اخر الروايات

رواية ذئاب من نار الفصل الحادي عشر 11 بقلم بيري الصياد

رواية ذئاب من نار الفصل الحادي عشر 11 بقلم بيري الصياد


البارت الحادى عشر من ذئاب من نار 🐺🔥
بقلم: بيرى الصياد ✍🏻
_________________________

تنفزع هذه الفتاه التي كانت تجلس علي الأرجوحة وهي تفكر في حياتها وتنظر اليه وتقول بخضه شديده.في ايه يا ايهم
يذهب اليها ايهم بغضب عارم ويمسكها بقوه من ذراعها ويسحبها بقوه كبيرة ويصراخ بها وهو يقول.انتي طالعه كده ازاي يا بت ال$$$$ انتي فاكره نفسك متجوزه واحد $$$$$ ولا ايه لا فوقي لنفسك انتي متجوزه ايهم الجارحي فاهمه يعني ايه
تنفزع كارما وهي تتصدم بشدة من الذي يقوله وتنظر الي ملابسها التي كانت ترتديها قبل ان يذهب وتنظر اليه وتقول.ايهم انت كنت موجود وانا لبسه البس ده
ايهم بصوت افزعها بشدة.كنت موجود لما كنتي قاعده جوه مش تطلعي بي بره بالطريقة ال$$$$$ دي انتي عارفه في كام واحد هنا وشاف الهانم وهي لبسه البس ال$$$$$ ده
تغضب كارما بشدة من الفاظه الوقحه بشدة لتقول بغضب شديد.ايهم ايه قلة الأدب والفاظ دي
يضغط ايهم علي شفتيه بقوه كبيرة وينظر حوله يره لا يوجد حراس في هذا المكان والذي يوجد يوجدون علي القصر من الخارج ليسحبها بقوه كبيرة خلفه ويسير الي الاعلي ويذهب الي غرفته وهو مازال يسحبها خلفه ويدخلها الغرفه ويرميها علي السرير ويقول ببرود شديد.عيدي اللي قولتي تاني يا كارما
تنظر اليه كارما وتنهض وتقول بصوت عالي بشدة.بلاش الألفاظ دي يا ايهم علشان عيب اوي ومينفعش كده
يبتسم ايهم ببرود شديد ويمسكها بقوه كبيرة من خصرها ويسحبها اليه ويضغط علي خصرها بقوه كبيرة ويهبط علي شفتيها وياكلهم بقوه كبيرة بين أسنانه ويقطم عليهم بقوه اوجعتها بشدة وتجعلها تضغط على كتفه بقوه كبيرة ليمسك يدها ويضعها خلفها ويسحبها اليه بقوه اكبر ويمسك شفتيها ويمص شفتيها بقوه كبيرة وهو يتلذذ بشدة من دمائها التي تنزف من شفتيها ويقطم عليهم بقوه كبيرة وهو لا يعرف ماذا يفعل فهل ينتقم منها علي فعلتها ام يحاول ان ينزع شئ من عقله ويترك شفتيها بعد ان انقطعت انفاسها ويرميها علي السرير بقوه كبيرة تنظر اليه كارما بغضب شديد وكانت ان تتحدث لاكن يقول ايهم وهو ينزع ازار القميص.دلوقتي بقي هوريكي قلة الادب اللي بجد يا كارما هانم
نهي كلامه وينزع القميص لتقول كارما بصوت عالي.قولتك مش عايزه يا ايهم مش عا
قطع كلامها ايهم التي صراخ بها باعلي صوته وهو يقول.عن ابوكي ما عوزتي يا كارما انا هاخد اللي انا عايزو غصب عن ميتنين اهلك فاهمه
تتصدم كارما بشدة من التي يفعله لاكن لا تعرف بأن ايهم اذا ما فعل معها ذلك بتأكد سوف يذهب الي رؤي وهو لا يريد ذلك الآن ويقترب منها بشده ويمسك ملابسها ويشقهم عليها نصفين وينظر إلى جسدها الناصع ويهبط عليها ويقبلها بوقحه وقوه كبيره تغلق كارما عينيها وهي لا تعرف ماذا تفعل معه لاكن تتذكر حديث وتين بأنها بهذه الطريقة تبعده عنها وليست العكس لتتذكر حديثها اليها وبانها تطلب منه التي تريده والطريقه التي تريده يتعامل معها بها لكي تشعر بانوثتها معه لتغلق عينيها بقوه اكبر وهو تره يقوه في قبلاته وتفتح عينيها وتنظر اليه وهي تحاول ان تخرج الكلمات وتقول.ايهم ممكن تسمعني
يهمهم ايهم اليها وهو مازال يقبلها بوقحة شديده لتقول كارما بخجل يكاد يقتلها.ممكن تعمل اللي انت عايزو بس براحه وبلاش عنفك ده انا بتعب اوي ومش عايزك كده ممكن
يرفع ايهم رأسه اليها وهو يتصدم منها بشدة ويبتسم ويقول بسخريه.مش عايزه سلطات وطحينه بالمره علي الطلب
تغضب كارما منه بشدة وتقول.اتصدق ان انا غلطانه يا ايهم
وكانت ان تنهض لاكن يسحبها ايهم الي السرير ويسطحها امامه ويقول وهو ينظر اليها بوقحه شديده.ماشي يا كارما اهو نشوف حاجه جديده بس لو معجبنيش الوضع ده متزعليش مني علي اللي هعمله
تضغط كارما علي شفتيها بخجل شديد من حديثه الوقح بشدة والذي لم يفرق معه شئ ليمسكها ايهم من فكها بقوة ويقول بصوت عالي.سيبيهم بسرعه
تنفزع كارما بشدة وتترك شفتيها ويهبط ايهم عليهم ويقبلهم بقوه كبيرة ويمسك شفتيها الاسفلي ويمصها بقوه ووقحه شديده الي ان سحبهم الي النهايه ويتركهم ويمسك شفتيها العلويه ويفعل بها كما فعل ويبقي يبدل بينهما وهو يحرك يده علي جسدها بوقحة وبطئ شديد وتغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وينظر اليها ايهم ويقول وهو يهبط علي رقبتها ويقبلها ببطئ شديد.افتحي عينك يا كارما عايزهم مفتوحين واوعي تقفليهم تاني
تنفي كارما براسها ليقطم ايهم علي رقبتها بقوه كبيرة ويقول.قولت افتحي يا كارما جسمك مش جديد عليا انا حافظ كل سنتي وتفصيله في وانتي مش اول مره تشوفني عريان يعني مش جديده عليكي كسوفك ده ملوش لازمه في حاجه
تضغط كارما علي يدها بقوه وخجل يكاد يجعل قلبها يقف من الدق القوي وتره يهبط علي مقدمة صدرها ويقبلها ببطئ وجوع شديد تشعر به كارما لاول مره في حياتها معه وينزع ايهم جميع ملابسها ويهبط علي كامل جسدها ويقبلها ببطئ ووقحه شديده وهو يريد ان يجرب شئ جديد مع هذه الفتاة لا يعلم لماذا لاكنه يريد ان يره نهايتها ويره الي اين تذهب به ينظر اليها يره هذه النظره البريئه التي يوجد بها الرغبه لاكن مازالت بريئه بشدة ولم يأثر بها شئ لا يعرف لماذا شعر بحرارة ورغبة شديده تشعل في جسده بعد ان رآه هذه النظره بها وتنظر كارما بعيد عنه بخجل شديد لينزع ايهم ملابسه ويصعد علي شفتيها ويقبلها بوقحه ويهبط عليها بقوه وهو يحاول ان يفعل كما تريد لكي يرها ماذا سوف تفعل بعد ذلك

