رواية رحيل الهواري الفصل السابع عشر 17 بقلم هايدي الصعيدي
السابع عشر
عند رحيل صحيت من النوم وغيمة الشهوة والرغبه اتشالت من ع عقلها وفتكرت ازاي خلاها عبده لشهوتها وخلها هي الي تطلب منه يكمل معاها افتكرت ازاي نزلت تحت رجليه وترجتو
يسمحها عشان تكمل معاه متعرفش ان ده حقه كراجل غيوور وفتكرت كلامه معاها قبل كده انا مش طايج اشوف وشك .. معلون اليوم الي دخلتي فيه حياتنا .. انا مستني اليوم الي تغوري فيه من هنا عشان ارتاح من جرفكك وفتكرت كل المواقف الي اهان كرمتها فيها وقرفت من نفسها
وانها كنت دخله ليه كا واجب عليها كزوجه مش اکثر ولقت كل حصانها بتتهد وسلمت ليه بكل جورحها رحيل ف نفسها بسخريه ...
قلبك دق لواحد بيكرهك ايه مستغربه من نفسك ليه انتي اصلا كان قلبك بيتنفض كل ما يقرب منك حتي ق قبل حسن ما يموت كان في حاجه انتي نكرها بس لما سلمتي ليه كل حاجه اتكشفت انتي
بني ادمه مقرفه ومعندكيش كرامه خضعتي ليه
من اول لقاء بنكم سلمتي لاخوي حسن ي رحيل بكل مشعرك ودموع الندم نزلت من عنيها بس انا مش خاينه وكنت بكابر ورفض المشاعر دي انا عمري ما خونت حسن حتي ف تفكيري لا بس
انتي خنتي حسن لما قلبك دق لاخوه وكانت نظرات الغضب والقرف ماليه عنيها من نفسها ومن مراد هو السبب ف كل التشتت الي هيا فيه بس هو حقه
يعمل كده وانا رحت ليه برجليه ...
فاقت رحيل من شرودها ع صوت الباب وشافت مراد الي عنيه كانت ماليانه قلق
ولفت وشها الناحيه التانيه
مراد بقلق : مالك هتبكي ليه ي رحيل
>رحيل بقرف : متقربش مني تاني انت سامع انا بقرف منك وبقرف من نفسي الي سلمت لواحد
زيك ...
مراد بنزعاج : يعني جصدك ايه
رحيل : يعني قصدي اني جيت هنا مش بمزاجي جيت ع طلب الحجه وانا اصلا من طايقاك
مراد بغضب: رحيييل متلعبيش بنار هتحرجك انتي كنتي دايبه بين ایدیه كييف مش عايزاني
OBJ
رحيل : عادي انا اصلا مكنتش حسه بيك انا كنت بين اديك بس عقلي ف مكان تاني
مراد بغضب رمه الصنية الفطار بعنف ع الارض وقرب منها رحيل جسمها اتنفض
مراد بفحيح وهو ماسك شعرها : وانتي لو چايه غصب عنك نزلتي بين ايديه ليه وترجتيني اسمحك
رحيل بعند : و. وااجب
مراد : الواجب يخليكي زي النار بين اديه ويخليكي تطلبي مني انام معاكي الواجب خلاكي تصرخي باسمي طول اليل ... الواجب يخليكي تبدئي معايه صفحه كلها عهود انتي مش هتوفيها
رحيل سمعت كلام مراد وعيطت وصوت شهقتها علي وبقت بتعيط
حرقه هيا مش قادره تجرحه اكثر من كده ورمت نفسها ف حضنه
ومراد خدها ف حضنه زي البيبي الصغير وحاول يهديها ...
OBJ
مراد بهدوء : اهدي خلاص اهدي جوليلي مالك وايه جلب حالك
کده کنتر نايمه والفرحه في عنيك
>رحيل بصت ليه : ي . يعني اتكلم عادي
مراد جيه ع نفسه و شاور براسه
رحيل دفنت وشها ف حضنه : انا مش عارفه مالي انا مشتته انا مش خاينه ي مراد انا يمكن اكون حبيت ح. حسن مراد ضغط ابیده ع ضهرها رحيل رفعت ايدها ومشتها ع كتفه
ممكن اكون حبيته حب مراهقه حبيت حبه ليا واهتمامه بيه وعنيها الي كلها لهفه وحنان حبية حب حسن ليا وحولت ربنا يعلم اني حولت اخلي قلبي ما يتنفضش كل ما يشوفك عشان انا مش خاينه ولا وحده مقرفه عشان افكر فيك وانا مرات حسن بس كل مره كنت بلاقي رجليا وخداني ليك كنت بحزن لما اشوف كره ف عنيك
كنت بقرف من نفسي وحاول انكر دقات قلبي وقول ده اكيد خووف منك بس بس امبارح
امبارح كل حاجه اتكشفت لي ولاول مره احس.
بطعم الحب اول مره احس كده ده مش حب ده عشق وغرام وجنون انا حبيت حسن حب مراهقه عشان
انا مجربتش الحب قبل كده حبيت اهتمامه
وانت انا حبيتك بكل جوارحي عشقتك بعيوبك وزعيقك ونظرتك وعصبيتك وقلة ادبك حبيت كل تفصيلك وهمت فيها حبيتك كا اونتي ناضجه
ومستنيه راجل احلامها .. انا قرات زمن اني ما الحب الا للحبيب الاول .. وبرضو قرات ان لو قلبك دق لواحد غير الحبيب الاول ف ده
مش حب ... . وانك لما تحب حد وتحب عيوبه قبل مميزاته ف هو ده الحب الحقيقي .. وانا خلاص مش قادره انكر الحب ده اكثر من كده من
ساعت
الحمام وانا مش بقدر انام وديما بفكر فيك
وكنت بهرب منك ومن مشعري ليك .. وانا عارفه انك مش بتحبني بس خلاص مش قادره اقاوم اكثر من كده ...
