رواية سديم والادهم العنيد الفصل الثامن والعشرين 28 بقلم دينا اشرف
_ بتعيطي ليه طيب ؟!
+
= علشان زعقتلي .
+
_ طب ما انتي الي غلطانه
+
=لا طبعا انت الي غلطان .
+
_ غلطت ف ايه ؟
+
=علشان زعقتلي .
+
_طب مش انا قلتلك الطرحه تطول شويه ؟
+
=حصل.
+
_ وقلتلك بلاش تضحكي انتي وصحابك ف الشارع حتي لو صوتكم واطي ؟
+
=حصل
+
_وقولتلك بلاش تتاخري ف الرد عليا عشان بقلق عليكي؟
+
= حصل
+
_ وقولتلك بلاش تاكلي من برا عشان هتتعبي ؟
+
= حصل .
+
_وقولتلك 100 مره بلاش تعيطي ؟
+
=حصل
+
_ طب مين ماسمعش الكلام ؟؟!
+
= انا .
+
_يبقا مين الي غلطان !!
+
= انت
+
_ نعم.. انا لييه !!
+
= علشان زعقتلي .😒
احنا مبنغلطش ابدا 😂😂
+
Dina ashraf ❤️
+
يلا نبداء
+
سليم ،، ماما في سديم
+
سلمي ،، راحت السوق مع عائشه وجايه ياحبيبي
+
سليم ،، طيب انا طالع انام ولما تيجي خليها تتطلع ليا
+
سلمي ،، ماشي ياحبيبي
+
Dina ashraf ❤️
+
ادهم وصل المطعم ودخل لقي ايه بقا
+
لقي سديم واقفه وفي واحد واقف جمبها وبيتصورو
+
ادهم بقا شعوره ايه مش عايزه اوصفه شعور غيره قاتله غيره تحرق كل اللي قدامه
+
وقبل ما اللي بيصور ياخد الصورة
كان التليفون اتكسر ميت حته
والولد اللي كان واقف بيتصور جمبها
ادهم اداله حتت بوكس وقعه علي الارض
+
سديم اتخضت وخافت اووي
وراحت وقفت ورا ايمان
+
ادهم بغضب شديد بيكلم الولا اللي واقع علي الارض
+
ادهم ،، لو كنت اخدت الصورة دي كان زمانك مقتول فهمت
+
الولد بخوف ،، اسف والله مش هقرب منها تاني
+
وفي ثواني كان الولد وصاحبه اختفو
+
سديم واقفه ورا ايمان بخوف
+
ايمان ،، يخربيتك هيقتلني بسببك
+
سديم ،، وانا هتقطع حتت
+
عائشه قاعده بتاكل ولا كان في حاجه حصلت
+
سديم ،، كملي اكل كملي شويه كدا وهيعملو من لحمي شاورما
+
عائشه ،، طعمها حلو
+
سديم ،، هتدوقي وتشوفي
+
ادهم بغضب. ،، ايه اللي حصل دا
+
ايمان بتوتر ،، هي هي
+
ادهم ،، انتي علقتي متتكلمي
وانتي تعالي اقفي قدامي
+
سديم ،، لا هتضربتي
+
ادهم ،، عمتي خودي عائشه معاكي والسواق هيروحكم
+
سديم بخوف ،، متسبنيش مع دراكولا دا بلييز
+
ايمان ،، والله يابنتي كان علي عيني بس مقدرش اقف في وش ادهم
+
سديم ،، متنسيش تزرعي ليا نخله وتكتبي عليها المغفور ليها سديم راحت ضحيه دراكولا عنيف
+
ايمان بضحك ،، انتي مصيبه ربنا يعينك ياادهم
يلا يابت ياعائشه
+
عائشه لسديم ،، هعملك كولدير ميه ساقعه وسخنه
+
سديم ،، شاالله يخليكي ليا
سليميلي علي سلمي وقوليلها بنتك كلت الاندومي بتاعك اللي كنتي عيناه تحت الحله اللي في اخر المطبخ
+
عائشه انفجرت من الضحك وكمان ايمان
+
ومشيو وسابو سديم اللي واقفه قدام ادهم زي الكتكوت المبلول
