رواية رحيل الهواري الفصل السادس عشر 16 بقلم هايدي الصعيدي
16 لل




رحيل دخلت غرفتها وهيا الدموع ف عنيها وفضلت رايحه جايه ف الاوضه وكلام الحجه بيرن ف ودنها .. دي وصيت حسن..ده چوزك ومحتاجلك .. حرام تفكري فيه وانتي ع زمت مراد.. روحي راضي چوزك
رحيل قامت مسحت دموعها وفي دماغها انا هروح عشان خاطر الحجه وعشان خاطر ده جوزي وليه واجب عليا وعشان خاطر ربنا ميغضبش علياا...
وخلعت خلخالها وبسته وف نفسها سمحني ي حسن بس انت الي اخترت تعمل فيا كده قامت وهيا وحده تاني وهي مرات مراد الهواري
قامت رحيل وخدت شور ورشت برفانها وحطت ملمع بس ع شفيفها ولبست قميص بيتي قصير شوية وفردت شعرها ع ضهرها
ورحت لمراد..
وف نفسها انت هتملك الجسم بس القلب صعب ي مراد بيه انا مش . هنسه الي عملتو فيا
رحيل فتحت باب الاوضه ودخلت لقت مراد واقف بيدخن ف
الشرفه وع وجه معالم الانزعاج ...
رحيل دخلت وقفلت الباب وراها وده الي نبه مراد
لف لقاه رحيل وقفه قدام باب الاوضه ولبسه قميص قطني قصير
وشعرها مفرود ع ضهرها وريحت برفانها وصله لحد عنده مراد غمض عنيه وخد نفس ولف وشه النحيه التانيه
وقعد وبهدوء چايه للكلب تعملي ايه
رحيل خدت نفس : انا اسفه كان غصب عني
مراد : ع العموم خلاص عده وفاات چايه ليه
رحیل اتوترت مكنتش متخيله انه هتبقا ف الموقف ده هيا فكرت انه هيقرب منها اول ما تدخل الاوضه بس مراد لازم يرد ع كرمته الي هانتها
رحيل بتأتأه .. انا ي. يعني كو كنت جاايه عشانك
مراد : وجايه عشاني تعملي ايه
رحيل : عشان انت جوزي
مراد : وعشان انا جوزك جايه تعملي ايه برضك موصلتش المعلومه .
رحيل : هو ف ايه ي مراد بيه كل...
قطعها مراد بسخريه : مراد بيه ف وحده چاي لجوزها هتجول ليه بيه..
رحيل خدت نفس وقامت قربت من مراد وجسمها بيترعش وقعدت
جمب مراد ورفعت وشها ليه
رحيل : جايه عشان انا حلالك وجايه عشان اكون ليك ي م . مراد
مراد قلبه اتنفض ونفسه علي بس سيطر ع نفسه وقرب من رحيل
ومسك شعرها بهدوء
وهمس قدام وشها : المره دي لو حصل بنا حاجه وهتكوني ليا الامور مش هترجع زي الاول
رحيل اومأت بدماغها بمعني ماشي
مراد : انا متملك وغيرتي وحشه و لي شفتيه مني حاجه والي هيچي حاجه تاني خالص رحيل اومأت تاني وصدرها طالع نازل وعنيها عين مراد
مراد نفسه علي : ي رحيل رجعي نفسك من اللحظه دي انا هملكك بكل ما فيك راضيه من كل جلبك عشان الاوضه دي مش هتطلع منها تاني ومش هسمحلك تجيبي سيرت راجل تاني ع لسانك واكيد انت فهماني هتكوني ليا انا وبس
رحيل اومات تاني
مراد رجع بضهرو لورا وقالها بهدوء : جومي اتوضي وتعالي عشان نبدأ حياه جديده مع بعض وربنا يبارك لينا
رحيل اتصدمت ومكنتش متوقعه ان مراد هيقولها كده كانت مفكره انه هيتبع شهوته ومش هيفكر ف حاجه زي دي ورجعت ع ارض
الواقع عايزنا نكون زوج و زوجه فعلا ونبدأ حياه مش مجرد رغبه
وهتنتهي وقلبها نبض بعنف...
فاقت ع صوت مراد الي طلع جاب لها اسدال
صلاتها من غرفتها وقفلها بالمفتاح .. بدأ التملك ...
