رواية هوس الكينج الفصل الثالث 3 بقلم بيري الصياد
يضرب هذا الشاب الباب بقوه كبيرة ليقع هذا الباب علي الفور ويتفزع هذا الذي كان يتسطح علي هذه الاريكه بشدة وينهض ويقول وهو ينظر الي هذا الذي يهجم عليه بهذه الطريقة.انت ازاي تدخل عل اااااااااااااه
صرخ باعلي صوته بعد ان لكمه صقر لكمة جعلت أسنانه يتطيرون في الهواء علي الفور ويمسكه صقر بقوه كبيرة من لاقة التشيرت الذي يرتدي ويسحبه ويلكمه بجميع قوته ليقع هذا الشاب علي الحائط بقوه كبيرة ويمسك صقر عصا توجد بجانب الحائط ويرفعها وينزلها علي هذا الشاب بقوه وغضب اعمي ليصرخ وليد بوجع شديد من هذه الضربه وتتكسر العصا عليه ويرميها صقر ويذهب اليه ويمسكه من لاقة التشيرت ويقول بصوت افزع قلب هذا الشاب.بقي انت يا ابن الكلب تقولها كلام وسخ زيك يا $$$$$$ ورحمة ابويا لا اربيك يا زباله
نهي حديثه ويلكمة بجميع قوته ليقع هذا وليد علي الأرض بعنف شديد ويمسكه صقر ويعوده اليه ويلكمة بقوه كبيرة أيضا ويصرخ وليد ويقول.كفايه يا كينج حرام عليك انا عملتلك ايه ل ااااااااااااااه
صرخ هذا الشاب باعلي صوته بعد ان لكمة صقر بجميع قوته ينظر اليه صقر وهو يتنفس بغضب شديد لا يره امامه منه ويمسك لاقه تشيرت هذا الشاب ويقول بغضب شديد.مين يالا اللي خلاك تروح لبنت الرواي وتقول ليها الكلام اللي قولتله
ينظر إليه الشاب ولا يتحدث ليلكمة صقر بغضب اعمي ويقول بصوت افزع هذا الشاب بشدة.انطططططططق يا ابن ال$$$$$$$ والا هقتلك
يقع هذا الشاب علي الأرض لينهض صقر ويخرج السلاح من ملابسه وينزع صمام الأمان ويضعه أمام عين هذا الشاب ويقول صقر.هتقول اللي انا عايزو ولا تتشهد علي روحك يا روح امك
يصرخ الشاب بخوف شديد ويقول.لاااااا يا صقر باشا والله هقولك مين اللي قالي بس نزل المسدس ده نازلوا وحيات اغلي ما عندك
ينظر اليه صقر ويقول.معاك تلات ثواني لو مقولتش مين اللي قالك اتشهد علي روحك
نهي حديثه وهو يضع اصباعه علي الزناد ويبلع وليد ريقه بصعوبه ويقول.رنا مدام سعادتك هي اللي خليتني اقول الكلام ده لبنت الرواي
تفتح هذه الفتاه عينيها وتنظر الي والدتها الذي تنام بجانبها وتنفخ بقوه كبيرة وكانت ان تنهض لاكن تفيق والدتها وتنظر اليها وتقول.انتي صحيتي يا قشطه
تبتسم بتول وتقول.لا ده عفريتي يا صابرين
تتغظ والدتها منها بشدة وتنهض وتقول.اتصدقي ان انا غلطانه اني بتكلم معاكي يا بت الكلب
تنهض بتول وتقول.طب كويس انك عارفه يا غاليه متتكلميش معايا تاني بقي
تنظر اليها صابرين بحزن متصنع وتقول.وتقدري تعيشي وانا مش بتكلم معاكي يا بتول
تنظر اليها بتول برفعة حاجب وتقول.دور المسكنه ده مش لايق عليكي يا صابرين سيبي واحده غيرك هي اللي تتكلم كده
تنهض صابرين وتضربها خلف رأسها بقوه وتقول.ليه يا حبيبتي انا اتكلم واقول اللي انا عايزه وكل حاجه بتليق عليا انتي بس اللي غيرانه مني علشان احلي منك وعودي احلي
