامها وتبتعد عن وتين وتقبلها وتبتسم وتين اليها ويقول عدي بغيظ شديد.يا بت ده انا اخاف علي العالم كله منك انتي هو في حد ناقص هم قال يخطفك قال
تنظر سلينا الي وتين وتقول.عجبك اللي اخوكي بيقوله ده يا توته
تضع وتين يدها على شعرها وتقول.ولا يهمك يا قلبي سيبك منه ده مش بيعرف حاجه
ينظر إليها عدي بغضب شديد ويقول.انا مش بعرف حاجه يا وتين
تنظر اليه وتين وتمسك يده وتسحبه الي الأسفل وتقترب من أذنه وتهمس اليه بعدة كلمات ينظرون اليهم الجميع بفضول شديد عاده سلينا التي ضحكت بقوه بعد ان استمعت وينظر عدي الي وتين ببرود شديد وينظر الي سلينا ويتعدل ويقول.تعالي يا وتين علشان اغيرلك علي الجرح واشوف العمليه
تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول.كويسه يا عدي مفيش داعي انك تعمل د
قطع كلامها عدي التي حملها وقال وهو ينظر الي كارما.فين اوضتها يا كوكو
تبتسم كارما وتشير الي غرفة وتين الي الاعلي ليقول وهو يذهب اليها.تمام هاتي علبة الاسعافات وتعالي واريا يا كوكو
تنظر حلا الي سيلا وتقول.وتين قالت ايه لعدي يا سوسو
تنظر اليها سلينا وتضع قدام علي الاخره بغرور تأخذه من وتين وتقول وهي تشير الي الاكياس التي علي الأرض.واحده فيكم تتحرك وتجيلي كيس شيبسي يلا
تنظر اليها ريماس بغضب وتضحك كارما وتركض بسرعه الي غرفة وتين وتقول سيلا بغيظ شديد وهي تنظر الي حلا.عجبك ياختي اهو خليتي القرود تتنطط علينا كان ضروري تسالي يعني
تجلس حلا بجانب سلينا وتقول وهي تمسح علي كتفها.بس يا بت وروحي نفذي لسلينا هانم اللي هي عايزه يلا
تنفخ سيلا بقوه وتذهب تمسك الاكياس وتخرج منهم بطاطس مقليه وتعطي الي سلينا التي فتحت الكيس وتأكل منه وتبقي تأكل منه فهي تعشق هذه البطاطس بشدة تنظر إليهم ترهم ينظرون اليها جميعاً لتبتسم ببالها وتقول.هو طريق الاوضه كان منين
نهت كلامها وتركض بسرعه كبيره الي الاعلي وهي تقول بصوت عالي.انا مش هبيع توته يا بت منك ليها دي الاساس وكل اللي تقوله هتفضل معايا
ينظرون خلفها الفتيات وتركض ريماس خلفها وهي تقول بغضب شديد.واللهي ما هسيبك يا حيوانه يا كلبه
تركض سلينا الي غرفة وتين وتدخل بها بسرعه وتقول دون ان تنتباه.توته دول عا...عاااااااااااا
صراخت بقوه بعد ان رأت وتين تتسطح علي السرير وبجانبها عدي يكشف علي الجرح وهو يعقم به لتلف بسرعه وخوف شديد وتقول.خالو انت بتعمل ايه حرام عليك تعمل فيها كده دي وتين يا خالو سيبها والنبي
ينظر اليها عدي وينظر الي وتين التي ابتسمت وقالت.خلص يا ع
قطعت كلامها الذي دخلت وهي تقول بصوت عالي.خدي هنا يا هب
توقفت عن الحديث وهي تنظر بصدمه شديده الي جرح وتين وتلف بتوتر شديد فهي تتوتر بشدة من هذه الأشياء تنظر اليها وتين وتنظر الي عدي التي بدأ ان يضع علي جرحها شاش اخر ويبدأ ان يضع عليه اللصق بعد ان اطمن عليه تفتح كارما عينيها وهي تجلس بجانب وتين وتمسك يدها وتنظر الي الجرح تره لا يظهر لتتنفس براحه شديده وتقول وهي تضع يدها على شعر وتين.انتي حاسه بحاجة يا وتين
تنظر وتين الي سلينا وتقول.لا مش حاسه تعالي يا سوسو في ايه يا بت
تلف سلينا وتنظر إليها وعيونها تلمع بدموع وتقول.هو بيوجعك مش كده
تنظر وتين الي عدي التي انزل ملابسها ونهض لتذهب اليها سلينا وتترمي بين الاحضانها وهي تجلس بجانبها وتبكي لتضمها وتين بقوه وتقول.في ايه يا سوسو مفيش حاجه وجعني ده جرح صغير اوي خلاص بقي
تنفي سلينا وتقول.لا مش صغير وهو بيوجعك يا وتين وانتي بتكدبي عليا
تضربها وتين بخفه علي رأسها وتقول.انا كدابه يا حيوانه
تبتعد سلينا عنها وتاكل من البطاطس وتقول بدموع شديده وهي تأكل.ايوه انتي بتكدبي عليا علي طول وانا زعلانه منك ميكلمنيش تاني
تنظر وتين الي كارما وتقول.مين دي
تضحك كارما وتقول.ولا اعرفها انتي الوحيده اللي معترفه بيها
ينظر اليهم عدي ويقبل رأس وتين ويقول.همشي انا دلوقتي علشان عندي عملية ضرورة هاجيلك بكره اطمن عليكي خلي بالك من نفسك تمام
اومالت لهو وتين بابتسامة ويبتسم اليها عدي ويسير الي الخارج وكان ان يخرج لاكن يره بالذي تلف بسرعه كبيره لتخبط به بقوه وكانت ان تقع لاكن يسحبها بقوه كبيرة ويمسكها لتقع بين الاحضانه وهو يمسكها بقوه ويميل عليها قليلاً ويضع يده علي خصرها وينظر اليها وما سواها ريماس التي نظرت الي عينيه وتغلق عينيها بقوه وهي لا تريد ان تنظر اليه وتنظر اليهم وتين وتنظر الي كارما التي ابتسمت ووضعت يدها أسفل وجهها وهي تنظر إليهم بابتسامة وتخرج سلينا هاتفها بسرعه وتلقط هذه الصوره بسرعه كبيره ويسمع عدي التقاط الصوره لينظر الي الهاتف وتلقط سلينا هذه الصوره أيضا وينظر عدي الي ريماس التي بين يده وهي مازالت تغلق عينيها ليبتسم ببرود ويلفها بسرعه ويعدلها وينظر اليها ويبتعد عنه تنظر اليه وتين وهي تشعر بأن يوجد شئ ليست مريح اليها وينظر عدي الي سلينا ويذهب الي الخارج تنظر خلفه وتين وتنظر الي ريماس التي وضعت خصلاتها خلف اذنها ويدخلون حلا وسيلا وكل فتاة تحمل صنيه وتنظر حلا الي ريماس بستغرب وتقول.مالك يا بت قابله علي الوان الطيف كده ليه