مراد بهدوء : مفتاح اوضتك اهو هتصحي الصبح تديها لورد تنجلك
كل حاجه بتعتك انتي ومراد وتجيبها ليك هنا من غير ما تدخلي
الاوضه دي تاني .. اسدلك ع الكرسي يلا جومي
رحيل قامت بهدوء دخلت اتوضت وطلعت ومراد دخل وراها طلع
ولقاه لبسه الاسدال ومستنياه
مراد قرب منها بهدوء وصلاه بيها ودع دعاء المتزوجين وو
★
***
وخد شفيفها ف بوسه هادي اووي وهو عايز كل لحظها بتفوت معاها يفضل فكرها حضنها ليه ونزل حجبها وايده مسكت شعرها بهدووء ومص شفتها الي تحت وعض عليها ببعض
القوه رحيل فتحت شفيفها بتأوه دخل مراد لسانه في فمها الي بطعم الفراوله وفضل يداعب بلسانه لسانها بعنف ورغبها شديده ويمتص شفيفها ولسانها بنهم وكأنه اول مره يبوس وحده ودي الحقيقه الي كانت تجهلها رحيل
هو عمره ما باس بسمه وكان بيقرف منها ...
قام مراد وشال رحيل وخلعها اسدلها وهيا ف حضنه وشفيفه ف شفيفها وايديه بتحسس ع كل جسمها برغبه شديده وهيااج وقعد بيها
ع طرف السرير وخلعها قمصها وشاف صدرها لاول مره.. مراد بقا هيتجنن من منظر صدها الابيض البض وحجمه كان يجنن يمله الكف ويزيد ع راي مراد ...
نزل بشفيفه ع رقبتها ومقدمت صدرها البرزه
وقعد يلثمه ويلحس رقبتها بلسانه ويمتص
جلد رقبتها بين شفيفه وويعض فيها
ويرجع ع صدرها ويمصه مصات عنيفه
كل ده ورحيل حساه انها هيغمي عليها من الاحساس الي حسته بين ايد مراد وجسمها كلو بيترعش وسخن جدا ونفسها عالي كانه اول
راجل ف حياتها وحساه انها بقت فوق السحاب ونسيت نفسها بين ايد مراد ومفيش غير تنهدتها الي طلعه واهااتها وده جنن مراد جسمها الي بيترعش تحت اديه والسخونه الي طلعه منها وتجاوب جسمها معاه
مراد نزلها ورحيل كانت مش عايزة تبعد عنه
وخلع هدومه كلها وفرد نفسه ع السرير : يلا وريني الي عندك مش
انتي چاي لزوجك يلا وريني شطرتك .
رحيل شافت جسم مراد العريان وتصدمت ونبض قلبها وصل الف ف الدقيقه وجسمها كلو بقا بيتنفض وتخلبطت من التوتر والخجل ومكنتش عارفه هيا بتقول ايه
رحيل بتوتر : ا. انا ممعرفش اعمل .. كك ا ايه انا انا
دي ا. اول مره ححسن..
وف ثانيه مراد كان نايم وف الثانيه التاني هب ف مكانه وضرب
رحيل ع شفيفها بضهر ايدو بعنف
>رحيل مسكت فمها من الالم وصوتت بقوه
مراد مسكها من شعرها : انا كنت عارف انكك مش هتتغير .. غوري من وشي سديتي نفسي
"كنت عايزه افصلكم بس صعبتو عليا
رحيل كنت وقفه مصدومه من الضربه ومن نفسها لسه متفقه معاه انها مش هتجيب سيرت راجل غيره وف لحظه حميميه زي دي نطقت اسم حسن وحست بالذنب والدموع ملت عنيه لما شافت شكل مراد وعنيه الحمره وجسمه الي اتصلب بغضب.. وحست انها لازم ترضيه
رحيل قربت من مراد وقعدت ع ركبها قدامه ع الارض وهو كان ع السرير وماسك شفيفه بايده وبيهز رجله بعنف...
رحيل حطت ايدها ع وش مراد والدموع ماليه عنيها مراد رفع ايده و ضرب ايدها بعنف من غير ما يبص عليها رحيل دموعها نزلت اكثر ومسكت وش مراد تاني
رحيل بدموع : عشان خطري بص لي ا انا اسفه صدقني غصب عني انا بس اتوترت عشان خطري
مراد رفع عنيه وشاف عنيها المليانه دموع قلبو رق ليها
رحيل وشفيفها بتترعش : انا اسفه صدقني مش هعمل كده تاني ي مراد
مراد قلبه دق بعنف لما شاف شفيفها الي بتترعش ونبره صوتها الحزينه وهيا بتنطق اسمه وقرب منها بعنف ومسك شعرها وقربها منه لدرجت شفيفه
خبطت ف شفيفها : رحيييل رحيل انا غريتي نار ممكن تحرجك متعديهاش انتي الي هتتأذي انا راچل دمي حر مش هجبلها ع نفسسسي..
