رواية هوس الكينج الفصل الثاني 2 بقلم بيري الصياد
كانت تجلس هذه الفتاة وهي تكتب علي هذا الدفتر وتنظر إلي هذا المحل الذي توجد به ويوجد عدد كبير من النساء الذي يقومون بشراء الملابس ومعهم الفتيات الذي يعملون معها لتعود بظهرها الي الخلف وهي تنظر اليهم فهي كانت تحلم بهذا الشئ وكانت تريد ان تفعله منذو الصغر وآلان تتحقق هذا الهدف وسوف تكبر هذا العمل اكثر كانت تفكر هذه الفتاه بالذي تريد تفعله في عملها المفضل لكي تكبر ويكبر بيها وتفيق من شرودها علي صوت هذه الفتاة الذي قالت.ايه يا قشطه ايه اللي واخد عقلك كده
تنظر اليها بتول وتبتسم بهدوء وتقول.ولا حاجه بفكر في الشغل بس
تجلس هذه الفتاة أمامها وتقول بغمزه.طب عيني في عينك كده
تنفخ بتول بقوه وتقول بغضب مكتوم.دينا مبحبش الطريقة دي وانتي عارفه بلاش كده وروحي شوفي واركي ايه دلوقتي
تستغرب دينا غضبها الغير مبرار لتقول.مالك يا بتول في ايه لكل العصبيه دي
تنظر بتول أمامها وتتذكر حديث صقر اليها وتصرفاته معها في الصبح لتنظر الي دينا وتقول.مفيش حاجه بس في بضاعه جديده جايه ومش عارفه اعمل فيها ايه
تنظر اليها دينا باستغراب اكتر وتقول.تعملي فيها ايه ما هتروح علي المخزن وخلاص في ايه
تنفخ بتول بقوه كبيرة وتقول.خلاص روحي يا دينا بقي متعصبنيش اكتر من كده
تستغربها دينا بشدة وتنهض وتقول.ماشي يا قشطه براحتك
نهت حديثها وتذهب من أمام بتول الذي نظرت إليها وتنظر أمامها وتره رجل يدخل هذا المحل وينظر اليها وينقل نظره الي الملابس ويذهب يمسك فستان في يده وينظر اليها ويقول بتكبر.انتي يا بت الفستان ده عامل كام
تنظر اليها بتول وتنهض وتقول بغضب.انت شايفني شاغله عندك ولا ايه ايه الاسلوب ده
ينظر اليها الراجل ويقترب منها ويقول بصوت عالي.انا مصتنضفش اشغلك عندي اصلا يا بت انتي قولي ده بكام وخليني ادفعلك وامشي
تقف بتول امامه وتمسك منه الفستان وترمي علي الأرض بعنف وتقول بصوت عالي.وانا مش هبيعه لواحد قليل الأدب زيك اتفضل من هنا ومش عايزه اشوف وشك ده تاني قدمي
ينظر اليها هذا الشخص ويقول بغضب شديد وصوت عالي.لا وانا اللي هموت واشوف وشك اوي صحيح اللي اختشوا ماتوا مبقاش غير عشيقه الكينج اللي ماشي معاها في الحرام اللي تتكلمي علي الادب والاحت
قطع حديثه بتول الذي رفعت يدها وصفعته بجميع ما يوجد بداخلها من قوه وتقول بصوت عالي بشدة.انت واحد حيوان ازاي تتكلم معايا انا كده يا زباله
يغضب هذا الراجل بشدة منها ومن فعلتها معه ويقترب منها ويمسك يدها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.انتي قد اللي عملتي ده يا وسخه انتي
يتصدمون الجميع من طريقه هذا الراجل مع بتول الذي سحبت يدها بقوه كبيرة وكانت ان تصفعه مره لاكن يمسك هذا الراجل يدها قبل ان تصفعه تنظر اليه بتول وتسحب يدها وتقول بغضب شديد وصوت عالي بشدة.اطلع بره يا زباله برررررررررررررررررررره
