اخر الروايات

رواية هوس الكينج الفصل الرابع 4 بقلم بيري الصياد

رواية هوس الكينج الفصل الرابع 4 بقلم بيري الصياد



تتصدم صابرين بشدة وتنظر الي ابنتها وتقول.انتي بتقولي ايه يا بتول
تبتسم بتول وتبتعد قليلا عن والدتها وتقول.زي ما سمعتي انا همشي من الحاره دي وهعيش في مكان تاني
تنهض صابرين بغضب شديد وتقول.لا انتي شكلك اتجننتي خالص
تنهض بتول وتقول.لا متجننتش يا صابرين انا خدت قراري ومش هرجع في واذا انتي وفقتي عليه او لا انا هنفذه
وكانت ان تذهب لاكن تمسكها صابرين من كتفها وتقول بغضب شديد.بتووول متنرفزنيش مفيش حاجه من اللي قولتيها دي هتتنفذ انتي مش هتطلعي من البيت ده ومش هتروحي لمكان انتي فاهمه
تسحب بتول حالها من والدتها وتقول بصوت عالي.لا مش فاهمه يا ماما مش فاهمه وهنفذ اللي قولته ولو انتي وفقتي في طريقي هعمل حاجه متتخليش انها تطلع من بنتك انا خالص واخده قراري انا همشي من المكان اللي مش جايلي منه غير وجع القلب انا مش هعيش هنا يا ماما حسي بيا بقي وارحميني شويه
تنظر اليها والدتها وكانت ان تعترض لاكن تقول بتول.انا عايزه ابدا حياتي من اول وجديد يا ماما ومش هعرف اعمل ده غير لما اغور من الحاره الزفت دي وانا هعمل ده يا صابرين هعمل ده علشان ارتاح من كل اللي انا في
نهت حديثها وتذهب الي الخارج تنظر خلفها صابرين وهي تستوعب حديثها وتستوعب الحاله الذي بها ابنتها آلان وتقع صابرين علي السرير وتجلس وهي تنظر أمامها وتستوعب بأن ابنتها سوف تذهب لتعيش بعيد عنها لم تتخيل هذا الشئ ولم تتخيل حياتها دون ابنتها فماذا سوف يحدث وهل سوف تفعل بتول الذي تريده ام ماذا سوف يحدث بها بعد
كان يجلس وهو يشرف من هذه السيجاره الذي لا يعلم عددها فهو قد شرف الكثير من هذه السجائر وهو يفكر بالكثير من الأشياء ينظر أمامه ويفكر بحديث هذه الحقيره رنا وياخذ نفس كبير من السيجاره ويره بالذي يدخل المكتب عليه لينظر اليه ويقول هذا الذي دخل.تقدر تقولي ضربت رنا ليه
ينظر اليه صقر ويعود بظهره الي الخلف ويضع قدمه اعلي المكتب ويقول ببرود شديد.انا حر في اللي بعملوا واذا ضربتها ولا ولعت فيها دي حاجه تخصني انا
يغضب هذا الشاب بشدة ويقول.لا ميخصكش يا صقر وانا ليا اقولك وأسألك ليه عملت فيها ك
قطع حديثه صقر الذي نهض وخبط في المكتب بقوه كبيرة ويقول بصوت عالي.ايهااااااااااااب مش ناقصك لو جاي تقول الكلمتين القاضين زيك دول غور من هنا احسن علشان مهنش امك وازعلك دلوقتي
ينظر اليه ايهاب ويقول.ماشي يا صقر سهله كله بحسابه يا كينج
نهي حديثه ويذهب الي الخارج وينظر خلفه صقر ويأخذ اخر نفس من هذه السيجاره وينظر أمامه ويقول في داخله.وبعدين يا بت الراوي الدنيا هتاخدني علي ايه تاني معاكي
نهي حديثه وينفخ الدخان في الاعلي وهو يفكر في الذي يفعله لكي يرتاح من كل هذا فماذا سوف يفعل الكينج وهل سوف يسير كل شئ كما يريد ام سوف تعند معه الدنيا
تفتح عينيها هذه الفتاة وهي تشعر بوجع شديد برأسها وتشعر بوجها يالمها ويشعل بالنار من قوة صعفات صقر اليها تنظر الي هذا الجد الذي يجلس بجانبها ويمسح علي شعرها بحنان لتنهض سريعا وتبتعد عنه وتقول بصوت عالي.انت جاي هنا بعد ما سيبته يضربني يا جدو جاي ليه دلوقتي