وهو يقول.هاجر كانت مراتي يا وتين وطبيعي اني اديها حقوقها كامله
تضحك وتين بوجع شديد وتصراخ به باعلي صوتها وهي تقول بوجع يظهر في صوتها.انت واحد كداب يا دياب وطول عمرك كداب لما قولتلي انك بتحبني كنت كداب ولما وعدتني ان مفيش غيري هيشيل اسمك كمان كنت كداب ولما اتجوزت وقولتلي ان غصب عنك كنت كداب ودلوقتي انت كداب يا دياب انت مكنتش بديها حقوقها عليك لاااا انت واحد مش بتفكر غير في غرزتك وعلشان كده روحت اتجوزت البت دي وحطيتها مكاني بس علشان ترضي نفسك بيها ايه واحده جاهزه واتجوزتها في خلال شهر لاكن انا عمرك ما كنت هتنقنع اهلي انك تتجوزني في خلال الشهر ده
ينظر اليها دياب وهو يشعر بحديثها ينزل كاسهم تنزل علي قلبه بعنف وقوه شديده دون رحمه ويقول.انا فيا كل ده يا بت الجارحي
تنهض وتين بعنف شديد وتقول بغضب شديد.واكتر كمان يا دياب وانا بحمد ربنا اني موقعتش فيك ولا اتجوزتك علشان متاكده اني كنت هندم علي ده وبجد كرهتك يا دياب كرهتك ومش عاي
.اخرسسسسسسسسسسسسسي.كان هذا صراخ دياب القوي بشدة والذي جعلها تتنفزع بشدة ويمسكها بقوه من ذراعها ويقول بصوت عالي افزعها بشدة.اخرسي يا وتين انتي مش فاهمه حاجه وطول عمرك هبله مش بتفكري في الصح بتفكري في اللي انتي عايزاه تعملي بس لا بتفكري في غير مصلحتك ولا الصح حتي يا وتين انا اتجوزت هاجر ومكنش ينفع انها تفضل بنت وهي علي ذمتي يا وتين هانم ده شئ يمس رجولتي انا وحتي لو هدفنك وهدفن قلبي جانبك مش هسمح ان ده يحصل يا وتين فاهممممه
تنظر اليه وتين وتنزل دموعها بغزاره شديده وتمسحهم وتقول.مش انت عملت اللي انت عايزو يا دياب وروحت اتجوزت وقربت وعملت كل حاجه يبقي سيبني يا دياب سيبني علشان عمري ما هكون ليك في يوم وحتي لو عشت طول عمري لوحدي مش هيكون لدياب السويسي يا دياب سيبني علشان اعرف اعيش حياتي علشان انت كده مخليني لا اطول الحي ولا الموت سيني يا دياب
ينظر اليها دياب ويقول.ده اخر كلام عندك يا وتين مش عايزه دياب في حياتك تاني
تبتسم وتين بوجع وحزن شديد وتقول.ومن امتي دياب كان في حياتي يا دياب وايوه يا سيدي انا مش عايزك في حياتي غير اخويا وابن عمتي مش طالبه منك حاجه تانيه
يرفع دياب حاجبه ويقول بوقحة وغضب شديد.اا ايه ياختي اخوكي ليه امك قالتك اننا راضعين علي بعض ولا ايه
تنفخ وتين بقوه كبيرة وتقول.انا بكلمك في ايه وانت بتقول ايه يا دياب
دياب بصوت عالي بشدة.مش ده كلامك يا وتين اخو مين انا اهلي قاطعين الخلف من بعدي وانا مليش اخوات وحتي لو ليا عمر ما هتكوني انتي فاهمه
تنظر اليه وتين وهي تشعر بوجع شديد داخل جرحها لتعود الي الخلف بتعب شديد وتقول بصوت متعب بشدة.دياب اطلع بره وكفايه اوي كده كفايه بجد
ينظر اليها دياب وكان ان يرفع ملابسها العلويه عن بطنها لاكن تمسك وتين يده وتقول بغضب شديد.انت هتعمل ايه يا دياب
يرفع دياب حاجبه ويقول ببرود شديد.عايز اشوف الجرح يا وتين اوعي
قال هذا وهو يمسك يدها ويبعدها عنه وكان ان يرفع ملابسها لاكن تقول وتين بتحذير وغضب.اوعي تعملها يا دياب انت مش دكتور علشان تشوف الجرح ومش هتعرف في حاجه اصلآ
دياب بصوت عالي.يعني حتت دكتور $$$$ يشوف جرحك وانا مشفش يا وتين وبعدين متنسيش اني في المخابرات وعارف كويس اتصرف في الحاجات دي اوعي بقي
نهي كلامه وهو ينزع يدها ويرفع ملابسها وينظر الي الشاش التي يوجد في ثلاث اماكن علي بطنها ويره شاش يخرج منه بقع من الدم لينظر اليها بغضب شديد ويقول.انتي عارفه ان بحركة زي دي العملية بتاعتك ممكن تبوظ في ثانيه وترجعي تدخلي عمليات تاني
تنظر اليه وتين وتنظر بعيد عنه وتقول ببرود.عدي موجود وهو هيجي يشوف العمليه دي
ينظر اليها دياب بغضب أشد وينهض ويبدأ ان يبحث عن علبة الاسعافات ويذهب الي الحمام بعد ان لا يجدها في الغرفه ويرها توجد به ليذهب الي الخارج ويجلس بجانبها تتظر اليه وتين وتنفخ بغضب شديد وهي تعلم بأنه سوف يفعل الذي يريده الآن لتتركه دون ان تتحدث فهي متعبه بشدة حقا يخرج دياب من العلبة حبوب ويعطيها اليها ويساعدها ان تشرب ماء لكي تبلعهم ويعود يسطحها مره اخرى ويمسك المقص ويبدا ان ينزع هذا الشاش التي تأتي منه دماء ويره الجرح ينزف ليبدا ان يفعل اليه اللزم تحت وجع وتين الشديد ينظر اليها ويمسك يدها لضغط وتين علي يده بقوة كبيرة وينتهي دياب من الذي يفعله بيده واحده والاخره تمسكها وتين ينظر اليها دياب وينزل ملابسها ويقول وهو ينظر اليها.اخر قرار عندك يا وتين مش عايزه تكملي حياتك معايا
تنظر اليه وتين وتقول.حياتي هكملها لوحدي يا وحش ومش عايزه حد فيها
يبتسم دياب ببرود شديد وينهض ويرمي العلبة علي الطاوله ويقول.للمره التانيه موفقه تكملي حياتك معايا ولا لا يا بت الجارحي
كانت وتين ان تتحدث لاكن يقول دياب بجمود شديد.اعرفي ان القرار اللي هتاخدي دلوقتي هو القرار النهائي يا وتين وان دي الفرصه الوحيده والاخيره اللي معاكي علشان نرجع تاني عايزه ترجعي ولا لا
تنظر اليه وتين وتمسح الدمعه التي نزلت منها وتنظر إليه وتقول.لا يا دياب ياريت تنساني فعلاً علشان اعرف اعيش حياتي انا كمان
يعدل دياب الجاكيت الخاص به وهو يعلم بأن بهذه الطريقة سوف يعودوا كما كانوا السنوات الماضية بعد زواجه والي الآن ويقول ببرود شديد.افتكري اني جتلك بدل المره عشره يا وتين وانتي اللي رفضتي ده علشان لو جاه يوم ووقفنا قدام بعض انا وانتي كل واحد يعرف حقه فين
نهي كلامه ويذهب الي الخارج من الباب وكانت وتين ان تتحدث لاكن يغلق دياب الباب خلفه تنظر خلفه وتين وتنزل دموعها بغزاره وصمت شديد وهي تشعر بأنها تبتعد عن الجميع الآن لا يوجد احد معها وهي لا تريد ذلك فهي تعتبر ان وجودها مع الجميع لشئ واحد فقط وهو بأنها تتنساه جميع ما في قلبها لاكن الآن هي لحالها وليست معها أحد وهذا الشعور يقتلها بشدة الآن

