رواية هوس الكينج كامله وحصريه بقلم بيري الصياد
نبدأ هذه الحكايه ونحن نره شاب ينام بعمق شديد علي هذا السرير الكبير يشعر هذا الشاب وهو يشعر بيد ناعمه تضع علي صدره العاري وتتحرك عليه بطريقه جعلته يعلم من صاحبة هذه اليد ويرفع يده ويمسك يدها بقوه افزعتها فهو قبض عليها قبضه قويه للغايه وتنظر اليه هذه الفتاه بخضه وتبتسم علي الفور وهي تره يفتح عينيه وينظر اليها ويقول.خير علي الصبح الواحد ميعرفش ينام في ام البيت ده
تبتسم هذه الفتاه وتقرب وجهها منه وتقول بهمس ودلع شديد.كفايه نوم يا حبيبي وقوم عايزك في حاجه مهمه اوي
ينظر اليها هذا الشاب ويفهم علي الفور ماذا تريد منه الآن لينهض سريعآ ويقف وينظر اليها نظرة اخيره ويلف وكان ان يذهب لاكن يره بالذي تضمه بقوه كبيرة من الخلف لينظر أمامه بجمود شديد ويقول.رنا مش فضيلك
ترفع هذه الفتاة الذي تدعي رنا رأسها وتطبع قبلة علي رقبته وتقول برغبه.انا عايزك اوي يا صقر حرام عليك تعمل فيا كده خليك معايا انهارده علشان خاطري
يغلق هذا الشاب عينيه بقوه كبيرة ويفتحها مره اخرى وينظر الي هذه الفتاة الذي ابتعدت عنه وتنظر اليه وتقف أمامه وتضع يدها على رقبته بدلع شديد وتقول.ايه معقول مكنش وحشتك بعد كل ده يا صقروتي احنا بقالنا كتير اوي بعيد عن بعض
ينظر اليها صقر وينظر الي يدها ببرود وينزعها عنه ويقول.وياريت نفضل بعيد هيكون احسن كتير
نهي حديثه وكان ان يذهب لاكن تمسك رنا يده سريعا وتقول بغضب شديد فهي قد فاض بها الكيل بالفعل.انا مراتك علي فكره يا صقر وليا حق عليك المفروض اخده في الوقت اللي انا عايزه انت فاه اااااااه
نهت حديثها بعد ان صفعها صقر بقوه كبيرة علي وجهها ويمسك شعرها بين يده بقوه ويقول بصوت افزعها بشدة.ايه يا وسخه شكلك نسيتي نفسك ونسيتي انتي واقفه قدام مين
رنا بغضب ووجع شديد وهي تحاول ان تفلت قبضه يده عنها.واقفه قدام جوزي بشحت منه حقي وهو ولا مفكر فيا انت بقالك اكتر من شهرين مقربتش مني يا صقر وانا خلاص مبقتش مستحمله كفايه بقي
ينظر إليها صقر وينظر الي ملابسها وهي شبه عاريه أمامه تنظر رنا اليه وتبتسم وهي تشعر به يفك قبضته عنها ويتركها صقر وتقترب رنا منه بشدة وتقول بدلع شديد.معقول موحشتكش يا حبيبي
ينظر اليها صقر ببرود شديد وتبتسم رنا لظنها بأنه سوف يفعل ما تريده وتضع يدها علي جسده بوقحه شديده وتحركها عليه وتقترب منه وكانت ان تقبل شفتيه لاكن يبتعد صقر عنها ببرود شديد وينظر اليها ويقول.خليها بالليل يا رنا دلوقتي مش فضيلك ولا فاضي للهبل ده
نهي حديثه ويذهب الي خارج هذه الفتاة يترك كتلة نار تشعل خلفه وما غيرها رنا الذي نظرت خلفه بغضب شديد وتمسك الطبق الخاص بسجائر وترمي بعنف شديد علي الأرض وتقول بغضب شديد.صقققققققققر انت بتعمل فياااا كده لييه
وتنظر أمامها وتقول بشر وخبث.سهله يا صقر انا لو مخلتكش تيجي ليا راكع علشان ارضي عنك مبقاش انا رنا السيوفي انا هوريك هعمل فيك ايه يا ابن عمي
نهت حديثها وتنظر امامها بخبث شديد وهي تفكر في الذي تريد تفعله مع هذا صقر لأجل ان تجعله يفعل كل ما تريده وتجلس رنا علي السرير وتبتسم وتقول.امم صقر السيوفي معندهوش غير نقطه ضعف واحده وهي اللي هستغلها وهعرف اعمل معاها ايه