تنظر اليها ريماس وتذهب تجلس بجانب وتين وتقول وهي تنظر إليها.انتي تعبانه يا وتين
تنظر اليها وتين وتبتسم وتقول.لا كويسه اوي
قالت هذا بنبرة توترت ريماس منها بشدة وتنظر بعيد عنها لترفع وتين حاجبها ويبدأون الفتيات أن يتبدلون الحديث ويتحدثون في عدد كبير من الأشياء

في منتصف الليل كان ايهم يقف علي اعلي حافه من الجبل وينظر الي هذه السيارة التي تقف في الأسفل من الجهاز الذي بيده وينظر الي وليد التي بجانبه ويقول.فين يالا مفيش حاجه لحد دل
قطع كلامه وهو يسمع صوت سياره لينظر من الجهاز ويره عدد كبير من السيارات ياتوا علي هذه السيارة لينظر الي دياب التي علي الناحيه الاخرى ويشير اليه بيده بأنه لا يفعل شئ الآن وينظر الي السيارات التي وقفت امام السياره ويتحدثون لا يسمع ايهم عن ماذا يتحدث وينظر من الجهاز ويقرا حركات شفائهم وهو ينظر اليهم بنتباه شديد ويره احدهم يشير الي الرجال الخاصه به ويقول وليد.ها يا ايهم عرفت حاجه ولا فين م
قطع كلامه ايهم التي أشار اليه بأنه يصمت وهو يره الكثير من الصناديق يخرجهم الرجال من السياره ويضعهم امام الرجل الآخر ويفتحون الصناديق وينظر ايهم الي كميات السلاح التي توجد داخلهم ويشير الي دياب التي اطلق الصفره وفي اقل من ثانيه كانت صوت الطلقات النارية يعم علي كامل الجبل ويقفذ دياب بسرعه كبيره الي الاسفل ويطلق الطلقات علي كل من يره بعنف وسرعه شديده وهي يتذكر حديث وتين اليه ينظر اليه ايهم بغضب شديد فهو يذهب الي الموت بقدمه هذا الغبي ليقفذ بسرعه هو الاخر وهو يحمي ظهره لكي لا يحدث اليه شئ ويذهب دياب الي الرجل الذي كان سوف يسلم كل هذا السلاح ويمسكه من رقبته ويطلق طلقه الي الاعلي ويصراخ بصوت عالي عم علي الجبل بكامله.ببببببببببببببببببببسسسسسسسس
يقفون الجميع علي الطلقات النارية ويقفون رجال دياب عن الضرب بعد ان اعطي اليهم الاشاره ويقفون رجال الرجل بعد ان اخافوا ان يفعل دياب اليه شئ بعد ان تأكد بأنه قتل الرجل الآخر ورجاله وينظر دياب الي الرجل التي في يده ويقول.فين حاتم يا $$$$$$
الرجل بخوف شديد.حاتم مين انا معرفش حد باس
قطع كلامه وليد التي وقف أمامه ووضع هاتفه امام عينيه علي صورة حاتم وقال بغضب شديد وصوت عالي.كده تعرفه يا زباله
ينظر الرجل الي الصوره ويفهم ماذا يحدث الآن ليضع دياب اصباعه علي الزناد ويقول بغضب شديد.هتقول فين ولا تقبل المرحومه امك يا $$$$$$
ينظر اليه الرجل بخوف شديد ويقول.هو في $$$$$$$$$$$ انا والله ما عملتوا حاجه سيبوني بقي
ينظر اليه ايهم ويرفع هاتفه ويقول ببرود شديد.في $$$$$$$$$ اديني الاوكي بسرعه
ويغلق الهاتف وينظر الي دياب ويجلس علي صخره كبيره ويضع قدمه علي الاسلحه ويمسك واحد وينظر اليه وينظر الي الرجل ويقول وهو يلعب بسلاح.بايع ده بكام يا ابن ال$$$$$
ينظر اليه الرجل وهو حقا يخاف بشده منهم وينظر الي رجالة ويغمز اليهم ليرفعون الاسلحه وكانوا ان يطلقون النيران لاكن في اقل من ثانيه واحده كانوا الجميع علي الأرض يبتسم ايهم وينفخ علي سلاحه بعد ان اطلق عليهم بهذه المهارة والسرعه ينظر اليه وليد ويبتسم ويطلق دياب علي قدم الرجل عدة طلقات ويرميه بعنف شديد بعد ان صراخ الرجل بوجع شديد ويلكمه دياب بجميع قوته ويقول بصوت عالي.علشان تحب تتذكي تاني يا روح امك
يصراخ الرجل بوجع بعد ان اطلق عليه دياب هذه الطلقات في قدمه ينظر ايهم اليه ويضع سلاحه بجانبه ويقول بجمود شديد.غبي اوي الصراحه ده انا كنت هعمل معاك صفقه فل بس يلا متستهلش يا حمار
يبتسم دياب ببرود ويدق هاتف ايهم ليرفعه علي أذنه ويسمع الذي يريده ويغمز الي دياب التي اطلق العديد من الطلقات علي الرجل ليقع الرجل ولم يتحرك مره اخرى ويتصدم وليد بشدة من فعلت دياب ويقول.انت عملت ايه يا دياب ليه كده
ينظر اليه دياب ويرمي اليه السلاح ويخرج علبة السجائر ويخرج واحده ويشعلها ويأخذ نفس كبير وينفخ الدخان في الهواء ويقول ببرود.كنت عايزو في حاجه
وليد بغضب شديد.اكيد لا بس ليه قتلته يا دياب احنا المفروض كأنه سلمنا لحكومه ويتحكم بالعدل ليه تعمل في كده
يضحك دياب بقوه كبيرة وينظر الي ايهم ويقول.حلوه دي ادي دقني لو فلح في حاجه
يبتسم ايهم وينظر الي وليد ويقول.اولآ في حاجات كتير مينفعش معاها العدل يا وليد ثانيأ وده الاهم لو اعتمد علي الحكومة كل الاعتماد هتفشل وهتخسر قبل حتي ما تدخل ارض المعركه فاهم
وليد بصوت عالي.انت اللي بتقول كده يا ايهم انت المفروض تدفع عن وطنك وانت نفسك من الحكومة دي ازاي ماعتمتش عليها لو كل واحد حل مشكلته بيده كده العالم كله هيخرب يا ايهم ومفيش مظلوم هينتصار
ايهم بغضب شديد.صوتك يا حيوان وبعدين اوعي تفكر في الهبل ده كله علشان ملهوش اساس انت لما تكون عارف ان لو مجبتش حقك بيدك هتعرض كل عيلتك ونفسك للخطر يبقي تقتل من غير ما تفكر وسيبك من فيلم الظالم والمظلوم ده