يبتعد عنها بعد فتره طويله وينظر إليها يرها تريد ان تنام بشدة كان ان يذهب لاكن تمسك كارما يده وتقول وهي تنظر اليه.ممكن تكون معايا انهارده يا ايهم
ينظر اليها ايهم وهو لا يعرف ماذا حدث بها من طريقة حديثها معه اليوم ليقول ببرود شديد.هروح اخد دوش وبعدها هرجع
وكان ان يذهب لاكن تضغط كارما علي يده بقوه وتقول بصوت منخفض.ابقي روح بس دلوقتي خليك معايا يا ايهم لحد ما انام بس ممكن
ينظر ايهم الي حالتها بوقحه شديده ويقول.اكتر من كده تموتي يا كارما خافي علي نفسك حتي
تبتسم كارما بتصنع وتسحب الشرشف عليها وتقول وهي تنظر اليه.في حاجات كتير غير قلة الادب دي يا ايهم بس انت علشان عمرك ما شوفتني غير علشان كده عمرك ما هتفهم ده في حاجات كتير احلي واحسن من قلة الادب
ايهم بغضب شديد.ايه قلة الادب دي ما تتلمي يا كارما ولا انتي استحليتي الكلمه
تغلق كارما عينيها وهي لا تعرف ماذا تفعل معه وينظر ايهم اليها ويسحب الشرشف من عليها لتشهق كارما بخجل وكانت ان تمسك الشرشف لاكن يمسك يدها ويقترب منها بشده وينظر الي عينيها التي تنظر الي كل شئ عاده هو وينظر إلى شفتيها الحمراء والورمه من قبلاته وينظر الي رقبتها وهو يشعر بأنه فعل لوحه فنيه رائعه ويمسك يدها ويرفعها الي الاعلي وينظر إليها بوقحة شديده ويهبط يقبلها بقوه كبيرة وهو يشعر بأنه يريدها بشدة مره اخرى لاكن هذه المره بطريقته هو ليست كمرة السابقه تغلق كارما عينيها بقوه وتحاول ان تفلت يدها لاكن يضغط ايهم عليها بقوه لتقول كارما بخجل وتوتر شديد.ايهم كفايه أنهارده
ينظر ايهم اليها ويقول بحرارة ورغبة شديده وهو يعود يقبلها.بس يا بت انتي واسكتي دلوقتي
تغلق كارما عينيها بقوه كبيرة وتره يقوه في قبلاته لتقول.ايهم انا تعبانه او
قطع كلامها ايهم التي هجم عليها بقوه كبيرة افزعتها بشدة فهي لا تتوقع منه فعل ذلك الآن

في صباح يوم جديد تفتح غزل عينيها وتنظر الي حمزه التي ينام بجانبها وهم لا يسترهم شئ بعد ليلتهم في الأمس وتنهض وتذهب الي الحمام وتستحم وتخرج بعد قليل وتذهب إلى غرفة الملابس وترتدي



وتخرج تسرح شعرها وتذهب الي الخارج لكي تفيق ابنتها وتذهب بفعل الي غرفتها وتدخل وترها مازالت تنام كما توقعت لتذهب اليها وهي تقول.سيلنا سيلنا قومي يلا سيلنا قومي
تفتح ابنتها عيونها وتنظر اليها وتعود الي النوم مره اخرى لتنفخ غزل وتجلس بجانبها وهي تهزها وهي تقول.سيلنا قومي يلا علشان مدرستك يلا
تنهض سيلنا وتذهب الي الاحضانها وتقول بنعاس شديد.ماما سيبني انام والنبي وبلاش مدرسة انهارده انا تعبانه
تبتسم غزل وتقبل شعرها وتقول.قومي يا حبيبتي يلا وبلاش كسل انتي لازم تروحي المدرسه انا مش هسيبك تنامي يلا
تنفخ سيلنا بغضب طفوليه وتبتعد عنها وتقول.واللهي حرام اللي بيحصلي ده انا مش عايزه اتعلم يا ماما
تنهض غزل وهي تقول.قومي يا حيوانه يلا علي الحمام
تنهض سيلنا بسرعه وتذهب الي الحمام وهي تتمتم وتهمس بكلمات كعادتها وتبتسم غزل بيأس وتمسك حقيبتها التي علي المكتب وتبدأ ان تضع بها الأشياء التي تريدها ابنتها اليوم وتذهب الي الخارج وكانت ان تنزل لكي تقول الي الخادمه أن تفعل الطعام الي ابنتها لاكن تره الخادمه وهي تصعد الي الاعلي وهي تمسك علبة في يدها تنظر اليها بستغرب وتقول.ايه دي يا خديجه
تقف خديجه أمامها وتقول.دي وصلت لحضرتك بليل وانا مرضتش ازعجك وقولت اجبهلك دلوقتي اتفضلي
تمسكها غزل وهي تستغرب بشدة وتنظر اليها وتنظر الي خديجه وتقول.مين اللي جابها
خديجه بهدوء وصدق.واحد قال انها لمدام غزل بس ميرضاش يقول من مين ولا قال حاجه حضرتك عايزه مني حاجه
تنظر غزل الي العلبة وتقول.ايوه جهزي اكل سلينا علشان الباص قريب يوصل
اومالت لها الخادمه بطاعه وتذهب الي الأسفل تذهب غزل وتجلس علي الأريكة التي توجد وتبدا ان تفتح هذه العلبة لا تعرف هذه الفتاة ماذا تفعل في حالها وتنظر بداخلها تره ملابس لترفع الملابس تره فستان قصير قليلاً بالون الاحمر وتستغرب بشدة وتنظر بداخل العلبة مره اخرى وتره ورقه لتمسكها وتفتحها وتره التي يوجد في هذه الورقه وتنزل عليها صاقعه قويه بشدة وتضع يدها على فمها وتنزل دموعها بغزاره شديده من صدمتها وتنظر الي الورقه ودموعها تنزل غصب عنها لا تره هذه الفتاة التي ترقبها من مسافه بعيده وتنظر اليها وتبتسم بخبث وتقول.ولسه يا غزل هانم انا هخليكي تشوفي النجوم في عز الضهر
نهت كلامها وتبتسم بشر شديد وتعود الي غرفتها وهي تفكر في خطوتها القادمه لكي تدمر حيات هذه الفتاة فماذا سوف تفعل هذه الخبيثه وماذا رات غزل لكي يجعلها بهذه الحاله