مراد في حد حاسس بمراد والي بيحصل جواه ف حد حاسس بنبضات قلب مراد الي هتخرج بره صدره حد حاسس بجسمه الي اتصلب لما سمع اعترفها مشعره الي كانت بتطالبه يخدها تحتيه ويعرفها قد ايه هو بيحبها ...
مراد بعد رحيل عن حضنه وقام وقف واديه بتشد ف شعره رحيل بتحبه رحيل بتبدله الحب بحب اكبر رحيل ديبه فيها زي ما هو دايب ف كل تفصلها راح وقف ف الشرفه
وحاول يهدي نفسه عشان لو لف ليه دلوقتي هيأذيها من كمية المشاعر الي حسسها جواه رحيل شافت مراد وقف وبعد عنها
فكرت ان ده رفض لحبها ودموعها نزلت اكثر ...
مراد سمع صوت بكاها وقبض ع ايده وحاول يهدي نفسه ...
مراد قرب من رحيل بلهفه ومسك وشها بين ايديه ومسح دموعها ...
مراد برجاء : جوليها ي رحيل جوليها عشان خطري يلا...
رحيل شفيفها بتترعش : ب. بحبككك ي مراد وبدموع بحبكك اووي
مراد نزل ع شفيفها ب قبله ملحميه باسها وهو عايز يوصل مشعره
ليها باسها وهو جسمه كله بيتنفض من كمية المشاعر الي حسسها جواه حضنها بكل العشق والغرام الي حاسس بيه باسها وهو عايز يسحب روحها ويدخلها
جوه روحه عايز يحبس انفاسها جوه صدره عايز يتنفس حبها وعشقها ليه
فاق لما ايد رحيل ضربت صدره محتاجه هواه
مراد مسك شعرها بايديه الاثنين
مراد بعشق : ارفعي عينك ي رحيلي .. رحيل رفعت عنيها الي بتلمع بدمعها وصدرها بيتحرك بقوة من كمية المشاعر الي بتتحرك جوه
صدرها .. وستغربت من رحيلي
مراد : ايه مستغربها من رحيلي .. انتي رحيلي ورحلتي وحياتي الي فاتت والي چايه
انتي ملكتي جلبي وعجلي وخطفتي روحي
انت رحيل مراد الجديم الي ميعرفش حاجه عن العشج والهوى .. انتي رحلتي الي تهت فيها ودبت ف حبها .. انتي كل حياتي الي فاتت
عشان انا كل حياتي الي فاتت كنت مستنكي وهحلم بيكي كل يوم من جبل ما اشوفك ومستني الي هتخطف جلبي وتوجعني ف حبها
انا كنت بحاول اجسي نفسي ونكر حبك الي ولع چوه روحي كنت
بهرب منك ولجيكي ورايه ف كل مطرح من ساعت ما چيتي
وسمعت دجت خلخالك وانا جلبي اتنفض
حولت اهينك وو وكرهك حولت وحولت لحد
ما ف مره من غيرتي عليكي وجهرتي من نفسي الي حبت وحده
مش ليه كنت هموت
لما وجعت
من فوج الفرس .. هربت منك ومن مشاعري ورحت البيت التاني وكنت بموت وروحي مشتاج لريحتك بس جولت الموت اهون عليا ولا احبك حب محرم ... حولت وحولت كتير جوي
بس حبك اتمكن ف جسمي ودخل روحي كيف السم بس السم ده اتحول لبلسم لما بجيتي ع زمتي كنت ماسك روحي عنك وجول هيا مش هتحبني هيا جلبها مش ليا كنت بتيجي لي
ف خيال ودوبي ف حضني ودوب جواكي وصحي الاجي نفسي الحالي ع سرير زي مانا طول عمري
لحالي ومفيش حد يحس بجلبي ومن جهرتي سخنت من كتر ما انا محتاجلك انت مش اي مرا ف حياتي وخلاص ان النار الي جوايه دي كنتي انتي سببها ومفش وحده غيرك
هتجدر تطفيها مانا كنت متجوز جبل سابج وكنت ههجورها بالشهور من عميلها السوده
بس عمري ما تعبت ولا احتجت لمرا ف حياتي غير لما جلب دج ليكي .. وانتي حياتي الجايه
والي عمري ما هستغني عنها ولا عن حبك
انا محتاجلك زي ما انتي محتجالي واكثر
خلاص اتكويت بنار حبك كتييير نفسي
ادوج چنه عشجك ...
رحيل حد لقاه رحيل .. رحيل ساحت خلاص ي جماعه رحيل دابت
من كمية الحب الي مراد
طلعه من جواه قلبه .. بيحبها ودايب فيها
اكثر منها بكتييير اووي جيه ع نفسه
عشانها يعني كان بيعمل ده كلو عشان ينكر
حيه ليها يعني هو بيحبني ومش بيكرهني حبه ليها يعني هو بيحبني ومش بيكرهني ف اللحظه دي جسمها كان بيشع حرار وضوء وصوت كمان
مراد حضنها ليه اكثر ودخلها جوه صدره وستنشق ريحت شعرها الي جننته
وبعنف بعد عنها
عشان لو خد رحيل دلوقتي كان فعلا هيأذيها من مشعره الهايجه جواه ف اللحظه دي
مراد حب ع دمغها وايديها : يلا جومي ي رحيلي خدي حمام وعشان تفطري انت من عشیه مکلتیش حاجه
رحيل وهيا دايبه فيه هو مين ده ده مش مراد العصبي الي ديما غضبان ده ده واحد تاني
خالص
مراد قرب منها بضحكه ونكش شعرها لما شفها متنحه فيه وتيها .. وفي باله هو انتي لسه شوفتي حاجه ده انا هخليكي تتنفسي غرامي وتشهجي باسمي وتعيشي ع حبي ...