نهت حديثها بصراخ عالي بشدة ليقول هذا الراجل بتوعد شديد.ماشي يا بتول انا هعرف اربيكي واحسبك علي القلم ده كويس اوي لو مخلتكيش تيجي لحد عندي مبقاش انا المعلم وليد
نهي حديثه ويذهب الي الخارج تنظر خلفه بتول ويوجد غصا في حلقها وتخنقها بشده وهي تتذكر حديث هذا الوقح معها الآن تنظر حولها وتقول بصوت عالي.كله علي شغله
يذهبوا الفتيات سريعآ الي عملهم وتذهب دينا وتضع يدها علي كتف بتول وتقول.سيبك منه يا حبيبتي ده واحد بلطجي ومعرف في الحاره كلها انه بتاع مشاكل انا هعرف ص
قطع حديثها بتول الذي نظرت اليها بغضب اعمي وتصراخ بصوت عالي وهي تقول.انتي تخرسسسسي مسمعش صوتك خالص ولو عرفت انك كلمتي حد هيكون اخر يوم ليكي هنا وفي علاقتنا كلها يا دينا فاهمممممه
تنظر اليها دينا ولا تتحدث لترمي بتول جميع الذي علي الطاوله وترفع هذه الطرحه الذي نزلت من علي شعرها وتذهب الي الخارج لكي تعود الي المنزل تنظر خلفها دينا وتتنهد بقوه كبيرة وهي لا تعرف ماذا سوف تفعل الآن فهي تعلم بأن هذا الشخص لم يصمت علي صفعت بتول اليه الآن وتعلم بأن بتول لم تسمحها اذا تحدث مع احد من عائلتها في هذا فهي تكره ان احد يعلم عنها وعن ما يحدث معها شئ فماذا سوف تفعل هذه الفتاه الآن لكي تساعد صديقتها ولا تجعل ياذيها شئ
يجلس هذا الشخص علي كرسي في هذه القهوه ويقول بصوت عالي.هات شاي يا فيشه
وينظر أمامه وهو يتذكر صفعت هذه الفتاه اليه ويضع يده على وجهه ويبتسم وهو يفكر بها ويسمع صوت هاتفه ليخرجه وينظر إليه ويفتح علي الفور ويسمع الذي تقول بلهفه.ها عملت ايه مع البت دي
ينظر هذا وليد أمامه بشر ويقول.عملت اللي طلبتي مني بس دلوقتي حقي هاخده انا
تستغرب رنا بشدة وتقول.حقك انا بعته ليك من شويه هي الفلوس موصتلكش ولا ايه
يبتسم وليد ويقول.لا وصلت بس انا دلوقتي بتكلم علي حقي من بتول دي رفعت ايدها عليا وانا مش هسيب حقي ليها ومحدش هيقدر يتكلم معايا كلمه في اللي هعملوا فيها
تنهض رنا سريعا وتنظر أمامها وتبتسم بشماته وفرحه شديده وتقول.هي عندك اعمل فيها اللي انت عايزو ومفيش مانع تتسلي معاها شويه هي هتعمل عليك الخضراه الشريفه بس بعد ما تكونوا لوحدكم هتوفق علي كل اللي انت عايزو وهتحب ده اوي كمان
نهت حديثها بخبث شديد ويسمع هذا الشخص ويعود بظهره الي الخلف وهو يتذكر هذه بتول وجسدها المغري وتذيد حرارته ويقول.متاكده يا مدام رنا
تبتسم رنا وتقول.زي ما انا متاكده اني بكلمك دلوقتي بتول لما تكون لوحدها بتتغير اوي وبتكون واحده تانيه غير اللي عامله نفسها محترمه دي اطمن من الناحيه دي بس حاول معاها وهتلاقيها جاتلك سكه علي طول