قالت هذا وهي تضع يدها على خصرها وتتميل بخفه لتنظر اليها بتول وتقول.انتي ناويه تتجوزي يا صابي ولا ايه
تبتسم صابرين بفرح متصنع وتقول بغرور متصنع.ومالو يا حبيبتي انا العرسان عليا طوابير وحقي اتجوز واهو يكون معانا راجل احسن ما احنا تلات ولايه مفيش راجل يحميهم كده
تغضب بتول بشدة من والدتها وحديثها وتقول.ماما بلاش الكلام اللي ينرفز ده
تنظر اليها والدتها وتقول بغمزه.يا هبله ما انا لما اتجوز العرسان بدل ما تيجي عليا هيجيوا عليكي انتي واختك وتتجوزوا بدل ما تعنسوا وتفضلوا من غير جواز ده انا هضحي علشانكم
تنفخ بتول بقوه وتقول.لا مضحيه من يومك ياختي بس علشان اريحك مني انا مش هتجوز وموده لسه صغيره اتهدي بقي
تضربها صابرين علي كتفها وتقول بغيظ شديد.في بنت محترمه تقول لامها اتهدي يا كلبه
تنظر اليها بتول وتتذكر هذه الجملة الذي لم تغيب عن عقلها ولم تتركها.لا وانا اللي هموت واشوف وشك اوي صحيح اللي اختشوا ماتوا مبقاش غير عشيقه الكينج اللي ماشي معاها في الحرام اللي تتكلمي علي الادب
تحمحم بتول لكي لا تستطيع ان تتحدث وتنظر بعيد عن والدتها سريعا وتقول.انا رايحه اخد دوش علي السريع
وكانت ان تذهب لاكن تمسكها صابرين من ذراعها وتقول.مش عايزه تقولي حاجه يا بتول
تنظر اليها بتول وتنظر بعيد عنها وتقول.لا مفيش حاجه تتقال دلوقتي اصلآ
نهت حديثها وتذهب علي الفور من امام والدتها الذي نظرت خلفها وتنهدت بقوه كبيرة وهي لم تعلم ماذا يحدث مع ابنتها ويفعل بها كل هذا التغير الواضح عليها تنظر الي الاعلي وتقول في داخلها.يا رب ريح قلب بنتي وارزقها باللي يريح قلبها وبالها يا رب مش طالبه منك غير سعادة بناتي ارزقهم واحميهم من كل شر يا ربي
نهت حديثها وهي تدعي الي بناتها وتتنهد بقوه وثقل تقيل علي قلبها وتذهب الي الأسفل لأجل ان تقوم بتحضير الطعام اليهم جميعا
تخرج بتول من الحمام وهي تلف منشفه حول جسدها وتذهب تقف أمام المراء وتنظر الي حالها وتتنهد بقوه كبيرة وتذهب الي الخزانه تخرج منها ملابس اليها وترتدي

وتذهب تسرح شعرها وترمي علي ظهرها وتذهب الي الاسفل تره موده وصابرين يجلسون علي الطاوله وتنظر اليها موده وتصفر بمرحها المعتاده وتقول.القشطه نزلت لوحدها مختفتش لا تسيح وهي نازله ولا لا
تنظر اليها بتول وتضحك صابرين بقوه عليها وتقول بتول بغضب.بس يا بت مش عايزه اسمع صوتك ده
وتنظر الي صابرين وتقول.وانتي ياختي عجبتك اوي
اومالت لها صابرين بضحك وتقول.الكدب خيبه يا حبيبتي عجبتني اوي الصراحه يا قشطه
تضحك موده وتقول وهي تنظر الي بتول.بقولك ايه يا تولي ما تفكك من حوار المحل اللي عندك وتعالي نشتغل في حاجه تانيه
تنظر اليها بتول باستغرب وتقول.حاجة ايه دي
موده بغمزه.هنفتح كباريه وهنكون الرقاصات في وهنع ااااااه
صرخت بوجع بعد ان رميت عليها صابرين الملعقة بقوه وتنظر اليها موده بغضب طفوليه وتقول.وده تسمي ايه يا صابرين مش عيب كده