رحيل فاقت ع ضحكت مراد وهو بينكش شعرها
وعنيه كلها حب : بس ي مراد بلاش رخامه وضحكت معاه
مراد : طب يلا جومي عشان لو ما جمتيش انا مش هخلي رجلك
تختطي برا السرير عشان انا شايف حجات كنت همووت عليها
وبجت ملكي..
رحيل بصت ع نفسها وفتكرت انها عريانه من امبارح وحطت
ايديها الاتنين ع وشها ...
مراد بضحك : مش هو ده الي المفروض تغطيه
رحيل ماتت من الخجل وخدت الملايه وجريت بيها ع الحمام ...
>مراد فضل رايح جاي ف الاوضه والفرحه مش سيعاه وهو عايز يعمل اي حاجه لرحيل
وتصل باكبر محل صياغه ف الماحفظه ديما بيتعامل معاه
مراد : ايوة ي ايليا عايزك انهارده تجي لي السرايه ومعاك تشكيله فخمه من دهب عيار 24 وعايز خلخالين الماظ وسلسها باسم مراد .. انهارده يكونه جهزين .. تمام يلا سلام
رحيل خرجت من الحمام وهيا لفه بشكير ابيض ع جسمها مراد قرب منها وفضل يتامل ملامحها عيونها ورموشها المبلوله شعرها الي بينقط مايه ع رقبتها وصدرها شفيفها الي بتلمع
وقرب وهو مش مصدق نفسه انها بقت ليه وفضل ماشي باصبعه ع ملامحها ونزل ع علامت الحب الي ف رقبتها وصدرها وعنيه اسودت برغبه وقرب عملها علمات جديده واقوة من الاول
مراد بشهوة : العلامات دي من انهارده مش هتختفي من ع جيدك دي ختمي وصك ملكيتك دي حبي وتملكي ليكي العلامات دي لو چت ف يوم واختفت اعرفي اني موت ...
رحيل عيونها اتملت دموع وحطت ايدها ع شفايف مراد : ارجوك متقولش كده متجبشي سيرت الموت بعد الشر عنك صدقني لو حصلك حاجه انا ممكن اموت فيها ...
مراد : خلاص اهدي حجك عليا وبعدين انا لو مت هخدك معايه مش هسيبك تعيشي من غيري
رحيل ضحكت عليه ومشيت عشان تلبس نسيت ان هدومها ف الاوضه التانيه ...
رحيل : انا عايزه هدوم
مراد : عندك ف الدولاب فيه هدوم
رحيل فتحت الدولاب لقت هدوم مش بتعتها بصت لمراد بغضب
>من غير ما تاخد بلها ان الهدوم بالتكت بتاعها : ايه ي مراد بيه عايزني البس هدوم حبيبت القلب القديمه ولا ايه
مراد قرب منها ومسك شفتها السفليه بين صوبعه : طريجت كلامك ي رحيييل بدل ما اجطعلك لسانك .. انا هبحك وموت فيكي بس مش هسمحلك
تعدي حدود الادب معايه سمعاااه .. والهدوم دي جديده ي دكتورة جبتهم ليكي لما كنت بحري بعد ما كتبت عليكي اتخيلتك لبساهم ليا ...
وقرب فتح لها الدولاب لقت قمصان نوم وغيرات داخليه وعبايات بيت وستقبال وخروج وكل حاجه ممكن تحتجها .. رحيل اتكسفت
ومقدرتش
ترد ..
مراد : انا جبتلك دول دلوجتي وجلت بعدين اخدك وننزل تشتري الي انت عايزها .. خلاص هدومك الجديمه كلها انسيها الاوضه دي
مش هتتفتح تاني ...
رحيل ف بالها يخربيت غبائي ولساني الطويل اهو نرفزته بعد ماكان طاير من الفرحه
ولبست هدومها وحطت الحجاب ع كتفها خلاص بقا مفيش حد غريب وطلعت .. حطت برفانها وملمع ومسكارا .. ولفت لقت مراد واقف بيدخن ف الشرفه ...
قربت منه ومرحتش نحيت الشرفه عشان شعرها باين هيا مش نقصه كفايه الي حصل
رحيل بهدوء: مراد ... مراد التفت ليها وسرح ف جمالها قرب منها
مراد : غطي شعرك ...
رحيل : مفيش حد غريب ي مراد .
>مراد بصلها بهدوء رحيل رفعت الحجاب وغطت شعرها عشان هدوء مراد اصعب من غضبه
مراد حط ايدها ع كتفها ونزل بيها تحت شفتهم الحجه الي شيله مراد الصغير .. وعينها دمعت من الفرحه وهيا شايفه احب اتنين ع قلبها الفرحه ماليه عنيهم ...
الحجه : اللهم صلي على النبي محمد وع ال محمد عيني عليكم بارده ي ولدي ...
رحيل قربت منها بخجل وحضنتها
رحيل بهمس : شكرا عشان هدتيني احن واجمل راجل ف الدنيا شكرا ليكي ع مراد
الي جبتيه للدنيا .. وفضلت انها متذكرش حسن..
الحجه ضحكت ولمتها ف حضنها اكثر ...
>مراد كان قاعد وعايز يسمع هيا بتهمس بايه ... فضولي انتي ي مراد
رحيل خدت مراد الصغير : حبيب قلب مامي وحشتني اووي معلشي عمو مراد الوحش خدني منك امبارح وضحكت ع شكل مراد الي كان مصدووم منها ...
الحجه بضحكه : رضعيه ي بتي من عشيه ع اللبن الصناعي والبن الي سحبتيه من صدرك ليه ف ليل رحيل اتكسفت من مراد
مراد ف باله عشان كده صدرها مكنش فيه لبن عشيه وبخبث : يلا ي رحيل رضعي مراد ...
رحيل اتكسفت اووي وفهمت قصده قليل الادب..
رحيل فردت حجبها وغطت بيه صدرها وقعدت ترضع مراد الي
مسك صدرها وقعد يرضع فيه
بلهفه ..