تفتح عينيها علي صوت هاتفها وهي لم تنام سوا قبل ساعات قليلة تمد يدها وتمسك هاتفها وتنظر إليه تره عدي لتبتسم وترد عليه وتقول.يعني الزمن اختلف يا دكتور المفروض انت اللي تكون نايم دلوقتي
يتنفس عدي بقوه وراحه شديده بعد ان اطمن عليها ويقول.هو اللي يعرفكم يعرف نوم ولا راحه يا اميرة دي تكون عيبه في حقكم واللهي
تضحك وتين بخفه وتقول.واللهي العيبه اللي انت بتقوله ده يا ابني احنا اللي يعرفنا ميشفش حاجه في حياته غير الراحه
يبتسم عدي ويقول.ابتدينا كدب المهم عامله ايه يا اميرة الجارحي العمليه تعبكي
تبتسم وتين وتقول.لا مش تعبني وانا كويسه جدآ
عدي بخبث شديد.انتوا فين يا توته عايز اشوفك واطمن علي العمليه بنفسي انتي عارفه لو لا قدر الله العمليه باظت هتكون سيرتي زباله اوي وخصوصاً ان دي زايده يعني مش حاجه كبيره
وتين بغيظ شديد.ولا انت عايز تضحك عليا مش كده
ينفخ عدي ويقول.الصراحه اه بس انا عايز اشوفك واطمن عليكي بجد يا وتين انتي فين
تنظر وتين أمامها وتقول.هتبعتلك الوكيشن هات البنات علشان وحشوني اوي وتعال بس مش عايزه حد تاني يعرف يا عدي ممكن
يبتسم عدي ويقول.عايزه انهي بنات يا وتين
وتين بغيظ وغضب.هو في غيرهم قدري الاسود هاتهم وتعال وهات البت بت غزل معاك
عدي بغيظ شديد.ما انا شاغل عند اللي جابوكي ياختي اقفلي يا وتين اقفلي علشان انتي صوتك بيعصبني
وتين برقه شديده.انا صوتي بيعصب يا دودي
ينظر عدي حوله وهو يدخل المستشفى ليره اذا احد استمع اليها ام لا ويقول.اقفلي يا وتين اقفلي يا حبيبتي واوعي يكون حد من عندك سمع الدلع اللي يعر ده
تضحك وتين بخفه وتقول.لا انا لوحدي يلا باي باي يا دودي يا قمر
نهت كلامها وتغلق الهاتف بسرعه كبيره قبل ان يتحدث وتنظر الي الهاتف وترسل اليه مكانها لكي يأتي اليها وتنهض ببطئ شديد وتذهب الي غرفه الملابس لكي تبدل ملابسها

يفتح ايهم عينيه وينظر الي سطح الغرفه وينظر الي التي تنام بجانبه بتعب وارهاق واضح علي ملامحها يقترب منها بشدة وينظر الي وجهها ويشرد بملامحها البريئه ينظر الي شفتيها التي تذيدها جمال وهي حمراء كهذا وينظر الي شعرها المتشابك والتي يوجد حولها في كل مكان وينظر اليها بشرود ولا يعرف لماذا تذكر جملة دياب اليه قبل ايام حينا قال.ليه يا ايهم ليه عندك كارما احلي من رؤي بمليون مره
يشعر ايهم بغضب شديد يتملك منه فاحد يرها جميله هكذا ويقول ذلك دون خجل أمامه يشعر بغضب شديد وهو يتذكر حديث وتين اليه في الامس وهي تقول.اوعي تسمح انها تكون لغيرك في يوم كارما كتير كان يتمناها لي بس هي اختارتك انت يا ايهم
ينظر ايهم الي وجهها وهو يشعر بنار جهنم تشعل بداخله بأن يرها الجميع كهذا يشعر بأنها ليست اليه لحالة وبأن يوجد الكثير الذي يرها يغضب بشده ليهبط علي شفتيها وياكلهم بقوة كبيرة بين أسنانه لتفيق كارما علي الفور وتنظر إليه وهو ينتقم من شفتيها علي المشاعر التي يشعر بها الآن لتغلق عينيها بقوه وترفع يدها وتضعها علي صدره لكي تبعده عنها لاكن يمسك ايهم يدها ويرفعها الي رقبته ويجعلها تلف ذراعها حول رقبته ويمسك شفتيها بين اسنانه ويسحبهم معه بعنف ويمصهم بقوه كبيرة وينزل علي رقبتها ببطئ شديد ويبدأ ان يقبلها بقوه كبيرة لتفتح كارما عينيها وتنظر اليه وتقول بصوت منخفض بشدة.ايهم كفايه كده
لا يرد عليها ايهم ويقوه اكثر في قبلاته لتعرف كارما ماذا تفعل لتقول.ايهم احنا لازم نروح لوتين هي كانت تعبانه امبارح
يبتعد ايهم عنها بسرعه كبيره وينظر إليها ويقول بغضب شديد.تعبانه ازاي وانتي ازاي متقوليش حاجه زي دي
تخاف كارما من صوته وتقول.انت معطتنيش فرصه اتكلم ولا اقول حاجه
لا يستكمل ايهم حديثها ويذهب بسرعه كبيره الي الحمام تنظر خلفه كارما وتتنفس براحه وتقول في داخلها.واخيرآ استفدت بوتين في حاجه كويسه بس كده كل لما اكون عايزه اخلي يعمل اللي انا عايزه هستغل وتين علي طول
نهت كلامها وتبتسم بحماس طفوليه وتره ايهم يخرج لتختفي ابتسامتها ويذهب ايهم بسرعه الي غرفه الملابس ويخرج وهو يرتدي



ويغلق ازار قميصه ينظر اليها ويقول.ما تقومي يلا
تنظر اليه كارما وكانت ان تنهض لكن تشعر بوجع شديد ينظر اليها ايهم وكان ان يذهب لكي يره وتين لاكن ينظر اليها وهي تحاول تنهض لاكن لا تعرف من وجعها الشديد ليذهب اليها ويحملها بين يده ويقول ببرود شديد وهو يذهب الي الحمام.انتي هتكبري علي الحاجات دي امتي لحد دلوقتي بتتعبي وكأنها اول مره ليكي
تغلق كارما عينيها بقوه وخجل شديد من وقحته الشديده وينظر إليها ايهم ويبتسم بسخريه شديدة ويضعها في البانيو ويفتح عليها الماء من الاعلي وينظر اليها ويقول بجمود.هروح اطمن علي وتين وانتي لو معرفتيش تقومي خليكي وانا هبقي ابعتك حد من الخدام
تبتسم كارما بحزن شديد وهي كانت تتوقع منه شئ غير هذا الحديث وتقول.لا هعرف اقوم روح انت لوتين
ينظر اليها ايهم نظرة اخيره ويذهب الي الخارج تنظر خلفه كارما وتتنهد بقوه كبيرة فهي لا تعرف الي اين تذهب علاقتهما وتنظر الي حالتها وتقول بغيظ شديد منه.كان هيحصل ايه لو كنت كملتها حلوه للاخر يا ايهم متبقاش ايهم الجارحي لو متبوظش كل حاجه كنت هفرح اوي لو سيبني بعد المره الاولى كنت هحس انك ابتدات تتغير منك لله يا شيخ
نهت كلامها وتنفخ بقوه كبيرة وتبدا ان تستحم وتنهض بعد قليل وتقف أسفل الماء وهي تشعر براحة قليلا وتمسك منشفه وتضعها علي شعرها وترتدي روب الحمام وتذهب الي الخارج وتذهب الي غرفه الملابس وترتدي