تنهض صابرين وتقول وهي تذهب اليها.بقي يا حيوانه عايزه تفتحي كباريه وانا اللي حسيت ان يجي منك وهتفكري في حاجه زي الناس
تصرخ موده بصوت عالي وتركض سريعآ من صابرين وتقول.خالص يا حجه الله هتعملي ايه ده انا بنتك حتي
صابرين بصوت عالي.بنتي عايزه تفتح كباريه ياختي عايزه تطلعي رقاصه يا زباله
تقف موده سريعآ وتنظر الي صابرين وتضع يدها اسفل وجهها بهيام وتقول.اححححححح حلم العمر اللي بجد رقاصه كله بيحلم يشتغل معاها واقبض بالدولار الاخضر واشوف الممثلين والناس اللي أستغفر الله العظيم اغنيه واكون زيهم كده وابص للبت حنين من فوق اوي وانا اكون فوق وهي تحت ومش عارفه تطولني
نهت حديثها وهي تنظر الي الاعلي وترسم احلامها في خيالها وتبتسم ببالها شديده وتقول.لا هشغلها معايا علشان ازلها واكلوا انا سندوتشات المربعه وهي تاكل الجنبه
تذهب اليها والدتها وتمسكها من اذنها وتقول بغضب متصنع.بقي عايزه تكوني رقاصه علشان تاكلي سندوتشات المربعه يا بت الكلب
تتفزع موده بشدة وتصرخ بخضه وتقول.ايه يا صابرين ده حرام عليكي يا وليه سبيني ارسم احلامي مع نفسي يا شيخه
تضحك بتول عليها بخفه وتقول.ودي احلام برضو يا كلبه انتي بتحلمي تزلي حنين اضربيها يا صابرين بنتك تستاهل خليها تتربي التربيه الوسخه دي علشان انتي معرفتيش تربي والناس هتفضحك بتربيتك دي
تنظر موده الي صابرين الذي غضبت من حديث بتول وتبتسم ببالها شديده وتقول.هو انت بتسخن يا فوزي ولا ايه
تضربها صابرين بقوه خلف رأسها وتقول بصوت عالي.لا ياختي مش بسخن بس البت معاها حق عايزه الناس تقول عليا ايه لما يعرفوا ان بنتي عايزه تكون رقاصه
تلفت موده حالها سريعا من صابرين وتركض تقف علي الطاوله وتمسك عصا وتقول بتهديد طفوليه.اللي هيقرب مني هدي بالعصا دي وهرمي نفسي من هنا
تذهب صابرين اليها وهي تقول.والله ما هسيبك يا بت الجزامه
تنظر اليها موده وتصرخ باعلي صوتها وتقفذ سريعا وترمي العصا بعيد عنها وتقول.اه يا جزامه اهدي يا عععععععععععععاا
صرخت بعد ان شعرت بهذا الحذاء (الشبشب) وهو يضرب برأسها بقوه وتصرخ صابرين وتقول بصوت عالي.بقي انا جزامه يا بت الكلب
تقف موده وتقول بغيظ شديد.مش انتي اللي قولتي هو انا جبت حاجه من عندي يا وليه
كانت صابرين ان تتحدث لاكن يسمعون جرس الباب لتقول بتول وهي تذهب اليه.اتخنقي مع بنتك وربيها بصوت واطي يا صابرين علشان جالي صداع منكم
نهت حديثها وتفتح الباب تره هذا الاسد الهائج أمامها تتصدم بتول من هيئته وتعود للخلف قليلا فهو يبدو كالثور الهائج وهو بهذه الحاله ينظر اليها صقر ويمسكها بقوه كبيرة ويدفشها الي الداخل ويغلق الباب بقوه كبيرة وتتنفزع موده وينظرون الجميع اليه وتقول بتول بغضب.في ايه حد يدخل بطريقه دي علي حد
صقر بصوت هز اركان المنزل وهو يضغط علي ذراعها بقوه.وفي واحده تفتح الباب بالهبل اللي انتي لبسه ده يا بت انتي
تحاول بتول ان تنزع يده عنها وتقول بغضب شديد.ملكش دعوه بيا انا حره واعمل اللي انا عايزه وانت ملكش انك تتدخل ولا تقو