نهت حديثها وهي تخطط للذي تريد تفعله وهي لم تفكر بشئ سوا ان تفوز هذه المعركه الذي دخلت بها في عقلها فماذا تفكر هذه الفتاة وما هو الشئ الذي تريد تفعله الآن وهل سوف ياثر بشئ ام ماذا سوف يحدث
كان يوجد فتاه تجلس علي هذه النافذه وهي تنظر الي الخارج بشرود شديد وتفكر بالكثير من الأشياء الذي تأتي بعقلها في هذا الوقت ولم تشعر هذه الفتاة بالذي دخلت الغرفه وتنظر اليها هذه وتبتسم بحزن وتقترب منها وتضع يدها علي شعرها لتفيق الفتاه من شرودها وتنظر اليها وتبتسم وتقول. صباحوا قمر علي الناس القمر يا صابي
تبتسم صابرين وتمسح علي شعرها بحنان وتقول.صباح الهنا يا حبيبتي صايحه بدري كده ليه يا قشطه
تبتسم هذه الفتاة الذي تدعي قشطه وتنظر الي الخارج وتقول.لسه صايحه دلوقتي مبقليش كتير
تنظر اليها صابرين وهي تعلم عن الذي بداخل ابنتها وتقول وهي مازالت تمسح علي شعرها.بتخبي علي امك برضو يا بتول
تنظر اليها بتول وتبتسم وتنهض تقبلها وتقول.مفيش حاجه تتخبي عليك يا قمر وبعدين هو حد يقدر يخبي حاجه عنك ده انتي مخابرات لوحدك
تضحك صابرين بخفه عليها وتقول.ماشي يا قشطه هعمل نفسي مصدقكي بس علشان معكننش يومك
تبتسم بتول وتقول.هروح اخد دوش علشان عندي شغل كتير انهارده يا صابي
نهت حديثها وكانت ان تذهب لاكن تمسك صابرين يدها وتقول.استني افطري الأول وبعد كده خدي دوش واعملي اللي انتي عايزاه
كانت بتول ان تتحدث لاكن يرون بالذي تقتحم الغرفه بسرعه وهمجيه شديده وتقول بصوت عالي.احييييييه يا عيال امي واختي قاعدين مع بعض في اوضه واحده يا فضحتك يا موده ياللي هتبقي علي كل لسان يالهوووووووووووي
نهت حديثها بصراخ عالي لتقول بتول بغضب شديد.بس يا بت في ايه بطلي هبل فضحتنا بصوتك ده
تبكي موده بتمثيل شديد وتقول.ااه حقك ياختي حقك تدوسي علي الغلبان اللي زيي اكمني ايه وليه مكسورة الجناح
تنفخ بتول بقوه وكانت ان تتحدث لاكن تقترب صابرين من موده وتضع يدها علي شعرها وتقول بحزن متصنع.معلش يا حبيبتي استحملي هي اختك ولو مكنتيش انتي تستحمليها مين هيستحملها
تضم موده صابرين وتبكي بتمثيل وتقول.اهئ اهئ اهئ استحملها بس مش كده يا صابي بنتك بقيت قاسيه عليا اوي ومش مقدره اني طفله بريئه المفروض تحافظ على مشاعري بدل ما ابقي معقده كده
تنظر اليهم بتول بغضب شديد وكانت ان تتحدث لاكن يدق الباب لتقول صابرين وهي تنظر اليها بشمزاز متصنع.روحي افتحي الباب لحد ما اصلح اللي بوظتي ده حرام عليكي نفسية البنت
تنفخ بتول بغضب وتقول وهي تذهب الي الخارج.ايه الافوره اللي انتوا فيها دي مش معقول كل ده بجد
تنظر خلفها صابرين بعد ان خرجت وتنظر الي موده الذي بين أحضانها وتضربها علي رأسها بقوه وتقول.ايه كل ده يا حيوانه
تبتعد موده عنها وتقول بغيظ شديد وهي تضع يدها مكان ضربتها.ايه الظلم ده يا صابي هتكوني انتي وبنتك المفتريه مش كفايه عليا واحده يا عيله واطيه
تمسكها صابرين من اذنها وتقول.لحظي ان العيله الواطيه دي انتي واحده منها يا كلبه وعيب تقولي كده