ينظر اليها هلال ويبتسم ويقول.عالي صوتك عليا كويس يا رنا برفو عليكي يا بنت ابني
تنظر اليه رنا بغضب شديد وتنظر بعيد عنه وتقول وهي تحاول ان تهدي حالها قليلا.انت اللي بعتني لصقر يا جدو وموقفتش لي
يبتسم هلال ويقول ببرود.محدش هيقدر يقف قدام صقر يا رنا لا انا ولا غيري
وينظر اليها ويستكمل ويقول.ولو كنت عملتها ووقفت في وشه كان هيطلقك وهو ما هيصدق يعملها
تنهض رنا وتقول بصراخ عالي.انا مش هخلي يطلقني يا جدو صقر بتاعي انا ومش هسيبوا للزباله بتول هو لو طلقني هيروح ليها
يقف هلال أمامها ويضع يده على شعرها ويقول.متقلقيش يا حبيبتي مش هسمحله يطلقك ولا يسيبك صقر هيفضل معاكي انتي ومش هيسيبك
تنظر اليه رنا وتقول بغل وهي تبتعد عنه.صقر ضربني امبارح علشان الزباله بتول هو عمل كل علشانها هي هو مش قادر يستوعب ان انا مراته مش هي
يستغرب هلال ويقول.مال بتول بالموضوع ده
رنا بصوت عالي.انا حولت انتقم من بتول من اللي انا في بسببها بس صقر جاه ضربني وكان هيطلقني بس علشانها هي والله لا اخلي يعد صوبعوا ندم واخلي يجي لحد عندي علشان اسمحوا علي اللي عملوا فيا بسبب الحيوانه بتاعته
ينظر اليها هلال ويقول.انتي عملتي ايه في بتول يا رنا
رنا بغضب.هو ده اللي فارق معاك يا جدو مش فارق معاك اللي عملوا صقر
هلال بغضب شديد ونفاذ صبر.رناااااا اخلصي قولي عملتي ايه في بتول علشان صقر يعمل فيكي اللي عملوا ده
تخاف رنا من صوت هلال لتهدي وتقول.معملتش حاجه كنت عايزه اعرفها حجمها واعرفها انها ولا حاجه بس
ينفخ هلال بغضب وقوة ويقول.وعملتي ايه فيها يا رنا اخلصي قولي
تجلس رنا علي السرير وتبدأ ان تسرد علي هلال الذي فعلته مع بتول وينظر اليها هلال بغموض بعد ان انتهت ويقول.لو عملتي حاجه زي دي تاني من غير ما ترجعلي هندمك علي نفسك يا رنا فاهممممممممه
نهي حديثه بصراخ افزع رنا بشدة وتنظر اليه وهي لم تستوعب بأنه صرخ بها بهذه الطريقة بسبب بتول لتقول.جدو انا رنا حفيدتك
ينظر إليها هلال نظرة أخيرة ويذهب الي الخارج دون ان يتحدث ام يقول كلمه واحده أخري تنظر خلفه رنا وهي لا تعلم ماذا بماذا يفكر هذا الجد الآن وتنظر أمامها بغل وحقد شديد وتضغط على الشرشف بقوه وتقول.لا انت ولا صقر هتقدوا تقفوا في وش اللي انا عايزه اعملوا يا جدو وبتول والله العظيم لا اخليها تندم ندم عمرها علي اللي اللي انا عايشه في بسببها وعلي حب صقر ليها وانه مش شايف غيرها بتول هي اللي هتشيل كل ده وهندمكم كلكم علشان وقفتوا في وشي
نهت حديثها وهي تنظر أمامها بشر وغل يكبر داخل قلبها بشدة وهي تفكر في الخطوه القادمه الذي سوف تفعلها لأجل ان تجعل بتول تبتعد عن صقر نهائي فماذا سوف تفعل هذه الفتاه بعد
كانت تجلس امام المراء وهي ترتدي
وتسرح شعرها وتشرد بشده وهي تفكر في الكثير من الأشياء تشعر بالذي تضع يدها علي كتفها لتنظر الي من فعل ذلك ترها والدتها لتبتسم اليها بتصنع وتقول صابرين بعتاب شديد.عايزه تسبيني وتمشي يا بتول معقول تهون عليكي امك تسبيها لوحدها
تضع بتول يدها علي يد والدتها وتقول وهي تنظر اليها من المراء.انا مش هرتاح غير لما امشي من هنا يا ماما انا عايزه ارتاح من كل ده وده مش هيحصل غير لما امشي من المكان ده