.بتوووووووووووووووووووول متعصبنيييييش عليييكي دلوقتي.كان هذا صراخ صقر بصوت افزع الجميع بشدة وتنظر اليه بتول وتنظر بعيد عنه وتقول.ابعد بعيد عني وسيب ايدي كده اوعي
نهت حديثها وتسحب حالها من هذا الكينج الذي نظر اليها ويتركها ويحاول ان يهده قليلا ويقول وهو ينظر اليها.ليه مجتيش تقوليلي علي اللي قالوا ال$$$$ ده
تنظر اليه بتول وتقول بغضب شديد.اتلم وشوف نفسك بتقول ايه قدام مين انت مش في الزربيه اللي شاغل فيها انت وسط بنات يا حضرت الظابط مش وسط قتيلين القتاله بتوعك
يمسح صقر علي شعره ويشده بقوه كبيرة ويقول وهو يجز علي أسنانه بجميع قوته.انا بسألك سؤال ردي عليه وبعدين نبقي نشوف انا واقف فين اخلصي ردي
بتول بصوت عالي.مش رده وقولتلك ملكش دعوه بيا يا صقر وانا مسؤاله عن نفسي ومشكلي اقدر احلها انا ومش محتاجه واحد زيك يجي يحللي حاجه
وكانت ان تذهب لاكن يمسك صقر يدها بقوه كبيرة ويلويها خلف ظهرها بعنف ويسحبها اليه بشدة ويقول وهو ينظر اليها بغضب شديد.انا مش قولت لسان امك ده يتعدل معايا احسن ما اقطعوا وارمي للكلاب يا بت انتي
تنظر اليه بتول وتبتسم باستفزاز شديد وتقول.لساني وانا حره في يتعدل يتلوي براحتي انا مش براحتك انت يا كينج وانت ملكش انك تقطعوا روح واقطع لسان مراتك او تولع فيها ده شئ ميخصنيش بس عندي انا واستوب يا حضرت الظابط اقف واعرف نفسك بتكلم مين
نهت حديثها بابتسامة مستفزه بشدة وينظر اليها صقر وهو لا يعرف ماذا يفعل بهذه الفتاه وعقلها الذي يريد ان ينزعه من رأسها الأن ويريد ان يخبطها في هذا الحائط لتصمت ولم تتحدث وتقول اليه هذا الحديث الذي يستفزه بشدة وتذهب صابرين الذي لم تستوعب ماذا يقولون ويتحدثون هذان الإثنين وتمسك بتول من صقر وتقول.سبها يا صقر مينفعش كده انت واقف في بيت محترم مينفعش اللي بتعمله ده
يترك صقر بتول وينظر الي صابرين الذي نظرت اليه وقالت.انت بتتكلم في ايه ومين اللي اتكلم وقال ايه علي بنتي
تنظر بتول الي صقر وتتذكر جملة هذا الشاب وهي تخبط عقلها بعنف شديد ولم ترحمها وينظر إليها صقر وكان ان يتحدث لاكن تصرخ بتول وتقول بصوت عالي بشدة.اطللللللع بررررررررررررره يااااااااا صققققققققققققققر بكرههههههههههههههك ومش عايزه اشوف وشك تاني قدمي اطلع برررررره
يتصدمون الجميع بتغير بتول الغير مبرار بنسبه لصابرين وموده لاكن يفهم صقر لماذا تفعل هذا بتول الآن وينفخ بقوه كبيرة ويقول.انا عارف ان الكلام اللي اتقال ميكنش ينف
قطعت حديثه بتول الذي قالت بغضب شديد وصوت عالي.انت مش عارف حاجه ولا هتعرف يا صقر انت واحد مش بتفكر غير في نفسك وبسببك انت بيتقال عليا كلام زباله انت السببببببببببببب في كل اللي اناااااااااااااا في دلوقتي انا مش عايزه اشوفك تاني اختفي من حياااااتي يااااااااا صقر
