اخر الروايات

رواية في وكر الفهد الفصل التاسع 9 بقلم توتا مصطفي

رواية في وكر الفهد الفصل التاسع 9 بقلم توتا مصطفي



                                              

رفا: واو بجد
فهد: عجبتك
رفا بابتسامه لطيفه: حلوه بجد بتاعتك دي

+


فهد:لسا شاريها امبارح
رفا فضلت تتمشى ف الشقه وفاتحه بوقها من ذوقو ف الاساس: بجد واووووو

+


فهد: اما ناس ايچبت عليهم واحده واو تدوش هجبلك عصير ثانيه
رفا رفا بصتلو وهو داخل ع المطبخ واستنت لحد اما رجع واردفت: ناس ايچبت كلهم

+


فهد بغمزه: كلهم ف كفه وانت ف كفه يجميل خدي
رفا بخجل: شكرا احمم انا اول واحده اعرف انك جبتها صح
فهد:ممم تقدري تقولي كده

+


رفا شربت شويه من العصير وحطتو علي جنب:ذوقك حلو عجبني هديلك تسعه ونص من عشره
فهد فضل يقرب منها شويه شويه: والنص التاني 
رفا: المره الجايه

+


فهد كان مراقب شفايفها وهي بتتكلم  وعض علي شفايفه:بجد

+


رفا بتوتر: ااه
فهد اطال النظر في شفاها وبعدين حول نظره واطال النظر ف عنيها وهمس: رفا

+


رفا بتوتر: ه ه هاا
فهد قرب حط شفايفه علي شفايفها وهمس:بحبك
دق قلبها بسرعه من اعترافه المفاجئ ليها ولسا هتتكلم فهد

+


خد شفايفها بهمجيه وفضل يمص شفايفها العلويه وفضل ينزل تحت لحت موصل لعند رقبتها وفضل يمصها بهمجيه رفا رجليها بالعافيه شيلاها وفضلت تقاوم وتزق فيه لانو المها  بعضو ليها

+


رفا بتخدر: ف فهد بس فهدد كفايه
فهد بصلها: خايفه مني
رفا: مش كده بس مينفعش

+


فهد بجديه: بتحبيني
رفا بتوتر: هااه
فهد: كلامي واضح بتحبيني

+


رفا: مش متا.............. خد شفايفها بين شفايفه مره تانيه
: شششششش كدابه

+


رفا:فهد
فهد: قلبو وعيونو وروحه 
رفا بخجل: ب ب بحب

+


فهد زمجر: هااااااه
رفا بخجل: ب بحبك

+


شالها فهد وركل باب الاوضه برجله ودخب ورماها علي السرير وقلع قميصه ووسع بين رجليها وبقا بينهم فضل يمص

+


فرقبتها لحد م بقت كلها علامات ومسك هدومها وقطعها وظهر مقدمة صدرها قدام عنيه رفع عنيه لعنيها وهي بصت بعيد مسك فهد صدرها بين ايديه وفضل يدعك فيهم جامد من فوق البرا 

+


رفا بدوخه: فهددددد
فهد: ششششش........ قطع البرا ونزل علي صدرها بوس برقه  وفجأه بقا شرس وبقا يعض جامد وعض حلماتها ويشدها لفوق ورفا حاسه ان روحها هتطلع من الي بيعملو فيها 
رفا: ف فهد حاسه د 

+


"عند البقيه" 
سالي: ليليان فين وحشاني

+


وتين: عند ابوها
سساالي: لااا ازاي تخلوها تروح تاني مرات ابوهااا وسخه انتو نسيتو اخر مره عملت فيها اي وليليان هبله هتخاف من ابوها ومش هتنطق بحرف

+


تيان: قولنالها بلاش
برق بص لوتين: علميها تضرب يعم الحج
وتين:بس ياض
برق: هخخ ياض

+


محمد: هيبتك راحت للاسف
اثير قام مره واحده وحط فونو والسجاير ف جيبو وكان لست هيخرج وقفتو ريناد

+
   

                
ريناد: علي فين
اثير: هروح اجيبها
بخيته: فاكر نفسك وصى عليها
اثير بغضب: كفايا سبتها كتير