يبتسم هذا وليد بخبث وشهوه شديده بهذه الفتاه ويقول.تحت امرك يا حرم الكينج تامري بحاجه دلوقتي
تبتسم رنا بغرور شديد وتقول.لا روح انت ولو احتاجت حاجه هكلمك
نهت حديثها وتغلق الهاتف وتنظر أمامها وتبتسم بشر وفرحه شديده وتجلس علي السرير وتضع قدم علي الاخره وهي تنظر أمامها بغرور شديد وتقول.تؤ تؤ قولتلك يا قصورتي هجيبك لحد عندي بتول كده هتكرهك ومش هتطيق تشوفك حتي وانت هترجع لمراتك تاني وده مش هيحصل غير لما تخسر بتول يا صقر وانا هعمل ده بايي طريقه وحتي لو هعمل ايه هبعدك عن البت دي خالص يا حبيبي
نهت حديثها وهي تفكر بخطوتها القادمة لكي تبعد صقر عن بتول وتبتسم وهي تفكر بشئ وتنهض وتأخذ نفس عميق وتنظر الي حالها في المراء وتبتسم بخبث وتذهب الي خارج هذه الغرفه وهي تفكر في الذي سوف تفعله الآن
كانت تجلس علي السرير وهي تضغط على الشرشف بقوه كبيرة وتنظر أمامها بغضب اعمي يكاد يقتلها من الداخل تشعر بنار جهنم تشعل بداخلها الآن تدخل عليها والدتها وتقول باستغرب لحالة ابنتها.مالك يا قشطه في ايه
تنظر اليها بتول بغضب شديد وتقول بصراخ عالي.اطلعععععععي برررررررررررره مش عايززززززه حاااااد معااااااااياااااا بررررررررررررررررررررررره
تتفزع والدتها بشدة من صوتها العالي بهذه الطريقة وتقترب منها وتضع يدها علي شعرها وتقول.حبيبتي مالك ايه اللي حصل في ايه لكل العصبيه دي
تنهض بتول بعنف شديد وتصرخ باعلي صوتها وهي تقول.قوووولت اطلعععععععي بررررررررررررررررررررره سبيييييييني لوحدددددددددددي بققققققي بررررررررررررره
تدخل موده سريعآ علي صوتها وتنظر الي بتول لتعلم بأن يوجد بها شئ وبانها لم تتحمل ان يبقي احد معها الآن وتنظر الي والدتها المصدومه من تصرفات ابنتها وتذهب اليها وتقول وهي تسحبها الي الخارج.تعالي يا ماما وسبيها تهدي شويه ونبقي نتكلم معاها بعدين تعالي معايا
نهت حديثها وتخرج خارج الغرفه وتنظر خلفهم بتول بغضب شديد وتذهب تغلق الباب بجميع قوتها وتغلق بمفتاح جيد وتنظر أمامها وهي تتذكر حديث هذا الشخص عليها لتتنفس بعنف من هذا الغضب الذي بها وتنزل الي هذه الطاوله الزجاجية وتقلبها بعنف شديد لتتكسر هذه الطاوله بقوه كبيرة في الأرض وتنظر اليها بتول وتذهب تمسك شرشف السرير وتنزعه عنه بعنف وتمسك الاضواء الذي علي الطاوله بجانب السرير وترميها وتبدا هذه الفتاه في تحطيم كل ما تره أمامها ويأتي بين يدها وتحطم هذه الغرفه بالكامل وتنظر الي هذه الغرفه بعد ان انتهت وهي تتنفس بعنف شديد وتصرخ باعلي صوتها وهي تقول.بكرههههههههههههك يا صققققققققققققققر بكرههههههههههههههك انت السببببببببببببب انننننننننننننتت السببببببببببببب في كل اللي انا في بكرههههههههههههههههك