موده بوجع وغيظ شديد وهي تحاول ان تجعل والدتها تتركها.بس يا صابرين بقي انا كبرت علي الحاجات دي عيب في حقي الله
كانت صابرين ان تتحدث لاكن تسمع صوت صراخ ابنتها الكبري لتتفزع بشدة وتترك موده سريعآ وتركض الي الخارج وتركض موده خلفها بسرعه وخوف شديد
قبل هذا الوقت بقليل كان ينزل هذا الكينج علي الدرج وهو ينظر الي هاتفه وينظر الي الشقه الذي اسفل شقته في هذه المبني(العماره )الذي تتكون من خمس طوابق ويضع الهاتف في بنطاله ويذهب الي الداخل فالباب مفتوح وينظر الي والدته الذي تجلس علي الطاوله وهي تنتظر ان ياتوا الجميع لأجل ان يتناولون طعام الإفطار ليبتسم ويذهب اليها ويقبل رأسها ويقول.عامله ايه يا ست الكل
تبتسم والدته بحب وتقول.كويسه يا حبيبي رنا فين اومل منزلتش معاك ليه
كان صقر ان يتحدث لاكن يسمع الذي تقول.افتكري حاجه كويسه والنبي يا والدتي احنا مش ناقصين ارف علي الصبح
تنظر اليها والدتها وتقول بغضب.لحظي انك بتتكلمي علي مرات اخوكي الكبير يا حنين مينفعش تتكلمي عليها كده
تنظر حنين الي صقر وتقول ببراءة متصنعه.اتكلم ولا اسكت يا ابيه
يضحك صقر عليها بخفه ويقول.اتكلمي براحتك يا قلب ابيه
تصفيق حنين بيدها وتذهب تقبله بطفوليه وتقول.حبيبي يا كينج انت النص اللي يخص والله
يبتسم صقر وينظر الي والدته الذي تنظر اليهم بغضب شديد وتقول.انت بتشجعها يا صقر بدل ما تخليها تبطل تتكلم علي مر
قطع حديثها صقر الذي نظر اليها بحده شديده لتصمت والدته علي الفور وتنظر بعيد عنه وينظر اليها صقر نظره اخيره ويعدل الجاكيت الذي يرتدي ويذهب الي الخارج دون ان ينطق بكلمه اخره تنظر خلفه والدته وتتنهد بقوه كبيرة وتقول في داخلها.ربنا يريح قلبك يا صقر يا ابني
ينظر إليها هذا الجد الذي يقف في اعلي هذا الدرج وكان يتابع جميع ما يحدث وينظر خلف صقر بغموض شديد ويبتسم ببرود وهو يفكر في عدة أشياء وينزل الي الأسفل لكي يتناولون الطعام ولا يوجد في عقل هذا الجد سوا شئ وأحد فما هو هذا الشيء (توقعتك بسرعه يا وليه منك ليها)
يخرج من هذا المنزل الكبير ويذهب الي سيارته ويفتح الباب وكان ان يركب بها لاكن ينظر الي منزل يوجد امام منزله ويبتسم ويغلق الباب بقوه ويذهب الي هذا المنزل ويضع اصابعه علي الجرس ويضغط عليه ويخرج علبة السجائر ويخرج واحده يضعها في فمه ويشعلها وياخذ نفس كبير ويره بالباب الذي يفتح ينظر الي الذي فتحت ويترك السيجارة في فمه سريعا ويمسكها يدفشها بقوه كبيرة الي الداخل ويغلق الباب بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.ايه الهبل اللي انتي طالعه بي ده يا بت الهبله أنتي
تنظر اليه هذه الفتاه وتنزع يده عنها بعنف وتبتعد عنه وتقول.خير ايه اللي جابك هنا
ينظر اليها صقر ويضغط علي يده بقوه كبيرة ويرفع يده لتوتر هذه الفتاه وتبتعد عنه اكتر وينظر اليها صقر ويعود شعره الي الخلف ويضغط عليه ويمسك السيجاره ويأخذ منها نفس كبير ويقول بجمود.امك فين
تربع هذه الفتاة يدها امام صدرها وتقول ببرود متصنع.ملكش دعوه