رحيل اومات وقربت شفيفها من شفيف مراد وبسته بهدوء ورجعت لوراه وع وشها بسمه هاديه
مراد شاف بسمتها وتجنن : هي دي كده بوسه تؤتؤ البوسه كده
وخد شفيفه ف بوسه ما لحميه طلع فيها كل حبه وعشقه ورغبته
فيها بقا بيعض ع شفيفها ويمتصهم بعنف بين شفيفه ويمتص
لسانها بقوة وشهوة
رحیل اول مره تتباس كده ف كانت بتتلوي تحت ايده من رغبتها
الجامحه وايديها مسكه في شعره
ورقبته بقووة .
مراد بلهاث وف باله انا هعلمك فنون عشجي وعرفك ازاي ترضيني
: طلعي لسانك .
رحيل استغربت طلبه وطلعت لسانها مراد حرك لسانه ع لسانه ومتصه بين شفيفه برغبه جامحه
ونزلها ع ركبها ووجه رجلته ع شفيفها : مصي
رحيل اتوترت : ازاي
مراد شاف جهلها وتجنن وعجبه اووي وكان ع هواه
مراد بشهوة : افتحي بوجك ومصيه ولحسيه بلسانك زي الايس كريم بس متعضيش بسنانك ولا عضي بس يلااه ...
رحيل شافت شهوت مراد وفتحت شفيفها ومصت الراس بين شفيفها مراد زمجر زي الاسد ومسك شعرها بقوة وقربها اكثر لرجولته
هزة لهم
رحيل شافت ان مراد عجبه الي عملته بقت بتمص بقوة اكبر
مراد بنفس عالي ومغمض عنيه : اتحركي لوره وجدام وانتي هتمصيه وحركي لسانك
رحيل عملت كده وبقت تتحرك اسرع بسبب ايد مراد ع شعرها وتمص بقوه اكبر لما تسمع تنهدات مراد
وحولت تدخله اكتر ف بوقها والشهوه عندها زادت اووي بقت هيا الي عايزه تمص رجولت مراد اکثر... مراد دفع داخل فمها بقوه اكبر لحد ما نفسها يتكتم ويخرجه ويدخله لحد ما رحيل كانت بتموت تحتيه
مراد قوم رحيل ورمها ع السرير وقطع البرا و الاندر الرحيل ...
مراد حطت ايدها ع صدرها و اونثتها
مراد بامر : شيلي ايدك وفتحر رجلكي عشان تاني مراه متخبيش نفسك جدامي يلاه
رحيل اتكسفت بس شافت نظرت مراد ولقت نفسها لتقائي بتشيل ايدها من ع صدرها وبتفتح رجليها براحه مراد وقف وشاف جسمه العريان قدامه بكل جورحها وشهوتها وهيا مغمضه عنيه وبتعضع شفتها من الخجل قرب منها ومسك صدرها
مراد بشهوة : ايه الصدر ده جمالك هي چنني
رحيل ضحكت بخجل وعنيها ف عنيه قرب منها ومتص حلمت صدرها الشمال بقوه ورغبه وايدو بتعصر اليمين وبتحركه بقووة
رحيل بتنهج : ااه مراد بر راحهه اممم
مراد سمع اسمه واهاتها وزد عنف ومص ودعك في صدرها ...
رحيل بشهوة : اله مراد ارجوك
مراد بهمس : حسه ب ايه جوليلي كل الي حساه جواكي
رحيل بخجل : حسه احساس اول مره احسه حسه اني طايرة فوق السحاب وجسمي سخن .. و
مراد بزمجره : امممم واية جوليهااا
رحيل : حسه بوجع هنا وشورت ع انوثتها وحسه اني عايزاك جووايه اووي
مراد سمع رحيل وخد شفيفها ف بوسه عنيفه والمره دي رحيل
طلعت لسانه وتجوبت معاها وبقا بتحرك لسانها ع لسانه وايدها ف شعره وبتحاول تجريه
مراد نزل بشفيفها ع رقبتها وصدرها وخصرها وايديه ع مأخرتها بتعتصرهاا
بتعتصره بقووة لحد ما وصل لونثتها بسها ع مقدمت اونثتها ونزل ببوساته لحد رجلها لقاه مش فيه الخلخال
مراد : فين خلخالك
رحيل : اتقطعت وانت هتجبلي غيره
مراد بحب : انا جبلك نجمه من السما ولو عوزتي عنيا اديهم ليكي ي رحيل
وقرب من اونثتها وعنيه ف عنيها ونزل ع انوثته وبسها بوسات رقيقه بعدين فتح رجليها
وفضل يمص بعنف ويلحس بظرها ا رحيل كانت بتموت حرفيا دي اول مره حسن كان بيبوسها بوس سطحي
رحيل بلهاث : اااه م. مرااااد انت بتعمل ايه اااه
مراد : بدوج العسل الي بالفراوله
ونزل ع اونثتها وبقا يدخل لسانه جواها ويمصها ويحرك لسانه عليها بعنف ورحيل بقت بتشهق من الشهوة والمتعه غير صوت اهاتها االى على وايديها اللى بتشد شعر مراد بعنف