نهت حديثها وهي تتنفس بعنف شديد وتشعر بانفاسها تضيق بشدة وتسمع صوت والدتها وهي تخبط علي الباب بقوه وتقول بخوف شديد.بتول افتحي الباب ده يا بنتي متوجعيش قلبي عليكي افتحي علشان خاطري يا بنتي افتحي يلا
تصرخ بتول باعلي صوتها وهي تقول.ابعددددددددددددي عنننننننننني بققققققي سيبووووووني في حاااااااالي سيبووووووني
تبكي صابرين بقوه وتقول.طيب افتحي وانا هعملك اللي انتي عايزاه بس حرام عليكي توجعي قلبي عليكي كده حرام عليكي يا بتول ارحميني شويه
تنظر بتول أمامها وتنظر الي المراء وتذهب تقف أمامها وتنظر الي حالها وتتذكر جملة هذا الحقير وهو يقول.صحيح اللي اختشوا ماتوا مبقاش غير عشيقه الكينج اللي ماشي معاها في الحرام اللي تتكلمي علي الادب
وتمسك زجاجة العطر وترميها بقوه كبيرة في هذه المراء لتصرخ والدتها بصوت عالي وهي تسمع صوت تحطم هذا الزجاج وكانت ان تتحدث لاكن تره بالذي يسحبها بعيد عن الباب ويضربه بقوه كبيرة بقدمه وينظر الي هذه الفتاة الذي تنظر الي قطع الزجاج وينظر الي الغرفه وما فعلته بها هذه الفتاه وينظر اليها وما غيرو هذا الشخص سوا صقر الذي أتاه واستمع لصوت بتول وصابرين ودق الباب سريعا ليعلم ماذا حدث معهم وفتحت اليه موده ويذهب صقر يسحبها سريعا ويقول بصوت عالي.انتي بتعملي ايه يا قشطه ايه حركات العيال دي
تنظر اليه بتول وتضربه بقوه كبيرة علي صدره وتصراخ باعلي صوتها وهي تقول.ابععععععععععد عنننننننننني اوععععععععي تلمسني تاني انت فاهم اوعي تحط ايدك دي عليا يا صقر فاههههههههم
يتصدم صقر من غضب بتول وطريقتها معه ويغضب بشدة ويمسكها من ذراعها بقوه كبيرة ويقول بغضب شديد.في ايه يا بت مالك وايه اللي عامله ده ايه اللي حصل لكل ده
تنظر إليه بتول وتتذكر حديث هذا الشاب اليها لتبعد صقر عنها سريعآ وتقول بصوت عالي.انا بكرهك يا صقر بكرهك وفي حياتي مكرهتش واحد زيك انت اكتر انسان انا كرهته في دنيتي كلها بكرهههههههههك يا صقر اطلع بره حياتي بقي مش عايزه اشوفك تاني ابعد عنننني
نهت حديثها وتركض الي الخارج وينظر خلفها صقر وهو لم يستوعب حديثها وطريقتها معه لماذا كل هذا الحديث ماذا فعل اليها لكل هذا كان هذا السؤال الوحيد الذي يتقرار في عقل صقر الان ينظر صقر الي صابرين ويقول.بنتك مالها يا صابرين
تنظر إليه صابرين ودموعها تنزل غصب عنها وهي تره ابنتها بهذه الحاله وتقول.معرفش يا صقر والله ما اعرف يا ابني هي معرفش ايه اللي حصلها فاجأه كده
ينظر اليها صقر ويذهب الي خارج هذا المنزل بالكامل وهو يفكر بحالة هذه الفتاة الذي لا يعلم ماذا حدث بها الآن ويذهب الي منزله ويدخل به وكان ان يصعد الي الاعلي لاكن يقف علي الصوت الذي يقول.صقر عايزك
ينظر صقر أمامه ويقول ببرود شديد.مش فاضي دلوقتي
وكان ان يصعد الي الاعلي لاكن يقول هذا الجد بصرامه شديده.صقر قولت عايزك تعال يلا