ينفخ وليد بقوة كبيرة وينظر الي دياب التي يشرف من السيجاره ببرود شديد ليقول.فهمني انت يا كبير يا عاقل ده بيتكلم بعصيبه وانا مش عارف افهم منه حاجه
ينظر دياب الي رجاله التي يقفون في اعلي الجبل وهم يرفعون الاسلحه ليشير اليهم لينزلون الاسلحه ويذهبوا كما امر دياب وينظر دياب الي وليد وينظر الي الرجل ويذهب يغلق صندوق من الصناديق ويجلس عليه وينفخ الدخان ببرود شديد ويقول.اسمع يا وليد في عالم الجريمه عمرك ما هتلاقي الطرف الرئيسيه في كل الجريم هتلاقي العالي في اعلي منه زي ما تقول كلهم طبقات فوق بعض هتلاقي دي بيشتغل لصالح ده وهكذا وعمرك ما هتنجح في اللي انت عايز تعمله طالما مشيت زي ما الكتب قال عايز تنجح يبقي خلص علي اللي يقع في ايدك قبل ما يفكر يقول لغيره ان انت اللي عملت ده كده انت هتعرف تحمي نفسك وعلشان عيلتك متتعرضتش للخطر علشان لو لقوك بتبوظ شغلهم هيتخلصوا منك باسرع وقت لكن لما يموتوا دول من مجهول هتفرق كتير فاهم
ينظر اليه وليد ويقول.وعلي اساس ان القانون هيرضي بكل ده يا دياب
يبتسم دياب ببرود شديد وياخذ نفس كبير من السيجاره ويقول ببرود.حاجات زي دي مش بتحتاج شغل كتير يا وليد مثلا هينزل واحد من حبايبنا علي المكان ده دلوقتي وهيتكتب تقرار حلو يتقال ان دول كانوا بيسلموا السلاح ده واختلفوا وقتلوا بعض ولو حطينا شاهد علي ده هيدخل السجن يومين وهيطلع وهيكون موجود في كل الإجراءات القانونية واللي انت عايزو
ينظر وليد الي ايهم بصدمه شديده علي الذي يفعلونه ليقول ايهم بجمود شديد.غير الخطه دي علشان معجبتش ننوس عين ماما
يبتسم دياب وينفخ الدخان ويقول.سهله جاه بالغ علي تسليم البضاعه دي انهارده ونزلت قوه وهجموا على المكان وحصل اشتباك ودول ماتوا سهله وبسيطه اهي
ينظر اليه وليد ويقول.اقسم بالله انتوا مش طبيعين ودي مش طريقه شعل محترمه
دياب بسخرية.سيبنلك انت الاحترام يا حبيبي ورينا هتعمل بي ايه اخرتها هتاخد علي فقاك
ينظر وليد الي ايهم وكان ان يتحدث لاكن يره سيارة تأتي عليه وتقف امامهم في هذا الظلام الذي لم يضوا المكان سوا السيارات وينظر وليد الي الذي خرج من السياره يره حاتم ليركض اليه ويضمه بقوه كبيرة ويقول.حاتم انت كويس
يضمه حاتم ابن ريان ومريم الوحيد بقوه كبيرة ويقول.كويس اطمن
ينهض ايهم ببرود شديد ويرمي السلاح ويذهب ويقف امامهم بعد ان ابتعدوا عن بعض وفي اقل من ثانيه كانوا الاثنين يقعون علي الأرض بعنف شديد بعد ان لكمهم ايهم بقوه كبيرة ويقول بصوت هز الجبل من قوته.اهلكم بعتوكم علي المخيمات دي علشان تتعلموا مش علشان تجروا واره تجار السلاح اوعي تفكروا اللي عملتوا ده رجوله ولا شجاعه منكم لا يا حيلتها منك لي اللي عملتوا ده غباء واحد زي ده اول ما عرف ان حاتم خطر عليه خدوا وكان ناوي يقتله وده غباء منكم
ينظرون حاتم ووليد الي بعض ويقول حاتم بهدوء.احنا كنا في المخيم وكنا بنتدرب عادي يا ايهم واحنا بنجري سمعنا واحد من المخيم بيقول ان البضاعه هتتسلم في المكان ده علشان الحكومه متعرفش حاجه واحنا فضلنا وار الموضوع لحد ما شافوني وانا برقبهم وخطفوني علي طول
يرفع دياب حاجبه ويقول.مين اللي من المخيم اللي سمعتوا
ينهض وليد ويساعد حاتم ان ينهض ويقول.القايد نفسه هو واحد خاين وكمان المخيم قريب من المنطقه دي وهو اللي قال يعملوا ده علشان محدش اكيد هيجي علي المكان ده وخصوصاً ان بيحصل في مخيمات فااكيد محدش هيفكر ان هيكون في تسليم سلاح
ينظر دياب الي ايهم التي ابتسم ببرود شديد وهو ينظر اليه ويقول.حاتم اختفي اليومين دول ووليد هترجع المخيم بتاعك عادي وكأن مفيش حاجه واوعي تحسس حد بحاجه انت فاهم
اومال لهو وليد ليقول حاتم.كده انا اروح البيت
ينظر ايهم الي داخل السياره يره حسام يجلس في الخلف وهو ينام ليقول بصوت عالي بشدة.حساااااااام قوم
ينفزع حسام بشدة ويخرج سلاحه بسرعه ويرفعه علي ايهم التي نظر اليه ببرود وقال.لا جاهز يالا بس اعتقد ان العدو مش هيجي يديك صوت قبل ما يقتلك
يرمي حسام السلاح ويقول بغيظ شديد.يا عم لو جاه العدو انا هخلي يقتلني علشان يريحني منكم واللهي
يبتسم ايهم ببرود وينظر الي حاتم ويقول.روح قصر الملكه اكيد محدش هيرقبك هناك
يبتسم حاتم ويقول.اشطا ده احنا هنعمل احلي شغل مع توته
يغضب دياب بشدة وكان ان يصرخ به لاكن يقول حسام بغيظ شديد.مش موجوده يا ابن الفقريه مشيت من القصر كله علشان تريحني منها متعرفش اني مش برتاح غير لما اعصبها
يتصدم وليد بشدة ويقول ايهم بغضب شديد.ما تتلم يا $$$$$ في ايه يالا
كان حسام ان يتحدث لاكن يقول وليد بصدمه شديده.معقول وتين سابت البيت بسبب باسل
يرفع دياب حاجبه ويقول.وهتسيبه بسبب باسل ليه يا حيلتها
يتوتر وليد بشدة ويقول بتوتر واضح بشده.لا مفيش بس بسال عاد