رحيل بدموع المتعه والشهوة.. مراااد ارجوك ارجووك ااااه معنتش قادرة عشان خطرى
مراد بشهوة وهو بيلحس اخر نقطة من مية شهوتها من انوثتها
مراد: ايه عاوزه ايه جوليلى
رحيل بشهوة:: انا عوزاك عشان خطرى ارجوك دخله جوايه
مراد سمع كلام رحيل ونزل عليها ودخل رجولته كلها فى انوثتها بعنف وقوة وبيتحرك جواها بشهوة كبيرة
رحيل كانت بتشهق من الشهوة والمتعه والوجع بسبب حجم رجولت مراد الكبيرة وبقت اهاتها مالية الاوضه وضوافرها فى ضهر مراد وقربت من رقبته وبقت تمصها بقوة وشهوة كبيرة اوييي
مراد شاف رغبة رحيل قاام عنها ورحيل اتصدمت بس مراد مسكها وقومها ونام ضهره على السرير ونيمها فوقه ودخل رجولته جوواها وهى فوقه
مراد بشهوة:: يلا يا رحيل اتحركى عليه وطلع ونزل بسرعة يلا يا حبيبي
رحيل سمعت كلام مراد وبقت تحركها شهوتها ورغيتها الشديده وبقت تتحرك بعنف ع رجولت مراد الي كان بيزمجر زي الاسد وايده ع ماخرتها وخصرها وبيحركه بعنف اكتر ع رجولته
وقام قلب رحيل ع ركبها ودخل رجولته ف وانثتها
رحيل بقت تصرخ من الوجع والمتعه مراد مسكها من شعرها وبسها بعنف
مراد : صرخي باسمي مش عايز اسمع غير اسمي من شفيفك ويتحرك جواه بعنف انتي ملكي انا ليا وعشان خطري ...
رحيل بصراخ : مراد مراد ااه انا ملكك انا ليك ااه مراااااد مرااااد امممم مراد
مراد زامجر امممم وقرب رحيل لصدره يلاي رحيل عايز احس بميتك نزله عليه مره تانيه يلا نزليهم عشاني يلاه ويتحرك بسرعه
لحد ما جسم رحيل اتشنج ونزلت ميتها ع رجولته وهو زمجر زي الاسد الهائج ونزل ماية رجولته جواه انوثتها لاخر قطره فيه...
مراد خد رحيل ف حضنه وبسها من دماغها
مراد بضحكه : مبروك ي عروسه
رحیل دفنت وشها بخجل : الله يبارك فيك ي قليل الادب
مراد : انا جليل ادب هو انتي لسه شوفتي حاجه ده انا كت بس خايف ع اخلاجك
رحيل قامت : كل ده وكنت خايف ع اخلاقي اومال لو مش خايف
مراد عنيه اسودت وبص ع علاماته في صدر رحيل ورقبتها رحيل بصت لقت نفسها عريانه رمت نفسها ف حضنه وهيا بتضربه ع صدره
مراد ضحك عليها وخدها ف حضنه ورحيل راحت ف النوم ... من الارهاق الي حصلها ومراد شرد ف الي حصل وف الي هيحصل ف حياتهم الجايه
وف باله انا لازم اعترف لها بحبي اول ما تصحي بدل ما تفكر الي انا عملتو معاها رغبه بس .. وخدها ف حضنه و نام براحه اول مره
يحسها
صحي الصبح لقاه رحيل نايمه نوم عميق صعبت عليه ومرديش يصحيها خدش دش وغتسل وطلع لبس ونزل وشاف الحجه قاعده بتفطر
الحجه راضیه شافت مراد نازل ووشه منور والفرحه ماليه عنيه قامت بفرحه : ايه ي ولدي نمسويتك كحلي ولا ايه ما بدري
مراد قرب منها بضحكه وحب دماغها
مراد : معلشي يامه نمت متاخر عشيه
الحجه : صبحيتك مباركه ي ولد وليتك انشالله تكون مباركه وعيلك ينور السرايه كمان تسع شهوري حبة عيني
مراد : ربنا يخليكي يامه ويبارك ف عمرك شوفيلي ورد تجهز صنيه فطار اطلعها لرحيل
الحجه : عنيا ليكم ي ولد
خد مراد صنية الفطار وطلع لرحيل لقاه قاعده ع السرير ودموعها ماليه عنيها وجواهم نظرت غضب وقرف مراد قلبه قبضه وقرب منها
ووو انتظرووني





رحيل دخلت غرفتها وهيا الدموع ف عنيها وفضلت رايحه جايه ف الاوضه وكلام الحجه بيرن ف ودنها .. دي وصيت حسن..ده چوزك ومحتاجلك .. حرام تفكري فيه وانتي ع زمت مراد.. روحي راضي چوزك
رحيل قامت مسحت دموعها وفي دماغها انا هروح عشان خاطر الحجه وعشان خاطر ده جوزي وليه واجب عليا وعشان خاطر ربنا ميغضبش علياا...