يغضب صقر بشدة منها ويمسكها من ذراعها ويقول بصوت عالي.اختفي من حياتك ليه يا بت انتي عايزه تدخلي مين حياتك علشان عايزني اختفي ايه متكنيش بتفكري تعمليها وتدخلي راجل تاني حياتك يا بت الرواي
تنظر إليه بتول وتقول بغضب شديد.اوعي تنساه نفسك وتنساه انت بتتكلم مع مين ولو انا هدخل راجل حياتي فمش هيكون التاني يا صقر ده هيكون الأول والأخير كمان لا كان في قبله ولا هيكون بعده
كان صقر ان تفلت اعصابه منه ويصفعها بجميع قوته علي حديثها الذي جعله يغضب ولا يره أمامه الآن لاكن يمسك حاله ويرميها الي والدتها ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي صابرين.بنتك متطلعش من البيت يا صابرين علشان نشوف هتدخل راجل تاني ازاي ولو طلعت هكسرلك رجليها الاتنين وانا وهي والزمن طويل وهنشوف كلمة مين اللي هتمشي
نهي حديثه ويذهب الي الخارج ويغلق الباب بجميع قوته لدرجة ان فزع الجميع بشدة فهو يكاد أن يكسره بيده وتبتعد بتول عن صابرين وتنظر الي الباب وتنظر الي موده الذي قالت وهي لم تستوعب الذي حدث الآن.هو مال صقر عمل زي التور كده ليه
وتنظر الي بتول وتقول.هو انتي عملتي حاجه يا قشطه ولا ايه مالوا ده
بتول بغضب شديد.ده واحد حيوان ومفكر ان كل حاجه هتمشي علي مزاجه مش قادر يمشي كلمته في بيته جاي ومفكر انه هيمشيها عليا انا واحد حيوان وهميجه
نهت حديثها وكانت ان تذهب الي الاعلي لاكن تمسك صابرين يدها وتقول وهي تنظر الي ابنتها.مين الراجل اللي بيتكلم عليه صقر وقالك ايه يا بتول
تنظر اليها بتول وتقول بغضب.انتي هتمشي وار كلام الحيوا
قطعت حديثها صابرين وهي تقول بغضب أشد.انا مش همشي وار كلام حد يا بتول انا بس عايزه اعرف بنتي مخبيه عليا ايه وايه الكلام اللي اتقالها عايزه اشوفك وصلتي لايه في طريقك يا بت بطني
تنظر اليها بتول وتقول.موصلتش لسه يا صابرين بس هوصل وهعمل كل اللي انا عايزه قريب اوي وصقر ده لو مخلتهوش يندم علي كل كلمه وتصرف عملوا دلوقتي مبقاش انا بتول الرواي وبكره تقولي بنتي قالت
نهت حديثها وتذهب الي الاعلي وتنظر خلفها صابرين وهي لم تطمن من نبرة بتول تشعر بأنها تخطط لشئ ما يجعلها تقلق بشدة تنظر الي موده الذي يوجد لديها فضول شديد سوف يقتلها لكي تعلم ماذا يوجد بين صقر وبتول الآن وتذهب صابرين الي غرفتها وتغلق الباب علي حالها وتذهب تمسك هذه الصوره الذي توجد بجانب السرير وتقول وهي تنظر الي الراجل الذي يضم بناتها وهو يبتسم في هذه الصوره.مش مطمنه لبتول يا محمد حاسه انها هتعمل مصيبه ومش هعرف اقف في وشها بتول دلوقتي مش شايفه ولا هتشوف غير جرحها من صقر وهتعمل كل حاجه علشان تنتقم منه وتندمه بس انا خايفه علي بنتي يا محمد خايفه تروح لطريق معرفش اوفقها بعدين وخايفه معرفش اعملها حاجه ااااه لو كنت موجود يا حبيبي كنت شيلت عني كتير اوي