تفهم صابرين ماذا يحدث بابنتها وتقول.انتي اللي حاطه نفسك في كل ده يا بتول ان
قطع حديثها بتول الذي نهضت بسرعه وتقول بغضب شديد.انا اللي حاطه نفسي في ايه يا ماااماااااا انتوا ليه عايزين تعصبوني انا طهقت بجد من العيشه دي
نهت حديثها وكانت ان تذهب الي الخارج لاكن تمسك صابرين يدها بسرعه وتقول بصوت عالي.ايوه انتي اللي حاطه نفسك يا بتول انتي انسي وعيشي حياتك واتجوزي زي ما هو عمل انتي لو عيشتي حياتك هتنسي ومش هتتضطري تسبي بيتك واختك وامك علشان تقدري تعيشي انتي اللي مش قابله تنسي يا بتول وده اللي هيدمرك اكتر صقر عاش حياته واتجوز سيبك من اللي هو بيعملوا ده علشان انتي طول عمرك مش هتكوني لصقر يا بنت بطني صقر دلوقتي راجل متجوز ومش بنتي انا اللي تقبل تكون التانيه في حيات حد خليكي لو قويه لمره واحده ووجهي واقفي قدام نفسك وقلبك اللي مش عايز يقنع أن صقر اتجوز وعلشان كده عايزه تهربي من هنا بس انا مش هسمحلك تهربي يا بتول فاهمه مش هسمحلك مهما حصل
نهت حديثها وتذهب الي الخارج تنظر خلفها بتول وهي لم تستوعب حديث والدتها او لنقول بأنها لا تريد ان تستوعب بالفعل وتجلس علي هذا الكرسي وهي تائهه بشدة وتغلق عينيها بقوه كبيرة وتعود تفتحها مره اخرى وتنظر أمامها وتقول.محدش هيمنعني من اللي انا عايزه اعملوا يا ماما حتي لو كنتي انتي مش هتقدري تمنعيني
نهت حديثها وهي تسمع صوت عقلها القوي الذي يقول اليها.بس هي معاها حق انتي لو عايزه تاخدي حقك من صقر هتفضلي هنا وهتندمي علي اللي عملوا معاكي مش هتمشي وتسبي يتهني انتي لو مشيتي هتريحي ومش هتوجعي قلبه زي ما هو وجع قلبك يعني هو الكسبان مش انتي
تنهض بتول وهي تفكر في هذا الحديث ويأتي بعقلها الكثير من الأفكار وتنظر أمامها وهي تفكر بالفعل في هذا الشئ وبرغم ان عقلها لا يريد سوا ان يفعل هذا الي ان قلبها يرفض بشدة ويريد انها تترك كل هذا وتبتعد عن الجميع فلمن سوف تستمتع هذه الفتاة ومن هو القرار الصحيح اليها الآن ان تستمع لعقلها ام قلبها (توقعتك ورايك بسرعه يا وليه اوعي تنسي ازعل)
ينزل من سيارته ويغلق الباب بقوه وكان ان يذهب الي المنزل لاكن يره الذي تقف أمامه وتقول.عايزه اتكلم معاك يا صقر
ينظر اليها صقر ويرفع حاجبه ويقول.هنتكلم في ايه يا صابرين
تبتسم صابرين وتقول.هنتكلم علي بنتي يا كينج تعال علشان مينفعش نتكلم في الشارع كده
نهت حديثها وتذهب الي منزلها وينظر خلفها صقر ويذهب ببرود ويدخل المنزل ويغلق الباب وتقول صابرين بدون مقدمات وهي تنظر اليه.عايزك تبعد عن بتول وتسبيها خالص
ينظر إليها صقر ويبتسم ببرود شديد ويضع يده في بنطاله ويقول.اممم وايه كمان
تنظر إليه صابرين وتقول.وتسبيها تعيش حياتها وتشوف اللي يصونها ويقدر قيمتها كويس يا صقر
يضغط صقر علي يده بقوه كبيرة ويحرك رقبته الذي تبرز عروقه بها وهو يحاول ان يكتم هذا البركان الذي اذا انفجر الآن سوف يحرق كل من حاوله ويقول بنبرة حاول ان تكون هادئه بعض الشئ.اممممم وايه تاني
صابرين بهدوء.صقر افهمني انت عاشت حياتك وحق بنتي تعيش كمان يا صقر وزي ما انت اتجوزت هي كمان حقها تتجوز وتشوف راجل يحميها ويحب