مراد شاف المنظر وضرب نفسه ميت قلم
مراد بغيره : هو انتي هتفطميه ميته
الحجه بضحكه : يخبلك ي مراد انت هتغير من الواد الصغير ولا ايه وبعدين ده لسه صغير
لسه بدري عليه ي حبة عيني..
مراد سكت وهو مش عجبه
قامت رحيل بعد مراد ما شبع تحضر غدا انهم خلاص قربه ع العصر
ومش وقت فطار
دخلت رحيل المطبخ عملت عصير بارد وقدمت للحجه وقدمت المراد
رحيل : اشرب العصير ده لحد ما احضر لك الغدا انت ما فطرتش
لحد دلوقتي سمحني .
مراد عجبه اهتمام رحيل بيه وخد منها العصير
زي الطفل الصغير الي اول مره يشوف حنان...
دخلت رحيل حضرت غدا ومخلتش ورد تساعدها وعملت لمراد غدا بكل حب واهتمام مشمر ومحمر زي ما بيقول الكتاب... ع السفره .. رحيل قعدت جمب مراد والحجه النحيه التانيه...
مراد شاف منظر الاكل وتفتحت نفسه
مراد : يسلم يدك ي رحيلي..
رحيل بخجل : بالهنا والشفا ع قلبك .. وقامت حطت الاكل قدام مراد وبقت بتحط قدامه كل الي ع سفره هو والحجه.. مراد فرح بهتمامها اووي والحجه ف قلبها بتدعلهم بالراحه...
مراد بضحكه : خلاص ي رحيل مش چادر اكل تاني شبعت كل انتي ي جلبي
رحيل خدت من الاكل : عشان خطري كل دي كمان
مراد مسك ايدها كل منها وعنيه كلها حب
الحجه : ايوة كده كل وتغذا انت عريس
مراد ضحك ورحيل وشها احمر وقامت من ع السفر
ورحيل لمت مكان الاكل ودخلت عملت قهوة لمراد وشاي للحجه...
مراد خد فنجان القهوة منها وقعدها جمبيه...
وهو بيضحك وفتكر فنجان القهوة الي عملته رحيل قبل كده وهو
کسره
رحيل قربت منه ع فكره انا لازم اعرف عملت كده ليه اليوم ده
>مراد : ما بلاش احسن
رحيل بإصرار: لا انا عايزه اعرف
مراد : اصلي حلمت بيكي ..انى كنت نايم معاكى... رحيل اتصدمت وقلبها دق قامت من جمبه وقالت انها هتشوف مراد
مراد قام بضحكه : طب انا رايح مشور و جهزي نفسك بعد المغرب ف ضيف چاي
رحيل استغربت وهزت دماغها ب ماشي بعد المغرب مراد رجع ومعاه ايليا بتاع الدهب مراد دخله المضيفه وخد منه شنطت الدهب والطلب الخاص الي قاله عليه
دخل السرايه وسال عن رحيل ...
الحجه : ف المطبخ ي ولدي هتجهزلك العشا ربنا يبركلك فيها ...
نده عليها مراد شاف رحيل من غير حجاب قرب منها .. ومسك درعها
مراد : انا مش جولتلك غطي شعرك
رحيل بخوف : انا كنت وقفه ف المطبخ ومفيش حد وكان الجوي
حر ..
مراد بنزعاج : ماشي ي رحيل .. ماشي .. تعالي عايزك
راحت رحيل وراه وهي ف قلبها يووه بقا هو انا كل شوية هزعله
كده من غير قصد انا زهقت.
مراد قعد ومسك الشنطه وطلع منها علب الدهب...
مراد بهدوء : اختارى الدهب الى انت عيزاه
رحيل بتوتر : ب. بس انا عندي كتيرر
مراد رفع عينه ليه بغضب رحيل قعدت من سكات
وختارت طقم بسيط والحجه اختارت طقم تقيل
>الحجه : انا هاخد لها ده ي ولدي هدية جوزكم ماليش صالح بالي انته هتجيبو ليها ...
مراد : خير سابج يامه
الحجه : ولو ي ولدي .. دي هديتي ليكي ي رحيل ي بتي ربنا يبارك ف حياتكم ...
رحيل خدتها منها بكسوف : شكرا ي ماما تعبتي نفسك... مراد طلع الطلب الخاص وادها لرحيل وقرب منها
مراد : دول مني ليكي ي رب يعجبوكي...
رحيل بحب : ربنا يخليك ليا ي حبييبي..
مراد : خليها بعدين حبيبي دي وخد دبلها وحطها ف ايد رحيل
وطلع عشان يحاسب ايليا الي كان وازن كل حاجه ومصورها ع فونه وكاتب حسابها .. ناصح ايليا ويوصله لحد اول البلد..
رحيل حطت عشا للحجه وخدت صنيه طلعتها الاوضه لمراد .. وراحت ترضع الصغنن وتسيبه مع الحجه راضيه .. الحجه راضيه ع هواها جدا
رحيل دخلت غرفتها مع مراد وفتحت الهديه بتاعت مراد وعجبتها
اووي وهيا ف بالها يلا بقا عشان تشكريه وترضيه ع العك الي
عملتيه الصبح ...
قامت رحيل ورمت خجلها وراها ودخلت خدت شور بارد هدت
اعصابها وطلعت حطت ميكب هادي وكريمات ع جسمها وبشرتها
وبرفانها طبعا .. وفتحت الدولاب لقت قميص نوم
ابيض طويل زي فستان فرح بس سكسي
لبسته وقعدت ع السرير تنظر مراد يرجع
>مراد رجت وطلع غرفته شاف الغرفه الاضاءة هادي ورحتها تجنن ورحييل واه من رحيل
لقاها سنده ضهرها ع السرير لبسه قميص بید والسلسله الي بتزين رقبتها والخلخال في رجليها ....