يجز صقر علي أسنانه بقوه كبيرة وهو يحاول ان لا يغضب الآن ويلف وينظر الي هذا الجد ويقول بجمود.خير يا هلال بيه
الجد بنفس الجمود.مش بتقرب من رنا مراتك ليه
ينظر اليه صقر ويبتسم بسخرية شديده ويقول.ليه وانت دخلت اوضة نومي علشان تعرف انا بقرب من بت ابنك او لا
هلال بغضب شديد.دي الحقيقه يا صقر انت بتبعد رنا عنك ليه دي مراتك وليها حقوق عليك لازم تاخدها علي اكمل وجه
يبتسم صقر وهو يجز علي أسنانه بجميع قوته ويسمع هلال صوت احتكاكهم ويقول وهو يستكمل ببرود.انا عايز حفيد للعيله يا صقر وبطريقة بتاعك دي مش هيجي لو بعد حين وانا عايز اشوف الحفيد ده في اقرب وقت فاهم يعني ايه
صقر ببرود أشد.انا عامل نفسي محترم ومش راضي افتح بوقي واتكلم علشان انت في الأول وفي الآخر جدي كل اللي اقدر اقولهلك انك تنساه موضوع الحفيد ده علشان مش هيحصل غير بمزاجي انا ياريت يكون الكلام وواضح ومفهوم
نهي حديثه وكان ان يذهب لاكن يقول الجد بغضب شديد.لا مش مفهوم يا صقر انت معاك سنه واحده واول حفيد للعيلة السيوفي ويكون من رنا بين ايدي واشيلوا فاهم
صقر بصوت افزع قلوب كل ما استمع اليه.انساه يا هلال انا اتجوزت بمزاجك ويوم ما اخلف هيكون بمزاجي انا ومش من حقك تيجي تقولي اعمل ايه ومعملش ايه تاني كفايه اوي الجوازه السواده اللي انت حطتني فيها دي كفايه اوي كده وخلي بالك لو رصيدك عندي خلص ورحمة ابويا لا هيفرق معايا الميت ولا الحي كفايه اللي حصلي بسببك لحد دلوقتي
نهي حديثه ويذهب الي الاعلي وينظر خلفه هلال بغضب شديد من طريقته وحديث صقر الوقح معه الآن وينظر الي حنان والدة صقر الذي استمعت للجميع الحديث ونظرت اليه بعتاب شديد وتقول.ليه بتعمل في صقر كده يا بابا حرام عل
قطع حديثها هلال الذي نظر اليها نظره كانت كافيه ان تجعلها تذهب دون ان تقول شئ اخر وينظر خلفها هلال وينظر أمامه ويقول.شكلك فاكر نفسك كبرت عليا علشان ترفع صوتك قدمي كده يا صقر بس سهله يا ابن السيوفي لو مربتكش علي كلامك ليا دلوقتي مبقاش انا هلال السيوفي يا كينج
نهي حديثه وهو يبتسم بخبث ويفكر بهذا الكينج الذي لم يستمع للحديث الذي يريده فما هو الذي يفكر به هذا الجد وماذا سوف يفعل الآن
كانت تجلس وهي تفكر في ابنتها وتره ابنتها الصغره تنزل علي الدرج لتقول.بتول فينها يا موده
ترفع موده كتفها وتقول.قافله علي نفسها الاوضه وبتقولي مش عايزه تطلع ولا تأكل وعايزنا نسيبها لوحدها
تنظر صابرين أمامها وهي تستغرب حالة ابنتها بشدة وتفكر قليلا وتنظر اليها موده وتذهب تجلس بجانبها وتضع ذراعها علي كتف صابرين وتقول بتفكير متصنع.تفتكري صقر كل وارث بتول يا صابي وعلشان كده هي كاره ومش عايزه تشوفه كده
تنظر اليها صابرين بغيظ شديد وتقول.انتي بتهزري يا بت الكلب انتي دلوقتي