قطع كلامه ايهم التي لكمة بقوه كبيرة بعد ان اتقعن بان يحدث شئ دون ان يعلم به ويقول بصوت عالي وهو يمسكه من قمصيه.انت ايه اللي عارفك حكاية باسل يالا وليه بتقول كلامك ده اخلص
وليد بغيظ متصنع.يا عم مفيش حاجه بس بيتوقع بس ان
قطع كلامه ايهم التي صراخ بصوت عالي وهو يقول.وليييييييييييد متستعبطيش وقول الحقيقه علشان قسمآ بالله لو حسيت واحد في الميه انك بتكدب هدفنك دلوقتي مكانك
يخاف وليد منه بشدة ويقول.طب اهده واوعدني انك متقولش لوتين اني قولتك
دياب بغضب شديد.متقوليش اسمها يا روح امك وقول اللي عندك يلا
ينظر اليه وليد ويبدأ ان يسرد عليهم التي حدث في هذا اليوم التي انقذ وتين به لم يستكمل دياب الحديث ويذهب بسرعه كبيره الي السياره ويقودها بسرعه البرق من أمامهم وينظر ايهم أمامه وعيونه حمراء بشدة من الغضب ويلكم وليد بقوة كبيرة ويقول بصوت عالي.ومقوليش ليه علي اللي حصل من يومها يا $$$$$
يتوجع وليد بشدة ويقول.هي مخلتنيش اقول لحد يا ايهم ومحدش فينا اتعود يرفض ليها حاجه
يتركه ايهم بغضب شديد ويذهب الي سياره توجد ويقول وهو يقودها بسرعه.حسام اتصرف هنا

يقف السياره امام القصر وينزل من السياره ويترك الباب مفتوح ويذهب الي الداخل بسرعه كبيره ويصعد الي الاعلي ويذهب الي غرفة باسل يضرب الباب بقوه بقدمه ويدخل الغرفه ويره ينام ليمسك زجاجه الماء الذي توجد ويفرغها علي وجهه بكامل ليتفزع باسل بشدة وينظر إليه ويقول بغضب.في ايه يا ديا
قطع كلامه دياب التي لكمة بقوه كبيرة ليقع باسل من علي السرير ويذهب دياب اليه ويلكمة بقوه كبيرة في صدره ليصراخ باسل باعلي صوته وهو يشعر ضلعوا تتكسر بقوه ويلكمة دياب لكمه بجميع قوته ويقول وهو يلكمه مره اخرى.بقي يا ابن ال$$$$$ تعمل معاها كده يا $$$$$ قسما بربي لا اقتلك يا ابن ال$$$$$
نهي كلامه ويلكمة بقوه كبيرة في صدره ويتجمعون جميع العائله وينظرون بصدمه شديده الي الذي يحدث ويقول سيف بغضب شديد.انت بتعمل ايه يا دياب
لم يرد عليه دياب بل لكم باسل لكمة جعلت سن من أسنانه يقع لتصرخ ليلي بدموع وتذهب الي دياب وتمسكه بسرعه وتقول بدموع شديده.ابني يا دياب سيبه علشان خاطري سيبه حرام عليك تحرق قلبي عليه سيبه والنبي
ينظر إليها دياب وينهض ويظنون الجميع بأنه ترك باسل هكذا لاكن يرونه يمسكه من التشيرت الذي يرتدي ويسحبه بقوه كبيرة معه وكان ان يذهب الي الخارج لاكن يقف مالك في طريقه ويقول بصوت عالي.ديااااااب مينفعش اللي بتعملوا ده سيب باسل
دياب بصوت هز اركان الغرفه.مش هسيب ال$$$$$ ده غير لما ما اخلص حسابه كامل
مراد بغضب شديد.دياب اتلم وسيب باسل وكفايه كده واتحسبوا بهدوء
كان دياب ان يتحدث لاكن يسمع صوت طلقه تفزع الجميع بشدة وينظرون الي الذي فعل ذلك يرونه ايهم التي قال بصوت عالي بشدة.هناخد الزباله ده والا قسمآ بربي هقتله قدامكم دلوقتي هتسبوه دياب ياخدوا ولا لااااااا
نهي كلامه بصراخ عالي ليبتعد مالك عن طريق دياب وهو يعلم بأنه سوف يقتله بفعل ويسحب دياب معه باسل الي الخارج لتقع ليلي بدموع شديده وتذهب اليها تاليا وتضمها بقوه وتقول.اهدي يا حبيبتي اهدي وهما اكيد مش هيعملوا لي حاجه بس اهدي
تبكي ليلي بقوه اكبر ويقول انس بغضب وهو ينظر الي مراد.عجبك اللي ابنك بيعملوا يا مراد
يتنهد مراد بقوه ويقول.محدش يجي يحسبني علي تصرفات ايهم يا انس حسب امه اللي شاغله محاميه لي طول الوقت
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه ماسه وتنزل دموعها بحزن شديد علي الذي يحدث

يقف دياب السياره بعد قليل وينزل منها ويفتح الباب الخلفي ويسحب باسل ويرمي علي الأرض وينزل عليه بلكمة قويه بشدة ويمسكه من التشيرت بصوت افزعه بشدة.بقي واحد $$$$ زيك يقرب منها لا وكنت عايز تغتصبها يا ابن ال$$$$$ مفكرتش قبل ما تعمل ده هي بتاعت مين يا $$$$
يفهم باسل عن من يتحدث ليصراخ بصوت عالي وهو يقول.بتاعتي ومن حقي انا يا دياب انا بحبها وعايزها معايا ع
قطع كلامه دياب التي لكمة بقوه كبيرة وقال بصراخ عالي.بتحب مين يا $$$$$ يا زباله
وينهض دياب ويخرج سلاحه لكي يقتل هذا باسل لكي يعرف كيف يتحدث عن هذه الفتاة بهذه الطريقة ينظر باسل الي السلاح ويبلع ريقه بصعوبه ووجع شديد ويقول.دياب نزل ال
قطع كلامه دياب التي قال بصوت عالي بشدة.اخرس يا حيوان يا ابن الكلب مسمعش صوتك وانا هريحك من الدنيا كلها علشان تكون عبره لايه حد يفكر يبص ليها بصه واحده
وينزع صمام الأمان ويغلق باسل عينيه وهو ينتظر الموت ويطلق دياب طلقه كانت ان تصيب باسل وتقتله بتأكد فهو كان ان يصيب قلبه لاكن يره بالذي يرفع السلاح بسرعه وقوه كبيره الي الاعلي ينظر دياب الي من فعل ذلك يره ايهم ليقول بغضب شديد وصوت عالي.انت عملت ايه يا ايهم اوعي كده
نهي كلامه ويسحب منه يده وكان ان يطلق طلقه علي باسل لاكن يمسك ايهم منه السلاح ويقول بغضب شديد.ديااااااب سيب باسل ليا وملكش دعوه بي