+


ايمن: دي عند ابوها ي اثير يبني محدش يقدر يقول حاجه 
اثير بعصبيه: هخخخخخخخ دا مش ابوها دا واحد

+


معر*صاتي هخخخخخ عارف بنتو بيجرالها اي العر*ص وساكت ودا كلو عشان اي عشان ك**س مش هسيبها اكتر من كده هناك....... وخرج

+


ايمن: روحو وراه يولاد عارفو هيعمل مشاكل

+


خرج برق مسرع وراه ولحقو محمد وتيام بسرعه ولقو لسا بيركب عربيه قامو ركبو معاه
اثير بعصبيه: هخخخ هو نا عيل جايين معايا هجيبها وارجع وخلاص

+


محمد بهدوء:اهدى يصحبي وافهم بقا ابوهاااا وياريت تعمل زي م قولت تجيبها وترجع......... انطلع اثير بسرعه جنونيه ومحدش من الي معاه فتح بوقو

+


"ععند ليليان:" 

+


قعده بتمارس روتينها الاعتيادي عن مرات ابوها ذل وضرب من ابوها كل ده بتتحملو عشان ميرجعش الحاره ويعمل

+


مشاكل تاني قاعده بتكنس وهدومها متوسخه لان مرات ابوها حنان منعاها انها تغير هدومها طول م هي قاعده هي ودا سبب انها مخدتش هدوم معاها بس كانت مطره تكدب علي البنات

+


حنان: واحده مفيش منك فايده زي امك حتى ف الكنيس م نافعه كبيره وشحطه مش عارفه تكنس مش بقول زي امك
ليليان بخفوت:ماما لو معرفتش تكنس ف دا بسبب ان من صغرها عندها خدم

+


حنان بغضب: انتي بتردي عليا يزباله يوسخه محمود شوف التربيه بتاعت مراتك
محمود: في اي انتي وهي ع المسا

+


ليليان حاولت تمسك دموعها:غلطت ف امي ونا رديت عليها بس

+


محمود: مش عيب تردي علي امك
ليليان: دي مش امي قولتلك وازاي تشبه ماما بواحده زي....... صفعه من ابوها جاتلها خلت الدنيا حوليه صمت بصتلو

+


ودموعها نزلت واردفت بحرقه: دا كلو عشانها هااا كلو عشان واحده شمال خدتك من مراتك وبنتك تضربني عشانهااااا 

+


اثير لسا هيخبط بس سمعت الحوار الي داير وكان ضاغط علي قضبتو بعصبيه لكن مستحملش ضربتو ليها قام كاسر

+


الباب وداخل بكل همجيه اتخضو من صوت كسر الباب ومن شكل الي داخل عليه ماسك قبضتو وعروقو ظاهره بشكل مخيف ليليان  اتصدمت لما شافت اثير اقسمت انها اول مره تشوفه بالمنظر ده

+


ليليان راحت لعندو ودخلت ف حضنو وبعياط: ا ا اثيير خدني من هنا ارجوك

+


حضنها اثير وربت علي راسهت عشان تهدى
محمود بغضب: ايه جابك هنا يبني انت كمان وازاي تتهجم علي بيتي كدا 

+


بصلو اثير نظره كلها غضب وبعد ليليان من حضنو وقرب من ابوها ولسا هيزعق قام اثير مسكو بالبونيات فوشو ف بطنو وسب

+



        

          

                
اثير بغضب: بقا يراجل يم***اك راجل اي ده انت عره بتمد ايدك عليهاااااا هاااااااا بتمد ايدك عليها..... ادالو بالدماغ وهبدو ع الارض ومسك الكرسي وكسرها فوقو ولقى ع

+


الطربيزه كوبايه قزاز مسكها كسرها علي دماغو وليليان بتصوت وتترجاه يبطل ضرب
ليليان بعياط: خلاااص ي اثير هيموت ف ايدك

+


اثير بغضب معمي: عايزاني اسمعو بيضربك ويهينك واسكتلووو شيفاني اييي

+


::الشباب كانو طالعين يشوفوه اتاخر ليه وسمعو صوت تكسير وصوت زعيق وطلعو جري لقو اثير نازل ف الراجل تخبيط شمال ف يمين ومش مديله فرصه ياخد نفسو حته