صابررررررررررررررررررين خلصت كفايه كده.وقد انفجر هذا الكينج بالفعل وقال هذه الجمله بعد ان لم يعد يتحمل حديث هذه السيده الآن وتقول صابرين بغضب شديد.لا مش كفايه يا صقر طول ما انت مش سايب بنتي في حالها يبقي مش كفايه انا عايزه افرح ببنتي ومش هفرح بيها غير لما تبعد عنها انت
يحاول صقر ان يهدئ قليلا ويقبض علي يده بجميع قوته ويقول.لو علي الصوت العالي مفيش اعلي من صوتي يا صابرين وبنتك مربوطه باسم صقر السيوفي من اول ما اتولدت ولا عمرك ولا تحلمي انت ولا هي انها تتربط بإسم غيري مفهوم
كانت صابرين ان تتحدث لاكن يسمعون الذي تقول بغضب شديد.لا يا صقر لا هنفهم ولا عايزين نفهم وكل الكلام ده ملهوش لازمه بنسبالي وانا هعمل اللي انا عايزه واوعي تفكر اني ساكته علشان خايفه منك ولا الكلام الفاضي ده انا بس لسه مقلتش اللي ينسابني مش اكتر
ينظر اليها صقر بغضب اعمي ويذهب يسحبها بقوه كبيره الي الاعلي وتقول صابرين بصوت عالي.صقر سيبها عيب اللي بتعملوا ده
صقر بصوت هز اركان المنزل.هربيها علشان شكلك نسيتي تعملي ده يا صابرين هشوفها ونازل اللي هيطلع واريا هفرغ المسدس في دماغه واللي عايز يجرب يطلع
نهي حديثه ويدخل غرفة بتول ويدخلها خلقه ويغلق الباب بقوه كبيره وينظر الي بتول الذي قالت بغضب شديد.انت بتعمل ايه يا صقر اوعي سيب ايدي
نهت حديثها وهي تحاول ان تسحب يدها منه ليدفشها صقر علي الحائط بقوه ويقول وهو ينظر اليها.عايزه تحبي وتتجوزي يا بت الرواي
تنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه وتقول.انا حقي احب واتجوز كمان
وتنظر إليه وتستكمل وهي تقول.ولا هو الأستاذ يتجوز ويعيش حياته وعايز الدنيا تقف بعده وفاكر انه الاكسجين اللي مش هقدر اعيش من غيرو
يبتسم صقر ويقترب منها بشده ويقول بجانب أذنها بعد ان استنشق رائحتها بعمق شديد.امممم وايه كمان يا قشطه خدي فرصتك وقولي كل اللي في دماغك علشان بعد ما اكسرها متزعليش مني يا بت الرواي
تغضب بتول بشده وتضع يدها علي صدره لكي يبتعد عنها وتقول.ابعد عني يا صقر اوعي كده ومتقربش مني تاني
يضع صقر يده علي يدها وينظر اليها ويقول وهو يجز علي اسنانه بقوه.بتستفزيني علشان تطلعي اوسخ ما فيا ولما يطلع تزعلي انتي وامك صح
تنظر اليها بتول وتقول.اتلم يالا ايه امك دي
يبتسم صقر ويقترب منها بشده وينظر الي شمتها ويضغط علي شفتيه بوقحه ويقول.يحرقك انتي وامك يا شيخه ايه ده
تغضب بتول وتقول بغضب شديد وهي تحاول ان تجعله يبتعد عنها.اوعي يا صقر وبطل الطريقه دي مينفعش كده متعصبنيش اوعععععي كدددددده
نهت حديثها بصوت عالي وينظر اليها صقر ويترك يدها ويبتعد عنها ويضع يده في بنطاله ببرود شديد ويقول.شغل عيال مش عايز انتي معروفه مكتوبه بإسم مين ولو كنتي نسيتي افكرك يا قشطه
تنظر اليه بتول وتقول بصوت عالي.نسيت ومش عايزه افتكر يا صقر واوعي تكون فاكر ان الدنيا هتمشي علي مزاجك علشان انا وربي اقتل نفسي ولا تمشي كلمتك عليا يا صقر وانا لا كنت ليك ولا هكون فاهم يعني ايه يعني انا اقدر اعيش واعمل كل اللي انا عايزه من غير ما تقف ولا تقدر تفتح بوقك حتي
اااااااااااه
تصرخ بتول باعلي صوتها بعد ان سحبها صقر بقوه كبيره إليه ويمسكها من خصرها بقوه كبيره