دياب بصوت عالي.اسيب مين ومليش دعوه بمين اود ده انا هقتله انهارده يا ايهم ولو وقفت في وشي هقتلك انت كمان اوعي
نهي كلامه ويسحب منه السلاح وكان ان يطلق النار علي باسل التي لا يعرف ماذا يفعل بينهما لاكن يمسك ايهم منه السلاح ويرمي بعيد عنه ويلكم دياب بقوه كبيرة ويقول بغضب عارم.انا قولت ملكش دعوه يا دياب دي اختي وده ابن عمي وانا عارف هعمل ايه كويس
يتصدم باسل بشدة من حديث ايهم ويرد دياب اللكمة الي ايهم ويقول بصراخ عالي.مليش دعوه ازاي يا $$$$$ وتين بتاعتي انا ومش من حق حد يحسب الزباله ده غيري انا
ايهم بنفس الصراخ.لا مش بتاعتك وانت من انهارده تبعد عن وتين يا دياب وملكش دعوه بيها تاني انت قولتها انها الفرصه الاخيره يبقي افهم انت ده وافهم ان طريقكم عمره ما هيكون واحد
ينظر اليه دياب ويعود الشخص الجليدي من جديد ويعود اليه الجمود والبرود الشديد وينظر الي باسل التي يتصدم منهم بشدة وينظر الي ايهم ويقول ببرود شديد.تمام يا فرعون
نهي كلامه ويركب سيارته ويقودها بتهور شديد من امامهم ينظر ايهم خلفه وهو يعلم بأن التي حدث سوف يسبب الحواجز بينه وبين دياب وينظر الي باسل ويبتسم بشر شديد يخاف باسل منه بشدة وينزل ايهم الي مستوا ويلكمه بجميع قوته لكمة جعلته يفقد الوعي علي الفور

يدخل القصر بعد ان انتهي من الذي يفعله وينظر الي الخادمه ويقول ببرود شديد.فين وتين
الخادمه وهي تنظر الي الأرض بخوف شديد منه.فوق مع البنات يا ايهم بيه
يذهب ايهم الي الاعلي ويقف أمام غرفة وتين وكان ان يدق علي الباب لاكن يستمع الي صوت ضحكتها ليغلق عينيه بقوه كبيرة وهو يغضب منها بشدة لا يريدها تضحك وهي تخفي وجع قلبها يريدها تصرخ باعلي صوتها في الجميع يريدها ان تظهر حزنها لا يريدها هكذا تخفي هذا الحزن خلف هذه الضحكه الذي يشعر بأنها تقتلها قبل ان تخرج ينظر أمامه ويقول في داخله.دياب مراد باسل انتوا التلاته كانتوا سبب من حالتها دي وانتوا التلاته هتدفعوا تمن كل حاجه عملتوها معاها وقسمابالله طول ما هي مش مرتاحه ما هسمح ان حد فيكم يرتاح لو لحظه واحده
نهي كلامه ويغلق عينيه بقوه ويدق علي الباب ويره بالذي تفتح اليه ينظر اليها وينظر الي ملابسها وهي ترتدي



ليغضب بشدة ويقول بهمس غاضب اليها.افرض مكنتش انا اللي علي الباب يا بت جاسر كنتي هتظهري بالمنظر ده ازاي
تنظر اليه كارما وتتذكر حديث وتين لتبتسم ابتسامه رائعه حقا وقالت برقه ودلع.مفيش حد هيجي لوتين دلوقتي غيرك يا ايهم وكمان انا الوحيده اللي ينفع افتحلك متنساش ان وتين تعبانه علشان كده فتحتلك انا
يرفع ايهم حاجبه من طريقتها التي جعلته يبتسم ابتسامه لم ترها كارما في يوم وتبتسم عليها ويقول ايهم وهو ينظر الي وجهها.وتين عامله ايه دلوقتي عدي شاف العمليه
اومالت لهو كارما وقالت بنفس الرقه والدلع.وقال انها كويسه بس لازم تاخد الدوا بانتظام عن كده
يسحبها ايهم اليه بقوة كبيرة ويلفها علي الحائط بقوة ويقول وهو ينظر الي شفتيها.انتي فيكي ايه يا بت جاسر مال طريقتك انهارده
تنظر اليه كارما وتضع يدها على صدره وتقول وهي تنظر الي عينيه.مالها طريقتي وحشه
يمسك ايهم يدها ويضعها علي رقبته ويسحبها من خصرها بقوه ويقول بحرارة وهو ينظر الي شفتيها.وحشه ايه دي $$$$$ اوي
تشهق كارما بقوه من تصرحه الوقح بشدة وكانت ان تتحدث لاكن يهبط ايهم علي شفتيها ويقبلها بقوه ووقحه شديده وهو يمسك شفتيها ويمصها بقوه كبيرة يلاحظها تحرك شفتيها معه بجهل شديد جعل النيران تشعل بداخله ليبتعد عنها وينظر اليها ويقول.تعالي هعلمك حاجه جديده
ويمسك يدها وكان ان يذهب بها الي الاعلي لاكن تمسك كارما يده وتقول.ايهم لا البنات جايين علشان نسهر مع بعض مينفعش اسيبهم كده
ينظر اليها ايهم ويقترب منها بشده ويقول بهمس بجانب اذنها.يعني مينفعش تسيبهم كده بس تسيبني انا كده يا كارما تعالي والبنات مش هيطيروا ابقي خليهم يقعدوا الاسبوع كله عادي
تنظر اليه كارما وهي تلاحظ به تغير يصدمها بشدة فهي لا تتوقع في يوم بأن هذه الأشياء البسيطة سوف تفعل به ذلك ويجعله يتعامل معها بهذه الطريقة تنظر اليه وتبتسم وتضع يدها على كتفه وتقول بدلع.لا البنات وحشوني اوي وانا نفسي اقعد معاهم انهارده خليني معاهم واوعدك انهم لو ناموا بدري هاجي وهعمل كل اللي انت عايزو
ينظر ايهم الي الساعه يرها تخطط الواحده صباحا ليقول وهو ينظر اليها.بدري ايه بعد واحده يا كارما
تبتسم كارما وتقول.احنا بنفضل سهرانين لصبح علي طول
يسحبها ايهم اليه وهو بفعل لم يتحمل مظهرها المثيرة وطريقتها التي تجعله يجن جنونه عليها ويقول امام شفتيها.ما يا تيجي معايا دلوقتي يا هروح اقضي السهره بره قولتي ايه
تنظر اليه كارما وتقول بحزن متصنع.يعني لو انا مش موجوده في البديل يا ايهم
ينظر إليها ايهم ويبتسم ببرود ويقول.في الشرب يا كارما علشان اطلع في اللي عملتي انتي
تنظر كارما الي عينيه وتضع يدها على رقبته وتقول برقه شديده.يعني انت معندكش بديل لكارما بره البيت يا ايهم