نهت حديثها وهي تضم صورة زوجها المتوفي الي صدرها وهي تحزن بشدة عليه ومازال جرحها من موته لم يخف فهي كانت تعتبر هذا الراجل والدها قبل ان يكون زوجها تنظر صابرين الي الاعلي وتدعي ربها ان يحمي اليها ابنتها العنيده والذي لم تفعل شئ سوا الذي تريده الان فماذا سوف تفعل هذه الفتاة وهل سوف تقع حالها بمشاكل ام ماذا يحدث بها ويخبي اليها القدر
يدخل صقر هذا المنزل ويره الجد يجلس وهو يشرف من الشاي الخاص به ويره والدته تتحدث مع شقيقته وينظر الي هذه الفتاه تجلس وهي تلعب في هاتفها ليذهب اليها سريعآ ويمسك يدها ويسحبها ينهضها ويصفعها بجميع قوته لتصرخ رنا بصوت عالي وتقع علي الاريكه وينهض الجد ويقول بغضب شديد وهو ينظر الي صقر.انت بتعمل ايه يا صقر مفيش احترام اني موجود خالص
يمسك صقر رنا من شعرها بقوه كبيرة ويقول.ماشي يا هلال بيه هحترم انك موجود
وكان ان يذهب الي الاعلي وهو يسحب رنا من خصلاتها لاكن يقف الجد أمامه ويمسك رنا ويقول وهو ينظر الي صقر.سابها يا صقر عيب اللي بتعمله ده دي مراتك ومينفعش تضربها كده
ينظر اليه صقر ويسحب رنا بعنف شديد ويقول بصوت عالي.ابعد عن طريقي يا هلال بيه احسن ما ورحمة ابويا ارمي عليها اليمين دلوقتي وما تدخل ذمتي تاني قرار عايزها مطلقه دلوقتي ولا تسبيني اطلع شقتي بهدوء
ينظر الجد اليه وينظر الي رنا الذي تنفي برأسها بأنه لم يتركها الي صقر وهو بهذه الحاله من الغضب لاكن يبتعد هلال عن طريق صقر فهو لا يريده ان يطلق رنا ويعلم بأن صقر يصل الآن الي ابعد حد في الغضب ولا يستطيع ان يقف امامه وكان صقر ان يذهب الي الخارج لاكن يقول هلال.قولي الاول هي عملت ايه علشان تمسكها وتعمل فيها كده يا صقر
ينظر اليه صقر بطرف عينيه وينظر الي رنا ويسحبها من شعرها خلفه وتصرخ رنا وتقول بصوت عالي.جدو متسبنيش يا جدو جدو انا معملتش حاجه خلي يسيبني جدددددددو جدددددددو
تصرخ حنان وتركض خلف صقر سريعآ وتقول وهي تقف امامه.سيبها يا صقر سيبها مينفعش اللي بتعمله ده يا ابني دي مراتك اوعي تنساه ده سيبها يا حبيبي سيبها علشان خاطري انا
ينظر اليها صقر بغضب اعمي ويقول.اوعي يا امي من طريقي علشان مطربقهاش فوق دماغ الكل انهارده اوعي بدل ما اعمل حاجه تزعلكم كلكم
كانت حنان ان تتحدث لاكن يقول هلال وهو يعلم بأن صقر سوف يفعل الذي يريده ويعلم بأنه لا يريد رنا وسوف يطلقها بفعل إذا احد وقف في وجهه.سبي ابنك يطلع مع مراته يا حنان متدخليش بينهم
تتصدم رنا بشدة وهي تسمع لحديثه وتنظر اليه بصدمه شديده وينظر اليه صقر ويبتسم بسخرية شديده وهو يعلم ما بداخل هذا الشخص جيد ويسحب رنا الي الاعلي وتنظر حنان الي الجد وهي تشعر بشمزاز منه لاكنها لم تظهر هذا اليه وتذهب الي غرفتها ويذهب الجد الي هذا المكتب الذي في المنزل وتنظر خلفهم حنين وهي تفكر بعمق شديد وتجلس وتضع قدم على الاخره وتقول بتفكير.صقر متعصب اوي ودي حاجه مش بتحصل كتير وجاه سحل رنا سحلة الكلاب وخدها لفوق وان شاء الله هيقتلها وهيخلصنا من وشها الفقر وجدي مش متكلم لا بيقول للست امي سبي يطلع مع مراته احساسي بيقول ان في حاجه مش مظبوطه في ام البيت ده بس ممكن تكون ايه صح