تشهق موده بصدمه متصنعه وتقول.الله في ايه يا صابي انا بفكر معاكي بصوت عالي يا وليه الله ايه الطريقه دي بقي
تنزع صابرين ذراعها عن كتفها وتقول.روحي نامي يا موده يا حبيبتي روحي يلا علشان انا مش ناقصكي دلوقتي روحي وسبيني في حالي
تنهض موده وتقول.هو كده الغلبان مداس في ام البلد دي انا هروح اشوفلي اهل من الأثرياء ويتبنوني واكون بنتهم واورثهم واكون انا الاميره بتاعتهم واعيش قصه حب كبيره يكتبها التاريخ اححححح صح انا عايزه اتجوز
نهت حديثها وهي تفكر بجديه وتنظر اليها صابرين بغضب شديد وتقول.موده متعصبنيش
تنظر اليها موده وتقول بغيظ شديد.هو انتي وبنتك عليا يا صابرين ولا ايه بنتك مش طايقه نفسها وقاعده تتخناق مع دبان وشها وانتي معرفش مالك ومالي ما ترحموني بقي شويه مليتوا البلد يخرببتكم
نهت حديثها وتركض بسرعه كبيره الي الاعلي لظنها بانها بهذه الطريقة سوف تهرب من والدتها لاكن تشعر بشئ الذي يضرب رأسها بقوه كبيرة لتصرخ وتقول وهي تضع يدها مكان الضربه بوجع.نشلت يا فالح
وتلف وتنظر الي والدتها وتقول.هو ابو ورده مش هيفهم اني كبرت علي الكلام ده يا صابرين
تمسك صابرين حذائها الآخر وتقول وهي ترفعه أمام موده.انتي عارفه يا موده الكلب لو ممشتيش دلوقتي من وشي هعمل فيكي ايه هيقطع الشبشب ده علي دماغك دلوقتي
موده بغضب متصنع.ماشي يا صابرين انا مش هتكلم وهسكت علشان عارفه اني مش هاخد حق ولا باطل معاكي بس مش ضعف مني ده بس لأنك ست قد امي هسكت وهصبر عليكي شويه كمان وبعدها هوديكي دار المسنين علي طول
تنظر اليها صابرين بغضب لتبتسم موده ببالها شديده وتركض الي الاعلي وترمي عليها والدتها الحذاء لاكن لا يصيبها لتلف موده وتخرج لسانها الي والدتها وتقول.مجاش فيا يا صابي مجاش فيا
وتركض سريعآ الي غرفتها قبل ان تقتلها والدتها الذي نظرت خلفها وتأخذ نفس عميق بشدة وتصعد الي الاعلي وتذهب الي الغرفه الذي تعلم بأن بتول بيها الآن وتدق الباب ولا تسمع صوت يأتي من الداخل لتحاول ان تفتح الباب ويفتح معها بالفعل وتدفش الباب وتنظر الي ابنتها الذي تتسطح علي بطنها وهي تمسك هذه الوساده وتضمها بين أحضانها لتذهب وتجلس بجانبها وترفع يدها وتضعها علي شعرها بعد ان لحظت شرودها الشديد وتفيق بتول من تفكيرها وتنظر الي والدتها وتنظر أمامها وتقول صابرين.مالك يا قشطه ايه اللي شاغلك كده
تنظر بتول اليها وتتذكر حديثها مع والدتها والذي فعلته اليوم لتذهب الي أحضانها وتضمها صابرين بقوه كبيرة وتقول.مالك يا حبيبتي فيكي ايه
تغلق بتول عينيها بقوه كبيرة لكي تكتم ما بداخلها الآن وتقول.انا عايزه انام يا ماما
تبتسم صابرين وتقبل شعرها وتقول.نامي وارتاحي يا حبيبتي براحتك نامي يلا