وخلعت خلخالها وبسته وف نفسها سمحني ي حسن بس انت الي اخترت تعمل فيا كده قامت وهيا وحده تاني وهي مرات مراد الهواري
قامت رحيل وخدت شور ورشت برفانها وحطت ملمع بس ع شفيفها ولبست قميص بيتي قصير شوية وفردت شعرها ع ضهرها
ورحت لمراد..
وف نفسها انت هتملك الجسم بس القلب صعب ي مراد بيه انا مش . هنسه الي عملتو فيا
رحيل فتحت باب الاوضه ودخلت لقت مراد واقف بيدخن ف
الشرفه وع وجه معالم الانزعاج ...
رحيل دخلت وقفلت الباب وراها وده الي نبه مراد
لف لقاه رحيل وقفه قدام باب الاوضه ولبسه قميص قطني قصير
وشعرها مفرود ع ضهرها وريحت برفانها وصله لحد عنده مراد غمض عنيه وخد نفس ولف وشه النحيه التانيه
وقعد وبهدوء چايه للكلب تعملي ايه
رحيل خدت نفس : انا اسفه كان غصب عني
مراد : ع العموم خلاص عده وفاات چايه ليه
رحیل اتوترت مكنتش متخيله انه هتبقا ف الموقف ده هيا فكرت انه هيقرب منها اول ما تدخل الاوضه بس مراد لازم يرد ع كرمته الي هانتها
رحيل بتأتأه .. انا ي. يعني كو كنت جاايه عشانك
مراد : وجايه عشاني تعملي ايه
رحيل : عشان انت جوزي
مراد : وعشان انا جوزك جايه تعملي ايه برضك موصلتش المعلومه .
رحيل : هو ف ايه ي مراد بيه كل...
قطعها مراد بسخريه : مراد بيه ف وحده چاي لجوزها هتجول ليه بيه..
رحيل خدت نفس وقامت قربت من مراد وجسمها بيترعش وقعدت
جمب مراد ورفعت وشها ليه
رحيل : جايه عشان انا حلالك وجايه عشان اكون ليك ي م . مراد
مراد قلبه اتنفض ونفسه علي بس سيطر ع نفسه وقرب من رحيل
ومسك شعرها بهدوء
وهمس قدام وشها : المره دي لو حصل بنا حاجه وهتكوني ليا الامور مش هترجع زي الاول
رحيل اومأت بدماغها بمعني ماشي
مراد : انا متملك وغيرتي وحشه و لي شفتيه مني حاجه والي هيچي حاجه تاني خالص رحيل اومأت تاني وصدرها طالع نازل وعنيها عين مراد
مراد نفسه علي : ي رحيل رجعي نفسك من اللحظه دي انا هملكك بكل ما فيك راضيه من كل جلبك عشان الاوضه دي مش هتطلع منها تاني ومش هسمحلك تجيبي سيرت راجل تاني ع لسانك واكيد انت فهماني هتكوني ليا انا وبس
رحيل اومات تاني
مراد رجع بضهرو لورا وقالها بهدوء : جومي اتوضي وتعالي عشان نبدأ حياه جديده مع بعض وربنا يبارك لينا
رحيل اتصدمت ومكنتش متوقعه ان مراد هيقولها كده كانت مفكره انه هيتبع شهوته ومش هيفكر ف حاجه زي دي ورجعت ع ارض
الواقع عايزنا نكون زوج و زوجه فعلا ونبدأ حياه مش مجرد رغبه
وهتنتهي وقلبها نبض بعنف...
فاقت ع صوت مراد الي طلع جاب لها اسدال
صلاتها من غرفتها وقفلها بالمفتاح .. بدأ التملك ...