يبتسم صقر ببرود شديد ويقول.لسان امك محتاج ازاله يا قشطه
وينظر اليها من الأسفل الي الاعلي ويقول بوقحه.مش لسانك بس في حاجات كتير محتاجه تربيه
تنظر اليه بتول بغضب بعد ان فهمت مقصده وتقول بغضب شديد.انت جاي ليه دلوقتي عايز ايه يا صقر
يقترب صقر منها بشده وينفخ الدخان في وجهها ويقول وهو ينظر الي شامتها الذي توجد بجانب شفتيها.مش هتقدري علي اللي انا عايزو
تنظر اليه بتول وهو يقترب منها بهذا الشكل وتنظر بعيد عنه وتقول.وانا مالي باللي انت عايزو انا مليش دعوه بيك اطلع بره بقي
وتنظر اليه وتستكمل وهي تقول.علشان مينفعش واحد غريب يدخل بيتنا واحنا تلات ستات لوحدنا عايز الناس تقول علينا ايه
يبتسم صقر ببرود وهو ينظر اليها ويقول.محدش يقدر ينطق بحرف واحد يا قشطه واوعدك لو حصلت هقطعلك لسانه علي طول
تنظر بتول بعيد عنه وتقول.وتقطع لسانه ليه لو اتقال كلمه هيكون معه حق متنساش ان ااااااااااااااااااه
صراخت هذه الفتاة بصوت عالي بعد ان سحبها صقر بقوه كبيرة ويضرب ظهرها بالحائط بقوه وعنف شديد ويرمي هذه السيجارة ويقول بصوت افزعها بشدة.انتي شاربه ايه يا بت علي الصبح ايه الهبل اللي طافح علي ميتين امك ده
تنظر اليه بتول وتبتسم برغم قلبها الذي يتنفض من الخوف من غضبه وتقول.هي الحقيقه بتزعل ولا ايه يا كينج واحد وجاي لابنتين وامهم البيت وقاعد معاهم تقدر تقولي جاي ليه غير علشان هما ن
بتوووووووووووووووووووووول.كان هذا صراخ صقر العالي في وجه هذه الفتاة الذي انفزعت وفزع الجميع بهذا الصوت وتنظر بتول اليه وتعلم بأن غضب صقر وصل لحد كبير لم تسيطيع ان تقف أمامه الآن لتنظر بعيد عنه ويسمعون الذي تقول بفزع.في ايه يا صقر ليه الزعيق ده
ينظر اليها صقر ويرمي اليها بتول ويقول.ربي بنتك يا صابرين علشان لو وقعت تحت ايدي وربي ما حد هيرحمها مني
نهي حديثه ويذهب الي الخارج دون ان يقول شئ اخر ويغلق الباب خلفه بقوه كبيرة تفزع الجميع وتقول صابرين وهي تمسح علي شعر بتول.في ايه يا بتول مال صقر متعصب كده ليه
تنظر بتول أمامها وتبتعد عن والدتها وتقول بغضب شديد.ده واحد متخلف انا مليش دعوه بي ومش عايزه يدخل البيت ده تاني اتصرفي وشوفي هتعملي ايه اهم حاجه صقر ميدخلش البيت تاني يا ماما
نهت حديثها وتركض الي الاعلي تنظر خلفها صابرين وتنظر الي موده الذي قالت باستغرب.هي بتول جنت ولا ايه مالها ايه اللي حصل علشان تقول كده
تنظر اليها والدتها وتنظر امامها وتذهب الي غرفتها تنظر خلفها موده وترفع كتفها وتقول وهي تضرب كتف بالآخر.عليه العوض ومنه العوض البنت وامها خلاص راحوا في طريق اللي يروح مبيرجعش يلا ربنا يعوض عليا بالاحسن
يدخل هذا القسم بهيبته المعتاده ليفعلون الجميع التحيه العكسريه ينظر اليهم ببرود شديد ويمر من أمامهم والجميع ينظرون إلي الأرض بخوف واحترام شديد ويذهب هذا الكينج الي المكتب الخاص به ويفتح اليه هذا الشرطي الذي يوجد علي الباب سريعآ ويدخل صقر الي المكتب وينظر الي الذي يجلس في مكتبه ليقول بجمود شديد.خير ايه اللي جابك عندي وتقعد في مكتبي من غير اذني كمان