نهت حديثها وهي تمسح علي شعر بتول بحنان شديد وتفتح بتول عينيها وتنظر امامها وتتذكر حديث هذا الراجل لتقول في داخلها.انا لازم ابعد عن صقر خالص لا مش صقر بس انا لازم ابعد عن كل المكان ده انا مش عايزه افضل في مكان هو في مش هجتمع معاه في مكان واحد تاني انا مش هخلي حد يتكلم عليا كلمه بسببك يا صقر بكرهك انت سبب كل وجع جويا بسببك انت دمرت حياتي يا صقر انت السبب وعمري ما هسمحك عمري يا كينج ما هسمحك
نهت حديثها وتدفن وجهها داخل احضان والدتها لكي تتنساه كل ما يوجد بداخلها من وجع ولا تضعف ولا تنهار الآن وتغلق بتول عينيها وتنام بعد مدة قصيره بشدة فهي تهرب من هذا الوجع بالنوم فقط فهل سوف يرتاح قلب هذه الفتاة ام هذه مجرد بدايه لوجع لا يتقارن بهذا الشئ البسيط بشدة الذي بها الآن فماذا سوف يفعل بها القدر
يدخل هذا الكينج هذه الشقه ويشعر بالهدوء يعم علي المكان ليتنفس براحه لظنه بأن هذه الفتاه قد نامت واريحته منها ومن حديثها الثقيل عليه وعلي قلبه ويذهب الي غرفته الذي تتفصل عن غرفة هذه الفتاه الذي تدعي زوجته ويدخل الغرفه ويضوا الاضواء ويليته لم يفعلها هذا الكينج يره هذه الفتاه تجلس علي السرير وهي ترتدي

وتنظر اليه وترفع قدمها باغراء شديد لم يحرك إنش واحد في هذا الشاب وينظر اليها ببرود شديد ويقول.خير يا رنا رجلك فيها شد عضلي ولا ايه
تتصدم رنا من حديثه اليها وتبتسم وهي تتجاهل حديثه وتنهض تقف أمامه وتلف يدها حول رقبته وتلتصق بصدره بشدة وتقول بدلع شديد.اتاخرت عليا اوي يا حبيبي
ينظر اليها صقر ويمسك يدها ينزلها من عليه ويقول.مكنتش عايز اجي أصلا وكنت جاي اخد ورق من هنا وارجع تاني
وكان ان يذهب لاكن تمسك رنا يده سريعا وتقول.صقر ارحميني وكفايه كده انا عايزك اوي ومبقتش اقدر حرام عليك تعمل فيا كل ده انا مراتك وده حقي فيك وحقك فيا
ينظر اليها صقر ويبتسم بسخرية ويقول.هو ده اللي تعرفي عن حقك وحقي يا رنا هي دي الحاجه الوحيده اللي لفتت نظرك في الجوازه دي
تقترب رنا منه بشدة وتقول بهمس شديد وهي تلعب باصباعها علي رقبته.قولي عايز ايه تاني وانا تحت امرك يا كينج بس انت اومر وانا انفذلك اللي تامر بي
ينظر اليها صقر ولا يتحدث وتقترب رنا منه اكتر وتطبع قبلة علي رقبته وتمسك ازرار القميص وتبدأ ان تفك بيها ومن ان يظهر شئ من صدر صقر تقبلها رنا بشهوه ورغبه شديده وحرارتها تذدد بشدة وينظر اليها صقر وهي تنزع هذا القميص عنه ويتذكر بتول وتأتي صورتها أمامه الآن ويرها تقترب منه برغبه شديده وتضع يدها علي جسده بوقحه شديده وتحركها وهو ينظر اليها ولا يره أمامه سوا هذه الفتاة الذي تشعل عقله وقلبه دائما ويبتسم ويمسك رأسها ويسحبها اليه ويهبط علي شفتيها وياكلها بقوه كبيرة بين أسنانه وتبتسم رنا بفرحه ورغبه شديده وهي تره صقر يتفاعل معها بهذه الطريقة وتقول بين شفتيه.حبيبي كفايه وخلينا نروح لسرير احسن