مراد بهدوء : مفتاح اوضتك اهو هتصحي الصبح تديها لورد تنجلك
كل حاجه بتعتك انتي ومراد وتجيبها ليك هنا من غير ما تدخلي
الاوضه دي تاني .. اسدلك ع الكرسي يلا جومي
رحيل قامت بهدوء دخلت اتوضت وطلعت ومراد دخل وراها طلع
ولقاه لبسه الاسدال ومستنياه
مراد قرب منها بهدوء وصلاه بيها ودع دعاء المتزوجين وو
★
***
وخد شفيفها ف بوسه هادي اووي وهو عايز كل لحظها بتفوت معاها يفضل فكرها حضنها ليه ونزل حجبها وايده مسكت شعرها بهدووء ومص شفتها الي تحت وعض عليها ببعض
القوه رحيل فتحت شفيفها بتأوه دخل مراد لسانه في فمها الي بطعم الفراوله وفضل يداعب بلسانه لسانها بعنف ورغبها شديده ويمتص شفيفها ولسانها بنهم وكأنه اول مره يبوس وحده ودي الحقيقه الي كانت تجهلها رحيل
هو عمره ما باس بسمه وكان بيقرف منها ...
قام مراد وشال رحيل وخلعها اسدلها وهيا ف حضنه وشفيفه ف شفيفها وايديه بتحسس ع كل جسمها برغبه شديده وهيااج وقعد بيها
ع طرف السرير وخلعها قمصها وشاف صدرها لاول مره.. مراد بقا هيتجنن من منظر صدها الابيض البض وحجمه كان يجنن يمله الكف ويزيد ع راي مراد ...
نزل بشفيفه ع رقبتها ومقدمت صدرها البرزه
وقعد يلثمه ويلحس رقبتها بلسانه ويمتص
جلد رقبتها بين شفيفه وويعض فيها
ويرجع ع صدرها ويمصه مصات عنيفه
كل ده ورحيل حساه انها هيغمي عليها من الاحساس الي حسته بين ايد مراد وجسمها كلو بيترعش وسخن جدا ونفسها عالي كانه اول
راجل ف حياتها وحساه انها بقت فوق السحاب ونسيت نفسها بين ايد مراد ومفيش غير تنهدتها الي طلعه واهااتها وده جنن مراد جسمها الي بيترعش تحت اديه والسخونه الي طلعه منها وتجاوب جسمها معاه
مراد نزلها ورحيل كانت مش عايزة تبعد عنه
وخلع هدومه كلها وفرد نفسه ع السرير : يلا وريني الي عندك مش
انتي چاي لزوجك يلا وريني شطرتك .
رحيل شافت جسم مراد العريان وتصدمت ونبض قلبها وصل الف ف الدقيقه وجسمها كلو بقا بيتنفض وتخلبطت من التوتر والخجل ومكنتش عارفه هيا بتقول ايه
رحيل بتوتر : ا. انا ممعرفش اعمل .. كك ا ايه انا انا
دي ا. اول مره ححسن..
وف ثانيه مراد كان نايم وف الثانيه التاني هب ف مكانه وضرب
رحيل ع شفيفها بضهر ايدو بعنف
>رحيل مسكت فمها من الالم وصوتت بقوه
مراد مسكها من شعرها : انا كنت عارف انكك مش هتتغير .. غوري من وشي سديتي نفسي
"كنت عايزه افصلكم بس صعبتو عليا
رحيل كنت وقفه مصدومه من الضربه ومن نفسها لسه متفقه معاه انها مش هتجيب سيرت راجل غيره وف لحظه حميميه زي دي نطقت اسم حسن وحست بالذنب والدموع ملت عنيه لما شافت شكل مراد وعنيه الحمره وجسمه الي اتصلب بغضب.. وحست انها لازم ترضيه
رحيل قربت من مراد وقعدت ع ركبها قدامه ع الارض وهو كان ع السرير وماسك شفيفه بايده وبيهز رجله بعنف...
رحيل حطت ايدها ع وش مراد والدموع ماليه عنيها مراد رفع ايده و ضرب ايدها بعنف من غير ما يبص عليها رحيل دموعها نزلت اكثر ومسكت وش مراد تاني
رحيل بدموع : عشان خطري بص لي ا انا اسفه صدقني غصب عني انا بس اتوترت عشان خطري
مراد رفع عنيه وشاف عنيها المليانه دموع قلبو رق ليها
رحيل وشفيفها بتترعش : انا اسفه صدقني مش هعمل كده تاني ي مراد
مراد قلبه دق بعنف لما شاف شفيفها الي بتترعش ونبره صوتها الحزينه وهيا بتنطق اسمه وقرب منها بعنف ومسك شعرها وقربها منه لدرجت شفيفه
خبطت ف شفيفها : رحيييل رحيل انا غريتي نار ممكن تحرجك متعديهاش انتي الي هتتأذي انا راچل دمي حر مش هجبلها ع نفسسسي..