مراد قرب منها ووو
عند رحيل صحيت من النوم وغيمة الشهوة والرغبه اتشالت من ع عقلها وفتكرت ازاي خلاها عبده لشهوتها وخلها هي الي تطلب منه يكمل معاها افتكرت ازاي نزلت تحت رجليه وترجتو
يسمحها عشان تكمل معاه متعرفش ان ده حقه كراجل غيوور وفتكرت كلامه معاها قبل كده انا مش طايج اشوف وشك .. معلون اليوم الي دخلتي فيه حياتنا .. انا مستني اليوم الي تغوري فيه من هنا عشان ارتاح من جرفكك وفتكرت كل المواقف الي اهان كرمتها فيها وقرفت من نفسها
وانها كنت دخله ليه كا واجب عليها كزوجه مش اکثر ولقت كل حصانها بتتهد وسلمت ليه بكل جورحها رحيل ف نفسها بسخريه ...
قلبك دق لواحد بيكرهك ايه مستغربه من نفسك ليه انتي اصلا كان قلبك بيتنفض كل ما يقرب منك حتي ق قبل حسن ما يموت كان في حاجه انتي نكرها بس لما سلمتي ليه كل حاجه اتكشفت انتي
بني ادمه مقرفه ومعندكيش كرامه خضعتي ليه
من اول لقاء بنكم سلمتي لاخوي حسن ي رحيل بكل مشعرك ودموع الندم نزلت من عنيها بس انا مش خاينه وكنت بكابر ورفض المشاعر دي انا عمري ما خونت حسن حتي ف تفكيري لا بس
انتي خنتي حسن لما قلبك دق لاخوه وكانت نظرات الغضب والقرف ماليه عنيها من نفسها ومن مراد هو السبب ف كل التشتت الي هيا فيه بس هو حقه
يعمل كده وانا رحت ليه برجليه ...
فاقت رحيل من شرودها ع صوت الباب وشافت مراد الي عنيه كانت ماليانه قلق
ولفت وشها الناحيه التانيه
مراد بقلق : مالك هتبكي ليه ي رحيل
>رحيل بقرف : متقربش مني تاني انت سامع انا بقرف منك وبقرف من نفسي الي سلمت لواحد
زيك ...
مراد بنزعاج : يعني جصدك ايه
رحيل : يعني قصدي اني جيت هنا مش بمزاجي جيت ع طلب الحجه وانا اصلا من طايقاك
مراد بغضب: رحيييل متلعبيش بنار هتحرجك انتي كنتي دايبه بين ایدیه كييف مش عايزاني
OBJ
رحيل : عادي انا اصلا مكنتش حسه بيك انا كنت بين اديك بس عقلي ف مكان تاني
مراد بغضب رمه الصنية الفطار بعنف ع الارض وقرب منها رحيل جسمها اتنفض
مراد بفحيح وهو ماسك شعرها : وانتي لو چايه غصب عنك نزلتي بين ايديه ليه وترجتيني اسمحك
رحيل بعند : و. وااجب
مراد : الواجب يخليكي زي النار بين اديه ويخليكي تطلبي مني انام معاكي الواجب خلاكي تصرخي باسمي طول اليل ... الواجب يخليكي تبدئي معايه صفحه كلها عهود انتي مش هتوفيها
رحيل سمعت كلام مراد وعيطت وصوت شهقتها علي وبقت بتعيط
حرقه هيا مش قادره تجرحه اكثر من كده ورمت نفسها ف حضنه
ومراد خدها ف حضنه زي البيبي الصغير وحاول يهديها ...
OBJ
مراد بهدوء : اهدي خلاص اهدي جوليلي مالك وايه جلب حالك
کده کنتر نايمه والفرحه في عنيك
>رحيل بصت ليه : ي . يعني اتكلم عادي
مراد جيه ع نفسه و شاور براسه
رحيل دفنت وشها ف حضنه : انا مش عارفه مالي انا مشتته انا مش خاينه ي مراد انا يمكن اكون حبيت ح. حسن مراد ضغط ابیده ع ضهرها رحيل رفعت ايدها ومشتها ع كتفه
ممكن اكون حبيته حب مراهقه حبيت حبه ليا واهتمامه بيه وعنيها الي كلها لهفه وحنان حبية حب حسن ليا وحولت ربنا يعلم اني حولت اخلي قلبي ما يتنفضش كل ما يشوفك عشان انا مش خاينه ولا وحده مقرفه عشان افكر فيك وانا مرات حسن بس كل مره كنت بلاقي رجليا وخداني ليك كنت بحزن لما اشوف كره ف عنيك
كنت بقرف من نفسي وحاول انكر دقات قلبي وقول ده اكيد خووف منك بس بس امبارح
امبارح كل حاجه اتكشفت لي ولاول مره احس.
بطعم الحب اول مره احس كده ده مش حب ده عشق وغرام وجنون انا حبيت حسن حب مراهقه عشان
انا مجربتش الحب قبل كده حبيت اهتمامه
وانت انا حبيتك بكل جوارحي عشقتك بعيوبك وزعيقك ونظرتك وعصبيتك وقلة ادبك حبيت كل تفصيلك وهمت فيها حبيتك كا اونتي ناضجه
ومستنيه راجل احلامها .. انا قرات زمن اني ما الحب الا للحبيب الاول .. وبرضو قرات ان لو قلبك دق لواحد غير الحبيب الاول ف ده
مش حب ... . وانك لما تحب حد وتحب عيوبه قبل مميزاته ف هو ده الحب الحقيقي .. وانا خلاص مش قادره انكر الحب ده اكثر من كده من
ساعت
الحمام وانا مش بقدر انام وديما بفكر فيك
وكنت بهرب منك ومن مشعري ليك .. وانا عارفه انك مش بتحبني بس خلاص مش قادره اقاوم اكثر من كده ...