وينظر اليها ويقول.انتي اتمديتي كتير اوي وشكل عقلك الصغير قالك ان سكوتي ليكي ده ضعف مني بس فوقي لنفسك يا بتول انا صقر السيوفي يعني لا عمري كنت ولا هكون ضعيف ولا حتي قدمك انتي
تضحك بتول بقوه ووجع شديد تحاول تخفي لاكن رآه صقر بوضوح شديد وقالت وهي تنظر اليه.لو حد غيري سمع الكلام ده منك هيصدق علي طول ده انا كنت هتصدق يا شيخ قال صقر السيوفي عمره ما كان ضعيف طب قول كلام غير ده قدمي انا حتي
ينظر اليها صقر ويبتسم بجمود شديد يخفي خلفه الكثير من الأشياء ويرفع يده ويعصر جسدها بقوه ووقحه شديده لكي يعقبها قليلا لتصرخ بتول بخفه وتنظر اليه بغضب شديد وتبعد يده عنها وتقول بصراخ عالي.ابععععععععععد عنننننننننني وبططططططل اللييييي بتعمله دددده ياااااا صقققققر
ينظر اليها صقر ويسحبها بقوه كبيره ويضمها بجميع قوته وينظر أمامه ويغلق عينيه بقوه كبيره وتنظر بتول الي الاعلي وهي تحاول ان تجعله يبتعد عنها وتقول.صقر كفاااااايه بقي ارحمني شويه
يفتح صقر عينيه ويقول.انتي ليا انا يا بتول ورحمة ابويا لو فكرتي بينك وبين نفسك حتي انك تدخلي راجل تاني حياتك لا اولع فيكي وفي واوعي تنسي صقر مين انا ادفنك حيه لو فكرتي في راجل غيري يا بت الرواي فاهمه
تغلق بتول عينيها بقوه كبيره وتقول.ابعد يا صقر وملكش دعوه بيا وبحياتي انا حره افهم انت ده علشان تريح وتستريح يا كينج
يبتسم صقر ويضمها بقوه كبيرة لتتوجع بتول بشدة وهي تشعر بأنه يكسر عظامها بين يده وتقول بغضب شديد.ابعد يا صقر في ايه عيب اللي بتعملوا ده ابعد بقي
صقر باستفزاز شديد.تدفعي كام
تنفخ بتول بغضب شديد وتقول.صقر ابعد بقي اتخنقت منك بجد
يقبل صقر شعرها ويقول باستفزاز أشد.هاتي بوسه واسيبك
بتول بغضب شديد.ابعد يا صقر والا وربي اصوت والم عليك الناس ابعد بقي ومتقربش مني تاني
يبتسم صقر ويفك يده من عليها لتبتعد بتول بسرعه وتنظر اليه ويقول صقر وهو يذهب الي الخارج.عايزك تعندي كويس يا قشطه وكل ده هيطلع علي امك بس الصبر عليا يا بت الرواي ولو مربتكيش مبقاش انا الكينج يا حب الكينج
تنظر بتول خلفه بسرعه بعد ان نهي جملة بهذا الشئ وتضغط علي يدها وتاكل شفتيها باسنانها بقوه وغضب عارم وهي تتذكر جملته ووقحته معها وهو لم يفكر بشئ سوا الذي يريد يفعله وتنظر بتول أمامها وتقول بتوعيد شديد.وربي لا اندمك يا صقر ومبقاش بتول لو مخلتكش تندم علي كل تصرفاتك معايا يا ابن حنان
نهت حديثها وهي تتوعد لهذا الكينج بالكثير وتتوعد بأنها تعيد تربيته من جديد وبانها سوف تفعل الذي تريده دون ان احد يقف في وجهها فماذا تفكر هذه الفتاه وماذا سوف تفعل لكي يتحقق ما تريده (اللي هتتوقع صح هديها بوسه 😂)
ينزل صقر علي الدرج وينظر الي صابرين الذي تغضب بشده وموده تحاول ان تجعلها تهدي قليلا وكان صقر ان يذهب الي الخارج لاكن تقول صابرين.ابعد عن بتول يا صقر انا لحد دلوقتي عامله حساب للعيش والملح اللي بينا ومش عايزه انساه انك ابني اللي ربيته علشان لو نسيت ده هتزعل مني اوي يا كينج
ينظر اليها صقر ويبتسم ببرود ويقول.وعلشان انا عامل اعتبر للعيش والملح اللي بينا سكت علي كلامك يا صابرين واحده غيرك لو طلع منها الكلام ده كنت دفنتها مكانها علي طول بنتك مربوطه بإسم الكينج وتحضري دفنتها قبل ما تحضري فرحها علي غيري علشان يكون عندك علم بس