نهت حديثها وهي تفكر بعمق شديد وهي لا تعلم ماذا يحدث بهذا المنزل الآن فيحدث الكثير من الأشياء غير مفهومه بنسبه اليها
يصفعها بجميع قوته لتقع علي الأرض بعنف شديد وينزل صقر لمستواها ويمسكها من شعرها بعنف وقوه ويقول بغضب شديد.بقي يا وسخه تسلطي حتت العيل ده يروح يقول لبتول الكلام الوسخ اللي زيك ده ورحمة ابويا لا اربيكي يا زباله
نهي حديثه ويصفعها بقوه كبيرة وتصرخ رنا بوجع وخوف شديد وهي لم تستوعب بأنه علم بفعلتها فهي لم تتوقع هذا ولم تتوقع انه يعلم وتنظر اليه وتقول بغل وحقد شديد.ايه زعلان وجاي تضربني علشان حبيبت القلب بتاعتك لدرجة دي السحر بتاعها ماثر عليك لدرجة انك تضرب مراتك علشانها الرخيصه دي
يصفعها صقر بجميع قوته لتخبط راس رنا في الطاوله بقوه كبيرة وتصرخ بوجع شديد ويمسكها صقر من شعرها بقوه كبيرة ويقول وهو يصفعها بغضب شديد.اوعي تجيبي سيرتها علي لسانك الوسخ يا زباله يا بت ال$$$$$$
تصرخ رنا بوجع وألم شديد من ضرب صقر اليها الآن لاكن تقول برغم وجعها وخوفها الشديد.انا وهتقدر تخليني مجبش سيرتها بس تقدر تقولي هتعمل ايه في كل اهل الحاره اللي مورهموش حاجه بيعملوها ومش سايين حد في حاله وكلهم عارفين انك ماشي مع بت صابرين وعارفين انك علي علاقة معاها بس خايفين يتكلموا ولا يفتحوا بوقهم لا تعمل ليهم حاجه ومحدش عايز مشاكل بس احب اقولك سيرة حبيبت القلب بتاعتك علي كل لسان في الحاره ومن اكبر راجل لاصغر عيل عارفين انك ماشي في الحرام مع قشطه يا كينج
نهت حديثها وتضحك بقوه كبيرة وهي تشعر بشماته شديده بهذا الكينح الذي نظر اليها بغضب اعمي وهو لم يره أمامه بالفعل ويصفعها بكل ذرة غضب توجد بداخله لتقع رنا مغشي عليها علي الفور ولم تنتطق بكلمه واحده وينظر إليها صقر وهو يفكر بحديثها وهل بالفعل الناس يتحدثون علي بتول بهذا الحديث ام هذه الحقيره تقول هذا الحديث فقط لكي تغضبه
تدخل بتول علي والدتها ترها تجلس وهي تنظر الي صورة والدها لتبتسم بحزن شديد وتذهب تجلس علي الأرض وتضع رأسها علي قدم والدتها الذي رفعت يدها ومسحت علي وجهها وتعود علي شعرها بحنان شديد وتنظر بتول الي صورة والدها وترفع يدها تمسك الصوره وتلفها اليها وتبتسم وتنظر اليه والدتها الذي تنظر اليها بشرود وهي تشعر بأن ابنتها يوجد بداخلها شئ وتقول بتول بابتسامة.انا خدت قرار مهم وعايزه اقولك عليه
تنظر اليها صابرين باستغرب وتقول بسخريه.لا كتر خيرك انك جايه تقوليلي القرار بعد ما خدتي يا حبيبتي
تبتسم بتول ابتسامه باهته لاكن رائعه أيضا وتقول.جيت اقولك علشان تكوني عامله حسابك وكوني عارفه اني مش هغير قراري مهما حصل ده قراري النهائي وهيتنفذ
تستغرب صابرين بشدة وتقول.ايه القرار ده يا بتول
تنظر بتول الي صورة والدها وتبتسم وتقول.انا همشي من الحاره دي وهعيش بعيد عن هنا خالص مكان محدش يعرف عنه حاجه يا ماما
