اخر الروايات

رواية في وكر الفهد الفصل العاشر 10 بقلم توتا مصطفي

رواية في وكر الفهد الفصل العاشر 10 بقلم توتا مصطفي



                                              
في صباح اليوم التالي

+


صحيت رفا وهي حاسه بتقل جامد فدماغها وبتفتح عينيها بالعافيه ولما ابتدت الرؤيه تظهرلها تمتمت بتعب

+


رفا: ااااه دماغي اااااه..... انا فين.......جات تتحرك حست ان جسمها مدغدغ جات تقاوم ورفعت الغطا عنها لقت نفسها

+


 عريانه خالص وفي بقعة دم علي السرير وهي مش فاهمه في اي ولا حصل اي

+


: صباحك فاجر
رفا بصت علي مصدر الصوت لقد فهد قاعد علي كرسي عاري الصدر لابس بنطلون قطني اسود بس وماسك ويسكي ف ايده:

+


 صباحك فاجر ولا صباح الفُجر علي عيون العهر ولا انهي صباح
رفا بصدمه: ااا اي ااي بتقوله ده
فهد:الحقيقه 

+


رفا دموعها ابتدت تنزل لما دماغها بقا يستوعب وجود فهد ومنظرها: ف فهد 
فهد حط كوباية الويسكي من ايده ووقف قدام السرير واردف بخبث:قلب فهد من جوا

+


رفا بدموع:م محصلش حاجه صح الي انا بفكر فيه غلط صح انت معملتش فيا حاجه 
فهد: ااي عملتو فيكي بمزاجك ي قطه انا لحد دلوقتي يرفا معملتش حاجه اعتبري دي اول خطوه وبعدين وكان عاجبك

+


رفا حست ان ااكلام مش طالع منها 
فهد:صحيح والله اما عرق التاجي ده عرق نجس بنسوانو ورجالو
رفا بعياط:فهد قولي انك بتهزر قولي ان محصلش حاجه بينا وايه يخليك اصلا تعمل فيا كده ف ف فهد رد عليا

+


فهد بسخريه: هه هو من جهة الي حصل ف الي حصل كتير وبمزاجك برضو اما عملت فيكي كده ليه عشان اي حاجه بحطها فدماغي باخدها بكلمتين وشويه اهتمام صدقتي اني هحب واحده زيك 
رفا: زيي

+


فهد قرب منها وجذبها ليه من شعرها:ايوا واحده زيك وبعدين اتكسفي من نفسك ولا انتي كمان البجاحه بتاعت ابوكي طفحت عليكي...... هخرج واجي الاقيكي غورتي من هنا سامعه....... وخرج فلوس من الدرج

+


 ورمالها علي السرير...... وخرج رفا حست ان الدنيا وقفت قدامها اكن الزمن وقف من صدمتها والي عملوا فيها اكتر

+


 شخص كانت بتحس بالامان جنبو اكتر شخص كانت فاكره انو بيخاف عليها دمرها ف يوم ليله قامت حاولت تلبس

+


 هدومها بسرعه وتلحقو لكن رعشت ايديها كانت مانع ليها بصعوبه لبست وجاتها حالة انهيااار وفضلت تكسر كل حاجه قدامها حست بالم ف جزئها السفلي وقعدت ف الارض بكل ضعف

+


رفا بانهيااار: لاااااا اكيد اكيد محصلش حاجه لالالا هو بيكدب 
خطر فبالها شخص ينقذها من كل ده ومترددش لحظه ف انها ترن عليه قامت من علي الارض وفضلت تدور علي تلفونها لحد اما لقتو ورنت علي طول 
رفا بعياط: الووو كوكي ال الحقينيي بابا لو عرف.........بابا يكوكي........مطار........ ح ح حااضر

+


اتجهت للمطار دون علم اي شخص بعد موعدتها كوكي انها هتظبط كل حاجه لحد م توصل.................. بعد مده وصلت وبالفعل لقت مضيفات الطيران بياخدوها وركبت طيارتها منغير محد يعرف حاجه 