رحيل اومات وقربت شفيفها من شفيف مراد وبسته بهدوء ورجعت لوراه وع وشها بسمه هاديه
مراد شاف بسمتها وتجنن : هي دي كده بوسه تؤتؤ البوسه كده
وخد شفيفه ف بوسه ما لحميه طلع فيها كل حبه وعشقه ورغبته
فيها بقا بيعض ع شفيفها ويمتصهم بعنف بين شفيفه ويمتص
لسانها بقوة وشهوة
رحیل اول مره تتباس كده ف كانت بتتلوي تحت ايده من رغبتها
الجامحه وايديها مسكه في شعره
ورقبته بقووة .
مراد بلهاث وف باله انا هعلمك فنون عشجي وعرفك ازاي ترضيني
: طلعي لسانك .
رحيل استغربت طلبه وطلعت لسانها مراد حرك لسانه ع لسانه ومتصه بين شفيفه برغبه جامحه
ونزلها ع ركبها ووجه رجلته ع شفيفها : مصي
رحيل اتوترت : ازاي
مراد شاف جهلها وتجنن وعجبه اووي وكان ع هواه
مراد بشهوة : افتحي بوجك ومصيه ولحسيه بلسانك زي الايس كريم بس متعضيش بسنانك ولا عضي بس يلااه ...
رحيل شافت شهوت مراد وفتحت شفيفها ومصت الراس بين شفيفها مراد زمجر زي الاسد ومسك شعرها بقوة وقربها اكثر لرجولته
هزة لهم
رحيل شافت ان مراد عجبه الي عملته بقت بتمص بقوة اكبر
مراد بنفس عالي ومغمض عنيه : اتحركي لوره وجدام وانتي هتمصيه وحركي لسانك
رحيل عملت كده وبقت تتحرك اسرع بسبب ايد مراد ع شعرها وتمص بقوه اكبر لما تسمع تنهدات مراد
وحولت تدخله اكتر ف بوقها والشهوه عندها زادت اووي بقت هيا الي عايزه تمص رجولت مراد اکثر... مراد دفع داخل فمها بقوه اكبر لحد ما نفسها يتكتم ويخرجه ويدخله لحد ما رحيل كانت بتموت تحتيه
مراد قوم رحيل ورمها ع السرير وقطع البرا و الاندر الرحيل ...
مراد حطت ايدها ع صدرها و اونثتها
مراد بامر : شيلي ايدك وفتحر رجلكي عشان تاني مراه متخبيش نفسك جدامي يلاه
رحيل اتكسفت بس شافت نظرت مراد ولقت نفسها لتقائي بتشيل ايدها من ع صدرها وبتفتح رجليها براحه مراد وقف وشاف جسمه العريان قدامه بكل جورحها وشهوتها وهيا مغمضه عنيه وبتعضع شفتها من الخجل قرب منها ومسك صدرها
مراد بشهوة : ايه الصدر ده جمالك هي چنني
رحيل ضحكت بخجل وعنيها ف عنيه قرب منها ومتص حلمت صدرها الشمال بقوه ورغبه وايدو بتعصر اليمين وبتحركه بقووة
رحيل بتنهج : ااه مراد بر راحهه اممم
مراد سمع اسمه واهاتها وزد عنف ومص ودعك في صدرها ...
رحيل بشهوة : اله مراد ارجوك
مراد بهمس : حسه ب ايه جوليلي كل الي حساه جواكي
رحيل بخجل : حسه احساس اول مره احسه حسه اني طايرة فوق السحاب وجسمي سخن .. و
مراد بزمجره : امممم واية جوليهااا
رحيل : حسه بوجع هنا وشورت ع انوثتها وحسه اني عايزاك جووايه اووي
مراد سمع رحيل وخد شفيفها ف بوسه عنيفه والمره دي رحيل
طلعت لسانه وتجوبت معاها وبقا بتحرك لسانها ع لسانه وايدها ف شعره وبتحاول تجريه
مراد نزل بشفيفها ع رقبتها وصدرها وخصرها وايديه ع مأخرتها بتعتصرهاا
بتعتصره بقووة لحد ما وصل لونثتها بسها ع مقدمت اونثتها ونزل ببوساته لحد رجلها لقاه مش فيه الخلخال
مراد : فين خلخالك
رحيل : اتقطعت وانت هتجبلي غيره
مراد بحب : انا جبلك نجمه من السما ولو عوزتي عنيا اديهم ليكي ي رحيل
وقرب من اونثتها وعنيه ف عنيها ونزل ع انوثته وبسها بوسات رقيقه بعدين فتح رجليها
وفضل يمص بعنف ويلحس بظرها ا رحيل كانت بتموت حرفيا دي اول مره حسن كان بيبوسها بوس سطحي
رحيل بلهاث : اااه م. مرااااد انت بتعمل ايه اااه