+
ادهم مسك اديها وجرها وراه
+
ووصل قدام عربيته وزقها فيها
+
سديم لنفسها ،، هيرميني ويقولهم النداهة خدتها
+
سديم ،، ادهم ممكن تسمعني
+
ادهم مبيردش عليها
+
بعد فتره بيوصلو شقه جميله جدا وعصريه تحس انها مش في الصعيد
+
سديم. ،، انت جايبني هنا ليه ياادهم ادهم رد عليا بلييز
+
بينزل ادهم من العربيه وبيفتح ليها الباب
+
ادهم ،، انزلي
+
سديم ،، ادهم انزل فين
+
ادهم بسخريه ،، مبقتيش تثقي فيا كمان
+
سديم ،، عايز ايه ياادهم من الاخر
+
ادهم ،، انزلي دلوقتي
+
سديم نزلت من العربيه ومسك ايديها
+
سديم ،، ممكن تسيب ايدي انا بعرف امشي لوحدي
+
ادهم ،، بس كدا حاضر
+
وساب ايديها
+
ادهم ،، اتفضلي امشي قدامي
+
سديم ،، الاصول بتقول مينفعش راجل يمشي ورا ست
+
ادهم زهق منها
+
وراح شايلها ورافعها
+
سديم بشهقه ،، ادهم ايه اللي انت عملته دا نزلي حالا
+
ادهم ،، كدا احسن عشان مينفعش راجل يمشي ورا ست
+
سديم ،، ادهم كدا مينفعش نزلني لو سمحت
+
ادهم ،، متزنيش عشان مش هنزلك غير لما نوصل
+
سديم متكلمتش عشان عارفه انه عنيد ومش هيسمع كلامها
+
سديم استغلت انها في حضنه وقربت منه وحضنته اووي ودفنت وشها في صدره تستنشق ريحته اللي وحشتها اووي
ومكنتش عايزه تبعد عنه ابدا
حضنه وحشها اووي وريحته
+
ادهم حس بيها وكان فرحان جدا ومش عايز يبعدها عن حضنه لانه هي كمان وحشاه بطريقه
من وقت مسابته وهو مش بيعرف ينام
+
وصلو للشقه بتاعت ادهم
+
سديم فاقت من جميع المشاعر اللي هي فيها
+
سديم بتوهان ،، نزلني بقا ياادهم
+
ادهم ،، ماشي
+
نزلها وفتح الباب
+
ادهم ،، ادخلي
+
سديم ،، ادخل ليه
+
ادهم ،، هنتكلم كلمتين وهنمشي
+
سديم دخلت وفضلت تتفرج علي الشقه جميله جدا وزوقها راقي اووي
+
سديم ،، شقت مين دي
+
ادهم ،، شقتي
+
سديم ،، ممكن اعرف جايبني هنا ليه
+
ادهم ،، انتي بجد مبقتيش تثقي فيا خالص
احنا كنا ساكنين في بيت واحد وعمري مقربت منك هاجي انا هنا في بلدي وسط اهلينا واذيكي
+
سديم ،، ادهم انت مجاوبتش علي سؤال جايبني هنا ليه
+
ادهم ،، انا تعبت تعبت منك وزهقت من تصرفاتك اللي مبتخلصش دي متفتكريش اني ساكت كدا ان مش فارق معايا انا بتحرق من جوايا انا بموت كل شويه الاقيكي بتعملي حاجه اكبر من اللي قبليها عارفه اني بغير وبغير اووي ومع ذلك مش بتبطلي تدايقيني
تيجي قدامي وتفضلي تعملي حجات بتموتني
وهو انا مش منبه عليكي متغنيش صح ولا لا
لا تغني وكمان تنزليه علي النت
ممكن افهم دا اسمه ايه
انت بتعملي فيا كدا ليه
+
سديم بعصبيه ،، انت السبب انت اللي وصلتني لكل دا انا رجعت للغني عشان انساك لاني بنسي اي حاجه مديقاني في الغني