+




                
"نروح لفهد الي كان قاعد ف المكان الي بيحب يقعد فيه لوحده وبيكلم نفسه" 
 
فهد:مش عملت الي انت عاوزه وخطيت اول خطوه بيها ودمرتها زي مكنت عايز مدايق لي خخخخخخ هنخيب بعد ده كلو افتكر وعدك لابوك انك هدمر العيله دي نفر نفر 

+


"عند الشباب" 

+


برق: مالو العرص ده مختفي من امبارح
اثير: تلاقيه مع واحده من شر"***اميط الي يعرفهم

+


تيام افتكر حاجه واتعدل وبصلهم: احا يجدعان ده من ساعة م خد رفا مرجعوش تاني

+


اثير: م يمكن وصلو متاخر طلعو عند فاطمه
برق بشك:انا مش مرتاح
تيام: ولا انا

+


برق: لازم اشوف الموضوع ده...... وقام بسرعه متجه لبيت فهد ورراه الشباب وخبطو فتحتلهم فاطمه وهي باين عليها التعب

+


برق: طمطم فهد فين
فاطمه: كالعاده يبني مظهرش من امبارح والبت الي قالت هتونسني مجاتش هي كمان

+


تيام بص لاثير وبرق واردف: االواد هرب من حضانتك يطمطم هنجيبو وناجي سلام اطمطم يلا يرجاله
فاطمه: مع السلامه يبني

+


"نزلو دورو عليه ف القهوه والشقه بتاعتو وسالو عليه كتير لكن محدش شافه لحد م برق افتكر المكان الي بيقعد فيه

+


 دايما وخد الشباب وراحو علي هناك خبطو كتير وبعد مده فتحلهم فهد ودخل علطول وهما دخلو وراه" 

+


تيام: سبحان الله حتى ف روقانك مكان جديد تبزير ابن حرام
فهد ببرود: مش بخيل زيك

+


تيام: نصرف ااه بس بالعقل 
اثير: بيتكلم الواطي واكن ممعهوش ملايين ف البنك
تيام: خمسه فعينك يفقري يابن الفقري

+


برق بص فعين فهد وساله: رفا فين
فهد ببرود ممزوج بقلق حاول يخفيه: مروحتش
اثير بهدوء: يعني كانت معاك من امبارح

+


فهد ببرود: ااه
برق بهدوء: فين
فهد ببرود: فشقتي الجديده

+


اثير استشعر ان فيه حاجه غلط: ومرجعتهاش علي طول ليه وازاي معاك من امبارح ومروحتش البيت اصلا كنت بتعمل ايه يصحبي

+


فهد ببرود: واحد واحده فشقه لوحدهم هيعملو ايه ياكلو ايسكريم

+


فهم اثير قصده وقام ضربو بالبونيه وحاول يكمل عليه لكن فهد مسك ايدو وباليد التانيه ردلو الضربه: انت اتجننت ياض
اثير بغضب: عملت اي ف البت يفهد انجز ووديتها علي فين
برق بغضب:اوعا تحور يصحبي

+


فهد ببرود:نجستلهم بنتهم دمرتها 
تيام بعصبيه:فهدد الحاجات دي مفيهاش هزار
فهد ببرود: ونا ههزر ليه

+


برق: اقسم بالله مشوفتش انجس منك 
فهد: اظبط كلاامك معايا يبرق عملت حساب للاخويه مره مهعملهاش تاني

+


اثير: راحت علي فين
فهد ببرود: هو نا هدادي فيها واوصلها روحو شوفوها غارت فين بعيد عني

+



        

          

                
 "بصولو التلاته وهما ف قمة الغضب منو ومن ااي عملو دخلها ف مشاكل هي ملهاش علاقه بيها سابوه

+


 ومشيو دورو عليها ف كل حته وحاولو يخفو
 الموضوع علي قد ميقدرو علي بخيته والبنات" 
 برق: التاجي

+


اثير: مالها
برق: يحرق ك""سم فهد يجدع التاجي لو شم خبر الدنيا هتولع
تيام بعصبيه: هو اي كلو التاجي التاجي