+


جرى عليه برق ومحمد حاشوه عنو وتيام مسك وليليان ونزلل بيها لتحت علطول 
اثير: وحياتمك يعلق لو شوفتك مقرب منها تاني هفرمك

+


وانتي يشرموطه مش ناسيكي........ قرب من محمود ومسكو من قفاه..... طلقها
برق:خلاص يصحبي كفايا عليه كد

+


محمود بتعب:ابعد بقولك
اثير بزعيق: بقولك طلقها والا والله هقتلك واقتلها
محمود بتعب: انت انتي طالق.... واغمى عليه

+


محمد وبرق مسكو وهما خارجين ومعديين قريب من حنان ضربها اثير بالقلم........ ده ااي خدتو ليليان رجعلك بالسلامه....... ونزلو

+


ليليان بعياط: هيقتلو ي تيام تعالا نطلع
تيام بهدوء: اهدى اهم وصلو اهم
بصت ليليان للي جاي عليها بهمجيه: مش قايل لديك اهلك
متجيش عند البني ادم ده تاني ايه ااي جابك

+


ليليان بخوف: ابويا
ااثير بعصبيه: ك**سم ابوكي العره ده تسميه اب ده

+


برق بعصبيه: انت بتزعقلها ليه مش ذنبها يعم وبعدين مش شايفها خايفه ازاي مخلاص يسطا

+


اثير: متدخلش بعد اذنك
برق: هخخخخخخ هو عشان الواحد بقا مع ديك ابوكو كويس هتسوقو فيها وتقولو متدخلش لا هدخل ف اي حوار مش عاجبني 

+


محمد بزعيق: مخلاص انت وهو ويلا علي البيت خلينا نروحها

+


خدوها وروحو علي البيت وطول الطريق اثير بيحاول يهدى اعصابو عشان ميزعقش معاها تاني

+


وصلو البيت وطلعو مكان م الكل موجود جريت ليليان علي حضن بخيته لان بالنسبالها مفيش حد احن عليها اكتر من عمتها

+


بخيته:زعقلك الواطي صح خليني اشوفو فمكان
اثير: هه مش هتشوفيه

+


بخيته: مالك يولا متبهدل كده ليه في اي
محمد:مسكو ف بعض

+


بخيته: ينهارك اسود عاوز تودي نفسك فداهيه
اثير: لو قربلها تاني هقتلو

+


ليليان بحرقه: مش كفايا الي عملتو فيه
اثير بعصبيه: كفايا ايه انا لولا دول كنت علقتهولك علي المروحه 

+


ليليان: انت مجنون ازاي بتفكر اصلا تقتل ابويا غير انك مجنون

+


اثير فاض بيه الكيل واردف بعصبيه: مجنون ااه مجنون بيكي مجنون بواحده مش حاسه بيا ولا

+


بحبي ليهااا وف الاخر بدافع وحاسه بواحد عر*ص زي ده

+


اتصدمت لليليان من اعترافو ليها قدام الكل وحطت راسها علي حضن بخيته تاني

+


برق: عملها العلق
تيام بحسره: عقبالي يسطا

+


برق بسخريه وهمس: تيان انا تيام اخوكي تتجوزيني
تيام: علي الاقل معايا فالبيت مش زيك مدياك الوش الخشب 

+


برق: ك****مك
بخيته: اختشي يواااد
ريناد: لولولولولولييييييييييي
محمد: متهمدي بق انتي بتزغرطي علي اي
ريناد: عروسه
محمد: اسكتي يريناد اسكتي يحببتي 

+


الوقت مرر بسرعه ولسا اثير قاعد معاهم وكل م يبص لليليان بتبص بعيد عنو والكل بيضحك عليها

+


تيام: يلاااا يجدعان انا رايح انام
بخيته:قول لوتين كلمي امك
تيام: هنزلهالك كد كد
برق: اطلع معاك يحبيبي 
تيام: بقولك هنزلهالكمممم

+


.......... 

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


رأيكم ودعمكم يهمني 

+


بقلم: توتا مصطفى 

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


في سكاكر كده معايا من اول الروايه وبجد كلامكم وتشجيعكم فقلبي بصووو خدو قلبي مش خساره فيكم🌚❤❤

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


س س س سلااااااااااااااااام🎀

+



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close