مراد في حد حاسس بمراد والي بيحصل جواه ف حد حاسس بنبضات قلب مراد الي هتخرج بره صدره حد حاسس بجسمه الي اتصلب لما سمع اعترفها مشعره الي كانت بتطالبه يخدها تحتيه ويعرفها قد ايه هو بيحبها ...
مراد بعد رحيل عن حضنه وقام وقف واديه بتشد ف شعره رحيل بتحبه رحيل بتبدله الحب بحب اكبر رحيل ديبه فيها زي ما هو دايب ف كل تفصلها راح وقف ف الشرفه
وحاول يهدي نفسه عشان لو لف ليه دلوقتي هيأذيها من كمية المشاعر الي حسسها جواه رحيل شافت مراد وقف وبعد عنها
فكرت ان ده رفض لحبها ودموعها نزلت اكثر ...
مراد سمع صوت بكاها وقبض ع ايده وحاول يهدي نفسه ...
مراد قرب من رحيل بلهفه ومسك وشها بين ايديه ومسح دموعها ...
مراد برجاء : جوليها ي رحيل جوليها عشان خطري يلا...
رحيل شفيفها بتترعش : ب. بحبككك ي مراد وبدموع بحبكك اووي
مراد نزل ع شفيفها ب قبله ملحميه باسها وهو عايز يوصل مشعره
ليها باسها وهو جسمه كله بيتنفض من كمية المشاعر الي حسسها جواه حضنها بكل العشق والغرام الي حاسس بيه باسها وهو عايز يسحب روحها ويدخلها
جوه روحه عايز يحبس انفاسها جوه صدره عايز يتنفس حبها وعشقها ليه
فاق لما ايد رحيل ضربت صدره محتاجه هواه
مراد مسك شعرها بايديه الاثنين
مراد بعشق : ارفعي عينك ي رحيلي .. رحيل رفعت عنيها الي بتلمع بدمعها وصدرها بيتحرك بقوة من كمية المشاعر الي بتتحرك جوه
صدرها .. وستغربت من رحيلي
مراد : ايه مستغربها من رحيلي .. انتي رحيلي ورحلتي وحياتي الي فاتت والي چايه
انتي ملكتي جلبي وعجلي وخطفتي روحي
انت رحيل مراد الجديم الي ميعرفش حاجه عن العشج والهوى .. انتي رحلتي الي تهت فيها ودبت ف حبها .. انتي كل حياتي الي فاتت
عشان انا كل حياتي الي فاتت كنت مستنكي وهحلم بيكي كل يوم من جبل ما اشوفك ومستني الي هتخطف جلبي وتوجعني ف حبها
انا كنت بحاول اجسي نفسي ونكر حبك الي ولع چوه روحي كنت
بهرب منك ولجيكي ورايه ف كل مطرح من ساعت ما چيتي
وسمعت دجت خلخالك وانا جلبي اتنفض
حولت اهينك وو وكرهك حولت وحولت لحد
ما ف مره من غيرتي عليكي وجهرتي من نفسي الي حبت وحده
مش ليه كنت هموت
لما وجعت
من فوج الفرس .. هربت منك ومن مشاعري ورحت البيت التاني وكنت بموت وروحي مشتاج لريحتك بس جولت الموت اهون عليا ولا احبك حب محرم ... حولت وحولت كتير جوي
بس حبك اتمكن ف جسمي ودخل روحي كيف السم بس السم ده اتحول لبلسم لما بجيتي ع زمتي كنت ماسك روحي عنك وجول هيا مش هتحبني هيا جلبها مش ليا كنت بتيجي لي
ف خيال ودوبي ف حضني ودوب جواكي وصحي الاجي نفسي الحالي ع سرير زي مانا طول عمري
لحالي ومفيش حد يحس بجلبي ومن جهرتي سخنت من كتر ما انا محتاجلك انت مش اي مرا ف حياتي وخلاص ان النار الي جوايه دي كنتي انتي سببها ومفش وحده غيرك
هتجدر تطفيها مانا كنت متجوز جبل سابج وكنت ههجورها بالشهور من عميلها السوده
بس عمري ما تعبت ولا احتجت لمرا ف حياتي غير لما جلب دج ليكي .. وانتي حياتي الجايه
والي عمري ما هستغني عنها ولا عن حبك
انا محتاجلك زي ما انتي محتجالي واكثر
خلاص اتكويت بنار حبك كتييير نفسي
ادوج چنه عشجك ...
رحيل حد لقاه رحيل .. رحيل ساحت خلاص ي جماعه رحيل دابت
من كمية الحب الي مراد
طلعه من جواه قلبه .. بيحبها ودايب فيها
اكثر منها بكتييير اووي جيه ع نفسه
عشانها يعني كان بيعمل ده كلو عشان ينكر
حيه ليها يعني هو بيحبني ومش بيكرهني حبه ليها يعني هو بيحبني ومش بيكرهني ف اللحظه دي جسمها كان بيشع حرار وضوء وصوت كمان
مراد حضنها ليه اكثر ودخلها جوه صدره وستنشق ريحت شعرها الي جننته
وبعنف بعد عنها
عشان لو خد رحيل دلوقتي كان فعلا هيأذيها من مشعره الهايجه جواه ف اللحظه دي
مراد حب ع دمغها وايديها : يلا جومي ي رحيلي خدي حمام وعشان تفطري انت من عشیه مکلتیش حاجه
رحيل وهيا دايبه فيه هو مين ده ده مش مراد العصبي الي ديما غضبان ده ده واحد تاني
خالص
مراد قرب منها بضحكه ونكش شعرها لما شفها متنحه فيه وتيها .. وفي باله هو انتي لسه شوفتي حاجه ده انا هخليكي تتنفسي غرامي وتشهجي باسمي وتعيشي ع حبي ...