+


 خخخخخخخ هو احنا هنخاف منو وقفنا قصاد عشره زيه هنيجي نخاف ف الاخر مالك يسطا 

+


برق بغضب:قدو وقد اي حاجه بس التاجي مش زيه زي اي حد هنقف قصادو ااه بس هنخسر كتير

+


تيام: منخسر يعم بس متقعدش تقولي التاجي التاجي احنا مش عيال 
برق بعصبيه: اهي عصبية اهلك دي هضعينا دلوقتي
 اابنت مهمه

+


اثير: هتكون راحت علي فين يعني
تيام: دريم بارك
اثير: ده لي

+


تيام: هخخ هنستعبط يسطا واحده لسا مغتصبينها هتروح فين يعني تلاقيها طفشت
اثير بزعيق: ده نا عايز امسك فهد ادب السكينه ف قلبو واخلص منو

+


برق: صحبنا غلط ااه بس مش هنسيبو يكمل ف ااغلط نلاقي البنت الاول وبعدين نش...... جالها

+


 اتصال ولقاها بخيته....... بخوتي...... وانا ايشعرفني راحت فين هي وفهد......... وه........ مالك يمرااااا

+


 بزعقيلي لي....... ههههههههه حاضر هعرفو فين واقولك س سلام
اثير: بيسالو عليها

+


تيام بتنهيده: هخخخخخ يجدع
اثير: اكتم كده بمناخير امك دي 

+


تيام: ابقا خلي بتوعك زيي يعر*ص
برق: انا عايز اعرف احنا ف ك**سم اي ولا اي هو

+


 فهد الي عايز ينتقم واحنا الي نتسطل ونتعمى 
تيام: قولنا هتجيبها ازاي يابو العريف

+


برق: خخخ هو نا الي طفشتها احنا هنرجع ولو حد سال نحاول نقول اي حاجه لحد منشوف حل ف المصيبه دي
"" "" "" "" "" "

+


وتين: خدها ابن فاطمه وهي زي العيله تسرح ف اي حته
ليليان: الحببب ي اختاااااه

+


بخيته: والحب مسرحكيش ورا اثير ليه
ليليان:بتكسف يبخيته بققق

+


بخيته:يمرارتك يبخيته
وتين: سلامتك يمامي

+


بخيته: مش بقول مرارتك يبخيته.... اهو الواد برق
برق: عطشااااان يبخيته

+


بخيته: قومي فزي جيبي مايه
وتين: هو نا خدامته

+


برق بصلها وغمز: ممكن مراته
وتين: يععععع انا اتجوزك انت بعضلاتك دي 

+


تيان بصوت منخفض: بتحب العضلات
برق بضحك: منا عارف

+


وتين: تيان الكلب
تيام مد ايدو لتيان: تعالي يبابا

+


تيان: طب ونعمه مليش غير اخويا ف الدنيا دي
تيام: اسمي تيام

+


تيان: تيام اخويا
بخيته بضحك: هههههههههههههههههه تجيها من هنا

+


 تيجي من هنا
تيام عرف ان بخيته تقول اي حاجه دلوقتي: خلاص يبخيته تروح وتيجي زي م هي عايزه

+


برق بهمس: تروح وتيجي ف ااكلام ولا فين
تيام: بس يخو**ل

+


بخيته: فين الواد فهوده وفاطمه ام كحه خدت البت ومرجعتهاش تاني

+


ليليان:يجدعااااااااااااااااااااان
اثير: وطي ديك ام صوتك
ليليان: احممم فرح ايه اتقدم وبكرا الحنهههههه

+


تيان: احلفي
ليليان: اهووو لسا بعتالي مسدج هعزم ساره وعمو تاج قالتلي اقولهم

+


تيام بص لاثير وبرق: بتقولك ساره وعمو ابلع انت وهو

+


بخيته: يبلعو اي
برق:............... 




+


يترا مين كوكي ورفا سافرت علي فين وهل هيعرفو اهلها ولا لا كل ده هنعرفه البارت الجاي يسكاكر

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


رأكم ودعمكم يهمني

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


بقلم: توتا مصطفى 

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


س س س س سلااااااام 🎀





+



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close