يقربها ايهم منه بشدة ويبقي لا يفصل بينهما شئ وقال.بديل لكارما هيكون جواز تاني يا بت جاسر وكون اني متجوزتش غيرك يبقي مفيش بديل ليكي فاهمه
تبتسم ابتسامه عشقها ايهم من ان راها لاكن تختفي ابتسامتها وتنظر الي عينيه وتتذكر رؤي لتخاف ان تتحدث ينظر اليه ايهم وينفخ ويقول.رجعنا تاني
تنظر اليه كارما وتبتسم وتقول.لا مرجعناش انا هدخل لبنات علشان اتاخرت اوي
يقترب ايهم منها ويقول بهمس مثير بشدة وجعل قلبها يدق بعنف شديد.تدخلي لبنات وخمس دقايق وتيجي واريا والا هنزل انا اجيبك وهاخدك قدمهم تمام
كارما بسرعه.ايهم مينفعش علشان خاطري الب
قطع كلامها ايهم التي ابتعدت عنها وقال ببرود.زي ما قولتك لو مطلعتيش واريا هنزلك انا يا كارما
نهي كلامه ويذهب الي الاعلي تنظر خلفه كارما وتنفخ بقوه وتقول.منك لله يا وتين
وتدخل وتنظر الي وتين وكانت ان تتحدث لاكن تقول سيلا بخبث.ايه يا كوكو كنتي فين ده كله
تتسطح كارما بجانب وتين وتقول.ايهم جاه وكان عايز يعرف مكان حاجه وانا قولتله
تضحك حلا وتقول بغمزه.مكان حاجه برضو يا كوكو
ترمي كارما عليها الوساده وتقول.ايوه ياختي
تنظر اليها وتين وتقول بصوت لا يصل سوا اليها.في ايه يا بت
كارما بنفس الهمس.عملت زي ما قولتلي والود متغير يا بت وبطل العصيبه والصوت العالي وتحسي بقي واحد تاني صح في برود بس ماشي حاله وكمان قالي اني لو مطلعتش لي بعد خمس دقايق هينزل هو ياخدني
تبتسم وتين وتنظر أمامها وتقول بغمزه الي الفتيات.سيبوا المزه تروح
يضحكون الفتيات وتقول سيلا بخبث.وماله روحي يا كوكو احسن ما يطربق القصر ده علي دماغنا
ريماس بغيظ شديد.لا يا بت خليكي مع
قطعت كلامها وتين التي قالت.بس يا بت سيبيها تمشي وتعالي اركني مكانها يلا
تنهض كارما وتنظر الي وتين وتقول.حاسه انك تعبانه ولا كويسه
تمسك وتين شوكولا من التي أتاه بها عدي اليها وتفتحها وتاكل منها وتقول.لا كويسه روحي يلا علشان صدعتني من الصبح وانتي في وشي زهقت منك
تقبلها كارما وتهمس اليها وتقول.لو موت ادعيلي يا توته واطلعي انفذني وحيات امك
تضحك وتين وتقول.لا خلاص هستعوض ربنا فيكي
تنظر اليها كارما بغيظ شديد وتنهض وتقول وهي تسير الي الخارج.يلا اشوفكم بكره يا عيال
تنظر خلفها حلا بغيظ شديد وتقول.حقها تشوف نفسها بت روان
تنظر اليها وتين وتنظر الي ريماس التي قالت.طب يلا ننام البت سلينا نامت من الصبح وانا هموت وانام الصراحه
تنظر وتين الي سلينا التي تنام بجانبها علي الناحيه الاخرى وتنظر الي ريماس وتقول ببرود وهي تعلم بأنها تريد ان تتهرب منها.وماله يا ريماس وماله

تدخل الغرفه وتره يخرج من الحمام وهو يضع منشفه علي خصره والاخره يمسح بها شعره تنظر اليه باعجاب وهو بهذا الشكل المثير بشدة وينظر اليها ايهم ويقول.تعالي
تذهب كارما اليه وكأنه يخدرها أمامه وتسير كما يقول اليها ولم تنتباه الي شئ ينظر اليها ايهم وهي تقف أمامه ويرفع المنشفه ويضعها علي ظهرها ويسحبها اليه بقوه كبيرة ويقول.اتاخرتي ليه
تغلق كارما عينيها بستمتاع شديد وهي بين الاحضانه بهذا الشكل وتقول.كان لازم اشوف هيقول ايه للبنات علشان اقدر اطلع
يقربها ايهم منه اكثر ويقبل رقبتها ببطئ شديد ويقول.وقولتلهم ايه
تضع كارما يدها بين خصلاته وتنظر أمامها وهي تريد ان تعلم ماذا تقول اليه لتقول.قولتلهم اني تعبانه وعايزه انام
يعرف ايهم علي الفور بأنها تكذب ليضع المنشفه علي رقبتها ويسحبها بقوه اليه ويهبط علي شفتيها وياكلهم بقوة بين أسنانه ويمصهم بقوه كبيرة ويترك المنشفه وينزل بيده اسفل ملابسها ويحركها بوقحه شديده لتغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وهي تشعر بأنها تذوب من لمساته وتضع يدها على رقبته ويقبلها ايهم بقوه اكبر ويهده قليلاً ويبدأ ان يقبلها ببطئ شديد ولا يرها تفعل شئ ليبتعد عنها ويقول.اعملي زي ما انا بعمل
نهي كلامه ويمسك شفتيها الاسفلي ويمصها ببطئ شديد وتحاول كارما ان تفعل كما يريد ويبتعد عنها ايهم قليلا ويبدا ان يشرح اليها ماذا تفعل جيد بوقحته المعتده التي خجلت كارما منها بشدة لاكنها فعلت ما يريد وتقبله بخجل وجهل مازال بها ليبتسم ايهم ويقوه في قبلاته ويقبلها بوقحه شديده ويحملها بين يده ويذهب بها الي السرير ويضعها عليه ويبتعد عنها ويقول وهو ينزل علي رقبتها ببطئ شديد.وتين مقالتلكيش حاجه بخصوص دياب يا كارما
تنفي كارما براسها وتقول.وتين مبتكلمش معايا بخصوص دياب يا ايهم هي عارفه اني عايزهم مع بعض واني هدفع عنه علشان كده م ااااااه
قالت هذا بعد ان قطم بقوه علي رقبتها وقال بغضب شديد.وانتي مال امك ومال دياب وتدفعي عنه ليه يا روح امك
تنظر اليه كارما تره ينزع المنشفه لتخجل بشدة وتلف وجهها الي الناحيه الاخرى وتقول.مليش يا ايهم بس عايزه وتين تكون مبسوطه وعارفه انها مش هتكون كده غير مع دياب
يشق ايهم ملابسها ويقبلها بوقحه شديده ويقول.لا هتكون مبسوطه من غير دياب يا كارما ودياب مش هيدخل حياتها تاني