رحيل فاقت ع ضحكت مراد وهو بينكش شعرها
وعنيه كلها حب : بس ي مراد بلاش رخامه وضحكت معاه
مراد : طب يلا جومي عشان لو ما جمتيش انا مش هخلي رجلك
تختطي برا السرير عشان انا شايف حجات كنت همووت عليها
وبجت ملكي..
رحيل بصت ع نفسها وفتكرت انها عريانه من امبارح وحطت
ايديها الاتنين ع وشها ...
مراد بضحك : مش هو ده الي المفروض تغطيه
رحيل ماتت من الخجل وخدت الملايه وجريت بيها ع الحمام ...
>مراد فضل رايح جاي ف الاوضه والفرحه مش سيعاه وهو عايز يعمل اي حاجه لرحيل
وتصل باكبر محل صياغه ف الماحفظه ديما بيتعامل معاه
مراد : ايوة ي ايليا عايزك انهارده تجي لي السرايه ومعاك تشكيله فخمه من دهب عيار 24 وعايز خلخالين الماظ وسلسها باسم مراد .. انهارده يكونه جهزين .. تمام يلا سلام
رحيل خرجت من الحمام وهيا لفه بشكير ابيض ع جسمها مراد قرب منها وفضل يتامل ملامحها عيونها ورموشها المبلوله شعرها الي بينقط مايه ع رقبتها وصدرها شفيفها الي بتلمع
وقرب وهو مش مصدق نفسه انها بقت ليه وفضل ماشي باصبعه ع ملامحها ونزل ع علامت الحب الي ف رقبتها وصدرها وعنيه اسودت برغبه وقرب عملها علمات جديده واقوة من الاول
مراد بشهوة : العلامات دي من انهارده مش هتختفي من ع جيدك دي ختمي وصك ملكيتك دي حبي وتملكي ليكي العلامات دي لو چت ف يوم واختفت اعرفي اني موت ...
رحيل عيونها اتملت دموع وحطت ايدها ع شفايف مراد : ارجوك متقولش كده متجبشي سيرت الموت بعد الشر عنك صدقني لو حصلك حاجه انا ممكن اموت فيها ...
مراد : خلاص اهدي حجك عليا وبعدين انا لو مت هخدك معايه مش هسيبك تعيشي من غيري
رحيل ضحكت عليه ومشيت عشان تلبس نسيت ان هدومها ف الاوضه التانيه ...
رحيل : انا عايزه هدوم
مراد : عندك ف الدولاب فيه هدوم
رحيل فتحت الدولاب لقت هدوم مش بتعتها بصت لمراد بغضب
>من غير ما تاخد بلها ان الهدوم بالتكت بتاعها : ايه ي مراد بيه عايزني البس هدوم حبيبت القلب القديمه ولا ايه
مراد قرب منها ومسك شفتها السفليه بين صوبعه : طريجت كلامك ي رحيييل بدل ما اجطعلك لسانك .. انا هبحك وموت فيكي بس مش هسمحلك
تعدي حدود الادب معايه سمعاااه .. والهدوم دي جديده ي دكتورة جبتهم ليكي لما كنت بحري بعد ما كتبت عليكي اتخيلتك لبساهم ليا ...
وقرب فتح لها الدولاب لقت قمصان نوم وغيرات داخليه وعبايات بيت وستقبال وخروج وكل حاجه ممكن تحتجها .. رحيل اتكسفت
ومقدرتش
ترد ..
مراد : انا جبتلك دول دلوجتي وجلت بعدين اخدك وننزل تشتري الي انت عايزها .. خلاص هدومك الجديمه كلها انسيها الاوضه دي
مش هتتفتح تاني ...
رحيل ف بالها يخربيت غبائي ولساني الطويل اهو نرفزته بعد ماكان طاير من الفرحه
ولبست هدومها وحطت الحجاب ع كتفها خلاص بقا مفيش حد غريب وطلعت .. حطت برفانها وملمع ومسكارا .. ولفت لقت مراد واقف بيدخن ف الشرفه ...
قربت منه ومرحتش نحيت الشرفه عشان شعرها باين هيا مش نقصه كفايه الي حصل
رحيل بهدوء: مراد ... مراد التفت ليها وسرح ف جمالها قرب منها
مراد : غطي شعرك ...
رحيل : مفيش حد غريب ي مراد .
>مراد بصلها بهدوء رحيل رفعت الحجاب وغطت شعرها عشان هدوء مراد اصعب من غضبه
مراد حط ايدها ع كتفها ونزل بيها تحت شفتهم الحجه الي شيله مراد الصغير .. وعينها دمعت من الفرحه وهيا شايفه احب اتنين ع قلبها الفرحه ماليه عنيهم ...
الحجه : اللهم صلي على النبي محمد وع ال محمد عيني عليكم بارده ي ولدي ...
رحيل قربت منها بخجل وحضنتها
رحيل بهمس : شكرا عشان هدتيني احن واجمل راجل ف الدنيا شكرا ليكي ع مراد
الي جبتيه للدنيا .. وفضلت انها متذكرش حسن..
الحجه ضحكت ولمتها ف حضنها اكثر ...
>مراد كان قاعد وعايز يسمع هيا بتهمس بايه ... فضولي انتي ي مراد
رحيل خدت مراد الصغير : حبيب قلب مامي وحشتني اووي معلشي عمو مراد الوحش خدني منك امبارح وضحكت ع شكل مراد الي كان مصدووم منها ...
الحجه بضحكه : رضعيه ي بتي من عشيه ع اللبن الصناعي والبن الي سحبتيه من صدرك ليه ف ليل رحيل اتكسفت من مراد
مراد ف باله عشان كده صدرها مكنش فيه لبن عشيه وبخبث : يلا ي رحيل رضعي مراد ...
رحيل اتكسفت اووي وفهمت قصده قليل الادب..
رحيل فردت حجبها وغطت بيه صدرها وقعدت ترضع مراد الي
مسك صدرها وقعد يرضع فيه
بلهفه ..