نهي حديثه ويذهب الي الخارج دون ان ينطق بكلمه اخري تنظر خلفه صابرين بغضب شديد وتسمع موده تقول.احححححححح اللهم صقر في حياتي
تنظر اليها صابرين بغضب شديد وتقول.اتلمي يا زباله وغوري من وشي
تنظر اليها موده وتقول وهي تضع يدها علي خصرها.والله انا قاعده في بيت ابويا يا صابرين ولو مش عجبك اقف هنا روحي ياختي شوفيلك مكان تاني تقفي في انا مش ناقصه نكد الله يباركلك
تنظر اليها صابرين وتقول بغضب شديد.والله ما عرفت اربي كلبه فيكم كلكم ولاد كلب وناقصين تربيه يا ولاد الوسخه
تضحك موده وتقول بمرحها.منك فيكي الشتيمه مش هرد عليكي علشان انا ابويا مربيني كويس يا صابي
صابرين وهي تذهب الي غرفتها.هو لو كان ابوكي رباكي كويس كانت هتكون دي تربيتك يا بت الكلب
تنظر خلفها موده وتقول بصوت عالي.ابويا لو كان عايش مكنتيش قدرتي تقولي الكلام ده يا صابي علشان كده سيبكي تاخدي راحتك
لا ترد عليها صابرين ولم تتحدث وتنظر خلفها موده وتشبك يدها ببعض وتقول.اححححححح مش كفايه عقدي مع العزوبيه بقي انا ابتدات ازهق وعندي ترندات كتير عايزه اعمل عليها فيديوهات قبل ما انساه بقي زهقت من اللي انا في ده
(مش لوحدك يا ودوا والله حتي انا هموت من الزهق ايه الخنقه دي 😂💋)
يدخل الشقة يره هذه الفتاه تجلس وهي تغضب بشدة وتنهض من ان تره وتقول بصوت عالي.تقدر تقولي كنت بتعمل ايه عند الز ااااااااه
صرخت رنا بوجع شديد بعد ان قطع حديثها صقر الذي صفعها بقوه كبيرة ويمسكها بقوه كبيرة من شعرها ويقول بغضب شديد.انتي مش هتتلمي يا وسخه ولا ايه ما تلمي دورك وعدي ايامك السواده دي معايا
تتوجع رنا بشدة وتضع يدها علي يده لكي تخفف من الضغط عليها وتقول.سيبني يا صقر حرام عليك
ينظر إليها صقر ويدفشها بعيد عنه ويقول وهو ينظر اليها.تلمي نفسك واوعي تجيبي سيرة بتول علي لسانك الزفر والا ورحمة ابويا لا ازعلك انتي وجدك يا رنا فاهممممممممه
تخاف رنا من صوته وتميل براسها بسرعه وخوف ويرميها صقر بعيد عنه ويذهب الي غرفته وتنظر خلفه رنا وتنظر أمامها وهي تغضب وتحقد بشدة علي بتول وصقر الذي يفعل بها كل هذا لأجلها ويدق هاتفها لتنظر حولها وتره علي الطاوله لتذهب اليه وتمسكه وتنظر الي الرقم وتذهب الي غرفتها وتفتح عليه وتسمع الذي يقول.عامله ايه
رنا بغضب شديد.مش كويسه صقر قاعد يضربني علشان الزباله بتول ومش مديني حقي يا ايهاب وعايز يطلقني ولو كان جدو وقف في طريقه كان هيطلقني بجد
ينظر ايهاب أمامه ويقول.خلاص اهدي يا رنا خالص علشان عصبيتك دي هتسوا الموضوع اكتر اهدي علشان تعرفي هتعملي ايه
تنفخ رنا بقوه كبيرة وتقول.انا تعبت تعبت وعايزه اخلص من بتول واشيلها من طريقي خالص يا ايهاب بتول وجودها مدمر حياتي ولو هي مشيت انا هعيش مرتاحه اتصرف علشان خاطري لو بتحبني اتصرف وخليها تبعد عن صقر حتي لو هقتلها
ينظر ايهاب أمامه بصدمه وعدم تصديق ويقول.رنا انتي اتجننتي ولا ايه قتل ايه اللي بتتكلمي عنه
رنا بغضب وجنون.لو بتول مبعدتش عن صقر هقتلها يا ايهاب وروحمة بابا وماما لا اقتلها انا عايزه صقر وصقر مش هيكون بتاعي غير لما اقتل بتول ولو انت معملتش ده وساعدتني هعملوا انا يا ايهاب