تنظر اليه كارما وكانت ان تتحدث وتعترض لاكن وضع ايهم يده علي فمها وقال.مش عايز اسمع حاجه بخصوص الموضوع ده اسكتي
تصمت كارما وتره ينزع ملابسها ويهبط يقبل جسدها العاري أمامه ببطئ ووقحه شديده وينظر اليها ويهبط عليها بقوه كبيرة تعلمها كارما جيد

في صباح يوم جديد تفتح كارما عينيها وتنظر الي ايهم التي ينام بجانبها وتبتسم بعدم ارادتها وهي تره كهذا بجانبها تقترب منه بشدة وتنظر الي وجهه الجذاب والمميز بشدة وتبتسم وتتذكر شي لتختفي ابتسامتها وهي تتذكر شئ وتغلق عينيها بقوه كبيرة وكانت ان تنهض لاكن تره الذي يضع يده على خصرها ويسحبها بقوه ووقحه كبيرة اليه لتشهق بقوه وتنظر اليه تره يفتح عينيه وينظر الي جسدها بوقحه شديده ويقلبها بقوه كبيرة علي السرير وتبقي أسفله وينظر إليها ويهبط ويقبل جسدها بوقحة شديده وهو يعصر جسدها بقوة بين يده تنظر اليه كارما وهو يندمج في قبلاته لتقول وهي تعلم بأن هذا الوقت المناسب لتأخذ اجابه علي السوال التي دار في عقلها الآن.ممكن اسالك سؤال يا ايهم
يهمهم ايهم دون ان يتحدث وهو مازال يقبلها بقوه كبيرة وتضع كارما يدها على وجهه وتجعله ينظر اليها وتقول والدموع تلمع في عينيها.انت ليه مبتخلنيش اخد حبوب منع الحمل اليومين دول يا ايهم
ينظر إليها ايهم وينظر أمامه ببرود شديد ويقول.علشان دلوقتي عايز عيل منك يا كارما
تتصدم كارما بشدة من حديثه التي لم تتوقعه وتنظر اليه وتقول.ليه دلوقتي
ينظر إليها ايهم ويقول برفعة حاجب.ايه اللي ليه دلوقتي
تنفخ كارما بقوة وتقول.يعني احنا متجوزين من أكتر من سنتين وانت من اول يوم لينا خليتني اخد الحبوب دي ليه دلوقتي بتقول انك عايز عيل مني ايه اللي غير تفكيرك كده
ينظر اليها ايهم ويتذكر حديث وتين اليها.انا عايزه بيبي يا ايهم.نفسي في اوي بجد.عمرك ما هتلاقي زي كارما يا ايهم مش علشان هي صاحبتي بس هي اطيب واحن قلب في الدنيا كلها
يبتسم ايهم ولا يعرف بعد حديث وتين عليها جعلته يأخذ هذا القرار وبأنه يجعلها ام لطفاله وأيضاً يريد ان يسعد وتين بهذا الطفل لذلك قرار أن يأخذ هذه الخطوه في علاقتهم تنظر اليه كارما وتشير امام عيونه وتقول.ايهم انت بتفكر في ايه
ينظر اليها ايهم ويبتسم ويقول.مفيش يا كارما وانا دلوقتي عايز عيل عادي مكنتش مستعد لده ودلوقتي مستعد حاجه عاديه
لا تعرف لاكن دق قلب هذه الفتاة بسعاده بأنه يرها هكذا الآن وتنظر اليه وييتسم ايهم ويقول.قومي علشان تشوفي البنات انا عايز اشوف وتين يا كارما
تبتسم كارما وتميل براسها وتنهض ليهز جسدها أمام عيون ايهم بدون قصد منها وتجعل النيران تشعل بداخله ليمسكها بقوه ويسطحها علي السرير ويقول.لا تعالي عايزك في موضوع الاول
نهي كلامه ويهجم عليها بقوة كبيرة لم تتوقع كارما ذلك منه الآن وخاصة بعد ان تركها

يبتعد عنها بعد فتره وينظر اليها يرها متعبه ليبتسم وتقول كارما بغيظ شديد.كان ضرورة يعني يا ايهم انزل ازاي دلوقتي
يحملها ايهم ويقول بوقحه شديده.تعالي هعملك مساج رايق هخليكي تجري مش تنزلي بس
تنظر اليه كارما وتبتسم وتضع رأسها علي كتفه وهي لا تعرف الي اين يذهب بها القدر مع هذا الشخص ويذهب بها الي الحمام ويخرج بعد قليل بعد ان فعل الذي يريده معها في الداخل وهو يستغرب حاله فهو لم يفكر ان يفعل ذلك معها في يوم من الايام ماذا حدث به هو أيضا يشعر بستغرب شديد من حال بسبب افعاله وهدوءه معها هذه الأيام يرها تخرج وهي ترتدي روب الحمام تنظر إليه بغيظ شديد وكانت ان تذهب لاكن يسحبها ايهم بقوة كبيرة ويمسك المنشفه التي علي رأسها ويسحبها من عليها ويرميها علي الأرض ويفرد شعرها بيده تنظر اليه كارما وينظر إليها ويقول.ايه البصه دي يا بت جاسر
كارما بتوهان شديد.ها
يضحك ايهم بخفه عليها ويقول.لا ها ايه فوقي شويه
تنظر كارما الي ضحكته وتبتسم عليها ينظر اليها ايهم ويقبل شفتيها بقوه ويقول.روحي البسي وانزلي يلا
اومالت لهو كارما وتذهب الي غرفه الملابس ينظر خلفها ايهم ويذهب يتسطح علي السرير وينظر إلى سطح الغرفه وهو يريد ان يعلم ماذا تغير به ليعامل هذه الفتاة كهذا يتذكر دياب وحديثه اليه في الأمس لينفخ بقوه كبيرة ويقول في داخله.حتي لو هخسرك يا دياب قولتك مليون مره الا وتين وانت اللي مش فاهم ده كويس
ويبقي ايهم يفكر في الذي يفعله معه ومع وتين ايضا ويرها تخرج وهي ترتدي



لينظر اليها بوقحه شديده تنظر اليه كارما وتلاحظ نظرته لتقول.هنزل انا بسرعه اشوف البنات
نهت كلامها وتركض الي الأسفل بسرعه قبل ان يمسكها ايهم التي ابتسم ببرود وقال.بسكوته اوي
نهي كلامه وينهض ويذهب الي غرفه الملابس ويرتدي



ويخرج ويقف امام المراء وينظر الي حاله وينفخ بقوه ويسرح شعره ويضع عطره ويذهب الي الخارج وينزل الي غرفه وتين ويدق الباب ويسمع وتين وهي تقول.ادخل
يدخل ايهم الغرفه وينظر إليها ويبتسم ويذهب يضمها بقوه ويقول.عامله ايه يا قمر