وكانت ان تذهب لاكن تتذكر حديث وتين بأنها لم ترحمه وترتدي ملابس تجعله يجن جنونه لتنظر أمامها وهي لا تعرف ماذا تفعل لتنفخ بقوه وتقول.عادي يا كوكو ده جوزك ولو لقيتي الموضوع هيقلب عليكي اتسبلي بالبت وتين علشان هي اللي حطتك في الموقف ده يبقي عادي
نهت كلامها وتنزع ملابسها وترتدي



وتذهب الي الخارج وتسرح شعرها وتبدأ ان تخفي كل آثار قبلاته ووقحته بالمكياج وتضع مكياج خفيف وتفرد شعرها علي ظهرها وتذهب الي الخارج وتنزل الي غرفه وتين تدق علي الباب وتفتح وتنظر اليها وتين وتبتسم بخبث شديد وتنظر الي ايهم التي مازال لا يره كارما وتقول بغمزه وقحه.مراتك واتكه يا فرعون
تشهق كارما بقوه ويبتسم ايهم ويضربها بخفه علي رأسها ويقول.يا بت اتلمي انتي بنت مش كده
وتين بغيظ متصنع.اعملك ايه يعني ما دي الحقيقه والصراحه انا شايفك مش مقدر اللي معاك ومش عطيتها حقها قولت اعمل ده انا
كان ايهم ان يتحدث لاكن يشعر بكارما خلفه لينظر اليها ويتصدم بشدة من هيئتها المثيره بشدة اليه وينظر اليها من الأسفل الي الاعلي وهو يفحص جسدها بعيونه ولا يرحمها من نظرته الوقحه تنظر اليه وتين وتبتسم وتقول وهي تنظر الي كارما.واتكه مش كده
ايهم دون ان ينتباه.دي فرس
تتصدم كارما بشدة وتنظر الي وتين التي ضحكت بقوه كبيرة وتضربه علي كتفه وتقول.طب احترم انك قدام اختك الصغيره البريئه يا يويو
ينظر اليها ايهم وينظر الي كارما ليهمس الي وتين وهو يجز علي اسنانه بقوه كبيرة.يويو ايه يا بت اتلمي بت جاسر واقفه وممكن تمسكها
تضحك وتين وتقول.هيكون احسن حاجه والله
ينظر ايهم الي ضحكتها الرائعه ويبتسم عليها وهو يشعر بأنها تخفي شئ خلف هذه الضحكه ويقبل جبهتها وينهض ويقول.هروح اعمل كام حاجه تحت وهخلي الخدام يجيبوا الاكل افطري انتي وبنت عمك وخدي الدوا
تنظر وتين الي كارما لتفهم السوال التي يدور في عقلها لتنظر الي ايهم وتقول.وانت مش هتفطر
ينظر ايهم الي كارما ويقول ببرود.لا هفطر مع دياب
نهي كلامه ويسير الي الباب ويقف أمامها وينظر الي وجهها ليقول بهمس وجمود شديد.لو خطيتي خطوه واحده بره الباب بالمنظر ده اقراي علي روحك الفاتحه
نهي كلامه وينظر الي عينيها ويذهب بسرعه الي الخارج تنظر خلفه وتين لتقول وهي تنظر الي كارما.كان بيقولك ايه يا كوكو
تبلع كارما ريقها بصعوبه وتقول.لو طلعت اقرا علي روحي الفاتحه
تبتسم وتين بسعاده وتضحك بقوه وتقول.كده انا روحنا لحته تاني بلبسك ده يا كوكو وبدل ما تثير الاهتمام خلينا الغيره تشتغل كويس اوي
تذهب كارما وتتسطح بجانبها وتقول بغيظ شديد.غيرة ايه يا بت انتي مشفتيش اخوكي امبارح ده كان هيقلني واللهي
تلف وتين اليها باهتمام كبير وتقول.ايه اللي حصل يا بت
تبدا كارما ان تسرد عليها جميع ما حدث معها في الأمس وتنظر اليها وتين بعد ان انتهت وتبتسم وتقول.وانتي مش شايفه ان دي خطوه كويسه في تعديل ايهم الجارحي
تنظر كارما اليها وتنظر الي سطح الغرفه وتقول.واللهي ياختي انا مش شايفه حاجه غير ان اخوكي مجنون وعايزه تعديل لعقله دي مش تصرفات واحد عاقل
تبتسم وتين وتقول بخبث.ما ده الشئ اللي يخليكي تتاكدي انه بيحبك يا هبله وكفايه أنه ظهر غيرته امبارح من غير ما يفكر في حاجه وانهارده كمان ظهرها عادي كده وامبارح عملك اللي انتي عايزاه برضو
كانت كارما ان تعترض لاكن تقول وتين.وحتي لو بعدها بوظ كل ده بس فكري في الاجابي وهو أنه عمل ده بعد شويه هتلاقي استوعب ده واستوعب اللي انتي عايزه
تنظر اليها كارما وتضع يدها أسفل اذنها وتقول.طيب يا ست وتين معاكي لحد ما نشوف اخرتها معاكي ومع اخوكي المهم هعمل ايه بعد كده
تنظر اليها وتين بخبث شديد وتقول بغمزه.تبدي تعلي اللعب شويه كمان وتشتغلي الدلع والانوثه اللي عندك علي ايهم الجارحي
تنظر كارما الي ملابسها وتقول وهي تنظر الي وتين.اكتر من كده
تضحك وتين وتقول بغمزه.كده بس بافعال يا كوكو عايزين ايهم الجارحي يكون خاتم في صوبعك وعمرك ما هتجبي بعناد ايهم هيجي بدلع
نهت كلامها وتضحك بخفه لتنهض كارما بسرعه وتقول.بت انا حاسه انك هتوديني في داهيه واللهي قولي عايزه ايه واخلصي
تبتسم وتين وتبدا ان تسرد عليها التي تفعله في الخطوه القادمه لتتصدم كارما بشدة وتقول.احلفي
تضحك وتين علي صدمتها وتقول.واللهي
تنظر كارما أمامها وتقول.لا لا انتي شكلك اتجننتي يا وتين ده انا لو عملت معاه كده مش بعيد يقتلني ده كده ومش مستحمله ما بالك لو عملت اللي بتقولي عليه ده
تلف وتين وجهها اليها وتقول بغمزه.هيكون خاتم في صوبعك يا كوكو وزي ما انتي عملتي ده علشان تفرحي هو اكيد هيعملك اللي انتي عايزاه علشان يبسطك انتي كمان
تمسك كارما يدها وكانت ان تتحدث لاكن تدق الباب الخادمه وتدخل وتنظر اليهم وتقول.الفطار يا هوانم
تنظر اليها وتين وتقول.حطتي هنا
قالت هذا وهي تشير علي طاوله وتنظر الي كارما التي تفكر في الذي تفعله مع ايهم وتذهب الخادمه وكانت وتين ان تتحدث لاكن يدخل ايهم بعنف الي الغرفه ويقول بصوت افزعهم بشده.دياب كان بيعمل ايه هنا يا وتين
تنظر اليه وتين وتبتسم ببرود شديد وتقول.كان جاي يطمن يا ايهم
كان ايهم ان يغضب اكثر لاكن تنظر اليه كارما وتنفي براسها وهي تلاحظ حالة وتين لينظر اليها ايهم وينظر الي وتين التي نظرت أمامها ليذهب ويجلس بجانبها ويسحبها الي الاحضانه لتنزل دموع وتين بغزراه شديده ليغضب ايهم من دياب بشدة ويمسح علي شعرها ويقول.هو عملك ايه يا وتين
وتين بحزن شديد.قرب منها يا ايهم وجاي يقولي أن ده حقها وقالي ان دي الفرصه الاخيره معايا علشان نرجع وانا رفضتها يا ايهم مش عايزه تاني في حياتي هو شايف وحب واحده غيري وبعد ما ماتت جاي يقولي انه محبش غيري ده كداب يا ايهم صاحبك كداب اوي
يضمها ايهم بقوه وهو يرها تبكي بقوه وينظر الي كارما التي نزلت دموعها بحزن عليها لينظر امامه ويغلق عينيه بقوه ويقول.انتي مش عايزه دياب يا وتين فكري كويس ولو عايزه تكوني معاه خليكي يا وتين وملكيش دعوه بحد وانا هقنع الكل بده انتي عايزاه تاني
تغلق وتين عينيها بقوه وتنزل دموعها وتقول.مش عايزه يا ايهم دياب انتهي بنسبالي من زمان اوي
يبتسم ايهم ببرود ويقبل رأسها ببطئ ويقول.طب وانتي زعلانه ليه دلوقتي يا اميرة
تفتح وتين عينيها وتمسح دموعها وتقول.لا انا مش زعلانه بس انت اللي هتزعل دلوقتي
يرفع ايهم حاجبه ويقول.هزعل ايه
تبتعد وتين عنه وتقول وهي تنظر اليه.علشان عدي والبنات جايين دلوقتي
ايهم بغضب شديد.بنات مين اللي جايين
وتين بنفس الغضب.صحابي يا ايهم انت عايزني اعيش من غيرهم هنا وبعدين انت بتزعقلي ليه دلوقتي
ايهم بغيظ شديد.اتصدقي ان انا غلطان لما سمعت كلامك وجبتك هنا يا وتين كان المفروض افهم انك مش هتسيبي سر وهتفضحي الدنيا بصحابك دول
وتين بغضب.مالهم صحابي يا ايهم وحشين وبعدين هما لازم يكونوا معايا في كل حاجه
ينهض ايهم ويقول.طالما كده كنتي عشتي معاهم ياختي ومن غير ما تخليني اهربك واعمل الفيلم الاكشن ده
تبتسم وتين وتقول.الله وكنت هعيش المغامره دي ازاي يويو
ينفخ ايهم بقوه كبيرة وينظر الي كارما ويقول بغضب.روحي غيري الزفت اللي لبسه قبل ما حد يجي
تنظر كارما الي وتين التي قالت بخبث.صح يا بت روحي البسي حاجه مريحه اكتر من ده علشان نعرف نلعب
ينظر ايهم الي كارما بغضب شديد ويقول.روحي البسي حاجه زي الناس يلاااااااا
تنهض كارما وتركض الي الخارج بسرعه وهي تعلم بأن نهايتها سوف تكون علي يد أفعال وتين التي نظرت الي ايهم وتضع يدها أسفل وجهها وتقول.انتي بتغيري يا بيضه
يضربها ايهم علي رأسها ويقول.بيضه في عينك يا كلبه وبعدين عايزه اخوكي يركبهم ولا ايه متنسيش ان كارما مراتي وتصرفتها دي بتتسحب عليا انا في الاخر
تبتسم وتين وتميل براسها وهي تعلم بأن يوجد شئ غير هذا التي يقوله الان ينظر اليها ايهم وكان ان يتحدث لاكن يدق هاتفه يخرجه ايهم ويره المتصل وليد ليفتح عليه وهو يذهب الي البلكون التي توجد في غرفة وتين ويسمعه يقول بسرعه.ايهم انت فين انا عايز اشوفك بسرعه
يرفع ايهم حاجبه ويقول.في ايه يالا مالك
وليد.عايز اشوفك وبعدين هقولك يا ايهم انت فين
يستغرب ايهم بشدة ويقول.تعال علي طريق $$$$$ هعدي من عليه بعد نص ساعه تعال علي هنا
ينزل وليد علي الدرج ويقول.ماشي يا ايهم هستنيك سلام
يغلق ايهم الهاتف وهو يستغربه بشده وينظر أمامه ويذهب الي الداخل ويقبل رأس وتين ويقول.همشي انا يا حبيبتي دلوقتي وانتي خدي الدوا بتاعك وخلي بالك من نفسك وكمان خلي عدي يشوف العمليه دي واتصلي بيا علي طول تمام
اومالت لهو وتين ويذهب ايهم الي الخارج وكان ان يذهب الي الأسفل لاكن يرها تنزل علي الدرج وهي ترتدي