بس للاسف مش عارفه انساك ولا عارفه اكرهك ادهم
انت دبحتني ادهم حرام عليك احنا كنا كويسين ليه خونتني ليه توصلنا لكدا
+
ادهم بعصبيه اكبر ،، انا مخنتكيش اناا مستحيل اخونك
+
سديم ،، طيب واللي انا شفته دا تسميه ايه
+
ادهم ،، سديم انتي من الاول مش واثقه فيا انتي لو واثقه فيا عمرك مكنتي صدقتي اللي شفتيه
سديم انا بثق فيكي لدرجه اني لو شفتك في نفس الوضع دا عمري مااصدق عيني
دا اسمه حب
+
سديم ،، طيب هاتلي سبب واضح للي حصل وايه اللي يخليك تروح ليها البيت والاقيك نايم في حضنها
+
قامت وقفت قصاده
وضربته في صدره باايديها
+
سديم بدموع ،، دا مكاني انا دا بتاعي انا ازاي اتجرئت وخليتها تنام مكاني دا حقي انا بس
مستحيل حد ينام فيه غيري
انت خليتها تنام فيه وكمان كانت قريبه منك
انا كنت بموت ياادهم
عمري في حياتي متخيلت ان ييجي يوم وحد ينام مكاني
+
اكملت بصراخ وضرب فيه ،، متنطق دافع عن نفسك برر لي اللي حصل
ازاي تخليها تنام في حضني
ازااااي تسيبها تلمسك ازااي ياادهم
+
خلصت كلامها بصراخ وعياط وراحت اترمت في حضنه
وحضنته وهي بتعيط
+
وادهم حاوط خصرها بتملك وحب اووي
وبدا يملس علي شعرها
بحنان
+
ادهم ،، متعيطيش مقدرش اشوف دموعك دي بتحرقني
+
سديم بشهقه ،، خنتني ليه
+
ادهم ،، مخنتكيش مستحيل اخونك
+
سديم ،، طب اللي حصل دا ليه
+
ادهم ،، مش دلوقتي هقولك بعدين
+
سديم ،، ليه
+
ادهم ،، عشان اجبلك الدليل عشان تثقي فيا
+
سديم ،، ادهم انا
+
ادهم ،، متتكلميش ياسديم يلا عشان ارجعك البيت
بس ياسديم دا اخر تحزير ليكي لو لقيت تصرفاتك اللي بتعمليها دي اتعملت تاني متلوميش غير نفسك
ولو نزلتي فيديو واحد بس وانتي بتغني فيه والله ياسديم لتزعلي مني اووي ماشي
+
سديم ،، ماشي
+
ادهم ،، وهزارك مع سليم يخف شويه
+
سديم ،، بس دا اخويا
+
ادهم بغضب ،، اخوكي ابوكي كلامي يتسمع من غير نقاش
+
سديم بضيق ،، طيب
+
ادهم ،، عز
+
سديم ،، ماله عز
+
ادهم ،، متتواجديش معاه في مكان واحد
+
سديم ،، ليه
+
ادهم ،، سمعتيني قولت ايه من غير ليه كلامي يتنفذ عشان مزعلش
+
سديم ،، خلاص بقا ياادهم كفايه
+
ادهم ،، ماشي اما اشوف يلا قدامي
+
سديم ،، لا اتفضل انت الاول
+
ادهم ،، والله هشيلك تاني
+
سديم ،، لا خلاص همشي اهو
+
ومشيو الاتنين وكانو نازلين من علي السلم
+
بس صوت انوثي وقفهم
+
البنت ،، ايه دا ادهم بيه اخبارك ايه
+
ادهم ببرود ،، ازيك يا عبير
+
عبير ،، انا كويسه جدا لما شوفتك انت عامل ايه
+
ادهم ،، انا كويس
عبير ،، مبقتش تيجي هنا ليه
+
سديم بغيره ،، وانتي مالك مهتميه اووي يجي ولا ميجيش
+
عبير ،، هي مين دي
+