ايهاب بصوت عالي.رناااااااا متجننيش عليكي بتول لو حصلها حاجه صقر مش هيرحم حد وهيقتلنا كلنا لو اتخدشت خدش واحد بسبب حد فينا واوعي تنسي هو اتجوزك ليه أصلا اهدي شويه وفكري بعقل علشان بالطريقه دي نهايتنا هتكون قريبه علي ايد صقر يا رنا
تنظر رنا أمامها وتقول بجنون شديد.انا عايزه صقر ليا لوحدي يا ايهاب وصقر مش بيبطل تفكير في الزباله دي وانا لازم اشيلها من قدموا علشان ينساها افهمني بقي عايزه اخلص من بتول
ينفخ ايهاب بقوه كبيرة ويقول.كل حاجه بعقل يا رنا مش بطريقه دي انتي كده هتضيعينا كلنا
تفكر رنا قليلاً وتقول.مش عارفه اعمل ايه قولي انت اعمل ايه علشان صقر يبطل تفكير في بتول
ينظر ايهاب أمامه ويقول بخبث شديد.صقر مش هيبطل تفكير في بتول غير بحاجه واحده يا رنا
رنا بلهفه شديده.قولي ايه هي وانا هعملها علي طول
ايهاب بشر شديد.انه يكرها احنا لازم نخلي صقر يكره بتول وميطقش يشوفها قدمه مفيش غير الطريقه دي اللي هتخلي ينساها ويكون زي ما انتي عايزاه
تنظر رنا أمامها وهي تفكر وتبتسم بشر وخبث شديد وهي تفكر بحديث ايهاب وتقول.ده هعملوا ازاي يا ايهاب
يبتسم ايهاب ويقول.اسمعيني كويس ونفذي بالحرف الواحد مش عايز غلط في الموضوع ده بذات
نذهب لمكان نذهب اليه لاول مره وهي جزيرة تحوطها الماء بالكامل توجد هذه الجزيرة في صعيد مصر بتحديد محافظة سوهاج يوجد علي هذه الجزيزه الكثير من الارضي الزراعية والمنزل والعائلات الكبيره وبين هذه المنزل كان يوجد منزل كبير دعنا ندخل لهذا المنزل الذي نسمع صراخ شاب وهو يقول في الهاتف.ازاي مش عارف هما فين اني مشغل معايا حرايم بطرح ولا ايه
يرد عليه هذا الشخص ويقول بخوف.والله بندور كويس يا اسد باشا بس هما مختفين ومحدش عارف عندهم حاجه هندور تاني وان شاء الله هنجيبلك اخبار عنهم قريب اووي
اسد بصوت افزع قلوب الجميع.انت تتصرف عايزك تجمع مكانهم في اقرب وقت والا ديتك طلقه واحده عندي ومش هخلي حد يجيب سيرتك بعد كده يلا غووووور
نهي حديثه بصراخ وغلق الهاتف علي الفور وينظر أمامه وهو يفكر ويشعر باليد الذي تضع عليه لينظر اليها ويرها زوجة عمه الذي قالت.خلاص هدي نفسك يا ولدي مفيش حاچه مستاهله تتعصب عليها اكده اهده وكل حاچه هتتحل باذن الله
ينظر اليها اسد وينظر أمامه ويقول بغضب شديد مكتوم.تعبت يا مرات عمي تعبت ومش عارف اقدر الجيهم فين دورت عليهم كتير اوي بس مفيش ليهم اثر حتي
تبتسم هذه السيده وتطبطب علي كتف اسد وتقول.متشلش هم انت وكل حاچه هتتحل روح ارتاح شويه يلا
يبتسم اسد بتصنع شديد ويقول.هشوف چدي الأول
اومالت لهو السيده ويذهب اسد علي الدرج ويسير بطريقه وهو ينظر الي هاتفه ويره بالذي تخبط به بقوه كبيرة وكانت ان تقع لاكن يمسك يدها ويسحبها بقوه كبيرة وينظر إليها وهي قريبه منه بشدة وتنظر اليه هذه الفتاه بعيون تملأ بدموع وينظر اسد الي عيونها ويبتعد عنها سريعآ ويقول بجمود شديد.خلي بالك بعد اكده لا تقعي ويحصلك حاچه يا مرات اخوي
تنزل هذه الجملة علي قلب هذه الفتاه كسهام قوية وتنظر اليه وتحاول ان تخفي دموعها وتقول بصوت يختنق من كتم الدموع.حاضر يا واد عمي