تبتسم وتين وتضمه وتقول.كويسه
يبتسم ايهم ويقبل رأسها ويبتعد عنها وينظر الي سلينا التي مازالت تنام وينظر الي الغرفه لا يره سوا كارما لينظر الي وتين ويقول.اومال فين الباقي
.صبح صبح يا عم الحج.كان هذا حديث حلا التي دخلت الغرفه وهي ترتدي



تنظر اليها وتين وتنظر الي ايهم وتقول.مش لو كنت جبت سيرة مليون جنيه كان جاه دلوقتي احسن منها
حلا بغيظ شديد.بقي مليون جنيه احسن مني انا يا وتين
ترسل وتين اليها قبله وتقول.ولا عشرة مليون يا قمر
تبتسم حلا وتذهب تضمها وتقول.كنت عارفه اني مش ههون عليكي يا توته
ينظر إليها ايهم ويقول في داخله.سبحان اللي يخلي رؤي وحلا من نفس البطن اختلاف السماء والأرض
نهي كلامه ويذهب الي الخارج لكي يذهب الي المديريه لكي يره دياب

كانت تجلس علي الطاوله وهي تنظر أمامها بشرود شديد ينظر اليها حمزه وهو يستغربها بشدة ويضع يده على شعرها ويقول.حبيبتي كلي
تنظر اليه غزل وتنظر الي طبقها وتاكل لقمه وهي شارده بشدة ينظر حمزه اليها وينظر الي والدته التي نظرت اليه بستغرب متصنع وكان حمزه ان يتحدث لاكن تأتي الخادمه وتقول.غزل هانم الجواب دي ليكي
تنظر اليها غزل وتمسك الورقه وتنهض وتذهب بسرعه الي الاعلي يرفع حمزه حاجبه وتقول فوزيه.مالها مراتك يا حمزه مش معانا من امبارح وكأنها في حاجه شغلها
ينظر اليها حمزه وينهض ويقول.هروح اشوفها وارجع علي طول يا ماما
اومالت لهو فوزيه ويذهب حمزه الي الاعلي ينظر اليها بصدمه وهو يرها تجلس علي السرير وهي تنظر الي الورقه ودموعها تنزل بغزاره شديده يذهب وكان ان يجلس بجانبها لاكن تنهض غزل بسرعه كبيره وتنظر اليه وتغلق الورقه بسرعه قبل ان يرها وينظر ويقول.في ايه يا غزل وفيها ايه الورقه دي
قال هذا وهو ينهض لتبتعد عزل عنه بسرعه كبيره وتقول بتوتر شديد رآه حمزه بوضوح شديد.لا مفهاش حاجه انا هنزل علشان طنط متفضلش لوحدها
نهت كلامها وكانت ان تذهب لاكن يمسك يدها ويقف أمامها ويقول.غزل متهربيش كده وقولي فيها ايه الورقه دي
تنظر اليه غزل بغضب شديد وتقول.قولتك مفيش حاجه يا حمزه انت مش مصدقني ليه
ينظر اليها حمزه وهو يتصدم من غضبها الغير مبرر ويقول.في ايه يا غزل لكل ده
غزل بصوت عالي.انت اللي قاعد تحقق معايا يا حمزه عايز تعرف فيها ايه الورقه استني
نهت كلامها وتذهب الي المراء وتمسك قدحه توجد وتشعل في الورقه بكامله وتتاكد ان لا يوجد منها شئ لتنظر الي حمزه وتقول.كده ارتاحت يا حمزه
وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن يمسكها حمزه بقوة كبيرة ويقول بغضب شديد.انتي فيكي ايه يا غزل وايه كان في الورقه دي
تنظر اليه غزل وتقول بصراخ عالي.فيا ايه يعني يا حمزه انت بتشك ومش بتثق فيا ليه
يتركها حمزه ويقول.شوفي حالتك وبعدها تعالي اسالي علي الشك وقلة الثقه يا بت الجارحي تصرفتك دي مش عاديه ووارها حاجه اكيد
تنظر اليه عزل وتذهب الي الحمام لكي لا تتحدث بشئ لينفخ حمزه بقوه كبيرة ويذهب الي الأسفل ويره والدته تقف أمامه وتقول.مالكم يا حمزه في ايه يا ابني
ينظر إليها حمزه ويقول.مفيش يا ماما بسيطه
نهي كلامه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه فوزيه وتبتسم بخبث شديد وتقول.ولسه يا غزل دي البدايه بس

تفتح عينيها علي يد تمسح علي شعرها بحنان شديد تنظر اليها ترها والدتها لتبتسم بتصنع وتقول حياه بعتاب شديد.كده يا رؤي تهون عليكي امك تعملي فيها كده وتخليني هموت من قلقي عليكي
تبتسم رؤي وهي تعلم بأن رحيم لم يقول اليهم علي علاقتها مع ايهم لتقول.كنت حبه ارتاح واغير جو بعيد عن هنا
يدخل وسيم ويقول بغضب.من غير ما تقولي لحد يا رؤي وتسيبنا كلنا قلقانين عليكي كده
تنظر اليه رؤي وتقول.قولت اني هقولكم بعد ما اوصل وبعدها نسيب كل حاجه وراح من بالي اني اكلمكم
ينفخ وسيم بقوه كبيرة ويقول.انتي بقيتي مهمله اوي يا رؤي
تنهض رؤي وتذهب الي الاحضانه وتقول.اسفه يا بابا اخر مره
يضمها وسيم ويقول.بعد كده مفيش طلوع ليكي غير باذني يا رؤي وكمان تقوليلي رايحه علي فين فاهمه
اومالت لهو رؤي بطاعه متصنعه وتبتعد عنه ليمسك وسيم يد حياه ويقول وهو ينظر الي رؤي.خدي دوش وغيري هدومك وانزلي علي طول يا رؤي ماشي
اومالت لهو رؤي مره اخرى ويسحب وسيم حياه خلفه ويغلق الباب تنظر رؤي الي الباب وتمسك هاتفها بسرعه وتنظر إليه وتدق الي ايهم التي كان يقود سيارته وينظر الي رقمها ويتذكرها ويتذكر الذي حدث بينهما لينظر أمامه ببرود شديد ويقود السياره بسرعه اكبر ويسمع صوت دق الهاتف مره ليرد عليها ويفعل الهاتف علي مكبرة الصوت ويرمي امامه ويقول ببرود شديد.خير علي الصبح
تبتسم رؤي وتقول.انا رجعت بيت بابا تاني يا ايهم
ايهم بسخرية.استني ساعه هجيب الورد والطبله وهاجي علي طول
رؤي بغضب.انت بتهزر يا ايهم
ايهم بصوت عالي.اومل انتي عايزني اعملك ايه يا بت انا مالي



الثالث عشر من هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close