رواية خوط الصعيد الفصل الرابع 4 بقلم رحمة محمود
4 =خوط الصعيد( بقلم رحمة محمود) - البارت المنتظر /
اعطي سعد الكرباك لانس
وتملك بسمه الرعب....
بسمه:انت يا استاذ..ع..ع..عاوز مني ايه
انس:عاوز اشفي غليلي ...عاوز اخد بتاري
بسمه:انا معملتلكش حاجه وحشه ...انا زمبي ايه
انس والشرار يتطاير من عينه وعروقه بدءت تبرز
انس:وانا عملت ايه...وانا كان زمبي ايه....
وقال بصوت عالي رج السرايه كلها:ردي...قولي..انطقي
بسمه ودموعها تنهمر بشده:والنبي رجعني ...انا حتي معرفش انا فين...ربنا يخليك...انت معندكش ولايه
انس:انا معنديش غيرهم....ولازم احميهم واخد بترهم
منك انتي وابوكي...وانا ...انا عاوز اشفي غليلي
منك انتي وابوكي...ابوكي الكلب..ال★★★
استجمعت بسمه كل قوتها وردت عليه لا تسطيع
ان تري من يهين ابوها وتصمت
بسمه بغضب ممزوج بخوف:انا ابويا اشرف منك ومن ابوك....انت اللي كلب...و٦٠كلب كمان ....انت فاكر
انك لما تخطفني وتتشطر علي النسوان كده انت راجل
انس:انا هوريكي مين الراجل
اخذ انس الكرباك وظل يضربها حتي تقطعت ملابسها
وهو دخل في حاله فزع ولم يستطيع السيطره ع نفسه وظل يضربها وهو يقول:ابوكي اشرف من ابويا انا....انا كلب...انا كلب يا بنت★★★★
انا هوريكي...والله لربيكي انتي وابوكي
وبسمه ويا حرقه قلبي ع بسمه كل اللي في ايدها انها تعيط من شده الضرب
سمعت جميله هي وزينب صوت بسمه
جميله:لا والله وماقادره...جلبي بيتقطع عالبنيه...
انا نازله واللي يوحصول يوحصول
زينب:استني بس يامه ...انس...والنبي يامه انس هيغضب
نزلت جميله الي البادرون وزينب تجري وراهم
وفتحت جميله باب البادرون لتجد منظر يفزع قلبها
لتجد تلك المسكينه مكتفه وثيابها ممزقه
وصرخت باعلي مافيها:ااااانسسسس
فتوقف انس عن الضرب عندما سمع صوت امه
ذهبت جميله ووقفت امام انس وضربته كف باقوي مافيها...طبع هذا الكف ع وجهه ومن شدته جعله يدير وجهه الي الجهه الاخري
اعطي سعد الكرباك لانس
وتملك بسمه الرعب....
بسمه:انت يا استاذ..ع..ع..عاوز مني ايه
انس:عاوز اشفي غليلي ...عاوز اخد بتاري
بسمه:انا معملتلكش حاجه وحشه ...انا زمبي ايه
انس والشرار يتطاير من عينه وعروقه بدءت تبرز
انس:وانا عملت ايه...وانا كان زمبي ايه....
وقال بصوت عالي رج السرايه كلها:ردي...قولي..انطقي
بسمه ودموعها تنهمر بشده:والنبي رجعني ...انا حتي معرفش انا فين...ربنا يخليك...انت معندكش ولايه
انس:انا معنديش غيرهم....ولازم احميهم واخد بترهم
منك انتي وابوكي...وانا ...انا عاوز اشفي غليلي
منك انتي وابوكي...ابوكي الكلب..ال★★★
استجمعت بسمه كل قوتها وردت عليه لا تسطيع
ان تري من يهين ابوها وتصمت
بسمه بغضب ممزوج بخوف:انا ابويا اشرف منك ومن ابوك....انت اللي كلب...و٦٠كلب كمان ....انت فاكر
انك لما تخطفني وتتشطر علي النسوان كده انت راجل
انس:انا هوريكي مين الراجل
اخذ انس الكرباك وظل يضربها حتي تقطعت ملابسها
وهو دخل في حاله فزع ولم يستطيع السيطره ع نفسه وظل يضربها وهو يقول:ابوكي اشرف من ابويا انا....انا كلب...انا كلب يا بنت★★★★
انا هوريكي...والله لربيكي انتي وابوكي
وبسمه ويا حرقه قلبي ع بسمه كل اللي في ايدها انها تعيط من شده الضرب
سمعت جميله هي وزينب صوت بسمه
جميله:لا والله وماقادره...جلبي بيتقطع عالبنيه...
انا نازله واللي يوحصول يوحصول
زينب:استني بس يامه ...انس...والنبي يامه انس هيغضب
نزلت جميله الي البادرون وزينب تجري وراهم
وفتحت جميله باب البادرون لتجد منظر يفزع قلبها
لتجد تلك المسكينه مكتفه وثيابها ممزقه
وصرخت باعلي مافيها:ااااانسسسس
فتوقف انس عن الضرب عندما سمع صوت امه
ذهبت جميله ووقفت امام انس وضربته كف باقوي مافيها...طبع هذا الكف ع وجهه ومن شدته جعله يدير وجهه الي الجهه الاخري