مراد : بدوج العسل الي بالفراوله
ونزل ع اونثتها وبقا يدخل لسانه جواها ويمصها ويحرك لسانه عليها بعنف ورحيل بقت بتشهق من الشهوة والمتعه غير صوت اهاتها االى على وايديها اللى بتشد شعر مراد بعنف
رحيل بدموع المتعه والشهوة.. مراااد ارجوك ارجووك ااااه معنتش قادرة عشان خطرى
مراد بشهوة وهو بيلحس اخر نقطة من مية شهوتها من انوثتها
مراد: ايه عاوزه ايه جوليلى
رحيل بشهوة:: انا عوزاك عشان خطرى ارجوك دخله جوايه
مراد سمع كلام رحيل ونزل عليها ودخل رجولته كلها فى انوثتها بعنف وقوة وبيتحرك جواها بشهوة كبيرة
رحيل كانت بتشهق من الشهوة والمتعه والوجع بسبب حجم رجولت مراد الكبيرة وبقت اهاتها مالية الاوضه وضوافرها فى ضهر مراد وقربت من رقبته وبقت تمصها بقوة وشهوة كبيرة اوييي
مراد شاف رغبة رحيل قاام عنها ورحيل اتصدمت بس مراد مسكها وقومها ونام ضهره على السرير ونيمها فوقه ودخل رجولته جوواها وهى فوقه
مراد بشهوة:: يلا يا رحيل اتحركى عليه وطلع ونزل بسرعة يلا يا حبيبي
رحيل سمعت كلام مراد وبقت تحركها شهوتها ورغيتها الشديده وبقت تتحرك بعنف ع رجولت مراد الي كان بيزمجر زي الاسد وايده ع ماخرتها وخصرها وبيحركه بعنف اكتر ع رجولته
وقام قلب رحيل ع ركبها ودخل رجولته ف وانثتها
رحيل بقت تصرخ من الوجع والمتعه مراد مسكها من شعرها وبسها بعنف
مراد : صرخي باسمي مش عايز اسمع غير اسمي من شفيفك ويتحرك جواه بعنف انتي ملكي انا ليا وعشان خطري ...
رحيل بصراخ : مراد مراد ااه انا ملكك انا ليك ااه مراااااد مرااااد امممم مراد
مراد زامجر امممم وقرب رحيل لصدره يلاي رحيل عايز احس بميتك نزله عليه مره تانيه يلا نزليهم عشاني يلاه ويتحرك بسرعه
لحد ما جسم رحيل اتشنج ونزلت ميتها ع رجولته وهو زمجر زي الاسد الهائج ونزل ماية رجولته جواه انوثتها لاخر قطره فيه...
مراد خد رحيل ف حضنه وبسها من دماغها
مراد بضحكه : مبروك ي عروسه
رحیل دفنت وشها بخجل : الله يبارك فيك ي قليل الادب
مراد : انا جليل ادب هو انتي لسه شوفتي حاجه ده انا كت بس خايف ع اخلاجك
رحيل قامت : كل ده وكنت خايف ع اخلاقي اومال لو مش خايف
مراد عنيه اسودت وبص ع علاماته في صدر رحيل ورقبتها رحيل بصت لقت نفسها عريانه رمت نفسها ف حضنه وهيا بتضربه ع صدره
مراد ضحك عليها وخدها ف حضنه ورحيل راحت ف النوم ... من الارهاق الي حصلها ومراد شرد ف الي حصل وف الي هيحصل ف حياتهم الجايه
وف باله انا لازم اعترف لها بحبي اول ما تصحي بدل ما تفكر الي انا عملتو معاها رغبه بس .. وخدها ف حضنه و نام براحه اول مره
يحسها
صحي الصبح لقاه رحيل نايمه نوم عميق صعبت عليه ومرديش يصحيها خدش دش وغتسل وطلع لبس ونزل وشاف الحجه قاعده بتفطر
الحجه راضیه شافت مراد نازل ووشه منور والفرحه ماليه عنيه قامت بفرحه : ايه ي ولدي نمسويتك كحلي ولا ايه ما بدري
مراد قرب منها بضحكه وحب دماغها
مراد : معلشي يامه نمت متاخر عشيه
الحجه : صبحيتك مباركه ي ولد وليتك انشالله تكون مباركه وعيلك ينور السرايه كمان تسع شهوري حبة عيني
مراد : ربنا يخليكي يامه ويبارك ف عمرك شوفيلي ورد تجهز صنيه فطار اطلعها لرحيل
الحجه : عنيا ليكم ي ولد
خد مراد صنية الفطار وطلع لرحيل لقاه قاعده ع السرير ودموعها ماليه عنيها وجواهم نظرت غضب وقرف مراد قلبه قبضه وقرب منها
ووو انتظرووني