ليقول ببرود شديد.لبسك ده ميتغيرش لحد ما ارجع
نهي كلامه ويذهب الي الاسفل تنظر خلفه كارما وتقول بغيظ شديد.ما انا تحت امر الاستاذ
وتنظر الي غرفه وتين وتقول.واخت الاستاذ كمان
نهت كلامها وتذهب الي غرفه وتين لكي ترها وتجلس معها

كانت تجلس وهي تشرف من السيجاره ولا تعرف ماذا تفعل مع ايهم بعد الآن فالذي حدث بينهما لم يفرق معه فهي توقعت بأن بعد الذي حدث سوف يتزوجها علي الفور لاكنها لا تعلم بأنه اعتبرها عاهرة كالبقي وفعل معها كما يفعل ولا يأثر به هذا الشئ من الممكن ان يذهب اليها مره اخرى وهذا لا يعني انه سوف يتزوجها بالعكس من أن يحدث ذلك دليل علي انه لم يفكر بزواج منها فهو اذا يريد يتزوجها لم يفعل معها ذلك وهذا التي لم تفهمه هذه الفتاة التي نفخت الدخان بغضب شديد وتنظر أمامها وتقول.ماشي يا ايهم حتي ولو اهم حاجه انك رجعتلي تاني وده المهم وان وجود كارما في حياتك ميمنعكش من انك تعمل ده يبقي كارما ملهوش وجود في حياتك وان قلبك لسه فاضي يا ايهم والوحيده اللي تمتلك قلبك هي انا وهرجع امتلكك تاني يا ابن الجارحي وحتي لو كنت هقتل كارما علشان اكون الاولي والاخيره في حياتك
نهت كلامها بشر شديد وهي تفكر ماذا تفعل لكي تقتل كارما بفعل تريد ان تتخلص منها لكي يتزوجها ايهم تجلس هذه الفتاة تفكر في التي تفعله لفتره طويله الي ان دق جرس الباب لتنظر الي الباب وتفكر قليلا وتتوقع بأن هذا ايهم التي علي الباب لتبتسم بهستريه وتنهض ترمي السيجاره التي بيدها علي الأرض وتدفشها أسفل الأريكة بسرعه وتنزع العلبة وتمسك الطبق التي يوجد به عدد كبير ويذهب الي البلكون وترمي كل ذلك الي الأسفل وتذهب الي الداخل وتخبئ العلبة والقدحه وتعدل شعرها وتذهب الي الباب وتفتحه وتنظر بصدمه شديده الي التي علي الباب وهي تره رحيم التي صعفها بقوه كبيرة من ان راها امامه ويمسكها بقوه من شعرها ويقول بغضب شديد.بقي انتي يا حيوانه قاعده هنا واهلك قلقانين عليكي ومش عارفين انتي فين
تنزل دموع رؤي بوجع شديد وتقول.عمو شعري
يصفعها رحيم بقوة اكبر لتقع رؤي علي الأرض بعنف شديد ويقول رحيم بصوت افزعها.قومي غيري هدومك دي وتعالي علشان ترجعي لاهلك يلا
تصراخ رؤي بغضب شديد وهي تقول.انا مش عايزه ارجع يا عمو انا عايزه افضل هنا من غير التحكومات دي انا عايزه اعيش حره بعيد عنكم كلكم
ينزل رحيم الي مستواها ويصفعها بعنف وقوه شديده جعلتها تشعر بدوران شديد ويمسكها بقوه من ذراعها ويقول بغضب شديد وصوت عالي.تعيشي ايه يا بت انتي كبرتي وبقتي زباله كده امتي انتي من امتي وانتي بتعلي صوتك عليا يا حيوانه وبعدين تعيشي حره ايه يا زباله انتي بنت راجل محترم والطريقة اللي انتي عايشه بيها دي عمرها ما تنفع ولو متعدلتيش بمزجك هتتعدلي غصب عن اهلك يا رؤي فاهمه
لا تتحدث رؤي من خوفها الشديد منه ليتركها رحيم ويقول بغضب شديد.قدمك دقيقه وتكوني جاهزه علشان نمشي يلا
تنهض رؤي بدوخه شديده في رأسها وتذهب الي غرفتها وينظر خلفها رحيم بغضب شديد وهو لا يصدق بأن رؤي الصغيره الفتاه التي كانت بريئه اصبحت أكبر عدو لحالها اليوم لا يصدق بأنها بقت بهذا الشكل آلان لا يعرف أين كانت المشكله الذي جعلتها كهذا هل هو دلع وسيم بها التي جعلها لا تره سوا حالها وهذا التي كان يخاف منه مراد بشدة فهو مدلل وتين اكثر من دلع وسيم لرؤي وراها وهي في وضع سئ مع ايهم وخاف بشدة من ان تبقي مدللته مثلها في يوم لذلك فعل وقال اليها كل هذا الحديث القاسي