ينظر اليه هذا الشاب ويبتسم ويقول بغمزة.وحشتني قولت اجي اشوفك يا كينج
ينظر اليه صقر ويذهب يجلس علي المكتب ويضع قدمه علي المكتب في وجه هذا الشاب الذي نظر اليه بغضب شديد ونهض سريعآ ويقول بغضب شديد.ايه يا صقر انت ناسي انا مين ولا ايه انا المقدم ايهاب ال
قطع حديثه صقر الذي اشار اليه وقال بملل وبرود.هشششششششش مش ناقص صداع يا ايهاب علي الصبح يلا غور من قدمي وروح شوف شغلك بعيد عني وخليني انا كمان اشوف شغلي
ينظر اليه ايهاب ويقول.ماشي يا صقر باشا سهله
يبتسم صقر بجمود شديد ويميل برأسه بخفه ليذهب ايهاب الي الخارج وينظر خلفه صقر ويقول بصوت عالي نسبيه.عوض عوض
يدخل هذا الشرطي سريعآ ويفعل التحيه العسكريه ويقول.تحت امرك يا باشا
يمسك صقر ملف يوجد علي المكتب ويفتحه ويقول.ايه اللي دخل ايهاب هنا وانا مش موجود
الشرطي باحترام.هو كان عايز يستني حضرتك يا باشا وانا قولت انه هيتكلم معاك في القضيه الجديده مش اكتر
ينظر اليه صقر ويبتسم ببرود ويقول.متقولش حاجه تاني يا عوض وهات القهوه
يميل الشرطي اليه ويفعل التحيه ويذهب الي الخارج وينظر خلفه صقر وينظر أمامه وينفخ بقوه كبيرة ويقول في داخله.ورحمة ابويا لا اربيكي يا قشطه علي تصرفاتك دي اصبري انتي عليا بس
نهي حديثه وهو يفكر في هذه الفتاة وحديثها اليه اليوم والذي جعله يغضب بشده منها ومن طريقتها الوقحه معه كانت تقف هذه الفتاة وهي تنظر الي حالها وهي ترتدي

وتمسك هذه (الطرحه) وترتديها بطريقتها وهي أن تلف هذه (الطرحه) علي رأسها دون ان تربطها ودون ان تربط شعرها للاعلي وتنظر الي حالها وتبتسم وتذهب تأخذ اشياءها وتذهب الي الخارج وتنزل الي الأسفل وتنظر الي موده الذي تجلس مع حنين وهم يتهمسون باشياء ولا احد يعلم ماذا يقولون الآن وتنظر اليها حنين وتتوتر وتبتعد عن موده سريعآ لتقول بتول بشك.كنتوا بتقولوا ايه يا مصايب
تشهق حنين بقوه وتقول بزهول متصنع.اخص يا قشطه معقول تقولي علي الملكين دول مصايب ايه الشر اللي انتي في ده يا تولي انتي بقيتي مش معقوله علي فكره
تنظر اليها بتول وتقول موده بحزن متصنع وهي تضع يدها علي كتف حنين.معلش ياختي هي ظالمه كده علي طول ربنا يهديها بقي
بتول وهي تذهب الي الباب.والله ما مطمنه ليكم يا كلبه منك ليها بس طول ما الموضوع ملهوش علاقه بيا يبقي اولعوا عادي
نهت حديثها وتفتح الباب وتخرج خارج هذا المنزل وتسير في طريقها لكي تذهب الي محل الملابس الذي تمتلكه والخاص بها وهي لم تلاحظ هذه الفتاة الذي ترقبها من البلكون وتنظر خلفها وتبتسم بشر وتخرج هاتفها وتنظر اليه وتكتب رقم وتدق اليه وتقول بعد ان فتح بغرور شديد.معاك حرم صقر السيوفي
تنتظر هذه الفتاه لتسمع الطرف الآخر وتبتسم وتقول بشر وحقد شديد وهي تنظر أمامها.عايزك في موضوع مهم اوي ولازم يتنفذ انهارده ولو ينفع دلوقتي كمان
نهت حديثها وهي تسعد بشدة وتنظر أمامها وتسمع الطرف الآخر وتسرد عليه جميع ما تريد ان يفعله الآن وهي تخطط بدقه شديده فما الذي تريد ان تفعله هذه الفتاة والي أين سوف تصل بهذا الفعل وهل سوف تحقق ما تريده ام ماذا يحدث (اللي هتتوقع صح هديها بوسه كبيرة)