سديم حضنت ايد ادهم ،، انا مرات ادهم واظن انك مش مسموحلك تسالي واحد متجوز رايح فين وجاي منين
+
عبير ،، هو حضرتك اتجوزت امتا
+
كان ادهم هيجيب بس سديم اللي اتكلمت
+
سديم ،، معليشي بقا اصل احنا متاخرين عشان بنحضر لشهر عسلنا باي بقا يااسمك اي
+
ومسكت ايد ادهم ومشيت من قدام عبير اللي كانت بتشيط
+
ادهم ،، ايه دا انتي بتغيري
+
سديم ،، مين قالك بغير انا بس مش من الاحترام انك تكلم بنت وانا واقفه
+
ادهم ،، طب ممكن تسيبي ايدي
+
سديم ،، هو انا هاكلها اهو يااخويا سبتها
+
ركبو العربيه وبعد شويه بيوصلو البيت
+
وسديم سابته في العربيه وطلعت تجري علي بيتها
+
ودخلت جوه
+
ادهم ،، عشقي وصل لااكبر حد يانجمتي وخلاص مبقتش قادر علي بعدك يانجمة الادهم
+
سالم ،، كنتي فين دا كله ياسديم
+
سديم بهمس ،، سليم فين
+
سالم ،، نايم
+
سديم زفرت باارتياح ،، الحمدلله. كان قتلني
+
سالم ،، انتي يابت هبله خايفه من اخوكي ومش خايفه من ابوكي
+
سديم بغمزه ،،هو في اب في العالم كله زيك ياسالم ياقمر انت
+
سالم ،، مش هتضحكي عليا كنتي فين
+
سديم ،، بصراحه كنت مع ادهم
+
سالم ،، مناعارف
+
سديم بصدمة ،، عارف ازاي يعني
+
سالم ،، ادهم رن عليا وقالي لانه ابن اصول ميخرجش معاكي غير مياخد اذني
+
سديم ،، جنتل اووي الواد دا
+
سالم ،، غوري يابت نامي الوقت اتاخر
+
سديم ،، تصبح علي خير يابابي ياقمر
+
سالم ،، وانتي من اهله ياروح بابي
+
ادهم رجع القصر وطلع اوضته
وقلع تيشرته ونام علي السرير
وفضل يفكر في معشوقته ولما كان شايلها وقد ايه كان نفسه الزمن يقف ساعتها
حضنها ونفسها وكل حاجه فيها بتسيطر عليه وبتخليه ينسي نفسه
+
ادهم بعشق ،، وحشتيني وكل مافيا بينطق ويقول وحشتيييني
+
انتها اليوم
+
Dina ashraf ❤️
+
في صباح يوم جديد
+
تستيقظ سديم وترتدي ترنج بس واسع اووي
+
وتنزل تعمل رياضه في الجنينه
+
وبيكون سليم سابقها وبيعمل رياضه
+
سديم ،، صباح الفل ياكبير
+
سليم ،، صباح الجمال ياعيوني
+
سديم ،، ينفع تبداء الرياضه قبلي
+
سليم ،، انتي بتنامي في ترعه
+
سديم ،، فين دا منا صحيت بدري اهو
+
سليم ،، طب يلا اجري شويه يلا
+
سديم ،، امرك ياكبير
+
سديم سابت ادهم وطلعت تجري
+
وكان سليم بيعمل رياضه وهو في الجنينه
+
فجاءه سمع صوت شخص بتحدث باالاجنبيه
+
سليم ،، عايز ايه
+
،، هل تتحدث الانجليزيه
+
سليم ،، نعم
+
،، اين هي سديم
اخبرها ان عزيزها ايريك وصل
+
سليم ،، عزيزها من هل انت احمق من انت اصلا
+
ايريك ،، اخبرتك اني ايريك اين سديم
+
سليم مسكه من هدومه ،، لا تنطق اسم اختي والا ابرحتك ضربا
+
سديم ،، ولا ياسليم اناا خلصت جري
و
اتصدمت من اللي شافته
+
سديم بصدمة ،، ايريك ؟؟؟
+
انتهااا البارت احبابي