كان تميم يوجد في غرفته وهو يفعل الكثير من المكالمات لكي يبدا ان يرمم الشركه من جديد يريد ان يجعلها بنفس التصميم الذي كانت تصممه الملكه لا يريد ان يغير بها شئ وهذا صعب بعد الذي حدث لشركة فهي تدمرت بكامل يغلق اخر هاتف ويترمي بجسده علي السرير بتعب شديد فهو تعب وارهاق بشدة من الذي حدث ويحدث ويفكر بوتين فهو يريد أن يسمع صوتها ويطمئن عليها ليبتسم ويقول وهو يدق اليها.صح لو ايهم عرف ده مش بعيد يقتلني بس مش مشكله اهو اطمن علي أميرة الجارحي القمر
نهي كلامه ويبتسم ويدق اليها ويسمع التي تقول بعد قليل.ايه يا عم ده انا لو كنت قطه كنت هتخاف وهتسال عليها اكتر من كده ايه الاصل ده يا عم
يضحك تميم بخفه ويقول.والله كان نفسي اتصل بيكي من زمان بس خايف لا اخوكي يعرف ويكون اخر عمري بسببك انتي وانا واحد عايز اكمل حياتي
وتين بخبث شديد.ما تكمل نص دينك يا تيمو اهو احسن ما انت قاعد وقرفنا كده
تميم بغيظ شديد.ما انتوا عطيني فرصه اقدر اعمل حاجه يا اميرة انا معرفش هتروحوا من ربنا فين بسبب اللي بتعملوا فيا
وتين بغيظ أشد.ليه يا بابا معلقين حبل المشنقه ليك ولا ايه ده انت فاضي معندكش حاجه تعملها غير القعده علي المكتب بتاعك وتدي الاومر لكل اللي عندك
يبتسم تميم ويعلم بأنها لا تعلم التي حدث لشركة ليقول وهو لا يريدها تعلم شئ.مقبوله منك يا اميرة سهله لما اشوفك هشلوحك يا بت الجارحي
تبتسم وتين وتقول.مش هتقدر تعمل حاجه يا ابن عمي انا واريا جيش يا حبيبي
ينهض تميم ويقول وهو يذهب الي الخارج.طب والله وحشتني بجد يا توته والبيت ملهوش طعم من غيرك ما ترجعلي يا بت وكفايه صياعه لحد كده
يخرج باسل من غرفته علي حديثه اليها وتقول وتين بغرور.ولا هعرف الاشكال اللي زيكم يعني انا ما صدقت ان اسيبكم ارجعوكم تاني مجنونه انا علشان اعملها
يضحك تميم بخفه ويقول.يا بنتي اتلمي وارجعي حتي علشان امك دي وبعدين ابقي امشي زي ما انتي عايزه بس ارجعي طمنينا عليكي بس
تبتسم وتين بحزن وتقول.مش عايزه ارجع يا تميم انا قصر الملكه مش هرجعلوا تاني وانتوا اطمنوا عليا انا والله كويسه
ينظر تميم أمامه ويقول.هو في حاجه حصلتلك غير موضوع مراد يا وتين
يخاف باسل بشدة من ان تقول اليه شئ ويستخب وهو يستمع الي الحديث وتقول وتين وهي لا تريد ان تكون السبب في مشاكل في العائله.لا محصلش حاجه يا تميم بس مش حابه اني ارجع للمكان ده تاني
يتنهد تميم بقوة كبيرة ويقول.المكان ده انتي اتربيتي في يا وتين وعاشتي طول عمرك في المكان ده دلوقتي بقي وحش
تبتسم وتين وتقول.المكان بالناس اللي في يا تميم ولما تكون علاقتك باناس دي مفهاش واحد في الميه ثقه يبقي احسن اني مرجعش وانا واخده قراري اني مش راجعه قصر الملكه تاني وهكمل حياتي بعيد عنه
ينظر تميم أمامه ويقول.طب وماسه يا وتين امك قلقانه عليكي اوي وحالتها بقت وحشه
تنفخ وتين وتقول.اقفل هتصل بيها واكملها الوليه دي يلا امشي من هنا هنرش مياه
تميم بغيظ متصنع.اتصدقي ان انا غلطان اني بكلم واحده زيك غلطه ومش هعدها تاني
تبتسم وتين وتقول.تبقي كلب وابن كلب لو عملتها تاني يا تيمو يلا يا بيبي باي
نهت كلامها وتغلق الهاتف بسرعه قبل ان يصرخ بها وتضحك بخفه وهي تعلم بأنه بتأكد يعود يدق ويطمئن عليها ولا يفرق معه شئ فهو يعشقها بشدة ولم يتركها بتأكد تنظر الي رقم ماسه التي تضعه في الخطر وكانت تضع كل العائله علي الخطر لاكن نزعت عن القليل مثل عدي وتميم والفتيات والقليل من العائله وتنزع من علي الرقم الخطر وتدق اليها قبل ان تأتي كارما التي تفعل التحضيرات لجلوس مع الفتيات تنظر امامها وتسمع التي تقول بلهفه شديده.وتين انتي كويسه يا حبيبتي
تبتسم وتين وتقول.مكنتش اعرف انك بتحبني يا وليه ايه كل اللي عمله ده
تنزل دموع ماسه بغزاره شديده وتقول.انا بحبك اوي يا وتين بحبك اكتر من اخواتك وفي الدنيا كلها بس انتي اللي كلبه وبتغظيني اوي
تنفخ وتين بقوه وتقول.كان ضرورة تبوظي الكلام في الاخر يا ماسه انتي يا وليه متقدرتش تسيبي حاجه حلوه تكمل وبعدين ايه كل ده يا حجه حد قالك اني مو
قطعت كلامها ماسه التي قالت بغضب ودموع شديده.اسكتي يا وتين اسكتي انتي لو حصلك حاجه انا اموت فيها اوعي تقولي كده تاني علشان خاطري
وتين بهدوء شديد.ماما اهدي شويه وانا كويسه في ايه لكل الدموع والخوف ده
تمسح ماسه دموعها التي لم تتوقف وتقول.قوليلي انتي فين يا وتين انا عايزه اشوفك واطمن عليكي علشان قلبي يرتاح قوليلي علشان خاطري
تبتسم وتين وتقول.اطمني وخلي قلبك يرتاح يا ماما وانا بنفسي هاجي اشوفك بس بعد شويه ممكن تهدي انتي والا احلف اني مجيش خالص
تنفي ماسه بسرعه وتقول.لا يا وتين لا علشان خاطري انا ممكن اموت كده تعالي والنبي علشان اشوفك
وتين وهي تنظر الي كارما التي دخلت الغرفه.حاضر يا ستي بس اديني يومين وهتلقيني قدامك علي طول بس اهدي وكوني كويسه علشان تعرفي تهمتي بيا ماشي
تنزل دموع ماسه وتقول.ماشي بس انتي كويسه بجد
وتين بغيظ متصنع.واللهي كويسه يا وليه ولو مش كويسه هقدر اكلمك كده ازاي ما تفكري شويه يا ماسه في ايه
ماسه بغضب.اهو لسانك ده اللي مفهم الكل علاقتنا غلط انا غلطانه اني خايفه علي كلبه زيك يا ام نص لسان
تشهق وتين بقوه وتقول.انا بنص لسان يا ماسه
اومالت ماسه وقالت.ايوه ي
قطعت كلامها وتين التي قالت بغضب شديد.طب شوفي ام نص لسان هتجيلك ازاي يا ماسه سلام ياختي
نهت كلامها وتغلق الهاتف تنظر ماسه الي الهاتف وتبتسم بسعاده بأنها تحدث معها ترفع رأسها وتنظر الي مراد التي يقف علي الباب لتقول بسعاده شديده.وتين جايه بعد يومين يا مراد وهتعيش معانا تاني زي الاول
ينظر اليها مراد ويبتسم ببرود وحزن ويقول.طب كويس يا مدام ماسه
ويذهب الي الخارج لتفهم ماسه بانه يحزن منها بشدة علي فعلتها لتغلق عينيها بقوه كبيرة وهي لا تعرف ماذا تفعل معه فهي بفعل لا تستطيع ان تعيش دون وتين ومن حزنها الشديد عليها قالت اليه كلمات جرحه بشدة وهي لم تفكر بأنه يعشق وتين اكثر منها وبأنه والدها ولا يريد سوا مصلحتها تفتح عينيها وتنظر أمامها وهي لا تعرف ماذا تفعل الآن.