ينظر اليها صقر ويبتعد عنها سريعآ وكأنه لدغته حيه ويصفعها بجميع قوته الآن لتقع رنا علي السرير وينظر اليها صقر وهو يشعر بشمزاز شديد من حاله بأنه فعل هذا الشئ ويذهب يمسك زجاجه الماء ويشرف القليل ويسب الماء من فمه في صندوق القمامه وتنظر اليه رنا وتقول بغضب.ايه يا صقر كنت شايفني مين كنت شايفني هي صح
ينظر اليها صقر ويقول ببرود متصنع.غوري بره الأوضة دي يا رنا ومش عايز اشوف وش امك ده هنا تاني
تنهض رنا وتقف أمامه وتقول بشبه بكاء من الرغبه الذي تتملك منها الآن.حبيبي علشان خاطري المره دي انا عايزك اوي يا صقر ارحميني من النار اللي قايده فيها دي حرام عليك تعمل فيا كل ده
ينظر اليها صقر ويرمي زجاجة الماء ويمسك رنا من ذراعها ويرميها علي السرير ويقترب منها ويقول.ماشي يا رنا انا هعملك اللي انتي جايه وعامله كل ده علشانه
نهي حديثه ويمسك ملابس رنا ويشقهم عليها بقوه كبيرة وهو يحاول ان يجعل نار قلبه تخف وهو يفعل هذا الشئ وتبتسم رنا وهي تستمتع بشده من الذي يفعله صقر وهو يمسك جسدها بوقحه ويعصره بقوه كبيرة وتغلق رنا عينيها بسمتاع شديد وتنظر اليه وتنهض وتنزع بنطال صقر وهي تنظر اليه بوقحه ورغبه شديده وتمسك جسده بوقحه شديده وتنظر اليه وهي تشعر بأنها تمتلك العالم باكمله الآن ويمسكها صقر من شعرها ويرميها علي السرير ويهبط فوقها وينظر اليها ويرها بتول ليهجم عليها بقوه كبيرة جعلت هذه الفتاة تصرخ بصوت عالي وهي تستمتع بشده من الذي فعلوا صقر الان وتنظر اليه وتبتسم وتضمه اليها وهي تريد ان يذيد من قوته عليها وتسمعه وهو يقول.بعشقك يا قشطه بعشقك
لا يفرق معها هذه الفتاة حديثه فهي باتت تتعود عليه وتعلم ماذا سوف ينطق هذا الكينج في هذه اللحظات لذلك بات لم يفرق معها شئ ويبتعد صقر عن هذه الفتاه بعد فتره طويله وينظر إليها وتبتسم رنا بارهاق وتقول.مفشلتش ولا مره انك تعجبني وتخليني احبك اكتر يا كينج
ينظر اليها صقر بشمزاز شديد ويقول.وانتي مشفلتيش ولا مره انك تكرهيني فيكي وفي جدك السبب في جوازي منك جاكم الارف في نفسكم اكتر ما انتوا مقرفين انتوا الاتنين
نهي حديثه ويذهب الي الحمام ويقف أسفل الماء البارد ويتذكر غضب بتول الغير مبرار بنسبه اليه ويستحم سريعا ويمسك منشفه يلفها علي خصره ويذهب الي الخارج وينظر الي هذه رنا الذي نامت بالفعل وهي عاريه تماما لا يسترها شئ أمامه وكان ان يذهب الي الخزانه لاكن يسمع صوت هاتفه ليذهب اليه ويمسكه وينظر الي الرقم ويفتح عليه سريعآ ويقول.ايه يا ابني عرفت ايه اللي حصل معاها
ينظر صقر أمامه وهو يستمع لحديث هذا الشاب الذي يعمل معه ويتنفس بعنف شديد من الغضب بعد ان انتهي واستمع الحديث بالكامل وتسود عينيه بشدة وتقلب لون هذه العيون علي الفور من الذي استمعه الآن فماذا سوف يحدث وماذا سوف يفعل الكينج الآن