يبتسم اسد ببرود شديد ويستكمل طريقه الي الاعلي وتنظر خلفه الفتاه وتنزل دمعه منها بحزن شديد وتسمع الذي يصرخ بصوت عالي وهو يقول.سممممممممممما
تتفزع هذه الفتاه بشدة وتلف سريعا وتنظر الي هذا الشاب الذي لم يتخطي الثلاثون عام ويذهب اليها هذا الشاب سريعآ ويسحبها الي الاعلي ويدخلها بغرفتهم ويقول بغضب اعمي.كنتي واقفه مع اسد بتعملي ايه
تخاف هذه الفتاه من صوته بشدة وتقول بتوتر وصوت متقطع.م..مف..مفيش هو كان طالع وانا نازله علشان اشوف الحچه اني معملتش حاچه والله يا فادي
يمسكها فادي بقوه كبيرة من ذراعها ويقول بصوت عالي.معملتيش حاچه ايه يا $$$$$$$$ انا شايفك بعيني بتتكلمي معاه ايه افتكرتي اني موت وروحتي تتكلمي مع حبيب الجلب بتاعك ده في العلن الله اعلم بتعملوا ايه في السر من ورانا يا بت عمي
سما بصراخ عالي.لا اوعي يا فادي اوعي تنساه اني بت مين واوعي تنساه ان اسد اخوك وانا مرات اخو اسد وهو عمره ما هيخونك معايا بطل كلام الاهبل ان
قطع حديثها هذا الشاب الذي صفعها بجميع قوته لتقع هذه الفتاه علي السرير بقوه كبيرة وينظر اليها فادي ويقول بغضب شديد.اخرسي يا فاچر بتدفعي عنه جدمي ومش مكسوفه من نفسك كماني
نهي حديثه ويصفعها مره اخرى بقوه كبيرة لتصرخ سما بقوه ووجع شديد ويعود فادي يصفعها ويقول بغضب اعمي لا يجعله يره أمامه.انتي مبچتيش عامله لي احترام خالص يا $$$$$$ وبچيتي تمشي علي حل شعرك واني موچود كماني مبچاش فراق معاكي حد
نهي حديثه ويصفعها بجميع قوته لتتوجع سما بشده وتصراخ وهي تقول.ارحمنننننننني يا فادي ارحمنننني اني معملتش حاچه غلط لكلت ده كفااايك اجده
ينظر اليها فادي ويبتعد عنها وينزع التشيرت الذي يرتدي ويقول.انا هوريكي ازاي ترفعي صوتك عليا يا فاچر
تنظر اليه سما وتنزل دموعها بغزارة شديده وتقول بصوت مترعش.ا...ارچوك يا واد عمي سيبني وبلاش اللي بتعمله ده ارحمني انا والله شوفت اسد صدفه مكنتش اعرف انه تحت ولا اني هخبط في أصلا
يجن جنون هذا الشاب بعد ان استمع لجملتها ويذهب اليها ويقول بجنون وغضب عارم.هو خبط فيكي كماني لمسك فين يا بت ال$$$$$$$ لمسك فين انطجي يا $$$$$$$ انطجي
نهي حديثه وبصفعها بقوه كبيرة وتصرخ سما وهي تبكي بعنف شديد وينظر إليها فادي ويمسك ملابسها ويشقهم عليها بقوه كبيرة ويهبط يعض كل إنش يأتي أمامه بقوه وغضب اعمي لا يره منه وياكل جسد هذه المسكينه بين أسنانه بقوه الذي تبكي بقوه كبيرة وهي تحاول ان تبتعد عنها لاكن لا فائدة فهو لم يتركها وينزع جميع ملابسها وينظر الي جسدها العاري أمامه وينظر الي اثاره عليها من الليلة السابقه ويره الكثير من العلامات الزراقه عليها ليرميها علي السرير ويسطحها بعنف شديد وينزع ملابسه وهي تنفي برأسها بهستيه شديده لكي يتركها لاكن ينظر اليها فادي ويقترب منها ويتسطح علي جسدها بعنف وينظر اليها وياكل شفتيها بقوه وعنف شديد ويهجم فادي علي هذه الفتاه بعنف وقوة تكاد تقتل هذه المسكينه فمن هذه العائله وما هو دورها معانا وهل سوف نصلح هذه العلاقات ام ماذا يحدث إليهم (هنتعرف علي الشخصيات الجديده مع الاحداث يا وليه منك ليها بس قولولي توقعتكم ورايكم بسرعه)



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close