يقف السياره وينظر الي التي يقف أمام سيارته وهو ينتظره علي الطريق التي قال عليه يشير اليه يأتي ليذهب ويركب بسياره وينظر اليه ويقول.في ايه يا وليد
ينظر اليه وليد ويقول.شوف دياب فين وتعال نروح لي الاول يا ايهم
ايهم بغضب.ما تنجز يالا وقولي في ايه الاول
ينفخ وليد بقوة ويقول.اعمل اللي قولتك عليه يا ايهم وهتفهم كل حاجه دلوقتي
ينظر ايهم أمامه ويقود السياره بسرعه كبيره ويقول.خلينا وارك لحد ما نشوف اخرة ميتين امك ايه
يبتسم وليد وينظر الي الخارج ويره ايهم يقف بعد قليل امام مديرية المخابرات لينظر اليها وهو يره حلمه امامه ويبتسم ويقول ايهم وهو ينزل.انزل يا حيلتها يلا
ينزل وليد من السياره وينظر الي المديره وينظر إليه ايهم ويبتسم ببرود ويقول.سهل انك توصل هنا يا وليد بس الصعب انك تحافظ علي مكانك فيها والاصعب انك تكبر في المكان ده اوعي تفكر ان دي نهيت حلامك تؤ بالعكس هنا هيبدا حلمك وهتبدا في حياتك بطريقة اللي انت عايزها فاهم
اومال لهو وليد ويقول وهو ينظر اليه.عايز اكون تحت تدريب الفرعون يا ايهم
يبتسم ايهم ويقول.انا مش بدرب علي طول يا وليد لو موجود ممكن امسك فريق لاكن لو لا الفريق ده بيمسكه دياب يعني انا مش ثابت هنا
يبتسم وليد ويقول.وانا عايز اكون زيك يا فرعون عايز اروح معاك مكان ما تروح وحتي لو بره البلد موفق
ينظر اليه ايهم بشرود شديد ويبتسم ويقول وهو يذهب الي الداخل.طب يلا يا ابن ريما تعال
ينفخ وليد بقوة كبيرة وهو يكره ذلك منه ويذهب ايهم الي المصعد التي يوجد ويركبون به ويضغط علي الزر ويصعد المصعد الي الطابق الذي يريده ويصل بعد قليل ويخرجون منه ويذهب ايهم الي مكتب دياب ويفتح الباب يره دياب يجلس وبجانبه يقف حسام وهو يمسك ملف يفتحه ويجعل دياب ينظر اليه ينظر اليهم دياب ويقول ببرود شديد.خير علي الصبح ايه المشكله الجديده
يذهب ايهم ويجلس علي الكرسي ويقول.مش انا ده الاستاذ وليد جاي بمصيبه جديده انا شامم رايحتها من بعيد
ينظر دياب الي وليد ويعود بظهره الي الخلف ويقول.في ايه يالا
يذهب وليد ويجلس امام ايهم ويقول وهو ينظر اليه والي دياب.اول حاجه عايزكم تسمعوني بهدوء من غير عصيبه ولا ايه حاجه تانيه
حسام بضحك.لا وانت جيت لاكتر اتنين معندهوش عصيبه خالص
ينظر اليه دياب ليصمت حسام وينظر دياب الي وليد ويضع يده علي المكتب ويقول.قول اللي عندك يا وليد من غير لف ودوران
يبتسم وليد وينظر إلى ايهم ويقول.هنسمع بعقل من غير تصرف كده ولا كده ماشي
حسام بغيظ شديد.ما تنجز يالا انت شوقتني اعرف
ينظر وليد الي دياب وينقل نظره علي ايهم ويقول.انا واللهي كنت عايز اقولكم من اليوم اللي نزلت من المخيم في لاكن قولت ان الموضوع عده وانتهي ومحبتش اقول لحد حاجه بس دلوقتي الموضوع بيكبر اوي
يضرب ايهم علي المكتب بقوه ويقول بصوت عالي.ما تخلص يالا هتتذل ليك علشان تتكلم ولا ايه
ينفخ وليد بقوة كبيرة ويقول وهو يخاف بشده من رد فعلهم علي التي يقوله الآن لاكن يطره الان بشدة ان يتحدث.........


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close