مراد شاف المنظر وضرب نفسه ميت قلم
مراد بغيره : هو انتي هتفطميه ميته
الحجه بضحكه : يخبلك ي مراد انت هتغير من الواد الصغير ولا ايه وبعدين ده لسه صغير
لسه بدري عليه ي حبة عيني..
مراد سكت وهو مش عجبه
قامت رحيل بعد مراد ما شبع تحضر غدا انهم خلاص قربه ع العصر
ومش وقت فطار
دخلت رحيل المطبخ عملت عصير بارد وقدمت للحجه وقدمت المراد
رحيل : اشرب العصير ده لحد ما احضر لك الغدا انت ما فطرتش
لحد دلوقتي سمحني .
مراد عجبه اهتمام رحيل بيه وخد منها العصير
زي الطفل الصغير الي اول مره يشوف حنان...
دخلت رحيل حضرت غدا ومخلتش ورد تساعدها وعملت لمراد غدا بكل حب واهتمام مشمر ومحمر زي ما بيقول الكتاب... ع السفره .. رحيل قعدت جمب مراد والحجه النحيه التانيه...
مراد شاف منظر الاكل وتفتحت نفسه
مراد : يسلم يدك ي رحيلي..
رحيل بخجل : بالهنا والشفا ع قلبك .. وقامت حطت الاكل قدام مراد وبقت بتحط قدامه كل الي ع سفره هو والحجه.. مراد فرح بهتمامها اووي والحجه ف قلبها بتدعلهم بالراحه...
مراد بضحكه : خلاص ي رحيل مش چادر اكل تاني شبعت كل انتي ي جلبي
رحيل خدت من الاكل : عشان خطري كل دي كمان
مراد مسك ايدها كل منها وعنيه كلها حب
الحجه : ايوة كده كل وتغذا انت عريس
مراد ضحك ورحيل وشها احمر وقامت من ع السفر
ورحيل لمت مكان الاكل ودخلت عملت قهوة لمراد وشاي للحجه...
مراد خد فنجان القهوة منها وقعدها جمبيه...
وهو بيضحك وفتكر فنجان القهوة الي عملته رحيل قبل كده وهو
کسره
رحيل قربت منه ع فكره انا لازم اعرف عملت كده ليه اليوم ده
>مراد : ما بلاش احسن
رحيل بإصرار: لا انا عايزه اعرف
مراد : اصلي حلمت بيكي ..انى كنت نايم معاكى... رحيل اتصدمت وقلبها دق قامت من جمبه وقالت انها هتشوف مراد
مراد قام بضحكه : طب انا رايح مشور و جهزي نفسك بعد المغرب ف ضيف چاي
رحيل استغربت وهزت دماغها ب ماشي بعد المغرب مراد رجع ومعاه ايليا بتاع الدهب مراد دخله المضيفه وخد منه شنطت الدهب والطلب الخاص الي قاله عليه
دخل السرايه وسال عن رحيل ...
الحجه : ف المطبخ ي ولدي هتجهزلك العشا ربنا يبركلك فيها ...
نده عليها مراد شاف رحيل من غير حجاب قرب منها .. ومسك درعها
مراد : انا مش جولتلك غطي شعرك
رحيل بخوف : انا كنت وقفه ف المطبخ ومفيش حد وكان الجوي
حر ..
مراد بنزعاج : ماشي ي رحيل .. ماشي .. تعالي عايزك
راحت رحيل وراه وهي ف قلبها يووه بقا هو انا كل شوية هزعله
كده من غير قصد انا زهقت.
مراد قعد ومسك الشنطه وطلع منها علب الدهب...
مراد بهدوء : اختارى الدهب الى انت عيزاه
رحيل بتوتر : ب. بس انا عندي كتيرر
مراد رفع عينه ليه بغضب رحيل قعدت من سكات
وختارت طقم بسيط والحجه اختارت طقم تقيل
>الحجه : انا هاخد لها ده ي ولدي هدية جوزكم ماليش صالح بالي انته هتجيبو ليها ...
مراد : خير سابج يامه
الحجه : ولو ي ولدي .. دي هديتي ليكي ي رحيل ي بتي ربنا يبارك ف حياتكم ...
رحيل خدتها منها بكسوف : شكرا ي ماما تعبتي نفسك... مراد طلع الطلب الخاص وادها لرحيل وقرب منها
مراد : دول مني ليكي ي رب يعجبوكي...
رحيل بحب : ربنا يخليك ليا ي حبييبي..
مراد : خليها بعدين حبيبي دي وخد دبلها وحطها ف ايد رحيل
وطلع عشان يحاسب ايليا الي كان وازن كل حاجه ومصورها ع فونه وكاتب حسابها .. ناصح ايليا ويوصله لحد اول البلد..
رحيل حطت عشا للحجه وخدت صنيه طلعتها الاوضه لمراد .. وراحت ترضع الصغنن وتسيبه مع الحجه راضيه .. الحجه راضيه ع هواها جدا
رحيل دخلت غرفتها مع مراد وفتحت الهديه بتاعت مراد وعجبتها
اووي وهيا ف بالها يلا بقا عشان تشكريه وترضيه ع العك الي
عملتيه الصبح ...
قامت رحيل ورمت خجلها وراها ودخلت خدت شور بارد هدت
اعصابها وطلعت حطت ميكب هادي وكريمات ع جسمها وبشرتها
وبرفانها طبعا .. وفتحت الدولاب لقت قميص نوم
ابيض طويل زي فستان فرح بس سكسي
لبسته وقعدت ع السرير تنظر مراد يرجع
>مراد رجت وطلع غرفته شاف الغرفه الاضاءة هادي ورحتها تجنن ورحييل واه من رحيل
لقاها سنده ضهرها ع السرير لبسه قميص بید والسلسله الي بتزين رقبتها والخلخال في رجليها ....
مراد قرب منها ووو